Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 3. kolo

Po reprezentační přestávce předvedla Slavia mdlý výkon a v Ďolíčku jen remizovala s nováčkem z Pardubic.

Sobotní večer si pro slávisty připravil zklamání v podobě první bodové ztráty v novém ročníku. Navíc nečekané, když jsme jen remizovali na neutrální půdě v Ďolíčku s Pardubicemi, které se do ligy dostaly po dlouhých desetiletích. Ztráta dvou bodů nepřišla z čistého nebe, ale Slavia jí tentokrát šla naproti ať už netrefenou sestavou, nebo nemastnou neslanou hrou samotných hráčů.

Nejdříve k sestavě. Pominutí klasického DZ na úkor zapojení Olayinky se ukázalo jako nepovedené. Chápu, že trenér chtěl Petera rozehrát po zranění a zároveň nechtěl posadit Provoda, reálně to ale na hřišti nefungovalo a jen jsme se tím sami rozhodili po povedeném vstupu do sezóny. Olayinka ve formě není, Provod středovým hráčem také není a štít v záloze chyběl při eliminaci nebezpečných brejků domácích. Nehledě na to, že Ševčík musel hrát více z hloubi pole a chyběl víc vepředu, jakkoliv zrovna on patřil k těm, kteří zahráli dobře. Osobně moc nechápu neustálé rošády na místě DZ. Řešili jsme to už na jaře, když se mi nepozdávalo stahování krajních hráčů do středu hřiště. A když Holeš překvapil a rozehrál se tam ke slušným výkonům, tak byl na začátku nové sezóny posazen a upřednostňován začal být Traoré. Ten se na hřiště dostal ve druhé půli, ale zahrál špatně, čímž jen podtrhl otazník vznášející se nad touto pozicí po prodeji Tomáše Součka.

Trenérovi tedy tentokrát záměr moc nevyšel a výsledné řešení přetaktizoval. Zvlášť po repre pauze jsme měli vsadit na jistotu a jen kvůli Olayinkovi nešoupat rozestavením několika hráčů. I tak by ale Slavia měla mít individuální kvalitu, aby soupeře s alespoň 20x menším rozpočtem porazila. Bohužel zápas se nevydařil více hráčům, mezi nimiž čněl hlavně v první půli kiksující Hovorka. Tyto hrubky dříve předváděl v minulosti, ve Slavii byl ale dosud bezchybný. Snad to byl jen ojedinělý moment jako v případě Koláře v Genku... Každopádně velmi matné výkony předvedli i další hráči v čele s Masopustem či Teclem. V menším útlumu se zdá být i Stanciu. A když si do rovnice dáte organizovaného a srdnatě bojujícího soupeře, netrefenou sestavu, kiks Hovorky, několik podprůměrných výkonů na naší straně a zahozenou tutovku Coufala, tak těžko vyjde něco jiného než zbytečná ztráta. Jediným plusem snad může být vyrovnávací trefa a výkon střídajícího Musy.

Na závěr bych ocenil i výkon soupeře. Pardubice hrály pozičně téměř bez chyb a naplno potvrdily, že je to možná mužstvo bez velkých jmen, zato ale velmi týmové a organizované. Proti úřadujícímu mistrovi samozřejmě nechyběla ani zvýšená motivace a papírově domácí nám nedali nic zadarmo. Líbil se mi i fakt, že si Pardubice skvělý výsledek uhrály a neproválely se k němu skrze nesportovní zdržování. Pokud zvládnou podobné výkony opakovat i nadále, tak o jejich budoucnost v lize nemám obavy. A naší budoucnosti se samozřejmě také nebojím. Byl to jen jednorázový výpadek, kterých snad v sezóně nebudeme mít mnoho. Nadále máme skvělý kádr s top trenérem a věřím, že i tento ročník bude olemovaný úspěchy.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Samostatný nájezd nevychytal a inkasoval, vyčítat se to ale samozřejmě brankáři nedá. Za stavu 1:1 se po standardce nedostal k míči a vše hasil až Bořil, ale tam to podle mě bylo skvěle zahrané a nešlo až o tak velkou chybu. Hrou nohama nás několikrát dost napínal, ale situaci vždy zvládl vyřešit.

Vladimír Coufal - 4 - Po první reprezentační trefě mu návrat na ligové trávníky moc nevyšel a zapadl do šedi průměru. Známku si navíc pokazil zahozenou tutovkou ze závěru zápasu. Tam měl rozhodnout, stačilo míč jen umístit jako třeba Ševčík na jaře v Mladé Boleslavi.

Ondřej Kúdela - 5 - Odvedl standardní výkon. V první půli se po rohu dostal k hlavičce, ale zamířil jen doprostřed. Škoda, času na zakončení měl dost.

David Hovorka - 3 - Minulý týden jsem se radoval a podivoval, jak rychle se po zranění dokázal dostat zpět do formy. Po sobotě je otázkou, jestli šlo jen o jednorázově nepovedený zápas, který se někdy stane každému, nebo zda šlo o radost předčasnou. Davidovi se hrubě nevyvedl první poločas, kdy zaznamenal několik velkých chyb v pozici jednoho z posledních hráčů. Vše bylo korunováno nakonec první brankou utkání. Hovorka se sice snažil hrát tradičně konstruktivně, to jde ale těžko, když vám míče při zpracování odskakují na dva metry a více...

Jan Bořil - 5 - Patřil k těm, kteří si udrželi alespoň standard. Za stavu 1:1 byl ve správný čas na správném místě, když zvládl vykopnout míč směřující do naší branky (nebo na tyč?).

Lukáš Masopust - 4 - Velké zklamání, čtyřka je ještě milosrdná. Lukáš byl po většinu zápasu neviditelný. Nepovedený výkon vyvrcholil dovezením míče do autu, ačkoliv měl spoustu času na centr z velmi dobré pozice. Jednou nezvládl zpracovat těžký míč, když mohl jít do gólové šance. Pak se následně dobře prokličkoval do vápna, ale to je celkově hodně málo.

Petr Ševčík - 6 - Zahrál dobře a byl alespoň nějakým motorem naší hry, ačkoliv mu to nedobře hrající spoluhráči moc neusnadňovali. Dobrým rohem asistoval u vyrovnávací branky a v závěru se snažil střelou zvrátit stav úplně, nicméně z nelehké pozice trefil jen prostředek branky a Boháč míč vyrazil.

Nicolae Stanciu - 5 - Byl výborný v Budějovicích, proti Příbrami a Pardubicím už to ale žádný zázrak nebyl, čímž dal vzpomenout na svou formu z podzimu či začátku jara. Právě v těžkých zápasech, kdy se mužstvu nedaří, se očekává, že právě on nám nějakým geniálním momentem zajistí vítězství. To se ale nestalo a Stanciu v sobotu zapadl do průměru. Z něj se odrazil jen dvojicí docela dobrých střel a naopak klesl ještě hloubš až směšnou simulací ve vápně.

Lukáš Provod - 5 - První půli odehrál na netradiční pozici ve středu zálohy, ale ačkoliv naše rozestavení moc nefungovalo, tak v Provodovi primární problém nebyl. I druhou půli na křídle zvládl ok. Na lepší než průměrný výkon to ale nestačilo a od slávistů se pochopitelně očekává víc.

Peter Olayinka - 4 - Vrací se po zranění a je to znát. Nepovedlo se mu už střídání s Příbramí a i s Pardubicemi se jeho hra odvíjela v podobném duchu. Tedy aktivita příkladná, ale kvalita a efektivita nevalná. Střídání o půli bylo logické i vzhledem k návratu na obvyklé pozice u ostatních hráčů.

Stanislav Tecl - 4 - V podstatě stejné hodnocení jako u Masopusta, tedy čtyřka s výrazným minusem. Standa byl možná vidět o něco více, ale výsledné provedení akcí z jeho strany prostě nebylo dobré. Mohl otevřít skóre, v dobré pozici ale místo umístěné rány k tyči narval míč pánu bohu do oken. I vzhledem k tomu, co za zakončení předvedl v reprezantaci proti Skotsku, to pro mě prostě není první útočník pro nejlepší český tým, byť místo v kádru si pro svou pracovitost i bezproblémovou povahu pochopitelně zaslouží.

Peter Musa - 7 - Asi jediné skutečné pozitivum sobotního zápasu byl výkon střídajícího Musy. Jako správný zabiják se dokázal milimetrově přesně trefit po rohovém kopu. Ve zbytku zápasu se snažil, byť mu ne všechno vyšlo. I tak si ale dokázal připsat ještě jeden přesný centr do gólovky na Coufala a jedno pohotové zakončení, které bylo v chumlu na poslední chvíli zablokováno. Za poločas to není vůbec málo.

Ibrahim Traoré - 4 - V úvodní sestavě mi DZ chyběl, ale Traoré si o toto místo do dalších kol moc neřekl. Působil velmi ležérním a bohorovným dojmem a připsal si několik zbytečných ztrát, což vyvrcholilo v samotném závěru zápasu, kdy v hektické situaci místo rychlého centru tak dlouho váhal, až o míč přišel a dostal žlutou kartu. Horší čtyřka.

Oscar Dorley, Ondřej Lingr a Ladislav Takács nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. - Sobota 12. 09. 2020 19:30

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 1
1 - 0
FK Pardubice
FK Pardubice

38.Tischler

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

51. Petar Musa

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 16:24 |  
    5 13

    Co chcete a koho hodnotit?

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 16:30 |  
      3 0

      Předvedený týmový výkon a výkony jednotlivců, jako vždy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 16:53 |  
      7 1

      Hodnotí se každý match, takže co to je za blbou otázku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 18:33 |  
        3 15

        V tomto utkání nebylo co k hodnocení,hodnotit se má výkon a já tam žádný neviděl

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 00:47 |  
          2 1

          Pokud dobře čtu tak je tam napsáno hodnocení hráčů Slavie kdybych byl hnidopich tak napíšu že slovo výkon tam nikde nevidím.Nicméně opakuji že se zde celá léta hodnotí každý ligový zápas.Proto tu otázku považuji za blbou,nebo ji píše člověk neznalý místních zvyklostí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 4 lety 15.09.2020 07:37 |  
      6 1

      Bereš něco?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        biggris (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 18:15 |  
        3 0

        Prave ze ano, ale momentalne zapomnel :-(

  2. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 16:52 |  
    7 4

    Přeji Vám všem hezký podvečer.
    Hodnocení odpovídá předvedenému výkonu a rozebírat to nějak podrobně mi přijde jako nošení dříví do lesa.
    Správně hodně z Vás poukázalo na skutečnost, že i takové zápasy přijdou a je na našich fotbalistech a trenérech, aby si to vyhodnotili a poučili se z chyb. Hlavně se nenechat nějak otrávit a znechutit si fotbal jako takový.
    Máme teď dost času se dát do kupy a fotbalově pookřát hned příště.
    Naštěstí hrajeme v pátek doma a Ti z Vás, co budete na zápase přítomni, kluky určitě povzbudíte a proberete.
    Nic víc se v tom hrabat nebudu.
    Tak Alanore díky za práci a káva byla :-)).
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      zeleznik2     před 4 lety 14.09.2020 18:28 |  
      2 17

      Neopustili jsme Slavii nikdy, ať v dobách nejhorších, ale po takových zápasech, má člověk chuť se na fotbal vykašlat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Travinho     před 4 lety 15.09.2020 07:36 |  
        6 1

        Takový pocit opravdu neznám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        kalex     před 4 lety 15.09.2020 18:59 |  
        0 1

        Hele, tak toto je na mínus. Nedávám, píšu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Zd3nA1CZ     před 4 lety 14.09.2020 18:17 |  
    20 3

    Čeho si opravdu jde všimnout je, že nejsme schopni změnit způsob hry, pořád hrajeme to samé, už i chápu proč jsme nedokázali na nic využít Jusufa, Lbc mu dokáže přizpůsobit hru.... Proti Pardubicích dost selhal JT, pořád jen slyšíme jak je Linger super na tréninku, jak je výborná Karafiát, co dokáže Oscar... atp a jinak je to pořád stejná písnička... tento zápas, naštěstí může být tou správnou a včasnou fackou.... Říká se, že po bitvě každý generál... ale po tom trápení s Příbramí co zalezla, se dalo očekávat, to samé od Pardubic a nebude to jiné od jiných týmů... byl to ideální čas hrát 3-5-2 či aspoň a Musu... využít Karafiáta s Frydrichem a Kůdelou, dát na straně šanci Oscarovi a Lingrovi, protože Maso vypadá, že už je myšlenkami ve WHU a jako DZ místo Ševy nebo co divného hrál Provod , poslat Laca, udolat je výškou a centry do vápna... místo toho opět přišla neefektivní házená.. a obávám se, že to nebude jen jedna nezvládnutá křeč v koncovce...

