Vladimír Coufal přišel do Slavie z Liberce v létě 2018 jako další z řady hráčů, kteří na severu Čech spolupracovali s trenérským štábem trenéra Trpišovského. Pro Slavii to byla turbulentní doba, problémy hlavního akcionáře klubu - firmy CEFC - přestup hodně protahovaly, v jednu chvíli už deník Sport rtuťovitého pravého beka oznamoval jako posilu konkurence z druhé strany Vltavy, ale vše se v dobré obrátilo a ostravský odchovanec oblékl červenobílý dres.
Sezóna 2018/19
Víceméně hned od prvního ligového zápasu naskočil na pravý kraj obrany a během dvou sezón nikomu své místo nepřenechal. Už při svém debutu zaznamenal svou první branku v nejkrásnějším dresu - v Olomouci po centru kolegy Bořila zvyšoval na 3:0. Slávističtí fanoušci rychle poznali, jaký klenot to mají k dispozici. Populárn Coufi neúnavně brousil lajnu celých devadesát minut, dokázal ostře zacentrovat a připisoval si důležité gólové asistence. Ta patrně nejdůležitější přišla v zápase základní skupiny Evropské ligy na půdě Kodaně. Mladý Matoušek přízemní centr uklidil do branky a výhra 1:0 nasměrovala Slavii k postupu ze skupiny. V závěsu za tímto momentem je nutno vzpomenou i na skvostně zastavený brejk Zenitu Petrohrad a předávku míče Stochovi, který v posledním utkání ve skupině zvyšoval na konečných 2:0, což definitivně stvrdilo slávistický postup do jara. To Vláďa odstartoval vyrovnávacím gólem v odvetě šestnáctifinále v Genku při výhře 4:1, ovšem paradoxně dva největší zápasy jara strávil na tribuně. Odvetu proti Seville vynechal kvůli kartám, zápas na Chelsea mu zhatilo zranění. Celkem v sezóně zakončené ziskem ceněného double odehrál za Slavii 39 zápasů a zaznamenal čtyři branky - tři ligové, jednu výše uvedenu v EL.
Na konci sezóny naskočil Vláďa do prestižního přátelského zápasu v Edenu s Brazílií. Nešlo o reprezentační debut, ten si odbyl ještě coby hráč Liberce v přátelském utkání s Katarem a další dva přátelské zápasy nasbíral na podzim 2018 (Nigérie, Rusko), ovšem to byly spíše zápasy, kde se zkoušeli noví adepti, tohle byl první větší zápas v národním týmu.
Sezóna 2019/20
I ve druhé sezóně Coufal opanoval pravou stranu hřiště. Během ligového podzimu Slavia neprohrála, ztratila pouze body za tři remízy a její pravý bek pravidelně přispíval asistencemi i góly. Ty nakonec nastřádal tři - zvláště ten první v duelu s Olomoucí, který znamenal výhru 1:0 byl úžasný, ovšem hlavním lákadlem sezóny byla Liga mistrů. Coufal nastoupil k oběma zápasům Play-off s Kluží i ve všech šesti zápasech základní skupiny. V lize nenastoupil pouze ke třem zápasům a to vždy, když bylo potřeba před pohárovými zápasy pošetřit síly. Celkem tedy nastoupil ke 32 ligovým zápasům a pouze v Ostravě byl střídán v 87. minutě. Ne nadarmo si během angažmá v Edenu vysloužil přezdívku "Robocop". Ve druhé kompletní sezóně si Coufal připsal 42 zápasů a získal druhý mistrovský titul.
Během podzimu se propracoval na post reprezentační jedničky na pravém beku. Vrcholem jeho reprezentační kariéry byl duel kvalifikace ME v Edenu proti Anglii, kterou domácí po báječném výkonu povalili 2:1. Vladimír postupně na svém postu ze sestavy vytlačil dva konkurenty ostřílené Bundesligou: Pavla Kadeřábka z Hoffenheimu a Theodora Gebre Selassieho z Brém.
Sezóna 2020/21
Už na začátku současné sezóny začaly probleskovat zprávy o zájmu West Hamu United, týmu, kde hráčům z Edenu udělal skvlělé jméno svými jarními výkony Tomáš Souček. I na základě toho Vladimír Coufal na začátku srpna prodloužil se Slavií smlouvu až do června 2024. v lize odehrál první čtyři kola v základní sestavě, během víkendového střetnutí se Slováckem naskočil na posledních sedm minut. Další ligové minuty již nepřidá, nešťastným zápasem na půdě Midtjyllandu Coufalova éra ve Slavii končí. Další kapitoly své fotbalové kariéry bude psát v kolébce kopané.
Divákům v Edenu budou chybět nejenom jeho průniky po pravé straně, ale i jeho synek, který se stal nedílnou součástí snad každé děkovačky. Na majitele dětských a rodinných permanentek se bude usmívat alespoň při každém průchodu turnikety.
Vláďo, díky za ty dva skvělé roky a ukaž v Londýně, že nejenom Tomáš Souček si může podmanit slavnou Premier League. Že se posily z Edenu vyplatí!
Komentáře (98)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kostelnivlajka před 4 lety 01.10.2020 00:54 |za zradu, jenom jeden trest..:-)
ať se ti tam daří terminátore!!
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
knl66 (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 00:56 |Tomu říkám rozpolcenost. Na straně jedné mu to hrozně moc přeju. Nejen, že se může zabezpečit do konce života, ale především může ukázat, že na to má on sám osobně, ale navíc i to, že ve Slavii nejsou žádní nazdárci, ale hráči, kteří něco dokážou i ve světě a mají i na PL. A na straně druhé se mi bude stejskat po jeho průnicích po lajně, šílených fyzických výkonech, centrech do vápna i děkovačce s malým Cufem... Goodbye, Robocop and good luck.
