Aktuality z médií

Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

Komentáře (41)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 16:30 |  
    5 0

    Jindra se po vyřazení Leicesteru rozjel - "Na čtvrteční pozápasové večeři jsme měli dovolené jedno pivo"

    • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.03.2021 16:33 |  
      3 1

      Přemýšlím, jestli si vezli z Prahy Plzničku, nebo si nechali natočit nějaký ten anglický patok :-)

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 16:51 |  
        6 0

        Už jsi v pořádku, tak to je dobře. A v Leicesteru byli v takové euforii, že určitě kvalitu piva vůbec neřešili ...

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.03.2021 16:54 |  
          5 1

          Relativně.... cítím se dobře, ale krevní vyšetření ukázalo, že ještě nemám vyhráno - že se na mě ten syčák vyřádil více, než jsem si vůbec dovedl představit.... Tak snad mě nějak ještě dají do provozuschopného stavu :-)

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 17:00 |  
            8 0

            Vydržet, to chce čas a bude to zase v normálu. Tak aspoň, že ti dělá radost Slavie (a samozřejmě nejen tobě).

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            Karel13     před 4 lety 02.03.2021 19:03 |  
            6 0

            Pokud jsi prodělal "covid", přeju Ti dál vše bez jakýchkoliv následků ...

            • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

              kjandourek (admin)     před 4 lety 02.03.2021 19:13 |  
              1 0

              Díky... ano, měl jsem snad všechny příznaky, o kterých se mluvilo.... plus další o kterých mi tvrdili, že "nejsou příznakem koronaviru"... ve finále mi teď vzali krev a ukázalo se, že to, co se mi spustilo dva dny po pozitivním testu, zřejmě s koronavirem nějakou spojitost přeci jenom má... a jedeme dál na další vyšetření...

              Jako cítím se v pohodě, ale přeci jenom poněkud znepokojen zjištěním, že mi chybí krevní destičky....

              • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

                donford     před 4 lety 02.03.2021 20:41 |  
                1 1

                Čert vezmi nějaké destičky od krve. Spolehni se do budoucna na takové hezké půlené, červenobílé. :-) Ty tě Karle, nikdy nezklamou. :-) a krev v žilách správně rozproudí. (já vím, kecám)

                • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 02.03.2021 21:04 |  
                  4 0

                  No ono mi právě letí hlavou, že ze světa, kde to takhle krásně funguje, by se mi moc nechtělo ....

                  A tak pořád doufám, že příběh, kdy se u jednoho frajera týden po překonání koronaviru ukázalo, že mu to sežralo krevni destičky a už ho nezachránili... byl značně přehnaný... ;-)

                  • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 03.03.2021 09:19 |  
                    3 0

                    Příteli Kájo,
                    úplně jsi mě dostal tou první větou..... Takhle už radši nikdy nepřemýšlej!!!!!
                    Důležité je, že se uzdravuješ a že nám zase budeš psát.
                    Myslím na Tebe a opatruj se.
                    S úctou k Tobě
                    Sokrates55

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        uru100     před 4 lety 03.03.2021 06:59 |  
        4 0

        Já bych si dal tedy určitě raději nějaký anglický ejlík než "plzničku" :). Ale proti gustu .... :)

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Lunaris     před 4 lety 03.03.2021 09:38 |  
        5 2

        To teda nevím, plznička je sama pěkný patok, a to už hezkou řádku let.

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          wimpy     před 4 lety 03.03.2021 09:44 |  
          3 1

          Naopak, pár let zpátky se dost srovnala.

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            Lunaris     před 4 lety 03.03.2021 09:50 |  
            0 0

            Tak to jí možná zase po delší době zkusím. Z lahváče tomu ale moc šanci nedávám.


            Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2021 09:54) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

              wimpy     před 4 lety 03.03.2021 09:58 |  
              3 0

              Asi před deseti lety ji začali vařit ve více pivovarech, jeden (a ne nejhorší) byl dokonce v Polsku. Před pár lety to zase ukončili, neb ta značka šla do kopru. Faktem je, že ve vybraných hospodách (když jsou otevřené) je skvělá. Ale už je dobrá i ze sudu, kterej si koupím v Makru. Co mě docela překvapilo u lahvovejch, párkrát jsem měl pocit, že tam zvýraznili chuť sladu, jako maj bavorské ležáky. Ale třeba se mi to jen zdálo. :-)

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          Fačín     před 4 lety 03.03.2021 11:07 |  
          2 5

          Souhlasím, plzeň je uměle přehořklý pivo, který je nedobrý a předražený, hřeší jen na svou "značku".

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            wimpy     před 4 lety 03.03.2021 13:42 |  
            4 0

            Uměle přehořklé? Dej si tedy Pepsi...

            • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

              Fačín     před 4 lety 04.03.2021 10:22 |  
              1 3

              Já prostě plzeň nemám rád, po třech kusech jsem úplně plnej a už na to vůbec nemám chuť.

              • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

                Karel13     před 4 lety 05.03.2021 11:35 |  
                3 1

                Ty asi vážně nejsi normální. Když něco nemám rád, tak to snad nepiju ...

  2. Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

    Harvey     před 4 lety 02.03.2021 17:51 |  
    7 1

    Před pár lety jsem byl za blázna s názorem, že Hromada je lepší DM než Ngadeu. A měl jsem pravdu, jen jsem netušil, že Suk (tou dobou v Liberci) je o tři světelný roky před nima.
    Teď je pro mě záhadou zda je nejlepší DM ligy Hromada nebo Holeš. Ale to jsou strašně příjemný starosti.

    • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

      Leksel     před 4 lety 02.03.2021 18:43 |  
      4 0

      Osobně jsem v Hromadovi dřív viděl max. "tuctovýho" DZ, ale poslední dobou mě příjemně překvapuje, že s tou jeho "tuctovostí" jsem se teda moc netrefil anebo na sobě od tý doby tak zapracoval, že je min. rovnocenným partnerem předního celku PL schopným odrážet jeho hvězdy. Takže v jeho předpovědi jsi byl taková Sibyla, která je schopná jeho kvality předpovědět daleko dřív. V tom rozhovoru se mi líbí jeho skromnost, pokora a vědomí toho, že je na sobě potřeba neustále pracovat. Mohl by ze sebe už dělat machra, kterej svými výkony už patří do PL, BL apod., ale nedělá, ptz je to slušnej a rozumnej kluk, kterej si je vědom, že Ronaldové, Messiové, Müllerové apod. nepadají jen tak z nebe, a proto každý musí na sobě neustále tvrdé pracovat. Svým kultivovaným a rozumným projevem jen potvrdil, že je opravdovej nenamachrovanej fotbalista, tedy slávista, kterýmu úspěchy i v konfrontaci s třetím celkem prestižní PL nezatemnily mozek. Hezkej článek o Kubově charakteru a před tebou fakt smekám, žes ho "odhalil" daleko dřív.

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Ivan     před 4 lety 02.03.2021 19:43 |  
        3 0

        Já Hromadu taky dlouho považoval za (po Sukovi) nejlepšího DZ v lize. Ne, že bych tak rozuměl fotbalu, ale rozumím tomu, že Trpiš ví, proč se mu líbí.

        Na druhou stranu Zelený byl výborný na Interu, takže tam jsme taky asi doufali, že třeba nahradí Suka, ale ono ne.

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          ColinSKS     před 4 lety 02.03.2021 20:00 |  
          1 2

          zelí na interu přišel jako žolíček a zařídil gol. ještě teď to mám před očima a málem jsem spadnul do hriště. škoda té poslední minuty, ale podali jsme skvělý výkon. Jen to točité schodiště do sektoru, to bylo teda za trest.

    • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

      Fačín     před 4 lety 04.03.2021 10:23 |  
      1 5

      Hromada určitě není lepší DZ než byl Ngadeu...

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Edenjejenjeden     před 4 lety 04.03.2021 10:46 |  
        4 1

        Tak to rozhodně je , Ngadeu byl hlavně stoper , ale na DZ je Hromada mnohem lepší (kreativnější , rychlejší) , dokonce si troufnu říct , že v některých aspektech je lepší než Holeš . A možná ho jednou prodáme za ještě víc než slovy klasika "Průměráka a kamarádšoft Trpiše Coufala" :-D.

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          Fačín     před 4 lety 04.03.2021 12:20 |  
          0 6

          Tvůj názor, neberu ti ho. Ale zajímavý je že jsi vždy připraven cokoliv co napíšu okamžitě negovat. Tomu se říká internetovej hejtr. Připadám si jak celebrita, mám svý hejtry!

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            Edenjejenjeden     před 4 lety 04.03.2021 12:58 |  
            5 0

            Když už chceš používáš slovo hejtr , tak se laskavě podívej na sebe do zrcadla. Tvoje opakované trapné útoky na naše trenéry , hráče (Coufal , Oscar atd.) jsou pověstné . A celebrita fakt ne , spíš taková směšná figurka místního fora...


            Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2021 13:03) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

              Fačín     před 4 lety 05.03.2021 09:14 |  
              0 6

              Ty musíš mít vážně smutnej život, smysl pro humor ti úplně chybí a všechno bereš strašně vážně. Nepochopíš vůbec nic...

              • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

                Edenjejenjeden     před 4 lety 05.03.2021 09:16 |  
                2 0

                Ale jdi ty brepto :-))) . On totiž tebe chápe málokdo , čím to asi bude :-D


                Komentář byl uživatelem upraven (05.03.2021 15:25) . Zobrazit původní komentář

  3. Kuba

    ColinSKS     před 4 lety 02.03.2021 19:58 |  
    3 2

    je bezpochyby skvělý fotbalista. dobře to čte, dělá černou práci kterou nikdo nevidí, jen narozdíl od Suka , k tomu nedodal golovou nadstavbu. V tomhle je Suk vyjímečný a těžko to srovnávat. Trochu mne znervozňují ta jeho zranění, ne že by se to nemohlo stát, ale v této konstalaci je potřeba mít okamžitý záskok. Jinak ho mám rád, ten rozhovor je velice upřímný.

    • Re: Kuba

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.03.2021 20:16 |  
      7 1

      Hele, ono se to nezdá, ale on měl jedno dlouhodobé zranění..... jedno - ne celou řadu....

      nejprve si tedy natrhl postranní vaz v koleni na ME U21 v okamžiku, kdy už měl podepsáno u nás, ale to bylo před přípravným obdobím a on vynechal tři kola... nastoupil ve čtvrtém v základu... Jako Jarda Šilhavý ho tolik nevyužíval - paradoxně toho odehrál v základní skupině EL více než v lize, ale byl zdráv... stejně tak na jaře když přišel Trpiš - to toho odehrál celkem dost.... blbě se zranil v létě 2018 - a díky komplikacím marodil déle než rok a půl - ale to prostě bylo jedno zranění, které se hojilo úplně blbě a ve finále ho vyřešila až nějaká transplantace chrupavky v kotníku, nebo co to bylo.... a od té doby je zase zdráv - v Liberci za celý rok 2020 vynechal minimum zápasů a teď je také v pořádku.... nějaké podvrtnutí je prkotina - stejně byl na Slovácko připravený a nastoupil....

