Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Souboj prvního s druhým, který uzavřel polovinu soutěže, vypadal jak hra kočky s myší. Slavia předvedla vynikající výkon a smetla rozjetý Jablonec.

Že je Slavia ve formě se vědělo, i tak ale (minimálně mě) překvapilo, nakolik suverénní byl způsob, jakým sešívaní smetli Jablonec, dosavadní druhý tým ligy z hlediska průběžné tabulky i z hlediska aktuální formy. A to je výsledek pro seveřany ještě celkem milosrdný, protože dění na trávníku by spíše odpovídala naše výhra o čtyři až pět branek. Natolik skvěle Slavia hrála a já jen souhlasím s pozápasovým vyjádřením trenéra Trpišovského, že tentokrát není moc co vytýkat a že být na stadionu diváci, tak by to pro ně byl skvělý zážitek. Zhlédnutí zápasu přímo na stadionu se to sice samozřejmě nevyrovná, ale i u monitoru počítače mě zápas pořádně zahřál u srdce. A to si myslím, že soupeř nehrál nijak špatně. Sice udělal nějaké chyby, když zvláště ta před druhým gólem byla hodně školácká, ale obecně hrál to, na co měl a v poli předváděl slušný výkon. O to lepší je zjištění, že to na Slavii nestačilo ani náhodou.

Až nespravedlivě byl v médiích skvělý výkon Slavie přistíněn kauzou okolo nepotrestaného Bořilova zákroku. Nabídnu svůj pohled na věc. Zaprvé je zřejmé, že sudí Orel chyboval, když zákrok nepotrestal ani žlutou kartou. Ostatně o tomto rozhodčím si nemyslím nic dobrého. Dlouhodobě patří k těm slabým a je jen vizitkou stavu českého fotbalu, že se podivnými machinacemi vůbec mohl dostat na evropskou soupisku. Jeho pochybnou kvalitu potvrdilo i absurdní otočení faulu a karty při faulu na Baha od Kroba, přičemž naprosto nepochopitelně byl potrestán náš hráč. Ale jinak si myslím, že tento konkrétní zápas Orel kromě těchto dvou do očí bijících chyb zvládl celkem v pohodě a oboustranně ho vedl fér.

A teď k samotnému Bořilově zákroku. Komise rozhodčích již vydala stanovisko, že mohl být oceněn žlutou i červenou kartou a já se s tím ztotožňuji. Byl to sice úmyslný zákrok a šel do oblasti hlavy bez snahy hrát míč a můj názor je, že takové "bodyčeky" do fotbalu opravdu nepatří a kdyby se u nás pravidelně trestaly vyloučením, tak s tím nemám problém. V kontextu českého fotbalu jsou ale tyto zákroky běžně posuzovány za žlutou kartu. K jednoznačné červené také chybí podstatné okolnosti. Úder do hlavy přišel ramenem a nikoliv loktem s rozmáchnutím ruky, takže srovnání s prosincovou prasárnou Krejčího ml. opravdu není na místě. Stejně tak byl mnohem horší zákrok Buchy na Lingra, který byl veden zezadu a vyloženě loktem zdviženým do úrovně hlavy. A i tam dal přes video sudí jen žlutou (samozřejmě chybně, což potvrdila i komise rozhodčích). A Jovovič měl také hlavu hodně nízko, někde v oblasti prsou. Takže si nemyslím, že by šlo o úmyslný úder přímo do hlavy, navíc s nějakou velkou intenzitou. Ostatně Jovovič také bez problémů pokračoval ve hře.

Že se o tom zákroku diskutuje je v pořádku a opakuji, že by mi nevadilo, kdyby se za něj dávaly červené karty. Ale reálný úzus je u nás jiný. Zarážející je, že se přitom mediálně neřeší (nebo individuálně řeší v zanedbatelné míře oproti zákroku Bořila) pro zdraví mnohem nebezpečnější zákroky, kterých je jen za poslední týden mnoho. Matějovský soupeři málem dvakrát zlomí nohu, strašný zákrok předvedl i Březina z Opavy, kdy kolíky napřed přejel soupeři nohu. Vše jen za žlutou i přes video. Nebezpečnější byla i neodpískaná včerejší "stolička" našeho kmenového hráče Malínského na Sladkého, po které klidně mohlo dojít k vážnému úrazu krční páteře. Ostatně i ostrý skluz Mikuše z Karviné právě na Bořila byl nebezpečnější. A taky nebyl absurdně oceněn ani žlutou, přičemž v médiích o něm bylo sotva pár zmínek. Pokud je zájmem skutečně ochrana zdraví hráčů, tak by se tyto události měli řešit mnohem spíš než Bořilův hloupý, ale v zásadě nijak zvlášť nebezpečný bodyček. Ale chápu, že náš kapitán má pověst někdy až příliš ostrého hráče a že Slavia ty kliky prostě přitahuje, takže realita a novinářské články pak bývají trochu někde jinde.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - K dobré rozehrávce přidal v závěru i vynikající zákrok, kterým si udržel čisté konto.

Alexander Bah - 8 - Myslel jsem si, že ho Jablonec více prověří při bránění, ale reálně Bah jen zopakoval svůj výborný výkon směrem dopředu ze Zlína. Obdržená žlutá karta za Krobův faul byla naprosto absurdní.

Ondřej Kúdela - 7 - Zvládl zápas v pohodě podobně jako celá Slavia.

David Zima - 6 - Začátek měl slabší a byla na něm vidět nerozehranost po covidu. Jednou špatně rozehrál, pak prohrál těžký souboj s Doležal při standardce a bylo z toho břevno. Po dvaceti až třiceti minutách se do toho ale dostal a zbytek zápasu to byl ten starý (přitom je mu pořád jenom dvacet let :) ) dobrý Zima, kdy hrál výborně a výš než Kúdela.

Jan Bořil - 6 - Zápas zvládnul v pohodě s jediným velkým ALE. A tím byl úplně zbytečný zákrok na Jovoviče ve 24. minutě. Bořil rád přitvrdí a zjedná si tak respekt na hřišti, tady to ale bylo už moc a mohl mužstvo brzy oslabit. Horší šestka.

