Trenér Trpišovský neměl tentokrát důvod postavit tu úplně nejsilnější sestavu, kterou si jistě bude šetřit na finále poháru za jedenáct dní. Přesto postavil velmi silnou základní jedenáctku s Holešem, Provodem a Stanciem ve středu zálohy, Bahem a Oscarem na krajích obrany, van Burenem a Lingrem na křídlech a Kuchtou na hrotu. Na lavici náhradníků byl k dispozici uzdravený Abdallah Sima, volno dostali Ševčík, Masopust a Bořil, zranění nepustilo do zápasu Traorého. Domácí nastoupili v základní sestavě s Mandousem a Daňkem, o které se údajně Slavia zajímá. Oproti pohárovému čtvrtfinále udělali domácí v základní jedenáctce jedinou změnu, když pravého beka Sladkého nahradil Látal. Domácí začali aktivně a v prvních minutách drželi míč, dostali se také k prvnímu rohovému kopu, střelecké zakončení však nepřišlo. Hra se po pár minutách vyrovnala, slávistům se však ani poté nedařilo se dostat s míčem na dostřel soupeřovy brány a dlouhé míče z hloubi pole nevedly k úspěchu. Ve 13. minutě střílel po odvráceném rohu González zpoza vápna vedle branky. Až v 15. minutě poprvé vystřelili sešívaní, po dobré ofenzivní práci Zimy nahrál Oscar do vápna Lingrovi, který střílel prudce do boční sítě. O dvě minuty později si podvrtl koleno nezaviněně Lukáš Provod, po ošetření sice odešel ze hřiště po svých, ale okamžitě se začal připravovat Jakub Hromada, který také v 19. minutě vyběhl na hřiště. O dvě minuty později to byl právě Hromada, který zakončoval hlavou po prvním rohu Slavie, míč pod břevno ale dostat nedokázal. Ve 26. minutě střílel Stanciu z hranice vápna do náruče Mandouse. Uběhly další dvě minuty, Kuchta se ještě na vlastní polovině otočil kolem Poulola a pelášil na bránu, Poulolo ho sice dohnal, ale na hranici vápna jej nakopl a sudí Marek odpískal penaltu. VAR jej však posléze opravil a sudí vytáhl míč z vápna a postavil jej Stanciovi na hranici pokutového území. Stanciu poslal z přímého kopu míč na bránu, ale Mandous jej chytil. V 36. minutě se za obranu dostal Kuchta, šel na Madouse z úhlu, míč zasekl a napálil pak jen Poulola, odražený míč poslal Holeš nad bránu. Domácí se dostali do zakončení ve 40. minutě, González střílel z přímého kopu poblíž rohu vápna přímo na bránu, Kolář míč ale v pohodě sebral. O dvě minuty později navíc hlavičkoval Poulolo po rohovém kopu jen těsně vedle. Na druhé straně Oscar hledal ve vápně v brejku van Burena, bohužel však hodně nepřesně a nadějná situace vyšla vniveč. Do konce poločasu se pak už nic zajímavého nestalo a poločas tak skončil bez branek.
O poločasu obměnil trenér Trpišovský sestavu podruhé, dost možna opět vynuceně, Peter Olayinka nahradil Nica Stancia, který v závěru poločasu po jednom z faulů dost kulhal. V 50. minutě našel Olayinka ve vápně Kuchtu, tomu však zpracování trvalo déle a střelu mu pak zablokovala obrana. O další minutu později po centru z přímého kopu hlavičkoval Zima vedle brány, Kuchta na míč zase nedosáhl, aby jej usměrnil do sítě. Slávisté si vytvářeli zajímavé situace, van Buren hlavičkoval mimo bránu. V 56. minutě přišli na hřiště Stanislav Tecl a uzdravený Abdallah Sima místo van Burena s Lingrem, domácí trenér Látal na to reagoval hned trojím střídáním, nicméně poté přišla další dobrá šance Slavie, Oscarův centr si zpracoval Kuchta a z otočky zakončil jen do náruče Mandouse. V 64. minutě střílel z přímého kopu skoro z hranice vápna Zmrzlý a jen těsně minul tyč Kolářovy brány. Domácí to nabudilo a slávisty zatlačili, najednou drželi míč častěji než červenobílí a vytvářeli si nebezpečné situace poblíž pokutového území. Breiteho střela v 73. minutě z velké dálky proskákala mimo, Kolář míč kontroloval. Na druhé straně Kuchta v nadějném brejku napálil míč jen do bránících hráčů a chvíli poté hlavičkoval mimo. V 78. minutě se Kuchta už mohl radovat, po rohovém kopu Baha hlavičkoval krásně přes Mandouse na zadní tyč - 0:1! O tři minuty tak mohl Kuchta vystřídat, na hřišti jej nahradil Júsuf. Vzápětí střílel Tecl, obrana míč tečovala, ale mimo bránu a byl z toho jen roh. Domácí vysunuli na hrot vysokého Hubníka a nakopávali míče, velkou šanci však měli slávisté, když Júsuf vyhrál hlavičku pro Tecla, který tváří v tvář Mandousovi přehodil s brankářem i bránu. Olomouc si v nastaveném čase vybojovali dvě standardní situace, tu druhou po zbytečném faulu Hromady na Hubníka před vápnem kopal David Houska, trefil jen zeď a Slavia tak z Olomouce odvezla vítězství 1:0, ovšem také těžkou ztrátu v podobě zranění Lukáše Provoda.
Komentáře (216)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 16:01 |Po zranění je na lavičce k dispozici Abdallah Sima.
Ze zdravotních důvodů do zápasu nezasáhnou David Hovorka, Simon Deli a Ibrahim Traoré. Trenéři pro dnešní utkání dali volno Janu Bořilovi, Lukáši Masopustovi a Petru Ševčíkovi.
Lavička: Kovář, Olayinka, Tecl, Sima, Hromada, Júsuf, Kačaraba.
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 16:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Slavia v neděli od 17:00 odehraje utkání 31. kola FORTUNA:LIGY na Andrově stadionu proti Sigmě Olomouc.
Trenér Jindřich Trpišovský udělal oproti semifinálovému utkání v MOL Cupu se Spartou v sestavě několik změn. Do základní sestavy se vrací David Zima, který nahradí Simona Deliho. Lukáš Provod nastoupí vedle Tomáš Holeše na pozici defenzivního štítu. Ondřej Lingr začne utkání na levé straně zálohy. Na pravé straně hraje Mick van Buren.
Po zranění je na lavičce k dispozici Abdallah Sima.
Ze zdravotních důvodů do zápasu nezasáhnou David Hovorka, Simon Deli a Ibrahim Traoré. Trenéři pro dnešní utkání dali volno Janu Bořilovi, Lukáši Masopustovi a Petru Ševčíkovi.
Utkání začíná v 17:00 a přímý přenos vysílá O2 TV Sport.
