Aktuality z médií

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    fps     před 4 lety 22.10.2020 14:07 |  
    5 1

    docela dost sebevědomí rozhovor, snad mu to od příštího roku u nás vše vyjde

  2. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    Cross     před 4 lety 22.10.2020 14:34 |  
    6 6

    Tak... sebevědomý... lepší, než to poraženecké kuňkání Matouška. Takový to mohl být hráč !!! Ale vypadá to, že ze Slávie nikdo s ním nebyl sto/ochoten na rozvoji mentální stránky pracovat. Divné.

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      Pert     před 4 lety 22.10.2020 16:34 |  
      4 1

      Z čeho jsi vyvodil, že s ním nikdo nebyl ochoten pracovat?

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Cross     před 4 lety 22.10.2020 19:21 |  
        2 11

        Po pár slušných měsících z jeho strany jsme rozjeli metodu “matouškismus, kop do prdelismus”. A to přesto, ze třeba Vrba se v TV zmínil, ze je to hotový hráč a že nerozumí co s ním “hrajem”. Vidím to jak dneska.

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      Boo_SKS     před 4 lety 22.10.2020 16:37 |  
      5 3

      Chapu, jenze na druhou stranu na tohle potrebujes i snahu z jeho strany, aby i on sam chtel. A to mi bohuzel prijde, ze Matousek nechce, protoze to by bylo asi dost tezky a pracny... No a zase takovy supertalent, abychom mu regulerne lezli do prdele a na kolenou ho prosili, aby na sobe zapracoval, fakt neni. Protoze kdyz se na nej podivame strizlivyma ocima, tak on ma dynamiku, rychlost a na ceske pomery slusne zakonceni, ale techniku, praci s micem, hru zady k brane, prepinani do defenzivy i hlavickovani opravdu nic moc, takze si nemyslim, ze by zaslouzil nejake extra zachazeni, protoze nasi jini talenti jsou mnohem komplexnejsi hraci. A pokud mu k tomu, aby se kousnul a zabojoval, nestaci ani "dokoncene" pribehy Krale, Suka a Cufa, kteri uz ted maji jistotu nadherneho zivota ci "nacate" pribehy Kolare, Zimy nebo Provoda, tak mu fakt neni pomoci a zaslouzi si tu celozivotni nalepku vecneho talenta, ktery nikdy nenaplnil potencial a vecne se akorat bude psat "co by, kdyby".

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Cross     před 4 lety 22.10.2020 19:35 |  
        3 6

        No, dali jsme za nej 40 mega, tak je divné, když na stejné místo teď kupujeme Kuchtu a Malinského dohromady za 30...(?). Takže jsme koupili devatenactileteho hráče za ctyricitku, abychom mu pak dali padáka a ukázali mu tím, ze mu nepolezeme do prdele? On je Matousek nějaký náfuka? To tedy slyším poprvé. Takhle bych mohl rozebrat každou Tvou větu. Když teda není takový talent, proč jsme za nej sypali takové peníze?
        Co se týče Matouška, já jsem tedy nasranej. Na něj, ze se o místo víc nepere, a na nás, že jsme ho narychlo koupili, aby ho neměla Sparta nebo Plzeň, a pak ho regulérně zlikvidovali. Totálně jsme se na toho klučinu vykašlali. Sportovně neprofesionální, neekonomické, lidsky ubohé. Vivat Tecl.

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          Boo_SKS     před 4 lety 22.10.2020 19:47 |  
          5 3

          1) Matoušek nestal 40, ale kvůli tomu, že se neprosadil a nemuseli jsme vyplácet bonusy, tak "jen" cca 25, 2) stal tolik, protože to byl z velké míry panic buy, protože hrozně rychle vyletel a my se báli, aby ho nekoupila Plzen, 3) Matoušek se namyšlené opravdu jeví, loni jsem si z Liberce parkrat zajel na fotbal do Jablonce, seděl pár rad pod ním a z těch keců si člověk udělá obrazek.

  3. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    japhy     před 4 lety 22.10.2020 14:34 |  
    7 5

    Ze zápasů za Jihlavu si ho pamatuju jinak, než co ho teď vídám za Libe. Předtím hotovej Deli, teď poměrně zbrklej odkopávač. Jasně, těžší soupeři, ale za nás by to nebylo jiný. Takže ještě přidat.

