Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

Co bude potřeba, abychom obhájili titul?

Přeji Vám hezký středeční den ze zasněžené Šumavy a u dobré kávy.
Sleduji samozřejmě, asi tak jako všichni slávisté, současné dění okolo našeho mužstva včetně přicházejících a odcházejících hráčů. Věřím, že náš realizační tým má vše promyšlené a že všechny odchody a příchody budou mít logiku v tom, že posunou naši Slavii kvalitativně zase "o štok vejš". Pokud jsem si porovnával celou podzimní část, tak si mohu pokládat otázky při příchodu některých hráčů a také při odchodu některých našich hráčů, ale po všech těch zápasech převažuje to, že trenér a vedení to zvládlo s úctou a smeknutím klobouku. Nepovedlo se nám postoupit do LM a hodně nás to poznamenalo. Asi to bolelo všechny. Proto smekám klobouk nad tím, jak se povedlo mužstvo probudit a pozitivně naladit na nové cíle. Všechno zlé je pro něco dobré. A nakonec se ukázalo, že účast v EL byla jedním z těch pozitiv.  Navíc se povedlo zapracovat několik dalších mladých kluků do mužstva a ejhle, díky kvalitní práci trenérů se nám kvalita nikam neztratila, ale naopak se objevil zase jiný způsob hry a získali jsme možnost měnit několik způsobů hry během zápasu a i proto jsme tam, kde jsme chtěli po podzimu být. Mám radost z toho, že máme oproti jiným ligovým "velkoklubům" tolik mladých a velmi šikovných kluků, kteří mají vedle sebe ostřílené borce a mohou se učit tomu, jak bojuje správný slávista za své barvy. Provod, Lingr, Zima, Kuchta, Musa, Oscar, Jurásek a "fotbalové zjevení" Sima - to je přeci 8 hráčů do základu.  A teď Ti učitelé: Kolář, Kúdela, Bořil, Masopust, Stanciu, Traoré, Olayinka, Ševčík, Holeš. A vezměte ještě naše další kluky, nad kterými by se v žádném případě neměla lámat hůl, ať už je to Hovorka, Takács, Tecl a další. A to si představím, kdo ještě přijde teď do mančaftu: Beran, Hromada, Jusuf, Bah, Kačaraba........ Je škoda, že teď asi nemůžeme trénovat a připravovat se tak, jak by bylo potřeba. Ale opět mám velkou víru v trenéra, který umí o fotbale a všemu okolo velmi dobře přemýšlet a určitě to dá všechno dohromady. Moc bych to všem našim klukům přál už proto, jak vypoklonkovali a rozebrali právě ty dva "velkokluby" a to dokonce u nich, na těch jejich oraništích.
Covid si nevybírá a jen hloupí lidé (i novináři) dokážou vymýšlet jakési konspirační spiklenecké teorie o tom, že jsme si snad něco vymýšleli, či chtěli nějak v tomto směru zaonačit. Je až směšné, jak těmto konspiracím dopřávají sluchu hlavně Ti, kdož s námi prohráli a nebo Ti, jimž bylo dokázáno, že lžou. Typickým příkladem je v tomto směru pan Mádl. Velmi bych chtěl ale apelovat na to, co těmto rádoby novinářům nějak uniká.  Je až zarážející, jak se mlčí a mlží okolo nejkatastrofálnějšího výkonu rozhodčího v celé podzimní ligové části - výkonu pana Pechance v Plzni. Brutální a úmyslný zákrok hráče Buchy, kdy stačilo několik málo centimetrů a mohlo dojít k hráčské tragédii, zůstal naprosto úmyslně ze strany Pechance nepotrestán (bacha, u postranní čáry stojí přeci pan Šádek). Pokud si znovu tento zákrok pustíte, tak je to ještě větší hnus, než bezmozek L. Krejčí II. z "rudéletné" v zápase s Pardubicemi. Pechanec by měl jít pískat tak možná už jen na nádraží......!!!! Novináři však zarytě mlčí a zbaběle se neozývají že pane Bosáku, Mádle, Tomku, Podroužku a další experti. A což teprve Ti žalostní komentátoři tohoto inkriminovaného zápasu? To byly tedy doslova zvratky. Je dobře, že existují záznamy z těchto zápasů a snad se tím bude konečně někdo zabývat. Když jsem si pustil znovu derby, kde jsme tu letenskou ekipu vypráskali 0:3, tak jsem se musel až ironicky usmívat nad těmi dvěma komentátory, když jeden z nich asi 40 vteřin po zahájení druhého poločasu pronesl větu, že se Slavia se ještě nedostala natrvalo do vápna rudých......... Zato Bořek a spol. se do vápna naší Slavie dostali asi až po 7 minutách. I proto všechno, co se dělo v posledních zápasech si myslím, že nás čeká velmi těžké jaro.
Těžké kvůli tomu, že se nemůžeme pořádně připravit a jak řekl náš trenér: "Nikdo neví, co ten prevít udělá, koho mohu postavit a kdo vypadne". Pak to bude samozřejmě snaha každého mužstva v lize se na nás namotivovat. Uznávám, že se to Pardubicím i Brnu povedlo a tam jsme si za to mohli svou trochu liknavostí.  Ale v některých zápasech to bylo o tom, co s námi Rejžek, Pechanec, Marek a další vyvedou. I na to budeme muset být připraveni. Hlavně je dobře, že náš šéf Jaroslav Tvrdík nikam nechodí s kabelkami. Jen jednou se naštval po zmanipulovaném derby a Berbrovi to řekl natvrdo. Nic jiného ...... Přesto v tom pan Mádl něco vidí...... Zrovna ten Mádl, který o tom inkriminovaném derby nenapsal vůbec nic. Pepa Hušbauer byl složen ve vápně, ale rozhodčí Franěk viděl asi rudou mlhu......... Vždyť to ostatně víte všichni sami. Kluci se budou muset semknout a bojovat jeden za druhého tak, jako tomu bylo i na podzim minulého roku. Oni nejlépe ví, že cesta k dalšímu titulu a třeba i možného postupu v EL leží pouze na jejich odhodlání, vůli a soudržnosti celé slávistické party a to i včetně nás. Určitě bych si přál, aby se mi splnilo přání jet zase do Edenu a vidět náš krásný trávník na "SINOBOSTADIUM". Slyšet naší hymnu a kluky z "Tribuny Sever", jak to rozjíždějí naplno. A pochopitelně vidět naživo i naší hvězdu jak svítí . Tedy Simo sviť......!!!

S úctou k Vám
Sokrates55

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Jarda66     před 4 lety 06.01.2021 21:41 |  
    4 1

    Pěkný článek. Ale nejsem teda žádný lingvista, ale ta hrubice mě praštila do očí. Hloupý lidé je měkké i.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      kjandourek (admin)     před 4 lety 06.01.2021 21:53 |  
      5 0

      Opraveno, díky.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        Dobi     před 4 lety 07.01.2021 20:37 |  
        1 1

        Moje máma byla vynikající a oblíbená učitelka češtiny a já jsem byl pořádně "cepován". Ale někdy myslím o 2-3 kroky dopředu a neuvědomím si vše v psané větě. Stane se, i když to většinou po sobě čtu...

