Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

Slavia má na dosah postup do jarních vyřazovacích bojů Evropské ligy, když dokázala podruhé za sebou porazit francouzské Nice.

Jak je ten fotbal vrtkavý. Ještě před měsícem jsem po prohře s Beer Ševou psal o tom, že nemá cenu nyní srovnávat současný tým s tím, kdy byla parta okolo Součka, Škody, Deliho či Ngadeua v topu. A hle, o měsíc později je Slavia i s omlazeným a obměněným kádrem v takové formě, která si se zlatým obdobím nezadá. Navíc s hlavní hvězdou Simou, u kterého před měsícem asi žádný s fanoušků nepočítal, že se vůbec ve větší míře dostane na hřiště. Člověk se za poslední měsíc nestačí divit, údiv je to ale pro slávisty veskrze příjemný.

Utkání v Nice velmi dobrou současnou formu Slavie jen potvrdilo. A dokonce bych se nebál říct, že šlo o letošní nejkvalitnější výkon sešívaných v Evropě. Kvůli potížím s koronavirem si samozřejmě považuji i domácí výhry nad stejným soupeřem, tentokrát bych ale řekl, že jak mě v Edenu Nice zklamalo, tak tentokrát bylo o stupeň lepším soupeřem. A Slavia tuhle těžkou zkoušku zvládla skvěle. Domácí sice také měli potíže s covidem, nicméně na hřišti byste to na nich nepoznali. Působili mnohem hladovějším dojmem, kdy na nich byla patrná snaha vrátit Slavii porážku a nebáli se ani až překvapivě přitvrdit. O to víc si cením, že Slavia na půdě motivovaného, svižného a technicky kvalitního soupeře dokázala hrát odvážně a nakonec i zaslouženě zvítězila.

Pomohla tomu i parádní rána Lingra, která nás poslala do vedení. Trefit v takovém zápase takovou střelu, to je jako dar z nebes. Každopádně Ondra tomu šel naproti skvělým průnikem z vlastní poloviny a odvahou vystřelit. Pak se hrál otevřený fotbal s náznaky šancí na obou stranách. V první půi nám pomohla tyč, ve druhé už jsme po chybě Koláře inkasovali. Reakce mužstva byla ale ta nejlepší možná. Ihned Nice zatlačilo a po neproměněné tutovce Olayinky posléze tentýž hráč vrátil Slavii vedení. Závěr už červenobílí dohráli výborně a po krásné trefě dlouhána Simy vedení ještě potvrdili. Ve čtvrtek večer to zkrátka byla velká paráda!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Nemá tak dobrou formu jako loni a v Evropě to od něj byla již několikátá chyba během pár zápasů. Vyběhl do nesmyslného prostoru a Nice cestu ke gólu hodně usnadnil. Těch chyb už je docela dost a méně je někdy více. Měnit hru by neměl, ale bylo by fajn, kdyby přidal na koncentraci a nesnažil se za každou cenu být všude. Kromě tohoto momentu ale zápas zvládl.

Lukáš Masopust - 7 - Tento zápas pro něj byla z hlediska bránění náročná zkouška, protože Nice hrálo dopředu velice dobře. A Lukáš obstál ještě lépe.

Ondřej Kúdela - 7 - Profesor. Takřka vždy na správném místě. Díky výborné anticipaci se pak ani nedostával do těžkých pozic a vyhrával souboje. Po letním zranění je zpět v plné formě.

David Zima - 7 - Nice hrálo velmi dobře, gólovek ale nakonec díky přesné práci naší obrany tolik nemělo. Zima odvedl tradičně velmi dobrý výkon. A když už trošku zaváhal, tak následně chybu napravil, jako když se zvládl vrátit do souboje a odvrátit míč ve vápně ve druhé půli.

Jan Bořil - 7 - Naše obranná čtveřice pracovala velice dobře. Bořil mi z ní připadal nejméně výrazný, i tak to ale stačilo na velmi dobrou známku sedm. Navíc to měl i ztížené prvním celým zápasem po covidu.

Abdallah Sima - 8 - Další zápas, další wow! Sima tentokrát dokázal ustát i několik drsných faulů na jeho osobu ze začátku zápasu. Nezalekl se a podal další vynikající výkon, který byl korunován perfektní brankou na 3:1. Nevěřil jsem, že na ten míč dosáhne, on to ale dokázal!

Tomáš Holeš - 8 - Trochu zaspal u tyčky z první půle, tam to ale byla zejména velmi dobrá akce domácích. To bylo ale snad jediné minus na velmi kvalitním výkonu našeho záložníka, což potvrdilo i srovnání se Schneiderlinem v pozápasovém studiu. Holeš byl platný dopředu i dozadu, což se dá ilustrovat na dvou důležitých momentech. Krásně přihrál na trefu Simovi a v závěru pak ve vápně skvělým skluzem zastavil přihrávku do velké šance.

Petr Ševčík - 7 - Odváděl tradiční nadstandard, i když mě ze začátku iritoval několika špatně zahranými rohovými kopy, který ani nedokázal pořádně dostat do vápna. Pak se ale i v tomto směru výrazně zlepšil, když nejdříve ze hry nacentroval do tutovky Olaiynkovi, aby posléze téhož hráče našel u vítězné trefy z rohu.

Ondřej Lingr - 7 - Jeho působení ve Slavii zatím vnímám jako velmi pracovité a snaživé, ale bez nadstavby v podobě kvalitní finální fáze. Teď se Ondra konečně prosadil i gólově a nebyla to branka ledajaká! Skvělé potažení míče na delší vzdálenost a pak rána, která vám vyjde snad jednou za život! Paráda! Jinak ale ve hře patřil mezi méně výrazné hráče, ač i on hrál nadprůměrně a zápas odmakal.