Abdallah Sima - 8 - První a nakonec i vítězný gól byl ukázkou Simovy ladnosti. Bez problémů si v rychlosti zpracoval míč do protipohybu brankáře a snadno zavěsil do prázdné branky. Takových momentů je v české lize jako šafránu nejen za týden či měsíc, ale i za rok.

Tomáš Holeš - 7 - Svému bývalému zaměstnavateli do značné míry zasadil třetí hřebíček do rakve, když si jeho střelu/centr do vlastní brány srazil Martinec. Jinak se Holeš po zranění dostal do formy rychle a přirozeně a hraje s přehledem. Až je mi líto Hromady, který po návratu do Slavie, začal velmi dobře, ale kvůli konkurenci musí čekat na další příležitost.

Lukáš Provod - 7 - Nepíšu poprvé, že jsem úplně nebyl fandou stavění Provoda do středu zálohy. Ale je vidět, že Lukáš pro tuto pozici jisté vlohy má a že po pár zápasech nabyl na jistotě a nyní tam hraje velice dobře. Samo o sobě mluví, že vlastně nijak zvlášť nepociťujeme delší absenci Ševčíka, který byl předtím srdce našeho týmu.

Nicolae Stanciu - 7 - Zatím je v mnohem lepší formě než na podzim. Proti Jablonci až tak nevynikal, ale to bylo spíš tím, že celý tým zahrál skvěle a vyrovnal se dalšímu velmi dobrému výkonu Stancia. Nejzářivějším momentem Nica v tomto zápase pochopitelně byla asistence na Kuchtův gól do prázdné brány, když rumunský záložník zachoval chladnou hlavu a míč naservíroval na zlatém podnose.

Peter Olayinka - 8 - Gól sice nedal a i další výkony našich hráčů byly skvělé, i  tak bych ale za nejlepšího muže utkání o fous označil Olayinku. Ostatně dvě první branky padly po jeho brilantních pasech na střední až větší vzdálenost. Výborný výkon a sám jsem zvědavý, jestli Petera ještě v létě udržíme. Pro mě je to úplně v pohodě hráč do bundesligy.

Jan Kuchta - 8 - Má famózní střeleckou formu. Opět byl ve správný čas na správném místě a snadno dokončil akci Olayinky a Stancia. Po odchodu Musy do Německa na něm útok bude stát o to více, tak snad si výkonnost udrží.

Jakub Hromada, Petar Musa, Ibrahim Traoré, Ondřej Lingr a Oscar Dorley nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

17. - Neděle 31. 01. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

20. Abdallah Sima
38. Jan Kuchta
58. vlastní branka

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    PetCC     před 4 lety 03.02.2021 14:15 |  
    1 0

    Souhlasím s tím, že Malínského zákrok vytvořil děsivou situaci a jsem rád, že to skončilo dobře.
    Já jsem si to pro jistotu pouštěl a musím říct, že Malínský rozhodně nechtěl soupeř takhle podrazit, celou dobu sledoval prostor před sebou, za sebe se ani na chvíli nepodíval, takže si jen chtěl tělem udělat prostor.
    Byla to spíš smůla, že se se soupeřem trefil zrovna v jeho vysokém výskoku.
    A docela nechápu, s jakou odvahou někdy hráči do hlaviček jdou, Celou dobu musel vědět, že bude skákat přes hráče a že to je hodně nebezpečný. Zřejmě počítal s tím, že Malínský taky vyskočí, ovšem tohle už dneska spousta hráčů, hlavně těch menších, nedělá, spíš si právě drží pevně prostor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 14:41 |  
      3 2

      To samé dělá Kane, vleze pod hráče, který je ve výskoku a při dopadu se svalí na zem. Následně to rozhodčí pískne jako faul na Kanea a faulující je hráč ve výskoku. Získá tak zadarmo standardní situace okolo vápna. Já bych to teda pískal naopak... buďme rádi, že se Sladký sám včera postavil na nohy, ať už ho Malínský viděl nebo ne.
      https://www.youtube.com/watch?v=2Mp-3xt05U4&ab_channel=JARVIS

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    PetCC     před 4 lety 03.02.2021 14:26 |  
    3 2

    Jo, ještě se mi líbilo, jak včera komentoval Bosák při zápase v Boleslavi jeden souboj slovy : "To bylo rameno, to nebyl faul"
    A přesně tohle platí na Bořila. Když trefíš hráče vedle sebe nebo za sebou s rozběhem sotva jednoho kroku ramenem, tak to namusí být faul.
    Mě přijde naprosto zvláštní, že když by to udělal hlavou, což je minimálně 10x nebezpečnější, tak by to skoro jistě nikdo jako faul nehodnotil. A přesně možná tak třetinu srážek hlav bych já posuzoval jako fauly na žlutou. Protože ti hráči do toho jdou, i když vidí, že soupeřova hlava tam bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      japhy     před 4 lety 03.02.2021 15:01 |  
      0 0

      +milijón za ty fauly hlavou. Někdy si teda klepnou o sebe navzájem, případně ten pohyb dokončí spíš hlavičkující, ale spousta z toho je klasika - odhlavičkuješ a dostaneš hlavičku. Analogie s podkopnutím se přímo nabízí. Úzus je ovšem jinej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 15:06 |  
      3 1

      No souhlasim, ze to bylo rameno, nechapu, ze se vsude pise o loktu. Neznam teda detailne pravidla, ale mne na tom zakroku vadilo, ze to rameno slo na hlavu soupere. A ze Bora o tom asi vedel, nevim, nechci mu sahat do svedomi, ale prislo mi, ze mel trochu rudo pred ocima a mel trochu casu na rozhodnuti nejit do toho tak tvrde, kdyz souperi nejde do tela, ale do hlavy. Rek bych, ze by se to piskalo i v hokeji jako zakrok na hlavu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Jachym     před 4 lety 03.02.2021 14:37 |  
    6 3

    K našemu výkonu není co dodat, takže bych jen doporučil, když už jsme ten literární a řečnický spolek, jen víc "z" na úkor "s":-) Zápasy teď totiž můžeme pouze zhlédnout (nikoli shlédnout) v televizi nebo na kompu. A respekt se také spíše zjednává než sjednává... A když už je tedy tím hlavním tématem Béřa, tak ač je to pořádný brousek a měl by se určitě krotit, tak není zdaleka takové zákeřné prase jako zmíněný Matějovský, o Krejčím a těch dobytcích z Baníku v čele s Potočným ani nemluvě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 03.02.2021 18:52 |  
      1 0