Kurwa, to je dneska teda fakt divnej večer.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 01:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tomu říkám rozpolcenost. Na straně jedné mu to hrozně moc přeju. Nejen, že se může zabezpečit na konec života, ale především může ukázat, že na to má on sám osobně, ale navíc i to, že ve Slavii nejsou žádní nazdárci, ale hráči, kteří mají na PL. A na stranu druhou se mi - až uvolní pravidla a zase se bue moci chodit na fotbal - bude stejskat po jeho průnicích po lajně, centrech do vápna i děkovačce s malým Cufem...
Kurwa, to je dneska teda fakt divnej večer..
Skrýt původní komentář
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Staršina před 4 lety 01.10.2020 01:22 |Fakt divný večer. Fakt smutný večer.
Ale. Třeba nás to odrazí do semifinále EL.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
knl66 (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 01:31 |Ani v semifinále EL nedostaneme ty prachy, co za základní skupinu LM.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Staršina před 4 lety 01.10.2020 02:05 |Chápu. Jenže. Díky zde velmi kritizovanému rozšiřování kádru máme spoustu hráčů, kteří jsou dobří a nejsou vytíženi. Tak je nasadíme.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
JS (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 09:14 |*spostu průměrných hráčů
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Andreas před 4 lety 01.10.2020 02:28 |Tak za výhru ve skupině EL je 570 000 euro (když jsme postoupili ze skupiny EL naposledy vyhráli jsme 3x).
Za remízu je 190 000 euro (když jsme postoupili ze skupiny EL naposled remizovali jsme 1x).
Vítěz skupiny dostane 1 000 000 euro, druhý ve skupině 500 000 euro.
Za účast v prvním vyřazovacím kole je 500 000 euro.
Za účast v osmifinále je 1 100 000 euro.
Za účast ve čtvrfinále je 1 500 000 euro.
Za účast v semifinále je 2 400 000 euro.
Řekněme, že bychom ze skupiny znovu postoupili po 3x výhrách a 1x remíze + řekněme, že z 2. místa. To by znamenalo 7 900 000 euro (213 300 000 Kč). My jako vypadnuvší z play-off LM máme navíc 8 920 000 euro (240 840 000). To je 454 milionů Kč. Za účast v LM by bylo 412 milionů+případných 73 milionů za každou výhru ve skupině+24 milionů za každou remízu (za případný postup do osmifinále 256 500 000 Kč, přičemž ve skupině LM je pěněžně jedno jestli jde o postup z 1. nebo 2. místo ve skupině). Kdybychom ve skupině LM znovu 2x remizovali, měli bychom tedy 460 milionů, ale dalo by se předpokládat, že tentokrát bychom třeba nedostali tak těžkou skupinu. Peníze jsou tedy srovnatelný, otázka je realističnost toho semifinále. V předminulý sezoně jsme k němu neměli tak daleko, ale záleží na losu, na tom, jak moc hráče zasáhne vypadnutí z play-off LM atd.. Semifinále by bylo příjemnym překvapením, ale po vypadnutí s Dynamem Kyjev (taky po ,,zajímavym'' výkonu rozhodčích) jsem jízdu v EL taky nečekal a nakonec ani nebylo moc daleko právě k tomu semifinále.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
slavistajiri před 4 lety 01.10.2020 06:38 |No po tom co vcera predvedli nasi stredni zaloznici v cele s traorem a holesem to zrovna na semifinale nevidim. Momentalne nejsme tak silni jako posledni 2 sezony. Idealni by bylo aby prisel ten hrosovsky a holes se vratil doprava, ale mozna se kalkuluje s podpisem stocha a presunu masopusta dozadu.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
o-cab před 4 lety 01.10.2020 10:38 |to sis spletl hrace ne? Holes byl vcera jednim z nejlepsich na hristi a to ho casto krituzuju a treba v prvnim zapase byl dopredu nulovy. za Traoreho muze Trpisovsky. jestli hral nekdo oba zapasy hluboko pod svou uroven a nutnou formu tak to byli Stanciu a Sevcik.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ondráš před 4 lety 01.10.2020 08:01 |Tady se přehazujou míče vidlema, už se v tom nevyznám..tak o kolik jsme teda neúčastí v LM přišli (nepočítám prachy z EL)? Já myslel, že o 400, ale když dostaneme bolestný nějakých 250 míčů, tak jsme ve finále zatím - 150? Nebo těch 250 bychom dostali tak jako tak?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kjandourek (admin) před 4 lety 01.10.2020 08:12 |Jako "bolestné" dostaneme 214, mohli jsme dostat 440.... takže jsme přišli o nějakých 226....
Více nás bude bolet ztráta prestiže, konfrontace s nejlepšími a z ní plynoucí menší zhodnocení nasich hráčů....
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 09:53 |Možná ses nedíval, koho nám los může přidělit. Klidně skupina bude v EL vypadat takto: Arsenal/Tottenham, Slavia, AC Milán, Nice anebo Neapol, Slavia, Leicester, Hoffenheim.
Když se to porovná s LM, kde skupina mohla vypadat následovně: Zenit/Porto, Ajax/Šachtar, Kyjev/Olympiakos/Krasnodar, tak možná budeme mít v EL těžší skupinu než bychom měli v LM.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kjandourek (admin) před 4 lety 01.10.2020 09:59 |Já nepatřím k těm, kteří si myslí, že bychom po vyřazení z LM měli vyhrát celou EL a že postup ze skupiny je samozřejmostí....
