Slavia nebyla před derby v úplně komfortní situaci. Výsledkově i herně jde sice o skvělou sezónu, ale nahuštěný program (i kvůli zápasům reprezentace) si začal u hráčů vybírat svou daň v podobě nepříjemných zdravotních problémů. Trenér Trpišovský nemohl počítat s Kúdelou ani Delim, před zápasem nečekaně vypadli i Olayinka s omilostněným Simou. Jen na lavičce začal kvůli odpočinku Bah. To jsou dohromady hned čtyři hráči ze základní sestavy (když počítáme, že ze zmíněných stoperů by nastoupil jeden), což není málo. O náročném programu hlavně Provoda, Holeše, Bořila či Stancia nemluvě. Sparta naopak šla do zápasu po úspěšné sérii pod novým trenérem Vrbou a šly z ní hlasy, že kdy jindy mají uspět, když ne tentokrát.
Začátek zápasu tomuto rozpoložení odpovídal. Sparta na nás vlétla a sešívaní působili dost těžkopádným dojmem. Během deseti minut si hosté vytvořili tři slušné šance a Slavia mohla být ráda, že i po této pasáži svítilo na ukazatelích skóre 0:0. Úvodní tlak se naštěstí podařilo otupit, hra se vyrovnala a do konce poločasu se odehrávala spíše uprostřed hřiště bez výraznějších možností. V samotném závěru to ale přišlo, Holeš potvrdil svůj týden snů fantastickým obstřelem a poslal Slavii do vedení!
Kdo čekal ve druhém dějství stíhací jízdu Sparty za vyrovnáním či otočením duelu, musel být překvapen. A překvapen jsem byl i já, jak moc gól do šatny našeho rivala knokautoval. Ve druhém dějství se totiž sparťané nezmohli na nic a působili rezignovaným až ustrašeným dojmem. Slavia definitivně rozběhala "těžké nohy" z úvodu střetnutí a druhou půli měla zcela ve své moci. Otázkou tak bylo, jestli a kdy padne druhý gól do sítě Sparty, než-li jestli Slavia derby dotáhne do vítězného konce. Sladký večer nakonec potvrdil v 81. minutě skvělým zakončením střídající Tecl.
Samozřejmě se dá spekulovat, jak by se klání vyvíjelo, kdyby Sparta přetavila svůj úvodní tlak v branku, nicméně převládající dojem z derby je, že Slavia i s těžkým zápasem v nohách a bez čtyř opor základní sestavy dokáže přehrát a porazit Spartu nabuzenou po změně trenéra a v psychické pohodě po sérii dobrých výsledků (byť proti slabším soupeřům). A to je skvělé zjištění! Nezbývá než věřit, že podobné rozložení sil ještě nějaký ten rok vydrží.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 7 - V úvodu nás podržel dobrým zákrokem při šanci Hložka. Jinak působil jistě a potvrdil, že v rozehrávce je o třídu lepší než jeho protějšek Nita.
Lukáš Masopust - 6 - Na začátku měla pravá strana problémy s aktivním Plavšičem. Nakonec se ale naše pravá strana zvedla stejně jako celá Slavia a Masopust odehrál nadprůměrný zápas.
Taras Kačaraba - 6 - Prvních 15 minut od něj bylo skoro jako z hororu. Nezvládal zachytávat náběhy, zmatkoval a byl nejistý. Pak se ale srovnal a po zbytek zápasu byl až překvapivě výborný. Dominantní byl v soubojích a i do rozehrávky se zapojoval častěji a byl v ní platnější než Zima. Poprvé naplno ukázal, proč si ho sem trenéři brali, a nezbývá než věřit, že ze sebe definitivně setřásl nervozitu z angažmá ve Slavii. Nebýt špatného úvodu, tak mohl mít známku klidně o dva stupně vyšší.
David Zima - 6 - Byl méně výrazný než Kačaraba. V úvodní pasáži to bylo pozitivní, když neměl zdaleka tolik problémů při bránění, potom ho ale Taras zastínil jak v soubojích, tak v rozehrávce. I tak ale Zima odehrál další dobrý těžký zápas, ve kterém nechyboval.
Jan Bořil - 7 - Po většinu sezony pro mě byla jeho jen mírně nadprůměrná výkonnost mírným zklamáním. Poslední měsíc, dva, se ale Bořil dostal do formy a prožívá dosud nejpovedenější pasáž ročníku 20/21. Velmi kvalitní výkony z poslední doby potvrdil i v derby, kde převýšil protihráče Sáčka s Wiesnerem i střídajícím Mobergem Karlssonem.
