Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Reprezentanti dostanou dovolenou

Slavia uvolní hráče, které čeká nominace do reprezentačního A týmu, po dohodě s reprezentačním trenérem Jaroslavem Šilhavým od pátku 21. května na dovolenou. Na Twitteru to uvedl Jaroslav Tvrdík.

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Dennis     před 4 lety 20.05.2021 23:02 |  
    27 0

    Jako je to od nás pěkný krok směrem k repre, ale ocenil bych taky, kdyby příště v nejkritičtější fázi sezony Lukáš Provod nemusel hrát za nároďák všechny tři zápasy nahuštěné do jednoho týdne, ale repre trenér tu zátěž rozložil mezi víc hráčů... Takhle nám na nejdůležitější zápasy sezony utavili některé klíčové hráče... Plus by taky bylo fajn, kdyby se svaz pořádně postavil za Ondru v té nechutné kauze, zatím jsem nějak rezolutní stanovisko v jeho prospěch a kritiku UEFY za to absurdní rozhodnutí nezaznamenal.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 00:03 |  
      17 0

      Přesně tak, my rádi vyhovíme, tak ať kouká i Šilhavý občas používat mozek a vyjít vstříc taky Slavii.

  2. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    damade     před 4 lety 20.05.2021 23:03 |  
    5 0

    Takže nějak takhle? Pokud nám vypadnou beci, tak máme teda docela problém.

    Stejskal
    Bah Kúdela Deli Oscar
    Traore
    Sima Stanciu Lingr Olayinka
    MVB

    Lavička: Kovář, Kačaraba, Hromada, Beran, Višinský, Tecl, Jusuf

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 20.05.2021 23:07 |  
      6 2

      Snad nedostane přednost Kovář před Stejskalem.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      VaSsa     před 4 lety 20.05.2021 23:36 |  
      0 2

      Kuchta neni reprezentant.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Fačín     před 4 lety 21.05.2021 10:21 |  
        2 1

        Zatím.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:10 |  
      0 6

      Tecl je zraněný, hrajeme na dva DZ takže Lingr těžko, bude Ševčík nebo Hromada. Zima spíše než Kúdela.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        damade     před 4 lety 21.05.2021 10:43 |  
        3 0

        Na dva DZ nehrajem a Ševčík DZ rozhodně neni, Zima je reprezentant a bude na dovolený

  3. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    tobro     před 4 lety 20.05.2021 23:11 |  
    8 3

    No, docela by mne teda mrzelo nedohrát ligu bez prohry.. :-(

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 00:21 |  
      2 1

      To zvládneme i bez těch dovolenkářů, mělo by to být sedm hráčů - Kolář, Bořil, Zima, Holeš, Masopust, Ševčík a Kuchta. Asi to nebude takový haló, ale i bez nich u Pelty aspoň plichtu dáme.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        tobro     před 4 lety 21.05.2021 00:26 |  
        2 4

        No, kéž bys měl pravdu... Mně osobně bodík z Gablonz an der Neiße bohatě stačí.. ;-)

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        wimpy     před 4 lety 21.05.2021 00:53 |  
        0 0

        Neměl by tam být z mnoha důvodů i Kúdela? Mě tam udivuje ten Ševčík, nepotřeboval by spíš hrát?

        • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 04:41 |  
          3 0

          Určitě máš pravdu, že by si Kudy dovolenou taky zasloužil, ale za 5 dní má to on-line odvolání s UEFA, tak by stejně nemohl nikam odletět, možná mu dá Trpiš na neděli volno, aby se mohl s právníkem připravit … Jak já bych mu přál, aby to už teď zvrátil, ale tam je bohužel opravdu minimální šance, oni to zamítnou už jen z principu, jedině snad, že bychom dodali čestné prohlášení od Kamary, že lhal, pak ano … Ševčík ? Ten seznam je jen odhad, uvidí se až v neděli, kdo bude chybět … (tak prý RB dělá od Karla dvojici Koscelník, Pešek, no, než přišel Vrba, tak přiváděli horší hráče …)

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:04 |  
        0 7

        No u Zimy si nejsem jistý, Bořil klidně volno, Maso a Holeš jsou zranění nebo laborují se zraněním. Kuchta a Koli by měli hrát v Jablonci, Ševčík rovněž.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Mikey     před 4 lety 21.05.2021 09:27 |  
        0 3

        Kuchta taky???
        S Kúdelou se už moc nepočítá co?

