V první části dvouhodinového podcastu jsme se bavili o tom, co zřejmě fanoušky Slavie trápí nejvíce - v jaké finanční kondici se klub vlastně nachází a jak velkou ranou pro něj byl nepostup do základní skupiny Ligy mistrů. Jaroslav Tvrdík se ve svých odpovědích dotkl nejen Slavie ale českého fotbalu jako celku, který se pravděpodobně dostane do finančních potíží s pádem v žebříčku koeficientů a se ztrátou míst v předkolech Ligy mistrů a Evropské ligy. Všeobjímajícím problémem fotbalu je aktuálně samozřejmě také koronavirus, který připravuje kluby o nemalé prostředky. Ve druhé části podcastu jsme se věnovali tématům spojeným se stavem kádru, s přestupním obdobím a formou posil. Došlo také na vysvětlení dění v posledních dnech a hodinách přestupového období, povídali jsme si o hráčích na hostování a o tom co vše může doprovázet fakt, že mohou proti Slavii nastupovat v ligových zápasech. Ve třetí části pak došlo na téma mládežnické akademie a dalších investic do areálu a mládeže, bavili jsme se o cílech Slavie ve skupině Evropské ligy a několika dalších tématech.
Obsah:
(00:00) Ekonomická kondice a stabilita klubu po nepostupu do skupiny Ligy mistrů
(39:00) Letní přestupní období, stav hráčského kádru A týmu, hráči na hostováních
(1:12:20) Investice do budoucna, mládežnická akademie, cíle Slavie v Evropské lize, různé
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (111)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Kupsiiik před 4 lety 08.10.2020 21:01 |Jupiii!
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Slávista 51 před 4 lety 08.10.2020 22:14 |Dal(i) se (jsme se) " na vojnu, musí (me) bojovat " !
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 08.10.2020 23:11 |super...skvělý poslech. Jsem rád, že to Tvrdík takhle řekl otevřeně jak to je, protože ten koecifient může být skutečně průser. Ale 2 roky můžeme být v klidu :-). Co se týká spoznora na prsa, co jsem koukal na letošní účastníky LM, tak 2x a více je T-Mobile (maj rudý na poháry, nebo měli loni alespoň), RedBull (jen jeho týmy), Plus500...takže mě vychází to plus500, možná jsem ale něco přehlédl. Stadion tam mi to sedí dle popisu na Allianz. Akademie jsem pochopil, že se to trochu snad posune a bude rozvíjet v čase a budovat postupně, tak uvidíme, každopadně to bude alespoň něco. Mladých a talentovaných hráčů máme dost, takže ať vyřeší akademii, to je budoucnost a klidně to zimní přestupní období bych nechal bez nákupů.
Každopadně jak řekl i Tvrdík se ukazuje jak je český fotbal podhodnocen a za tohle by Svoboda zasloužil nakopat, že prodává tv práva za drobný pochybnému parazitovi pragosportu, místo aby je bez provize prodal přímo. Tohle je prostě problém a fakt nežeru jeho kecy, že za víc to nejde.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Joe-L před 4 lety 08.10.2020 23:29 |Souhlasím, super podcast, super se to poslouchalo.
Jen bych zareagovala na ty nákupy - ono bude záležet, jestli postoupíme do jara (věřím, že jo) a jestli někdo nezaujme tak, že na něj přijde nabídka, která nepůjde odmítnout. Předpokládám, že se teď zaměříme na toho Condeho a pokud bude ok, v zimě ho přivedeme. No a uvidíme, co ten Bah... i když ten má bejt asi priorita, co? Tak primárně toho, ale i toho Condeho bych brala. No uvidíme. Na jaře ale bude dost pravděpodobně dost nahuštěnej program (stejně jako teď) a navíc ty dva odložený zápasy teď.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 08.10.2020 23:43 |tak jasně, pokud prodáme třeba Olyho za 10 míčů éček, tak jasně....myslel jsem to spíše tak, že potenciál tady je jak kráva a není tak vyloženě nutné kupovat za každou cenu.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Marcelo10 před 4 lety 09.10.2020 11:37 |Nesouhlasím. Potenciál máme, ale taky posty, ktré nejsou zdvojeny (krajní beci) a furt chybí DZ. Taky útočníky bych vyřešil.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 16:28 |Útočníka vyřešíme přeřazením Alijagiče do A-čka, plus Sima. Dvě posily, není co řešit.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 13:20 |TV práva za drobný...no, to je samozřejmě pravda, zvlášť když srovnáme s Řeckem, Rakouskem, Belgií, Portugalskem... tedy podobně lidnatými zeměmi. Svoboda je neschopnè hovado, to tedy v lepším případě.
Na druhou stranu, každou chvíli je tady řev, že O2 (Kellner) chce za fotbal peníze... přitom se jedná o spojené nádoby. A v O2 na jednom místě za opravdu přijatelný peníz je - i s možností týdenního přehrání - k dispozici česká liga, Tiki Taka, Liga mistrů a Premiér League... O2 TV je vynikající produkt!!! Měli bychom také vnímat, ze jsou tam vlastně všechny naše zápasy s že když si O2 kupují fanoušci ostatních klubů, přispívají nepřímo a vesměs disproporčně v náš prospěch.
Kvalitní O2 s masivním nárůstem klientů = násobně vyšší příjmy Slávie z televizních práv.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 09.10.2020 14:16 |tak já nemám problém za fotbal v tv platit....nakonec všude v civiliozovaném světě je fotbal na placeném kanále a O2 je za mě ok. Problém vidím v tom, že LFA prodává práva Pragosportu a ten televizím. Mnohem lepší by bylo, kdyby FLA vypsala tender a prodala je přímo a více TV. TV která bude chtít mít první výněr zaplatí víc atd. Jinak je jedno, kolik zápasů s náma v TV bude, peníze se tam dělí "rovnoměrně" s ohledem na umístění.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 16:40 |Prodej TV práv je podle mě hodně kalná voda, a peníze tam neoficiálními cestami putují mnohem vyšší, než oficiálními. Proč by Sparta sama sebe prostřednictvím Svobody připravovala o miliony? To nehraje. Bohužel, to bude pozůstatek prostředí kapr-ligy z 90. a nultých let.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 23:31 |Kdo nechce platit za fotbal v televizi, a pak se rozčiluje, že televizní práva jsou levná, je pitomec. Prostě chce kapitalistickou kvalitu a zadarmo. V hospodě se taky za pivo platí. Bez peněz ani na fotbal nelez.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
PetCC před 4 lety 09.10.2020 00:10 |Hned na začátku nepřesná informace, od příštího roku jde do 2. předkola tým z 15.-17. příčky.
