Liga mistrů

Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

Dánský mistr FC Midtjylland vyřadil ve třetím předkole Ligy mistrů švýcarského mistra Young Boys Bern 3:0 a stal se tak soupeřem Slavie v playoff Ligy mistrů. První zápas Slavie s Midtjyllandem se odehraje v úterý 22. září ve 21:00 v Edenu, odveta pak o osm dní později.

Komentáře (87)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    tobro     před 4 lety 16.09.2020 22:42 |  
    3 11

    - prga -

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      tobro     před 4 lety 16.09.2020 22:44 |  
      2 6

      V Dánsku to bude mazec. Hrát ve skafandru bude zcela jistě mimořádně obtížné!

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        fps     před 4 lety 17.09.2020 08:26 |  
        0 5

        mam spíš obavy z toho, že nás ani nenechají hrát, a skončí to kontumací

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          kedul     před 4 lety 17.09.2020 09:03 |  
          0 0

          Jak to sleduju a nepletu-li se, tak karanténa by nám hrozila podle momentálně nastavených restrikcí v jednotlivých evropských zemích hlavně ve Švýcarsku. To se už od pondělí (14.9.) vůči cestám z Česka totálně uzavřelo i pro pasažéry s aktuálním negativním testem na COVID 19. Všechny od nás bez výjimky posílá do karantény, aspoň tak jsem tomu porozuměl ze zpráv ČRo Radiožurnál. Sice Dánsko už od minulé soboty (12.9.) taky omezuje cestování z Česka, ale zatím jen pro turisty bez platného negativního testu, nikoliv pro speciální nezbytné příjezdy. Věřme, že to tak aspoň do úterka vydrží.


          Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 09:05) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            kedul     před 4 lety 17.09.2020 09:32 |  
            0 0

            Oprava: Vydržet to musí do středy 30.9. Zapomněl jsem, že v úterý se hraje v Edenu.

            • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

              mirecek1111     před 4 lety 17.09.2020 09:38 |  
              4 0

              Stejně bude asi celý podzim na hlavu... Pokud se to bude dál zhoršovat a země evropsy si budou navzájem zakazovat příjezdy tak jsem zvědavý, jak se ty skupiny evropských pohárů odehrají :D

              No hlavně at to ješět vdrží těch 14 dnů, my postoupíme a shrábneme aspon ten postupový bosus. Co bude v říjnu/listopadu čert ví...

              • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

                tobro     před 4 lety 17.09.2020 11:46 |  
                0 0

                Přesně tak. Vše, co tu píšete v reakci na můj příspěvek o skafandru, je pravda a imho se můžeme jenom modlit, abychom úspěšně přešli přes tento "dvojzápas"; pak se děj.. ;-)

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 00:08 |  
      2 4

      člověče, jak to děláš? poprvé to je náhoda, podruhé úmysl...

  2. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Ondráš     před 4 lety 16.09.2020 22:47 |  
    1 4

    Jako "Dánové" vypadali dobře. Sice jsem spíš věřil jim, ale tohle mi přišlo až překvapivě jednoznačný.

  3. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Taky     před 4 lety 16.09.2020 22:47 |  
    5 0

    Druhej poločas mě bohužel přepadnul gaučospánek, takže o soupeři vím stejně skoro kulový. Snad to půjde pustit si to zítra ze záznamu.
    Jinak bych řekl, že je to pro nás lepší, že se takhle vyhneme té umělce.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      donford     před 4 lety 16.09.2020 23:07 |  
      5 2

      Naši nesmí dopustit, aby se proti nim ti jejich hráči tmavší pleti, a že jich tam bylo, se střídáním asi osm, s míčem roztančili. Pak jako kdyby proti nám hrálo osm Oscarů a Olayinků. To by byl náš konec. To znamená, ke každému co nejblíž přistupovat, kazit jim rozehrávku, nesmějí ovládnout střed hřiště. Cuf a Béřa rychle dopředu na centry, na rozehrávku, do přečíslení. Ti jejich krajní tak dobří nejsou. Diktovat hru. Aby se oni museli přizpůsobit.

  4. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    mirecek1111     před 4 lety 16.09.2020 23:14 |  
    9 0

    Všechen respekt ke každému soupeři, zvláště po Pardubicích. Ale celé měsíce zpět nás v losu strašil Salzburg, Olympiakos nebo Záhřeb a nakonec to dopadlo takto.. Musíme teď zužitkovat poslední dva roky skvělých výkonů v pohárech a tento, de facto pro celou sezonu nejdůležitější souboj, zvládnout.

    Navíc se naštěstí už hraje na dva zápasy. Ten Bern by možná po prvním obdrženém gólu k tomu taky s vědomím dalšího domácího zápasu přistoupil trošku strategičtěji v tom zbytku zápasu..