Peter Olayinka - 8 - Na hřišti byl hodně vidět, jak už je u něj v Evropě zvykem. Zaspal u inkasované branky, fatální byl ale hlavně výlet Koláře. Vzápětí se dostal do tutovky, kterou trestuhodně neproměnil. Hrdinou zápasu se však nakonec stejně stal, když rozhodl hlavou ze standardky. Skvělá hlavička v nelehké pozici!

Jan Kuchta - 7 - Do šancí se tentokrát nedostával, ale podal maximálně týmový výkon a na hřišti byl cítit. Je v dobré formě.

Ibrahim Traoré - 7 - Nastoupil na hřiště a prožil nejpovedenější pasáž ze strany Slavie, která posledních třicet minut zvládla s naprostým přehledem a vedení ještě navýšila.

Lukáš Provod, Stanislav Tecl, Tomáš Malínský a Ondřej Karafiát nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. - Čtvrtek 26. 11. 2020 21:00

Evropská liga, 2020/2021
1 - 3
0 - 1
OGC Nice
OGC Nice

61. Gouiri

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Ondřej Lingr
63. Peter Olayinka
75. Abdallah Sima

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    chcippak     před 4 lety 27.11.2020 16:27 |  
    2 6

    Tak si říkám, jestli to u Koliho nebylo o hlavě, resp. o tom, že jsme hráli právě s Nice. Přeci jen je známo, že zrovna tam ho to hodně táhne a chtěl se logicky předvést.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:39 |  
      3 6

      Jako že by to udělal schválně? Ondra? Náš Ondra? Tomu nevěřím. Viděl jak Olin zaspal, tak se rozeběhl a myslel si, že ten frantík se ho lekne. Bohužel nelekl.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        chcippak     před 4 lety 27.11.2020 16:45 |  
        2 2

        Tak jsem to samozřejmě nemyslel. Prostě byl podle mě nervózní, aby se předvedl, až vyrobil takovouhle botu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:46 |  
          1 2

          Aha, tak to jo. To se omlouvám, že jsem tě špatně pochopil. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        wimpy     před 4 lety 27.11.2020 16:47 |  
        7 3

        Myslel spíš, že byl přemotivovanej. Za mě to hodnocení Koláře přísné, zbytek přesnej. Líbila se mi hra Kuchty, co odvedl pro mančaft, přesto ho tam trenér jednou hlasitě sprdnul, že nadával Simovi, místo aby sprintoval zpátky.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          chcippak     před 4 lety 27.11.2020 16:49 |  
          2 2

          Táák, to je ten správný výraz, na který jsem si nemohl vzpomenout. Byl přemotivovanej. Děkuju, dědku.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:50 |  
          0 2

          No jo, prosim tě... už jsme si to vysvětlili a omluvil jsem se mu za mé nepochopení.

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            wimpy     před 4 lety 27.11.2020 16:57 |  
            4 1

            Promiň, píšu z mobilu, takže pomalu. Připravuju čajku na to slavnostní otevření. :-) Které tedy spíš nečekám.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Boo_SKS     před 4 lety 27.11.2020 17:01 |  
      10 3

      Podle me se po odchodu Soucka snazi hrat toho libera o dost riskantneji nez s nim, protoze se tak snazi pomoci obrane (a obranne hre celkove), ktera prisla o nenahraditelneho hrace. A protoze bez Suka se smerem k nasemu vapnu dostane vic micu nez drive + uz nemame takovou silu ve vapne, tak hraje opravdu na maximalni riziko a jako zkuseny hrac zkousi stale jeste zacinajicimu Zimovi usnadit praci tim, ze hodne veci vyresi za nej. No a nekdy to uplne neodhadne a nevyjde to, jako vcera.

      Jasne, vcera tesne po golu jsem na nej byl taky nastvany, protoze jsem se bal, ze je uplne zbytecnou chybou posadime na kone a rikal si, ze by se Ondra mel naucit hral na trosicku kontrolovanejsi riziko, jenze dneska bez emoci (a hlavne s krasnym pocitem po vitezstvi) rikam, ze tohle k tomu stylu hry zkratka patri.

      Brankari, kteri hraji takhle, obcas proste musi udelat chybu. I ti nejlepsi, jako ter Stegen (jeho neodhadnute vybehnuti zrovna pred tydnem darovalo Atletiku Madrid vitezny gol) nebo Edersen (jeho spatne vybehy umoznily Tottenhamu dvakrat skorovat, kdyby zustal stat, tak by to meli utocici hraci mnohem tezsi), takze musime pocitat, ze cas od casu se neco takoveho stane.

      Rozhodne bych ho nehanil. A naopak bych ho pochvalil, ze oproti nedavno minulosti vyrazne zlepsil/zpresnil rozehravku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        PetCC     před 4 lety 28.11.2020 10:52 |  
        0 0

        Souhlasím.
        Ale tady u té situace bych viděl jednu chybu v tom, že při tom vyběhnutí zaváhal, když mu došlo, že tam neměl chodit.
        Ve chvíli, kdy už byl daleko z brány a viděl, že to nestihne, tak trochu ztratil koncentraci a nebyl nachystán na to, že soupeř vystřelí. Možná se i trochu bál, aby z toho nebyla penalta, ale na tu střelu nebyl dost zkoncentrován a ta mu pak prošla pod nohama.
        Tady měl nějaký zákok přijít, to vykrývání bylo nedostatečné.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:41 |  
    11 8

    Já jsem teda Koláře za ten úlet dost kritizoval, ale 4 jsem mu teda nedal. To by musel takovýhle chyby udělat aspoň 3, což neudělal.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      wimpy     před 4 lety 27.11.2020 16:49 |  
      2 0

      Zajímavý, že když to sleduji z gauče, tak se shodneme.:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:51 |  
        5 2

        Gauč spojuje lidi!

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Eluin (přítel SN)     před 4 lety 28.11.2020 09:43 |  
          0 0

          United people of sofa!