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      rak (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 01:25 |  
      5 4

      Pro mně to je relativně málo zajímavé, takový rekord. Trochu lepší by byl král střelců, ale ani to nijak neprožívám. To nejdůležitější už máme a teď se dívám do budoucnosti. Udržet většinu kádru, vyhnout se raději druhému předkolu (to na nás nezávisí), postoupit do skupiny LM či aspoň nové EL. S uvolněním reprezentantů zcela souhlasím. Bude to dobře i pro ty, co si zahrají ve dvou zbylých zápasech. Jinak se na Euro docela těším, i na naše bývalé - Souček, Coufal, Král. Jen je blbé, že musíme hrát dvakrát zrovna ve Skotsku.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Marty2     před 4 lety 22.05.2021 14:18 |  
      1 0

      Jen ať se ostatní ukážou. Kvůli rekordu budou i pod tlakem, takže ideální situace.

  4. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Lunaris     před 4 lety 21.05.2021 01:14 |  
    0 4

    Stanciu by měl taky dostat oraz. Nevidím důvod, proč v tomhle rozlišovat mezi Čechem a cizincem. On je taky reprezentant, odehrál toho hodně, je náš a má mimino.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      rak (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 01:27 |  
      15 0

      Zásadní rozdíl je, že Rumuni nehrají Euro, volna bude mít dost. Ten zrovna hrát může.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Lunaris     před 4 lety 21.05.2021 09:11 |  
        1 0

        :)) Automaticky jsem předpokládal, že ho budou hrát taky. Aspoň mě to naučí nepsat sem hodinu po půlnoci. Tak to samozřejmě Stanciu hrát může. Díky za opravu.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Slavistat     před 4 lety 21.05.2021 10:38 |  
      0 0

      Ale Dánové tam jedou, tak možná to nabídnout i Bahovi, jestli ho nominují.

  5. Dovča

    wymaz     před 4 lety 21.05.2021 06:14 |  
    12 0

    Tak čekám, kdy se od nějakého blbce dozvíme, že je to znevážení soutěže atd...

    • Re: Dovča

      pehacko     před 4 lety 21.05.2021 07:58 |  
      5 3

      Je sparta dala taky volno vsem reprezentantům... takze nula hracu!

      • Re: Dovča

        rak (přítel SN)     před 4 lety 21.05.2021 08:47 |  
        0 6

        Odkdy je Sparta náš vzor?

        • Re: Dovča

          Arya     před 4 lety 21.05.2021 12:51 |  
          3 0

          Tys to nepochopil,co? :))

      • Re: Dovča

        Arya     před 4 lety 21.05.2021 12:52 |  
        1 0

        Hlavně sparta nemá hráče, takže nemá komu dát volno :)))

      • Re: Dovča

        wymaz     před 4 lety 21.05.2021 14:33 |  
        1 0

        :-)))

  6. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Gibi     před 4 lety 21.05.2021 08:46 |  
    4 1

    Ostatní týmy v lize nás podrželi a dali take volno všem reprezentantům :)))

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:02 |  
      0 7

      Hm a kdo? Hložek?jinak tam snad nikdo reprezentovat ani nemůže..

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Gibi     před 4 lety 21.05.2021 12:15 |  
        2 0

        Myšleno, jako vtip. Veškerá reprezentace je poskládaná našima klukama.

  7. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:01 |  
    5 13

    Za mě ne, nebo aspoň ne všichni. Už mě to štve, jak neustále vycházíme vstříc reprezentaci. Provod za to zaplatil dlouhodobým zraněním, Maso, Holeš stále laborují se zraněním. Proti Jablonci potřebujeme silnou sestavu a ne náhradníky. V bráně určitě Koli, Stejskala můžeme, postavit proti Budějovicím.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      SirCohen     před 4 lety 21.05.2021 09:04 |  
      10 1

      Uniká mi na co potřebujeme proti Jablonci silnou sestavu.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:08 |  
        2 12

        Co třeba 45 zápas bez prohry?Kuchta králem střelců, 33 zápas v lize bez prohry, další nula na hřišti soupeře..

        • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

          SirCohen     před 4 lety 21.05.2021 09:39 |  
          22 0

          A k čemu to potřebujeme? Když se zadaří, tak dobrý, když ne, tak co? Bude titul méně mistrovský? Double poloviční? O kolika z těch statistik jsi věděl předtím, než jsme se přiblížili k jejich překonání? Je to hezké, ale kromě zmínky v médiích a kronikách to k ničemu není.

