Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia doma snadno smázla Teplice, a v dobré pohodě tak může vyhlížet nadcházející play off Ligy mistrů.

Můj názor na Teplice je takový, že po sportovní stránce patří již několik let mezi nejhůře řízené celky u nás (naopak kvituji vystupování klubu proti Berbrově chobotnici). Finanční zázemí přitom nemají špatné, třeba lepší než Slovácko, které pravidelně plní roli nepříjemného celku, který se tlačí do přední půlky ligy. V Teplicích sice mají několik individuálně šikovných hráčů, dobrý celek z nich ale od dob Litsingiho, Nivalda a spol. poskládat nedovedou. Exemplárním příkladem tamější neschopnosti může být vyhození dlouholeté opory Kroba coby domnělého škůdce kabiny, který pak bez problémů hrál v o třídu lepším Jablonci. Stejně tak považuji trenéra Hejkala za dost možná nejhoršího kouče v lize a je až s podivem, že se v ní tak dlouho drží navzdory dlouhodobým podprůměrným výsledkům. Zkrátka a dobře jsem v pátek v Edenu nečekal nic jiného než snadné vítězství Slavie proti podprůměrnému soupeři.

To se mi splnilo a o vítězi střetnutí nebylo v podstatě pochyb už po čtvrthodině hry, kdy Slavia vedla 2:0. Po dvaceti minutách pak bylo úplně jasno, když byl přísně, nebo spíše až chybně, vyloučen Heidenreich. Myslím si, že v takové chvíli mělo zasáhnout video, aby hlavní rozhodčí viděl situaci z lepší perspektivy a mohl skutečně posoudit, jestli byl faulující v roli posledního. Když už, tak mohl být vyloučen spíš Vukadinovič za nevybíravý zákrok na Olayinku z počátku druhé půle. Sudímu Markovi bych to až tak nevyčítal. Obecně až na tyto dva momenty pískal přesně a dobře. Pomoci mělo spíše video a ve druhém případě zejména asistent, který měl situaci jako na talíři. Každopádně vliv na vyznění střetnutí měli arbitři v podstatě nulový - o vítězství Slavie už stejně bylo rozhodnuto. Zápas se pak dohrával až v exhibičním otevřeném duchu. Slavia hrála vzadu několikrát až lehkovážně, ale za rozhodnutého stavu nemám nic proti otevřenému útočnému pojetí hry. Lepší vyhrát třeba 7:2 než 4:0. Každopádně to byl v pátek pohodový vítězný večer bez nervů plný útočného fotbalu. Jen víc takových zápasů!

Vzhledem k blížícímu se klíčovému play off Ligy mistrů bych trenéra Trpišovského pochválil za zařazení Musy a Tecla do základu. Musa je pro mě lepší hráč než Tecl, navíc s nesrovnatelně větší perspektivou. Opomíjení Holeše v úvodu sezóny po až překvapivě povedené jarní transformaci na defenzivního záložníka jsem příliš nechápal. Plusem je i první velmi povedený výkon Olayinky po vážnějším zranění. Snad budou mít trenéři proti Midtjyllandu šťastnou ruku při vybírání sestavy. Již teď jsem před stěžejním dvojutkáním v napjatém očekávání!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práce měl minimum, gól inkasoval z penalty. Jako vykřičník před zápasy s Dány by mu měla sloužit pokažená rozehrávka ve vlastním vápně, kterou nevyužil Trubač.

Vladimír Coufal - 6 - V zápase si připsal dvě asistence. U druhé to byla spíš jen rutinní rozehrávka a krásná střela Holeše, u první ale po hezkém průniku po straně Cuf vybídl k další hezké brance Stancia. Známku si o stupeň snížil trochu zbrklým faulem v pokutovém území, kdy už se zdálo, že unikající hráč situaci částečně prováhal. Ale bylo to za rozhodnutého stavu a fanouškům Slavie to příliš vrásek na čele neudělalo.

