Doufejme,že to takhle nedopadne.Myslím,že v Evropské lize a i v Lize mistrů by se zápasy měly odehrát.Samozřejmě na utkání by mohli přijet jen hráči,kteří budou mít negativní test.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Původní komentář: Taky si říkám, že pro tyhle specifický případy by měla být výjimka při dodržení jasně stanovených podmínek. Při cestování na neutrální hřiště se možnost infekce ještě zvyšuje.. Skrýt původní komentář
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Delaji tam z vas dobre ovce.Corona panika .Ta vlada tam chce vylozene lidi nasrat.V polsku ,italii se to rozvolnuje a bolsevici u nas vse utahuji.Tady se decka vraci do skol ,restaurace ,bary,fitka zacinaji fungovat,, tak jako veskere sporty.Jak dlouho si tam od te komunisticke sebranky jeste nechate vylozene srat na hlavu?Corona pokud tu vubec je ,tak tu jiz bude a musi se stim naucit zit!Lidi nemuzou byt zavreni v kleci cely zivot.Na to pamatujte u voleb.Tady jde jen o prachy a business pro nekoho.Zakazat sportovat to je sila.Z decek se stanou kulicky sadla.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Corona pokud vubec je? Zajímavé. Kupříkladu zpráva ČSÚ: V předcházejícím pětiletém období 2015–2019 překročil denní počet zemřelých hodnotu 450 pouze jedenkrát, v roce 2020 byl denní počet úmrtí takto vysoký nepřetržitě od 18. října do 19. listopadu. Ale to budou asi ty autonehody, vid ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To máš pravdu, na druhou stranu utahovat profisport, kde se testuje snad obden, to je síla. Prostě před odletem otestovat, tak jako na podzim a nazdar. Podobný problém teď řeší i Liverpool, nedostal vízum na zápas s Lipskem.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To naprosto souhlasím. Opravdu. Taky mi to přijde na palici. Ale trochu jsem si tu "zvýšil obočí" nad tím, že kolega diskutér tak trochu zpochybnil tu srágoru, co je kolem nás ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Zaregistrovals ty články, kterak ve světě ubejvá rapidně nakaženejch a chudáci nevědí, co s tím. USA 45 % dolů za tři neděle, Evropa 30 %, jen v Česku to stoupá a stoupá...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Především fakt, že naše vláda nemá nejmenší představu, co se kolem ní děje a opatření tahá jako králíky z klobouku. Jediné, na co si dávají pozor, aby nepoškodili někoho opravdu silného, s velkými obraty a kvalitními právníky.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
V Německu je to trochu jiná situace. My jsme ale fakticky v posledních měsících v přepočtu případů na počet obyvatel fakticky nejhorší na celém světě (když nepočítám třeba Andoru) a ohledně úmrtí to je podobné. Tam na první místo směřujeme. Takže lze pochopit, že se ostatní uzavírají před námi, ale opak teď moc nemá smysl, si myslím.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Jsme na fotbalovém foru, nikoliv politickém, tak to sem vůbec netahej. Vždyť už tady je 32 let demokracie, to vše budeme furt svalovat na předcházející režim? Vždyť je to nyní již irelevantní. A když jseš tak dobrý, tak přijeď, nevím, kde teď sídlíš a pojď to vzít do ruky a rázem budeme bez covidu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Výsledkem produkce předcházejícího režimu je současný česko-slovenský premiér, takže bych si nemyslel, že už je to dávno. Dokud tady na nejvýznamnějších postech budou komunističtí pohrobci, které volí obyvatelé s pro mě nepochopitelnou nostalgií po starém režimu nebo co, tak máme pořád co do činění s dobou před 32 a více lety...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Hele, ta bestie tady je, dokladem jsou vysoký počty nakažených, hospitalizovaných a bohužel i zemřelých. Důvodů bude víc, jednak mnohými "samorosty" typu Klause zatvrzelý nerespektování hygienických opatření a současně často chaotické a matoucí vládní prohlášení a neschopnost státu zorganizovat funkční a efektivní očkování obyvatelstva. Vím, že dodávky vakcín váznou, my ale nebyli schopni rychle vyočkovat ani zásoby, které jsme už měli. Izrael je pro nás nedostižný scifi.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Kouření tady máme bohužel roky, to není nic novýho, covid nikdo "neužívá" záměrně, je to další zdravotní komplikace, kterou chce každej zastavit, kuřák i nekuřák.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Běžnou praxí dosavadních virových pandemií bylo prohnat se populací, zanechat po sobě paseku v závislosti na své smrtnosti a během dvou let zmizet, minimálně z úrovně pandemické. Je možné, že díky těm opatřením, které se prvně v historii daří aplikovat, ji tu zdržíme třeba pět let, čímž získá čas na mutace a celkový počet obětí bude mnohem větší, než kdyby se nedělalo nic. Nebo se stihne vakcinace a obětí bude méně. Ale ta opatření nejsou automaticky a absolutně správné řešení.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Já nehájím opatření en bloc, jen že nemůžene čekat s rukama v klíně jako to bylo při epidemiích dřív. Dnes už jsme schopný poměrně rychle vyvinout účinnou vakcínu na daný kmen, na který i po jeho mutací dle posledních zpráv z Izraele zabírá vakcína od Pfizeru. Takže vše závisí na co nejrychlejší proočkovanosti aspoń 70 % lidstva.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To se musíš zeptat jejich výrobců, docela i chápu, že zčistajasna uspokojit poptávky z celýho světa nebude zrovna jednoduchý, musí rozšiřovat výrobu a stavět nový závody. Jinak nehájím jejich smluvní politiku, např. ta AstraZeneca měla od EU zaplacenou její objednávku a dodávky s odvoláním na rozšiřování výroby krátila, ale v GB dodávala dle smlouvy s humorným odůvodněním, že GB smlouvu uzavřela dřív než EU.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Ne, tomuhle opravdu nerozumím. Že nejde naplánovat čas vývoje, to chápu, ale že nejsou hotové fabriky, které by jich vytvořily bambilion, to mi hlava nebere. Je to jasně úkol číslo jedna, den zpoždění stojí víc, než může stát ta fabrika a mě přijde, že na to všichni dlabou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tak když vyvíjeli vakcínu, tak nemohli vědět, jestli vůbec budou úspěšný a současně s vývojem stavět další závody, by mohl být slušný hazard. Ta poptávka je enormní a kdyby si už dřív byli jistí, že vakcína bude takhle účinná, tak jako každej normální obchodník, kterej vidí obrovskej odbyt, by výrobní kapacitu masově rozšiřovali i třeba za cenu velkýho zadlužení, ptz tenhle byznys by byl sakra ziskovej.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Neměl by to v dnešní době financovat někdo globálně? Jestli jako chtěj výrobu vakcíny nechat na neviditelné ruce trhu, jak mi můžou na druhou stranu říkat, že si mám zavřít provozovnu?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Ono s rozšířením výroby nejde ani tak o peníze, jako rychlost práci. Tyhle farmaceutický giganti nejsou žádný chudáčci a i kdyby požádaly o půjčky, tak to nic neurychlí. Chápu, že zavřený provozovny takovou dobu je v mnoha případech až likvidační i přes státní kompenzace, ale je to furt omezení kontaktů a šíření nákazy. Jak bude stoupat proočkovanost, budou klesat všechna čísla a bude se rozvolňovat. Očkování je alfou a omegou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Já tedy vidím jeden základní problém: Zakázali shromažďování, ale pouze v rámci zábavy.... stále se chodí do práce.... Lidé se setkají ve skladu, u výrobního pásu... na stavbě se potkávají zedníci, instalatéři, tesaři, klempíři... a je to v pořádku... ale kdyby ta samá gruppa vytáhla balón a šla na hřiště, tak na ní zavolají policajty... To je prostě padlý na hlavu...
Do krámů se může v takovém počtu, aby každý měl 15 metrů čtverečních... OK, někdo zjistil, že tohle je potřeba, tak fajn... ale proč se tedy nemůže do ostatních krámů? V čem je jiných 15 metrů čtverečních v potravinách a v elektru.... a v čem je jiným 15 metrů čtverečních v muzeu? Tam jsem kolikrát měl pro sebe celou místnost, tak proč musí být zavřena? Proč nestačí stejná pravidla pro všechny?
A o toho vlezeš do MHD... Karosa má 30 metrů čtverečních (no, dobře 27,5)... takže třetí člověk, který vleze dovnitř porušuje nařízení... tedy porušoval by, kdyby se najednou z toho autobusu stala prodejna...
Tak buď si řekneme, že každý člověk potřebuje 15 m2, nebo ne - nelze říct, že v krámě to potřebuje a v autobuse ne...
A takhle to máme tady se vším.... co se smí v rámci zaměstnání, to se nesmí v rámci zábavy - to se nedá vydržet dlouho - vždyť teď už jsou ve stavu, že by za orosený půllitr plzeňského vraždili...
jako lék bych měl: zavřít všechno - nejezdí MHD, benzínky jsou zavřený, krámy taky (maximálně základní potraviny na určitou oblast a ceny garantovaný státem)... do práce jdou pouze záchranné složky pracovníci elektráren, plynáren a vodáren.... všichni otestovaní a naočkovaní....
Ale to všechno jenom na deset dní - s vyhlášením 14 dní dopředu... deset dní trvá karanténa, tak to musí stačit...
A já věřím tomu, že takhle pojaté by to lidi dorželi... protože by měli před sebou to světlo na konci tunelu ... deset dní, to je jeden týden a dva víkendy z toho jeden o den prodloužený, to nic není - každý by si mohl výrobu, či byznys naplánovat.... Ale prostě po těch deseti dnech všechno otevřít - za jasných pravidel, ale otevřít... pro každý obor lidské činnosti lze vymyslet pravidla, aby se riziko přenosu minimalizovalo... dá to práci a myšlení, ale jde to...
A kdyby se čísla zhoršovala, tak zase to samé o dva měsíce později - dlouho dopředu vyhlásit - to lidé vezmou... a zase na deset dní - klidně to tak udělat na rok dopředu, i když se čísla zhoršovat nebudou: 8.; 16.; 24.; 32.; 40. a 48. týden v roce... to máš únor, duben, červen, srpen, říjen a prosinec...to nic není - každý bude vědět, že si v tomhle týdnu nemá nic plánovat, bude sedět doma...
Očkování není úplně nutné, to je jenom bonus :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tak z těch zavřenejch služeb daně taky nevytahaj a je jich asi dvojnásobek, než průmyslu. Ale ten průmysl by vysoudil náhrady, stejně jako řetězce. Malé a bezbranné je nutno řezat.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Nedovedu si představit, že by můj zaměstnavatel (automotive segment, nadnárodní) na deset dní stopnul práci. Smluvní pokuty od klientů by byly likvidační, šance to dohnat nulová, výpomoc zahraničních poboček pochybná už z principu a nereálná logisticky, určitě ne během dvou týdnů. A fabriku někde v Hondurasu nebo Číně, kam denně odjíždí kontejner, nebude zajímat, že je to pro vyšší dobro, sondovali jsme.