Letos to při posunu díky vítězi LM to bylo 4. předkolo z 13. a 14. místa.
Takže pro horší než z 15. místa je první předkolo. Ovšem příští rok do toho jdeme právě z 15. místa.
Upřesnímpříští sezónu, mistr do 2. předkola LM (možný přesun do 3. díky vítězi LM), 2. tým do 2. předkola nemistrovské LM, vítěz poháru do 3. předkola EL, další dva do 2. předkola KL.
Pro místa 16-20 to je pro mistra 1. předkolo LM, další tři do 2. předkola KL.
Přímý postup do LM ma zajiště no nejhůře 10. (nebo 11.) místo, do EL vítěz poháru z 6. (možná i 7.) místa, takže podmínky budou těžší než dnes.
Zato budou daleko jednodušší postoupit do KL. Sice to bude níž ohodnoceno, ale zato bude větší šance postoupit do jarní části.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 00:24 |To je jiná káva, než to Syrovátkovo fňukání ...!
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
puchy před 4 lety 09.10.2020 11:08 |Dyť řekl v podstatě to samé,jen líbivější mluvou.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 13:30 |Cože??? Puchy? Syrovátka mluvil bez kontextu, jako poraženecký zbabělec. Dubček po okupaci.
Ale nešť. Ať je Syrovátka jakýkoli, je náš. Jen by měl mluvit o věcech, ke kterým má kompetenci a organizovat jejich zlepšení, a nikoli obecně po jedné porážce kníkat a vyvozovat, že do Ligy mistrů nepatříme a nemáme tam co dělat. Jeliman.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 16:46 |https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/tomas-syrovatka-slavia-praha-mistopredseda-predstavenstva-rozstrel.A201005_100026_fotbal_vp2
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
nedbal před 4 lety 09.10.2020 19:27 |Tak Syrovátka, to byly hlavně Zpívánky ala Česká soda https://youtu.be/jz9w0wv9EBw?t=64
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
hiker42 před 4 lety 09.10.2020 20:30 |Ano, tohle byl super podcast, proti zmatenému Syrovátkovi úplně jiná liga. Jaroslav Tvrdík je skvělý rétor a člověk mu visí na rtech. Hlavně má selský rozum a je z něj cítit přirozená autorita. Přijde mi, že ve Slavii strašně vyrostl. Jediné, co mě zarazilo a čemu nerozumím, byl rozpor, který jsem vnímal ohledně vyjádření k akcionáři. V první části tvrdil, že nás Čína podporuje a je připravena podpořit i finančně, zatímco v části třetí zase říkal, že kdybysme neměli finanční rezervu, ale např. ji měli zainvestovánu v akademii, tak možná nejsme. Zopakoval to tuším dvakrát. To doufám, jen přeháněl, protože jinak by to znamenalo, že nějakých 300 mil. Kč rozhoduje o bytí a nebytí SKS. Snad jsem to jen pochopil blbě nebo to byla jen dramatizace, což teda taky umí. Celkově velké poděkování za otevřenost.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 23:54 |Číňan chce úspěch. Číñan nepustí. A že chce, abychom dobře hospodařili, vytváří tlak na manažery, je jenom dobře.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
hiker42 před 4 lety 10.10.2020 07:33 |Jo, to zní rozumně, prostě by to mohl být konec Tvrdíka a spol. v SKS, dík.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 07:35 |JT se samozřejmě dobře poslouchá v podstatě nám objasnil vše důležité. Je zřejmé že těžko budeme kupovat nové nikoušky atd. Bude nejvíc záležet na čichu Trpiše a spol při nakupování posil. Za mě škoda toho Nezmara protože si myslím že teď by nadešel jeho čas. Ovšem z čeho mám velkou radost, je to jaké zděšení musí zavladnout u tlustýho Mádla a v redakci ispartu, když jejich scénář krach a švorc se zase nekoná. Jsem zvědavý jako budou hledat munici proti SKS když rozkaz zní jasně, no třeba to bude ochrana demokracie tam na východě
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ragnarok před 4 lety 09.10.2020 08:06 |JT je výborný rétor a má příjemný hlas a vysvětluje ty věci velmi rozumně.
Jen je moc štědrý a hodný na hráče a realizační tým. Ale pokud na to budou peníze, tak prosím. Ne tak štědré kluby radši než do investičních bytů hráčů použily peníze na akademie. Pokud by nebyl JT tak štědrý, tak by vrcholný manažer pana Syrovátka nemusel plakat do médií, že Slavia akademii nemá a mohla by být výhledově plná soupiska pro poháry a nemuseli by přicházet Karafiáti, kteří absolvovali akademie konkurence.
Konečně někdo zdůraznil důležitost koeficientu. Letos to ale dobře nemůže dopadnout, minimálně sezónu 2022/2023 strávíme nad 15. místem, ale spíše bych řekl, že těch sezon bude více. Hodně to pokazila Plzeň i my, protože v zápasech s Izraelci (a předtím s Chorvaty) a Dány jsme body odevzdávali přímým konkurentům. O Spartě nemá cenu mluvit. Letos musíme získat alespoň standardních 5-6 bodů. Ale loňská katastrofická sezóna nás bude strašit v koeficientu ještě 4x. Pravidlem by měl být zákaz účasti Jablonce a zároveň se domluvit, že 1-2 týmy mimo top 3 top 3 napumpuje hráči na hostování, aby něco uhráli v pohárech. Účast Jablonce a MB nemá smysl.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 09.10.2020 08:48 |k těm bytům....ono to není tak, že by teď nic nebylo, platí se hotelu co je v součást Edenu a pokud by tam měli hráči být každé soustředění před každým zápasem je to caa 40 nocí pro hráče a realizák a ty náklady tam prostě jsou....z dlouhodobého hlediska jsou tak ty byty logická a efektivnější volba.
Jablonci za mě křivdíš....v sezoně 2018/2019 hráli skupinu a dobře...myslím, že 5 bodů uhráli se skóre 6:8.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Boo_SKS před 4 lety 09.10.2020 09:07 |Jablonci opravdu nekrivdi, protoze tehdy (behem jejich jedine ucasti ve skupine EL) se tam shodou nahod a stastnych okolnosti dostali bez boje, stejne jako letos Sparta. Jinak v predkolech POKAZDE okamzite vypadli s nejakym vyrazne horsim (Pjunik Jerevan) nebo na cca kvalitativne podobnym tymem (DAC). Mlada Boleslav to same. A to, ze nahrali par bodu pri zajistene ucastni, je nam vyhledove k nicemu, kdyz takova situace se jen tak nebude opakovat.