          Kuchtovi v tom nic kromě jeho slabší střelecké potence poslední doby nebrání, v repre ještě nebyl a teď nijak nezáří, aby měl konzerva Šilhavý důvod ho povolávat.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      wimpy     před 4 lety 21.05.2021 09:22 |  
      15 0

      Ono to není jen pro reprezentaci. Je nanejvýš nutné, aby měli kluci před začátkem přípravy nějakej odpočinek. Děláme to i pro naše výkony na podzim.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        PetCC     před 4 lety 21.05.2021 09:30 |  
        3 0

        A taky Euro může pomoct některé hráče ještě víc zhodnotit.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Lunaris     před 4 lety 21.05.2021 09:44 |  
      8 0

      Vnímám to jak vstřícný krok vůči našim hráčům, kteří nemohli být s rodinami ani v době repre přestávek, a to v roce, kdy byli minimálně v první polovině sezóny poměrně často uzavřeni na hotelu v bublině před důležitým zápasem. Ti hráči by jinak vůbec žádnou dovolenou neměli, to bych jim nepřál. Byť si nemyslím, že to automaticky zaručuje, že budou podávat na Euru lepší výkony. Sice možná budou více odpočatí, ale zase nemusí mít optimálně natrénováno nebo se jim během volna zhorší forma. A nebo ne. Pokud to ale chtěl Šilhavý, tak musí sám vědět, co dělá. Plus samozřejmě to, co píše wimpy, je to i s výhledem na příští sezónu. Ze strany Slavie to není nějaký altruismus. Kdyby to nemělo být výhodné pro klub do budoucna, tak se to neudělá.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 09:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Lunaris     před 4 lety 21.05.2021 09:51 |  
        2 2

        A je to samozřejmě i trošku PR, to se vždycky hodí. :)

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      mig52     před 4 lety 21.05.2021 10:03 |  
      3 2

      Štvát tě to může, ale to je tak jediné, co s tím můžeš dělat.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      damade     před 4 lety 21.05.2021 11:12 |  
      5 4

      Ne, ty tři zápasy v repre, co Provod odehrál někdy na konci března za jeho zranění v polovině května fakt nemůžou. Fotbalistům se podobný zranění prostě stávaj, Provod neni první a ani poslední fotbalista, kterýmu se zasekla noha a přetrhl křižák. Mě teda spíš štve, jak my jako fanoušci máme neustále potřebu nadávat a stěžovat si na repre, zvlášť ve chvíli, kdy repre prožívá sportovně nejlepší období za posledních 15 let a kdy tam hraje spousta slávistů a bývalých slávistů. Já se na Euro těšim a za dovolenou pro reprezentany jsem jedině rád, i kdyby nás to mělo stát ztrátu rekordu. Ale když pak vidim kecy, že na repre bychom hráče ani neměli posílat, tak kroutim hlavou. Co by tomu ti hráči nebo fanoušci reprezentace asi řekli?

  8. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 09:06 |  
    0 12

    Na Jablonec doufám takhle:

    Kolář
    Bah - Kúdela/ Zima, Deli - Oscar
    Ševčík, Traoré
    Olayinka, Nico, Sima
    Kuchta

    Lavička: Stejskal, Kačaraba, Hromada, Lingr, MVB, Beran, Yúsuf.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      kjandourek (admin)     před 4 lety 21.05.2021 09:49 |  
      4 1

      Pokud reprezentanti dostanou dovolenou, tak Zima určitě hrát nebude... a možná ani Ševčík, o Kolářovi ani nemluvě...

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        necich     před 4 lety 21.05.2021 10:19 |  
        5 0

        Kolář v nějakém rozhovoru naznačoval, že ta repre nemusí být tutová. Že vůbec netrenuje a potřeboval by se raději dát fyzicky dohromady než dělat nahrádníka na EURU.

  9. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Juventus turin     před 4 lety 21.05.2021 09:18 |  
    3 0

    Dost velkorysé gesto, ale kluci si to zaslouží i když je v sázce navýšení rekordu

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      kjandourek (admin)     před 4 lety 21.05.2021 09:48 |  
      12 0

      Copak rekord - ten už je náš.... ale ta sezóna bez prohry by byla super :-)

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Juventus turin     před 4 lety 22.05.2021 10:23 |  
        1 0

        Třeba to dají i bez repre

  10. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    jiras_     před 4 lety 21.05.2021 09:35 |  
    6 4

    Doufám, že aspoň udělali kšeft my dovolená, ale vy povoláte Kúdelu ať se děje či chce, ať si odmazává zápasy z trestu. Ono je to ale výhodné i pro nás s ohledem na další sezónu, ať jsou aspoň trochu odpočatí.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      kondorr     před 4 lety 21.05.2021 09:57 |  
      4 1

      To by musel bejt blázen aby dal do nominace Kúdrlu když má stopku zvlášť když to na jeho trest nemá vliv trest se mu bude odmazávat i tak.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        jiras_     před 4 lety 21.05.2021 10:13 |  
        2 8

        Nějaké divné ne? Odmazávat trest když nebude povolaný.

        • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

          Virgil1956     před 4 lety 21.05.2021 11:11 |  
          3 2

          Samozřejmě se mu odmazává. To je to samé jako kdybys musel do zápasu v lize nominovat hráče, který stojí za karty. Prostě každý zápas, který pořádá UEFA, se mu počítá, evropské poháry, oficiální repre.

          • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

            sicilianbrno     před 4 lety 21.05.2021 11:30 |  
            1 1

            A to viš urcite bebo vychazis jen z logickeho uvazovani, ze by to tak melo byt? Tak jak to pišeš to dava smysl ale nikdo to tu zatim nevim presne, oficialne od nekoho z klubu, ze by to mel nastudovany a nejen me by to vzhledem k evropskym poharum na podzim docela zajimalo...diky

            • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

              Virgil1956     před 4 lety 22.05.2021 07:22 |  
              1 0

              Stopka se týká všech oficiálních zápasů pořádaných UEFA, tedy i každého zápasu na ME. Pokud budeme hrát ještě před ME přípravný zápas a bude oficiální, mělo by se to týkat i jeho.

              • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                kjandourek (admin)     před 4 lety 22.05.2021 12:11 |  
                0 2

                Je sice hezká úvaha, ale obávám se, že je naprosto mylná...

                • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                  Virgil1956     před 4 lety 22.05.2021 12:17 |  
                  0 0

                  Uvidíme :) Myslím, že mám pravdu, jestli ne, tak už nic nedává smysl :)

                  • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                    wimpy     před 4 lety 22.05.2021 12:21 |  
                    0 0

                    Ovšem zapomínáš na jednu věc, musíš být členem týmu. Členem Slavie je na základě smlouvy, kdežto členem reprezentace je až na základě nominace.

                  • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 22.05.2021 12:28 |  
                    1 0

                    Jistě, že uvidíme - někde jsem četl, že je to otázka zkoumání právníků....

                    Každopádně zápasy v evropských pohárech se odmazávají pouze, když je hráč na soupisce - to máme v relativně živé paměti... viz gólman Romanovs, který k nám přišel s trestem na dva zápasy, o kterém si myslel, že už ho má odestátý... jenomže neměl, protože jeho předchozí zaměstnavatel ho právě na základě toho trestu nezařadil na soupisku předkola, v němž vypadl....

                    Ostatně není to tak dávno, co byl podobně kontumován zápas Legii Varšava... taky to bylo za nasazení hráče, který byl v trestu, o němž si mysleli, že už byl odestátý...

                    Přípravné zápasy se do toho určitě započítávat nedají a logické by mi přišlo, že aby se odpočítávaly zápasy na ME, tak by tam musel být nominovaný - tj. zabírat místo na soupisce....

                    Námitka, že takhle je ten trest "neodestátelný" je irelevantní, protože to bude platit i pro všechny tresty - tedy i pro ty jedno a dvou zápasové... a v takovém případě už by se hráče mohlo vyplatit nominovat....

                    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                      Dennis     před 4 lety 22.05.2021 18:05 |  
                      3 0

                      Virgil má pravdu, není možný, aby nemohl hrát na Euru a současně se mu neodmazával trest... Vymyšlíte tu blbiny. :-) Kdyby to bylo jak píšete, tak by trest 10 zápasů byl nadoživotí. Protože žádný trenér ho nikdy nenominuje na repre akci a žádný trenér ho ani nikdy nenapíše na soupisku pro evropské poháry... Ten trest by se nikdy nesmazal. To odporuje principu toho trestu i jakékoli logice. Pak to není trest na 10 zápasů, ale napořád.

          • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

            jiras_     před 4 lety 21.05.2021 12:55 |  
            2 3

            To není to samé - v lize pleteš dohromady nominaci k zápasu a soupisku, není to u repre obdobné? Přeci když někdo bude mít stopku, nikdo mu nedá smlouvu, tak se mu to taky neumaže.

  11. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Fačín     před 4 lety 21.05.2021 10:20 |  
    4 3

    To je dobře, repre má zaděláno na skvělý výsledek, kluci si odpočinou a míň vytížení hráči dostanou prostor. Třeba uvidíme i paní Colombovou (Stejskala). Nebo někoho z mladých, Višinský, Toula, nebo nějaký defenzivní hráči.

  12. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Slavistat     před 4 lety 21.05.2021 10:50 |  
    10 1

    Tohle je velkorysé rozhodnutí hodné velkého ducha. Můžeme si to dovolit, je to PR, pomůžeme repre, určitě to někdy Šilhavý vrátí, kluci to ocení a usnadní to přípravu na další sezónu, zahrají si mladí. Tleskám! (jediné, že to ohrozí sezónu bez prohry, ale budiž, nemusí být vše)

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      rakusan     před 4 lety 21.05.2021 21:16 |  
      1 0

      S výše uvedenými sestavami bychom neměli prohrát ani tak.

  13. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Ondráš     před 4 lety 21.05.2021 11:14 |  
    10 0

    Ale teda tu sezonu bez prohry bych chtěl. Ne kvůli nějakému rekordu (ani nevím, kolik to je), ale prostě pro ten pocit, že nás v domácím rybníčku za celou sezonu nikdo neporazil. To u mě teda kredit má a zbývají už jen 2 mače, byla by to škoda nedotáhnout.