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      Marcelo10     před 4 lety 22.10.2020 14:54 |  
      4 4

      Já ho sledoval už ve Vyškově, kam jsem jezdil přímo na zápasy. Pak i v Jihlavě... A nukdyjsem nepochopil, proč jsme ho brali. Právě konstruktivní stoper nebyl nikdy. Je to typ Jugase..duraznej, dobrý tělo, hlava. Na Slavii to zatím absolutně není, ale věk fajn a on sám hodně chce. Tak třeba fakt pokrok udělá.

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Boo_SKS     před 4 lety 22.10.2020 15:35 |  
        9 1

        Souhlasím, i mě Tijani nikdy ani zdaleka nepřipomínal božského Simona. To když už, tak Míšu, ke kterému je typologicky mnohem blíž. Deli je šlachovitý, atletický, technický a hrozně rychlý, zatímco Momo je, podobně jako Ngadeu mohutnější, robustnější a silovější, ale horší technika a celkově práce s míčem. Ale je stále hodně mladý a vzpomeňme si, v kolika letech k nám přicházeli Míša se Simonem a jak ohromný progres udělali, než se stali hráči, jimiž aktuálně jsou. Proto Tijaniho rozhodně neodepisuju a naopak si myslím, že za rok může být o level lepší, než je teď. A my bychom to moc potřebovali, protože všichni vidíme, jak nám po odchodu černých věží, Škodáka a Suka chybí fyzická síla, výška a kvalitní hlavičkáři.

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        fps     před 4 lety 23.10.2020 08:11 |  
        9 5

        tak to jsme vydělí včera jak "Na Slavii to zatím absolutně není", srovnáni Tijani a Jugas, oproti třem stoperům co hráli za Slavii vyznělo jasně pro stopery hrající za Liberec, a to měl Liberec určitě těžšího soupeře

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          Kenny     před 4 lety 24.10.2020 23:18 |  
          5 0

          A to soudíš z těch 35 loženek, co vychytal golman?? Já jen že izraelci měli dvě šance a belgičani asi sto.

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        MarkMobius1983     před 4 lety 23.10.2020 09:31 |  
        2 1

        JT to říkám v MNF, že víceméně na kšeft. Stál 4 mil. Kč, za jeho příchod se přimlouval Jirka Bílek a už teď na něj z Ruska byla nabídka 1,2 mil. euro. Nečekám, že by měl šanci se přes Zimu, Hovorku, Kúdelu a Karafiáta prosadit ve Slavii. Na druhou stranu 25 mil. Kč čistý zisk a pomoc Liberci do skupiny EL, čímž se zhodnocují další naši hostující hráči, je celkem fajn byznys :-)

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          Slavistat     před 4 lety 23.10.2020 13:29 |  
          8 0

          Lidi Vy máte někdy názory. Neprosadí se přes Kúdelu - 22 letý kluk, který je rok na hostování a pak by se měl vrátit - tak až se bude vracet do Slávie, bude Kúdelovi 34 let - do kolika myslíte, že bude hrát? Takže to je tak max. rok být v kádru Slávie. A Karafiát zatím nic u nás nepředvedl. Hovorka hoří jak papír, ale on se přes ně neprosadí. Tohle bych zrovna nechal otevřené. Za rok se uvidí, jaký pokrok Tijany udělá, jak se předvedou se stabilní výkonností Hovorka a Karafiát a jaké budou potřeby trenérů Slávie (a případně jaké budou nabídky na Tijanyho). Ale fakt bych ty soudy dělal až za rok.

          • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

            MarkMobius1983     před 4 lety 24.10.2020 13:10 |  
            1 2

            Tady nejde o věk Kúdely nebo co kdo předvedl či nepředvedl, ale o typologii Tijaniho. On prostě (stejně jako Jugas) není stoper pro Trpiše a tím pádem pro Slavii. Pokud se dramaticky nezlepší v rozehrávce, což se i při jeho mladém věku jeví jako nepravděpodobné, tak prostě nikdy do současné koncepce pasovat nebude!

            • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

              Slavistat     před 4 lety 26.10.2020 14:55 |  
              2 1

              Hele, tady šlo o tvé tvrzení, že se přes ně neprosadí a to je dle mého hodně předčasné - i kvůli tomu, že třeba s Kúdelou by se mohl teoreticky přetahovat o místo max.1 rok :o). Taky vidím, že není v rozehrávce zrovna suverén, ale uvědom si, že ten kluk přišel v 19 do 3. ligy, ve 20 do druhé a v 21 do první (k nám) a ve 22 letech hraje UEFU - co rok to o soutěž výš a poslední rok i s pohárama a zatím to vždy zvládl. Jestli obstojí i letos a může se i zlepšit v rozehře se teprve uvidí, ale určité kvality má a proto si myslím, že je blbost ho zatratit už teď a nepočkat si co bude předvádět za rok a posoudit, jestli může jít ještě dál, zvlášť když by se trenéři rozhodli na něm pracovat. Ani Deli ani MNN nebyli úplné hvězdy, když k nám přišli (a to byli starší) a teprve se během 2 let dostali na vrchol. Jasně, je to silovější hráč, nelze ho úplně srovnávat s Delim (spíš s MNN), ale předčasně odepisovat také ne, za rok se uvidí, jestli dostane šanci nebo se výhodně prodá nebo zraní nebo kdoví co. To je vše.

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          donford     před 4 lety 23.10.2020 16:05 |  
          2 4

          Ano, určitě fajn byznys a ziskový. Ale najdou se u nás ještě hráči, kteří by důstojně mohli hrát za Slavii na mezinárodním poli? Koho jsme za získanou miliardu za Suka, Cufa, Krále a pod. získali? Hellebranda - hostování, Berana - hostování, Lingra, hrál včera pár minut, Malínského, hrál včera poločas a nic moc, není divu. Zimu, proseděl včera na lavičce, proč? Měšec s penězi sice bobtná a nafukuje se, ale hráčů, myslím důstojných Slavie máme poskrovnu.

          • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

            MarkMobius1983     před 4 lety 24.10.2020 13:16 |  
            2 0

            Myslím, že to vidíte na základě horšího období zbytečně pesimisticky. Letošní sezóna je atypická, letní příprava de facto neproběhla, chvíli se hraje, pak zase nehraje. Tím pádem je o dost složitější zapracovávat nové posily do sestavy. Pro mezinárodní fotbal jsou výhledově určitě platní Provod, Zima, Lingr, Beran i Hellebrand. Předpokládám, že v zimě přijdou v létě omílaní Bah a Conde. Je jasná, že tahle fáze je trochu bolestivá, ale nemám strach, že by za pár měsíců Slavia zase neměla silný tým konkurenceschopný v Evropě...

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          Ontko     před 4 lety 25.10.2020 23:06 |  
          4 1

          Já prostě s JaTV ani Tebou nemůžu souhlasit. Takhle mluvit o člověku, byť fotbalistovi, není ani citlivé, ale hlavně ani taktické. Za prvé, říkat dopředu o někom, že je na prodej samo o sobě ještě nikdy nikomu cenu nezvedlo, spíš naopak. A rovnou počítat s tím, že si u nás nekopne a prodáme ho za cca 6 násobek ceny je sice fajn, ale až si příště budeme chtít někoho koupit a budeme se o něj přetahovat s jiným týmem, tak se ten fotbalista taky může rozhodovat podle toho, jak k němu můžeme přistupovat. A asi nikdo o sobě nechce slyšet, že si u nás nekopne, ale že to je dobré investiční zboží. Možná že i proto nemáme Condého, který preferoval Mordor do té doby, než je "Rosa na kolejích" vypekl. A pak už bylo pozdě. A za druhé. Já si tedy umím docela dobře představit, že se Tijani do základu dostat může. Protože porovnávat ho z Hovorkou, Kúdelou nebo Karafiátem se mi jeví jako vedle, protože to je úplně jiný typ obránce. Spíše bych ho srovnával se Zimou, kde ano, Zima se mi jeví lepší a je určitě mladší, ale Tijani může být za něj alternativa. Navíc Tijany je mladý také. Jak Zápas s Beer Shevou ukázal, a i některé další, někdy vzadu hromotluka na drsnější práci potřebuješ. Navíc výborného hlavičkáře. A tedy bych rád věděl, proč ho zde někteří nazývají odkopávačem? To jsou asi trochu mimo, ne. Kluk, který to dotáhl v 21 letech do ligy, koupili jsme ho, kope za LIB a jak v lize, tak hlavně v poháru dobře (řekl bych některé zápasy výborně), podle mě není obyčejný odkopávač. Takového bychom jistě nekoupili. Mě naopak zaujalo, že se ve svém prvním mezinárodním pohárovém zápase nesesypal, podal kvalitní výkon. To spíše svědčí o tom, že psychika je v pořádku. Takže já si dovedu představit docela dobře, že by se Tijani do obrané stoperské 4 vešel (zatím mezi náhradníky).
          Naopak si myslím, že v trojici Kúdela, Karafiát, Hovorka je jeden navíc. Buď ať se z Karafiáta udělá pravý obránce nebo ať ho pošlou na jaro na hostování. Nerozehraný je nám k ničemu. A nebo že by se s jedním z dvojice Kúdela-Hovorka od zimy/léta už nepočítalo?