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      donford     před 4 lety 27.11.2020 16:51 |  
      2 2

      Dal jsem Kolářovi za 5, jeden zásah mu nevyšel, i když jsem si myslel, že míč bude mít. navíc ho ten frantík se štěstím prostřelil skrz nohy. Jinak se s Alanorem moc shoduji, někde on 7 a já 8, vzhledem k obtížnému soupeři, ale to jsou kosmetické detaily +-1 bod. Ne více. Myslím, že to je od Alanora takové poctivé, objektivní hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:57 |  
        9 1

        Já jsem ohodnotil vyššíma známkama všechny, nejen Koláře. Přece jen hráli jsme s hodně kvalitním soupeřem a podali jsme vynikající výkon. A dalo se na to i koukat.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2020 17:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Travinho     před 4 lety 27.11.2020 19:45 |  
      0 0

      Tak to bych to s tvým měřítkem na tu čtverku dokázal odchytat snad i já.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 20:02 |  
        0 0

        To nedokážu říct, nikdy jsem tě chytat neviděl.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Travinho     před 4 lety 27.11.2020 20:33 |  
          1 0

          To buď rád, ti co viděli, lili si savo do očí.

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 21:11 |  
            2 0

            Hm, já tyhle hipsterský blbiny moc nemusím.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Boo_SKS     před 4 lety 27.11.2020 16:48 |  
    9 0

    Dobre hodnoceni, s nimz nelze nesouhlasit. Osobne bych jeste jednou zduraznil, ze zatimco RB doma porazila naprosto zoufale hrajici tym velkeho jmena, tak my jsme zaslouzene zvitezili na hristi silneho protivnika, ktery, alespon dle meho nazoru, hral opravdu velmi dobre. A na rozdil od Sparty, ktera byla skoro celou druhou pulku pod tlakem, nevytvorila si vubec nic, vyrovnani viselo ve vzduchu a pak jim to tam padlo z prvni kloudny akce, jsme az na pasaz mezi 50.-60. minutou meli zapas relativne pod kontrolou a ten naskok si hlidali naprosto s prehledem.

    Nam to souper vubec neusnadnil, ba naopak. Ale vyhrali jsme si to sami skvelym vykonem. Z naseho tymu zase vyzaruje obrovske sebevedomi, psychicka odolnost a opet dokazeme hrat "to svoje" proti komukoliv, coz je pro me to nejkrasnejsi zjisteni, protoze ta Sparta na me pusobi tak, ze hraje pouze to, co ji dovoli souper. A Celtic byl proste tak mizerny, ze ji dovolil to, co ani Budejovice ne. Z toho duvodu z nich vubec nemam strach, jelikoz ten rozdil mezi nami i nimi je i pres jejich dve "slavne" vyhry naprosto propastny.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2020 17:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      wimpy     před 4 lety 27.11.2020 16:51 |  
      10 0

      Varianta, že. To spartě půjde v Evropě a zaplatí za to v lize, je přijatelná.:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        donford     před 4 lety 27.11.2020 16:54 |  
        8 0

        Už teď v lize platila 2x za sebou. Věřím, že s námi zaplatí též. Celtic je velké jméno, ale letos s vybranou náplní. Jen obal. V naší lize by byl tak nejvíc uprostřed.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Boo_SKS     před 4 lety 27.11.2020 17:08 |  
          7 0

          No kdyz nepocitam koeficient, ktery se prekvapive plni a teoreticky mame sanci si udrzet i patnacte misto, tak je pro nas jejich relativni uspech v EL pozitivni i proto, ze ted jsou stale ve hre o postup, a tak si ve ctvrtek nemuzou dovolit nikoho setrit pred derby, ktere se hraje o 3 dny pozdeji. Navic hraji venku, takze na rozdil od nas budou mit horsi regeneraci, coz je pro nas dalsi plus. A je dost pravdepodobne, ze v Lille dostanou kotel, zatimco my proti Beer Seve oslavime postup, takze by do derby mohli nastoupit nejen unaveni, ale i psychicky nalomeni.

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            DF007     před 4 lety 27.11.2020 19:37 |  
            2 0

            Souhlasím téměř se vším, ale udržení 15 mista v národních koeficientech je nereálné. 3 body ztráty, to je nedostižitelné. Když si uvědomíme, že jedno vítězství je za 0,4 bodu, tak to znamená, že bychom (české týmy) museli vyhrát o 9 zápasů více než dosud 15 v pořadí.

            • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

              PetCC     před 4 lety 28.11.2020 11:01 |  
              0 0

              Jak jsem psal jinde, to bychom museli až někam do semifinále EL, abychom to dotáhli.
              Ale jinak i koecient 5,5 a výš beru, to je dlouhodobě pořád na patnácku dostatečný.
              Ovšem jsem zvědav na příští rok, docela věřím, že novej systém nám bude víc vyhovovat na sbírání bodu do národního koeficientu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Cross     před 4 lety 27.11.2020 17:22 |  
        10 0

        Teď Sparta dělá co má. Sbírá nějaké body do národního koeficientu a v lize je za snobského - verbálně ambiciózního - blba, který soupeří o 2.-5. místo.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2020 17:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Martin 58     před 4 lety 27.11.2020 18:56 |  
      6 1

      Já si přece jen myslím, že to hodnocení mělo být vyšší, osobně s vyjímkou Traorého, Lingra a Kuchty jsem ostatním dal o bod víc. Alanorovo známkování bylo podobné jako při zápasu s Opavou, kde jsme měli přeci jen v prvním poločasu jisté výpadky, ale hlavně absolutně nemůžeme Slezany srovnávat s Francouzi a taky klasifikace zápasu Evropská liga s týmem s TOP5 versus česká liga s týmem ze chvostu je nesrovnatelné. Celkově mě výkon Slavie přišel mimořádně kompaktní. Nejsem hnidopich a nepitvám se v chybičkách, které vznikají takřka vždy, pokud tedy nepostavíte autobus jako PSG při vedení 1:0 s Lipskem. Proto tento můj náhled.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 19:10 |  
        1 1

