Slavia byla v zápase jasným papírovým favoritem, jakkoli ještě před rokem byla Plzeň největším soupeřem sešívaných v boji o titul. Domácí však procházejí krizí, odvolali trenéra, v lize zuby nehty drží pátou příčku a v posledních dvou kolech se budou strachovat o to, aby vůbec proklouzli do kvalifikace Konferenční ligy. To se ale mohlo změnit, pokud by vyhráli pohár, rázem by měli jistou účast v předkole Evropské ligy a tím také polštář jednoho možného nezdaru v kvalifikaci k udržení možnosti si zahrát skupinovou část některého z pohárů. Ještě ve čtvrtek ráno se sázkové kurzy pohybovaly kolem 1,4 na vítězství v zápase, ale s postupujícím časem jakoby sázkové kanceláře a sázející měnili názor a před zápasem už byl kurz na Slavii kolem 2,0. Taková výrazná změna většinou zavání nějakou nekalostí nebo důležitou zákulisní informací. Těžko říci, co ji způsobilo tentokrát, fakt je ale ten, že hodinu před zápasem se ukázalo, že na straně sešívaných je zraněný reprezentační záložník Tomáš Holeš a v základní sestavě nehrají ani Sima s Olayinkou, zatímco na straně domácích se dali dohromady Brabec s Beauguelem, jejichž start byl také kvůli zdravotním problémům s otazníkem.
První poločas se Slavii vyloženě nepovedl. Dlouho byl jedinou střelou sešívaných krkolomný pokus Stancia daleko mimo a až v závěru poločasu solidní možnost spálil Masopust, když z úhlu z voleje přestřelil. To domácí hrozili, hned v první minutě vybojovali roh, tutovku Faltovi skvělým výběhem zneškodnil Kolář, který si stejně vedl i proti přímému kopu Kalvacha a několikrát jistě sebral méně nebezpečné pokusy. Druhou půli zlomilo zasloužené vyloučení Havla po ošklivém skluzu do holeně Deliho, Slavia se uklidnila, získala očekávanou převahu a přestože nepřišel koncert gólových šancí, tu největší Sima po akci Deliho s Traorém proměnil. V závěru zápasu Slavia přežila Brabcovu střelu nad bránu a několik centrů ze standardních situací, van Buren spálil nemožné a mohlo se slavit.
Na poslední odstavec úvodu jsem si nechal hodnocení sudích v čele s hlavním Hrubešem. Z mého pohledu zápas absolutně nezvládli a některé jejich výroky byly nepochopitelné až skandální. Je možná s podivem, že kritizuji výkon sudího, který soupeře poměrně brzy poslal do deseti hráčů, jenže červená karta Havlovi se prostě nedala neudělit, klidně mohla přijít jako přímo červená a ne po druhé žluté. Oproti tomu rozhodování soubojů v poli vzbuzovalo velké otazníky, nejvíce třeba nepotrestaný faul na Kuchtu těsně před faulem, po kterém zahrával Kalvach výše zmíněný přímý kop. Stažení Ševčíka rukou ve vápně ve druhé půli ve vyložené šanci volalo po penaltě a červené kartě, sudího píšťalka zůstala němá a tuto výraznou chybu rozhodčího neopravil ani VAR. Mám pochopení pro to, když sudí píská benevolentněji a pustí tvrdší hru, v případě pohárového finále však zůstávaly nepotrestány zjevné fauly, šlo o taková rozhodnutí, která významně ovlivnila utkání, a tak by měl být rozhodčí (z mého pohledu jednoznačně právem) kritizován, jakkoli se tomu tak neděje. Dost možná i díky tomu, že finále nakonec vyhrál tým, který byl většinou zmíněných rozhodnutí poškozen.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 9 - Klíčový muž zápasu. Vychytal Faltu i Kalvacha, posbíral vše, co mu do vápna přiletělo. Vyvaroval se chyb. Nyní už může na zaslouženou dovolenou pořádně zregenerovat a doléčit nepříjemné zranění. Ačkoli nebyl v lize takový démon jako minulou sezónu, opět byl jednoznačnou oporou. Slavia v něm má poklad, který se bude jen velmi těžko nahrazovat, pokud by měl v létě odejít.