Zní to dobře, totální blackout mi připadal sympatický už před rokem, když to začalo, ale ekonomicky jsme všichni tak provázaní, že by to byl opravdu totální blackout, a nikoliv desetidenní :)
A současné vakcíny, jestli jsem to pochopil správně, netvoří imuitu, ale odolnost. Očkovaný člověk se může nakazit a je v nižší míře infekční, vakcína brání množení viru a tím pádem i těžšímu průběhu nemoci. Tady se ale rád nechám opravit, lovím hodně hluboko v paměti a mimo svoji profesi.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To je jeden úhel pohledu. Můj je ten, že podle ČSU bylo k roku 2020 v ČR zaměstnáno 27% ekonomicky činných lidí v průmyslu, ve službách necelá 4%. Zatímco na průmyslu a logistice závisí kompletní zásobování a mzdy 27 procent výdělečných lidí, na službách, které jsou omezené (krása, wellness, zábava) už to budou v důsledku desetiny nebo setiny procent. Proto chápu, že se omezuje tam, kde to bude mít nejmenší dopad na ekonomiku, a kde je to logické, protože kadeřnice, nehty, točený pivo a 100 kg na benchpress zkrátka může počkat. Chápu, že to není fér, ale je to menší zlo.
A když jsme u hospod - žiji v obci o šesti tisících obyvatelích. Máme tu jedenáct (!!) hospod. Všechny zaměstnávají pingly za minimum + dýška. Polovina z nich byla na krach už před koronou. Ta druhá je na krach těď. Tu první vlastnili majitelé, kteří si mysleli, že mít hospodu je způsob, jak se dostat k BMW za mega na operativní leasing a sedět doma na zadku a mít pohodu. Těch mi líto opravdu není :) Z toho druhého typu mám jednu přímo před domem. Co se zavřely hospody máme doma klid, nikdo nám nezvrací před dveře, nemočí na plot, nekope do popelnice nebo do kočky, nehází plechovky a vajgly do okrasných keřů... Je to subjektivní a záleží na lokalitě. A restaurace tady mají větší obraty než před koronou, stačilo začít rozvážet. Zaměstnance si drží a jsou spokojení.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Pokud by šla ta samá skupina spolupracovníků s mičudou si ven čutnout, tak pravděpodobnost nákazy je mezi nimi je pořád stejná jako v práci, ale cestou se zase potkají s dalšími lidmi, takže možnost nákazy se zvýší.
Nás pravdu, že riziko nákazy třeba v muzeu je daleko nižší než třeba v potravinách, ale návštěvu muzea považuju v současný době za věc zbytnou a i když je tam riziko nákazy 00prd, tak tam je.
Doprava je zejména ve velkých městech nezbytná klíčová infrastruktura, bez které je chod města mrtvý.
S tím desetidenním OFF režimem včetně docházení do práce ale se zachováním všech záchranných složek a chodu kritické infrastruktury je zajímavý, smělý až revoluční nápad, možná bys těm vládním expertům ukázal, jak se mají podobné krizové situace řešit.
Očkování není nutné, ale je-li prováděno hlavně rychle a intenzivně, tak významně zkrátí všechna covidová omezení a přiblíží normální režim v zemi.
Každopádně pod Blatným se houpe židle, a proto posílám na Úřad vlády Tvoje jméno, Karle, neboť vidím, že to know-how máš a je už třeba ten marasmus ukončit. Teď je tady ale velké dilema, zdali jsi schopen pojmout a řádně vykonávat obě fce, admina SN + ministra zdravotnictví. :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
No samolibej narcis Klaus to veřejně demonstrativně až teatrálně odmítá a dává tak příklad jednodušším lidem, který tomu uvěří. Kalousek se za svý pochybení s vypitým pivem v prostoru restaurace, který nedělal se záměrem se nijak zviditelnit, normálně omluvil a pokutu 3000,- zaplatil a jsem si jist, že podruhý už to neudělá. To Klause bez roušky nebo s rouškou na bradě jsme viděli už víckrát a určitě ne naposled.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Pan Prezident Klaus má totiž naprostou pravdu a nebojí se jí říct, proto je současným establishmentem démonizován a prstem se na něj ukazuje, že je to on, kdo za to může.
Nemoc tady je a bude, ale pan Prezident to říká správně - dřív se izolovali nemocní, teď se zavírají zdraví. Lidi jsou v rámci jakéhosi "vyššího dobra" sprostě okrádáni. Konec v nedohlednu. Já s manželkou jsme přišli už o desetitisíce, no už to budou asi statisíce. Za jeden rok těchto úžasných "opatření", která navíc evidentně nefungují (nejmíň "nakažených" bylo v létě, kdy bylo "rozvolněno", zajímavé, že?). No a potom to vládní garnitura hodí na "lidi", že to nedodržují. Kdo co nedodržuje? V MHD jsem za celý rok neviděl jediného člověka bez roušky. Hospody jsou zavřený, když někdo zkusí rebelovat, hned se na něj zaklekne (včetně "uvědomělých" médií). Ať ukážou a řeknou, kdo co konkrétně nedodržuje. Je to jen další lež a výmluva, proč to nefunguje. Kdyby se nic nezavíralo, nemusely by se vymýšlet kompenzace (které stejně dostanou jen vyvolení), virus by tu byl stejně, ale odeznělo by to rychleji, protože by se rychleji promořilo. Mrtví by byli stejně, kdo to má přežít, ten to přežije, kdo ne, nepřežije. Doktoři akorát brečí, že mají moc práce (hlavně top strašák Kubek), ale když je teď manželka nemocná, tak žádné léky nedostane (dejte si čaj!), mě zavřou do karantény, přestože mi nic není. Kdyby se nic nezavíralo a žilo normálně, už je "epidemie" pryč. A ty ušetřený prachy se mohli investovat do stavby nových nemocnic, proškolení nového personálu a jejich řádnému zaplacení, aby lidi byli motivováni tu práci dělat. Už je to rok, co vláda akorát zavírá lidi doma a následně jim nadává, že to nedodržují, přestože na to nemají důkazy. Neudělali jediný pozitivní krok, který by čemukoliv pomohl.
Sakra to jsem se zase rozepsal, seru na to, jdu radši hrát Heroesy.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Po první jarní vlně se čísla snížila, proto se to na léto rozvolnilo, jenže v jeho závěru to zase nečekaně stouplo, tak to museli zase utáhnout. Všechna opatření nejsou ideální, ale něco se k omezení rizika šíření nákazy dělat musí. Kdyby se to rozvolnilo a nechalo přirozeně "poklausovsku" promořit, tak zkolabujou nemocnice a na kremace budeme vozit za hranice. Pokud tvé ženě nepředepsali žádnou medikaci, tak buď rád, že má lehčí průběh, což se léčí konzervativně jako "obyčejná" chřipka nebo nachlazení. Pokud má teplotu, tak klasický vypotit do postele, acylpyrin, čaj.
Původní komentář: Po první jarní vlně se čísla snížila, proto se to na léto rozvolnilo, jenže v jeho závěru to zase nečekaně stouplo, tak to museli zase utáhnout. Všechna opatření nejsou ideální, ale něco se k omezení rizika šíření nákazy dělat musí. Kdyby se to rozvolnilo a nechalo přirozeně "poklausovsku" promořit, tak zkolabujou nemocnice a na kremace budeme vozit za hranice. Pod tvé ženě nepředepsali žádnou medikaci, tak buď rád, že má lehčí průběh, což se léčí konzervativně jako "obyčejná" chřipka nebo nachlazení. Pokud má teplotu, tak klasický vypotit do postele, acylpyrin, čaj.. Skrýt původní komentář
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Nestouplo to "nečekaně v závěru léta". Stouplo to naopak velice očekávaně na začátku září s návratem dětí do škol. To snad muselo bejt jasný každýmu, že se to stane, mně to tedy jasný bylo...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Gazzo v Polsku se opravdu rozlila vlna odporu, ale vše zase hezky rychle utichlo. V Zabrze policejní komando rozjebalo diskotéku jako rusáci demonstrace za použití slzného plynu obušků a pralizérů. Sám premiér Morawiecki pravda čelí tlaku na otevírání ekomomiky, ale v Polsku to zaroven vře kvůli potratovému zákonu a proto polská vláda musi v něčem lidem slevit. Morewiecki na jednu stranu slíbil otevření nákupních center a od 14.2. i hotelů ale zároveň říká že pokud lidi nebudou dodržovat veškerá pravidla, vše zase zavřou. Tak a omlouvám se za vlákno mimo téma SLAVIA
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To je asi nejvýstižnější :). Zásadní problém je virus, jeho nevyzpytatelnost, zákeřnost, šíření. Bojuje se s tím různě, lépe či hůře, ale nadáváním na restrikce se to určitě nevyřeší. Komunikuji teď s lidmi (až stovkami) prakticky z celého světa ohledně dlouho připravované akce na léto, která tedy směřuje, přinejmenším převážně, k virtuální podobě. Ohledně možného příjezdu dostávám odpovědi typu - Asi ne, celá země je prakticky uzavřena a zůstane do konce roku (např. Austrálie), nemůžeme cestovat. Zakazuje mně to zaměstnavatel. Možná přijedu, pokud se dostanu k vakcíně apod. Samozřejmě teď nikdo nic neví, ani my. Ale určitě to není jen problém naší vlády, jakkoli nejsem přítelem jejího předsedy.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Ano, další případ idiotských rozhodnutí, nemající nic společného se skutečnou situací. Nějaký vymaštěný úředník na pokyn ještě vymaštěnějšího politika učiní jakési opatření, vůbec nedomyslí konsekvence a žádná diskuse nebude, protože by museli přiznat, že vymysleli další kokotinu. Nakonec to stejně hoděj na lidi, že nedodržujou nařízení a můžem si za to sami. Chce se mi blejt.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Asi to schytám, ale já nepatřím mezi ty oni jak píšeš. Snažím se užívat si života, v rámci možností to se rozumí. Nechápu ty co neustále brečí, křičí, kritizují a hledají nějakého nepřítele. Každý strůjcem svého štěstí... :)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Neboj, jsem slušně vychován.. :) Fakt už mám prču z toho neustálého brekotu...jasně, je to průser, také mne to sere, nemohu dělat to co bych chtěl. Přes zimu jsem chodil do sauny, nemohu. Budiž, tak jsem si ji koupil domu. Se spolužáky jsme se scházeli pravidelně na večeři v restauraci, nejde to. Budiž, scházíme se vždy u někoho doma, po testech, méně často, ale jde to.. Každý den se psem do lesa, mám dílnu, těším se na jaro (zahrada, kolo). Snad bude lépe, někdo vidí sklenici poloplnou někdo poloprázdnou...:) Uplakánků je celej svět...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Že ty porušuješ opatření a děláš si z baráku hospodu je tvoje věc, ale někoho baví brečet, ať si pobrečí, tak mu to přej.
Jakej program vypsali na sauny, že bych si nějakou taky pořídil? :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Však já jim to přeju, píšu že z toho mám prču...:) Byl jsem překvapen, že taková infra sauna není až tak drahá a můžeš ji umístit třeba do chodby, koupelny apod. , stačí zásuvka. Jsem nadšenej. Finskou saunu si vyrobím sám., zbyla mi minerální vlna ze zateplování baráku, palubky mám rovněž, sud na ochlazování také . :)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Infra je skvělá, je jen jiná než finská.. Můžeš tam být mnohem déle, je léčivější díky paprskům, ochlazuješ se ve vlažné vodě. Ochlazuji se ve sprše... Potíš se déle. V infrasauně můžeš být jednorázově cca 40 minut, ve finské tak 10-15 minut, ale musíš dát tak 2 až 3 cykly..
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Asi neznáš,,, nenudíš. Potíš se po 15 minutách, takže dalších 30 minut, což je docela masakr. Mám tam rádio, přehrávač, lampičku na čtení.. Nicméně nuda v sauně je právě žádoucí...:).
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Vsak ja to delam uplne stejne jak pises, ale sere me to... protoze mam uz tak dokurvenej zivot a do toho jeste tohle. Me je asi i jedno, ze nemuzu zit jak chci, ale delaji z deti co pracně vychovavam blbce... distancni výuka je o hovne a ve volném case muzou jen cumet do telefonu... nikam nemuzes. Jedes na vylet a jsi skoro zločinec. Nemas se kde ohřát, najíst jako clovek, dokonce si dojit na hajzl. Pak vidis, jak si buresova stara letimdo Dubaje a otvírá se ti kudla v kapse! Hodne velka a rezava!