      Máš pravdu, oboje opraveno. Při tom shlédnutí mě asi zmátlo, že shlížím ze svého místa vyloženě pod střechou stadionu. :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    nedbal     před 4 lety 03.02.2021 15:10 |  
    8 0

    Proč všude říkají, že ten Bořilům moment nezkoumal ani VAR? Včera v tom Dohráno plus ten moderátor zase, už mě s tím docela serou. VAR to asi zkoumal, přišlo mu to na žlutou, což nemá v kompetenci, tak nedával hlavnímu podnět. Nebo jak vědí, že to vůbec nezkoumal? Hlavně že kdyby VAR dal hlavnímu podnět, tomu by to ale na červenou nepřišlo a dal jen žlutou, tak všichni ti stejní pitomci budou tvrdit, že VAR nemá v kompetenci žluté... přesně tohle jsem už slyšel od komentátorů minimálně pětkrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 15:23 |  
      0 1

      No... na to bych odpověď asi měl... VAR situaci může zkoumat maximálně do nejbližšího přerušení... tzn. pokud je faul odpískán, není udělena červená a VAR situaci zkoumá, tak rozhodčí takovým tím známým gestem dá najevo, že se něco děje.... většinou je to o tom, že faul není pískán a tak zatímco hra běží, VAR "zkoumá" a dá echo, že se něco stalo při nejbližším přerušení .... ovšem jakmile po nejbližším přerušení hry hlavní dá pokyn ke hře, tak je po přezkoumávání - už se k tomu nelze vrátit... a to tady nastalo tak rychle, že bych opravdu řekl, že se nic nezkoumalo - hlavní fouknul faul, Jovovič se zvedl ze země a Jablonec během pár vteřin rozehrál.. a v té chvíli už se k tomu nikdo nemohl vracet....

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        nedbal     před 4 lety 03.02.2021 15:36 |  
        1 0

        I kdyby to bylo, jak říkáš, tak ta výtka moderátora "nezkoumal to ani var" je pořád stejně irelevantní. Jelikož oni to říkají v duchu, že si toho nevšiml ani hlavní, ani var... a pokud to var neřešil z "technického" důvodu, že to už nestihl, že bylo přerušeno, tak je od těch moderátorů nesmysl to zmiňovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 16:02 |  
          2 0

          Tak oni tím "zkoumáním" VARem myslí, že hlavního vyzve k tomu, aby nezahajoval hru a případně mu pošle obrázky na monitor... a k tomu opravdu nedošlo... A to se zase z těch gest hlavního dá vyčíst, že se něco zkoumá ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        nedbal     před 4 lety 03.02.2021 15:50 |  
        0 0

        Ale když máš faul, kde hrozí červená. Tak nejbližší přerušení je písknutí toho faulu, nebo rozehrávka trestného kopu? Není nejbližší přerušení spíše až prostě příští přerušení po rozehrání toho trestňáku?


        Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2021 15:50) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 16:00 |  
          1 0

          Právě že písknutí toho faulu.... takže tam musí sudí fouknout... a už komunikovat - jakmile se ten faul rozehraje, tak je pozdě....

          To je podobné, jakmile by došlo k penaltovému faulu a sudí nařídil roh, nebo odkop do brány - musí minimálně dostat echo do sluchátek před rozehráním.... a rozehrání pozastavit gestem ruky - jakmile se rozehraje, už je pozdě cokoliv zkoumat na videu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            nedbal     před 4 lety 03.02.2021 16:15 |  
            0 0

            Ok. Nejsem schopen si to na nějaké konkrétní situaci třeba z podzimu představit. A tehdy tu Bohemku, jak byla z její branky penalta, to už nevím, jestli jsme stihli rozehrát, asi tedy ne. Takže prostě rychle rozehrát, když hrozí průser, než si všimne var.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 16:25 |  
              1 0

              To je většinou naopak - když máš rozehrávat Ty, tak byl faul na Tebe a to chceš, aby se ten zákrok zkoumal, ne?

              Po každém gólu VAR kontroluje celou akci a pokyn k rozehrání ze středu je tak dáván až v okamžiku, když Videoasistent rozhodčího nenajde nic závadného.... Většinou chvíli trvá, než se hráči doradují a přemístí na svou polovinu, takže si toho často nikdo nevšimne... ale občas je rozhodčí nenechává rozehrát a čeká... jestli mu neřeknou, že tam byl ofsajd, nebo něco takového - v případě Bohemky mu řekli, ať se jde podívat na zákrok před protiútokem a bylo...

              Třeba faul Buchy na Lingra - tam sudí nepískal, ale nechal výhodu, takže byl čas... jakmile přerušil hru za minutu, nebo za dvě, tak už ho VAR volal k monitoru... Kdyby ten zákrok fouknul hned, tak by VAR musel rovnou houknout do sluchátek: "Vydrž chvilku, něco se mi tam nezdá...." A nebo bychom my museli před rozehráním - třeba přes kapitána do rozhodčího trochu hučet, jestli by to neměl zkontrolovat VAR...

              Ono se to právě málokdy rozehraje tak rychle - když je něco podezřelého, tak sami hráči do rozhodčího vandrují, ať se zeptá videoasistenta, znejistí ho a ten si pak opravdu počká a nenechá postižené rozehrát (není to ani v jejich zájmu, pokud chtějí červenou) ..... Tady Jablonecké na hřišti vůbec nenapadlo, že by z toho měla být červená... Jovovič si zanadával, protáhl se a jelo se dál

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                nedbal     před 4 lety 03.02.2021 16:32 |  
                0 0

                Tak jasně, většinou naopak, ale zrovna v neděli si viděl situaci s tím faulem Krob / Bah. Kdyby ho Krob nakopl na červenou a rychle rozehrál, tak má var smůlu tedy..

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 17:47 |  
                  1 0

                  Teoreticky možná ano, ale prakticky: dovedeš si představit faul, který by byl opravdu na červenou, aby se po něm dalo rychle rozehrát, i kdyby to rozhodčí otočil a nařídil přímý kop na druhou stranu? Málokdy se stane, aby po faulu, který je posléze opravdu vyhodnocen jako na červenou, ten faulovaný vstal bez ošetření (nemusí to být hned na nemocnici - alespoň obstřik)..... a aby se to obešlo bez protestů?

