Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 28. kolo

Ač herně nezářila, tak Slavia dokázala doma porazit Zlín a vyrovnat československý rekord v neporazitelnosti.

Velký náskok na čele tabulky (ještě podtržený předzápasovým zaváháním Sparty s Pardubicemi) nám dává možnost zarotovat sestavou i rozestavením, což se v posledních zápasech pochopitelně děje. Není proto až tak překvapivé, že poslední výkony nejsou úplně ideální. Špatné ale určitě také ne, protože Slavia zvládá vyhrávat ligové zápasy i tak.Výhra z Liberce byla velmi cenná, domácí utkání se Zlínem mělo být papírově snazší. Ševci - jako tradičně pod trenérem Páníkem - nejsou na jaře ve formě a ztrácejí jeden zápas za druhým. Minule dokonce padli doma s do té doby poslední Příbramí. Minulé roky jim to ale v Edenu docela jde. Ještě pod Petrželou tu vyhráli brankou z poslední minuty po kiksu současného vyvrhela Buchy nad trenérem Trpišovským, který teprve přebudovával tým k obrazu svému. Předtím nás zase na domácí půdě vyřadili v semifinále poháru, když nás vedl kouč Šilhavý. A loni to byl docela infarktový zápas na konci základní části, kdy nás dotahovala Plzeň, my byli nervózní a nemohli jsme se dlouho prosadit. V 60. minutě jsme dokonce inkasovali, což vypadalo skoro na KO. Branka naštěstí pro ofsajd neplatila a o 10minut později nás vysvobodil Masopust.

A ani včera zápas nezačal podle předpokladů, kdy jsme byli obrovským favoritem. Zlín celkem pochopitelně vsadil na beton vzadu a nákopy na útočníky Poznara s Dramém. A v té bídě, ve které se nyní nachází, podal ještě dobrý výkon. I když ono není tak těžké zalézt před vlastní branku, nahecovat se na velkého soupeře, se kterým není co ztratit, a jen bránit. Každopádně sešívaní vstoupili do zápasu rozpačitě a místo aby šli do vedení po velké šanci Tecla, tak vzápětí inkasovali z pokutového kopu. Situace v tabulce pro nás sice byla komfortní, ale byla by škoda nevyrovnat více než 70 let starý rekord v neporazitelnosti. Ve zbytku poločasu byl tlak Slavie výrazný a poměrně brzy vyrovnal hezkou brankou Stanciu. K otočce ale do přestávky nedošlo i kvůli kurióznímu představení hlavního rozhodčího Ginzela a videoasistenta Julínka.

Odvolané penalty (hlavně u té první je otazník u pravděpodobného, ale těžko zcela prokazatelného ofsajdu Traorého) nás ale mrzet nemusely, po změně stran jsme se brzy prosadili ze hry, když se po silvestrovském biliáru trefil Kuchta. Zbytek zápasu už byl z naší strany hodně ospalý a až na šance střídajících Van Burena s Oscarem (který ale byl v ofsajdu a gól by neplatil) se hrála spíše údržba. Potrestat nás mohl Poznar, ale ve velké dvojšanci trefil nejprve tyč a pak před odkrytou brankou uklidil míč z malého vápna do horních řad tribuny, což se jen tak nevidí. Slavia tak zvládla zápas úspěšně, i když to tentokrát nebylo v žádném velkém stylu. Ale změny byly logické a my se musíme hlavně zkoncentrovat na zápasy poháru, protože titul už máme jistý.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Mnoho toho předvést nemusel. Penaltu Potočný proměnil spolehlivě a při šanci Poznara ho nejdříve zachránila tyčka a pak neumění samotného útočníka. Ve druhé půli byl zbytečně dohrán Vraštilem.

Ondřej Kúdela - 6 - Ze stoperů mi připadal nejjistější a má z nich i dlouhodobě nejlepší rozehrávku. Takové představení jako v Liberci to od Kúdely nebylo, ale kvalitní výkon určitě ano.

Taras Kačaraba - 5 - Po slabém začátku v sešívaném se v posledních kolech docela chytl, ale pořád je to tak nějak mezi. Třeba před úvodní penaltou za sebou nechal Poznara, z čehož celá situace vznikla. Kačaraba se nejspíš snažil vsadit na ofsajd systém, ale to nevyšlo. Jinak hrál relativně v pohodě. Přiznám se, že normálně bych nad uplatněním opce hodně váhal, ale po Kúdelově trestu je prodloužení Tarasova angažmá v Edenu pravděpodobné.

