Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 33. kolo

Slavia si veze remízu z Jablonce, která je tentokrát cenná. I s výrazně obměněnou sestavou se totiž proti bronzovému týmu ligy podařilo udržet neporazitelnost.

Slavia už má splněno a za zvládnuté si může odškrnout všechny zásadní cíle - vítězství v lize i poháru a povedená jízda v Evropě! Poslední dvě ligová kola se tak již z našeho pohledu jen dohrávají a logické bylo i propuštění reprezentantů, které brzy čeká Euro a kteří by jinak neměli v podstatě žádný odpočinek před další sezonou. Ač je tedy z hlavního pohledu hotovo a sezona 20/21 bude patřit k nejúspěšnějším v celé slavné historii klubu, tak stále máme do závěru ligy dvě želízka v ohni. Snahu udržet neporazitelnost v celém ročníku a natáhnout tak rekordní šňůru za celou historii československého fotbalu a sekundárně pokud možno získat pro Kuchtu korunu krále střelců.

Právě neporazitelnost byla v neděli ve větším ohrožení než jindy. Proti naší kombinované sestavě, ve které dostal první ligovou šanci teprve 17letý Samek, stál na domácí půdě náročný soupeř z Jablonce. Peltův klub prožívá výbornou sezónu, kdy ještě před tímto zápasem teoreticky mohl pomýšlet na 2. místo a účast v Lize mistrů. Jak už všichni víme, tak zápas Slavia nakonec výsledkově a jakž takž i herně zvládla a za tohoto rozložení sil uhrála cennou plichtu 1:1. Hlavně v první půli jsme hráli slušně a byli jsme o něco lepším týmem. Hned v úvodu se trefil Lingr, záhy ale po ojedinělém a hodně okatém zaváhání naší defenzívy odpověděl Doležal.

Pak byla odpískána penalta v náš prospěch po sporném zákroku na Baha. Byla to situace vyloženě hraniční, kdy byl náš hráč u míče dříve než brankář, ten ho ale pak dokázal vyrazit a setrvačností srazil i dánského reprezentanta. Striktně dle litery pravidel to podle mě lehký faul byl, ale sám bych neměl nic proti, kdyby rozhodčí penaltu neodpískal. Když už tak ale udělal, tak rozhodně neměl zasahovat VAR Adam, protože nešlo o žádné zjevné pochybení. Ostatně zrovna Jiří Adam je známý tím, že si u videa dokáže situace ohýbat přesně podle toho, jak se to hodí silnějšímu hráči (viz třeba skandální puštění půlmetrového ofsajdu Plzně u videa s tím, že záběr nebyl zcela prokazatelný). A silnějším psem byl tentokrát Pelta, který měl ještě o co hrát. Vůbec si nedělám iluze, že stát se totožná situace za situace, kdy by zákulisně silnější tým byl v útoku a rozhodčí nepískal, tak ho Adam zavolá k videu s tím, že pochybil a penalta se měla pískat. Takový oportunismus nesnáším a Adam je jedním z jeho zářných příkladů na listině rozhodčích. Nelze než doufat, že komisi rozhodčích od příští sezony přebere respektovaný Příhoda a nastaví jasná pravidla pro všechny, ať už by se za podobné zákroky penalty pískaly, či nikoliv. Současná komise rozhodčích to samozřejmě přikryla, stejně jako by přikryla i totožnou situaci, kdy by rozhodčí penaltu nejdřív neodpískal a až na základě videa verdikt změnil. Směšné! Jinak ale musím říct, že hlavní rozhodčí Pechanec, který byl tuto sezonu v zápasech Slavie často velice špatný, pískal tentokrát nejen férově, ale i přesně.

Druhá půle už pak byla hlavně v režii domácího Jablonce a Slavia nakonec remízu udržela i částečně šťastně, když v závěru přečkala dobré šance Jovoviče a Štěpánka. Bylo to však už za situace, kdy trenér Trpišovský na hřiště poslal další dva mladíky Višinského s Rigem, kteří by se za normálních okolností stěží vešli byť jen na lavičku. Naopak domácí lodivod Rada kontroval na ligu nadstandardním Jovovičem, kolem kterého údajně krouží Plzeň či Sparta. Na základě těchto okolností tak remízu beru a zápas hodnotím kladně, i když jsme jen remizovali a soupeř byl o trochu lepší. Byla by tak velká škoda přijít o neporazitelnost v domácí derniéře tohoto ročníku s Budějovicemi, které se pohybují v dolních patrech tabulky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Stejskal - 6 - U inkasované branky mohl zazářit, ale tváří v tvář ho mezi nohy prostřelil Doležal. Nejlepší zákrok si tak schoval až na závěr zápasu, kdy v dobré šanci vychytal Jovoviče. Celkově působil jistě a potvrdil, že je to brankář ligové úrovně, který má na to, aby byl minimálně dvojkou ve Slavii. Jestli to bude i na víc, se dá zatím těžko soudit.