                  Vždyť i po tomhle faulu dostala žlutou i naše lavička a než se všechno připravilo, tak uběhla minimálně minuta...

                  Dovedl bych si představit, že by k neodpískanému faulu na červenou došlo u postranní čáry, faulovaný odpadl zraněn za čáru, takže by se jeho zranění mohl věnovat doktor aniž by bylo nutno povolit ošetření na hrací ploše.... a faulující rychle popadl balón a hodil aut.... Ale i v téhle chvíli si myslím, že by spoluhráči faulovaného ztropili takový povyk, že by rozhodčí autové vhazování nevzal jako navázání hry a počkal si na hodnocení VARu....

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    nedbal     před 4 lety 03.02.2021 19:30 |  
                    0 0

                    Ok, máš pravdu, že by to šlo blbě provádět kvůli těm protestům ostatních.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      rakusan     před 4 lety 03.02.2021 16:10 |  
      14 0

      Já myslím, že VAR měl jasno hned, že to není na červenou, takže mlčel. Ty experty v TV nemá cenu komentovat. Debil, blbeček, debil blbeček, pouze v Tiki-Taka je tam jedna výjimka a to, že tam byli 2 blbečci vedle sebe (Bednář, Kadlec) (:-

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 16:15 |  
        4 1

        Jenom bych upozornil, že co jsme viděl, tak mezi Bednářem a Kadlecem seděl Švancara :-)

        Jako oni ve fotbale něco odehráli, něco o něm vědí - asi je v pořádku rozebírat s nimi taktiku, či herní dovednosti... ale na posuzování zákroků už by jejich pohled neměl být brán jako pohled expertů - na to by měli do pořadu vzít nějakého rozhodčího, nebo někoho z pravidlové komise...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          rakusan     před 4 lety 03.02.2021 17:30 |  
          0 0

          No jo, já si to myslel, ale nedalo mi to. To je taky expert na červenou.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    nedbal     před 4 lety 03.02.2021 15:15 |  
    3 2

    K Matějovskýmu, vůbec nerozporuji, že je to zákeřné prase. Ale ten včerejšek trochu nechápu, dávat někam fotku, jak je ta noha rozsekaná a stěžovat si, na co je VAR. To jako Látal nechápe, že hlavnímu rozhodčímu se v té televizi promítají záběry toho faulu a ne detailní fotografie toho, jak je tam noha zničená? A hlavně, ten faulovaný hráč šel za 10 minut kopat penaltu.. a střídal až za 40 minut, tak co to je za šarádu..

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      rakusan     před 4 lety 03.02.2021 16:12 |  
      4 3

      To byl faul na ukončení kariéry. U Matějovského zdaleka ne poprvé. Ale hlavně, že všude píšou o Bořilovi, kokoti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        nedbal     před 4 lety 03.02.2021 16:19 |  
        1 1

        Jako blbě ho trefil. Ale jako úmysl mi to nepřišlo, na rozdíl od minule, jak šlápl na toho Plavšiće.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bongor     před 4 lety 03.02.2021 16:26 |  
        0 1

        To má za to,že kope za Slavii.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 15:23 |  
    13 0

    Bych klidne pridal Provodovi a Nicovi, za ty krasny kombinace. Libi se mi, ze Provod je hrac, kterej ma specificky schopnosti, tezko ho s nekym srovnavat. Talentovanej a inteligentni hrac, kterej dokaze zastat radu postu na hristi, verim, ze i jako bek by byl vybornej. Ve stredu zalohy se chvili rozkoukaval, pamatuju, jak jeste proti Leverkusenu doma byl vopatrnej a zazdil par akci tim, ze dal alibistickej balon dozadu. Ted ma tah dopredu i na tomhle postu a skvely prihravky z jedny, Sevcik bude mit co delat.

    Nejaky kluby maj prej problem, ze kdyz je spilmachr zformy a misto nej hraje nejakej mladej, tak je urazenej a rozklada tym. U nas ne. Nico nemel formu na podzim a misto nej hral mladej, a co se stalo? Nico podporoval Lingra, dostal se zpet do formy a ted nam dela radost.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2021 15:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      mig52     před 4 lety 03.02.2021 16:08 |  
      4 1

      Dobrý poznatek v tom druhém odstavci. Tleskám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Lunaris     před 4 lety 03.02.2021 17:21 |  
      4 1

      U Provoda mi trochu vadí jediná věc, což je to jeho asistování u standardních situací, které bude kopat Stanciu. Ano, Provod to může kopat taky, levačku má kvalitní, ale při jeho výšce bych ho radši viděl ve vápně. Byť je teda fakt, že Nico to stejně ve 3/4 případů kope přímo na bránu. Nicméně aspoň u rohových kopů by Lukáš taky někdy mohl jít do vápna zkusit trkanec. Mimo to mi ale u něj nevadí vůbec nic, pořád se zlepšuje. Nevím, co budeme dělat, až se vrátí Ševčík, protože by to chtělo mít na place Ševčíka, Provoda i Olayinku, ale jeden z nich asi ostruhá. :((


      Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2021 17:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 17:54 |  
        2 1

        Provod tam je proto, aby gólman nevěděl, kdo bude kopat a tak musí být připraven na obě varianty - balón zahraný pravou i levou....

        Pmatauji na fantastický trestný kop Luboše Kubíka někdy na podzim 1996 do sítě Hradce - tehdy to byla taková dálka a přišlo mi, že Poštulka v brance soupeře zareagoval strašně pozdě.... a pak jsem viděl zpomalený záběr zpoza branky: gólman Luboše za zdí vůbec neviděl, za to viděl, jak se mu dobře na očích chystá ke kopu Pavel Novotný... Udělal pár kroků na místě, kouknul na gólmana.... a najednou se zničehonic míč vynořil nad zdí a mířil do vzdálenějšího vinglu ... Gólman dělal, co se dalo, ale o chlup nedosáhl...

        Kdyby tam ten Pavel takhle neposkakoval na místě a nevytvářel tu kouřovou clonu, gól by z toho nebyl....

