Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

Slavia senzačně vyhrála na půdě Leicesteru a postoupila do osmifinále Evropské ligy!

O kvalitě, jakou současný Leicester představuje, jsem psal už minule. Odhadem ho vidím, že patří do 20-25 nejlepších klubů světa. A Slavia ho teď dokázala na jeho půdě vyřadit. A co víc, zaslouženě! Do karet nám nahrála vynucená absence Maddisona a šetření mladíčka Barnese, který minulý týden v Praze patřil k nejlepším hráčům. I přes nabitý program soupeře se ale dá říct, že nás nikterak nepodcenil a hrál v podstatě v plné palbě. Vyřazení Lišek je tak dle mého úspěch naprosto srovnatelný se Sevillou, byť tu osobně řadím o stupínek výš díky plným tribunám a infarktovému rozuzlení. Z hlediska výkonu jsme ale možná ještě o fous dál. Leicester jsme totiž nakonec přehráli, zatímco se Sevillou jsme měli i potřebnou a velkou dávku štěstí v podobě venkovních branek Stocha a Krále a zázračně ušmudlané rozhodující trefy Traorého.

Ale zpět do Anglie. Jestli se Slavia musela obávat o svůj další osud v letošní pohárové sezoně, tak to bylo v úvodu odvetného zápasu. Leicester mívá lepší první poločasy než ty druhé a Slavia s tím zjevně počítala a chtěla začít zataženěji a s postupujícím čase přidávat na presinku a útočné aktivitě. Samotný začátek byl z naší strany ale až příliš bojácný a hned v prvních minutách měli domácí dva zajímavé náznaky. Ke gólové šanci jsme ale tlak Lišek zajít nenechali a po zhruba 15-20 minutách jsme hru vyrovnali. Po změně stran pak otěže dokonce převzala Slavia a brzy se po fantastickém centru Stancia trefil Provod. Co víc, sešívaní nadále hráli aktivně a nijak nezalézali do vlastního vápna ve snaze jen bránit hubený náskok. To byl ideální scénář a když se krásně trefil z dálky Sima, tak bylo rozhodnuto. Hotovo, postup, fantazie!

Dost předjímám, ale sám jsem zvědav, jak se s úspěchem vyrovnáme v letním přestupovém období, protože naši hráči si udělali velké jméno. Mladíci Sima a Zima teď musí být minimálně sledováni i snad z těch nejvyšších fotbalových pater. Vždyť Zima ve 20 letech nedal čuchnout ikoně Vardymu ani v jednom zápase. A gólostroj o rok mladšího Simy jede naplno v lize i Evropě. Skvělé výkony pak podává i Provod, dlouhodobě jsou zajímavé nabídky na Koláře, Olayinku či Stancia... Asi nebude snadné odolat vábení z top soutěží, i tak ale věřím, že na velký přestup pustíme maximálně dva hráče a nadále budeme chtít být v Evropě konkurenceschopní.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Působil velice jistě a asi šlo o jeho nejlepší zápas v této pohárové sezoně. Úplně těžké zákroky sice vytáhnout nemusel, ale když měl zakročit, tak byl přesný. Líbila se mi i jeho hra nohama, která tentokrát nepůsobila vůbec riskantně, přitom se ale nedá říct, že by míče jenom odkopával.

Alexander Bah - 7 - Na začátku zápasu měl menší problémy, když dvakrát nepřesně rozehrál aut a jednou odevzdal míč do nebezpečného brejku při rozehrávce. V tomto momentu se ale zároveň příkladně vrátil a akci nakonec ve vápně zpacifikoval, z čehož by si po Teplicích měl vzít příklad Hromada. Ve zbytku zápasu už hrál Bah velice dobře dozadu i dopředu, kde tradičně nadstandardně podporoval naše útočné snažení. Lepší sedmička.

Ondřej Kúdela - 8 - I on si při počátečním tlaku soupeře připsal pár nepovedených odkopů, pak ale zářil. V obraně byl skvělý a přesný, perfektně dokázal i svést běžecký souboj s Vardym, kterého dokázal vytlačit do strany, kde jen odevzdal míč pro Koláře. Skvělá stoperská dvojice byla základním kamenem našeho postupu.

David Zima - 9 - Zopakoval fantastický výkon z domácího zápasu, ba možná ještě trochu přidal! Ze začátku sice působil nervózně při rozehrávce a hodně dával míč zpátky na brankáře, to ale bylo částečně zapříčiněno i malou nabídkou spoluhráčů. Ve zbytku zápasu pak zářil a Vardymu ani dalším nedal čuchnout. V obraně byl vždy přesně na tom správném místě a zastavoval jednu akci za druhou. A i směrem dopředu to nakonec podle mě nebylo vůbec špatné, protože několikrát předskočil soupeře a vyvezl míč. Jeho nasazení do dvojzápasu se ukázalo být jako skvělá volba!

Jan Bořil - 7 - V úvodu podcenil Underovu kličku a zasahovat musel až Kolář, pak už ale náš kapitán odvedl velice spolehlivý výkon. Domácím dělal problémy, hrál poctivě a do těla, jak je u něj zvykem.

Abdallah Sima - 8 - Včerejší výkon pro něj byl celkem typický. Ve hře dlouho nebyl vidět, ale pak bum a najednou je v největší šanci zápasu. Situaci v první půli podle mě řešil skvěle, i když míč nakonec za vyběhlého Schmeichela nedostal a pálil těsně vedle. Chuť si spravil ve druhé půli, kdy skvělou ránou ze střední vzdálenosti pojistil vedení a uklidnil Slavii. Je to zabiják!

Jakub Hromada - 7 - Ze středu naší zálohy byl asi nejslabší, ale to bylo spíš tím, že Provod se Stanciem zahráli skvěle. Líbil se mi i poctivý a platný výkon Hromady. Menšími pihami na kráse je nebezpečný skluz ve vápně ve 45. minutě a promáchnutá šance na začátku druhé půle.