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      JS (přítel SN)     před 4 lety 14.09.2020 19:43 |  
      4 3

      Velký souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Marek3     před 4 lety 14.09.2020 19:51 |  
      4 2

      Asi Jo no. Hrajeme stejne proti Barce a Pardubicim. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 4 lety 15.09.2020 07:35 |  
      1 4

      Dobrý den, pane Šilhavý.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 14.09.2020 18:23 |  
    14 6

    Prokaučovaný a týmově nezvládnutý zápas, kolikátý už?. Jako fanoušek se ptám, proč stále nejsme schopni vyhrávat na hřišti outsiderů?loni upachtěné výhry se Zlínem a v Příbrami, jinak jen remízy a dvě prohry. Nová sezóna, první podobný zápas a zase bída, byť to naštěstí neskončilo podobně jako s Bohemkou a se Slováckem, remíza s Pardubicemi je ostuda!! Co je platné, že snad 2/3 zápasu hrajeme na půli soupeře a s minima šancí nejsme schopni vstřelit branku. Trenér nikoho nešetří ok, ale proč proti betonu nehrají hráči typu Oscara, Takacse a Musy? Místo toho vidíme trápení Nica, Masopusta a především Standy. Máme 20 hráčů!!Provod není středový hráč a hodnocení známkou 5 je hodně nadhodnocené, jinak s většinou známek souhlasím, Hovi předvedl druhý nejslabší výkon po loňském zápase v Čelákovicích, mohlo by být i za dva, Traoré podobně tragický. Musa díky bohu za něj 8, Ševčík asi druhý nejlepší 6 souhlas. Opět jsme všem pro smích, Plíseň si dokázala výhru pohlídat a Toaletná otočila skóre z 0:2 až na 5:2. Jistě je to teprve třetí kolo, ale podobné ztráty nás mohou na konci mrzet.

  5. volný přenos

    tobro     před 4 lety 14.09.2020 18:47 |  
    7 1

    Hold vzdáváme osobě, hold vzdáváme standartě, holdujeme dobrému vínu, pivu či krmi, a někdo holt neví, že Petar má být na hřišti U pošty již od první minuty.

    Všem milý slávistům vzdávám tímto hold a věřím, že stále platí, čím méně gramatických chyb na tomto fóru, tím více gólů v síti soupeře! Ano, vím, brutální závazek, ale spolu to dáme.. ;-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Ondráš     před 4 lety 14.09.2020 18:49 |  
    4 1

    Všichni velký špatný.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    benny231     před 4 lety 14.09.2020 18:51 |  
    13 3

    Ty čtyřky Traorého, Olayinky a Tecla jsou nadhodnoceny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      novimex     před 4 lety 14.09.2020 20:58 |  
      3 3

      A to velmi

  8. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Akuls     před 4 lety 14.09.2020 18:51 |  
    3 5

    Se známkami i se slovním hodnocením nelze než souhlasit. Forma řady našich hráčů před blížícím se 4. předkolem CH.L. nevěští nic dobrého. Snad si o postup do CH.L. zahrajeme a nevyřadí nás nakonec, vzhledem k aktuální situaci s Covidem-19 v ČR a hlavně v Praze, dánská či švýcarská hygienická služba.
    Dovolím si ještě podotknout, že stále platí, když jde brankář ven, musí mít balón, takže u Koláře nešlo o malou chybičku, ale o velkou hrubici.
    Také se zdá, že JiT změnil názor a Holeše na pozici DZ již nepreferuje. Domnívám se, že oprávněně, i když je jasné, že po Součkovi to na tomto postu bude mít těžké každý. I proto se v médiích asi správně spekuluje, že Slavia hodně usiluje o explzeňského Hrošovského, který by dilema JiT ohledně pozice DZ asi vyřešil.
    Ještě bych se zmínil o jedné záležitosti, údajně hrací plochy všech ligových stadiónů mají jednotný rozměr 105x68 m. Na Bohemce se mi to ale nezdá, jednak jsem si tam kdysi dávno sám zahrál za jednu vršovickou SEŠ o 3. místo v kdysi populárním turnaji středoškoláků a učňů o Pohár Večerní Prahy a hřiště se nám tehdy všem zdálo menší, tedy hlavně užší a můj spolužák a spoluhráč, později ligový hráč Bohemians Honza Sádecký, nám to i potvrdil. Podle mne se od konce 60tých let minulého století s hrací plochou v Ďolíčku nic moc nestalo, naopak mám pocit, že Bohemka musela na úkor hrací plochy o něco málo zvětšit "výběhy" za pomezními i brankovými čarami. Podle mne to je hlavní důvod, proč se nám na Bohemce nedaří soupeře roztáhnout a zapojít do útočné fáze naše kraje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      jose01     před 4 lety 14.09.2020 20:34 |  
      7 3

      Tak jsem si dal tu práci a na mapách tu šířku obou hřišť změřil, světe div se obě 68m. Osobně jsem nikdy nechápal proč se dělá takovej rozdíl mezi hraním venku a doma, a zvláště teď, když jsou hřiště všude stejný - tak tuplem. A mezi náma máme odehráno v Ďolíčku asi víc než Pardubice, takže vymlouvat se na Ďolíček je úsměvné. Navíc Pardubice bychom měli porazit i kdyby se hrálo na nohejbalovým hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 4 lety 15.09.2020 07:33 |  
      1 1

      Kdyby neměli šířku 68 metrů, tak nemůžou hrát ligu. Vždyť se tam kvůli tomu zbořila půlka podélné tribuny.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    SKSKali     před 4 lety 14.09.2020 19:20 |  
    6 3

    Asi nemá cenu opakovat, jak jsme znova nedokázali přehrát zataženější tým. Ale Pardubky nebyly až tak zatažený jako jiné týmy. Dokázali docela slušně fyzicky konkurovat po celý zápas a neodpadly.
    My jsme fotbalově nic navíc nepředvedli, nešli nám občas ani obyčejné přihrávky apod.
    K Teclovi asi nemá cenu nic extra psát (čekám, že Ondrášek, kterého jsme prý odmítly a asi chápu proč, bude ale gólovější a tím pádem vic propěšnější svému týmu).
    Co mě asi nejvíc ale znepokojuje už delší dobu a nyní to bylo jasně vidět, je ztráta výškové převahy. Máme tolik rohů za zápasy a nic z toho, ani žádné větší šance. Přitom v těhle typologicky podobných utkání by to měl být jeden z rozhodujících faktorů. Ještě předminulou sezonu pomálu každý roh zaváněl šancí, viz rohy proti spartě, dneska od nich nic nečekám. V Evropě by to mohl být problém.
    No nic, zápas se moc nepovedl, neprohrálo se a snad to bude opět správná facka v pravou chvíli a tým to nakopne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Dennis     před 4 lety 14.09.2020 21:16 |  
      7 0

      Hm, hráli jsme letos tři ligové zápasy a v každém z nich jsme skórovali z rohu. Bořil v Budějovicích, Provod proti Příbrami a Musa vyrovnával proti Pardubicím hlavou také po rohovém kopu. Zase asi nemůžeme chtít, abychom dávali každý zápas tři góly z rohu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        SKSKali     před 4 lety 14.09.2020 21:44 |  
        0 4

        Jojo, pravda. Ale zase s týmama, u kterých to až tak nečekané není a za stavu, kdy už skoro stejně o tolik nešlo. A zrovna. Musa je jeden z mála typů, který se na to hodí, výškou a typologií. Dalši je Frydrych, Laco. Hráči ze střídačky. Pokud opravdu dejme tomu přijde Hrošovský, nebo podepíše Stoch, výškový průměr pude zase spíše dolů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Marek3     před 4 lety 14.09.2020 21:55 |  
          1 2

          Co se stalo s tim Lacem? Mel sem pocit ze je s trenery zadobre, budouci nastupce Suka a ted vubec nehraje. Casto zranen, ale I tak...

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Andreas     před 4 lety 14.09.2020 21:59 |  
          6 0

          Moc nerozumím tomu ,,za stavu, kdy už skoro stejně o tolik nešlo''. Provod dával na 1:0, Bořil na 2:0, Musa vyrovnával na 1:1.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      bongor     před 4 lety 14.09.2020 21:23 |  
      3 2

      Já si myslím,že pardubky neodpadly,protože my jsme je k tomu nepřinutili,ačkoliv bychom mohli.Prostě jsme nepřepnuli na vyšší rychlost.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Jura     před 4 lety 14.09.2020 19:52 |  
    3 1

    Čekal jsem po minulé sezoně,kde nám dělalo problém hrát tzv.do plných změny v rozestaveních,hru na 2 útočníky nebo něco kde nebudeme tak čitelní ..Budějky nás namlsaly na ofenzivní smršť plnou branek,Příbram první poločas byl taky dobrý v tahu na branku.A říct,že nás Pardubky uběhaly,což o nás také dříve říkali je asi pravda a musíme na to najít recept .Protože nás čeká daleko více podobných zápasů,hlavně v lize.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    amon     před 4 lety 14.09.2020 20:56 |  
    8 7

    Hodnocení jsem nikdy nekomentoval, ale jako Traore za 4, stejně jako Cuf, tak to je výsměch. Troare měl u mě za 1. Víc nahrávek z jeho kopačky bylo adresováno pardubickým hráčům.. Tohle je úlet.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      rak (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 00:40 |  
      2 0

      Za mně také tak za 1 bod. Tuším, že měl tak 1-2 vydařené zásahy za celý poločas. Tak by to odpovídalo. Vůbec se mně zdá, že jeho síla je spíše v evropských zápasech než v lize. Nikdo asi nezapomene na jeho gól Seville v posledních minutách a pak ještě samostatný nájezd přes půl hřiště, ze kterého dal málem ještě jeden. Zápasy typu Pardubic nejsou pro něj.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Lord     před 4 lety 14.09.2020 21:37 |  
    7 1

    Podle mě musí proti těmhle týmům lítat do vápna centr za centrem, jako to hraje sparta. Vždycky je šance nějakýho odrazu, ruky, faulu na penaltu. A to mi u nás strašně chybí, přitom s Musou, kterej se tu šanci ve vápně umí najít by to proti slabším týmům mohlo být hodně efektivní. určitě víc než ta věčná překulovaná, jakou jsme předváděli.

  13. Travinhovo vysvedceni

    mudrc     před 4 lety 14.09.2020 22:09 |  
    2 6

    Nevite nekdo, jestli Travinho bude jeste natacet vysvedceni? Byla by skoda, kdyby neprisly dalsi dily.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    damade     před 4 lety 14.09.2020 22:17 |  
    6 1

    Asi napíšu co už tu víceméně bylo řečeno, ale stejně.

    Sestavy - Máme nabušenej kádr, hráči jako Malinský nebo Oscar by hráli kdekoliv jinde v český lize v základu, u nás jsou rádi, když se dostanou na lavičku. Jasně, chápu, že proti Dortmundu, Barceloně nebo Chelsea hrát zatim nemužou, ale když máme poměrně dlouhodobej problém s betonem před brankou soupeře, proč těmhle zápasům tu sestavu trochu nepřizpůsobit? Jindra si chválí a staví Tecla kvůli pohybu, v zápasech, jako na jaře v základní části proti Jablonci, Plzni nebo v srpnu proti Budějkám to bylo vidět, proti vysunutejm obranám se mu daří, je jeden z nejlepších na hřišti, ale proti těmhle autobusům se mu nedaří střelecky, ani pohybem, předvčírem byl vidět snad jen jednou, když poslal míč těsně nad břevno. Nico, Provod nebo Masopust jsou na tom velmi podobně, taky jsou proti autobusu poloviční, tak proč tam neposlat gólovýho Petara, bojovnýho Lingra nebo Oscara, kterej umí s míčem kouzlit i na nejmenšim prostoru? Dokážu si to vysvětlit jen tim, že se snažíme co nejvíc sehrát pro předkolo LM.