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 08:05 |  
      2 2

      Ahojky Jardo.
      Já jsem to zjistil taky a je mi za tu hrubku stydno..... A Kúdela, no to jsem tomu dal....
      Mea Culpa.
      Sokrates55

  2. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    buran     před 4 lety 06.01.2021 21:55 |  
    2 3

    Výborně napsané jako vždy Sokrate!! Jenom prosím opravit toho Kůdelu!!

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      PetCC     před 4 lety 06.01.2021 22:20 |  
      0 0

      Dost lidí zkrátka má to ů uprostřed slova zafixováno. Ono taky kde to ú vzal? :-)

  3. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    rakusan     před 4 lety 06.01.2021 22:12 |  
    11 1

    Děkuji za krásný článek. Ještě bych podotkl, že kromě toho Buchy, kde bych možná, eventuálně nějak pochopil, že nechtěl takto brzo vylučovat (což ho samozřejmě neomlouvá) tam ke konci byly, ale další jasné dva fauly na červenou - Limberský, Hejda - a na úplně jasnou červenou absolutně bez snahy hrát míč ! K Mádlovi se nemá cenu vyjadřovat a rozčilovat se nad ním. Prostě jej nečíst. Tady na tomto foru si vždy zvednu náladu, protože kvalita většiny příspěvků je lepší a hlavně to je mezi námi Slávisty nebo slávisty ? (:-

  4. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    jose01     před 4 lety 06.01.2021 22:21 |  
    1 0

    nevíte někdo jestli se ten Bucha bude někdy řešit, nebo to přešli bez povšimnutí?(disciplinárka atd). Když na něho budu hodnej, tak jasná červená a tím pádem min stopka na jeden zápas.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      rakusan     před 4 lety 06.01.2021 22:29 |  
      7 0

      Obávám se, že to nikdo řešit nebude. Nikdo nedal podnět k disciplinárce, Slavia se k tomu snižovat jistě nebude. Nevím vlastně, jak to vyhodnotila komise rozhodčích, ta by asi ten podnět dát mohla. Nakonec ta morální ostuda Buchy a hlavně naše výhra je dostatečnou satisfakcí. Hlavně, že se Ondrovi nic nestalo !

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        jose01     před 4 lety 06.01.2021 22:33 |  
        0 0

        ony se do toho naprčily vánoce, tak možná jeho jediný štěstí

  5. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    tomblesk     před 4 lety 07.01.2021 07:04 |  
    7 5

    Milý Sokrate!
    K Tvému článku nemám odvahu byť jen pípnout. Mluvíš z duše! Hlavně oceňuji Tvoji trefu do chování hrdinné novinářské žumpy /za mně gól určitě desetiletí - mimo fotbalová hřiště/. Ta žumpa je furt stejná, ale nemá odvahu se podívat, jak to s Berbrovými praktikami váleli oni sami. Jeden jako druhý - i oni mají máslo na palici. A Mádlovi už asi došel/vyschl zdroj na policejní odposlechy, tak museli na slepičí prdeli zvané Seznam zprávy angažovat doyena branže pana Hrabě! Jen máme tady v česku o jednoho užitečného idiota / asi ne jen jednoho/ víc. S ušklíbnutím bych dodal, že jednotka užitečnosti idiotismu a aktivismu = 1 Mádl. nebo půl až čtvrtka Bosáka, komentátoři z O2 jsou jen drobné penny! - vyberte si!
    Bohužel v branži to je dost setrvalý jev … Ale ještě bych Tvůj pohled rozšířil o velice známou skutečnost tady v Česku. Úspěch je třeba potrestat - a to moc hrozí právě Slavii! Některá TICHA, která jsi naznačil, naznačují leccos zlověstného. Odjakživa tvrdím, že největší podlostí není lež, snad jen jako forma cílené pomluvy, ale spíše zamlčování a zamlžování pravdy a skutečnosti. Tím sprostější je to od těch, co to mají mít nejen na vývěsním štítu ale hlavně ve skutcích. Mně to připadá jako když pekař křičí: Čerstvé rohlíky! a v nůši /na krámě/ má prostě hovno, byť pěkně srovnané, ba i navoněné …
    Tvoji obavu o Slavii ve zdejším prostředí, hlavně v trendu prodejnosti, aktivismu u žurnalistů - sdílím. Máš pravdu. O Slavii budeme taky muset zabojovat i my fanoušci. Pravda na jiných frontách a nikoliv v rukavicích. A pažit pod nohama nemusí být furt zelený - nesmíme se bát a jít do soupeře čelem. Naší zbraní ve Slavii byl vždy férový přístup, což se o fotbalu jako celku a prostředí v němž působí, prostě říci nedá. Leda v poblouznění z něčeho omamného. Ale my víme, že naše opojení je podloženo tvrdou prací ve Slavii. Držme to a hrrrrrrrrrrrrr na idioty! Nenechme si ukrást úspěch naší milované Slavie!!! A na eventuální ponižování máme zkušenost: časem vždy vyjde najevo vše. I ve fotbale, dojde na to: jak a kdo to s kým pekl a za kolik. Stačí, když se bude dbát, aby i Šádek byl za lajnou a třeba za chování i on by mohl dostat občas i žlutou. Za mně spíše za uši s kopnutím do zadku, byť by držel třeba pomlázku proutků na tanky. … s mobilem u ucha! Sokrate díky a přeji hodně dobré kávy - zasloužíš si ji!!

  6. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        před 4 lety 07.01.2021 07:48 |  
    5 18

    Dekuji priteli Sokrate za odvahu publikovat zde tento clanek. Me uctive hodnoceni je, ze mi slibne vypadajici clanek zhorknul pri cteni. Clanek na me pusobi az prilis ublizene smerem k rozhodcim a novinarum a pusobi to, ze nikdo nas nema rad a vsichni se proti nam spikli. Ac je to temer tabu, rad bych pripomnel, ze jsme vyhrali v posledni dobe nekolik titulu a posledni roky za nami stal Jan Nezmar, o kterem se vi, ze jest blizkym kamaradem Berbra a s jeho nastupem se taktez Jaroslav Tvrdik ve sve kritice pomeru vytratil. Tedy pripomina mi to slavny vyrok o kristalove cistem ... Proste je jiste, ze v tom vlaku sejdirstvi a hnusu jedeme uplne stejne! To ze jsme pouhym vagonem a Plzen je lokomotivou techto praktik na veci prilis nemeni. Jeste jednou diky priteli Sokrate za podnet k diskuzi

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 08:19 |  
      20 4

      Musím Ti přeci jen oponovat příteli.
      Honza Nezmar žádným blízkým kamarádem Berbra nikdy nebyl a zřejmě si dobře neposlouchal pana Tvrdíka při rozhovoru dohráno plus před vánočními svátky.
      Co se týká Tvého názoru na jakousi ublíženost.........?
      To bylo konstatování nastalé situace a upozornění na to, že to prostě nebudeme mít z mnoha hledisek vůbec jednoduché.
      Vladimír Šmicer oznámil možný zájem o předsedu fotbalové asociace. A hned se objeví články, ve kterých je otázka, zda je to dobře, protože je Šmicer slávista. Ale tomu samému novináři nevadí, že byl předsedou rozhodčích sparťan a předsedou LFA taky sparťan. Těch lokomotiv je tam příteli víc a Slavia lokomotivou nikdy nebyla. Mě mrzí od Tebe věta, která naznačuje, že jsme snad poslední tituly vyhráli nečestně, protože Jan Nezmar dle Tvého názoru byl blízkým kamarádem Berbra. Sám Nezmar takovou možnost popřel.
      Ale jinak respektuji Tvůj názor.
      A každý máme právo to vidět jinak a je to tak dobře.
      Sokrates55

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      witty13     před 4 lety 07.01.2021 11:42 |  
      5 3

      Souhlasim s tebou, ze clanek je ublizeny, a to take nemam rad, ale ta podpasovka na Honzu Nezmara je moc. Dovolim si tvrdit, ze v cechach neni nikdo ve fotbale tak cisty jako Honza Nezmar, a myslim ze nejsem daleko od pravdy.