  14. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    fps     před 4 lety 21.05.2021 11:56 |  
    3 25

    - ať jde reprezentace do....le, hlavní je neprohrát do konce sezony, a ne ňáká sk....ná reprezentace
    - ale i tak by byla sestava dost dobrá, Stejskal - Bah – Kúdela – Deli – Oscar - Hromada – Traoré - Stanciu - Sima - Kuchta – Olayink


    Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 11:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Jeff     před 4 lety 21.05.2021 16:37 |  
      8 0

      Tady nejde jen o reprezentaci, ale ti kluci si potřebujou odpočinout od fotbalu alespoň na nějaký čásek a pověnovat se i rodinám. Vždyť po ME (pochopitelně záleží jak se bude reprezentaci dařit) na nějaký odpočinek času moc nebude. Už teď je skutečně na všech hráčích znatelná nejen fyzická únava, ale i psychická opotřebovanost. A upozorňuji, že vytíženost v repre bude se vší pravděpodobností ležet, kromě legionářů, na našich hráčích.
      Rekordy jsou sice dobré, byl bych rád za udržitení neporazitelnosti v sezóně, ale z toho v příští sezóně určitě těžit nebudeme!!! A jsem přesvědčen, že v ní budeme chtít navázat na letošní úspěchy. A bude záležet i na maličkostech, mezi něž patří i odpočinek a následný hlad po fotbale.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 16:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      japoko     před 4 lety 21.05.2021 17:03 |  
      4 5

      Taky dobrá omezenost....!

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      rakusan     před 4 lety 21.05.2021 21:17 |  
      3 0

      No to je přece krásná sestava, neprohrajeme.

  15. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    Arya     před 4 lety 21.05.2021 12:54 |  
    8 0

    Za to, jak makali si kluci dovolenou a odpočinek zaslouží ;)

  16. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    p!erreCORE     před 4 lety 21.05.2021 13:06 |  
    7 0

    Ja s tim naprosto souhlasim. Neberu to jako ulidbu repre, ale jako vstricne gesto nasim klukum, ktery toho po uspesny a narocny sezone maji uplne plny brejle.. Jen teda doufam, ze mimo starejch pusek druhyho sledu (Traore, MVB) dostanou nakou rozumnou minutaz i nasi mladi. Kdy jindy, kdyz ne ted? A ze bychom treba oba zbyvajici zapasy prohrali? Zaprvy tomu neverim a za druhy je mi to sumak. Titul mame, pohar taky!


    Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 13:07) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 15:20 |  
    1 0

    Konkrétně nejmenoval, ale volno by se mělo týkat obránců Jana Bořila s Davidem Zimou, záložníků Lukáše Masopusta, Petra Ševčíka a Tomáše Holeše, který měl v posledních dnech zdravotní potíže, a asi i brankáře Ondřeje Koláře.

  18. sestava

    hiker42     před 4 lety 21.05.2021 18:24 |  
    1 2

    Stejskal
    Bah - Kačaraba - Deli - Oscar
    Hromada
    Višinský - Beran - Stanciu - Lingr
    Kuchta

    střídačka: Vágner - Kudela - Švec - Traore - van Buren - Toula

    proč takhle?
    Stejskal je dvojka, musí chytat
    Kačaraba, Deli - hostovačka, platíme je, musí dát odpočinout kmenovým hráčům, Kudy věřím, že by mohl po snížení trestu i na Euro
    Višinský - viděl jsem ho proti KV, ale soupeř z 3. ligy není skutečná prověrka
    Beran - paběrkuje, má to těžký do základu, nyní ideální šance
    Lingi - umí zahrát i křídlo (v lize než přišel do SKS tuším většinu zápsaů)
    Kuchtič - bijuje o titul král střelců

    Simu a Oliho bych nechal doma, rozlučka na posledních 10 min. v Edenu
    Švícka pro sichr, umí zahrát pravýho beka i stopera
    Toula - je mu 19, potřebuje čuchnout


    Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2021 18:31) . Zobrazit původní komentář

  19. Cizinci mimo Unii

    Mike     před 4 lety 21.05.2021 19:03 |  
    1 0

    Jak je to s nominaci k utkani hracu mimo Unii, nevite to nekdo presne ?. Myslim,ze tech hracu muze byt 5. Nevim, zda ma nekdo treba 2.občanství, treba francouzske a zda po urcitych letech v nasi lize /treba po 3, nebo 5 letech/ uz na ne neni nahlizeno jako na cizince.Pokud by se to omezeni tykalo vsech, tak nam ubyde jedna možnost v nominaci. Tyka se to techto 6 hráčů- Deli, Oscar, Sima, Olaiynka, Kacaraba a Traore. Dekuji za odpovedi.