      • Re: Kuba

        mig52     před 4 lety 03.03.2021 06:31 |  
        3 1

        Karle, to je neuvěřitelné, tys tady to info o 1 zranění dal už asi 4-5 x, kdo podrobně tyto věci sleduje by mělo sdílet, že máš pravdu, kdo ne, tak ti věřit, že ve statistice a sledování takových věcí máš přehled, a ty to tu musíš psát pošesté. Mnozí berou v potaz počet zranění než jeho druh. Když nad tím přemýšlím i jedno zranění 3x opakované může znamenat šmytec s kariérou, takže je dobře, že Jakub je ok. Jen ty skluzy v nebezpečných prostorech je z něj třeba vytlouct, nj., ale to by mohlo způsobit další těžké zranění:), :), :). Doufám, že se ti už lépe dýchá a brzo budeš "skákat přes švihadlo". S(měj) se. Mig

        • Re: Kuba

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 03.03.2021 09:24 |  
          0 0

          Kája je od přírody slávista!!!!! :-)). To je dobrá diagnóza :-)).
          A Kuba Hromada je velmi dobrý "plejer". Navíc je použitelný kdykoliv během zápasu. Nevadí mu, když nenastoupí hned, ale vždycky dá maximum, byť je na hřišti 20 minut. A určitě ho teď budemem moc a moc potřebovat. Je dobře, že to vydržel a zůstal. Trenér Trpišovský tuhle "věrnost v boji" dokáže ocenit!!
          Zdravím na Valašsko příteli Migu52
          Sokrates55


          Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2021 09:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Kuba

      pcitron     před 4 lety 03.03.2021 14:02 |  
      3 0

      Kuba je velký plejer - věřím, že pokud dostane šanci, dokáže ještě velké věci.

  4. Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

    Fačín     před 4 lety 03.03.2021 11:05 |  
    1 24

    A tieraz čo Jakub? Teď hraješ jednou za 3 zápasy docela dobře a pak 2 nic zajímavýho. Do sestavy ses dostal především díky zranění Holeše. Musíš se ještě hodně zlepšit, abys na Slavii měl dlouhodobě.

    • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

      ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 13:33 |  
      4 4

      tvl, padej na rudý formum.

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Edenjejenjeden     před 4 lety 03.03.2021 13:37 |  
        5 0

        Klid Coline to je exot Fačín :-D A zase bude určitě říkat , že je špatně pochopen . To se tak někdy genium stává :-)))


        Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2021 13:40) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

          ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 13:42 |  
          3 4

          já vím, ale tou nesmyslnou provokací se pasuje na rudýho trolla, co mne naprosto vytáčí. Má komplexy? ať jde k psychiatrovi. Nedaří se mu v životě? Ať si najde práci nebo babu. ale tohle je fakt nechutný příspěvek.

          • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

            Fačín     před 4 lety 04.03.2021 10:28 |  
            0 5

            Nemám komplexy, v práci jsem spokojenej, jakžtakž zaplacenej a manželku mám. Nebýt dementních uzavírek kvůli covidu, který mi kurvěj mojí karetní kariéru, byl bych asi spokojenej úplně.

            Na tom příspěvku není nic nechutnýho, jen zhodnocení reality. Ne každej hráč ve Slavii je takovej plejer jako Škoda nebo Souček.

      • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

        Fačín     před 4 lety 04.03.2021 10:26 |  
        0 6

        Jako proč, jen zhodnocení reality. Povedl se mu první zápas proti Leicesteru, to hrál fakt dobře. V odvetě ještě výborně ubránil Tielemanse, ale nadstavba už žádná a ještě zahodil tutovku. A jinak hraje čistokrevně průměrně. Doufám, že se do sestavy brzy vrátí Holeš nebo Ševčík na jeho úkor. A není to nic osobního, jde mi o blaho Slavie, čili aby hráli ti opravdu nejlepší.

    • Re: Hromada: Pred dvomi rokmi som neveděl, či budem eště niekedy hrať a teraz....

      o5aradecek     před 4 lety 04.03.2021 18:11 |  
      8 0

      Až na chybu v Teplicích hraje dobře pokaždé. Hlavně Leicester byl měřítko a tam byl výborný.