Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Další krok k mistrovskému hattricku udělala Slavia v Liberci, kde v tvrdém utkání plném soubojů zvítězila brankou ze závěru 1:0.

V Liberci to pro pražská S nikdy není jednoduché. Domácí se chtějí vytáhnout a tyto zápasy pravidelně bolí. Slavia navíc nebyla po čerstvém vyřazení s Arsenalem v nejlepším rozpložení, zvlášť kvůli zdravotním šrámům a přetížení několika opor, které hrály prim i v reprezentaci a neměly tak čas na odpočinek. Na druhou stranu Liberec teď podle mě nemá tak silný tým jako loni nebo na podzim, kdy byl více vyztužen zápůjčkami právě od nás. V současnosti jsou Severočeši čitelní, na góly se nadřou a sází v podstatě jen na důraz, zajištěnou obranu, rychlý přechod a na útočné kladivo v podobě Rabušice či Rondiče. Kreativita pak Slovanu citelně schází.

Dá se říct, že všechny výše uvedené předpoklady se včera naplnily. Zápas to byl opět tvrdý, hlavně ze strany domácích ve druhé půli. Slavia výrazně obměnila sestavu a na hře to bylo znát. Zápas byl hodinu hry víceméně vyrovnaný a bez větších šancí. Liberec působil důrazněji ve středu zálohy, ale do pořádného zakončení se nebyl schopný dostat. Klíčové tak nakonec bylo střídání, kdy trenér Trpišovský poslal na hřiště opory Kuchtu, Ševčíka a Provoda (plus Traorého) a naše hra se výrazně zvedla. Domácí jsme zatlačili a bylo otázkou, jestli stihneme vstřelit branku, nebo utkání skončí 0:0. Slovan nám to nakonec sám usnadnil, když ve vápně nešikovně a zbytečně fauloval Purzitidis Kuchtu. Pokutový kop suverénně proměnil Kúdela, který po těžkých osobních týdnech ukázal, jak silnou má psychiku. Slavia tak urvala parádní tři body z těžké půdy a přiblížila se třetímu titulu v řadě. A vzhledem k pohodlnému náskoku je spíše jen otázkou, kdy se tak stane.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Tahle nula patřila k těm lehčím. Kolářovi k ní stačilo zlikvidovat jedinou lehčí střelu. Jinak sebral pár centrů a když to šlo, tak se snažil o rychlou rozehrávku.

Ondřej Kúdela - 8 - Nejlepší hráč zápasu! Vzadu byl spolehlivý, i když je pravda, že Liberec byl dost bezzubý. Kúdela k obranné jistotě ale ještě přidal dobrou rozehrávku a suverénně proměněnou penaltu. Znovu potvrdil, že pro současnou Slavii je klíčovým hráčem.

Taras Kačaraba - 7 - Minule kromě slabšího začátku odehrál velmi slušné derby a na svůj výkon navázal. Řekl bych, že Kačarabovi vyloženě vyhovoval obraz hry, kdy domácí hráli bez nápadu hlavně vzduchem a Slavia měla více zataženou obranu kvůli slabší záloze, co nedokázala přitlačit soupeře. Taras hrál jistě a vyhrával hlavičkové souboje. Jediný slabší okamžik měl v závěru, kdy hrál nebezpečně vysokou nohou a zavinil celkem nebezpečnou standardku. Jinak ale velmi dobrý výkon.

Tomáš Holeš - 6 - Platí pro něj to podobné jako pro Masopusta. Holeš byl o něco viditelnější, ale jednou viditelněji chyboval, když podskočil dlouhý míč a domácí měli odkrytou celou levou stranu. Naštěstí toho nevyužili.

Lukáš Masopust - 6 - Co se týče bránění, tak náš tým fungoval spolehlivě. Směrem dopředu to ale bylo slabší, a to i od krajů obrany. Hlavní problém jsem ale spíše viděl ve slabém středu naší zálohy.

Michal Beran - 5 - Podobně jako s Duklou vstoupil Beran do utkání dobře a byl aktivní. Hezky a chytře střílel na zadní tyč, kterou zhruba o metr minul. Po dvaceti minutách se ale vytratil a po hodině hry byl zaslouženě střídán.

Jakub Hromada - 5 - Měl slabší úvod zápasu, pak se ale dokázal jakž takž dostat do hry. Připsal si žlutou kartu, ale byl to pro něj těžký zápas, protože Stanciu s Júsufem mu příliš nepomohli a byli ještě horší.

Nicolae Stanciu - 5 - Moc nechápu, jak rychle se z vrcholu formy dostal k její absenci. Stačila k tomu jediná reprezentační přestávka a kouzlo Stancia jako by vyprchalo. V Liberci mu ani moc nenahrával terén, i tak byl ale Rumun málo vidět a byl na své poměry až příliš nepřesný. Plusem bylo jeho zakončení z první půle, kdy pohotově pálil a protáhl Knoblocha. To řešil výborně. Celkově horší pětka.

Júsuf Hilál - 4 - Pro mě byl Júsufův výkon zklamáním. V záloze působí spíše jako nákladní automobil na dálnici. Neříkám, že nemaká, ale kvůli svému somatotypu je prostě pomalý a působí to dojmem, jako kdyby vyklusával. Nedokázal ani více podržet míč, dostat se do zakončení nebo dát hře nějakou myšlenku. Vůbec nechápu, co tímto trenér Trpišovský sleduje. Čtyřka je ještě mírná.