Sestava: Kolář – Bah, Kúdela, Zima, Oscar – Holeš, Provod – van Buren, Stanciu, Lingr – Kuchta
Lavička: Kovář, Olayinka, Tecl, Sima, Hromada, Júsuf, Kačaraba
.
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:11 |Jindra minule říkal, že už před zápasem s bídou kabinu přepadla viróza a někteří kluci hráli se sebezapřením, takže to budou ještě dozvuky u dvojice Deli, Traoré.
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 16:18 |Ano včera na oficiálkách.
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 16:10 |Takze reprezentanti maji z casti volno... a stejne sestava vypada moc dobre! To je vyhoda širokého kadru za ktery nas pred začátkem sezony nejeden “odbornik” kritizoval
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:16 |Mick teď hraje relativně dost, třeba ještě přehodnotíme nabídku jeho nové smlouvy ? Pokud tedy už za něho nemáme vyhlédnutou náhradu ...
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 16:21 |Ja mam Micka az nekriticky rad... ale mozna ze prave hraje proto, aby se ukazalo co s nim dal.
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:26 |To bychom se chovali jako bída, která čeká až skoro do poslední chvíle, než doběhne kontrakt ... Kdepak, myslím, že o osudu Micka ve Slavii už bylo dávno rozhodnuto a to ho mám taky rád, Mick je prima, ale do fotbalu nepatří nostalgie ...
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 16:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To bychom se chovali jako bída, která čeká až skoro do poslední chvíle, než doběhne kontrakt ... Kdepak, myslím, že o osudu Micka ve Slavii už bylo dávno rozhodnuto ....
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
urs (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:15 |Sestavička jak z růže květ, dávám čtyři k nule pro nás, aby bylo jasno. Kuchtič hattrick! :)
Re: Olomouc - Slavia
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:17 |Je opravdu neuvěřitelný jak silnou sestavu dokážeme pokaždé postavit, Tak hlavně ať nekončí série a je to alespoň koukatelny match.
Re: Olomouc - Slavia
Fačín před 4 lety 09.05.2021 16:35 |Dostane někdy šanci Stejskal? Nebylo by od věci ho pořádně otestovat, jestli může být jedničkou po odchodu Koláře? Chápu že nechytal derby, chápu že nechytal s Plzní, ale osobně jsem předpokládal, že teď je vhodná doba ho pořádně ozkoušet. Aby se nám to pak nevymstilo.
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:38 |Stejskal je zase zraněný ...
Re: Olomouc - Slavia
Fačín před 4 lety 09.05.2021 16:47 |Zajímavé, v předzápasovém preview o tom není ani zmínka.
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 16:48 |Nevím, třeba už jen dohání tréninkové manko ...
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 16:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Třeba už jen dohání tréninkové manko ....
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 16:49 |Jindra si stejskal, ze je Stejskal zraneny!
Re: Olomouc - Slavia
jfunion před 4 lety 09.05.2021 16:50 |nějakej stream prosím, předem dík...:-)
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:17 |https://pulivetv41.com/?__cf_chl_jschl_tk__=a27ea224964707c64bf36d046d5f8751652868f7-1620572593-0-AfZRiifcuGNqQyHMdPOUJiZj8FihJ_nONIj1RPZwOhZNaBx-ieZesKhrF8BcIBfcSdtrebW9Y6v5qU97s7NTLTOIJF_9oqssEK5PEZmwcL-u6o3fY_ASdmx-q9uhyaqix6ogj1fodARHUmj0MtJHsasC5ITQv5woktWh_NR2-kQHa9PRSM2Cxo3cYEh4bA-8-URX8u8qyo36tDuN0FzuepNvBJmeRc9meNLxVOFC46el1Olx9rJAmE00NmBGwNBcmOg-QqA5edrSlatbfVpFb9DtBwXLTK07hS2Sr95ltGh3iYA_riS71y6ojpb-Dyg_s695C2O19ybijm4-5XGmYr0JVMGmYu7Ah_VG8T11TcAzmV0c7NaMJK_VV2pQa2nMbNo5-yVZg00zYk8a1SV20Ak
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 16:57 |Citim dneska redku pro hubnika... bude to kolem nej dnes frcet a uz nehraje za plzen...
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 17:00 |5:0 v suchým triku dneska....2x Kuchta, Sima, Provod, Stanciu
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 17:14 |Je teplo, konec sezóny, domácí páchnou po syrečcích, 0:3 bude úspěch...
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:15 |další znalec
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 17:19 |Co přesně z toho není pravda?
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:22 |nevím, to by ty syrečky musely páchnout daleko víc než si dokážeš představit, aby byly cítit až v Ol
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 17:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
nevím, to by ty syrečky museli páchnout daleko víc než si dokážeš představit, aby byly cítit až v Ol.
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 17:16 |Tak hlavne at to neni nic vážného... provod neeeeee!
Re: Olomouc - Slavia
Novi.sks před 4 lety 09.05.2021 17:17 |Postavil se na nohy, to je dobrý! Ale bojim bojim :/
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 17:21 |Já když si přetrhl vaz, tak jsem taky odešel po svejch a k doktorovi šel až další den. A taky to bylo podobně nezaviněné, jako teď u Provoda.
Snad to nic nebude, ale to že se postavil na nohy, bohužel, u vazů nic neznamená.
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 17:19 |Doufám, že bude v pohodě. Moc mu přeju euro.
Re: Olomouc - Slavia
Andreas před 4 lety 09.05.2021 17:20 |hned mi to připomnělo Hovorku... ten se svalil podobně, bez cizího zavinění... :-(
Re: Olomouc - Slavia
Sedrousek před 4 lety 09.05.2021 17:17 |A Provod ma po Euru
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:20 |Mrdat Euro, Provi si možná zadělal na chronické zranění.
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:20 |křižák to jistí, doufám teda že ne, ale takhle přesně se to stává
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 17:20 |A tohle me sere nejvic... ted na baha jasny faul na zlutou a ta berbrovsko krulovska mrdka mu ji neda!!!
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 17:22 |Na žlutou? Z ruchových mikrofonů jsem jasně slyšel, že je to na červenou!
Re: Olomouc - Slavia
Mikey před 4 lety 09.05.2021 17:22 |Snad to nebude křižák, ale podle toho že Provod brečel, tak asi jo...
FW:
tobro před 4 lety 09.05.2021 17:23 |Au, au, to nevypadalo dobře .. Lukáš bulí, takže (dobře) ví... Ach jo.. .-/
Re: Olomouc - Slavia
VanDel před 4 lety 09.05.2021 17:23 |Kurwa....kurwa.....a jeste jednou KURWA !!!!!.......snad to nebude nic vazneho
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 17:23 |Chudák Provod :( to je tak nespravedlivé :((
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 17:25 |Volysalec už má žlutou. Ten dnes nedohraje
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 17:27 |Tvl viděli jste ten pád Kuchty? Doufám, že ho nějak ten Hubník trefil ještě předtím, než se dostali do záběru, páč v TV to vypadalo dost blbě...
