Aktuality z médií

Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší.

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    Leksel     před 4 lety 30.12.2020 20:06 |  
    11 2

    Trpišův drill přináší ovoce, na Tomášovi se mi líbí, že zůstal pořád tím Sukem jako ve Slavii, skromný s nohama na zemi, kterýmu ani prestižní adresa jakou je PL nic neubrala z jeho pokory, bezprostřednosti a přirozenosti. Je to pořád ten "obyčejný" sešívaný Suk.

  2. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    sadlos (přítel SN)     před 4 lety 30.12.2020 23:43 |  
    11 0

    Pred x lety kazdy rozhovor zacinal vetou, ze po prestupu si musel hrac zvyknout na vetsi zatez na treninku a adaptacni rok nebyl zadna prca. A ejhle, hraci pi odchodu od nas hlasaji presny opak. Hezky se to cte a snad se v dohledne dobe vyleze nejaky podobny trener v ceskem rybnicku. Osobne totiz nevidim v cr zadnou podobnou trenerskou osobnost...

    • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

      Edenjejenjeden     před 4 lety 31.12.2020 07:26 |  
      14 0

      Máš pravdu ,snad konečně ustanou ty debilní hlášky typu "Trpišovský dělá z fotbalistů atlety". Na druhou stranu ,pokud tu žádný podobně náročný trenér nebude ,budu jen rád ,protože si hráči ,ale i jejich agenti rychle uvědomí ,že pokud chtějí něčeho v Evropě opravdu dosáhnout ,musí projít Trpišovskýho rukama .
      A nám se posily jen pohrnou :-))).
      A nám všem přeji další úspěšný "Červenobílý Rok" !

      • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

        MIKr.8     před 4 lety 31.12.2020 08:22 |  
        15 1

        Debilní hlášky neustanou, protože je používaj jen debilové... Už jsem to tu psal jednou. Vždycky, když tyhle "odborníky" posloucham, tak mám skoro pocit, že před Trpišem to byla v čechách všude samá Barcelona, vytříbenej technik kam se podíváš... A pak přišel Trpiš a udělal z fotbalistů atletický nekopy :) Největší radost mám, že tohle je oblíbená hláška na druhý straně řeky, což mě uklidňuje, protože díky tomu zůstanou ještě nějakou dobu, tam kde jsou teď.

        A přitom se stačí podívat na hráče, kteří odešli od nás za posledních 8 let a technický hvězdy, který za tu samou dobu opustily toaLetnou (záměrně vybírám delší časový období, abych nesrovnával jen dobu naší dominance a jejich průseru). Takže v zahraničí stále jsou Tetteh, Kadeřábek, Schick, Koubek, Vaclík, Dúbravka. Nechci ty blbečky ponižovat víc než je nutný, ale Kadeřábka předělal na krajní bek tehdejší trenér rudýho dorostu, nějakej pan Trpišovský, Vaclíka na Žižkově trénoval nějakej Trpišovský a Š. Kolář, Dúbravku a Koubka v Liberci pro změnu nějakej Trpišovský a Kolář. Tohle mi přijde až komický :)))) Možná by někdo, kdo má twitter a nějaký followery mohl rudochy trochu popíchnout :)

        Jinak Tetteh v Turecku 1 gól v 11 zápasech (úsměvný srovnání s 34 letým Milanem Škodou). Pak samozřejmě měli pár odchodů, jako Krejčí, Kadlec, Brabec atd., kteří se vrátili, protože po nich za hranicema nešťěkl ani pes. Smutnej osud potkal Pepu Šurala.

        Naše odchody tu ani nebudu vypisovat. Možná stačí napsat Souček, Coufal, Král, Deli, Ngadeu, dříve Pavlenka, Barák... A to nepočítám takový ty odchody na sílu do horších soutěží, přesto, že ti kluci tam celkem hrajou (Baluta, Frydrych, Sýkora...)

      • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

        Sherudan     před 4 lety 31.12.2020 11:44 |  
        3 2

        I když jsem ti dal + , v jedné věci úplně nesouhlasím. Pokud se nenajde v Česku (nebo i v zahraničí, ale v Česku ochotný působit) trenér srovnatelný s trpišovským, bude to pro nás jistě výhodou v domácí soutěži, kde budeme pravděpodobně nadále dominovat. Přinese to ovšem i mnoho nevýhod na mezinárodním poli: slabé výsledky ostatních klubů v pohárech budou znamenat nižší prestiž české ligy, což se může promítnout do cen hráčů i do zájmu o ně, a především nízký koeficient a tedy horší nasazení v pohárech = nižší šance v nich uspět. Může se to promítnout i do výsledků reprezentace (a ne, nemůžeme se na ni vysrat, opět je to o prestiži, o možnosti hráčů předvést se a ve finále tedy o jejich ceně). A konečně soutěž, v níž bezkonkurenčně dominuje jeden, nanejvýš dva týmy, znamená méně kvalitních zápasů, ztrátu motivace, vyšší riziko zranění hráčů v zápasech, kde soupeř bude mít jedinou taktiku ubránit nulu třeba i za pomoci nakladení minového pole.
        Mj. proto bych uvítal soutěž o méně (max 12), ale kvalitnějších týmech, a klidně ať polovinu z nich vedou Trpišovského klony. (Samozřejmě ne RBéčka, ty ať si převezme Pastoor.)

        • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

          Dennis     před 4 lety 31.12.2020 12:54 |  
          3 0

          Já si trochu zahraju trochu na vizionáře, ale můj názor je ten, že do budoucna nemůžeme moc očekávat, že kvalita ligy půjde nějak závratně nahoru. Skoro nikde na fotbal nemají peníze. Nevěřím tomu, že Plzeň se dlouhodobě může udržet v top trojce, podle mě půjde pozvolna dolů a časem to bude zase jen průměrný klub jako před rokem 2010. Vrátí se to k modelu, kdy se o titul praly jen dva pražské týmy (věřím, že s naší dominancí) a jen občas vyhrál někdo jiný (Liberec, Baník). Plus jakmile skončí Pelta, tak Jablonec půjde do druhé ligy. Už dlouho je to tým, který pravidelně hraje top 5, to se s odchodem Pelty změní. Nebudou tam peníze, město na klub sere. Tudíž v horizontu pár let půjdou dva z aktuálních top 5 týmů od válu a nemyslím si, že týmy, které je nahoře nahradí, budou mít možnost postavit srovnatelný kádr za srovnatelné peníze. A není to jen o kvalitě týmů, když si vezmeme zázemí a stadiony, tak tady nám těžce ujíždí vlak už nejen za Rakouskem, ale i za Polskem, Slovenskem nebo Maďarskem. Všude se staví nové stadiony, jej u nás je to hrůza. A peníze na nový stadion nemá prakticky žádný z klubů u nás.

          • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

            butters     před 4 lety 31.12.2020 13:29 |  
            1 1

            S Jabloncem souhlas, tam to drží jen Pelta, Plzeň se podle mě tolik propadat nebude, pořád je to jedno z největších a nejbohatších měst v republice, nabrali si teď i slušnou fanouškovskou základnu, takže podle mě se do té top5 budou motat dál a občas můžou vystřelit i výš, když se jim sejde dobrý kádr a trenér. Jinak by asi za Slavií a spartou měli být Baník a Liberec (Baník kvůli ambicím a financím Brabce, Liberec hlavně díky tomu, jak opakovaně dokáže uplést z hovna bič). Logicky by tam patřilo Brno, ale tam je ve fotbale špatně snad úplně všechno a je otázka, jestli má vůbec ještě někdo v Brně vůli s tím něco dělat, takže se nejspíš bude dál plácat mezi 1. a 2. ligou. S těmi stadiony a infrastrukturou souhlasím, to je vyloženě ostuda.

            • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

              Dennis     před 4 lety 31.12.2020 14:02 |  
              1 0

              K té Plzni. Jako jo, ale já pamatuju docela dobře dobu před rokem 2010 a Plzeň byla takovým tím týmem, co byl vyloženě šeď ligy, spíše než na poháry to bylo o sestup (taky třeba 1999, 2001 a 2004 sestoupili - a 2006 měli taky). Když si škrtnu příjmy z evropských pohárů, Paclíka, který do toho dává prachy, Šádka, který to řídí, Berbra, který to pořešil v zákulisí, štěstí na generaci hráčů okolo Horvátha, Koláře nebo Jiráčka, kteří Plzeň dotáhli k titulu a do LM, a Vrbu, který s tím týmem svého času dokázal dělat divy, tak co mi zbyde? Zase ten průměrný klub, jako dříve. Není tam tradice, bez Paclíka a Evropy nebudou ani peníze. Já si nemyslím, že by Plzeň měla trvale patřit mezi české top kluby.


              Komentář byl uživatelem upraven (31.12.2020 14:03) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                Dennis     před 4 lety 31.12.2020 14:16 |  
                2 0

                A ještě navážu sám na sebe. Já třeba nechápu, jak dělají ten fotbal v Olomouci. Někde v nějakém podcastu teď vyjmenovávali, jací všichni hráči prošli Olomoucí, resp. koho všeho tam vychovali. To byla přehlídka celé řady nadprůměrných ligových hráčů (včetně třeba našeho Šévy nebo Zimy). Přitom Olomouc má ve srovnání s Libercem daleko méně ligových úspěchů (jedno 2. místo a tři 3. fleky). V Olomouci neumí ten tým pořádně využít ve svůj prospěch ani ty hráče zpeněžit. Přitom kdyby je ve vhodnou chvíli prodávali a nechávali si ještě procenta z případného dalšího přestupu, tak musí být v porovnání s různými Karvinými, Opavami, Teplicemi, Zlínem atd. za vodou. Přitom ten klub pořád vypadá, že to jen tak tak lepí. A teď jim hráči jako Houska nebo Falta odejdou asi zadarmo...

                • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                  sadlos (přítel SN)     před 4 lety 31.12.2020 14:58 |  
                  1 1

                  On je to ale právě začarovaný kolotoč. Do Evropy se nikdy nedostaly, takže ti hráči neukáží svůj potenciál. Tím pádem to ani neláká (a neudrží) lepší hráče, kteří raději jdou o dům dál. A protože repre není žádná sláva, tak do ciziny za pořádný peníze neprodají.

                  A pokud nemají pořádnýho sponzora, co tam sype peníze (což nemají), tak ty prachy z přestupu rozpustí na platech, menších přestupech... A pořád dokola.

                  Je to škoda, ten potenciál zrovna v Olomouci (ale třeba i Budějkách) je. Výsledek ale žádná sláva :-(

                • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                  MKCZ83     před 4 lety 01.01.2021 22:43 |  
                  2 0

                  Podle mě se u nás pozná v týmec pod špičkou kvalita managementu. Ne náhodou Liberec, Plzeň, Jablonec mají úspěchy a Olomouc, Ml. Boleslav, Brno, Baník (kromě doby před 15 a více lety) a vlastně i Sparta úspěchy nemají, ačkoli mají peněz dost (myšleno Sparta versus Slavia a ještě nedávno Plzeň; týmy pod špičkou vůči sobě). Pelta, Karl, Šádek a spol. to prostě dělají dobře, umí nakupovat hráče a ty týmy jsou myslím dokonce i ziskový. Důvod, proč Plzeň není na špičce, je to, že Šádek do toho nechce cpát peníze po okraj. Zatím se to žádnému klubu, kromě nás (a to bych raději hodnotil s odstupem, pořád mě budí noční můry z konce éry Jarolíma a skoro krach), nevyplatilo.

                  Abych to shrnul, management klubů se u laické a fanouškovské veřejnosti strašlivě podceňuje a současně hráči i trenéři se podle mě přeceňují. Dá se to chápat, protože to, co děla management obvykle není vidět, ale oni vybírají trenéry a realizační tým, oni často vybírají, anebo se spolupodílí na vybírání posil a hlavně na všechno shání peníze.

          • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

            Sherudan     před 4 lety 31.12.2020 14:24 |  
            1 0

            Souhlasím, ale opět to směřuje k užší lize, kde se ty prachy rozloží na míň týmů a tedy na každý zbyde o něco víc. Pochopitelně ne celý současný balík, něco by se úplně odlilo se sponzory - fanoušky či lokálpatrioty, ale i tak. Zároveň by ubylo nákladů jak klubům za výjezdy do horoucích prdelí v hrůze, koho jim tam zrakví, tak svazu na absolutně nesmyslné zápasy Horní Dolní vs. Dolní Horní o to, kdo skončí 12. a kdo 13.,

            • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

              Dennis     před 4 lety 31.12.2020 15:27 |  
              0 0

              Taky si myslím, že 18 týmů je kravina. 16 je asi taky moc. Zase nevím, jestli pak lidi bude bavit hrát 4x se stejnými týmy... :-(

              • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                sadlos (přítel SN)     před 4 lety 31.12.2020 18:52 |  
                0 1

                nebude. Velký zápasy trochu zevšední a 4x za rok koukat na Příbram (která by se v lize udržela, i kdyby ji hrály dva týmy a jeden padal) by mě vyložene prudilo...

            • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 31.12.2020 17:24 |  
              0 0

              Není to tak dávno, kdy jsme 13. Dolní Horní byli my...
              Bez důkladné analýzy zahraničních soutěží, kde ke snížení týmů došlo, nemá smysl o tom uvažovat. Osobně to vnímám jako kontraproduktivní pro český fotbal.
              Máme jednu z nejstarších lig v Evropě, snížení počtu klubů by naopak ještě mohl navýšit průměrný věk v naší lize. Talenti tedy budou mít ještě těžší cestu do první ligy než v současnosti a tedy spíš odejdou do zahraničí.
              Když už to jednou uděláme, nepůjde to vrátit zpět bez následků. Týmy, které by to potkalo, by nějakou dobu v druhé lize mohly udržet podobný rozpočet jako v první lize, ale následně by musely jít dobrovolně či nedobrovolně dolů. Co tím mám přesně na mysli? Kdybychom za 5 let zjistili, že to je blbost, jako například Juniorská liga, tak by ty týmy kvalitou na tom byly hůř než v současné době. Nůžky by se tak ještě více otevřely. Co by těch 80 hráčů udělalo, kdyby šli do nižší ligy.
              Představme si třeba hráče Mladé Boleslavi (aktuálně na 15. místě), tam by se většina hráčů s druhou ligu nespokojila. Někteří by našli uplatnění v první lize. Takže by se kvalita první ligy zvedla. Pár hráčů by se s druhou ligou spokojilo a zbytek odešel do ciziny. Rázem by tradiční prvoligový klub šel kvalitou pomalu do průměru druhé ligy. Následně by stačil odchod klíčového sponzora a už tento tým nejspíše nikdy nedosáhne výsledků, které měl v první lize.
              Takže ano... kvalita by šla jednorázově nahoru, ale za dalších pět let můžeme řešit ten samý problém, že poslední dva týmy pravidelně nedosahují kvalit. Znovu bychom přemýšleli nad zúžením ligy?
              Například v Rakousku, které má o něco málo méně obyvatel než my, tak ti mají dvanáctičlennou první ligu, ale v druhé lize jim v loňském roce na třetím a čtvrtém místě skončily B-týmy RB Salzburg a Austrie Vídeň. Jakou pak má asi druhá liga kvalitu, když 15. a 16. nejlepší tým v Rakousku (když seřadím týmy dle pořadí z první a druhé ligy) jsou B-týmy.

              • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                wimpy     před 4 lety 31.12.2020 17:32 |  
                0 0

                Problém je, že třicet zápasů za sezonu je málo, potřebujeme jich těch 36. A vymysli to, vždycky z toho vyjde nějakej paskvil z nadstavbou. Dvanáct klubů a čtyřkolově je zase moc zápasů, deset klubů je zase hodně málo.

                • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                  Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 31.12.2020 17:41 |  
                  0 0

                  30 kol, následně 4 skupiny po čtyřech a doma-venku, takže každý tým by odehrál 36 kol.