Lukáš Provod - 9 - Tento dvojzápas mu vyloženě sedl a spolu se Zimou byl podle mě jeho nejlepším hráčem. Je tak symbolické, že Provod brankou rozhodl o našem postupu. Výborný náběh, zakončení pak už bylo snadné, ale samozřejmě i to se dá neproměnit, viz třeba Sýkora v Bordeaux, jestli mě paměť neklame. Vyrůstá v komplexního hráče pro Premier League či Bundesligu, do kterých by svým poctivým atletickým pojetím pasoval. Snad si skvělou výkonnost minimálně udrží!

Nicolae Stanciu - 8 - U Stancia ve Slavii už se asi nedá příliš čekat, že by velké zápasy rozhodoval svými góly, jak mnozí snili při jeho příchodu. V Leicesteru od toho ale nebylo daleko a Nico zápas vlastně spolurozhodl svým fantastickým centrem na Provoda. Ještě v první půli pak dával výborný pas za obranu na Simu. Je z něj komplexní hráč, platný dopředu i dozadu.

Peter Olayinka - 7 - Olayinka obvykle bývá v Evropě naším tahounem, z tohoto pohledu bych řekl, že tento dvojzápas mu až tak nevyšel a patřil spíš k našim méně viditelným hráčům. V Anglii se mi líbil o něco více než v Praze. Zápas odmakal a připsal si i asistence, která jde ale hlavně za Simovou skvělou dělovkou. Z tohoto pohledu bych jako významnější viděl jeho "druhou asistenci" před prvním gólem, když výborně udržel míč a dal ho pod sebe Stanciovi.

Jan Kuchta - 6 - Skvěle odpracovaný zápas, i když ovoce této práce sklízel spíš tým než Kuchta. Ten se dostal k jednomu hlavičkovému zakončení, z toho se ale gólově mohl prosadit těžko. V první půli vybojoval i zajímavou standardku, tam se ale jinak skvělý rozhodčí přehlédl a zákrok obrátil.

Oscar Dorley - 7 - Byl  jsem rád, že za našeho těsného vedení šel na hřiště Oscar a ne Traoré, jak tomu bývalo v minulých letech zvykem. Ibrova výkonnost jde přeci jen dolů a jeho minela nás nejspíš stála postup do Ligy mistrů. Naopak Oscar se konečně v týmu zabydlel a je jeho platnou součástí, i když nehraje každý zápas. V Anglii naši hru skvěle sklidnil a s míčem si při rozehrávce vedl znamenitě.

Ondřej Lingr a Lukáš Masopust nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

R32 - Čtvrtek 25. 02. 2021 21:00

Evropská liga, 2020/2021
0 - 2
0 - 0
Leicester City
Leicester City

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

49. Lukáš Provod
79. Abdallah Sima

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Votypkaj     před 4 lety 26.02.2021 16:39 |  
    13 2

    Olayinka vybojoval první gól, když udržel míč po odkopu Kúdely a předal jej Nicovi, nebyl to jeho dvojzápas, ale za to, že byl u rozhodujích momentů mi přijde 6 možná až moc nízká :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Martin Platil     před 4 lety 26.02.2021 16:43 |  
    14 2

    Olayinka má přefinální a finální přihrávku na gól - kdo z dalších hráčů to má?

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Alanor (admin)     před 4 lety 26.02.2021 16:48 |  
      14 1

      Pánové, s tím Olayinkou máte pravdu. Ten míč před prvním gólem podržel velmi dobře a nevzal jsem to dostatečně v potaz. Opravím mu známku na 7.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        pinochet     před 4 lety 26.02.2021 19:02 |  
        1 1

        Respekt!

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      vršek     před 4 lety 26.02.2021 16:54 |  
      7 1

      Naprostý souhlas! Já bych jen opět doplnil a vyzdvihl to, že jak v prvním zápase, tak ještě více ve včerejším byl naším nejplatnějším hráčem při napadání a v defenzivní práci jej bylo celé hřiště. Zvláštní bylo jak ve druhém poločase, přímo v době kdy byl kritizován Bosákem a Brabcem za nevýrazné výkony vybojoval v souboji se dvěma protihráči náš rohový kop. Navíc je na jeho hře stále více patrné zlepšování jeho kombinačních schopností na úkor jeho dřívějšího "individualistického" hraní. Za mne by si všichni hráči za výkon ve včerejším zápase, proti takovému soupeři a hlavně s ohledem na to, že to nebylo nějaké "náhodné šťastné vítězství". ale 6O minut herní suverenity zasloužili minimálně známky 8. Já dal všem v hodnocení 10.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Markus     před 4 lety 26.02.2021 17:56 |  
        0 0

        Ten roh byl srandovní, to bylo jak letěl míč nahoru, udělal zmatek a vyšlo to :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Amos Kl     před 4 lety 26.02.2021 17:02 |  
    14 0

    Za mě Provod, Sima a Kúdela 10. A celkově to mám o stupeň výš. Uvědomme si, s kým jsme hráli...

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Papol     před 4 lety 26.02.2021 18:30 |  
      9 0

      Kuchta za 6? Vždyť makal a dřel. To že se nedostal do šance, by nemělo ovlivnit jeho hodnocení. Byl perfektní. V podstatě by žádný hráč v hodnocení neměl mít méně než 8. Hra Slavie, jako týmu, to byl koncert a je fakt třeba si uvědomit, proti jakému soupeři jsme hráli...

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        nedbal     před 4 lety 26.02.2021 18:59 |  
        0 0

        Pro zajímavost jsem si to porovnal se Sportem, kde má 9 hráčů stejné hodnocení a o to více je divné, že Kuchta tam má lepší známku o 2 stupně. (Olayinka má o 1 horší)

  4. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    JS (přítel SN)     před 4 lety 26.02.2021 17:03 |  
    9 24

    Hromada 7, Oscar 7, Kuchta 6?

    Pihou na Hromadově kráse bylo kromě penaltového zákroku ještě také fakt, že ztratil mraky míčů po nevynucených chybách a neustálé otáčení akcí dozadu. Ne, ne, ne. Oscar předvedl za pár minut DALEKO lepší výkon, než Hromada, přesto má taktéž sedmičku. S tím absolutně nesouhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      cheechoo1     před 4 lety 26.02.2021 18:38 |  
      11 1

      Jaký penaltový zákrok? Vždyť se ho nedotknul...

