Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 16. kolo

Slavia potvrdila povedený vstup do náročného jara dalším vítězstvím. Tentokrát červenobílí vyhráli po dobrém výkonu 3:1 na hřišti nepříjemné Karviné.

Domácí Karviná se v lize již zabydlela a etablovala a ač se jí letos na domácí půdě příliš nedaří, tak v sobotu proti Slavii podala houževnatý a na své poměry dobrý výkon. V obraně mají Slezané soubojové hráče a i po stránce týmové obrany působili velice organizovaným dojmem. A proti zaparkovanému autobusu se nikomu nehraje dobře, zvlášť na současných zimních terénech. O to milejší bylo zjištění, že i tak byli domácí od bodů hodně daleko. Slavia hrála dobře a snad až na prvních 10-15 minut měla jasnou převahu. V první půli tomu sice chyběly gólové šance či troška štěstí při několika závarech, ale i tak jsem byl přesvědčen, že takovou převahu nemohou domácí ustát bez inkasované branky (byť se jim to při podobném obrazu hry zázračně podařilo v našem posledním zápase v Karviné).

Druhý poločas byl pak z naší strany ještě lepší. Hodně pomohla brzká branka po rohovém kopu. Za mě je až neuvěřitelné, jak jsme ze standardních situací při současných výškových dispozicích kádru produktivní. V této činnosti nejsme o nic horší než za zlatých časů velikánů Škody a Ngadeua. Za toto patří velké uznání trenérskému týmu, protože standardky nám opravdu velmi usnadňují život. Domácí pak museli hru logicky trochu otevřít a to byla pochopitelně voda na náš mlýn, když se po skvělé přímočaré akci prosadil Kuchta.

Zápas pak trochu zdramatizovalo duo rozhodčích Pechanec - Julínek (u VARu), když odpískalo absurdní penaltu proti Slavii. Ze záběrů bez kontextu se dá říct, že Holeš do Čmelíka vrazil bez míče a že striktně podle pravidel o malý faul mohlo jít (podobně malých faulů by se ale velmi pravděpodobně našlo v každém zápase několik, zvlášť při standardních situacích), takže by mě nepřekvapilo, kdyby komise s předsedou z Portugalska, kde se píská mnohem útlocitněji, verdikt posvětila. V kontextu toho, jak sudí Pechanec duel vedl, šlo však o úlet. Rozhodčí od začátku pouštěl hodně tvrdou hru, když karetně nepotrestal ani vyloženě surový skluz Mikuše bez míče z úvodu utkání. Stejně tak by bez videa nepadla ani karta pro děsivý kung-fu kop brankáře Bolka z nastavení. Tentýž sudí pak v posledním podzimním kole chybně nevyloučil Buchu za úmyslný úder do hlavy a benevolentně dal v nastavení Hejdovi jen žlutou kartu za drsný skluz z frustrace. A pak na popud VARu (o Julínkovi netřeba říkat nic víc, než že jde dlouhodobě o jednoho z nejhorších i morálně nejpochybnějších rozhodčích u nás) odpíská penaltu za lehký zákrok, když celý zápas v poli pouští mnohem tvrdší zákroky. Za mě je Pechanec alibista, který tímto rozhodnutím zcela popřel svůj nastavený metr a jen potvrdil velmi sestupnou tendenci svých výkonů v lize (kde přitom v sezoně před dvěma lety patřil k nejlepším). Naštěstí tento pochybný verdikt utkání příliš neovlivnil, protože hned vzápětí skóroval Olayinka.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Poměrně klidný zápas pro našeho brankáře. Nohama hrál dobře a vybavuji si jeden dobře stažený centr. U penalty vystihl směr, ale Qose mířil razantně a přesně.

Lukáš Masopust - 6 - Sice odehrál jen první půli, kdy Slavii chyběly větší šance, ale individuálně šlo podle mě o lehce nadprůměrný výkon. Masopust byl vidět a hrál dobře, byť podobně jako u zbytku týmu bez kýženého finále.

Ondřej Kúdela - 6 - Jistý a spolehlivý výkon. Mnoho práce naše obrana neměla, odříznutého Papadopulose ale zcela eliminovala.

David Hovorka - 7 - Po Dukle zahrál podruhé za sebou velmi dobře a jsem za Davida rád, protože plnohodnotný návrat do formy po zranění pro něj není vůbec lehký. Proti Karviné hrál Hovorka aktivně a spolehlivě, přičemž výborně vrátil míč na Simu při úvodním gólu ze standardky. První volbou pro mě nadále jasně zůstává duo Zima - Kúdela, Hovorka ale jednoznačně začíná ukazovat, že je připraven naskočit a že je první volbou při zdravotních komplikacích výše zmíněného dua.

Jan Bořil - 6 - Opět Bořilova klasika. Dobrý ligový nadstandard, byť k více viditelným hráčům nepatřil. Více mu vyhovovala spolupráce s Olayinkou než s Oscarem, který je vyloženě kombinačním typem hráče. To není Honzova nejsilnější stránka a navíc i pak chybí náběhy a centry od křídelního hráče.

Abdallah Sima - 8 - Výkon na hranici sedm a osm, nakonec dávám lepší známku. Sima vstřelil důležitou první branku. Šlo o snadnou doklepávku, ale opět byl ve správný čas na správném místě. Skvěle pak také vyřešil akci před trefou na 3:1, kdy Olayinkovi naservíroval míč na zlatém podnose před prázdnou branku.

Tomáš Holeš - 6 - Sice zavinil penaltu, ta ale podle mě byla odpískána chybně (viz úvod), takže za ni Holeše nehodlám výrazněji kritizovat. Jinak odehrál dobrý zápas a je dobře, že je po zranění zpět. Zvlášť při vykartování Hromady byl tentokrát na hřišti potřeba.

Lukáš Provod - 7 - Jak ho považuji spíše za krajního hráče, tak musím říct, že tentokrát zahrál Provod ve středu hřiště velice dobře, možná i nejlépe, co je ve Slavii. Nebyl sice nějak dominantní, ale celkově se mu dařilo a dobrý výkon navíc korunoval perfektní přihrávkou (a také asistencí ke gólu) Kuchtovi do samostatného úniku.

Nicolae Stanciu - 7 - Je viditelně v lepší formě než po většinu podzimu. I když ani napodruhé nezaznamenal gól či asistenci, tak v poli patřil k nejlepším hráčům a podal komplexní výkon. V první půil pak pohotově střílel, což bylo do té doby naše nejlepší zakončení.

Oscar Dorley - 5 - Nezahrál špatně, ale na křídlo se podle mě v našem systému hry moc nehodí. Chybí mu tahovost a z ní vyplývající centry. Oscar je sice dobrý kombinačně, ale s Bořilem to dohromady úplně nešlo a proti zalezlé Karviné nám sice držení míče pomohlo k tlaku, k šancím už ale byla třeba odvaha a tah na branku, kterou předvedl Olayinka.

Jan Kuchta - 8 - Výborný a komplexní výkon. Souhlasím s trenérem Trpišovským, že byl Kuchta nejlepším hráčem zápasu. Skvělou práci odvedl v poli, kdy proti silným stoperům Šindelářovi a Dramému vyhrál až překvapivě hodně soubojů. Skvěle si pak naběhl a zakončil akci gólem na 2:0, který se nakonec ukázal být jako vítězný. Musím říct, že jsem až překvapen, jak dobře teď Honza hraje. Aktuálně patří k top ligovým hráčům, i když jde samozřejmě jen o krátký časový úsek a je třeba tuto pozici dlouhodoběji potvrzovat.

Peter Olayinka - 7 - Tohle střídání se povedlo. Oscar hru spíše zpomaloval, čímž se dal blok domácích těžko roztrhat. Olayinka sice po zdravotních problémech proti Dukle nehrál dobře, ale rozehrál se a jistě mu pomohla i krásná trefa ze závěru zápasu. V Karviné to tak od něj po herní stránce byla jiná písnička a byl to starý dobrý Peter. Přímočarý a nebezpečný. Dobrý výkon pak korunoval brankou na 3:1.