Oscar Dorley - 6 - Patřil k našim lepším hráčům. I na těžkém terénu působil fotbalově. Ve druhé půli mu chyběl kousek k hlavičce do odkryté branky. Byl to od něj dobrý náběh do zakončení, kterých jinak nemá tolik.

Stanislav Tecl - 6 - Také patřil k lepším hráčům v úvodních 60 minutách, které byly z naší strany veskrze průměrné. Na výraznější ohrožení branky neměl dostatečnou podporu týmu, tak byl Tecl platný alespoň podržením míče a rozehráním akcí.

Jan Kuchta - 7 - Povedené střídání, které pomohlo rozhýbat naši hru. Dostal se do gólové šance, kdy byl ale už hodně blízko a brankáře nepřekonal. V závěru vybojoval rozhodující penaltu, kdy se výborně dostal k míči před Purzitidisem.

Petr Ševčík - 6 - Střídání zjevně pozvedla naši hru a soupeře jsme začali tlačit. Ševčík zahrál dobře.

Lukáš Provod - 6 - To stejné jako u Ševčíka. Kvalita byla na hřišti okamžitě poznat.

Ibrahim Traoré - 6 - Zahrál dobře, podržel míč a přispěl k našemu závěrečnému tlaku. Nevím, jak je na tom zdravotně, ale pokud byl připraven na větší počet minut, tak by byl mnohem lepší volbou do středu zálohy než Júsuf.

Mick van Buren není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

27. - Neděle 18. 04. 2021 16:00

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 1
0 - 0
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

84. Ondřej Kúdela (pen)

Komentáře (71)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    japhy     před 4 lety 19.04.2021 16:33 |  
    12 2

    S Júsufem to u nás nevidím dobře, Berana ještě čeká dlouhá cesta. Hromada by mohl být v pohodě, kdyby víc hrál. A když se k tomu přidá nevýrazný Stanciu, výsledkem je nevýrazný střed, který sráží všechny okolo. Ale jak je už naštěstí zvykem, i když se nedaří, tak to aspoň každej odmaká.
    Zastavil bych se u Holeše. Ne, že by předváděl dechberoucí výkony, je na něm ale strašně moc znát, jak šel nahoru. Něco jako Provod. Těžko se to popisuje, na hřišti to ale jde krásně vidět. A je fajn, že to potká většinu hráčů u nás, co dostanou na delší dobu důvěru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Markus     před 4 lety 19.04.2021 17:08 |  
      1 0

      Holeš hraje pěkně, roste tam elegance, s jakou hraje, trochu mi připomíná Míšu, pěkně pomáhá všude okolo je třeba, slušně přihrává a má i solidní střelbu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Qope     před 4 lety 19.04.2021 16:35 |  
    9 0

    U Ondry Kudely bych se nebal jeste zvýšit o jedno nahoru, ale to je drobnost. Velice dobre zhodnocení, vidim to uplne stejne ...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Kábě     před 4 lety 19.04.2021 16:37 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neměl možnost vidět, nicméně z pozápasových rozborů jsem pochopil, že jsme hráli systémem 3 - 5 - 2. Alanor ovšem píše o Júsufovi o záloze. Mohl by mi prosím někdo říct, v jakém rozestavení jsme hráli?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 19.04.2021 16:40 |  
      1 4

      Vzadu mi to přišlo nečitelný. Stopery hráli hlavně klasicky Kúdela s Kačarabou, vzadu býval ještě Holeš vlevo. Napravo těžko říct, jestli byl Masopust halvbek. Mně to spíš přišlo, že Beran a Oscar hráli z křídla, takže klasický 4-5-1. Júsuf hrál podle mě jakýsi podhrot, Trpiš už to takto dřív zkoušel. A spíš se motal uprostřed hřiště. Ve vápně nebyl skoro vůbec, o zakončení vůbec nemluvě. Jeho roli jsem nepochopil.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2021 16:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kjandourek (admin)     před 4 lety 19.04.2021 16:54 |  
        9 1

        Já si myslím, že jeho úloha byla hlavně v tom, že měl dlouhé nakopávané balóny buď hlavou prodlužovat, nebo zpracovat a počkat na spoluhráče... a myslím, si, že jeho nasazení na tuto pozici bylo výsledkem obhlídky terénu, protože bylo jasné, že na nějakou kombinaci po zemi to moc nebude.... a ono se to celkem nezdá, ale on tuhle úlohu celkem plnil - na normálním terénu takovouhle součástku nepotřebujeme, ale tady byla potřeba...

        A přidal bych ještě jednu nenápadnou věc - dokud byl na hřišti, tak měl snad každou hlavu v našem vápně při soupeřových standardkách.... Podle mého názoru i tohle byla reakce na terén - trenér sám v pozápasovém rozhovoru říkal že mu bylo jasné, že na tomhle terénu rozhodne jedna standardka...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          PetCC     před 4 lety 20.04.2021 13:17 |  
          2 0

          On právě typ Jusufa chyběl proti Arsenalu. My jsme nemohli zkusit hrát systém rychlého přenesení na vysokého hlavičkáře, který by to rozděloval do volnějších křídel. Běžně to sice vůbec nehrajeme, ale mít tuhle možnost by se opravdu někdy hodilo.
          A myslím, že i z toho důvodu Trpišovský Jusufa chtěl. Třeba to přehodnotí, třeba ně, to se uvidí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          MKCZ83     před 4 lety 20.04.2021 16:20 |  
          1 0