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Promiň, ale proč by nemohla žena premiéra odletět do Dubaje, když tam může de facto odletět každý? Dnes a denně na mne z různých článků útočí fotky herců, zpěváků apod. z Malediv, Zanzibaru, Scheyšel apod.. Tak o co jde? Že nikam nemůžeš není pravda, zákaz vycházení do přírody není. Můžeš vzít kluky na víkend do lesa, na hory apod. Holt jim namažeš chleba se šunkou, pití vezmeš do termosky, něco na převlečení hodíš do auta. :) Za mých dětských let se trávily prázdniny pod stanem, vařilo se na lihovém vařiči, spalo na nafukovačce, vzpomínám na to více než na dovolenou v luxusním hotelu v Mexicu...:) Ale aby bylo jasno, já tento stav nijak neobhajuji ani ho nevítám.. Jen to beru jak to běží...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tos asi špatně pochopil, zákaz vycházení je, a to po celý den, s výjimkami nákupů, cest k lékaři, do práce, za rodinami, do přírody... Takže vlastně kamkoli. Do Dubaje tedy asi zrovna ne.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
A sami přitom co? To, že odjede taxikem na letiště jako Havlová, herečka xy, herec yz, apod. zvyšuje riziko? Ale howno... Cestovat není zakázáno... Mnohem větší riziko je, když se stovky blbů tlačej na sjezdovkách a nemají ani roušky...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To já si zrovna myslím, že je větší riziko odjet do Dubaje a přinést sem nějakou exotickou mutaci.
Jinak na sjezdovkách by se ti blbové asi netlačili, kdyby jim pustili vleky.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Jsme nejhorší na světě s covidem i kompenzacema, to se někde projevit musí. :-)
Dnes jsem četl Babiše, že prodloužení nouzového stavu má vyjednat Blatný. Tak doufám, že mu řekne, že od patnáctého vyplácí podnikatelům čtyři pětiny obratu. :-))
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tomu se říká jít příkladem. Já vedu jen tým pěti lidí a tohle mám na paměti vždycky - stokrát mě můžou srát roušky, ale prostě ji v kanclu mám, to samé s jakýmikoli pravidly nebo když je potřeba máknout přesčas. Prostě si nedovedu představit po někom něco chtít a sám dělat opak. Burešova stará ať si letí kam chce třeba i s tím jejím nabíječem, ale pak jaksi nemůže estébák fňukat na tom svém facebooku, jak jsou lidi hrozní, když jedou na hory sáňkovat nebo na běžky. Ale on to už předvedl v létě s tou výzvou utrácet v ČR a sám vypadl do Řecka.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
nemyslím pehy. skus se na to podívat z helikoptéry. já bych v jejich botách být nechtěl. protože cokoli uděláš, dostaneš náklad. v tomto souhlasím s necichem. co se mi nelíbí je absence (nejen u nás) nějakého strukturování, sportovci jsou testovaní a tudíž o parník bezpečnější než rodiny s boby ve špindlu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Jsou za to placení a pakliže se podílí na vyhlášení restrikcí a doporučení, mají jít příkladem a striktně je dodržovat. Pakliže jsme tu pravidelnými svědky toho, jak tu policisté či představitelé vládní většiny vědomě tato opatření porušují, zasloužená kritika je jednoznačně na místě. Démonizace bobů či běžkování ve Špindlu už je takový vrcholný vrtoch. Nejrizikovější je totiž na parkovišti nasadit běžky, vběhnout do stopy a maximálně míjet jiné běžkaře nebo jít s dítětem někam do ústraní na svah, aby si zabobovalo...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Upřímně to nechci a doufám, že budeme hrát v Edenu. Nicméně pokud by bylo nejhůř, Drážďany jsou lehce přes hodinku od Prahy. Nevím, jak Sasíci, ale když vzali půjčeného Pepíka do mančaftu, tak by se mohli odvděčit i naší alternativní čtyřzápasovou hostovačkou (jdeme až do finále!).
Velesovy rohy! Hráči každý rok v pohárech touží po soupeři z Anglie, jsou namotivovaní a připraveni podat co nejlepší výkon a vysloužit si tím případně i angažmá na ostrovech a teď tohle. Doufám, že se najde řešení a to utkání se za každou cenu odehraje. Fotbalovy svaz by se měl za nás tady primluvit. Kdyby se ten zápas u nás zrušil a došlo by ke kontumaci, byla by to neskutečná a nezaslouzena facka hráčům, kteří skvěle reprezentují nejen Slavii, ale celý český fotbal.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tady je zas kverulantů... zavřete kušny, seďte doma na zadku, omezte kontakty na nezbytné minimum, dodržujte opatření, nechte si píchnout vakcínu, jak psal Jarda na twitter, a pak se ty počty nakažených začnou snižovat. Jo a Leicester sem pustit, zavřít do karantény a kontumace 3:0 pro domácí, precedenty tu jsou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Vynechám tu pasáž o "sezení doma na zadku", to se mi totiž otvírá kudla v kapse...
Ale s tou kontumací bohužel nemáš pravdu. Kontumace by byla v náš neprospěch, protože:
citace z článku o Lipsku a Liverpoolu:
"Pokud by Lipsko nedokázalo konání zápasu zajistit, prohrálo by ho kontumačně 0:3."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Stůj nebo seď, to je mi fuk, prostě omez kontakty na nezbytné minimum, ty kudlo v kapse.
To s tím Leicesterem je samozřejmě nesmysl a nadsázka, to se stát nemůže a ani nikdo ze Slavie by to nechtěl. Všichni se na to těší a chtějí to odehrát. Snad to půjde v Edenu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Zásadní problém vidím v tom, že do zaměstnání, která nejsou strategicky důležitá, ale zaměstnavatel má takové právníky, který by stát svlékli z gatí, se stále chodí. Že se nesmí do malých obchodů, ale lidé se soustřeďují v supermarketech, kde v davech tráví násobky času. Ten problém není v lidech, ale v alibistické vládě.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Řešení typu otestovaný Leicester přiletí letadlem, autobus Slavie ho přepravuje přímo do hotelu na stadionu na Slavii, kde bude také předzápasový trénink, po zápase stejně opačným směrem. To by mělo vyhovovat všem a půjde spíše o úřady, jakou budou chtít hrát roli....
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Protože jako pořadatel musí zajistit všechny náležitosti potřebné k odehrání utkání. Pokud nedostaneme výjimku, zápas bude kontumován v náš neprospěch 0:3.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Slovan zkontumovali kvůli tomu, že nenastoupil k zápasu. A k zápasu nenastoupil proto, že před hotelem stála policie, která by ho sebrala, kdyby vylezl ven. Což už ale není věc domácích, ti byli nastoupeni u středového kruhu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Pardon za zdvojení příspěvku, ale aby to bylo jasné:
"„Pokud by omezení platná v dané zemi mohla vést k neuskutečnění zápasu, může domácí klub navrhnout alternativní konání akce, které může být v neutrální zemi. Pokud tak neučiní a není možné hrát na jiném místě nebo v jiném termínu, prohrává domácí klub kontumačně 0:3," praví se v aktualizovaných předpisech pro vyřazovací část pohárů."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Máš pravdu, i když je to docela sporné. Pokud Leicester nedostane výjimku, nařízení v ČR ani tak nevedou k nemožnosti uspořádat zápas. Celkem by mě zajímalo, kde v Evropě se teď najde země, v níž opatření dovolí přijmout dva týmy z dalších zemí.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
To je hloupost proč by to mělo bejt kontumovaný v náš neprospěch Slavia bude připravená a je věc anglánů se sem dostat nikdo jim nezakazuje hrát jenom sem musí přiletět dřív.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tak ještě jednou chlapci, to není žádný můj výmysl, ale oficiální zdroje:
"„Pokud by omezení platná v dané zemi mohla vést k neuskutečnění zápasu, může domácí klub navrhnout alternativní konání akce, které může být v neutrální zemi. Pokud tak neučiní a není možné hrát na jiném místě nebo v jiném termínu, prohrává domácí klub kontumačně 0:3," praví se v aktualizovaných předpisech pro vyřazovací část pohárů."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
A na to ti tu chlapče odpovidaji jini, že v našich možnostech je uspořadat ten zapas, jen budou muset anglani na 5 dni do karanteny, stejne jako my po priletu do čr. My do ni pujdeme, tak nevidim duvod, proč by tam Leicester nešel tež. Pokud by na to nepřistoupili, tak je to JEJICH problem a ne naš.. a kontumovali by je ne nas.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Přesně tak musí si rozmyslet co je pro ně přednější EL nebo liga a na jeden zápas poslat B tým nebo si zápas v lize odložit stejně na tom bude Slavia v odvetě.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Tady to spíš bude na úrovni národních federací. Primární hledisko pro UEFA jsou prachy a čím víc anglických klubů se dostane do závěrečných kol, tím ta hromada bude větší, takže logicky nebudou dělat administrativní zásahy proti nim.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Já tomu také nerozumím. Jsou určitá pravidla v této době, která sportovní klub nemůže ovlivnit. Tudíž by Leicester měl být ve chvíli výkopu v Edenu připraven, jak píšeš. Je už jeho věcí, že musí dodržet 5 dní karanténu, holt si odloží zápas s Liverpoolem, tak jako my si asi budeme muset v odvetě odložit zápas se Slováckem právě kvůli té 5ti denní karanténě. Jak jsem se dnes díval na podmínky se vstupem do VB, tak je třeba negativní test ne starší 72 hodin a 10 dní karanténa, kterou lze zkrátit podstoupením 2. testu na 5 dní. Samozřejmě nevím, zda pro sportovní kluby existují nějaké výjimky ve VB.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Přesne, jestli s odloženim zapasu v anglii maji problemy, je to jejich problem...at si ho vyřeši...pořad si myslim, že vyjimku u nas dostanou, prileti, začutaj si, odleti, ale stve me, jestli oni by nemuseli v anglii do karanteny a my v cesku jo..ale tady uz je nastaveno tolik zvlastnich pravidel, ze se nedivim uz nicemu..
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Ale to bych vůbec nevylučoval :). Určitě by nás tam přijali přívětivě. Kdyby tam byli diváci, což nebudou, tak by nám možná i fandili. Aspoň Suk tvrdí, že už nám také fandí. Pak bychom tedy museli v Anglii týden zůstat do odvety.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
větší pí*ovinu snad nelze vymyslet. zrovna sportovní kluby vynakládají miliony na testování hráčů. Takže jsou "bezpeční" . já toto prostě nechápu. na horách tuny lidí bobuje, pořádají se párty, ale ti kdo jsou testovaní hrát nemůžou. to je na hlavu postavený.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Až se půjde vyhodit Babiš, Blatný, Prymula, Schillerová, Benešová a další nekompetentní zjevy z oken Strakovky do Vltavy, dejte mi vědět, kdy a kde je sraz.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Víš ty vůbec kde Strakovka je ? A jak daleko je od Vltavy ? Píšeš kraviny, chceš být zajímavý a vtipný. Doufám, že v příštích volbách budeš kandidovat a všem ukážeš, jak se to má dělat. Divím se, že se tak málo angažuješ, když máš nyní jedinečnou příležitost porazit covid na celém světě.
Vláda zvládnout tisíce lidí řádících tam, kde nemají co dělat nedokáže, tak si bude honit triko na stovkách pravidelně testovaných sportovců ? Je to banda pitomců !
