Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 10

V prvním podcastu SN Mezi námi fanoušky v roce 2021 diskutují quelhar, Jan Vetyška a CubaCubicula o přípravě, posilách, dvou odehraných zápasech a dalších tématech.

Od posledního podcastu v roce 2020 se toho událo leccos včetně výher nad Bohemians a Plzní, ke kterým jsme se však už nevraceli. Probrali jsme nicméně krátkou přípravu ovlivněnou koronavirem, zrušené soustředění v Portugalsku a nedostatek informací ze strany Slavie ohledně připravenosti hráčů k zápasům. Diskutovali jsme o zápase proti Sigmě Olomouc, inkasované brance i brankách vstřelených a o dvou výrazných posilách, které k tomuto zápasu nastoupili v základní sestavě, Alexanderu Bahovi a Jakubu Hromadovi. V druhé části podcastu jsme pokračovali v diskuzi o posilách, tentokrát v souvislosti se zápasem s Duklou, konkrétně došlo na Michala Berana, Micka van Burena, Tarase Kačarabu, Jana Stejskala a okrajově i na Júsufa, který proti Dukle nehrál, ale na hřišti se mihl v zápase se Sigmou. Závěrečnou část podcastu jsme věnovali debatě o tom, koho zařadit na evropskou soupisku, a také hosté podcastu probrali své názory na marketing Slavie v souvislosti s rozjezdem časopisu Halftime.

Omluvte sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Příprava, Slavia - Olomouc 3:1, Bah, Hromada
(41:10) Slavia - Dukla 4:1, Beran, van Buren, Kačaraba, Stejskal, Júsuf
(1:20:45) Evropská soupiska, Halftime, marketing Slavie

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Harvey     před 4 lety 20.01.2021 20:57 |  
    9 2

    Jakub Hromada se podle mě hodně změnil během roku pod Hoftychem a mnohem víc se tlačí do vápna. Tahle určitě dřív nehrál.
    Moc nechápu tu souvislost toho, že chodí na plno do soubojů se zraněními. První velké zranění si Jakub "přivodil" tím, že ho protihráč v přáteláku přejel jak prase. Následné dlouhodobé trable byly způsobené tím, že u něj nefungovala léčba, lékaři nevěděli co je špatně. Nejprve mu po půlroce léčby odumřela kost a musela se nahradit. A poté přišla operace odloučené chrupavky. Od té doby drží. Nepamatuju, že by si za zranění mohl sám. Já jsem naopak rád za intenzitu jakou hraje!

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Crispo     před 4 lety 22.01.2021 11:31 |  
      0 0

      Pohled na souboj, kdy se srazil s Duklákem téměř koleno na koleno, proletěl vzduchem, a potom ležel na trávníku, trochu podporuje tento názor :) Měl jsem za to, že těm zraněním jde opravdu naproti, a jsem rád, že tuto teorii vyvracíš.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Max1     před 4 lety 20.01.2021 23:27 |  
    8 1

    mě to nedá a musím reagovat na ten závěr. Je pravda, že marketing má dost silné nedostatky a k nějaké efektivitě je stále dost daleko. Nicméně, že Halftime rozesílá SEND mi přijde jako logický krok, jelikož je to jejich specializace, dělají to dlouho, představa, že by ve Slavii někdo musel teď řešit rozesílání několik tisíce kusů magazínu po celé ČR, tak to mě trochu děsí a není to myšleno jako kritika kvality těch lidí, ale je to otázka počtu těch lidí a času. Co se týká té ceny, za mě je to v pohodě, ty peníze dám rád....myslím si, že klub se s fanoušky snaží pracovat a to jestli mi dají 1 magazín zadarmo, mě je upřímně celkem jedno. Myslím, že se z toho udělal zbytečně větší "problém". Ale chápu, že každý to můžeme vidět jinak.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Veta (přítel SN)     před 4 lety 20.01.2021 23:46 |  
      5 5

      Jsem dlouhodobě zastáncem názoru, že při nepochopení není chyba na straně příjemce informace, ale podávajího. Tímto se tedy kaju, že jsem se vyjádřil špatně a nebyl pochopen, protože to, na co reaguješ, v mem sdělení vůbec není. Výběr SENDu je Ok, výtka mířila na samotné provedení. Stejně tak nikomu nevadí dát pár pětek za magazín. Měl jsem pocit, že jsme to několikrát zdůraznili, ale zjevně pořád ne dost. Pointa názoru je jinde, ale to bych se opakoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Max1     před 4 lety 21.01.2021 07:13 |  
        2 1

        v pořádku....špatně jsem pochopil, takže omlouvám se já. Mě jen přišlo, že ten postoj je až moc negativní.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          rak (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 12:47 |  
          2 0

          Z jedné strany je pravda, že to mohl být výborný vánoční dárek permanentkářům, ale jinak to na mě působilo také jako až zbytečně zveličené a negativní. Mně by to jinak ani nenapadlo, i když to logiku má.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            Crispo     před 4 lety 22.01.2021 11:56 |  
            0 0

            Nejde jen o magazín, ale měl jsem pocit, že Veta to myslí více obecně, že z hlediska marketingu a propagace klubu, jsme pozadu oproti nadlidem. Nechytejte mě za slovo, mají větší základnu fans, takže se jméno jejich klubu lépe šíří, už jen z logiky věci, ale nepřijde mi, že my bychom pro to, abychom je v tomhle stíhali, děláme maximum. Ze skvělého projektu Totální sezona nemůžeme těžit navždy. Halftime propagaci pomůže, ale nevydat ho před Vánoci opravdu zavání amatérismem, který se mohl vyřešit vetším důrazem na efektivnější marketing, i když nevím co všechno se muselo překonat, aby vůbec magazín vyšel, a jestli lze tento nedostatek řešit přivedením dalšího odborníka. Nicméně plácat se po ramenou, že v půlce ledna vyšel nový magazín (z kterého mám velkou radost), je cesta zpět.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    celtix     před 4 lety 20.01.2021 23:32 |  
    5 14

    Pan Jan Vetyška je mým oblíbeným hostem podcastu a jeho názory mohu jen podepsat. Mluví mi z duše.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 19:25 |  
      12 6