    Btw. nevíte za kolik žlutých se stojí v předkolech? Ten jejich nejdražší hráč dostal v každém předkole zatím žlutou.. mohl by to být takový příjemný bonus :)

  5. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 00:16 |  
    7 11

    Musím za sebe říci, že náš současný tým nepovažuji za tak silný jako ten, který vybojoval postup proti Kluži. Proti Kluži jsem nám věřil. Vím, že JiT se někde zmiňoval, že on sám naopak cítí větší sílu v současném mužstvu... Rád bych tomu věřil. Ale nadcházejícího dvojutkání se trochu obávám.
    PS: Bez diváků je to zvěrstvo.

  6. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    kostelnivlajka     před 4 lety 17.09.2020 00:19 |  
    3 8

    Takovýhle neznámý lůzry bych kopal do kanálu....stejně jako Pardubice---viva la slavia mangua piesta

  7. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    gazza     před 4 lety 17.09.2020 01:18 |  
    10 3

    Loni jim nasázel Glasgow Rangers ve dvou zápasech 7 gólů a bylo po nich a to Rangers nejsou žádní zázraci .Díval jsem se ,ale myslím, že ten jejich africký výběr přejedeme.Žádná panika.

  8. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Cross     před 4 lety 17.09.2020 01:51 |  
    9 6

    Celkem nic proti Midtjyllandu nemám. Jsou dost silní. Ale je to vesnice. Zapadákov. Tým bez historie. Nulová image. Takový klub by neměl hrát Ligu mistrů. Věřím, že se o to postaráme.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      coogee     před 4 lety 17.09.2020 08:58 |  
      8 3

      "Vesnice, zapadákov, bez historie, nulová image, neměli by hrát Ligu mistrů...", co tam máš dál?
      Tak tomu říkám "objektivní" hodnocení soupeře!


      Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 09:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Cross     před 4 lety 17.09.2020 14:02 |  
        2 3

        Coogee, pouzils jen provařený argumentační faul. Zmínil jsem také, že jsou “dost silní”. Napsal jsem tedy neco nepravdivého? Aspon jednu chybu se pokus najít. Myslíš taková vesnice do Ligy mistrů patří? Je to podobný okres jako Prachatice nebo Bruntál, jen maji ještě méně obyvatel. Drnovice a okolí. Díky za info.

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          coogee     před 4 lety 17.09.2020 15:59 |  
          5 0

          Mně je úplně jedno, jestli ten tým, který vyhrál dánskou ligu je z Kodaně nebo z malého města, stejně jako to, kolik má to město obyvatel! Pokud Ty podle těchto kritérií určuješ, jestli tým patří či nepatří do CHL, já Ti to neberu. Je to Tvůj pohled na věc, prezentoval jsi ho tady, a já mám jiný, proto jsem reagoval. Pokud s tím máš problém, je to Tvoje věc. Nic víc k tomu už nemůžu napsat.
          A s tím "provařeným argumentačním faulem" jsi mě poté, co jsem si přečetl Tvůj první příspěvek, fakt rozesmál.
          Není zač.

  9. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    tomblesk     před 4 lety 17.09.2020 02:14 |  
    3 3

    Podle první půlky bych řekl, že je to "prašť nebo uhoď". Švýcaři se mi zdáli ze začátku fotbalovější - jen jim chybělo hlavní: dát gól!. Takže asi bude třeba hrát doma na dva útočníky / Petar a Teclík/ a šikovně jim rozdělit úkoly. Dánové jsou v rozehrávce zranitelní a napadání jim nedělá dobře. Taky podpora krajních hráčů s centry na Petara by mohla platit. Ale od klávesnice se to hezky píše. . Obrana nesmí udělat chybičku, natož chybu á la Hovorka s Pardubicemi. Dost bude záležet na tom jak a kdo to bude pískat. Sudí v tomto zápase /myslím, že to byl Bulhar/ by podobnou situaci asi zapískal jako faul útočníka! Jedno je jisté: rychlost hry neuškodí!! Taky by pomohlo nacvičit nějaké brejky a dávat bacha na jejich/dánské standardky. Druhou půlku si teprve pustím znovu, abych se juknul, jaké chyby vítěz využil. I když Young Boys nezklamali, trochu mi jejich hra připadala jako dost naivní … asi jako Pardubice. Celkově: bude dost problémový soupeř už jen proto, že hraje podobně jako my - bude to asi válka. No snad se to nějak nezvrtne.
    Na naší straně by mohla být zkušenost z minulé CHL, ale pozor: bez vstřelených gólů se nepostoupí … a na penalty bych moc nespoléhal a předem fňukat, že nás někdo zařízne taky nechci, ale sorry jako - Kyjev furt straší!!! Snad diplomacie a "Dáša" ukáže drápky. Ani tady se nemusíme bát, neboť už ani ti Dánové nejsou tolik v dnešní situaci marketingově zajímaví /vlastně kdo ještě je, že?/
    Nechci malovat čerty, snad nás ta UEFA mafia na zápas pustí …. To by mohla být naše výhoda. V tom Jutsku to bylo jak na tréninku, spíše v kostele, s fotbalem jak ho známe tam bylo jen kopání do mičudy … atmosféra na prd - málem jsem sahal po slovníku abych byl v obraze, jak se baví. Zatím vidím víc otazníků, ale těším se a Slavii věřím, že už doma něco posuneme dál, jinak to bude hodně těžké !!! Za mně rozhodne: schopnost proměnit šance - holt naše bolest a na to dojeli bohužel i ti Švýcaři. Šance měli a kdyby dali jako první asi bychom tady dumali jinak.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 07:53 |  
      10 4