Alexander Bah - 6 - Masopust byl podle mě individuálně viditelnější, Bah ale zase odehrál povedenější poločas ze strany týmu a do celkově dobrého výkonu zapadl, takže hodnotím mírně nadprůměrně.

Petar Musa, Ibrahim Traoré a Ondřej Lingr nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

16. - Sobota 23. 01. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 3
0 - 0
MFK Karviná
MFK Karviná

82. Qose (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

51. Abdallah Sima
61. Jan Kuchta
85. Peter Olayinka

Komentáře (87)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Petrus (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 16:06 |  
    6 0

    Možná se ptám blbě a odpověď na mou otázku už někde napsaná je, ale protože jsem ji nenašel a rubriku Hodnocení slávistů mám rád, zeptám se - mol cup nehodnotíte? Nebo jen proti prvoligovým týmům? Dík ;-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 25.01.2021 16:11 |  
      5 0

      Jen proti ligovým týmům. Možná by se našla nějaká výjimka za ty roky, ale myslím si, že normálně hodnotím až od osmifinále. Někdy je těžké určit měřítko, když hrajeme třeba proti celku z 3. ligy a dáme jim nálož v poklidném tempu. Občas taky zápasy nejsou dostupné ke shlédnutí v této fázi. Dukla tedy nebyla ani jeden z těchto případů. Přenos byl a herně na mě udělala dobrý dojem. Jen mi to moc nevycházelo časově, tak jsem se nedostal ani k "mini-hodnocení" v podobě komentáře. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Alanor (admin)     před 4 lety 25.01.2021 16:17 |  
        11 1

        Ale když už jsme u toho, tak můžu napsat pár dojmů. :)

        Plusy: Pohledný zápas (z naší strany hlavně 1. půle) a poklidný postup. Z hráčů se mi líbilo zlepšení Hovorky, skvělá střela Lingra a opět velmi dobrý Hromada.

        Neutrální: Van Buren sice velmi aktivní, ale s míčem patřil ke slabším. Beran dobrý vstup, ale pak se úplně vytratil ze hry, což se třeba Ševčíkovi nestane. Tecl dvě super přihrávky, ale jinak nic moc.

        Minus: Slabší druhá půle. Z hráčů nejhorší Kačaraba, který byl pozičně mimo. Ale věřím, že se sehraje a sžije se systémem, takový Ngadeu byl při premiéře ještě horší a jaký to byl nakonec hráč. Individuálně rychlostí a pohyblivostí vypadal Taras dobře. Gól Stejskal mohl chytat, byť by to byl dobrý zákrok. Na Olayinkovi bylo vidět, že není rozehraný a nešlo mu to, gól byl ale skvělý.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2021 16:19) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 16:19 |  
    11 1

    O penalte se tady reklo uz dost, ale nemuzu si pomoct, podle me to nebyl ani faul, Holes nesel nijak aktivne do hrace, spis to byla takova srazka, u ktery karvinaka napadlo, ze by mohl upadnout, kdyz je to na hranici vapna. Podle me Holes ani nemel moc sanci stretu zabranit.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 16:27 |  
    13 1

    Precizní hodnocení, jak hráčů, tak i Julínka s Pechancem... jak před vánocemi nevyhodil ani po shlédnutí videa toho zákeřnýho dobytka Buchu, mu jen tak nezapomenu...

    Kuchta roste zápas od zápasu... kdo by to byl před sezonou řekl, že to bude náš útočník číslo 1... Stanciu se rozehrává k výborným výkonům jako loni na jaře... a Sima s Olayinkou jsou naše nepolapitelný křídla... super...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 16:27 |  
    1 1

    Dá se říct že hodnocení mám hodně podobné jen bych prdnul jasnou osmičku Olimu ten to tam v druhé půlce hodně rozsvítil.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 16:40 |  
    17 5

    Dobré odpoledne přeji Vám všem ze Šumavy.
    Moc děkuji příteli Alanorovi za toto hodnocení. Dokonce i kávu mám až teď :-)).
    Celé dopoledne jsem čekal, kdy sem Alanor s hodnocením přispěchá a dočkal jsem se. Díky.
    A tím chci říci, že zhodnocení zápasu včetně známek považuji za jedno z těch nejpovedenějších:-)).
    Poradili jsme si se soupeřem tak, jak jsem si přál.
    Souhlasím, že prvních 10 minut jsme to trochu honili a rozhýbávali se (kluci měli asi z vlaku trochu "dřevěné nohy":-)).
    Pak se naši kluci jak po stranách, tak ale především naše středová trojka (Holeš, Provod, Stanciu) chytila a začala nabírat kvalitu, která se pak zlepšovala natolik, že ve druhém poločase už nebylo pochyb, kdo je na hřišti pánem.
    Střídání trenérům opravdu sedlo a "Olí" byl opravdu dalším žolíkem, který to na své straně úplně rozebral a nedal tomu jejich Santosovi ani "líznout".
    Vyzdvihl bych skutečně i výkon Honzi Kuchtiče, naše perla Sima opět skvost a také David Hovorka jde nahoru.
    A začíná se ukazovat i variabilita Lukáše Provoda, protože jeho výkon byl také výborný a ta příhra na druhý gól, to byla "ňamka". To je pro Donforda a Martina58 především. Oba mají Lukáše moc rádi a já taky:-)).
    Prostě kluci zahráli opravdu dobře jako tým i jako jednotlivci a udělali mi velkou fotbalovou radost.
    Moc jim za to děkuji.
    A teď to ostatní.
    Vůbec se nebudu vyjadřovat k trapnému komentátorovi Pilnému a jeho neméně trapnému kolegovi.
    Vrchol jejich trapného představení umocňuje věta po penaltě, že se nyní trenérovi Trpišovskému musí klepat kolena z možného vyrovnání........
    Alanore, jsem moc rád, že ses sám zmínil o výkonu rozhodčího Pechance.
    Když jsem tu před začátkem ligy napsal článek, kde jsem Pechance kritizoval, mnoho z Vás mě "natřelo" za ubrečenost. Kritiku jsem přijal, ale za svým názorem si stojím.
    Sobotní zápas jen ukázal, čeho je tento rozhodčí "schopen". Největší komedie byla, když jsme byli všichni svědky v přímém přenosu, jaký záběr vlastně 02 poskytla, při tom souboji Holeše se Čmelíkem. To byl fofr a směsice všech možných zmatečných záběrů :-)). A stejně jako Ty Alanore jsem názoru, že to na "pentli" bylo zoufale málo.
    Jen smutně mohu podotknout, že Pechanec stál u zákroku Bolka od tohoto místa natolik blízko, že červená měla jít okamžitě nahoru. Opět alibisticky až po VARU.
    Kluci svůj zápas zvládli s přehledem a velmi slušně bez ŽK.
    Ve Zlíně to bude asi trochu masakr, ale můj syn mi řekl, že to kluci určitě zvládnou i tam.
    Tak já budu věřit klukům i mému synkovi :-)).
    Přeji Vám pěkný zbytek dne.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      rakusan     před 4 lety 25.01.2021 17:11 |  
      9 0

      Dobrý den, oba jste to napsali moc pěkně. Já už se taky toho Pechance nebudu zastávat. Před cca 2-3 lety pískal slušně, ale nyní fakt už ne. On si hraje na mistra, že pouští tvrdou hru, ale už nerozpozná nebo nechce, když už je to moc. To byl ten Bucha, v závěru v Plzni Limberský i Hejda, nyní na začátku taky jeden karvinskej šel skluzem, aniž by tam byl míč a tím faulem na Ondru to korunoval. Hlavně, že nám to nevadilo nakonec a že Ondřej je snad bez vážnějších následků. Budeme jej potřebovat, ve Zlíně to bude mimořádně důležité vyhrát. Ti se na nás budou chystat, ale s tí musíme počítat. Hlavně, aby to Klusáčkovi nepřišlo neregulérní, že hrajem v týdnu (:-

