Aktuality z médií

Komentáře (61)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    padre     před 4 lety 28.04.2021 13:23 |  
    1 2

    Kde si můžu objednat místo?!?

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      wimpy     před 4 lety 28.04.2021 13:24 |  
      1 1

      Je to na oficiálkách. Spouštěj to zítra v poledne.

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        padre     před 4 lety 28.04.2021 13:28 |  
        1 3

        Jj, ale já bych chtěl na Plzeň garantované místo - vem si, že letos ještě nemám ani jednu absenci!

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          wimpy     před 4 lety 28.04.2021 13:41 |  
          12 1

          Garantované místo na Plzeň nejdřív, až otevřou zahrádky.

  2. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    Dennis     před 4 lety 28.04.2021 13:49 |  
    4 0

    Nominace rozhodčích na nedělní zápas s Plzní:
    Hlavní rozhodčí: Ondřej Berka
    První asistent: Petr Blažej
    Druhý asistent: Radek Kotík
    Čtvrtý rozhodčí: Radek Dubravský
    Delegát utkání: Emil Ubias
    Delegát svazový: Zdeněk Tasch
    VAR: Zbyněk Proske
    AVAR: Jiří Kříž

  3. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    damade     před 4 lety 28.04.2021 15:04 |  
    1 2

    Jen aby do toho Babiš po přečtení reakcí zas nehodil vidle stejně jako v únoru.

  4. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    Steevee     před 4 lety 28.04.2021 16:07 |  
    3 27

    Ještě o kousek víc než tohle mě zajímá, jak se tentokrát před další sezonou Tvrdík odmění permanentkářům. Jestli stejně jako po loňském jaře, tzn. plnou cenou další permice...

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      Steevee     před 4 lety 28.04.2021 16:27 |  
      3 26

      Ještě bych dodal, ať si mě opalcujete dle libosti a doaleluja, věřím, že vám se už taky rok a půl práší na permanentky a zase si v létě na příští rok ochotně pořídíte za čtverku další lapač prachu:-)

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        ColinSKS     před 4 lety 28.04.2021 16:40 |  
        10 2

        jedna rada zdarma - vys*r se na to, koukej na bednu. ušetříš čterku, kterou stejně u bedny prochlastáš

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          Steevee     před 4 lety 28.04.2021 17:56 |  
          3 21

          Teď jsi mě totálně odhalil. Čteš ve mně jak v knize. Já jsem, příteli můj milý, bookmaker nejmenované velké zahraniční SK. Čtyř tisíce mě skutečně nebolí. Bolí mě princip, kdy se loni Tvrdík permanentkářům ani neomluvil. Ale pochopitelně mám radost, že je to tady samej srdcař, kterej bude platit a platit za něco, co nedostane:-) Jenom tak uvažuju, kde ti velcí srdcaři a sponzoři klubu z řad fanoušků byli při vyhnanství na Strahově a potom v éře Řebíčka a spol.

          • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

            Steevee     před 4 lety 28.04.2021 17:57 |  
            3 19

            Ale jako rozumím tomu. Na internetu je každej permanentkář:-)

            • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

              ColinSKS     před 4 lety 28.04.2021 21:33 |  
              2 5

              ty víš leda tak houno o tom, kdo je permanentkář. Karel Jarolím, poslední zápas v Edenu, výsledek 6:0. víš proti komu to bylo? odpověz

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                Steevee     před 4 lety 28.04.2021 21:59 |  
                2 8

                To je měřítko toho, kdo je? Uuuuuuu.

                Ty jsi dobrý lolo, Kolčo:-)

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                juras72     před 4 lety 30.04.2021 15:07 |  
                0 0

                Č.Budějovice

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      ColinSKS     před 4 lety 28.04.2021 16:39 |  
      14 4

      nejsi ty cvok. není to spíše tak, že my fanoušci permici máme i protože klub "sponzorujeme" ? já to tak mám a už vůbec nečekám na nějakou slevu. češi vždy nechtěli pustit chlup.

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        Ragnarok     před 4 lety 28.04.2021 18:19 |  
        8 4

        Já bych permanentky výrazně zdražil. O Slavii je obrovský zájem a pokud chceme super fotbal, musíme se na tom podílet větším dílem.
        Uvidíte, že permice by se vyprodaný i za 3000 na sever a 6000 na hlavní. Úplně s přehledem.