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        JS (přítel SN)     před 4 lety 26.02.2021 20:09 |  
        0 15

        Dotknul. Šlápnul.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    cvočkař Danda     před 4 lety 26.02.2021 17:21 |  
    18 0

    Díky za krásný večer,za fantastické výkony všech hráčů.Po zápasu se Sevillou můj nejlepší zážitek z footbalu.Slavii fandím už57 let a po desetiletích ústrků a cinknutých sezon se na stará kolena zase můžu těšit z toho jak naše SLAVIA zase válí.Všem hráčům dávám 10 a děkuju.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.02.2021 17:23) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    wymaz     před 4 lety 26.02.2021 17:27 |  
    6 4

    Výborný výkon od všech, nejen hráčů. Nehodnotil jsem, ale +- souhlasím, jen Jakub Hromada určitě nebyl lepší Kuchty. Jakubovi chybí sebejistota, v posledních utkáních co vidím, je nesvůj, nejistý. V určitých fázích hry je fantastický a pak udělá chybu, kterou by při svých zkušenostech udělat neměl.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    zeleznik2     před 4 lety 26.02.2021 18:38 |  
    5 1

    Byl jsem štědřejší, střelcům jsem dal desítky, nejnižší známka u mě 8.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Eskaes     před 4 lety 26.02.2021 19:06 |  
    10 0

    Celé roky si mnoho z nás stýskalo nad jediným: kdyby se tak v týmu probudil útočný střelec-šutér. Ta poslední část nádherné Jindrovy skládačky. A najednou se zjevil Sima. Je to trochu kruté, protože s každým zápasem míří výš a výš jako kometa a možná brzo zmizí z dohledu i nám, ale...i tak to stálo za to. Stále stoupáme a stále je to jízda.

    Díky, pánové a dámy!

  9. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Marek3     před 4 lety 26.02.2021 19:17 |  
    6 0

    Troufnu si rici ze jsme podali nejvyzralejsi a nejkomplexnejsi vykon co jsem videl od naseho (CR) klubu v evropskych poharech okoreneny nekolika individualnimy vykony svetove urovne (Provod, Zima, Kudela). Hodne se namluvilo (v mem British Telecom prenosu) o nevyraznem a spatnem vykonu Leicesteru. Ja tento pristup odmitam a domnivam se ze vcera by Slavia byla konkurenceschopna jakemukoliv klubu v Evrope a proste Leicester vymazala a fotbalove prehrala. Co bylo skvele ze se opet projevila nase lepsi fyzicka kondice o ktere nekteri znas uz trochu pochybovali (prerusovany treningovy proces kvuli covidu). Take se prokazala proziravost treneru kteri setrili hrace ve Zline. Co se tyce znamek tak bych se primluvil za lepsi znamku pro Oscara. Mel sem pocit ze po jeho prichodu se obraz hry zmenil opet v nas prospech.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Morb     před 4 lety 26.02.2021 20:12 |  
      0 0

      Říkáš Zlín, myslel si Teplice?

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Marek3     před 4 lety 26.02.2021 20:42 |  
        0 0

        Jj, diky

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        mart     před 4 lety 27.02.2021 08:19 |  
        0 0

        Zluty tricka, modry spodky. ... je to jedno, posetril hrace, to je dulezity :-)
        Jinak Oskar byl uzasnej. Jako zjeveni :-)
        A pred tim panove, ... mate pravdu. Porazili tym, ktery dokazal dat Liverpoolu za 12minut 3 goly.
        To nemuze bejt spatny, .... i kdyz Liverpool bohuzel trosku tape :-( (tedka navic i bez brankare )
        mart

  10. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Monarchie     před 4 lety 26.02.2021 19:49 |  
    3 0

    Jindro, to byl parforsní hon, to byl výřad. Známky jsou nižší, ale budiž. Je to úžasný úspěch a doufám, že nám to v neděli Proske úmyslně nepokazí.

  11. Hodnocení slávistů

    Slávista 51     před 4 lety 26.02.2021 20:29 |  
    2 1

    Jaké tedy od mnohých bude, pokud Slavia postoupí přes Rangers FC, kdy nyní dávají nízké známky ?

    • Re: Hodnocení slávistů

      ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 02:22 |  
      0 2

      já vim Alanor zvedne stupnici na 1 až 20

  12. Trpisovsky bilance evropske pohary

    Mike     před 4 lety 26.02.2021 20:53 |  
    13 0

    Na uvod- stali jsme se prvnim tymem v historii samostatné ceske ligy, ktery dokazal v play off hlavni souteze evropskych poharu vyradit alespon jeden tym z top 5 evropskych lig. A jeste Trpisovskeho bilance v hlavni soutezi evropskych poharu /bez predkol, vcetne skupinovych fazi a play off /. Celkem 26 zapasu s vyrovnanou bilanci 10 6 10 a v soubojich s tymy top 5 je bilance 6 4 8. Jednotlivi souperi- Anglie- Chelsea a Leicester, Spanelsko- Sevilla a Barcelona, Nemecko- Dortmund a Leverkusen, Italie- Inter, Francie- Bordeaux a Nice. Takze některé kluby patri mezi nejvetsi na svete, ty zbylé si mohou dovolit koupit hrace za cenu naseho rocniho rozpoctu. O to je bilance Jindry naprosto skvela. Podle me o nem mohu v klidu prohlásit, ze se jedna o nejuspesnejsiho povalecneho trenera Slavie.

    • Re: Trpisovsky bilance evropske pohary

      mart     před 4 lety 27.02.2021 08:31 |  
      0 0

      ..asi jeste ne, preci jen Rudi Vytlacil .... (ten sice se Slavii tolik nedokazal, ale, to nebyla jeho chyba, .... to byla holt doba.
      Mimochodem, mrknete na jeho (R.Vytlacil) kratky sumar na Wiki (doporucuji tu nemeckou verzi, ... on byl Rudi podobne jako Pepi Videnak, a tak nejak to tam maj lepe napsane)
      Co se ale pana Trpisovskeho tyce, .... asi ani nechapu. Neskutecnej pan Borec!