Lukáš Masopust - 5 - Spoléhal jsem na to, že Masopust potvrdí skvělou formu z před několika týdnů, kdy parádními akcemi zajistil pohárové postupy přes Olomouc i Spartu. Tentokrát se mu ale nedařilo, k ničemu kloudnému se nedostal, jen v závěru první půle pálil z voleje nad. Pokud by dal branku, šlo by dost možná o gól roku, minul jen těsně. Dostal žlutou kartu a po hodině hry střídal.
Ondřej Kúdela - 6 - Slavia opět neinkasovala, ale šancí soupeře bylo docela dost. Ani jako rozehrávači zezadu se Kúdelovi moc nedařilo a do zatažené obrany nic extra nevymyslel. V paměti tak víc než jeho výkon zůstane jeho pozápasové foto se spoluhráči tmavé pleti.
Simon Deli - 8 - Hrál na Beauguela, jednoho z nejlepších ligových útočníků. Často ho předskakoval a odvracel centry na něj, v desáté minutě se mu to jednou nepodařilo a soupeř si hned vytvořil tutovku. Vykartoval se na něm Havel a v druhé půli to byl ale právě Deli, kdo nerušen prošel až k vápnu a centrem na zadní tyč zahájil gólovou akci. Kámo, bráško, už zase máme double.
Jan Bořil - 6 - Klasický Bořilův výkon, snažil se být opět hodně nebezpečný směrem dopředu, hlavně ve druhé půli nabíhal až do vápna. V první nejvíc zaujal jeho konflikt s později vyloučeným Havlem. Hrát proti Bořilovi není nikomu příjemné, i když zrovna nedává branky nebo na ně nepřihrává
Alexander Bah - 6 - Těžko se mi hodnotí, Bah vypadá dopředu zajímavě, jeho univerzálnost přímo vybízí k častému měnění pozic s Masopustem. Bah toho také hodně oběhá. Dozadu však má rezervy, byl to on, kdo neuhlídal chvíli před koncem Brabce, který mohl vyrovnat. U brány soupeře jednou zakončoval, tečovanou střelu vyrazil Staněk. Nahrával také do šance Simovi.
Jakub Hromada - 5 - Na výkony z úvodu jara, kdy působil jako zjevení, aktuálně nenavazuje. V zápase ničím nezaujal a po vyloučení Havla šel brzy dolů, nahradil jej Traoré.
Petr Ševčík - 5 - Ševčík byl v průběhu sezóny zraněný a nenahrál toho tolik jako někteří jeho spoluhráči, včera však působil unaveně a přispíval k tomu, že hra Slavie byla dost pomalá a nenápaditá. Čeká se od něj už vyšší standard.
Nicolae Stanciu - 6 - Nico v poli vypadal stejně jako Ševčík, má však plus v tom, že se snaží zakončovat. Jeho střelu na bližší tyč ještě za bezbrankového stavu musel vytáhnout Staněk.
Oscar Dorley - 6 - Z Oscara bude příští sezónu hráč, na kterého bude Slavia jistě hodně spoléhat. Prošel si aklimatizační fází a začíná hrát v kádru čím dál větší roli. Přihrával do šance Kuchtovi a první žlutou viděl Havel za faul právě na Oscara.
Jan Kuchta - 5 - Nepříliš povedený výkon. V prvním poločase se nedostal příliš k míči a několik málo rychlých akcí Slavie skončilo ještě před finální fází kvůli nepřesnostem ofenzivních hráčů v čele s Kuchtou. Ve druhé půli střílel jednou, když ho našel přihrávkou od brankové čáry Oscar, míč však poslal daleko mimo.
Ibrahim Traoré - 7 - Jeho příchod Slavii hodně pomohl, přihrál na vítěznou branku. Vůbec nemám problém s tím, pokud by hrál poslední dva ligové zápasy v základní sestavě. Za svou práci si to zaslouží a při absenci reprezentantů na něj zřejmě bude Slavia spoléhat.
Abdallah Sima - 7 - Po návratu po zranění doposud nebyl produktivní, ale ve hře se mi vždy líbil. I tentokrát nezklamal, první střelu po přihrávce Baha ještě poslal mimo bránu, v podobné situaci napodruhé už neváhal a rozhodl finále. Snad to nebyl jeho poslední gól v sešívaném dresu a ještě nějaký přidá v závěru ligové soutěže.
