Aktuality z médií

Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izraeli

Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izraeli.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    asanin     před 4 lety 03.11.2020 09:18 |  
    2 3

    Jestli byli 3 nakažení včera, tak dnes můžou být klidně další 2... Je to prostě špatný... Předpokládám, že to bude Bořil, Provod, Ševčík... I tak by se dala základní sestava nějak relativně spatlat... Nice taky nebude hrát v plné síle a kromě zraněného Danteho budou nějaké hráče šetřit... V neděli zase hned hrají s Monakem... Sestava by mohla být Kolář - Masopust, Kúdela, Zima, Dorley - Malinský, Holeš, Traore, Stanciu, Olayinka - Musa (Kuchta)... Moc fotbalové krásy to z naší strany nebude, ale třeba nás kluci překvapí...

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      fps     před 4 lety 03.11.2020 09:32 |  
      0 3

      - jestli před EL ještě projdeme dalším testován? tak klidně může přibýt další nakažený
      - bude pak vůbec další testování před víkendovým začátkem ligy? jestli ano, tak to můžou bít další nakažený, pak by se nám ten kádr hodně zúžil
      - Holeš hlavně ne do zálohy, ten má hrát na beku, a v útoku bych raději viděl Tecla nebo Simu

  2. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    pehacko     před 4 lety 03.11.2020 09:37 |  
    5 0

    Tak dlouho se tesime na zacatek ligy a pak se nam to tesne pred tim takhle zesere... to snad ani neni normalni. To je na ty kundy izraelský na žalobu... no a u nas jim to hezky osladit.

  3. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 09:59 |  
    4 1

    Je to teda desna smula, situace v Izraeli byla skandalni, chapu frustraci JT, nicmene casove se mi to nejak nezda..

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 10:28 |  
      5 1

      Naopak to časově přesně vychází - v Izraeli se hrálo předminulý čtvrtek... a inkubační doba je 10-14 dní...

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        ctute     před 4 lety 03.11.2020 10:45 |  
        2 2

        se pletete..., inkubační doba je 5 - 10 dní

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          JS (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 10:50 |  
          1 5

          Z mojí zkušenosti to přesně sedlo na těch 5 dní.

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:03 |  
          6 2

          To je celkem jedno - pokud se hráči nakazili během zápasu v Izraeli (čtvrtek 22.10.), další testování proběhlo před zápasem s Leverkusenem (předpokládám úterý 27.10.), tedy pět dní po zápase, kdy ještě hráči nebyli pozitivní... teď - 11 dní po zápase v Izraeli - proběhlo druhé testování a jsou tři pozitivní .... Podle mého názoru to vychází celkem jasně - i kdybychom brali inkubační dobu 6-10 dní....


          Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2020 11:23) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

            martyni (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 11:43 |  
            1 1

            Jo, pravda, to asi sedi..

          • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

            witty13     před 4 lety 03.11.2020 15:33 |  
            1 1

            Pred Leverkusenem se testovalo ve stredu, a ackoli s nasazenim hracu Beer Sevy take nesouhlasim, hlavne protoze dle toho by mohl hrat jak Holes tak Olayinka, takze pro me to nebyly rovne podminky, tak o nakazeni od jejich hracu se urcite nejedna - protoze to by oni meli nakazenou celou jedenactku. Jde spise o tlak JT na UEFU. Coz je samozrejme hezke, ale zase to konci u jednoho tweetu, oficialni reakce zadna.

            • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 16:10 |  
              1 0

              Počkej - jak "Určitě"? Tak pokud nastupuju proti týmu, který má v kádru tři pozitivní hráče, pozitivního trenéra a další tři hráče nějak na hraně, tak je snad dost pravděpodobné, že když do deseti dnů mám pozitivní test i já, tak jsem to chytl právě tam, ne?

              Po posledním zápase, co jsem odehrál já, nám psal trenér (který tedy občanským povoláním pracuje na hygieně, takže o tom něco ví), že jednomu klukovi, co s námi hraje, se druhý den po zápase udělalo blbě a za další dva dny mu přišel pozitivní test, takže se máme 10 dní více sledovat.... takže nějak předpokládám, že právě těch 10 dní je nějaká hranice, kdy se nákaza projeví u dalších jedinců....

              Teď má v Izraeli hrát Leverkusen, tak uvidíme....

  4. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    novimex     před 4 lety 03.11.2020 09:59 |  
    8 1

    Pokud to tak bylo, Izraelce v Praze otestovat a nepustit na hřiště

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      JS (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 10:51 |  
      8 4

      Jo, já bych se domluvil s pražskou hygienou a udělal to, co zažil Slovan na Faerech. Protože by to těm kreténům z Izraele patřilo. Kontumace a hajdy domů léčit si chřipku.

  5. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    wotlemburg     před 4 lety 03.11.2020 10:30 |  
    4 6

    Proč proboha na celém světě nemají problém napsat kdo se nakazil a samozřejmě u nás se všechno tají. Kdyby to byla kapavka nebo aids nebo lues tak neřeknu půl slova.

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      wimpy     před 4 lety 03.11.2020 10:32 |  
      5 1

      Že by proto, aby nenahrávali soupeři do karet?

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        Ondráš     před 4 lety 03.11.2020 10:57 |  
        1 1

        Bingo!

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        wotlemburg     před 4 lety 03.11.2020 11:23 |  
        3 3

        A proč my bychom nahrávali a ty ostatní nenahrávají? Halt bychom rádi byli evropský klub ale chování máme česky vychcané. Stímhle si reputaci nezískáme.

