Aktuality z médií

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    ColinSKS     před 4 lety 18.08.2020 15:53 |  
    2 11

    pokud to tak bylo, tak je to škola vyjednávání. Pokud někdo o tom něco ví, tak je to "colombo" efekt. na poslední chvíli se něco změní a protistrana už nechce uhnout. skvělá práce !!

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      mart     před 4 lety 18.08.2020 15:58 |  
      8 13

      Ano, ... jiste skvela prace.
      Neboli Podvod :-(
      ... voni si to reknou.

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        Max1     před 4 lety 18.08.2020 17:08 |  
        1 6

        ale v té částce jsme to mohli "schovat" za nepřesný kurz, nedělal bych z toho zase kovbojku :-D

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          necich     před 4 lety 19.08.2020 08:15 |  
          3 2

          Nechceš tvrdit, že nám platili v Kč ?

  2. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.08.2020 22:16 |  
    1 4

    Podcasty nemám obecně rád, raději si to přečtu. Tady jsem udělal výjimku a nelituji. Rozhovor je to hodně zajímavý a obsahuje hodně informací "ze zákulisí."
    Čeho trochu lituji... Že třeba nebylo rozvedeno, jak jsme mohli do smlouvy přihodit několik set tisíc euro. Z rozhovoru vyplývá, že to bylo jen tak z našeho plezíru - čemuž moc nevěřím. Muselo to být přece nějak podložené... Nebo nějaké podrobnosti ze smlouvy, např. kolik procent máme z dalšího transferu, Našlo by se toho více.
    Čeho lituji dále... Že se rozhovor týká jen Tomáše Součka. Mrzí mě to především ve vztahu k odchodu - prodeji Jiřího Pavlenky a Alexe Krále.

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Ivan     před 4 lety 18.08.2020 22:30 |  
      4 3

      Představuju si to jako že se s WHU dohodli na ceně, ale do smlouvy dali víc.

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.08.2020 22:46 |  
        3 5

        Ano, takhle by to na první pohled mohlo vypadat. Jenže takhle dobré obchodní vztahy nefungují.
        Nebo... Nebo (příklad) Ty bys chtěl koupit dům za 4.690.000 korun a najednou by Ti přišla kupní smlouva na dům za 5.299.000 korun... Podepsal bys ji? Nebo by sis pomyslel něco o realiťáckých podvodnících, resp. kolotočářích z východní Evropy? To je prostě neseriozní jednání!!! Právě proto jsem se podivoval nad tím, že se to v rozhovoru nerozvedlo a nevysvětlilo. Navýšení mohlo způsobit cokoliv... Třeba: zvýšení prodejní ceny, ale snížení procenta z dalšího přestupu; zvýšení ceny v případě Součkových excelentních výkonů; zvýšení ceny za každý vstřelený gól... Nevím. Ale to, co píšeš Ty, tzn. napsat do smlouvy víc než bylo dohodnuto... mi nepřijde zrovna košer...

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 22:51 |  
          6 12

          Bohužel, podle Pasky to přesně takhle bylo a taky to považuji za levárnu nedůstojnou Slávie - citace části rozhovoru:

          Ale nervy to byly, že?
          Hlavně na konci ledna, když jsme přiletěli do Londýna a jednali o smlouvě. Slavia chtěla 4 miliony eur za půlroční hostování, 16,2 milionu jako doplatek, pokud se West Ham udrží. Skoro celý den se to táhlo, Suk mezitím prošel zdravotní prohlídkou a v deset večer se připravila konečná smlouva pro Slavii. Volám šéfovi Tvrdíkovi: Posíláme!

          Zádrhel?
          Do sluchátka se ozvalo: Za chvíli to máte podepsané zpátky. Jenže přišla o půl druhé v noci.

          A pak?
          Ředitel West Hamu si přečetl smlouvu, významně zvedl obočí, přečetl si smlouvu znovu, podíval se zase na mě a prudce povídá: Paul, co to je?! Slavia poslala podepsanou smlouvu na 4,5 milionu za hostování. Spletli se snad? Já zděšený, Souček zděšený. A tak můj kolega, Barry Silkman, zavolal přímo klubovému majiteli: Pane Sullivane, chtějí ještě půl milionu!