Oscar Dorley - 6 - Spolu s Kačarabou měl z mého pohledu nejvlažnější vstup do utkání. Oscar nestíhal dostupovat protihráče, působil ležérně a školácky se nechal obehrát ve vápně, kdy se pak sparťané tlačili z úhlu na Koláře. Postupem času se ale do zápasu dostal a závěrečnou hodinu hry odehrál velmi kvalitně.
Tomáš Holeš - 8 - I když bych Tomášovi přál, aby v budoucnu nastavenou laťku ještě překonal, tak se zřejmě jedná o jeho životní týden! "Last minute" vyrovnávací gól na Arsenalu a klíčový vítězný gól v derby - co chtít víc? I když o jednom zápase bych ve čtvrtek věděl...
Lukáš Provod - 7 - V této fázi sezóny je naším základním kamenem a nejplatnějším hráčem. Jeho výbornou práci před pár týdny přetavil v góly Stanciu, poslední dva zápasy Holeš. Bez Provoda by to ale nešlo a je až neuvěřitelné, jakým fyzickým fondem oplývá. Klíčovým hráčem je sice jen několik měsíců a z tohoto pohledu by asi bylo unáhlené dělat finální závěry, minimálně v současnosti by ale podle mě Lukáš dával Premier League s naprostým přehledem.
Nicolae Stanciu - 6 - Derby se mu zatím v sešívaném dresu až tak nedaří. Nicméně je vyhrává, což je určitě vítaná změna oproti Spartě. Stanciu odvedl standard, patřil spíše mezi méně viditelné hráče, na nadprůměrnou známku to ale nakonec těsně stačilo i díky výborné narážečce před vítězným gólem.
Ondřej Lingr - 5 - Nebyl to Lingrův zápas a jako jedinému jsem mu nedal nadprůměrnou známku. Na křídle byl Ondra hodně nevýrazný a v první půli se k ničemu kloudnému nedostal. Nakonec se zlepšil i on a je třeba ocenit i jeho snahu při napadání, nicméně na víc než průměr to tentokrát nestačilo.
Jan Kuchta - 6 - Zápas odmakal a na hřišti byl cítit. V práci pro tým naprosto zastínil Hložka, což hezky ukázalo i grafické znázornění sprintových náběhů útočníků v pozápasovém studiu. Vybojoval standardku a žlutou kartu pro Vitíka. Minusem však bylo jeho velmi špatné řešení ve velké šanci, kdy jsme byli v přečíslení.
Petr Ševčík - 7 - Pauza na něm není po herní stránce vůbec znát a já se jen těším, kdy bude Ševčík připraven na celý zápas. Po kombinační stránce totiž patří k našim nejlepším hráčům, což v neděli potvrdil a zahrál lépe než třeba Stanciu.
Stanislav Tecl - 8 - Střídání jako hrom a splněný dětský sen pro Standu Tecla! Ten už plní spíše roli štístka či střídajícího hráče, v derby ale ukázal, že ještě dokáže udeřit i na hřišti. A jak! Druhým gólem dorazil Spartu, když se skvěle obtočil kolem Sáčka a nechytatelně zavěsil! Parádní gól!
Alexander Bah - 6 - Není ještě tak zvyklý na nadupaný zápasový program, a tak tentokrát přišel na hřiště jako střídající hráč. Závěr zápasu zvládl v pohodě stejně jako celá Slavia.
Ibrahim Traoré a Jakub Hromada nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (47)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
! prga !