Alexander Bah - 6 - Patřil k našim nejlepším hráčům v první půli. Jak jinak kritizuji jeho centry (a myslím, že oprávněně), tak tentokrát přesně přihrál na branku Lingrovi, i když to bylo s menším přispění teče. Do druhé půle nenastoupil, ale to bylo buď kvůli drobnému zranění, nebo kvůli domluvenému pošetření sil.

Taras Kačaraba - 5 - U inkasované branky se sice seběhlo více chyb, tou zdaleka největší ale bylo selhání stoperů a nenabrání Doležala. A z mého pohledu byl u něj Kačaraba o kousek blíže než Zima. Ve zbytku zápasu si odvedl své a nic nevypustil, svým výkonem mě ale příliš nepřesvědčil. O tom svědčí i jeho nezvykle slabá úspěšnost v osobních soubojích. S Doležalem to neměl snadné, ale vyhraných 50 % je na stopera jeho parametrů opravdu málo (pro porovnání Zima měl 79 %). Přiznám se, že jsem z jeho působení ve Slavii hodně rozpačitý a pro mě je to v současnosti hráč maximálně na 4. stopera. Za což je opce 20 milionů opravdu hodně. Můj názor je, že Takács je na stejné úrovni (jen je otázka zdraví) a Zelený byl na jaře výrazně lepší.

David Zima - 6 - U branky Doležala se stopeři nedomluvili a vůbec nezachytili útočníkův náběh středem. Jinak ale hrál dobře a líbil se mi víc než Kačaraba.

Oscar Dorley - 6 - Zahrál lehce nadprůměrně. Tuto sezonu se konečně dokázal prosadit a je z něj plnohodnotný hráč Slavie, na kterého je spoleh.

Mick van Buren - 4 - Za mě nejslabší hráč na hřišti. Nedá se sice říct, že by Van Buren něco vyloženě pokazil, celkově byl ale vidět málo a podal po všech stránkách podprůměrný výkon. Mizerná byla jeho 25% úspěšnost v soubojích, byl také dost mimo hru, když zaznamenal druhý nejnižší počet přihrávek po Simovi, u kterého je to ale typické, že do kombinace až tak není, o to více je ale přímočarý směrem k vápnu. I Van Burenova budoucnost v klubu je s otazníkem. Výkonnost má maximálně na roli občasného žolíka, čemuž by měl odpovídat i plat.

Ibrahim Traoré - 6 - Sezonu začal katastrofálním selháním v Dánsku, načež se ze sestavy oproti posledním rokům vytratil. Na jaře ale nakonec nabral docela slušnou formu a vždy, když nastoupil, tak nezklamal. Výjimkou nebyl ani tento zápas, kdy byl Traoré centrem naší kombinace, kdy více přihrávek zaznamenali jen stopeři. Naopak si příliš dobře nevedl v soubojích, ze kterých vyšel úspěšně jen v 9 z 21 případů.

Daniel Samek - 7 - Velmi příjemné překvapení a pro mě náš nejlepší hráč v zápase! Sedmičku si vzhledem k debutu zaslouží, i když i on sám přiznal zaváhání u inkasované branky. Jinak ale působil velmi vyspělým dojmem jak silově, tak při práci s míčem. Postavou je na ligový fotbal připraven více než o několik let starší Hellebrand či Beran. To dokládá i 71% úspěšnost v soubojích. Samek se pak vůbec nebál hrát s míčem a patřil k aktivnějším hráčům v kombinaci. Vše navíc účelně a s dobrou přesností. Hodně zajímavý hráč, určitě bych mu dal šanci i proti Budějovicím.

Michal Beran - 6 - Po skvělém naskočení do ligy během minulého jara byla pro mě Beranova sezona zklamáním, kdy na výkony nenavázal ani v Liberci, ani ve Slavii. Utkání v Jablonci pak patřilo mezi jeho vydařenější zápasy a zvládl odehrát něco málo přes hodinu hry, aniž by se po půl hodině vytratil. Michal se snažil a byl aktivní, i když se nedá říct, že by mu řešení situací vycházelo nadstandardně. Kvituji jeho mírné zlepšení v osobních soubojích, kdy tentokrát dosáhl na normální čísla. Zajímavostí v tomto směru je, že se mu výrazněji více dařilo při napadání, kdy vyhrál 11 ze 17 soubojů. Když měl naopak bránit, tak byl úspěšný jen v 1 případě ze 6.