Mick van Buren, Ondřej Lingr a David Zima nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Za zaznamenání však stojí další spálená tutovka Micka van Burena v poslední akci zápasu.
Komentáře (48)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
nobiczek (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 16:53 |Jasně, Simon velmi dobře bránil Beauguela a založil akci vedoucí ke gólu. Navíc je to bráška a všichni ho máme rádi, ale neměli bychom proto zapomínat na tu spoustu pokažených nákopů z prvního poločasu. Za mě je 8 prostě moc, 7 by pro Simona bylo dobré hodnocení.
Naopak pro Kubu Hromadu je 5 hodně, hodně milostivá. Jinak souhlasím a víceméně se shoduji.
Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 16:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jasně Simon velmi dobře bránil Beauguela, a založil akci vedoucí ke gólu. Navíc je to bráška a všichni ho máme rádi, ale neměli bychom proto zapomínat na tu spoustu pokažených nákopů z prvního poločasu. Za mě je 8 prostě moc, 7 by pro Simona bylo dobré hodnocení.
Naopak pro Kubu Hromadu je 5 hodně, hodně milostivá. Jinak souhlasím a víceméně se shoduji..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
rak (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 17:05 |No jo. Mick je opravdu spalovač, ale před tím to udělal výborně. Nebudu se zlobit, když zůstane.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
chrobak před 4 lety 21.05.2021 18:01 |Taková jeho klasika krásně si to vybojval, parádně připravil k zakončení a nakonec totálně spálil.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
MKCZ83 před 4 lety 21.05.2021 19:21 |Myslím, že pokud by zvládl hrát Mick pravidelně (ne nutně pořád v základu) a nebyl na něj tlak ať už s novou smlouvou nebo jinýma věcma, tak za rok, za dva by se mu ta hlava mohla uklidnit, a mohl by začít řešit ty situace s klidem. Jeho hodně přibrzdilo to zranění a pak hostování v Holandsku, kde nehrál. Teď je asi v šancích ve stresu. Je ale dost útočníků, kteří se kolem 30 při řešení šancí uklidnili (nevím, jestli má děti, ale měl by si nějaké pořídit, ono to na hlavu sportovcům pomáhá), a pak měli pár dost slušných roků. Pokud by tento případ byl i Mick, tak by díky tomu o dvě třídy vyrostl. Protože on je buldok, maká, není úplně špatnej do mezihry, na ne příliš veliký vrůst má i slušnou hlavu, na hřišti často vidí správná řešení, ale šance ve velkém spaluje. Pokud by dával alespoň polovinu z toho, co zahodí, tak by to byl na českou ligu fakt luxusní křídelní útočník, nebo hrotový rozbíječ obrany.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Fačín před 4 lety 22.05.2021 09:55 |Jasně, uřvanej harant, kvůli kterýmu se pořádně nevyspí a bude neustále ve stresu, jestli se mu něco nestalo, a k tomu manželka zlatokopka, která čeká na první příležitost, jak se s ním rozejít a oškubat ho, to ho určitě uklidní při zakončování šancí... Zajímavá myšlenka.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
MKCZ83 před 4 lety 22.05.2021 12:06 |OMG... :-D jakej ty musíš mít smutnej a zamindrákovanej život, to si ani nejde představit. Ale hned mi to zvedlo náladu, protože jakejkoli životní problém proti tomu, co za maglajz máš v hlavě, je v podstatě rozkvetlá louka zalitá sluníčkem s pobíhajícíma duhovýma jednorožcema.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Fačín před 3 lety 23.05.2021 16:11 |Já mám náhodou celkem klidnej a veselej život, ale je hezký, jak jsi to poznal z jedný věty. Mě vážně zaujala ta souvislost mezi dítětem a střílením branek. Přijde mi velice úsměvná, možná až naivní.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 17:36 |Dobré odpoledne přeji a děkuji příteli Alanorovi za jeho další hodnocení hráčů.
Když už jsme u toho Alanore, tak Tě moc poprosím o jednu odpověď na otázku, kolik že už jsi těchto pozápasových hodnocení provedl za svou činnost tady na SN??