David Zima - 5 - Přijde mi, že v poslední době šel s formou o něco dolů. A v jeho věku je spíš překvapivé, že takových výkyvů má velice málo a spíš si drží velmi vysoký standard. V zápase se Zlínem předvedl Zima průměr. Práce moc neměl a snažil se i o sympatický průnik s míčem, na druhou stranu ale prohrál hlavičkový souboj při tyči Poznara a zaujal také hodně nepovedenou malou domů, po které se Zlín dostal k menšímu tlaku od rohového praporku.

Lukáš Masopust - 5 - Hned v úvodu zápasu pohotově a překvapivě střílel a byla z toho velká šance Tecla. Ve zbytku zápasu to už ale taková sláva nebyla, když se mu příliš nedařily centry.

Ibrahim Traoré - 6 - Teď nějaký měsíc či dva nehrál kvůli zranění a ani předtím v sezoně toho tolik neodehrál. Proti Liberci si ale připsal dobré střídání a to celkem potvrdil i nyní v základu proti Zlínu. Začátek měl sice slabší a působil trochu roztěkaným dojmem, ale do zápasu se dostal a nakonec se i blýskl výbornou přihrávkou do gólovky Kuchtovi, po které nakonec šťastně padl vítězný gól.

Lukáš Provod - 5 - Byl méně viditelný, než je u něj v posledních měsících zvykem, ale na takový výkon má nárok, protože nás jako držák dlouho táhl a odehrál skoro vše.

Nicolae Stanciu - 7 - Obraz hry, kdy byl Zlín hlavně zalezlý a nechal nás hrát, mu svědčil. Nebylo to sice od Stancia nějaké galapředstavení, ale celkem vidět byl a hlavně vstřelil důležitou vyrovnávací branku po skvělém zakončení. Slabší sedmička.

Jan Bořil - 4 - Zápas mu moc nevyšel, když se podepsal pod obdrženou branku penaltovým zákrokem. Bořila chápu, že se chtěl ještě dostat k míči, ale bylo to riskantní a ve vápně si radši měl počínat opatrněji. Takové zákroky se pravidelně pískají ve prospěch hráče, co se snaží střílet, ač tedy mně osobně to přijde trochu zvláštní, když dotyčný není v držení míče a vlastně nakopne někoho, kdo se dostal nohou před něj. Jinak Honza nijak zvlášť nezaujal.

Stanislav Tecl - 5 - Myslím si, že ta úvodní šance se klidně dala proměnit a průběh zápasu mohl být pro Slavii jednodušší. Tecl ale míč netrefil čistě a Dostál měl snadnou práci. Své střelecké zaváhání pak napravil výbornou asistencí na gól Stancia. Tam Standa ukázal velký přehled ve hře, který mu jindy bohužel chybí, když zakončuje sám. V první půli horší než Kuchta nebyl, ale střídání padlo na něj asi i kvůli tomu, že Honza bojuje o korunu krále střelců.

Jan Kuchta - 6 - Ve hře to od něj bylo průměrné a určitě se nedá říct, že by ho bylo plné hřiště. Nakonec ale vstřelil vítěznou branku, byť s ohromnou porcí štěstí. Šel si však za ní nejen dobrým výběrem místa, ale i povedeným náběhem na Traorého přihrávku.

Petr Ševčík - 5 - Ve druhé půli jsme sice strhli výsledek na svou stranu, ale paradoxně jsme herně vypadali ospaleji než v té první. Ševčík se tak nějak svezl s celkovým výkonem týmu, a tak mu dávám lepší pětku.

Tomáš Holeš - 5 - Podobné hodnocení jako u Ševčíka. Přispěl k výhře, ale výrazněji individuálně nezaujal. Lepší pětka.