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      jarodo57     před 4 lety 25.01.2021 19:31 |  
      10 2

      Ahoj Sokrate.Hodnocení je i podle mě dobré,trochu bych přidal Bořilovi,ale to nehraje roli.Kluci nám všichni dělají radost,takhle skvělé roky jsem jako fanoušek Slavie nezažil a proto si to užívám a doufám,že to bude trvat ještě dlouho.
      Chtěl bych se jen vyjádřit k těm rozhodčím.Rozhodčí jsou největší zlo českého fotbalu.Je to mafie a nikdo mi to nevymluví.Nic se podle mého názoru ani od zadržení Berbra nezměnilo,vše běží v nastavené linii.Prachy,ambice z větší části populace udělají bezcharakterního,arogantního člověka .Bohužel je to tak nyní nastavené celospolečensky a to je samozřejmě špatně.Do vedení nejen fotbalového svazu ,ale i v politice atd. se dostávají bohužel jen druhořadí ambiciozní,bezpáteřní lidé,kteří jsou pro své ambice schopni odstranit daleko schopnější lidi.Proto to ve fotbale dopadlo tak jak to nyní je,Rozhodčí už od okresu musí dávat desátky nebo odvádět služby vedení ,aby se vypracovali výš a tito lidé se pak nakonec dostanou až do ligy .Rozhodčí,kteří to pískají pouze z lásky k fotbalu nemají šanci.Pak se nelze divit,že tito rozhodčí jsou schopni takových věcí víkend co víkend např. z 5 metrů neodpískat brutální faul Buchy nebo nevidět jasný loket na červenou Krejčího ml. nebo v sobotu Bolka na Lingra,nesportovní chování Limberského,ofsajdy neofsajdy proti Plzni atd.VAR rozhodčím dává takové záběry co se momentálně hodí apod.Je to bohužel horší než aby se to mělo otáčet k lepšímu.Já ač veĺký optimista jsem k vyčistění celého fotbalu hodně skeptický a jedinou opravdovou radost mi dělá naše Slávia a to,že v dubnu končím v zaměstnání a po 45 letech si budu konečně užívat důchodu .

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 21:40 |  
        2 0

        Ahojky Járo.
        Já Ti hlavně přeji hodně zdraví, málo starostí a užívej důchodu v pohodě.........
        Samozřejmě se Slávií a ať nám všem dělají kluci ještě dlouho radost.
        Opatruj se.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          jarodo57     před 4 lety 25.01.2021 21:47 |  
          0 0

          Děkuji

  6. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    cvočkař Danda     před 4 lety 25.01.2021 17:27 |  
    9 0

    Milý Socrates,plně s tebou souhlasím i já mám Proviho rád a chtěl bych připomenout,že měl prsty(vlastně nohy) ve všech našich gólech,při rohu prodlužoval na zadní tyč,druhý gól připravil perfektní kolmicí na Kuchtiče a před třetím gólem posunul míč na Simu,který skvělým centrem našel Olího.Takže bych uvažoval o 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      rakusan     před 4 lety 25.01.2021 17:35 |  
      6 0

      Ano, Provod je výborný dlouhodobě. Je to srdcař co nevypustí nic. Díky bohu, že jsme jej přivedli. Zapomněl jsem vyzdvihnout i Hovorku u prvního gólu, že tam za tím šel. To bylo klíčové pro další vývoj. Kuchta je lepší zápas od zápasu. Sima výborný a je možná i dobře, že tak nějak přestal "jasně vyčnívat" a drží si takový svůj vysoký průměr a o góly se dělí i další hráči.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        donford     před 4 lety 25.01.2021 18:57 |  
        7 0

        Je to tak, jak píše Sokrates a i rakušan. (Rakušan?) Řekl bych, že je až s podivem či jsou v tom nějaké čáry, že v posledních nejméně 5 letech, přivádíme kluky, jež se později vyjeví jako velmi lidské a silné charaktery. Jen vzpomeňte na Škoďáka, tak ten je víc než 5 let, Hušbyho, jehož jsme se jako sparťana zprvu obávali (vyplnilo se to naopak u bývalého slávisty Dočkala tam naproti, který se vybarvuje tak, že jejich skalní jen čumí a vzpomínají se slzou v oku na Kangu), jak krásně o klubu, o trenérovi, o ostatních spoluhráčích mluví neustále Suk a Cuf, Zima a teď bych měl vyjmenovat vlastně kdekoho ze sestavy, včetně cizinců - Nico, Oly, Traoré .... tak právě za ty všechny kluky mě napadá Lukáš Provod, trpělivý skromňouš a srdcař, jenž by za Slavii duši na hřišti vypustil. Tak se jen ptám, jak to to naše vedení dělá, jak si to dokáže vytipovat, že nepřivádí jen profíky, ale zjevně a především také srdcaře?
        Jinak, abych se přidal - s Alanorem moc při hodnocení souhlasím, snad jen tomu Hovorkovi bych bod přidal, s ohledem na to čím si prošel, jak tomu všemu nedobrému vzdoroval, jak bojoval a jak jeho výkonnost opět cílevědomě roste. Kdyby se tady objevil Lukaku, zase ho už určitě přeskočí. :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2021 19:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          mig52     před 4 lety 25.01.2021 19:27 |  
          0 5

          Donforde, pěkně jsi to popsal. I když i u nás byly výjimky, viz Babrák či Pavlenka. Byť přiznám, že si nejsem jist, zda nepřišli už před nástupem Trpišovského týmu, takže by byli vybráni jinými. Bylo -li to tak, omlouvám se , jsem líný jít do statistik.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            kjandourek (admin)     před 4 lety 25.01.2021 19:30 |  
            6 0

            Nejenomže přišli před nástupem Trpišovského... oni dokonce půl roku před nástupem tohoto trenérského štábu odešli :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              mig52     před 4 lety 25.01.2021 19:50 |  
              2 2

              Díky, já věděl, že mi přijdeš na pomoc -:), klobouček.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    kapitan.pisoar     před 4 lety 25.01.2021 17:47 |  
    4 27

    Tak hlavne ze ani jedna z tech nasich penalt proti Olomouci nebyla absurdni...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      donford     před 4 lety 25.01.2021 22:06 |  
      9 2

      Absurdní nebyla ani jedna penalta. Ta první byla dejme tomu poměrně přísná, ale určitě se nedala srovnat s penaltou, kterou teď proti nám odpískal vymyšleně Pechanec v Karviné. Po běžném souboji, nikoliv po penaltovém zákroku. Druhá penalta od Greššáka byla velmi evidentní, zřetelná, prokazatelná. Kapitáne, tu si nemyslet, může jen ortodoxně zavilý sparťan, jenž vidí kvůli Slavii tmu i pravé poledne. Myslím, že by tento faul by výstražně zasvítil i na lesklých dlaždičkách velmi čistého pisoáru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        kapitan.pisoar     před 4 lety 25.01.2021 22:28 |  
        2 16

        No ta první dejme tomu, ruka asi byla ale řekněme, že nebyla tak evidentní a to přifilmování se tam už ztratilo. Ale ta druhá penalta jak tam šel Hromada teatrálně do vývrtky po letmém doteku v tom penaltu a faul nemůže vidět nikdo soudný. Na lesklých kachličkách je to čistá žlutá za simulování...
        A to je asi to co mě tady nejvíc zklamalo. Roky se tady tepe Plzeň a Sparta, za vymyšlené penalty a simulování ve vápně. Ale když z toho uplně stejného teď teží Slavia, tak jsou všichni slepí a hluší, ideálně přidají "když mohli oni, proč ne my taky". Ono je to ale typické, každý poukazuje na chyby u druhých, ale bohorově přehlíží a omlouvá chyby vlastní.
        Myslel jsem že jsou Slávisti lepší...


        Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2021 22:29) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          DKNL     před 4 lety 25.01.2021 22:40 |  
          7 2

          Nechci být vulgární, takže se kapitáne ptám, nezbláznil jste se?