Že vláda je nekompetentní, obzvlášť Blatný, je nesporné, nicméně jak by měla zvládnout tisíce lidí, aniž by na ně neposlala armádu s tankama, mi není úplně jasné. Lidi se chovají jak hovada.
Vojtěch je nekompetentní, Prymula je nekompetentní, Blatný je nekompetentní... hele, není problém spíš v nás? Ani jeden z těch pánů není zrovna slaboduchý hlupák a zrovna třeba Blatný je špičkový lékař s mezinárodním renomé... já ti nevím, ale mám pocit, že problém bude spíš v nás, než v ministrech. Nebo kdo by to podle tebe měl jít dělat?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
"V krajním případě mohl německý klub prohrát kontumačně 0:3.", nechápu, soupeř se nedostaví k zápasu a domácí prohrají kontumačně 0:3, to je neuvěřitelné
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Nevím, proč dostáváš debilní minusy za normální dotaz a názor. Proč by měl domácí klub řešit, že se za současné situace nedostaví k zápasu? Jak jsem si přečetl, tak od 13.1.platí ve V.B. následující: - negativní test PSCR ne starší 72 hodin a současně 10 dní karanténa, lze zkrátit podstoupením 2.testu na dobu 5 dnů. Nevím, samozřejmě, zda platí i pro profes sportovce. Kdyby platilo, tak bude mít L taky problém. Navíc, když jsem si přečetl, že je "nemyslitelné", aby nehrál kvůli EL proti Liverpoolu ligu, tak jsem z toho paf. My jsme PL a vy jste jen nějaká česká liga, či co? .....
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
U nas,stejne jako na Slovensku,britska mutace uz prevazuje/prevazila,takze jestli se MZ ted zacina bat teto mutace,tak prisli opet asi o 3 mesice s krizkem po funuse. Ted uz nesmyslne opatreni. Bohuzel.
To je výborné. Už jsem chtěl napsat, že v Leicesteru moc nemrzne, ale není to tak úplně pravda. Nicméně na zmrzlá hřiště asi moc zvyklí nejsou. Tady se dá čekat v tu dobu klidně -10 C i míň. Dva týdny minimálně má dost mrznout. Myslím, že už se tráva nedá tak moc vyhřívat, takže lze čekat zmrzlé hřiště. Možná nakonec se nám ten zápas v Příbrami (a následné tréninky na zmrzlém hřišti) bude hodit. Přece jen si trochu hráči zvyknou. Vzpomeňme na památný zápas s AS Roma na zasněženém Strahově. Sebevědomí Italové dostali 2:0 a pak v prodloužení odvety v Římě dal svůj životní gól Vávra na 3:1 pro AS a šli jsme do semifinále proti Bordeaux se Zidanem.
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/slavia-dostala-vyjimku-a-leicester-muze-prijet-do-prahy/1993498
"Slavia dostala výjimku a Leicester může přijet do Prahy"
tak to je moc dobře
"Slávisté počítají s tím, že po návratu z odvety, která je v Leicesteru na programu ve čtvrtek 25. února, budou muset do pětidenní izolace."
tohle nechápu, před cca měsícem skoro všichni prošli covidem, tak jaká pak "pětidenní izolace", do ní by snad měli jít jen ty, co ještě neprodělali covid?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Jelikoz je to pod Uefa tak poklekavni neni povine .Jestli nasi kleknou i kdyz je tam u nas cernych vic nez dost, tak nejen pro me ,ale pro dost vernych fans je to konec
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Komentáře (156)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Srdcar114 před 4 lety 05.02.2021 16:05 |Doufejme,že to takhle nedopadne.Myslím,že v Evropské lize a i v Lize mistrů by se zápasy měly odehrát.Samozřejmě na utkání by mohli přijet jen hráči,kteří budou mít negativní test.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 16:33 |Taky si říkám, že pro tyhle specifický případy by měla být výjimka při dodržení jasně stanovených podmínek. Při cestování na neutrální hřiště se možnost infekce ještě zvyšuje.
Edit: A je to tady, Slavia už nadhodila možnost výjimky pro Leicester, je vidět, že z oficiàlek to tady čtou, ale nepřispívaj. :-) https://www.sport.cz/hokej/extraliga/clanek/2077963-trinec-i-sparta-slavi-vyhru-extralize-vladnou-prazane-energie-doma-propadla.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2021 00:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Taky si říkám, že pro tyhle specifický případy by měla být výjimka při dodržení jasně stanovených podmínek. Při cestování na neutrální hřiště se možnost infekce ještě zvyšuje..
Skrýt původní komentář
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Papol před 4 lety 05.02.2021 17:44 |To absolutně souhlasím, a na druhé straně při současné situaci, kde takové neutrální hřiště nalézt? V jaké zemi, když jich je většina rizikových.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 06.02.2021 00:39 |Chybička se vloudila, chtělo by to víc oprav. :-) https://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/2080078-slavia-v-problemech-ktere-chce-resit-vyjimkou-kde-bude-nakonec-hrat-s-liskami.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2021 00:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Chybička se bloudila, chtělo by to víc oprav. :-) https://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/2080078-slavia-v-problemech-ktere-chce-resit-vyjimkou-kde-bude-nakonec-hrat-s-liskami.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez .
Skrýt původní komentář
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
gazza před 4 lety 05.02.2021 16:22 |Delaji tam z vas dobre ovce.Corona panika .Ta vlada tam chce vylozene lidi nasrat.V polsku ,italii se to rozvolnuje a bolsevici u nas vse utahuji.Tady se decka vraci do skol ,restaurace ,bary,fitka zacinaji fungovat,, tak jako veskere sporty.Jak dlouho si tam od te komunisticke sebranky jeste nechate vylozene srat na hlavu?Corona pokud tu vubec je ,tak tu jiz bude a musi se stim naucit zit!Lidi nemuzou byt zavreni v kleci cely zivot.Na to pamatujte u voleb.Tady jde jen o prachy a business pro nekoho.Zakazat sportovat to je sila.Z decek se stanou kulicky sadla.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 05.02.2021 17:04 |Corona pokud vubec je? Zajímavé. Kupříkladu zpráva ČSÚ: V předcházejícím pětiletém období 2015–2019 překročil denní počet zemřelých hodnotu 450 pouze jedenkrát, v roce 2020 byl denní počet úmrtí takto vysoký nepřetržitě od 18. října do 19. listopadu. Ale to budou asi ty autonehody, vid ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
carevitchando před 4 lety 05.02.2021 17:22 |To máš pravdu, na druhou stranu utahovat profisport, kde se testuje snad obden, to je síla. Prostě před odletem otestovat, tak jako na podzim a nazdar. Podobný problém teď řeší i Liverpool, nedostal vízum na zápas s Lipskem.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 05.02.2021 17:29 |To naprosto souhlasím. Opravdu. Taky mi to přijde na palici. Ale trochu jsem si tu "zvýšil obočí" nad tím, že kolega diskutér tak trochu zpochybnil tu srágoru, co je kolem nás ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
gazza před 4 lety 05.02.2021 17:34 |Však Jo ,tak se zamkni doma na tři západy a vůbec nevycházej ven .Já jdu do fitka a na bazén .Čau.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 05.02.2021 17:38 |Děkuji za plodnou diskusi ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wotlemburg před 4 lety 05.02.2021 18:10 |Hergot ty musíš mít pekáč buchet
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:49 |V hlavě :))
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 17:36 |Zaregistrovals ty články, kterak ve světě ubejvá rapidně nakaženejch a chudáci nevědí, co s tím. USA 45 % dolů za tři neděle, Evropa 30 %, jen v Česku to stoupá a stoupá...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 05.02.2021 17:40 |A tím naznačuješ copak? :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 17:42 |Především fakt, že naše vláda nemá nejmenší představu, co se kolem ní děje a opatření tahá jako králíky z klobouku. Jediné, na co si dávají pozor, aby nepoškodili někoho opravdu silného, s velkými obraty a kvalitními právníky.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 05.02.2021 17:48 |Tak to vubec s tebou nejsem v rozporu. To, že Burešova parta co nám vládne je soubor diletantů, o tom nemám pochyb (už dlouho) ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 17:51 |Takže jí jen stěží můžeme věřit o jakou srágoru že se to jedná. A to vcelku nepopírám, že kolem nás nějaká je, jen si nejsem úplně jistej jaká.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Gino před 4 lety 05.02.2021 18:48 |Ja je teda nezaregistroval :)
A pro vsechny... chlapi, nenechte si tim vztekem na Babise uplne zatemnit mozek.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 18:49 |například (něco podobného jsem zahlédl i na iDnes, ale bylo to Premium):
https://www.mix24.cz/bod-zlomu-pocet-nakazenych-koronavirem-ve-svete-rychle-pada-vedci-se-jen-dohaduji-o-duvodu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=ZOQ2u91z8HV-202102051213
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
rak (přítel SN) před 4 lety 05.02.2021 18:03 |V Německu je to trochu jiná situace. My jsme ale fakticky v posledních měsících v přepočtu případů na počet obyvatel fakticky nejhorší na celém světě (když nepočítám třeba Andoru) a ohledně úmrtí to je podobné. Tam na první místo směřujeme. Takže lze pochopit, že se ostatní uzavírají před námi, ale opak teď moc nemá smysl, si myslím.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Papol před 4 lety 05.02.2021 17:51 |Jsme na fotbalovém foru, nikoliv politickém, tak to sem vůbec netahej. Vždyť už tady je 32 let demokracie, to vše budeme furt svalovat na předcházející režim? Vždyť je to nyní již irelevantní. A když jseš tak dobrý, tak přijeď, nevím, kde teď sídlíš a pojď to vzít do ruky a rázem budeme bez covidu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Martin 58 před 4 lety 06.02.2021 10:50 |Výsledkem produkce předcházejícího režimu je současný česko-slovenský premiér, takže bych si nemyslel, že už je to dávno. Dokud tady na nejvýznamnějších postech budou komunističtí pohrobci, které volí obyvatelé s pro mě nepochopitelnou nostalgií po starém režimu nebo co, tak máme pořád co do činění s dobou před 32 a více lety...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 19:33 |Hele, ta bestie tady je, dokladem jsou vysoký počty nakažených, hospitalizovaných a bohužel i zemřelých. Důvodů bude víc, jednak mnohými "samorosty" typu Klause zatvrzelý nerespektování hygienických opatření a současně často chaotické a matoucí vládní prohlášení a neschopnost státu zorganizovat funkční a efektivní očkování obyvatelstva. Vím, že dodávky vakcín váznou, my ale nebyli schopni rychle vyočkovat ani zásoby, které jsme už měli. Izrael je pro nás nedostižný scifi.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 19:34 |Kdybys mluvil například o kouření, ta první věta by mohla být stejná.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 19:40 |Kouření tady máme bohužel roky, to není nic novýho, covid nikdo "neužívá" záměrně, je to další zdravotní komplikace, kterou chce každej zastavit, kuřák i nekuřák.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 19:46 |Běžnou praxí dosavadních virových pandemií bylo prohnat se populací, zanechat po sobě paseku v závislosti na své smrtnosti a během dvou let zmizet, minimálně z úrovně pandemické. Je možné, že díky těm opatřením, které se prvně v historii daří aplikovat, ji tu zdržíme třeba pět let, čímž získá čas na mutace a celkový počet obětí bude mnohem větší, než kdyby se nedělalo nic. Nebo se stihne vakcinace a obětí bude méně. Ale ta opatření nejsou automaticky a absolutně správné řešení.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 20:06 |Já nehájím opatření en bloc, jen že nemůžene čekat s rukama v klíně jako to bylo při epidemiích dřív. Dnes už jsme schopný poměrně rychle vyvinout účinnou vakcínu na daný kmen, na který i po jeho mutací dle posledních zpráv z Izraele zabírá vakcína od Pfizeru. Takže vše závisí na co nejrychlejší proočkovanosti aspoń 70 % lidstva.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:08 |A teď mi vysvětli, jak je možné, že tu vakcínu umíme tak rychle vyvinout, ale nedokážeme ji vyrobit?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 20:24 |To se musíš zeptat jejich výrobců, docela i chápu, že zčistajasna uspokojit poptávky z celýho světa nebude zrovna jednoduchý, musí rozšiřovat výrobu a stavět nový závody. Jinak nehájím jejich smluvní politiku, např. ta AstraZeneca měla od EU zaplacenou její objednávku a dodávky s odvoláním na rozšiřování výroby krátila, ale v GB dodávala dle smlouvy s humorným odůvodněním, že GB smlouvu uzavřela dřív než EU.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:27 |Ne, tomuhle opravdu nerozumím. Že nejde naplánovat čas vývoje, to chápu, ale že nejsou hotové fabriky, které by jich vytvořily bambilion, to mi hlava nebere. Je to jasně úkol číslo jedna, den zpoždění stojí víc, než může stát ta fabrika a mě přijde, že na to všichni dlabou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 20:37 |Tak když vyvíjeli vakcínu, tak nemohli vědět, jestli vůbec budou úspěšný a současně s vývojem stavět další závody, by mohl být slušný hazard. Ta poptávka je enormní a kdyby si už dřív byli jistí, že vakcína bude takhle účinná, tak jako každej normální obchodník, kterej vidí obrovskej odbyt, by výrobní kapacitu masově rozšiřovali i třeba za cenu velkýho zadlužení, ptz tenhle byznys by byl sakra ziskovej.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:49 |Neměl by to v dnešní době financovat někdo globálně? Jestli jako chtěj výrobu vakcíny nechat na neviditelné ruce trhu, jak mi můžou na druhou stranu říkat, že si mám zavřít provozovnu?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 21:05 |Ono s rozšířením výroby nejde ani tak o peníze, jako rychlost práci. Tyhle farmaceutický giganti nejsou žádný chudáčci a i kdyby požádaly o půjčky, tak to nic neurychlí. Chápu, že zavřený provozovny takovou dobu je v mnoha případech až likvidační i přes státní kompenzace, ale je to furt omezení kontaktů a šíření nákazy. Jak bude stoupat proočkovanost, budou klesat všechna čísla a bude se rozvolňovat. Očkování je alfou a omegou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
kjandourek (admin) před 4 lety 05.02.2021 21:26 |Já tedy vidím jeden základní problém: Zakázali shromažďování, ale pouze v rámci zábavy.... stále se chodí do práce.... Lidé se setkají ve skladu, u výrobního pásu... na stavbě se potkávají zedníci, instalatéři, tesaři, klempíři... a je to v pořádku... ale kdyby ta samá gruppa vytáhla balón a šla na hřiště, tak na ní zavolají policajty... To je prostě padlý na hlavu...