      Druha vec je, ze rozhodci v cr jsou spatni obecne, a jen hodne malo veci proti Slavii se za posledni roky da nazbat tendenci ci umyslem.

      Samozrejme jsou opatrnejsi na Plzen, na Jardu Starku, obcas na Rudochy... ale proboha prestanme brecet, pravda lezi na hristi.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      lilien111     před 4 lety 09.01.2021 13:26 |  
      1 0

      A to je odkud že Nezmar je dlouholetý kamarád Bebra? Nějaký články fotky někoho vyjádření odkud tuto informaci máš?

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        wimpy     před 4 lety 09.01.2021 13:28 |  
        1 3

        V různých rozhovorech to potvrdil sám Nezmar.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 09.01.2021 13:40 |  
          2 0

          A uznává berbr nějaké kamarády, když všechno jel přes prachy ? Jistě vycházeli spolu, ale kdyby byli takoví kamarádi jak se uvádí, tak by tehdy berbr toho ardeleána vyměnil za jiného rozhodčího a vybod se na to, protože to bylo zadarmo. Jiný příklad, novináři psali, že je nezmič velký kamarád s rogozem a pak vyšlo najevo, že si spolu vykají ...

          • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

            wimpy     před 4 lety 09.01.2021 13:45 |  
            2 1

            Jistě, nemyslím si, že se jednalo o nějaké "rychlošípovské" kamarádství. Ale znali se asi dobře a nějakým způsobem se respektovali, navíc mu zřejmě Nezmar nikdy nestál v cestě.

            • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

              Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 09.01.2021 13:49 |  
              0 0

              Přesně jsi to vystihl.

              • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                wimpy     před 4 lety 09.01.2021 13:55 |  
                2 1

                On hlavně ten vztah asi vznikl v době, kdy Berbr ještě nebyl tím, čím se stal následně. Fotbalu vládl pevnou rukou Chvalovský a Berbr si svoji moc teprve začínal budovat.

                • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                  Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 09.01.2021 14:10 |  
                  0 0

                  Až po odchodu Chvalovského, protože tam se stala ta věc, že rozhodčí berbr si vymyslel a obvinil cipra, že ho navštívil doma a chtěl ho prý podplatit a když se to vysvětlilo a sám berbr přiznal, že si to vymyslel, tak ho Chvalovský okamžitě vyhodil. Ona je otázka, kdo pak stál za odrovnáním Chvalovského, psalo se, že jeho obchodní konkurenti, ale ani bych se nedivil, kdyby i v tom měl berbr prsty ?

                  • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                    wimpy     před 4 lety 09.01.2021 14:58 |  
                    0 0

                    Tam byla nějaká zpronevěra v bance, ne?

                    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 09.01.2021 15:34 |  
                      0 0

                      On Chvalovský vlastnil řadu masokombinátů a tak obchodoval hlavně s masem, vzal si obrovskou půjčku přes Agrární spol. (stovky mil., pokud si dobře vzpomínám, tak celkem 1,5 mld.), nakoupil za to maso a vyvážel to hlavně do Anglie. A když mu ty peníze přišli, tak hned z toho třeba poslal 50 mega do FK Chmel Blšany, které mu patřilo, ale i jinam. A z toho Chvalovského pak obvinili, že peníze z úvěru použil jiným způsobem (úvěrový podvod), dostal nepravomocně 10 let, vrchní soud to pak zrušil a pak se na to vztahovala amnestie Klause.
                      Když ještě Chvalovský seděl, tak novinář Pavel Skramlík o tom napsal knihu „Z královské lóže do pankrácké cely“ (ale nečetl jsem).


                      Komentář byl uživatelem upraven (09.01.2021 15:39) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Slávista 51     před 4 lety 07.01.2021 08:47 |  
    1 1

    Za současného stavu, nic jiného nezbývá. A pokud se to povede - titul + pohár, co nejdále v EL, ukáže to sílu Slávie.

  8. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Monarchie     před 4 lety 07.01.2021 09:26 |  
    13 2

    On by ten fotbal vypadal jinak, kdyby ho dělali novináři typu Jana Petránka, komentovali ho lidé typu Alfreda Strejčka.
    Pamatuji si velmi dobře, jak si Jan Petránek ověřoval informace nejen z Moskvy, Paříže, Londýna, ale také z Indie a Číny, Washingtonu. Ono to vše začíná ve školách. Lidé už jsou velmi povrchní a toho rozhodčí, funkcionáři a vedení fotbalu využívá a samozřejmě novináři. Pechanec by musel být na hlavní straně všech novin, jako učivo pro začínající rozhodčí. Jirků po derby to samé a takových příkladů je více. Máme mančaft jako víno, čím déle zraje, tím je lepší. Pokud Bayer chce Oliho, ať zaplatí přes 20 mio. EUR, naši chlapci mají takovou hodnotu. A panu Sokratovi velmi děkuji, ten článek je pravdivý.

  9. moc pěkný autorský článek

    ColinSKS     před 4 lety 07.01.2021 10:01 |  
    6 5

    je vidět že čerstvý vzduch svědčí :-D

    jediné co bych dodal je to, že ten kriminílní zákrok Buchy mohl opravdu dopadnou mnohem hůř. Ta intenzita byla velká a klidně mohla zasáhnout spánkovou kost a malér na světě. Je nepochopitelné že to i po přezkumu u videa dopadlo jen žlutou. Naštětí to dopadlo dobře. Kádr teda máme nadupaný jako blázen .... :) díky a dobře mazat běžky!

  10. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Srdcar114     před 4 lety 07.01.2021 10:47 |  
    13 0

    S velkou většinou článku souhlasím. Kritika Pechance je naprosto správná,Bucha měl být vyloučen a i po faulu na Simu se měla pískat penalta. Jen bych řekl,že nám rozhodčí pískají lépe než v době,kdy jsme byli hodně špatní,tj. v letech 2O1O-2O15.Tenkrát nás strašně řezali.Široký kádt máme,což je pro letošní jaro velmi důležité.Jen je třeba do budoucna vyřešit post brankáře.Byl bych nejradši,kdyby Kolář zůstal,asi to ale bude jinak.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      sTizz (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 22:42 |  
      5 1

      Jj,tenkrat 73 zapasu bez penalty..2.5 roku.. 73 zapasu! ,to je neco,komu se pak muze zdat liga cista,ze..zejmena rudky se tomu tehdy smali..