tobro před 4 lety 13.04.2021 16:59 |!!! SKS4EVER !!!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
žbl68 před 4 lety 13.04.2021 17:04 |Taras - 7, Ševčík - 8, Holeš - 9
Provod - 8,5 :-)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 4 lety 13.04.2021 17:07 |Alanore, u Kačaraby zmiňuješ, že nebýt jeho slabšího začátku, mohla být jeho známka klidně lepší i o 2 stupně. Vzhledem k tomu, že jsme neinkasovali a byl výraznější než Zimič, nešlo tu známku zvednout o jeden stupeň?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Papol před 4 lety 13.04.2021 17:13 |Navíc hrál s naraženými žebry, takže určitě o stupeň vyšší známku. Holeš si také zaslouží o stupeň vyšší, navíc, když Tecl má tu samou známku za 25 minut a jen proto, že dal gol. Ať ji má, ale pak se musí posuzovat v kontextu i další hráči.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kaston před 4 lety 13.04.2021 17:27 |U těch šancí sparty ze začátku utkání se vůbec nezmiňuje, že kdyby z té své šance dal gól IQ37, tak by podle mě po přezkoumání VAR nemohl platit, protože je poměrně jasně vidět, že si před tou přihrávkou odstrčil rukama, myslím, Masopusta, a proto zakončoval tak trestuhodně sám.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Cross před 4 lety 13.04.2021 17:36 |Sledovat rezignované ksichty Sparťanů, po další porážce, bylo k nezaplacení. Cesta kanálem je psychicky náročná - celá republika se jim zase posmívá...(:-))). Mimochodem, nevíte někdo jak dlouho ještě bude strašit Bořek Dočkal v reklamách České televize? Flusík se zakaboněným otráveným obličejem, to je symbol dnešní Sparty. Snad na Letné vydrží co nejdéle!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
PetCC před 4 lety 13.04.2021 18:50 |To není reklama ČT :-)
To se pak těžko diskutuje, když se musí vysvětlovat i základní věci. Tady mi to za to ani nestojí.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Cross před 4 lety 13.04.2021 22:16 |PetCC, proč ta rozmrzelost... není to reklama ČT, nýbrž reklama (vysílaná) na ČT...vždyť tomu přece každý rozumí. Pedigree Pal přece taky nežerou novináři. No ne?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Gino před 4 lety 14.04.2021 05:28 |Jak jsi za tohle mohle dostat 5 palcu hore, kdyz jsi zareagoval jako uplnej vul, to fakt nechapu.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Lunaris před 4 lety 14.04.2021 11:28 |Hádám, že tu Bosák s Čapounem mají zřízené účty a mínusují ostošest.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
sicilianbrno před 4 lety 14.04.2021 13:07 |Tak rudý čapoun možná jo, ale vršovický (nepišu slavistický) Bosák to nemá zapotřebí...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Steevee před 4 lety 13.04.2021 18:05 |Asi nemám moc co dodat, jenom mě zaujal ten Bóřa. Nebo zaujal. Prostě nad tím teď uvazuju a snažím se si aspoň PŘEDSTAVIT, že by někoho hned po jeho příchodu vůbec napadlo, jakou kariéru u nás udělá.
I přes to, že čistě fotbalově to není úplně básník od pánaboha, tak je to jeden z těch, na které budu navzdycky vzpomínat. Přesně takoví hráči chci, aby nosili ten nejhezčí dres na světě co nejdýl.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Boo_SKS před 4 lety 13.04.2021 19:07 |Nejlepsi na tom je to, ze tehdy byl v Boleslavi mnohem vyraznejsi a taky zadanejsi jiny hrac - jakysi Zahustel. A zbytek je, jak se rika, historie...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
bongor před 4 lety 13.04.2021 19:42 |Na tomto příkladu je výborně vidět,co dělá s hráčem výbornej trenér.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 13.04.2021 20:15 |Dobrý večer přeji ze smrákající se Šumavy, bohužel už bez kávy, ale ta byla ráno........ dobrá:-))
K hodnocení Alanora dnes budu trochu kritičtější, protože mi to u některých hráčů nesedí, ale je to jen můj pohled na hodnocení a pochopitelně s ním nemusíte souhlasit.
Jednak si myslím, že jak Kačaraba, tak i Zima jsou oba nejméně o "štok" vejš.
Kačaraba a Masopust měli na své straně dvojici Plavšič a Hancko. Ti byli ze začátku velmi aktivní, protože jim tam sbíhal ještě i Krejčí ml. a také Dočkal.
I proto tam byl také ze začátku trochu průvan, než si to naši kluci rozebrali.
Masopust si musel zvyknou na "letce" Plavšiče a Kačaraba se musel naučit zachytávat Hložka a Kejčího ml. A to navíc hrál s naraženými žebry. Apropo.... v závěru zápasu frustrovaný Hložek loktem nandal Kačarabovi přímo do toho místa. Kačaraba zůstal na zemi otřesen a hráč Hložek se ani nenamáhal nějak omluvit.
Pak se k nim začal více stahovat Lukáš Provod a Lingr si to vyměnil s Oscarem a pomáhal jim také Oscar. To se asi od 25 minuty podařilo obrousit a pak už Hancko ani Plavšič nic moc nepředvedli. Proto si myslím, že naši kluci na těchto postech jsou za 7.
Souhlasím s Holešovou známkou za 8, ale tu má mít Lukáš Provodů taky.