                  • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                    wimpy     před 4 lety 31.12.2020 17:47 |  
                    2 0

                    Přiznám se, že jsem konzerva a nejradši bych viděl klasiku, dvoukolově každý s každým. A že zrovna letošní nováčci nám dali celkem zabrat.

                  • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

                    Sherudan     před 4 lety 31.12.2020 20:36 |  
                    0 0

                    Tak nějak bych to viděl taky.

        • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

          jiras_     před 4 lety 01.01.2021 09:35 |  
          0 0

          Teď přibyla ještě další proměnná - po brexitu je potřeba skóre, aby se do PL hráč dostal (resp. dostal pracovní povolení). Řídí se to podle odehraných zápasů, kvality ligy, postavení repre, ty body se mění dost dramaticky. EL je proti ChL taky dost nižší. Zatím to nikdo moc nevnímá a nejsou extra zkušenosti (naposled si vybavuju mladého Baroše), ale když to ztíží přestupy od nás do PL, tak je to zase argument pro vytipované hráče, proč k nám nejít. PL je momentálně prostě nejvíc. Pokud pořád chceme jít nahoru, tak to bez zahraničních posil nedáme.

  3. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    gazza     před 4 lety 01.01.2021 00:40 |  
    3 3

    Jak Soucek tak Coufal jsou uplne idealni hraci pro PL .Samo je to hodne i diky Trpisovskemu drillu .Potom je prestup do PL daleko snadnejsi.Navic Suk vyborny hlavickar ,ktery ma dvoje plice a jede cely zapas box to box Cuf je takovy pitbull na vic s vybornymi centry do vapna .Jinak co tady ctu udelat skupiny po ctyrech, tak to snad nikdo nemuze myslet vazne .Jinak 16 tymu a hrat klasicky bez nadstavby je ok.Jeste pred par lety jsme byli v haji a nyni by jsme chteli podle mistnich expertu zuzovat ligu.Trochu respektu ve sportu se vyplati,Samo chtelo by to vice tymu se kterymi by jsme mohli hrat vyrovnanejsi zapasy a tim se posouvat dale.Jinak me mrzi ,ze zde neni jako na Euro fotbal nejaka zvlastni kolonka .Takze vse nej..... do noveho sesivaneho roku samo s dalsim titulem ,postup pres Lisky a bez te kurvy Corona 19.Pokud je vam smutno po fotbale a videli jste serial totalni sezona ,coz vsichni samozrejme videli tak si dejte na Netflix :Sunderland Till I Die .Fantasie .Neco podobneho jsem nikdy nevidel a doporucuji pro kazdeho fandu fotbalu.

  4. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    Akuls     před 4 lety 01.01.2021 11:15 |  
    1 2

    V návaznosti na některé příspěvky v diskusi pod tímto článkem uvádím pro zajímavost aktuální přehled účastníků v nejvyšších fotbalových soutěžích v jednotlivých evropských zemích: Anglie 20, Belgie 16, Bulharsko 14, Dánsko 14, Francie 20, Holandsko 18, Chorvatsko 10, Itálie 20, Maďarsko 12, Německo 18, Norsko 16, Polsko 16, Portugalsko 18, Rakousko 12, Rumunsko 14, Rusko 16, Řecko 14, Skotsko 12, Srbsko 16, Španělsko 20, Švédsko 16, Švýcarsko 10, Turecko 18, Ukrajina 12 a Česko jak známo 18, resp. 16).
    Osobně se domnívám, že bychom si měli vzít příklad z Rakouska, kde jde v poslední době fotbal hodně nahoru. Tam se po dvoukolové základní části (22 kol), liga rozdělí na dvě poloviny a hraje se dalších 10 kol o titul, resp. o sestup, celkem tedy každý tým sehraje 32 zápasů a podle výsledků v evropských pohohárech jim to jde k duhu.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.01.2021 11:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

      Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.01.2021 15:32 |  
      1 1