    Rohy - Když už ten beton nejde překombinovat nebo prostřelit, mohly by nám pomoci alespoň rohy, těch máme za zápas spoustu. Bohužel to ale vypadá, že náš nejnebezpečnější hlavičkář v základu je Bořil, kterej měří 175 cm. Ptám se teda, proč nehraje v těhle zápasech třeba Takács? V čem je horší, než Ibra nebo Holeš? Sice neni uplně nejrychlejší, ale je vysokej, silnej, hlavičkář velmi dobrej a jeho rozehrávka se mě líbí moc, dává spoustu dlouhej balónů za obranu a celkově má poměrně dobrou kopací techniku. Tomuhle problému by určitě pomohl i Musa.

    Přímáky: I tohle by mohl být způsob, jak si pomoci proti betonu. Přímáků blízko vápna máme taky docela dost a člověk by si řekl, že s hráčem jako je Stanciu z toho pár gólů dáme. Bohužel, Nico to většinou pošle někam na břevno. Tohle samozřejmě neni nějakej extra velkej problém, ale možná by to stálo za to zkusit nějaký jiný možnosti, třeba by to tam například Ševčíkovi padalo víc..

  15. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 14.09.2020 22:32 |  
    2 5

    nakopáno tady hráči dostali víc než dost, ale naše hra mi přijde jako házená s čekáním na pivota, který tam ale není a když tak má rozstřesené ruce. kromě obrany a útoku (standa), se s DZ a složením zálohy míchá jako gulášem a stále nevíme, zda je dost pálivý nebo ne. jen abychom nepřepepřili, to se už nedá moc pak vylešit :)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    kexholm     před 4 lety 14.09.2020 23:27 |  
    3 5

    Obávám se že to nebyl jednorázový výpadek, už s Příbramí jsme hráli špatně......
    Provod si já myslím že je naopak dobrý středový hráč, už předtím když hrál za ČB, hrál ve středu pole tvůrce hry a byl výborný a má dobrou střelu a na základě těchto výkonů jsme ho koupili, ikdyž uznávám že dvojice Stanciu, Ševčík je ve středu lepší, Provod naopak pro mě není křídlo, kde není produktivní, nemá rychlost a nedokáže přejít přes obránce.....

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Travinho     před 4 lety 15.09.2020 07:29 |  
      2 0

      Provod je rychlý a hodně, ale je pravda, že jeden na jednoho není úplně jeho síla.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        kexholm     před 4 lety 18.09.2020 20:33 |  
        0 2

        Možná jsem to napsal trochu nepřesně, Provod nemá takové to typické zrychlení a výbušnost pro křídlo co mají třeba Olayinka, Masopust nebo Malinský a díky tomu nepřejde přes obránce a nevytváří přečíslení, myslím že časem až odejde Stanciu nebo Ševčík začne u nás hrát ve středu zálohy, což je jeho primární pozice a tam bude hrát líp......

  17. Mnozí " nepotili krev "

    Slávista 51     před 4 lety 14.09.2020 23:53 |  
    2 3

    jak by měli. A když občas málem " útočí " na vlastní branku, těžko mohou dávat góly soupeři. A chybí snaha střílet z každé možné pozice, ani soupeře neuběhali.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    belmis (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 03:47 |  
    16 4

    Nevím, jestli to tady už někdo nezmínil.
    Objevují se hlasy, proč Trpišovský místo Hovorky nepostavil Zimu, proč nehraje od začátku místo Tecla Musa, proč nehraje Oscar, Lingr, proč postavil do druhého poločasu Traoreho proti Pardubicím.
    Myslím, že vysvětlení není složité. Chce nechat co nejvíc sehrát hráče, kteří budou hrát ten nejdůležitější dvojzápas sezóny. V porovnání s play off LM na nějaký zápas s Pardubicemi s prominutím sere pes. Tyhle zápasy se dají v průběhu sezóny dohnat, LM už ne. Trpišovský dělá vše proto, aby ten zápas vyšel a proto i teď proti autobusu postaví Tecla, aby měl co největší herní praxi. Ladí sestavu pro zápas sezóny i za cenu možných lehkých ztrát v lize. Má o sestavě na úvod LM svou představu a tu staví. Obmění maximálně pár hráčů, ale nečekejme, že bude teď rotovat jak šílenec. To bude dělat až po tom dvojzápase (respektive už mezi ním)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Slávista 51     před 4 lety 15.09.2020 07:36 |  
      6 2

      Tak jest !
      Postup v LM je momentálně přednější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Marek3     před 4 lety 15.09.2020 08:29 |  
      6 5

      Hele castecne mas pravdu ale Provod a Olayinka urcite oba nebudou a ani stred Provod a Sevcik. Tecl asi ano ale jeho vykony (az na Budejky) jsou spatne. Mne spise vadi ze jsme meli cele jaro na sehravani a ted jdeme do LM stale bez provereneho DZ a bez produktivniho utocnika. Mohli jsme vsadit na jare na Musu a zapracovat ho do naseho systemu ale treneri vsadili na Standy. Pristich 14 rozhodne jestli to byl dobry tah.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        belmis (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 10:53 |  
        7 2

        Já pořád nevím. Musa je výborný střelec, hodící se do zápasu jako byl s Pardubicemi, ale když jsem ho viděl třeba v jednadvacítce proti našim nebo i v jiných zápasech, kdy hrál od začátku, tak to vůbec nebylo ideální. Bez náběhů atd. To zatím není na LM. Možná Kuchta, kdyby byl gólovější než Tecl. Ale jak na tom je, ví Trpišovský. Jak píšeš, za 14 dní uvidíme. Trpišovský ví, jak hráli minulý rok Olayinka a Traore a asi jim věří na tyhle velké zápasy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          Pan Bůh     před 4 lety 16.09.2020 12:21 |  
          2 2

          Kuchtu hodně zbrzdila nemoc. Otázka je, jak silný průběh měl no.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          pcitron     před 4 lety 16.09.2020 20:00 |  
          1 0

          Musu dobře zhodnotil Hoftych v Dohráno plus.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            belmis (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 09:51 |  
            2 0

            Podívám se, díky

  19. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Mikey     před 4 lety 15.09.2020 09:55 |  
    15 2

    Co nechápu, tak je, že trenér říkal, že útočníci se budou střídat podle tipologie soupeřů, takže už měl hrát 2 zápasy Musa. Jako to dělal před dvěma lety se Škodou a Teclem. Příští zápas s Teplicemi opět dostane prostor Tecl a jestli bude hrát Musa, tak trenér bude opět říkat, že Musa není od začátku zápasu, je to spíš žolík (ne že bych Musovi nevěřil, ale spíše čekám zápas jako v Ostravě na jaře, kdy hrál od začátku)
    2. Zkoušíme hru se třemi stopera v přípravě, kde trenér říká, že je možné, že to budeme hrát proti slabým týmům, které se jen brání, protože z normálního rozestavení se prostě máme problém dostat do tý obrany.
    3. Sám trenér říká, že Traoré vypadal v týdnu špatně a stejně ho tam dá na 2. poločas, to si jako dělá srandu? Co ty ostatní hráči, co celých 14 dní makaji a vypadají dobře (Karafiát, Takacs).
    4. Jsme největší tým v Česku a nemůžeme sehnat pořádné CDM v Česku nebo zahraničí, hlavně že Tvrdík říkal na jaře, že už hledají náhradu v zahraničí. Kdybychom aspoň třeba koupili toho Condeho a hrál by tam, každý zápas by byl lepší a lepší...
    Totálně nechápu, že tam úplně přestal hrát Holeš najednou, po tom jak ho trenér vychvaloval, Karafiát ani Takacs nedostanou šanci...

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Mikey     před 4 lety 15.09.2020 23:56 |  
        0 0

        To mi povídej, taky tomu nerozumím.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    japhy     před 4 lety 15.09.2020 10:19 |  
    11 0

    Hele, a vám nepřijde divný, že víceméně všichni hráli špatně? Sice si taky myslím, že to JT s Olinem a Provodem překombinoval, stejně tak měl asi hrát Musa. Za vyloženou chybu vidím zařazení Traorého, který své nejhorší výkony pravidelně předvádí proti zalezlému a papírově slabšímu soupeři, kdy se mění v lehkovážného floutka.
    Ve finále si ale nemyslím, že by pomohlo jakékoliv jiné rozestavení nebo jiná jména v základu (snad jen ten Musa/Tecl). A ono, ruku na srdce, proti bývalému druholigistovi by stejně nemělo rozhodovat, jestli se trenér stopro trefí do sestavy. V zápase jsem nás ale nepoznával, nohy jako v medu, málo náběhů, všude pozdě. Vždycky jsem slintal nad naším presinkem, to je obvykle pastva pro oči a smál se ostatním, když se pokoušeli o totéž. Proti Pardubicím to ale bylo jak ve zlým snu - místo opravdového presinku stínování, na hráče jsme vyráželi zbrkle a pozdě, výsledkem bylo, že nás několikrát zesměšnili jednoduchou kličkou a my pak propadali.
    Čím to bylo? Po repre kocovina? Možná. Terén? Jo, byl špatnej, ale to výše popsané těžko způsobí. Další zápas ale čekám výrazné zlepšení.
    Poznámka pod čarou. Co to, kurva, předváděli minimálně v první půli pomezní? Pardubkám tu hraniční situaci nechali dohrát, nám všechno zatrhli hned v zárodku, VAR NEVAR (byl tam vůbec?). Jakoby někdo líp věděl , kudy poběží ten pověstnej ušák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      fps     před 4 lety 15.09.2020 12:16 |  
      4 2

      "Poznámka pod čarou. Co to, kurva, předváděli minimálně v první půli pomezní? Pardubkám tu hraniční situaci nechali dohrát, nám všechno zatrhli hned v zárodku, VAR NEVAR (byl tam vůbec?). Jakoby někdo líp věděl , kudy poběží ten pověstnej ušák."
      jojo, dle mě jsme tam měli nejméně dvě hraniční situace, kdy nás zastavil postranní rozhodčí, ale měl to nechat dohrát, jestli tedy byl přítomen VAR?

  21. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    fps     před 4 lety 15.09.2020 11:58 |  
    0 4

    - dle mě se těžko hodnotí, první půle hodně špatné, třeba Stanciu nejhorší poločas co je u nás, druhá půle i díly střídajícím hráčům byla lepší, ale ani druhou půli se nikdo nepřiblížil svému standartu
    - první půle týmová známka 2, druhá půle týmová známka 5
    - a ještě k té sestavě, prostě sázíme na osvědčené hráče kuli kvalifikaci o LM, proto Kolář – Coufal, Hovorka, Kúdela, Bořil – Masopust, Ševčík, Traoré, Stanciu, Olayinka – Tecl, potřebujeme je dostat do formy co byli minulo sezonu, na lavičce se do ni nedostanou, proto předpokládám že stejná sestava bude i na Teplice, a také předpokládám že to bude jiný výkon než s Pardubicemi

  22. Sehrávání hráčů

    JS (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 13:05 |  
    10 11

    Prosímvás, jaké sehrávání hráčů na play-off LM? Co to tady vymejšlíte za pseudoargument? Tahle sestava spolu hrála celé! jaro prakticky beze změn. Hezky Provod - Tecl - Maso a za nimi dvojice Stanciu - Ševčík, obrana (kromě Hovorky) to samý, Bořil s Coufalem neopustili základní sestavu už snad dva roky.

    Tak mi tady jako tvrdíte, že tyhle hráče jeden zápas proti Pardubicím, kde nenastoupí spolu, vytrhne natolik, že pak nebudou „sehraný“ na play-off ligy mistrů? Nenechte se vysmát.

    • Re: Sehrávání hráčů

      wimpy     před 4 lety 15.09.2020 13:11 |  
      8 0

      Použití termínu "vyladění formy" už bys akceptoval?

