Aktuality z médií

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    visitor23 (přítel SN)     před 4 lety 26.11.2020 10:00 |  
    9 2

    Je vidět, že ten vliv neměl moc velký, když nás i přesto nakonec pískal Ardeleanu. Nadpis vypadá hůř, než je realita. Pokud by se potvrdilo, co tam říká, tak chtěl jen, aby se pískala rovina, protože vůči Ardeleanovi byla značná nedůvěra....

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      Dennis     před 4 lety 26.11.2020 10:39 |  
      3 9

      Tak teď hlavně jestli třeba nenabízel něco, když nás pískat nebude... Trochu to ovlivňováním delegace rozhodčích smrdí...

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        carevitchando     před 4 lety 26.11.2020 11:15 |  
        5 1

        V českým fotbale to smrdělo a bude smrdět vždycky. Nevěřím nikomu a ničemu, je to džungle a silnější pes prostě mrdá. Tak to bohužel je a na všech úrovních.

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      kondorr     před 4 lety 26.11.2020 12:31 |  
      4 5

      Je zajímavý sledovat jak fanoušci vidí článek po svém slávista v tom vidí že o nic nešlo že jenom chtěl pískat rovinu a z druhýho břehu maj taky jasno všechy uspěchy Slavie jsou kvůli tomu a hned vrátit všechny tituly :)

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        Dennis     před 4 lety 26.11.2020 12:41 |  
        5 7

        Tak když nesouhlasíš s delegací rozhodčího, můžeš to řešit nějak ofiko, standardní cestou. Volat Berbrovi, který delegaci formálně nedělá, úplně standardní cesta není, no.

        • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

          kondorr     před 4 lety 26.11.2020 12:49 |  
          8 0

          To je pravda jenže on tomu všemu prostě šéfoval tak se volalo přímo němu. Doufám že se ten připad časem zveřejní to budou nejspíš všichni čumět kdo všechno v tom jel.

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        Ondráš     před 4 lety 26.11.2020 13:04 |  
        3 4

        Být to opačně, chováme se stejně jako teď Rumuni. Fakta jdou stranou, rozhoduje zásadně klubová nenávist;)

        • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

          dalislavista     před 4 lety 26.11.2020 16:30 |  
          6 0

          No já bejt na druhý straně, tak držím hubu, protože to, co předvedli s Královcem v Liberci, je úplně jiná liga...

  2. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Komix     před 4 lety 26.11.2020 10:13 |  
    6 0

    Hodně zajímavý rozhovor. V českým fotbale je fakt nezvyk být takhle otevřený a dostat sama sebe pod tlak. Jen doufám, že Nezmar ví, co dělá a že se nikdy pod tu šedou zónu nedostal...

  3. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Qope     před 4 lety 26.11.2020 10:15 |  
    3 0

    Hezky otevřený rozhovor, lidé zase o trosku můžou nahlídnout do vecí, který třeba tolik nikdy neregistrovali. A jsem fakt zvedav, jak to s naším ceským fotbalem dopadne, ta Šmícova výzva není zatím moc vyslyšená ...

  4. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Jarda66     před 4 lety 26.11.2020 11:53 |  
    8 2

    Bohužel, takhle to funguje všude. Ardeleánu je Plzeňák jak poleno. Ani se nedivím, že se chtěl ujistit, jestli nás nezařízne.

    Ono je to napříč soutěžemi. Já osobně hraju 3. třídu na Kolínsku a kolikrát už ve čtvrtek na tréninku se dozvíme, že v sobotu nemůžeme vyhrát a cíl je, aby se nikdo nezranil a nenechal vyloučit. Je to hodně smutná realita, ale je to tak.

    Je pravda, že kdy jindy s tím začít něco dělat, než teď. Budu klukům, co se do toho pustěj, držet palce, jak to jenom jde.