      • Re: Trpisovsky bilance evropske pohary

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 09:06 |  
        0 0

        A když se budu opírat jen o německou Wiki, tak co má pan Vytlačil se Slávií jako trenér?

        • Re: Trpisovsky bilance evropske pohary

          mart     před 4 lety 27.02.2021 09:28 |  
          1 0

          No, tak Slavii v 70 tych letech trenoval, dokonce si to i tak nejak pamatuju :-), na vanoce 1971 jsme byli s jedenacti Body posledni, a vymenil se trener. Novy trener, pan Linhart prohlasil, ze se pokusi vyhrat titul :-), ... no, a nebyl od toho zas tak moc daleko :-),. Po nem prisel pan Vytlacil...( a jen tak naokraj pan Vylacil se Slavii ziskal (jak hrac) 7 titulu).
          .... pred tim slavil uspechy jako trener Ceskoslovenska v Chile a v Tokio ( ale to vi kazdej)

  13. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    jipeslav (přítel SN)     před 4 lety 26.02.2021 20:55 |  
    1 1

    Dal jsem sedmičky a osmičky. Devítky a desítky si nechávám až na finále.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Eluin (přítel SN)     před 4 lety 26.02.2021 20:56 |  
    4 0

    Přál jsem si Deliho, ale nakonec jsem rád za Zimu, to byl velmi jistý výkon (a ten věk!). Jediný, kdo mi z hráčů nepřišel na výbornou byl Hromada (ten podle mě hrál naopak docela dobře v prvním zápase, kdy musel nahradit vyřazeného Holeše). S takovou se nemusíme bát nikoho, ten tým je silný po všech stránkách.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    japhy     před 4 lety 26.02.2021 21:02 |  
    5 10

    Dal jsem osmičku Bosákovi za podle mě plánovanou akci, když ten virus záměrně pojmenoval Čínský a ne jeho oficiálním názvem. Doba, kdy všichni používají názvy mutací podle zemí výskytu, ale virus samotný má svůj krásný neurčitý název, mi přijde poměrně pokrytecká.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      kapitan.pisoar     před 4 lety 26.02.2021 23:52 |  
      3 6

      Přesně, tím spíš, že Čína jako původce tu vinní USA, tu ČR, tu zase někoho jiného. Nazývat to čínský virus je víc než na místě.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      vršek     před 4 lety 27.02.2021 10:31 |  
      10 1

      Jistě. "Pan statečný" Jaromír Bosák. "Velký" a hlavně "dlouhodobý bojovník" proti korupci a nešvarům v českém fotbale. Kde byl pan Bosák ve chvílích "rudé" vlády pánů Košťála a Pelty nad českým fotbalem? Kolik let je zřejmě nejznámější tváří české TV sportovní žurnalistiky a jak se zasloužil o otevřené a hlavně objektivní popsání oné špíny ve fotbalovém prostředí? A to ne, jen "hrdinným" odsouzením "obětního beránka" Ivánka, ale i odsouzením dalších aktérů "cinklého jara" a to padni komu padni,,,,
      Už jenom to, že musí - zřejmě skutečně čínský vir, dle Vás záměrně pojmenovat právě v našem zápase, je dokladem toho, jak se tento člověk chce prezentovat jako onen statečný "bojovník pravdy".
      Mám jednu osobní zkušenost s tímto člověkem. Jistě jste zažili či alespoň slyšeli o úžasném derby, které se tak nějak podivně nepovedlo rozhodčímu Pavlínu Jirků. No, tak nějak si nevšiml tří jasných penaltových zákroků ve vápně Sparty (mimochodem KR poté uznala, že Slavia měla kopat dvě penalty - hurá spravedlnosti bylo učiněno zadost a jede se vesele rudě dál). Šel jsem tehdy po zápase diskutovat za "dřevěnku" a v průchodu u "vývěsky" se potkám s panem redaktorem. Povídám - tak co té špíně říkáte? a pan redaktor - co já?, co chcete?, proč já? Co byste chtěl? No, už tehdy jsem byl slávistický uplakánek... No a večer, v sestřihu v Brankách, bodech, vteřinách zápas komentoval kupodivu právě on. Dva sporné momenty tehdy samozřejmě bez "opakovaček" proběhly a kupodivu bez rozhořčení pana hrdinného bijce za očistu českého fotbalu...
      Pan Bosák je člověk, který zcela jistě velmi dobře ví o tom, jak to v českém fotbale funguje a jako všichni novináři má velmi dobré informace ze zákulisí, ale také velmi dobře ví, kdy je správný okamžik se "hrdinně být v prsa a otevřeně i pojmenovat skutečný stav věci". Tenhle pán určitě není ten, který by měl být adorován za nestrannost, objektivitu a už vůbec ne za statečnost.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        japhy     před 4 lety 27.02.2021 11:05 |  
        1 0

        Hele, v pohodě. Ale já tady neřeším jeho osobnost, ale jen ten jeden konkrétní čin.

        • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

          vršek     před 4 lety 27.02.2021 11:13 |  
          0 0

          Vždyť já taky. A právě toto, tento čin, myslím potvrzuje to, o co si něm myslím já.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        kapitan.pisoar     před 4 lety 27.02.2021 18:28 |  
        0 3

        Ale to platí pro všechny české sportovní "novináře" do jednoho. Teď jsem sledoval rozhovor s prasetem Mádlem v Reporéři ČT, kde popisoval jak věděl, jak že to ve fotbale celé funguje. Stejně jak všichni ti rádoby pisálci ve fotbal fokusech a jiných podcastech. Najednou jsou všichni hrdinové, všichni ví jak to bylo, ale nikdo nic neřekl...

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        wimpy     před 4 lety 27.02.2021 18:31 |  
        2 0

        Ale je ti jasný, že i když víš, jak to je, když nemáš důkazy, můžeš o tom mluvit u piva v hospodě, ale jako novinář do médií to pustit prostě nemůžeš?