      • Re: Sehrávání hráčů

        JS (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 13:16 |  
        5 7

        Jo, tak to jsme si ji vyladili, když se naše útočná trojice a wingbackové vylámali na šesti obráncích v řadě ve vápně soupeře... :)))

        • Re: Sehrávání hráčů

          wimpy     před 4 lety 15.09.2020 13:19 |  
          5 1

          Ale zase je celkem pochopitelné, že se trenér snaží, aby si znovuzažili automatizmy ti kluci, kteří pravděpodobně v bitvě o LM nastoupěj.

          • Re: Sehrávání hráčů

            Snivec     před 4 lety 15.09.2020 14:17 |  
            6 2

            clovece, to asi tezko vysvetlis nekomu, ktery si mysli, kdyz spolu hraci hrali na jare, tak spolu hrat na podzim uz nemusi, protoze jsou sehrani a muzou rovnou vlitnout na LM :D

            • Re: Sehrávání hráčů

              JS (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 14:55 |  
              1 5

              Tak oni spolu nehraji pouze „na jare“, v tehle sestave nastupovali poslednich minimalne 8 mesicu, nehlede na vsechny treninky a pripravnaky. Automatismy jsou skvela vec a tito hraci, kteri spolu hrali na jare 2-3 zapasy tydne a ted spolu travi veskery mozny cas na treninku, zavreni nekde na hotelu, atd., je urcite maji. A mac proti Pardubicim, ktery by nekteri z nich prosedeli na lavce, by je z te rutiny asi fakt nevytrhnul.

        • Re: Sehrávání hráčů

          La Tortuga     před 4 lety 16.09.2020 06:23 |  
          4 3

          Z utocne trojice Provod - Tecl - Masopust mam spatne spani.

          • Re: Sehrávání hráčů

            JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 07:25 |  
            2 6

            Já právě taky. Každej jeden z těch hráčů dá branku jenom když mu štěstěna přispěje dílem nevídaným. A tomu jaksi schází potřebná pravidelnost. Je fajn, že brousek lajnu a trhaj obrany, ale kdo za nás bude dávat branky, až v Evropě budeme mít zase jednu/dvě šanci na zápas? Na tom jsme od loňska neudělali žádný posun, ten by totiž znamenal někoho z těchto hráčů vyměnit.

    • Re: Sehrávání hráčů

      fps     před 4 lety 15.09.2020 14:38 |  
      0 1

      kde si četl o sehrání, spíš se tu píše třeba jako já "potřebujeme je dostat do formy co byli minulo sezonu, na lavičce se do ni nedostanou"

    • Re: Sehrávání hráčů

      Marek3     před 4 lety 15.09.2020 19:27 |  
      1 2

      Hlavne to asi sestava na LM nebyla. Olayinka s Provodem dohromady hrat pravdepodobne nebudou, budeme mit DZ a kdo vi jestli pojedeme se Standou nebo dve kridla a Masopust /Olayinka v utoku. Spise nez na sehranost tenhle zapas poukazal na par otazniku - aktualni forma nekolika zakladnich hracu jako Olayinka, Hovorka, Traore, Maso, nebo Teclik. Dale pak na pretrvavajici nejistotu okolo DZ kde zacinam litovat ze se na tento post neprivedla slusna posila. Vlastne vubec nevim Co se v tomto pripade stalo s Holesem ktery hral slusne ikdyz to asi nebylo idealni reseni. Pozitivni byl vykon Musa ktery si myslim je casto definovan jako bijec do vapna ale ukazuje ze jeho prednosti jsou I jinde (tvrda strela I za vapnem, duraz a zlepsene napadani, vyborna orientaceve ve vapne, prace zady k brance a I nabehy a prihravka jak naposledy ukazal pasem na Coufala. Samozrejme ma dost nedostatku ale zdaleka neni jen kladivo do vapna. Stale nerozumim tomu stridani v 90min. Vubec bych neprotestoval kdyby trener v 70min nasadil Takace do stredu za Traoreho nebo jednoho stoperu ke zvyseni tlaku na branu. Dvojice Musa-Takac by byla hodne platna pri zjednoduseni hry. Kazdopadne prez vsechna negative tohle byl uplne jiny zapas nez kvalifikace LM a pristi tyden by me ani neprekvapilo kdybychom proti aktivnejsimu souperi vyhrali presvedcivym vysledkem (ja verim v druhy Genk).

  23. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    kalex     před 4 lety 15.09.2020 14:31 |  
    5 1

    Momentálně bychom měli dávat víc prostoru Musovi a Kuchtovi.
    Že je Standa běhavý, o tom žádná, ale jeden hattrick gólového útočníka fakt nedělá. I minulé kolo dokázal zahodit tutovku jako kráva.
    Potřebujeme prostě snipera, co udeří a ne borce, který sice uběhá obranu, ale v důsledku bude jalový. Imho motivace dalších útočníků, ta musí být taky asi vysoko. A v tento moment neobstojí ani argument, že v tréninku je nejlepší a dává to s prstem v nose. V zápase to prostě drhne. On ty šance dostane a stejně je zahodí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      japhy     před 4 lety 15.09.2020 15:51 |  
      1 1

      A co Lingr na hrot?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        kalex     před 4 lety 15.09.2020 16:49 |  
        3 2

        Hele, nevím. Toto je na mně vyšší dívčí, abych ti mohl napsat jestli jo, nebo ne. Nicméně tu máme dva mladé dravce, které jsme kupovali zpět a jeden už se osvědčil. A Standa bohužel, BOHUŽEL znovu ukázal, že mu to prostě nikdy nebude pálit tak, aby jsme mu říkali kanonýr. Oproti Milanovi je fakt mimo.
        Nechci, aby to vyznělo tak, že ho chci kamenovat, to fakt ne. Ale ty složenky, co dostal, to tam musí prostě šoupat. On kdyby dal polovinu těch tutovek, co v kariéře měl, tak se tu bavíme o maníkovi z vyšších pater nejlepších lig.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          krumicek     před 4 lety 16.09.2020 07:16 |  
          2 0

          Standa: 181 zápasů v lize, 60 gólů (3,02 zápasu na gól)
          Milan: 302 zápasů v lize, 94 gólů (3,21 zápasu na gól)

          Sice si taky myslím, že Milan je lepší zakončovatel, ale ta čísla jsou zajímavá a pro Standu docela lichotivá :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Fačín     před 4 lety 16.09.2020 08:16 |  
            2 1

            Tak Milan se rozjížděl pomalejc, v Bohemce těch gólů moc nedal (celá bohemka jich tehdy dávala málo) a nezapomeň, že jednu sezonu celou odehrál na stoperu.. Pak už ty čísla zase vypadaj jinak.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              kjandourek (admin)     před 4 lety 16.09.2020 09:22 |  
              3 0

              To s tím stoperem je obecně rozšířený omyl.... To nebylo kompletní celou sezónu....
              Sezónu 2013/14 začal Milan normálně na hrotu.... To SLavii trénoval ještě Petrouš... coby útočník si prožil i památný debakl s teplicemi... Petrouš šel až po osmém kole po domácí prohře s Bolkou.... Natoupil Koubek a ještě dva zápasy držel Milana na hrotu.... poprvé jej na stopera postavil až v jedenáctém kole.... a pak z nějakého důvodu vynechal kolo 19. a 22.

              Takže ve skutečnosti Milan na stoperu odehrál osmnáct zápasů... to je jenom lehce přes půl sezóny...

              https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/hrac/milan-skoda/716

              Kdybychom tedy tyto zápasy škrtli, tak se dostaneme na bilanci Milana na hrotu: 284 zápasů/94 gólů - průměr 3,02... což je tedy shodou okolností úplně stejné číslo, jako má Standa....

              A teď se zas musíme zastavit u toho, v kolika zápasech nehrál Standa hrot, ale kraj zálohy....

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Balvan86     před 4 lety 16.09.2020 11:08 |  
            2 0

            Tady je spíš uirčitě zajímavější porovnat zápasy a góly obou v SKS pouze v lize, tedy:
            Milan Škoda - 214 zápasů a 77 gólů (2,77 zápasu na gól)
            Standa Tecl - 62 zápasů a 14 gólů (4,42 zápasu na gól)

            A to Standa vyjma sezony 09/10 (jen 4 zápasy a nula gólů) hrál za SKS vždy v sezonách, kdy se nám dařilo. Narozdíl od Milana.

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          pcitron     před 4 lety 16.09.2020 19:53 |  
          0 0

          Standa prostě kráčí v šlépějích Pavla Kuky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Mikey     před 4 lety 15.09.2020 23:55 |  
      0 0

      Kuchtovi to bude trvat dlouho no, když přes 3 týdny nemohl trénovat.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 18:36 |  
    1 3

    Hodně se tady řeší sehrávání hráčů, tak proč si to neporovnat s loňskem?
    Budu porovnávat základní jedenáctky z prvních šesti kol (15.7. -16.8.), se základní sestavou proti prvnímu (venkovnímu) zápasu proti Kluží (20.8.).
    1. kolo - scházeli v základní sestavě oproti zápasu s Kluží - Stanciu, Masopust
    2. kolo - Masopust, Stanciu, Olayinka
    3. kolo - Masopust, Stanciu, Olayinka
    4. kolo - Hovorka, Traoré, Stanciu
    5. kolo - Kúdela, Traoré
    6. kolo - Bořil, Traoré, van Buren
    Co z toho vyplývá?
    Stopeři hráli spolu 4x (Kúdela, Hovorka).
    Obranná čtveřice hrála 3x spolu (Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil).
    Krajní obránci měli krajní záložníky 3x před sebou (Bořil - Olayinka a Coufal - Masopust).
    Středová trojice (Souček, Traoré - Stanciu) hrála od první minuty spolu až v Kluži! Celkem spolu odehráli před kvalifikací LM 14 minut. A to ve druhém zápase proti Teplicím, kdy Stanciu nastoupil v 61. minutě za stavu 3:1 a Traoré odcházel ze hřiště v 75. minutě, kdy výsledková tabule ukazovala výsledek 4:1.
    Ofenzivní trojice (Masopust, van Buren, Olayinka) nastoupila společně v základu 2x.
    Ani jednou z šesti ligových kol nedošlo k přímé shodě základní jedenáctky se základní sestavou proti Kluži.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      belmis (přítel SN)     před 4 lety 15.09.2020 19:40 |  
      4 1

      To nejsou moc velké změny, když vezmeme v úvahu, že Stanciu ze začátku vůbec nehrál a v lize hrál stále Hušbauer, který nehrál poháry.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        cunak     před 4 lety 16.09.2020 04:57 |  
        2 7

        Opět zde vzniká nějaká mantra, že Hušby nehrál poháry, či snad dokonce, že se na to nehodí (nehodil). V našem herně nejúspěšnějším zápase v LM v Miláně hrála záloha Souček-Stanciu-Hušbauer-Traoré (Zelený) .

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 07:27 |  
          5 3

          Nehodil se Trpišovi do typologie, jakou si od týmu představuje. Kapišto?

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            cunak     před 4 lety 16.09.2020 08:59 |  
            2 7

            Ano, to chápu. Nicméně poháry hrál a dobře. Otázkou tedy je, na čí straně je chyba. Většinové mínění ji vidí na straně Hušbyho, já ji vidím na straně Trpiše.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Snivec     před 4 lety 16.09.2020 09:33 |  
              7 0

              Co na tom nechapes? Proc to ma byt nekoho chyba? Husby sem prisel za Uhrina. Je mu 30 let. Trener ma urcitou predstavu o hernim projevu, slozeni zalohy a ma predstavu i o budoucim slozeni. Husby ma zase predstavu o sve uloze v tymu, o svem vytizeni apod. Hraci prichazi a odchazi, to je normalni. Neni to nici chyba.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Edenjejenjeden     před 4 lety 16.09.2020 10:44 |  
              5 2

              Hušbauer nebyl spokojen se svojí rolí v týmu ,a v posledních měsících to dával najevo . A vždy platí ,že tým je víc než hráč. Své si u nás odvedl ,ale já bych ho zpátky už nechtěl....

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Boss82     před 4 lety 16.09.2020 11:38 |  
              5 5

              Jelikož Hušby patřil k mým velmi oblíbeným hráčům ve Slavii, ale zároveň považuji J. Trpišovského za nejlepšího trenéra, který kdy ve Slavii Praha působil, tak se k tomuhle trochu obšírněji vyjádřím.

