Sešívaní podobně jako posledně v Jablonci nastoupili v kombinované sestavě, ve které byla z obvyklého základu zhruba polovina. Soupeřem nám byly České Budějovice, slabší ligový tým jak z pohledu tabulky, tak i formy za poslední týdny. Všechny zásadní otázky byly zodpovězené již před zápasem, hrálo se tak již jen o udržení neporazitelnosti a Kuchtovu korunu střelců. A i tyto dílčí cíle se nakonec podařilo naplnit!
První půle byla z naší strany dobrá, a tak nějak jsem si náš výkon představoval. Ideál to v závěru sezony a v nesehrané sestavě nebyl, ale Slavia byla lepší a zaslouženě vedla. Druhý poločas už byl slabší a dá se říct, že po několika střídáních se nám i celkem rozpadla hra, což ale není až tak překvapivé, když jsme dohrávali na place se čtyřmi stopery. Každopádně i když už druhá pětačtyřicetiminutovka za moc nestála, tak jsem zápas dotáhli do vítězného konce a ač se Budějovice zlepšily a nakonec odehrály dobrý zápas, tak na víc než na snížení asi neměly. Náš útočník navíc dokázal získat korunu pro krále střelců, byť nakonec dělenou. Do čela tabulky kanonýrů se totiž už za první půli čtyřmi góly nečekaně dostal sparťan Hložek. Honza Kuchta svou patnáctou trefou vlastně pořadí dorovnával a i když měl ještě druhou půli na osamostatnění se na prvním místě, tak i konečný dělený výsledek lze brát jako jasný úspěch! Celá sezona tak dopadla v podstatě pohádkově a řadí se k těm úplně nejlepším v naší slavné historii! Já už dodám jen tolik, že doufám, že éra Trpišovského zlaté Slavie zdaleka nekončí!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 5 - Práce měl minimum, s inkasovanou brankou těžko mohl něco dělat.
Alexander Bah - 7 - Herně opět výborný výkon. Ze statistik bych vypíchl, že měl nejvyšší počet pasů do finální třetiny hřiště (38, druzí Samek a Oscar 22) i do vápna (19, druhý Oscar 6). To ukazuje, jak nesmírně průbojný a aktivní je Bah v útočné činnosti. S přesností je to bohužel pořád o něco slabší a s lepší efektivitou by mohl mít špičková čísla. I tak ale zvládl asistovat před prázdnou branku Kuchtovi. Na druhou stranu se mi moc nelíbily jím zahrávané rohy. Když míč trefí, tak je sice hodně roztočený a nebezpečný, více ale bylo kopů, které mířily mimo nebezpečné území.
Ondřej Kúdela - 6 - Hrál s přehledem a Budějovice měly minimum šancí. Vypíchl bych jeho precizní rozehrávku - 56 z 59 pasů našlo adresáta v sešívaném. Úspěšnost 95 % v této činnosti byla nejvyšší ze všech hráčů obou týmů.
Simon Deli - 6 - Podobně jako Kúdela, tak i Deli zvládl zápas dobře. Sám jsem zvědav, jak to bude z jeho dalším pokračováním ve Slavii. Takhle kvalitního, ostříleného a adaptovaného borce bychom potřebovali, na druhou stranu finanční perspektiva (tedy vysoký plat a nízká budoucí zpeněžitelnost) ani náchylnost ke zraněním ve prospěch trvalého přestupu moc nemluví. Osobně bych šel spíše cestou jako u výměny Coufala za Baha, tedy vytipovat mladého zajímavého hráče, který by sem zapadal (v médiích probíraný Sinyan z Molde?). Kdyby to ale neklaplo, tak bych vsadil radši na jistotu v podobě Deliho než záplatováním z ligy (Kačaraba).
Oscar Dorley - 6 - Další nadstandardní výkon. Průměrnost v soubojích a menší tahovost Oscar vynahrazuje skvělými kombinačními dovednostmi.