        Výborně Martine. Souhlas :-)).
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        DF007     před 4 lety 27.11.2020 19:33 |  
        2 0

        Já měl téměř identické známky jako Alanor. Výkon byl výborný, ale hlavně týmový. Individuálně tam byly nadstandardní výkony, ale to jsou i Alanorovi známky. Myslím, že vrchol nám tento tým ještě neukázal a kam by ty známky poté mířily.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Boo_SKS     před 4 lety 27.11.2020 19:39 |  
        3 1

        Mas pravdu. Protoze pokud vcerejsek srovnam se zapasem v Bordeaux pred 2 lety, coz byl v te dobe souper na +- stejne urovni, tak ten nas vykon i celkovy dojem naprosto neporovnatelny. Tehdy jsme proti tem mladym hracum Bordeaux pusobili dost pomale a oni nas naprosto prejeli, zatimco jsme byli mnohem rychlejsi, pohyblivejsi a aktivnejsi - zkratka mnohem modernejsi. A to me moc tesi, protoze to jednoznacne ukazuje, jak dlouhou cestu z pohledu koncepce skladby kadru (+ samozrejme i prace s nim) jsme za posledni 2 roky usli. Vcera nas nadprumerny tym francouzske ligy v nicem neprejel, ale naopak jsme takrka ve vsech ukazatelech byli o neco lepsi a po zasluze vyhrali.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          PetCC     před 4 lety 28.11.2020 11:04 |  
          0 0

          Tenkrát jsme nezvládli ve skupině zápas v Bordeaux, letos v Izraeli. A loni v LM bych to viděl na Inter Milán doma.
          Když nám každej rok nevyjde jedinej zápas ze šesti, tak to je pořád výborný.

  4. anticipace

    urs (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 16:56 |  
    9 4

    Zdravím přítele Alanora a jen jej trochu poťouchnu za (pro mě odporné) cizí slůvko "anticipace" u hodnocení Ondry Kúdely. Zavedl jej, myslím, odborník ČT Karoch, a přece se tak nesnížíme na jeho úroveň, která není zrovna valná. Jedinou jeho zvláštností je právě jen mrvení našeho krásného jazyka.
    Hodnocení je jinak samozřejmě skvělé a moc za něj děkuji. :)

    • Re: anticipace

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 17:37 |  
      3 0

      Už nevím, který komentátor to byl:
      "A hráč tuhle situaci předpovídal...." - "Promiňte, hráč tuhle situaci nepředpovídal, ale anticipoval..." - "Přesně věděl, kam se postavit..."

    • Re: anticipace

      PetCC     před 4 lety 28.11.2020 11:12 |  
      2 0

      Zvláštní, ale tohle je pro mě běžné slovo, které sice nepoužívám, ale nepřijde mi divný, když ho použije někdo jiný.
      Ovšem v určitých oblastech se používá naprosto běžně a třeba k ním má zrovna Karoch blízko.

      ... Teď mě napadlo, možná to je i z Karochova působení v cizině, není tohle běžné slovo ve španělštině?

      • Re: anticipace

        donford     před 4 lety 28.11.2020 12:26 |  
        0 0

        španělsky spíš antever.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Cross     před 4 lety 27.11.2020 17:34 |  
    6 1

    Kompaktní výborný výkon celého týmu - proti motivovanému a nabušenému soupeři. Navíc venku. Oproti loňské LM se mi ještě více líbila hra dopředu, s perfektním přepínáním zpět. Proto devítka pro Simu a Olayinku s osmička pro Masopusta.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 18:06 |  
    20 3

    Dobrý podvečer přeji Vám všem. Kávu už jsem měl....... :-)).
    Hodnocení bych asi moc nerozporoval až na Ondru Koláře. Ta 4 je dost přísná. Ondra tam měl na druhé straně několik velmi dobrých zákroků. Ta jeho chyba byla součástí špatně vyhodnocené situace a začínala už chybou ztráty míče v prostředku hřiště, pak zaspal Olí a Ondra to dodělal. A to si Kúdy myslel, že to jde do autu a pic, šlo to do tyče a bylo vyrovnáno. Tak takhle bych to celé viděl. Tzn. Ondra Kolář určitě za 5.
    Já moc děkuji všem klukům, co byli včera na place, za jejich velmi dobrý výkon. Zároveň se začíná ukazovat ta správná "chemie mužstva".
    Díky výkonu Davida Zimy vyrostl i Ondra Kúdela (nebo naopak, ale to je fuk). Ten náš klučina byl na konci zápasu úplně "vyšťavenej", ale přesto dá ještě průnik k vápnu soupeře, stačí se vrátit a ještě zastaví hlavičkou centr. Normálně mi šla "husina" po zádech..... :-)).
    Nebo Sima. Střihne si tam sólo s míčem, a frantík mu nestačí ani bez míče a pak ho ještě prasácky sejme.
    Mimochodem ten rozhodčí ze Švédska měl jakési "královcovské manýry", že jo :-)).
    Znovu jsem si pustil celý zápas a to, co včera předvedl Tomáš č. 2, tedy Tomáš Holeš, to smekám. Obrovský prostor vyplnil především super defenzívní činností a jako nadstavbu si přidal hru dopředu včetně krásné příhry na gól. A to v žádném případě vůbec nesrovnávám jeho hru a hru Tomáše Součka. To ani nejde.
    Také chválím Ondru Lingra a jeho gól. Takhle to neskutečně trefit, to je souhra všeho možného, včetně štěstí, ale i umu. Výborně Ondro. A Tvoje vystoupení po zápase, to bylo hodné správného slávisty. Tak pozdrav i Tvé mamince Ondro.
    No a nakonec náš "čertík bertík" Peter Olayinka. Po oslavě gólu jsem si chvilku myslel, že si způsobí zranění :-)).
    Ale góĺy se mají pořádně oslavit a ten jeho byl moc důležitý.
    Moc jsem si ten zápas užil. Ano, pořád buďme nohama na zemi a věřme klukům, že si to v kabině určitě všichni uvědomují. Ano respekt k soupeři, to ano. Ale víc nic a ani "cenťáček" zadarmo. Kluci už teď ví, jak na to.
    A trenéři už opět vidí smysl své další práce v tom, jak s novými kluky pracovat, abychom to zase dali o "štok vejš".
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55



    Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2020 18:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Leksel     před 4 lety 27.11.2020 18:32 |  
      6 0

      Zdravím, Sokrate, ano, ten Lingrův gól je také z velké části o štěstí, ale kdo se o nic nepokusí, tak se ani štěstí neaktivuje a štěstí přeje připraveným, sebevědomým a zdravě drzým. K tomu se navíc prezentoval jako slušně vychovaný syn plnící bez odmlouvání a s respektem rady své mámy. A doufám, že v tom bude pokračovat, neboť jeho máma má pro koučink evidentně vlohy. Tvé rady "zůstat nohama na zemi" se musím držet už jen proto, že po včerejšku už žádného výskoku schopen nejsem. A Oli předvedl i své "brazilské" hračičkovství s balonem, kdy než poslal kýženou přihrávku na Holeše, tak se nad balonem nohama "ustříhal", že soupeř měl hlavu v pejru a nevěděl která bije. Jo a Zima je nezmar, který do konečného hvizdu nezná, co je to prázdná nádrž.
      Zdravím do šumavských hvozdů :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 19:15 |  
        5 1

        Díky moc Lekseli.
        Ještě jsem trochu zapomněl na Lukáše Masopusta. Za tři týdny neuvěřitelné zlepšení na místě beka.
        Tak ať se podaří to "rozhejbat" :-)).
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Boo_SKS     před 4 lety 27.11.2020 19:32 |  
      2 1

      Sokrate, ten dodatek ohledne nove nabite motivace ci takoveho entuziasmu u treneru je velmi zajimavy a dulezity poznatek, protoze ono to pro ne muselo/musi byt psychicky strasne tezke. Protoze to takhle nekolik let pracujes s hraci, vytvoris si k nim vztah, udelas z nich top fotbalisty, dosahnete spolecne historickych uspechu... A najednou ti 4 z nich prodaji. Za rok dalsi 3, nasledujici prestupni termin jeste 2, az z te puvodni sestavy prakticky nikdo nezbyde. A ty celou dobu jenom zapracovavas nahrady a odznova zacinas to kolecko (budovani si vztahu k hracum, uceni je nasemu stylu, postupny progres, prvni zkusenosti v Evrope, snaha o dosahnuti uspechu), pricemz se bojis, aby ti neprodali jeste dalsi hrace. Ale ambice samozrejme zustavaji stejne (a ty nejvyssi), protoze vedeni, fanousci i fotbalova verejnost je zvykla na vysoky standard a ocekava, ze ho udrzis.

      Ja ani na vterinu nepochybuji, ze by tomu Trpis a jeho banda nekdy nedavali 100 %. ale vsichni jsme videli, jak s trenerem hrozne zamaval odchod Soucka , na kterem stala cela nase hra a ze ho to hrozne vykolejilo natolik, ze dokonce pozastavil jednani o nove smlouve, protoze na to zkratka v tu chvili nemel ani pomysleni. A hned na zacatku nove souteze mu vedeni proda Coufala, tj. dalsiho nepostradatelneho hrace, aniz by prostredky za nej utrzene investovali do jeho vysnene nahrady. V takovych chvilich pro nej asi muselo byt dost slozite nepodlehnout nejake skepsi a najit radost z prace a potrebny entuziasmus k tomu, aby zacal prakticky odznova budovat "Slavii 2.0." Nebo alespon ja bych tak urcite mel.

      No a prave proto je ted strasne dulezite, jak se "z niceho nic" chytla mlada krev - nejdrive Zima, pak Oscar, Sima a Kuchta, kteri zda se mohou byt pravoplatnymi nastupci nasich legend a novymi oporami, s nimiz muzeme dosahnout stejnych uspechu, protoze to muselo trenerum napumpovat krev do zil a dodat jim spoustu elanu, kdyz vidi, jak se opet tvori neco velkeho.

      Ted uz muzeme rict, ze vsichni ti, kteri na zacatku jara rikali, jak jsme ten kadr az moc omladili nemeli pravdu a my jsme zvladli provest generacni vymenu prakticky bez vyraznejsich vykonnostnich vykyvu (par zapasu na jare + ted predkolo LM a obdobi po nem), coz je skvele. A i trenery to musi naplnovat, diky cemuz nehrozi pocity, ktere zminuji vyse.
      tu generacni vymenu


      Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2020 19:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      knawi     před 4 lety 27.11.2020 22:39 |  
      2 0

      Pozdrav i ode mě Sokrate,
      děkuju za pěkný text, jenž je empatický a našemu včerejšímu slávistickému zážitku přiměřeně emotivní.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Rozumbrada     před 4 lety 27.11.2020 18:23 |  
    7 4


    Musím se přiznat, že o známkování hráčů nikdy nehlasuji, protože zápasy příliš prožívám a pamatuji si spíše ty nejvyhrocenější okamžiky utkání, což objektivnímu hodnocení hráče za celý zápas příliš nesvědčí.