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          wimpy     před 4 lety 03.11.2020 11:27 |  
          2 1

          Bývalo dobrým zvykem mlžit před soupeřem o vývoji zranění nebo nemoci toho či onoho hráče, aby neměl usnadněnou možnost předpokládat sestavu. Překvapovat soupeře sestavou patří k základním prvkům taktiky snad od počátků fotbalu. Myslíš, že by bylo opravdu dobré tohle naservírovat soupeři jen proto, aby fanoušek nedlel v nevědomosti?

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:31 |  
          1 1

          Kolikrát jsi před zápasem evropského poháru slyšel, že tenhle a tenhle hráč nenastoupí z důvodu pozitivního testu na Covid?

          • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

            wimpy     před 4 lety 03.11.2020 11:33 |  
            1 0

            Občas to u někoho před bulvárem nezakrejou.

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      novimex     před 4 lety 03.11.2020 11:13 |  
      3 1

      Podle nominace do repre to vypadá na Bořila, Provoda a Kúdelu

  6. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    Fido22     před 4 lety 03.11.2020 10:33 |  
    3 0

    Proč máme před zápasem EL už podruhé smůlu? V Izraeli hráče i trenéry psychicky v den zápasu vystresují oznámením, že "dle izraelských hygieniků už zdraví hráči" nastoupí k večernímu utkání, přestože zdraví nejspíš nebyli a taky zápas někteří jejich hráči neudýchali, kolabovali. A teď zase smůla, tři opory základní sestavy (když jde o reprezentanty) jsou nakažení.
    Těžko se bude dokazovat, že se nakazili v Izraeli, zvlášť když už potom nebyli naši kluci na samotkách v hotelu.
    Neskutečná smůla, která je možná víc psychická než že by to náhradníci nezvládli. Ale Karafiát zraněný, Takács není na soupisce. Nemůže ta nesoudná UEFA nám aspoň nechat dopsat tři hráče na soupisku?
    Jestli jsou nakažení dva stopeři, tak bych tam zkusila dlouhána Šímu (Abdallah Sima) už kvůli hlavičkám.
    Jako v době trénování Koubkem tam hrál solidně Škoda.
    Zvládneme to. Slavia oléééé!

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:30 |  
      4 0

      Takhle: Sima je sice vysoký, ale nikdy v obraně nehrál.... v minulém zápase, když brali křeče Masopusta, se na chvilku stáhnul na beka, ale nešlo to, musel se tam přesunout Olayinka.... ono kolikrát nestačí, že má stoper centimetry... je potřeba aby uměl i bránit... :-)

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        Fido22     před 4 lety 03.11.2020 12:05 |  
        4 1

        Jo, já vím. Jsem se smála, už když jsem toho Šímu na stopera navrhovala. Samozřejmě, nemá na tom postu praxi.
        Jen se snažím Trpišákovi poradit :-). Jako půlka fandů tady. Šlo o nadsázku. Věřím, že naši trenéři vykouzlí slušnou sestavu i při takové marodce. Je to pech. A strašná nespravedlnost, že Izraelci mohli hrát i s nákazou. Bych chtěla vidět, jak by takovou výjimku udělila UEFA českému nebo polskému týmu....

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:40 |  
          1 2

          Mně tedy přijde divný, že by zrovna Izraelci měli u UEFY tlačenku.... spíše bych řekl, že to celé UEFĚ bylo buřt právě proto, že hráli proti českému týmu - kdyby takhle měli hrát s německým celkem, tak by asi jednali jinak...

  7. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    Srdcar114     před 4 lety 03.11.2020 11:09 |  
    2 2

    V minulých letech jsme dělali velmi dobré nákupy,letos jsme se soustředili jen na mladé hráče,trenér chce vytvářet nový tým. Dosud se mu všechno povedlo,doufejme,že to vyjde i teď.Nebude to jednoduché a právě teď se to projevuje.Doufejme,že po reprepauze budou všichni zdraví.Ligu národů hrajeme doma.

  8. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:13 |  
    7 0

    A je to celkem jasné - v nominaci repre je pět slávistů, chybí Bořil, Provod, Kúdela....

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      Kulajs     před 4 lety 03.11.2020 11:16 |  
      4 0

      Je to tak. Sestavit obranu bude oříšek. Někdo z těchto? Holeš, Hovorka, Zima, Masopust, Oskar. Můžeme se jen modlit, aby po dnešních testech nebyli další mimo.

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:21 |  
        5 2

        Stopeři Hovorka - Zima.... na pravém kraji Masopust, Malínský... na levém Olayinka, Oscar....
        Poskládat to samozřejmě půjde, ale bere nám to možnosti - paradoxně máme více zdravých ofenzivních hráčů.... Musa, Tecl, Kuchta, Sima, Lingr... teoreticky pět hráčů na jedno místo v sestavě.... v obraně díru jako vrata ... a před sebou soupeře, proti kterému bychom měli ideálně hrát na brejky...