Do krámů se může v takovém počtu, aby každý měl 15 metrů čtverečních... OK, někdo zjistil, že tohle je potřeba, tak fajn... ale proč se tedy nemůže do ostatních krámů? V čem je jiných 15 metrů čtverečních v potravinách a v elektru.... a v čem je jiným 15 metrů čtverečních v muzeu? Tam jsem kolikrát měl pro sebe celou místnost, tak proč musí být zavřena? Proč nestačí stejná pravidla pro všechny?
A o toho vlezeš do MHD... Karosa má 30 metrů čtverečních (no, dobře 27,5)... takže třetí člověk, který vleze dovnitř porušuje nařízení... tedy porušoval by, kdyby se najednou z toho autobusu stala prodejna...
Tak buď si řekneme, že každý člověk potřebuje 15 m2, nebo ne - nelze říct, že v krámě to potřebuje a v autobuse ne...
A takhle to máme tady se vším.... co se smí v rámci zaměstnání, to se nesmí v rámci zábavy - to se nedá vydržet dlouho - vždyť teď už jsou ve stavu, že by za orosený půllitr plzeňského vraždili...
jako lék bych měl: zavřít všechno - nejezdí MHD, benzínky jsou zavřený, krámy taky (maximálně základní potraviny na určitou oblast a ceny garantovaný státem)... do práce jdou pouze záchranné složky pracovníci elektráren, plynáren a vodáren.... všichni otestovaní a naočkovaní....
Ale to všechno jenom na deset dní - s vyhlášením 14 dní dopředu... deset dní trvá karanténa, tak to musí stačit...
A já věřím tomu, že takhle pojaté by to lidi dorželi... protože by měli před sebou to světlo na konci tunelu ... deset dní, to je jeden týden a dva víkendy z toho jeden o den prodloužený, to nic není - každý by si mohl výrobu, či byznys naplánovat.... Ale prostě po těch deseti dnech všechno otevřít - za jasných pravidel, ale otevřít... pro každý obor lidské činnosti lze vymyslet pravidla, aby se riziko přenosu minimalizovalo... dá to práci a myšlení, ale jde to...
A kdyby se čísla zhoršovala, tak zase to samé o dva měsíce později - dlouho dopředu vyhlásit - to lidé vezmou... a zase na deset dní - klidně to tak udělat na rok dopředu, i když se čísla zhoršovat nebudou: 8.; 16.; 24.; 32.; 40. a 48. týden v roce... to máš únor, duben, červen, srpen, říjen a prosinec...to nic není - každý bude vědět, že si v tomhle týdnu nemá nic plánovat, bude sedět doma...
Očkování není úplně nutné, to je jenom bonus :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:29 |To se nestalo proto, že velcí hráči mají právníky a ti by je žalovali.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
kjandourek (admin) před 4 lety 05.02.2021 21:34 |Tak hlavě potřebují prachy.... tedy daně... a kdyby neběžela práce, tak by lidé nedostávali plat... a tudíž by se neplnila státní kasa, že?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:37 |Tak z těch zavřenejch služeb daně taky nevytahaj a je jich asi dvojnásobek, než průmyslu. Ale ten průmysl by vysoudil náhrady, stejně jako řetězce. Malé a bezbranné je nutno řezat.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Mrakomor před 4 lety 05.02.2021 21:56 |Nedovedu si představit, že by můj zaměstnavatel (automotive segment, nadnárodní) na deset dní stopnul práci. Smluvní pokuty od klientů by byly likvidační, šance to dohnat nulová, výpomoc zahraničních poboček pochybná už z principu a nereálná logisticky, určitě ne během dvou týdnů. A fabriku někde v Hondurasu nebo Číně, kam denně odjíždí kontejner, nebude zajímat, že je to pro vyšší dobro, sondovali jsme.
Zní to dobře, totální blackout mi připadal sympatický už před rokem, když to začalo, ale ekonomicky jsme všichni tak provázaní, že by to byl opravdu totální blackout, a nikoliv desetidenní :)
A současné vakcíny, jestli jsem to pochopil správně, netvoří imuitu, ale odolnost. Očkovaný člověk se může nakazit a je v nižší míře infekční, vakcína brání množení viru a tím pádem i těžšímu průběhu nemoci. Tady se ale rád nechám opravit, lovím hodně hluboko v paměti a mimo svoji profesi.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 22:25 |A o tom je tu řeč. Když stát zavírá hospody, měl by zavřít i tvého zaměstnavatele. Jenže jeho právníci by ho následně svlékli z kůže.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Mrakomor před 4 lety 06.02.2021 10:03 |To je jeden úhel pohledu. Můj je ten, že podle ČSU bylo k roku 2020 v ČR zaměstnáno 27% ekonomicky činných lidí v průmyslu, ve službách necelá 4%. Zatímco na průmyslu a logistice závisí kompletní zásobování a mzdy 27 procent výdělečných lidí, na službách, které jsou omezené (krása, wellness, zábava) už to budou v důsledku desetiny nebo setiny procent. Proto chápu, že se omezuje tam, kde to bude mít nejmenší dopad na ekonomiku, a kde je to logické, protože kadeřnice, nehty, točený pivo a 100 kg na benchpress zkrátka může počkat. Chápu, že to není fér, ale je to menší zlo.
A když jsme u hospod - žiji v obci o šesti tisících obyvatelích. Máme tu jedenáct (!!) hospod. Všechny zaměstnávají pingly za minimum + dýška. Polovina z nich byla na krach už před koronou. Ta druhá je na krach těď. Tu první vlastnili majitelé, kteří si mysleli, že mít hospodu je způsob, jak se dostat k BMW za mega na operativní leasing a sedět doma na zadku a mít pohodu. Těch mi líto opravdu není :) Z toho druhého typu mám jednu přímo před domem. Co se zavřely hospody máme doma klid, nikdo nám nezvrací před dveře, nemočí na plot, nekope do popelnice nebo do kočky, nehází plechovky a vajgly do okrasných keřů... Je to subjektivní a záleží na lokalitě. A restaurace tady mají větší obraty než před koronou, stačilo začít rozvážet. Zaměstnance si drží a jsou spokojení.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 05.02.2021 22:18 |Pokud by šla ta samá skupina spolupracovníků s mičudou si ven čutnout, tak pravděpodobnost nákazy je mezi nimi je pořád stejná jako v práci, ale cestou se zase potkají s dalšími lidmi, takže možnost nákazy se zvýší.
Nás pravdu, že riziko nákazy třeba v muzeu je daleko nižší než třeba v potravinách, ale návštěvu muzea považuju v současný době za věc zbytnou a i když je tam riziko nákazy 00prd, tak tam je.
Doprava je zejména ve velkých městech nezbytná klíčová infrastruktura, bez které je chod města mrtvý.
S tím desetidenním OFF režimem včetně docházení do práce ale se zachováním všech záchranných složek a chodu kritické infrastruktury je zajímavý, smělý až revoluční nápad, možná bys těm vládním expertům ukázal, jak se mají podobné krizové situace řešit.
Očkování není nutné, ale je-li prováděno hlavně rychle a intenzivně, tak významně zkrátí všechna covidová omezení a přiblíží normální režim v zemi.
Každopádně pod Blatným se houpe židle, a proto posílám na Úřad vlády Tvoje jméno, Karle, neboť vidím, že to know-how máš a je už třeba ten marasmus ukončit. Teď je tady ale velké dilema, zdali jsi schopen pojmout a řádně vykonávat obě fce, admina SN + ministra zdravotnictví. :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 08:44 |Tak určitě, může za to Klaus... A co Kalousek?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 06.02.2021 11:00 |No samolibej narcis Klaus to veřejně demonstrativně až teatrálně odmítá a dává tak příklad jednodušším lidem, který tomu uvěří. Kalousek se za svý pochybení s vypitým pivem v prostoru restaurace, který nedělal se záměrem se nijak zviditelnit, normálně omluvil a pokutu 3000,- zaplatil a jsem si jist, že podruhý už to neudělá. To Klause bez roušky nebo s rouškou na bradě jsme viděli už víckrát a určitě ne naposled.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 11:29 |Pan Prezident Klaus má totiž naprostou pravdu a nebojí se jí říct, proto je současným establishmentem démonizován a prstem se na něj ukazuje, že je to on, kdo za to může.