        I takhle brankář neví, jestli si bude muset jít pro centr levou, který se bude točit od branky, nebo z toho z toho horzí střela pravou - kdyby tam byl jenom jeden hráč, bude snazší se připravit na to, co se chystá...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          mig52     před 4 lety 03.02.2021 18:01 |  
          2 2

          Nj Karle, ale jedna taková povedená standardka za čtvrt století, teda úspěšnost nic moc.... :-), :-

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 18:06 |  
            1 0

            To je jedna z mnoha, kterou jsem vybral, abych to na ní demonstroval ... :-)

            Vzpmínám třeba na jeden Bergerův gól - mám dojem, že Dukle.... trestný kop, za balónem asi šest hráčů... tři na každé straně... všichni se postupně rozeběhli a balón přeskočili a ten pátý se do toho opřel.... nebohý gólman vůbec netušil, kdo bude kopat... a tak tam stál - třikrát se tak zhoupnul v kolenou v očekávání střely... a pak už jenom doufal, že to nepůjde na branku... šlo.. :-)
            Kdyby se tam Patrik postavil sám - možná by ho propálil, ale gólman by měl podstatně větší šanci zasáhnout...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              mig52     před 4 lety 03.02.2021 18:12 |  
              2 2

              Ale ano, to jen pro občerstvení diskuze. Přesto si myslím, že to mlžení je tak málo úspěšné, že bych toho druhého hráče raději viděl ve vápně či za půlkruhem. Nebo to alespoň střídal, aby to nebyl stereotyp.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                Dennis     před 4 lety 03.02.2021 18:37 |  
                4 0

                No já si troufám tvrdit, ze Trpiš přesně ví, jak tohle chce a hráči to podle toho dělají... Nemyslím si, ze tohle víme líp. :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  mig52     před 4 lety 03.02.2021 19:14 |  
                  0 2

                  Ale no tak, Dennisi..... Vždyť toto využívají desítky klubů, tak proč zdůrazňovat, že Trpiš přesně ví....... Některým se to zamlouvá, jiným se to nelíbí, toť vše. Mně se , přiznám, nelíbí jedna věc. Pan Trpišovský je úžasný chlap a trenér, ale nemohu se zbavit dojmu, že mnozí ho zde mají za neomylného, což je samozřejmě nesmysl. Jsem přesvědčen, že ani Jindra by nechtěl, abychom se na něj takto dívali. Vždyť by to zavánělo fotbalovým kultem osobnosti, a my máme s kulty, byť z jiné kategorie, své zkušenosti.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 20:55 |  
                    2 0

                    Nikdo neříká, že je neomylný... ale dokáže na případné chyby rychle reagovat a ještě v průběhu zápasu je napravovat.... což zdaleka nedovede každý :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Lunaris     před 4 lety 03.02.2021 18:02 |  
          3 3

          Podle mě je to přeceňovaný, protože to k úspěchu stejně nevede. Stanciu málokdy trefí bránu, Provod to kope výjimečně. U rohu nemáš ani zeď, tam brankáře nezmátneš. Úplně stejně bych z naší hry rád vyeliminoval rozehrávku na krátko, která taky vždycky skončí zadrbáním balónu někde před vápnem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 18:08 |  
            0 0

            Tak to mi taky nědy vadí, ale stejně si myslím, že trenéři to chtějí a mají různé varianty rozehrání... Občas s to nepovede... zase nemá smysl hrnout do vápna rohové kopy v momentě, kdy stojíme proti soupeři, který má deset hráčů okolo dvou metrů.... je potřeba je nějak šikovně vytáhnout...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Lunaris     před 4 lety 04.02.2021 11:16 |  
              0 0

              Mně spíš vadí, že u rozehrávky stojí zrovna Provod se svojí výškou. Kdyby tam byl místo něj někdo menší, u koho by se stejně nedala ve vápně očekávat nějaká efektivita ve hře hlavou, tak jsem s tím v pohodě, i když bych osobně asi víc preferoval, aby takový hráč zajišťoval eventuální brejk soupeře někde před útočným vápnem. Chápu, že když u rohu stojí dva hráči na rozehrání, že z vápna vytáhnou dalšího obránce, aby pokryl rozehrávku na krátko. Takže má soupeř pak ve vápně o hráče méně, nicméně zpravidla o nižšího hráče méně, který by tam stejně velký rozdíl neudělal. Teď mě napadá první gól v Karviné, kde to na přední tyči prodlužoval právě Provod (jestli jsem to nějak nepomotal), což se mi jako herní varianta rohu líbí daleko víc. Fungovalo to proti vzrůstem vysoké Karviné, mohlo by to fungovat i proti nižším týmům. Jako je třeba volit různé herní varianty, ale zrovna Provoda uvidím při rohu radši ve vápně.


              Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2021 11:17) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                kjandourek (admin)     před 4 lety 04.02.2021 14:14 |  
                0 0

                A jenom tak mimochodem - viděl jsi někdy Provoda dát gól hlavou? Možná má výšku, to je sice předpoklad, ale samo o sobě to nestačí k tomu, aby byl člověk dobrým hlavičkářem a dokázal se tak prosadit po standardních situacích... K tomu potřebuješ i určitou průbojnost, dobrý výskok a hlavně odhad na balón.... Lukáš má prostě jiné přednosti a k nim patří kopací technika, tak proč jí nevyužít?