      Myslet si, ze bychom do nejdulezitejsiho zapasu sezony se dvema utocniky, kdyz se je "bojime" nasadit, i kdyz prohravame s Pardubicemi, je bohuzel dost naivni.

      Rozestaveni se urcite menit nebude a obavam se, ze Standa, ktery na 100 % nastoupi, se proti velkym a silovym stoperum vubec nebude mit moc sanci prosadit.

      Danove vcera utocili po kridlech a meli skveleho kreativniho zaloznika ve stredu pole, takze rozhodujici bude to, jestli Cuf s Borou zvladnou defenzivni praci a jestli nasi stredni zaloznici dokazou rychle a aktivne napadat ty jejich, aby Sisto nemel cas davat kolmice.

      Myslim, ze nas ceka podobny zapas, jako pred dvema roky s Kyjevem, kdy jsme doma vsadili na Tecla a nakonec to byl presne zapas pro Skodaka. Tak snad na to letos nedojedem, protoze ta kvalita souperu v teto fazi je takova, ze si nemuzeme dovolit mit na hristi utocnika, od ktereho lze cekat jen, ze "unavi soupere" a my budeme doufat, ze jeho nahradnik po vytridani da nejaky gol...

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 10:58 |  
        1 0

        Právě, že ta kvalita soupeře je vyšší, tak si nedokážu představit risknout zápas od začátku s Musou a po prvním poločase s horším presinkem a náběhem vystřídat utopeného Musu Teclem na nepříliš unavenou obranu s tím, že rozhodne zápas.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 11:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Leksel     před 4 lety 17.09.2020 13:00 |  
      0 1

      Píšeš, že ti hra Young Boss připadá trochu naivní... asi jako Pardubice, no jo, ale tou jejich "naivní" hrou nás připravily o body a bereme jen jeden.

  10. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    ervin     před 4 lety 17.09.2020 07:25 |  
    5 0

    Dánové druhou zvlášť druhou půli vypadali dobře , Bern jim to hodně ulehčil byli hodně nepřesní a všude pozdě. Takže respekt ano ale bát se? To určitě ne, hratelný jsou a pevně věřím že to zvládneme!

  11. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Fačín     před 4 lety 17.09.2020 08:10 |  
    2 2

    Pro mě možná lepší varianta, především kvůli umělce v Bernu.

  12. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    asanin     před 4 lety 17.09.2020 08:49 |  
    3 0

    Moje poznatky. První půle byla dost vyrovnaná a kdyby tam YB Bern vstřelil branku, k čemuž měl několik velmi dobrých šancí, mohlo být vše jinak. Druhou půli již byli Dánové výborní. Ale přišlo mi, že YB Bern na tom byl velmi špatně pohybově...
    Celkově:
    1) Dáni hrají podobně jako my... rychle dopředu, napadání ve vysoké rychlosti, hodně běhají...
    2) Mají relativně hodně urostlých hráčů, kteří na tom jsou zároveň výborně pohybově...
    3) Jejich obrana má problémy s nakopávanými balony za obranu a s důsledným napadáním
    4) Mají skvěle zvládnuté náběhy za obranu
    Očekávám dva hodně vyrovnané duely, které oba týmy budou stát spoustu sil. V té souvislosti bych zkusil některé hráče pošetřit zítra s Teplicemi (do hry by se mohl dostat Oscar, Malinský, Lingr, Musa, klidně i Holeš místo Coufiho)... I tak by to na ligovou výhru mělo v pohodě stačit...
    Hodně důležitý bude v dvojzápase výkon Ondry Koláře co se týče rozehrávky... Dánové hodně brankáře napadají a Ondra si s tím umí poradit a přesnými rozehrávkami by mohl pomoci soupeře přečíslovat...