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        damade     před 4 lety 03.11.2020 11:22 |  
        3 2

        řekl bych Kolář - Masopust, Zima, Hovorka, Oscar - Holeš, Ševčík - Malinský, Stanciu, Olayinka - Tecl (kapitán)....

        jak jsme měli v létě 7 dobrejch stoperů, tak teď máme k dispozici 2 a pokud se jeden z nich zraní, tak tam bude muset alternovat Holeš a nebo rovnou Kolář

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:33 |  
          0 0

          To je sice hrozně hezké, ale uvědomme si, že se bavíme o zápase Evropské ligy... a na ní jsme museli odevzdat soupisku čítající nějakých 21 jmen.... logicky jsme na ní tedy šoupli maximálně čtyři stopery, nemělo smysl dávat jich tam sedm na úkor jiných postů... Takže i kdybychom si těch sedm stoperů tady nechali, teď by při zranění Karafiáta a pozitivním nálezu Kúdely hráli Hovorka se Zimou a Takács, Tijany a Frydrych (nebo které další jsi měl na mysli) by na ně koukali z tribuny ....

          Ovšeměli bychom to snazší směrem k víkendovému ligovému zápasu s Bolkou....

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      Ondráš     před 4 lety 03.11.2020 11:30 |  
      0 0

      Kdo normálně zaskakuje místo Bořila?

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        JS (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 11:34 |  
        5 5

        Nikdo, nemá za sebe náhradu. JiT tam zkouší Oscara, ale to prostě není obránce a vážně nechci, aby na to většina fanoušků a realizák přišli tak, že přes něj zítra dostaneme nějakou rychtu.

        Podle mě by tam měl hrát Holeš přes nohu:
        Kolář – Masopust, Hovorka, Zima, Holeš – Nico, Ševčík – Lingr, Oscar, Olayinka – Musa/Tecl/Sima.../(kdokoliv komu na hrotu nebude vadit, že od zálohy moc kloudných míčů nedostane)


        Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2020 11:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          Mikey     před 4 lety 03.11.2020 23:52 |  
          2 0

          Ale tohle bych nedával za vinu vedení, i kdyby tu byl Zelený, tak by se možná ani nedostal na soupisku, navíc hlavní alternativa byl Provod, ale bohužel taky onemocněl, Karafiát je zraněný.
          Kvůli malému počtu odchovanců máme i malý počet hráčů na střídání, ani kdyby Markovič zůstal a Takacs mohl hrát, taky by to nepomohlo. I kdyby například zůstal Kosek, tak nevím, jestli už má na náš tým kvalitu, třeba sám nastoupí ve čtvrtek.
          V minulé sezoně jsme pošty měli zdvojené, ale stejně všechno zvládli Coufal s Borilem.

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        damade     před 4 lety 03.11.2020 11:34 |  
        0 0

        právě že bohužel nikdo

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 11:36 |  
        3 0

        Za kapitána se nezaskakuje.... Loni místo něj hrál na podzim mezi pohárovými zápasy Zelený, na jaře tam na Slovácku hrál přes nohu Holeš.... teď - opět proti Slovácku nastoupil na levém beku Oscar... předpokládám, že tam bude hrát i teď...

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          Ondráš     před 4 lety 03.11.2020 11:59 |  
          0 1

          Asi jsme nečekali, že se může Bóřa někdy zranit, nebo vykartovat:) Trochu blbý. No asi ten přesnoha Holeš, ale ideál to teda není. Maso to na týhle straně neumí, že by hrál Holeš konečně na svém postu?:)

            • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

              Ondráš     před 4 lety 03.11.2020 12:06 |  
              0 0

              Ani nevím, jak mu to tam šlo. Vzadu mám teda obecně radši psy obranáře, než hračičky. No bude to adrenalin:)

              • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                wimpy     před 4 lety 03.11.2020 12:14 |  
                3 0

                Mohli bychom v souvislosti s narozeninami naší milované Slavie protentokrát oživit historické rozestavení 2-3-5 :-)

                • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:19 |  
                  5 1

                  To by asi frantíci čuměli: Kolář - Hovorka, Zima - Ševčík, Stanciu, Holeš - Masopust, Sima, Musa, Lingr, Tecl .... a kdybychom prohrávali, tak Hovorku vystřídá Kuchta a Zimu Alijagič ... a točte se pardálové ... :-)


                  Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2020 12:25) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:17 |  
                1 3

                No tak obecně šlo o to, že my v lize hrajeme víceméně na dva obránce.... oba stopeři jsou roztaženi do stran, mezi nimi diriguje hru s balónem Kolář... a oba krajní becí mají povinnosti hlavně od půlící čáry směrem dopředu.... Slovácko jsme porazili 3:0.... Alanor mu v hodnocení dal sedmičku, ale tady na stránkách jsme ho měli psaného jako levého záložníka v tříobráncovém systému.... ovšem na druhou stranu v grafice před zápasem byl uváděn jako levý bek....

                Zápas v EL proti přednímu týmu francouzské ligy bude něco úplně jiného, než ligový zápas....

            • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

              Fido22     před 4 lety 03.11.2020 12:11 |  
              8 0

              Nemá cenu vzdychat nad těmi, kteří začátkem sezóny přestoupili. Ale přece jen musím. Jeden držák, který zaskočil kdykoliv a za kohokoliv tu byl a nikdy se z pozice věčného náhradníka nepos.... Michal Frydrych. Achjo.

              • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:25 |  
                0 8

                Upozornil bych na to, že soupiska pro EL není nafukovací... když se na ní nedostal Laco Takács, který musel uvolnit místo Simovi, těžko by se tam dostal Míša Frydrych...

                • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                  jiras_     před 4 lety 03.11.2020 13:28 |  
                  5 1

                  On je tam zase Karafiát a upřímně nevidím, v čem je pro nás on nebo Takács lepší, než byl Frydrych.