Ondřej Kúdela - 6 - Obrana hrála moderně vysunutě a v zápase byly časté pasáže, kdy se Teplice nemohly dostat přes půlku. I přes tuto velmi dobře zvládnutou náročnou hru ale přišly chvíle, kdy jsme si vzadu počínali až laxně a méně jistě mi v těchto chvílích připadal spíše Kúdela než Zima.

David Zima - 7 - Před jarním šlágrem s Plzní jsem vyjádřil obavy z jeho nasazení do základu, teď už o něm nepochybuji a pro duel s Dány je pro mě jasnou volbou do stoperské dvojice. Při bránění je v podstatě bezchybný (významně klepu na stůl), což v pátek dokumentoval třeba výborným zastavením šance Trubače po špatné rozehrávce Koláře. Jeho výhodou je i výška v jinak nevysoké sestavě.

Jan Bořil - 6 - Odvedl svůj standard, tedy spolehlivý nadprůměr. Výrazněji tentokrát v zápáse nevyčníval.

Peter Olayinka - 8 - Po zranění dvakrát zahrál špatně, tentokrát to konečně bylo ono. Jeho hra je vždy absolutně nealibistická se snahou o samostatné průniky. Tentokrát mu ale jeho kličky konečně vycházely a Teplicím dělal velké problémy. Jistě mu k výkonu dopomohla i brzy vstřelená branka. Na pátou trefu pak krásně asistoval Takácsovi. Pro mě je otazník, jestli na Midtjylland postavit právě Olayinku, nebo Masopusta (Provoda beru jako jistotu). Oba to jsou velmi dobří hráči, kteří ale v poslední době nebyli ve velké formě.

Tomáš Holeš - 8 - Moc jsem nechápal jeho přeměnu na defenzivního záložníka a zjevně jsem se mýlil, což už jsem uznal. Pak jsem ale nepochopil, proč byl na začátku nové sezóny opomíjen. Nyní se do sestavy vrátil a podle mě potvrdil, že je v současnosti nejlepší volbou na místo DZ v kádru. Na první pohled sice není tak vidět jako Traoré, ale to je tím, že je často efektivnější - nepředržuje tolik míč. Navíc mi přijde i lepší při přepínání nahoru dolů. V neposlední řadě je i gólově produktivní. V pátek krásnou brankou vstřelil již třetí gól v soutěžním zápase za nemnoho zápasů od jeho přesunu doprostřed hřiště.

Nicolae Stanciu - 8 - Nedůrazná a nesourodá hra Teplic mu vyhovovala. Ve středu hřiště měl až příliš prostoru, což hráč Nicových kvalit dokáže využít. Nebylo to sice z jeho strany úplné galapředstavení či koncert, ale za velmi nadstandardní výkon okořeněný krásnou trefou si osmičku zaslouží.

Petr Ševčík - 7 - Velká kvalita. Náš střed zálohy byl v zápase dominantní (ostatně jako celá Slavie) a Ševčík k tomu přispěl jako obvykle podstatnou měrou. Jen škoda, že nevyužil dobrou šanci při ráně z první v první půli.

Lukáš Provod - 7 - Ač by se to před půl rokem zdálo nepravděpodobné, tak je Lukáš v současnosti naším krajním záložníkem číslo jedna. Podává spolehlivé výkony a vyhýbají se mu výkonnostní výkyvy patrné u Olayinky a Masopusta. Proti Teplicím si připsal chytrou asistenci u první branky.

Petar Musa - 7 - Dobrým výkonem podpořil to, že by měl být většinou útočníkem číslo jedna. Musa sice není tak běhavý jako Tecl, ale přijde mi, že v tomto směru přidal a zdaleka není jen hráčem do vápna, na něhož musí celý tým makat. Navíc má výborné zakončení. To tentokrát upotřebit nemusel, protože Mareček mu kiksem nahrál před prázdnou branku. Lehká trefa, která se ale počítá a Petar byl odměněn za své napadání.