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      fps     před 4 lety 17.09.2020 09:06 |  
      0 1

      5) mají hodně dobré standardky, minulou sezonu prý z nich dali polovičku gólů
      6) mají hodně cizinců, 4 afričani, 2 bulhary, 2 brazilce

  13. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Gibi     před 4 lety 17.09.2020 08:50 |  
    2 0

    Tak máme Midtjylland. Kvalitní soupeř, ale pořád je to tým až druhé kategorie. Chceme-li hrát pravidelně a hlavně důstojně ligu mistrů, tak tyto mužstva musíme porážet. Věřím, že Jindra nás skvěle takticky připravý. Myslím, že Midtjylland rozebere i s Pavlem Vrbou. Soupeře respektuji, ale určitě to dáme.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Pepino44     před 4 lety 17.09.2020 09:13 |  
      0 0

      Tak Pavel Vrba na tom není prý zdravotně dobře- někde jsem to četl.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        zeleznik2     před 4 lety 17.09.2020 11:25 |  
        0 0

        Už je v pořádku.

  14. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    visitor23 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 09:10 |  
    0 2

    Čistě teoreticky, myslí předpisy na situaci, kdy by se kontumoval zápas v Dánsku a pak i v Česku v opačném gardu ?

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      kedul     před 4 lety 17.09.2020 09:15 |  
      0 4

      Zajímavá otázka, ale "stačí" v úterý vyhrát v Dánsku a bude bezpředmětná.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 09:17 |  
        5 0

        My ale hrajeme prvni zapas doma.

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          kedul     před 4 lety 17.09.2020 09:29 |  
          1 0

          Sorry, zapomněl jsem. Ale to by vážně mohl být problém. Pak v úterý v Edenu musíme preventivně vyhrát 4:0, 5:1.....
          Protože při tom, jak se to u nás vyvíjí, nemůžeme do středy 30.9. vyloučit ani přitvrzení hygienických restrikcí v Dánsku.

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            asanin     před 4 lety 17.09.2020 09:57 |  
            2 0

            Toho bych se nebál. Do Dánska nyní Češi nesmí, ale ve spoustě zemí jsou pro sportovce výjimky. Navíc UEFA jasně řekla, že pokud se nebude právě z těchto důvodů moci zápas v dané zemi sehrát, musí domácí tým zajistit zápas na neutrální půdě. Nejde to udělat tak, že Češi do Dánska nesmí - kontumace a hotovo... Jiná věc je samozřejmě ta, kdybychom tam přiletěli a měli někoho pozitivního - to pak problém být může...

            • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

              kedul     před 4 lety 17.09.2020 11:16 |  
              0 0

              Ten dovětek o neutrální půdě jsem nikde nezaregistroval, ale připadá mi to jako rozuzmné řešení. Jinak zatím podle dánských pravidel platí, že tam třeba fotbalový tým za speciálním účelem soutěžního zápasu může vycestovat. Pokud si Slavia "pohlídá" negativitu testů členů výpravy, žádné restrikce by ji neměly hrozit. V případě Švýcarska by to už dnes bylo složitější.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 11:21) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Qope     před 4 lety 17.09.2020 09:13 |  
    3 0

    Beru to jako lepší variantu, věřím že postoupíme:-)

  16. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 09:13 |  
    5 1

    Dobré ráno přeji Vám všem ze zamračené Šumavy, ale s dobrou kávou.
    Přečetl jsem si k té kávě také rozhovor s naším Zdeňkem Houšteckým o Slávii a smekám před ním :-))
    A teď k tomu Midtjyllendu.........
    První poločas to bylo dost nepřesné a nervózní a to s obou stran.
    Ve druhé půli Dánové do zápasu vstoupili líp a povedla se jim první branka. Švýcaři znervózněli ještě víc a druhá branka byla dost náhodná a ta Švýcary dorazila.
    Určitě to ovlivnila skutečnost, že se hrálo jen na jeden zápas a YBB se to snažili otevřít, ale nevymysleli nic.
    Pokud budeme hrát náš pressing už od dánského brankáře a napadat jejich rozehrávku beků, tak se jejich záloha bude muset vracet a víc bojovat o míč a to by mohlo být rozhodující pro našeho Nica a Petra. Určitě bych byl pro to hrát na dva útočníky. Musa víc na hrotu a Standa to může trhat i tak. Provod a Masopust (určitě se polepší) na stranách a na DZ bych připravoval Takácse a to už s Teplicema. A Olayinku bych tam dal, aby je pohybem dorazil (třeba místo Standy).
    Kluci ví, o co hrají a Pardubice už mají za sebou :-)).

    Důležité je, aby měli všichni kopačky ušité na míru a nikdo jim to nezapřel. Ještě by se to mohl dozvědět Podroužek, ten by to vykecal Vackovi a jsme zase na tapetě.
    Když to sleduji, tak kam se hrabe causa Jan Nezmar :-))
    Jo, to je jen na odlehčení.......... to víte, že jsem taky nervózní a napjatý .... ale věřím

    Nikdo určitě z našich ten náš zápas o vstup do LM nepodcení a věřím našim klukům, že se s tím poperou.
    Ano, respekt k soupeři určitě, ale to je tak vše. Hned od začátku ani metr bez boje a makat až do maxima a pak ještě přidat.
    To budou ty správné "kapky".
    Na všechno ostatní se....re.... "bílej tesák".
    S úctou k Vám všem a i těm, co se mnou nesouhlasí :-)).
    Sokrates55

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 09:32 |  
      0 0

      Dobre rano, Sokrate.