  5. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    witty13     před 4 lety 26.11.2020 12:00 |  
    16 3

    Nezmar je otevreny, protoze vi, ze na nej nikdo nemuze. Uplne presne ten rozhovor slysim.
    Nezmar: Dobry den Romane, jak se mate?
    Berbr: Dobry den Honzo, znate to, nekdy je lip a nekdy hur, trosku me tam na Slavii stvete, chtel bych videt Plzinku na cele.
    Nezmar: To je to proc volam, co ten Ardeleanu na Olomouc?
    Berbr: Co by?
    Nezmar: A dyt vy vite, nekolikrat jsme s nim tady na Slavii nemeli dobrou zkusenost.
    Berbr: Ale tak Honzo, dyt vite ze ja nemam s komisi rozhodcich nic spolecneho, s tim ja nemam nic spolecneho a nic s tim neudelam.
    Nezmar: No neverim ze nekdo jako vy by nevedel co s tim. Proste jen volam abych se ujistil, ze se na nas nekona nejaka leva a vse bude fair-play.
    Berbr: To vite ze bude, copak nekdy nebylo?
    Nezmar: Tak myslim ze oba vime svy. Nerad bych vam a komisi volal po zapase se stiznosti.
    Berbr: Tomu rozumim, nemusite mit obavy.
    Nezmar: Tak diky, mejte se a sportu zdar.
    Berbr: Vy taky, a fotbalu a Plzni zvlast!


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2020 12:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      Leksel     před 4 lety 26.11.2020 12:31 |  
      8 2

      Je něco nepředstavitelnýho, když se v naší lize musí člověk ujišťovat, že se na něj nechystá nějakej zářez a bude se pískat rovina. V západních ligách něco nemožnýho, tam si to nikdo nelajsne, ptz ví, že by to byla jeho konečná. To je možný jen v prohnilých ligách našeho typu. Hlavní kápo je sice odstavený, ale svý nitky a lidi tady furt má, takže proces odbahnění nebude jednoduchej.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2020 12:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        kondorr     před 4 lety 26.11.2020 12:37 |  
        2 0

        U nás je to takovej zvyk, ale korupce bude všude někde větší někde menší naposled proběhnul zátah v Německu ve fotbale jsou moc velký prachy na to aby se hrála rovina.

        • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

          Leksel     před 4 lety 26.11.2020 12:44 |  
          3 0

          Nejsem zase idealista, jistě i na Západě je vůně peněz mocná a "inspirativní", takže pokusy o snadný zisk tam jsou taky, ale ty kauzy se aspoň odhalí a vinici potrestají, to u nás to bylo vždy pod pokličkou a bylo to jen v rovině veřejnýho tajemství.

          • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

            Sherudan     před 4 lety 28.11.2020 11:37 |  
            1 1

            Jistě... Pokud v nich teda nejede ten "správný" kandidát na presidenta. To si pak všichni ti pokrokoví aktivisté zakryjí oči i uši.

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        witty13     před 4 lety 26.11.2020 12:43 |  
        8 1

        Ale tak u nás je to všude, ne jen ve fotbale. Problém bych viděl v tom, že většině lidí to vyhovuje a nevadí jim to (obecně), ačkoli na to, že se to děje jinde nadávají (politika, fotbal). Je tu prostě zažitý, že za službu se něco nese, i když je třeba ta služba, taková, na kterou má ten dotyčný nárok i bez nějakého "dárku". Tahle forma klientelismu je ve všech odvětvích. Prostě jako Češi jsme takoví. Klidně si zvolíme Babiše, kterej se všem směje do ksichtu, Zemana, s Mynářem a Nejedlým, kteří korupci a klientelismus produkují ve velkém... Ale není to nic jiného než obraz společnosti, jejímž základem je "něco za něco". Chybí tu morálka dělat věci tak, jak se má, protože mi to ukládá popis mojí pozice/zákon nebo alespoň svědomí...

        • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

          Leksel     před 4 lety 26.11.2020 12:50 |  
          8 2

          Ano, s tím souhlasím, česká morálka je po 40 letech devastace společnosti a vztahů zcela prohnilá.

          • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

            witty13     před 4 lety 26.11.2020 12:53 |  
            5 1

            za mě je jediná cesta začít u sebe. Proto nenávidím takové to české nošení kávy, čokolády, chlebíčku, flašky atd. na úřady, k doktorům a podobně. Nedejbože lidi s obálkami...

            • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

              kondorr     před 4 lety 26.11.2020 12:57 |  
              5 1

              Tak párkrát sem na uřadech už byl , ale flašku bych spíš použil tak že bych ji někomu rozmáznul o hlavu :)

              • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

                witty13     před 4 lety 26.11.2020 13:13 |  
                3 0

                Moje řeč :-)

            • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

              JS (přítel SN)     před 4 lety 26.11.2020 13:39 |  
              6 5

              Souhlas. To je šílený poškozený vnímání veřejný služby jako osobní. Socík se na nás podepsal fakt hrozně. Nejhorší je, že lidi v tom jsou ještě furt zvyklí fungovat a ještě nějakej čas budou, protože tyhle manýry se předávají z generace na generaci.

  6. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    japoko     před 4 lety 26.11.2020 12:10 |  
    0 6

    Gaunerství je celej českej fotbal v čele s Kaprligou!

  7. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Ondráš     před 4 lety 26.11.2020 13:15 |  
    5 0

    Až začnou zpívat náčelníkovi nohsledi, to se počitám dozvíme ještě zajímavé věci z fotbalové kuchyně. Nikdo si nemůže být ničím jistej, protože v tý špíně jsou nějakým způsobem namočený všichni:) A hodně z nich tomu chce zase šéfovat, protože oni nic:D

  8. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Monarchie     před 4 lety 26.11.2020 13:20 |  
    12 0

    Rudá bída je silná v zákulisí, Chovanec nikam volat nemusel. Právě naopak, Nezmar už se musel ozvat.

  9. Nezmar

    JS (přítel SN)     před 4 lety 26.11.2020 13:41 |  
    5 13

    No hezky to dokresluje ten jeho odchod z fotbalového světa. Očividně musel dělat něco (špinit si ruce) pro dobro klubu, ačkoliv sám osobně nechtěl. Zajímalo by mě, jak moc v tom systému je namočenej.

    Jak říkají kolegové výše (a i Nezmar sám), je fakt nahovno, že ta klientisticky a korupcí prolezlá společnost se neumí nahodit do módu korektních vztahů na základě smluv a oficiálních procesů. Jak dlouho ta očista může ještě trvat? Fotbal a politika jsou v tomhle dva úplně stejné světy, v obou dvou Češi zatím strašně selhávají...

    • Re: Nezmar

      MIKr.8     před 4 lety 26.11.2020 14:38 |  
      10 2

      Já teď řeknu něco, za co to strašně schytam... Přestaňme si hrát na to, že tam nahoře (ve fotbal i v politice) jsou samý svině, zatímco někde dole je to křišťálově čistý. Já hrál pár let hokej na amatérský úrovni a mam spoustu kamarádů ve fotbale od nejnižších soutěží až po divizi. A bohužel musim říct, že podvádění, korupce a klientelismus jsou úplně všude v těhhle sportech od mládeže až po dospělý. Někdy jsou to malý a komický věci, jako že v amatérce si nikdo moc nedělá hlavu s tím, že načerno nastoupí hráč z mnohem vyšší soutěže, i když by vůbec hrát neměl, přes to, že rozhodčí dostane pytel brambor a kus divočáka, když se den před zápasem přijede podívat na "nezpůsobilý hřiště" ( opravdu jsem to zažil, že na vsi měli v sobotu pouť, v neděli měli hrát, tak se domluvili se sudím, že se to odloží kvůli podmáčenýmu hřišti, protože by se nesešli). A to se bavíme o soutěžích, kde fakt vůbec o nic nejde. Co teprv soutěže, kde už musíš počítat s tím, že když sestoupíš budeš jezdit do nejrůznějších prdelí po celým kraji (paradoxem je, že u nás když hraješ krajskej přebor jedeš maximálně 50 km, zatímco když sestoupíš do I.A třídy, jezdíš i 80).
      A takhle je to všude. Nejde o to, jaká škoda tim vzniká (někdy žádná), nebo kdo tim trpí. Je to o tom, že všichni jsou tak nějak zvyklí, že se prostě nehraje fér a berou to jako realitu. A samozřejmě tyhle věci někdo dojednává a zbytek toleruje, takže těch lidí, co mají máslo na hlavě je víc než dost.