Nemoc tady je a bude, ale pan Prezident to říká správně - dřív se izolovali nemocní, teď se zavírají zdraví. Lidi jsou v rámci jakéhosi "vyššího dobra" sprostě okrádáni. Konec v nedohlednu. Já s manželkou jsme přišli už o desetitisíce, no už to budou asi statisíce. Za jeden rok těchto úžasných "opatření", která navíc evidentně nefungují (nejmíň "nakažených" bylo v létě, kdy bylo "rozvolněno", zajímavé, že?). No a potom to vládní garnitura hodí na "lidi", že to nedodržují. Kdo co nedodržuje? V MHD jsem za celý rok neviděl jediného člověka bez roušky. Hospody jsou zavřený, když někdo zkusí rebelovat, hned se na něj zaklekne (včetně "uvědomělých" médií). Ať ukážou a řeknou, kdo co konkrétně nedodržuje. Je to jen další lež a výmluva, proč to nefunguje. Kdyby se nic nezavíralo, nemusely by se vymýšlet kompenzace (které stejně dostanou jen vyvolení), virus by tu byl stejně, ale odeznělo by to rychleji, protože by se rychleji promořilo. Mrtví by byli stejně, kdo to má přežít, ten to přežije, kdo ne, nepřežije. Doktoři akorát brečí, že mají moc práce (hlavně top strašák Kubek), ale když je teď manželka nemocná, tak žádné léky nedostane (dejte si čaj!), mě zavřou do karantény, přestože mi nic není. Kdyby se nic nezavíralo a žilo normálně, už je "epidemie" pryč. A ty ušetřený prachy se mohli investovat do stavby nových nemocnic, proškolení nového personálu a jejich řádnému zaplacení, aby lidi byli motivováni tu práci dělat. Už je to rok, co vláda akorát zavírá lidi doma a následně jim nadává, že to nedodržují, přestože na to nemají důkazy. Neudělali jediný pozitivní krok, který by čemukoliv pomohl.
Sakra to jsem se zase rozepsal, seru na to, jdu radši hrát Heroesy.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 11:32 |Klaus v MHD, už tohle tě mělo trknout. :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Leksel před 4 lety 06.02.2021 11:58 |Po první jarní vlně se čísla snížila, proto se to na léto rozvolnilo, jenže v jeho závěru to zase nečekaně stouplo, tak to museli zase utáhnout. Všechna opatření nejsou ideální, ale něco se k omezení rizika šíření nákazy dělat musí. Kdyby se to rozvolnilo a nechalo přirozeně "poklausovsku" promořit, tak zkolabujou nemocnice a na kremace budeme vozit za hranice. Pokud tvé ženě nepředepsali žádnou medikaci, tak buď rád, že má lehčí průběh, což se léčí konzervativně jako "obyčejná" chřipka nebo nachlazení. Pokud má teplotu, tak klasický vypotit do postele, acylpyrin, čaj.
Komentář byl uživatelem upraven (06.02.2021 11:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Po první jarní vlně se čísla snížila, proto se to na léto rozvolnilo, jenže v jeho závěru to zase nečekaně stouplo, tak to museli zase utáhnout. Všechna opatření nejsou ideální, ale něco se k omezení rizika šíření nákazy dělat musí. Kdyby se to rozvolnilo a nechalo přirozeně "poklausovsku" promořit, tak zkolabujou nemocnice a na kremace budeme vozit za hranice. Pod tvé ženě nepředepsali žádnou medikaci, tak buď rád, že má lehčí průběh, což se léčí konzervativně jako "obyčejná" chřipka nebo nachlazení. Pokud má teplotu, tak klasický vypotit do postele, acylpyrin, čaj..
Skrýt původní komentář
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 13:59 |Nestouplo to "nečekaně v závěru léta". Stouplo to naopak velice očekávaně na začátku září s návratem dětí do škol. To snad muselo bejt jasný každýmu, že se to stane, mně to tedy jasný bylo...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
WarszawskiMuranow před 4 lety 05.02.2021 21:47 |Gazzo v Polsku se opravdu rozlila vlna odporu, ale vše zase hezky rychle utichlo. V Zabrze policejní komando rozjebalo diskotéku jako rusáci demonstrace za použití slzného plynu obušků a pralizérů. Sám premiér Morawiecki pravda čelí tlaku na otevírání ekomomiky, ale v Polsku to zaroven vře kvůli potratovému zákonu a proto polská vláda musi v něčem lidem slevit. Morewiecki na jednu stranu slíbil otevření nákupních center a od 14.2. i hotelů ale zároveň říká že pokud lidi nebudou dodržovat veškerá pravidla, vše zase zavřou. Tak a omlouvám se za vlákno mimo téma SLAVIA
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Juventus turin před 4 lety 05.02.2021 17:00 |To je ale blbá doba koronapíčus
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
rak (přítel SN) před 4 lety 05.02.2021 18:13 |To je asi nejvýstižnější :). Zásadní problém je virus, jeho nevyzpytatelnost, zákeřnost, šíření. Bojuje se s tím různě, lépe či hůře, ale nadáváním na restrikce se to určitě nevyřeší. Komunikuji teď s lidmi (až stovkami) prakticky z celého světa ohledně dlouho připravované akce na léto, která tedy směřuje, přinejmenším převážně, k virtuální podobě. Ohledně možného příjezdu dostávám odpovědi typu - Asi ne, celá země je prakticky uzavřena a zůstane do konce roku (např. Austrálie), nemůžeme cestovat. Zakazuje mně to zaměstnavatel. Možná přijedu, pokud se dostanu k vakcíně apod. Samozřejmě teď nikdo nic neví, ani my. Ale určitě to není jen problém naší vlády, jakkoli nejsem přítelem jejího předsedy.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 05.02.2021 17:56 |Ano, další případ idiotských rozhodnutí, nemající nic společného se skutečnou situací. Nějaký vymaštěný úředník na pokyn ještě vymaštěnějšího politika učiní jakési opatření, vůbec nedomyslí konsekvence a žádná diskuse nebude, protože by museli přiznat, že vymysleli další kokotinu. Nakonec to stejně hoděj na lidi, že nedodržujou nařízení a můžem si za to sami. Chce se mi blejt.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
pehacko před 4 lety 05.02.2021 18:08 |Boze jak ja ty zmrdy nenavidim. chteji nas opravdu znicit. Vsude jen klacky pod nohy a oni si vesele stastne mlaskaji a užívají si zivot.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 18:57 |Asi to schytám, ale já nepatřím mezi ty oni jak píšeš. Snažím se užívat si života, v rámci možností to se rozumí. Nechápu ty co neustále brečí, křičí, kritizují a hledají nějakého nepřítele. Každý strůjcem svého štěstí... :)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 19:05 |Tak aspoň nemlaskej, starosto! :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 19:25 |Neboj, jsem slušně vychován.. :) Fakt už mám prču z toho neustálého brekotu...jasně, je to průser, také mne to sere, nemohu dělat to co bych chtěl. Přes zimu jsem chodil do sauny, nemohu. Budiž, tak jsem si ji koupil domu. Se spolužáky jsme se scházeli pravidelně na večeři v restauraci, nejde to. Budiž, scházíme se vždy u někoho doma, po testech, méně často, ale jde to.. Každý den se psem do lesa, mám dílnu, těším se na jaro (zahrada, kolo). Snad bude lépe, někdo vidí sklenici poloplnou někdo poloprázdnou...:) Uplakánků je celej svět...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 19:30 |Že ty porušuješ opatření a děláš si z baráku hospodu je tvoje věc, ale někoho baví brečet, ať si pobrečí, tak mu to přej.
Jakej program vypsali na sauny, že bych si nějakou taky pořídil? :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:11 |Však já jim to přeju, píšu že z toho mám prču...:) Byl jsem překvapen, že taková infra sauna není až tak drahá a můžeš ji umístit třeba do chodby, koupelny apod. , stačí zásuvka. Jsem nadšenej. Finskou saunu si vyrobím sám., zbyla mi minerální vlna ze zateplování baráku, palubky mám rovněž, sud na ochlazování také . :)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:15 |Infra je levná, ale není to ono. Jsem se chtěl zeptat, jak se ochlazuješ a ty v sudu?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:27 |Infra je skvělá, je jen jiná než finská.. Můžeš tam být mnohem déle, je léčivější díky paprskům, ochlazuješ se ve vlažné vodě. Ochlazuji se ve sprše... Potíš se déle. V infrasauně můžeš být jednorázově cca 40 minut, ve finské tak 10-15 minut, ale musíš dát tak 2 až 3 cykly..
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:34 |No právě, nudíš se v ní dlouho, potit se v podstatě nezačneš...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:44 |Asi neznáš,,, nenudíš. Potíš se po 15 minutách, takže dalších 30 minut, což je docela masakr. Mám tam rádio, přehrávač, lampičku na čtení.. Nicméně nuda v sauně je právě žádoucí...:).
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:45 |Byl jsem v ní, no ale je to subjektvivní, proti gustu. Já si ji právě tedy nekoupil...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
pehacko před 4 lety 05.02.2021 19:36 |Vsak ja to delam uplne stejne jak pises, ale sere me to... protoze mam uz tak dokurvenej zivot a do toho jeste tohle. Me je asi i jedno, ze nemuzu zit jak chci, ale delaji z deti co pracně vychovavam blbce... distancni výuka je o hovne a ve volném case muzou jen cumet do telefonu... nikam nemuzes. Jedes na vylet a jsi skoro zločinec. Nemas se kde ohřát, najíst jako clovek, dokonce si dojit na hajzl. Pak vidis, jak si buresova stara letimdo Dubaje a otvírá se ti kudla v kapse! Hodne velka a rezava!
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:22 |Promiň, ale proč by nemohla žena premiéra odletět do Dubaje, když tam může de facto odletět každý? Dnes a denně na mne z různých článků útočí fotky herců, zpěváků apod. z Malediv, Zanzibaru, Scheyšel apod.. Tak o co jde? Že nikam nemůžeš není pravda, zákaz vycházení do přírody není. Můžeš vzít kluky na víkend do lesa, na hory apod. Holt jim namažeš chleba se šunkou, pití vezmeš do termosky, něco na převlečení hodíš do auta. :) Za mých dětských let se trávily prázdniny pod stanem, vařilo se na lihovém vařiči, spalo na nafukovačce, vzpomínám na to více než na dovolenou v luxusním hotelu v Mexicu...:) Ale aby bylo jasno, já tento stav nijak neobhajuji ani ho nevítám.. Jen to beru jak to běží...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:24 |Tos asi špatně pochopil, zákaz vycházení je, a to po celý den, s výjimkami nákupů, cest k lékaři, do práce, za rodinami, do přírody... Takže vlastně kamkoli. Do Dubaje tedy asi zrovna ne.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:30 |Nechápu. Co jsem špatně pochopil? Píšu do přírody...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:33 |Dobře, do přírody jít směla. Takže jestli do té Dubaje došla... :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:40 |Tak já myslel Hovada s dětma.. Babiška jela jasně na letiště nakupovat...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:44 |A o tom to je, furt do tebe cpou, že máš sedět doma, zbytečně nikam nechodit, a sami přitom...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 20:56 |A sami přitom co? To, že odjede taxikem na letiště jako Havlová, herečka xy, herec yz, apod. zvyšuje riziko? Ale howno... Cestovat není zakázáno... Mnohem větší riziko je, když se stovky blbů tlačej na sjezdovkách a nemají ani roušky...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:00 |To já si zrovna myslím, že je větší riziko odjet do Dubaje a přinést sem nějakou exotickou mutaci.