      Ja se po shlednuti vcerejsiho zapasu nejvic bojim jejich standardnich situaci. A to nejen primaku a rohu, ale i autu, ktere maji perfektne nacvicene ve stylu davneho Roryho Depaye a Stoke City. V jejich sestave je hodne urostlych hracu a celkove vzato jsou o dost vyssi a ve fyzickych parametrech silnejsi nez my, na coz se budeme muset dukladne pripravit a mozna i tomu prizpusobit sestavu.

      Opravdu kazdy jejich centr do vapna smrdel golem, a protoze je jasne, ze nastoupi sehrana, ale mensi dvojice Hovorka-Kudela, tak bych rad videl v sestave Petara s Lacem, kteri by tu vyskovou prevahu mohli vykompenzovat. U Laca nikdo nevime, jak na tom a tezko rict, zda by v tak dulezitem zapase stihal pohybove, nicmene vzhledem k tomu, jak spatne se proti Pardubicim (a i pry predtim v treninku) jevil Traore a Holes zatim letos odehral jediny soutezni zapas, a to na pravem beku, tak nemame moc jinych variant a zapracovani Laca se mi jeho prave jako prizpusobeni sestavy typologii zapasu, jak rad rika Trpis.

      Petara bych tam moc rad videl nejen kvuli obrannym standardkam, ale i tomu, ze v tak dulezitem (dvoj)zapase muze rozhodovat prvni gol, a proto si dle me nemuzeme dovolit nastoupit s utocnikem, u ktereho muzeme ocekavat, ze to odbeha a odpracuje, ale na 90 % neda gol a bude tam spis od toho, aby unavil soupere a my doufali, ze nejaky gol vstreli az jeho nahradnik. Bohuzel, v tom zapase ani nebude moc sanci, takze klid v zakonceni bude zasadni. Navic si myslim, ze Petar se v napadani a celkove pohybuju oproti jaru dost zlepsil a rozhodne se neda rict, ze by nepresoval a byl vytrzeny ze systemu. Plus si jsem jisty, ze do kompaktni a relativne zhustene obrany Danu by byl daleko platnejsi nez Standa.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        soudek82 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 09:40 |  
        0 0

        Jestli se nepletu, byl to Rory Delap, jen pro přesnost :-)

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 09:44 |  
          0 0

          Jezis ajo, diky za upresneni. Vcera jsem cetl clanek o prestupu Memphise Depaye do Barcelony a ocividne to na me zanechalo nasledky. :-)))

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      coogee     před 4 lety 17.09.2020 10:26 |  
      0 0

      I já přeju dobré dnešní ráno i všechny další dny až do postupu! :-)
      Přesně tak, nervozita určitě, ale taky věřím, že to dokážeme!
      Mohl bys sem, prosím, dát odkaz na ten rozhovor se ZH, nějak to nemůžu najít, dík.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        kjandourek (admin)     před 4 lety 17.09.2020 10:38 |  
        0 0

        Je to o článek výše :-)

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          coogee     před 4 lety 17.09.2020 10:44 |  
          0 0

          Dík, jsem to ale trubka mdlého rozumu! :-(

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            kjandourek (admin)     před 4 lety 17.09.2020 10:50 |  
            0 0

            V pohodě - snažíme se aktualizovat - odkaz na ten článek byl i v OT... a než jsem se ráno dostal ke kompu, tak už "tip na aktualitu" poslali tři lidé :-)

  17. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    fajtik     před 4 lety 17.09.2020 09:21 |  
    0 4

    No, aby vůbec mohli Dánové na zápas do Prahy přijet. Postupně nás(celou republiku, případně jenom Prahu) jednotlivé státy zahrhují mezi rizikové oblasti a po příjezdu od nás je potřeba jít do karantény. A situace se zde nelepší, ba právě naopak. Abychom nehráli domácí zápas někde v neutrální zemi.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      amon     před 4 lety 17.09.2020 09:29 |  
      4 0

      nevěřím, že by tohle UEFA dopustila. Španělsko je na tom hůř, Anglie, Francie taky žádný velký zázrak a může do toho spadnout kdykoliv, kdokoliv. Ta prasárna, co udělali ti fotbaloví trpaslíci Slovanu, to se už nesmí opakovat

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      mirecek1111     před 4 lety 17.09.2020 09:34 |  
      4 0

      nepřijedou, tak nepřijedou no, já se zlobit nebudu :) Budou doma dohánět 0:3 :D

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      iwanowicz     před 4 lety 17.09.2020 10:20 |  
      4 0

      Prijedou izolovani od okolniho sveta, na stadionu budou izolovani taky, odehrajou zapas a odjedou. Ja v tom problem nevidim.