              V první řadě Tě jen upozorním, že diskutovat na toto téma s Belmisem nebo JS je totální ztráta času. Tito dva zde patřili k největším Hušbyho hejtrům dlouhá léta a nenechali na něm nit suchou i v době, kdy patřil prokazatelně k nejlepším hráčům v lize a ke strůjcům úspěchů Slavie v posledních čtyřech letech. Konstruktivní debata na toto téma není s Belmisem ani JS možná, racionální argumenty ignorují a neustále si jedou svůj iracionální hejt proti Hušbymu, který je postaven na lžích a překrucování faktů. Takže si šetři nervy a neztrácej s těmito existencemi čas.

              Máš samozřejmě pravdu v tom, že Hušbauer hrál nejen v lize, kde byl naprosto klíčovým hráčem Slavie, ale i v Evropě, kde se výrazně podílel na našem postupu ze základní skupiny EL v předloňské sezóně, a výraznou stopu zanechal i loni v základní skupině LM - bodovali jsme pouze ve dvou zápasech, a to na Interu a na Barceloně, a u obou těchto úspěchů byl na hřišti (90 a 30 minut) a zahrál velmi dobře. Celkem odehrál v základní skupině LM 211 minut.

              Jeho odchod jsme výrazně pocítili toto jaro, kdy to ze začátku výrazně skřípalo a chvíli se dokonce zdálo, že prohospodaříme luxusní náskok z podzimu.

              Stále jsem přesvědčen, že Hušbauer odešel předčasně, a i v současné Slavii by uplatnění měl. Blamáže, jako byla ta s Pardubicemi, by se s ním na hřišti nekonaly, protože právě tyhle zamknuté obrany, kdy soupeř brání v 10 lidech před vlastním vápnem, uměl ve většině případů odemknout.

              To je jedna rovina.

              Druhá rovina je ale ta, že každý hráč má své limity. A jakkoliv je Hušby v mnoha směrech geniální fotbalista, tak jeho limity v akceleraci, maximální rychlosti nebo v tvrdých osobních soubojích tělo na tělo se proti některým soupeřům v Evropě projevovaly. Dokud jsme byli na míči, tak patřil i v Evropě k nadprůměrným hráčům. Ale ve chvíli, kdy měl míč na kopačkách soupeř, tak hrozilo, že Hušby někde propadne nebo včas nepokryje prostor a bude z toho gól v naší síti. A je jasné, že když jsme hráli s absolutní evropskou špičkou, tak držení míče bylo v takových zápasech většinou na straně soupeře, proto se v takových zápasech Hušbyho přínos pro tým snižoval a spíše vynikly jeho slabiny než přednosti.

              Ve chvíli, kdy do týmu přišel N. Stanciu, tak jsme v něm získali hráče, který má všechny Hušbyho přednosti, ale žádné jeho slabiny. Vedle něj P. Ševčík, který se sice ve Slavii rozjížděl pomaleji a dlouho ho trápila nízká produktivita, ale za poslední rok naplno rozkvetl a je ideálním parťákem k Nicovi – skvělý do kombinace, rychlý s míčem i bez něj, pokryje obrovský prostor, naběhá spousty km, a i tu produktivitu už výrazně zlepšil.

              Problém máme na pozici DZ, kde vznikla po odchodu Součka díra, kterou zatím lepíme kde kým. Věřil jsem, že by ji mohl zastat Traoré, ale ten má teď bídnou formu. DZ hrával občas i Hušby a v některých zápasech, jako byli třeba ty s Pardubicemi, Bohemkou nebo Slováckem, kde jsme vyhořeli, bych ho tam viděl jako optimální řešení – do takových zápasů nepotřebuješ rozbíječe, ale konstruktivního DZ, kterým Hušby byl. Ale do zápasů, kde rozbíječe silného v osobních soubojích potřebuješ (což jsou hlavně ty v Evropě), Hušby hrát samozřejmě nemůže, takže ani tady by pro něj místo v základu pro Evropu nebylo. T. Souček byl unikátní v tom, že v sobě spojoval vlastnosti konstruktivního DZ a zároveň onoho rozbíječe a skvělého hlavičkáře. Takového hráče v kádru momentálně bohužel nemáme.

              Takže když si shrneme současný střed zálohy, tak tam máme:
              -> na podhrotu Nica, který má všechny Hušbyho přednosti a žádné slabiny,
              -> box-to-box hraje Ševčík, který pro to má lepší pohybové předpoklady než Hušby a je na této pozici nejlepší v lize,
              -> na DZ máme sice problém, ale ten by Hušby v Evropě stejně nevyřešil.

              Z toho pak jasně vyplývá, že Hušby by neměl místo v nejsilnější jedenáctce. Určitě by měl uplatnění ve většině zápasů v lize a v některých zápasech v Evropě, patřil by mezi cca 16 hráčů, na kterých Trpiš staví a dle mých informací mu také podobná role v týmu byla nabídnuta, ale už by neměl výsadní pozici hráče, na kterém to celé stojí. A s tím on zřejmě nebyl ochoten se smířit, a tak se rozhodl pro odchod.

              Takže je zbytečné, abys hledal chybu na straně Trpiše. Ten se zachoval naprosto správně. Objektivně si vyhodnotil, jakou roli by Hušby v týmu mohl mít a takovou roli mu nabídl. Ten ji nepřijal, a proto odešel. Můžeš sice argumentovat tím, že Nico a Ševa nemohou odehrát vše, a proto by bylo dobré mít v kádru právě Hušbyho, aby je mohl zastoupit, ale to se zase bavíme o tom, že s tím prostě Hušby nesouhlasil, a také o tom, že i alternací do středu zálohy máme dost – Oscar, Lingr, na hostování Hellebrand, Beran atd…

              Kritický půlrok po odchodu Součka, Hušbauera a Škody jsme zvládli a titul obhájili. Věřím, že výpadky, jako byl ten s Pardubicemi, se už příliš opakovat nebudou. Trápí nás pozice DZ a útočníka. Na DZ stále doufám v nějakou posilu (líbil by se mi Hrošovský, ale to už je asi passé), co se týče útoku, tak věřím, že Standa se ještě rozstřílí, případně že Musa přidá ke gólům také Standův pohyb, a pak bude excelentní. Hrajeme výborný fotbal, který by měl být opět konkurenceschopný i v LM. Tak měj trochu více důvěry v trenéra, který dotáhl Slavii k největším úspěchům v její historii.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.09.2020 19:44) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 12:30 |  
                5 3

                Jasný, šéfe. Jelikož je Hušby tvým oblíbencem a JiT podle tebe nejlepší trenér, napadneš hned na začátek dva spoludiskutující Slávistických novin. Gratulki.

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Boss82     před 4 lety 16.09.2020 14:16 |  
                  3 7

                  Konstatování faktu není napadáním, to bys měl vědět.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 14:29 |  
                    3 4

                    Jestli tě baví se dál ztrapňovat, klidně pokračuj. :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      Boss82     před 4 lety 16.09.2020 14:38 |  
                      4 4

                      Od tebe to "sedí"...

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 13:26 |  
                5 4

                Blamáže, jako byla ta s Pardubicemi, by se s ním na hřišti nekonaly

                21. 4. 2019: Zlín (8. průběžná pozice) - Slavia 1:0 (Hušby 90 minut na hřišti)
                4. 8. 2019: Karviná (16.) - Slavia 0:0 (Hušby 90 minut na hřišti)
                1. 9. 2019: Opava (15.) - Slavia 1:1 (Hušby 90 minut na hřišti)
                23. 11. 2019: Sigma (10.) - Slavia 0:0 (Hušby 90 minut na hřišti, kapitán)

                Kde se v tobě bere přesvědčení, že s ním na hřišti by se blamáže jako Pardubice nekonaly? Tady máš příklad rovnou několika. Argumentuj příště pečlivěji, o to méně pak nemusíš spoléhat na urážení ostatních. :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Boss82     před 4 lety 16.09.2020 14:37 |  
                  4 6

                  Vytrháváš z kontextu, co jsem napsal. Celá věta zněla: "Blamáže, jako byla ta s Pardubicemi, by se s ním na hřišti nekonaly, protože právě tyhle zamknuté obrany, kdy soupeř brání v 10 lidech před vlastním vápnem, uměl ve většině případů odemknout." Ta část "ve většině případů" je důležitá, protože se to samozřejmě nepodařilo vždy.

                  Špatně se to srovnává, ale lepší srovnání zatím nemáme, takže:

                  -> na podzim v sezóně 2019/2020, tedy ještě s Hušbauerem v sestavě, jsme měli bilanci:
                  18 zápasů, 48 bodů, což je 2,66 bodu na zápas
                  -> na jaře v sezóně 2019/2020, tedy již bez Hušbauera, jsme měli bilanci:
                  15 zápasů, 31 bodů, což je 2,07 bodu na zápas

                  To je jednoznačné zhoršení a jeden z důkazů, že ty zalezlé obrany odemykat prostě uměl. Neporovnatelná je také bilance nastřílených gólů s ním a bez něj. A takto by se dalo pokračovat.

                  Ale jak píšu ve svém předchozím příspěvku - střed Stanciu + Ševčík je vynikající, a pokud vyřešíme post DZ někým konstruktivnějším, než jsou Traoré nebo Holeš, tak ty zamknuté obrany budeme schopni odemykat určitě i bez Hušbauera.

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                belmis (přítel SN)     před 4 lety 17.09.2020 23:13 |  
                3 2

                To je těžký. Miluješ klub, víš že má slabší článek, který zabírá místo lepším jako je Stanciu a Ševčík a víš, že s ním v sestavě ztrácíme sílu.
                Nakonec nás rozsoudil trenérský tým, který měl názor jako my a zdaleka jsme nebyli jen dva. Dále nám daly za pravdu výkony v Drážďanech a nakonec i další angažmá a přestupová částka, kterou byly za něj kluby ochotny dát. Oslabili jsme jen na pozici DZ po odchodu Suka.
                Jsme rádi, že máme zase o něco silnější tým a ty by ses měl taky radovat a mít rád víc klub než jednotlivé hráče.

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Boss82     před 4 lety 18.09.2020 16:54 |  
                  1 3

                  Jak jsem psal kolegovi - diskutovat s tebou na toto téma je ztráta času, protože tvoje nesoudnost v pohledu na J. Hušbauera je tak mimořádná, že to nemá obdoby, tak se o žádnou diskuzi se mnou ani nepokoušej.

                  Nevím, jakou část mého příspěvku jsi nepochopil... Jestli tu, že Hušbauer hrál velmi dobře v LM v zápasech, ve kterých jsme bodovali...? Nebo tu, že po jeho odchodu nastal výkonnostní a bodový propad, který přetrvával většinu jara, a občas nás vystraší i teď (viz Pardubice)...? Nebo tu, že čtyři roky tým táhnul a patřil k hlavním symbolům slávistického zmrtvýchvstání...? Co z toho ti není jasné? Nebo co z toho bys rád popřel, i když nemůžeš, protože to jsou prostá fakta?

                  Tvoje argumentace Nicem Stanciuem je k smíchu. Jednak proto, že ty jsi Hušbauera vyháněl ze Slavie celé čtyři roky, tedy dávno před tím, než Nico (tedy hráč, jehož příchodem začal teprve odchod Hušbauera dávat smysl, předtím tu žádný takový hráč nebyl) do Slavie přišel, a jednak proto, že ty jsi tu původně Nica ani nechtěl, a tvrdil jsi, že na naše ostatní záložníky, kromě Hušbauera, nemá. Což byl neskutečný blábol, protože Nico je nejlepší hráč v lize.

                  Trenérský tým nás nerozsoudil, trenérský tým na Hušbauerovi dlouhá léta stavěl právě v dobách, kdy ty jsi ho ze Slavie vyháněl a nemohl jsi jeho přítomnost v základu vystát. To, že teď odešel, není proto, že by ho trenér nechtěl, ale proto, že se Hušby odmítl smířit s rolí 13. - 14. hráče. Že nahrazení Hušbauera Stanciuem dává smysl, jsem já říkal od začátku, zatímco ty jsi tu Nica vůbec nechtěl. Tak si tu laskavě nehraj na někoho, kdo měl snad v něčem pravdu.