      "...bohužel nás vlastní Číňani..., ...nebo jiní kriminálníci..." Tohle byl pan Jan Vetyška? Tak ten mi z duše nemluví. Časopis špatnej, vedení si ho (Vetyšky) málo váží... atd. Takovej chronicky nespokojenej remcal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      knawi     před 4 lety 21.01.2021 22:28 |  
      1 1

      Zdejší podcast je pro mě vždycky kultivovaným a kreativním zdrojem poučení o mém velkém tématu - Slávii. Dnešní se mi líbil obzvlášť a jsem rád, že mi dal objevit personu hodnou pozornosti a vděčnosti za její názory
      - p. Jana Vetyšku. Nejsem ignorant, přesto zřejmě natolik nepozorný, že tento pán mojí zvědavé pozornosti unikal. Jsem hyperkritickej ke kdekomu kromě sebe, většinu příslušné populace a to nejen u nás, považuju za nehodnou volebního práva a právě proto jsem za tento objev novému podcastu vděčný, děkuju.
      Mrzí mě, že můj občasný oblíbenec Wulfstan má tak odlišný názor. Ale, takových v mém životě je a hlavně bylo!


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 22:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 22.01.2021 10:08 |  
        2 0

        Správně, volební právo jen těm, kdo volí "správně". Ať žije demokracie! Ale jinak jsem rád, že jsem aspoň občasným oblíbencem. ;-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Morb     před 4 lety 23.01.2021 13:24 |  
      1 0

      Jsem upřímně překvapenej jakej si dostal feedback. Naprosto s tebou totiž souhlasím. Vetyšku neznám, ale když je v podcastu, tak vždycky vím, že to bude stát za to. Místo abych poslouchal, že "Yusuf se ještě neprosadil a možná ještě něco ukáže do buducna", tak borec to prostě řekne od podlahy. Kdyby měl k sobě někoho podobnýho, tak mu třeba bude i oponovat a vznikne diskuze, která mě zajímá mnohem víc, než hodina a půl kde si 3 lidi navzájem kouřej.

      Jestli to pan Vetyška čte, tak bych vás rád motivoval k tomu, abyste to tak dělal pořád. Quelhar, ač je naprosto skvělej (a má příjemnej hlas), tak se snaží držet poněkud distingovanou úroveň. Vetyška mu na to sere a mně se to strašně líbí. Podobnej Vetyškovi je ještě jeden borec, jehož jméno bohužel neznám, ale tihle dva jsou přesně ten důvod, proč si ten podcast poslechnu ještě jednou.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Veta (přítel SN)     před 4 lety 25.01.2021 13:57 |  
        1 0

        Čtu a díky.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 00:13 |  
    6 1

    Pokud by šlo o B-list, tak hráč musí být narozen do 1.1.1999 nebo později, což splňuje například Beran, Zima či Sima, ale je tam ještě další podmínka a to, že musí nepřerušeně působit v týmu 2 roky. Tudíž nikdo z těch tří zmiňovaných na B-list nemůže být zapsán.
    U A-listu jsou limity v odchovancích klubu (4) a země (8, zahrnují se tady i odchovanci klubu), kde je podmínka působení v klubu či zemi mezi 15 a 21 rokem alespoň po dobu 3 let.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Veta (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 00:45 |  
      4 0

      Díky. Super doplnění.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    MCD_Slavia     před 4 lety 21.01.2021 06:54 |  
    3 0

    Ještě nemám doposloucháno, ale Bah je o 1,5 roku mladší než Hromada nikoliv o 0,5 roku, jak bylo řečeno, ale to je spíš detail.

    Aha tak nic :-) teď se opravil :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 06:56) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    fps     před 4 lety 21.01.2021 09:43 |  
    3 2

    můj komentář k začátku "Mezi námi fanoušky"
    - že dáváme nedostatečné informace o tom, kdo je nemocný a kdo nemůže hrát, tohle je zdravotní záležitost, takže záleží na každém hráči zda chce zveřejnit svůj zdravotní stav, takže nejde vůbec o klub co chce nebo nechce
    - že nebyli informace o tom kdo bude hrát, že je museli zjišťovat pokoutně, asi nečtou zdejší SN, tady byla trefena přesně sestava

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      fps     před 4 lety 21.01.2021 10:40 |  
      0 2

      Hromada mně mile překvapil, nečekal jsem že bude hrát tak dobře, ale jak pak komentovali že je náchylný na zranění, že ho neměli na další zápas s Duklou stavět, že ho měli šetřit, aby se zase nezranil, tak dle mně jestli na to nemá, ve smyslu toho že je skleněný, náchylný na zranění, tak takový hráči dle mně nemají u nás co dělat, takové hráče ať si vybírá do kádru sralta, která má místo kádru lazaret, já jsem rád že jsme ho otestovali ve dvou zápasech po sobě, a vypadá to že asi takový skleněný neni? že měl spíš smůlu na zranění?

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        wimpy     před 4 lety 21.01.2021 10:46 |  
        3 0

        S Duklou hrál nejspíš proto, že nemůže nastoupit v lize kvůli čtvrté žluté.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        JS (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 10:49 |  
        4 4

        To se uvidí tak to čtvrt roku, jestli Hromada tu zátěž zvládne nebo ne.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Lunaris     před 4 lety 21.01.2021 11:47 |  
        3 0

        Podcast jsem zatím nestihl, ale kdo by měl nastoupit uprostřed zálohy místo Hromady? Ševčík zraněn, Holeš nastoupil po zranění, Traore se taky vrací po zdravotním výpadku. Sám Trpiš zmiňoval, že prostě není alternativa. Nebýt Hromady tak věřím, že spolu s Bahem a Tarasem přišel na přestup hráč na post DZ. Mám dojem, že za Liberec Hromada nastupoval pravidelně, tak nevidím takový problém. Realizák určitě nejlépe ví, jakou zátěž ten hráč snese, resp. to ví lépe než my, kteří nejsme přímo u toho.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 10:54 |  
    9 1