Jinak na sjezdovkách by se ti blbové asi netlačili, kdyby jim pustili vleky.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 21:16 |Tak Dubaj není GB, no a vleky jim nepustili v Itálii, Německu, Francii a pod. asi věděli proč. A to tam nemají Babišku..:)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:23 |Jenže tam je nenechali na ty hory ani přijet. Makaroni, žabožrouti ani němci asi nejsou tak chytří, aby se nechali vyvážet nahoru rolbama.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 21:28 |Však píšu blbové....:) Tím bych to asi ukončil.. Prostě neděláme nic světaborného a mimořádného, jen češi švejkujou...a to je celé...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:31 |Jsme nejhorší na světě s covidem i kompenzacema, to se někde projevit musí. :-)
Dnes jsem četl Babiše, že prodloužení nouzového stavu má vyjednat Blatný. Tak doufám, že mu řekne, že od patnáctého vyplácí podnikatelům čtyři pětiny obratu. :-))
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
kjandourek (admin) před 4 lety 05.02.2021 21:33 |Obecně by mělo platit, že nouzový stav znamená takovou krizi, že politici nedostávají plat...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:34 |To by šlo. :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 21:42 |Ok, jsem v pohodě, mám zbroják a devítku Springfield a Sig sauer.. :)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Karel13 před 4 lety 06.02.2021 10:39 |Co kdybyste si ty vaše pindy povídali na chatu nebo v SZ a nezaplevelovali to tady do nečitelnosti ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
jiras_ před 4 lety 05.02.2021 21:58 |Tomu se říká jít příkladem. Já vedu jen tým pěti lidí a tohle mám na paměti vždycky - stokrát mě můžou srát roušky, ale prostě ji v kanclu mám, to samé s jakýmikoli pravidly nebo když je potřeba máknout přesčas. Prostě si nedovedu představit po někom něco chtít a sám dělat opak. Burešova stará ať si letí kam chce třeba i s tím jejím nabíječem, ale pak jaksi nemůže estébák fňukat na tom svém facebooku, jak jsou lidi hrozní, když jedou na hory sáňkovat nebo na běžky. Ale on to už předvedl v létě s tou výzvou utrácet v ČR a sám vypadl do Řecka.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Qope před 4 lety 06.02.2021 08:55 |Abych řekl pravdu, libi se mi tvůj náhled na tuhle blbou situaci, co je okolo nás:-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
pehacko před 4 lety 05.02.2021 19:08 |https://m.youtube.com/watch?v=OUZQJPDPozY
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
ColinSKS před 4 lety 06.02.2021 11:12 |nemyslím pehy. skus se na to podívat z helikoptéry. já bych v jejich botách být nechtěl. protože cokoli uděláš, dostaneš náklad. v tomto souhlasím s necichem. co se mi nelíbí je absence (nejen u nás) nějakého strukturování, sportovci jsou testovaní a tudíž o parník bezpečnější než rodiny s boby ve špindlu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 11:16 |Je to jejich džob, chtěli ho, prali se o něj, spojili se kvůli němu s antikristem a poserou doslova všechno, na co sáhnou. To už není normální.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
pf před 4 lety 06.02.2021 12:43 |Jsou za to placení a pakliže se podílí na vyhlášení restrikcí a doporučení, mají jít příkladem a striktně je dodržovat. Pakliže jsme tu pravidelnými svědky toho, jak tu policisté či představitelé vládní většiny vědomě tato opatření porušují, zasloužená kritika je jednoznačně na místě. Démonizace bobů či běžkování ve Špindlu už je takový vrcholný vrtoch. Nejrizikovější je totiž na parkovišti nasadit běžky, vběhnout do stopy a maximálně míjet jiné běžkaře nebo jít s dítětem někam do ústraní na svah, aby si zabobovalo...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
gazza před 4 lety 05.02.2021 18:08 |To se hodí Babišovi a socanům .Namastit si kapsy dokud to jde a hlavně zničit malopodnikatele a potom to za hubičku koupit.O zdraví zde vůbec nejde.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
necich před 4 lety 05.02.2021 18:52 |Toto se také hodí Babišovi?
https://sport.aktualne.cz/fotbal/liga-mistru/lipsko-nemuze-hrat-s-liverpoolem-doma-anglicky-klub-totiz-ne/r~637ad92a671a11ebaabd0cc47ab5f122/
Ty si nevidíš ani na špičku nosu...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Sherudan před 4 lety 05.02.2021 19:11 |Nejsem ani trochu fanda Bureše, ale tohle je fakt těžká paranoia.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
zeleznik2 před 4 lety 05.02.2021 18:49 |Když Babiš řekne, těžko někdo něco zmůže.
Hodinku cesty
červenobílý před 4 lety 05.02.2021 19:04 |Upřímně to nechci a doufám, že budeme hrát v Edenu. Nicméně pokud by bylo nejhůř, Drážďany jsou lehce přes hodinku od Prahy. Nevím, jak Sasíci, ale když vzali půjčeného Pepíka do mančaftu, tak by se mohli odvděčit i naší alternativní čtyřzápasovou hostovačkou (jdeme až do finále!).
Re: Hodinku cesty
chosejn před 4 lety 05.02.2021 19:16 |Pokud nepujde hrat u nas,tak v Nemecku 100% taky ne
Re: Hodinku cesty
kjandourek (admin) před 4 lety 05.02.2021 20:14 |Liverpool měl hrát v Lipsku a nedostal vízum.... proč by tedy měli pustit Leicester do Drážďan...
Re: Hodinku cesty
wimpy před 4 lety 05.02.2021 20:16 |Aby tam nepustili Leicestr a nezastavili nás? :-)
Re: Hodinku cesty
kjandourek (admin) před 4 lety 05.02.2021 20:43 |Jako že se němci bojej, aby Slavia nevyhrála EL? No na tom by něco mohlo bejt :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Nosorozec před 4 lety 05.02.2021 20:06 |Velesovy rohy! Hráči každý rok v pohárech touží po soupeři z Anglie, jsou namotivovaní a připraveni podat co nejlepší výkon a vysloužit si tím případně i angažmá na ostrovech a teď tohle. Doufám, že se najde řešení a to utkání se za každou cenu odehraje. Fotbalovy svaz by se měl za nás tady primluvit. Kdyby se ten zápas u nás zrušil a došlo by ke kontumaci, byla by to neskutečná a nezaslouzena facka hráčům, kteří skvěle reprezentují nejen Slavii, ale celý český fotbal.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Lunaris před 4 lety 05.02.2021 21:40 |Tady je zas kverulantů... zavřete kušny, seďte doma na zadku, omezte kontakty na nezbytné minimum, dodržujte opatření, nechte si píchnout vakcínu, jak psal Jarda na twitter, a pak se ty počty nakažených začnou snižovat. Jo a Leicester sem pustit, zavřít do karantény a kontumace 3:0 pro domácí, precedenty tu jsou.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 08:54 |Vynechám tu pasáž o "sezení doma na zadku", to se mi totiž otvírá kudla v kapse...
Ale s tou kontumací bohužel nemáš pravdu. Kontumace by byla v náš neprospěch, protože:
citace z článku o Lipsku a Liverpoolu:
"Pokud by Lipsko nedokázalo konání zápasu zajistit, prohrálo by ho kontumačně 0:3."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
o5aradecek před 4 lety 06.02.2021 09:28 |Vždyť to je ironie :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 09:37 |Určitě? Jestli jo tak pardon, už se v tom trochu ztrácim:))
Ale s tou kontumací to bohužel je pravda...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
o5aradecek před 4 lety 06.02.2021 09:43 |Je fakt, že už to pokaždý taky nepoznám...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Lunaris před 4 lety 07.02.2021 12:22 |Stůj nebo seď, to je mi fuk, prostě omez kontakty na nezbytné minimum, ty kudlo v kapse.
To s tím Leicesterem je samozřejmě nesmysl a nadsázka, to se stát nemůže a ani nikdo ze Slavie by to nechtěl. Všichni se na to těší a chtějí to odehrát. Snad to půjde v Edenu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 07.02.2021 12:25 |Zatím to nezabírá, jak připustil Blatný. Proč bychom si měli myslet, že to najednou zabírat začne?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Lunaris před 4 lety 07.02.2021 20:13 |Nezabírá to proto, že lidi neomezili kontakty?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 07.02.2021 20:24 |Ale omezili, do hospod nesměj, do kin, na fotbaly, lidi sakra omezili kontakty, jakkoli tě média masírují jinak. Jen to k ničemu nevede.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Lunaris před 4 lety 08.02.2021 09:33 |Neomezili je dostatečně a v kolektivech, kde se lidi znají, se nenosí roušky.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 08.02.2021 10:29 |Zásadní problém vidím v tom, že do zaměstnání, která nejsou strategicky důležitá, ale zaměstnavatel má takové právníky, který by stát svlékli z gatí, se stále chodí. Že se nesmí do malých obchodů, ale lidé se soustřeďují v supermarketech, kde v davech tráví násobky času. Ten problém není v lidech, ale v alibistické vládě.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Harry R před 4 lety 05.02.2021 21:43 |Snad se to vyřeší nějakou výjimkou. A doufám, že nikoho nenapadne hrát jako domácí na OL West Hamu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:45 |No já furt nerozumím tomu, proč to má řešit Slavia? Je asi věcí Leicestru být ve chvíli výkopu v Edenu připraven.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Harry R před 4 lety 05.02.2021 21:51 |Bůhví, jak se to vyřeší. Nemám ponětí, jaké má pro tuhle situaci řešení UEFA a jak je to v konfliktu s omezeními ČR a UK.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 05.02.2021 21:54 |Na jaře to přerušili a pak to sehráli v bublině. Ale nevybavuji si, jestli někdo musel hrát mimo svoji zem domácí zápas.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
ehad před 4 lety 06.02.2021 00:16 |Midtjyland hral s Liverpoolem v Dortmundu ...
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Martin 58 před 4 lety 06.02.2021 09:23 |Řešení typu otestovaný Leicester přiletí letadlem, autobus Slavie ho přepravuje přímo do hotelu na stadionu na Slavii, kde bude také předzápasový trénink, po zápase stejně opačným směrem. To by mělo vyhovovat všem a půjde spíše o úřady, jakou budou chtít hrát roli....
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
1zippo1 před 4 lety 06.02.2021 01:08 |Myslíme stejně...-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 08:59 |Protože jako pořadatel musí zajistit všechny náležitosti potřebné k odehrání utkání. Pokud nedostaneme výjimku, zápas bude kontumován v náš neprospěch 0:3.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 10:38 |Pořadatel všechny náležitosti samozřejmě zajistí, v tom problém není. A nemáš pravdu, zajišťovat třeba víza není věcí pořadatele.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
ColinSKS před 4 lety 06.02.2021 11:13 |co ten slovan bratislava?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 11:18 |Slovan zkontumovali kvůli tomu, že nenastoupil k zápasu. A k zápasu nenastoupil proto, že před hotelem stála policie, která by ho sebrala, kdyby vylezl ven. Což už ale není věc domácích, ti byli nastoupeni u středového kruhu.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 13:56 |Pardon za zdvojení příspěvku, ale aby to bylo jasné:
"„Pokud by omezení platná v dané zemi mohla vést k neuskutečnění zápasu, může domácí klub navrhnout alternativní konání akce, které může být v neutrální zemi. Pokud tak neučiní a není možné hrát na jiném místě nebo v jiném termínu, prohrává domácí klub kontumačně 0:3," praví se v aktualizovaných předpisech pro vyřazovací část pohárů."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 14:04 |Máš pravdu, i když je to docela sporné. Pokud Leicester nedostane výjimku, nařízení v ČR ani tak nevedou k nemožnosti uspořádat zápas. Celkem by mě zajímalo, kde v Evropě se teď najde země, v níž opatření dovolí přijmout dva týmy z dalších zemí.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
kondorr před 4 lety 06.02.2021 13:01 |To je hloupost proč by to mělo bejt kontumovaný v náš neprospěch Slavia bude připravená a je věc anglánů se sem dostat nikdo jim nezakazuje hrát jenom sem musí přiletět dřív.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fačín před 4 lety 06.02.2021 13:55 |Tak ještě jednou chlapci, to není žádný můj výmysl, ale oficiální zdroje:
"„Pokud by omezení platná v dané zemi mohla vést k neuskutečnění zápasu, může domácí klub navrhnout alternativní konání akce, které může být v neutrální zemi. Pokud tak neučiní a není možné hrát na jiném místě nebo v jiném termínu, prohrává domácí klub kontumačně 0:3," praví se v aktualizovaných předpisech pro vyřazovací část pohárů."