                  • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 13:41 |  
                    1 3

                    To je celkem jedno, takhle otázka nestála... prostě jsme stáli před úkolem postavit soupisku pro EL, která v našem případě mohla čítat jenom 21 jmen.... takže jsme celkem logicky na ní zařadili čtyři stopery, víc jich nemělo smysl zařazovat, protože bychom museli oříznout ostatní posty.... teď jsme tedy v situaci, že se jeden zranil a druhý má Covid.... i kdybychom si stoperů (nebo hráčů, co mohou na stoperu zaskočit) v kádru nechali deset, tak bychom na soupisku zařadili jenom čtyři a teď bychom byli ve stejné situaci, jenom by během zápasu EL vedle Takácse seděli na tribuně další....

                    Prostě nemá smysl nad kýmkoliv, kdo už v kádru není, vzdychat, protože tak jako se zranil Karafiát a nakazil Kudy se mohl zranit, či nakazit i Frydrych, kdyby na té soupisce byl a do Izraele odjel... není to o tom, že jsme mohli mít o hráče víc...

  9. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 11:44 |  
    4 0

    Hlavně, aby to těma třema pozitivníma skončilo. Nějak se to ještě dá ustát, ale další pozitivní si už moc nedovedu představit. Hlavně že to není Kolář.

  10. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    první rytíř     před 4 lety 03.11.2020 11:51 |  
    2 0

    Tak rozumím tomu tak, že "zatím" Bořil, Kúdela a Provod nebudou k dispozici minimálně 10 dnů...

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      bububu (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 12:24 |  
      2 0

      Ještě, že bude repre pauza...

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        Edenjejenjeden     před 4 lety 03.11.2020 12:29 |  
        2 1

        No hlavně, aby se nám na soustředění repre nenakazili další ....

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          bububu (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 14:51 |  
          3 0

          Upřímně bych na repre hráče nepouštěl - stejně už o nic nejde (v Lize národu už nesestoupíme ani nepředeženeme Skoty). TÍm spíš, že hned po repre pauza nás čekají klíčové zápasy v EL.

  11. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    carevitchando     před 4 lety 03.11.2020 12:26 |  
    9 0

    Následek skandálního rozhodnutí izraelských úřadů posvěcený UEFOU. Samozřejmě, ti kluci se mohli nakazit kdekoliv, ale zapadá to do sebe celkem pěkně.

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      Leksel     před 4 lety 03.11.2020 12:34 |  
      6 0

      To, že ty izraelský hráči, který nastoupili, měli negativní test, nic nezaručuje, ta skutečná neinfekčnost nějakou dobu trvá, takže roznášet to klidně mohli a taky nejspíš roznášeli. Rozhodnutí UEFA, která jim povolila nastoupit, je skandální.

  12. Testy

    pinochet     před 4 lety 03.11.2020 12:34 |  
    3 0

    Tak snad na testy po příletu budou muset i hráči Nice, kteří s Beeševou hráli před týdnem. Třeba jim taky řádně prořídne sestava.

    • Re: Testy

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 12:37 |  
      3 4

      To je právě to.... ta nemoc má nějakou inkubační dobu - nám taky neprořídla sestava hned na příští zápas, ale až o týden později.... takže je naopak pravděpodobné, že ti, kteří se teoreticky nakazili v zápase s Beer shevou budou mít teď ještě test negativní (podobně jako ti tři naši před zápasem s Leverkusenem) a pozitivní test budou mít až za týden, kdy se ovšem EL nehraje...

      • Re: Testy

        puchy     před 4 lety 03.11.2020 13:30 |  
        3 10

        A co kdyby se nenakazili v Izraeli chytrolíni?Klucí už nebydlí na hotelu,tak to holt někdo dotáhl. Jára vždycky hodí do éteru nějakou zhrzenou doměnku a Vy jste jako stádo....

        • Re: Testy

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 13:34 |  
          6 4

          Protože to přesně vychází.... inkubační doba je okolo deseti dní.... a kde byli naši hráči před deseti dny?

          • Re: Testy

            puchy     před 4 lety 03.11.2020 13:45 |  
            0 3

            Inkubační doba je až 10 dní,ale drtivá většina lehne do týdne.Uvidíme jak dopadnou v Nice za týden...

            • Re: Testy

              wimpy     před 4 lety 03.11.2020 13:48 |  
              4 0

              Drtivá většina, zvláště v tomhle věku, je bezpříznaková nebo s lehkými příznaky, to znamená, že nelehne vůbec.

            • Re: Testy

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 13:53 |  
              4 0

              Ti hráči nelehají - většinou mají bezpříznakový průběh a na nákazu se přijde až při testování před dalším zápasem... proto ti tři naši nebyli pozitivní před Leverkusenem (testy pět dní po zápase v Izraeli) a přišlo se na to až 11 dní po zápase při dalším otestování....

              je dost pravděpodobné, že na případně nakažené hráče Nice se nemusí přijít vůbec, pokud si v repre pauze neudělají testy....

              A to nemluvím o tom, že Nice necestovalo do Izraele, ale hrálo se ve Francii, tudíž byl zápas v dikci francouzské hygieny a ta by určitě hráče hostí s pozitivním testem do zápasu nepustila.... Tohle prostě zkusili na nás, protože hráli doma a tak tvrdili že se řídí domácí hygienou, která je přesvědčena, že člověk po 14 dnech karantény již není nakažlivý a to i když má pozitivní test.... A UEFĚ to bylo celkem buřt...

              Připomíná, že v kádru Beer shevy byli tři pozitivně testovaní hráči plus trenér...