    Dobré dopoledne ze Šumavy, kávu jsem si při poslouchání krásně vychutnal.
    Trošku jsem se tím ještě probral a musím poděkovat za velmi dobrý podcast, i když ne se vším souhlasím.
    Ale to je věc disputace a respektuji názory kluků v podcastu.
    Přesto musím v jedné věci oponovat panu Vetyškovi. Nesouhlasím s Vaším názorem, že největší vinu za obdržený gól s Olomoucí nese David Hovorka. Ta chyba primárně vznikla někde jinde a tam byla chyba největší. Hromada házel aut pomalu a Bah zareagoval pomalu a hlavně pozdě. Navíc to bylo hozeno do prostoru, kde byli dva hráči Olomouce. Hovorka už zachraňoval situaci, ale připouštím, že to mohl odkopnout jinak.
    Jinak velmi dobré postřehy a je vidět, že mnoho věcí vnímá pan Vetyška spíše jako trenér než jako fanda, ale je to myšleno v dobrém.... :-)).
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Veta (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 11:50 |  
      5 5

      Sokrate díky za reakci. U toho gólu to vnímám v kontextu, kdo je tu jak dlouho, jaké má postavení v rýmu atd.. Samozřejmě, že jde o řetěz chyb (a ve finále ani nejde určit tu hlavní), ale tenhle typ zákroku od zkušeného stopera mi prostě nevoní víc, než to jak novic Bah hodí aut.

      Ale i v podcastu rikam, že fotbal je hrou chyb a rozhodně bych z toho nedělal větší téma než jen odpověď na otázku moderátorovi. (I když v případě Hovorky nejde o podobnou chybu poprvé, ale to je na trenérovi).

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 12:18 |  
        2 0

        To je v pohodě příteli.
        Vždyť od toho je to disputace a já mám Vaše názory rád, protože fotbalu rozumíte. Přiznám se, že jsem čekal, že se nad těmi penaltami "rozjedete" víc........:-))
        A přeji hodně zdraví...
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 16:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        mig52     před 4 lety 21.01.2021 17:49 |  
        0 1

        Veto, trochu jsi mne rozesmál, ...."jak NOVIC Bah hodí aut". .... Nechci chytat za slovo, ale jakýpak novic? Jistě, ve Slavii je pár dnů, ale odkopáno má hafo a na takové úrovni, že to dotáhl až do reprezentace. Ale k jinému názoru, který mne zaujal víc. Prodat Simu a za získané peníze postavit akademii. Možná tak uvažovali i ve vedení Slavie, ale problém prý tkví v tom, že pořád není rozhodnuto, zda ji vybudovat centrálně (jenže nejsou pozemky), či zmodernizovat stávající střediska rozeseta po celé Praze okolí. Zcela jistě A by bylo správně , jenže kde ta "pole" vzít?

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Lunaris     před 4 lety 21.01.2021 11:59 |  
      7 0

      Doporučuju se na tu situaci před gólem Olomouce podívat ještě jednou, protože to bylo trošku jinak, než jak uvádíte. Aut házel Bah na Hromadu (v samotném vhazování problém nebyl, Bah to hodil úplně normálně), toho nikdo moc neatakoval a on to bohužel přesto vrátil Bahovi do špeku, což byla primární chyba, kde to vzniklo. Bah to vůbec nečekal a Breite tam byl dřív. Kúdela prohrál souboj a Hovorka to asi mohl nakopnout trochu lépe, třeba jen podrážkou, ale taky tam nebyl o moc dřív než Breite, a kdyby šel do toho podrážkou, tak by riskoval, že Breitemu zpřeláme hnáty a půjde ven. Věřím, že kdyby k tomuhlr došlo v zápase loni na San Siru, že to Hovorka zvládne, ale ta herní praxe asi chybí. Jako jeho gól bych to ale v žádném případě neoznačil.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 12:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 12:16 |  
        2 1

        Omlouvám se, přehodil jsem jména. Mea culpa. A jinak si opravdu myslím, že Hovorka neměl ten největší podíl na tom gólu. A jak říkáte, hrozilo to i blbým faulem.....
        S úctou a díky
        Sokrates55

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 21.01.2021 15:27 |  
          4 0

          Souhlasím. Hovorka je hasil předchozí chyby.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            Akuls     před 4 lety 21.01.2021 16:46 |  
            1 2

            To obránce hasí skoro vždycky a proto jako poslední instance před brankářem si už nemůže dovolit udělat chybu. Podle mne to Hovorka chtěl řešit fotbalově, proto šel do skluzu, dost nebezpečnému i vůči vlastní osobě a doufal, dle volejbalové terminologie, že tzv. "vytluče Breiteho bloky", míč se od jeho nohou odrazí za pomezní čáru a Slavia bude házet aut. Bohužel se ale balón odrazil Breitemu ideálně do běhu a byl z toho gól, a to vlastně po třech prohraných soubojích, což je pro každou obranu opravdu velký luxus. Podle mne měl Hovorka dost času na to, aby Breitemu balón čistě ukopl do autu a přitom by ani neriskoval žádné případné zranění po střetu se záložníkem Olomouce. Bohužel se mu to řešení asi zdálo moc jednoduché a málo fotbalové. Internacionál Frantiśek Hampejz, s jehož synem jsem hrál za žáky, nám vždycky říkal: "Kluci, když to hoří nebojte se zahrát balón jednoduše do autu nebo na roh, pomezní a brankové lajny jsou velkým pomocníkem každého obránce, a tak se je nebojte využít".

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Stoormzender     před 4 lety 21.01.2021 22:09 |  
        0 0

        Díky za koment, mluvíš mi z duše, já všude slyším pře, jestli chyba Gadžiho nebo Bahova, ale podle mě jednoznačně vznikla u Kuby. Vrátil to prostě krátký, samozřejmě Hovorka to měl hrát do outu, ale tam to zavinění vidím mnohem menší.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        obiwan     před 4 lety 22.01.2021 09:02 |  
        0 0

        Ahoj, díky, je to popsáno přesně, chyba byla u Jakuba, který míč vrátil pomalu...a podle mě Hovorka to líp odpálit nemohl, byl tam na poslední chvíli a těžko si mohl vybrat, kam míč pošle...Já Hovorkovi věřím, měl nesmírně těžký zranění a trvá to, než získá tu jistotu a přehled, musí hrát a hrát. Jeho nadšení, zápal a vůle uspět je na hřišti moc potřeba!