My naopak potrebujeme tymy, ktere se dokazou dostat pres predkola. Jako to uz minimalne trikrat za poslednich par let dokazal Liberec. Jablonec je naopak ukazkou tymu, ktery i se sebehorsim souperem v predkole vyhori, nenahraje tam zadne body a jeste se kvuli celkovy zisk bodu deli cislem o 1 vyssi.
Takze => vice Slovanu, mene Jabloncu.
Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2020 09:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jablonci opravdu nekrivdi, protoze tehdy (behem jejich jedine ucasti ve skupine EL) se tam shodou nahod a stastnych okolnosti dostali bez boje, stejne jako letos Sparta. Jinak v predkolech POKAZDE okamzite vypadli s nejakym vyrazne horsim (Pjunik) nebo na cca kvalitativne podobnym tymem (DAC). Mlada Boleslav to same. A to, ze nahrali par bodu pri zajistene ucastni, je nam vyhledove k nicemu, kdyz takova situace se jen tak nebude opakovat. My naopak potrebujeme tymy, ktere se dokazou dostat pres predkola. Jako to uz minimalne trikrat za poslednich par let dokazal Liberec. Jablonec se naopak ukazkou tymu, ktery i se sebehorsim souperem v predkole vyhori, nenahraje tam zadne body a jeste se kvuli celkovy zisk bodu deli cislem o 1 vyssi.
Takze => vice Slovanu, mene Jabloncu..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 09.10.2020 09:30 |tak letos to byla bída, ale ten jednokolový systém slabším nahrál...vypadly třeba i Kodaň, Galatasaray, Sporting, plíseň aj., pak tam měli v posledních předkolech historicky týmy jako Betis a Ajax. Samo že to mohlo být lepší a mělo, ale Jablonec ikdyž by postoupil, dostal by do posledního předkola Sporting.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Boo_SKS před 4 lety 09.10.2020 09:02 |Hele, ja taky nejsem uplne nadseny, ze ze jsme v otazce vyplat a odmen vyrazne stedrejsi, nez by nam asi stacilo byt, jenze pravda je takova (jak ostatne sam Tvrdik priznal), ze drtiva vetsina trenerskych i hracskych smluv se uzavirala v situaci po vybuchu s Astanou, kdy ten tym byl v naprostem rozkladu ci nasledujici leto, ktere prislo po hodne nepresvedcivem a turbulentnim jaru.
Tehdy jsme jeste byli za Plzni a Liga mistru se nezdalo zrovna realne prani, ale spis jenom vlhky sen. A proto se ti hraci museli trosku preplatit, aby si vybrali nas a zaroven se jim slibily bombasticke bonusy v pripade postupu do LM, jelikoz tehdy jsme byli teprve na zacatku cesty a Liga mistru byla pro nas spise prestiznim nez ekonomickym lakadlem. Proto se tedy na vyplaty i nasledne bonusy dalo mnohem vic, nez je v Cesku zvykem, ale i pan Tvrdik rika, ze ted je celkove nastaveni klubu jine, vice nez na okamzite vysledky se tlaci na pomer cena/vykon a tomu budou odpovidat i odmeny u nove prichozich hracu.
U Trpise mi proto i v souvislosti s jeho novou smlouvu zaujalo to, ze se mu vyrazne rozsirily kompetence a povinnosti, takze nyni uz bude do velke miry zodpovidat i za chod akademie, vyber talentovanych hracu, dohled nad jejich rozvojem, zapracovavanim do acka a pravidelne zlepsovani vetsiny kadru tak, aby se mohl kazdy rok uskutecnit aspon jeden velky prestup, cimz by se zaplatil cely Trpisuv plat i castecne zalepily pripadne diry v rozpoctu, kdyby nedopadly pohary.
To mi dava logiku a s trenerovou historii i ekonomicky smysl.
Velké díky
mis3 před 4 lety 09.10.2020 09:01 |Nejprve se sluší poděkovat, za dlouhý ale velmi zajímavý podcast všem třem pánům. Nicméně stejně jako ostatní, tak bych se přimlouval za určitou pravidelnost (klidně 2-3x do roka Tvrdík, a občas i někdo další (Syrovákta, JiT, Houšťa), protože si myslím, že to nenaruší koncept, neb si myslím, že všichni zmínění jsou nejen profíci, ale zároveň i fanoušci. Zároveň by bylo fajn to avizovat alespoň pár dní dopředu a v diskusi dát prostor pokládat dotazy.
Teď k tomu, co bylo řečeno.
1. Jsem velmi překvapen a zároveň potěšen tím, jak detailně byl rozebírán rozpočet klubu. Bohužel sice nevěřím, že to zavře ústa věčným kritikům z řad nejen novinářů, ale bohužel i řadě slávistů. To že si nikdo neuvědomil, že rozpočet v roce kdy hrajete čtvrtfinále EL a postoupíte do LM logicky bude diametrálně odlišný od rozpočtu, kdy se poháry nehrají, mě přijde až absurdní. Už jenom logicky náklady na pořádání, respektive na přesun do dějiště zápasů logicky musí být enormní, stejně jako podíl hráčů a bývalých klubů na prize money.
2. Bohužel titíž, kteří tepou do Tvrdíka kvůli nafouklému rozpočtu mu pak vyčítají, že v klíčových okamžicích nám chybí tahouni typu Škody a Součka. Realita je taková, že buď máte A) Nízký rozpočet na platy nebo B) Špičkové hráče s vysokým platem.
3. Myslím, že určitá velkorysost a štědrost, na kterou u Tvrdíka řada lidí nadává, se nám v dlouhodobějším horizontu může spíše vyplatit
4. Fuck corona, Fuck LFA, Fuck Svoboda!
5. Jsem rád, že věci se dějí racionálně a ne hystericky – viz změna strategie mládežnických týmů
6. Jsem rád, že jsou v klubu velmi přátelské vztahy – viz Beran, Suk etc.
7. Mrzí mi akademie, ale chápu, že pro mnoho politiků je prostě Tvrdík „toxický“ zároveň nechápu, proč když nebyl připraven projekt, tak se alespoň ty peníze „neodložili“ v době dvou úspěšných sezón – řekněme pokaždé 100 mega.
8. Hodně mě mrzí, že jediný Tvrdík je schopen poměrně jasně formulovat, že český fotbal je ve sračkách, což je z pohledu toho že se dosud globálně fotbal stal jedním z nejlépe prosperujících odvětví fakt neuvěřitelná záležitost.
