Aktuality z médií

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

    kapitan.pisoar     před 4 lety 28.02.2021 16:31 |  
    3 3

    Sima MUSI zustat minimalne do zimy, on bude klicem v kvalifikaci o LM. A postupem nam vydela vic penez a navic jako hrac se zkusenosti a goly z LM jeste navysi svou cenu.
    Prodavat ho v lete by byla kratkozraka hloupost, nehleda na vysi nabidky...

    • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

      sadlos (přítel SN)     před 4 lety 01.03.2021 10:22 |  
      11 1

      Pokud někdo nabídne po sezoně miliardu a víc, tak se jeho cena v českém rybníčku už jen velmi těžko zvýší. To by musel dát hatrick Realu či podobný úlet.
      Zároveň mu může někdo přerazit kotník a pak budeme plakat nad výdělkem. Říci kategoricky teď ne bez ohledu na možné nabídky je stejná hloupost, jako říci ano první nabídce, která přijde.

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        sasky     před 4 lety 01.03.2021 11:22 |  
        8 0

        Přesně tak. Pokud někdo nabídne takový "nesmysl" za hráče z české ligy, to nejde jen tak z fleku odmítnout. POKUD se něco takového stane, bylo by ideální se domluvit, že přestup okej, ale až po předkolech.
        Jinak podle mě má Sima klidně rok, dva čas. Potřebuje ještě zrát.

        • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

          wimpy     před 4 lety 01.03.2021 11:30 |  
          2 0

          Přestup po předkolech do týmu, kterej tu sezonu hraje poháry, je nereálná možnost. Má cenu, aby hrál tady, dokud se tady může zlepšovat. Ale jak píšete, pokud i tehdy přide nabídka na hraně možností, nedá se nevzít.

          • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

            sasky     před 4 lety 01.03.2021 13:22 |  
            1 0

            Jasně, to je pravda. Ono nakonec tady můžeme spekulovat jak chceme, v létě se ukáže.

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        kapitan.pisoar     před 4 lety 01.03.2021 16:48 |  
        0 2

        A co je lepsi miliarda v lete, nebo pul miliardy za LM a miliarda+ v zime?
        Sima prisel zadarmo a jeste tu neni ani rok, je absolutni nesmysl ho hned prodavat, protoze nam muze jako soucast tymu vydelat vic...

        • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

          sadlos (přítel SN)     před 4 lety 01.03.2021 23:09 |  
          2 0

          Jenže taky můžeš odmítnou miliardu. Pak vyhoříme s nějakýma šulínama v předkole, protože budeme mít zápas blbec, Sima se zraní a nemáš nic. Ono se to takhle lehce plánuje. Za rok zase bude každý generál po boji. Ale praštit do stolu a rozhodnout je věc zcela jiná.

          • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

            kapitan.pisoar     před 4 lety 02.03.2021 02:43 |  
            0 2

            Tak já samozřejmě netvrdím že Sima = postup do LM, ale pokud máme nějaké vyšší sportovní cíle v Evropě, tak se musíme snažit uržet silný a sehraný kádr alespoň jednu sezonu. Aby jsme nedopadli, jako loni, kdy sme rozbili kádr a na kvalifikaci LM jsme ještě nebyli dost sehraní a vykleplo nás FC M. a potom nám naložila i Beer Sheva...

            Jinak milardu nám teď reálně nikdo za Simu nenabídne. Nevím jak moc do toho můžou mluvit čínští majitelé, ale nemyslím, že jsme v situaci kdy musíme nutně prodávat.

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        ezechiel     před 4 lety 01.03.2021 17:22 |  
        0 1

        Myslím, že takových příkladů je, třeba Meašnovič, který, kdež měl přstoupit, byl mu zakázán přestup a nakonec se zranil... nebo hůř příklad Naumova.

  2. Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

    Pepibican     před 4 lety 01.03.2021 11:13 |  
    1 1

    Iritují mne ty tupé nadpisy článků jako třeba tenhle, myslím, že Slavia nic neroztáčí, to jen ti rádoby novináři musí něco vypotit aby měli na chleba. Je skvělé, že Sima hraje to co hraje, bude jistě hrát ještě líp, ale samozřejmě české prostředí má svůj strop, tudíž je otázka, jak dlouho zde může ještě zůstat, aby nezkejsnul na místě... Věřím, že vedení bude vědět, co dělá, až čas případného přestupu nazraje, zbytek jsou plky hodnoty ještě menší, než má lidský život v Rusku či Bělorusku.