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:28 |Myslíš, že by simuloval před vápnem, když mohl zakončovat 1 na 1 proti golmanovi? :D
Re: Olomouc - Slavia
Novi.sks před 4 lety 09.05.2021 17:30 |Hlavně Hubník se ani nerozčiloval a to je myslím ten největší důkaz :D
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 17:33 |No to mi právě přijde divné, ale ty jsi tam něco viděl? Přiznej se :-))
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:31 |To by musel mít nejdřív míč, aby mohl zakončovat a ten by asi nestihl. Nicméně tady faul byl, vždyť i Hubník souhlasil a s Kuchtou si plácl. V téhle situaci spíš nechápu komentátora.
Re: Olomouc - Slavia
Fačín před 4 lety 09.05.2021 21:59 |To by u Kuchty bohužel nebylo nic překvapivého. Nezapomeňte, že je to odchovanec rudý bídy a tam se tyhle věci učej odmalička.
Re: Olomouc - Slavia
tobro před 4 lety 09.05.2021 17:30 |Roman Hubník moc dobře věděl, co udělal a hlavně jak.. ;-) .. Neprotestoval, nehádal se a jen po očku sledoval Píšťalku, jestli náhodou netahá redku.. ;-) .. Za žlutou byl moc rád...
Re: Olomouc - Slavia
Novi.sks před 4 lety 09.05.2021 17:29 |Kuchtič je neskutečnej!
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:29 |ten Kuchta to je letec
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 17:32 |Kdyby blbost nadnášela, tak bys jím byl taky
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:33 |zklidni to, nepsal jsem že to nebyl faul, ale ten konec byl fakt navíc
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:35 |kdyby to udělal soupeř tak tady budete držkovat, chtělo by to trochu objektivity
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 17:39 |Tu tady budeš hledat marně, i když zrovna Arya je faaaajn ;-)
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 17:41 |Objektivně říkám, že každý má právo na názor, i když s ním nesouhlasíš...
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:44 |tak za ten názor neurážej, udělej si dobře tím, že třeba dáš mínus jak hodně lidí tady, ale já tě taky neurážím, ikdyž si myslím svoje
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 17:45 |Mně se jen zdálo, že Kuchtičovi závidíš, tak jsem ti řekla, za jakých podmínek bys mohl být letcem taky ;)
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 17:30 |Ten Puolo je takticky neskutečně ne vyzrálý hráč :D
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 17:30 |Dneska Kuchta docela lítá.
Re: Olomouc - Slavia
Qope před 4 lety 09.05.2021 17:30 |Komu více přejeme toho vítěze tabulky střelců? Nico nebo Kuchta? :-)
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 17:31 |Výsledek zápasu už je ve stínu Provodova zranění. Pokud se naplní pesimistický scénář, tak má Lukáš nejen po EURU, ale i po půlce další sezóny a v budoucnu i o možný velký přestup...
Re: Olomouc - Slavia
necich před 4 lety 09.05.2021 17:34 |To řekl kdo?
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 17:36 |To říkám já.
Re: Olomouc - Slavia
necich před 4 lety 09.05.2021 17:39 |Aha, já myslel že někdo z realizáku. Pokud je to křížák tak po plastice bývá ještě pevnější než ten zdravý... Ale to EURO bych mu přál, navíc by měl minimálně po podzimu.
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 17:43 |Třeba to tak zlý nebude, jenom spekuluju...
Re: Olomouc - Slavia
obiwan před 4 lety 09.05.2021 17:56 |Vazy jsou zkrátka průšvih...přijde o Euro v době, kdy je v laufu...držím palce Luky...
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:32 |Absolutně nesmyslný zásah VARu. Nasrat a rozmazat sudím o ksicht.
Re: Olomouc - Slavia
Morb před 4 lety 09.05.2021 17:32 |Co to plácáš? Přesně pro tohle by tam ten VAR měl bejt.
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:34 |Aby si vymýšlel verdikty? Zatažení mimo vápno, podkopnutí jednoznačně ve vápně.
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 17:36 |ale to je právě ono...první faul byl už před vápnem, takže zcela správně posouzeno
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 17:40 |Tak treba dal vyhodu a pak prisel druhy faul...
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:41 |To je právě ono, neznáš pravidla. Píská se faul ve výhodnější pozici pro poškozenou stranu.
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 17:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je právě ono, neznáš pravidla..
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 17:42 |Tak si nejdřív nastuduj pravidla ty ono
Re: Olomouc - Slavia
Morb před 4 lety 09.05.2021 18:01 |Nebylo to ve vápně ani náhodou.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 17:33 |Už toho Kuchtu fakt srovnejte ty vole. Faul jo, ale aby tady dělal tyhle "krmenčíkovské" teatrální kotouly půl hodiny po kontaktu to mě fakt nebaví. A to je ještě na cestě kotoul Plavšič
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 17:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Už toho Kuchtu fakt srovnejte ty vole. Faul jo, ale aby tady dělal tyhle "krmenčíkovské" teatrální kotouly půl hodiny po kontaktu to mě fakt nebaví..
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 17:34 |jj taky jsem to chtěl napsat, souhlas.
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 17:38 |Díky, že nejsem sám. Ale místním se ta kritika hodně nelíbí. Raději mají kotouláře.
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:40 |přeeesně
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 17:46 |Hele kotoulář si ty a nejspíš si v životě nikdy neběžel jinak nenapíšeš takovou blbost.
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 17:56 |Tak sis ulevil? Najdi si můj komentář a zjistíš o čem byl. Byl o tom, že DOUFÁM, že tam k něčemu došlo, protože v TV nebylo v záběru vidět NIC tak to vypadalo dost blbě. Ta Vaše letka, která to hned začala bez jakýhokoliv podkladu mínusovat jen proto, že jsem se tím snad mohl Kuchtiče dotknout, ta mě baví. Já mám slepičku děsně rád, ale taky vím, že občas padá rád a to já vidět ve Slávii nechci. Tečka :-) Není to nic proti němu. Korunu mu přeju :-)
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:01 |Přesně tak. Taky mu fandím, ale tohle mě štve.
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 18:03 |Nevim tady si asi nerozumíme já píšu o faulu při penaltě tam neni o čem ale ty asi popisuješ první pád Kuchty tam to při opakovačkách nebylo moc vidět.
Re: Olomouc - Slavia
Gino před 4 lety 09.05.2021 18:17 |Ano, myslel jsem to první. On to měl docela blízko u sebe časově, tak chápu, že to může mást.
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 18:20 |Tak to se omlouvám tam možná simulace byla ale neviděl sem pořádnej záběr až když Kuchta padá.