    • Re: Cizinci mimo Unii

      zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 22:29 |  
      0 0

      Z roku 2018:
      Pokud hráči pocházejí ze členských či kandidátských zemí Evropské unie nebo zemí Evropského hospodářského prostoru, pak se na ně žádná kvóta limitující jejich počet, ať už na soupisce či v sestavě nevztahuje, mimo EU jich může nastoupit maximálně pět.

  20. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    zeleznik2     před 4 lety 21.05.2021 22:27 |  
    1 25

    A mínusáci se zase projevují, jakmile má někdo jiný názor, ihned kritika. Za svým názorem si stojím, zbytečné gesto. Něco podobného jako bylo povolení hostujícím hráčům nastoupit proti Slavií. Nikdo se nepřidal a pak to bylo zrušeno, až na dohodu Karafiát - Kačaraba. Že trenér Šilhavý nepřesvědčí Rumuny, aby nepostavili Hložka s Čelůstkou nebo Plíseň Brabec - Ondrášek? Bída porazí Brno i v deseti. Chápu, že vlastně Jablonec už skončí 100% třetí, ale pořád je to atraktivní zápas a je škoda postavit náhradníky a riskovat případnou prohru a konec série neporazitelnosti. Spojení Deli - Kačaraba nefunguje ani proti Karviné.. tak co v Jablonci?a upřímně krom zraněného Provoda a zřejmě distancovaného Kudyho v základu reprezentace vidím pouze Bořila a možná Masopusta. Koli jako trojka přes Vaclíka s Pavlenkou těžká pozice, Zima, Holeš a Ševčík spíše lavička. Dobře zhodnotíme některé hráče, dobře budeme fandit reprezentaci kvůli našim hráčům, ale co z toho? hráči se mohou zranit, hráči mohou odejít, hráči budou unavení a nás čeká měsíc po tom liga, předkolo LM. Euro 96 nás stálo LM i obhajobu titulu. Museli jsme čekat dalších 12 let!!nerad bych se toho znovu dožil.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      o5aradecek     před 4 lety 21.05.2021 23:06 |  
      13 1

      Zbytečné gesto? Nevím, no, jak se to vezme. Uvědom si, že ti nejvíc vytížení kluci už fakt jedou na rezervu, může tam být velké riziko zranění. Sezóna je rozhodnutá, vyhráli jsme, co se dalo, já jsem pro, aby dostali volno. Série neporazitelnosti je hezká, ale rekord už stejně dávno máme, po Euru začne okamžitě příprava na novou sezónu, vždyť by neměli prakticky žádné volno. Navíc musí být už strašně unavení i psychicky, všechny klíčové a vyčerpávající bitvy v sezóně zvládli. To stojí hodně sil, neustále udržet koncentraci.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      Krystof     před 4 lety 22.05.2021 01:14 |  
      25 3

      1) Brečení nad nějakými minusy v diskuzi, do které jsem se sám dobrovolně přihlásil a účastním se jí je první známka, že je něco velmi špatně :)
      2) Naprosto jsi nepochopil jak záměr Slavie, tak řeč těla hráčů. Pusť si prosím třeba rozhovor po finále s Bóřou. Vždyť ty kluci už chtějí taky něco v klidu oslavit, odpočinout si a začít nanovo, z čerstva novou sezónu. Jistě, můžeme namítat těmi nejlepšími hráči na světě, kteří takto hrají furt. Ale i tak, nějakého odpočinku se jim dostane. A naši hráči, ať chceme nebo ne, na takový zápřah, co zažili letos v covidové sezóně, prostě připravení nejsou, i díky covidu, který brutálně narušil letní i zimní přípravu.
      3) Člověk jako ty je jeden z těch, co bude nesmyslně přičítat zranění Provoda vytížení ve Slavii, ačkoli realizák ho hned, jak to šlo, šetřil. A tady je zásadní význam tohoto kroku Slavie - dopřát konečně klukům souvislou dovolenou jak od fyzického, tak především psychického vypětí, ve kterém už rok jedou. To je vedeno zájmem jednak repre, ale hlavně i Slavie, aby hráči byli v důležitých letních kvalifikacích připravení.
      Na závěr bych rád podotknul - jsem ve (velmi nepravidelném:)) kontaktu s jedním z hráčů Slavie. A on sám mi potvrzuje, že krok vedení Slavie berou všichni reprezentanti jako super a hrozně férový krok, který jim opravdu pomůže nejen směrem k Euru, ale (především) do příští sezóny. Načerpají fyzické a především psychické síly a vletíme do kvalifikace o LM. Fakt to hráči chtějí, věřte mi :)
      4) Co je nám do ubohých týmů naší ligy, které bohužel nectí jak zájem hráčů, tak repre a například je posílají pod cizími dresy do přáteláků? Kteří nemají problém uschovávat svůj supertalent Hložka pod záminkou tréninku, i když je zcela zdráv, před reprezentací jen kvůli vlastnímu, velmi nízkému zájmu v lize??
      Ne, toto Slavia opravdu být nemá. Slavia od svých začátků představuje vysoký standard jak v jednání s hráči, tak s uvědoměním si, že jde o reprezentaci českého fotbalu.
      Slavia totiž už od svých nejstarších počátků prostě je a reprezentuje český fotbal.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        hamlo1 (přítel SN)     před 4 lety 22.05.2021 07:31 |  
        3 0