Jakub Hromada, Mick van Buren a Oscar Dorley nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

28. - Středa 21. 04. 2021 19:30

Fortuna liga, 2020/2021
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

29. Nicolae Stanciu
50. Jan Kuchta

FC Zlín
FC Zlín

7. Potočný (pen)

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Humperdink     před 4 lety 22.04.2021 17:44 |  
    2 2

    Komentář k hodnocení vkládám poprvé, ale pod slova Alanora se podepíšu, objektivní.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 22.04.2021 17:44 |  
    1 18

    Ale jo souhlas, do 55.minuty se mi zápas líbil, z obou stran to byl pěkný fotbal, pak už bohužel okresní přebor. K tomu rozhodčí Ginzel se svými rozhodnutími. Vzápětí odvolanými, pokud penalta v 6.minutě, tak na Standu 100% a ta nastřelení ruka se už taky pískala jako penalta. Velké zklamání z výkonu Bořila, nikdy jsem nebyl jeho zastáncem a hodně ho kritizoval, zvláště po jeho zařazení do reprezentace, ale v posledních dvou letech v pohodě, včera však hořel. Kačaraba o něco lepší, ale ty chyby tam byly rovněž,v první půli nepokrytí protihráče, v druhé podklouznutí, navíc zbytečná 4ŽK, za mě nekupovat. Další zklamání Ševčík, jak v poslední době vždy hru oživil včera tragický. Systém 3-5-2 tedy včera nefungoval a na Bohemce se vrátíme k obvyklé 4-4-1-1.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      haroldlloyd     před 4 lety 22.04.2021 18:00 |  
      5 3

      1. penalta byla odvolana pro předcházející offside, faul to byl, 2. penalta byla odvolána protože trefil svojí ruku při odkopu což není porušení pravidel cca 2 roky. Je pravda, že v zápase Bohemky to Necidovi jako penaltu pískl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 22.04.2021 18:05 |  
        11 1

        Jen ten ofsajd (Traoré?) nikde nebyl vidět. Sice sudí Ginzel po zápase mluvil o tom, že právě ofsajd byl příčinou, proč se odvolala penalta i červená, ale TV záběry žádný ofsajd neukázaly.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          dalislavista     před 4 lety 22.04.2021 18:45 |  
          7 1

          Ono je zajímavé, že se "dopískne" ofsajd, který možná těsně byl, ale bez ofsajdové kalibrované čáry nelze s jistotou prokázat!
          Možná spíše byl, ale to jsou pořád jen domněnky, bez té čáry to musí být odvoláno jen při zjejném pochybení, tedy zcela jasném ofsajdu. A to tenhle případ tedy nebyl.
          Mimochodem, pokud si dobře pamatuju, tak tu čáru slibovali ještě tento ročník (psali, že v jarní části). Kde tedy je? A bude vůbec?

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Dennis     před 4 lety 22.04.2021 19:26 |  
            5 7

            Ofsajd to podle mě byl, i když souhlasím, že nijak velký. Domněnky to mohou být pro nás, na O2 to bylo vidět jen v přímém přenosu z ne úplně ideálního úhlu, do opakovaček to nedali, ale to neznamená, že rozhodčí neměl žádný prokazatelný záběr. Mohl ho mít. Proto bych brzdil s tím, že to nešlo prokázat. Že mají k dispozici i jiné záběry, než nám pouští do televize, to je jisté. Resp. do televize to nepouštějí vždycky ze všech úhlů a kamer. Že tohle nepustili vůbec a babrali se v tom, že Kuchta v ofsajdu fakt nebyl, to už je jiný příběh.
            Jestli to bylo nebo nebylo zjevné pochybení, to je otázka. Ale u ofsajdů to prostě řeší tak (i v zahraničí), že jakmile to vyhodnotí jako ofsajd (uznávám, že s kalibrovanou čárou to jde líp...), tak se to píská. I když je to o kousek. Otočil bych to do jiné roviny - jak by se ti, líbilo, kdyby proti nám pískli penaltu a vyloučili nám Zimu, kdyby tomu předcházel zřejmě těsný ofsajd a na videu by ho rozhodčí viděli?