Ale jde o to, že i kdybychom vyfasovali skupinu s Arsenalem, AC Milán a Hoffenheimem, tak pořád přenosy z téhle soutěže nepůjdou do celého světa jako když jsme hráli s Barcelonou.... ta prestiž tam prostě nebude.... a ani případné nabídky na hráče nebudou v takové výši, jako když jsme loni byli v té nejlepší společnosti...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Gino před 4 lety 01.10.2020 14:11 |8,9 x 27 = 240
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kjandourek (admin) před 4 lety 01.10.2020 14:17 |Vycházím jenom z popisu, co byl na titulní straně v tištěném Sportu...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
mudrc před 4 lety 01.10.2020 16:12 |Ty jsi opravdu nepoucitelny. V tistenem Sportu, ach jo. Pak nema byt diskuse zaplavena ho..y
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
luva před 4 lety 01.10.2020 08:33 |Super, že to někdo jako ty takhle přehledně spočítal :-). V tomto kontextu a finanční ztráta nevypadá tak hrozně. Díky
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ragnarok před 4 lety 01.10.2020 08:47 |Je to pravda 240 milionů korun není ni strašného. Je to jenom rozpočet Liberce na 3 roky.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Andreas před 4 lety 01.10.2020 16:06 |Na 2 :-)
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Gino před 4 lety 01.10.2020 14:53 |"Řekněme, že bychom ze skupiny znovu postoupili po 3x výhrách a 1x remíze + řekněme, že z 2. místa. To by znamenalo 7 900 000 euro" - jak jsi k tomu došel? 3x výhra je 1,7 mega, s plichtou je to 1,9 mega a 0,5 + 0,5 (druhý ve skupině a účast v prvním vyřazovacím) je přece dohromady 2,9 milionu euro.... ?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Gino před 4 lety 01.10.2020 15:47 |Tady je dobrá tabulka
https://www.sport.cz/fotbal/liga-mistru/clanek/1719890-dve-ste-milionu-sesivani-prosustrovali-v-dansku-balik-zahoji-se-na-coufalovi.html?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz#hp-sez
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Andreas před 4 lety 01.10.2020 16:03 |Počítal jsem s tou teorií semifinále a tím, že bychom ze skupiny postoupili po takovýchto výsledcích (3x výhry, 1x remíza, 2. místo). 2. místo je 500 000 + 3x výhry je 1 710 000+1x remíza je 190 000=2 400 000+šestnáctifinále 500 000 (2 900 000)+osmifinále 1 100 000 (4 000 000)+čtvrtfinále 1 500 000 (5 500 000)+semifinále 7 900 000 (7 900 000).
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 16:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Počítal jsem s tou teorií semifinále a tím, že bychom ze skupiny postoupili po takovýchto výsledcích (3x výhry, 1x remíza, 2. místo). 2. místo je 500 000 + 3x výhry je 1 710 000+1x remíza je 190 000=1 900 000+šestnáctifinále 500 000 (2 400 000)+osmifinále 1 100 000 (3 500 000)+čtvrtfinále 1 500 000 (5 000 000)+semifinále 2 400 000 (7 900 000)..
Skrýt původní komentář
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Andreas před 4 lety 01.10.2020 16:07 |semifinále samozřejmě 2 400 000
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ondráš před 4 lety 01.10.2020 07:58 |Tak s tím semifinále jsi si trochu zapřeháněl.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Boo_SKS před 4 lety 01.10.2020 00:57 |Diky za vsechno a hodne stesti.
Nebal bych ho oznacit jako novodobou legendu Slavie. Cuf je pro me nadhernym prikladem hrace, ktery talentu moc nepobral (nechteli ho v Baniku, neuspel na zkousce ve Sparte a i prvni dva roky na nej fanousci v Liberci nadavali a rikali mu Zoufal), ale tvrdou praci se postupne az natolik, ze se dostal do top klubu v CR, zahral si v LM, stal se stabilnim clenem repre a ted prestupuje do Premier League.
Krasny pribeh. Moc mu to preju,
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
sicilianbrno před 4 lety 01.10.2020 01:30 |Myslíte, že odchod Coufiho bude jediný? Je jedno jakou soutěž hrajeme, řikalo se, že z kádru připadně hrači odejdou až po zimni sezoně.
Jeho odchod nám alespon částečně zalepí ztrátu z přijmu z LM, Ja veřím že na jeho post nekoho přivedeme,klidně i na DZ Hrošovského ale jak všichni víme, chtělo by to hlavně utočníka, čistokrevneho, technickeho s čichem na goly, v naši lize takovy není, věřím, že se najde v evropě i když nejspíš realnější bude to asi dohrát podzim s tím co (ne)máme....
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kapitan.pisoar před 4 lety 01.10.2020 03:03 |Tak já doufám že se potvrdí odchod Masopusta a na jeho pozici začne hrát někdo mladý a s perspektivou...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Marek3 před 4 lety 01.10.2020 08:30 |Mam ho rad ale jeho vypadky formy jsou hrozivej. Jak se vcera Sam zahnal do autu snad ve 47min to jsem nepochopil. Na druhou stranu inteligentni kluk ktery dava dulezity goly. Nechci aby odesel ale aby se vratila forma. Za mne Oscar nyni na kridlo.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 08:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mam go rad ale jeho vypadky formy jsou hrozivej. Jak se vcera Sam zahnal do autu snad ve 47min to jsem nepochopil. Na druhou stranu inteligentni kluk ktery dava dulezity goly. Nechci aby diesel ale aby se vratila forma. Za mne Oscar nyni na kridlo. .
Skrýt původní komentář
RoboCuf
o5aradecek před 4 lety 01.10.2020 01:32 |Nezničitelná jistota ve Slavii i v reprezentaci. Tak Vláďo, hodně štěstí po boku Sukýna a nezapomeň! My nezapomeneme! Nikdy.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
p!erreCORE před 4 lety 01.10.2020 05:03 |Aspoň jedna dobrá zpráva! Moc mu to přeju. Díky za vše. Teď se ukáže, zač je toho Holeš.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
jiras_ před 4 lety 01.10.2020 05:07 |Nelze mu to nepřát, pro nás dobrý obchod a prostě realita ČR, bez prodejů to nelze a tohle není charita jako dřív. Jen mě trochu děsí slova trenéra, že jednoho, radši dva hráče za něj a aby atakovali základní sestavu. To má snad každá posila už z principu toho slova.