Mick van Buren - 5 - Nezklamal, makal a občas vidět byl, na víc než průměr to ale nestačilo. Často hraje s hlavou zírající do země a chybí mu pak přehled. Tentokrát se několikrát nabízelo hned vracet odražený míč do vápna, ale Van Buren zasekával, kličkoval a obvykle z toho moc nebylo. Jak už jsem tu psal, pro mě je to spíš hráč třeba pro ty Budějovice, kde na podzim působil. Tam by byl hvězdou, ve Slavii je to hráč použitelný max v nouzi nebo jako žolík na posledních dvacet minut. Pokud by hrál pravidelněji, tak se jeho "nekvalita" (v porovnání se současným standardem Slavie) musí na týmových výkonech projevit.
Daniel Samek - 5 - Začal dobře, postupem času se mu ale dařilo méně, což platilo obecně i pro celý tým. Pochválil bych ho za hru s míčem, kdy se nebál kombinovat, naopak by měl být na svém postu více cítit v soubojích. Do těch se zapojoval velmi málo (druhé nejnižší číslo v týmu po Kúdelovi, který jim ale předchází skvělým čtením hry), ani v nich neměl dobrou úspěšnost. Ale za ty dva zápasy určitě zaujal a naznačil, že klidně může hrát rovnou ligu.
Ibrahim Traoré - 6 - Jeho výkon se mi líbil o trochu víc než u Samka. Ibra to navíc vyšperkoval parádní patičkou, kterou asistoval na branku Lingra.
Ondřej Lingr - 6 - Snažil se a povedeným zakončením vstřelil úvodní branku. Obecně mi jeho výkony přijdou na ligu ok, na druhou stranu ale nevyniká tolik, kolik bych si představoval. Chce to buď přidat komplexně, nebo být vynikající v nějakém aspektu hry, jako být třeba extra nebezpečný pro branku soupeře. Lingr je celkově nadprůměrný, ale na ligovou špičku to zatím nestačí. Snad přijde průlom v příští sezoně, jinak by to tu na základní sestavu nebylo. Ale obecně měl určitě dobrou první sezonu tady, jen jsem tím chtěl říct, že je na čase udělat i další krok a stát se oporou tak, jako to zvládli Ševčík či Holeš.
Peter Olayinka - 5 - Se sezonou se loučil rozpačitými výkony a po zranění už se do formy nedostal. Vše ale odmakal, jak je jeho zvykem. Sám jsem zvědav, jestli tu bude dál pokračovat, nebo přestoupí do top ligy.
Jan Kuchta - 6 - Bojoval o krále střelců, což se mu nakonec brankou po skvělé akci Baha povedlo. Ve druhé půli to už ale od něj byla trochu křeč. On není hráčem, na které by mělo hrát celé mužstvo. Naopak Honza má hru postavenou na tom, že maká pro tým a ty branky z toho pak nějak vyplynou. Každopádně se mu ročník povedl skvěle a výrazně překonal očekávání, která od něj fanoušci při přestupu měli. Jen tak dál!
Michal Beran - 4 - V posledním zápase jen potvrdil nemastný neslaný ročník ze svého pohledu. S Budějovicemi bylo vidět, že s míčem si rozumí, ale k ničemu zásadnějšímu to nevedlo. Naopak byl u inkasovaného gólu. Vím, že není obranný hráč a ubránit Skovajsu bylo náročné, ale to, co v té situaci Beran předvedl, nemělo s ligou nic společného a souboje se skoro nezúčastnil. Minimálně pro příští podzim bych mu našel hostování a radši využíval Hellebranda, který měl pro naši hru větší přínos jako střídající hráč.
Júsuf Hilál, David Zima, Taras Kačaraba a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (36)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
gazza před 3 lety 01.06.2021 15:40 |https://plpots.easports.com/ Volte nejlepšího hráče sezóny v Premier league Tomáše Součka.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 01.06.2021 16:04 |A byl Tomáš nejlepší? Měli
bychom volit fér. Třeba byl, ale já sledoval jen WHU a jen vybrané zápasy, takže celkový přehled nemám.
Komentář byl uživatelem upraven (01.06.2021 16:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A byl Tomáš nejlepší, meli bychom volit fér. Třeba byl, ale já sledoval jen WHU a jen vybrané zápasy, takže celkový přehled nemám..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
gazza před 3 lety 01.06.2021 18:10 |Anglická premier league ho sama zvolila mezi 8 nejlepších hráčů sezony .Viděl jsem hodně zápasů a prakticky vždy patřil k nejlepším.Navíc zde budou rozhodovat i fanoušci.Tak proč mu to nedat ,kde je problém?