    Jsou ale zápasy, kdy mám chuť dát všem hráčům přinejmenším 10 a několika i 11 -- jako třeba teď. :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Vlcoun     před 4 lety 27.11.2020 18:28 |  
    3 1

    Já jsem vzal v potaz i kvalitní hru soupeře. Nice podle mě hrálo velmi dobře dopředu a vlastně měli dost smůlu, že Slavii potkali při takovém skvělém výkonu vsech hráčů. Dal jsem každému o bod víc.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 18:50 |  
    0 0

    Dal by se někde najít záznam utkání,byl jsem v práci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Edenjejenjeden     před 4 lety 27.11.2020 19:01 |  
      0 0

      Na ivysílání ho máš . Já už si ho taky pustil :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    JaraK     před 4 lety 27.11.2020 18:57 |  
    14 2

    Podařené představení, rozdal jsem i devítky, což často nedělám, ale včera jsem byl nadšen. Desítky si ještě schovávám, věřím, že je upotřebím:)
    Zkusím vložit příspěvek, který se mi nepodařilo dostat k předešlé diskusi, tam vysvětluji, že nejsem troll, ale asi trotl. Včera jsem roztrousil pár příspěvků, teď mne při čtení jednoho z příspěvků napadlo v jednom shrnout pro mne tři nejzajímavější zážitky z včerejšího utkání. Góly to nebudou, k těm není co dodat:) Nebudu určovat pořadí, prostě jsou všechny na bedně.
    J. Kuchta – mrzí mne, že při jeho střídání neukázali obličeje stoperů Nice, protože díky absenci diváků bylo i v TV slyšet, jak jim spadl kámen ze srdce. Tolik vítězných silových soubojů při sklepávání, co svedl a naběhaných kilometrů při (úspěšném) narušování jejich rozehrávky, to jsem dlouho neviděl. Navíc on jako jeden z mála našich hráčů budil „fyzický“ respekt, neb působil dojmem, že když ho kopnete, tak si to nenechá líbit. Jak mám v oblibě spíše techniky, tak za mne včera top výkon.
    D. Zima – ledový klid, se kterým zhruba v 70 (? nejsem si úplně jistý) minutě vyvezl míč od levé tyče Koliho branky z přehuštěné šestnáctky podél brankové čáry a poté pokračoval u postranní čáry přes několik protihráčů, to bylo razítko na jeho výkon. Sprint v 92 minutě na podporu útoku a návrat zpátky byla třešnička na dortu.
    Bago na pár metrech čtverečních kolem středového kruhu v době vrcholícího tlaku domácích o zkorigování stavu. Snad minutu si to tam naši hráči dávali, přestože domácí lítali jak urvaní z řetězu. Pak už mi přišlo, že do té snahy o získání míče dali zbytek sil + ztratili víru v možnost zvratu a už se na nic zásadního nezmohli.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Max1     před 4 lety 27.11.2020 19:16 |  
    14 6

    to hodnocení Ondry mi přijde až moc kritický.....jasně to vyběhnutí byla chyba z důvodu jisté přemotivovanosti, ale za 4? Dost mimo

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Travinho     před 4 lety 27.11.2020 19:48 |  
      1 3

      Ono je to u golmanů těžko. Celý zápas hrála obrana slušně a soupeř, když se dostal ke střele, tak šla buď vedle nebo trefil tyč, takže si to neměl moc čím vylepšit. A ten gól jde z osmdesáti procent prostě za ním.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        kjandourek (admin)     před 4 lety 27.11.2020 20:05 |  
        6 0

        Tak minimálně jedna tyč byla o tom, že na ní tu střelu vytáhl....

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Travinho     před 4 lety 27.11.2020 20:32 |  
          1 6

          Jo to jo, ale byl to víceméně jediný zákrok no.

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            kjandourek (admin)     před 4 lety 27.11.2020 20:44 |  
            8 1

            tak ještě alespoň ten trestný kop ze závěru první půle... :-)

            A občas mi přijde, že to množství přesných rozehrávek z jeho kopaček bereme nějak moc jako samozřejmost, která nepotřebuje ocenit...

            • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

              Travinho     před 4 lety 27.11.2020 20:47 |  
              1 5

              Jo, ale na rovinu. Když zaviní 30 branek za 30 zápasů, asi nebudeme úplně odvaření z toho, že má průměrnou známku třeba 5,5. Golman se primární hodnotí od chyb no.

              • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

                kjandourek (admin)     před 4 lety 27.11.2020 20:50 |  
                10 1

                Zatím nějak nemám dojem, že by zavinil každý zápas jednu branku.... Má snad u nás padesát nul...

            • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 20:48 |  
              0 1

              Včera byla jeho úspěšnost přihrávek 64 % (28/44).

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Papol     před 4 lety 27.11.2020 20:01 |  
      7 5

      Za mě jak Zima, tak i Sima za 10

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 20:04 |  
        8 4

        Tak tak, i Olayinka, Kuchta, Masopust a ještě pár dalších. Sakra, vyhráli jsme zápas nad silným soupeřem v EL, proč se držet při zemi?

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Travinho     před 4 lety 27.11.2020 20:31 |  
          1 6

          Protože je to jen desetibodová stupnice?

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 27.11.2020 21:12 |  
            3 5

            Mám se držet při zemi protože je to jen desetibodová stupnice? Hmmm, to je zajímavá úvaha. Budu o ní chvíli přemítat.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    sicilianbrno     před 4 lety 27.11.2020 21:33 |  
    7 1

    Alanore, vcelku si ty hodnoceni trefil, take se pridam k ostatnim skrz prisne hodnoceni Kolaře, když se o něm kriticky vyjadřuješ na x řadcich, tak sis mohl najit i jeden řadek na vyzdvihnuti jeho zakroku, ktery vytahl na tyčku, kde by možna bez jeho doteku miřil mič od tyče do brany...
    Nebyl si sam kdo neveřil, že Sima na golovou hlavičku svym dlouhym krkem dosahne, golman měl stejnej odhad jak ty a diky jeho pokleku dolu na zachyceni miče naš hrač skoroval :-) kdyby stal normalně v postoji, tak tu jeho hlavičku nejspiš vyrazí....
    Otazka pro ostatní: Má Sima větši předpoklady na kraji zalohy nebo jako středovy založnik- zakončovatel? Zprvu sem ho spiš videl v utoku, protože jeho technika nebyla vždy skvěla, ale ted obracim a spiš ho vidim jako skvěly, přimočary křidlo...