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      rakusan     před 4 lety 07.01.2021 23:30 |  
      0 1

      Máte pravdu. Ač se to nezdá, tak mně jakožto hodně pamatujícímu se opravdu zdá, že se ti rozhodčí obecně zlepšili. Výborný bývá Zelinka, solidní Hrubeš a kupodivu slušný poslední dobou i ten Proske. Vzpomínám, jak nás řezali Krula, Jirků, dříve ještě Krchňák nebo Christov tehdy na Slovanu a další. Teď má paradoxně Krondl plnou hubu keců na iSportu. Oni ti současní vlastně většinou umí pískat skoro všichni, když chtějí (snad kromě toho Deneva), ale taky to umí nasměrovat kam potřebují, když je zadání. Ono se mi (nám) to zdá takto lepší zejména ve vztahu k létům, kdy jsme hráli dolní polovinu tabulky a protěžovaná byla Sparta s Plzní. Jakmile jsme se dostali na špičkovou úroveň, tak už si tolik nedovolí a podle mne nám to v průměru pískají objektivně. Tenhle Pechanec byl samozřejmě vyjímka, já jsem ten poslední, kdo by se ho zastával, on to teda posral v těch 3 docela podstatných momentech (Bucha, červené pro Limbu a Hejdu), ale jinak pískal relativně "dobře". On to chtěl asi pouštět, ale asi to nebylo štastné. Tím, že jsme vyhráli (z čehož jsem měl obrovskou radost po takto vyčerpávající sezóně) a hlavně, že Ondra to přežil, to beru aspoň já trochu méně emotivně. Máme teď výbornou pozici, 2 superposily do obrany, 26 výborných hráčů do pole, tak se těšme zase za týden.

  11. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 11:06 |  
    6 3

    Naprostý souhlas s článkem. Ten zákrok Buchy zezadu na zátylek to je ubohost nejhrubšího zrna. Hráč to vůbec nečeká. Fakt síla. Dodnes naprosto nechápu, jak za tohle někdo nedá červenou. A ty komentáře na O2 - tak to je taky síla. Tak snad budeme fotbalově tak silní, že i s tímhle si poradíme. Nicméně chtělo by to současně posílit i v bafuňářské rovině.

  12. Bude to chtít i veliký kus štěstíčka

    první rytíř     před 4 lety 07.01.2021 11:47 |  
    5 3

    Z příspěvku cítím nesoulad mezi titulkem a obsahem. Jistě, stížnosti na píšící novináře a některé špatně pískající rozhodčí jsou oprávněné, musíme s nimi v jarní části soutěže i nadále počítat, ale za prvé s tím nic nenaděláme a za druhé až tak podstatné nejsou. To důležité tkví v tom, jak se dokážeme do jarních bojů připravit. A tady nám nezbývá než víra, že to realizační tým zvládne. Ale. Bude to mít strašně těžké, protože to je už druhá příprava po sobě, kdy pečlivě připravený plán zhatil koronavirový vítr. Navíc ta zimní pauza je krátká a jak jsem si kdesi přečetl náš první přípravný zápas by měl být až ten ligový. Jistě, JiT je mág, máme vysněné posily, hráčů i s navrátilci přehršel a snad udržíme i naše esa na evropských přestupových soupiskách, ale bude to boj! A my, fanoušci, týmu z hledišť stadionů asi nepomůžeme. Bude to tedy, jako ostatně vždy, jen na nich. My jen můžeme věřit a držet palce!

    • Re: Bude to chtít i veliký kus štěstíčka

      ColinSKS     před 4 lety 07.01.2021 11:57 |  
      1 4

      já tedy nevim, ale mě se takové zhacení přípavy ve formátu 36:4 a 11-2-0 celkem líbí. takže si myslím že to kluci zmáknou. co člověku opravdu chybí zjistí, až když to nemá. u mně je to mj. Eden a radost a smutek z výher a proher, když jsme všichni na svých místech. snad se to v q1 nějak vylepší. vir se šíří jinak, včera 18 000 pozitivních a to je všechno zavřený.

      • Re: Bude to chtít i veliký kus štěstíčka

        donford     před 4 lety 07.01.2021 12:44 |  
        10 1

        Přidám se také se svou troškou. Rozhodčí Pechanec, jenž ani trochu nechce chránit zdraví hráčů, by už naší ligu neměl pískat. O návodově vedeném Královcovi od Berbra ani nemluvím. A ta oboustranná ostuda na Spartě? Obě desítky na obě strany být neměly. První proti Liberci byla vymyšlená a u druhé samozřejmě měl sudí Marek hned zapískat přerušení hry. Vše proti duchu sportu. Byl bych moc rád, kdyby tito tři pánové řady sudích opustili. A k nim bych přidal ještě tachovského pána. Ardeleanu je rovněž sudí, jenž píská nanejvýš podivně. Nikdy nezapomenu na Potočného, jak srazil zezadu Bořila, tím mu sebral míč a přihrál před naší bránu na laciný vyrovnávací gól. Pískal Ardeleanu. Ten nevidí a nebo nechce?
        Jistě mi mnozí budete psát, že brečím, že je nám ubližováno, ale opravdu tak to není. Ani na vteřinu nepochybuji o našem dalším celkovém vítězství v lize. Ale ta nečistota v našem fotbale je nanejvýš zřejmá, do nebe volající a odpudivá. A táhne se naším fotbalem desítky let. V ne tak dávné minulosti to byli třeba Jirka, Krula, Liba, Berbr.
        Dík naším dvěma klukům (Sukovi a Cufovi) se pravidelně dívám na na zápasy WHU. I tam jsou některé výroky sudích někdy vynikající, někdy diskutabilní, ale u hráčů za ně opravdu nemám pocit křivdy, zhrzenosti. A nikdy z nich necítím jakési podivné připískávání.
        Sokratovi velmi děkuji, že se pustil na tento tenký led. Jistě mu budou také někteří vyčítat, že se v podstatě snižuje na hrabání se v páchnoucím soudcovském hnoji. Ale je potřeba také tento Augiášův chlév vyčistit. Abychom se mohli někdy dívat na náš fotbal s vírou, že se třeba rozhodčí upískl, ale že nikoho nechtěl vědomě poškodit. A tuhle víru zatím v řadě zápasů nemám. A myslím, že nikdo z nás.
        Mám ještě malý dotaz. Může Šádek, pokud není vedoucím mužstva a často za zády se svým bodyguardem takto poskakovat mezi lavičkami? Má tam oprávnění co dělat? Teď nemám na mysli nějaké přípravné přáteláky, ale ligové zápasy.

        • Re: Bude to chtít i veliký kus štěstíčka

          Martin 58     před 4 lety 07.01.2021 17:07 |  
          6 1

          Absolutní souhlas.
          Pokud se bude chtít vydat náš fotbal novou, čistší cestou, musí padat "smrduté" hlavy, nevidím žádný důvod, proč by se měla například výše jmenovaným dávat jakási rehabilitační šance ve smyslu, že "pískat umí".
          Nepochybuji, že v nižších ligách se najdou vhodní kandidáti, kteří právě proto, že pískali rovinu, neměli šanci jít výš.
          Hodně bude záležet, jakým způsobem bude fungovat nová, "mezinárodní" komise rozhodčích, která by měla vytyčit nové trendy, které nepotřebuje vymýšlet, protože se tak píská například v Anglii a Německu, ale důsledně je vyžadovat a vyučovat.
          Jinak jen potvrzuji Donfordův pohled na anglické sudí. Jsou tam sporná rozhodnutí (vpomenu si třeba na Dunkův gól Brightonu do sítě West Hamu, kdy po odhlavičkování míče Sukem si balon, byť nechtě, do výhodné pozice srazil rukou) , ale něco, co by člověka zrovna "doruda" vytáčelo, tam prakticky nevidíte. A respekt u hráčů, řekněme s troškou idealismu - jedná se přeci jen o fotbal, mají prakticky všichni tamní rozhodčí.