  16. Dal jsem jim všem 10 a nazdar...

    tobro     před 4 lety 26.02.2021 21:05 |  
    2 1

    !!! SKS4EVER !!!

  17. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    1zippo1     před 4 lety 26.02.2021 21:27 |  
    4 1

    Všem za 12 a jedno mocmocmoc velikánský DĚKUJI !!!!!!!!

  18. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    mig52     před 4 lety 26.02.2021 22:39 |  
    3 5

    Alanore, souhlas s hodnocením, až na jednu výjimku. Dle mého názoru nás nestála postup do LM minela Traorého, ale ta Kolářova při první vyrovnávaci brance soupeře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 02:20 |  
      1 3

      nene, Koli šel pade na pade do souboje. to se stane. to není chyba ale smůla.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        mig52     před 4 lety 27.02.2021 07:02 |  
        2 5

        Coline, to není smůla, ale hrubice! Pro brankáře vždycky platilo, když jdeš ven z brány, musíš balón mít. Pokud ne, zůstaň na čáre! A Koli tam zůstat, lapne to do zubů, i na prsa by si to mohl ztlumit. Než budeš oponovat, pusť si tu situaci, prosím, možná se naše nazory sblíží. A měj pěknou sobotu. Jsem rad za tvůj názor, je to pro mne mnohem obohacující, než jakýsi palec hore-dole, kde si to nemůžu s borcem jiného názoru probrat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      mig52     před 4 lety 27.02.2021 06:53 |  
      3 3

      Bez ironie, jsem rád, že většině se vybíhání Koliho líbí. Je to super gólman + v dnešním kádru o ikona do kabiny. Ale to vápno fakt není jeho a Dánsku měl na vyřazení klíčový podíl. To není kritika, jen konstatování. Téměř každý hráč má rezervy, má je i Koli . Jsem prostě přesvědčen, že nepřijít Koliho promáchnutí v Dánsku, ukopali bychom to. Na druhe straně, kdyby to vápno ovládal, uz u nás není. A na rozdíl JiT jsou trenéři, kteří gólmana, který neovládá šestnáctku, nevezmou, byť by to nohama hrál jako Ronaldo. Proto si myslím, že u nás ještě zůstaneme neboť zahraniční scouti hledajíc super brankáře je mají rozebrané do šrobku a hráče, který má rezervy ve vybíhání a v tomto věku malou naději, že n to odstraní...

  19. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Cross     před 4 lety 27.02.2021 00:21 |  
    4 3

    Rozdíl mezi Simou a Hromadou jeden bod...není to málo, Ivane Pavloviči? (:-))).

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 02:24 |  
      2 6

      Kuba hrál velice dobře. je to DZ a tak není tolik vidět.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Cross     před 4 lety 27.02.2021 09:30 |  
        2 5

        Mno. Každý ten rozdíl mohl vidět. Mezi nimi tři body. Nikoli jeden.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    gazza     před 4 lety 27.02.2021 02:21 |  
    1 7

    Naprosto suprové hodnocení .Není co dodat speciélně za druhý poločas to sedí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 07:01 |  
      1 1

      .....davam si do archivu všechny takovéto pozápasové nebo předzápasové fotky.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 07:29 |  
    5 1

    koukal jsem na to asi po desátý a musím říct, že Simův gol se nedal chytit. stopeři v podstatě statovali, Schmeichel nevěděl kam to půjde a ten balon na tom mokrým pažitu dostal rychlost. Nehledě na Oliho/Simovu spolupráci, tak nám trávníkáři lestru hodně pomohli.

  22. tým

    obiwan     před 4 lety 27.02.2021 08:07 |  
    14 0

    Možná by stálo za to, hodnotit vedle hráčů i výkon trenéra...já se k tý fantastický noci chci ještě vrátit právě v tomto ohledu. Jsme zřejmě svědky zrodu největší trenérské legendy od dob dědka Maddena. Já ale chci upozornit hlavně na to, jakou partu dokázal trenér a lidé kolem někoho vybudovat. To, že vyhrajete na půdě anglickýho týmu a radujete se přes telefon s bývalým hráčem, který má na sobě v tu chvíli ten nejkrásnější dres na světě...to byl tak nesmírně silnej okamžik!!! Ano, někteří hráči podali a podávají skvělý individuální výkony, které v nich jistě probudil trenér, ale naše největší síla je v tý neskutečný soudržnosti a myšlence, jeden za všechny a všichni...Trenére, hluboká úklona a respekt!

    • Re: tým

      mig52     před 4 lety 27.02.2021 14:05 |  
      0 1

      Víš , obi, já mám problém s tím hrát doma zápas na to nedostat gól. Vždycky budu upřednostňovat jít za výhrou, protože matematicky je i ta o gól výhodnější než výsledek šul nul. Za tím si stojím a zápas v Dánsku mi to potvrdil. Ale je fakt, že je Jindřich utáhl na vařené nudli. Oni čekali vysoky presink od začátku s tím, že nás někdy vykombinují a bude hotovo. Jenže my trochu zalezli, vydrželi to do poločasu a pak udeřili. Od prvních sekund 2.půle bylo vidět, jak se hráči posunuli, jak začli presovat a oni se s tím už nesrovnali. Já si cením právě nejvíce toho, že jsme po gólu nezalezli, nepostavili autobus, pořád do nich bušili a sťali je zaslouženým 2.gólem. A pak už přišla úžasná vychutnávačka:).