S Kolářem velký souhlas a opravdu nás Ondra zase podržel a udržel čisté konto. Zasloužená 9!!
Traoré byl výborný a na rozdíl od Hromady opravdu začal pracovat na velkém prostoru a uklidnil naši hru do kombinace a i předfinální a finální fáze.
Sima se taky povedl a zaslouženě si došel pro rozhodující gól a tak tu 7 asi taky jo.
Hromada se nám nějak vytrácí a nevím proč, ale byl naší slabinou a Holeše nenahradil ani omylem.
Masopust měl složitou roli v tom, že na něho chodil "Božolé" a Bucha. Dostal ŽK, kterou měl dostat Bucha.
Ostatní odpovídají známce a trochu mě také zklamal Petr Ševčík....... ten by měl už hrát opravdu standard o "jeden štok vejš".
Beru však v potaz to, že kluci už toho mají opravdu dost a přesto to dokázali dohrát a za to vítězství v poháru jim patří všem další velký dík.
Ono je opravdu těžké hrát do 7 až 9 bránících hráčů.
Je také těžké a díky Alanore, žes to napsal, když hrajete i proti rozhodčím. To bylo až neuvěřitelné, co všechno bylo "šádkovcům" dovoleno....... hnus.
A když musel sudí Hrubeš vyndat Havla (také mu nic jiného nezbylo), tak na něho řvala plzeňská lavice šíleným způsobem.... a s touhle "žumpou" se paktuje Poborský. Ach jo.
Takové chyby se nedají okecat a jsem přesvědčen o tom, že od Hrubeše to byl pokus o "suchý hajz č. 2" :-(((.
Nedivím se našemu kapitánovi, že to Hrubešovi vlepil přímo na stadionu.
Také se mi líbilo, jak "srovnal" Šulce po jeho faulu, který pochopitelně nebyl odpískán....
A také jsem vůbec nepochopil hodnocení trenéra Bílka..... ano, měli jednu šanci v první půli, kterou jsme neodehráli dobře. Tu druhou (střela Kalvacha), té předcházel tvrdý faul Hejdy na Kuchtu.
Oba komentátoři v ČT tam k tomu něco blekotali a Zelenka je opravdu "expert"........ děs běs.
Faul na Ševčíka, to už jsem vůbec nepochopil a bylo mi jasné, že to má asi někdo dost silně "ošéfované".
Víte, je to paradox......
Vyhráli jsme vše, co se dalo. Neprohráli jsme ani jeden zápas v lize (zatím).
Slavia dodává nejvíce reprezentantů a jde na ruku trenérovi nároďáku a uvolní hráče už teď a to přesto, že budeme hrát dost oslabeni.
Přesto nás všechny ty "šedé eminence", které se měly za "Taťky" dobře, mydlí jak to jde.
U rudochů vzniká panika, co kdyby volby předsedy vyhrál pan Fousek (držím mu palce).
Proto se hned zvedla vlna kritiky na Tvrdíka, když pana Fouska podpořil.
Fousek ví o Svobodovi své a také ví, co jsou zač Malík, Hořejší, Pauly ml. i st., a další bývalí prominenti.
Jsem zvědav, co na to řekne naše novinářská obec??:-((((
Krom pana Procházky a Mádla to zatím nikdo moc nerozvířil.
Tak se zatím mějte a kdo nastoupí v Jablonci? To nevím, ale věřím, že všichni co nastoupí, se o další dobrý výsledek poperou a nezklamou v červenobílém dresu:-))).
To bych si moc přál. Prostě aby Ti všichni, co budou v neděli hrát, poslali nám všem vzkaz o tom, že se na ně můžeme spolehnout a že jsou schopni nahradit kluky, kteří dostali zabrat a budou reprezentovat nejen Česko, ale i svůj klub jménem Slavia.
Jak to krásně zní.....
S úctou
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 17:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré odpoledne přeji a děkuji příteli Alanorovi za jeho další hodnocení hráčů.
Když už jsme u toho Alanore, tak Tě moc poprosím o jednu odpověď na otázku, kolik že už jsi těchto pozápasových hodnocení provedl za svou činnost tady na SN??