                  Angažmá v Drážďanech neznamená nic, ten tým byl v rozkladu. A přestupová částka od Famagusty odpovídá jeho věku.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                    belmis (přítel SN)     před 4 lety 18.09.2020 17:40 |  
                    2 2

                    Diskuze není možná s tebou, jelikož tvá zaslepenost nezná mezí. Ty jsi tady ještě před rokem vykřikoval, že Hušbauer je náš klíčový hráč, a že má na týmy ve středu tabulky top 5, nejlépe Španělsko :-D. Trenérský tým ho tady samozřejmě nechtěl, protože měl do sestavy lepší hráče a to i poté, co odešel Suk, který nám jediný chybí. Nechtěl být náhradníkem a proto ho Trpišovský trpěl ještě půl roku, aby nerozhádal tým. Pak byl odejit i ve chvíli, když odcházel Suk a to už je co říct. Přestupová částka odpovídá jemu, ale i za stejně starého obránce Michala Frydrycha jsme dostali přes 20 milionů, to za Hušbauera odmítl kdokoliv dát.
                    Byl jsi prostě vedle jak ta jedle. Dnešní fotbalista musí být pohybově jinde. To si někam zapiš.

                    Prostě jsi byl zaslepený a tvůj idol neskončil v Seville, ale ve Famagustě. V Seville by mohl skončit Stanciu nebo Ševčík. V LM na Interu z jedenácti hráčů měl tady od uživatelů SN druhou nejnižší známku, doma s Interem hráli všichni blbě, jen Souček s Ševčíkem snesli měřítko a O Chelsea, (v EL) ani mluvit nebudu. Tam nastoupil, ztratil míč a dostali jsme gól.
                    A to nejlepší nakonec. Já jsem nechtěl Nica? Najdi mi to někde, lháři. Nevíš už kudy kam, tak ze sebe začneš sypat tyhle výmysly. Byl to jediný fotbalista, kterého jsem spartě záviděl. Zrovna tak teď jediný je Hložek.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                      Boss82     před 4 lety 19.09.2020 14:48 |  
                      1 4

                      Jsem rád, že každým svým příspěvkem jenom potvrzuješ to, co jsem psal ve svém prvním komentáři – tedy že konstruktivní debata na téma Hušby s tebou není možná, racionální argumenty ignoruješ a neustále si jedeš svůj iracionální hejt, který je postaven na lžích a překrucování faktů. Tak se podívejme na lži, které jsi opět vyprodukoval…

                      Lež č. 1: „Ty jsi tady ještě před rokem vykřikoval, že Hušbauer je náš klíčový hráč, a že má na týmy ve středu tabulky top 5, nejlépe Španělsko“
                      -> Najdi mi, kde jsem údajně před rokem vykřikoval to, co tady tvrdíš. Když se před rokem spekulovalo o příchodu N. Stancia, tak jsem ve skutečnosti psal, že Stanciu je první hráč od nástupu Šimáněho a Tvrdíka, u kterého by mi dávalo smysl, aby Hušbyho vytlačil ze sestavy. Odkaz na komentář zde.

                      https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/12722-Prestupy-a-spekulace-leto-2019-III#komentar-521326

                      Lež č. 2: „Trenérský tým ho tady samozřejmě nechtěl, protože měl do sestavy lepší hráče, a to i poté, co odešel Suk, který nám jediný chybí.“
                      -> Aha, takže trenérský tým ho nechtěl, přesto si jej ponechal v kádru, a dokonce ho stavěl tak často, že byl Hušbauer naším druhým nejvytíženějším hráčem v lize na podzim 2019. To je trochu moc demagogie i na tvoje poměry, nemyslíš?

                      Dokonce i když tu na jaře 2020 už nebyl, tak zůstal naším sedmým nejvytíženějším hráčem sezóny:

                      https://www.fortunaliga.cz/statistikyunit=1&status=0¶meter=1&season=2020&club=5&nationality=&age=0&order=0&order_dir=0&list_number=0&game_limit=0#stats

                      Lež č. 3: „za stejně starého obránce Michala Frydrycha jsme dostali přes 20 milionů, to za Hušbauera odmítl kdokoliv dát.“
                      -> Pokud vím, tak jednak nebyla přestupová částka za Hušbyho zveřejněna, jednak nemáš šajnu o tom, kdo co za Hušbyho nabízel nebo nenabízel, a jednak tam mohla hrát roli gentlemanská dohoda mezi Hušbym a Tvrdíkem, že ho pustí za malou částku, aby měl Hušby následně lepší finanční podmínky v novém klubu. Takže jestli v tomhle případě přímo nelžeš, tak minimálně spekuluješ o věcech, o kterých nic nevíš.

                      Lež č. 4: „Byl jsi prostě vedle jak ta jedle.“
                      -> V čem jsem byl vedle? Ty jsi Hušbauera nechtěl už když k nám přicházel a tvrdil jsi, že to není tvůrce hry a hráč pro Slavii. Já tvrdil, že je to špičkový tvůrce hry, kolem kterého se bude vše točit a kolem kterého vybudujeme mistrovský tým. A realita je taková, že Hušby odtud odchází se třemi mistrovskými tituly a jako jeden z nejvytěžovanějších hráčů Slavie za poslední 4 roky. Takže jestli tu byl někdo vedle jak ta jedle, tak jsi to byl ty.

                      Lež č. 5: „V LM na Interu z jedenácti hráčů měl tady od uživatelů SN druhou nejnižší známku“
                      -> Hušby má od uživatelů SN za tento zápas známku 8, což má i většina ostatních hráčů. Jestli řešíš nějaké desetiny, tak jsi vážně nenormální. Kromě toho od Alanora dostal solidní 7 a třeba dle objektivní analýzy na WhoScored dostal 6,5 (nižší známku mají z našich Kúdela, Coufal, Bořil, Traoré, Zelený, Hilál, Provod). Hezká ukázka tvého překrucování faktů a vybírání si jen těch informací, které se ti hodí.

                      Lež č. 6: „doma s Interem hráli všichni blbě“
                      -> Ano, ten zápas nám nevyšel, ale zrovna Hušby nijak nepropadl. Od uživatelů SN má 5, což má většina hráčů, ale třeba Frydrych má 3. Od Alanora dostal Hušby také 5 a pochvalný komentář k tomu. A dle WhoScored má dokonce 6,5, což je čtvrtá nejvyšší známka z týmu! To, že tyhle věci tady nezmíníš, vypovídá hodně o tvé objektivitě směrem k Hušbymu.

                      Lež č. 7: „Dnešní fotbalista musí být pohybově jinde“
                      -> Všechna fakta, která zde uvádím, tuto tvou teorii vyvracejí. Nehledě na to, že v Evropských pohárech běhají mraky hráčů, kteří jsou na tom pohybově výrazně hůře než Hušby, a přesto mají svou zásadní roli ve svých týmech. Jak vysvětlíš, že Hušby obstál v zápasech s Interem a Barcelonou, když podle tebe na Evropu nemá a pohybově by musel být jinde?

                      A na závěr se koukneme na tento tvůj výrok:
                      „O Chelsea, (v EL) ani mluvit nebudu. Tam nastoupil, ztratil míč a dostali jsme gól.“
                      -> Ano, to je pravda, je fajn, že to zmiňuješ. A na Chelsea, kde Hušby kvůli zranění vůbec nehrál, jsme dostali 4 góly asi za 20 minut po chybách mnoha různých hráčů. A na Seville jsme dostali gól hned v první minutě po fatálním selhání Součka. A takto bych mohl pokračovat HODNĚ dlouho… To je prostě fotbal, chyby se stávají. Stávaly se samozřejmě i Hušbauerovi. Ale že zrovna na jeho chybu proti Chelsea tu opakovaně upozorňuješ, zatímco o chybách ostatních neřekneš ani slovo, opět vypovídá o tvé „objektivitě“ směrem k Hušbymu.

                      Abys věděl, že na rozdíl od tebe jsem ochoten uznat chybu, když se spletu, tak se ještě vrátíme k tomu, jestli jsi ve Slavii chtěl nebo nechtěl Nica. Já vycházel z této naší konverzace:

                      https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/12550-Prestupy-a-spekulace-leto-2019#komentar-516038

                      Já zde psal, že „kdyby k nám přišel Stanciu, tak bych byl spokojen.“ Ty jsi napsal, že „na naše střední záložníky vyjma JH nemá ani omylem.“ Ale když to teď po delší době čtu znova, tak je možné, že jsi myslel Trávníka, o kterém jsme se také bavili, nikoliv Stanciua. Jestli jsi myslel Stanciua, tak je mi jasné, že to nepřiznáš. Jestli jsi ale myslel Trávníka, tak SE TI OMLOUVÁM za chybné nařčení.

                      Nicméně jinak se na mém názoru nic nemění. Do jednoho krátkého příspěvku jsi zvládl vměstnat hned sedm lží, několik demagogických úvah, polopravdy a vytrhávání věcí z kontextu tak, jak se ti zrovna hodí. A to jen proto, abys nějak zakryl to, že jsi se v J. Hušbauerovi celé 4 roky, co u nás hrál, fatálně mýlil.


                      Komentář byl uživatelem upraven (19.09.2020 14:52) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                        belmis (přítel SN)     před 4 lety 19.09.2020 20:36 |  
                        1 2

                        Poslední, co napíšu, že už mě nezajímáš, protože lžeš vědomě a spoléháš na to, že si tvé perly nevyhledám. Ale stalo se.
                        Zatímco ty jsi o Hušbauerovi prohlásil, že si ho dokážeš představit ve středu španělské ligy a tady to zapíráš,
                        https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/9799-Slavia-Karvina-5-2#komentar-330850
                        (doufám, že nebudeš ubožák a říkat, že to nebylo před rokem - protože je to úplně jedno)

                        nikde ty lháři prolhanej nenajdeš, že jsem nechtěl Nica. Odkaz, který jsi posílal je o tom, že jsem nechtěl Trávníka( na rozdíl od tebe - další tvůj úlet). Nic nenajdeš, protože jsem nikdy nic takového neřekl.

                        O dalších nesmyslech, které tady "vyvracíš" - např. o tom, kolik asi Famagusta ze něj zaplatila...to už je trapný. Zřejmě tam odešel i zdarma. Ani Bulhaři ani nikdo jiný za něj větší částku dát v Evropě nechtěl. O tom, jestli ho tady Trpišovský chtěl snad ví i stará Blažková vyjma tebe.
                        Už mi nikdy nepiš, protože jsi ulhaný blázen a jak tady někoho napadneš, omlátím ti tenhle komentář o tvůj prolhaný čumák.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                          Boss82     před 4 lety 21.09.2020 09:19 |  
                          1 3

                          Jen se vztekej, ono ti ani nic jiného nezbývá, když se zase ukázalo, že jsi neměl pravdu vůbec v ničem, a abys to nějak obhájil, tak tu vypouštíš jednu lež za druhou. Fakta máš uvedena v mém předchozím příspěvku, nevyvrátil jsi z toho nic, jen tu kolem sebe kopeš jako vzteklý pes, který neví kudy kam.

                          Ohledně toho Nica jsem se ti omluvil, tak klídek, jo? Já na rozdíl od tebe totiž dokážu uznat chybu.

                          No a k tomu Hušbymu a Španělsku - tím, že jsi sem dal odkaz na můj komentář ohledně Hušbyho, jsi sám sebe usvědčil ze lži. O tom, že Hušby by mohl hrát v nějakém týmu ve středu tabulky španělské ligy jsem psal, to určitě nepopírám, ale před třemi a půl lety! Ty jsi tu opět lhal v tom, že jsem to údajně psal před rokem. To je totiž velmi zásadní rozdíl - před třemi a půl lety, když mu bylo 26-27 let a byl jednoznačně naším nejlepším ofenzivním hráčem v nejlepším věku, tak by takový přestup připadal v úvahu. To, že by na to měl, snad dokázal svými výkony v EL a LM, ne? Rozhodně jsem tu ale něco takového nepsal před rokem, jak tvrdíš, kdy už Hušbymu táhlo na 30 let a začal ztrácet svou dominantní pozici i ve Slavii kvůli příchodu Nica. V takové situaci by po něm někdo z TOP 5 lig sáhl už velmi těžko. Přesto měl nabídku z 1. Bundesligy z Fortuny Düsseldorf, která nakonec pro něj bohužel nevyšla.