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            kapitan.pisoar     před 4 lety 25.01.2021 23:23 |  
            0 8

            Nevim proc bych se mel zblaznit. Myslim ze jsem to napsal docela jasne a srozumitelne, klidne mi napis co se ti na tom zda blaznive.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              wimpy     před 4 lety 25.01.2021 23:29 |  
              7 1

              Koukl jsem se na to znovu a z toho záběru nemůžeš posoudit, jakou intenzitou ho tou rukou zahákl, jestli ho fakt jen štrejchl nebo roztočil.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                kapitan.pisoar     před 4 lety 26.01.2021 05:54 |  
                0 8

                Já si to pustil několikrát, ještě předtím než jsem vůbec něco psal. A je jasně vidět že se obránce letmo dotkne Hromadovych žeber , ten ještě chvíli pokračuje vpřed a až metr od obránce teatrálně škubne rukou za sebe a vyskočí do vývrtky... Jo možná tam byl lehký kontakt nohou, ale potom ti zas nevystřelí ruka...
                Jinak k té intezitě, zkus takhle zaháknou chlapa v plném běhu, tak aby ho to poslalo k zemi a uvidíš, jak to s tebou škubne, narozdíl od toho obránce, který se ani nehl. Nemluvě o tom, že by šel Hromada do vývrtky okamžitě, ne až metr po kontaktu.
                Sorry borci, ale tady ať mě fakt nikdo netvrdí, že toto byla penalta. A je mě blbé tady vytípávat obrázky situace, která je jasná na první dobrou.
                "A vám se ten fotbal jako líbí?"

                https://imgur.com/gallery/pfIt020

                https://www.youtube.com/watch?v=gPd4SKS9cnA&t=114s


                Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 06:01) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  wimpy     před 4 lety 26.01.2021 12:19 |  
                  4 1

                  Ten metr sis vybájil, hned po doteku se roztočil a padá. Samozřejmě je na něm, kolik tomu přidal, nicméně i malé vyvedení z rovnováhy snižuje jeho další možnost zakončovat.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2021 17:01 |  
                  3 1

                  Podívej se na to video ještě jednou a soustřeď se na na nohy Hromady poté, co už je tělem za obráncem (tedy na tu chvíli, kdy se podle tebe sám a dobrovolně "roztočil").

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 18:54 |  
                  2 2

                  Chlapče, kapitáne, říká Ti něco biomechanika? Asi víš prd! Pokud bys měl pro sport nějakou kvalifikaci a studium, pak bys mohl třeba i tušit a nikoliv takhle blbnout. Pak už stačí středoškolské vzdělání a něco z fyziky /Isaac Newton - setrvačnost, akce, reakce plus gravitace/ a sundat růžové brýle při shlédnutí záznamu. A hlavně neříkat svá přání jako skutečnost /z obrazu v TV/ když blbě vidíš - lituji = ale jde o tvůj problém a řeš ho, ale před tím se zde nehádej. A pamatuj: víc očí lépe vidí a víc ví … Sorry jako! Ale jestli máš problém: ze svého si platu si zacáluj u VARu biomechanika a pak tě ty srandičky přejdou. Třeba bude sedět 90 minut a bude na prd, nebo né, ale pak ten VAR nebude na minuty, ale na hodiny či spíše dny a než dá stanovisko, bude vysílací čas v čudu a tisíce nasraných fandů ti dá co proto a zaslouženě. Zatím jsme rádi, že z VARu je spíš bramboračka - občas, ale pokud by fungoval jako například justice v délce řízení - potěš pán bůh, jakože se TOM jmenuji. A piš si k tomu ještě: software na tento obor není zadarmo a v hodinové ceně biomechanika! Jak tak dumám, asi bys tam chtěl mít návrat Bebrových kouzelníků. Snaž se, možná i někdy přijde a pak si tady zaslintej! Sny jsou hezké, ale blbé je pokud jsou mokré! Víme tady asi všichni, že? A neškodí si najít a přečíst pravidla pro VAR! A věř na legrácky tvého typu i mých návrhů opravdu, ale opravdu není!!!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    kapitan.pisoar     před 4 lety 27.01.2021 00:34 |  
                    0 2

                    Hochu, kdyby sis precetl co pisu, tak bys vedel ze o biomechanice ve spojeni s trenerem hrebikem jsem psal asi 11 hodin pred tebou, to za prve. Za druhe nepotrebuju pro sport kvalifikaci, abych poznal simulanta. Vzdyt vsichni rozhodci nejakou sportovni kvalifikaci maji a ocividne jim moc nepoma... A to nemluvim jen o CR, simulantstvi je tolerovano vsude ve svete a proto od MS 2014 nesleduju velky fotbal krom repre a Slavie, protoze je mi z toho simulovani na zvraceni...
                    Za treti, vidim docela dobre. Setrvacnost pohybu? Takze kdyz ti nekdo zatahne za ruku tak podle tebe jeste ta ruka pokracuje setrvacnosti vpred a nebo plati zakon akce/reakce a ruka jde okamzite vzad a ne sekundu po kontaktu, stejne tak cele telo, ktere. Lituju spis tebe a tobe podobne, kteri si pres cervenobile bryle nevidim na spicku nosu.
                    Na zbytek nereaguju, protoze je to snuska totalnich blabolu, ale hlavne zes mi to "nandal", tak si hlavne nezapomen vymenit trenky...

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                dubas     před 4 lety 26.01.2021 06:42 |  
                3 1

                Já mu to psal o něco výš, pokud faulující hráč a mužstvo ani neprotestuje, tak to musel být jasný faul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          dubas     před 4 lety 26.01.2021 06:30 |  
          8 1

          U první penalty, je potřeba si přečíst pravidla o hraní rukou. Nakonec po vyjádření komise rozhodčí, to bylo v mnoha článcích vysvětleno a faul na Kuchtu evidentní a k té druhé, pokud faulující hráč Olomouce neprotestuje, ba co víc, neřekne ani slovo, tak si je vědom, že to byl faul, tak nevím. co tu rozebíráte. To je klasické slávistické sebemrskačství, nebo Mordor?

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            kapitan.pisoar     před 4 lety 26.01.2021 06:46 |  
            0 11

            Někdo tomu říká sebemrskačství, já tomu říkám pokrytectví...

            O té první penaltě jsem řekl, že se zavřenýma očima možná, ale ta stále měnící se pravidla o hře rukou jsou pěkný paskvil. Já teda našel toto: "Pokud útočící fotbalista jakýmkoli zásahem paže získá výhodu, tzn. dostane se do brankové příležitosti nebo ji vytvoří, hra musí být přerušena." ale tam se řešilo hlavně to, že nebyla prokazatelně vidět, než to že jí hrál... O tom jak se Kuchta ochotně skácel ani nemluvím.
            Ale to že pokud hráč neprotestuje, tak to penalta je, je asi taky nějaké nové pravidlo.

            Jinak já už k tomu napsal asi všechno co se dalo, jestli to nechcete vidět, tak zavírejte oči dál...
            A jo, Mordor to tady fakt je...


            Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 06:49) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 19:03 |  
              1 0

              Co jsem napsal výše platí i pro tohle laškování … Beru, biješ se jako lev! Jen dodám: v hospodě máme plzeňáka /fanouška/ ale ten už jen rezignovaně škytne: co chcete, když hrajeme bez indisponovaného Berbra. Je to frajer!! Ode mne dostal slávistické body gatě pro malého synka. Prskal, ale manželka mu řekla něco o darovaném koni a kluk je fešák! Těžký život bez Berbra, uznávám!