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 22.01.2021 11:01 |  
          0 0

          Moc Vám děkuji všem za disputaci k tomuto okamžiku.
          Ještě bych doplnil, že zákrok olomouckého hráče na Kúdelu byl opravdu hraniční a ten zůstal i chvilku otřesený. Ale je to jen můj názor a možná jsem tady zachytil od některých podobný pohled......
          Ale ona se stejně víc řešila pak ta ruka - neruka našeho Kuchty a dnes už se to ve Sportu dokonce popisuje tak, že si to Kuchta rukou zpracoval...... :-)) - vyjadřuje se k tomu komentátor televize 02 Václav Pilný. Komentář opravdu už směšný a potvrzuje to kvalitu tohoto komentátora. Nedivím se Ti příteli Martine58, že vypínáš zvuk :-)).
          Tak zítra v Karviné budu držet palce klukům. V Karviné se snad bude hrát trochu fotbal, ale v tom Zlíně to bude asi "porod"..... :-)).
          S úctou
          Sokrates55

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            obiwan     před 4 lety 22.01.2021 14:00 |  
            0 0

            Vážený a milý Sokrate, děkuji za reakci a k té ruce...nikde jsem neviděl záběr, který by ji jasně prokázal, přiznám se ale, že z pohledu zezadu jsem o ní byl přesvědčen. Já tohle rozhodčím nezávidim, podle mě je ale obecně problém v komplikovaném výkladu pravidel a jeho používání. Vím, že každé zjednodušení má svá úskalí, ale lepší by bylo pískat každou ruku, která není úmyslně nastřelena protihráčem. Což chápu - neřeší nás problém, zdá se Kuchta dotkl, či ne:-) S úctou Obiwan

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

              Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 22.01.2021 15:09 |  
              0 0

              Také děkuji za doplnění příteli.
              Jak už i zde na SN zaznělo a já se k tomu také přikláním:
              "In dubio pro reo" - v pochybnostech ve prospěch obviněného.......
              Tedy jestliže rozhodčí nemohl s určitostí vidět, že se míč dotkl ruky, tak nepískal......... Z žádného záběru nelze určit natvrdo, že se míč ruky dotkl, natož, že by si Kuchta rukou míč dokonce nějak zpracoval (to už je od Pilného doslova lež). Stanovisko komise rozhodčích jednoznačně odpovědělo, ale komu se to hodí, bude to zpochybňovat dál.
              Líbí se mi, že tento pilný komentátor Pilný naopak přesvědčoval fotbalový národ u obrazovky, ze v zápase před 2 lety, při zápase s Jabloncem na rudé letné, zahrál ve svém pokutovém území sparťanský Frýdek ramenem, když bylo všem jasné, že je to loket........ A ještě bych zmínil jeden fakt a je to asi i karma, nikdo neřešil příliš, když nám v zápase v Olomouci dal Jemelka gól rukou a bylo to v pohodě.
              Také jsem pro, aby se ve vápně pískaly ruce tak, jak to bylo. Takhle je příliš mnoho prostoru pro to, že to každý vidí jinak. Nejdůležitější je pro mě skutečnost, že jsme Olomouc porazili i tak a tyhle všechny musíme "výpady" prostě vydržet.
              Tak s úctou k Vám příteli
              Sokrates55


              Komentář byl uživatelem upraven (22.01.2021 15:10) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Pinturichio     před 4 lety 21.01.2021 13:12 |  
    1 0

    V podcastu mimojine zaznela i otazka, jestli k nam kdy prisel nejaky hrac z vyspelejsi souteze nebo tymu, na prvni dobrou me napadl Dragisa Binic :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Lunaris     před 4 lety 21.01.2021 14:35 |  
      3 0

      Když nepočítáme podepsání volnéhé hráče, kterému v lepší lize skončila smlouva včetně našich navrátilců, tak asi takhle:

      Olayinka přišel z Gentu
      Belaid z Interu
      Stoch z Feneru
      Hromada ze Sampdorie
      Pokud počítáme Dánsko jako lepší, tak možná i Švédsko, i když spíš ne, ale to tu máme hned Dicka Lidmana z AIK Stockholm v zimě 1995. To bylo velké haló okolo tohohle příchodu. Ne že by tu ten hráč něco pořádnýho odehrál.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 14:36) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Akuls     před 4 lety 21.01.2021 16:19 |  
        4 0

        Pokud se pamatuji, tak Dick Lindman přišel na konci roku 1995 do Slavie po skončení švédské ligy (hraje se tam jaro/podzim) jen na hostování do konce roku 1995. Prý se mu ve Slavii a v Praze líbilo, ale k přestupu nakonec nedošlo, i když o něj Cipro s Pešicem hodně stáli. Odehrál tehdy ve Slavii jako střídající hráč celkem jen 3 zápasy: s Hradcem 3:0 venku, s Brnem 2:0 venku a s Libercem 2:1 doma a vstřelil 1 gól, a to hned při své premiéře v Hradci. Měli jsme tehdy s AIK asi nějaký Freundschaft, protože na hostování naopak do AIK Stockholmu odešel náš mladý a nadějný Martin Hyský.
        Jinak do toho Vašeho seznamu bych ještě určitě přidal Biniće (vítěz PMEZ s CZ Beograd) a Tatarčuka z CSKA Moskva. Při jejich nákupu se Boris Korbel na tehdejší dobu praštil pořádně přes kapsu

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          Lunaris     před 4 lety 21.01.2021 17:04 |  
          1 1

          Díky za doplnění, spolu to zvládneme. :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          padre     před 4 lety 21.01.2021 20:21 |  
          0 1

          AIK jsme tehdy vyřadili z poháru UEFA, takže tam se zuzitkoval tento kontakt.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            kjandourek (admin)     před 4 lety 21.01.2021 20:28 |  
            0 0

            No.... obávám se, že oni vyřadili nás... tam se Honza Stejskal moc nevytáhl...

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

              padre     před 4 lety 21.01.2021 20:33 |  
              0 0

              Mea culpa, mel jsem za to, ze šlo uz o tu slavnou jízdu az do semifinále po vyrazeni AS Roma, ale bylo to o rok drive. Každopádně se ten kontakt při jednani o hostovani využil.


              Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2021 20:35) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                kjandourek (admin)     před 4 lety 21.01.2021 20:38 |  
                0 0

                No jo, to bylo dřív... tam 0:0, doma jsme vedli 2:1... tu Bejblovu dorážku si pamatuju... a bohužel i tu střelu, za kterou Honza nějak ani neskočil...

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                  wimpy     před 4 lety 21.01.2021 20:48 |  
                  0 0

                  Jeden rok tohle, druhej OFI Kréta. To byly poháry za trest.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 21.01.2021 20:51 |  
                    0 0

                    A před tím Hearts....

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                      Lunaris     před 4 lety 21.01.2021 21:12 |  
                      1 0

                      To nikdy nezapomenu, jak v televizi komentátoři pokaždé zmínili, že Slavia nikdy v historii nepřešla první kolo evropského poháru. Zlomilo se to až v totální sezóně sezóně 95/96.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

              Akuls     před 4 lety 21.01.2021 21:21 |  
              0 0

              Bylo to v 1. kole poháru UEFA, roč. 1994/95, takže pochybuji, že už by se v létě roku 1994 upeklo hostování Lindmana na konci r. 1995. Na kiks Stejskala si už nevzpomínám, to spíš na ten ze čtvrtfinále PVP ze sezóny 1997/98 doma proti VfB Stuttgart (1:1), ale na góly Suchopárka a Bejbla si pamatuju, stejně jako na to, že nám AIK dalo vyrovnávací gól v samém závěru zápasu. Bylo to tehdy velké zklamání, holt výsledek 0:0 dosažený na půdě soupeře je v evropských pohárech zrádný a navíc švédské týmy, které hrají svoji ligu přes celé léto, bývají na začátku nové sezóny skvěle rozehrané, třeba Sparta by o tom mohla vyprávět.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                wimpy     před 4 lety 21.01.2021 21:24 |  
                0 0

                S tím AIK to byla střela za vápnem těsně před koncem, která snad dvakrát skočila.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 22.01.2021 09:32 |  
                  0 0

                  To mám dojem, že snad ani ne... tohle prostě zapadlo k pravé tyči asi půl metr nad zemí .... střela, která dvakrát skočila... to byl gól co dostal doma od Sturmu Graz na začátku té jízdy 1995/96... to jsme si zvenku přivezli výhru 1:0, doma vedli 1:0 po gólu Hyského a najednou soupeř srovnal střelou, která po zemi skákala snad minutu, ale Honza se skládal jako šraňky a pravou ruku, kterou by ten balón podle mého názoru v pohodě měl, si přilehnul pod tělem... takže si vlastně jenom lehnul a míč mu okolo hlavy prohopkal k tyči...

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                padre     před 4 lety 22.01.2021 17:11 |  
                0 0

                Nemuzu to dohledat, ale Martin Hyský sel na tu hostovacku do AIK krátce po tom dvojzapase, ne? Aspoň tak si to pamatuju, ale možná spatne, stane se.

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                  Akuls     před 4 lety 22.01.2021 17:48 |  
                  0 0

                  Zase vedle, Martin Hyský hostoval v AIK Stockholm až od 1.4. do 30.6.1996.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

                    padre     před 4 lety 22.01.2021 18:26 |  
                    0 0

                    Tak v tomhle kvizu mam evidentně nedostatečnou. Snad příště.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10 - Hromada a stoper

    kjandourek (admin)     před 4 lety 22.01.2021 09:27 |  
    1 0

    Já bych doplnil tu informaci o Jakubu Hromadovi a jeho schopnosti zahrát na pozici stopera... Kuba snad v přípravném utkání na tomhle postu nikdy nehrál, ale za Slavii tam nastoupil do zápasu MOL cupu proti Vyšehradu - tehdy se na Viktorce Žižkov vyhrálo 8:0, Jakub odehrál 70 minut vedle Michala Frydrycha, pak ho střídal Joao Felipe..

    Ovšem nejlepší záskok na téhle pozici je už staršího data... ještě když hrál za Plzeň, tak měli ve skupině EL v posledním kole doma Austrii Vídeň a v 18. minutě byl vyloučen Hejda ... a protože žádného dalšího stopera na lavičce neměli, tak tam zatáhli Kubu a ten perfektním výkonem přispěl k tomu, že i v deseti otočili zápas z 0:2 na 3:2... Sami už postoupit nemohli, ale Austrii tím odřízli od postupu do jarní části...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10 - Hromada a stoper

      Kupsiiik     před 4 lety 22.01.2021 11:10 |  
      2 0

      Hrál na stoperu dne 10.7.2019 na hřišti SK Prosek Praha, přátelský zápas se Žižkovem (výhra 6:0), taky vedle Frydrycha. Jeli jsme tam z Budějc s tátou a s dcerou, nezapomenutelný výlet ;-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10 - Hromada a stoper

        kjandourek (admin)     před 4 lety 22.01.2021 11:30 |  
        0 0

        Pravda - druhou půli... já to hledal mezi našimi zápasy a tam se to těžko dohledává, když byl součástí masivnějšího střídání.... :-)

  10. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 13:02 |  
    0 1

    Tak jsem doposlouchal a všem chci poděkovat, podcast výborný.
    Především oceňuji, že diskutující J. Vetyška přestal ostatním skákat do řeči, na což jsem tady upozorňoval v jednom z minulých podcastů. Hned je to celé o 1000% lepší, takže v tomhle palec nahoru.

    Líbila se mi zmínka o vhazování, které je bohužel i u nás poměrně často spíš nevýhodou než výhodou. Soupeř proti nám presuje, protože jinak prakticky ani hrát nemůže, a je to přesně, jak bylo řečeno, do souboje do obsazeného prostoru apod, a to hlavně na naší polovině hřiště. Jak máme dobré útočné auty, tak u těch obranných jsem vždycky trochu nervózní, co z toho bude, když vidím, že na nás soupeř zase nalezl.