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          ColinSKS     před 4 lety 28.04.2021 21:36 |  
          5 6

          jdu na 1860 v grunwald arene, třetí liga (tedy když to šlo) a dám 25eček za lupen. a ten vysírač tady bude skuhrat že čtverka za sezonu je moc...... tak at fandi příbrami, tm možná permice rozdávají zadaco :-D

          • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

            Steevee     před 4 lety 28.04.2021 22:02 |  
            3 20

            Ty kretene, co já mám nachozeny/najezdeny/nalitany na sport, to ty nemáš nachozeny do tvoji fabriky. Na co si tady hraješ, ty lupene:-)

            • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

              lubi34     před 4 lety 29.04.2021 11:28 |  
              8 1

              A šlo by to bez toho k.....a?

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                ColinSKS     před 4 lety 29.04.2021 16:53 |  
                5 2

                u debilů ne.

                • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                  Steevee     před 4 lety 30.04.2021 18:27 |  
                  0 3

                  Jestli mám něco rád, tak kdyz si potrefená husička sama odpoví a ještě se správně pojmenuje. Pričítám ti plus bod Kolčo :-)

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 28.04.2021 18:45 |  
      14 1

      Kupuji každý rok tři až čtyři permice na letošní sezónu jsem kupoval s tím že se dostanu třeba jen na pár zápasů, bylo to každého svobodná volba, tudíž mně ani nějak nenapadá čekat na nějakou odměnu, stačí když to nechají na současné ceně. Koupím zase holt každá sranda něco stojí. Jo to jsem ještě koupil parkovací kartu za trojku a parkovat jsem jednou. Aby toho nebylo málo tak o další rok se posunul koncert Iron maiden v Edenu tam jsem za asi osmičku v lupenech, tak doufám že já i mejdni se toho koncertu ještě dožijem btw nikde ani slovo od agentury jestli nechceš vrátit dukáty.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2021 18:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        Steevee     před 4 lety 28.04.2021 19:58 |  
        2 20

        Já o voze, vy o koze. Já nikde nepíšu, že je mi líto peněz za Slavii. Absolutně ale nechápu, proč by člověk jako neměl chtít (roky!!!!!) chodit na fotbal na koupenou permici. Pořád někdo brebentí o tom, jak podporuje svůj klub. Oukej. Jsem pro. Když tak všichni podporujeme klub, udělejme tady na SN sbírku, každej pošleme kolik? 5k? Bude to stačit, nebo se plácnem za ten klub našeho srdce přes kapsu víc?

        To se ale, hádám, už vybere velký h***o. Tak tady nemluvte všichni o podpoře klubu. Posílejte měsíčně příspěvek na transparentní účet. A bude to lepší, než mít imaginární, bezcennou permanentku. Od dotace, narozdíl od permice, totiž žádnou "protislužbu" nečekám.

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          wimpy     před 4 lety 28.04.2021 20:05 |  
          17 2

          Mit permici na Slavii je životní styl. ;-)

          • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

            Steevee     před 4 lety 28.04.2021 20:34 |  
            2 18

            Jo. Tak jenom věřím, že to budou mít na paměti všichni místní mudrlanti (čti PODPOROVATELÉ KLUBU) za další tři domácí zápasy. Myslím ty tisíce, na které nevyjde ani jedna návštěva. Ze si vsichni řeknou "aaale, nevadí....treba to za rok vyjde"....

            • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

              wimpy     před 4 lety 28.04.2021 21:47 |  
              16 1

              Nemáš deja vu? Tohle se už přece řešilo. Za sebe můžu říct, že se na Plzeň cpát nebudu. Dva tisíce lidí, náhubky na puse, nemoci jít pak na pivko s kámošema, klidně to přenechám někomu, kdo to chce víc, ožeru se doma u tv. Ale myslím si, že každý, kdo si tu permici kupoval, dělal to s jasným vědomím, že toho moc neuvidí. A mimochodem s tím to bylo nabízeno. Je přeci jen tvoje volba si ji koupit. Klidně místo ní pošli ty prachy na účet. :-)

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                Steevee     před 4 lety 28.04.2021 22:08 |  
                4 12

                Ocenuju, že aspoň argumentujes a nepíšeš mi picoviny o 25 eurech jako německý světák Kolča:-)

                Ale podle mě nekladeš ty "otázky" správně. Co znamená, že "je každého volba"? Jako že v době covidu se vsechno univerzálně splachne argumentaci "je covid, co byste chtěli"? Takhle to prece obecně nemůže fungovat.