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 17:41 |Tohle se nedalo ustát když tě někdo za běhu nakopne nohu tak nic neuděláš.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 17:44 |To nemyslíš vážně, že ne? Teda pokud se bavíme o zákroku Poulola. Poulolo ho zasáhne do nohy, on nějak padá a v půlce pádu změní směr a vyletí jak po elektrickém šoku v době, kdy Poulolo už je úplně jinde.
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 17:48 |Luky nedělej ze sebe trapáka.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 17:50 |Trapák je spíš ten, kdo tohle chování schvaluje, ale proti gustu
Re: Olomouc - Slavia
jose01 před 4 lety 09.05.2021 17:53 |to je marný, chceš tady tvrdit že fakt nešlo spadnout jinak než s tím závěrečným odpíchnutím?
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 17:54 |Myslim faul při penaltě brkne mu o nohu jasnej faul nikde sem si nevšimnul že by vyletěl do vzduchu nechápu na co si některý fanoušci musí hrát faul tam byl. Nechceš aby kvůli tomu Slavia třeba vrátila titul.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:05 |Ano faul tam byl. To nezpochybňuju. Ale pusť si ještě jednou, co dělá Kuchta těsně potom faulu a pak sem přijď dělat chytrého :)
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:07 |Těsně před tím pádem , byl nakopnut do kotníku . Oni na něj totiž byly fauly dva , ten první ještě ustál , ale to nakopnutí už ne .
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:12 |Ano. Po zatažení byl nakopnut do kotníku a padal. V půlce pádu udělal zbytečný teatrální pohyb a padal úplně jinak.
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:20 |Kolegovi jsi napsal , že s někým tak neobjektivním nebudeš marnit čas. Vidíš a já říkám totéž tobě. Nazdar !
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:25 |To chápu, když nejsou argumenty :)
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:34 |Víš co Sašo .....
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 18:11 |A co měl jako dělat za každou cenu to nák ustát znemožnil mu zakončení faulem a hráč pak tomu faulu trochu přidá to dělá skoro každej fotbalista.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:14 |Ale nic. To je jedno. Se zaslepeným a neobjektivním fakt nebudu marnit čas
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 17:33 |se zeptám....jenom se mi to zdá, nebo to lehání u zdi, je hodně vidět poté co vylítl Real letos z LM? V takové míře si to totiž nevybavuju. Každápádně já bych si tam teda nelehal :-D
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 17:38 |Jakmile si tam někdo lehne, tak se soupeř většinou o podstřel nesnaží, protože ví, že to nemá smysl. Kdyby si tam ale lehl třeba Roofe nebo Camara, tak bych mu to úmyslně namířil do ledvin a obětoval bych pripadny vstřelený gól z primaku :)
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 17:40 |Roofemu bych mířila na hlavu a bez lítosti.
Re: Olomouc - Slavia
necich před 4 lety 09.05.2021 17:40 |Kulovnicí...:)
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 17:41 |Roofovi na koule kopačkou, na ledviny míčem a na hlavu puškou ;)
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 17:35 |Zatim mam k zapasu jen to, ze na kazdy souper je slabounky jako plzen a sparta no... budeme muset zacit vic makat!
Re: Olomouc - Slavia
lordzach před 4 lety 09.05.2021 17:44 |van Buren a Lingr zatím nejsou moc vidět
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 17:51 |Mírně máme navrch, ale šancí pomalu, Provod snad bude ok. Měl jsem tipnuto 0:1 Stanciu málem mi to vyšlo
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 18:13 |První poločas jsem neviděl a teď čtu, že Provi střídal kvůli kolenu. To je prostě v háji, ach jo. :((
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 18:35 |Třeba ne. Byl v klidu, sám přijímal míč a spadl, pak se držel za koleno a odešel po svých. Třeba ho jen píchlo a nic to nebude.
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 18:38 |Hovorka taky ve Zlíně odešel po svých.
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:39 |Bojím se, že vzhledem k jeho gestúm při odchodu je víceméně jasno a uvidíme ho nejdřív na jaře. Kéž bych se pletl.
Re: Olomouc - Slavia
kondorr před 4 lety 09.05.2021 18:30 |Vypadá to že Slavia už ani nemá chut vyhrát ale spíš neprohrát a prodloužit neporazitelnost.
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 18:33 |Jako chápu, že na neprohru Olomouce je super kurz, ale můžou svůj zájem ty mrdky s píšťalkou aspoň na oko skrýt?
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 18:36 |GOOOOOOOOOOOOOL
Re: Olomouc - Slavia
Novi.sks před 4 lety 09.05.2021 18:37 |Kuchtič teď tzv. na Škoďáka, paráda! :)
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 18:37 |Kuchticka!!!! Konecne!!!!
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:37 |Tak to byla excelentní hlava :-))).
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 18:37 |Kuchta :-)
Re: Olomouc - Slavia
luky21 před 4 lety 09.05.2021 18:38 |Ano. Tenhle Kuchta je lepší než létající :)
FW:
tobro před 4 lety 09.05.2021 18:38 |Pěkná hlava!
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 18:38 |14. zářez na pažbě :))
Re: Olomouc - Slavia
Arya před 4 lety 09.05.2021 18:39 |Kuchtaaaa
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 18:46 |Ani omylem žlutá.
Re: Olomouc - Slavia
marcocruz (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 18:52 |Já se omlouvám, ale ty Hromadovo fauly mě prostě nějak nebaví
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 18:52 |Mně spíš přišlo, že se Hubník skácel sám po kontaktu.
Re: Olomouc - Slavia
Ivan před 4 lety 09.05.2021 18:55 |Jako ano, Hromada hraje často na hraně, ale tady nevěřím tomu, že by byl tak hloupej, aby do něj šel nějak nepřiměřeně a fotbal je kontaktní sport, jenže když se protivník skácí a rozhodčí má naloženo na remíz.. :-)
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 18:55 |Tak hubnik se vali porad... ale kdyz to vim, tak do nej nejdu jako picus
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 19:06 |Hlavně neměl předtím pokazit akci uprostřed pole, kdy mohl rozehrát doprava na křídlo, místo toho se dostal doleva do zámezí.
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hlavně neměl předtím pokazit akci uprostřed pole, kdy mohl rozehrát doleva na křídlo, místo toho se dostal doprava do zámezí. .
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
obiwan před 4 lety 09.05.2021 19:15 |Přesně...
Re: Olomouc - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 18:53 |Když už jsou naši v té Olomouci, tak by mohli zrovna naložit toho Daňka (nebo min. domluvit) ...
Re: Olomouc - Slavia
Max1 před 4 lety 09.05.2021 18:53 |já jsem spokojen...výhra, 3 body, 0 vzadu, Kuchta gol, série pokračuje
Re: Olomouc - Slavia
carevitchando před 4 lety 09.05.2021 18:53 |Mínusem zápasu je zranění Provoda, plusem gól Kuchty a prodloužení série neporazitelnosti.