        Pěkný počteníčko po ránu

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        Okdar     před 4 lety 22.05.2021 07:55 |  
        1 3

        Hezky napsáno, souhlasím. Na druhou stranu patřím mezi ty, kteří alespoň občas čekají, že druhá strana, které je vyhověno-byť zde byl dán prostor na odpočinek naším klukům, projeví vstřícnost též. O tom hlavním je rozhodnuto...proč ale třeba nemůžeme hrát v Jablonci v pondělí a rudá bída na Bohemce též.. může to snad ovlivnit regulernost ligy ? Proč s o nic nehrajícími Budějkami nejde hrát třeba ve čtvrtek večer...a korunovaci Mistra může vidět celá republika. A tady by i ostatni hráči mohli byť jen o 2 dny zaslouženě odjet za rodinami, za odpočinkem... Přeci nemusí platit - hraje se to tak každý rok, tak musíte..

        • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

          Lunaris     před 4 lety 22.05.2021 11:04 |  
          2 0

          Protože televize chce nedělní čas.

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      pehacko     před 4 lety 22.05.2021 07:16 |  
      15 1

      Tys nevidel posledni zapasy. Jak jsou kluci uz uplne vyzdimany? Tohle neni gesto ani tak pro reprezentaci, jako hlavne pro nase kluky, ktere potrebujeme na novou sezonu odpocate a plne chuti.

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 22.05.2021 11:59 |  
        3 5

        Nevím, ale v Anglii se třeba běžně hraje dost utkání a plejeři to musí zvládnout a neobstojí ani to že hrajeme náročný styl, řekl bych že na ostrovech to je také běžné.

        • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

          kjandourek (admin)     před 4 lety 22.05.2021 12:42 |  
          8 1

          Tady si troufnu oponovat: viděl jsi kalendáře soutěží jako je Premier League, či Bundesliga? Ano, hrají dost utkání, ale mohou si to dovolit proto, že mají kvalitní stadiony a hrají celou zimu... Ovšem - a to je to důležité - mezi koncem jedné sezóny a začátkem další mají tři měsíce... Konkrétně třeba Bundesliga končí 22.5. a začíná 13.8.... a ta další sezóna končí 14.5.... prostě je tam měsíc na dovolenou, měsíc na hrubou přípravu a měsíc na herní...

          Když je tam Euro, tak i tak během dvou měsíců hráči zregenerují a dotrénují ....

          Ti hráči prostě mají dostatek času na rodinu, na psychický i fyzický odpočinek a dostatek času na pořádný trénink a nabrání kondice...

          U nás na to samé máme šest týdnů... loni ani to... a pak od hráčů chceme výkony jako v Anglii... s poukazem na to, že tam taky hrají hodně zápasů..... Hrají, ale mají k tomu vytvořené odpovídající podmínky!


          Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2021 12:44) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

            vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 22.05.2021 15:20 |  
            0 3

            Po pravdě neviděl na druhou stranu tempo v těch zápasech třeba v té Anglii je úplně jinej level, teda alespoň v tv to tak vypadá, tudíž všechno má své.

            • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

              PetCC     před 4 lety 23.05.2021 13:58 |  
              0 0

              No letos jsem sledoval West Ham a žádný velký tempo jsem neviděl.
              Tam je to daný tím, že i ten poslední hráč má techniku a rychlost reakce špičkovou, ale právě proto nemusí hrát v tempu, hrajou na chyby soupeře a svojí kvalitu, ne že je uběhaj.

            • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

              kjandourek (admin)     před 4 lety 23.05.2021 15:39 |  
              1 1

              To je obecné zdání, protože ti hráči samozřejmě mají skvělou techniku a nedělají chyby.... takže v reálu ta hra vypadá tak, že tým rozehraje od gólmana a na pár přihrávek se dostane do koncovky... a soupeř to samé, takže během deseti minut vidí neutrální divák pět ohrožení branky na každé straně a opticky to tedy vypadá jako hra nahoru-dolů ve vysokém tempu... co na tom, že každou akci vedou třeba jenom tři, čtyři hráči a ostatní se ...