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 02.06.2021 19:19 |Problém to určitě není žádný, ale copak jsem to někde napsal?
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
zeleznik2 před 3 lety 02.06.2021 11:24 |Zvolen..
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
gazza před 3 lety 07.06.2021 00:49 |Ok
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 01.06.2021 16:02 |S hodnocením zápasu souhlas, u hráčů jsem viděl jen malé rozdíly , které nejsou pro mne podstatné. Dovolím si nesouhlasit jen s názorem, že s brankou těžko mohl Koli něco dělat. Mohl a měl jít pro dlouhý centr, realizovaný od rohového praporku, směřují na pětku , míč letěl dlouho, žádný střílený, spíš bochan, určitě by to stihl.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 02.06.2021 08:39 |Dobré ráno přeji ze Šumavy a přeji všem hezký den:-)).
Káva už mi tady voní a tak je čas na pár řádků s povídáním nejen o hodnocení posledního zápasu.
Známky dal náš Alanor vcelku dobře a tak možná jen asi doplním.....
Oscarovi bych dal také za 7 a v posledních zápasech je spolu s Bahem náš nejlepší hráč.
Je vidět, že když s ním trenér pracuje a posílá ho do hry pravidelně, tak ten náš "Oskar" je neuvěřitelně dobrý na míči, má velké zrychlení a odebírá míče úplně suprově. Další diamant?? Pevně věřím, že ano.
U té obdržené branky jsem si to pouštěl několikrát...... Beran to sice podcenil, ale Ondra pro to mohl asi jít.
Bylo to metr za malým vápnem a šlo to dost dlouho. Beran byl nejmenší a byl na zadní tyči sám????
Ještě bych chtěl vyzdvihnout roli Ondry Lindgra, který dal gól asi po nacvičeném signálu (zřejmě ho vymyslel trenér Köstl a měli z toho radost všichni), ale udělal hodně práce po celém hřišti.
Bylo vidět, že chce na sebe vzít roli vůdce týmu. Sice se mu ne všechno povedlo, ale je to hráč, na kterém se dá opravdu stavět. Další možný "diamant". Určitě ano!!
Ještě znovu k Samkovi. Pokud mu stačili síly, tak se své role nebál, má fotbalové vidění a míč mu nedělá problém.
Věřím našim trenérům, že si Samka "udělají" a bude to další náš odchovanec, který bude ve Slavii odvádět dobrou fotbalovou práci. Má se od koho učit.
Jsem moc rád za sportovní gesto Dynama Budějovice, když jeho borci udělali našim klukům "mistrovský špalír":-)).
Vím, že se tento zápas taky trochu "zvrhnul" do situací, kdy jsme přáli Honzovi, aby přidal ještě další gól.
Tady se ukázala i křeč a sami to znáte, že když se chce, tak to prostě nejde...... ale Honza mě odzbrojil tím upřímným vystoupením a také tím, jak popřál Hložkovi.
Ten náš Honza je prostě "Boží"...... :-))
Na šampionátu jsem zvědav, jak se popereme se Skoty.
Kéž by karma byla zdarma....:-))
Uvidíme, jakou se tam povede vytvořit partu!!!, a také jak bude fungovat souhra hlavně naší středové řady.
Doufám, že se nám tam nikdo nezraní..... Nejvíce mám dilema o stoperskou dvojici??
S volbou předsedy mám velké a černé obavy:-(((
A bohužel, včerejší vystoupení pana Poborského, který se zmohl jen na obecné fáze a klišé, to ukazuje, kdo je jeho "učitelem". Prostě panu Poborskému "cinkal" hlas, působil "čuprově" a jde se "stmelit".
Klika okolo něj je až moc smrdutá, ale jak je vidět, hodně lidem a klubům to nevadí.
No, uvidíme.......
Je to o lidech......
Ze šumavské krajiny Vám přeji hodně zdraví a s úctou k Vám:-))
Sokrates55
"Deliberate utilia mora tutissima est" - Publilius Syrus "Myšlenky"
Uvažovat o užitečných věcech je nejjistěji strávený čas:-)).