    K tomu béčku, já mám pocit, že se původně počítalo s tím, že se bude usilovat o postup do 2. ligy, ale nakonec to dopadlo víceméně tak, jak říkal quelhar, že se vyhodnotilo, že pro rozvoj hráčů dorosteneckého věku bude výhodnější, když bude béčko ve 3. lize, a tudíž je Slavia fakticky spokojená se současným stavem. Teď tuhle strategii naboural covid, když se vše od 3. ligy dolů stoplo. Celkově na to nemám názor, protože vcelku chápu i ty argumenty pro postup do 2. ligy. Co se týče ale třeba Berana, tak to je hráč, který se v Liberci už prosazoval v áčku, na základě čehož jsme ho koupili, tak nevím, jestli by pro něj sešup do 2. ligy už nebyl teď krokem zpátky. To je podle mě hráč, o jehož hostování by mělo zájem několik prvoligových týmů. Ještě bych doplnil, že se spíš kloním k cestě Hellebranda, který šel teď do Opavy, kde ukazuje, že je jinde než ti ostatní hráči, a může si teď vyzkoušet roli hráče, na němž do určité míry stojí ofenziva toho mužstva, což mu pak může pomoct dál. Spíš jsme měli zkusit ho udat do podobného týmu hned od začátku. Byť se asi třeba nepočítalo, že to ve Slovácku dopadne takhle. Stejně ten Markovič, mohli jsme ho zkusit do 2. ligy rovnou. Ale samozřejmě nevidím do těch vnitřních věcí, ale když to jde teď, tak bych čekal, že to mohlo jít i před pár měsíci.

    Yusuf - ať by byl sebelepší, tak typologicky je to do Slavie možná hráč na posledních 10 minut, kdy soupeř dotahuje a my potřebujeme ubránit rohy. Nevím, co by ten hráč musel udělat, aby ve Slavii nějak pravidelně hrál. Bohužel nevyšel ani bahrajnský sponzor, takže tady asi opravdu nemá smysl ho tu nějak držet. Nejlépe ať jde ven a nenastupuje proti nám.

    Na soupisku EL - fakticky jsou problémové všechny ty posty, které uvádíte. Bah tam být musí z hlediska toho samotného transferu, stál nějaké peníze, přichází s nějakým příslibem, nejde ho nenapsat. Pak ten Hromada čistě z toho důvodu, že máme zdravotní trable ve středu pole - někteří jsou po zranění, Ševčík pořád mimo a ticho o tom, jak to s ním vypadá. U dopsání Kačaraby bude hodně záležet na zdravotním stavu Davida Zimy. Pokud má nějakej těžší průběh covidu a dopadne to u něj, že by se měl zadýchávat a cítit nějaký handicap, tak pak má asi smysl ze soupisky vyškrtnout jednoho útočníka a napsat tam Kačarabu (pokud to je možné takhle udělat). Beran si bude muset ještě počkat, nicméně stejně jsou to dle mého dva zápasy, navíc bez diváků, a tím to skončí, takže o tolik zase nepřijde.

    Marketing - nějaké pokroky vidět jsou, ať už spolupráce se Sportisimem a větší dostupnost klubových suvenýrů, ale souhlasím, že v tom rezervy jsou a tak nějak subjektivně z dálky mi přijde, že oproti spartě to máme personálně poddimenzované. Býček má na hrbu marketing, PR a média. sparta má na tohle Veselýho a Kasíka. Býček je i šéfredaktorem časopisu Halftime. Trochu v tom vidím paralelu s hokejovou Slavií, která před 10-20 lety měla vlnu úspěchů, 2 tituly, velká hala, pravidelně chodila daleko v play off a ono tam na ty hokeje pořád chodilo v základní části 3-4 tisíce lidí, aniž bych viděl nějakou větší snahu klubu s tím něco dělat. Nakonec to celé dopadlo, jak to dopadlo. U fotbalu je to samozřejmě násobně lepší, ale mělo by to být ještě lepší. Chápu to tvrzení, že by klub mohl dát víc najevo, že si fanouška váží a k tomu najmout fakt lidi z oboru. Říkám to laicky, ale vnímám to spíš jako investici do budoucna, protože je to hodně o těch dětech, na které by to mělo cílit, rozdmýchat vnich nadšení pro klub a pro fotbal a vychovávat si další generace fanoušků. Případně pak ještě na takové ty latentní fanoušky, kteří sice Slavii fandí, ale nejsou v tom moc aktivní. Nicméně z principu nemůžu souhlasit s tím, že by klub měl ještě nějak víc dávat najevo vděčnost za nákup permanentky. Tam jsi prostě věděl, do čeho jdeš a že za to nejspíš nic nedostaneš. Já to kupoval s tím, že klubu trochu finančně přispěju v těžkých časech a určitě bych neocenil, že dostanu časopis Halftime zadarmo k Vánocům, když vím, že finančně klub dostává kvůli covidu pěkně na frak. Pro permanentkáře je v tom započítána nějaká sleva, což by mělo každému stačit.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.01.2021 15:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 13:24 |  
      0 0

      Ještě k tomu doplním svoji vlastní výtku, a to jsou týmové sezónní plakáty. Loni ještě před covidem nebyl klub schopný tohle zajistit. Na začátku sezóny 2019/20 volám do fanshopu, jestli už je v prodeji týmový plakát a oni na to, že se tým ještě nefotil a že doufají, že se brzy vyfotí. Za mě je tohle něco, co má být k prodeji na začátku sezóny a nabízí se paralela s tím dresem Šmicera. Letos dejme tomu rozumím tomu, že je covid, byť si teda myslím, že v srpnu se to dalo bez problémů zorganizovat a následně ty plakáty prodávat. Takže se doufá, že se tým vyfotí někdy na jaře. Tohle třeba štve mě narozdíl od té permice.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        kjandourek (admin)     před 4 lety 22.01.2021 13:39 |  
        0 0

        Tohle mě upřímně zlobí taky... snažím se tady udržovat "ve formě" soupisku a statistiky ... a letos už jsem se nemohl koukat na to, že jako úvodní fotku máme týmové foto s Delim, Ngadeuem... a třeba Vantrubou, tak jsem tam loupnul zahajovací sestavu z prvního zápasu EL.... u béčka je to ještě horší - tam jsem nakonec dal fotku radujících se hráčů...