  18. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    amon     před 4 lety 17.09.2020 09:32 |  
    4 0

    Dali jsme Kodaň, dáme i Midtyjylland.. to se nedá ani napsat. Něchli jsme Švýcary a umělku- stalo se, chtěly jsme být mezi nasazenými- stalo se. Nezmar v rozhovoru ohledně odchodu ze Slávie říkal, že mu JiT řekl "bude tě mrzet, až se budeš na podzim dívat, jak hrajem LM. Máme nejsilnější mančaft za celou dobu"- staniž se.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 09:43 |  
      1 0

      No je pravda, ze jak jsme si po losu stezovali, ze jsme dostali tu nejtezsi moznou dvojici, tak po vcerejsich vysledcich nas to muze mrzet jeste o neco vic, protoze s vyjimkou jednoho zapasu ze vsech dvojic vypadl ten papirove slabsi tym, takze jit na Omonii, Ferencvaros nebo takove Molde by nas asi naplnovalo vetsim optimismem, nez kdyz jsme ze dvou velmi silnych souperu dostali asi to "mensi, ale stale velke zlo", jenze faktem zustava, ze jsme meli "stesti" uz dvakrat - poprve, kdyz jsme se diky pomoci ostatnich posunuli z nenasazenych mezi nasazene a poprve vcera, kdy nenasazeny tym z dvojice potencialnich souperu vyradil nasazene, takze alespon papirove nam vse krome vychazi vstric.

      Ano, dansky mistr bude tezky, ale pokud chceme opet do LM, tak ho zkratka musime dat. V porovnani s tim, co nam hrozilo jeste na zacatku sezony, mame tu cesticku opravdu znacne umetenou.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        amon     před 4 lety 17.09.2020 10:05 |  
        3 0

        Souhlasím s tebou. Myslím, že jak Kodaň, tak i Genk byli silnější než Midt... a musíme je dát. Já Dány beru. Dostat Maďary, který vyřadili Celtic i Dinamo, to bych fakt nechtěl, to už nebude náhoda, byť jsem ty zápasy neviděl. Když si vezmu, že nám reálně hrozil Olympiakos a máme Midt.. Nemáme si na co stěžovat. Jsem docela rád i za tu facku s Pardubkama, paradoxně nám to může hodně pomoct, než další snadná výhra. Hrát podruhé CL za sebou, prezentovat se jako vloni + mít trochu více štěstí (postup, nebo UEFA), zas budeme o kus dál. Když vidím, jak celou přípravu JT i JiT směřují k CL, tak jsem přesvědčený, že to zvládneme!

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          Ragnarok     před 4 lety 17.09.2020 12:11 |  
          1 1

          Souhlasím s tebou, to nejsou náhody (cituji K. Gotta, kdo ví, zasměje se). V Maďarsku do toho jde spousta státních peněz, navíc k tomu přibrali i financování kultury a sportu v Dunajské Stredě. Maďarský ligový fotbal půjde časem nahoru.

  19. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Lunaris     před 4 lety 17.09.2020 09:55 |  
    1 1

    Nemyslím, že budeme hrát na dva útočníky. Znamenalo by to buď hrát na čtyři záložníky, což je hazard, když jich soupeř bude mít 5, nebo na tři stopery, čímž bychom zase přišli o Coufala s Bořilem, nebo minimálně o jednoho z nich (jeden by mohl hrát halfbeka, oba asi ne). Asi se definitivně rozhodne podle toho, jak se nám povede zápas s tepláky. Bude to každopádně hodně o běhání, napadání a taky bychom si měli odpustit fauly u vápna, ale i dělání rohů. Nesmíme jim dovolit, aby získali sebevědomí, pak jejich výkon poroste. Těžký to bude jak prase.

  20. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    iwanowicz     před 4 lety 17.09.2020 10:16 |  
    4 0

    Dany jsem si hodne pral. Nemyslim si, ze tenhle zapas ukazal skutecnou silu YBB, byl to jejich prvni zapas v sezone a po tom vlastenci uplne odpadli a nechali Dany hrat. Ti odehrali nejlepsi polocas letos. Videl jsem 2 polocas jejich prvniho zapasu v lize, prohrali 0:2 v Sonderjyske. Po pulce prohravali 0:1, celej druhej polocas tlacili, ale nic z toho a z jedine sance dostali druhy gol, pak uz byli uplne marni. Urcite kvalitu maji, ale lepsi jak my podle me nejsou. Nasi borci maji obrovske poharove zkusenosti, dokazeme podle me hrat ve vetsim tempu nez oni a mame i vic individualit. Kluz mi prisla loni silnejsi, nez Danove. Bude to hodne o prvnim golu, kdyz ho dame my, budou mit potize se prosadit. Hlavne to chce dusledne napadat jejich hrace jako v LM. Danove podle me tempo
    evropskych zapasu neznaji, YBB je urcite neproverili. Nasi borci uz mnohokrat dokazali, ze v dulezitych zapasech umi podat skvely vykon. Verim v postup, rozhodnou poharove zkusenosti.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      kjandourek (admin)     před 4 lety 17.09.2020 10:24 |  
      2 1