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Martin 58     před 4 lety 26.01.2021 06:56 |  
          7 1

          Tak si tu situaci nasimuluj a zahraj fyzicky někde fyzicky venku a uvidíš, co to s Tebou udělá, když Tě někdo při běhu z boku zaháčkuje rukou - mimochodem typický český "výpomocný obranný nešvar. Tohohle hrabání rukama by se fotbal měl pokusit zbavit tak, jak to udělal hokej s háčkováním, které se běžně dříve tolerovalo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            kapitan.pisoar     před 4 lety 26.01.2021 08:04 |  
            0 6

            Já fotbal a hokej hraju docela často (no teď bohužel ne) Takže vím, jak fyzický kontakt vypadá a jaký je to pocit když tě někdo zatáhne a proto taky vím jakým pohybem reaguje tělo útočníka/obránce. Trenér Hřebík o tom jednu dobu hodně mluvil tzv. biomechanika. Tady asi šlo o chybu v matrixu...
            Ale tady ani k žádnému zaháčkování nedošlo, jen se ho tou rukou dotkl žeber. Viz. foto a video. A v hokeji to bylo opravdu hákování, kde obránce na útočníkovy fakt visel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 19:26 |  
            1 1

            Martine, máš recht. Jednou jsem tohle zkusil na zjančeného bruslaře, co se řítil jako šílenec proti bezbranným lidem. To byl držkopád, a další mu ještě zaspílali, že raději se těžce zvedl, hlesnul pardon a jel k čertu … Ale jsou lidi s pocitem ředitele zeměkoule a ti se musí cvičit. K tomu i ta demokracie je, když slovo nestačí … pak může být i Mordor. Jak pro koho dodávám. Jsou tací, že i na ně neplatí … a nepomůže. Jsou pohádky a život, každý žije svůj svět a může si vybrat. Kdo tohle má??? He he a HOWGH!

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              kapitan.pisoar     před 4 lety 27.01.2021 00:41 |  
              0 1

              To bych chtel videt, takovych "hrdinu" jsou plne internety :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Akuls     před 4 lety 26.01.2021 10:25 |  
          9 1

          Kapitáne, měl byste se rychle přejmenovat, Vy nejste jen pisoar, Vy jste totiž bystrozraký pisoar. Vždyť obě penalty za naprosto jasné uznal nejen VAR, ale i trenér hostí Látal, neprotestoval ani nikdo z hráčů Olomouce, nic nenamítala ani komise rozhodčích, či někdo z píšících nebo mluvících novinářů a redaktorů. Pouze Vy jako jediný v celé fotbalové komunitě to vidíte jinak, takže Vám gratuluji k ostřížímu zraku.
          Pokud náhodou nejste sparťanský troll, tak bych Vám doporučoval raději rychle zajít k očnímu lékaři či rovnou k Chocholouškovi.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            kapitan.pisoar     před 4 lety 26.01.2021 18:46 |  
            0 3

            Jednooky mezi slepymi kralem....

            Jinak borci az skonci tahle saskarna, tak se muzem potkat na hristi a muzete mi predvest, jak me jednou rukou v plnem behu strhnete k zemi a to me klidne muzete opravdu chytnou, ne mi tu ruku polozit na zebra jako v tomto pripade... ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              wimpy     před 4 lety 26.01.2021 18:47 |  
              2 0

              A rozběhneš se tak rychle? :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                kapitan.pisoar     před 4 lety 27.01.2021 00:40 |  
                0 1

                Tak osmnactiletemu uz asi neutecu, ale v kategorii "amateri 30+" bych se o svou rychlost tolik nebal, spis bych se bal o ty co by me chteli zastavit :D

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  wimpy     před 4 lety 27.01.2021 00:47 |  
                  1 0

                  Je pravda, že Kuba Hromada není vyložené tintítko, ale jistě chápeš, že síla použitá k roztočení je úměrná k hmotnosti a rychlosti subjektu. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Boss82     před 4 lety 27.01.2021 11:04 |  
              1 2

              Ještě jednou opakuji - pád Hromady nejspíš nezpůsobil dotek ruky, ale kopnutí do nohy, kterou měl právě ve vzduchu, v důsledku čehož následně zakopl o svou stojnou nohu. Hraju fotbal už nějakých 30 let a věř mi, že když budeš v běhu, tak tě tímhle způsobem pošlu k zemi, kdykoliv budu chtít, bez ohledu na to, kolik vážíš, a ani na to nebudu potřebovat vyvinout moc síly - stačí vychýlit tvou nohu ve správném okamžiku a jdeš k zemi hned.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Boss82     před 4 lety 26.01.2021 16:13 |  
          3 2

          S druhým odstavcem tvého příspěvku bezvýhradně souhlasím, po několika letech diskuzí s dalšími slávisty na SN, na stadionu, v hospodě, na sociálních sítích nebo kdekoliv jinde jsem došel k závěru, že slávisté bohužel lepší než fanoušci jiných klubů nejsou.

          Nicméně ohledně faulu na Hromadu se mýlíš, podle mě bylo rozhodující, že mu olomoucký hráč zavadil o nohu, která byla zrovna ve vzduchu, kvůli čemuž Hromada následně zakopnul o svou stojnou nohu a logicky upadl. Jasný faul!

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Jachym     před 4 lety 26.01.2021 16:24 |  
            5 0

            Na to možná ani nepotřebuješ letité zkoušení na různých platformách. Samozřejmě nejsme, co se týče objektivnosti, v průměru lepší (ani horší) než příznivci jiných klubů a není to snad nic za co bychom se měli stydět. Fanouškovství je prostě takové. Také tě zpravidla daleko víc trápí problémy vlastních dětí (či jinak příbuzných) než cizích a prohřešky těch svých v konfrontaci s těmi cizími spíše bagatelizuješ.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Boss82     před 4 lety 27.01.2021 11:19 |  
              0 2

              Vidím to jinak, Jáchyme. Jednak si myslím, že lepší bychom být měli. Občas chodím s kamarádem na Spartu, případně někdy zabrousím na sparťanská fóra, a když vidím, co za dobytek se tam často pohybuje, tak je mi zle. Jasně, že na různé primitivy narazíš všude, bohužel i v Edenu, ale Slavia vzešla z nějakých hodnot, věřím, že minimálně část slávistů si náš klub vybrala právě kvůli těmto hodnotám, proto bych tak nějak předpokládal, že slávisté jsou v průměru mentálně a charakterově výš než sparťané, baníkovci atd...

              Druhá věc je, že fanouškovství a objektivita se přece vzájemně nevylučují. Fandím Slavii 25 let, ale to ještě neznamená, že budu po každém sporném verdiktu rozhodčího brečet, že má notičky nás zaříznout, ani nebudu po přečtení nějakého kritického článku v novinách skuhrat, že je proti nám ve všech médiích vedena cílená kampaň za účelem Slavii poškodit. Co se týče komentátorů O2, tak jakkoliv k nim (a přenosům obecně) mám řadu výhrad, tak je určitě nepodezřívám, že všichni Slavii nenávidí, zatímco Spartu nebo Plzeň milují. Někteří moderátoři nebo reportéři jsou naopak proslávisticky orientováni, třeba D. Sobišek.

              Vím, že s tím nic neudělám, ale prostě více objektivity, soudnosti a nadhledu mi mezi slávisty chybí...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 20:19 |  
            1 1

            Já vám to tady i psal/říkal - "rozmáhá se nám tady nešvar" …, kde píši jak o stojné noze, tak i o jiných věcech …. kdo chce ten přečte, kdo ne, jen dál blbě kecá/píše. Inu komu není rady atd. víme, že ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              kapitan.pisoar     před 4 lety 27.01.2021 01:14 |  
              0 1

              Asi bych tuhle diskuzi uzavrel slovy herecke legendy a ocividne vzoru mnoha nasich hracu Limberskeho:

              "Jasnej kontakt, jasna penalta"

  8. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Boo_SKS     před 4 lety 25.01.2021 18:12 |  
    7 4

    K hodnoceni hraci i rozhodcich nemam vyhrad. Jen bych u Hovorky jeste rad zminil, ze pri viteznem golu Kuchty zachoval chladnou hlavu a po zpracovani odrazeneho mice prihral prihral vedle Provodovi, ktery pak vyslal krasnou kolmici na Honzu, takze David ma v podstatne jednu prvni a jednu druhou asistenci. A kvuli tomu bych mu, mozna i vzhledem k jeho forme z podzimu, dal osmicku.