Nebude jediný, kdo odejde.
Slávista 51 před 4 lety 01.10.2020 05:51 |A to bude ve Slavii fungovat ještě dlouho.
Den blbec, jinak ten včerejšek nelze nazvat. Takže přejme úspěchy v EL a jak titul, tak pohár. To napraví ten smutek.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
brťas74 před 4 lety 01.10.2020 06:10 |Cufe díky a ať se daří.
Díky Cufe za všechno
Dr. Fe1 před 4 lety 01.10.2020 06:17 |Přeji Cufovi úspěch a budu teď WHU sledovat o to víc.
Nebylo možné mu nadále bránit - pro každého fotbalistu z Čech je sen zahrát si některou z TOP lig a Premier League je asi nejvýš. Už jsme mu před rokem zakázali přestup do bundesligy a překousnul to a dál odváděl práci pro Slávii, ale donekonečna to nešlo.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
porschak před 4 lety 01.10.2020 06:41 |Vláďo, moc díky. Užij si to v Anglii a ať se ti tam daří.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Markus před 4 lety 01.10.2020 08:01 |Tohle se mi líbí a ještě mu chci poděkovat vedle všeho toho nasazení a pozitivního myšlení za jedno, ukázal hráčům cestu. Přišel k nám v 25 letech, ale měl své sny a teď si v té Anglii zahraje, díky tomu co ukázal ve Slavii. Když k nám za těch 18 milionů šel, dost lidí pochybovalo, no tak teď už nepochybují, protože on nám tu investici několikanásobně vrátil sportovním přínosem pro klub a nakonec ještě přidal pěkné peníze z přestupu dál. Cuf nám pomohl udělat ze Slavie dobrou adresu.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Lord_Edmund před 4 lety 01.10.2020 07:16 |Cufe díky a hodně štěstí.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
pcitron před 4 lety 01.10.2020 07:41 |Myslím, že Vláďu nepřestup do Freiburgu už mrzet nemusí. Ať se daří v top lize. Nicméně, na základě vlastní zkušenosti mohu konstatovat, že i kdyby se do hlediště vrátili diváci, takovou atmosféru v hledišti jako na Slavii ve West Hamu určitě nezažije.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Fulham před 4 lety 01.10.2020 09:55 |:-)))) no tak
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Fačín před 4 lety 01.10.2020 07:50 |Tak Vladimíre děkujeme za služby a ať se v Anglii daří. Suk ti to ukáže jak to tam chodí a uděláte si svůj mikrosvět:)
Tak a koho teď na pravý kraj obrany? Vrátíme na původní post Holeše? To se samozřejmě nabízí nejvíc. Vyskautované posily ze zahraničí se neobávám, to u nás nehrozí, to se spíš vrátí Mikula.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
mudrc před 4 lety 01.10.2020 09:13 |To by me dorazilo :-D
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Mikey před 4 lety 01.10.2020 10:01 |s mikulou už jsem to zaslechl na začatku přípravy, taky vůbec nechápu tenhle krok...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Fačín před 4 lety 01.10.2020 11:56 |Tak korespondovalo by to s naší přestupovou politikou, viz případ Kuchta.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
hiker42 před 4 lety 01.10.2020 07:58 |Vlado, diky za vsechno tady, budes chybet. At se dari.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ondráš před 4 lety 01.10.2020 08:05 |Já jsem ho k nám původně nechtěl, ale neskutečně se vypracoval, byl to tahoun. To, že půjde do Anglie, je sen. Přeju mu to a díky za všechno!
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
AdrianoCz před 4 lety 01.10.2020 08:19 |Libor Holík ?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Lord_Edmund před 4 lety 01.10.2020 08:35 |z Jablonce snad ani nikoho
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Mikey před 4 lety 01.10.2020 10:00 |celkově v české lize není nikdo lepší než holeš, trpiš chce dva beky, nechápu, takže s holešem asi fakt počítá do středu, bohužel...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Fulham před 4 lety 01.10.2020 10:02 |Upřímně při vší úctě a respektu - nechápu že ještě někoho chce.. dost mě mate musím říct...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
sasky před 4 lety 01.10.2020 11:15 |Jak ještě někoho chce? V kádru je na TM momentálně 25 hráčů. Z toho Sirotník, Coufal a Felipe se nedají počítat. Takže 22 a z toho 3 brankáři. Tzn. 19 hráčů do pole. Já nevím, ale mě to na tři soutěže nepřipadá mnoho. Navíc s tím, že kvůli covidu se jich klidně 10 může najednou dostat do karantény.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
hiker42 před 4 lety 01.10.2020 11:30 |+ 13 hracu na hostovanich + 3-4 nadejne v B
Souhlasim s Fulhamem, tohle moc koncepcne nevypada..
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ondráš před 4 lety 01.10.2020 10:11 |Snad Holeš ne?? Od toho jsme ho kupovali!