Re: :-)
tobro před 4 lety 09.05.2021 18:54 |Jednaosmdesát bodů = jednaosmdesát gólíků
Re: :-)
lukas8 (admin) před 4 lety 09.05.2021 18:58 |Čím víc gólů dáme, tím víc bodů máme
Re: :-)
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:59 |Ty jsi hlava Ludvo :-)
Re: :-)
pehacko před 4 lety 09.05.2021 19:01 |Ja tu cenu chtel dat tymu!!!
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Js tu cenu chtel dat tymu!!! .
Skrýt původní komentář
Re: :-)
tobro před 4 lety 09.05.2021 19:10 |Aha, no jo, vlastně. No neke?!!
Re: :-)
ColinSKS před 4 lety 09.05.2021 21:58 |čím víc pruhů tím víc addidas
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 18:58 |Tak na tento zápas se asi nebude vzpomínat roky , přesto bych našel nějaká pozitiva :
1) Samozřejmě prodloužení serie neporazitelnosti
2) Gol dal právě Kuchtič -koruna mu bude slušet
3) A zpátky je Sima
Minusem je samozřejmě zranění Lukáše Provoda , jakoby to hráče trochu poznamenalo
P.S. A jedna perlička z Bubenče . Plavšič je zcela mimo nominaci na utkání ....Tak už se asi vyjádřil , jak to po něm chtěli Rosický s Vrbou :-)))
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 19:00 |Si nechaji nejlepsiho hrace mimo sestavu... dalsi genitální tah dua ultra mega veleuspesnych strategu orosena krkovicka
Re: Olomouc - Slavia
Nosorozec před 4 lety 09.05.2021 19:19 |Asi jim volal Schick, že ho nemají stavět ;)
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 19:21 |Rozhodčí v sestavě je...
Re: Olomouc - Slavia
necich před 4 lety 09.05.2021 19:25 |Souhlas, jen drobné doplnění. JiT často říká, že zranění k fotbalu patří. Pokud to Lukáše mělo potkat, tak je lepší nyní než např. za dva či tři roky. Pokud to bude fatální nepojede na Euro, může jet na MS. U toho Plavšiče to nemusí nutně znamenat, že už je náš, ale prostě se třeba nevyjádřil jak si duo Pat a Mat přáli. Je ovšem zřejmé, že chátře to dosud nepodepsal, což mluví za vše.... Takže vlastně už nejspíše bude náš... :)))
Re: Olomouc - Slavia
Ondráš před 4 lety 09.05.2021 18:59 |To je v prdeli s tím Provodem..proč jsme mu nedali trochu voraz? Kolář to samé..to bychom bez nich prohráli? Předpokládám, že tady už jde asi jen o tu sérku. Klidně bych bral do konce sezony v lize samé plichty, ale rád bych viděl i jiné hráče..kdy jindy.
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je v prdeli s tím Provodem..proč jsme mu nedali trochu voraz? Kolář to samé..to bychom bez nich prohráli? Předpokládám, že tady už jde asi jen o tu sérku. Klidně bych bral do konce sezony samé plichty, ale rád bych viděl i jiné hráče..kdy jindy. .
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 19:01 |Tohle zranění nemá s vorazem nic společného. To se může stát i medvědovi, co se právě probudil ze zimního spánku.
Re: Olomouc - Slavia
belmis (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 19:29 |To není pravda:
Stejně jako je dlouhý výčet vlivů, které bez našeho přičinění zvyšují pravděpodobnost zranění této struktury, je dlouhý i seznam faktorů, kterým můžeme věnovat pozornost a píli ve svém tréninkovém procesu, a minimalizovat tak riziko přetržení zkříženého vazu. O jaké faktory se jedná?
Stav chodidla a propriocepce
Úroveň silových schopností
Posturální instabilita
Technika dopadu/výskoku
Technické zvládnutí změny směru a rychlosti pohybu
Rozsah pohybu
Únava
https://www.lovethegrind.cz/blogs/trenink/acl1
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Faktory ovlivnitelné tréninkem
To není pravda:
Stejně jako je dlouhý výčet vlivů, které bez našeho přičinění zvyšují pravděpodobnost zranění této struktury, je dlouhý i seznam faktorů, kterým můžeme věnovat pozornost a píli ve svém tréninkovém procesu, a minimalizovat tak riziko přetržení zkříženého vazu. O jaké faktory se jedná?
Stav chodidla a propriocepce
Úroveň silových schopností
Posturální instabilita
Technika dopadu/výskoku
Technické zvládnutí změny směru a rychlosti pohybu
Rozsah pohybu
Únava
https://www.lovethegrind.cz/blogs/trenink/acl1 .
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 20:03 |1) Vazy se můžou přetrhnout i z důvodu přetížení, ale tohle byl případ mechanického zranění, které nemá s únavou nic společného.
2) Provod fakt nebyl unavený, za posledních 18 dní odehrál 64 minut.
Re: Olomouc - Slavia
belmis (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 20:21 |Já netvrdím, že by byl Provod přetížený. To musí vědět nejlíp on sám a realizační tým. Tvrdím jen, že i únava zvyšuje riziko přetržení vazu. A děje se většinou mechanickým zraněním. Ve spánku si ho nikdo nepřetrhne.
Re: Olomouc - Slavia
Harvey před 4 lety 09.05.2021 19:04 |Tak Provoda čeká podle našeho twitteru vyšetření v ÚVN zítra ráno. Snad to koleno bude v provodě.
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 19:07 |Říkal to Jindra pozápasovém rozhovoru, čekají na magnetickou rezonanci. Snad to nebude případ Hoviho - půl roku stop.
Re: Olomouc - Slavia
Taky před 4 lety 09.05.2021 19:26 |To přitlač, zkříženej je na delší pauzu, snad to bude něco méně limitujícího.
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 19:05 |Vybojované tři body, docela draze vykoupené vítězství, ale celkem máme 81 bodů, 81 gólů, Kuchtič 14 branek, 43 zápas bez prohry. Bohužel jak řekl Jindra po zápase "chyby, které normálně neděláme, Standa není střelec, Oscar mohl, jít sám na brankáře, místo toho přihrává". K tomu Nico oteklý kotník a Lukáš koleno, takže klidně může přijít i o Euro. Šéva teď bude hrát asi hodně.
Re: Olomouc - Slavia
Lunaris před 4 lety 09.05.2021 19:10 |Tohle už jsou pouťáky, kdy nám víceméně o nic nejde. Sice série bez prohry, ale to tě prostě nežene jako vidina titulu. Do konce sezóny už máme jen jeden důležitý zápas, v těch ostatních není potřeba se nějak zapotit. Samozřejmě z hlediska sebevědomí by bylo dobré to uhrát bez prohry, ale nehnal bych to nijak na sílu a více hráčů bych do dalších zápasů pošetřil.
Re: Olomouc - Slavia
Edenjejenjeden před 4 lety 09.05.2021 19:08 |Ale stejně po 31 zápasech bilance 25 - 6 - 0 skore 81 : 17 , to je neskutečný ....