Ondřej Karafiát - 6 - Dostal první příležitost ve Slavii a musím říct, že mě zaujal. Hned hlavičkoval těsně mimo po standardní situaci a ač je primární pozicí stoper, tak mě zaujal svou fotbalovostí a technikou. Pokud by v těžším zápase ukázal i náběhovost, tak může být možnou alternativou na krajního beka za nezdolného kapitána Bořila.

Ondřej Lingr - 6 - Snaživý, i když až trochu netrpělivý výkon. Lingr se snažil často zapojovat do hry a byl vidět, ale možná nervozitou či přemírou snahy až příliš často situaci nedotáhl do kýženého finále. Pokud se ale zklidní a přidá na kvalitě finálního řešení, tak může být zajímavým hráčem i pro Slavii.

Ladislav Takács - 6 - Při nástupu na hřiště mě příliš nezaujal. V dobré pozici před vápnem se místo střely začal s míčem otáčet a situaci nemotorně zadrbal. Nepříliš šikovně si s míčem počínal ještě jednou. Pak ale ukázal, v čem je jeho síla. Ve hře přidal a hlavně se dvakrát prosadil k hlavičce v pokutovém území, přičemž z toho byl jeden gól. Laca ale vidím jako spolehlivého náhradníka ať už na stopera, nebo defenzivního záložníka. Plusem jsou hlavičkové souboje, které má v kádru zřejmě nejlepší, minusem je ale menší fotbalovost (byť žádné kopyto také není).

Jan Kuchta a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

4. - Pátek 18. 09. 2020 20:00

Fortuna liga, 2020/2021
5 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
FK Teplice
FK Teplice

61. Mareš (pen.)

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Alanor (admin)     před 4 lety 20.09.2020 21:57 |  
    4 0

    Touto cestou bych ještě rád veřejně poděkoval Dennisovi ze zdejší diskuse, díky kterému jsem se dostal na fotbal! Press je až na pár výjimek z velkých médií zavřený a pro nás na SN to jsou krušné měsíce bez fotbalu naživo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    gazza     před 4 lety 20.09.2020 22:22 |  
    4 9

    Ano výsledek byl super ,ale hráli jsme proti deseti a obrana opět hořela .Ve hře bylo nedostatků hromada .Lepší soupeř by nás trestal.U některých nechápu vysoké známky.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Steevee     před 4 lety 20.09.2020 22:53 |  
    3 13

    A ten úvodní odstavec byl nutnej? Jako že vypovídal ses a cítíš se líp, Alanore?

    Psal jsi před pár lety i o nás jako o špatně vedeném a podprůměrném celku, se kterým si Tepláky měly vytřít (a opakovaně i vytřely) prdel?

    Ne-chá-pu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Dr. Fe1     před 4 lety 20.09.2020 23:07 |  
      2 11

      Samotné hodnocení současné úrovně Teplic mi nevadí. Ale vadí hodnocení interních věcí o kterých předpokládám ani Alanor nic neví a má zrpávy je ze třetí ruky typu "jedna paní povídala" .
      Tedy třeba to jestli Krob byl nebo nebyl škůdcem kabiny. To že hrál potom úspěšně v Jablonci není přece žádný důkaz toho, jestli byl nebo nebyl v Teplicích negativním prvkem v kabině.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 21.09.2020 13:25 |  
      2 0

      Hodnocení obvykle bývá z 90 % o Slavii, sem tam ale napíšu i své další názory třeba na rozhodčí nebo na soupeře. Je to normální glosa.

      Tady jsem chtěl sílu soupeře zasadit do kontextu, aby bylo zřejmé proč nedávám až tak vysoké známky přes pohodlnou výhru.