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
AdrianoCz před 4 lety 01.10.2020 10:18 |jako asi máte pravdu, to byl jen takový tajný tip...na druhou stranu, Holeš za ten rok moc nepřesvědčil, ani na LO ani na DZ. Když ho dame na LO, kdo bude teda na DZ ? Traoré ? nee... Takacs ? asi. Ale zaskok nula
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
carevitchando před 4 lety 01.10.2020 08:33 |Cufe, byl jsi náš Robocop, kluk snad s trojema plícema, neskutečnej dříč, dokázal jsi i v kabině říct nahlas, že nehrajeme dobře (viz.Totální sezóna), budeš nám chybět, ale zasloužíš si ty Ostrovy. Tak hodně štěstí a pozdravuj Suka! Je jen škoda, že odcházíš po tom divným zápase včera.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Lunaris před 4 lety 01.10.2020 08:49 |6 miliónů euro za 28 letého obránce je dobrá cena, zejména když máme v kádru již přímou náhradu. Holeš tu lajnu umí taky brousit, ale musí ho tam Trpiš vrátit a necpat ho na sílu do středu pole, kde to zejména z hlediska rozehrávky není ono. Deli odešel za 2,5 milionu, Ngadeu za 4,5 milionu, Hrošovský z Plzně za 5,5 milionu, Krmenčík za 6 milionů, takže ta cena prostě dobrá je. Coufalovi přeju hlavně to, aby se ve WHU chytil a tyhle dveře zůstaly pro Slavii otevřené. Hlavně nesmí dělat laciné technické chyby jako kurvení krátkých přihrávek, to tam nevidí rádi. Na zápasy West Hamu se těším. Hodně štěstí.
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 08:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
6 miliónů euro za 28 letého obránce je dobrá cena, zejména když máme v kádru již přímou náhradu. Holeš tu lajnu umí taky brousit, ale musí ho tam Trpiš vrátit a necpat ho na sílu do středu pole, kde to zejména z hlediska rozehrávky není ono. Coufalovi přeju hlavně to, aby se ve WHU chytil a tyhle dveře zůstaly pro Slavii otevřené. Hlavně nesmí dělat laciné technické chyby jako kurvení krátkých přihrávek, to tam nevidí rádi. Na zápasy West Hamu se těším. Hodně štěstí..
Skrýt původní komentář
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Fulham před 4 lety 01.10.2020 10:10 |Napsal jsem to níže a ještě rozvedu. Pevně doufám , že rozhovor Jindry po zápase s důrazem na doplnění kádru byl ovlivněn smutkem z vyřazení a zkoriguje to. Že budeme hrát minimálně EL víme od léta a Cuf měl podepsáno taky dřív. Poslali jsme x hráčů pryč a ?? Ne ! A jestli takhle vyrostl, tak ať jde doprdele. Na mém vyjádření by nic neměnila ani případná LM...
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ondráš před 4 lety 01.10.2020 10:13 |Já myslel, že budem pouštět žilou a my pořád z vesela nakupujem? Tvl ať aspoň ukončej těch x hostovaček.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Martin Platil před 4 lety 01.10.2020 10:17 |Cufovi to moc přeji. Jediné co mě za něj mrzí je to, že si bohuže zahraje před prázdnými stadióny. U nás by to měl stejné, ale i tak. Tož všechno nejlepší do další životní etapy, chlape!
Cuf, vyjádření trenéra
JS (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 10:43 |Vláďo, přeju Ti všechno nejlepší v nejlepší soutěži na světě. Snad se tam chytneš a podpoříš dobré jméno sešívané školy!
Zaznamenal jsem, že Trpiš tvrdí, že teď je potřeba posílit kádr. TEĎ?! Že chybí pořádný DZ je jasný už 10 měsíců. Odešli nám Král a Suk a nemáme za ně náhradu, jejich odchody ale byly jasný už dlouho, dlouho. Z nouze jsme udělali z Holeše zálohu, a teď je jeho čas vrátit se k lajně. Jestli to Trpiš neudělá, a místo toho budeme přivádět další hráče (kolik jich máme na hostování), tak se zbláznil. A pokud nedejbože přijde Mikula, tak ať táhne celé skautské odd. a tým sportovního managementu do kytek.
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Boo_SKS před 4 lety 01.10.2020 11:04 |Je to zvlastni no. Kor, kdyz Trpis ocividne nechce pouze nahradu za odchazejiciho Coufala, ale rika, ze "potrebujeme dva hrace, kteri by hned atakovali zakladni sestavu". Z toho mi vyplyva, ze toho jednoho jsme akutne potrebovali uz dlouho, ale neprisel, coz mi v situaci, kdy se vsichni maximalne upiname k postupu do LM, vynakladame obrovske prostredky i usili na co nejlepsi pripravu, abychom ten rozhodujici dvojzapas zvladli, ale neprivedeme toho hrace atakujici zakladni sestavu, ktery nam dle trenera chybi?
A az na Kuchtu se nikdo z letnich posil ani nedostal na hriste, z cehoz je zase zaprve, ze trener nikomu z nich neveri natolik (a tim padem zatim nemaji potrebnou kvalitu), aby je postavil do tak duleziteho zapasu, tudiz to fakt vypada, ze spis nez o posileni slo o rozsireni kadru...
Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 11:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Je to zvlastni no. Kor, kdyz Trpis ocividne nechce pouze nahradu za odchazejiciho Coufala, ale rika, ze "potrebujeme dva hrace, kteri by hned atakovali zakladni sestavu". Z toho mi vyplyva, ze toho jednoho jsme akutne potrebovali uz dlouho, ale neprisel, coz mi v situaci, kdy se vsichni maximalne upiname k postupu do LM, vynakladame obrovske prostredky i usili na co nejlepsi pripravu, abychom ten rozhodujici dvojzapas zvladli, ale neprivedeme toho hrace atakujici zakladni sestavu, ktery nam dle trenera chybi?
A az na Kuchtu se nikdo z letnich posil ani nedostal na hriste....
Skrýt původní komentář
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Mikey před 4 lety 01.10.2020 11:06 |Já to pochopil tak, že chce 2 posily na pravého beka, ale nevím...