Re: Olomouc - Slavia
zeleznik2 před 4 lety 09.05.2021 19:09 |Z Idnesu:
Plavšič dnes ani na lávce.
Už je náš sešívaný.
Můj spolubratr slávista Sladovník bude slzet štěstím.
Podle něj je Plavšič nejlepší hráč ligy
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Plavšič dnes ani na lávce.
Už je náš sešívaný.
Z Idnesu:
Můj spolubratr slávista Sladovník bude slzet štěstím.
Podle něj je Plavšič nejlepší hráč ligy.
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
knl66 (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 19:18 |No ty wole, to tady budeš citovat toho debilního trolla, jakéhosi Petra Brabence, jo?!? Vzpamatuj se!!
Re: Olomouc - Slavia
ColinSKS před 4 lety 09.05.2021 21:55 |to je kreten hažmuka
Re: Olomouc - Slavia
knl66 (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 23:08 |Ale já vím... Jen ten blbec ,železník´to podle všeho nejspíš neví...
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 19:10 |Suk mi prijde posledni zapasy unaveny... jak bych mu ted toho gola moc pral!
Re: Olomouc - Slavia
damade před 4 lety 09.05.2021 19:20 |Podle Jindry to s Provodem nevypadá tak zle, ale to stejný se řikalo o Hovorkovi ... nejsem věřící, ale dneska se před spaním za jeho zdraví pomodlim.
Re: Olomouc - Slavia
mig52 před 4 lety 09.05.2021 19:50 |Zdálo se mně, že se Provod na tribuně usmíval, bylo to vidět i přes roušku :) :)
Re: Olomouc - Slavia
obiwan před 4 lety 09.05.2021 20:05 |Bohužel to, že odešel po svých vůbec nic neznamená...znám to z vlastní zkušenosti...důležitý bude, co bude ráno. Jak se to koleno naplní a bude to s krví, pak...ale ano, taky asi dám nějakou motlibičku za toho kluka...
Re: Olomouc - Slavia
Marek3 před 4 lety 09.05.2021 19:27 |Chlapi videl sem pouze druhou pulku ale za mne Oscar nejlepsim hracem. Vidite to podobne? Uzasny pokrok v defenzivni casti...
Re: Olomouc - Slavia
Fačín před 4 lety 09.05.2021 22:05 |Jak jsem nebyl s jeho výkony dlouhodobě spokojen, tak musím uznat, že jde nahoru a dneska byl opravdu jasně nejlepším hráčem.
Re: Olomouc - Slavia
Marek3 před 4 lety 09.05.2021 22:34 |Za mne 'nebyl spokojen' asi trochu prisne ale souhlasim ze tomu vetsinou neco chybelo. Jeho braneni bylo casto naivni a dopoustel se hodne faulu. Dnes mimochodem sem tu zlutou vubec nepochopil.
Re: Olomouc - Slavia
pehacko před 4 lety 09.05.2021 19:33 |Banik pyco!!!
Re: Olomouc - Slavia
pcitron před 4 lety 09.05.2021 22:11 |Jsou to ubožáci, zase to s rudýma odchodili, jak se již v posledních letech stalo zvykem. Když si člověk porovná vystupování Jindry se Smetanou, opravdu můžeme denně děkovat bohu za takového trenéra. Smetana na trenéra mladý borec, ale velice rychle "načuchl", už chytá móresy krkovičky, minimální sebereflexe....
Re: Olomouc - Slavia 0:1
jose01 před 4 lety 09.05.2021 19:45 |tak pokud bude Provod zraněnej delší dobu, tak nějaký odchody asi stopneme
Komentář byl uživatelem upraven (09.05.2021 19:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
příště se na vás.....
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 19:46 |Jsem sice nelekař, ale u Provoda to vidím na křižák, teď se jen dam na modlení aby nebyl utržený. Jinak výsledek dobrý, úplná krása to nebyla, nicméně na to se nikdo ptát nebude pro bídu a estebé to byl výsledek kterým se vyhrával titul, jenže oni ty góly dávali v umělém nastavení.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 09.05.2021 19:58 |Oscar Dorley, nejlepší levý bek první české ligy.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
ColinSKS před 4 lety 09.05.2021 22:15 |dal jsem plus ale stále ho nevidím na levém beku :-D
Danek
Marek3 před 4 lety 09.05.2021 21:52 |Ja videl pouze cast utkani na mobilu. Jak chlapi vypadal ten Danek dneska?
Re: Danek
Fačín před 4 lety 09.05.2021 22:06 |Bohužel musím říct, že Trpišovi se asi bude hodně líbit.
Re: Danek
wimpy před 4 lety 09.05.2021 23:33 |Mně se aspoň líbil moc.
Re: Danek
Joe-L před 4 lety 09.05.2021 22:13 |Dovolím si reagovat, i když nejsem chlap. Byl hodně vidět... ale to se mu to běhá, když má 4 nohy. :-D
Re: Olomouc - Slavia 0:1
ColinSKS před 4 lety 09.05.2021 21:54 |težší než jsme čekali. ... ale serie je krásná.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Mikey před 4 lety 09.05.2021 23:11 |Kdyby měl Provod jen poraněné postranní vázy, tak to jsou stejně tak 2 měsíce, ne? Neměl něco podobného Ševčík?
Re: Olomouc - Slavia 0:1
wimpy před 4 lety 09.05.2021 23:30 |Něco podobného měl Hovorka. Tento kalendářní rok by pro něj v takovém případě skončil. Tedy samozřejmě kdyby je měl přetržené. Ale odejít po svých ze hřiště by mohl. Tak snad to bude něco lehčího.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 07:38 |Trpiš i kolega myslí postranní... ne zkřížené.... ale podle mě je to bohužel jasné... tohle odnesly křížáky... :-(
Re: Olomouc - Slavia 0:1
mig52 před 4 lety 10.05.2021 09:15 |Mýlil ses v tučnosti Plavčičovy smlouvy, snad se mýlíš i tentokrát.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 09:17 |Ani nevíš, jak rád bych se mýlil... ale v tomhle jsem se pletl pouze jednou - když na Slovácku zranili Coufala.... to jsem ještě netušil, že to je robocop...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
mig52 před 4 lety 10.05.2021 10:17 |Uffff, Karle, já bych do toho kop.... . Svůj příspěvek jsem psal odlehčeně v naději, že nebude tak zle, takže omluva. O tom, že by ses rád mýlil, nepochybuji ani vteřinu. Nezbývá, než Lukáše podržet, budou to pro něj krušné chvíle. Snad se vrátí zdravotně i formově fit. Spolu jsme silnější! Snad to zvládne.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 10:39 |Já už bohužel asi pět minut "věděl" :(
Paradoxně jsme problém tušil už ve chvíli, kdy odcházel ze hřiště tzv. "po svých"... protože:
1. objektivně spadl mimo cizí zavinění, takže nepřicházelo v úvahu nějaké bolestivé naražení.