          Souhlasím, taky jsem to tak viděl. Akorát naše mužstvo tohle není moc zvyklé hrát a v situacích, kdy šel Yusúf do hlavy, tak Standa místo toho, aby čekal na hlavu za obranu se stahoval k Yusúfovi, což pak znamenalo, že chyběl na hranici obranné linie, když se to tam snažil hlavou Yusúf tečovat. Mně se naopak v zápase líbil nasazením a hladem se ukázat. Jako vlastně druhý útočník se nerozpakoval stahovat zpátky sprintem do obrany k našemu vápnu, když bylo potřeba. On má nevýhodu, že je velkej a ne ani tak kvůli neohrabanosti, ale prostě že od něj ostatní tak nějak odpadávají a vypadá to jako faul, přitom je prostě "jenom" silnej... Navíc mu chybí jako spoustě hráčů z lavičky praxe, v Liberci na podzim hrál celkem slušně. Já bych si ho v kádru určitě nechal, evidentně mu jeho role nevadí a místo toho, aby šel na hřiště nebo ze hřiště znechucenej (jak občas předváděl Petar), tak se snaží a maká.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 19.04.2021 16:44 |  
      7 0

      Předzápasová sestava, která se vždycky hodinu před utkáním objevuje na Twitteru a Facebooku vypadala následovně:

      Kolář - Holeš, Kúdela, Kačaraba, Oscar - Hromada - Masopust, Júsuf, Stanciu, Beran - Tecl....

      stejně tak jí měli k dispozici na O2TV, takže tam takhle hráče rozestavěli na ploše v předzápasové grafice, ovšem jakmile se hráči rozestavěli na ploše a začali hrát, bylo fanouškům jasné, že hrajeme na tři stopery - Kúdela zprava, Kačaraba uprostřed a Holeš zleva....

      Dále se dá s jistotou říci, že Hromada byl na DZ, Masopust a Oscar na krajích... a to bylo tak vše, co bylo jasné - Beran a Stanciu tvořili hru - tu zprava, tu zleva, tu mezi stopery, tu na podhrotu....
      ale ani o Júsufovi se nedá říci, že byl vyloženě v útoku - spíše hrál podhrota s cílem prodlužovat nakopnuté míče na Tecla... měl své úkoly nejen při útočných, ale i při obranných standardkách.... Takže asi tak - možná by se to dalo charakterizovat jako 3-1-3-1-1...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        pehacko     před 4 lety 19.04.2021 16:52 |  
        0 1

        Pri obranných standardkach byl užitečný... jinak to bylo bídné. Otazka je, zda jeho pozice neni proste jen v utoku, ale neni proste pohyblivý jako kuchta s teclem a tim padem muze hrat jen proti slabším týmům. Nebo spise asi vubec no... zase na druhou stranu to byl jeho prvni letosni zapas, kdyz snad hral, tak ho muzeme lehce zatratit a pritom kdyby hral pravidelne, tak si sve misto na hristi treba najde

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 19.04.2021 16:57 |  
          5 1

          On měl i v poli hodně hlaviček - jenomže to není tak vidět, protože to je jeden dotyk s míčem, než se komenttor vyžvejkne, kdo tu hlavu vyhrál, tak už je balón pryč :-)

          jeho problém je, že jak je vysokej, tak mu každej druhej souboj pískají jako faul, stačí, když protihráč zařve a chytí se za hlavu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        japhy     před 4 lety 19.04.2021 17:01 |  
        1 0

        Jeden z nás musel mít z matiky za 5 :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 19.04.2021 17:06 |  
          2 1

          No dobře... jsem po těch zápasech v deseti nějak zblblej :-)

          tak 3(Kúdela, Kačaraba, Holeš)-1(Hromada)-4(!) (Masopust, Stanciu, Beran, Oscar)-1(Júsuf)-1(Tecl) :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rakusan     před 4 lety 19.04.2021 16:45 |  
      8 0

      Podle mne jsem hráli 3-5-2, 3 stopeři zprava Kudy, Káča, Holi, halvbeci Maso s Oskim, v záloze Nico, Beran, Hromada a útok Standa a Jusi. Myslím, že v době, kdy jsme potřebovali odpočinek pro krajní beky to bylo ideální.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      damade     před 4 lety 19.04.2021 18:54 |  
      0 0

      Mě to taky přišlo jako 3-5-2, ale občas i 3-6-1, když se Jusuf stahoval pod Tecla.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Juventus turin     před 4 lety 19.04.2021 16:54 |  
    2 0

    Super Slavia

  5. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 19.04.2021 17:25 |  
    0 3

    Tisíc pohledů a tisíc názorů. Já bych třeba řekl, že Beran byl lepší než Standa, ten ikdyž byl v ofsajdu nedal 1000% šanci. Jinde jsem četl, že nejslabší byl Holeš. Snad jen s Yusufem se shodli všichni.
    Rozhodně skvěle takticky i defenzivně zvládnuté utkání, Liberec až na jeden průnik úplně vymazaný. Na to, že trenér Hoftych šířil sebevědomím docela málo. Pět posledních zápasů v lize a pět nul. Poslední inkasovaný gól vlastenec proti Baníku. Defenziva až na ten Arsenal pracuje výborně, jen ten útok od Boleslavi jsme krom Opavy nedali více než dvě branky, čekám že to odnese pozítří Zlín. I za mě hvězda zápasu Ondra Kúdela dal jsem mu 9.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Alanor (admin)     před 4 lety 19.04.2021 18:56 |  
    2 0

    Ještě k pozici Júsufa - teď mi přišel Instat a tam je i průměrná pozice všech hráčů na hřišti. A náš střed byl ve složení Hromada, Stanciu, před nimi Júsuf a ještě o stejnou délku před nimi Beran. Až pak o stejnou úroveň dál Tecl. Júsuf byl v podstatě stejně daleko od Kúdely vzadu jako od Tecla vepředu. Takže jestli někdo hrál podhrot, tak Beran. A Júsufovu pozici na hřišti nadále nechápu. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      damade     před 4 lety 19.04.2021 19:12 |  
      0 0