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Boo_SKS před 4 lety 01.10.2020 11:11 |To by, i vzhledem k neochote trenera menit krajni beky, nedavalo smysl. Pokud tam nevrati Holese, ktery je podobny typ robocopa jako Coufal a dokaze odehrat takrka vsechno, tak je tak jako slusna dvojka Karafiat, takze neni nutne privadet dva beky. Osobne bych neprivadel zadneho, protoze v tomto dvojzapase nas Danove pokazde prehrali ve stredu pole, coz se nam loni nestavalo, a proto bych experiment s Holesem na DMku ukoncil a vratil ho tam, kde i exceloval v repre. A misto toho konecne koupil nejakeho dobreho defenzivniho zaloznika. Treba toho Condeho.
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Mikey před 4 lety 01.10.2020 11:21 |Mám to stejně, ale já bych toho jednoho beka přivedl (ale ne Koscelníka, Mikulu atd.), třeba někoho mladého ze zahraničí kterého si vychováme. Jako v posilu na DCM taky doufám, jen aby to nebyl někdo typu hrošovský, s rozehrávkou by nám pomohl, spíš jde o postavu, kdy máme menší stopery a celkově i menší tým, tak prostě potřebujeme i vyšší hráče na DCM + musí trošku umět dopředu.
Ale nechápu, proč když máme B tým na mladé hráče, nevidím tam potencionální hráče na beky, tak proč si někoho nevyskautujeme ze zahraničí, aby se tam ohrál a poté šel někam na hostování, ne všechny hráči vyjdou, ale i kdyby vyšli 2-3 hráči z 10, tak se to vyplatí, hlavně ne nikdo, kdo bude hrát plat jak Felipe, nechci radši vidět kolik bere Sima. Místo toho tam hraje Douděra, který podle mě nemá na první ligu, kvůli postavě.
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 16:06 |Kdepak, Trpiš neřekl 2 posily na pravého beka, řekl pouze nutně potřebujeme posily, ale samozřejmě jedna bude pravý bek a otázka je, na jaký post bude ten druhý, pokud tedy taky dorazí (viz. Čeká nás liga a Evropská liga, snad už nikdo neodejde a přijde jeden hráč, který bude atakovat základní sestavu).
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Mikey před 4 lety 01.10.2020 11:15 |Já to pochopil tak, že Holeše nechají ve středu, což nechápu a nerozumím tomu. A na pravého beka chtějí přivést 2 hráče :D
Ale fakt už doufám, že to nebude nikdo z Liberce, ani nikdo koho třeba už Trpišovský trénoval (Bartošák, Mikula...), dávají obrovské peníze do skautského oddělení a nemůžou za rok vyskautovat náhradu za Součka a Krále (jak píšeš). To už není ani, že ten hráč není na světovém trhu (jak píše třeba Podroužek, že je obtížné za ně sehnat náhradu, skoro nemožné), ale neříkejte mi, že v Evropě nebo Africe není ani jeden hráč, který by se k těmto nějak přibližoval. Stálo nás to postup do LM, ani v jednom zápase jsme si nevypracovali ani jednu 100% šanci a obrana už také není to, co na jaře. Hlavně že pořád říkají, že mají nejsilnější tým a po nepostupu do LM chtějí začít posilovat, fakt výborná koncepce... A tohle jde jak za Trpišovským, Tvrdíkem i Bílkem, hlavně že Tvrdík tvrdí, že celý managment (vedení i trenérský tým) se shodl na odchodu Jana Nezmara.
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Lunaris před 4 lety 01.10.2020 13:19 |Logické by bylo vrátit Holeše na pravého beka, k němu přivést někoho na tento post jako alternaci, a k tomu ještě přivést někoho do středu zálohy na šestku. Tak to teda chápu já a snad to tak dopadne. Hodně přestupů se peče těsně před uzávěrkou přestupového okna, v tom bychom nebyli výjimkou.
Re: Cuf, vyjádření trenéra
Andreas před 4 lety 01.10.2020 18:01 |Kdo tvrdí, že chceme na pravého beka přivést dva hráče?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Juventus turin před 4 lety 01.10.2020 11:49 |Gratuluji Vláďo. Zasloužíš si to. Dík za všechno. Přeji Ti pěknou kariéru
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Max1 před 4 lety 01.10.2020 11:56 |musím říct, že Cuf mi bude moc chybět....ten kluk si mě získal strašně moc...hlavně jeho prcek je super a děkovačka bez nich nebude ono. Ale zrovna jemu to přeju, protože on jako jeden z mála po tom hřiští lítal a hrál vždy ne a 100 ale na 150%. Každopádně se z jednoho nejméně oblíbených týmu v PL (Řepka, Kováč) stává klub oblíbený na úrovni jako Liverpool :-)
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
JÁprvní před 4 lety 01.10.2020 12:38 |Taky mi bude moc chybět , byl to múj kůň . Mám rád hráče, kteří by na hřišti klidně třeba i chc .... umřeli kdyby to bude nutné ! V pokoji na zdi mám fotku , jak jdou s malým Cufem na děkovačku . Některé návštěvy sice kroutí hlavou , ale to je mi u prd... jedno ! :-)) Tak ať se daří rodinko Coufalova
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Leky16 před 4 lety 01.10.2020 13:58 |Podle mě zas přijde někdo "vyzkoušený"... Protože přivést někoho, kdo ještě není zžitý s týmem prostě Trpiš neumí. Nevím proč, ale tak to tvrdil už několikrát... Budu doufat, že nás to vypadnutí nepodloží, a ztráta Cufa taky ne. SKS FOREVER
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
kjandourek (admin) před 4 lety 01.10.2020 14:19 |Myslíš jako třeba Zima, nebo Provod? Ty byli oba tak vyzkoušený a sžitý s týmem, že víc to snad už nešlo....
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Leky16 před 4 lety 01.10.2020 19:12 |Myslel jsem spíš náš scauting, a příchod nějakého hráče z ciziny...