  13. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Jarda66     před 4 lety 07.01.2021 14:38 |  
    2 2

    Mám takový menší dotaz, který sice pod tento článek nepatří, ale tady se nejspíš najde odpověď.

    Nevíte někdo, jak je to s přáteláky? Budeme nějaký přípravný zápas hrát? A případně kdy? V Portugalsku jsme měli hrát dva zápasy. Bude alespoň jeden? Nikde jsem nic o tom nenašel...

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      první rytíř     před 4 lety 07.01.2021 15:18 |  
      4 0

      Já narazil na info, že se s žádným přátelákem nepočítá...

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        novimex     před 4 lety 07.01.2021 15:19 |  
        3 2

        Je to tak
        Od pondělí budou mít slávisté pro tréninky k dispozici vyhřívané hřiště na stadionu Evžena Rošického na Strahově. Tam už se finálně začnou připravovat na start jarní části FORTUNA:LIGY. O žádném přípravném utkání se v tuto chvíli neuvažuje. Jarní část pro Slavii startuje v sobotu 16. ledna v Edenu proti Sigmě Olomouc.

  14. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    DF007     před 4 lety 07.01.2021 14:56 |  
    16 11

    Vážený Sokrate,
    pokusím se být nyní objektivně kritický k Tvému článku. Ale předně za něj poděkuji. Jak rád používáš slovo disputace, tak jsi k ní dal krásný prostor.
    Začal bych si postěžováním na to, že se nemůžeme pořádně připravit. S tím nesouhlasím. Ano, neodcestovali jsme na soustředění do Portugalska a budeme se připravovat jen v tuzemsku. Většina ligových mužstev je na tom stejně a připravuje se také jen v ČR. Můj názor je, že není až tak důležité, kde se připravíme, ale Jak se připravíme. Ano máme asi několik nemocných hráčů, což budou mít i naši soupeři. Takže takové povzdechnutí bych raději vynechal, abychom si zbytečně nevytvářeli alibi pro nějaký neúspěch.
    Druhá věc, která se mi na tvém článku úplně nelíbí, je "držková" pro rozhodčí a novináře. Já vůbec nezpochybňuji, že rozhodčí na podzim předvedli katastrofální výkony, ale to nebylo jen v našich zápasech, ale jedná se o jev obecný. A dá se bohužel očekávat, že to na jaře nebude o moc jiné, protože moc jiných rozhodčích asi nenajdeme a budou tak i nadále pískat ti samí. Je to jev, který, byť se nám oprávněně nelíbí, budeme muset přijmout a pokud nebude cíleně poškozovat jen náš klub, tak bych ho raději nehodnotil. Oni totiž škodí všem stejně. Nejvíce pak škodí těm, kterým jakoby připískávají, o čemž svědčí jejich (Plzeň, Sparta) evropská vystoupení. A k novinářům. Mádl je velmi dobrý redaktor, bohužel pro něj nesnáší Tvrdíka a využívá každou situaci, aby si kopnul. Pokud čteme jeho články o fotbale obecně, tak víme, že umí psát velmi dobře. O redaktorech deníku Sport se raději nevyjadřuji, protože jejich střet zájmů je viditelný na první pohled. A komentátoři v televizi? To je děs a bída. Bosák, dříve velmi dobrý, jednoznačně ustrnul (zpohodlněl) a v české televizi je to vidět i na jeho ostatních spolukomentátorech a odbornících. Na O2 je to složitější. Já mám někdy pocit, že si vzali za své, že nebudou kritizovat dění na hřišti, aby si nikoho proti sobě nepoštvali.
    A na závěr i souhlas. Moc se mi líbí, jak trenérský tým zapracoval do týmu mladé "pušky". Máme jich v kádru opravdu hodně a podle mě je to jediná cesta, jak se dlouhodobě držet ekonomicky v pořádku. Čím dál více je vidět, jak Evropa stojí o mladé a dravé hráče. Pořizovat si vysloužilce, jako to dělají na druhém břehu s Čelůstkou, Pavelkou a Krejčím starším nebo v Plzni s Ondráškem, je cesta do pekel. Jejich ekonomické zhodnocení je prakticky vyloučené a jediný profit, byť v jejich případě velmi krátkodobý, je postup do evropských soutěží. Ale když už jsme u ekonomiky, tak nejsem úplně nadšený z pořízení dalšího stopera. Máme jich pod smlouvou hodně, přičemž většinu si přivedl již současný realizační tým, tak koupi Kačaraby úplně nerozumím. Přijde mi to ekonomicky špatně. Jistě je u nás na hostování, ale kolik nás stálo, to nikdo neví. Víme pouze výši opce. Ale tak snad realizák a vedení vědí, co dělají.
    Přeji hezký den a omlouvám se za dlouhý příspěvek.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      kjandourek (admin)     před 4 lety 07.01.2021 16:16 |  
      13 2

      Líbí se mi Tvůj příspěvek.... ač se Sokratem často souhlasím, taky se mi nelíbí to časté poukazování na chyby rozhodčích v náš neprospěch.... naši sudí jsou špatní obecně, občas taky zachybují v náš prospěch...

      Ale zastavil bych se u toho Kačaraby:

      Na podzim jsme měli stoperů nedostatek... Karafiát zraněn (viděl jsme na Instagramu ten jeho kotník a orosil se); Hovorka nejistý (to si přiznejme) a také zraněn, Takács zraněn a výkonnostně slabší... a najednou jsme vedle Zimy a Kúdely museli rotovat Bořila (2.půle proti Brnu, Leverkusen) - to nejde, musíme mít čtyři plnohodnotné stopery...

      Koho ještě máme? Jugas, Tijany - zapomněl jsem na někoho? Možná Zelený to začal hrát v Jablonci...

      Pojďme si to rozebrat: Kúdela, Zima, Hovorka, Kačaraba teď budou čtyřka pro jaro - dostačující
      Karafiát - přicházel zadarmo s tím, že může zahrát na vícero postech, což není sice měřítko pro základ, ale setsakra důležité na lavičku. Uvědomme si, že na lavičku mohu posadit pouze šest hráčů do pole, takže tam nemohu mít náhradníky kus za kus za celou sestavu... zlatem se vyvažuje náhradník, kterého v případě zranění mohu poslat na kraj obrany, do středu obrany, nebo na DZ... samozřejmě v okamžiku, kdy se mi zraní a pak se potřebuje alespoň trochu dostat do formy, tak je to problém, když ho nemohu poslat hrát za béčko - proto teď odchází do Liberce - na jeho místo přichází čistokrevný stoper....

      Takács - to samé v bleděmodrém - jeho užitečnost tkví v tom, že jako náhradník pokryje případné zranění kompletní defenzivy a na lavičku tak mohu posadit více ofenzivních hráčů na oživení útoku. Teď také zraněn, kdoví, jak to s ním bude.

      Jugase si náš trenésrký štáb nepřivedl - to není stoper pro tenhle styl
      Tijanyho považuji za trochu "truc akci" vůči Spartě - tam ho nechtěli kvůli špatnému křížovému vazu, tak jsme jim ukázali, že ligu hrát může... stál málo, byl u nás ten aklimatizační půlrok a Tvrdík několikrát zdůraznil, že na něj má nabídky za dvojnásobek, takže ho kdykoliv může prodat a vydělat na tom.. Z mého pohledu tohle byl nákup jako taková investice za pár korun "co kdyby", nikoliv že si ho vybral a přivedl trenér....