      Proti Teplicím nic nemám, jen mi přijde, že tam teď fotbal nedělají vůbec dobře. S jejich možnostmi by měly hrát klidný střed tabulky, případně občas zatlačit na pohárové příčky. Místo toho se potácejí od ničeho k ničemu.

      Jak to má souviset s Řebíčkem? Toho jsem kritizoval pravidelně a je zjevné, že Slavia byla za jeho éry vedena ještě mnohem horším způsobem než současné Teplice.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2020 13:27) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Marek3     před 4 lety 20.09.2020 23:36 |  
    4 5

    Provoda mam rad a obdivuji jeho pracovitost a akcni radius. Na druhou stranu mi u nej chybi vetsi pridana hodnota v ofenzive - rychlost, kreativita, centry a hra jeden na jednoho ktere povazuji jako nutne Pro dobre kridlo. Pro mne tedy stale Olayinka a Masopust jako jasne prvni volby pro kridla do Evropskych poharu, obe dobre proverene z minule sezony. Uznavam ale ze Provod muze byt prvni volbou Pro nase trenery.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Cross     před 4 lety 21.09.2020 00:19 |  
    2 5

    Alanore, dvě věci: Hovorka je lepší fotbalista, nez Zima, tedy alespoň zatím. Ikdyz v Dolíčku Gadži chyboval, dal bych na Midtylland jeho, protoze má lepší rozehrávku a navíc dává mužstvu i energii.
    A chválil bys trenéra za společné nasazení Musy i Tecla? Ta věta se moc nepovedla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slavistajiri     před 4 lety 21.09.2020 06:32 |  
      8 8

      Zima je náš nejlepší stoper. Hovorka se bude muset poprat v sestavě o místo s Kudelou. V současné době to ovšem na základ není. Jen proto, že si zatleská a zařve, když mu něco vyjde nestačí. V kvalifikaci není prostor na kiksy, které Hovorka předvádí, když není v top formě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 21.09.2020 06:40 |  
        2 11

        Souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Marek3     před 4 lety 21.09.2020 08:25 |  
        3 2

        Zima vykonem roste zapas od zapasu ale jestli je lepsi nez Hovorka bude muset potvrdit v jinych zapasech nez proti Teplicim nebo Jablonci. Hovorka na druhou stranu potvrdil sve kvality proti hracu svetovej urovne. Je mozne ze ma Zima ted lepsi formu ale rozhodne bych nerekl ze je lepsi stoper.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Boo_SKS     před 4 lety 21.09.2020 09:11 |  
          1 3

          Ja jsem si celou dobu myslel (i pral), aby play off hrala osvedcena a predevsim zkusena dvojice Kudela-Hovorka, protoze prece Zima je na takovy zapas jeste moc mlady, jenze to same jsem si rikal i na jare pred zapasem s Plzni, kde naprosto vygumoval v te dobe obavaneho Beaguela. A vzhledem k tomu, ze Gadzi i Kudy v poslednich zapasech predvedli pekne kiksy a rozhodne nepusobi uplne bezchybne, bych si pral, aby Zimic nastoupil. Krome jineho i kvuli tomu, ze Midjtylland ma extremne nebezpecne standardky a prave David je nejlepsi hlavickar z teto trojice.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            fleder     před 4 lety 21.09.2020 09:15 |  
            2 1

            Právě kvůli těm hlavám bych to viděl, resp. já postavil, na stoperskou dvojici Hovorka /výskok, timing/-Zima /ten je nejlepší hlavičkář z těch 3/.
            Kúdela mne v téhle sezoně zatím nepřesvědčil, resp. dělá chyby, co by se nám nevyplatily. Nicméně to je jen moje dojmologie, nevidím hráče na tréningu a roli bude hrát i sehranost a těžké odehrané zápasy...
            Trpiš to postaví dobře.