  3. Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

    sasky     před 4 lety 01.03.2021 11:31 |  
    0 0

    Letní přestupák bude asi zajímavý. Teoreticky - Sima, Zima, Provod. Olayinka, Kolář, Kuchta - momentálně asi ti nejatraktivnější hráči v kádru. Pak za zásluhy Béřa a Maso (byť zejména Maso mi na jaře přijde úplně mimo), možná Nico. Jsem hodně zvědav, jak se s tím jak hráči, tak vedení popasuje.
    Na jednu stranu by byla pecka udržet kádr pohromadě, na druhou stranu mě strašně baví příběhy Provoda, Zimy a Simy. Přijdou kluci z druhé, třetí ligy, spousta fanoušků kroutí hlavami: "Kdo to zase přišel" a oni mají po půl roce, roce cenovky někde kolem 200+ milionů. Jako kdyby se každý rok podařilo takto vytáhnout 2-3 kluky z ničeho do Evropy, tak se s odchody i mých oblíbenců smířim a bude zase zábava je pozorovat v zahraničí jako Suka a Cufa. Ještě by se mi tedy líbilo, kdyby se chytil někdo z juniorky.

    • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

      mig52     před 4 lety 01.03.2021 13:06 |  
      5 5

      Zima? Tlachy rádoby senzacechtivých novinářů. Vždyť je u nás pár týdnů i s cestou a covidem. Ten se potřebuje vyhrát a vybrousit a který klub mu takovou minutáž na takové úrovni zajistí? On si to jistě uvědomuje i s agentem. Jistě, mohl by přestoupit, ale riziko, že by mohl plnit roli " leštiče", je dost velké.

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        mig52     před 4 lety 01.03.2021 13:08 |  
        3 4

        A Koli s tím vybíháním a problémy ve vápně těžko. Zájemcům takové krpy v takovém počtu neuniknou.

        • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

          sasky     před 4 lety 01.03.2021 14:08 |  
          0 1

          Jako Kolář mně taky úplně poslední dobou nedělá radost no :) Jsem si vzpomněl na Laštůvku, jak se mu tu nadávalo, že stojí jako hydrant. No tak to mi vytanulo včera. Ale nejsem odborník a ono když gólman čeká na hlavičku, která nepřišla (fuj, asociace "... ti co měli přijít nepřišli"), tak už pak nemá šanci reagovat no. Takže nevím.

          • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

            ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 15:14 |  
            0 1

            je zamrzlej, ale v anglii zas byl skvělej. takže je to o mentálním setupu. Tohle by měl zlepšít.

          • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

            wimpy     před 4 lety 03.03.2021 15:23 |  
            2 0

            Napadá mě jedna věc, golman většinu času stojí ve vápně a jeho úkolem je naprosto se soustředit, když se míč do vápna dostane. Ondra je do hry v poli zapojován velmi často, daleko více, než všichni golmani, které jsem kdy viděl, možná s výjimkou René Higuity. Třeba to může mít občasný určitý dopad na soustředění se v situacích, kdy je to třeba.

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        sasky     před 4 lety 01.03.2021 13:18 |  
        3 2

        Já nejsem senzacechtivý novinář a přesto si myslím, že na Zimu nabídky budou. Mimochodem to stejné platí třeba u Simy a Provoda. Na top úrovni hrají cca rok, nebo ani to ne.

        • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

          mig52     před 4 lety 01.03.2021 13:50 |  
          3 2

          Nj, jenže ti novináři mají na mínění vetší vliv než my fans. Já podepisuji, že nabídky může dostat, v příspěvku jsem chtěl říct, že jeho odchod by pro něj zatím nebyl dobrý. Progres u nás má zajištěn a když přestoupí za 1,5 - 2 roky, nic mu neuteče. Suk si také počkal a vydělali na tom všichni. Mám dojem, že u nás odkope fotbalista 4-5 zápasů a skoro všichni ho vidí v Anglii či v reichu.

          • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

            mig52     před 4 lety 01.03.2021 13:52 |  
            0 2

            ...4-5 výborných zápasů...

            • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

              sasky     před 4 lety 01.03.2021 14:06 |  
              0 0

              V tom případě nejsme ve sporu :) Taky nejsem příznivcem toho, aby hráč po dobrém půl roce zase prchal někam jinam (třeba plnit si svůj sen :D ), třeba proto jsem nechápal ani příchod Karafiáta nebo Malínského.

    • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

      ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 15:12 |  
      0 1

      tak nevím, JT se jasně vyjádřil, že kádr s ohledem na předkolo LM by měli opustit max 2-3 hráči. Přičemž je jasný, že Koli další rok zůstává. Nechci tipovat, ale mohl by to být Sima a některý z trojice Bořa/Maso/Oli

      • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

        sasky     před 4 lety 03.03.2021 21:18 |  
        0 0

        Popravdě teď po zápase se sestrou z Varů mi odchod Masa přijde spíš jako win situace. Nevím, co se mu stalo, ale na jaře... prostě nehraje dobře ani proti třetiligovému nerozehranému soupeři. Ano, pohyb tam je, ale to je tak všechno. Jinak k těm přestupům. Sima snad ne, viděl bych to osobně jak píšeš - Béřa, Maso, Oli. S tím, že bych nejméně rád viděl odchod Oliho, ale největší zásah do kádru by byl asi Béřa - přeci jen Oscar na LB není optimální a nikoho jiného tam nemáme. Ale třeba by zas přišel nějaký mladík a vyrostl by, nebo nějaký střelec typu Baha :) Trenérům věřím, že si s 2-3 odchody poradí bez problémů.

  4. Středoevropská liga

    Cross     před 4 lety 01.03.2021 15:45 |  
    4 6

    Můj sen je, abychom překonali nevýhodu malého trhu, aby vznikla Středoevropská liga (Česko, Polsko, Rakousko, Slovensko, Maďarsko), s pětasedmdesátimiliónovým reklamním a televizním trhem, v níž by hrály 3-4 české kluby (jen jeden z Prahy) a Slavia, s šedesátitisícovým stadionem, byla by vrcholový predátor. Pak tyhle debaty byly by už bezpředmětné a zbytečné. Věřím, že se toho dožiju a nějaký další Sima bude pro nás totéž jako Lewandowski pro Bayern.

    • Re: Středoevropská liga

      Dennis     před 4 lety 01.03.2021 19:07 |  
      2 0

      Hezký sen. Přidej k tomu Dynamo Záhřeb, Hajduk Split, Rijeku a Maribor. Jugoši by té lize dali něco navíc, techniku a kreativitu.

    • Re: Středoevropská liga

      sadlos (přítel SN)     před 4 lety 01.03.2021 21:09 |  
      0 0

      Jenže pokud tohle vznikne, tak to bude v době, kdy frantíci budou mít ligu se Švýcary, Němci s Beneluxem, Anglice s celou Británií apod. Navrh bude ještě uzavřená superliga. A my budeme zase tahat druhé housle...


      Komentář byl uživatelem upraven (01.03.2021 21:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Středoevropská liga

      Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 12:18 |  
      1 2

      Jakože tvůj sen je přijít o derby?

      • Re: Středoevropská liga

        Cross     před 4 lety 02.03.2021 20:24 |  
        3 2

        Derby...derby...české a další týmy by se do Středoevropské ligy musely kvalifikovat. A pak by se dále postupovalo a sestupovalo, stejně jako v jiných ligách. Porazit a zprznit Spartu vždycky potěší, ale ...je to nejen fotbalový klub, nýbrž i mimořádná parta křiváků, a to historicky. Už od prvního vzájemného zápasu v roce 1896. A nejhorší to bylo koncem devatenáctého století, kdy naše hráče práskali na středních školách, aby nemohli hrát a vyhodili je z gymplu, poté na začátku Protektorátu, když na nás křičeli "Jude Slavie", evidentně v naději, že náš tým bude odvezen do koncentráku a zrušen. Pak na přelomu 40. a 50. let kdy celé mužstvo Sparty vstoupilo do KSČ a nás opět práskali, že "bojkotujeme cíle sjednocené tělovýchovy", což jsme opět téměř nepřežili. No a přelom 80 a 90. let, to byla šnůra jejich dobrodinců, pomocí kterých se fake tituly jenom hrnuly. Namátkou: Kapek, Mach, Rezeš, Horník, Pelta, Košťál. Proti nim Křetínský je čistej a férovej jako lilie.
        Celkově mám názor, že ve městě velikosti Prahy je místo jen pro jeden velkoklub a derby s křiváky kvůli toho celkem rád oželím. Třeba v Amsterdamu, a nebo v Mnichově je taky jeden dominant, o PSG v Paříži ani nemluvím. mají jiná derby a ve vlastním městě pro jiného vrcholového predátora už místo není. A to přirozenou cestou, nikoli nějakými zákazy. Ať si Sparta hraje na co má. Oni s Příbramí, my s Rapidem Vídeň, Ferencvarosem Budapest, Legií Varšava, a nebo se Slovanem.

    • Re: Středoevropská liga

      ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 15:10 |  
      1 2

      tvl to je nesmysl. to už bych spíš byl pro aby SKS hrála bundesligu.

      • Re: Středoevropská liga

        Cross     před 4 lety 03.03.2021 22:18 |  
        2 3

        Kdo dokáže říct, že by Slavia měla hrát zrovna Bundesligu, je docela velký ignorant naší historie. Alois Rašín s Edvardem Benešem a dalšími praotci musejí v hrobech přímo rotovat.
        Nemá cenu se rozčilovat. Dneska je už možné všecko. (:-))).