    Kazdopadne zapase Sparty i Plzne mi jasne ukazaly, ze i kdyz se muzou rozhodci snazit jak chteji, tak tyto kluby jsou tak mizerne slozeny, vedeny i trenovany, ze se jich ani pri naklonene rovine nemusime bat.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 25.01.2021 18:14 |  
    0 0

    Hodnotil jsem podobně, váhal jsem u Simy(nakonec 7+) a u Hoviho (6).

  10. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 25.01.2021 18:14 |  
    10 5

    tak v tomto hodnocení jsem se trefil za mne na 100%. Stále tvrdím, že to pentle nebyla, ale co na tom záleží. vedeme ligu o parník. Je neskutečně příjemné si užít diskusi bez nadávek nebo nesmyslných kritikách. Proto sem rád lezu, protože "spolu jsme silnější" (tohle helslíčko myslím bylo geniálně vymyšleno) ... a to platí úplně napříč vším možným.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Staršina     před 4 lety 27.01.2021 01:57 |  
      0 0

      Souhlasím s Vámi. Neurážejte, nenadávejte a nevyhazujte přispěvatele z fóra jen proto, že mají jiný názor. Pak budeme spolu opravdu silnější.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    yuta_watase01     před 4 lety 25.01.2021 20:14 |  
    5 0

    S hodnocením víceménně souhlasím :)))
    Kvalitní sebevědomý výkon, kdy jsme postupem času přidávali nohu na plyn a zcela zaslouženě vyhráli.

    Taky dokážeme daleko lépe reagovat na průběh zápasu jako dřív a máme i nějaký plán B.
    Jak jsem psal v minulém příspěvku, nejsme tak čitelní a trenér může vybrat na daný typ zápasu vždy jinou alternativu a pokaždý to funguje.

    Když jsem viděl Plzeň nebo Spartu, můžeme být v naprostém klidu.
    Jabka vyhrávají, ale nemají takovou kvalitu jako my a v zápasech se silnějšími týmy se to projeví.
    O titul nás připraví jedině nečekaný kolaps nebo by musela nastat nějaká drastická vlna zranění.
    Ale já zůstávám v klidu...))

    Klukům děkuji za další pěkný zápas a jsem zvědav, s jakou sestavou vyrukujeme na Zlín, to je asi teď největší dilema trenérského štábu, jakou zvolit sestavu. Provy zahrál slušně, Holeš taky, v minulých zápasech zase Kuba Hromada..
    a to se nám stále kurýruje Ševa. Stejně tak Zimič..

    No jsou to příjemné starosti )))
    'SKS FOREVER

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      rakusan     před 4 lety 25.01.2021 23:11 |  
      0 0

      Ano, doufejme, že to tak bude s tou Plzní a Spartou. Důležitý bude tento týden a pokud bychom získali 6 bodů, tak by to bylo už hodně blízko. Hattrick. Já myslím, že se Zlínem budou s Nickem oba štíty, Holeš i Hromada a na kraji vlevo Provod a Oli zase na 2.poločas. Za Masa asi Bah. Oscar si asi odpočine.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2021 23:11) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 01:23 |  
    3 0

    Článek i hodnocení hráčů za mně sedí. Já dávám hráčům více, ale relace máme téměř shodné. Pokud stihnu další zápasy v TV - tak se snažím i o relace v širším kontextu zápasů kola.
    Poznámka k Pechancovi: už před zápasem jsem zde v nějakém komentáři varoval před VAR / žádná spása rozhodování, spíše nástroj pro Berbry a podobné se stejnými "choutkami". Hlavně, že moderátoři ve studiu měli hned jasno, když v zápase se "penaltový konflikt" zredukoval na desetinky sekundy a hned to režie švenkovala jinam. Tohle bez "nápovědy" nedá nikdo a k tomu rozmazané postavy ve shluku, že těžko hledali aktéry - no šaráda jako hrom … A ty divochy/aktivisty z O2 nechme být! Pochvalu naopak myslím zaslouží Matušovič i Sobišek /jako dvojník Bolka , make-up neznaje/. Hlavně Matušovič … zpočátku jsem dumal proč tam je... no, je z regionu. Jsem zvědav koho vytáhnou z regionu příště. Teď bude Zlín, takže by mohl i Hubáček - byl by fajn, ve Slavii ho měl rád kde kdo. No uvidíme /Siegl neměl vytížení! nasrání tedy není zažehnáno/
    Ke hráčům, já dal nejvíc Kuchtovi - ten mi překvapuje hodně. Když byl v juniorce, tak jsem ho do áčka moc netipoval. Např. tehdejší spoluhráč Douděra, docela solidně zaválel v Boleslavi proti Spartě! V záloze se mi líbil Provod, roste v univerzála - už mu chybí jen brána! Trochu to nesedělo Nicovi, ale je vidět spíše jako stratég / vliv na rytmus zápasu, přihrávky do klíčových akcí i další věci, jako čtení soupeře - střídání o půlce bylo správné, Oscar jakoby v divizi??/ Z obrany velké+ Hovorka - ten je na ligu akorát!
    Soupeř Karviná - jedině jako celek dobré, z hráčů na ligu snad jedině ten Herc, Ostrák /časem odcházel víc a víc až byl do počtu/ a krátce co byl na place ten Řek asi/Kokovas/ co to vychmátl Musovi - rychlý, důrazný! Jinak nevím, mají složení hodně nevyrovnané, ale jako soupeř /z doplňku ligy proti Slavii/ to šlo. A taky přátelé nezdá se vám, že se "nám zde rozmáhá takový nešvar": fauly zezadu na stojnou nohu, hra loktem do obličeje, chvaty rukou - to už kombinuje fotbal s jinými /úpolovými/ sporty.
    A k rozhodování: už jen poznámku. Vždy po zápase otvírám pravidla a otevřeně říkám: třeba české zákony např. ze sociální oblasti, jsou selankou proti fotbalovým pravidlům. Vždy, když se mně už z těch blábolů točí hlava, zkouším metodu: souvětí rozložit na kratší věty, plus srovnat/zrušovat násobné negociace / ne/ne i v předložkách vypustit a hledat význam jinak, , podmínečné spojky - když, pokud anebo nahrazovat apod.. Neví někdo z jakého jazyka byla pravidla přeložena a kým !! Vypadá to němčinu kombinovanou turečtinou či co!!/ Zkusit to lze, věřte jde to jedině výjimečně, což samo o sobě zakládá malér/y/ - hlavně hraní rukou, ofsajdy to už je horor! A proto přemýšlím: rozhodčím/u mlátit palice souborem pravidel v ruce, pak možná …. se blýskne na lepší časy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Akuls     před 4 lety 26.01.2021 09:59 |  
      3 3

      Nevím za co chcete chválit Sobiška? Od té doby, co mu po jednom jeho výroku ve studiu O2TV Sport vpálil sparťanský expert Rajnoch, že se u něj právě projevila jeho slávistická minulost (Sobišek je totiž odchovancem Slavie, byl spoluhráčem Suchého, Necida, Dočkala, Váchy, Gecova atd., jako levý obránce byl dokonce členem dorostenecké reprezentace ČR, ale těžké zranění kolena mu ukončilo fotbalovou kariéru) , tak je při zápasech Slavie tak hyperkorektní, že i Šmicer má ještě rezervy. I tentokrát pro něj vymyšlená penalta proti Slavii byla naprosto jasná a ani Matušovič mu to u pultíku nevymluvil. Stejně mu na rozdíl od Mikolandy byla naprosto jasná i údajná ruka Kuchty před penaltou proti Olomouci.
      Nechápu, proč se při zápasech Slavie ke sporným situacím vůbec vyjadřuje a raději to nenechá jen na expertech. Asi to ale nemá vedle Homolky, Pilného, Radotínského, Svěceného atd. jednoduché a tak jim holt leze do zadele. On už výběr hostů ve studiu O2TV bývá zajímavý, třeba při zápase Sparty s MB, to byl Rajnoch s Holoubkem a za O2TV Svěcený, to pak bylo jako kdysi v ČST při relaci "5 u číše vína" za Zelenky. I objektivní sparťané v mém okolí pak mají pocit, zda se náhodou nedívali na jiný zápas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 20:44 |  
        0 1