Mám radost ze Standovo branky a moc mu ji přeju, ale pokud má Standa 8, pak by ji měl mít i Petr Ševčík, který neskutečně pomohl Provodovi.
Stanciu dostal třikrát docela hnusně naloženo. I s ohledem na zápas Arsenalem byl proto brzy stažen a ta 6 asi ano.
Lingr oběhal neuvěřitelnou porci kilometrů a pomohl vymazat jak Wiesnera, tak i Mobe Karlssona a tu 6 bych mu dal.
Ostatní snad asi ano.
Jak už někdo také na SN opakovaně správně upozorňoval, tak po tak náročném programu prostě 15 -20 minut trvá, než se kluci rozběhli a dostali se do své obvyklé provozní teploty. Proto i ten slabší začátek.
Od 25 minuty už se to začalo překlápět na naši stranu a ve druhém poločase už zde bylo opravdu jen jedno mužstvo.
Střídání se naši trenérům opravdu vyvedla a je vidět, že máme kam šáhnout.
Uvědomme si, že jsme porazili naprosto fenomenálního soupeře, tedy alespoň podle tisku:-(((
Po zhlédnutí pořadů o fotbale (TIKI-TAKA a Dohráno plus) mám v hlavě nápad a můj přítel Martin58 mi na to nahrál.
Přejmenoval bych mužstvo "rudochů" na "spartaKDYBY Praha".
Pan Kohák je možná dobrý režisér i herec, ale jeho vystoupení v TIKI-TAKA nebylo ani vtipné, ani extravagantní, ani sarkastické, bylo prosté trapné.
A vystoupení sparťanského generálního ředitele p. Čupra jste tu jinde už sami zhodnotili.
Jen je mi záhadou, jak se skládají časově ty další zápasy v losech ligy.
Sparta hraje ve středu od 18:00 v Jablonci. Slávia hraje ve čtvrtek večer od 21:00 těžký zápas s Arsenálem o možný postup do další fáze EL.
Ale v neděli hraje Slávia už od 16:00 v Liberci. Zatímco Sparta až od 18:30 doma se Slováckem.
Opět tedy máme o 1,5 dne kratší regeneraci, protože musíme odjíždět do Liberce v neděli už v 9:00.
Nějak mi to hlava nebere.
A to jsou další masakry v losování následně, protože při možnosti našeho postupu v EL dál (beru s pokorou ale věřím), tak nám tam naperou někam ještě jedno středeční ligové kolo a kdy budem hrát MOL cup, to už jsem přestal radši kombinovat. Ale v rozlosování nikde nevidím odložený zápas "spartaKdybyPraha" - Plzeň.
Jak správně řekl pan profesor Pirk panu Kohákovi , který to asi vůbec nepochopil: "Kdyby lejno bylo sladké, tak nesladíme cukrem".
Přeji Vám všem pěkný večer a s úctou
Sokrates55
"Ne credas undam placidam non esse profundam" - Cicero
Nevěř, že klidná voda není hluboká.
Komentář byl uživatelem upraven (13.04.2021 20:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobrý večer přeji ze smrákající se Šumavy, bohužel už bez kávy, ale ta byla ráno........ dobrá:-))
K hodnocení Alanora dnes budu trochu kritičtější, protože mi to u některých hráčů nesedí, ale je to jen můj pohled na hodnocení a pochopitelně s ním nemusíte souhlasit.
Jednak si myslím, že jak Kačaraba, tak i Zima jsou oba nejméně o "štok" vejš.
Kačaraba a Masopust měli na své straně dvojici Plavšič a Hancko. Ti byli ze začátku velmi aktivní, proto jim tam sbíhal ještě i Krejčí ml. a také Dočkal.
Proto tam byl také ze začátku trochu průvan.
Masopust si musel zvyknou na "letce" Plavšiče a Kačaraba se musel naučit zachytávat Hložka a Kejčího ml.
Pak se k nim začal více stahovat Lukáš Provod a Lingr si to vyměnil s Oscarem a pomáhal jim také Oscar. To se asi od 25 minuty podařilo obrousit a pak už Hancko ani Plavšič nic moc nepředvedli. Proto si myslím, že naši kluci na těchto postech jsou za 7.
Souhlasím s Holešovou známkou za 8, ale tu má mít Lukáš Provodů taky.
Mám radost ze Standovo branky a moc mu ji přeju, ale pokud má Standa 8, pak by ji měl mít i Petr Ševčík, který neskutečně pomohl Provodovi.