                PS: Lukáš opravdu v Karviné na přední tyči prodlužoval balón, ale nohou... :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  Lunaris     před 4 lety 04.02.2021 15:53 |  
                  0 2

                  Když bude stát u rohového praporku, těžko se prosadí hlavou. Karviná je dobrý příklad. Kdyby stál u rohového praporku, míč by neprodloužil, ať už nohou nebo hlavou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 18:28 |  
            1 0

            Nepodložím ti to nějakým odkazem, nemůžu ho najít, ale četl jsem, že větší efektivnost je při rozehrávce na krátko a následném centru anebo jiném vykombinováním. Je to logické, protože při rozehrávce nakrátko máš více možností, jak to rozehrát a snáz vznikne chyba u soupeře.
            Třeba Manchester City v minulé sezóně rozehrál 59 % rohů nakrátko, v průměru v PL to byl každý pátý roh.
            https://totalfootballanalysis.com/set-piece-analysis/premier-league-19-20-manchester-citys-short-corners-set-piece-analysis-tactical-analysis-tactics

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Lunaris     před 4 lety 03.02.2021 18:36 |  
              0 2

              On ten následný centr nikdy nepřijde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mig52     před 4 lety 03.02.2021 17:59 |  
        2 3

        Moje řeč, s těmi trestňáky, škoda jednoho hráče, který se může motat ve vápně nebo být za půlkruhem na odražený míč. A není to jen o těchto dvou. Je to zřejmě proto, aby soupeř řešil, zda to někdo kopne levou či druhý pravou, ale dle mne je to fakt blbost a zbytečná oběť jednoho hráče. A ještě , když si u toho špitají a mávají rukama.... To bych rád, aby to JiT vymýtil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Martin 58     před 4 lety 03.02.2021 20:04 |  
        2 0

        No a já jsem zase za ty jeho prudký rohy hodně rád. Paradoxně se zatím nejeví jako nějaký bůhvíjaký hlavičkár, oproti Sukovi, zato má ovšem určitě lepší střelu, takže jeho alternace k Nicovi je logická.
        Nevidím až tak velký důvod, proč by na place nemohl být Ševa, Lukáš a Oli. V tom případě by šel spíše z kola ven Tomáš Holeš, protože Provod a Ševčík mají defenzívu rovněž skvělou, ale jsou nebezpečnější směrem dopředu.
        Spíš se zdá, že nyní definitivní řešení náhrady Suka spočívá ve formě dvou defenzivně-ofenzivních záložníků (Holeš/Provod - pro mě spíš Ševčík/Provod).
        Ševu si nedovedu dlouhodobě představit na lavičce, to by byla zmařená investice, to je hráč pro West Ham, po očekávaném odchodu Rice.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 03.02.2021 15:50 |  
    2 3

    Za mě nejhorší známka 7. Ikdyž Bóřa by si za to rameno zasloužil. U Zimy pak byla vidět nerozehranost, ale proti Tarasovi nebe a dudy. Kolektivní super výkon, Jablonec mě trochu zklamal čekal jsem víc, ale i tak byl lepší než v zimě Letná. Břevno, dvě šance v druhém poločase a ta hlavička v 90.minutě, co Ondra skvěle chytil. První nula na jaře a hned proti druhému týmu tabulky. Velká spokojenost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 04.02.2021 12:13 |  
      0 3

      já ti nevím, koukal jsem na to 15x ale že by tam byl úmysl jako u buchy, já to tam nevidím. asi žlutka, ale nebyl důvod, proč by zrovna jovoviče dohrával ůmyslně. bucha je frustrát, takže tam to bylo jasný, bořa je tvrďas, to ne že ne, ale takový hráče prostě potřebujeme. i když JT to trochu shodil.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 03.02.2021 15:52 |  
    5 0

    Stanciu podle ČT klíčový hráč, tak ta sedmička nevím. A Provoda ocenil trenér jako nejlepšího hráče utkání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      nedbal     před 4 lety 03.02.2021 15:57 |  
      6 1

      Stanciu zaslouží určitě více, už minulé kolo mi přišlo, že byl zaokrouhlen směrem dolů..

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Martin 58     před 4 lety 03.02.2021 19:52 |  
      2 0

      Absolutní souhlas s Provodem. Trpiš ho ze svého výhledu od středu hřiště logicky měl nejblíž na očích. Pouštěl jsem si pro pokochání znovu druhý poločas a zaměřil jsem se na něj, protože já ho považuji za nejpřirozenějšího nástupce Suka, a byl fantastický. Obsáhl neuvěřitelný prostor, neustále v pohybu, skvělé přihrávky směrem dopředu. Myslím si, že už se na kraj hřiště nevrátí, on je opravdu celoplošný hráč, jehož schopnosti zůstávají na křídle nevyužity.
      Jestliže jsme odehráli skvělý zápas, a na tom se snad všichni shodneme, tak za mě devítka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slavanda     před 4 lety 04.02.2021 11:09 |  
      0 0

      Souhlas, za mne Olayinka, Stanciu a Provod za 8, mužem utkání Olayinka. Kuchtou za sedm a půl a Sima s Bahem za sedm... Kuchtič se neměl ukopnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        ColinSKS     před 4 lety 04.02.2021 12:08 |  
        0 3

        to se stane ani nevíš jak. blbě to poskočí v kroku a je to.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          slavanda     před 4 lety 04.02.2021 12:50 |  
          0 0

          Já to vím velice dobře, skáče mi to celý život. Proto jsem nikdy nedostal osmičku ;)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    cvočkař Danda     před 4 lety 03.02.2021 16:39 |  
    2 1

    Naprostý souhlas s tvým hodnocením,Alanore co se týká výkonu i trošku nešťastného Béřova zákroku.Béřa chtěl evidentně hrát rameno na rameno,ale jablonečák se sehnul a dostal ramenem do tváře.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 16:50 |  
    1 1

    Tak snad poprvé jsem byl přísnější než hodnotitel, přece jenom jsem tam nějaké nedostatky viděl, jen se udrželo čisté konto.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2021 16:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 04.02.2021 12:19 |  
      1 4

      nedostatky? snad jedině v produktivitě. jinak to bylo fantastické. co víc chtít nevím. když máš v chalupě orchestrion .....