      A Zelený? U nás nalevo asi už místo mít nebude přes dvojici Bořil, Oscar.... začal hrát na stoperu - asi je logické, nebrat to teď tak, že už to je stoper a chtít ho na tento post stáhnout a zkoušet - hraje to krátce, tak ať se ještě na jaře ukáže- třeba se nám v létě vrátí jako etablovaný ligový střední obránce... a nebo taky ne...

      Takže takhle bych to viděl - Kačaraba je z hráčů mimo Sparty a Plzně nejlepším ligovým stoperem - nebo tedy nejlepším s parametry, jaké potřebujeme pro naší hru my.... a my jsme teď na konci podzimu stopera potřebovali - on je logická volba... .

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        DF007     před 4 lety 07.01.2021 17:06 |  
        1 6

        Ke stoperům - takže souhlasíš, že už teď na podzim jsme v kádru měli dostatek stoperů, jen byli zranění. To se ovšem může stát i na jaře. Můžeme mít rozdílné názory na jejich využitelnost. Já nechci adorovat za Karafiáta, ale že by byl Kačaraba o tolik lepší si nemyslím. Ano, vím, je to můj pohled.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.01.2021 17:23 |  
          3 0

          Karafiát se mi nelíbil.... proti Brnu tam měl dva momenty, kdy mi dost zatrnulo... a oprávněně šel o poločase dolů - v Leverkusenu potom už trenér raději nasadil rovnou Béřu, který Káfu nahradil i ve druhé půli proti Brnu....

          Nechtěl bych ho srážet, uvidíme, jestli to opravdu nebylo tím zraněním, které přišlo v nejméně vhodnou dobu...
          Ostatně klidně se může stát, že se na jaře rozehraje, my si ho stáhneme zpátky a Kačarabu vrátíme - je u nás na hostování s opcí...

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          fps     před 4 lety 08.01.2021 09:10 |  
          1 2

          hlavně Karafiáta nemůžeme vůbec hodnotit, protože skoro vůbec nehrál, a je u nás teprve půlrok, teprve se uvidí příští sezonu jestli na to u nás má, stačí si vzpomenout na Kúdelu, ten byl ze začátku také celkem špatný

          • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

            kjandourek (admin)     před 4 lety 08.01.2021 10:10 |  
            6 1

            Troufnu si nesouhlasit - z mého pohledu hrál Kúdela od začátku to, co hraje teď... ale tým (a nejenom tým, ale i fanoušci) na takový styl hry nebyl zvyklý - všichni byli nastavení na to, že vzadu je dominantní černá skála, která každého zválcuje - jako Deli, nebo Ngadeu .... a tak tenhle elegantní computer zdaleka nevypadal tak dobře jako teď, kdy už všechno sedí dle Trpišovského systému....

            osobně bych řekl, že tým si sedl podle Kúdely a ne že by Ondra byl ze začátku špatný a pak se nějak výrazně změnil a zlepšil....

            • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

              donford     před 4 lety 08.01.2021 11:56 |  
              5 0

              Také mi přijde, že Kúdela hraje stále tu svojí hru. Vím, že jsem si kdysi myslel, že by to mohl zkusit a také jsem to tu psal, o jeho využití na kraji obrany. Své by si uhrál, ale byla by to setsakramentská škoda. Teď mám poznatek, Ondra je stejný, ale ti druzí kolem se mu přizpůsobují. Je to jako stejná paralela jako Suk ve WHU. Také mi přijde, že hraje stejně jako ve Slavii, tedy že je stejně dominantní, jako byl zde a určuje ráz hry a ti kolem se mu přizpůsobují. To ovšem svědčí o efektivitě a fotbalové genialitě hry obou, jimiž vládnou v obou týmech. Ondra v zadních řadách, v taktickém rozestavení, v účelném přebírání útočníků soupeře a v rozehrávce, Suk naprosto celoplošně.


              Komentář byl uživatelem upraven (08.01.2021 11:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        necich     před 4 lety 07.01.2021 20:58 |  
        7 2

        Dovolím si jen drobnou doušku. Kačaraba je z hráčů mimo Slavii nejlepším ligovým stoperem.. Stopeři Sparty i Plzně jsou jen atrapy stoperů...

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          kjandourek (admin)     před 4 lety 07.01.2021 21:22 |  
          2 0

          Dobrá, dobrá... já ty Brabce, Hejdy, či Čelůstky nemám úplně nasledované :-)

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      Martin 58     před 4 lety 07.01.2021 16:51 |  
      14 1

      Já si rozhodně nemyslím, že Mádl je velmi dobrý redaktor, protože i kdyby byl jen dobrý redaktor, tak si osobní animozity nechá pro sebe anebo je ventiluje v soukromých kecech s kamarády, a to vždycky "off record". V případě Tvrdíka musí mít buď "nabito" a dokázáno anebo mlčet. Jeho reportáže jsou plné domněnek a fabulací, tak se možná dělá současná, ale ne kvalitní žurnalistika.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        DF007     před 4 lety 07.01.2021 17:09 |  
        7 4

        Pokud nyní píše o Slaviii, je to špatné, to nepopírám. Ale celkově mě jeho články baví. Určitě fotbalu rozumí. Bohužel v pohledu na Slavii vyhrává antipatie s předsedou predstavenstva.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 17:55 |  
      21 2

      Pan Mádl je hlavně přiožralý anti číňan a anti tvrdíkovec,který nevynechá jedinou příležitost se navážet do Slavie. No teď k tomu moc příležitostí nemá, jeho katastrofické blitky se nenaplnují. Ještě je to velký srab,ktery akorát blokuje jemu nepohodlné ucastníky diskuze. Na nabídku setkání zaleze do nory a stáhne ocas. Pak mu možná přiznám jisté novinářské kvality.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        DF007     před 4 lety 07.01.2021 18:14 |  
        5 5

        Já už bohužel dost pamatuji a tak mám Mádla za jednoho z nejlepších fotbalových redaktorů. Bohužel jeho výlevy směrem k Tvrdíkovi nechápu. Nevím, co si udělali, ale jebto hnus, to souhlasím.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 18:53 |  
          7 0

          Dobrý večer přeji příteli.
          Děkuji za objektivní kritiku nad mou úvahou o tom, co naši Slavii na jaře čeká s tím, že jsem popsal případná rizika.
          Jsem moc rád za všechny názory a to i ty, které jsou opravdu kritické.
          Mou snahou bylo hlavně upozornit na to, co je v článku uvedeno.
          Napsal jsem to před začátkem ligového "jara" tak, abych "odboural" ono pořekadlo o tom, že po bitvě je každý generálem. Pokud jsem se spletl a nepopsal jsem to správně, tak po skončení ligy rád uznám své omyly.
          S úctou
          Sokrates55

          • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

            DF007     před 4 lety 07.01.2021 19:06 |  
            9 0

            Jak už jsem psal, je to disputace. Názory neobjetivních fanoušků a zpravidla i laiků. Já sice moc nepřispívám, ale rád to čtu a občas se i vyjádřím. Mně vůbec nevadí rozdílné názory, dokonce i ty radikální. Jsme prostě jen fanoušci a každý máme svůj pohled. A když už jsem se rozepsal, tak napíšu i další názor. Vůbec mě nezajímají plusy a mínusy u příspěvků, které se tady také čas od času objevují a mohutně řeší. Jsem smýšlením demokrat a uznávám právo na názor. Prostě a jednoduše s někým souhlasím, respektive konkrétním názorem nebo ne.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        travel (přítel SN)     před 4 lety 07.01.2021 20:30 |  
        19 1

        Je docela zajímavé,jak Mádl /a nejenom on/ už několikrát napsal,jak Slavii dochází peníze,číňani odchází,Tvrdík končí,ale o Plzni,která se dostala s největší pravděpodobností,do finančních problémů/myslím si,že jinak by už Gulu vyhodili/ nic takového nenapsal.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          o5aradecek     před 4 lety 07.01.2021 22:27 |  
          4 1

          Přesně tak! Tady je názorně vidět jeho "nezaujatost".