Tomu se prostě nedostává, i když tady mnoho z nás touží, viz. třeba Ngadeu?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
jiras_ před 4 lety 02.10.2020 07:51 |Možná myslí Karafiáta, Malínského, Kuchtu, Helebranta, Berana a třeba i Matouška. Proč se ti hráči dělali, když tu už nejsou nebo nehrají? Mít zkušené hráče jako posily na tribunu je směšné. Koupíme mladé, ok, beru že to nepotáhnou hned, ok, ale tak k čemu je kupujeme a proč v takovém počtu, když jdou po chvíli hostovat? Za rok doufejme bude další kvalifikace LM, před přípravou se tu ti kluci objeví na měsíc a to mají zapadnout jak? Takže Beran i Helebrant jsou i na příští kvalifikaci k ničemu, to už je teď jasné. Musa sedí, Kuchta sedí. Tak sakra udělejme jednoho nebo dva ročně a pracujeme s nimi, dávejme jim šance. Holt by byl třeba Berana nebo Helebranta měla sralta, no tak ať. Takhle jsou to prachy v trapu a nic z toho. Pak to i naši odchovanci balí a jdou preventivně pryč, nebojují jen s hráči ze základní jedenáctky, ale i drahými (ne)posilami. To není nic proti těm hráčům, ale prostě chleba si taky nekupuješ na příští měsíc ale na druhý den. A náš trenér chce další. Kromě DM bych mu opravdu oponoval a hlavně bych se zamyslel nad tím výběrem hlavně podle charakteru. Ne že by ho neměli mít, ale první by měla být kvalita a charakter k tomu.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 07:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Možná myslí Karafiáta, Malínského, Kuchtu, Helebranta, Berana a třeba i Matouška. Proč se ti hráči dělali, když tu už nejsou nebo nehrají? Mít zkušené hráče jako posily na tribunu je směšné. Koupíme mladé, ok, beru že to nepotáhnou hned, ok, ale tak k čemu je kupujeme a proč v takovém počtu, když jdou po chvíli hostovat? Za rok doufejme bude další kvalifikace LM, před přípravou se tu ti kluci objeví na měsíc a to mají zapadnout jak? Takže Beran i Helebrant jsou i na příští kvalifikaci k ničemu, to už je teď jasné. Musa sedí, Kuchta sedí. Tak sakra udělejme jednoho nebo dva ročně a pracujeme s nimi, dávejme jim šance. Holt by byl třeba Beran a Helebranta by měla sralta, no tak ať. Takhle jsou to prachy v trapu a nic z toho. Pak to i naši odchovanci balí a jdou preventivně pryč, nebojují jen s hráči ze základní jedenáctky, ale i drahými (ne)posilami. To není nic proti těm hráčům, ale prostě chleba si taky nekupuješ na příští měsíc ale na druhý den. A náš trenér chce další. Kromě DM bych mu opravdu oponoval..
Skrýt původní komentář
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
martyni (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 14:10 |Když si vzpomenu na nedůvěru fanoušků při jeho příchodu a na výkony, který pak předváděl, nelze než konstatovat, jak moc jsme někdy mimo. Spolehlivost, férovost, pracovitost, odolnost, tím si mě za roky ve slavii úplně získal. Díky a hodně štěstí!
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Edenjejenjeden před 4 lety 01.10.2020 14:21 |Dokonce i zde snad koloval vtip "Bitvu o Coufala vyhrála Slavia ,přestupuje do Sparty".
Na jednu stranu je mi líto ,že přestupuje ,ale na tu druhou mu to strašně moc přeju. A to že přestupuje do nejprestižnější soutěže na světě je sen. Tak doufám ,že nám udělá podobnou reklamu jako Souček ....
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Gino před 4 lety 01.10.2020 14:15 |Po cca 87 zápasech odchází skutečný válečník, který nikdy nic nevypustil. Měj se dobře, Cufe!
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
před 4 lety 01.10.2020 15:27 |Pamatuju na vyjezdu v Liberci, kde jsme mam dojem remizovali a byl to strasnej fotbal, jak jsme si ukazovali na Cufa v libereckem dresu a rikali si:,, Ty vole, pres nej nic neprojde, na toho bych fakt nechtel hrat.” Po prestupu do Slavie k tomu jeste dodat skvele centry, neunavne pilovani lajny a me sobe nejvice bude chybet jeho klicka do stredu hriste.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
dArtagnan před 4 lety 01.10.2020 17:44 |A totéž jsme později říkali o pravém beku Jablonce, který nám jako bonus vymetl pavouky ze šibenice. Teď jen doufám, že po odchodu Coufala nejlepšího hráče ligy na tomto postu nebudou trápit ve středu zálohy.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
pehacko před 4 lety 01.10.2020 15:28 |6 milionu euro mi prijde teda nízká cena na to, ze ho nemame moc jak nahradit. To angazma mu preji a zaslouzi si ho, ale takhle se nikam moc nedostaneme. Kazdeho rozdiloveho hrace nam nekdo vykoupi pro ne vlastne za drobne.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Max1 před 4 lety 01.10.2020 15:43 |prvně jsem si to říkal taky, ale obecně vzato, je to fér.....svoje tady odehrál, anglie je jeho sen, není už nejmladší, je to defenzivní hráč, který je vždy "levnější" a v pravo může hrát Holeš.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Lantenac před 4 lety 01.10.2020 16:07 |Hele můžeme být rádi, že naši hráči přestupují do Premier League. Dřív to bylo do Turecka. Podle mě není reálné, že takové hráče můžeme udržet. Je to i motivace pro ty, co do Slavie teprv přichází: odtud se dá přestoupit někam na Západ.
A to nemluvě o tom, že nějaký okysliceni týmu je přirozený proces.
Každopádně Cufovi přeju hodně štěstí, byl to hráč, který nikdy nic nevypustil a hlavně prakticky nechyboval.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
pehacko před 4 lety 01.10.2020 17:09 |Ja s tim nemam problem, ale rikam, ze kdyz PL tak bych si představoval lepsi cenu pro nas... kdyz odectes vsechny procenta vsem okolo, tak nam zustane kolik? Pet mega?