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 02.06.2021 12:35 |Jj., Samka bychom si měli chystat na další sezónu. Pomalu zvyšovat jeho fyzičku a sílu, neutavit ho. Fotbalově i hlavou je na tom parádně, můžeme se těšit na další klenot z líhně JiT a jeho týmu.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
zeleznik2 před 3 lety 02.06.2021 11:32 |Výkon mužstva přesně potvrdil poslední domácí zápasy, první poločas skvělý, až do 65 minuty Budějovice nevystřelili na bránu, pak gól a klepání o výsledek utkání. Kdyby Kuchtič dal na 3:0 nejenže, by mi přesně trefil tipovačku, ale vyhrál by kanonýry a bylo po zápase. Co ukázal zápas?, že ani silná obrana neudrží nulu, gól byl chybou Berana nepohlídal si protihráče, Mick bez formy. Naopak výborný Bah a Lingr. Velmi dobrý Traoré a mám radost ze Samka, že by nám rostl druhý Souček?.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 02.06.2021 12:17 |No... hráli jsme bez reprezentantů, takže nebylo možné, poslat tam v šedesáté minutě kvalitu podobně jako třeba ve finále poháru v Plzni... celkem logicky se během devadesáti minut i soupeř odhodlá k nějakému tomu útoku - zvláště ke konci, kdy ž ztrácí dva góly a nemá na co čekat - všichni hráči v lize ten fotbal nějak umějí....
Marně přemýšlím, jak si měl Beran, vysoký 160 cm a vážící 50 kg i s postelí, pohlídat náběh a výskok frajera, kterým měří o dvacet čísel víc a váží o dvacet kilo víc... Leda by měl s sebou na hřišti motorovou pilu a uříznul mu nohy pod kolenem... tam byl hlavní průser v tom, že ta situace vyšla právě na tento nerovný souboj - v tomhle prostoru měl operovat Bah, ale ten byl zrovna někde jinde, to totální fotbal někdy přináší...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 02.06.2021 12:31 |Možná i Kudy jako pravý stoper. Přesto upřednostňuji , aby do tak dlouhého centru metr za malé vápno vlítl gólman s kolenama napřed.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Papol před 3 lety 02.06.2021 20:54 |já bych trochu zareagoval. Ctím tvé názory, protože mají kvalitu a stojí za tím znalosti. Ale trochu bych si dovolil oponovat. Ano, hráli jsme bez reprezentantů, ale také stále poukazujeme na to, že naše lavička je silná, co tedy je. Takže tady bych problém neviděl. Kvalitu mají i náhradníci a proti Budějkám....Spíše si myslím, že už byli hráči na oslavách. Druhá věc je Beran. Ten opravdu zahrál velmi podprůměrně a nejde jen o gol, na kterém měl podíl. Ale, kolik měří a váží třeba Hovorka , a jaký je to plejer. Jinak díky za Tvé komentáře, opravdu jsou dobré.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 09:52 |Ano, lavička je silná, ovšem neznamená to, že když ze základní sestavy odebereš sedm hráčů (Bořil, Stanciu, Holeš, Provod, Ševčík, Masopust, Sima), tak se to na kvalitě neprojeví....
Řeči o silné lavičce znamenají, že na každém postu máme jako náhradníka hráče, který - nasazen do základu - to odehraje podobně jako hráč základní sestavy.... ale to je, když vyměníš jednoho, nebo dva a okolo nich už je zase obvyklý základ.... nemůžeme si myslet, že když vyměníme půlku sestavy, tak ten výkon bude úplně stejný....
A jenom tak mimochodem: David Hovorka: 1,79 m; 73 kg... Lukáš Skovajsa 1,82 m; 77 kg ... to by mohl být dejme tomu vyrovnaný souboj - ty tři cenťáky už dožene Davidův výskok...
Michal Beran 1,67 m; 58 kg...
Ono to vypadá, že David je na stopera malý, ale v porovnání s Beranem je to pořád čahoun vyšší o deset čísel... Osobně si myslím, že podobně by v souboji se Skovajsou dopadli i Stanciu (1,68 m), nebo Ševčík (1,72 m)...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 02.06.2021 21:13 |Co má s tímto gólem společného ''totální fotbal''? Vždyť Bah měl svého hráče ve vápně. Chyboval Beran, který špatně odhadl vzdálenost míče (nesmyslně couval), pak ani nešel do souboje a Skovajsa mohl v klidu zakončit.
(75:34) https://prnt.sc/13qpk1o Vhozený aut.