        To holky se v létě vyfotit zvládly...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Jachym     před 4 lety 22.01.2021 13:48 |  
      1 2

      Já tedy z toho ostrého odmítnutí "kompenzace" nebo "odškodnění" za nemožnost vidět zápasy vidím snahu označovat ty, kteří to navrhují, za jakési "socky" (viz včerejší debata). A jedním dechem dodáváš, že klub by měl pro fanoušky dělat víc. Mně třeba by bývalo potěšilo, kdyby permanentkáři měli tento časopis zdarma. Ale samozřejmě se nezhroutím ani z toho, že jsem si ho zaplatil. Já si stejně myslím, že klub s něčím podobným časem přijde, i když to někdo jako ty furiantsky odmítá s tím, že přece bohatě stačí, když si bude permanentkář moci zajistit své místo i pro dobu, kdy se začne hrát. Na současné situaci netratí jenom klub, ale i fanoušci, kteří přišli o práci, nebo se jim výrazně ztenčily příjmy. Tak si také zaslouží nějakou drobnou formu poděkování.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 15:26 |  
        1 0

        To vidíš špatně, k něčemu tak stupidnímu a povýšeneckému jako označovat někoho za socku bych se nikdy nesnížil. Mně se to slovo nelíbí ani v souvislosti s hromadnou dopravou, prostě debilita. Takže znovu, pro mě je to zvrácené z toho důvodu, že jsem chtěl symbolicky podpořit klub, který tratí desítky milionů na vstupném, aniž bych za to cokoliv chtěl nebo očekával. J. Tvrdík říkal, že vybraná částka za permice činila nějakých 22 či 23 milionů. Časopis stojí 92 Kč, nevím, jestli je tam nějaká marže, ale pro 9000 permanetkářů jsme pak něco pod miliónem korun, který by teda klub měl zase jako vrátit zpátky, aby udělal gesto. Za mě ne, ať to radši dají do klubu a něco za ta nakoupí. A ano klub by měl dělat víc, ale tohle aspoň pro mě není ta cesta.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.01.2021 15:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          Jachym     před 4 lety 22.01.2021 15:41 |  
          1 0

          OK. Tak díky za vysvětlení, mně to tak zpočátku vyznělo. Jinak mluvils o tom, že takové gesto z principu odmítáš, já bych naopak takovou nabídku z principu uvítal. Klidně s tím, že by ji fanoušci stejně naladění jako ty nemuseli využít. Tak to dělají české hokejové i fotbalové kluby a velká řada fanoušků samozřejmě návrat peněz za nevyužité permanentky nežádá. Horší pro kluby je, když žádají peníze zpět sponzoři, nebo ruší přísliby další podpory.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 16:10 |  
            0 0

            Nemuseli by to ti fanoušci využít, ale dle mě je to hrozné sraní se s tím. Nejdřív zjistit, kdo to vůbec chce, takže vyzvat fanoušky, ať se přihlásí. Spousta se ti jich bude hlásit v době, kdy už to bude dávno vyřízeno tzv. po lhůtě. Někdo by chtěl zase něco jiného než časopis, tak budeš zjišťovat, co kdo chce. Na časopis máš možná domluveného distributora, na jiné dárkové předměty zase ne. Pak je otázka samotného nákladu toho časopisu. Mně by fakt stačilo, kdyby byly s dostatečným předstihem k dispozici suvenýry ve fanshopu. Kdyby fanshop umožňoval si objednat titulový plakát na dálku, resp. aby ho zařadil do nabídky na webu, kde teď není, přestože jej jinak mají. Takže musím čekat, než se fanshop otevře, což bude kdo ví kdy. Přitom bych chtěl akorát nechat plakát zarámovat a dát ho na stěnu v kanceláři, nic víc. Ale jeví se to jako velký problém...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Veta (přítel SN)     před 4 lety 22.01.2021 15:14 |  
      4 6

      Ocením, když mi nebudeš komolit jméno.

      Jinak skákání či neskákání do řeči vyplývá také z nějakých okolností, od počtu hostů, barvitosti diskuze po to, co si před podcastem domluvíme. Takže do budoucna určitě někomu skákat do řeči zase budu a také si skákat do řeči nechám. Každopádně chápu a principiálně souhlasím, že většinou to skákání pro posluchače může být nepříjemné.

      Jinak díky za názory, které jsou navíc většinou podobné.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 15:34 |  
        1 1

        Za komolení jména se omlouvám, pokusil jsem se to opravit. Věřím, že skákání do řeči už nebude, neboť quelhar jednou nebo dvakrát řekl, že se hlásíš, z čehož usuzuji, že to byl moment, kdy jsi mohl skočit do řeči a přesto to neudělal. Takže jak říkám, palec nahoru.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

          Veta (přítel SN)     před 4 lety 22.01.2021 16:06 |  
          4 1

          Díky.

          Ano, to popisuješ správně, ale zrovna to souvisí se systémem, který jsme si před podcastem domluvili.

          Rovnou přidám názor k těm propoctum permanentky / Halftime. Já nechci, aby to vypadalo, že apriori bojuju za něco zadarmo a navíc. Můj názor ovšem vycházel i z proklamací, že takový zájem a tolik peněz nečekali (když je to položka v rozpočtu navíc oproti očekávání, tak se z ní lépe investuje). A ano, beru rozmazlovani permanetkare jako investici a ne jako čistý dobrodar. Plus tedy investice může mít i charakter vděčnosti, jak jsem někde zmiňoval, ono by stačilo i vánoční přání a třeba jen důchodcům ze strany permanetkaru apod. Doba je zlá pro všechny a řekl bych, že pro velkou skupinu permanetkaru je těžší než pro klub samotný.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

            Lunaris     před 4 lety 22.01.2021 16:23 |  
            1 1

            Já beru tu permici jako dárek pro klub, a jakoukoliv kompenzaci ze strany klubu pak jako vrácení toho dárku, což se mi v principu prostě nelíbí. Vánoční přání nebo přání k narozeninám jsou dobrý nápad, aspoň mailem, na to jsou automatické softwary. Pro ty starší hezký dopis. V principu se shodneme. Já vidím prostor ke zlepšení v případě kamarádů, kteří mají permice, ale nesledují vše až tolik jako já. Ocenili by např nějaké pravidelné informace mailem ze strany klubu, aby je to praštilo do rypáku. Třeba teď v době pandemie, kdy bylo možné chodit na stadion v omezeném počtu, tak by klubu nic neudělalo, kdyby článek s informacemi o možnosti pořízení vstupenek rozeslal permanentkářům do mailu.