      • Re: tým

        obiwan     před 4 lety 27.02.2021 18:00 |  
        0 0

        Ano, migu, chápu, ale vezmi si utkání s Chelsea, určitě jsme taky chtěli vyhrát, nakonec jsme jeli do Anglie s prohrou a nebýt jí, mohli jsme do poslední vteřiny hrát o postup. Taky bych rád viděl naši aktivitu a vítězství, ale tentokrát se mi zdálo, že ten zápas byl na "očuchání" soupeře a přípravu taktiky pro utkání venku a vyšlo to znamenitě. A co je pro mě ještě ohromující zjištění, jak si naši dokáží zvyknout na soupeřovu hru a přizpůsobit se - prvních možná dvacet minut jsme u všeho byli později a poletovali mezi soupeři, ale časem jsme chytli tempo, trávník netrávník...Ja su taký čťastný:-)

  23. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    mig52     před 4 lety 27.02.2021 08:09 |  
    10 1

    Skoro všechno bylo řečeno, ohodnoceny výkony hráčů a hlavně týmovost. Dle mne na té to stalo a tím by to mělo končit. S omluvou nekončím a byť to tu mnozí zmiňovali, cítím potřebu to zdůraznit. Na mysli mám výkon (výkonnost) Kúdely. On k nám přišel ve sportovně pokročilém věku, mnozí jsme se ptali probůh proč zrovna on. Jistě, v době přestupu hodně seriózni bek, ale v tomto věku pro Slavii??? Pak byl na postu 3-4 stopera, přes "věže " to bylo těžké. A on to nejen ustál, ale po jejich odchodu se stál klíčovým hráčem, a teď v součinnosti se Zimou totálně vymazal Vardiho a další hráče Lei. Jelikož hraje na místě, které není až tak fyzicky náročné tak doufám, že mu bude sloužit zdraví a ještě aspoň 2 roky vydrží. Nejen kvůli výkonům, ale i kabině, protože ten průvan tam může nastat, byť věřím, že JT ví, že víc jak 1-2 hráče nesmí pustif, pokud chce udržet kvalitu týmu. A prodavat za rakety. Dnes se zdají původně snové přestupy Suka a Cufa za podhodnocené. Smáli jsme se tomu, ale dnes bych Simu pod 50 fakt nepustil. V tomto směru bych si sedl s hráči a jejich agenty a jednoznačně jim nastínil, jak s přestupy a že odchody za hubičky fakt už ne, byť se může jednat o zajímavé destinace. A poslední věc. Když odcházely naše věže, nedovedli jsme si to bez nich představit. Ukázalo se, že nahrdit defenzivní hráče nějak jde. Nedovedu si představit, jak nahradíme ty ofenzivní - Olidlho a Simu??? Skvelí charakterove, pokorní, pracovití, výbušní, rychlí, skvělí do brejků, presinku, do obrany!!!, schopní dát gól nohama i hlavou, Abdalah při výskoku působí jako klon basketbalisty s volejbalistou.... Co po jejich připadém odchodu? Můžete sehnat za přestupové částky adekvátní nahradu, zvláště, když za dobré přestupy by se hradila akademie,coz by bylo super, protože by asi byly pozemky? Tvl., kdo toto bude mít trpělivost a nervy toto přečíst:)

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Slávista 51     před 4 lety 27.02.2021 08:50 |  
      3 1

      Třeba já. U Součka je ta tehdy nízká cena, pojištěna % při dalším jeho přestupu, U Coufala nevím. Jak to bude při dalších přestupech nevíme. Jedno je jisté, že za současného stavu, si vlastně hráči spolu s vedením mohou celkem vybírat, kam případně přestoupí, s ohledem na věk. Sima - je dnes kapitola sama o sobě a též trenér Trpišovský, zde se bude jednat o " srdíčko ", loajalitu, vděčnost.

      Akademie by měla mít nyní přednost, s tím že Slavia bude pokračovat v dosavadním trendu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        mig52     před 4 lety 27.02.2021 09:11 |  
        2 1

        Tak dík, potěšilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Fačín     před 4 lety 28.02.2021 09:54 |  
      0 2

      Úplně souhlasím s komentářem ohledně Simovy cenovky. Na začátku to pan Tvrdík sice řekl asi s nadsázkou, ale stává se z toho realita. 50 milionů liber je minimum a k tomu ideálně nějaký procenta z dalšího přestupu. A ne dřív jak za rok, musí ještě zažít plný Eden, jak skanduje jeho jméno.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    honza304     před 4 lety 27.02.2021 08:41 |  
    2 1

    Mne by skoro zajímalo, jak bys hodnotil hráče Leicestru. Teda spíš v tom pražským zápase. Jen tak pro srovnání.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    obiwan     před 4 lety 27.02.2021 08:55 |  
    1 6

    Alanore? Jsi si jistý, že Nico centroval úmyslně na Provoda? Nechtěl to poslat na Simu, kterého to naštěstí přeletělo? Nikam tím nemířím, jen si říkám, že pokud opravdu registroval Provoda a Simu jdoucího do souboje a fakt to myslel takhle, tak je to geniální centr:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      mig52     před 4 lety 27.02.2021 09:04 |  
      8 1

      Obi, a není to jedno. Dal to, jak jsme říkali v pralese, do ohně. 13x to nevyjde a po čtrnácté..... A je (bylo) nám úplně jedno, zda to prorval Lojzek či Jaryn....

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        obiwan     před 4 lety 27.02.2021 16:27 |  
        0 0

        Ahoj stíhačko:-) Ano, je to pochopitelně jedno, ta akce byla zkrátka úžasná:-) Jak píšu, nic jsem tím nemyslel, jen jsem reagoval na Alanorovu poznámku v hodnocení:-) A pochopitelně ví jen Nico, jak to chtěl udělat...spíš stojí za to sledovat tu akci celou, skvělý kop Kúdely, vynikající zpracování Oliho, luxusní centr, odtažení obránců Simou a precizní zakončení Provoda. Nové díly do fotbalových učebnic:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      vršek     před 4 lety 27.02.2021 10:55 |  
      6 1