      Určitě to nebyl první zápas YBB v sezóně - už předtím museli vyřadit ty Faeřany, co si tak "pohráli" se Slovanem... ale faktem je, že ani tam to nebyla velká hitparáda a na výhru 3:1 se docela nadřeli... tedy na to, že hráli doma na té umělce... půle byla 0:0...

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        iwanowicz     před 4 lety 17.09.2020 10:44 |  
        1 0

        Aha, to jsem prehledl. No formu na predkola se jim kazdopadne vyladit nepodarilo, umeji zahrat mnohem lepe a pres 40 golu za sezonu toho kamerunskyho utocnika budilo respekt. O tom se utocnikum v cesky lize muze jen zdat..

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          kjandourek (admin)     před 4 lety 17.09.2020 10:52 |  
          0 0

          Tak je jasné, že jim nepomohl pozdní začátek ligy - první kolo hrají až tenhle víkend...

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Lunaris     před 4 lety 17.09.2020 11:22 |  
        3 0

        Dalším ostrým zápasem YBB bylo finále poháru proti Basileji, které vyhráli. Sice to technicky spadá do minulé sezóny, ale hrálo se 30.8.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      ColinSKS     před 4 lety 17.09.2020 10:46 |  
      1 3

      dánové mne překvapili tou silovostí a kondicí. v druhý půli ybb úplně odpadli psychicky i fyzicky. trochu mám obavy, pardubky po nás taky šli silou a my to úplně nedávali. každopádně si myslím že dáni a my máme některé společné prvky hry ale my máme větší zkuenosti. navíc hráči tmavé pleti se často nechají díky své povaze rozhodit, když se nedaří nebo prohrávají.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        PetCC     před 4 lety 17.09.2020 11:46 |  
        1 0

        Síla a kondice, takhle hrají všechny dánské týmy. Góly se jim dávají těžko.

        Jo, Pardubice na ně byla dobrá příprava :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 11:46) . Zobrazit původní komentář

  21. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Pepino44     před 4 lety 17.09.2020 11:02 |  
    6 3

    Doufám, že se opět neobjeví zoufalé výkřiky " to dáme, 4:0 v suchém triku". Trochu pokory, i když si to asi každý přeje.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      kondorr     před 4 lety 17.09.2020 12:10 |  
      6 3

      Šance sou 50:50 soupeř je to kvalitní já sem nervozní i když hrajem s Příbramí

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 12:25 |  
        6 5

        Jasne, respekt k souperi a urcite pokora je na miste, ale 50:50? My budeme mit v sestave 8-9 hracu, kteri loni remizovali na San Siru, Camp Nou a do posledni minuty trapili Dortmund na Vestfaldu. Navic cca polovina hracu vyradila Genk, Sevillu a zazila prestrelku na Stamford Bridge. Midtjylland byl v cele sve historii pouze jen v zakladni skupine EL. Ty poharove zkusenosti (i uspechy a s tim spojene sebevedomi) je jednoznacne na nasi strane, takze odhadovat sance 50:50 podle me fakt neni na miste.

        Prave v takovych zapasech musime prodat ty posledni roky, a proto to uz kvuli tomu, ze dobre vime, jak podobne zapasy hrat a nas realizak zase vi, jak nas na ne pripravit, vidim jako 60:40 v nas prospech.

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          Lunaris     před 4 lety 17.09.2020 12:52 |  
          5 6

          Taky tam budeme mít hráče, kteří zažili remízu u Botiče s Pardubicema. Pravda se ukáže na hřišti, nějaké předpoklady na základě Genku nebo Sevilly, když tu z těch hráčů pomalu už nikdo není, jsou trošku mimo.

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            kjandourek (admin)     před 4 lety 17.09.2020 13:11 |  
            4 0

            Já bych jenom připomněl, že remíza 1:1 z venku není v pohárové matematice tak zavrženíhodný výsledek :-)

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            Boo_SKS     před 4 lety 17.09.2020 13:40 |  
            6 0

            Prave jako relevantni zkusenosti zminuji predevsim lonskou LM, oproti ktere nam bude z te zakladni sestavy chybet pouze Soucek, zbytek hracu tam pravidelne nastupoval a i ten Provod uz se na par minut otrkal. U predlonske jizdy EL zamerne zminuji tak fakt, ze ji zazila cca polovina hracu, coz je pravda, ne? Kolar, Coufal, Boril, Kudela, Sevcik, Masopust, Olayinka, Traore => to je 8 hracu, z nichz se minimalne 7 urcite objevi v zakladu.