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
sicilianbrno před 4 lety 06.02.2021 14:16 |A na to ti tu chlapče odpovidaji jini, že v našich možnostech je uspořadat ten zapas, jen budou muset anglani na 5 dni do karanteny, stejne jako my po priletu do čr. My do ni pujdeme, tak nevidim duvod, proč by tam Leicester nešel tež. Pokud by na to nepřistoupili, tak je to JEJICH problem a ne naš.. a kontumovali by je ne nas.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
kondorr před 4 lety 06.02.2021 15:34 |Přesně tak musí si rozmyslet co je pro ně přednější EL nebo liga a na jeden zápas poslat B tým nebo si zápas v lize odložit stejně na tom bude Slavia v odvetě.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
butters před 4 lety 06.02.2021 15:52 |Na to bych moc nespoléhal, spíš by podle mě v takové situaci UEFA uplatnila nepsané pravidlo silnějšího psa.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
wimpy před 4 lety 06.02.2021 16:07 |A kdo je vlastně v současné chvíli silnější pes? Thajská maloobchodní skupina nebo čínská státní investiční společnost?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
butters před 4 lety 06.02.2021 17:35 |Tady to spíš bude na úrovni národních federací. Primární hledisko pro UEFA jsou prachy a čím víc anglických klubů se dostane do závěrečných kol, tím ta hromada bude větší, takže logicky nebudou dělat administrativní zásahy proti nim.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
fps před 4 lety 06.02.2021 13:03 |tohle je nesmysl, jak to bylo se slovanem, hosté nenastoupily, a byla to kontumace pro domácí 3:0
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Papol před 4 lety 06.02.2021 10:38 |Já tomu také nerozumím. Jsou určitá pravidla v této době, která sportovní klub nemůže ovlivnit. Tudíž by Leicester měl být ve chvíli výkopu v Edenu připraven, jak píšeš. Je už jeho věcí, že musí dodržet 5 dní karanténu, holt si odloží zápas s Liverpoolem, tak jako my si asi budeme muset v odvetě odložit zápas se Slováckem právě kvůli té 5ti denní karanténě. Jak jsem se dnes díval na podmínky se vstupem do VB, tak je třeba negativní test ne starší 72 hodin a 10 dní karanténa, kterou lze zkrátit podstoupením 2. testu na 5 dní. Samozřejmě nevím, zda pro sportovní kluby existují nějaké výjimky ve VB.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
sicilianbrno před 4 lety 06.02.2021 14:20 |Přesne, jestli s odloženim zapasu v anglii maji problemy, je to jejich problem...at si ho vyřeši...pořad si myslim, že vyjimku u nas dostanou, prileti, začutaj si, odleti, ale stve me, jestli oni by nemuseli v anglii do karanteny a my v cesku jo..ale tady uz je nastaveno tolik zvlastnich pravidel, ze se nedivim uz nicemu..
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
rak (přítel SN) před 4 lety 05.02.2021 23:08 |Ale to bych vůbec nevylučoval :). Určitě by nás tam přijali přívětivě. Kdyby tam byli diváci, což nebudou, tak by nám možná i fandili. Aspoň Suk tvrdí, že už nám také fandí. Pak bychom tedy museli v Anglii týden zůstat do odvety.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
fps před 4 lety 06.02.2021 09:48 |doufám že bude vy jímka, stejně jako ji dostalo před pár dny atletické Czech Indoor Gala
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
ColinSKS před 4 lety 06.02.2021 11:04 |větší pí*ovinu snad nelze vymyslet. zrovna sportovní kluby vynakládají miliony na testování hráčů. Takže jsou "bezpeční" . já toto prostě nechápu. na horách tuny lidí bobuje, pořádají se párty, ale ti kdo jsou testovaní hrát nemůžou. to je na hlavu postavený.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
JS (přítel SN) před 4 lety 06.02.2021 14:35 |Až se půjde vyhodit Babiš, Blatný, Prymula, Schillerová, Benešová a další nekompetentní zjevy z oken Strakovky do Vltavy, dejte mi vědět, kdy a kde je sraz.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Pepino44 před 4 lety 07.02.2021 11:29 |Víš ty vůbec kde Strakovka je ? A jak daleko je od Vltavy ? Píšeš kraviny, chceš být zajímavý a vtipný. Doufám, že v příštích volbách budeš kandidovat a všem ukážeš, jak se to má dělat. Divím se, že se tak málo angažuješ, když máš nyní jedinečnou příležitost porazit covid na celém světě.
Nesmysl na entou !
houston (přítel SN) před 4 lety 06.02.2021 15:21 |Vláda zvládnout tisíce lidí řádících tam, kde nemají co dělat nedokáže, tak si bude honit triko na stovkách pravidelně testovaných sportovců ? Je to banda pitomců !
Re: Nesmysl na entou !
Lunaris před 4 lety 07.02.2021 12:28 |Že vláda je nekompetentní, obzvlášť Blatný, je nesporné, nicméně jak by měla zvládnout tisíce lidí, aniž by na ně neposlala armádu s tankama, mi není úplně jasné. Lidi se chovají jak hovada.
Re: Nesmysl na entou !
Gino před 4 lety 08.02.2021 10:11 |Vojtěch je nekompetentní, Prymula je nekompetentní, Blatný je nekompetentní... hele, není problém spíš v nás? Ani jeden z těch pánů není zrovna slaboduchý hlupák a zrovna třeba Blatný je špičkový lékař s mezinárodním renomé... já ti nevím, ale mám pocit, že problém bude spíš v nás, než v ministrech. Nebo kdo by to podle tebe měl jít dělat?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Sherudan před 4 lety 06.02.2021 15:29 |Hele, a co kdyby se oba zápasy odehrály na letadlové lodi uprostřed kanálu La Manche? (Upozornění: VTIP!!!)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Fulham před 4 lety 06.02.2021 18:53 |Jen blbni... :-)
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Dobi před 4 lety 06.02.2021 22:54 |To zapracoval Rychetský???
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
padre před 4 lety 07.02.2021 08:19 |Mirek Kalousek!!!
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Akuls před 4 lety 07.02.2021 14:28 |Když to nejde v Německu, tak UEFA dle Kickeru právě nařídila sehrát zápas Lipsko vs. Liverpool v Budapešti.
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
pavelKa (přítel SN) před 4 lety 07.02.2021 14:58 |https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/novy-domov-lipsko-liverpool-liga-mistru-budapest.A210207_144702_fot_pohary_ten
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
fps před 4 lety 08.02.2021 10:15 |"V krajním případě mohl německý klub prohrát kontumačně 0:3.", nechápu, soupeř se nedostaví k zápasu a domácí prohrají kontumačně 0:3, to je neuvěřitelné
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
Papol před 4 lety 08.02.2021 21:59 |Nevím, proč dostáváš debilní minusy za normální dotaz a názor. Proč by měl domácí klub řešit, že se za současné situace nedostaví k zápasu? Jak jsem si přečetl, tak od 13.1.platí ve V.B. následující: - negativní test PSCR ne starší 72 hodin a současně 10 dní karanténa, lze zkrátit podstoupením 2.testu na dobu 5 dnů. Nevím, samozřejmě, zda platí i pro profes sportovce. Kdyby platilo, tak bude mít L taky problém. Navíc, když jsem si přečetl, že je "nemyslitelné", aby nehrál kvůli EL proti Liverpoolu ligu, tak jsem z toho paf. My jsme PL a vy jste jen nějaká česká liga, či co? .....
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
sTizz (přítel SN) před 4 lety 08.02.2021 10:37 |U nas,stejne jako na Slovensku,britska mutace uz prevazuje/prevazila,takze jestli se MZ ted zacina bat teto mutace,tak prisli opet asi o 3 mesice s krizkem po funuse. Ted uz nesmyslne opatreni. Bohuzel.
ehm, a mezitim na ministerstvu zdravotnictvi
Kactus před 4 lety 08.02.2021 21:32 |nam udelili vyjimku
https://www.lidovky.cz/sport/fotbal/slavia-dostala-od-ministerstva-vyjimku-domaci-evropsky-slagr-s-leicesterem-odeh.A210208_181834_ln-sport-fotbal_atv
Re: ehm, a mezitim na ministerstvu zdravotnictvi
Leksel před 4 lety 08.02.2021 21:47 |Tak to dopadlo nakonec rozumně a je vidět, že lidi používají taky mozek.
Re: ehm, a mezitim na ministerstvu zdravotnictvi
wimpy před 4 lety 08.02.2021 21:50 |To nebude mozkem, měli v kalhotách! .-)
Re: ehm, a mezitim na ministerstvu zdravotnictvi
rak (přítel SN) před 4 lety 08.02.2021 21:54 |To je výborné. Už jsem chtěl napsat, že v Leicesteru moc nemrzne, ale není to tak úplně pravda. Nicméně na zmrzlá hřiště asi moc zvyklí nejsou. Tady se dá čekat v tu dobu klidně -10 C i míň. Dva týdny minimálně má dost mrznout. Myslím, že už se tráva nedá tak moc vyhřívat, takže lze čekat zmrzlé hřiště. Možná nakonec se nám ten zápas v Příbrami (a následné tréninky na zmrzlém hřišti) bude hodit. Přece jen si trochu hráči zvyknou. Vzpomeňme na památný zápas s AS Roma na zasněženém Strahově. Sebevědomí Italové dostali 2:0 a pak v prodloužení odvety v Římě dal svůj životní gól Vávra na 3:1 pro AS a šli jsme do semifinále proti Bordeaux se Zidanem.
Re: ehm, a mezitim na ministerstvu zdravotnictvi
Papol před 4 lety 08.02.2021 22:18 |Jj 1996
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
fps před 4 lety 10.02.2021 09:13 |https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/slavia-dostala-vyjimku-a-leicester-muze-prijet-do-prahy/1993498
"Slavia dostala výjimku a Leicester může přijet do Prahy"
tak to je moc dobře
"Slávisté počítají s tím, že po návratu z odvety, která je v Leicesteru na programu ve čtvrtek 25. února, budou muset do pětidenní izolace."
tohle nechápu, před cca měsícem skoro všichni prošli covidem, tak jaká pak "pětidenní izolace", do ní by snad měli jít jen ty, co ještě neprodělali covid?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
gazza před 4 lety 11.02.2021 09:38 |Jelikoz je to pod Uefa tak poklekavni neni povine .Jestli nasi kleknou i kdyz je tam u nas cernych vic nez dost, tak nejen pro me ,ale pro dost vernych fans je to konec
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
gazza před 4 lety 11.02.2021 09:49 |Hlavne neklekat pred rasistama
Klekání
Donald před 4 lety 11.02.2021 09:58 |Klekání snad nepřipadá v úvahu ne? Nebo jsem něco prošvihnul?
Re: Leicester nejspíš nebude moci do Česka. Slavia by s ním musela hrát v zahraničí
fps před 4 lety 13.02.2021 09:42 |https://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/2102299-leicesteru-se-pred-zapasy-se-slavii-zranil-obrance-justin.html#hp-artcl
další hráč v háji, snad nám to pomůže, ale ještě by to chtělo někoho mimo