                Dneska jsem u práce poslouchal Pala Nerudu (parťák Novotného z Oktagonu). A ten říkal, že peníze za zrusene turnaje, na které si lidi koupili lístky, drží Ticketportal, Oktagon je nechce a čeká se, až za ty termíny budou časem náhradní turnaje. Takže asi tak...

                A ne, neřekli lidem "hmmm, kupovali jste si to v dobe covidu, věděli jste, že se to může zrušit, takže smolíček, turnaj neuvidíte a peníze jsou naše".

                • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                  wimpy     před 4 lety 28.04.2021 22:47 |  
                  20 1

                  Ale vždyť permice se kupovaly po prvním lockdownu s tím, že se vůbec nevědělo, jak bude sezona vypadat. Přímo k nim napsali, že nemohou garantovat vstup na zápasy, jen jakési právo, že budeme první, komu je nabídnou. A předkupní právo na další sezonu. A přesně takhle by to fungovat mělo. Ani to srovnání s koncerty úplně nesedí, oni přece nehráli, fotbalisti ano.

                  • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                    Steevee     před 4 lety 28.04.2021 23:15 |  
                    4 17

                    Nevím. Asi se tady nazorove neprotnem. Ze k permanentkam napsali, že nic negarantujou, nevyjadřuje vůbec nic. V době covidové negarantoval logicky nikdo nic. To snad ale pořád není odpověď na otázku, jestli je morálně správné si peníze za zaplacenou službu strčit do kapsy a neříct ani bů. Dle mého ne. Nic víc netvrdím.

                    Koncerty interpreti nehráli a fotbal se hrál? Oukej. To se v tom případě uskutečňujou i ty Oktagony...

                  • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                    Steevee     před 4 lety 28.04.2021 23:23 |  
                    2 20

                    A palečkářům doporucuju si nastudovat systém refundací v Premier League:-) Ať tady ze sebe nemusí dělat anonymně dementy.

                    Třeba Newcastle už vyhlásil, že současnym držitelům bude poměrnou částí zápasů, na kterých za tuhle sezonu nebudou, zlevněna permice na další sezónu. Hodně podobně to má i ManU. A ty to bude stát "trošku" jiné peníze.

                    Ale tak drzí, aby si lidi k fotbalu ani nečichli a klub si řekl o nove peníze za novou permici, tak tak drzí teda fakt nejsou:-)

                    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                      wimpy     před 4 lety 28.04.2021 23:45 |  
                      14 1

                      Tohle je trochu diskuze o ničem. Jak to dělají jiní je vlastně úplně jedno. Tvrdík samozřejmě může udělat gesto, ty peníze pro Slavii zásadní asi nejsou. Ale co kdyby byly? Vedl bys tuhle diskuzi, kdyby ty peníze znamenaly přežití v lize? My si za ně kupujem svůj podíl na týhle jízdě. Někdo může gesto očekávat, jinému stačí, že má "podíl". Myslím si, že klidně můžeš to gesto čekat, ale bylo by nefér ho vyžadovat. A ty to píšeš tak, že by bylo špatné ho neudělat. Ale řekl bych, že většina to tak necítí.

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 29.04.2021 08:35 |  
                2 0

                Tak to máme stejný, ale na Budějovice kdyby čert na koze jezdil kurva.

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        Steevee     před 4 lety 28.04.2021 20:02 |  
        2 14

        P.S. O svých zrušených koncertech, voucherech do restaurací a hromadě letenek, tady začínat nebudu. Byl by to za posledních 14 měsíců dlouhej seznam. Ale ještě mi ani jednom místě neřekli "hele za ty peníze vám nic nedáme, ale můžete si to u nás koupit znova":-)

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          wimpy     před 4 lety 28.04.2021 20:08 |  
          14 1

          Není úplně pravda, že nedostaneš nic. Dostaneš předkupní právo na příští ročník a co si budeme povídat, to nebude mít každej.

  5. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    ColinSKS     před 4 lety 28.04.2021 16:42 |  
    0 2

    zítra to bude boj :-D ...... TP lehne po minutě, to je můj tip

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      zeleznik2     před 4 lety 28.04.2021 16:57 |  
      0 0

      No boj to bude na Budějovice, předání poháru větší zájem.