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              dalislavista     před 4 lety 22.04.2021 21:48 |  
              2 1

              No já bych to přijmout musel, protože bych důkaz,že byl ofsajd, neměl. A že možná tam byl ofsajd bych si myslet mohl, ale bez té kalibrované čáry bych to nemohl jistě tvrdit. Ještě jeden poznatek- když se vstřelí gól, a pomezní nemával, pokud nemají jasný důkaz o ofsajdu má se nechat rozhodnutí na hřišti platit. V našem případě se domnělý ofsajd nemával, i když pomezní to měl jako na dlani...
              Pořád si myslím, že bez kalibrované čáry by se měl odvolat verdikt jen po jasném ofsajdu, ne po těsném/možném, tam by mělo platit rozhodnutí pomezního.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                Boss82     před 4 lety 23.04.2021 18:00 |  
                3 5

                Proč tady musíš pořád brečet? Ofsajd to byl celkem jasný, jestli mával nebo nemával pomezní je úplně jedno, po vstřelení branky nebo po odpískání penalty se vždy přezkoumává, jestli předtím nedošlo k porušení pravidel. A jelikož v tomto případě k porušení pravidel došlo (konkrétně k porušení pravidla o ofsajdu), tak byla penalta i ČK odvolána - jednoduché jak facka.

                Přikládám odkaz na screen z inkriminované situace - úhel kamery je mizerný a perspektivu nelze bez kalibrované čáry přesně zachytit, přesto je dle střihu trávníku a postavení jak Traorého tak posledního hráče Zlína zjevné, že o ofsajd šlo. Navíc zapomínáš, že VAR mohl mít k dispozici úplně jiný a lepší záběr, než máme k dispozici my.

                https://uloz.to/file/5lnWIILmh4W1/ofsajd-traore-jpg#

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  dalislavista     před 4 lety 24.04.2021 07:34 |  
                  2 1

                  Kecy o brečení si nech. Jde o to, že už tu měla být ta čára, slibovali to. A když už se rozhodne o zrušení penalty nebo gólu, mělo by se prostě ukázat, na základě čeho. To, že možná mají i jiné záběry se říká často, ale tak by je měli ukázat. Hned by bylo všem jasno, na základě čeho rozhodli. A každý by si udělal obrázek sám.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    Boss82     před 4 lety 25.04.2021 18:31 |  
                    0 2

                    Kecy o brečení si nechám, až tu konečně přestaneš věčně bulet. Že by měl být VAR transparentnější, že bychom měli v TV vidět stejné záběry, jaké má k dispozici rozhodčí, že bychom měli třeba i slyšet komunikaci hlavního rozhodčího s VAR, že by měla být k dispozici kalibrovaná čára...s tím vším souhlasím. Ale to nic nemění na tom, že tvoje potřeba zpochybňovat každé rozhodnutí sudí v náš neprospěch a hledat za tím kdovíco, je úsměvná.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                      dalislavista     před 4 lety 25.04.2021 20:56 |  
                      1 1

                      A ta dnešní pentle taky nebyla, jo?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                        Boss82     před 4 lety 26.04.2021 15:31 |  
                        0 3

                        Nevím, jestli tam opět nebyl ofsajd, spíš si myslím, že ne, ale z dostupných záběrů to není úplně jasné. Jinak zákrok bych jako penaltu posoudil, pokud tam tedy předtím nebyl ofsajd. Ale všimni si, že přesto tady, na rozdíl od tebe, nebrečím a neběduji nad šikanou ze strany rozhodčích.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                          dalislavista     před 4 lety 27.04.2021 20:09 |  
                          2 1

                          No tak každého volba. Já, když cítím, že nás poškodí, napíšu to. Ty zase cokoliv proti nám precházíš nebo omlouváš. Jenom už nevím, jak jsi komentoval tu sérii 76 zápasů (2,5 roku) bez penalty před několika lety, kdy i komise několikrát uznala upřenou penaltu, ale příště nám ji zase nepískli. Asi jsme všichni až na tebe brečeli...


                          Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2021 20:11) . Zobrazit původní komentář

                          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                            Boss82     před 4 lety 28.04.2021 10:47 |  
                            0 2

                            Já když cítím, že nás poškodí, tak to samozřejmě napíšu taky. Ale u tebe je problém ten, že hledáš poškození téměř za každým verdiktem rozhodčích, který jde proti nám, a to dokonce i u těch, které jsou jednoznačně v souladu s pravidly. Což se většinou ani nenamáháš si ověřit a rovnou tady hulákáš, jak nás zase zařízli, přitom to v naprosté většině případů není vůbec pravda.