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Leksel     před 4 lety 03.02.2021 16:55 |  
    1 0

    Jo, u Zimy jsem si na pocatku všimnul určitý nejistoty, nepřesnosti a ztrát, ale postupem doby se do toho dostal a když jsem ho viděl u soupeřova vápna, tak jsem už byl klidnej. Z Olayinky se stal autor precizních pasů do gólovek, je neuvěřitelný, kam až se kvalitativně posunul. Simu s Kuchtou je už zbytečný komentovat, to je už jejich standard. Jinak samozřejmě za výsledkem je výkon celýho týmu a byla to fakt paradní estráda, ve zdejších končinách nevídaná.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 16:58 |  
    12 1

    Hodnocení je z mého pohledu opět super. Vrátím se k Bořilovi. Po přečtení pondělního Spartu, jsem byl tak naštvaný na Podroužka, že jsem mu napsal e-mail. Překvapilo mě, že mi vůbec odpověděl. Pokud vás to zajímá, tak mi napsal, že to byl nesrovnatelný zákrok s prasárnou Krejčího, ale že červená měla být. Můj názor je žlutá. Myslím si ovšem, že v dobách Řebíčka by šel Bóřa ven. Hezký zbytek dne všem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      popin     před 4 lety 03.02.2021 17:50 |  
      9 3

      Zřejmá snaha všech "přátel" Slavie poškodit a pomluvit. Třeba Hapal v Dohránu - prý jasný faul loktem na červenou. Ten blb se snad ani nepodíval na video.
      Bořil nejdříve vlitnul do Povazance (tam byly lokty z obou stran) a pak šel aktivně dopředu ramenem, že měl Jovovic hlavu nízko byla smůla, ale těžko při Bořilově výšce ho vinit z úmyslu. Že jde do všeho po hlavě je fakt, ale to se od hráčů vyžaduje, jde jen o míru. U mě žlutá za " hrubost".

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bongor     před 4 lety 04.02.2021 10:28 |  
        3 3

        My máme přátel kvanta a teď jsme je aktivovali,když vidí jaké nuly jsou proti Slavii.Už to nemohou vydržet a budou
        vymýšlet pořád víc takových píčovin.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Lunaris     před 4 lety 03.02.2021 17:46 |  
    6 3

    Kúdela mohl dostat 8 za rozehrávku, protože v rámci první rozehrávky dával míč dopředu hlavně on, ostatní spíš do strany, až nakonec našli Ondru.
    Bořil mi přijde, že se letos zatím úplně nepotkává s formou. Svoje odehraje, ale ta nadstavba z loňska tam není, trochu chybí i rychlost. Těžko říct, jestli nemá natrénováno, jak by potřeboval, nebo se začíná pomalu dostávat za zenit výkonnosti. Zákrok byl na hlavu a Béřa věděl, co dělá. Ale takhle on hraje normálně, vzrůstem nízký hráč, takže úplně běžně ramenem takto odstrčí hráče a ani se to nepíská. V tomhle případě bohužel trefil hlavu protihráče. Tyhle zákroky by si měl schovat na derby, pak bych mu to baštil víc. Jako ten prvek, který, doufám, ještě vstoupí do krasobruslení jako trojitý Kadlec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 04.02.2021 12:15 |  
      4 4

      bořa je přesně ten hráč, kterého v tom našem mixu potřebujeme. nemůžeme mít jen ladný technický, potřebujeme brouska, aby soupeř viděl, že nejede na havaj.,

  14. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 03.02.2021 22:21 |  
    3 3

    dal bych Nicovi 8, protože ten pas na Kuchtiče, to bylo něco, co musíš mít v citu, technice a hlavě. Stejně tak Koli, pro mne byl ten zákrok z říše snů, hráč hlavu dával z 10 metrů. Já bych se nezmohl ani na pohyb.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    gazza     před 4 lety 04.02.2021 00:28 |  
    4 2

    Kolář a Nico měli mět bez debat za 8

  16. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    gazza     před 4 lety 04.02.2021 00:37 |  
    2 5

    Suk s Cufem dnes za 10

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Lunaris     před 4 lety 04.02.2021 09:41 |  
      3 0

      Suk 8,8 a Cuf 7,2. Což mě jen tak napadá, jestli by i Alanor nechtěl začít hodnotit na procenta, resp. desetinná místa. Lépe by pak vyjádřil pojmy jako horší šestka nebo lepší pětka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mig52     před 4 lety 04.02.2021 10:04 |  
        5 4

        Pánové, já se obávám, zda našeho přítele Sokrata nepostihla nějaká indispozice. Ke komentáři k zápasu žádný příspěvek u kavy, k hodnocení hráčů také ticho po pěšině.... Snad je ok a brzy nás obšťastní nenapodobitelnym příspěvkem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.02.2021 10:38 |  
          3 3

          Jako bych Tě Migu slyšel viď. :-))
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            mig52     před 4 lety 04.02.2021 10:52 |  
            2 1

            Uff, uff, s úlevou zdravím z Valašska, kamaráde. A už se těším, jak si přelouskám tvůj příspěvek.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.02.2021 10:35 |  
    12 2