Stanciu dostal třikrát docela hnusně naloženo. I s ohledem na zápas Arsenalem byl proto brzy stažen a ta 6 asi ano.
Lingr oběhal neuvěřitelnou porci kilometrů a pomohl vymazat jak Wiesnera, tak i Mobe Karlssona a tu 6 bych mu dal.
Ostatní snad asi ano.
Jak už někdo také na SN opakovaně správně upozorňoval, tak po tak náročném programu prostě 15 -20 minut trvá, než se kluci rozběhli a dostali se do své obvyklé provozní teploty. Proto i ten slabší začátek.
Od 25 minuty už se to začalo překlápět na naši stranu a ve druhém poločase už zde bylo opravdu jen jedno mužstvo.
Střídání se naši trenérům opravdu vyvedla a je vidět, že máme kam šáhnout.
Uvědomme si, že jsme porazili naprosto fenomenálního soupeře, tedy alespoň podle tisku:-(((
Po zhlédnutí pořadů o fotbale (TIKI-TAKA a Dohráno plus) mám v hlavě nápad a můj přítel Martin58 mi na to nahrál.
Přejmenoval bych mužstvo "rudochů" na "spartaKDYBY Praha".
Pan Kohák je možná dobrý režisér i herec, ale jeho vystoupení v TIKI-TAKA nebylo ani vtipné, ani extravagantní, ani sarkastické, bylo prosté trapné.
A vystoupení sparťanského generálního ředitele p. Čupra jste tu jinde už sami zhodnotili.
Jen je mi záhadou, jak se skládají časově ty další zápasy v losech ligy.
Sparta hraje ve středu od 18:00 v Jablonci. Slávia hraje ve čtvrtek večer od 21:00 těžký zápas s Arsenálem o možný postup do další fáze EL.
Ale v neděli hraje Slávia už od 16:00 v Liberci. Zatímco Sparta až od 18:30 doma se Slováckem.
Opět tedy máme o 1,5 dne kratší regeneraci, protože musíme odjíždět do Liberce v neděli už v 9:00.
Nějak mi to hlava nebere.
A to jsou další masakry v losování následně, protože při možnosti našeho postupu v EL dál (beru s pokorou ale věřím), tak nám tam naperou někam ještě jedno středeční ligové kolo a kdy budem hrát MOL cup, to už jsem přestal radši kombinovat. Ale v rozlosování nikde nevidím odložený zápas "spartaKdybyPraha" - Plzeň.
Jak správně řekl pan profesor Pirk panu Kohákovi , který to asi vůbec nepochopil: "Kdyby lejno bylo sladké, tak nesladíme cukrem".
Přeji Vám všem pěkný večer a s úctou
Sokrates55
"Ne credas undam placidam non esse profundam" - Cicero
Nevěř, že klidná voda není hluboká.
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Boo_SKS před 4 lety 13.04.2021 21:09 |Sokrate, jenom terminum - netusim, jestli to je pravda, ale z meho pohledu ty casy davai smysl vzhledem k tomu, kde se hraje. V tomto aprilovem pocasi u nas na severu plati, ze cim driv je vykop, tak na tim lepsim terenu se bude hrat.
Ja na Slavii do Liberce pravidelne jezdim a pamatuji si pouze jediny "vecerni" zapas na dobrem terenu - pred dvema lety v prvnim kole nadstavby, kdy se hralo dokonce az od 20 hodin, ale to uz bylo skoro leto a pekne pocasi, jinak to vetsinou byva oranice, pokud se nehraje brzy, nez travnik stihne rozmacet.
Tedka je tady vetsinou osklivo a treba dneska dopoledne byla hraci plocha Slovanu pod snehem, takze i kdyz to bude znamenat o par hodin mene odpocinku, tak ja jsem naopak, ze hrajeme uz v 16 hodin, protoze tady delaji i ty blbe 2 hodiny velky rozdil. Proto pokud nehraji zrovna s nami, Spartou nebo Plzni, tak Liberec i Jablonec vetsinou hraji uz v 14-15 hodin a pozdeji pouze, kdyz hraji nejaky televizni slagr.
Oproti tomu v Praze jsou mnohem lepsi klimaticke podminky, takze tam ten pozdejsi termin nicemu nevadi.
Ale tohle beru z pohledu stavu hraci plochy, ve skutecnosti to samozrejme je tak, ze o terminech rozhoduje televize a ta chce mit v tom dennim programu vzdycky "to nejlepsi na konec", a primy souboj o druhe misto je napinavejsi, nez souboj skoro jisteho mistra s tymem, ktery uz pomalu vzdal souboj o pohary.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 13.04.2021 22:43 |Dobře.