  6. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    pcitron     před 4 lety 28.04.2021 21:33 |  
    11 15

    Milka zase promarnila příležitost mlčet. Ještě pár takových výkřiků a tribuny zůstanou zavřené. Ještě že měl Zeman všech pět pohromadě a tohle nejméně inteligentní stvoření polistopadové politické scény nejmenoval premiérkou.
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ockovani-se-otevira-pro-dalsi-skupinu-152375#seq_no=2&source=hp&dop_id=152375&dop_ab_variant=553400&dop_req_id=reTF6ogQhGM-202104281933&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      PetCC     před 4 lety 30.04.2021 11:11 |  
      1 1

      To, že nikdo na ministerstvu zdravotnictví nedokáže své kroky jasně zdůvodnit, není chyba těch ostatních.
      V oboru nevzdělaný člověk se může lehce plést, ale když se před jeho otázkami odpovědní lidé schovávají, místo aby aktivně vysvětlovali, tak to je pořád chyba těch odpovědných.
      A ještě k tomu, když premiér neustále vystupuje jako hysterik, tak se nedivme, že se velká část společnosti stala hysterickou.

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      SirCohen     před 4 lety 30.04.2021 12:49 |  
      2 1

      Čili z toho mi plyne, že Babiše na postu premiéra považuješ za lepší variantu než Němcovou?

  7. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    Ragnarok     před 4 lety 28.04.2021 22:26 |  
    1 5

    K permicím: Uvítal bych, kdyby Slavia prodala tak 14 000 permic a měla z nich každou sezónu 80 milionů korun. Aby vůbec neprodávala lístky, jen ty z uvolněných permic. To by bylo nejlepší. Pro Slávisty i pro Slavii.

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      guyincognito     před 4 lety 28.04.2021 22:49 |  
      8 1

      Taky potřebuješ tvořit nové slávisty a to jde nejlépe když vezmeš kamaráda s sebou na stadion (vlastní zkušenost, takhle už jsem konvertoval tři nynější permanentkáře :)

  8. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    fps     před 4 lety 29.04.2021 10:00 |  
    3 2

    tu šílenou proceduru tedy absolvovat nechci, a ještě pak tam bude jen pár diváků, doufám že v zápase kdy se bude předávat poháru to už bude lepší, nebo doufám v oslavy před stadionem

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      wimpy     před 4 lety 29.04.2021 10:03 |  
      3 0

      Je určitá šance, že na poslední zápas s Budějkami už budou fungovat zahrádky.

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        Fačín     před 4 lety 29.04.2021 14:35 |  
        1 3

        Tak doufám že před stadionem pípy normálně pojedou. Vzhledem k tomu, že tam musím být pro "aktivaci vstupenky" nejpozději v 17:30 a zápas začíná 19:30, tak budu muset ty dvě hodiny nějak zabít, nejlíp popíjením točenýho a pořádným promořováním.

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          wimpy     před 4 lety 29.04.2021 14:48 |  
          1 3

          Možná nějaký okýnko, včetně buzerace všudypřítomné policie.

          • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

            Fačín     před 4 lety 29.04.2021 15:02 |  
            2 6

            Rád se s nějakým obuškonosným bezmozkem pohádám a nechám si napařit pokutu, kterou následně shodí ze stolu průměrně schopný právník. A ať mě u toho klidně zbijou, vysoudím na nich miliony.

            • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

              wimpy     před 4 lety 29.04.2021 15:10 |  
              1 1

              Musím říct, že už vlastně netuším, jestli si to pivo smíš vypít venku, když ti ho z okýnka prodaj, předpokládám, že když jo, tak maximálně v přítomnosti jednoho dalšího člověka. Policajti to maj v tomhle bordelu těžký, musej vyžadovat i dodržování blbejch zákonů...

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                Fačín     před 4 lety 29.04.2021 15:26 |  
                4 6

                Nezaregistroval jsem zrušení toho nařízení o pití alkoholu na veřejnosti, takže myslím, že oficiálně se to pořád nesmí. Ale už vídám okýnka a zahrádky, kde se normálně leje, čehož hodlám využít. K tý poslední větě - nemusej, můžou si zachovat tvář a použít zdravej rozum. Tohle navíc nejsou žádný "zákony", ale "opatření" který vymejšlej nikým nevolený rádoby odborníci, podporovaný zkorumpovanýma politikama (většinou KSČ a STB) a zhysterizovanýma médiama. Rok a půl si tady člověk nemůže dát pivo, koupit si boty, dojít si na fotbal. To není život, ale přežívání v totalitě, kterýho už mám definitivně plný zuby a začínám pořádně rebelovat. A byl bych rád, kdyby takovejch bylo víc, který si to už nenechaj líbit.

                • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                  wotlemburg     před 4 lety 29.04.2021 17:20 |  
                  9 3

                  Ty víš hovno co je totalita. Víc to rozvádětnebudu.

                  • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                    Fačín     před 4 lety 30.04.2021 08:10 |  
                    0 4

                    Ty víš hovno, co vím já. Když teda klesnu na tvou úroveň diskuse.

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                Fačín     před 4 lety 29.04.2021 15:41 |  
                1 3

                Tak teď jsem se dočetl, že ten zákaz pití na veřejnosti byl vázanej na nouzovej stav. Takže v tomhle ohledu dobrý.

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      Fačín     před 4 lety 29.04.2021 14:32 |  
      2 4

      Jakože tuhle neděli se nebude předávat pohár, nebude se slavit?

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      Jachym     před 4 lety 29.04.2021 18:35 |  
      0 0

      Já se do toho pustil a první krok (získání vstupenky) jsem k velkému překvapení se štěstím zvládl. Rodina (hlavně žena) moc nadšená není, v neděli to znamená dřívější návrat z Moravy, na benzínce v Průhonicích antigenní test a hlavně nezapomenout na všechna potřebná lejstra a ten blbej respirátor...

  9. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    Fačín     před 4 lety 29.04.2021 14:20 |  
    3 6

    Tak už mám lístek, doufám že si zaskanduju Slavia Praha Mistr Ligy!!! A doufám, že poteče pivo proudem (alkoholický!)!

  10. Re: Proti Plzni s prvními diváky.

    mabr     před 4 lety 30.04.2021 10:00 |  
    0 0

    Lístek mám ale potřeboval bych přesto radu, protože z toho nejsem úplně moudrej. Covid jsem měl před měsícem, víceméně bez příznaků. Jsem tedy teď v té 90denní době, kdy nemusím na testy. Vzhledem k tomu, že můj moula doktor má dovolenou, nemůžu si k němu zajít pro to potvrzení (které Slavia vyžaduje), že jsem covid absolvoval a nemusím na testy. Když jsem se chtěl registrovat na antigen, tak mi zase řekli, že když jsem měl v 90 posledních dnech covid, tak mi test neudělají. PCR test to samé. Předpokládám, že za nějaký všimný mi ten rypáček vytřou, ale to se mi moc nelíbí :))) Co teď s tím?

    • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

      kjandourek (admin)     před 4 lety 30.04.2021 10:53 |  
      1 0

      Má-li doktor dovolenou, určitě jej někdo zastupuje.... minimálně tedy by měl mít na ordinaci nápis, na koho se v akutních případech mají pacienti obracet...

      • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

        mabr     před 4 lety 30.04.2021 11:59 |  
        0 0

        Já se jen trošku obávám, že tohle se nedá klasifikovat jako "akutní případ" a pošlou mě s tím do háje. Ale tak co už, zkusím to. Díky za tip :)

        • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

          kjandourek (admin)     před 4 lety 30.04.2021 12:47 |  
          0 0

          Ještě mě napadá, že PCR test by ti měli udělat bez problémů: alespoň tedy mě jej udělali s výsledkem "negativní" asi týden po prodělání Covidu.... v mém případě tedy den před nástupem na hematologii :-)

          Antigenní test samozřejmě ne, ten je postaven za zkoumání přítomnosti protilátek v krvi... takže ten ti udělat sice mohou, ale pravděpodobně bude pozitivní.... ale PCR testy zkoumají přítomnost viru v těle - ty se dělají i hráčům, kteří po prodělání Covidu začínají zase hrát a tam nikdo 90 dní nečeká....

          • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

            mabr     před 4 lety 30.04.2021 12:50 |  
            0 0

            Jo, to jo. Jen za príma cenu, to se ten fotbálek vyplatí :))) Ještě jsem dostal info od hygieny, že by mělo stačit potvrzení přímo od nich, tak si to radši ještě nechám potvrdit Slavií. Každopádně díky!

            • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

              kostelnivlajka     před 4 lety 30.04.2021 15:59 |  
              0 1

              Bohužel můžeš ho chytit znovu i po prodělání do těch jejich 90 dnů. Myslím si, že tě tam bez testu pcr nepustí.

              • Re: Proti Plzni s prvními diváky.

                mabr     před 4 lety 01.05.2021 15:00 |  
                0 0

                Tak mám za sebou antigen a negativní. Pohoda :)