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 08.01.2021 13:59 |  
          8 0

          Když jsme u tohoto dle mne zajímavého postřehu, který mi dává dost smysl, protože pamatujeme Šádkovo řízení klubu a Xvýměn po roce, či i po výhře a na čele tabulky. Já si ted pustil Řečnický klub a rozhovor s JiT z jara... Strašák tam připomněl námluvy SKS s Ivanem Horníkem, který to vázal právě s trenérem Trpišovským. Matně si pamatuji, že zdejší názory byly tehdy zhruba ve smyslu JiT jo, ale Ivánek ne. Současně, jsem si vybavil dobu odejití pana Šimáněho. Myšlenkový rozkol mezi ním a JT ohledně řízení a směřování klubu. Řekl bych, že postupem času a zkušenostmi s fungováním klubu sám JT došel- dovedl (či přivádí) do právě toho fungování klubu, jaké bylo na mysli pana Šimáně. S ním bychom tu neměli nejspíš Oliho a Nica, ale je i dnes vidět, že je kádr konsolidovaný. Šokující je připomínka, že jsme první čínskou zimu přivedli 8 hráčů!!! A de facto do základu. Takto zpětně je opravdu šok vidět, jak velký krok bylo třeba ujít, aby SKS mohla prodat hráče a následně nakoupit opravdu jen 1-2 a říct "máme hotovo". Sledovat dnešní Slavii mi přináší radost.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          lilien111     před 4 lety 09.01.2021 13:19 |  
          6 0

          Moc dobře si pamatuji jak celý podzim jel články že Slavie konci party nedostala se do Ligy mistrů a bude mít velký finanční problém když ne tento rok tak určitě ten příští. Předloni zase jel že Tvrdík je jednou nohou pryč nebo už je vyhozený nemá auto s řidičem teď asi zjistil že finance ve Slavii problém nejsou tak zkoušel alespoň zkrz covid něco najít a taky nic. Mádl je Tvrdíkem posedlý a to tak že je to až směšný.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        donford     před 4 lety 07.01.2021 21:40 |  
        14 0

        Mádl ve své horlivosti a utkvělé sveřeposti už zcela zapomněl na jedno, sledovat a akceptovat krásu fotbalu. Ano, jistě je velmi investigativní v případu Berbr, proč ne, ale on tuto činnost, jež se dále přibližuje fízlovství, přenáší i na vše pozitivní, co se fotbalu týká. A pokud není po jeho, pak začíná kolem sebe kopat a zraňovat. Měl by se občas vrátit k všemu hezkému co fotbal obnáší a přináší.
        Snad by pak jeho vize, úsudky, varování atd., nebyly tak chmurné a třeba by si i všiml, jakou radost přináší Slavia již několik let svým fandům. A že i to její hospodaření je cíleně úsporné, efektivní a přináší své plody jistoty vzdor neblahým časům. Ale to bych na Mádlovi už asi chtěl příliš. Kalné vody jsou jeho doménou. Nikoliv úspěchy.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          Madden     před 4 lety 07.01.2021 21:49 |  
          9 1

          Jeho doménou spíš než kalné vody, bude vykalená hlava :-)

  15. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    zeleznik2     před 4 lety 08.01.2021 09:50 |  
    6 0

    Bucha ostuda ligy..
    Hlavně udržet kádr pohromadě a pokud možno bez zranění.

  16. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    pehacko     před 4 lety 09.01.2021 12:00 |  
    10 3

    Sókratés jako uz ponekolikate noblesne napsal to, co si myslim a co je zcela evidentní... dle meho chyby sudich rozhodne nejsou nahoda a ta novinářská klika tesici se na nas kazdy neúspěch je proste fakt! Vsak nas to jen posílí a v evrope pak za to sklizime jediny nejake ovoce!

  17. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    první rytíř     před 4 lety 09.01.2021 15:03 |  
    0 9

    Tak za týden hrajeme první jarní ligový zápas s Olomoucí. Informací kromě posil málo, vlastně žádné. Nevíme nic, jak se tým zotavuje, neznáme v jaké fázi je příprava, kdo ji vlastně vede a hlavně netušíme jak jsme na tom herně. (Vlastně nevím o žádném ligovém týmu, který by nehrál alespoň jeden přípravný zápas, ale možná se pletu). Takže nám zbývá jen víra, že to bude dobré. Pro mne trochu málo.

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      Akuls     před 4 lety 10.01.2021 16:05 |  
      5 0

      Na oficiálkách je od 6.1. článek: "Slavia se připravuje v domácích podmínkách", s bohatou fotografickou přílohou. Je sice zřejmé, že klubový fotograf Martin Malý se věnoval hlavně posílám a navrátilcům z hostování, ale to, že na fotkách chybí všichni trenéři a řada hráčů, asi signalizuje, že epidemiologická a vůbec zdravotní situace není v A-týmu nejlepší. Asi tedy bude pravda, že covid z trenérů minimálně postihl JiT a asistenta Houšteckého. Z hráčů na fotkách pak nejsou Kolář, Kúdela, Zíma, Holeš, Stanciu Takács, Ševčík, Masopust, Lingr a dále Oscar, Traoré a Olayinka, ti ale měli povelené delší vánoční prázdniny. S týmem už trénuji, jak je z fotek zřejmé, rekonvalescenti Musa a Hovorka a dále hráči B-týmu Vágner, Jurásek, Rigo, Křišťan a Nikl, nicméně vzhledem k tomu, že hráči asi minulý týden hodně dobíjeli baterky na tartanu atlického stadiónu v Edenu, tak nemělo cenu nějaký přípravný zápas na víkend sjednávát. Holt musíme věřit, že se mužstvo příští týden na vyhřivaném trávníku stadiónu Evžena Rošického na Strahově stihne na Olomouc dobře připravit a hlavně se ho podaří dát po zdravotní stránce jakž takž dohromady a tím pádem postavit silnou a tím pádem i vítěznou sestavu. Olomouc sice z hlediska covidu na tom také není nejlépe, ale bude se chtít určitě na Slavii tradičně vytáhnout, navíc budou syrečkáři po Malta Cupu rozehranější, ale na druhou stranu budou mít třeba problém s reaklimatuací, na Maltě bylo o víkendu příjemných 15 stupňů Celsia, naproti tomu v Praze mají být v sobotu -4 stupně. Snad to ale všechno dobře dopadne a do jarni sezóny vstoupíme pravou nohou.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        donford     před 4 lety 11.01.2021 16:18 |  
        2 0

        A nastoupí už bez Falty. Ten se rozhodl dokončit svou ligovou kariéru v Plzni. Bude na křídle alternovat s Ba Louou, Kayambou, Kovaříkem, Mihalíkem, Kopicem - až se uzdraví.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        první rytíř     před 4 lety 11.01.2021 17:49 |  
        0 0

        Tak dnes je na oficiálkách další fotoreportáž z přípravy na Strahově. Zdá se, že se kádr plní, nezachytil jsem snad jen Olayinku. Ale zdá se, že do jara nastoupíme silní dost...