      Klidně mi sem napište, kdo hrajete fotbal a ve vašem klubu se nikdy žádná levá neudělala... Nikdy nikdo nehrál načerno, nikdy se nevypustil zápas s mančaftem, kterýmu šlo o záchranu/postup atd. Myslim, že takových moc nebude. A pokud jo, tak jste se s tím určitě potakli z druhý strany - že vás někdo zařízl.

      • Re: Nezmar

        witty13     před 4 lety 26.11.2020 15:30 |  
        2 3

        Ale JS a i my ostatní výše nepíšeme nic jiného. Korupce a klientelismus jdou od nejnižších pater, první liga je jen špička ledovce, obraz morálky společnosti. Jasně, řešit to ve třetí třídě, kde si jdete zahrát pro radost, ne pro výsledek možná nedává někomu smysl - na druhou stranu, proč se i tam tohle děje, když vlastně o nic nejde? Bohužel jsme k tomuto jednání apatičtí všichni, protože v jiné sféře to většina z nás praktikuje také... Obecně mezi klientelismem a "dobrými vztahy" je strašně tenká linie, která je ještě ke všemu v očích jednoho jinde, než v očích druhého..

  10. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Ondráš     před 4 lety 26.11.2020 13:45 |  
    5 0

    Nezmarovi se každopádně musí nechat, že vždycky mluví otevřeně a nenudí:) To musí být pro novináře radost už jen při vymýšlení titulku:)

  11. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    cunak     před 4 lety 26.11.2020 14:13 |  
    10 26

    Jsem rád, že je tento člověk ze Slávie pryč.

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      fps     před 4 lety 26.11.2020 15:01 |  
      0 16

      jojo, a doufám že doopravdy chtěl jen rovinu, doufám že v současnosti už nikdo jemu podobný u nás není

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        Ondráš     před 4 lety 26.11.2020 15:06 |  
        17 0

        Doufám, že je. Bafíci, kteří si umí sjednat rovinu, se cení.

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      cunak     před 4 lety 26.11.2020 17:31 |  
      3 15

      Nemyslím jen tuto kauzu. Začalo to štvanicí na Šilhavku, pokračovalo přes padělanou smlouvu s WHU, vyvrcholilo naprosto nedůstojným odchodem největší legendy Slávie posledních 10ti let. To vše jde v první řadě za panem Nezmarem.

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        Edenjejenjeden     před 4 lety 26.11.2020 18:41 |  
        13 1

        Přesně cunaku ,od tý doby co přišel Nezmar s Trpišovským (prosinec 2017) , tak to jde se Slavií z kopce :-D. Mimochodem v té době Slavia vedená tebou tak adorovaným Šilhavým ztrácela na Plzen nějakých 15 bodů. A vzhledem k tomu ,že mužstvo bylo v té době ve značném útlumu (Astana doma) ,bylo naprosto přirozené a správné že Šilhavý odešel

  12. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Krystof     před 4 lety 26.11.2020 14:31 |  
    18 1

    Pro lepší představu, jak známo, Ardeleanu Slavii i přesto nakonec pískal a rozhodně jí ani nijak v klíčových situacích netlačil.
    1) Neodpískal penaltu po konzultaci s VARem po hodně nejasném zákroku na Hušbauera, což je asi v pořádku, ale s trochou invence si myslím, že ve Štruncákách by se kopalo :)
    2) Již chvíli předtím však hrubě chyboval, když ani nezkoumal MMA Jemelky na Simona ve vápně, čehož si dokonce všiml i deník z PR oddělení klubu z druhého břehu:
    https://tv.isport.blesk.cz/video/5686788/zlata-pistalka-sudi-dukle-proti-plzni-upreli-tutovku-slavia-mela-kopat-penaltu.html
    Pro úplný kontext bych dodal, že se hrálo ani ne dva týdny po brutálním zářezu Slavie v derby v Edenu a to i za přispění VARu (ze kterého byl Franěk tak hrozně zdrcený, komise konstatovala, že taková katastrofa se ještě nestala atd.). A Plzeň mezitím prakticky v každém utkání vyhrávala díky minimálně velmi sporným verdiktům.
    No a do této situace se Slavia dozví, že do posledního zápasu v základní části je delegován obecně známý proplzeňský Ardeleanu... no docela si umim představit, že to na našem vedení nevyvolalo zrovna radost :)