              • Re: Testy

                Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 14:37 |  
                3 0

                Hapoel měl tehdy před utkáním se Slavií těch případů covidu ještě víc, pozitivní byli Rahamim (brankář), Taha (stoper) a Josué (ofenzivní záložník), plus trenér Abukasis a sportovní ředitel Barda. A ještě tři další hráči byli tehdy na hraně covidu – defenzivní záložníci Bareiro a Keltjens, plus střední záložník Madmon. Takže toho měli požehnaně a celkem se ani není čemu divit, že to velmi pravděpodobně roznášeli dál.

                • Re: Testy

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 14:39 |  
                  0 0

                  Tak já bral ty potvrzené... ty na hraně už ani ne...

                  • Re: Testy

                    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 14:47 |  
                    2 0

                    Jasně, ale když má někdo hraniční hodnoty, tak to není jen tak, buď už tu nemoc prodělal nebo má na ni náběh, ale určitě bych je taky zařadil mezi rizikové. No, ale co už si dneska pomůžeme, ti naši tři kluci si aspoň trochu "odpočinou" a Nice porazíme i bez nich.

                    • Re: Testy

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 14:50 |  
                      0 0

                      Copak Nice... já se obávám spíše víkendového utkání s Boleslaví... přeci jenom nám to značně ubere možnosti rotování sestavy... a kvůli represrazu budeme hrát po dvou dnech...

                      • Re: Testy

                        hiker42     před 4 lety 03.11.2020 15:02 |  
                        2 0

                        Bude nachystanej čerstvej Laco Takacs :)

                        • Re: Testy

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 15:26 |  
                          1 0

                          To jediné mě uklidňuje ;-)

                          • Re: Testy

                            Papol     před 4 lety 03.11.2020 19:30 |  
                            0 0

                            Laco není na soupisce, takže bude fandit z tribuny

                            • Re: Testy

                              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 20:14 |  
                              1 0

                              Bavíme se o víkendovém zápase s Bolkou.... ;-)

                      • Re: Testy

                        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 15:03 |  
                        1 0

                        To bude v pohodě, hráči jsou trénovaní na styl neděle – čtvrtek – neděle a teď hráli jen po týdnu, navíc každý radši hraje zápasy, než trénuje. A další věc, je celkem jasný, že ostatní mužstva (bez tří v EL), teď měsíc vůbec netestovala, aby ušetřili peníze, takže je otázka, kolik lidí jim vyplave jako pozitivních …
                        P.S.
                        A s tou vytížeností našich kluků v repre to taky nebude nijak horké, Kolář a Hovorka hrát moc nebudou, záloha je dost nadupaná "cizinci", takže Holeš a Ševčík základ asi taky ne, možná během zápasu naskočí, křídel tam tolik není, takže největší šanci má asi Masopust. Podle mě budou nejvíc vytížení naši kluci z repre „21“ Zima a Lingr.


                        Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2020 15:18) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Testy

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 15:26 |  
                          0 0

                          Tak zase nás čekají snad tři zápasy... V Německu a doma s Izraelem a Slovenskem.... tak snad alespoň do repre zápasů pošlou Izraelci hráče bez pozitivních testů... zvláště když se hraje u nás

                          • Re: Testy

                            Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 03.11.2020 15:34 |  
                            1 0

                            To bude v pohodě, já mám jedinou obavu a ta se týká dnešního testování UEFA, až tímhle projdeme v pořádku (samozřejmě bez těch tří), tak už máme to nejhorší za sebou. Po repre pauze už by měli naskočit Bořil, Kúdela, Provod a snad i Karafiát.

                        • Re: Testy

                          Papol     před 4 lety 03.11.2020 19:27 |  
                          0 0

                          Mňo, s tím trénováním jsi nejsem tak jistý, viz naše hra bez pohybu a běhaní, jak je zvykem. Máme nové hráče, kteří nemají natrénováno...A konečně repre, o čem to v současné době je? Nemá to tu šťávu a vůbec bych se nedivil, kdyby Slavia do repre hráče nedala. Jednou hraje silný tým a je to na houby a podruhé béčko, a je to na nic....

          • Re: Testy

            witty13     před 4 lety 03.11.2020 15:42 |  
            1 6

            Karle vubec ti to nevychazi, nakaza se v drtive vetsine (cca 85%) projevi mezi 4-7 dnem od kontaktu, pozitivni test (PCR) uz muze byt ale klidne 2-3 den od kontaktu. Uz jsem sam byl na trech testech, kdy jsme mel trikrat kontakt s nekym nakazenym... proste ta nakaza neni z Izraele, to by byli nakazeni uz pred Leverkusenem. Proste to jeden z tech tri nekde chytil a zanesl do kabiny. Vytahovani Izraele je pouze tlak na UEFU, ktera musi sjednotit pravidla

            • Re: Testy

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 15:58 |  
              6 1

              Já si to nemyslím - samozřejmě jsme to neměl a i kdybych to měl, tak bych asi na sobě netestoval, jestli jsem měl nějaké příznaky, nebo byl dokonce pouze pozitivní po třech dnech, nebo deseti....

              jako každý vycházím z dostupných informací, takže když si do Google zadám "Covid 19 - inkubační doba", vyběhne na mě pár článků, které se tak nějak shodují v tom, že Inkubační doba se pohybuje mezi 1 až 14 dny, nicméně obvyklá doba od setkání se s nakaženým do prvních příznaků je 5 až 6 dní.....

              Z toho mi vyplývá, že pokud budu mít jedince, kteří budou bezpříznakoví (ty většinou odhalí testování celého mužstva, člověk, který pocítí příznaky bude okamžitě separován od mužstva a testován bokem), tak klidně mohou mít pátý den od nákazy negativní test a jedenáctý den pozitivní....