9. Moje oblíbené téma - hostování v Liberci. Strašně moc zazlívám novinářům, že tohle téma tak strašně rozmázli a že nevidí tu souvislost, že díky tomu vlastně Liberec dokázal postoupit do EL, čímž zachraňuje český fotbal (protože jako jediný opravdu do EL postoupil. Slavia tam sestoupila a Sparta se tam prostě ocitla). Protože upřímně i kvůli výše zmíněném je liga vlastně už jen předstupněm nutným pro postup do Evropy a z hlediska fungování klubu (pokud pominu sportovní hledisko) je vlastně titul nezajímavý, což je tristní zjištění
10. Úplně mě odrovnala informace, že v den deadlinu přestupů už v deset večer hráč spí a agent není k dispozici
Re: Velké díky
MIKr.8 před 4 lety 09.10.2020 12:42 |ad 4) bod 3 - omlouvám se všem máničkám, ale když vidim chlapa 40+, co si nechá narůst dlouhý vlasy, tak se mi otevírá nůž v kapse. Dušan Svoboda evidentně jede "styl Košťál" a svoji nesympatičnost dotáhl k dokonalosti...
Re: Velké díky
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 13:23 |Jsou to na starý kolena seladoni:D
BTW
Boo_SKS před 4 lety 09.10.2020 09:21 |Podcast samozrejme super, pan Tvrdik jako vzdy mluvi vyborne, jenze i vzhledem k tomu, jak pan Syrovatka mluvil o tom, ze nemuzeme pocitat s pravidelnou ucasti v LM, ktera je spise sen, realnym cilem je predevsim skupina EL + aktualni rozpocet je hluboko pod miliardou a tomu, ze tento skromnejsi styl fungovani (jak do cilu, tak vynalozenych vydaju) potvrdil a jeste detailnejsi vysvetlil i Tvrdik, by me zajimalo, v cem se teda tento pohled neshodoval s Nezmarovou filozofii.
Dlouhe roky cteme o tom, ze pragmaticky a realisticky uvazujici Nezmar ma problem s megalomanstvim Tvrdika, jenze kdyz se ukaze (samozrejme nevime, zda je to uplne pravda, ale verme nasemu sefovi), ze i onen Tvrdik nastolil cestu, kdy se zdaleka nerozhazuje tolik, jako driv (snad s vyjimkou platu pro JiT a treneru, ale tady se pocita, ze se tato investice vrati se forme dobreho oka pri privadeni mladych i hotovych posil, jejich pravidelneho progresu a nasledneho prodeje) a je tu snaha uz se tolik neorientovat na okamzite vysledky, ale spis dlouhodobou koncepci, tak fakt nevim, jak to odporuje te Nezmarove filosofii.
Samozrejme, Nezmar je pryc a uz nema cenu do toho stourat, protoze by nam stejne tezko nekdo odpovedel, ale pokud jednim z duvodu jeho odchodu byly ten nesouhlas s fungovanim klubu, tak mi to s vedomim novych faktu moc nedava smysl, protoze pokud je pravda to, co v poslednich dnech rekli clenove naseho vedeni, tak se Slavia velmi vyrazne odklonila od te "Tvrdikovske" cesty k te "Nezmarovske", ale jeji dlouhodoby propagovatel i tak odesel...
Re: BTW
Max1 před 4 lety 09.10.2020 09:50 |těch důvodů odchodu Nezmara může být více....já jsem to celé spíše pochopil kvůli rodině a zdraví, ne ani tak kvůlli pohledu na fotbal. Nezmar stále bydlel v Libereci a dojížděl, nebo přespával v Praze na úkor rodiny. Jeho pozice nebyla jako hráče, tj. trénik-zápas-trénink atd. Dovedu si reálně představit že dělal 7 dní v týdnu od rána do večera....asi toho už bylo moc, proto i ta personální změna a méně povinností nejprve, ale asi to nezlepšilo, tak se rozhodl jít. Nezmar vypadá na fér chlapa co ale potřebuje nějaké zázemí a to skutečně nejde mít v modelu žít v liberci a pracovat jako sportovní ředitel velkého klubu v Praze.
Re: BTW
necich před 4 lety 09.10.2020 11:01 |No, ale právě dle rozhovorů JN to nebyl důvod, který uvádíš. Naopak několikrát uváděl, že už jim to neladilo a nemělo smysl se vzájemně trápit. V nějakém rozhovoru jsem i četl, že litoval toho prodloužení do léta.. Tak nevím.
Re: BTW
Boo_SKS před 4 lety 09.10.2020 11:25 |Presne tak. A vzhledem k tomu, jak Tvrdik v podcastu rikal, ze ted uz jsou vsichni ve vedeni na jedne vlne, maji se i lidsky radi a chodi spolu i na pivo/vino, tak mi to vychazi i na nejake osobni neshody. Treba to, ze vliv Trpise se neustale zvysuje a krome hlavniho trenera je i tim investicnim reditelem a vyhledove se ma jeste vic podilet vyberu posil nejen do acka, ale i do mladeznickych tymu, aby se vyuzilo jeho oko na hrace, coz znacne zasahuje i do kompetenci sportovniho reditele, ktery se teda muze citit trosicku upozadeny... Nebo ze sef klubu v patove situaci da na trenera a ne na sportovniho reditele, ktery by dle jeho nazoru mel plne zodpovidat za cely sportovni usek, a tak spatne nese, ze jeho nazor neni vzdy rozhodujici.
No, jenom takova teorie...
Tak jako tak, ted uz je to jedno, ale pokud uz jsme opravdu pred letosni sezonou najeli na udrzitelnejsi cestu fungovani klubu, tak je mi lito, ze to pan Tvrdik nerekl uz driv, protoze bychom si usetrili mnoho hodin poslouchani nebo cteni o tom, jak pachame ekonomickou sebevrazdu, kdyz to mozna ve skutecnosti vubec neni pravda.
Re: BTW
Marcelo10 před 4 lety 09.10.2020 11:41 |Nezmarovi se nelíbilo zapojení politiky JT do fotbalu. Což absolutně chápu. Samozřejmě bylo i více věcí, dojezd domu, únava, neshody na koncepci. Ale ten jeho odchod asi úplně v dobrým nebyl, když se s Jindrou od té doby nebavil. O tom ale žádné info nemám, to je jen má úvaha.
Re: BTW
Dr. Fe1 před 4 lety 09.10.2020 11:44 |Co má být to "zapojení politiky do fotbalu" ? Nenapadá mě, co tím myslíte.
Re: BTW
knl66 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 13:30 |Tak teď politiku tahá do fotbalu pan Syrovátka, viz občas jeho příspěvky na twitteru.