        • Re: Středoevropská liga

          padre     před 4 lety 04.03.2021 07:41 |  
          2 1

          Už jsi nekdy slyšel o Karlu IV.? Jakého spolku byl císařem? Historie nezačala Bílou horou ...

          • Re: Středoevropská liga

            Cross     před 4 lety 04.03.2021 13:25 |  
            1 2

            Padre? Slyšel jsem o něm. Já pán - ty pán. Karel IV. byl Český král a Římský cîsař, pokračovatel Přemyslovců a Lucemburků, a čeština byla jeho mateřskà řeč. Z Prahy vybudoval hlavnî město impéria. Vůbec mi nevadí, že byl také německé a francouzské krve. Důležité je, že to byl vzdělaný, pracovitý a schopný člověk, když bylo třeba i válečník, ale hlavně skvělý diplomat.
            Něco jinèho je, když někteří dnešní svazáci o nàs opakovaně hovoří jako o 17. Spolkové zemi. To je kolaborace horší, než Protektorát. Už se tam vidí. A to chtějí. Z národa udělat ausländery, gastarbeitery, hospodàřská zvířata, koktající Ich Biny, mužiky bez vlády s bez zastání. Nikdy. Cizí nechceme a svoje nedáme. A to byla a je Slávie. Hrdý středoevropský klub, který zná svè dějiny a ví koho reprezentuje.

            • Re: Středoevropská liga

              padre     před 4 lety 04.03.2021 15:00 |  
              1 0

              Správně! A teď.... Pokud by Slavia každý víkend nastupovala proti špičkovým týmům bundesligy, a spoustu jich mohla porazet (a reprezentovat Prahu a CR), není to taky "Já pán - ty pán?" Tedy rovný mezi rovnými? Třeba se stejnými příjmy z TV jako mají bundesligové kluby? S moznosti lepšího zhodnocení hracu?
              Mi se zdá, že podřízené postavení mají české kluby vůči západu spíš teď, když se musí pod cenou (oproti západním ligám) prodat prakticky každý hráč, který se trochu ukáže.
              Ale zato máme vlastní ligu / souteze/(zkorumpovanou až na půdu, pardon, az do I.B tridy), vlastence funkcionare ligy (co TV práva prodávají za pakatel a malou domu), v čele s vlastencem bývalým predsedou svazu (co smelil i s lístky na Euro z bafunarskeho pridelu) nebo mistopredsedou - konfidentem, co tuneluje i pokladnu krajské organizace.... A tak my si tady žijeme.
              Co myslíš, mají to Němci stejne? Máme se od nich co ucit? Anebo kdo zlomil tomuhle narodu pater a vytloukl z nej moralku?!?

              • Re: Středoevropská liga

                Cross     před 4 lety 04.03.2021 18:44 |  
                3 2

                Padre, napsals to dobře, ale já si nedělám žádné iluze ani o německé lize. V poslední době měl skandál za skandálem i samotný Bayern, dokonce pár známých bývalých fotbalistů i pozavírali. Nechce se mi teď lézt z aplikace a googlovat. Myslím Uli Hoeness? K.H.Rummenige? Pokud jsem se netrefil, tak se jim omlouvám. Krom toho se tam masově kradlo před M/S 2006. Známá cauza. A jejich svazový trenér Löw si při utkáních očichává vlastní kule, dokonce i prdy. Je toho plný internet. Oni sami Němci o sobě nemají bůhvíjaké mínění, to jen my obdivujeme i každé jejich lejno. Východní Němci žili taky v komunismu a byli nějak lepší, než my? V čem? V plavání? V buzeraci?
                Jà si myslím, že my jako Slávie pro Bundesligu nemůžeme moc udělat. Ta liga víc atraktivní a kvalitnější d námi asi nebude. Středoevropská liga by ale pomohla všem zúčastněným! Pětasedmdesátimilionový trh by okamžitě a dramaticky zvedl příjmy ligy z televizních práv, brzy na to by prudce stoupla návštěvnost a taky kvalita. Tedy i příjmy z evropských soutěží. O tom není pochyb.

  5. Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

    novimex     před 4 lety 02.03.2021 16:37 |  
    1 2

    Vážení, poslechněte si poslední díl Tiki Taka, kde p. Tvrdík velmi zajímavě (a nejen problematiku přestupů) vysvětluje

    • Re: Mladík za miliardu. Slavia roztáčí kolotoč o Simu, v Africe ho neznají.

      ColinSKS     před 4 lety 03.03.2021 15:16 |  
      0 1

      vysvětlil to naprosto jasně. JT a jeho projev je takový - no nevím jak to nazvat (příliš vážný?) - ale má to hlavu a patu. K věci a jasně.