(75:42) https://prnt.sc/13qpewk Chvíli před centrem Nováka.
(75:46) https://prnt.sc/13qprcr Těsně před hlavičkou Skovajsy.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 09:41 |No nemohu si pomoci... Když se podívám na druhý obrázek, tak vidím tři hráče, kteří si drží toho svého a Deliho zcela bez hráče.... v ideálním postavení měl být Deli na pozici Kúdely, Kudy na pozici Baha a Bah měl krýt hráče, kterého drží Beran... A to nemluvím o tom, že k tomu centru vůbec nemělo dojít - bránících hráčů tam bylo dost, vůbec by nás neměli Budějovičtí neměli vykombinovat tak, aby z toho byl centr....
Michal střídal Lingra, který hrál podhrota... pravého halva střídal krátce před gólem Jusuf, je tedy možné, že byl čerstvě posunut na tento post, ale i tak se teď ocitl na místě pravého beka, kde by vůbec neměl být ... Naopak bych tedy vypíchl, že se ze své pozice posunul do obrany, kde chtěl pomoci, přestože mu muselo být jasné, že při centru sotva může udržet frajera o dvacet čísel vyššího....
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 03.06.2021 10:33 |Deli tam stál, aby mohl prudký přízemní centr odvrátit na roh a nemuselo by dojít k souboji Kúdela-(asi) Čavoš na bližší tyči.
Kdyby se měl každý posunout dozadu o 4 metry a vzít si nového hráče, tak nejen že by to bylo velké riziko, že si svého nového hráče nestihnou převzít, ale také by se Vítovci před sebou otevřel prostor ( https://prnt.sc/13tvsn6 ). Novák by pak nemusel centrovat, ale poslat přihrávku do vápna na Vítovce, který by si mohl dělat co chtěl.
Moc nechápu tu chválu za to, že se vrátil dozadu. Vždyť jsi předchozím komentáři psal o totálním fotbale... Jediný, kdo se nepohyboval okolo nebo uvnitř vlastního vápna, byl Kuchta. Beran si svého Skovajsku hlídal ještě před vhozeným autem. (75:31) https://prnt.sc/13tsdst
Bylo jich u autu dost, prvně nezafungovala komunikace, trvalo dlouho než Samek či Deli si vezmou Vítovce, o chvíli později byl Yusuf pozdě o Vítovce a jejich kombinace na jeden až dva dotyky byla účinná.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 10:53 |Já přece neříkám, že se měli posunout teď... chybou vidím, že v okamžiku centru je vysoký stoper bez hráče a v nejnebezpečnějším prostoru necháme vysokého beka soupeře hlídat maličkého záložníka... k tomu při organizaci hry vůbec nemělo dojít.... a když už k tomu dojde, tak si nemyslím, že je fér, hodit všechno na frajera, co má 1,67m, že nedokázal přehlavičkovat soupeře, co měří 1,82 ...
To je celé - osobně si myslím, že primární chyba vznikla na kraji při tom, že soupeř se vůbec neměl dostat k centru... a pak ještě předtím při organizaci hry... Beran je pouze závěr akce - nejviditelnější a proto nejsnáze kritizovatelný... Ovšem z mého pohledu až příliš laciný terč... on sám s tím ve chvíli, kdy na ně letěl balón, už nemohl nic moc udělat...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 03.06.2021 11:09 |Tam nejde o to přehlavičkování, ale že vůbec nešel do souboje. Špatně odhadl centrovaný balón, kdy stále couval. Najednou z ničeho nic před ním volný Skovajsa hlavičkuje. I kdyby tam byl Zima choval se stejně jako Beran, tak Skovajsa dá gól, a to je Zima o hlavu větší než Beran.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 11:33 |Couval do míst, kde by při své výšce mohl ten balón zasáhnout - Zima by, díky tomu, že je vyšší, vyskakoval podstatně dříve - cca v místě Skovajsy, možná i před ním...
Ano, mohl mu jít více do těla ... tedy ne do balónu, na který neměl nárok, ale zkusit mu tu hlavičku znepříjemnit, což by ovšem mohlo být za cenu faulu a penalty...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 03.06.2021 12:11 |Nemůže pustit před sebe soupeře, aby se tak snadno dostal do zakončení. Rozhodně ne na hranici malého vápna.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 12:37 |A jak to má asi udělat, když se mu rozeběhne frajer o patnáct čísel vyšší a dvacet kilo těžší?