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Arya před 4 lety 01.10.2020 16:28 |Hodně štěstí, Cufe. Díky za to, jak jsi za Slavii bojoval.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 16:36 |Cufe děkujeme za skvělé služby, hodně štěstí a zlom vaz. Běžně také přeju ať drží zdraví, ale u železného muže to snad ani není potřeba. A tak nějak nepochybuju o tom, že budeš v základu West Hamu a Premier League dáš.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Alky (přítel SN) před 4 lety 01.10.2020 16:43 |Děkuju ti, Cufe, za tvoje služby Slavii a přeji ti pevné zdraví, vůli a štěstí, které ti pomůžou prosadit se v PL.
Konečná cena?
Konraad před 4 lety 01.10.2020 23:30 |6 milionů EUR je dobrá cena. Nikde jsem ale nezaznamenal, jestli je takhle konečná. Vzhledem k věku se případné procenta z prodeje asi moc neřešily, ale smysl dávají různé bonusy za počty odehraných zápasů apod. Netuší někdo něco?
Re: Konečná cena?
kedul před 4 lety 02.10.2020 00:51 |Sluší se připomenout, že tu cenu fakticky pomohl navýšit sám Vladimír, a sice z původního rozmezí dvou až čtyř milionů eur, kterou WHU nabízel v původní poptávce při vědomí, že mu chyběl pouhý rok tehdy platného kontraktu ve Slavii, a to překvapivým podpisem nové čtyřleté smlovy. Troufnu si tvrdit, že nejeden vlastní odchovanec Slavie by takový zájem z PL o svoji osobu neustál s loajalitou i noblesou, jakou projevil Vladimír Coufal, při vší úctě v sešívaném dresu vlastně "legionář" a ještě k tomu ve fotbalově dost pokročilém věku. Cufe skládám Vám velký respekt i uznání nejen za skvěle odvedenou práci ve Slavii ale taky za velmi důstojný odchod . Díky za vše!
Re: Konečná cena?
Boo_SKS před 4 lety 02.10.2020 09:42 |U Cufa bylo od samotneho zacatku jasne patrne, jak si angazma u nas vazi, protoze si prozil svoje (vyhazov z Baniku, hrani v nizsi lize, neuspesna zkouska na Sparte, mizerne prvni roky v Liberci) a v prubehu casu se jeho vztah ke klubu jenom zvysoval. A proto nemel duvod jeste naposledy nepomoci Slavii i jinak, nez jen vykonem na hristi, protoze ona zase obrovsky pomohla jemu. Dostala ho do ctvrtfinale EL, do LM, do zakladu reprezentace a ve finale i do vysnene Premier League. Takhle nejak si predstavuju idealni vztah hrace s klubem. Cuf je charakter a srdcar na hristi i mimo nej.
Re: Konečná cena?
kedul před 4 lety 02.10.2020 01:00 |PS: Vladimíre, přeju Vám ještě dlouhou a úspěšnou kariéru ve zdraví a v soukromém životě jen to nejlepší Vám i celé Vaší rodině.
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 01:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
PS: Přeju Vám ještě dlouhou a úspěšnou kariéru ve zdraví a v soukromém životě jen to nejlepší Vám i celé Vaší rodině..
Skrýt původní komentář
dotaz
tobro před 4 lety 02.10.2020 19:26 |Kerej.debil dal tomuhle příspěvku minus?!!
Re: dotaz
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 03.10.2020 21:08 |Tywole, neřeš to, třeba se někdo uklikl. Mně se to na mobilu stává dost často. Pak to sice doma na notbuku "žehlím",ale třeba někdy nevyžehlim všechno.
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
zeleznik2 před 4 lety 02.10.2020 10:33 |Coufy díky za vše!! ať se ti tam daří!!ale budeš nám chybět..
Peníze krásné, klub a hráč spokojeni, jen my fanoušci nasr..
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
tobro před 4 lety 02.10.2020 19:18 |Tak, pěkné videjko v článku. Hodně štěstí, Cufe!
https://sport.aktualne.cz/fotbal/zahranici/coufal-prosel-zdravotni-prohlidkou-a-prestupuje-do-west-hamu/r~640657b4047a11ebb408ac1f6b220ee8/
A kuk sem https://www.whufc.com/news/articles/2020/october/02-october/vladimir-coufal-i-hope-i-can-be-good-tomas-soucek
Snad tomu budete rozumět, překládat vám to nebudu, jsem totiž dneska mimořádně línej.. ;-)
Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 22:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak, pěkné videjko v článku. Hodně štěstí, Cufe!
https://sport.aktualne.cz/fotbal/zahranici/coufal-prosel-zdravotni-prohlidkou-a-prestupuje-do-west-hamu/r~640657b4047a11ebb408ac1f6b220ee8/ .
Skrýt původní komentář
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Akuls před 4 lety 02.10.2020 21:49 |Coufalův první rozhovor v novém klubu:
https://www.whufc.com/news/articles/2020/october/02-october/vladimir-coufal-i-hope-i-can-be-good-tomas-soucek
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
gazza před 4 lety 03.10.2020 00:50 |https://mobile.twitter.com/westham/status/1312029575778430977
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Leksel před 4 lety 03.10.2020 15:07 |Hezkej článek o Cufově příběhu https://t.co/kNXNwgT92s?amp=1
Re: Vladimír Coufal odchází do Anglie
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 03.10.2020 21:02 |Pro mě (za mě) hráč, na kterýho nezapomenu. Frajer, kterej se z pozice outsidera vypracoval na pana nepostradatelnýho a, troufám si říct i legendu klubu. Moc díky, Cufe a hodně štěstí.