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      první rytíř     před 4 lety 13.01.2021 10:06 |  
      1 0

      Četl jsem a stáhnout se mi nedaří. V kostce: 22 nakažených, někteří již podruhé, někteří protilátky mají, jiní ne, v karanténě byli všichni trenéři až na trenéry brankářů, nebyl kdo by tréninky natáčel, vše se řešilo po telefonu, mnoho zahraničních hráčů se nemohlo dostat zpět do Čech, trénuje se teprve posledních pět, šest dnů, kádr ale máme široký a tak snad bude vždy koho postavit, příchody už žádné, snad jen kdyby vyšlo doplnění brankářů, odchody podle toho, jak se tým bude uzdravovat, odejde čtyři až šest hráčů. JiT si povzdechl, že sice neví, jak se vše na výkonech odrazí, ale jako pozitivní vnímá, že jsme si tu masivní nákazu odbili snad nyní v pauze a že ostatní na tom budou podobně. Tak uvidíme.

      • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

        Dennis     před 4 lety 13.01.2021 10:20 |  
        2 0

        Díky za info. Já bych si v téhle podivné době a s přihlédnutím ke všem okolnostem (covid, počasí, terény, krátká pauza, únava hráčů po náročném roce 2020) nechal snad všechny hráče, co teď máme. Pouštět čtyři až šest hráčů mi přijde asi až moc. Jasně, někdo si třeba nakonec moc nezahraje, ale tenhle půlrok bych to risknul, může to být naše velká výhoda proti ostatním týmům. Hrajeme navíc jako jediní tři soutěže.

        • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

          kjandourek (admin)     před 4 lety 13.01.2021 10:34 |  
          0 0

          Já to tedy vidím úplně stejně.... sice chápu, že kdyby se nikdo nezranil, tak si pár hráčů pořádně nezahraje soutěžní zápas, ale už podzim nám ukázal, že při systému středa-neděle bychom měli mít k dispozici na každý anglický týden 20 vyrovnaných a zdravých hráčů do pole plus tři gólmany, když k tomu připočítám případná zranění, tak se klidně mohu pohybovat na čísle 27.... což právě teď čítá náš kádr na oficiálkách....

          • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

            Dennis     před 4 lety 13.01.2021 11:19 |  
            1 0

            Když jsem na konci podzimu viděl třeba Zimu, jak toho už měl viditelně dost, tak je podle mě při tom náročném programu, který nás čeká, otázka několika týdnů, než se únava zase projeví. Bude potřeba to prostě rotovat, sestavu měnit a dobře rozvrhnout vytížení všech hráčů. Jinak se zatavíme a pak to bude v křeči. Jsem teda ale zvědavý, jak to budou zvládat ostatní týmy, i když nehrají EL a v poháru mohou brzy vypadnout, tak stejně to bude zajímavé sledovat.

            • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

              Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 13.01.2021 12:24 |  
              0 0

              Zdravím Vás v této disputaci:-)).
              Také se domnívám a i z vyjádření JiT to vyplývá, že budeme teď pracovat se širším kádrem a až teprve na začátku února asi dojde k několika odchodům. To rotování asi taky bude souviset s nabíráním tréninkových dávek, kdy se budou střídavě hráči v těchto trénincích zatěžovat a budou mít oraz v zápasech.
              Tak asi nějak to JiT plánuje.
              S úctou
              Sokrates55


              Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2021 12:25) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                Dennis     před 4 lety 13.01.2021 12:43 |  
                0 0

                Také zdravím :-)), já jsem to komentoval i z toho důvodu, že začátek února je relativně za chvíli. V té době ještě za sebou nebudeme mít ani zápasy s Leicesterem, takže pravděpodobně pořád budeme hrát tři soutěže a nebudeme vědět, jak dlouho. Může se pak stát, že na začátku února odejde až 6 hráčů a přitom můžeme jít až do finále domácího poháru a třeba zase do čtvrtfinále EL. Pak bych tedy rozhodně tolik hráčů pouštět nechtěl. Jenže to na začátku února vědět nebudeme. Proto bych si hráčů raději nechal víc. Získáme tím velkou výhodu.

                • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 13.01.2021 13:40 |  
                  0 0

                  Já toho mám tedy taky obavy - přestupní termín pro české soutěže končí 8.2. - to je vlastně hned po šesti zápasech.. poslat v té chvíli pryč čtyři hráče mi přijde jako příliš velký luxus... to jsem si myslel, že nás už poučilo jaro 2019 ...
                  Pokud se nepletu, tak někde - snad v knížce o Trpišovském - vysloveně zaznělo, že jsme si v té době byli vědomi toho, že postup přes Chelsea by znamenal ztrátu titulu, protože bychom další dva TOP zápasy prostě neutáhli...

                  Teď bychom určitě chtěli jak postupovat v EL, tak i dotáhnout snažení v obou domácích soutěžích k dalšímu double...

  18. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    DKNL     před 4 lety 13.01.2021 13:24 |  
    0 0

    Myslím si a mám jen strach z případně špatných terénů, my k naší hře potřebujeme prostě kvalitní. A soupeřům se v marastu pak daří lépe hru bořit. Jinak nás snad nemůže nikdo zastavit. Už jen Covid.

  19. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    Akuls     před 4 lety 14.01.2021 11:22 |  
    0 0

    Z vyjádření JiT a fotek z tréninkového zápasu mezi sešívanými a černými na Stráhově, bych si dovolil tipnout těch 9 hráčů, kteří jsou pro sobotní zápas s Olomoucí mimo, ať už z důvodu Covidu, zranění, rekonvalescence po zranění či kombinace obojího. Asi to jsou: Holeš, Zima, Takács, Stanciu, Ševčík, Lingr, Olayinka, Hovorka a Traoré nebo Hromada. Navíc pro 4 žluté karty nebude k dispozici Masopust. Počítám proto, že obě nové posily Bah i Kaćaraba budou v základu. Problémem bude střed zálohy, tam je určitě k dispozici asi jen Oscar a Beran.
    Vzhledem k tomu, že zápas bude pískat sudí Berka, který má neuvěřitelný talent, jak zápas rozkouskovat a tím zkazit, tak to nebude v sobotu nic jednoduchého. Snad Simovi přes Vánoce nezvlhl střelecký prach.
    Ještě kompletní delegace sudích na zápas s Olomouci:
    Hlavní rozhodčí: Ondřej Berka
    První asistent: Tomáš Mokrusch
    Druhý asistent: Jakub Hrabovský
    Čtvrtý rozhodčí: Milan Matějček
    Delegát utkání: Milan Ondo
    Delegát svazový: Jan Šotek
    VAR: Jiří Adam
    AVAR: Jiří Pečenka

    • Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

      pehacko     před 4 lety 14.01.2021 22:23 |  
      2 0

      Hromada a Hovorka hral. Stanciu den pred tim trenoval...

  20. Re: Co nás čeká na jaře? Semknout se a bojovat až do konce!!

    dm52     před 4 lety 14.01.2021 19:20 |  
    0 1