S Kolářem velký souhlas a opravdu nás Ondra zase podržel a udržel čisté konto. Zasloužená 9!!
Traoré byl výborný a na rozdíl od Hromady opravdu začal pracovat na velkém prostoru a uklidnil naši hru do kombinace a i předfinální a finální fáze.
Sima se taky povedl a zaslouženě si došel pro rozhodující gól a tak tu 7 asi taky jo.
Hromada se nám nějak vytrácí a nevím proč, ale byl naší slabinou a Holeše nenahradil ani omylem.
Masopust měl složitou roli v tom, že na něho chodil "Božolé" a Bucha. Dostal ŽK, kterou měl dostat Bucha.
Ostatní odpovídají známce a trochu mě také zklamal Petr Ševčík....... ten by měl už hrát opravdu standard o "jeden štok vejš".
Beru však v potaz to, že kluci už toho mají opravdu dost a přesto to dokázali dohrát a za to vítězství v poháru jim patří všem další velký dík.
Ono je opravdu těžké hrát do 7 až 9 bránících hráčů.
Je také těžké a díky Alanore, žes to napsal, když hrajete i proti rozhodčím. To bylo až neuvěřitelné, co všechno bylo "šádkovcům" dovoleno....... hnus.
A když musel sudí Hrubeš vyndat Havla (také mu nic jiného nezbylo), tak na něho řvala plzeňská lavice šíleným způsobem.... a s touhle "žumpou" se paktuje Poborský. Ach jo.
Takové chyby se nedají okecat a jsem přesvědčen o tom, že od Hrubeše to byl pokus o "suchý hajz č. 2" :-(((.
Nedivím se našemu kapitánovi, že to Hrubešovi vlepil přímo na stadionu.
Také se mi líbilo, jak "srovnal" Šulce po jeho faulu, který pochopitelně nebyl odpískán....
A také jsem vůbec nepochopil hodnocení trenéra Bílka..... ano, měli jednu šanci v první půli, kterou jsme neodehráli dobře. Tu druhou (střela Kalvacha), té předcházel tvrdý faul Hejdy na Kuchtu.
Oba komentátoři v ČT tam k tomu něco blekotali a Zelenka je opravdu "expert"........ děs běs.
Faul na Ševčíka, to už jsem vůbec nepochopil a bylo mi jasné, že to má asi někdo dost silně "ošéfované".
Víte, je to paradox......
Vyhráli jsme vše, co se dalo. Neprohráli jsme ani jeden zápas v lize (zatím).
Slavia dodává nejvíce reprezentantů a jde na ruku trenérovi nároďáku a uvolní hráče už teď a to přesto, že budeme hrát dost oslabeni.
Přesto nás všechny ty "šedé eminece", které se měly za "Taťky" dobře, mydlí jak to jde.
U rudochů vzniká panika, co kdyby volby předsedy vyhrál pan Fousek (držím mu palce).
Proto se hned zvedla vlna kritiky na Tvrdíka, když pana Fouska podpořil.
Fousek ví o Svobodovi své a také ví, co jsou zač Malík, Hořejší, Pauly ml. i st., a další bývalí prominenti.
Jsem zvědav, co na to řekne naše novinářská obec??:-((((
Krom pana Procházky a Mádla to zatím nikdo moc nerozvířil.
Tak se zatím mějte a kdo nastoupí v Jablonci? To nevím, ale věřím, že všichni co nastoupí, se o další dobrý výsledek poperou a nezklamou v červenobílém dresu:-))).
To bych si moc přál. Prostě aby Ti všichni, co budou v neděli hrát, poslali nám všem vzkaz o tom, že se na ně můžeme spolehnout a že jsou schopni nahradit kluky, kteří dostali zabrat a budou reprezentovat nejen Česko, ale i svůj klub jménem Slavia.
Jak to krásně zní.....
S úctou
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
p!erreCORE před 4 lety 21.05.2021 18:42 |Nicve zlem, ja vim, ze je to uz temer automatismus, ale dnes nase hrace komentoval pritel quelhar :)
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 19:02 |Já jsem ale blbec. Omlouvám se Quelhare.
To je přesně ono. Už to beru jako samozřejmost, že zápasy hodnotí Alanor.