Abdallah Sima - 5 - Je znát, že po zranění není ve formě a opět předvedl průměrný výkon. Nedá se ale říct, že by byl na hřišti k ničemu. I když nezáří, tak svůj přínos má a v Jablonci byl tradičně zdaleka nejaktivnějším hráčem v akcích ve vápně soupeře. V kombinaci měl opět velmi málo přihrávek, ale takový je jeho styl - přímočarý.

Ondřej Lingr - 6 - Hned v úvodu se parádně trefil a poslal Slavii do vedení. Jistě to bylo i o štěstí, ale Lingr šel do souboje jako správný útočník a obránce dobře předskočil, aby byl u míče dřív. Ve zbytku zápasu až tak vidět nebyl, ale svou práci odvedl. Cítit byl při napadání a zajímavostí je i jeho abnormálně vysoká přesnost přihrávek - 97 %, tedy 29 z 30, což je ale na druhou stranu jedno z nižších čísel.

Ondřej Kúdela - 6 - Přišel jako vyztužení obrany a vzadu si při jejím dirigování vedl dobře a větší problémy neměl. Ale celkově bylo vidět, že jsme po odchodu Baha a změně rozestavení nebyli dopředu zdaleka tak aktivní. Zajímavé je, že rozehrávky se tentokrát neujímal zdaleka tolik a podstatnou porci míčů nechal na Kačarabovi se Zimou.

Júsuf Hilál - 5 - Tentokrát to pro něj bylo těžké střídání, protože útočná podpora v závěru zápasu z naší strany moc nepřicházela. Júsuf se snažil a většinu soubojů vyhrál. Měl i jednu velmi pěknou akci u půlky hřiště, kdy podržel míč, obehrál protihráče a založil tak útočnou akci. Moc toho ale předvést nemohl.

Denis Višinský - 5 - Fanoušci mu chtěli dávat větší šance v lize po jeho skvělém představení proti Karlovým Varům, v Boleslavi i Jablonci se ale ukázalo, že cestu do vrcholového fotbalu bude mít zřejmě delší než třeba Samek, který hned bez problémů zapadl. Višinský má zatím problém v tělesné konstituci. Na souboje je slabý a rychlostně či technicky taky za krátký čas nestačil vyniknout. Ale v závěru to měl jako útočný hráč podobně těžké jako Júsuf.

Simon Deli a Tomáš Rigo nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

33. - Neděle 23. 05. 2021 17:00

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 1
1 - 1
FK Jablonec
FK Jablonec

15. Doležal

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

5. Ondřej Lingr

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    w8888     před 3 lety 25.05.2021 19:06 |  
    9 17

    Velmi kvalitní hodnocení. Byl bych jen kritičtější k MvB, která je parodií na fotbalistu a opravdu nechápu, proč ho většina slávistů tak nekriticky miluje. Čtyřka je ještě lichotivá. Za to, co v neděli předvedl, je i jednička ještě příliš mnoho. Hilála také nemusím, ale chápal jsem jeho nasazení jako snahu omezit obrovskou výškovou převahu Jablonce. A to se povedlo. Pokud neseženeme nějaké dospělé fotbalisty, tak právě průměrná výška brzy bude naším mimořádně velkým problémem. Beran ve Slavii nemá co dělat. Tancuje mezi stébly trávy. A to máme ještě na hostování Šmudlu Hellebranda a obra Malinského.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2021 19:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      rak (přítel SN)     před 3 lety 25.05.2021 20:06 |  
      6 1

      Obecně bych k Mickovi tak kritický nebyl. V tomto zápase ale byl hodně špatný. Beran vypadal v Liberci dobře, ve Slávii se mně zatím asi nelíbil nikdy. Malínský to samé. Třeba Karafiát se mně zatím nelíbil ani v Liberci ani u nás. Také bych rád viděl Samka v posledním zápase.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        mig52     před 3 lety 25.05.2021 20:27 |  
        2 1

        Alanore, dobře jsi to shrnul, souhlas hlavně s honocením Tarase i MvB. Ohledně známek bych dal 7 Oscarovi.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2021 20:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      japoko     před 3 lety 26.05.2021 12:12 |  
      5 6