      Pokud sledujete rozehrávku Stanciua prakticky ve všech zápasech je naprosto evidentní jeho geniální prostorové vnímání, periferní vidění, předvídavost a úchvatná kopací technika. Pokud se budeme dohadovat komu chtěl skutečně nahrát, můžeme se jen dohadovat, ví to jen Nico Stanciu (já bych spíš souhlasil s Alanorem). Ale nejpodstatnější je, že obě jeho nahrávky ve čtvrtečním zápase byly zcela úžasné a nebyly to jen nákopy "z nouze" jak se nám snažili u té první namluvit experti v Tv studiu.
      Neustálé poměřování fotbalových kvalit tohoto hráče jeho údajně nízkou produktivitou je pro mne nepochopitelné a hlavně naprosto nespravedlivé a neadekvátní pro posuzování jeho skutečných výkonů.
      Před zápasem bylo řečeno že má v letošní sezóně na svém kontě 29 přihrávek "do gólové šance", chyba není v něm, ale v umění spoluhráčů jím vytvořené šance proměnit.
      To samé platí i o jeho střelecké produktivitě. No, na 56 střeleckých pokusů nic moc, Jistě, A jistě jsou některé jeho zakončení nepřipravené, ale všimněte si kde končí jeho nepřesné střely. Jen opravdu výjimečně některá z nich končí tzv, na tribuně. Ten "rozpal" střel ve většině pokusů je neskutečný. Přesnost většiny zakončení je skvělá. A pro mně víceméně nepochopitelná, Něco podobného jako u Simy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Boo_SKS     před 4 lety 27.02.2021 11:14 |  
        10 1

        Vis, v cem je problem? Ze ty udajne myslenkove pochody Nica vysvetloval Brabec, stoper stare skoly, ktery byl zvykly vsechno vyhazovat na tribunu nebo co nejdal od branky, nebo Ludek Zelenka, tedy klasicke kladivo do vapna, ktere melo hruzostrasnou techniku a kreativitou opravdu neoplyvalo.

        Takze jasne, v jejich ocich byla prvni prihravka do sance osvobozujicim odkopem, ktery shodou nahod sel Simovi presne do behu a ta golova asistence byl centr naslepo, kdy zavrel oci a poslal to nekam do vapna, protoze takhle by to udelali oni.

        Ale Nico ma mnohem lepsi vnimani hry i prostoru, nez kdy meli oni, a tak i ten "osvobozujici" odkop neposle nazbarbuh, ale do mist, kde je jeho spoluhrac. A kvuli perfektni technice to dokaze provest tak presne, ze z toho muze byt sance. A ten gol? Nepochybuji, ze toto byla secvicena akci, kterou kluci piluji na treninku. Bylo videt, ze Sima i Provod presne vedeli, kam maji nabihat, aby si vzajemne neprekazeli, ale naopak jeden pokryl predni tyc a druhy to zaviral na zadni. Muzete si vsimnout, ze Sima ten mic v tom obrim vyskoku malem trefil, takze si fakt netroufnu tvrdit, ze Nico hledal zamerne zrovna Provoda, ale jsem si stoprocentne jisty, ze cilene centroval do prostoru, kam vedel, ze budou nabihat dva spoluhraci. A bud by to trknul Sima, nebo by alespon odtahl obrance a udelal prostor pro Provoda na zadni.

        A prave v tom byla ta asistence tak genialni, protoze teoreticky z ni mohli skorovat oba.

        • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

          vršek     před 4 lety 27.02.2021 11:41 |  
          6 0

          Naprostý souhlas.
          Přesně tak jsem hodnotil ony dva experty s kamarádem po zápase. Já měl Zelenku a Brabce v našem dresu hodně rád, často jsem se jich zastával a oba dva měli jiné kvality. Oba byli pro tehdejší Slavii velmi platnými, asi i nepostradatelnými hráči.
          Myslím, že právě tohle vnímání a popis našich fotbalových expertů je doklad toho jakým způsobem jsou bohužel vychováváni hráči u nás. Oni nejsou snad schopni ani pochopit, že nejde o náhodu, ale o něco chtěného a hlavně opakovaně realizovatelného. Proto je našim fotbalovým nadějím vštěpováno hlavně rychlé a jednoduché řešení bez ohledu na danou situaci i možnost řešení z prvního pohledu nesmyslného. Pravdou je, že podobné vnímání prostoru je zřejmě vrozené a nelze je naučit. Právě jakási dehonestace takovým popisem vlastně vede k tomu, že naši experti rozvoj těchto předpokladů u malých dětí dostatečně nepodporují a nerozvíjí.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 10:09 |  
    12 3

    Slunečné ráno ze Šumavy a u dobré kávy přeji Vám všem.:-))
    Ještě pořád si užívám ten krásný pocit ze hry našich kluků na "Lestru" a pevně věřím, že si kluci tímto zápasem "nabili" baterky do dalších zápasu a to i včetně zítřejšího Slovácka.
    Vycházím z filosofie Arthura Schopennhauera v tom smyslu, že kdo by nechtěl být součástí této zrozené věci v tom okamžiku, v tu chvíli. Tím mám na mysli, kdo by chtěl chybět v tomhle červenobílém týmu, kde je parta povýšena nad jednotlivce, ale výsledkem je i hodnota jednotlivců:-))???
    Děkuji Alanorovi za dobrou práci a známky.
    Pod dojmem postupu a výsledku se nebudu "mydlit" o to, jestli někomu " o štok výše nebo méně".
    Myslím, že kluci si dali cíl a po trochu váhavém začátku se mu začali přibližovat minutu za minutou a druhý poločas byl z naší strany opravdu výborný. Díky neúnavnému represingu a tlaku na balon už od naší zálohy a krajních hráčů, se nám postupně povedlo dostat "Lestr" do takového způsobu hry, kdy hráli od ničeho k ničemu a naopak naši kluci si dodali sebevědomí a dohráli zápas s grácií. To dokresluje situace, kdy šel Kuchta střídat a tomu turkovi stříkali nervy až kamsi. Vzpomněl jsem při si této scéně na film "Vesničko, má středisková...".
    Vyzdvihnout výkony někoho se mi zdá být trochu nespravedlivé, ale přeci jen...... Lukáš Provod.
    Spíš chci tentokrát moc pochválit naše trenéry.
    Poslání Oscara do pole byl senzační tah. Jednak si odpočinul Niko, Oscar ho zastal suprově a vodil tam jejich kompletní zálohu za nos, čímž pomohl hodně i Lukášovi Provodů. Ondra Lingr okamžitě výborně nahradil velmi dobrého Hromadu. A ještě se ukázali naši trenéři jako dobří psychologové....... Proč??
    Oni pomohli i Lukášovi Masopustů.... Sice přišel jen cca na deset minut i se střídáním, ale oni ho dali na post, kde nemusel nést tolik odpovědnosti směrem dozadu a mít "v kebuli", že něco pokazí. Ten kluk potřebuje prostě tu hlavu uvolnit a oni to tímhle tahem aspoň trochu dokázali. Masopust nahradil na 100% Kuchtu a dotíral na rozehrávku soupeře ve stejné intenzitě jako Honza Kuchta. I proto se angláni nedostali vůbec do žádného tlaku ani v posledních pár minutách. Snad to Lukášovi pomůže a najde se. Je to poctivý kluk a potřebuje každou dobrou minutu. Kabina mu fandí a to je dobře.
    Kluci si neměli čas ani pořádně odfrknout (snad se aspoň vykoupali) a už zítra hrajeme na Slovácku. Je to fofr.
    Věřím klukům, že se i na Slovácku poperou o body a že mají chuť si to rozdat.
    Terén snad bude dobrý a to ostatní komentovat nebudu.
    Kluci ví, co je na Slovácku čeká a určitě se vyburcují k bojovnému výkonu.
    "Dat iustus frena superbis" - Markus Aurelius
    Spravedlivý drží na uzdě vzpupné........
    Tak pěkný den a s úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (27.02.2021 11:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      popin     před 4 lety 27.02.2021 10:46 |  
      5 0