Tedy pochvala pro Quelhara:-)))
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
mig52 před 4 lety 22.05.2021 07:33 |Sokrate,rentokrát ostře nesouhlasím, přesto palec hore. Ono přiznat i malé přehlédnutí v našem malém českém rybníčku..... Měj voňavý den u voňavé kávy.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 22.05.2021 09:33 |Přeji hezký den Migu na Valašsko.
Když jsem to "zvoral", tak proč to nepřiznat. Větší ostuda je v tom omylu žít dál.
Jsem rád, že mi to přítel plerreCORE (snad jsem to napsal dobře) dal na vědomí a děkuji i za to, že to udělal slušně a s ohledem na šediny "starého pána" :-)).
Jinak jsem zvědav na sestavu v Jablonci a jsem rád, že tam budeme mít i velkého fandu Slávie, který je jinak v Jablonci doma. Tím zdravím přítele Recaka:-)).
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
chrobak před 4 lety 21.05.2021 18:03 |Ještě bych přídal faul na Bořila rukama zezadu, po kterém tím vznikla docela nebezpečná situace. A komentátoři k tomu, že je to sice faul, ale že je dobře, že se to nepíská, protože je to pak zajímavější. Vtipné.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
wimpy před 4 lety 21.05.2021 18:06 |Problém je, že v Zelenkovi to spolukomentátorství vzbudilo mylnej dojem, že rozumí fotbalu.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 18:21 |Zdravím Tě Wimpy a přesně jsi to trefil......
Nejhorším poznáním je, když ten člověk tomu ještě i uvěří, jak dobrým a vtipným komentátorem je....
Tak asi tak..... něco podobného se stává ze Svěceného v TIKI TAKA, ten už si může se Švancarou podat ruku.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
wimpy před 4 lety 21.05.2021 18:26 |Přiznám se, že TIKI TAKA už přes rok zcela vypouštím, s výjimkou účinkování pana Tvrdíka.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 19:45 |Já si většinou pustím úsek o SKS a pak to vypínám, zrovna jako některé podcast.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Karel1 (přítel SN) před 4 lety 22.05.2021 09:10 |Taky nemám tyhle "experty" z řad bývalých fotbalistů moc rád. To, že někdo hrál fotbal a k tomu má správně proříznutou papulu, ještě neznamená, že je expert. Například Švancaru už přímo nesnáším, když to ještě zdůrazňuje, že je expert. Mnohem raději mám, když to komentují trenéři, protože ti fotbal většinou nejdříve hráli a pak ho i studovali.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 22.05.2021 09:37 |Zdravím příteli Karle a souhlasím s Vámi.
Já si ten pohárový zápas ještě pozorně prošel a Quelhar to popsal ve svém hodnocení rozhodčího Hrubeše úplně přesně. Oba komentátoři tam při těch zákrocích na naše hráče velmi neurčitě hodnotili výroky rozhodčího.
Pan Šprýnař ve Sportu už nenapsal vůbec nic.... radši:-(((
Tak asi tak a přeji hezký den.
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
wimpy před 4 lety 22.05.2021 09:42 |Přiznám se, že Švancara mi nevadí. Přijde mi, že se nesnaží podrobovat hru kritice, jen dělá legraci. A protože si ji umí udělat i ze sebe, nevyzní to tak blbě.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
obiwan před 4 lety 23.05.2021 08:16 |Švanci asi není schopný rozpitvat nějakou akci do detailů a souvislostí a být hluboký teoretik, ale občas má dobrý hlody, mě zkrátka baví:-)
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
PetCC před 3 lety 23.05.2021 14:06 |Nevím, co se pořád ročilujete, když má někdo jinej názor. Za Zelenky se do sebe víc strkalo, tak se mu to zdá na faul málo.