Ale Jablonec hraje se "spartaKDYBYPraha" ve středu od 18:30 a Jablonec je položením srovnatelný s Libercem.
Dále pak tedy proč Jablonec hraje už v sobotu?
Prostě díky za odpověď, ale ........ vlastně kašlu na to.
Naši kluci se s tím popasují se ctí doufám.
"Aequitas tollitur omnis, si habere suum cuique non licet" - Cicero - O povinnostech
Všechna rovnost mizí, když každý nemůže mít to, co mu náleží.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
JS (přítel SN) před 4 lety 13.04.2021 20:38 |Musím říct, že ve světle dvojzápasu s Arsenalem pro mě bylo letošní derby takovým bezbarvým zápasem. Věděl jsem, že ty šašky porazíme, žádná velká emoce u toho tentokrát nebyla. Krejčí dostal žlutku, jinak na hřišti taky žádný drama.. A takhle pár dní po zápase už mě to ani moc netankuje. Jediný, za co jsem rád, že držíme pět let neporazitelnost a pomalu dotahujeme ten jejich dementní náskok v počtu vítězných derby.
Za to z Arsenalu mám nervy už od neděle a zatím se to jen prohlubuje. Ať už je čtvrtek, sakra.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Boo_SKS před 4 lety 13.04.2021 21:32 |Ja se celou dobu nervoval kvuli derby i Arsenalu zaroven - abychom nepretizili hrace a oni pak nebyli v EL vystaveni, abychom nedoplatili na narocny program a kvuli tomu neprohrali, abychom je nedostali na kone a nezvysili jim sebevedomi, abychom necetli a neposlouchali jeste vetsi onanie od Vacka a spol, aby nam IQ37 nikoho pred Arsenalem nezranil, abychom nesnizili naskok a nedali jim jeste cuchnout atd atd.
Prvni zapas mame za sebou, tak ted jenom abych ve zdravi preckal ten Arsenal a pak uz snad budu mit se Slavii taky trosku klidu a bez nervu si budu uzivat to postaveni v tabulce. Prijde mi, že posledni dobou je tech emoci spojenych s fotbalem mozna az prilis.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Harvey před 4 lety 13.04.2021 23:00 |Já se teda nervuju zápas co zápas. Buď hrajeme EL, nebo hrajeme v lize o "invincibles". A až šmudlové ve FAČRu přijdou na termín poháru, tak budem hrát o double (o treble?!). Nádherná sezóna, ale už jsem z toho strašně unavenej a těším se na letní přestávku, dobře zregeneruju a budu se jen v klidu kochat přestupovými drby a videjkama ze soustředění.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Staršina před 4 lety 14.04.2021 02:10 |Přiznám se, že zírám. Vy, který tady zvracíte zápas co zápas, než se našim unaveným klukům podaří srovnat nohy a tempo, že ten a onen hrají to, trenér a jeho tým stojí za to a vedení je úplně to. Jakmile se to na hřišti srovná a přehoupne v náš prospěch, tak se v éteru lehce ztrácíte. Nemám čas dohledat Vaše příspěvky v derby do 25. minuty, ale asi nebyly, když jste si tak jistý za ty šašky. Pro mně jste Jekyll § Hyde. Na jednu stranu neuvěřitelně nádherné rozbory soupeřů v EL, na druhé straně neuvěřitelné sračky, za ten výraz se omlouvám, ale tak to cítím, v průběhu zápasu. Zkuste psát až po zápase. Jistě si navýšíte kredit. Nikdo z nás neví, s čím nastupují hráči. Trenéři samozřejmě tají určité bolístky hráčů. Sám vím, že když jdu přes bolest, tak to chvíli trvá, než si tělo zvykne. Já se tedy Arsenalu vůbec nebojím. Máme i s derby splněno. Vím, že kluky nic bolet nebude. Věřím.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
sicilianbrno před 4 lety 14.04.2021 07:30 |Vystihnuto uplně přesně. U Kubika to je jak přes kopirak, když je co kritizovat, tak je v tom kral, když se karta otoči, tak je najednou od něj klidek.
Nejlip to jde vidět při zapase na Arsenalu, většina při zapase proživá nervy, on zatim blije jednu kritiku za druhou az tèměř do konce zapasu !!!! Pak vyrovnáme a Kubíka nejspiš postihl infarkt a už nenapiše....protože by musel pochvalit a to by mu jeho kriticky založená klavesnici holt nedovolila...on už jinej nebude, alespoň se tim lidi baví...