                          Už jsem ve fotbalových diskuzích zažil leccos, ale hádky s hysterickou ženskou ještě ne, takže prosím pokračuj, hysterko, bavíš mě:-D...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            belmis (přítel SN)     před 4 lety 21.09.2020 14:40 |  
                            1 2

                            Hysterický jsi tady byl vždycky ty. Psal jsem, že budeš ubožák a budeš to svádět na to, že jsi to napsal dříve. Napsal bys jinak, že jsi to sice řekl, ale daleko dříve. Ty jsi prostě jen morální dno a proto jsi doufal, že to ani nedohledám.

                            Ale hlavně. Hušbaer před třemi lety neměl na něco, na co neměl celý život. To měl pouze a jen v tvých zaslepených očích. Vyhořel mladší v lepší formě i v týmu z chvostu italské ligy a nekopl si tam. Vyhořel před půl rokem i v týmu z chvostu tabulky 2. německé ligy. Přesně co jsem o něm napsal. Pokud nebude kopat standardky, stane se z něj naprosto průměrný hráč, který je z našeho kádru jeden nejméně ceněných v zahraničí.
                            Dominantní pozici ve Slavii měl hlavně proto, že měl velké slovo v kabině a když by ho začal trenér střídat, měl by velké problémy v kabině, což potvrdil i Nezmar. Když se objevil lepší hráč, musel sedět, jelikož Hušbauer musel hrát (Souček musel na hostování, Barák seděl) Jen s malým odstupem času se ukázalo, že oni jsou ve světě lepší zboží a hlavně tam nevyhořeli jako on. Jenže dostat se přes staršího problematického hráče, který má hlavní slovo v kabině bylo za Šilhavého takřka nemožné.

                            Až přišel Trpišovský....... Trenér, který má úplně jiné představy o moderním a lepším záložníkovi pro tým než jakými jsou Hušbauer nebo Trávník (stejně jako já) začal chybět ještě více a více v pohárech a pak při první možné náhradě v podobě Stancia a Ševčíka byl Hušbauer odejit. Třeba do Bulharska, do druhé Německé ligy, třeba do Číny, třeba zadarmo....Hlavně ať je pryč. Zní to tvrdě, ale jsem přesvědčen, že ho nový trenérský tým taky viděl jako žábu na prameni, se kterou se Slavia nemá moc kam posunout.
                            Ve Fortuně Düsseldorf by samozřejmě vyhořel ještě víc než v posledním týmu druhé ligy, proto ta nabídka nemohla ani vyjít - hlavně z důvodu toho, že jeho pohyb po hřišti je dodnes naprosto dostačující, že byl do poslední chvíle naším klíčovým hráčem a v zahraničí ceněný :-DD.
                            Tak si už prosím tě uvědom, že mě tvé pohádky nezajímají, že jsem moc rád, že tu máme konečně lepší hráče ve středu (škoda tedy Součka, to je velké oslabení a tuto pozici nemáme ještě úplně vyřešenou), a že mě už nějakej Hušby nezajímá. To, že kvůli jeho povaze neměli šanci mladší na jeho místě, jsem si celou dobu také myslel než to konečně potvrdil Nezmar. Ne, po tomto hráči se mi nikdy stýskat nebude. Pro mě vždy bude jen bývalý sparťan, co se zasloužil hlavně o první titul a pak už s rostoucí konkurencí, každou trošku rychlejší sezónou a jeho povahou byl týmu čím dál víc na obtíž.
                            Takže se svými částečnými statistikami, které jsou na fortunalize neoddělitelné od standardek, které tu roky kopal výhradně on, jdi do prdele, Sašo :-) Jeho PR z tvé strany skončilo, Trpiš má jistě detailnější statistiky, ve kterých potvrdil, že problém Hušbauera není absolutní rychlost, ale dynamika a především opakování sprintů v zápasech. Takže když si toto spojíš s tím, že se za posledních x let počet sprintů zvojnásobil, ztrojnásobila se délka ve sprintech za zápas, musí ti dojít (i když tobě asi ne :-D), že v dnešním moderním fotbale nemá šanci v dobrém týmu. Jo, na posledních 20 minut proti bránícímu týmu (Pardubice) by se hodil, centry má výborné, ale není to pro naši Slávinku málo? Je a proto je již pryč.
                            A jestli chceš opět psát nesmysly, tak raději napiš, proč tedy odešel, to by mě zajímalo, ať mě trochu pobavíš :-D. Jen to. Na demagogickou omáčku ti kašlu, tou už jsem od tebe nasycený :-D.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              Boss82     před 4 lety 23.09.2020 12:20 |  
                              1 3

                              Jsem rád, že jsi sepsal tuto demagogickou snůšku překroucených faktů, lží a tvých domněnek. Krásně jsi se tím totiž odkopal a potvrdil vše, co tu o tobě já a mnoho dalších už několik let víme.

                              Vše, co jsi v tom svém elaborátu napsal, bylo již mnohokrát vyvráceno. Nenapsal jsi tam jediný argument, který by byl pravdivý a opíral se o reálná fakta. Nejkomičtější z těch všech demagogických žvástů je asi tvoje argumentace, že Trpiš v týmu Hušbyho nechtěl a považoval ho za žábu na prameni. To je vážně k smíchu, když se podíváš, jaké herní vytížení Hušby pod Trpišem měl, ať už v lize nebo v Evropě. A že by se ho bál posadit je úplná volovina. Ve chvíli, kdy byl Trpiš přesvědčen, že má v kádru lepší hráče (příchod Stancia a vzestup formy Ševčíka), tak Hušbyho klidně posadil a následně pustil na hostování/přestup. Kdyby měl pocit, že má v kádru lepší hráče dřív, tak by Hušbyho určitě klidně posadil dřív. Stejně jako se nebál posadit Škodu, Stocha, Deliho, Ngadeua atd., atd...

                              Jenže Trpiš na rozdíl od tebe fotbalu rozumí, proto si Hušbyho nechával v kádru a stavěl na něm. Přestat na něm stavěl až ve chvíli, kdy se Stanciu naplno sžil s týmem a Ševčík se konečně u nás potkal s formou. V tu chvíli chtěl z Hušbyho udělat 13. - 14. hráče, s čímž on ale nesouhlasil, tak musel logicky odejít. Celé je to jasné jako facka, mám informace od člověka, který má k Trpišovi poměrně blízko, takže celkem přesně vím, jak to bylo a jaký měl Trpiš názor na Hušbyho, zatímco ty tu jen hloupě spekuluješ o něčem, o čem víš jen informace z médií.

                              Ale klidně si tu mektej dál, co chceš, a kydej si na Hušbyho kolik špíny chceš. Akorát se tím zesměšňuješ, protože....:

                              -> 3x zisk titulu
                              -> 2x vítězství v poháru
                              -> 159 zápasů
                              -> 30 gólů
                              -> 36 asistencí
                              -> 181 přihrávek do šance
                              -> dobré výkony v EL i LM...

                              ...protože toto jsou fakta a ta nikdy nezměníš, i kdyby ses na hlavu postavil. Je mi tě až líto, jak se zoufale snažíš tu někoho přesvědčovat o té své pravdě, která je přitom na hony vzdálená od reality.

                              Obviňovat mě z toho, že jsem morální dno, když tu přitom vytahuješ jednu lež za druhou, abys nějak obhájil ty své výplody, to je vážně už trochu moc. Snad sis nemyslel, že se neozvu, když tu tvrdíš, že jsem tu něco psal před rokem, zatímco jsem to ve skutečnosti psal před třemi a půl lety!!! Ono ve fotbale je dvouapůlletý rozdíl dost dlouhá doba, víme?

                              Když tě nějaký Hušby nezajímá, tak proč tu o něm půl roku po jeho odchodu plodíš tyhle nenávistné elaboráty? Akorát tím dokazuješ, kdo z nás se tady pohybuje na morálním dně. Většina fanoušků na něj vzpomíná jen v tom nejlepším a přejí mu, ať se mu v další kariéře daří. Jen se podívej pod článek tady na SN, kde se oznamuje jeho odchod, co mu tam skuteční fanoušci Slavie vzkazují. To jen ty tady i půl roku po jeho odchodu šíříš tyhle žlučovité výplody plné demagogie. To by žádný skutečný fanoušek Slavie neudělal a také to zde nikdo jiný nedělá. Tobě totiž ve skutečnosti ani nejde o Slavii, ale o tvé ego, které nesmírně trpí tím, jak jsi se v Hušbym čtyři roky mýlil a nespočetněkrát ses tu svými názory na něj zesměšnil.

                              Doufal jsem, že s odchodem Hušbyho od tebe bude pokoj, ale vidím, že v tomhle jsem se mýlil já - jsi totiž ještě větší chudák, než jsem si původně myslel. Je mi tě líto...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                            belmis (přítel SN)     před 4 lety 21.09.2020 19:06 |  
                            1 3

                            Jinak naprosto věřím, že jsi hádky s hysterickou ženskou nezažil, když máš nad svou růžovou postelí plakát lásky Pepči :-D. Ale o tom už jsme se taky bavili :-)

                            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                              Boss82     před 4 lety 23.09.2020 12:28 |  
                              1 4

                              Začínáš překračovat meze, které bych ti překračovat neradil. A už mě nebaví tě řešit tady na fóru. Tak ukaž koule a při příštím zápase si to v Edenu vyříkáme z očí do očí, ok? Do soukromé zprávy mi pošli svůj telefon, já ti pošlu svůj a domluvíme se. Jdeš do toho, nebo zbaběle utečeš jako ta hysterická ženská, kterou svým chováním tak připomínáš?

                              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                belmis (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 13:43 |  
                                1 2

                                Tak mi nejdřív pošli tvůj telefon, buzíčku, kterého mi na tomto fóru jediný připomínáš.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                  Boss82     před 4 lety 24.09.2020 09:33 |  
                                  1 2

                                  Klidně - viz soukromá zpráva. Velice rád si ověřím, jestli máš koule vyříkat si to mezi čtyřma očima, nebo jestli jsi hrdina, který tu sype urážky z rukávu, jen za klávesnicí.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                    belmis (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 12:33 |  
                                    2 2

                                    To víš, že mám, jelikož v urážkách tady na SN jsi nepřekonatelný mistr světa ty. A zatímco ty jsi tady pourážel desítky lidí, ty jsi jediný na SN, koho tady urážím já.

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                                      Boss82     před 4 lety 24.09.2020 13:32 |  
                                      1 3

                                      Jestli tu někoho urážím, tak jen lidi, co se nějakým způsobem naváží do Slavie, jejího vedení, trenéra, realizačního týmu, hráčů atd... Zatímco ty tu urážíš někoho (a to nejen mě, ale spory jsi měl i s jinými diskutujícími, byť ne v takové míře, jako se mnou), kdo se Slavie a všeho, co s ní souvisí, vždy a za všech okolností zastává a fandí jí už od roku 1995!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    samop     před 4 lety 16.09.2020 09:32 |  
    1 0

    Raději to nebudu komentovat......neviděl jsem to !