        Pardon, ale nepochopil jsem, proč bych měl Sobiška peskovat za hyperkorektnost a že hrál za Slavii jsem fakt doteď nevěděl. Dík za info a já měl na mysli spíše slušnost = vzácný jev i v O2 a jinde. Na seznam zprávy a novinkách si se slušností nelámou hlavu, mohl bych tady psát litanie - bylo by to stejně na prd. Takže Sobíšek až na tvé asi 2 výhrady/věcné u mně OK a nemám důvod ho mydlit a ta hyperkorekce ,mne neirituje, abych držel basu řečnického spolku ...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    pehacko     před 4 lety 26.01.2021 06:54 |  
    14 2

    Jak psal spravne pred sezonou Socrates, tak tohle jaro nebude jen o nasi kvalitě, ale take o techto postranních taktikach v nasich koncinach tolik ověřených. Bude nas to jen a jen zlepšovat a posilovat... kazdopadne je dobre na to nezapomínat! Pechanec nas ve dvou zapasech po sobe poškodil a ja si myslim, ze úmyslně. Ve výčtu schazi jeste jasna kosa na Borila, kde slo o zdravi a byla jasna cervena a ta svine neda ani zlutou! Tohle neni nahoda, ale jasny zamer! Ze po pradelne taha ted za nitky sparta v cele s krulou je vic nez jasne, takze ja bych si na ne daval moc veliky pozor!

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 4 lety 26.01.2021 09:11 |  
      10 2

      Bída to má za téměř půlstoletí skvěle natrénovaný,to nejsou plzeňský nedouci.Jak vidíme na cause Berbr,
      I kdybychom padli všici,vstanou noví bojovníci,proto dávat si pozor je málo,zatraceně málo.Dokud se to smetí
      nevymete z českýho fotbalu,musíme být nejmíň o třídu lepší než oni ,abychom uspěli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        pehacko     před 4 lety 26.01.2021 09:34 |  
        5 0

        Coz nas dela jen lepsim a lepsim... ale ze to jsou strasny zakerny svine, na to se nesmi zapominat ani na vterinu! Vcera me překvapilo tikytaka a Svěcený, jak ho nemam moc rad, tak vcera do pechance s julinkem slusne sil... svancara, koubek taky a dokonce se pridal jindy velice opatrny smica co uz proste bohuzel jede kampan na předsedu a proto voli hodne slova co rekne a co nerekne.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    DF007     před 4 lety 26.01.2021 07:40 |  
    11 0

    Dobrá ráno, s hodnocením hráčů souhlasím a souhlasím i s komentářem k výkonu rozhodčího. Ještě mně ve výčtu pochybení chybí faul na Simu v pokutovém území, který byl VARem také zkoumán, ale záběry rozhodčímu poslány nebyly, což v kontextu s nařízenou penaltou pro Karvinou je úlet.
    Jinak s výkonem v druhém poločase můžeme být všichni velmi spokojeni. Naprostá dominance na hřišti a i přes nesmyslně nařízenou penaltu jsme to dokázali dohrát skvěle. Okamžitá odpověď Olieho, který byl dle mého názoru tím rozdílem, který nám zápas vyhrál, respektive změnil obraz hry ve druhém poločase.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Akuls     před 4 lety 26.01.2021 10:04 |  
      4 1

      Souhlasím, Pechanec má speciálně na Simu asi nějakou pifku, vždyť už v Plzni Simu jasně ve vyložené pozici sejmul zezadu Hejda a Pechanec ve spolupráci s VAR nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        pehacko     před 4 lety 26.01.2021 10:11 |  
        5 0

        Me prijde, ze je Sima uplne lovná zver, nastesti zatim dokaze vsemu uhnout, ale i za to ma prijit trest! Penalta na Simu tentokrat asi nebyla, ale byl tam faul na Kudelu a pak na Kuchtu.. a na Simu bylo nekolik hnusnych pokusu o sestřelení a to se ma tvrde trestat... jenze Pechanec neda kartu ani za likvidační zakrok na Beru... tady nejde uz jen o vysledek, ale hlavne o zdravi hracu a pokus nas rozkopat, kdyz nas nejde porazit na hristi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Akuls     před 4 lety 26.01.2021 10:39 |  
          3 0

          Podle mne to penalta byla. Sima to sice měl trochu na dlouhou nohu, ale balón by v klidu ještě zasáhl a poslal ho na branku Karviné. Ten obránce Karviné Dramé mu pohyb jeho nohy svojí nohou jasně zablokoval, a to i za cenu toho, že ho ten jeho šprajc asi bude bolet. On totiž vůbec nechtěl hrát balón, on jen chtěl zabránit Simovi dokončit kop. Kdyby to Pechanec přehlédl, tak by se to snad dalo ještě pochopit, ale on odpískal dokonce faul Simovi!

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Karel13     před 4 lety 26.01.2021 10:44 |  
          4 0

          Prosím tě, co to blábolíš, vždyť všichni Slavii tlačí a připískávají ji - a Tvrdík si vždycky za čínské peníze všechno zařídí ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 23:27 |  
      0 1

      Mám návrh: sdílejíc stejné obavy výše uvedené prosím nadšence, aby založili na chráněnce vlákno: BACHA NA BLBY OD SEVEROZÁPADU VELKÉ PRAHY … a zde zapisujme jejich hříchy - tzv. velká kniha hříchu bez možnosti odpustků. Třeba se to bude časem hodit, jen nevím jak podrazáka v zimních měsících hezky vykoupat. To nechám na dalších vynálezcích. Inu co? Židé mají taky svoji zeď nářků, i když jsou tady o něco déle než "pražská "S" a pak můžeme být za fňuknu i legálně …. máme to na roky vybráno !!!! a krycí titulek: sladký sen sešívky, když venku mrzne jako praští a pak tají ledy. Uvidíme!!! Jó a na dárek Karlovi přispěju za shovívavost - je taky náš … třeba červenobílý dort někdo umí upéct! Jdu hledat recept. Pejska mám a kočičku někdo dodá! HOWGH Blesky na severozápad Prahy a už to jede . SKS FOREVER a derby stejně bude naše!!! Hrrrrrrrrrrrrna ně!


      Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 23:29) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Monarchie     před 4 lety 26.01.2021 11:23 |  
    4 0

    Važme si, že máme tak skvělého chlapa a trenéra v jedné osobě. Simu prodávat je velmi brzo. Ohledně rozhodčího, Pechance bych strčil do průvanu za...., ale co má říkat Opava a mistr Lerch.. je pravda, že Krula v závětří Berbr, to se budou dít věci. Sparta závěry umí, možná si někdo dejte práci, kolik těch titulů udělali za posledních 5 kol. To ani čáp nevěděl kudy běží zajíc..Abych dodržel téma, druhá půlka to byla bašta.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    japhy     před 4 lety 26.01.2021 13:04 |  
    0 0

    Olayinka to parádně rozhejbal, všechna čest, jinak ale jeho kombinační činnost kolem vápna je docela úsměvná. Nijak zvlášť mi to ale nevadí, nikdy jsme nebyli souborem rutinérů, spší takový nadšenci :)
    Je zajímavý sledovat, jak se zase po čase trochu proměnil herní systém, kdy hl. v Simovi jsme získali pro nás poměrně netypické pravé křídlo, a hrajeme často stylem 1-něco-něco-3. A je teda otázka, jestli ještě Olina se Simou vůbec křídly nazývat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2021 13:20 |  
      2 0

      Rozumim, co chces rict, Oli casto nema to nejlepsi rozhodnuti, nekdy mic predrzi, jindy ho zbrkle ztrati, ale on je rozdilovej hrac, kterej jde na hriste s tim, ze rozhodne zapas a tohle je z nej strasne cejtit, kdyz toho gola neda on, strhne ostatni. Takova Plzen ma super kombinacni tym, jsou vklidu na mici strkaj si to kolem vapna, ale k cemu to je?