Re: BTW
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 19:28 |Tou politikou narážíš mimo jiné na Mynářovo Slovácko a obejití již bývalého sportovního ředitele při nákupu Hellebranda? :-)
Re: BTW
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 20:15 |Nikdo obejit nebyl a bylo to vyvráceno v pořadu TIKI TAKA.
Víc k tomu nemá cenu dodávat
Sokrates55
Re: BTW
necich před 4 lety 09.10.2020 11:44 |Rovněž jsem rád, že ten rozpočet není tak destruktivní. :)
Re: BTW
Cross před 4 lety 09.10.2020 13:46 |Nezmar propásl životní šanci.
Re: BTW
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 19:18 |Že je to kvůli rodině a zdraví, tak se to samozřejmě na TK prezentovalo, ale to přece neznamená, že je to pravda. Obě se strany na tom mohly domluvit, protože nějaký důvod se tomu musí dát, když odchází po tak úspěšném, ač krátkém, angažmá ve Slavii.
Lidé se pak přestanou ptát a nebudou hledat pravdu.
Re: BTW
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 20:19 |Já nevím, o co Vám jde?
A Vy zřejmě tedy asi víte, že na TK všichni lhali?
Sokrates55
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Mikey před 4 lety 09.10.2020 09:30 |Ale Tvrdí má pravdu, že nám ta pauza bez ligy pomůže, hráči se vrací z repre až v průběhu čtvrtka.
A u těch přestupu, si také myslím, že tak do roka až rok a půl odejde Nicolae Stanciu, protože za něho budeme mít mladší hráče, Beran, Lingr, Hellebrand a navíc už bude mít ideální fotbalových věk, abychom na něm neprodělali.
+ Si také myslím, že když se povede postoupit do jarní fáze El, tak přijde Conde i Bah + i někdo bude muset odejít (Takacs?)
A doufám, že do konce roku bude vakcína a do příští poloviny roku se covid vyřeší, ať už se velká část populace proockuje a i ponaučením, takže by další sezóna už mohla začít skoro normálně.
Doufejme
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 09.10.2020 11:58 |Překvapila mě jeho nulová snaha rozhodnutí vlády zvrátit. Asi tu pauzu opravdu potřebujeme - to ví samozřejmě lidi z klubu nejlíp.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
devroo před 4 lety 09.10.2020 09:33 |Zajímavý rozhovor. Nevíte někdo proč Kosek v Liberci hraje jen za B mužsto.. To mohl zůstat ve Slavii a být jako junior na soupisce... Škoda. Po odchodu Coufala by se dal vyzkoušet. V přípravě hrál dobře.
Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2020 09:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zajímavý rozhovor. Nevíte někdo proč Kosek v Liberci hraje jen za B mužsto.. To mohl zůstat ve Slavii a být jako junior na soupisce... Škoda. Po odchodu Coufala by se dal vyzskoušet. V přípravě hrál dobře..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 19:11 |Přecenění jeho kvalit? Bohužel v ČFL nastupuje i Hellebrand (B-tým Slovácka), Vít (B-tým Pardubic) a Markovič (B-tým Mladé Boleslavi).
Toto vnímám jako jeden z největších přešlapů v letním přestupovém okně. Pošleme hráče do první ligy, ale nakonec hrají proti třetiligovým mančaftům. Radši ať jdou cestou Červa s Vlčkem, aby hostovali v druhé lize a pravidelně nastupovali, než aby trénovali s A-týmem a chodili hrát s B-týmem. To už mohli rovnou zůstat u nás.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
lukas8 (admin) před 4 lety 09.10.2020 23:36 |Tak Liberci v této sezoně na krajích nastupují kapitán Mikula, slovenský reprezentant Koscelník nebo jejich talent Fukala. Přes tuhle konkurenci se zkrátka Daniel nemá prakticky šanci prosadit.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Madden před 4 lety 09.10.2020 09:59 |Díky za dobrou práci! Za sebe musím říct, že až na pár drobností, které by mohli být víc rozebrány, se mě poslech líbil a příjemně to utíkalo. Snad to některým věčným pochybovačům alespoň trošku otevřelo hlavy :-)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 09.10.2020 11:49 |Ne že bych byl zrovna pochybovač, ale mě některé úvahy do budoucna versus finanční možnosti, trochu znepokojily. Doufal jsem, nebo si spíš možná idealizoval, že jsme na tom lépe a že se s akademií najisto počítá a že s ní počítá i vlastník klubu. Takhle to bohužel naznačuje, že na co si nevyděláme, to mít nebudeme. Na druhou stranu bylo tam i dost nadějných věcí. Podotýkám, že jsem slyšel jen část 2 a 3, na smutnění nad ztrátu LM jsme neměl sílu.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Madden před 4 lety 09.10.2020 12:47 |Tak samozřejmě není všechno úplně ideální. Ale pošťouchnutí bylo spíše mířeno na přestupy a ekonomickou situaci. Na druhou stranu, nemusíme se extrémně bát budoucnosti a pokud je nastoleno, že budeme mít na co si vyděláme, je to jedině dobře. Tím snad odpadne stín po případném Tiraspolu č.2.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 13:53 |Ještě bychom si měli uvědomit, ze Sparta je na hraně systému UEFA Fair Play, a proto kumuluje mezinárodně neprodejné hràče v pozdním věku, kteří venku vyvanuli, a byli za nulu nebo skoro za nulu. To je krátkodobá taktika, která rychle vyvane s stane se pro ně znovu přítěží.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 14:10 |Tak budou muset do 2 let prodat Hložka (o nikoho dalšího asi moc zájem nebude). Případně si Křetínský přeprodá 1-2 tribuny a umoří dluhy. Je to řešitelný:)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 14:24 |Kozák
Čelůstka
Krejčí st.
Dočkal
Pavelka
Ještě chybí Lafata, holt když je zle, na trať musí i parní lokomotivy...
Vydali se plzeňskou cestou...ale jedna sezóna jim může vyjít...
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
goop před 4 lety 09.10.2020 11:54 |Veliké díky za nový díl se zajímavým hostem.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 09.10.2020 12:02 |Ad akademie - Mrzí mě, že stále neřeknou ani kde má ta akademie být, jak má vypadat (nějáký situační plánek bych rád viděl) a obecně o tom mluví jen velmi mlhavě ........ člověk by se mohl alespoň kochat, co možná jednou bude. Nevím , jaký je důvod k utajování, když se to dohaduje s městem, tedy s veřejnou institucí. Chápu, že se to všechno může měnit a nic není hotového, ale kdyby alespoň něco naznačili, nějáké ty varianty .....