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Boss82 před 4 lety 15.04.2021 14:50 |Píšu ti to poněkolikáté - nech se konečně vyšetřit! Tohle totiž opravdu není normální.
Bleskové autové vhazování
SKEP před 4 lety 13.04.2021 22:07 |Rychle hozený aut, po němž padla Holešova výstavní branka, není náhoda. Už na Žižkově Trpišák takticky vyžadoval do hry připravit větší počet balónů. Když soupeřův back ve skluzu upálil míč na tribunu či do přilehlého parku a po zadnici bezmocně "odjížděl" do zámezí, Trpišákův hráč hbitě sebral připravený náhradní míč a okamžitě vhazoval do nezformované obrany. Nyní si to soupeři celkem hlídají, ale tenkrát se jednalo o velice účinný prvek. Naopak se Trpišák nikdy nesnížil k využívaní mladých podavačů míčů (v originále ballboys) ke zdržování. Když vyspělé žižkovské publikum tyto školou povinné podavače nabádalo k "patřičnému čtení hry" , technický ředitel klubu ihned zasáhl a osobně zjednal v obecenstvu pořádek.
K té parádní Holešově brance doplním, že šlo o učebnicově sehraný trojúhelník a skvostná Stanciova narážečka by ze hry vyřadila i mnohem vyhlášenější ortopedy a raubíře než je Laďa rosický.
Re: Bleskové autové vhazování
Harvey před 4 lety 13.04.2021 22:56 |Počkej, počkej, já myslel že to byl náhoďák! Teda tak mi to popisoval skoro každej sparťan.
Re: Bleskové autové vhazování
butters před 4 lety 13.04.2021 23:04 |Ti tomu nerozumí. Byla to jednoduchá narážečka. Říkal odborník z O2TV.
Re: Bleskové autové vhazování
bongor před 4 lety 14.04.2021 06:50 |Všechny naše goly proti sraltě jsou náhoda.a PROTOŽE ŽIVOT JE JEN NÁHODA,tak pořád s námi prohrávaj.
Re: Bleskové autové vhazování
butters před 4 lety 13.04.2021 23:05 |Třešnička na té gólové akci je to, že tím, kdo má ze sparťanů asi nejvíc másla na hlavě, je ten pablb s číslem 37, kterého sparťani cpou do repre právě na místo Holeše. Tady se v přímém souboji snad dost jasně ukázalo, kdo je lepší.
Re: Bleskové autové vhazování
Sherudan před 4 lety 14.04.2021 07:54 |Řekl bych, že obrana RB nejen nebyla zformovaná, ale že byla přímo zdeformovaná.
Re: Bleskové autové vhazování
SKEP před 4 lety 14.04.2021 08:48 |Ještě malá poznámka k té filigránské narážečce. Takový ťukes, navíc zakončený technicky po "Bicanovsku", se totiž nikdy neokouká!
Legendární trenér Slavie (a spoluhráč Pepiho Bicana) Míla Krucký po podobně brilantně sehrané kombinaci zpravidla ostrým hvizdem okamžitě zastavil trénink, aktéry hlasitě pochválil a jejich povedenou akci dával za příklad ostatním členům týmu. Mílovo pověstné "naraž - naběhni" je stále účinné...
Re: Bleskové autové vhazování
kjandourek (admin) před 4 lety 14.04.2021 09:56 |Obecně - třikrát šel balón "z první"... to je učebnicová věc, která se hodně blbě brání... a ještě bych vyzvedl přínos Kuchty, který přeběhl před Nitou, čímž s sebou vzal Vitíka a vytvořil tak Tomášovi prostor pro jeho obstřelení :-)
Re: Bleskové autové vhazování
padre před 4 lety 14.04.2021 11:26 |"... budeme hrát trojúhelníčky jako AC Milán ..."