  26. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 10:19 |  
    10 7

    Dobré ráno ze Šumavy, kde svítí sluníčko a po smutném pondělí, kdy mi odešel na věčnost můj věrný pes Tobík, Vás všechny zdravím při své kávě.
    Po přečtení skoro všech příspěvků k sobotnímu nepovedenému zápasu si dovolím napsat několik doplnění, která jsou ovlivněna časem, který uplynul.
    ad 1)
    Předně si myslím, že ten nepovedený zápas, umocněný výhrou rivalů, není žádnou pohromou. Je to jen naše vlastní a silné prvotní zklamání. Ostatně to samé asi prožívali hráči a byli naštvaní sami na sebe. To je také jedině dobře.
    ad 2)
    Je dobře, že nikdo nehledal žádné výmluvy a to ani na tu naprosto nenormální situaci okolo nároďáku a s tím spojené situace pro možnosti přípravy na zápas (Pardubice se na nás chystali v klidu skoro 14 dní).
    Trenér možná pod dojmem zklamání byl hned po utkání také velice přísný a výmluvy nehledal.
    ad 3)
    Vyhodnotil jsem si ten zápas v klidu znovu a prošel si některé sekvence zápasu.
    Zdálo se mi, že jsme příliš brzy rezignovali na snahu dát první gól. Přestali jsme presovat Pardubice od cca 15 minuty a nechali je uvolnit se a setřást nervozitu. Nedostatek tlaku na jejich hráče se obrátil proti nám a nejednou jsme se dostali sami pod tlak. Tím jsme také dost znervózněli a začala váznout souhra. Začali jsme mít moc doteků s míčem a chyběl rychlý přechod z prvního či druhého doteku a nebyly tam náběhy do volných míst.
    To vedlo pouze k držení míče a obehrávání soupeře bez nějaké rychlé a účelné kombinace.
    ad 4)
    V hodnocení hráčů už byly zmíněny všechny možné výtky a byly to povětšinou výtky oprávněné.
    a to včetně proměňování šancí, které nás bohužel stále provází.
    Pak to byly i chyby ve středu hřiště, kde jsme na sebe vytáhli i pět hráčů soupeře, ale v tu chvilku pak chyběl ten nápad s průnikovou přihrávkou za tento vysunutý blok. Tím bychom se dostali do přečíslení a bylo by tam víc volného prostoru.
    ad 5)
    Určitě by nebylo chybou, kdyby v důsledku takového vývoje zápasu došlo k rychlejší výměně hráčů tak, abychom se dostali víc do vápna. To platí i tom, že se vnitřní středová trojice měla pokoušet o rychlejší kombinace uvnitř středu hřiště a tím by vytáhli na sebe i kraje zálohy, kde by pak byla možnost pro naše beky. Jak říkám výše, střídání mělo být provedeno dřív. Musa měl jít na plac klidně už ve 30 minutě (Standa by to určitě pochopil), Takácz měl jít na DZ a Ševčík měl jít ke Stanciuovi. Na pravou stranu se klidně mohl místo Masopusta (ten byl asi nejmarnější) přesunout Olayinka a z druhé strany mohl jít Provod. Tím by se do hry zapojil i Oscar, který je s Musou docela sehraný. Navíc se umí vracet a podpořil by přitom variabilitu zálohy.
    ad 6)
    Dlouho jsem přemýšlel nad tím, zda rozebírat údajnou chybu Davida Hovorky.
    Předně musím dnes říci, že to byl na něho faul. Tischler měl zvednutou nohu a skluz proti oběma nohám Hovorky, který už nikam nemohl uhnout. Možná to z Vás někdo vidí jinak, ale tohle si myslím já.

    Čeká nás nyní důležitý čas. Utkání proti Teplicím bude věřím o tom, že se kluci doma budou snažit napravit to, co pokazili s Pardubicemi a také to bude příprava na to nejdůležitější. Tím je vybojovat postup do LM.
    Nikdo z týmů naší ligy před takovým úkolem nestojí a to je si třeba uvědomit. Je tam třeba i možná obava před zraněním. Ale to je jen má domněnka.
    Buďme tedy trpěliví a pokorní. Velkohubá prohlášení nechme jiným, protože zajíci se počítají až po honu.
    Naše Slávia je tým pracovitých a dobrých trenérů a i hráčů a oni vědí, o co hrají.
    To, že si do nich po jednom nepovedeném (byť neprohraném) zápase "rejpají" Ti, co už po tom touží několik let je možné omluvit větou s bible: "Blahoslaveni chudí duchem, neboť jejich je království nebeské.....".

    Proto naši klukům věřím a nebudu zde vypouštět všelijaké pochybnosti a argumenty, které by zdánlivě mohli ukazovat, že je ve Slávii zase nějaký velký problém.
    Je až trpce úsměvné, že se po dlouhé době po jednom nevydařeném zápasu objeví všechny možné teorie opepřené navíc nesmyslnou argumentací o Číně a jejich penězích.
    Svůj názor jsem tu o této problematice prezentoval už dříve. Komunismus nemám rád v žádné podobě.
    Rád bych ale připomenul, že zrovna ta zlá Čína byla v r. 1968 jedna ze dvou zemí komunistického bloku (ještě Rumunsko), která velmi silně protestovala proti invazi rusáků do naší vlasti a to i na půdě OSN. Její protest byl tehdy daleko rasantnější než opatrné blekotání "amíků".
    To jen pro připomenutí i s otázkou, kde byl tehdy Tchaj wan?

    Teď však především jde o naší Slávii a ostatní je jen "beglajd" - (v muzikanstké terminologii je to označení tzv. hudební doprovod).
    Nenechte se nikdo z nás slávistů otrávit.
    "Sine labore non teditur ad requiem, nec sine pugna pervenitur ad victoriam" - Platon
    Bez námahy nedojdeš klidu a bez boje nedosáhneš vítězství.

    S úctou k Vám všem
    Sokrates55



    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      fps     před 4 lety 16.09.2020 10:40 |  
      4 2

      jednoduše a prostě to bylo vše pomalé, pak to stíhá i druholigoví tým, některé příčiny jsou veřejně známe, a některé si musí vyhodnotit trenéři

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      DF007     před 4 lety 16.09.2020 11:12 |  
      14 6

      Sokrate promiň, ale o faul na Hovorku v žádném případě nešlo. Byla to jen jeho chyba při zpracování míče. Jistě kontakt tam byl, ale pardubický hráč byl zřetelně u míče první a pokud bych uvažoval o faulu, tak jedině Hovorky, který byl u míče pozdě. Nemá cenu omlouvat chyby hráčů jakýmikoliv falešnými aliby.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 17:41 |  
        1 2

        Příteli nemám Ti co promíjet, protože disputace s Tebou je vždy na úrovni. A to, že máš jiný názor na popsanou situaci, to je jen dobře. Jen jsem tím určitě nevytvářel Hovorky žádné alibi.
        Prostě si jen myslím, že se to dalo písknout jako faul.
        A děkuji.
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Fačín     před 4 lety 16.09.2020 12:35 |  
      1 2

      Vážený Sokrate, jen jedna připomínka:

      píšeš, že "Je tam třeba i možná obava před zraněním." - obavy chápu, ale tím spíš nechápu, proč celá pravděpodobná jedenáctka na předkolo LM musí nutně hrát celej zápas proti Pardubicím. Naopak mi to přišlo jako jednoznačně vhodný zápas na rozehrání širšího kádru a zároveň se tu dalo pošetřit právě pro případ zranění.

      Jinak naprosto souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      Jachym     před 4 lety 16.09.2020 14:22 |  
      2 0

      Jenom drobná poznámka k roku 1968: Tyto dvě země nebyly z komunistických (socialistických) zemí jediné, které invazi do ČSSR odsoudily. Odmítavý postoj zaujala i Albánie, která na protest vystoupila z Varšavské smlouvy, kde ale předtím působila víceméně formálně. A pak samozřejmě titovská Jugoslávie, která členem Varšavské smlouvy nebyla. Ta okamžitě nabízela Čechoslovákům materiální pomoc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 17:52 |  
        0 0

        Diky příteli za doplnění.
        Ono by toho bylo asi daleko více.
        Do Jugoslávie tehdy emigroval můj přítel a dnes je lékařem v Ottavě.
        S úctou
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      gazza     před 4 lety 16.09.2020 19:53 |  
      0 1

      Pěkně napsané.I o Číně .Je to tak, oni to tehdy tvrdě odsoudili, na rozdíl od USA.Jinak Šumava tam je krásně .Jsem sloužil 2 roky ve Stodu .Tak v pátek bude zase dobře .Věřím,že ten poslední zápas napravíme a nebude se opakovat.Za chvíli začíná zápas kdo bude naším soupeřem v předkole CHL .I když je to celkem jedno ,protože pokud chceme dál tak musíme vyhrát .

  27. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    cvočkař Danda     před 4 lety 16.09.2020 10:50 |  
    1 1

    Milý Sokrate,dékuji Ti za tvúj komentář k hodnocení hráčú ve 3.kole ligy.Velmi s tebou souhlasím a zajíci se určité budou počítat až po honé.A teď vzhúru na Teplice! S pozdravem Danda.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    cvočkař Danda     před 4 lety 16.09.2020 10:58 |  
    2 1

    Milý Sokrate,dékuji Ti za tvúj komentář k hodnocení hráčú ve 3.kole ligy.Velmi s tebou souhlasím a zajíci se určité budou počítat až po honé.A teď vzhúru na Teplice! S pozdravem Danda.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    Pan Bůh     před 4 lety 16.09.2020 12:23 |  
    5 9

    U Traorého to byl poslední zápas v dresu Slavie. Více však prozradit nemohu. Měl by se stát součástí obchodu s jiným týmem, jehož součástí bude i příchod náhrady.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      tanton     před 4 lety 16.09.2020 12:54 |  
      7 0

      Oumar Conde?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 13:33 |  
        4 1

        Dle “Pána Boha” u nás měl být Bayo, Čatakovič. Odejít jeden ze středních záložníků do Herthy Berlín...
        Conde je jedním z nejzajímavějších mladých hráčů u nás v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      mudrc     před 4 lety 16.09.2020 13:56 |  
      3 2

      Ano, ale co vim, tak Ibra s vymenou zatim nesouhlasi, nebo se pohnuly ledy?

      • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

        Pan Bůh     před 4 lety 16.09.2020 14:08 |  
        3 5

        Bylo mu naznačeno, že jinak si na podzim čutne tak maximálně v týmu se Zeronikem, Douděrou nebo Štětkou...

        • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

          mudrc     před 4 lety 16.09.2020 14:14 |  
          2 2

          Tvl tak to je drsny, tomu se mi ani moc nechce verit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            Lunaris     před 4 lety 16.09.2020 14:35 |  
            2 0

            Taky se mi nechce věřit, když tu ještě nedávno psal jiný insider, že se s Traorem počítá na post DZ do předkola LM. Je fakt, že Pardubice mu nevyšly, ale kdybychom měli odstavovat hráče hned po prvním bídném výkonu, tak jich tu už moc nemáme.

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Ondráš     před 4 lety 16.09.2020 14:53 |  
              1 2

              Tak tady rozmázněte ještě pár pikantních informací přímo z kuchyně, Mádl už namáčí brk..sága Haškova trýznění a nepohodlných kopaček už dlouho nepotáhne.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.09.2020 14:54) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 17:10 |  
              2 3

              Mi se například Traoré, tento kalendářní rok, nelibí skoro každý zápas. Jeho odchodu bych se vůbec nebránil, ale máme málo hráčů do středu pole, takže jeho odchod mi přijde v dnešních dnech velmi nepravděpodobný.

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                fredydj (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 17:13 |  
                5 1

                I kdyby měl Ibra odejít, tak jeho příchod byl majstrštyk a ohromně se nám vyplatil, navíc je to sympaťák a můj velký oblíbenec.

              • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                JS (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 18:34 |  
                0 1

                Proto se asi spekuluje o výměně kus za kus...

                • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

                  Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 19:55 |  
                  0 0

                  Spekuluje se o ledasčem, ale jak jsem psal. S jeho odchodem teď v létě nepočítám. Od jeho příchodu byl vždy mezi TOP13 s největší minutáží za jednotlivé sezóny. Že bychom jen tak vyměnili prověřeného hráče za mladíka?


                  Komentář byl uživatelem upraven (16.09.2020 19:57) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

            jiras_     před 4 lety 16.09.2020 15:34 |  
            6 0

            Tady je insider každý s dírou do zadku. Stat se může vše, ale přes léto tu bylo tolik zaručených zpráv, že to bylo výživnější než sága s Messim. Traoré dostal v zimě smlouvu do léta 2022.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    pcitron     před 4 lety 16.09.2020 19:43 |  
    4 2

    4 pro Masa je skutečně velmi milosrdné hodnocení. Je to milej kluk, všechno, ale už po několikáté zahrál pod svoji úroveň:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

      novimex     před 4 lety 16.09.2020 20:32 |  
      1 3

      Svatá pravda, vždyť za celý zápas snad nekopl do balónu

  31. Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo

    zeleznik2     před 4 lety 18.09.2020 19:07 |  
    0 2

    Tři hráči soupeře v ideální sestavě ne však brankář.

    Čelůstka, Šejvl a Tischler.