            Komentář byl uživatelem upraven (22.01.2021 16:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        kedul     před 4 lety 22.01.2021 15:54 |  
        1 1

        Předpokládám, že jste jeden ze tří účastníků podcastu a tudíž podtrhuji Vaši zmínku v závěrečných kritických připomínkách o absenci kvalitní soustředěné infrastruktury pro činnost mládežnické akademie. Bohužel Slavia nepostrádá jen to. Jak můžeme aktuálně vidět či slyšet, ani pro Atým nemá jediné kvalitní (vyhřívané) tréninkové hřiště, pokud nepočítáme pronájem Rošického stadionu na Strahově. Navíc z poněkud mlhavé odpovědi pana Syrovátky na otázku pana Ocetníka v říjnovém podcastu AREA 114 na výstavbu akademie si dovozuji, že Slavia v dohledné době nic takového ani nechystá, bohužel.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Kočárek76     před 4 lety 22.01.2021 18:56 |  
    3 1

    Hoši výborný podcast, poslechl jsem jedním dechem. Co kvituji, a s čím se plně ztotožňuji , byla kritika úrovně TV přenosů české ligy. To je tedy velká tragédie, a možná jeden ze základních problému atraktivity této soutěže (kauza "VolBerbront" tomu samo nepřidá), ale už ani ty přenosy ČT nedávám - zlatý POL nebo SRB komenty. Za mě nejhorší dvojka Hlášek - Karoch (Vyhlašuji tímto neoficiální soutěž největších matláků - ftb. komentátorů ). Možná by stálo někdy v budoucnu tomuto tématu v rámci podcastu věnovat třeba 10 min - jak objektivní byl koment našeho mače. Přijde mi, že většina novinářů a komentátorů jsou zaujati proti nám (čest výjimkám - Podry, Zelí ..., nevím, když tak mě doplňte). Díky ještě jednou za to jak jsem tímto způsobem informováni o klubu naseho srdce, Quelharovi nejvíce - děláš to dobře chlape!

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      kjandourek (admin)     před 4 lety 22.01.2021 19:25 |  
      6 0

      To máš těžké...

      Už v Murphyho zákonech stojí že: Každý má rád vítěze, ovšem nikdo nemá rád toho, kdo vyhrává pořád.... Dále si vezmi, že pokud neutrální fanoušek kouká na nějaký zápas, většinu podvědomě přeje tomu papírově slabšímu... a to nemluvím o tom, že nejvíce lidi dráždí, když má někdo peníze a může si pořídit jakéhokoliv hráče...

      Vzpomínám si, že trenér Jarabinský vzpomínal na sezónu 1992/93, kdy nás vedl pod Korbelem.... říkal, že nikdy v životě nepoznal tolik nenávisti - od soupeřů, jejich fandů, rozhodčích, ale i běžných funkcionářů... prostě klub, který měl k dispozici neomezené peníze od mecenáše (tj. nevydělal si je sám prodejem hráčů, neb výkony v pohárech) byl každému trnem v oku a každý si rád kopl, jakmile měl příležitost...

      A my jsme teď v pozici toho, kdo má k dispozici neomezené peníze - nota bene od cizí mocnosti, v níž panuje nedemokratický režim... a ještě v pozici toho, kdo pořád vyhrává ... to se ta nenávist násobí....

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        o5aradecek     před 4 lety 23.01.2021 10:44 |  
        0 0

        Karle, tohle je jedna z největších životních pravd. A to, jak jsi to napsal, je naprosto výstižné. Není co dodat, tohle si ukládám do paměti. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

        Lunaris     před 4 lety 23.01.2021 13:39 |  
        0 0

        Kdyby to aspoň byla pravda, ale my nemáme neomezené peníze. To možná platilo, když tu bylo Sinobo, ale Citic ani nemá ambice, abychom vyhrávali tituly, takže to s těmi penězi není tak horké.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      fps     před 4 lety 23.01.2021 09:35 |  
      0 2

      já nemám co doplňovat ke tvé dle mně přehnané kritice ČT, snad jen to, že se mi fotbal na ČT libý o hodně víc než na O2, na O2 vypínám komentář

  12. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

    Borgetti     před 4 lety 23.01.2021 02:31 |  
    1 0

    Já jsem 100% pro Slavia B ve 2.lize. Vidím jen výhody a pokud chtějí mít B tým ve 3.lize, tak by tam mohlo být Slavia C. Jako kdysi dávno měla Slavia C tým. Nevim o kolik by vzrostly náklady, ale myslím, že ty náklady by vynahradil větší příliv hráču z B týmu do Áčka, kde by hráči měli slušnou praxi z 2.ligy. No a pokud by furt bylo těch klubu moc, tak bych předělal Slavii U19 z dorostenecké ligy na Slavii C ve 3.lize nebo v divizi. Stejně 17 až 19ti letý kluci hrají teď v béčku. Není nad dospělý fotbal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 23.01.2021 13:02 |  
      0 1

      Ono mít B-tým a C-tým nemusí být sranda, krom dalšího realizačního týmu (zhruba 10 lidí) a získání 10 hráčů (dejme tomu, že zhruba 10 odchovanců máme na hostováních, které bychom si jinak drželi u nás) bych se obával hlavně nedostatku hracích ploch na trénink a regeneračních prostor. Nejspíš o tom vedení klubu ani neuvažuje, ale pokud by nad něčím podobným přemýšleli, stejně by jako první měla být priorita zázemí a přestat brečet na Twitteru, jak nám utíká Midtjylland.
      Zda by šla jen tak zrušit U19, to si nemyslím a osobně bych ji ani nerušil, protože vítěz U19 si zahraje juniorskou LM, což může být pro spoustu hráčů lákadlo, proč jít do Slavie.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 10

      SKEP     před 4 lety 23.01.2021 15:45 |  
      0 0

      V poslední době je výhodou II. ligy fakt, že coby profi soutěž se vůbec hraje... ČFL stojí a hráčům chybí ostré zápasy. Navíc
      naše béčko je profesionální tým.