                            V těch 76 zápasech samozřejmě bylo několik situací, kdy se penalta pískat měla. V takovém případě byla kritika rozhodčích oprávněná a nejednalo se o brečení. Nicméně ani tak jsem tu nežehral na výkony rozhodčích, ale spíš se snažil hledat chyby u nás samotných. A že jich tenkrát bohužel bylo...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                              dalislavista     před 4 lety 28.04.2021 16:27 |  
                              0 1

                              Téměř u všeho, co je proti nám... ?Nemáš pravdu. Jen když je něco podivného. Jsem docela objektivní (nebo se o to snažím). Ale štve mě, když něco pro nás odvolají na základě nejasných záběrů, ale opačně se to neděje. Bez kalibrované čáry jindy říkají, že nemůžou změnit rozhodnutí na hřišti, ale nám 2x odvolali bez čáry penaltu...
                              Máme každý jiný názor, to prostě už jiné asi nebude, tak co se vykašlat na navážení se do sebe? Když máš jiný názor napiš ho, ale neútoč na názory jiných. Já na tebe taky neútočím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        zeleznik2     před 4 lety 22.04.2021 18:09 |  
        2 12

        Offside nebyl prokázán, ve studiu detailně rozebráno, faul od Bořila ano, ale ten výskok a pád hráče Zlína hodně přihrané. 2 penalta jak jsem uvedl výše, už se stejná situace pískala. Hráč je navíc zodpovědný za své tělo..VAR za mě zbytečná milionová hračka v rukou antitalentů, nejde jen o nás, ale poškození i jiných týmů je už přes čáru. Rozhodčí je člověk chybující, jako každý jiný, pokud nařídí penaltu nebo vyloučí hráče nemám s tím problém. Ale aby šel zkoumat každý prd a pak měnil každé rozhodnutí, to fakt ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          haroldlloyd     před 4 lety 22.04.2021 18:30 |  
          3 1

          Vzhledem a absenci offide line se "milimetrové" offside nedají prokázat, několikrát jsem si to pouštěl a řekl bych , že to offside byl (úhel záběru mohl zkreslovat)
          citace pravidel: Hra rukou není přestupkem, jestliže :
          1.hráč chce míč odkopnout nebo ho odehrát pryč hlavou (nehodlá ho zpracovat) a míč mu při tom sklouzne na ruku nebo na paži
          2.míč se mu na ruku nebo paži odrazí přímo od hlavy nebo těla (vč. nohy) jiného hráče, který stojí blízko

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 22.04.2021 19:02 |  
            1 0

            Tak mi řekni čas, kdys ten (případný) ofsajd viděl/mohl vidět.
            Netvrdím, že nebyl, včera večer jsem se díval jen na sestřihy, tam jsem ofsajd Traorého nezaznamenal. Teď nemám možnost si pustit celý zápas, tak napověz, na který čas se mám dnes večer zaměřit. Díky.


            Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2021 19:03) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              haroldlloyd     před 4 lety 22.04.2021 19:07 |  
              1 0

              čas v zápase je 38:22

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                knl66 (přítel SN)     před 4 lety 22.04.2021 19:18 |  
                0 0

                dík, večer mrknu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                knl66 (přítel SN)     před 4 lety 22.04.2021 23:56 |  
                1 0

                Tak jsem kouknul - z toho záběru to klidně ofsajd mohl být. Ale taky to žádný ofsajd být nemusel. Kamera je dost z úhlu, perspektiva na prdlajs... Tohle posoudit jako ofsajd, no fakt nevím... To je spíš na rozpočítávadlo "Ententyky dva špalíky, čert vyletěl z elektriky.. je to ofsajd, nebo ne, DžejTý se neohne, je to ofsajd, nebo ne, Slavii titul nemine!"

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  japhy     před 4 lety 23.04.2021 09:37 |  
                  2 1

                  Jenže ty vycházíš jen z toho, co O2 pustila nám, tedy možný ofsajd z kamery mimo ideální úhel a potom střih na ofsajdovou kameru, to už ale bylo pozdě. Nepochybuju, že VAR měl ten záběr z ofsajdový kamery celej a tam to mohlo být krásně vidět.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.04.2021 10:47 |  
                    1 1

                    Ať to bylo, jak to bylo, nejdůležitější je vítězství a tři body bez ohledu na cokoliv jiného. Co se případného ofsajdu týká, ponecháme si asi každý svůj názor :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                      japhy     před 4 lety 23.04.2021 10:58 |  
                      2 1

                      OK, ty si ponech názor, já pravdu :)) Mír, vole :)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.04.2021 12:01 |  
                        1 1