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Ontko     před 4 lety 23.10.2020 16:32 |  
        10 2

        já si tedy dovolím nesouhlsit nejen s Tebou, ale i dalšími, kteří ho nějakým způsobem zatracují. Za prvé je mu teprve 22 let, což je přibližně věk, v jakém jsme kupovali od rudých Deliho. A jak dlouho Delimu trvalo, než se zmátořil a než se z něj stal TOP obránce. 2+1 rok. To jsou celkem 3 roky, než začal podávat opravdu kvalitní výkony evropských parametrů. Vím, byl zraněný, měl problémy s koleny. Ale i přesto bych Tijaniho nezatracoval a tu šanci mu dal. V létě bych byl rád, kdyby se vrátil a kdyby s ním začali konečně pracovat jako s Delim. Chce to trpělivost a kuráž. Já si myslím, že není bezpodmínečně nutné mít vzadu 2 konstruktivní menší obránce, podle mě stačí bohatě 1 a jeden velkej hromotluk, co vyhrává hlavy a soupeřovi útočníci se ho bojí. Je klidně možné, že kdyby hrál v Mydtyllandu, tak by si třeba Sory Kaba neškrtnul, protože by měl z Tijaniho respekt. Je to jen spekulace, ale jako příměr dobré. Já bych ho naopak v naší obraně viděl rád. Co nemůžu pochopit je příchod Karafiáta, který nevím, kde by jako měl hrát? Je snad někdo ze dvojice Kúdela, Hovorka na odchodu? Ještě k Tijanimu. Včera jasně ukázal, jaké jsou jeho přednosti, Výborná hra hlavou (prohrál snad jedinou hlavu zacelý zápas), výborná hra tělem (do něj narazit musí fakt bolet) a celkem dobrý přehled ve hře. Rozehrávka zatím slabší, ale v jeho letech se s tím dá pracovat. A v pohárovém maši na evropské úrovni obstál, na rozdíl od Hovorky, který včera, ale i v Mydtyllandu "neměl svůj den". Mimochodem chyba Hovorky včera u třetího gólu byla v podstatě úplně stejná, jakou předvedl s Pardubicemi. Navíc návratem Tijaniho získáme potřebné centimetry, které nám dneska tak chybí, proto jsme přestali být nebezpeční při útočných standardkách... A ještě něco. Hráč taky musí cítit důvěru trenéra. Hovorka ji má přehršel. Přál bych si,aby se Tijani vrátil a dostal stejný prostor.
        A k tomu sebevědomí. Afričtí hráči to tak mají nastavené. Nevím čím to je, ale skoro všichni mají opravdu velké sebevědomí. Takže bych to dělil 2. Condé v rozhovoru den po přestupním termínu říkal, že by u nás chtěl hrát a že na to má, jeho agent dokonce rovnou tvrdí, že má na větší evropské týmy. Musí se to brát s rezervou.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2020 23:32) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          donford     před 4 lety 23.10.2020 17:59 |  
          1 1