    Hezké dopoledne při dobré kávě ze šumavského kraje :-)).
    Pročetl jsem si hodnocení přítele Alanora a jeho doplňující postřehy. Souhlasím a ke známkám pro jednotlivé kluky nemám co doplnit. Děkuji.
    Vyzdvihl bych však jeden aspekt tohoto utkání a tím je maximální výkon celého kolektivu.
    Jeden bojuje za druhého. Kluci se radují, že si mohli nahrát, povzbuzují se navzájem, děkují si za povedené akce a respektují se a uznává jeden druhého.
    Proto také výkon týmu vypadá tak, že takovému tlaku na balon už od vápna soupeře neubrání ani Jablonec, který je spolu se Slováckem v tuto chvíli na velmi slušné ligové úrovni.
    Jsem moc rád, že i po utkání náš trenér neměl hlavu v oblacích a pořád vidí možnosti progresu kvality v naší hře i do budoucna.
    Já bych asi přeci jen zmínil výkon Petera Olayinky a Lukáše Provoda.
    Oba svou bojovností a umem dali utkání potřebný šmrnc a uvolnili kluky do hry vpřed. Kvarteto Olayinka, Sima, Kuchta a Stanciu, a za nimi další válec v podobě Baha, Provoda, Holeše a i Bořila, to byla opravdu síla.
    Kluci, opravdu děkuji za parádní výkon a i to, že si "Koli" uhájil další nulu.
    Byl jsem zvědav na Zimu, ale že to zvládne takhle dobře......
    Proto souhlasím s tím, jak moc je pro náš celý tým platný Ondra Kúdela, který působí jako klidná síla a má tam ty kluky pod sebou jak "kvočna kuřata".......... :-).
    Tím nechci nijak snižovat kapitána Honzu Bořila. Makal jako vždy a jeho šance si gól opravdu zasloužila.
    Jeho zákrok se mi nelíbil, a žlutá by byla na místě. Ostatní už popisovat nebudu. To co dokáží rozpoutat někteří redaktoři a komentátoři, to je opravdu na "Chocholouška".......
    Nikdo z těch "kritiků" však nerozebral hnusný faul na Stanciua od Schranze hned ve druhé minutě a obrácená žlutá karta pro Baha, to už byla úplná fraška. Poslechněte si komentátory na 02. Ti, kteří se vyjadřují jako odborníci ke kdejaké pitomosti, tak Ti byli při této situaci úplně ticho a nic...... a pak začali litovat Kroba.
    Objektivita na kvadrát :-(((((
    Věřím, že teď máme 14 dní na doplnění fyzických zásob a nahrává tomu i los ligy.
    Nechci nijak podceňovat ani Příbram a ani Pardubice a tím méně Teplice.
    Beru každého soupeře v pokoře a s respektem. Přesto tento los umožňuje našim trenérům uskutečnit ten dříve připravovaný záměr s prostřídáním hráčů v sestavě a v tréninkovém zatížení tak, aby na pohárové zápasy s Leicesterem byla připravena sestava, která bude mít herně i kondičně nabráno.
    Proto si myslím, že v zápase s Příbramí se objeví další kluci, kteří teď nebyli moc v zápasech, protože brali kondiční tréninky.
    Předpokládám, že Kačaraba a "Šimon" nám pomohou stejně tak jako Lingr , Oscar a Traoré. Že se už zapojí další perla Ševčík a dále Hromada, Stejskal, Masopust, Tecl a možná ještě někdo...... např. Jurásek. Věřím, že si takto dobijeme dobře baterky na jaro a budeme připraveni na všechno.
    Já si ve vší pokoře moc doufám, aby kluci vyhráli další mistrovský titul a vyfoukli i ligový pohár. A věřím, že toho dosáhneme nezpochybnitelným způsobem. To bych si opravdu moc přál.
    Moc mi udělali radost i oba kluci ve WHU. Tomáš dal další pěkný gól a Vláďa vymazal další hvězdu.
    Ostatní sleduji a čtu a poslechl jsem svého přítele Donforda, Martina58, Travela, Recaka, Miga52 a další mé přátele tady SN.
    Všechno přečtu i ve Sportu, poslechnu a pak si zhluboka vydechnu. Nestojí to ani za komentář.........
    A pak si přečtu disputace tady na SN, poslechnu si podcasty a vychutnám si dobrou kávu.
    Já Vám totiž mohu říci, že jsem snad takovou radost ze hry naší Slávie ještě nikdy neměl. Opravdu.
    Držím palce klukům i trenérům a také samozřejmě vedení.
    Vím, že nic není jen tak a je to výsledek tvrdé práce všech. Moc si toho vážím.......
    S úctou
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2021 12:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      mig52     před 4 lety 04.02.2021 11:12 |  
      5 2

      Přesně, jak píšeš, za vším je tvrdá práce. Jeden sparťan mně říkal, máte kliku s tím Simou. Říkám mu, jkou kliku? Vždyť si dal někdo práci a sledoval Táborsko se Žižkovem a naším "B", tak sakra měl ta utkání sledovat váš SŘ.... Přesně jsi popsal tu situaci Bah-Krob. To je výsměch rozhodcovskému cechu. Takový arbitr nemůže pískat ani děti, aby z nich už v jejich věku nedělal pod vodníky. A téměř všichni "odborníci a experti" přes fotbal k této situaci mlčeli jako hrob. A jako odvedení pozornosti se věnovali Bóřovi. Nefňukám, bylo to částečně právem, delat takové pitomosti nejsou našemu kápovi třeba, ale ta "objektivita" v médiích byla k pláči. Mně je spíš smutno z toho, jaká novinařina se u nás dělá x let po revoluci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      mig52     před 4 lety 04.02.2021 11:21 |  
      3 2

      A také mne baví, jak ogaři jedou naplno až do závěrečného hvizdu. Když si vzpomenu na ta utkání, kdy jsme v 66 min.dali gól a pak postavili i proti papírově slabším soupeřům autobus, abychom to udrželi.... I proto fans kupují permice v takovém počtu, proto chodí tolik diváků do hlediště, protože jim hráči nabídnou zábavu až do konce, byť se někdy hra třeba nedaří. Je potřeba si to užívat dosyta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Akuls     před 4 lety 04.02.2021 12:30 |  
      1 1

      Souhlas se vším, jen bych si dovolil upozornit, že Váš v současnosti asi nejoblíbenější hráč z kádru Slavie Provod, se nejmenuje Tomáš, ale Lukáš.
      Jinak ten kdo v neděli střídavě sledoval přenos zápasů SKS vs. Jablonec a WHU vs. Liverpool musí dát JiT za pravdu, že v naší hře přece jen ještě nějaký ten prostor pro zlepšení je. Když třeba Liverpool při třetím gólu rozebral snad 30 rychlými a přesnými přihrávkami na jeden dotek zaparkovaný autobus WHU a Wijnaldum zasunul balón do poloodkryté branky, tak to my zatím ovládáme jen na vlastní polovině. Proto máme někdy problém s týmy jako je Bohemka, Příbram apod.
      Pravdou ale také je, že ani tomu Livepoolu se ten zaparkovaný autobus nepodaří překonat vždy, viz jejich včerejší další překvapivá porážka doma, tentokrát Brightonem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 04.02.2021 12:50 |  
        2 2

        Díky příteli za upozornění a už jsem to napravil.
        Jen bych dodal, že Lukáš není úplně tím nejoblíbenějším......
        Já mám moc rád všechny naše kluky. Ale protože už jsem přeci jen "starší pán", tak opravdu držím nejvíce palce Ondrovi Kúdelovi.
        Každý den si dávám tak 4 kiláčky takového rychlejšího klusu, protože během bych to snad ani nenazval...... Prostě si zaběhám. A někdy se musím trochu přemlouvat, ale vždycky si vzpomenu na Ondru, že ho to tělo asi taky bolí a dám to. Tak asi tak...... :-)).
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2021 12:51) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          mig52     před 4 lety 04.02.2021 13:14 |  
          1 4

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            mig52     před 4 lety 04.02.2021 13:15 |  
            1 4

            :-)

  18. Re: tak by se tyto události měli řešit

    honza304     před 4 lety 05.02.2021 12:07 |  
    1 2

    Alanore, události by se měly řešit ...