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 03.06.2021 13:10 |Mezi Hovorkou a Lukakuem byly podobné rozdíly.
Ono by úplně stačilo, kdyby neudělal ten úkrok dozadu, díky tomu pak vznikla pro Skovajsu dálnice a mohl si dělat co chce. Kdyby tedy Beran stál tam kde má, pak by měl Skovajsa ztíženou pozici k zakončení.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 13:39 |Ano, mohl mu to ztížit více, ale pořád je to tom, že když ve finále na zadní tyči vyplave tahle dvojice ... tak že to nemůžeme pojmout ve stylu: za gól může Beran... je podle mého názoru špatně tady prohlásit, že všichni udělali všechno dobře a Beran to posral tím, že v hlavičkovém souboji neudržel o hlavu vyššího frajera...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 03.06.2021 15:49 |Ne více ztížit, ale ztížit... protože on mu to neztížil vůbec. :-)
Prvně jsem na tvůj komentář reagoval, protože jsi za to vinil Baha, který měl být jinde kvůli totálnímu fotbalu, s čím jsem nemohl souhlasit. O víc mi nešlo. Protože Bah byl tam, kde být měl. Následně jsem doplnil, že chyba byla už u autu ve špatné komunikaci mezi Samkem a Delim, následně špatném dostoupení Yusufa.
Taky jsem nikde nehodil gól (jen) na Berana, chyb tam bylo víc, ale svůj podíl viny na gólu má oproti Bahovi.
Za pár měsíců se místo Berana bude s krajním hráčem do vlastního vápna stahovat Plavšić, který má ještě o centimetr méně než Beran.
Aby spadl gól po 1 chybě, pak musí poslední hráč špatně přihrát či nějak jinak ztratit balón. Vždy jde o několik chyb za sebou.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 15:57 |Tak já primárně reagoval na ten první příspěvek tohoto vlákna, kde bylo vysloveně řečeno, že gól je chyba Berana, který si nepohlídal hráče... Hotovo konec tečka - žádný aut, žádná komunikace mezi Delim a Samkem - prostě jenom Bery... což - jak říkám - mi nepřijde úplně fér...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 03.06.2021 11:04 |Karle, bez ironie, ta tvá analýza je dle mého názoru precizní, byť s ní nemusí všichni souhlasit. Přesto jí něco chybí a to pár slov o poslední záchranné možnosti, která měla být jednoznačne spuštěna a to Kolářovo vyběhnutí pro centrovaný míč. Šel skoro od rohového praporku a letěl věčnost. Nekritizuji tímto Koliho, po návratu do brány chytal výborně, ale pokud jsi přesně popsal pozice našich hráčů v poli při inkasované brance, zcela jistě měla být zmínena i činnost gólmana.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 11:09 |Člověče s tímhle nesouhlasím.... Podívej se, na ten poslední obrázek, odkud ten Skovajsa hlavičkuje... Balón možná letěl věčnost, ale malé vápno míjel v takové výšce, že by na něj Kolář nedosáhl .... takže by musel jít hodně daleko na zadní tyč - a víceméně couvat, protože jinak by ten míč ztratil z dohledu... a z téhle pozice se nedá odrazit ... na rozdíl od Skovajsy, který byl čelem, balón mu šel proti, takže se mohl rozeběhnout, odrazit a trknout...
Myslím si, že by dopadl jako gólman Beer Shevy při našem prvním gólu, kdy jej přeskočil Sima...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 03.06.2021 13:29 |Neshodneme se, ale to nevadí, i o tom je diskuse. Samozřejmě, máš pravdu v tom, že by Koli musel jít daleko na zadní tyč a nestíhal by to. Já tu chybu vidím právě ve špatném postavení při tom centru, protože byl příliš vytažený na přední tyči. Já vím, někdo bude argumentovat tím, že když by stál víc vzadu a centr šel na přední tyč, nemusel by pokrýt druhou stranu, viz 3.gól doma se Sevillou, je to diskutabilní, znovu jsem si to pustil a pozice Koliho v době, kdy centrující hráč kopl do míče, nebyla optimální.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 13:45 |Z mého pohledu bych v této chvíli nedoporučoval gólmanovi aby si pro ten míč šel ... i kdyby byl v optimální pozici... a důvody vidím pořád stejné: musí couvat a v té pozici se nedokáže pořádně odrazit... Kdyby do toho samého místa padala "svíce" od půlící čáry, vnímal bych to jinak - to by to čelem měl Ondra...