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      japhy     před 4 lety 27.11.2020 23:04 |  
      4 0

      Jelikož u nás hrát útok je spíš práce pro vrahy, nechal bych ho, kde je. Navíc, a to je mi opravdu záhadou, i když je útočník, tak perfektně tahá i dozadu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Boo_SKS     před 4 lety 28.11.2020 11:01 |  
      2 0

      V nasem preferovanem rozestaveni urcite kridlo, protoze u nas je pozice jedineho hrotaka spis "za trest" a hlavne behas, makas pro tym a rozdavas mice, ale k zakonceni se extra nedostanes, zatimco na kridle mas mnohem vic prilezitosti na driblink, zkouset to 1 na 1 a pilovat lajnu, coz jsou vsechny Simovy prednosti.

      Ale v rozestaveni 3-5-2 nebo v tom podobnem systemu, kdy jsme v Evrope casto hrali bez klasickeho utocnika a nahore byli Masopust s Olayinkou, bych ho moc rad videl na hrotu, protoze bud my mohl ve dvojici s Peterem neunavnym presinkem ustvat obranu soupere, ale zaroven si vytvorit sanci a zakoncit, nebo to trosku obehat za Musu.

      Kazdopadne v tom nasem klasickem 4-1-4-1, ktere si ted znovu drzime, bych ho urcite nechal na kridle, protoze:
      1) tam za nej nemame adekvatni nahradu (Olayinka i Provod hraji mnohem lepe zleva nez zprava, Malinsky se zatim jevi jako uplny omyl a Masa bych uz nedal na beku, at si na ten post zvyka)
      2) uz nemame slabinu na hrotu utoku, kde se posledni dobou jevi perfektne Kuchta, takze neni duvod za kazdou cenu hledat toho "komplexniho a goloveho utocnika", protoze nam bohate staci, ze aktualne mame extremne golova kridla

  13. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    kalex     před 4 lety 27.11.2020 23:06 |  
    6 1

    Čtverku fakt ne.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    japhy     před 4 lety 27.11.2020 23:20 |  
    3 2

    A ta naše produktivita ze standardek...Sice nám oproti startu nějaké cm přibily, z rohů to tam ale sypem celkem pravidelně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      obiwan     před 4 lety 28.11.2020 13:12 |  
      0 0

      Přibily? Jako že je někam přitloukli?:))

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        japhy     před 4 lety 28.11.2020 13:24 |  
        0 0

        Njn, to je tak, když člověk neudělá korekci autokorekce.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    rak (přítel SN)     před 4 lety 28.11.2020 00:23 |  
    8 0

    Včera opravdu paráda. Hodnocení si zaslouží všichni vysoké. Kuchtova černá, řekl bych, práce výborná.
    Kolářova chyba špatná, naštěstí to nemělo negativní důsledek. Jinak ale zabránil 1-2 gólům. Zejména to vytěsnění na tyč bylo důležité.
    Konečně jsme se dotáhli v koeficientu na Plzeň
    https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/#/yr/2021
    V případě kvalifikace do LM by to mělo velmi pravděpodobně znamenat nasazení ve všech předkolech (přinejmenším v mistrovské části).

    Hodnocení našich hráčů na uefa.com po čtyřech zápasech. 1. Kuchta, 2. Olayinka, 3. Sima, 4. Ševčík, 5. Holeš

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      Edenjejenjeden     před 4 lety 28.11.2020 06:25 |  
      0 0

      Tak to vypadá ,že naši "přátelé" z druhého břehu budou mít v budoucnu problém s nasazováním :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        pehacko     před 4 lety 28.11.2020 08:12 |  
        6 0

        Tak nebyt velike snahy kralovce, tak hraji hovno jako kazdy rok... letos nas jeste pobaví v lile a s milanem a bude pro ne konec. Perleťový pohar v zirovnici muzou hrat i bez nasazení!

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          JaymzBond     před 4 lety 28.11.2020 08:55 |  
          1 0

          Co máš proti Perleťáku? Já jsem ho v životě vyhrál dvakrát, na tak hodnotnou trofej nemá ta banda nárok!

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            pehacko     před 4 lety 28.11.2020 09:32 |  
            2 1

            Ty jsi ten qopeho JARDA TVRDIK!!! Ja to vedel! Jsi odhalen! Domluvis mi za to rande s dcerou? Nebo jinak! Dostanu Slavii a pulku dcery, teda vlastne naopak!


            Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2020 09:45) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

              JaymzBond     před 4 lety 28.11.2020 11:42 |  
              2 0

              Tak dobře, ale jestli to někde prokecneš, pojedeš se podívat jak si žijou Ujguři :-)

  16. Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1: 3

    buri     před 4 lety 28.11.2020 09:02 |  
    9 0

    Kolář za 6, všem ostatním o stupeň vyšší známku... Jinak souhlas s hodnocením... Fandím Slávii od roku 1964, to mi bylo 10... Jsem v Olomouci rozený a táta dělal na železnici - takže jsme jezdili na Slávinku vláčkem. Nebyl internet, proto jsem vděčný za Slávistické noviny a Vaši práci Alanore. Jen podle mne šetříte devítky a desítky, asi na LM... Věřím, že příští rok budeme LM hrát...