          Docela drama, ne?
          Víte, jaká byla reakce? Tak jim řekni, ať se seberou a jedou na letiště. Sbohem!

          Aha.
          Byli jsme v kleštích, protože mi pan Tvrdík vzkázal: Zkusili jsme to a teď se ukažte vy, co umíte. Copak jsme mohli dopustit, aby to celé ztroskotalo? V hotelu jsme si do čtyř ráno volali z pokoje na pokoj a vymýšleli kompromis. Všichni museli cuknout. My si vzali výrazně nižší provizi, u snídaně se všechno domluvilo a smlouva se pak podepsala za deset minut.

          Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/pavel-paska-fotbalovy-agent-rozhovor-tomas-soucek.A200726_143456_fot_zahranici_ald


          Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2020 22:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 22:39 |  
      8 10

      Tak jak píše Ivan - četl jsem nějáký rozhovor s Paskou (a i s Tomášem Součkem) a ten to popisoval tak, že na závěr ještě něco přihodilim k ceně, což WHU děsně nasralo a chtěli jednání ukončit. (což se jim tedy vůbec nedivím).

      Celou noc pak trvalo, než je něják uklidnili a přesvědčili - tedy Paska se kasá, že to zařídil, což je docela možné. Podle mě velký hazard a velká neserioznost tohle udělat. Rozhovor s Nezmarem jsem nečetl, ani neslyšel, ale divím se že se něčím takovým ještě chlubí. Tohle je praktika, kterou by seriozní klub neměl dělat. Ohrozil tím dlouhé vyjednávání jen aby vyrazil z kupujcícho na poslední chvíli něco navíc ....

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.08.2020 23:10 |  
        4 0

        Hele, takhle jak to popisuješ, to klidně mohlo celé být a děkuju i za přepis rozhovoru s Paskou.
        Na stranu druhou: Paskovi nevěřím od doby, co nás nutil, ať prodáme Suka za pár ojro, že mu šlapeme po štěstí. A o pár měsíců později se kasal, jak věděl, že přijde nabídka z Ostrovů za x milionů eur. Ten rozhovor tady ještě někde v archivu bude. Hrozně si tam Paska vymýšlel...
        Takže závěr: kdoví jak to vlastně nakonec bylo a právě proto lituji, že Hošek nechtěl po JN bližší vysvětlení.

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          Dr. Fe1     před 4 lety 18.08.2020 23:15 |  
          2 10

          Já bych paskovi taky moc nevěřil. Jenže JN tím co říká bohužel jeho verzi nahrává. A nahrává tomu i tím, že to blíže nevysvětluje.

          Bohužel tedy nic nenasvědčuje tomu, že by to bylo jinak, než jak tvrdí Paska. Tedy je to spíš naše zbožné přání, aby to bylo jinak .... aby z toho Slávia vyšla s čistším štítem.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2020 23:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        sasky     před 4 lety 19.08.2020 12:53 |  
        0 5

        Přesně tohle udělal mladý Hašek Tel Avivu, nebo kam to měl jít. No, ty se naštvali a poslali ho k šípku. A nedivím se jim. A nebýt Tomáš takové eso, tak nás WHU poslali k šípku taky. Neříkám, že za to Nezmara odsuzuju, ale tohle už bych víckrát nedělal. Ještě navíc jenom kvůli tomu, abych si poměřil pinďoura s někým jiným.

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          Joe-L     před 4 lety 19.08.2020 13:46 |  
          4 0

          Poznámka k tomu Haškovi - tam to bylo naopak, oni mu slíbili nějakej plat a když tam přijel, tak ve smlouvě byl nižší (snad asi o třetinu), takže tam neseriózní strana nebyl Hašek, ale Tel Aviv. Akorát oni to podávali tak, že Hašek chtěl víc než je ve smlouvě a on se k tomu nikde moc nevyjadřoval. Oni chtěli využít (zneužít?) jeho situace, že byl se Spartou rozhádanej a mysleli si, že nemůže cuknout a poslat je do háje.

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Lunaris     před 4 lety 19.08.2020 09:17 |  
      0 0

      Jelikož je to podcast týkající se anglického fotbalu, tak se tam těžko bude nějak do detailu pitvat prodej do Německa či Ruska.