      Podle výsledků RedBullu? To je jako vyvozovat že 18 je OK, podle SKS... Pak tam je Rapid, kterej se dobře nakopl výstavbou nového stadionu (lze přirovnat k éře počátku Plzně) a co dál? Wolfsberger, kometka aka Liberec. S tou druhou ligou v Rakousku to tu už zaznělo. A v NL je to podobné. V dvojce si to hrajou béčka prvnoligovejch + týmy jako Maastricht, kterej si za vlastní postavil tuším 12tis stadion po roce 2000 a splácej z permic. Kurnik musím napsat klukům jak to dneska dávaj :( Jinak ale i oni jsou na tom podobně jako Liberec u nás. Co se Ajaxu nevleze do Jong hraje hostovačku v MAAS. Spíš bych byl rád, kdyby vydržela spolupráce s Libe a my ač uměle měly ten třetí pohárovej klub v CZ silnej.

      • Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 02.01.2021 15:49 |  
        1 1

        Přesně jak píšeš, RB Salzburg získal v Evropě více bodů než v součtu Slavia a sparta. Kdyby Rakousko nemělo Red Bull, tak jsou nejspíš v žebříčku pod námi. Proč tedy krom Salzburgu nikdo další nemá pravidelné či nepravidelné úspěchy v Evropě a nedosahuje výsledků v posledních letech jako Slavia či plzeň, ale jsou na úrovni sparty či Liberce a Jablonce (1-2 účasti ve skupině EL za posledních 5 sezón).

  5. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    jiras_     před 4 lety 01.01.2021 12:25 |  
    0 0

    Suk by to mohl trochu víc rozebrat, popř. pokud dá někdy SN rozhovor, tak se ho na to zeptat. Trénuje v porovnání se Slavií víc/stejně/méně, zaměřují se na jiné oblasti, fyzičku jedou hráči samostatně a klub je jen kontroluje, nebo vše řídí nějaký trenér? Zajímalo by mě to z pohledu toho, kde si Slavia stojí, jestli je třeba napřed, jak se sledují trendy atp. Pokrok tu je obrovský, o tom žádná, když si vzpomenu třeba na Netschera, který sice pěkně povídal, ale pak se za Jarolíma běhalo se zátěží do kopce, pod Petroušem ten samý tohle zase kritizoval, ale byli jsme docela čajíčci...

  6. Re: Souček po životním roce: Díky fyzičce ze Slavie jsem to měl v Anglii snazší

    gazza     před 4 lety 01.01.2021 21:03 |  
    4 2

    Další vynikající výkon dnes od obou proti Evertonu.Suk další gól již pátý.Oslava po gólu s Coufalem a Yarmolenkem na oslavu Cufového narozeného mimina také parádní.To je bomba.A jeho pozápasový rozhovor super .V angličtině ten kluk dělá obrovské pokroky .Jeho pozápasový rozhovor ,kde ze srandy povídá ,že v Čechách byl zvyklý na tři týdny volna a bramborový salát tak to nemělo chybu .Je to frajer .Jen tak dál.

  7. suk

    ColinSKS     před 4 lety 02.01.2021 10:16 |  
    4 3

    trochu jsem se bál, jak se adaptuje v lize z top 3, přeci jen je to skromný kluk a žádný týpek, co jde přes mrtvoly. ale je neskutečný, na pohled - vždy tak vypadal - jakoby nemotorný, ale má ohromný cit pro hru, předvídá její vývoj a pak je tam kde má jako správný DZ být. to že pálí jako u verdunu, to je pro mne v PL upřímně se přiznám šokující. s tím Evertonem, všimněte si jak si zpracoval balon a vypálil, golman bravurně ale já třeba bych pomalu odcházel zklamaně zpět. Suk? kouká na hru a pak naprosto LUXUSNĚ nastaví nohu. Panejo, to je hráč, kterého bych chtěl mít v týmu, být manažerem. Hlavně lidsky a charakterem. Tomovi doufám uděláme nějakéou oslavičku v edenu, až to půjde . sks4ever


    Komentář byl uživatelem upraven (02.01.2021 10:17) . Zobrazit původní komentář