                        Ty máš pravdu, já mám klid :)) Howgh :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    mig52     před 4 lety 22.04.2021 19:04 |  
    3 18

    Alanore, dík za hodnocení, není to mezi námi "trenéry" lehké. S hodnocením utkání souhlas, v jednotlivých borcích několik minel. Kačaraba 3 , Bóřa sice není v nej formě, ale aby kvůli jedné situaci, navíc v úvodu zápasu dostal míň než jen do boku přihrávající Taras, navíc nestíhajíci a faulující při záchranných brzdách díky špatným odhadům situací. Už jsem pochopil, proč nebyl na soupisce pro uefa pohár. Jdu proti proudu, ale prodloužit opci ani náhodou. Tak na ligu a to věřím, že by to JiT zavržený Jugas odkopal líp. Provod, asi zasloužená 5, ale proč ho pořád staví? JiT už několikrát naznačil, že má dle terapeutů vysoká čísla, což znamená vysoké riziko zranění a narve ho do základu zas s tím,že Beran leští a naopak na soubojové klokany by se hodil. Já sestavě JiT na zápasy věřím, ale Provi mně neleze do hlavy. Až mně napadá myšlenka,že jej ukazují zájemcům, abychom ho střelili. Jenže to by bylo kontraproduktivní, ukazovat unaveného hráče k prodeji. Nerozumím tomu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      mig52     před 4 lety 22.04.2021 19:42 |  
      0 15

      Tak skvělých trenérů je vždycky míň, než těch mizerných. Proto poměr palců 1:4 , zatím. :) :) :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    hiker42     před 4 lety 22.04.2021 20:52 |  
    8 2

    Mužem zápasu byl Ibra.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      chcippak     před 4 lety 22.04.2021 23:19 |  
      15 1

      Souhlas, Ibra byl naprosto výbornej. Teď jsem koukal zpětně na Totální sezónu a ten frajer nám ten titul tenkrát hrozně přiblížil. Když přičtu, jak teď koriguje naše Afričany (viz tlumočení Kostla na Oscara při derby a třeba taky adaptace Simy), tak Ibra je pro současnou Slavii strašně nedoceněná osobnost.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2021 23:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        hiker42     před 4 lety 23.04.2021 07:28 |  
        8 1

        Objektivě byl skvělej, ty přihrávky milimetrový nealibistický, skvělá poziční hra..

        Souhlas se vším, co píšeš, jen doplním: přiznám se, mám pro něj slabost. Je přemýšlivej, přitom veselej, má strašnýho peška, ale vždycky se oklepe, je to šéf našich kluků z Afriky (+ všechno co píšeš), váží si toho, že je u nás, je to pro něj vrchol kariéry, kdy za SKS rozhodl 1/4 F EL (a 20 T lidí nevolalo jeho jméno a UEFA mu nespravedlivě ten gól vzala, ale každej Slávista ví, že bez Ibry by to byla úžasná sezona, ale rozhodně ne Totální), SKS mu zase pomohla do repre, za kterou si zahrál sice symbolicky, ale je na to nesmírně pyšnej (a ve středu to byl od něj repre výkon).

        Blíží se ke 100 zápasů v červenobílém, tak mu tu můžeme poděkovat :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      japhy     před 4 lety 23.04.2021 09:41 |  
      0 0

      Taky se mi moc líbil, stejně jako v Libe, ale těch zbytečnejch faulů...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Lunaris     před 4 lety 23.04.2021 09:31 |  
    6 1

    Píše se o ofsajdu Traoreho, ale proč tedy gólman Zlína rozehrával z místa na úrovni velkého vápna a proč hlavní rozhodčí v pozápasovém rozhovoru zmiňoval ofsajd hráče na hranici velkého vápna, což rozhodně nebyl Traore. To jako nebyl VAR Julínek ani schopen sdělit Ginzelovi, kdo byl v ofsajdu? Ani po zápase se o tom ještě před tím tv rozhovorem nebavili?