          Nevím, Ontko, zda nesouhlasíš se mnou. Takže rád bych doplnil: Nemám ani Ň proti Tijanymu. Pokud je naděje, že z něj bude hráč podobný herně Delimu, co víc bych si mohl přát? Mě zde naopak mrzí, že se tu píše o něm jako o do budoucna vydařeném byznysu, aniž by za nás kopal. To je přece to, co nechceme. Proto jsem psal, že náš měšec se sice plní, a to hned o celou miliardu, ale že nemáme adekvátní náhradu. Pokud časem bude naše stoperská dvojice Zima -Tijany a bude úspěšná, budu moc rád. Ale teď mi štve, či spíš mrzí, že stále nemáme odpovídající náhradu za Suka a nedokázali jsme přivést ani nikoho za Cufa. Vzdor velkým penězům v měšci. Snad v součtu celé miliardy (já vím, peníze budou přistávat postupně, ale budou jisté). U Holeše se probírají obě alternativy, z čehož musí být sám už janek. Osobně bych ho nechal na beku, kde se osvědčil a na DZ hledal vysokého technického rozehrávače, střelce i znamenitého hlavičkáře. Předobraz v Sukovi máme. I když předobraz ideální a zřejmě nenahraditelný, aspoň ne rychle. Jestli jsme tolik stáli o Condého, měli jsme přece už dávno zahájit jednání a nebýt až druhými v pořadí. S jinými hráči se nám to v předstihu podařilo. To samé s dánským bekem. Jisté je, že jdeme do EL každopádně oslabení.

        • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

          Kenny     před 4 lety 24.10.2020 23:14 |  
          3 3

          Stejně je zajímavé, jak můžou dva lidé vidět tutéž věc naprosto opačně. Já obdivoval Deliho fotbalovost a přehled už od přestupu do Příbrami a u nás hned od začátku. Jen ho brzdila trochu zranění, ale rozhodně bych neřekl, že mu trvalo než se zmátořil. A co se týká Tijaniho, tam prostě fotbalovost není ani co se za nehet vejde. Jak tu někdo poznamenal, je to pouze odkopávač, navíc s mizernou poziční hrou a slabou rozehrávkou. Čímž nevylučuji, že z něho může časem fotbalista pro Slavii vyrůst, ale to bude muset podstatně změnit herní styl.

          • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

            obiwan     před 4 lety 25.10.2020 19:01 |  
            4 1

            No, já si poměrně přesně pamatuju, když jsem prvně viděl hrát Deliho...už několikrát jsem se (i zde) omluvil za to, co jsem o něm říkal. Deli skutečně nezačal jako hvězda, kazil, ztrácel míče, nepřesně přihrával. Takže já bych Tijanimu dal čas, zatím hrál jen v průměrných týmech, stejně jako Deli, než přišel z Mordoru k nám:))

          • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

            Ontko     před 4 lety 25.10.2020 23:21 |  
            3 4

            Jen krátce. Ano Deli byl fotbalový od začátku, s míčem to uměl. Ale dělal děsné, opravdu děsné, chyby, když k nám přestoupil. Takticky byl úplně vedle a taky fyzička mu chyběla. A jestli mi paměť slouží, tak jeho hra nabrala parametry až s příchodem JTVCD. Tijany podle mě není odkopávač a mizernou poziční hru jsem v zápase s Gentem taky neviděl. Naopak vedle Jugase byl on určitě ten lepší stoper, který díky dobrému čtení hry několikrát překazil slibnou šanci soupeře. Takže matru, co tu někdo jede, že je odkopávač bez poziční hry opravdu nesdílím. Je to nesmysl. Jediné, co bych řekl, že je pravda je to, že má (zatím) slabší rozehrávku. Ptám se ale, je opravdu nutné mít v mužstvu v zadní řadě samé rozehrávače? Letos prakticky vždycky, když tam hrála dvojice K+H, tak to v důležitém zápase špatně dopadlo. Někdy tam stačí mít na rozehrávku jednoho a druhý (vyšší a robusnější) má zase jiné úkoly. Mít vzadu 2 malé i když konstruktivní stopery, zatím v našem případě nikam nevede. A navíc jsme ztratili centimetry při obranných i útočných standardkách. Takže doufám, že teď zase začne hrát Zima (a za něj už na lavičce nikdo vhodný není a Tijani by se třeba hodil). Doufám tedy, že v Liberci ukáže, že na velký fotbal má, a že u nás dostane stejnou šanci, jako třeba Hovorka.

            • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

              cunak     před 4 lety 27.10.2020 12:01 |  
              3 2

              Vypadá to, že tu vznikne nová fáma o tom, jak se Simon zlepšil až s příchodem JiT. Tož přátelé, v první titulové sezoně byl Simon pevným článkem základní sestavy, vedle něj hrál nejčastěji Jirka Bílek a později jeden milovník dánských uklízeček. Tož tak.


              Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2020 12:01) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

                Ontko     před 4 lety 27.10.2020 22:27 |  
                2 0

                Tak Simon přišel v lednu 2015, to bylo do titulové sezony ještě dost daleko a měli jsme úplně jiné starosti. A nastupoval na DZ a ne v obraně. Tam začal pomalu nastupovat až v další sezoně. A když srovnáš čísla v jeho prvním půlroku a i další sezoně jako jsou % úspěšnost obranných soubojů nebo % úspěšnost přihrávek s jeho poslední sezonou ve Slávii (2018/19), kdy měl v sezoně např. 5 zápasů, kdy měl 100% vyhraných obranných soubojů, tak je to jako nebe a dudy. Ale pravda je, že už v titulové sezoně byl Simon pevným hráčem základu a hrál dobře. V dalších sezonách, mám na mysli hlavně jeho poslední ve Slávii 2018/19 (před tím odehrál kvůli zranění asi jen 10 zápasů v sezoně 2017/18) hrál excelentně. Takže ano, za Jaroslava Šilhavého už hrál dobře nebo velmi dobře, ale až ve své poslední sezoně naplno ukázal, co v něm vězí za talent. Možná je to však i tím, že doléčil chronická zranění kolen, která ho před tím trápila. Ale to jsem trochu odbočil od Tijaniho. Musím souhlasit i názorem, že má spíše fyzické paramentry MNN než Simona (to zde v názorech také někdo zmínil).

                • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

                  Fačín     před 4 lety 28.10.2020 12:17 |  
                  1 10

                  Sorry, lžeš, snad jen z nevědomosti. Simon byl fantastický od první chvíle co nastoupil, nejlepší stoper v historii Slavie, naopak pod Trpišovským už ho to moc nebavilo a radši odešel, protože ten chtěl stavět svoje Hovorky a podobně.

                  • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

                    wimpy     před 4 lety 28.10.2020 12:26 |  
                    5 1

                    Po jeho příchodu sem se na něj sneslo dost kritiky, vzpomínám si, že se říkalo, že umí běhat jen rovně. Rozhodně mu chvíli trvalo, než získal oblibu fanoušků. Navíc půl roku nastupoval jako defenzivní záložník.

                  • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

                    Leksel     před 4 lety 29.10.2020 12:47 |  
                    2 1

                    Po jeho příchodu se určitě neprezentoval dokonce fantastickými výkony, naopak se na něj hledělo s despektem, k těm zářným výkonům se dopracoval až později.

                    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

                      Fačín     před 4 lety 29.10.2020 15:43 |  
                      1 2

                      Tak to asi jak u koho. Já z něj byl unešenej už v Příbrami.

  4. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    p!erreCORE     před 4 lety 23.10.2020 13:41 |  
    5 1

    On je to tedy spíš Slávistický Tijany, ale souhlas.. Skok udelal a po vcerejsku souhlasim s Boo, ze v nem mame mozna noveho Ngadeho

  5. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    Fulham     před 4 lety 23.10.2020 15:06 |  
    4 0

    K tomu Matouškovi. Včera tam těch cca 25 minut jezdil a chodil do soubojů jak jsem ho snad ještě neviděl. Třeba, snad, kéž by....moc bych mu to přál.

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      PetCC     před 4 lety 23.10.2020 22:52 |  
      1 1

      Já právě nevím, co proti němu pořád vytahujou, mdlej a na dně byl hlavně po tom opakovaným svalovým zranění, nějakou dobu měl blok. Ale jinak je u něj ta agresivita pořád. Teď možná až příliš, hodně často to končí žlutou.