2. Za to koleno se na zemi držel, takže něco se tam stát muselo.
3. kdyby měl problém s postranními vazy, tak by se na tu nohu normálně nepostavil, ale křížové vazy na běžnou chůzi nepotřebuješ... proto jsem tušil průšvih, jakmile se po tom všem normálně rozešel na střídačku...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Staršina před 4 lety 10.05.2021 00:41 |Počasím krásná neděle. Přijel jsem pozdě večer z chalupy a již zkušeně uchráněn znalosti výsledku. Omlouvám se, že jsem nic nepročetl. Až v pondělí.
Co k zápasu. Asi ne úplně povedený. Opět dobře připravený soupeř a nám ten míč pořád někam utíkal. Proč, jsem zjistil při vyjádření JiT po zápase. Tak rýmička. Doma i v mém okolí slyším od žen různého věku, že rýma je pro chlapa skoro smrtelná nemoc. Asi jo. Já jim to neberu. Já si tedy při ucpaných dutinách, když nemohu dýchat, myslím cokoliv. O to víc najednou vyniká výkon našich kluků. Při šancích na obou stranách zápas nakonec zvládli. Největší pozitivum je 0 Koláře a gól Kuchty. Po tomto zápase by mohlo být ještě něco výš. Koupit i za přiměřeně vyšší cenu Daňka. Já osobně jsem o něm naprosto přesvědčen !!!
Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2021 00:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Počasím krásná neděle. Přijel jsem pozdě večer z chalupy a již zkušeně uchráněn znalosti výsledku. Omlouvám se, že jsem nic nepročetl. Až v pondělí.
Co k zápasu. Asi ne úplně povedený. Opět dobře připravený soupeř a nám ten míč pořád někam utíkal. Proč, jsem zjistil při vyjádření JiT po zápase. Tak rýmička. Doma i v mém okolí slyším od žen různého věku, že rýma je pro chlapa skoro smrtelná nemoc. Asi jo. Já jim to neberu. Já si tedy při ucpaných dutinách, když nemohu dýchat, myslím cokoliv. O to víc najednou vyniká výkon našich kluků. Při šancích na obou stranách zápas nakonec zvládli. Největší pozitivum je 0 Koláře a gól Kuchty. Po tomto zápase by mohlo být ještě něco výš. Koupit za jakoukoliv, i přiměřeně vyšší cenu Daňka. Já osobně jsem o něm naprosto přesvědčen !!!
.
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia 0:1
ColinSKS před 4 lety 10.05.2021 08:58 |..jen mne trochu mrzí, že se oli nechal ostříhat.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Dennis před 4 lety 10.05.2021 09:03 |To je fakt v háji... Lukáš přišel o EURO, nám bude citelně chybět v předkolech do LM. :-( Vyměnil bych včerejší body z Olomouce za to, aby byl v pohodě.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Mikey před 4 lety 10.05.2021 09:06 |Spíš rekord neporazitelnosti, o body nám už nejde
Re: Olomouc - Slavia 0:1
naplavnik před 4 lety 10.05.2021 09:26 |To je špatný, to je hodně špatný. Lukáš je tak kolik asi OUT? A mrzí mne za něj to EURO, stejně jako za Kúdyho. :-( Čekal jsem pozitivnější zprávy. :-(
Re: Olomouc - Slavia 0:1
jose01 před 4 lety 10.05.2021 09:33 |tak na jaře by si příští rok mohl zahrát od začátku
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Jonáš před 4 lety 10.05.2021 09:25 |To zranění Provoda mě mrzí moc. Formu měl famózní a bohužel teď ho řadu měsíců neuvidíme. Snad to dobře dopadne.
.
japhy před 4 lety 10.05.2021 09:41 |Tak máme za sebou jubilejní 20. utkání v řadě, kdy nastupujeme do utkání s odlišnou zálohou od té poslední. Většinou jsou 2,3 změny. A jen jedna varianta zálohy byla použita 2x (Glascow, Arsenal), jinak pořád co zápas, to nová varianta.
Nejsem úplně zastáncem takový rotace, je ale fakt, že JiT si je tak vycepoval, že by mohl sestavu klidně losovat a nějakou úroveň to mít bude :) Plus teda pozitivum, že nikdo není mimo tým.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
první rytíř před 4 lety 10.05.2021 09:43 |Provod je první z našich, který doplatil na enormní zátěž, kterou slávisté v tomto roce procházejí. Je to sportovní tragedie a ukazuje se, že získat titul, vyhrát pohár a neprohrát ani jeden zápas je sice nejen v době covidové famózní cíl, ale je vykoupen takovými zprávami. A to před sebou má spousta kluků značné vytížení i v létě, kratinkou dovolenou, málo času na regeneraci. Ne každý organismus to vydrží a vydržet může. Tohle je prostě nutné brát a stanovovat si jen opravdu prioritní mety a ne za každou cenu honit spousty zajíců. Lukášovi přeji, aby se co nejdříve nejen fyzicky, ale dozajista i psychicky ze situace dostal a vrátil se na trávník co nejdříve. O tom, že se brzy poté dostane zase do své špičkové formy nepochybuji. Držím palce!
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 10.05.2021 09:52 |Klidně by se dal do toho zahrnout i Hovorka, ač na jaře odehrál 4 zápasy. Po návratu ze zranění jsme mu na špatném terénu dovolili, aby během 11 dní odehrál čtyři utkání v základu.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
zeleznik2 před 4 lety 10.05.2021 09:55 |První byl Hovy a to hned dvakrát, zdravotní problémy měli v posledních dvou sezonách i Ševčík, Oli, Kudy, MVB, Kovy. K tomu Koronavirus Kuchtič, Zima, Deli. Ale letos Lukáš je po Gadžím druhým fotbalistou, který musel na tak těžkou operaci, no snad to dopadne dobře. Šéva se vrátil ve skvělé formě, takže snad se zadaří i Lukášovi.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Navyseals před 4 lety 10.05.2021 10:00 |Tohle je spekulace. Tohle zranění nemuselo mít se zátěží pranic společnýho. Vždy mu podjela noha. To se ti může stát kdykoli a kdekoli. Je to prostě smůla.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 10:35 |Lukáš nehrál proti Bohemce, proti Plzni i proti Spartě nastoupil shodně na lehkou půlhodinu....
Právě naopak se mu tohle zranění stalo v okamžiku, kdy dostal dostatek odpočinku....