      Přiznám se, že nechápu obdivovatele van Burena. Co ještě by měl (ne) předvést, aby jeho současny (ne) přínos objektivně zhodnotili! Kačaraba je proti němu hvězdný hráč!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    o5aradecek     před 3 lety 25.05.2021 19:16 |  
    5 0

    Se vším souhlas, hlavně se Samkem. Bylo by fajn, kdyby hrál i v posledním kole a předvedl, že jeho výkon nebyl náhodný. Jsem rád, že dostal šanci, měl by hrát, proč platit Olomouci miliony za Daňka, když tady máme svůj talent, který jen potřebuje dostat prostor?

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      DF007     před 3 lety 26.05.2021 12:12 |  
      0 0

      Daněk a Samek to jsou úplně jiné pozice. Samek hraje DZ nebo stopera a Daněk naopak podhrot nebo zkraje. Zřejmě zvládne i box to box záložníka. Na pozici Daňka máme spíše Hellebranda a Berana. K nim mladým jistě i Lingr. Na a zkušenějších na Daňkovu pozici ve středu hřiště máme také dost - Stanciu, Ševčík a Provod.
      Nevím, zda bychom spíše Daňka nekupovali na kraj, kde ovšem konkurence rozhodně není kdovíjaká. Tam bych si Daňka představit uměl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2021 12:22 |  
        0 0

        Pro Daňka by Ševčík a Provod neměli být konkurenti, ale pro Samka by to konkurenti byli.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      rakusan     před 3 lety 26.05.2021 12:19 |  
      1 0

      K tomu Daňkovi jenom dodám, že on je typicky levý tahový hráč "provodova" typu a i velmi technicky zdatný, přestože nakonec Provi našel ideální místo uprostřed. Rozhodně bych jej tady rád viděl. Samek, výborný, ale vyloženě do středu zálohy.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2021 12:20) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    chrobak     před 3 lety 25.05.2021 21:26 |  
    8 0

    U Berana by stálo za připomenutí, že naše gólová akce měla základ v jeho velmi dobré přihrávce.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2021 23:33) . Zobrazit původní komentář

  4. Přilepšil bych...

    Taky     před 3 lety 25.05.2021 23:07 |  
    3 1

    Bah a Oscar zasluhují sedmičky určitě, Stejskal, Zima a Lingr možná taky.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2021 09:14 |  
    12 5