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      fps     před 4 lety 24.10.2020 09:27 |  
      1 1

      jak tam ke konci zápasu nahoře presoval bylo opravdu dost dobré, pokut by takto hrál v každém zápase, tak by se k nám mohl vrátit

  6. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    ptaty     před 4 lety 23.10.2020 18:28 |  
    4 8

    No hoši jestli si myslíte že nás spasí Zima tak jste vedle .

    • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

      Ondráš     před 4 lety 23.10.2020 18:39 |  
      4 11

      Taky nechápu, že se tady z něj dělá polobůh. Na mě působí neohrabaně. Ano, Hovorka je po zranění marnej, ale to byl i na začátku působení v SKS a jak se tu pak z něj stříkalo. Tvrdím, že má mnohem lepší čtení hry, než Zima. I když to teď vyznívá komicky, tak si za tím stojím.

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Boo_SKS     před 4 lety 23.10.2020 20:16 |  
        14 1

        Polobuh se z nej rozhodne nedela, pouze vsichni vidime to, jak ten stale teprve 19lety kluk, ktery jeste pred pul rokem kopal treti ligu, roste pred koncima a zlepsuje se kazdym zapasem, pricemz naprosto suverenne zvladl i exponovane zapasy s Plzni, Spartou ci Midjtyllandem.

        Podivej se, kolik takhle mladych hracu za nas hraje. Nikdo. A Zimic je obrovsky talent, zatimco ta nase slavna a lonsky podzim neprostupna stoperska dvojice uz ani zdaleka nepusobi tak jiste jako driv a LM je stejne fuc, tak to chceme postavit na tomhle klukovi, ktery muze byt za rok nebo dva lepsi nez Kudela s Hovorkou dohromady a vydela nam dalsi pulmiliardu.

        Co je na tom k nepochopeni? Investovali jsme do nej 30 milionu, a tak chceme, abychom konecne delali to, co ve vsech fotbalove vyspelych zemich => nebat se stavet i hrace v teenagerskem veku, pokud na to opravdu maji.

        Samozrejme, Hovorka je o X let starsi a predevsim zkusenejsi, takze aktualne musi byt v X vecech lepsi jak Zima, ale to se hodne rychle muze zmenit. A nezapominejme, ze Simon k nam prisel ve 23 letech a vypracoval se na oporu az v 25-26, Misa jeste pozdeji, zatimco Davidovi jeste neni ani 20.

        Ne, my si ho opravdu nijak neidealizujeme a vime, ze ted ma jeste velke nedostatky, ale uvedomujeme si, ze je nejlepe odstrani tak, ze bude hrat, hrat a hrat.

      • Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

        Slavistat     před 4 lety 26.10.2020 14:40 |  
        2 0

        Ale jo, možná že i má, ale Zimovi bude za pár dní teprve 20 let a ligu začal hrát u nás od zimy. Takže má vše ještě před sebou, na rozdíl o Hovorky, který je teď na vrcholu. Po pravdě, já si myslel, že se v této sezóně začne stabilizovat dvojice Hovorka - Zima a Kúdela bude jim odlehčovat v zatížení a únavě a Karafiát že se bral jako záskok za Coufala (když Trpišovský myslel s Holešem na def.zálohu a případně pro budoucnost místo Kúdely), ale teď nevím jak to bude lepit, kór, když Hovorka hoří.

  7. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    PetCC     před 4 lety 23.10.2020 22:57 |  
    3 1

    Tiajni vypadá dost silnej v soubojích i ve vzduchu, rychlost nějakou má, určitě není stoprocentní v poziční hře a rozehrávka je zatím slabina.
    Jestli by se teď ale jeho typ hodil do naší koncepce, to se teprve uvidí.

  8. Re: Udělal jsem velký skok, říká liberecký Tijani

    Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 26.10.2020 10:58 |  
    3 3

    Velký skok pro Tijanyho, malý krok pro... sakra, něco podobného už jsem jednou slyšel a po velkém humbuku to po třech a půl letech vyšumělo a dnes je to již dávno zapomenuté. Tak snad ten Tijanyho skok bude trvanlivější. :-)