      Já myslim, že jeho pozice na hřišti vychází z toho, že jeho tři nejsilnější stránky jsou hlavičkový souboje, krytí míče a střela z dálky. Tyhle dispozice se na podhrot/falešnou devítku opravdu hoděj, jelikož muže prodlužovat míče za obranu, pokrýt nahoře míč a rozdat ho pod sebe/do křídla a samozřejmě střílet zpoza vápna.
      Teoreticky by to fungovat mohlo a asi i mělo, ale včera byl uplně mimo, míč mu neustále odskakoval, prodlužování na Tecla nefungovalo a ke střele se ani nedostal. Plus hodně fauloval a po přestávce mohl klidně dostat druhou žlutou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        pehacko     před 4 lety 19.04.2021 19:31 |  
        7 2

        To jak tam padnul chalus od jusufa ani nebyl faul, jen vyhral hlavu a ten rudej corak se tam zacal valet a umírat jak ho to bolsevik na toaletne v mladi ucil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      PetCC     před 4 lety 20.04.2021 13:19 |  
      0 0

      Jusuf hrál zhruba pozici Provoda.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    mabr     před 4 lety 19.04.2021 19:03 |  
    3 0

    S hodnocením souhlas. A jsem rád, že tu penaltu šel kopat právě Kudy. Kopl ji totiž "jak když bičem mrskne" ;)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    sheridan     před 4 lety 19.04.2021 19:13 |  
    9 0

    UEFA by mohla vyloučit ještě Arsenal a Manchester United ze semifinale,tak jako tři kluby z ligy mistrů oléé.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 19.04.2021 19:41 |  
      4 0

      Předběhl jsi mě :D a pak napsat gerardovi jak jsme hezky postoupili OLÉÉÉ

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rak (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 00:08 |  
      1 0

      Pokud je vyloučí z Ligy mistrů, čemuž pořád ještě úplně nevěřím, ale souhlasil bych s tím, tak by bylo nelogické je v EL nechat. Jak by ale vyřešili dokončení, je nejisté. Nikde není řečeno, že by do semifinále nechali postoupit vyřazené týmy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kedul     před 4 lety 20.04.2021 02:17 |  
        2 0

        Nevyloučí je, jen vyhrožují. Je to střelba od boku ze šoku, který jim tím připravili bossové hlavně Realu a Juventusu po tom, co ještě v sobotu ujišťovali, že nic nechystají. Teď, tuším tento pátek, se bude vedení UEFA radit, jak přesně reagovat, aby to obstálo před mezinárodním právem. Myslím, že vylučování z rozehraného ročníku si nedovolí, ale zákazy startů jak rebelujících klubů tak jejich jednotlivých hráčů v soutěžích pořádaných UEFA či FIFA od příští sezony by si nejspíš obhájili.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        sicilianbrno     před 4 lety 20.04.2021 08:21 |  
        4 2

        Za mě sankce a postihy určitě, ale tento ročník jak LM tak EL bych rozhodně nechal dohrát, už jen za ty hráče, který v tech týmem hrají a za toto rozhodnutí skrz superligu rozhodně nemužou.
        A upřimně, by mě ani netešilo kdyby jsme měli postoupit dál na ukor Arsenalu do semifinále. sportovně jsme vypadli s lepším týmem (ještě v době, kdy o superlize nepadla ani řeč), uhrali sme čtvrtfinále což je super vysledek a tak by to mělo letos i skončit

  9. Superliga

    Mike     před 4 lety 19.04.2021 21:42 |  
    6 8

    Tak Mafia ma nejake problemy s tou Superligou. Jen at se v tom ta prohnila organizace vymacha. Aspon se konecne prestane resit ten nas Kedel, tohle je pro ne a pro fotbaloy svet milionkrat vetsi problem nez ten jejich vymyslenej rasismus.

    • Re: Superliga

      rakusan     před 4 lety 19.04.2021 22:07 |  
      7 0

      Rozumím Ti, ale tady bych se přece jen UEFy ať už je jakákoliv zastal. Je to náš hlavní sponzor a my ty její soutěže chceme hrát. Její reakce byla nyní správná, hlavně aby nevyměkla. Co se týče Kudyho tak jsme všichni zajedno a nechápeme to. Bohužel pořád se neví to odůvodnění, resp. nikdo ho zatím nezveřejnil a to bude klíčové pro případné odvolání. Podle mne v něm budou svědecké výpovědi, minimálně toho Zungy. Z našich hráčů byli nejblíže Simon a Sima. O nich nevím, že by svědčili, ale co my víme. Oba nyní nehrajou, snad to nic neznamená.

      • Re: Superliga

        rak (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 00:11 |  
        5 0

        Souhlasím. Někdy je třeba podpořit i někoho, ke kterému máme spoustu výhrad. A to je právě teď. Superliga je zvěrstvo.

        • Re: Superliga

          rakusan     před 4 lety 20.04.2021 10:43 |  
          0 0

          Samozřejmě, je to nápad toho senilního Pereze a blba Agnelliho z Juve. Že se tedy k tomu přidali i anglické týmy je těžko pochopitelné. Co tomu říká asi božský Paolo ? Místo, aby nepřepláceli šíleným způsobem ty své hvězdy, tak řvou jak prodělávají. To vše už tu bylo i zámoří v hokeji, pamatuji slavnou WHA, jak asi 6 let živořila a pak se pokorně vrátily do NHL. To dopadne stejně.