              Jako ano, nemáme důkaz - ale přeci jenom když hraješ proti týmu, který má tři pozitivní hráče a trenéra... a za deset dní máš pozitivní test, tak je to určité vodítko....

              Jako já uznávám, že jde o první dojem, který může být mylný, ale většinou se člověk zaměří tím nejpravděpodobnějším směrem...

              To máš podobné jako s kyanidem v Bečvě.... jako člověk váhá ukázat na jednoho viníka bez důkazů, když u té výpustě sídlí více firem.... ale přeci jenom je tak nějak pravděpodobnější, že za tím bude stát chemička, která nedávno čerpala dotaci na linku odbourávající kyanid, než autoservis, nebo překladiště...

              Nebo jak říkali v Zeměploše: když doma o půlnoci narazíte na frajera se škraboškou.... může to být člověk, který zabloudil cestou z maškarního, ale větší pravděpodobnost je, že to asi bude zloděj...

              • Re: Testy

                pehacko     před 4 lety 03.11.2020 16:01 |  
                2 0

                Ma pravdu předseda!

              • Re: Testy

                witty13     před 4 lety 03.11.2020 16:51 |  
                0 4

                Jenze ten duvod proc to na 99% nepochazi z izraele je ten, ze my jsme sedm dnu po Beer Seve byli negativni. Testy odhalily nakazene az kvuli repre, a jak jsem psal uz nize, u tebe sice muze propuknout nemoc v dobe od 1-14 dnu, nejcasteji mezi 4-7, ale na testech by to bylo videt uz 2-3 den - a my meli minulou stredu (sedmy den od kontaktu) testy negativni. Ja mam zza sebou tri testy, tri karanteny, kdy jsem byl v kontaktu vzdy mezi 6-8 dny od pozitivniho testu ( tedy cca 5-7 dnu od priznaku toho dotceneho - samozrejme nevim jak dlouho od nakazy) a vzdy ok, ale kolegove z prace, kteri byli v kontaktu jeste o jeden vice to chytli v 2/3 pripadu, a ti co byli v kontaktu tri dny pred priznaky to chytli vsichni... takze abychom to po sedmi dnech nemeli, a po deseti ano, tak si myslim, ze nakaza je nekde mezi Leverkusenem a vcerejsimi testy... odpovida to i statistikam. Kdyby tam nebyl ten test pred leverkusenem, tak mas samozrejme pravdu, ale ten to podle me vyvraci

                • Re: Testy

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 16:58 |  
                  3 0

                  Jenomže ono to nebylo po sedmi dnech, ale po pěti.... Pokud se před Nice testuje dnes - tj. v úterý, tak se před Leverkusenem testovalo také v úterý... a to je pět dní po zápase v Izraeli... Podle mého názoru to tak může být a ukazuje na to i fakt, že pozitivní jsou právě hráči, kteří v Izraeli odehráli celý zápas... Kdyby to někdo přinesl po Leverkusenu do kabiny, tak měl by to i někdo, kdo tam seděl na lavičce a do zápasu vůbec nezasáhl....

                  • Re: Testy

                    witty13     před 4 lety 03.11.2020 17:07 |  
                    1 3

                    Testovalo se ve stredu pred Leverkusenem. Proc tento tyden uz v utery nevim, podle me to souvisi s reprezentaci (mozna?) a uz ctvrtek musis zapocist jako den, patek je uz druhy den. Proto rikam 7... ale tak stejne je to jedno. Ze hraci beer sevy hrali je spatne tak jako tak, protze tj dvoji metr - nam chybel minimalne Holes, ktery by dle tech kriterii nastoupit mohl...

                    • Re: Testy

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 17:29 |  
                      3 0

                      To si taky nemyslím - hráči Beer shevy mohli dle jejich hygieny nastoupit, protože už prodělali čtrnáctidenní karanténu a dle jejich názoru už tedy nebyli infekční, přestože testy na Covid měli pořád pozitivní.... Holeš podle jejich kritérií nastoupit nemohl, protože měl za sebou snad teprve 10 dní karantény... byl pozitivní po zápase reprezentace - shodou okolností právě v Izraeli - který se hrál 11.10. Na stránkách SKS se tahle informace objevila 12.10. a zápas s Beer shevou se hrál 22.10.

                      Takže právě podle kritérií izraelské strany mohli nastoupit jejich hráči a Holeš ne....

                      Jinak zápas s Beer shevou se hrál od sedmi večer, skončil v devět - takže těžko započítávat ještě čtvrtek jako celý den, když ke kontaktu došlo tři hodiny před půlnocí... testy se naopak dělají ráno, aby do večera byl výsledek...
                      Proto maximálně 6 dní a víc ani o píď :-)

                      A pokud se nepletu, tak beka s pozitivním testem po jednom sprintu s Teclem málem křísili a do druhé půle už nenastoupil.... takže bych řekl, že minimálně jeho výkon musel být tím onemocněním dost ovlivněn...