Naštěstí na tento i jiné taktické prvky teď máme skvělé hráče a hlavně geniálního kouče!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Honza_K1 (přítel SN) před 4 lety 13.04.2021 22:51 |Nicolae Stanciu - 6 - Derby se mu zatím v sešívaném dresu až tak nedaří. Nicméně je vyhrává, což je určitě vítaná změna oproti Spartě. VYBORNY :D
Ja se omlouvam Standovi, vykoupil se paradne. Dekuju Stando
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 4 lety 14.04.2021 07:29 |Ntvl., když čtu, jaké kanóny uhlídal Holeš v poslední době a tím posledním je flusák, tak jsem musel spěchat na hajzlík s prostatou, abych se ne...... Kdo by to řekl před rokem?!!!!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 4 lety 14.04.2021 07:57 |Jinak bych poslal do kytek klišé + frázi, že po první brance soupeře je vymalováno. Vždyť kabeláči měli 50 minut na to srovnat či otočit! Vysraxi se na to, razignovali, chudák vrba. Často to slýcháme i v hokeji. Tým dostane gól v 9.min a zabalí to, protože.... Jsem tád za to, že ve Slavii se to nebalí, byť to vždy nevyjde, - Příbram, Brno. Soukup to řekl jasně a to potvrzuji, že nejhorší hráč je spokojený náhradník !!!! Vnímáte, přátelé, význam této nenápadné věty? To je alfa omega ligy i mezinárodních pohárů či zápasů repre. A úplná bomba, podavač míčů hrdina na sítích a skoro i tel.tužce :) :) :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Lunaris před 4 lety 14.04.2021 11:39 |Oni to nezabalili, akorát viděli, že se úrovni naší hry nemůžou vyrovnat, i kdyby chtěli sebevíc. Z toho pak pramenila jejich frustrace, kterou dokonal na závěr ten lůzr Krejčí starší. Ten dobře ví, že podává výkony úrovní sotva na spodek ligy a žere ho to.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 4 lety 14.04.2021 08:54 |Ogaři, jak získat záznam zápasu?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 14.04.2021 09:14 |Pokud máš účet na O2 TV, tak se můžeš podívat týden (až měsíc) zpětně.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
dalislavista před 4 lety 14.04.2021 11:21 |Týden zpětně můžeš pořad nahrát a pak měsíc prohlížet. Ale po týdnu bez nahrání už si to neprohlídneš.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 14.04.2021 09:30 |Ahojky Migu,
tak přijeď ke mě na kávu a já Ti ty zápasy budu vyprávět........:-))
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
japhy před 4 lety 14.04.2021 10:33 |Nejhůř do zápasu vstoupili Taras, Oscar a Lingr. Nejrychleji se z toho dostal Taras, kde došlo až ke skokovému zlepšení, Oscar (kterej si zase vyzkoušel spoustů postů) se zlepšoval postupně a jen ten Lingr si tak nějak pořád jel to svoje. Ke cti mu ale slouží, že se snažil a zároveň nikde nepropadl.
A ne, že sparta ve druhý půli neměla nic. To byla jedna obrovská nicota, za tím je už jen vzduchoprázno, vždyť oni se do našeho vápna dostali snad jen při rohu. Takhle zahrát my, tak půlka dveří v Edenu má průlez pro kočky :)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Petr9608 před 4 lety 14.04.2021 12:57 |Odhadl by někdo - jsou platy u nás už srovnatelný s kluby u dna tabulky Ligue 1 nebo Serie A?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Boo_SKS před 4 lety 14.04.2021 14:14 |I pan Tvrdik rikal, ze nasi hraci maji velice pekne smlouvy, a kdyz to rika i JT, ktery zrovna na nejakou tu korunu nekouka, tak je velice pravdepodobne, ze by pro ne nebyly podprumerne celky Ligue 1 nebo Serie A jak sportovne, tak financne lakave. A ja to jenom kvituji, protoze pouze tak muzeme vybudovat opravdu konkurenceschopny tym, ktery dokaze hrace nejakou dobu UDRZET a po jedne uspesne sezone a zajmu z ciziny se uplne nerozpadne, jako treba Cipruv tym v lete 96. A to je jedine dobre. Proste je to takove kolecko: velky vyplaty => velke naroky => velke vysledky => velke odmeny => velke prodeje => penize na nakupy velkych talentu + navyseni platu na udrzeni opor
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
novimex před 4 lety 14.04.2021 15:58 |Kúdela dostal 10 zápasů
WHITE LIVES MATTER
Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2021 16:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kúdela dostal 10 zápasů.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
houston (přítel SN) před 4 lety 14.04.2021 16:20 |V UEFA jsou svině ! Civilní soud na ně. Mají nás za použitej toaleťák.
My všichni slávisti jsme Kúdela !
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
zeleznik2 před 4 lety 14.04.2021 16:25 |Tak tak, jeden za všechny a všichni za Kudyho!!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
zeleznik2 před 4 lety 14.04.2021 16:25 |Koukám, že docela shoda s Deníkem Spart. Já jsem byl štědřejší Holi 10, Koli 9, Teclík 9 a Taras 7.