  17. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Sherudan     před 4 lety 28.11.2020 11:10 |  
    2 1

    Všiml jsem si jedné věci: všichni naši hráči obdrželi v hodnocení 2x jedničku (jen Ondra Kolář 1x1 a 1x2). Pevně věřím, že se tu neusadil nějaký troll od RB, takže předpokládám, že za to mohou dva zřídkaví hodnotitelé, kteří chtěli všem dát nejvyšší hodnocení a domnívají se, že nejlepší je 1. Tomu by nasvědčovalo i to 1 + 2 pro Koliho - za tu chybu, kterou udělal, dostal od jednoho "horší" známku 2.
    Nešlo by nějak zřetelněji vysvětlit pravidla známkování? Nebo je nutné brát takovéhle omyly jako kolorit? Jaký na to máte názor?


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2020 11:16) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    starec     před 4 lety 28.11.2020 11:13 |  
    1 4

    Alanore, dík za pravidelná hodnocení hráčů. Vyhlížím je, rád čtu, nekomentuji.
    Ke čtvrtku za sebe přidávám:
    Olayinka – odorovaný, podle mne spíš ale za umělecký dojem a důležitý gól. Často zbytečně ztrácel míče, zakládal tím akce soupeře.
    Bořil – s nevůlí sleduji příspěvky diskutujících, posazujících ho na lavičku. Jakkoliv uznávám fotbalovou šikovnost Oscara, připadá mi ale pro takovéhle zápasy křehký, tuto křehkost nahrazuje často nevybíravými fauly, v záloze, no prosím, ale v obraně hrozí fatální následky. Potěšilo mne tedy, že Bořil ve fyzicky mimořádně náročném zápase obstál na výtečnou. Na lavičku nepatří, nejsem si jistý ani tím, že by mu vyhovoval post na opačné straně. Z vlastní zkušenosti vím, že pravákovi s potřebně slušnou levou hra na levé straně může vyhovovat lépe.
    JT – dokáže namíchat a motivovat tým sestavený z hráčů, z nichž většina disponuje dovednostmi jen mírně nad průměrem naší ligy. Soupeře, který umí fotbal třeba lépe než my, prostě ulítáme a přidáme-li občas i něco z těch našich menších dovedností, přinese nám to takovou radost jako ve čtvtek. Díky za to.
    Jsem zvědav, jak JT namixuje sestavu proti Brnu. Kvůli nezbytnému odpočinku hráčů, vyčerpaných po čtvrteční bitvě se zřejmě v kádru objeví Stanciu, Provod, Karafiát, Malinský, obávám se že i Tecl a Hovorka. Zůstanou snad Kúdela a Traoré. Musa a ostatní? Těžko říct. Každopádně, věřme že nepřijde to, co bývá po posvícení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

      PetCC     před 4 lety 28.11.2020 11:43 |  
      3 0

      No tak proti Brnu, ovšem neznám aktuální zdravotní stav, by mohli na krajích obrany hrát Oscar a Bořil, ve středu Karafiát a Stanciu, na krajích zálohy Provod a Malínský a v útoku Musa. A možná na dva s Teclem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

        donford     před 4 lety 28.11.2020 12:35 |  
        7 0

        Já bych proti Brnu postavil do brány Stejskala. Moc ran na něj nepůjde, trochu si zachytá v praxi a nechá odfrknout Koláře. Rozhodně bych postavil kluky z lavičky. Jsou plnohodnotní, jen ať hrají. Taky mi štve, že Markovič v Bolce nechytá. Nějak jsme mu s tou výměnou nepomohli.

        • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 28.11.2020 13:09 |  
          3 0

          Za rok budeme nejspíš řešit pozici brankáře.
          Kovář v bráně nepřipadá v úvahu. Markoviče zná náš trenérský tým, ale nemá herní praxi, i když kvůli tomu šel do Mladé Boleslavi, takže výkonnost po dobu hostování moc nahoru nepůjde. K Markovičovi budeme muset přivést ještě jednoho brankáře a pokud by to měl být Stejskal a využijeme na něj opci, tak bychom si ho měli vyzkoušet i v zápasech a nejen na trénincích, protože ani on moc zkušeností také neoplývá. Má 23 let, 14 startů v první lize a 13 v druhé lize.
          V lednu očekávám Markoviče znovu na hostování, ale v jiném klubu... klidně druhá liga, ale musí pravidelně chytat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            fredydj (přítel SN)     před 4 lety 28.11.2020 18:19 |  
            1 0

            nebo Mandous

          • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

            Slawek     před 4 lety 29.11.2020 15:57 |  
            0 0

            Markovič hostuje v Bolce, je v béčku, které nehraje. To mohl zůstat v našem béčku, kde by na tom byl s herním vytížením stejně. Ovšem byl by po ruce a mezi svými.

            • Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 29.11.2020 16:23 |  
              0 1

              Za B-tým má jeden start, přitom odehráli 8 kol... On tam určitě nešel hostovat, aby hrál ČFL. Jenže z nějakých důvodu se jeho hostování nepovedlo a není jediné. U Markoviče mě i děsí to, že ač má Boleslav šestou nejhorší defenzívu, tak prostor krom národní poháru nedostal. Kdyby hostoval v Sigmě, která je aktuálně třetí a má třetí nejlepší obranu, to bych ještě pochopil.
              Bude se na tom muset více zapracovat, aby mladí hráči se kterými do budoucna počítáme se někde zbytečně nezasekli, protože nemají žádnou anebo minimální vytíženost.
              Radši ať hrají v horším týmu, kde by to na nich mělo stát a tím se otrkají, než aby byli v silnějším týmu, kde budou pouze s A-týmem hostovat.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    Lunaris     před 4 lety 28.11.2020 21:24 |  
    1 1

    Včera top výkon, to byla fakt klasa srovnatelná se zápasy v pohárech v předešlých letech. Kúdela byl všude, kolik toho přerušil včasným vystoupením. A takto by se dalo pokračovat snad na všechny hráče. A běhalo se, žádné ulejvání, prostě pastva pro oči.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Nice - Slavia 1:3

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 29.11.2020 10:27 |  
    3 3

    Koli to má za šest a ostatní osm devět, čtyřka u Koliho je úplná hloupost.