              A u nás? Gólman vykopne míč na půlku, tam se odehraje pět soubojů, než jeden z týmů dostane míč pod kontrolu a pak jde akce ve stylu: jedna přihrávka, druhá, třetí do špeku a čtvrtá buď ztráta míče, nebo uklidnění směrem na gólmana, jeho nákop na půlku a všechno jde odznovu.... Neutrální divák se nudí, má pocit, že se nic neděje, ale hráči jsou vyflusaní daleko více, než ti z PL, protože se furt maká, furt je tam nějaký souboj... je to namáhavější pro svaly, klouby, šlachy, úpony.... a tak je poněkud nefér říkat, že za tuhle čutanou si hráči nezaslouží nějaký odpočinek...

              A to nemluvím o tom, že v PL pro to mají ideální podmínky - je otázkou cti pro každý tým, aby trávníkáři připravili dokonalý pažit... u nás se v Příbrami a Teplicích hraje na blátě, na Letné neposekají trávník, aby vysoká tráva zpomalovala přihrávky.... To se potom málokde dá hrát "z první", nebo s hlavou nahoře, když balón u nohy poskakuje jako neposedné kůzle... Zápas Mancity - ManU hraný na Teplickém hřišti by vypadal podobně jako naše ligy...

              • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 23.05.2021 22:46 |  
                0 2

                Nejsem si tím tak úplně jistý, přijde mně že hráči kteří tam odejdou tak říkají že je to ještě náročnější. Samozřejmě je to i o zabezpečení regenerace atd.

                • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 23.05.2021 23:00 |  
                  2 0

                  Říkali... Teď Suk i Cuf naskočili do PL bez jakéhokoliv aklimatizačního času... a udivují tam běžeckými rekordy...

                  • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

                    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 24.05.2021 16:05 |  
                    0 0

                    Tak určitě, ale to nevyvrací, že to hráči neříkají, jen nemám po ruce nějaký ten rozhovor.

  21. Dovolená

    houston (přítel SN)     před 4 lety 22.05.2021 08:24 |  
    11 0

    I já souhlasím s předčasným ukončením sezóny kandidátů reprezentace. Hráči z pole jistě, Koli podle sebe na EURO nechce kvůli přípravě na příští sezónu a má pravdu. Stejně by byl až trojkou a v tom případě to nemá smysl. Chytat ho tam nikdo ze zájemců neuvidí, tak proč tam jít ? Jen pro cestování ? Vaclík bude mít přednost, i když nebude venku chytat ani přáteláky. Letošní sezóna je za námi a musíme koukat na tu příští.

  22. Re: dovolená

    zeleznik2     před 4 lety 22.05.2021 08:49 |  
    1 4

    Vlastně je to špatně uvedeno, nejedná se o dovolenou, ale o volno, vybraní hráči nebudou absolvovat tréninky a přípravy a poslední dva zápasy, příští neděli stejně budou v Edenu, aby převzali medaile a Bóřa pohár pro mistra ligy.

    • Re: dovolená

      necich     před 4 lety 22.05.2021 12:11 |  
      4 0

      Předpokládám, že hráči nejsou zaměstnanci klubu. V tom řípadě ani dovolenou mít nemohou...

  23. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    zeleznik2     před 4 lety 22.05.2021 09:25 |  
    1 5

    Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
    Kolář - Bah, Kačaraba, Deli, Oscar - Van Buren, Traoré, Stanciu, Beran, Lingr - Kuchta
    Tip EuroFotbal.cz: 2

    • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

      kedul     před 4 lety 22.05.2021 11:05 |  
      5 0

      Stanciu uvolněn před přípravou rumunské reprezentace a podle Jindřicha Trpišovského zvažují z podobného důvodu i volno pro Hromadu. Naopak na videu zde https://www.youtube.com/watch?v=JZJZs_PMxkY je v tréninku David Zima. Jana Kuchtu jsem tam nespatřil, nicméně je o něm řeč v souvislosti s "korunou krále střelců". Dále z potencionálních reperzentantů (zjevně) chybí Kolář, Kudela, Bořil, Masopust,Ševčík...... To jen, co mě napadá. Jinak pan Trpišovský konkrétně zmiňuje jen Masopusta a pak brzdí s tím, že to složení nechce před nedělí vyzrazovat. Ostatně ani záběry z tréninkového baga nemusí být ze včerejška, tudíž ani vypovídající o aktuálním složení kádru.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2021 11:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

        PetCC     před 4 lety 23.05.2021 13:51 |  
        0 0

        Ono to je den po zápase, kdy tam byli ti, co nehráli. Ale jinak jsem z toho pochopil to samé.

  24. Re: Reprezentanti dostanou dovolenou

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 22.05.2021 11:48 |  
    2 5

    Já bych s tím bejval počkal až po zápase v peltohradě, ty dva tři dny by se to asi nezbláznilo,ale JTVCD tak co.