    Dobré ráno ze Šumavy, kde svítí sluníčko a je krásně.
    Dostal jsem zásilku velmi kvalitní kávy a tak jsem si dnes k hodnocení přítele Alanora dal i na jeho počest můj "mlynářský hrnek" a opravdu voní:-)). A protože jsem poslouchal, tak mám i dobrou "makovou buchetku".
    To zase říkávala "moja" tchýně z Moravy, kósek od teho Miga52...... :-)).
    Alanorovi (radši jsem se přesvědčil, že to píše opravdu on) se hodnocení povedlo jako vždy. A také zopakuji otázku pro Tebe Alanore, kolikáté už je to tvé hodnocení hráčů tady na SN????
    Já jsem si tentokrát při hodnocení dal jako prorovnání výkon našeho novice v týmu a to Dana Samka.
    Hrál skoro 80 minut a jeho výkon byl velmi dobrý a i proto souhlasím s jeho známkou za 7.
    Pokud byl někdo lepší, tak to byli tito hráči: Bah, Oscar, Lingr.
    Kdo byl asi za 6, tak to byli:
    Traoré (opravdu mi chyběl větší důraz v soubojích), ale zase dobře a rychle přihrával do zakládání útoků.
    Kúdela, který zpevnil obranu a uklidnil tak Kačarabu i Zimu.
    Zima za jeho podporu do útočné fáze
    Sima, protože zaměstnal celou jeho pravou stranu a měl s ním starosti jak Krob, tak i Martinec. Sice to nebylo až tak efektivní, ale přesto hrál rychle k brance a musel být neustále hlídán.
    Za 5 byli tito hráči:
    Beran se snažil, ale je to pořád takové "sem tam". Je rychlý, umí nabíhat, ale dělá chyby při přechodu půli hřiště a je tam dost ztrát v soubojích. Tím se takové dostáváme pod tlak soupeře při jeho rychlých kontrech.
    Hilál se pořád nemůže dostat do nějaké stálé dobré formy. Asi je to tím, že opravdu nedostává moc příležitostí, ale v nedělním zápase pomohl při standardních situacích a i udržel balon.
    Kačaraba zahrál nejlepší zápas v derby na Letné, jinak pořád čekám od něj daleko víc. Je zajímavé, že když přijde Ondra Kúdela, tak se zklidní. I když při soubojích z Doležalem docela jednu chvilku "bublal".
    Višinský se na hřišti trochu hledal a v soubojích byl slabší, nevím jak Vy všichni, ale trochu ztratil.....
    Nejslabší byl Buren. A radši k tomu nic víc nebudu dodávat, protože bych opakoval Alanora. To už je asi šestá úplně zabitá "gólovka" ve třech posledních zápasech. Škoda.
    Posledního jsem si nechal našeho gólmana.
    Stejskal byl tentokrát daleko jistější a pomohl. Za obdržený gól se nemusí trápit.
    Bylo vidět, že se s ním pracovalo a byl připraven.
    Obecně to mají náhradní gólmani ve Slavii těžké. Přesto si myslím, že Stejskal jako dvojka svou roli v Jablonci dobře potvrdil.
    Čeká nás poslední zápas v sobotu s Budějovicemi.
    Kluci si odfrkli, trochu si na sebe v trénincích ještě navyknou a v sobotu doufám dovedou Slávii a červenobílé barvy do vítězného ukončení sezony. Budu jim moc držet palce a Vám, co budete na SINOBO stadium přeji hezký zážitek z oslav a předání poháru. Při vší úctě k soupeři věřím, že kluci vyhrají i tento zápas.
    Úmyslně neříkám poslední a proč?
    Jeden boj ještě čeká dnes na Ondru Kúdelu a budu moc držet palce.
    Jeho zkušenosti bychom na Evropském šampionátu moc potřebovali a jestli je alespoň nějaká šance, tak jsem rád, že to takto vyhodnotil i trenér Šilhavý...
    A posledním bojem této sezóny bude volba předsedy našeho fotbalu.
    Už jsem to napsal několikrát a naposledy před pár dny v OFF Topic.
    Velmi mě zklamal (a po svých osobních zkušenostech mě to nepřekvapilo) pan Poborský.
    "Timur a jeho parta", která ho podporuje, to je opravdu cesta do pekel. Nevěřím tomu, že je tak naivní, aby si to neuvědomoval. O to je to horší.
    Nejvíce se musím smát, že je Křetínský přítel Pelty. To přeci víme už od dob, kdy se nosily kabelky na Strahov.
    Víte všichni, v jakém období kopala Slavia nejméně penalt (vlastně vůbec žádnou)?????
    Rozumím panu Vladimíru Šmicerovi a tomu co dnes napsal. Má to logiku a má to i tečku.
    Může to mít tečku dobrou pro český fotbal, pokud skutečně bude zvolen pan Fousek.
    Ta druhá tečka by byla sakra černá....... ani to nechci domyslet.
    Bican, Puč a Plánička....... a taky Franta Veselý a další. Všichni měli smysl pro férovost. Tak asi tak a snad pochopíte, proč jsem je jmenoval. A klidně k nim přidám Honzu Bergra a Václava Maška ze Sparty. O ně se v té férovosti také nebojím:-)).
    Tak hezký den ze Šumavy.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55



    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2021 11:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 26.05.2021 11:10 |  
      4 0

      Zdravím příteli Sokrate,

      první hodnocení jsem napsal 1.5.2012, s občasnou pomocí quelhara tak tato rubrika pokrývá posledních 9 let. Kolik je to článků nevím, ale zvláště za poslední pohárové ročníky opravdu hodně. Ale když se daří, tak se to samozřejmě píše lépe, byť mi poslední rok dost chybí fotbal naživo.

      Ještě k tomu prvnímu hodnocení, když jsem si ho dohledal. Bylo to v Plzni a dostali jsme 3:0 s 30% držením míče. Nejnižší známku tehdy dostali Nitrianský a tehdy teprve budoucí legenda Škoda. Nevyzpytatelné jsou cesty osudu. :) Tehdy za nás hráli mimo jiné i Veselý, Milutinovič, Frejlach či Paprčiak. Z těch známějších jmen pak Čontofalský, Latka, Hubáček, Petrák či Vlček.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2021 11:26 |  
        5 1

        Díky moc Alanore.
        Smekám klobouk a ještě jednou moc děkuji za Tvou práci a to i včetně Quelhara, kterého jsem při minulém hodnocení opomněl.
        Je mi jasné, že to s námi občas nemáš jednoduché, ale až na pár hnusných komentářů k Tvé osobě, se to s námi dá vydržet viď:-)))).
        To by asi dalo na velký román něco v tom smyslu např:
        "Slavia za posledních deset let v jednotlivých zápasech" nebo něco tak podobného.
        Tak tedy ještě jednou moc děkuji za tu dlouholetou práci a vydrž.
        S úctou k Tobě
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        mig52     před 3 lety 26.05.2021 14:37 |  
        2 1

        Alanore, dokážeš odhadnout, jak dlouho ještě vydržíš? Některé pozice by měly být celoživotní a ty jsi na ně obstál....