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Kulajs před 4 lety 09.10.2020 12:27 |Nedohaduje se to s městem, ale jen s jednou městskou čtvrtí, která ty pozemky nabídla. A může za tím mlčením být i to, že nechceme, aby do toho zase někdo hodil vidle. O pozemky je velký zájem.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 15:09 |Proto mi připadá, že je lepší když je na to vidět a je větší veřejná kontrola, aby ty pozemky někdo nezprivatizoval pro sebe ... my máme ten zásadní argument, že je to pro sport - i dětí z městské části. Tedy defacto veřejný zájem.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
knl66 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 14:06 |Tady se naopak dá víc než kdy jindy pochopit, že informace zůstávají pod pokličkou a nikdo nebude nic naznačovat. Ve hře je příliš mnoho.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 14:12 |Asi tak.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 15:11 |Mě přijde, že to tajení dává větší možnost k podrazům ze strany politiků. Protože sportoviště je veřejný zájem, měli bychom na ně taky veřejně tlačit.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Fačín před 4 lety 09.10.2020 13:32 |Konečně kvalitní podcast, někdo, kdo má co říct a má informace. Jaký to rozdíl oproti bezduchýmu tlachání rádoby insiderů a "lepších" fanoušků, co bývá obvykle.
Pan Tvrdík je muž na svém místě, je poznat, že je to srdcař, žádná zhouba, jak se nám to snaží Mádl a spol. vysvětlit. Pro mě jasný kandidát na příštího prezidenta ČR, doufám, že do voleb půjde.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 13:35 |Tak tohle je zatím asi nejlepší šipka:D
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Jachym před 4 lety 09.10.2020 14:15 |Vow!:-D Ten mě tedy vůbec nenapadl, ale mezi zvažovanými jmény a těmi, kteří se již sami o kandidaturu de facto přihlásili, by to pro mě byl určitě nejméně strašidelný kandidát. A byl by to další slávista na prezidentském postu. Nepočítám-li samozřejmě Edvarda Beneše, který za nás přímo hrál na počátku klubové historie, tak se ke Slavii hlásili, nebo jí vyjadřovali sympatie, dva porevoluční čeští prezidenti, byť oba bytostní nesportovci. Ten třetí se alespoň vymezoval proti Spartě:-)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 14:27 |Hele Klaus říkal, že je Slávista, Havel byl tuším taky, ale víš jak je to s těmahle hradníma "fandama"..na zápase s Příbramí o ně nezavadíš:D I toho Zemana museli do Edenu přivézt na žebřiňáku:) Beneš je jedinej nezpochybnitelnej.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Jachym před 4 lety 09.10.2020 14:33 |Klaus starší i mladší jsou Bohemáci. Klaus má jen z doby své basketbalové kariéry spadeno na Spartu. Havel se zúčastnil i nějakého slávistického večera na Žofíně po titulu a vzpomínal tam na to, jak utíkal Hlaváček po křídle a divil se, že mladí ho už neznají.
P.S.: Tady jsem k tomu dohledal článek:-) https://www.efotbal.cz/clanek-187457-Drahos-fandi-Slavii-Horacek-Bohemce-Kretinskeho-zamestnanec-Topolanek-povinne-Sparte.html
Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2020 14:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Klaus starší i mladší jsou Bohemáci. Klaus má jen z doby své basketbalové kariéry spadeno na Spartu. Havel se zúčastnil i nějakého slávistického večera na Žofíně po titulu a vzpomínal tam na to, jak utíkal Hlaváček po křídle a divil se, že mladí ho už neznají. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 09.10.2020 14:56 |Tak že by Klausovci nakonec fandili historicky levičáckému klubu jo, to jsou paradoxy:) Já mám právě v hlavě zafixovanej rozhovor, kdy ho Mach pozval na tehdy dodatečnou kolaudaci Letný. Říkal tam, jako že stadion pěkný, ale že on fandí Slavii. Ale možná, že říkal, že v Praze fandí jinému klubu a já si to takhle odvodil:) Koho by napadlo, že jsou ve městě ještě jiné kluby.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 16:30 |Klaus starší se kdysi vlažně hlásil k Bohemce, možná už ale změnil názor, protože se z něho stal postupně vlastenec. Klaus mladší je Slávista.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Jachym před 4 lety 09.10.2020 17:47 |To jsme docela odběhli od tématu, ale v tomto opravdu, ale opravdu:-) nemáš pravdu a já si stojím za svým. Jeden z mnoha důkazů je např. zde: https://www.novinky.cz/komentare/clanek/komentar-na-bohemce-po-35-letech-aneb-zacala-liga-vaclav-klaus-ml-40041823
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Cross před 4 lety 09.10.2020 23:41 |Tak máš nejspíš pravdu. Klausové obecně radši fandí sobě...(:-))). Co tam ale Klaus ml. říká o kapacitě Dolíčku: v osmdesátkách to bylo přes 15 000. Ne deset.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 15:13 |Klaus mladší je Bohemák, někde jsem to četl - tedy kde o tom sám mluvil.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Tadeáš_Janků před 4 lety 15.10.2020 00:34 |Klaus Mladší byl nedávno ve sněmovně s rouškou Bohemky.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
knl66 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 16:10 |No, nechci ti brát iluze ohledně Havla... ale ten maximálně věděl, že fotbal hrajou dvě mužstva a snad i to, že se kope do míče. Jestli byl nějakým slavistou, tak jen jako malý kluk, kdy se třída tradičně dělila na slavista a sparťany.