      Dost nesouhlasim s temi, kteri precenujou technicky hrace nebo poukazuji na technicky nedostatky nasich kluku, protoze zapas casto (podle me:) nevyhrava to, jak dokaze zalepit balon nebo kolik % presnych prihravek das, ale jak primocare jdes do branky a jak tlacis na soupere, aby ztratil balon. Proto mam rad hru Oliho, Provoda, Masopusta nebo Lingra a nepotrebuju v tymu Balutu... Byt se mi moc libi hra Oscara nebo Berana, jsou technicky skveli a paradne se na to kouka, ale meli by se ucit primocarosti a drajvu tehle kluku, protoze ta nam vyhrava zapasy, ta je zakladem uspechu Trpisaka. Aspon ja to tak cejtim, ale fotbalu tady rozumej jini.. :).

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        DF007     před 4 lety 26.01.2021 13:32 |  
        1 0

        K tomu je jedna krásná statistika, která praví, že nejvíce gólů padá do 7 vteřin od zisku míče. Je to až 80% branek (po odečtení branek ze standardní situace).
        A ještě k těm technickým hráčům. Chápu, co chceš říct, ale zase chvíli se pokochat někým, kdo dokáže soupeře vykoupat je krásné. Já miloval, když Simon Deli cvičil hráče soupeře. To jsem si hrozně užíval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          martyni (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2021 14:19 |  
          2 0

          Simon je kral, to je jasny..

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      DF007     před 4 lety 26.01.2021 13:25 |  
      2 0

      On je přesně ten typ hráče, který je opakem tvrzení "kdo nic nedělá, nic nezkazí". On toho dělá strašně moc a samozřejmě mu toho i dost nevyjde, což ovšem kompenzuje pracovitostí a tím, když mu něco vyjde.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2021 13:23 |  
    4 0

    Mimochodem, Sima je neuveritelnej v tom, kolikrat v zapase udela uplnou pitomost hluboko v poli, ztrati mic, utece mu nebo neco, ale jakmile prijde ta prava chvile ve vapne, kazdej dotek ma genialni. To je dar, nechapu..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Fačín     před 4 lety 26.01.2021 14:16 |  
    0 8

    S Alanorem skoro vždycky souhlasím, ale tentokrát mám jednu připomínku. 7 pro Hovorku, to mi přijde jen jako "z kamarádství", nebo z touhy po tom, aby konečně ten hráč začal hrát dobře. Pro mě to byl naprosto průměrný výkon, čili číslo 5. Velmi kvituji, že se tentokrát nedopustil další fatální hrubky jako zatím skoro v každém zápase, ale že by tam měl cokoliv, co by mu zvedlo známku nad průměrnou 5, o tom nevím. Ale chápu Alanorovou snahu zvednout Hovorkovi sebevědomí, Slavia potřebuje hráče v dobré nejen fyzické, ale i psychické kondici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      japhy     před 4 lety 26.01.2021 14:30 |  
      6 0

      Jasně, Hovorka tady pravidelně hltá naše (Alanorovo) hodnocení a nemůže dospat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Jachym     před 4 lety 26.01.2021 14:51 |  
        4 0

        Já být hráči, tak tyto diskuse v rámci duševní hygieny nečtu:-) Snadno by totiž mohli dojít ke zjištění, že jejich úrovni odpovídá tak divize, ale rozhodně ne Slavia. No a Trpiš by se mohl v konfrontaci s expertízou zdejších mágů (poskytovanou navíc zcela nezištně) jít rovnou zahrabat...

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Edenjejenjeden     před 4 lety 26.01.2021 15:09 |  
          2 0

          Ale zase jako komici by se někteří mistní diskutéři živit mohli. To musíš uznat Jachyme :-)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Jachym     před 4 lety 26.01.2021 15:21 |  
            2 0

            Já bych to spíše než komedií nazval fraškou nebo absurdním dramatem, ale ať tak či onak, na uživení by to bylo...:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Edenjejenjeden     před 4 lety 26.01.2021 14:40 |  
      3 0

      Jasně Hovorka je tady pečenej ,vařenej :-D. Ty máš vážně dost Fačíne....

  19. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    tomblesk     před 4 lety 26.01.2021 16:06 |  
    4 2

    Zrovna jsem koukal na Novinky a tam se mohou zbláznit ze sralty. Nic nového. Jenže, když jsem si dovolil seznam zprávy zde označit za slepičího biskupa, nastal problém. Blokace mého účtu a trestná lavice v řádu několika hodin/dnů. Zvláštní, oni nechtějí znát názor čtenáře, tak blokují nepohodlné. Nepamatuji schůzi ROH, kde by někdo nemohl jít do diskuse, a že to byla jaksi "mocná" organizace, že? Takže : končím u nich a jejich reklamy k mým návštěvám si mohou strčit kamsi. Já se bez toho obejdu, oni beze mne taky a on je za tu adoraci sralty časem taky někdo sejme jinak a bude po ptákách, snad dorazí i ta vyváženost. Např. o Slavii a Trpišovském tam strkají 5 a více dnů staré vyžvýkané žvýkačky , ale "novinky" nic a zase nic, jen to, co zveřejní WEB Slavie. Líní nebo blbí, obojí vyjde na stejno! Za mně spíše to první nebo schválnost, inu každý se musíme nějak živit! No aspoň pravdu víme o svých pappenheimských. Hezky to tady napsal nedávno už přede mnou Sokrates55. Dávejte si bacha na cookies, šmírují i zde. A podívejte se například na diskusi o zářném Boříkovi, samá chvála, Tak to dopadne, když se adoruje /asi za peníz/ a to Slavie nepotřebuje ani neplatí, smutné, budiž!. Oni ti moulové netuší jaká bije. No nic postarám se, aby inteligentní servery se tohle dozvěděli, jak seznam a novinky "regulují" svobodu projevu. Za chvíli tam budou jen Slonková, Mádl, Bosák a Sparta - to je hezká parta /rýmuje se to parádně/ nemusím být všude a pak uznávám I. Hlinku: "jen se z toho nepos**t". Smutné. ale obraz dnešních dnů, pravda ve vší nahotě - dobře jim tak !! A taky platí známé od J. P. Sartra: "10 minut pro židy, pár minut pro Hitlera" … ať se to novinkám a seznamu nelíbí, Mně jsou zase šumák oni!!


    Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 16:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 26.01.2021 17:02 |  
      2 3

      Tvl davat schuze ROH jako vzor diskuse, to snad je uz moc, ne? Nevyjadruju se k novinkam.cz, jen zadam trochu soudnosti..

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        tomblesk     před 4 lety 27.01.2021 15:01 |  
        0 1

        Sorry, ale snažil jsem se i jinak. Chápu, že to někoho sejří, promiň , já už budu hodný dědečku ….
        Ale fakt, já zažil na schůzích ROH i trochu srandy - když si manželky/milenky stěžovaly na nevěrníky … To byla holt doba a leccos z dneška mi nahání hrůzu … Ne, že by teda něco, ale přesto co, kdyby straší! A bacha: jako vzor jsem to nemínil ani v nejmenším, i když v souladu se Shakespeare/m věřím, že lidská fantazie je nekonečná! A do nekonečna fakt počítat neumím, zatím!

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          wimpy     před 4 lety 27.01.2021 15:03 |  
          2 1

          Nemáš někdy pocit, že ti myšlenky předbíhaj ústa, nebo tedy v tomto případě klávesnici? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          martyni (přítel SN)     před 4 lety 27.01.2021 17:28 |  
          1 0

          No, mozna jsem to teda spatne pochopil.. a tedka uz jsem se uplne ztratil..