      • Re: Superliga

        zdenek_prachar     před 4 lety 20.04.2021 01:07 |  
        5 0

        Sima a Deli stáli v době incidentu zhruba stejně daleko jako Zungu. A oba podali oficiální výpověď, že nebylo vůbec nic slyšet. Stejně jako náš masér, který ošetřoval Kuchtu a byl také cca stejně daleko jako Zungu. Takže proti tvrzení Zungy stojí tři další, které tvrdí přesný opak. Pokud UEFA nevytáhne nějaký důkaz, co je opravdu důkaz a ne nějaké co by kdyby, tak u CAS s trestem za rasismus nemá šanci. Stejně tak ten incident řeší Police Scotland a jsem hodně zvědavý, co přesně mají. Advokát Anwar tvrdí, že mají dostatek důkazů. To jsem docela zvědav. Protože jestli to zastaví skotský státní zástupce nebo soud, tak tím smete i argumentaci UEFA. Kudyho advokáti by měli moct nahlížet do spisů, takže podle mne musí vědět, co na něj je a není. A podle toho budou postupovat. Ale vůbec bych se nedivil, kdyby to státní zástupce stopnul, zatímco to napadení v tunelu se řešilo dál někde na bázi přestupku. To by se Anwar asi přeskočil...

        • Re: Superliga

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 10:22 |  
          2 0

          Ještě když probíhalo vyšetřování komisaře UEFA, tak skotský ministr intervenoval na UEFA, aby dali za ten rasismus exemplární trest !!! Takže myslet si, že si to stejní lidé "nepohlídají" doma ve Skotsku je dost naivní, bohužel. Jo, kdyby to byl soud v Londýně, tak to by byla jiná káva. Takže opravdu reálná šance na očistění Ondry je až Mezinárodní sportovní arbitráž – CAS v Lausanne, to je opravdu nezávislý soud, který se každým případem zabývá velice důkladně, klidně několik let.

          • Re: Superliga

            wimpy     před 4 lety 20.04.2021 10:27 |  
            1 0

            Já bych si fakt počkal, ono ovlivnit rozhodnutí UEFA je jiná káva, než ovlivnit rozhodnutí nezávislé justice. Pořád věřím tomu, že tohle si v Británii schopni ohlídat nebudou.

            • Re: Superliga

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 10:35 |  
              0 0

              Bavili jsme se o tom a kámoš, s kterým chodím do Edenu (máme vedle sebe permici), tak má známého Anglána už strašně let a ten mu jasně řekl, jste naivní, Skotsko není Anglie, ale samozřejmě budu moc rád, pokud se to nenaplní a pravdu budeš mít ty wimpy ...

              • Re: Superliga

                wimpy     před 4 lety 20.04.2021 10:41 |  
                0 0

                Samozřejmě nevím, ale ještě dodám, že medializované kauzy ohýbají hůř.

                • Re: Superliga

                  Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 10:55 |  
                  1 0

                  Ano, ale nesmí se jednat o obvinění z rasismu, v tom je anglosaský svět naprosto šílený a drtivá část lidí tomu obvinění tam věří (paralela s našimi procesy v 50 letech, kdy tomu lidé taky věřili). Navíc, Rangers jsou pěkný intrikáni, ženou to všemi prostředky a neštítí se ničeho. Např. když poslal Mlynář ten rozhořčený dopis na disciplinární komisi, tak ho měl okamžitě i Kamarův právník, snad ještě dřív, než to bylo u nás zveřejněno a Mlynář mu ho neposlal, takže to musel být někdo z té "slavné a nezávislé" disciplinární komise ...

          • Re: Superliga

            Jachym     před 4 lety 20.04.2021 10:30 |  
            2 1

            No jo, ale když Kúdyho očistí někdy v roce 2026, tak to pro něj bude (jak jsem nedávno psal v jiné věci) jako s těmi medailemi posílanými poštou řadu let po olympiádě. Takto je šance, že si ještě zahraje na velké reprezentační akci, takřka nulová.

        • Re: Superliga

          rakusan     před 4 lety 20.04.2021 10:46 |  
          0 0

          Díky, ty výpovědi našich jsem nějak vytěsnil. Právě tam by mohl být ale problém, že oni řekli, že nic neslyšeli. Takže tedy asi ani nepotvrdili tu verzi Ondry. U civilního soudu samozřejmě tyto důkazy nemají šanci, ale pro DK UEFY to teoreticky může bohužel stačit. Vlastně tedy je asi jen jedno svědectví potvrzující verzi Kamary, zatímco naše svědectví nepotvrzují nic.

      • Re: Superliga

        lubi34     před 4 lety 20.04.2021 16:32 |  
        0 0

        Simon a masér Černý který ošetřoval Kuchtu vypovídali a řekli že nic neslyšeli

        • Re: Superliga

          rakusan     před 4 lety 20.04.2021 17:12 |  
          0 0

          No právě, lepší by bylo kdyby řekli, že slyšeli fucking guy.

    • Re: Superliga

      Fačín     před 4 lety 20.04.2021 08:56 |  
      8 2

      Já myslím, že bychom se měli spíš zaměřit na trapně nízký trest pro Kamaru. Promyšlené fyzické napadení prostě musí být ohodnoceno vyšším trestem. Pokud ne od UEFY, tak od policie, protože prostě fyzické násilí je zločin neomluvitelný ničím, ani údajným rasismem.