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      obiwan     před 4 lety 23.04.2021 10:25 |  
      1 0

      Už se stalo, že v TV odůvodňovali své rozhodnutí i chlapci od VARu...a tady by se zrovna hodilo, aby jasně objasnili, co kde viděli. Jaký ofsajd vlastně našli...to, co bylo v telce určitě takový prohřešek neukázalo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Dennis     před 4 lety 23.04.2021 11:46 |  
      2 0

      Protože brankář Zlína neměl tušení, kdo byl v ofsajdu, tak si ten míč někam dal a rozehrával. Čekal bys, že za ním sudí Ginzel přiběhne a řekne mu, aby si míč posunul o 15 m dopředu? Fakt si tohle myslíš? Kolik ofsajdů se rozehrává s místa, kde k tomu přesně došlo? Kolik autů se hází z místa, kde míč opustil hrací plochu? A ano, rozhodčí někdy hráče vrátí zpátky, ale už jsi někdy viděl, že by rozhodčí vytknul hráči, že stojí příliš vzadu a měl by si stoupnout víc dopředu? :-))
      Co si řekli rozhodčí mezi sebou, to bohužel nevíme. Volám po tom dlouhodobě, komunikace rozhodčích by měla být transparentní, aby ji všichni slyšeli. Pak bychom se tady nemuseli vůbec dohadovat a stejně tak by experti ve studiu nevypadali jako pitomci... ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Lunaris     před 4 lety 23.04.2021 18:03 |  
        0 2

        Jak víš, že brankář Zlína neměl tušení a jak víš, že rozhodčí mu neřekl, odkud má rozehrát? Ofsajd se standardně rozehrává z místa, kde se nacházel hráč v ofsajdu. Na druhou otázku jsi neodpověděl. Nicméně je mi to v zásadě jedno, věřím, že Traore v ofsajdu byl, i když jsem to zpětně nezkoumal. Akorát nechápu ty nesrovnalosti, na které jsem se ptal výše.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 23.04.2021 10:30 |  
    11 4

    Krásné dopoledne ze slunné Šumavy a u dobré kávy opět s malou dobrůtkou.......:-))
    Děkuji příteli Alanorovi za hodnocení a musím říci, že jsem Ti příteli vůbec nezáviděl.
    Pokud hodnotíme jednotlivé hráče, tak tam asi žádný velký "lumen" tentokrát mezi hráči nebyl.
    Pokud budeme posuzovat jen kvalitu výkonu, tak jsou známky odpovídající a nijak bych to nerozporoval.
    Důvody, proč jsme tak hráli, ty už byly všechny řečeny a věřím, že to bylo k pochopení.
    Kluci se dostali tou pentlí pod tlak a "Bóřa" se k tomu opravdu připletl nešťastně.
    Jen jsem se trochu poprskal smíchy, když Poznar nakopnul Bořila do lýtka a pak se svíjel a držel se za kotník....
    To se jen tak nevidí.........
    Kluci pak trochu zabrali a po pěkné akci vyrovnali. Moc se mi líbilo, jak skočil Nico Standovi do náruče a dal mu pusu........
    Penalty-nepenalty už jsme probrali a ještě jednou se omlouvám, že jsem nepřesně citoval protokol o VARu.
    Děkuji příteli Lantenacovi, že mě na to upozornil.
    Já bych opět vyzdvihl i výkon Kúdely a i Standy Tecla.
    Ostatní hráči odehráli v rámci možností svůj standard.
    Bylo to vidět i na "vývoji" naší hry, kdy bylo asi cílem hned po přestávce se dostat do vedení a pak hrát údržbu a neutavit se s tím, že nás čeká v neděli "Klokan" a pak hned ve středu pohár v Olomouci.
    A pak hned v neděli Plzeň a pak hned ve středu Sparta, prostě super...........:-((((
    Já přesto všechno věřím, že si kluci i s trenéry určitě s tímhle poradí a postupně si alespoň trochu "dobijí baterky a naplní nádrže".......
    Stejně jsou to borci, prostě nefňukají a jedou...... Ví o co hrají a mají snahu to naplnit....
    Proto jim odpusťme, že si někdy pošetří síly a odehrají nějaké části zápasu s tím, že si hrají stopeři i s brankářem mezi sebou bago a nepůjčí míč soupeři.
    Kdyby byl Zlín chtěl jít za lepším výsledkem, tak by nás napadal daleko víc už od brankáře. Oni na nás čekali s vysunutým blokem na půli a spoléhali na brejk. Tak jsme jim tu možnost nechtěli dát.
    Teď nás čeká zase oraniště a pro mě velmi nesympatické mužstvo.
    Věřím, že kluci se na tu okopávanou připraví a moc bych si přál, abychom to neprohráli.
    Ještě jednu poznámku, i když sem možná až tolik nepatří........
    Zasmál jsem se prohlášení mluvčího Sparty, že podají stížnost na rozhodčího Zelinku....... bububu.....
    Suchý záchod zapomenut.......???
    Když nám Zelinka nepísknul penaltu na Lingra v Teplicích, tak se o tom nikdo ani nezmínil a pan Tomek ve Sportu psal o tom, že to Zelinka vyhodnotil v souladu s pravidly.
    Ten samý Tomek dnes div nemetá hromy blesky na toho samého Zelinku.........
    Přitom sám uznávám, že to byl tedy s tou pentlí pro Pardubice opravdu "nářez", i když i ta pentle, kde si Karabec naběhne do ruky Evertona a vzápětí se skácí jak podťatý........ to byl také herecký výkon:-))
    Jak už tady správně na SN poznamenalo více z Vás, hrajme za Slávii a soustřeďme se, aby náš výkon byl dobrý a poctivý.
    "Mendaci neque cum vera dicit creditur" - Cicero
    Prolhanému člověku se nevěří i tehdy, když mluví zrovna pravdu.
    Tak pěkný den a s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Martin 58     před 4 lety 23.04.2021 13:58 |  
      6 4