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Boo_SKS     před 4 lety 21.09.2020 09:26 |  
              1 2

              Souhlasim, jenze kdyz jsem si procital skvelou analyzu herniho stylu Midtjyllandu, tak jsem zjistil, ze jejich nejvetsi zbrani jsou zaprve standardky, ale za druhe vytazena obrana a skvele fungujici napadani, ktere muzeme ucinne eliminovat pouze bezchybnou rozehravkou vsech defenzivnich hracu, coz zase hovori pro Kudelu, byt s Teplicemi parkrat nepekne namazal souperi...

              Trenerum opravdu nezavidim, protoze postaveni kazdeho z nasich 3 hlavnich stoperu dava smysl, ale zaroven vzbuzuje lehke obavy, takze sam netusim, jak bych to postavil byt na jejich miste.

  6. Hodnocení slávistů

    Slávista 51     před 4 lety 21.09.2020 07:27 |  
    5 1

    Pochvala pro celé mužstvo - 3body jsou, pár gólů jsme též viděli.
    Chyby si musí rozebrat sami mezi sebou, kecat jim do toho nebudu.

  7. -

    Boo_SKS     před 4 lety 21.09.2020 09:20 |  
    4 1

    Jsem opravdu zvedav, jestli utery potvrdi Alanorovu myslenku, ze Provod je aktualne prvni volba na kridlo. Osobne si to nemyslim a moc si nedokazu predstavit, ze v tak dulezitem zapase posadime Masopusta, ktereho se snazime za velke penize prodat do Premier League (plus dokaze davat dulezite goly) nebo Olayinku, ktery ma nejlepsi napadani a presing z celeho kadru + jako jeden z mala hracu se neboji souboju 1 na 1, coz mu v LM casto vychazelo a byl pravidelne jednim z nejlepsich na place. Myslim, ze Provod se uz vice nez dobre osvedcil v lize, ale pohary jsou vyssi divci a pocitam s tim, ze nastoupi zkusenejsi dvojka Maso-Olie.

    Ale dokazu si i predstavit kridla Maso-Provod a na hrotu Olayinka, jenze to zase neverim, ze by treneri "udelali" svemu oblibenci Standovi.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 21.09.2020 10:04 |  
    1 0

    Hodnotil jsem podobně, i když obrana nehrála úplně ideálně, viz penalta a ty dva nebezpečné průniky soupeře. Ještě bych upozornil na nepříliš povedený výkon sudího, ale proti kolegovi na Toaletné to ještě pískal slušně.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    japhy     před 4 lety 21.09.2020 10:58 |  
    3 3

    Pro mě je Holeš oproti Traorému často neviditelný i pro to, že si kolikrát třeba až při opakovačce všimnu, že si ho pletu se Stanciuem. Což pro nejhoršího hráče ČFL není špatná vizitka :)
    Takács sice dal gól, jinak ale často předváděl dost bídný věci. Vím, že je nerozehranej, ale nepoznával jsem ho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      WarszawskiMuranow     před 4 lety 21.09.2020 11:34 |  
      2 1

      Mě se naopak Takács líbil, měl tam zajímavé věci v individuální kvalitě například jak si na levém křídle odhodil a obešel snad 2 teličáky a ve vápně je náběhově nebezpečný. K Lukáši Provodovi, mám ho jako plzenak rád a doufám, že mu začnou vycházet jeho střelecké pokusy zároveň je to hráč který se Jindrovi líbí topologií, navíc vím že je to hráč který na sobě dost pracuje, na druhou stranu Maso je fotbalovější a má víc zkušeností.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.09.2020 11:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Boss82     před 4 lety 21.09.2020 14:01 |  
      8 3

      Stanciua s Holešem si taky občas pletu a hrozně mě to rozčiluje, protože si pak nemohu udělat objektivní obrázek o tom, kdo jak zahrál:-). Nařídil bych jednomu z nich, aby si nechal odbarvit vlasy na blond, abychom je my fanoušci lépe rozeznali:-).