  3. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    Ferguss     před 4 lety 19.08.2020 08:40 |  
    4 9

    No jestli to bylo takhle, tak je to hodně nekorektní jednání z naší strany. To se na mě nezlobte.

  4. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    Taky     před 4 lety 19.08.2020 09:10 |  
    7 0

    Jednání se táhlo do noci, takže šlo o noční příplatky. A to měl Paska (to on se musel nakonec uskromnit) ještě kliku, že nebyl státní svátek... :-)

  5. Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    looko     před 4 lety 19.08.2020 09:19 |  
    5 9

    Vycházím jen z dostupných informací a to co řekl p. Paska a p. Nezmar. Pokud bylo jednání, tak jak oba řekli, tak mě to dost mrzí. Pokud to bylo třeba trochu jinak, což předpokládám (nějaká další jednání...) tak to nemají takto podávat. A je mi i trochu smutno z toho, že to kupa fanoušků schvaluje. ....

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      JS (přítel SN)     před 4 lety 19.08.2020 09:45 |  
      2 12

      Moc seriózně to nezní, no. Hlavně, když Nezmar chválí anglické kluby za serióznost jednání.

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        looko     před 4 lety 19.08.2020 12:30 |  
        1 7

        Vůbec tu neřeším plusy a mínusy, už proto, že přispívám velmi málo. Ale tady by mě zajímal argument mínusářů, nejen k mému příspěvku, ale i k příspěvkům podobně smýšlejících. Předpokládám, že moje osoba nikoho nedráždí k udělení mínusu jen když vidí nick :). Takže vás vyzívám, kdo dal mínus napište co jsme řekl špatně.

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          wimpy     před 4 lety 19.08.2020 19:03 |  
          4 1

          Řekl bych, že v tvém případě šlo o to původní poslání palců, totiž vyjádření souhlasu či nesouhlasu s názorem. Někdo mohl mít jako důvod prostý fakt, že se mu líbí, že je Slavia na přestupovém trhu (konečně) tvrdá. Přiznám se, že osobně k tématu vyhraněný názor nemám, neb nevím, v jakém duchu se běžně tyto obchody nesou. Co se mi však zdá za hranou, že s tím teď lezou na světlo boží.


          Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2020 19:03) . Zobrazit původní komentář

  6. pohoršení

    Gino     před 4 lety 19.08.2020 10:45 |  
    7 6

    Abyste se tady všichni nezbláznili zase z té kritiky Slávie, jak je nekorektní a podobně... WHU od nás získal hráče na kterém značně vydělá a i v UK se o té koupi psalo v podstatě jako o kráděži, protože kupní cena byla na poměr cena/výkon opravdu malá. Tak se přestaňte pohoršovat nad vedením Slavie, mravokárci jedni.

    • Re: pohoršení

      looko     před 4 lety 19.08.2020 12:32 |  
      1 7

      Vidím, že jsi úplně nepochopil o čem tady píšeme.......

  7. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    Lunaris     před 4 lety 19.08.2020 11:04 |  
    3 2

    Sám Nezmar přiznává, že jsme se zachovali jako turečtí trhovci a já to taky tak vnímám. Na druhou stranu se to ale podařilo dotáhnout do konce a Slavia vydělala navíc půl milionu eur a překonala přestupový rekord ven z české ligy. Vzhledem k tomu, že výsledek pro klub byl pozitivní, tak to nemohu jednoznačně odsoudit, neboť co dobré pro klub, dobrým jest. ;)

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.08.2020 12:13 |  
      5 6

      Když neřeším morální rovinu, kdy to byl prostě hnus. Tak ten okamžitý "přínos" může být dobrý (vytáhli jsme z nich o něco víc), ale dlouhodobě se nám to může vymstít až zase budeme s někým jednat. Nevím, jestli tohle cesta, kterou by měla Slavia volit...

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        JS (přítel SN)     před 4 lety 19.08.2020 12:57 |  
        4 9

        Jak říkáš, děláme si reputaci pro další jednání s kluby na Ostrovech. I teď se jednání o Masopustovi pekelně táhnou, a WHU bude jistě daleko opatrnější...