Zaslechl jsem historku, kterak Havel po finále Eura 96 zašel za našimi v Anglii do šatny. Na otázku, kdo se mu líbil nejvíc, dlouho přemýšlel, dokud Špaček viditelně nezatřásl dresem Patrika Bergera tak, že jmenovka na zádech byla konečně čitelná - odpověď se tedy nabídla. A co penalta, pane prezidente? "Hm, hm, tak ta... hm, hm, samozřejmě smutná, hm hm tyhle penalty proti nám, hm hm." (Z penalty padl náš jediný gól, jinak se žádná nekopala.) Tož tak, jak jsem koupil, tak prodávám. :)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 15:52 |Já už jsem to Jardovi před časem navrhl a jeho odpověď zněla: "Vow, to je výzva!", což jsem si vyložil tak, že po mém návrhu o tom začal uvažovat a dříve či později do toho půjde. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 13:58 |Nechápu jak je možné, že sky box, který je FYZICKÝ ODDĚLENÝ od stadionu, počítá jako součást diváků? To nedává vůbec žádný smysl ani logiku.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
wimpy před 4 lety 09.10.2020 14:04 |Je třeba říci, že tak, jak je to v Edenu, to není na všech stadionech.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 14:07 |OK, ale pak je snad docela snadné napsat, že lidé kteří na akci jsou odděleni, např. sedí autech v auto kině, nebo sedí v Sky Boxu, nejsou prostě účastníci akce z epidemiologického hlediska.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
wimpy před 4 lety 09.10.2020 14:10 |Ošetřit by to určitě šlo. Podobných nuancí bude určitě hodně. Takže se doplácí na to, že se nejede podle předem připraveného plánu, kde už budou vychytané, ale tvoří se chaoticky za běhu.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 14:35 |To je pravda, ale tady jde o miliony úplně zbytečně spláchnuté do hajzlu, aniž by to mělo alespoň nějakou elementární logiku. Slavia by měla do toho jednoznačně jít a vyřešit to.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
smichov_2 před 4 lety 09.10.2020 14:10 |Dresy Rakuten na cestě.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Max1 před 4 lety 09.10.2020 14:19 |Rakuten má jen Barca...Tvrdík tam řekl, že ho má více týmů, za mě je to Plus500 (Atletico, Atalanta)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Travinho před 4 lety 09.10.2020 17:15 |Protože už spal? No to mě poser :D Logiku Condého moc nechápu. Jako mohl být unavený, ale v poslední den přestupového okna, kdy se jedná o jeho transferu.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
JS (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 22:16 |Jo, to jsem také významě nadzvihl obočí, čelo, vlasy, temeno a další části hlavy.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
fps před 4 lety 10.10.2020 12:55 |jojo, stejně by na základ neměl, tak ať raději sbírá herní zkušenosti ve Zlíně, jestli se tedy tato sezonu vůbec dohraje
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
obiwan před 4 lety 11.10.2020 07:14 |Ale to je nepřesné vyjádření, on nespal únavou, ale byl tak otravenej...já bejt několik hodin s Grygerou a ještě k tomu v tom plechovým Mordoru, tak bych asi zkolaboval:-))
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ragnarok před 4 lety 09.10.2020 19:23 |Pro Quelhara: OGC Nice zcela určitě nemá rozpočet řádově vyšší než Slavia. Dlouhodobě mívali 45 milionů, po příchodu INEOSu se jedná od cca. 60-70 milionů. Navíc tam mají hráči daleko vyšší daňové zatížení než u nás, takže splnit jejich požadavky v čistém je podstatně náročnější.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 09.10.2020 19:29 |Máte tam docela velkou chybu vážený pane.
Sokrates55
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ragnarok před 4 lety 10.10.2020 10:07 |Vážený pane, jste lhář. Z vřejných rejstříků lze ta čísla dohledat a pokud z toho nechápete, že jde o měnu EUR, tak se omlouvám.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Betynka58 před 4 lety 10.10.2020 11:50 |Milý Ragnaroku, asi by sis měl někde dohledat význam slova "lhář". Rozhodně si pod tím nelze představit Sokratovo upozornění na chybnou cifru, byť tady zřejmě došlo k nedorozumění. Na podobné výpady si raději dej pro příště pozor, zbytečně si proti sobě tak popudíš jiné diskutující.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Fulham před 4 lety 10.10.2020 12:44 |Zrovna jsem chtěl napsat, jestli tam nemělo být ,, dlouhodobě mývali" ...
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Sokrates55 (přítel SN) před 4 lety 10.10.2020 14:58 |Zase tam máte chybu vážený pane :-)).
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2020 17:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zase tam máte chybu vážený pane.
Sokrates55.
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ragnarok před 4 lety 10.10.2020 10:10 |A skutečně mne fascinuje, že za čistě faktickou poznámku lze dostat 8 mínusů. Neskutečné. Myšlení lidí je opravdu neuvěřitelné.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
wimpy před 4 lety 10.10.2020 12:59 |"Nepočítej mínusy, nepočítej mínusy, nebo se z toho zblázníš!"
Už se to tu stalo. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 10.10.2020 13:08 |Nóó, to je otázka, jestli se onen nejmenovaný zbláznil z počítání mínusů, nebo počítá mínusy, protože je blázen. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
obiwan před 4 lety 11.10.2020 07:11 |Naštěstí nevím, co píšeš, ale i tak jsi mě rozesmál:-))
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
rak (přítel SN) před 4 lety 10.10.2020 09:07 |Děkuji za další dobrý podcast a zejména JT za racionální vysvětlení řady věcí. Maximálně oceňuji jeho naprosto realistický a přesný popis situace ohledně současných omezení, na rozdíl od trochu hysterické reakce Svobody. Vidím to úplně stejně. Špičkový fotbal není omezen z racionálních důvodů a ví to i Prymula a spol (k čemuž jistě pomáhá i JT). Už ale jasně vidím ten řev ostatních, proč zrovna fotbal má výjimku. Vyvolalo by to zlou krev. Je to tak, bohužel. Že nám to přináší velké problémy je jasné. I když, pokud by to zůstalo jen dva týdny, tak by nám to vzhledem k EL mohlo i trochu pomoci.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
kondorr před 4 lety 10.10.2020 16:06 |Je strašná škoda že ten covid přišel v době kdy Slavia byla na vrcholu a v podstatě nás zabrzdil. Je pravda že sparta má výhodu že má majitele ktrej na korunu moc nekouká na rozdíl od našeho majitele od toho asi už moc nepřiteče i když bez čínanů už by bylo dost možná po Slavii. A náše akademie je asi bohužel v nejbližších letech definitivně odpískaná.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 22:56 |Nebuďme nevděční. Buďme rádi, že minulou sezonu jsme i přes covid dotáhli k titulu. Važme si toho co máme. Číňani přibrzdili už před covidem, jenom tím to není. takže i kdyby už nic nebylo, tak jsem vděčný. Ale věřím, že toho ještě dost bude ! Tedy toho kladného pro nás !
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
mis3 před 4 lety 12.10.2020 10:28 |No já si to úplně nemyslím, Slavia podle mě už v té době byla ZA vrcholem a nutně potřebovala obměnu kádru. Nakonec i tak pauza nám pomohla aby se náš mladý tým lépe sehrál. Bohužel nám v létě hodně uškodila neúplná příprava. A opět si myslím, že aktuální druhá Corona přestávka nám opět pomůže.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
mudrc před 4 lety 10.10.2020 17:56 |Je vskutku obdivuhodne, ze Quelhar dokaze pritahnout pana predsedu, klobouk dolu a dekuju. Oproti hostum, kteri “kdykoliv cokolik reknou panu Tvrdikovi do oci” je to slast a radost poslouchat.