      • Re: Superliga

        Pepino44     před 4 lety 20.04.2021 10:07 |  
        1 0

        Tak vzhledem k tomu, že Skotové podali trestní oznámení pro rasismus, tak proč nepodat na toho skotské ho vraha trestní oznámení pro ublížení na zdraví našemu brankáři. Je mi jasné, že by to asi nemělo moc velký účinek, ale bylo by alespoň vidět, že jsme nestáhli ocas.

      • Re: Superliga

        rakusan     před 4 lety 20.04.2021 10:58 |  
        1 0

        Máš pravdu, ale my jsme podali na kamaru trestní oznámení u civilního soudu. Bohužel proti směšným trestům pro skot se my odvolávat procesně nemůžeme, stejně jako oni se nemohu odvolat proti trestu pro Ondru.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 10:07 |  
    14 4

    Dobré dopoledne přeji Vám všem ze Šumavy, kde je sice zataženo, ale Slavia mi udělala radost:-)).
    Alanorovi děkuji za hodnocení. Ač se to nezdá, to hodnocení nebylo lehké.
    Nebylo lehké v tom, že někteří hráči nehráli to, co hrají a někteří hráli zase to, co nehrají:-)).
    Například já bych dal Ondrovi Kúdelovi lepší 9, protože hrál výborně na stoperu s Kačarabou a postupně se nám z Ondry vyklubal super ofenzivní záložník.
    Ve druhé půli to bylo po střídání úplně zjevné..... Pomohl tomu neskutečným způsobem Traoré (7) a bylo vidět, že s Kuchtou a posléze s Provodem a Ševčíkem jsme Liberec natlačili k jejich vápnu.
    V tu chvíli jsme produkovali asi systém 2 -6 - 2.
    Ten "ťukec" s krátkými přihrávkami byl úplně něco jiného, než nakopávané pomalé míče v první půli.
    Jusúf to měl těžké.
    V kombinaci je pomalejší a některé jeho příhry po zemi byly nepřesné. Na druhé straně odvracel vysoké míče z našeho vápna a vyhrál s Marou několik hlavičkových soubojů. Nepochopil jsem tu žlutou kartu, kterou dostal za tu "zidanovku". Liberecký hráč mu při této kličce vletěl do stojné nohy, kterou se Jusúf otáčel. To, že ji měl Jusúf nad zemí, to byl přirozený pohyb při té otočce a žádný úmysl tam vůbec nebyl. Ale je pravda, že Jusúf asi na to naše tempo prostě nestačí: :-(
    Kačaraba výborný a začíná získávat na jistotě.
    Moc se mi líbil Oscar a má u mne za 7. Nejen že to odehrál na své straně velmi dobře a Pešek si tam nelíznul, ale on dal možnost svému kapitánovi Bořilovi, aby si v klidu odfrknul a regeneroval. A to se cení moc.
    Zastavil bych se u Berana. Ten kluk do toho zápasu vletěl na plný pecky a projevila se jeho nevyzrálost a nezkušenost. On se úplně asi po 25 minutách zatavil (těch 25 prvních minut velmi dobrých) a pak se nemohl dostat zpátky do "z kyselosti do zásady". Přitom mu tam i Standa v jednu chvilku radil, aby to vydýchal a vyklusal.
    Prostě kluk "Beranojc" moc chtěl :-)).
    Věřím, že až bude hrát s klukama víc ten "ťukec", tak se do toho dostane. Vzpomeňte si na našeho "Šévu", taky v tom pár zápasů lítal.
    Honza Kuchta je borec. Hned po jeho nástupu si plácli se Standou a rozjeli tam postupně neskutečný kolotoč výměn míst a uvolnění tak, že kluci z druhé vlny si s nimi mohli narazit balony a proto došlo k té změně v náš prospěch.
    Penalta byla tak jasná, že je mi úplně u "prd..ele" nějaký slintání Chaluše nebo Hoftycha.
    Spíš by si měl Hoftych srovnat některé svoje hráče (Sadílek, Rabušic a Pourzitidis).
    Mimochodem, nechápu, proč nedostal za ten penaltový zákrok Pourzitidis druhou žlutou???
    Věřím, že Zima, Bořil, Lingr, Bah, Deli a i Sima s Olayinkou nabírají síly a regenerují. Budeme je potřebovat.
    Dokonce si říkám, že takhle nějak by mohl být odehrán i zápas se Zlínem. Kéž by se nám to povedlo a tím by se nám kluci připravili na pohárové zápasy.
    Byla by to docela slušná motivace, kdybychom se pokusili o "Double".
    Jak jsem psal jinde, tak moc a moc držím Ondrovi palce. A tím, jak odehrál zápas v Liberci, tak tím dal jasně najevo, že ho fotbal baví, má ho rád a nezanevře na to, že svět je někdy nespravedlivý.
    UEFA si tím odsouzením Ondry nadělala pořádně do vlastního hnízda a ejhle!!!!!
    Karma je zdarma a jakási superliga teď těm bafuňářům z UEFY pořádně vylila koryto. A oni si tam tam pěkně v klidu mlaskali a chrochtali a teď tohle........
    Já pro žádné extrabuřty také nejsem a jen slepý nevidí, že se tady jedná hlavně o asijský problém.......
    Evropa produkuje nejlepší fotbal a Asie to chce koupit komplet, aby se tam mohli lidi pobavit.
    Bude to ještě mazec.
    A Ondra Kúdela ať se brání.
    Má šanci. Už jen to, že UEFA nemá zpracované odůvodnění svého rozhodnutí a opírá své rozhodnutí pouze o svědectví hráče Zungy.
    To je ten, co těsně před tím špitáním kopal do ležícího Kuchty.... tedy velice věrohodný svědek.
    Je potvrzeno, že rozhodčí nic neslyšel a je podána svědecká výpověď Deliho a našeho maséra, že také nic nezaslechli. Z videozáznamu je patrné, že Zunga reaguje až následně na zvolání Kamary o rasismu.
    Ale to asi víte také......
    Držím Ondrovi palce jako celá Slavia. A pokud by vyhrál celý ten spor, jak by byl odškodněn......., ale zajíci se sčítají až po honu a tak zatím nebudu nic přejímat a budu čekat v pokoře na konečný verdikt.
    Včera v TIKI TAKA se mi líbilo vystoupení Lumíra Mistra a jeho názor na "flusala", kterému by nejradši koupil nějaké flusátko. Navíc uznal, že Slavia je před ostatními mančafty o "štok" vejš.
    Jaký to rozdíl od trapného pana Koháka..........
    Tak ve středu doufám přepereme Zlín a připravíme se na Bohemians.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55
    "Nil actum credenc, dum quid superresetagendum" - Lucanus
    "Nic nelze považovat za hotové, pokud je možné ještě něco vykonat" :-)).
    A už tu svítí sluníčko.......!!:-))


    Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2021 10:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rakusan     před 4 lety 20.04.2021 10:55 |  
      0 0

      Díky za příspěvek, přesný jako vždy. Dovolím si jenom malou poznámku k tomu Zungovi. Pouštěl jsem si to teď několikrát a on už špicuje uši, když se Ondra blíží k té kamaře. Podle mne to byl dokonce on kdo spustil ten povyk. Ale už nemám náladu to dále pitvat. Jak jsem psal výše, tady je blbý, že oni mají jedno svědectví potvrzující kamaru, zatímco ty naše svědectví jsou asi ve stylu "neslyšeli jsme nic". Kudy měl prostě říci, že ho urazil česky, že anglicky nemluví a bylo by to. To samozřejmě nemohl tušit, co je to za magory.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      DF007     před 4 lety 20.04.2021 11:31 |  
      4 0

      Hezký komentář, jen doplním, že pokud hlavní rozhodčí nenařídil pokutový kop rovnou, ale až na upozornění VAR, pak nemohl udělit žlutou kartu. Mohl by mu dát pouze přímo červenou, což ten zákrok nesplňoval v žádném parametru. Já si dokonce myslím, že to ani žlutá nebyla, nešlo o zmaření jasné brankové příležitosti, ale ani o surovou hru, jen nešikovnost libereckého hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 12:15 |  
        1 0

        S tím souhlasím, na žlutou to nebylo, to si zase objektivně přiznejme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 12:28 |  
          2 1

          Děkuji moc za odpovědi.
          Nejsem rozhodčí a jen laik. Budu Vám tedy věřit :-)).
          Jen z mnoha jiných případů vidím velké rozdíly v tom posuzování .........
          S úctou k Vám
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 20:10 |  
            0 0

            Milý Sokrate, myslím, že 99% tady z nás jsou laici, ale 100%tní fandové :D Ale také ti musím dát za pravdu, rozdíly v posuzování jsou neskutečné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      MKCZ83     před 4 lety 20.04.2021 16:32 |  
      0 0

      Doplnění názoru (tuším že z ČT focus podcastu) ohledně trestu UEFA pro Ondru je takové, že UEFA si to nedělala komplikované, smetla ze stolu slzy Rangers, aby je nemohli označovat za organizaci podporující rasismus, pánové z komise si nad tím umyli ruce s tím, že nejspíš sami počítají, že Ondrovi vyjde buď odvolání, nebo arbitráž. Samozřejmě to není moc polehčující okolnost, protože nechají Ondru vláčet mediálním bahnem, ale trochu to vysvětluje tu nesmyslnost s neexistujícími důkazy.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Fačín     před 4 lety 20.04.2021 12:12 |  
    2 4

    No a nechci píchat do vosího hnízda, možná to tu už někdo řešil. Všimli jste si, že Kúdela neměl kapitánskou pásku? Má to tři možná vysvětlení - 1) vzdal se jí sám, aby snížil tlak na svou osobu - 2) vzal mu jí realizační tým, ze stejného důvodu jako v bodě 1 - 3) byla mu vzata na befel Tvrdíka, jako součást "trestu".

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 12:23 |  
      9 0

      Nevím, proč neměl kapitánsjou pásku. Nicméně i když Kúdelu jednoznačně podporuji v té "rasistické" frašce s UEFA, tak udělal velkou chybu a věc, kterou si měl prostě odpustit. Slavii velmi poškodil (ať už řekl cokoliv). Je to velké varování a ponaučení do budoucna, jak pro něj, tak pro ostatní, že tohle musí umět zvládat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Fačín     před 4 lety 20.04.2021 12:25 |  
        0 4

        Takže to vidíš na variantu 3), pochopil jsem to správně?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 12:33 |  
          8 5

          Není to na žádný befel Tvrdíka.
          Trest za červenou kartu v zápase je určen vnitřním řádem mužstva (ten se tvořil za účasti kapitána a jeho zástupců) a co se týká kapitánské pásky, tak ji Ondra sám v tomto zápasu nechtěl.......... a to vím určitě!!!
          A nehledejme prosím hov...no tam, kde není......
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            donford     před 4 lety 20.04.2021 14:02 |  
            7 1