Navíc asi nechce vypadat, že je ve všem pro Slavii, tak je na nás přísnější. To mi ani tolik nevadí, i když při zápase s ním v něčem nesouhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Planda před 4 lety 21.05.2021 18:40 |S hodnocením souhlasím.Při sledování zápasu Slavie jsem vždy nervozní jak pes.Proto se vždy tčším na hodnocení zápasu,především na komentář Sokratese,které si velmi užívám.Posledí léta nám všem Slavia dělá radost.Jenom mi vadí jedna věc,a to jak naši protivníci dokážou zapojit svoji mládež do dospělého fotbalu oproti nám.Poslední náš odchovanec Zmrhal ani za nás už nehraje.Snad se dočkám většího zapojení našich odchvanců
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Monarchie před 4 lety 21.05.2021 19:33 |Možná to byl poslední zápas Ondry Koláře, já bych mu dal 10. Dusík včera večer na čt sport nebyl vůbec dobře připravený na debatu. Poborský je nečitelný, zdroje hodlá čerpat jen ze státu.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
zeleznik2 před 4 lety 22.05.2021 09:03 |Doufám že ne, ikdyž přestup ven velmi probíraný médií. Jedna zpráva Ondra chce zůstat, má dohodu s p. Tvrdíkem, vzápětí zpráva, že chce přestoupit..
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 21.05.2021 19:43 |Hodnocení Koliho mám stejný a ostatní asi o bodík více a to spíš z toho důvodu, že se pohár nevyhravá každý den a kluci toho asi mají plný kecky, tak za tu bojovnost o kráse to moc nebylo, ale gól byl výstavní.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Marek3 před 4 lety 21.05.2021 21:47 |Bah mi take pripomina trochu nedobrouseny diamant. Stale doufam ze se hodne zlepsi ale na to jak je tady kratce je uz vybormy...
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Lunaris před 4 lety 21.05.2021 23:06 |Přísnější měřítko ze základní sestavy snesli Kolář (obviously), Bah, Oscar a dejme tomu stopeři. Máme kliku, že jsme schopní poslat kvalitní hráče z lavičky, kteří to nakonec urvali. Ve vláknu o přestupech insideři potvrdili, že se plánuje jít do přípravy s velkým počtem hráčů, takže by ta lavička měla být silná i pro příští sezónu. Hodně nám to pomáhá. Nemá Kolář nějaký instagram? Napsal bych mu, ať nikam nepřestupuje.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
SmrtSpartě1892 před 4 lety 22.05.2021 13:37 |Jeho IG je https://www.instagram.com/kolacek16
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Akuls před 4 lety 22.05.2021 01:16 |Trošku z jiného soudku:
@petr_sveceny
Tenhle bombarďák bude v pondělí v #TikiTaka na
@O2TVSportCZ ! Simon Deli... @DELISIMON19
... Bude to zřejmě české, anglické a trochu i francouzské vydání. Těším se moc! Jinak sestava plná legend! Jan Koller, Miro Žbirka, Kuba Voráček, Tomáš Ujfaluši, Vladimír Šmicer.
Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2021 01:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Trošku z jiného soudku:
@petr_sveceny
Tenhle bombarďák bude v pondělí v #TikiTaka na
@O2TVSportCZ ! Simon Deli... @DELISIMON19
... Bude to zřejmě české, anglické a trochu i francouzské vydání. Těším se moc! Jinak sestava plná legend! Jan Koller, Miro Žbirka, Kuba Voráček, .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
zeleznik2 před 4 lety 22.05.2021 09:00 |Aby to nebylo tradičně špatné, viz minulé vydání, Svěcený dokáže pokaždé překonat sám sebe, ubohost sama, minule Strýcová (totální blbka), Bouček a Bednář netřeba komentovat, Švancara a jediný normální Václav Pilař.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
fps před 4 lety 22.05.2021 11:20 |jojo, něco strašného ten poslední díl, ten blb Bouček je ještě ve studiu LM, neuvěřitelné
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
ColinSKS před 4 lety 22.05.2021 16:10 |... to si srovnej mířidla - strýcová v žádném případě není totální blbka. narozdíl ode mne ji neznáš. ... :(
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 22.05.2021 11:44 |Až bráška řekne zkurvená Plzeň kámo, tak se svalim ze židle.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
Cross před 4 lety 22.05.2021 01:26 |Ta přímočarost... ale proč by měl Sima odejít? Kdo vůbec z nás ho stihl vidět naživo? Proč by neměl hrát na podzim Champions League, nýbrž čutat v (možná béčku) Arsenalu, nebo v zadluženém “jinde”? A celkově - kdo má teďka vlastně peníze?