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Alanor (admin)     před 3 lety 26.05.2021 14:49 |  
          3 0

          Snad dlouho. Slavia je láska na celý život a já jsem ještě celkem mladý. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      mig52     před 3 lety 26.05.2021 14:03 |  
      4 4

      Sokrate , tos neměl dělat, s tou buchetkou, naplavils mně slzy do očí..... Ne, ne , naopak, jsem rád, že máš "geny" na Moravě. Jen si lámu hlavu, jak to udělat, abychom se někde - kdysi potkali a dali si třeba i kávovou žbrundu s prima frgálem. A probrali Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        mig52     před 3 lety 26.05.2021 14:35 |  
        0 7

        Mínusáčku , děkuji ti za to, že nám to nepřeješ. Nejsi z druhé strany řeky nebo nemáš rád trošku toho pathosu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      mig52     před 3 lety 26.05.2021 14:32 |  
      2 3

      Jinak, Sokrate, já se teď vrátil z výjezdu na kole a sotva jsem se trefil lžičkou s polévkou do úst, jak jsem se vyšťavil, po té, co tak dlouho nešlo nic pořádně dělat, takže nemám sil podpořit tvá slova o těch lumpech ze svazu. Joooo, kabelky, joooo křéťa, už mu ani nepíšu velké K, což je ode mne hanebné a styděl bych se, ale to by se musel on stydět za lumpárny , které dělal. A poboráček, chudáček, ještě že mám doposud pevný žaludek, jinak bych se zblil s obavou, že bych obdaroval i své pohodové sousedy. Křivák, žumpař, kariérista. Fuj, nikdy mne nenapadlo, že se budu takto hnusně, ale dle mne reálně vyjadřovat o tak skvělém , v minulosti, kopálistovi. Takže jsem v nasrání nějaké síly našel a přeji ti pěkné šumavské odpoledene. A nerozčiluj(me) se, věřím, že nás čekají ještě mnohé a krásné fotbalové chvíle s naší milovanou Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 26.05.2021 15:57 |  
        1 2

        Zdravím Tě Migu.
        Co není, může být.
        A jak se říká, nikdy neříkej nikdy.
        Pokud se nám zadaří si vyjet na výlet za rodinou na Moravu, tak Ti dám vědět...
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          mig52     před 3 lety 26.05.2021 18:51 |  
          1 2

          Sokrate, budu mooooc rád. I s rodinou .

  6. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 26.05.2021 19:27 |  
    0 0

    Souhlasím naprosto.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 27.05.2021 11:22 |  
      15 0

      V diskuzi pod tímto článkem mě pobavil komentář:

      "A gól Afroameričana by měl platit za dva. Ani ho nemusí dát, stačí, když řekne, že ho dal."

      Výborný komentář s ohledem na kauzu Ondry Kúdely... Jen bych to raději neříkal moc nahlas nebo se toho někdo z těch levičáckých progresivistů chytne a v rámci narovnání starých křivd to fakt zavedou...

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      SKEP     před 3 lety 27.05.2021 12:28 |  
      3 0

      Jedna věc je zrušit, druhá vymyslet něco lepšího... Jak to vylepšit? Nastavovanou kaší v podobě prodloužení a penalt? Losováním? Či dokonce znovuoživit myšlenku nájezdů?

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        lubi34     před 3 lety 27.05.2021 13:08 |  
        0 3

        V součtu kdo dá víc golů a basta

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          SKEP     před 3 lety 27.05.2021 13:55 |  
          2 0

          Dvojzápasů, v nichž nedá víc gólů nikdo, budou mraky. Takže prodloužení?

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            SKEP     před 3 lety 27.05.2021 14:18 |  
            1 1

            Napadá mne varianta: doma vyhraju 1:0, v odvetě na hřišti soupeře podlehnu 1:2. Dnes bych postoupil. Po novu by postoupil soupeř, neboť při výhře vstřelil více branek - 2. Já při své výhře pouze jednu. Nicméně to neřeší remízy v obou zápasech. Prostě si myslím, že gól z cizího hřiště je stále aktuální.


            Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2021 16:33) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            lubi34     před 3 lety 27.05.2021 14:55 |  
            0 1

            Ano prodloužení nejsem fanda rostřelu ze značky pokutového kopu to je loterie i když i to může nastat. Snad by to týmy nutilo rozhodnout ale ......


            Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2021 14:56) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              SKEP     před 3 lety 27.05.2021 15:18 |  
              0 0

              Velká paráda by bylo prodloužení, dokud nepadne gól. Tříhodinovej mač, sen všech fotbalistů!

              • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

                Ferguss     před 3 lety 27.05.2021 16:40 |  
                0 0

                A fanoušků. Poslední skupinové kolo EL se hraje v prosinci. Každá minuta navíc je pak poměrně znát.

                • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 27.05.2021 16:42 |  
                  0 0

                  Tak u skupinového kola zrovna prodloužení tak úplně nehrozí.... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Karel13     před 3 lety 27.05.2021 16:05 |  
      0 0

      A ono se někdy postupovalo jinak? Když dal někdo víc gólů, tak postoupil ...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 27.05.2021 09:27 |  
    9 3

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Kávu mám :-)) a protože je zde takové nějaké zvláštní smutno (myslím tady na SN) a i mě je taky smutno, tak se mi chce s Vámi všemi povídat....... :-)).
    Kluci se připravují na sobotní zápas a naše mladé pušky do toho půjdou zase o kousek líp připraveni.
    Ta zátěž je pro ně nutná a to i před nadcházející letní přípravou.
    Věřím, že naši trenéři už to mají v hlavě připravené a také věřím tomu, že se snad povede příprava podle jejich představ.
    Moc bych jim to přál všem, protože by naši kluci mohli mít pak z čeho brát.
    Hlavně se to týká opravdu těch nejmladších.
    Beran, Višinský, Samek, Rigo, Lingr, Bah, Oscar, Sima.........
    A asi by potřeboval pořádnou přípravu i Jusúf, Buren, Traoré, Kačaraba, Matoušek, Stejskal, Stanciu a další.
    A to nemluvím o reprezentantech ze Slavie na evropském šampionátu.........
    Tak snad to má náš "pan Jindřich" promyšlené a moc mu držím palce :-)).
    Předpokládal jsem i nedobrý výsledek v případu odvolání Ondry Kúdely.
    A souhlasím s tím, že si vyžádal odůvodnění tohoto zamítnutí.
    Myslím si, že u CAS bude mít větší šanci, protože tam už nepůjde o správní akt, ale soudní.....
    A hlavně je CAS nezávislá na UEFA. Doufám?! :-))
    S velkou nechutí sleduji i to, co se děje okolo volby předsedy FAČRU.
    Koukám, že "velká trojka" se už projevila a Pelta, Šádek a Křetínský se odkopali včetně Poborského.
    A když se koukám, kdo jim dělá na svazu servis, tak je to na pozvracení.
    Sice nám "taťku" sebrali, ale přeci si ty korýtka nenecháme vzít, že:-(((((
    Poborský dávno zapomněl, že do velkého fotbalu šel ze Slavie a to díky panu Ciprovi.......
    "Statečně" si kopnul do Slavie při svém návratu a jeho slova tehdy mě velmi zklamala.
    Měl jsem možnost i osobního setkání s ním a jen mi to potvrdilo mou předtuchu, že všechno se v "apatyce" nedá koupit.
    To je vše a panu Fouskovi držím palce.
    Držte v sobotu palce klukům, aby to dali a oslavte to s nimi.
    Budu za to rád a přeji to všem, co se tam dostanou:-)).
    Věřím, že se situace dostane do nějakých normálních kolejí a setkáme se na SINOBO Stadium v příštím ligovém ročníku zase v plné palbě.
    A opět to bude výzva pro celou Slavii, protože soupeřů bude víc a slibují nám, jak nás proženou.
    Pokud to půjde férovou cestou, tak je to dobře.
    O to víc mě bude těšit, když naši kluci obstojí a opět budou bojovat na špici.
    Tak se mějte a pište, ať tu není smutno:-)).
    Sokrates55




    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Dobi     před 3 lety 27.05.2021 10:33 |  
      7 0