Mel bych preci ale malinkou vytku, ktera smeruje na temer nulove zapojeni zpovudajicich. Jiste bylo mnoho situaci, kdy slo polozit doplnujici dotazy a prerusit tak monology pana Tvrdika. Vlastne se o rozhovor temer nejednalo.
Ale uz za to, ze jste pana predsedu posadili k mikrofonu moc dekuji.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 22:53 |Pan Tvrdík se podle všeho pozval sám, takže ho nikdo tahat nemusel. Sám má zájem se tímto způsobem prezentovat, což je dobře pro všechny.
Já naopak chválím redaktory, že položili předsedovi i relativně nepříjemné dotazy na věci, které nejsou k naší spokojenosti. Že se nebáli. A že by J.T. víc skákali do řeči, to asi není reálné, Domnívám se, že JT stejně řekne jen to co chce a že mu to takhle vyhovuje. Takže zase se nedá jít proti němu. Přeci jen, není to úplně rovný vztah nezávislý novinář - zpovídaný host.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Borgetti před 4 lety 10.10.2020 18:09 |Dobrý dotaz od Ocetnika na béčko a celkem mě zklamala reakce Bílka, když se ho Tvrdík ptal jak to vidí s cílem na druhou ligu a že tedy 3.liga je dostačující pro ty mladý kluky co jí hrají. Tak ok, ale ze druhé ligy by ti kluci měli do Slavie mnohem blíže. Snad se to změní až bude akademie postavena, která určitě zvýší kvalitu mladých aspoň o 25%.
Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2020 18:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobrý dotaz od Ocetetnika na béčko a celkem mě zklamala reakce Bílka, když se ho Tvrdík ptal jak to vidí s cílem na druhou ligu a že tedy 3.liga je dostačující pro ty mladý kluky co jí hrají. Tak ok, ale ze druhé ligy by ti kluci měli do Slavie mnohem blíže. Snad se to změní až bude akademie postavena, která určitě zvýší kvalitu mladých aspoň o 25%..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
ColinSKS před 4 lety 10.10.2020 20:59 |nemůžu se ubránit dojmu, že těch avizovaných minus 35% v nákladech by přišlo korona nekorona. korona se teď nabízí jako zdůvodnění. celkově mám z vyjádření JT i Syrovátky takový divný pocit, protože mi přijde, že jsme nějak rychle ubrali plyn na cestě za silným středoevropským klubem, který má ambice každý rok bojovat o CHL. Te´d máme cíl El ..... No, prachy na stromě nerostou, což je nutno respektovat.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Mikey před 4 lety 10.10.2020 22:02 |A kde ty prachy chceš vzít, nemůže všechno dotovat majitel, z toho bychom měli obrovské problémy u financial play fair, od přespříští sezóny půjde pouze 1. tým do 2. předkola LM, 3 týmy do konfederační a nevíme, kolik tam bude peněz...
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
kostelnivlajka před 4 lety 11.10.2020 10:02 |to se bude hrát v americe, ta konfederační?
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Dr. Fe1 před 4 lety 10.10.2020 22:48 |Taky mám pocit, že se bohužel potvrdilo, že z majitele už nic nebo skoro nic nevypadne. Dříve byl ochoten odkoupit i stadion (což bylo jistě hodně drahé), teď je problém spolufinancovat akademii za 300 mio a musíme se rozhodvat jestli hráči nebo akademie .......... Taky se pravda nevyznám v tom, kdo nás vlastní. teď byla zase řeč o tom, že se SInobo to nevyšlo (ti by prachy asi dávali) a asi nás tedy vlastní Citic, co investovat nechce ? Nebo tak jsem tomu alespoň rozumněl. Ale nevím, nevidím do toho, takže asi nemá cenu spekulovat.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
kondorr před 4 lety 11.10.2020 11:10 |Bohužel čínani maji ted jiný starosti než cpát peníze do fotbalu svět začíná bejt proti čínskej zvlášt když zamořili svět.
To jak se během chvíle přešlo od LM do fáze že LM je pro nás jenom pohádka a vlastně tam nepatříme neni nic dobrýho a to že kvůli koeficientu nejspíš bude dostat se do EL jenom sen nevěští nic dobrýho a bez majitele kterej to bude štědře dotovat se neobejdem a budem postupně padat do průměru.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Gino před 4 lety 12.10.2020 09:19 |Pokud bys věřil tomu, že zamořili svět, tedy že ten virus je uměle vytvořený, tak proč nevěřit i tomu, že to tam rozprášila CIA, aby to vypadalo, že za to může Čína? :-)
(dělám si z toho prdel, ale když už konspirace, tak proč si nepřihodit - pravděpodobný jsou obě verze úplně stejně)
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
wimpy před 4 lety 12.10.2020 09:24 |Chtěl bych jen říct, že často slýchám názor, že když byl ten virus uměle vytořen, tak někdo vyráběl zbraň. Ale viry se vyvíjejí především pro lékařské účely, jsou nositely informací do buněk a tedy součástí mnoha léčeb nebo výzkumů. Věřím tomu, že je umělého původu a nevidím za tím žádný zlý úmysl.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
kondorr před 4 lety 12.10.2020 10:30 |Já přece netvrdim že to udělali umyslně a už vůbec ne že to je uměle vytvořenej vir , ale začalo to v Číně a na to lidi prostě budou pohlížet.
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
Ondráš před 4 lety 11.10.2020 11:28 |Ještě jsem to neposlouchal, ale pokud se bude snižovat rozpočet, tak jenom dobře..čím dřív, tím líp! Jsme teď možná jedinej českej klub, kterej je soběstačnej, tak ideálně to udržet co nejdelší dobu. Megalomanům odzvonilo, zdroje nejsou, doba si žádá úspor..já osobně bych šetřil, až bych brečel:D
Re: Mezi námi fanoušky 20/21 4 - J. Tvrdík
mis3 před 4 lety 12.10.2020 10:22 |Ano, ale vždyť je to přeci logické a Tvrdík to sám říká. Počítalo se s tím, že hlavní slovo bude mít SInobo. A Sinobo chtělo výsledky hned, proto se investovalo. Jenže Sinobo se oproti předpokladům na vlastnické struktury nezapojilo. Teď je všechno na CITIC a ten chce spíše lepší hospodaření. Využilo se toho, že jsme měli skoro istý titul a nebyly poháry na restrukuralizaci kádru nejn po věkové, ale i platové stránce. A přišlo to opravdu pět minut před dvanáctou, protože zasáhla nejenom neúčast v pohárech, ale zejména Corona. Plus další efekt teď je, že když nemáme LM, tak to finančně ustojím úplně v pohodě.