      Výstižné, díky. Doplnil bych ještě oba krajní beky, moc se tu v komentářích neobjevují. Dostali nejnižší známky - ano, hlavně na začátku tam měli pár okének, ale v našem systému hrají vlastně 2 posty- krajního obránce a křídlo k tomu, tedy na 2 postech logicky se dá udělat 2x tolik chyb. Ale ty sprinty tam a zpět, neustálý pohyb a kontakt s protihráči, klobouk dolů, oba mají fyzičku jak hrom. Když jsem v 80 min při gólu Simy viděl, jak Bořil nasprintoval do pozice středního útočníka, nevěřil jsem svým očím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      Boo_SKS     před 4 lety 27.02.2021 11:00 |  
      14 0

      Ja bych mozna jeste vyzvihl Alexandra Baha. Ten kluk je u nas neco pres mesic, uplne preskocil ten neustale omilany aklimatizacni pulrok a podobne jako Vlada Coufal ve West Hamu, tedy prakticky po par trenincich, okamzite naskocil do zakladni sestavy a hraje skvele. V Dansku byl zvykly hrat v jinem stylu, ale i tak se hned zapracoval a ve svem asi dosud nejdulezitejsim zapase kariery nam pomohl porazit na jeho hristi treti tym Premier League a jeste se dostat do sestavy kola celé Evropske ligy! Vzpomenme si, jak dlouho trvalo Provodovi nebo Sevcikovi, nez se dokazali prosadit, ale on - cizinec - se stal okamzite oporou. Skvely hrac, velky sympatak a vynikajici nakup, ktery si dle me zaslouzi specialni pochvalu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 11:15 |  
        10 0

        Máte pravdu oba:-)) a díky za doplnění.
        U Baha si navíc cením jeho vyhodnocování těch "mikrosituácích" v zápase. kdy se okamžitě poučí ze své vlastní chyby a další herní okamžik díky tomu řeší daleko líp. A má skvělého učitele v Ondrovi Kúdelovi:-)).
        Teď jsem dočetl tu hrůzu co napsal novinář Procházka o tom, jakou "náhodou" pro nás jsou příznivé losy v MOL poháru. Už prý zase hrajeme doma a dokonce jsme si snad zařídili losem i tu naší jmenovkyni. Logikou tohoto jeho trapného uvažování jsme tak logicky zařídili ve Švýcarsku, že hrajeme s Rangers první zápas také doma. Kam až se pan Procházka snížil, to už mi hlava nebere.
        No nic.......
        S úctou k Vám
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      DF007     před 4 lety 27.02.2021 11:08 |  
      4 0

      Dobré dopoledne, jen malinko doplním poznámku k Lukáši Masopustovi. On sice vystřídal Honzu Kuchtu, ale v závěru nahradil Petera Olayinku na kraji a bránil na levé straně.
      Teď hlavně uspět na Slovácku a dalších ligových zápasech, protože právě díky ligovým vavřínům můžeme zažívat krásné okamžiky v Evropě.

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 11:17 |  
        0 0

        To je v pohodě příteli. Máte pravdu, byl víc tam, jak píšete......
        S úctou
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 11:18 |  
        0 0

        Díky moc Akulsi,
        jen to potvrzuje to, co je výše uvedeno a dobrá práce... :-)).
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      ColinSKS     před 4 lety 27.02.2021 12:03 |  
      0 4

      .. krasné zhodnocení. Jen bych vypíchl víc Oscara, ten je tam vodil jako pejsky, ne lišky. Je vidět, že levý bek pro něj není to pravé. :) vše dobré a pozdravujte krále šumavy :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      mig52     před 4 lety 27.02.2021 13:33 |  
      0 1

      Kamaráde Sokrate,dík za příhodný citát i názory. Rád bych je "obohatil", ale momentálně nestíhám. Snad později, byť to určitě zasuplují jiní ogaři. Tak si užijme pěkné sobotní poLeic.odpoledne. Však si to všichni zasloužíme.

  27. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    wotlemburg     před 4 lety 27.02.2021 10:48 |  
    4 1

    Tak jsem si olepil na vítězství Slavie v EL v kurzu 27.0 u Tipsportu. U Fortuny je to 33.0. Dokud jsem v euforii.

    • Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

      houston (přítel SN)     před 4 lety 27.02.2021 11:11 |  
      6 0

      Budu ti zápas co zápas držet palce !

  28. Re: Hodnocení slávistů - Leicester - Slavia 0:2

    wotlemburg     před 4 lety 27.02.2021 14:29 |  
    1 2

    WHU zatím na Man City 1:1 poločas