            Rovněž si myslím, že pokud by Kúdela o kapitánskou pásku stál, taky ji zejména už při neúčasti kapitána Bořila na důkaz podpory od všech dalších dostal. Každopádně na hřišti se jako, byť páskou neoznačený kapitán choval a hrál a zachoval také při proměnění desítky. Což stále považuji v situaci, kdy po jeho krvi touží celé fotbalové Skotsko s tím pakistánským advokátem, katem v čele, ne jen za velkou splněnou odpovědnost, v tomto případě až za akt hrdinství. Pokud se někdy budou přikreslovat další naši hráči na vnější plášť slávistické tribuny, přál bych si, aby se ti dosavadní o něco zmenšili, aby se jich tam vešlo víc a aby mezi nimi byl časem i náš Ondra Kúdela.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Karel13     před 4 lety 20.04.2021 16:04 |  
              1 0

              Pokud si pamatuji, tak na počátku sezóny bylo určeno pořadí kapitánů : Bořil - Tecl - Kúdela. Bořil nehrál, takže na řadě byl Tecl. Víc bych v tom nehledal ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Fačín     před 4 lety 20.04.2021 16:58 |  
                0 2

                Tak já si pamatuju Bořil - Kúdela - Kolář.. Tecl byl až teď na jaře poprvé, nevím s kým to bylo, když nebyl nikdo z tří předchozích v základu (možná to byly Vary v poháru).

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Fačín     před 4 lety 20.04.2021 15:11 |  
            0 4

            Nikde žádný h...o nehledám, zajímal mě názor místních diskutujících. Sám nevím, co si o tom (kapitánské pásce) mám myslet. Osobně bych byl nejradši, kdyby se jednalo o první variantu, čili že se jí zřekl sám Ondřej. Z oficiálních zdrojů o tom nikde ani zmínka.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              rakusan     před 4 lety 20.04.2021 15:25 |  
              2 0

              Určitě se zřekl sám, aby to nevrhalo špatné světlo na Slavii, že má kapitána potrestaného za rasismus. To je přece jasné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 12:48 |  
          0 0

          Řekl bych za 4). Rozhodně si nemyslím si, že by to byl "befel od Tvrdíka", ale souvislost s jeho incidentem ve Skotsku si myslím, že tam je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 15:05 |  
        4 3

        Ať mu řekl cokoli, tak se takové chování asi stejně moc neslučuje s funkcí kapitána, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Fačín     před 4 lety 20.04.2021 15:12 |  
          3 5

          Jak se to vezme, pokud bránil svoje spoluhráče před fyzickými ataky, tak naopak je to správný příklad kapitánství...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 13:58 |  
      0 0

      Nejspíš kompilace všech tří bodů - tak nějak to vyplynulo ze situace.
      Koneckonců, včera v TikiTaka zaznělo, že nějaký britský novinář, žijící v Praze a prý celkem v pohodě, se zcela vážně vyjádřil, že nejlepší by bylo, kdyby Slavia požádala Kúdelu, aby z klubu dobrovolně odešel. Tenhle návrh prý myslel smrtelně vážně. Takže kapitánská páska pro někoho jiného je ta nejmenší bolístka.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    travel (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 13:24 |  
    4 0

    Zdravím fanoušky Slávie,nebudu se pouštět do slovního hodnocení hráčů-provedl jsem známkování, ale chci všem hráčům poděkovat za to,jak zvládají nelehkou situaci a obzvlášť Ondra Kúdela.Pevně věřím,že zítra porazíme Zlín a vyrovnáme rekord v počtu neprohraných utkání v řadě. Jistě už to někteří psali,ale dělá na mě ta nenávist Gerrarda ke Slavii,jako bychom jim tím vyřazením zavřeli případnou možnost do Superligy.A k UEFA mafia, mně za jejich dlouhodobou nekorektnost jejich současné problémy nevadí - zaslouží si to.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      rak (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 15:55 |  
      0 0

      No, ale nezasloužíme si to my a spousta dalších.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        travel (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 17:50 |  
        0 0

        Souhlasím s p. Tvrdíkem.Přesto mi nevadí,že mají problémy,ať si to taky "užijou". Kdyby byli féroví a nejednali s námi jako s méněcennými a několikrát nás nezařízli ,o Kúdelovi nemluvě,tak by mi jich bylo i líto,takhle ani náhodou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      butters     před 4 lety 20.04.2021 15:55 |  
      8 0

      U Gerrarda bych za tím nehledal nic jiného než zraněné ego, ani ne tak z prohry rangers s námi jako z obrovské lekce, kterou po stránce taktiky a odbornosti dostal od Jindry, kterého coby člověka z východu nepovažuje za sobě rovného. rangers a Superliga, to určitě nebylo téma, k čemu by jim byl klub, který je marketingovou hodnotou ve srovnání s ostatními "obrovský trpaslík" (sorry za oxymoron :-)), vždyť je nechtěli přijmout ani do PL, když o to svého času s Celticem usilovali - Angláni by je vzali, ale tak při nejlepším do 3. ligy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        travel (přítel SN)     před 4 lety 20.04.2021 17:38 |  
        0 0

        Jo, souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kedul     před 4 lety 21.04.2021 02:06 |  
        2 0

        Slyšel jsem, že vyvoláním té kauzy Gerrard s Kamarou odpoutali pozornost nespokojených rowdies, pro něž byla prohra RFC absolutně nepřijatelná a kteří si tak mohli vylejt svoji zlobu z vyřazení na Ondrovi se Slavií namísto vlastního Gerrardem koučovaného mančaftu. Holt atmosféra na Ostrovech je už taková, že se dotyční mohli nabídnuté příležitosti snadno, rychle nicméně zbaběle chytit. Což ale tušil málokdo bez zkušeností s tamním životem.