      Jinak ten týpek, co tu kdákal, že Holeš je nejhorší hráč ČFL, to byl dobrej cvok. Někdy se tu člověk dočte věci, nad kterými opravdu zůstává rozum stát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Alanor (admin)     před 4 lety 21.09.2020 14:35 |  
        4 0

        Mám stejný problém. A pak si ty hráče hodnoťte. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Jachym     před 4 lety 21.09.2020 14:40 |  
          2 2

          Přidávám se do party. Tu podařenou dělovku jsem hned neomylně přiřkl Nicovi a uznale v hledišti kýval hlavou nad jeho druhým parádním gólem v zápase a glosoval, že mu to tam konečně zase začalo padat ve velkém...

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Boss82     před 4 lety 21.09.2020 23:03 |  
            1 1

            Jj, taky jsem nejprve myslel, že to musel být Nico, a ono ne...:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Boss82     před 4 lety 21.09.2020 23:02 |  
          1 1

          Rozumím a vůbec Ti to nezávidím:-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Dr. Fe1     před 4 lety 24.09.2020 11:22 |  
        1 6

        Když jsme dali gól Teplicím na 4:0, tak jsem si taky říkal, že se ten Stanciu konečně parádně trefil a má už druhej gól v zápase .... Jak vidím, tak nejsem sám, kdo se pak divili, že je autorem gólu Holeš :-)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 21.09.2020 11:50 |  
    2 2

    Dobré dopoledne přeji a díky Alanorovi za hodnocení zápasu a hráčů.
    Při dobré kávě jsem si pročetl uvedené hodnocení a i se vrátil k našemu zápasu a některé momenty si oživil.
    Mé spíše postřehy bych pak uvedl asi následovně:
    Známky poměrně vysoké a vzhledem k vývoji utkání a proti 10 už od cca 25 minuty bych asi dal nanejvýše 7.
    A Kúdela taky za 5.
    Víc bych to asi nerozebíral a už jsem to napsal i v jiných příspěvcích k tomuto zápasu.
    Trošku se mi chce "blejt velebnosti" po nedělní taškařici na druhém břehu, ale budeme muset počítat se vším.
    A to jsme objektivně sami přiznali, že ta ČK při vyloučení Heidereicha byla přísná.
    Je ale pravda, že už jsme vedli a vyhráli bychom i tak.
    No nic.
    Nás čekají Dánové a tak se s tím popereme tak, jak jsme bojovali vždycky.
    S úctou
    Sokrates55

  11. Jan Kuchta

    Marcelo10     před 4 lety 22.09.2020 11:24 |  
    2 3

    Jak se vám líbilo těch jeho pár minut? Myslím, že bohužel potvrdil, co už víme. Pohyblivý, pracovitý, buldok..ale má velký problém se zakončením. U toho jeho nájezdu šel sám na branku a opravdu dlouho, měl čas, nikdo ho neatakoval. Tohle je prostě obrovská chyba. Takže to opravdu může být druhý Tecl, což se nám v Evropě vymstí.

    • Re: Jan Kuchta

      iwanowicz     před 4 lety 22.09.2020 11:50 |  
      2 0

      Hral jen par minut a podle toho se vazne nedaji jeste nejake soudy..

      • Re: Jan Kuchta

        Marcelo10     před 4 lety 22.09.2020 15:28 |  
        1 2

        Jasně, přeju mu ať se chytí a dává goly. Ale tyhle problémy měl už v Libe.

        • Re: Jan Kuchta

          Dr. Fe1     před 4 lety 24.09.2020 11:24 |  
          0 7

          Mě přišlo, že strašlivě signalizoval co chce udělat. Já to na něm, viděl dlouho dopředu, už jak se natáčel k míči a Grigar to bohužel viděl zjevně taky. Máte pravdu, že to zakončení je slabší, ale zase se do šancí hodně dostával (už v Liberci) Tak třeba mu to tam začne i víc padat.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2020 11:25) . Zobrazit původní komentář