Re: Olomouc - Slavia 0:1
DF007 před 4 lety 10.05.2021 11:50 |Zásadně nesouhlasím. Zranění je následkem programu a Lukášovi nemoci, která vždy organizmus oslabí. Myslím, že kdyby hrál vše, tak se mu to nestane, ale to onemocnění tomu muselo hodně ublížit.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
pehacko před 4 lety 10.05.2021 13:57 |Tohle je blbost... to ze blbe doslapnul a neco si utrhnes je proste smula, ale nic na to vliv nema... jedine co za to mozna muze je stav travniku, kdy hrajes na mrdce a ne na rovném pazitu.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
DF007 před 4 lety 10.05.2021 14:22 |Blbost? Raději bych na Vašem místě popřemýšlel, jaké důsledky onemocnění může mít. Lukáš onemocněl podle vyjádření Trpišovského den před zápasem s Bohemkou. Po týdnu už naskočil do zápasu s Plzní. Myslím, že jeho návrat byl příliš rychlý.
Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2021 14:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Blbost? Raději bych na Vašem místě popřemýšlel, jaké důsledky onemocnění může mít. .
Skrýt původní komentář
Re: Olomouc - Slavia 0:1
pehacko před 4 lety 10.05.2021 14:48 |Krizový vaz si utrhnes proste nestastnym doslapnutim... a ne únavou
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Arya před 4 lety 10.05.2021 15:32 |jenže únava ke zranění přispívá...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
DF007 před 4 lety 10.05.2021 15:45 |Nemoc se na organismu podepisuje i jinak než jen únavou. Oslabuje organismus. A samozřejmě, že nemoc i únava přispívá ke zranění.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Ontko před 4 lety 10.05.2021 10:58 |Já jsem tak smutnej... :-( Lukáši, přeju Ti ať operace dopadne jak nejlépe může a rekonvalescence jde jako po másle... Ať se můžeš vrátit v plné síle, budeme Tě potřebovat. Euro je v pytli, ale kvalifikace MS a mistrovství světa bude Tvoje... Držím palce !!!
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 11:07 |Tak kvalda sotva, ta se bude hrát ještě na podzim... Baráž končí 29.3. To se s bídou bude vracet na trávníky :(
Nezapomínejme na to, že ME bylo o rok posunuto a MS je v plánu už za rok...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Ontko před 4 lety 10.05.2021 12:00 |Tak třeba stihne závěr kvalifikace. Možný to je. Kdyby šla rekonvalescence jako po drátkách, tak by mohl v únoru naskočit... A nezapomeň, že samotný turnaj MS se bude hrát až v prosinci 2022 kvůli vysokým teplotám. A do prosince 2022 bude zase v repre formě. Silnější než dřív... :-)
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 10.05.2021 12:21 |Á pravda - to mi uteklo.... :-)
Do závěru kvalifikace se fakt nepodívá - tohle zranění je na devět měsíců a i když lze dobrou rehabilitací zkrátit tak na sedm a půl, tak bude k dispozici s bídou v únoru... a to to s těmi terény je všelijaké, takže ho sotva od začneme hned posílat na hřiště..... A na to, aby byl povolán do repre, musí být pořádně rozehraný...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
necich před 4 lety 10.05.2021 14:59 |Jebat repre, ale příští rok v tuto dobu se nám v boji o titul bude náramně hodit...:)
Re: Olomouc - Slavia 0:1
mig52 před 4 lety 10.05.2021 18:56 |Kuxva, Karle, máš rech, ale proč nám některým bereš naději.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
mig52 před 4 lety 10.05.2021 18:54 |Tak nĕkdo to dá za 8 měsíců. Vím, pomalé zapojovaní do tréninku atd. aj...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Harvey před 4 lety 10.05.2021 18:57 |Ibrahimovič byl zpátky po 7 měsících a to mu bylo 36 let. Ale tak to není smrtelník žejo...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Ontko před 4 lety 10.05.2021 22:45 |A Sivok se vrátil po 4 měsících. Ale to je asi rekord... Já si ale myslím, že by mohl být Provi na jaro 2022 nachytaný hned od února, až se začne hrát...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
obiwan před 4 lety 11.05.2021 07:13 |A hrát na těch skvěle připravených trávnících? Třeba v Příbrami či Teplicích? Pokud budou teda v lize...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
belmis (přítel SN) před 4 lety 11.05.2021 17:09 |Já jsem měl od žáků problémy s kotníky (nedoléčené výrony atd...). A v dospělém fotbale jsem stokrát radši hrál na rozbahněném hřišti než na tvrdém suchém. Tam jsem trpěl.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Slávista 51 před 4 lety 10.05.2021 21:25 |Jistě je i dobře připojištěn.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
Dobi před 4 lety 10.05.2021 15:13 |Opět se potvrdilo, že neštěstí nechodí po horách... Navíc Haná je docela rovinatá... Lukáši, držíme palce a BOJUJ!!!
Re: Olomouc - Slavia 0:1
LukeDo před 4 lety 11.05.2021 10:25 |Zápas sem neviděl, ale každopádně další zápas máme za sebou a věřím, že do konce ligy už tu neporazitelnost udržíme. Velká kaňka je samozřejmě zranění Lukáše Provoda a doufám, že se z toho co nejdříve dostane a nejde jen o EURO o které přijde, ale je dost možné, že přijde i třeba o ligu mistrů, což je podle mě, ještě horší než to EURO :-(
Akorát musím zmínit jednu věc...Proč nenacháme zachytat i jiného brankáře než Ondru ? Já to opravdu nechápu, protože čím vším si musel projít si nedokážeme představit...Já vím, že chce chytat každý zápas, ale je potřeba mít připraveného i jiného gólmana a kdy jindy, než teď ???
Re: Olomouc - Slavia 0:1
mig52 před 4 lety 12.05.2021 12:24 |Luki, miluju Koláře, ale tos nepoznal,že toto téma je zde TABU? Já zde kladu podobné otázky z důvodu obavy o Slavii. Dostával jsem těžkou nakládačku, jako by všichni nechápali, o co jde. To přece není vůbec nic proti Ondrovi, ale o to, mít pojistku. Nepřeji si, aby ho po vražedné ráně do hlavy potkalo to, co Provibo, ale jak vidno, může se to stát i hráči, který není atakován a ve vápnech je to rozoranější, než jinde na hřišti. Takže čekej těžké upalcování, já to fandím. :) :)
Re: Olomouc - Slavia 0:1
wimpy před 4 lety 12.05.2021 12:27 |Ovšem do toho nevidíme. Třeba je to právě teď o tom, aby se co nejvíc dotal do rytmu a ono kdy jindy, než teď, stavěj trenéři výš, než zkoušení dvojky.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
kjandourek (admin) před 4 lety 12.05.2021 13:12 |A nebo je to o tom, že po zdravotní stránce byl k dispozici pouze Kovář, kterého asi nemá smysl nějak "obehrávat"...
Re: Olomouc - Slavia 0:1
wimpy před 4 lety 12.05.2021 13:19 |Fakt je, že toho Stejskal promarodil docela dost.
Re: Olomouc - Slavia 0:1
LukeDo před 4 lety 13.05.2021 07:41 |No jo no, spíš by to měli řešit trenéři a né my tady :-)