            Takze jinymi slovy - uspesnou EL z nasi pravdepodobne zakladni sestavy nezazil POUZE Hovorka, Provod, Stanciu a Tecl (ten byl tou dobou zraneny, ale ma zkusenosti z EL i LM v dresu Plzne).


            Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2020 13:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      iwanowicz     před 4 lety 17.09.2020 14:05 |  
      2 2

      Dame to 7:0 celej dvojzapas a kluci se moc nezpotej. Tecl 2x hattrick. Na pohodu, proste povinost.. :)

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      o5aradecek     před 4 lety 17.09.2020 17:22 |  
      2 1

      Tohle snad ani nikoho nemůže napadnout, vždyť oni vyřadili Razgrad, který hrává pravidelně (a slušně) Evropu a teď sfoukli 3-0 mistra Švýcarska. Nám by mohlo vyhovovat, že nebudeme favorit.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 17.09.2020 17:37 |  
        3 0

        Favoritem jsme. Nijak velkým, ale favorit jsme. Stačí se kouknout na kurzy.

  22. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    zeleznik2     před 4 lety 17.09.2020 11:29 |  
    0 0

    Tak jsem ten Bern přechválil 3:0 je dost překvapivý výsledek. Inu předkolo na jeden zápas je snazší než na dva. No nic pojedeme o něco severněji a o trochu dále, ale pořád je to Evropa. Hratelný soupeř, lepší hřiště. Jen zvládnout dobře už domácí zápas.

  23. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    pehacko     před 4 lety 17.09.2020 12:07 |  
    4 0

    Dobry je, ze se vyhneme umělce... a jestli chceme hrat ligu mistru, tak proste tyhle dany porazit musime.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 12:42 |  
      0 1

      My ji chceme jenom ,hrát?' Měl jsem za to, že ji chceme vyhrát! :)

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      coogee     před 4 lety 17.09.2020 13:03 |  
      1 0

      Jasně, musíme a já věřím, že i porazíme, všichni chlapi do toho půjdou naplno!
      Jediné, co trochu nahlodává můj optimismus je to, že už nemáme v kádru Suka, ale JiTr a spol to vymyslí, jak ho nahradit.

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        o5aradecek     před 4 lety 17.09.2020 17:20 |  
        2 1

        Snad jo, za víc než půl roku to ještě úplně nevymyslel. :-)

  24. Bez diváků

    Jachym     před 4 lety 17.09.2020 12:45 |  
    5 6

    Pokud by důvodem pro neúčast diváků byl nějaký trest od mafiánů z UEFA, uvítal bych, kdyby se diváci shromáždili v hojném počtu alespoň před stadionem, a dali o sobě pořádně vědět. Ale v této nenormální situaci bych k tomu možná ani nevyzýval:-) Ale ti, co přijdou, ať tam už nechají hlasivky!

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Jachym     před 4 lety 17.09.2020 16:07 |  
      1 1

      A to si myslím, že rudý Vacek ještě moudra "analytika" Kadlece hodně učesal:-)

      • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

        Krystof     před 4 lety 17.09.2020 17:57 |  
        2 0

        Možná ani nečesal, celkem dost mě pobavila odpověď, jak se Midtjylland změnil od jeho odchodu: „Je to podobné. V útoku je vytáhlý černoušek, který tam byl i za mě. Samozřejmě jiný, ale typologicky je to kus za kus."
        Jasně, prostě v útoku hraje zase nějakej černoch, tudíž je podle Vašíka jasný, že hrajou stejně, jako za něj před 4,5 lety :)

        • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 18.09.2020 14:31 |  
          3 0

          Fakt řekl "černoušek"? To je odporné, hnusné a rasistické. Dopr dele, to jsou fakt už lidi tak zblblí, že se bojí říct "černoch"?

          • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

            Pepino44     před 4 lety 19.09.2020 09:52 |  
            0 3

            Ano, nejsme přeci rasisti.

  25. Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

    Edak39     před 4 lety 21.09.2020 12:02 |  
    0 0

    Zítra nás pískají Turci. Hlavní Cüneyt Çakır, asistenti Bahattin Duran a Tarik Ongun. Rezervním sudí Mete Kalkavan. Video Abdulkadir Bitigen. Za mě docela dobrý. Nemuseli by to nechat úplně řezat (né, že to taky neumíme). Na filmování musí být zvyklí z domácí ligy. Věřím, že se jim to zítra povede korektně odřídit.

    • Re: Slavia si zahraje o Ligu mistrů si Midtjyllandem

      Dennis     před 4 lety 21.09.2020 12:18 |  
      0 0

      No tak z Cakira teda úplně do stropu neskákám. Je zkušený, to jo, ale občas dělá hrozný chyby. Takovy turecký Královec...