Vždycky jsem gólmanům říkal, že pro balón si mají jít ve chvíli, kdy jsou si jisti na 100%, že ho budou mít... Není nic směšnějšího než gólman, který mávne rukama do prázdna, zatímco doprostřed brány se snáší oblouček, který by v pohodě chytil do čepice, kdyby zůstal na čáře a nechal souboj na obráncích....
Samozřejmě v téhle situaci tam nebyl obránce....
Komentář byl uživatelem upraven (03.06.2021 13:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Z mého pohledu bych v této chvíli nedoporučoval gólmanovi aby si pro ten míč šel tam lezl i kdyby byl v optimální pozici... a důvody vidím pořád stejné: musí couvat a v té pozici se nedokáže pořádně odrazit... Kdyby do too samého místa padala "svíce" od půlící čáry, vnímal bych to jinak - to by to čelem měl Ondra...
Vždycky jsem gólmanům říkal, že pro balón si mají jít ve chvíli, kdy jsou si jisti na 100%, že ho budou mít... Není nic směšnějšího než gólman, který mávne rukama do prázdna, zatímco doprostřed brány se snáší oblouček, který by v pohodě chytil do čepice, kdyby zůstal na čáře a nechal souboj na obráncích....
Samozřejmě v téhle situaci tam nebyl obránce.....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 03.06.2021 15:40 |Samozřejme 100% souhlas s tím, že golman si má jít pro balón, když si je jistý, že ho bude mít. Na druhou stranu, pro který jiný balón, než koplý od rohového praporku a směřující metr za malé vápno, by si měl golman na této úrovni jít?
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 15:54 |Malé vápno je široké... a když ten balón jde až za zadní tyč, tak podle mě raději ne...
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
mig52 před 3 lety 03.06.2021 17:21 |Tak teď už zanechejme debat to odborných a radujme se ze zvolení p. Fouska. Nepochybuji o tom, že stojíme na stejném břehu i v této věci!!! :) :)
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
kjandourek (admin) před 3 lety 03.06.2021 18:34 |Ono je to celkem tématické, protože on se taky cpal do branky... díky své výšce nechytal nic moc, ale občas měl den, kdy lapal jako bůh... :-)
Každopádně v hospodě po zápase byl vzdycky král... :-D
Komentář byl uživatelem upraven (03.06.2021 18:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ono je to celkem tématické, protože on se taky cpal.. díky své výšce nechytal nic moc, ale občas měl den, kdy lapal jako bůh... :-)
Každopádně v hospodě po zápase byl vzdycky král... :-D.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Akuls před 3 lety 03.06.2021 23:04 |Ano, je to stará fotbalová pravda, že když jde gólman ven, musí mít balón. Kolář si ve vybíhání moc nelibuje, ale touhle starou pravdou se raději řídili třeba i Stejskal nebo Čech a že se v P.L. hodně centruje do vápna. Naproti tomu takový Břéťa Dolejší si ve vybíhání liboval, nepodběhl jeden balón, ovládal skoro celé velké vápno a takový vysoký a pomalý oblouček by stáhnul, jak se kdysi říkalo, do zubů za tkaničku.
Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo
Akuls před 3 lety 03.06.2021 22:49 |Skovajsa hrál levého beka, Beran v tom momentě už pravého halfa takže to byl jeho hráč. Bylo na něm také jasně vidět, že si je vědom toho, že gól jde za ním.
Nedávno v Dohránu Plus vzpomínal olomoucký Kubíček, jak mu Bruckner vždycky kladl na srdce: “Juro, v létě mi přiveď maximálně 3 hráče a každý ať má alespoň 185 cm. Trpaslíky si kupuj na skalku na svoji zahrádku u domu”. Holt urostlá postava je výhodou. Nicméně kdyby tam byl místo Skovajsy třeba maličký Plavšič, tak by to dopadlo asi stejně. Beran totiž kromě jiného neumí vůbec bránit a chodit do soubojů.