  13. .

    japhy     před 4 lety 26.11.2020 15:45 |  
    19 3

    Tvl, se musím smát. Nás řežou, co pamatuju a zrovna nás si budou brát do huby kvůli rozhodčím. Ještě by do toho mohli namočit Teplice :))

    • Re: .

      puchy     před 4 lety 26.11.2020 16:29 |  
      6 7

      Ale no ták,ty časy jsou snad pryč.Myslím,že posledních pět let si nemůžeme stěžovat.Sice připiskujou Plzni jako dříve sPARTĚ,ale v lize nás rozhodně neřežou.

      • Re: .

        fps     před 4 lety 27.11.2020 12:08 |  
        2 2

        přesně tak

    • Re: .

      mudrc     před 4 lety 27.11.2020 16:58 |  
      2 3

      Pojdme si vypsat zarezy co pamatujes od prichodu inestora z Ciny :-)

      • Re: .

        japhy     před 4 lety 27.11.2020 22:16 |  
        2 2

        OK. Začínáš.

  14. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 26.11.2020 15:49 |  
    13 1

    Podstata toho telefonátu je v tom, že Nezmar skuhral u Berbra, aby Ardeleanu Slavii nezařízl, nikoliv naopak. A Berbr si stejně nedal říct a ignoroval ho, protože taková plíseň by si určitě zařídila výměnu rozhodčího. Nemám obavu, že bychom v něčem nekalém jeli, protože když nás před pár lety řezali sudí, tak jsme začali sponzorovat repre resp. naši majitelé (a nejen ji) a od té doby už po nás nešli (samozřejmě až na výjimky) ...


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2020 16:05) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    ColinSKS     před 4 lety 26.11.2020 18:08 |  
    2 6

    je to divny.ale antislavia jede, tak je to usmevné

  16. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    Dru Zeree     před 4 lety 26.11.2020 19:59 |  
    9 0

    Klid pánové. Bradáčová je ten typ prokurátorky, která vás nechá odposlouchávat i na záchodě, pokud má podezření, že jste v sámošce ukradli rohlík. Takže jestli při těch masivních odposleších a zatýkáních nebyl Nezmar, no tak nic neprovedl a nic na něj nemají. Navíc se to stalo před takovou dobou, takže pokud by v něčem jel, dávno ho mají.

  17. Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 26.11.2020 20:09 |  
    15 3

    Vy kdo tady prskáte na Nezmiče tak víte hovno o českém fotbale,nebo by jste si měli nafackovat.Jestli myslíte že si SKS nepotřebovala hlídat rozhodčí atd.tak asi žijete v jiném světě.Většinou jsme na to někoho měli,třeba v roce 1996 se to hlídalo, celkem známá věc. no třeba to nechcete vědět či se vám vytratila pamět a za Jarolíma to bylo také,jmenovat nemusím není to tak dávno.Mě stačí když Nezmič řekne,že nejel na červenou.Minimálně na tu oranžovou jezdil asi celý český fotbal.Blitky dutohlavů od rudý chátry,která drandila skoro věčně na červenou ,tím se vůbec nemá cenu zabývat.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2020 20:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

      ColinSKS     před 4 lety 29.11.2020 09:14 |  
      0 7

      ty jsi studoval retoriku na jaké škole? já že bych se jí s dětmi vyhnul.

      • Re: Nezmar: Prý jsem v odposleších. Ve fotbale někdy musíte i do šedé zóny

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 29.11.2020 10:23 |  
        6 0

        Víš kam jdi do pr....