      Ten citát tak krásně sedí na premiéra jisté ČR, že mi to nedalo, abych si neudělal off-topic reakci. Díky Cicero, i ty Sokrate55!

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        o5aradecek     před 4 lety 23.04.2021 16:36 |  
        1 1

        Hlavně to sedí dokonale na Spartu. :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      jarodo57     před 4 lety 23.04.2021 17:18 |  
      4 0

      Ahoj Sokrate.Bóřa ,ale i Kúdela a další nehráli tak přesvědčivě především kvůli změně systému na čtyřobráncový.
      Ale stejně jsou to všichni borci a nedám na ně dopustit.
      Rozhodčí spolu s VARem musí projít každopádně obrovskou očistou,teď si myslím,že je tam absolutní bezvládí(nevím proč tady je ten Portugalec) a každý jede podle sebe.Teď už asi v této sezóně nic nenadělají,ale v té příští musí přijít nějaká autorita a dát tomu jasný řád a pravidla .Taky by se mělo při tom jak se všechno VARem zkoumá přísně trestat jasně filmované pády a simulování hlavně ve vápně a před ním .Možná by se tím i omezilo tolik pádů.Sparťani si nemůžou stěžovat na nic,protože nebyly penalty ani jedna a Vrba s rádobysuperfotbalistama nic nenadělá.Já říkám pořád ,že se Sáčkem apod. fotbalistama titul nezískají.
      Teď hlavně se nenechat zbytečně zmrzačit na tom pískovišti na Bohemce a vyhrát v Olomouci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        jarodo57     před 4 lety 23.04.2021 17:19 |  
        0 0

        omlouvám se: tříobráncový

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 23.04.2021 18:24 |  
          3 4

          Zdravím Tě Járo a přeji pevné zdraví.... :-)).
          Myslím, že ten zápas se Zlínem jsme pojali ve stylu - "účel světí prostředky"....... a víc bych se v tom asi už nehrabal....:-))
          S Klokanem to bude taky o kopané a máš pravdu, hlavně aby to naši kluci nějak urvali ve zdraví a měli možnost se chystat na pohár.
          Je dobře, že se hraje v Praze a kluci nemusí nikam cestovat.
          A asi všichni dobře ví, jak moc by nám to vítězství bodlo.....
          Tak jim budeme držet palce a třeba se ještě dočkáme návštěvy naší "SINOBO STADIUM".
          Taky jsem moc rád, že se Ondra Kúdela odvolal a budu držet pěsti.
          Toho bohdá nebude, aby slávista z boje utíkal :-)).
          Mistr Jan řekl, že ten kdo pravdu mluví, božího hněvu bát se nemusí.
          Tak se Járo drž.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            jarodo57     před 4 lety 24.04.2021 12:37 |  
            0 0

            Neboj držímse seč mohu.Mohli bysme se setkat u vás na houbách v létě.Co na to říkáš?

  7. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 24.04.2021 21:19 |  
    0 1

    jediné co nechápu je to, jak dlouho zpětně se posuzuje v akci ofsajd varem. navíc jsem tam žádný neviděl.