      Budu stručný - vše bylo A KRÁSNĚ řečeno a shrnuto! Chápu, že ten zápas v Glasgowě nikdo za rámeček - ze všech stran - nedá!!! O to více mrzí ten nevyrovnaný, dovoluji si říci , že diskriminační přístup UEFA. Kdyby se řešilo - třeba přísně, jako varování - padni, komu padni, nikdo by nic neřekl.... Našel jsem si doma paměti, které táta sepisoval v roce 1938, kdy nám UKRADLI tzv. Sudety.... Kolik lidiček to postihlo!!!! A položil jsem si otázku: Odkud to vše vzešlo, kdo se podílel na této i všech pozdějších nespravedlnostech???? No jo! MALÁ, NEZNÁMÁ ZEMĚ!

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 27.05.2021 11:35 |  
        2 1

        Přeji hezký den příteli Dobi a díky za disputaci.
        Je to o lidech, jen a jen o lidech........
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Dobi     před 3 lety 27.05.2021 13:14 |  
          1 1

          Příteli Sokrate,
          moc a upřímně děkuji za uznání. Já jsem na tom podobně... Kde jsou doby, kdy jsme si všichni dokázali "popovídat o každé kravině a pak se tomu od srdce zasmát". Je divná doba, lidé se mračí a všude hledají, jak se hezky česky říká "mouchy". I když se považuji za Krušnohorce, mám Šumavu, její lesy, jezera, údolí i lidičky moc rád! A každá větička od Sokrata mi to potvrzuje. Musím se pochlubit, že jsem se jakýmsi minipromile možná o krásu Šumavy zasloužil. 1965 jsme byli od SVVŠ na stromkové brigádě. Spalo se na samotě Polka - mezi Horní Vltavicíí a Borovou Ladou (Borovými Ladami?). Lesníci fajn, každým coulem z nich vyzařovala láska k Šumavě a lidem... A končila liga i II.liga. Byli jsme "Halb und halb" - Sparta mířila po dlouhých letech k titulu a my k zápasu o postup s Plzní (4:1). Moc rád na to vše vzpomínám! Dneska? Zamračení lidé, strach z chorob, štěstí nepřispěla ani odhalení Feriho.... Jsem vděčný za každou komunikaci, i za slušné výtky, když bych některým slovíčkem "ujel"... No jo... C´est lavie!

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 27.05.2021 17:14 |  
            0 0

            Moc děkuji za povídání a věřím, že se v Edenu uvidíme.
            Pak si to všechno povíme:-)).
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              Dobi     před 3 lety 28.05.2021 21:45 |  
              0 0

              Z jiného soudku: Spolužačka mi poslala sérii ze Šumavy - nádherné pohledy na Alpy... Pokud to nemáš, pošli mi na 776 315 365 odkaz s adresou mejlíku, kam bych to mohl přeposlat... Je to super a pro milovníky Šumavy dvojnásob!

              • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 29.05.2021 11:04 |  
                0 0

                Díky moc a je to nádhera.
                Slavia je věčná a nikdy nebude sama!!
                Sokrates55

  8. Penalta

    VitK     před 3 lety 27.05.2021 15:22 |  
    6 0

    S Alanorem souhlasím. Bylo to na hraně. Kdybybyl svět normální, tak by se myslím takové penalty pískat neměly. Ale svět normální není. Sám Pechanec nechal jako VAR pískat penalty za mnohem menší fauly, např. v zápase Olomouc - Sparta. A další věc, co mě točí. Když je ruka, tak se zkoumá, jestli měl bránící hráč ruku od těla 5 cm nebo 10 cm. To je tedy tento zákrok brankáře mnohem větší porušení pravidel. A ještě jedna poznámka. Když už se rozhodli penaltu nepísknout. Proč Slavia nekopala roh? Poslední se míče jednoznačně dotknul brankář.

    • Re: Penalta

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 28.05.2021 00:34 |  
      0 4

      Protože to bylo přerušeno rozhodčím ještě předtím, než skončil balón v zámezí. Nešlo tedy kopat roh.

      • Re: Penalta

        Ivan     před 3 lety 28.05.2021 12:51 |  
        1 0

        Připomněl jsi mi jak nám rozhodčí při ohrožení branky pískl penaltu, kterou pak odvolal, takže jsme přišli o míč.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 28.05.2021 17:09 |  
    0 0

    Za mně Bah minimálně 7 škoda že nedal ten trestňák, první poločas byl jeho a pomalu mohl rozhodnout zápas už v té první půlce. Jinak asi souhlas s ostatními.