                      • Re: Testy

                        witty13     před 4 lety 03.11.2020 20:03 |  
                        0 3

                        Ok, pristoupim na 6. I tak by na PCR testech ta pozitivita musela byt videt uz ten sesty den. Nebo by byly hranicni. Ja nevim jestli nekdo z vas tady vi jak to vypada, ale defakto se tam mnozi ta kultura z vyteru a zbarvuje se urcita oblast gelu, ktera pusobi jako skala, zleva do prava... a podle toho kam az to dobehne se urcuje pizitivita/ negativit... pokud byli nakazeni v zapase, tak diky tomu vydeji energie, stresu z cestovani by to sesty den videt bylo, zatim si stojim

                        • Re: Testy

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 20:13 |  
                          2 0

                          Tak je možné, že se právě tihle tři těm hraničním blížili ale pokud nebyli za hranou, tak to prošlo.... stejně tak třeba Provod v tomhle zápase předvedl nejhorší výkon za poslední dobu, což také mohlo signalizovat blížící se problém.. a upřímně i Béřa už odehrál výraznější zápasy...

                        • Re: Testy

                          pethead (přítel SN)     před 4 lety 04.11.2020 16:32 |  
                          2 0

                          Není to tak úplně pravda. Inkubační doba covid‑19 je skutečně 2–14 dní (s mediánem 5,7) s tím, že v průběhu infekce se virus detekuje 1–3 dny před nástupem příznaků. Virová nálož SARS‑CoV‑2 dosahuje vrcholu v době nástupu příznaků. Je tedy nejen možné, ale i poměrně běžné, že 7 dní po nákaze PCR test žádnou pozitivitu neukáže...

                          Druhá věc je, jaká je pravděpodobnost, že bude u všech třech hráčů právě takovýto (z hlediska statistiky menšinový) průběh.

                • Re: Testy

                  wimpy     před 4 lety 03.11.2020 17:00 |  
                  3 0

                  A jsi si jistý, že se používají stejné testy?

                  • Re: Testy

                    witty13     před 4 lety 03.11.2020 17:03 |  
                    0 2

                    Pcr test funguje stejne, kulturu ze steru das do masiny a koukas jestli se tam neco namnozi, pripadne kolik toho je

        • Re: Testy

          wimpy     před 4 lety 03.11.2020 13:35 |  
          6 2

          Máš pravdu, desetiprocentní šanci, že to nechytli v Izraeli, nemůžeme vyloučit. :-)

        • Re: Testy

          Papol     před 4 lety 03.11.2020 19:03 |  
          3 1

          Chytrolíne, je zajímavé, že fotbal, jako kolektivní sport je dáván za příklad, jaká má opatření kvůli korona s uvolňováním kolektivních sportů. Takže si myslím, že Slavia je dodržuje. Samozřejmě, je možné, že nákaza je z venku, viz Oly a H. Pravidla dodržují tam bych to asi viděl na tu Sevu.

  13. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    p!erreCORE     před 4 lety 03.11.2020 16:14 |  
    2 1

    Ja to tu naznacoval uz pred zapasem v Izraeli. Nemeli jsme nastoupit. Trd otazka. Co by se delo? Byla by jednoznacna kontumace pro nas nebo by se to resilo dal? Preci jen bezpeci a zdravi na prvnim miste. Dikyza nazory

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 16:29 |  
      2 0

      Pokud to UEFA povolila... tak by to asi byla jednoznačná kontumace proti nám.... a ještě mastná pokuta...

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        Leksel     před 4 lety 03.11.2020 18:48 |  
        5 1

        Teďka ale máme v ruce argument, že s pravděpodobností hraničící s jistotou se nám právě v Izraeli nakazili 3 hráči, takže pokud by se něco podobnýho ještě opakovalo, tak odmítáme stejný hazard znovu podstoupit, vážená UEFO.

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 20:07 |  
          0 0

          No obávám se, že pokud i přes tuhle naší zkušenost další zápas v podobných podmínkách UEFA povolí, tak stejně nastoupit budeme muset....

          • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

            Leksel     před 4 lety 03.11.2020 21:05 |  
            0 0

            Můžeme se jasně ozvat, že už proti Izraeli jsme měli vážné obavy, ale respektovali jsme stanovisko UEFA a nastoupili jsme, nicméně naše obavy se naplnily a odnesli to 3 hráči. Z těchto důvodů vás žádáme o revizi vašeho rozhodnutí povolit uvedený zápas. Jde nejen a hlavně o lidské zdraví, ale i případný vážný zásah do naší sestavy pro následující nabitý herní program. Žádáme o racionální posouzení této věci a věříme, že naše obavy sdílíte, uznáte a inkriminovaný zápas odložíte.
            Sincerely
            Mr. Leksel on behalf of the president of SK SLAVIA PRAHA Jaroslav Tvrdik
            "Stronger together!"

            • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 21:28 |  
              0 0

              Jako rozumím tomu... ale musíme se zvat teď, že jako do budoucna na tohle upozorňujeme... ne až v okamžiku, kdy bude před námi další zápas a soupeř na tom bude tak jako Beer sheva...

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        Papol     před 4 lety 03.11.2020 18:56 |  
        5 0

        UEFA to může povolit jen na základě doporučení izraelské hygieny, která problém neviděla, a přitom jsou tam tak přísná opatření. Vůbec tomu nerozumím, jak mohla dát zelenou hráčům, kteří jsou nakažení včetně trenérů. Je to prostě výsměch viz. kauza Slovan, atd....

        • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.11.2020 20:09 |  
          3 2

          Taky tomu nerozumím a štve mě to od první chvíle, co se ukázalo, že Hapoelu pozitivně testovaní hráči se normálně připravují an zápas pod vedením pozitivně testovaného trenéra...

          Blbý je, že pokud nebudeme mít UEFU na naší straně tak se obávám, že jí nemůžeme říct: milá UEFO, my nehrajeme a kontumuj to pro nás....

          • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

            japhy     před 4 lety 03.11.2020 20:45 |  
            0 0

            To bude jak naše hygiena. Opakované testy nee, a když po asi 10 dnech nemáš příznaky, jsi volnej. Jak to jde ale dohromady s podmínkami UEFY netuším. Na všechno jsou jak psi a najednou anarchie.

  14. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    zeleznik2     před 4 lety 03.11.2020 18:28 |  
    0 1

    Bořil, Kúdela a Provod. Po reprezentaci se můžou nakazit Masopust, Hovi, Kolář, Ševčík nebo Holeš. A je vymalováno.

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      Mikey     před 4 lety 03.11.2020 23:02 |  
      2 0

      Holeš snad bude mít protilátky. Ale berte to pozitivně, aspoň budeme mít skoro polovinu sestavy promorenou, tzn. že by se už neměli nakazit, což se při nabitým programu ve zbytku podzimu bude hodit. Navíc si aspoň Bořil, Provod a Kúdela odpočinou. Na Borilovi i Provodovi se to už trošku podepisovalo a jejích výkony nebyly moc dobrý. Snad budou po 10 dnech negativní a na konci příštího týdne nastoupí opět do přípravy.

      • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

        kjandourek (admin)     před 4 lety 04.11.2020 11:41 |  
        3 0

        Ono je otázkou, jestli jejich výkon v posledním zápase již nebyl ovlivněn tím, že v sobě měli začátek toho onemocnění...

  15. Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

    p!erreCORE     před 4 lety 03.11.2020 18:57 |  
    0 0

    Ja si myslim, ze tohle melo prijit driv. Rict. UEFA. Je vymalovano. A starej se. Ja metvrdim, ze to nasi kluci dostali v Izraeli, ale atojim za tim, ze jsme nemeli di zapasu nastoupit a posleze ti resit jakoukoli moznou cestou.. Klidne do Štrasburku bych to hnal..

    • Re: Slavii budou proti Nice chybět tři reprezentanti. Podle Tvrdíka se nakazili v Izr

      p!erreCORE     před 4 lety 03.11.2020 18:58 |  
      0 0

      TO: Leksel

  16. IZRAEL

    p!erreCORE     před 4 lety 03.11.2020 19:10 |  
    12 1

    IZRAEL JE V PRAVU!! fandim mu, politicky.. Pochopitelne. Sestidenni valka je neco, co v mem srdcibojovnika bude znit navzdy.. "nechť navždy září hvězda lidu Davidovu.. A nikdy nevyhasne"

    Ale to, co se stalo pri (pred) nasem zapasu UEFA - JE NEODPUSTITELNE!!!

    Jak rika mladez. (aspon myslim, ze tto mladez rika) Je to silenej provar

    uefa mafia by OKAMZITE! mela sjednotit, resp. zavest pravidla, dle kterych "covid--hraci" smi nastoupit do zapasu.

    Nebrecim, jako pan Tvrdík.. Ale jemi z toho k placi taky. Velkej velkej pruser

    • Re: IZRAEL

      Papol     před 4 lety 03.11.2020 19:36 |  
      5 10

      Taky si bojoval na rozbombardování a rozstřílení nemocnice v Kunejtře na území Syrie?

      • Re: IZRAEL

        p!erreCORE     před 4 lety 03.11.2020 19:43 |  
        4 0

        Ne

        • Re: IZRAEL

          Papol     před 4 lety 03.11.2020 20:10 |  
          2 6

          Golanské výšiny jsou odtud hezky vidět, jinak smutný pohled.

    • Re: IZRAEL

      Leksel     před 4 lety 03.11.2020 23:35 |  
      3 1

      Židů si obecně velmi vážím nejen čím vším si v dějinách prošli, ale i pro jejich mentalitu, názory, důraz na důležitost vzdělání, prim na vědeckém poli, bezkonkurenčně příkladnou vzájemnou pomoc, je toho hodně. Akorát teď s tím Covidem v zápase s náma to byl od nich nepochopitelnej a bezohlednej úlet, za kterej si teď vybíráme úplně zbytečnou daň. V tomhle konkrétním případě mě zklamali, cítím z toho určitý sobectví.

      • Re: IZRAEL

        rak (přítel SN)     před 4 lety 04.11.2020 11:23 |  
        2 4

        Ano, je tam řada vynikajících osobností. Osobně tedy mám asi smůlu, ale už jsem měl co do činění s více lidmi z Izraele např. při pořádání akcí a až na výjimky k nim nemůžu říci moc pozitivního. Je to asi dáno i tím, v jakých musí žít podmínkách. Neustále si na něco stěžují, podezíraví, na druhou stranu i vyčůraní, někdy divní. Nevím, nějak mně neseděli.

        • Re: IZRAEL

          Leksel     před 4 lety 04.11.2020 12:32 |  
          0 4

          Jo, ta vychytralost až vyčůranost je pro ně typická, koneckonců je to i téma mnoha židovských vtipů. I doma s humorem říkáme, když se někde setkáme s podobným přístupem, že dotyčný je takovej malej Žid. :-)

    • Re: IZRAEL

      Dr. Fe1     před 4 lety 04.11.2020 13:14 |  
      0 9

      Souhlasím. Ale ti naši nakažení hráči, velmi pravděpodobně nebudou z tohoto utkání. Teď je covid všude a ti hráči Hapoelu už dle izr. hygieny nebyli infekční. Kromě toho by se to projevilo u našich už dříve, kdyby se nakazili tam.