Zkrátka, držel bych Simu aspoň do zimy.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
ColinSKS před 4 lety 22.05.2021 16:07 |jako naživo je něco víc než v televizi? já si myslím pravý opak, protože to není argument. .. jinak je to věc jeho, agenta a nabídky.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
PetCC před 3 lety 23.05.2021 14:17 |Jistě že naživo je to víc. To ho vidíš, i když je daleko od míče.
Kolik skvělých akcí jsem na stadionu viděl, jak se útočník dokázal odpoutat od obrany a v televizi už jen vidíš jen konec té akce, až tam přiletí míč.
Jenom koukám, jak je vlastně " ticho po pěšině " v médiích o tom, že
Slávista 51 před 4 lety 22.05.2021 04:54 |Slavia vyhrála i pohár a tím suverénně vládne českému fotbalu.
Re: Jenom koukám, jak je vlastně " ticho po pěšině " v médiích o tom, že
ColinSKS před 4 lety 22.05.2021 16:06 |... nejhorší je pocit vlastní nadřazenosti. myslet si, že denně bude 50 oslavných článků .... no nevím ... :)
Re: Jenom koukám, jak je vlastně " ticho po pěšině " v médiích o tom, že
Slávista 51 před 4 lety 22.05.2021 20:02 |Jenom připomenutí, jak se chovala média, když se něco podobného povedlo Spartě, Plzni.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
zeleznik2 před 4 lety 22.05.2021 09:01 |Prakticky totožné hodnocení, jen Simon u mě 7 a to za druhý poločas. Ve Spartu podobné známky.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
ColinSKS před 4 lety 22.05.2021 16:08 |.. tak esli to píšou na spartu, tak to bude směroplatné
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
dalislavista před 4 lety 22.05.2021 10:20 |Ještě bych chtěl trochu odbočit a připomenout jednu věc. Podavače míčů. Začnu zeširoka. Nechápu myšlenkové pochody vedení fotbalu, že finále není na neutrálním hřišti, ale na hřišti méně úspěšného za 5 let zpet- nějaký koeficient. Kdo tuhle hovadina vymyslel??? Trest za úspěch? Tedy v nejbližších letech budeme případně finále hrát vždy venku! A potom dochází k tomu, že nehrajeme v červenobílých tradičních dresech, ale ve venkovní sadě. Ale hlavně podavači balónů jsou z domácího mužstva a v Plzni několikrát schválně nepodali balón Bóřovi.
Samé výhody pro úspěšné mužstvo!
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
ColinSKS před 4 lety 22.05.2021 16:04 |je to zajímavé, předloni se hrálo v olmíku s bahníkem. proč se nehrálo u nás nebo ve vítkovicích?
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
kjandourek (admin) před 4 lety 22.05.2021 16:51 |To zavedli loni... víceméně kvůli koronaviru, aby se cestovalo co nejméně.... tak aby pořadatel byl jeden z finalistů... předpokládám, že za rok už to zase bude tradičně - tedy finále na neutrální půdě....
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
PetCC před 3 lety 23.05.2021 14:13 |Mě se líbilo, když se finále hrálo na Strahově. Tam jsem byl na hodně finále, jako nestranný divák. Tedy když ho zrovna nehrála Sparta, na tu jsem zvědav nebyl :-)
Jinak mi ty neutrální hřiště přijdou divný, to jsem radši za tohle, jak je to teď.
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
obiwan před 4 lety 23.05.2021 08:18 |Mimo Koláře, který odchytal opět skvělé utkání, bych vyzdvihl Oskara, ten kluk jde nahoru, měl i několik dobrých obranných zákroků a navíc dokáže najít nečekané řešení. Jeho hra mě baví a já bych mu hodnocení zvedl na sedm:-)
Re: Hodnocení slávistů - finále poháru
PetCC před 3 lety 23.05.2021 14:09 |Teda Traore je teď zvláštní hráč. Dokáže udělat stupidní chyby, ale na druhou stranu, jak přijde na hřiště, tak se hra najednou víc rozproudí.
Navíc se nebojí dávat kolmé přihrávky skrz obranu a to docela kvalitní. Tak nějak nevím, jestli ho teď mám brát jako hráče stále potřebného, nebo ne.