        Nezmar a spol. to vyřešili jako tvrdí byznysmeni. Já bych byl osobně pro korektnější jednání. Na druhou stranu to odnesl místo WHU i Paska, kterej kromě prvotního kontaktu na tom přestupu asi zas moc neudělal. Že vedl jednání o smlouvě Tomáše Součka už není problém Slavie...

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        Gino     před 4 lety 19.08.2020 15:57 |  
        5 3

        Ježiš Merlinusi, ty si myslíš, že jinde ta jednání bývají v rukavičkách? To si tady fakt myslíte, že jenom Slavia je jediná a že je to nějaký neobvyklý hnus?

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          Dr. Fe1     před 4 lety 19.08.2020 15:59 |  
          3 8

          Jako všechno má svoje meze. A mě tohle taky připadá už za hranou, To je taková praktika jako z orientálního tržiště. A i tam by za to dali dotyčnému přes hubu .....,

        • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

          Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.08.2020 17:04 |  
          2 5

          Tak to nedokážu posoudit. Já jsem nepsal, že je to "neobvyklý hnus", jen že to je hnus. Jestli se na něčem domluvili a pak jim přepsali smlouvu... No nevím, no. A jestli se to takhle běžně dělá, tak OK, to fakt nevím. Ale mě to tedy normální nepřijde. Ale jsem v tomhle úplný laik, tak si to možná moc idealizuji. :-)

  8. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    johnynz     před 4 lety 19.08.2020 12:11 |  
    7 1

    Je to hnus, ale Paskovi ta zpocená prdel jednou za čas prospěje, šejdířovi jednomu :))

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Dr. Fe1     před 4 lety 19.08.2020 16:05 |  
      4 7

      No tak je fakt, že jestli opravdu donutili Pasku snížit provizi, tak je to lumpárna, která ale zároveň obsahuje i dobrý skutek :-)

      • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

        johnynz     před 4 lety 19.08.2020 18:46 |  
        2 3

        Za takovej počin by si MiliJarda měl sám sobě udělit řád Zlatého MiliJardy!!!

  9. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    johnynz     před 4 lety 19.08.2020 18:12 |  
    10 2

    Teď čtu, že to borci udělali, aby trhli ten rekordni přestup z kaprligy. Tak to bych jim vůbec nezazlival a pokavaď se u toho musel Paska pořádně zapotit a nakonec to ještě zacvakat ze svýho, tak to vůbec nemá chybu :))


    Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2020 18:16) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    pehacko     před 4 lety 19.08.2020 18:18 |  
    6 4

    Ja to naopak chvalim...trhnout nejaky prachy navic, nechat pasku poradne se zapotit... lehce vsechny podojit... tomu rikam sebevedomi... stejne je to za suka almužna v porovnani s tim, jaky je to fotbalista! Takze ja to chvalim a jen vic takovych prestupu...

    Ps: smrt sparte!!!

  11. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    Khadgar     před 4 lety 20.08.2020 00:51 |  
    7 2

    Ano, samozřejmě, že by bylo úplně nejlepší, kdyby Slavia peníze poslala zpátky na účet klubu WHU, který se jistě cítí silně podveden, a ctihodný pan Paska, který za svou kariéru neudělal žádnou, opakuji žádnou, levárnu, se jistě musel notně zapotit, což v jeho věku a s oblečenými růžovými kalhotami nemůže dělat jeho fyziognomii žádnou dobrotu. Neuvěřitelný skandál....

    No a teď se vraťme zpátky na zem. Kdo v normálních časech sledoval podrobně transfer deadline, ten nejspíš ví, že výše popsané je takový slabý čajíček, který nestojí ani za zmínku. Ve skutečnosti je to jen taková bouře ve sklenici vody, jelikož čtenost sportovních zpráv na webu Seznamzpravy je zanedbatelná. Pokud by to byl opravdu velký problém, tak by to britské bulváry, které ve své práci patří mezi nejlepší (=nejodpornější) na světě, nádherně rozmázly. Ale to se nestalo, že... takže těch pět až šest místních umělců, kteří mají potřebu vše zveličovat, se může uklidnit a najít si jinou zábavu.

  12. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    koscheen (přítel SN)     před 4 lety 20.08.2020 10:02 |  
    5 0

    Kdyby to West Ham poslal v pdf a ne ve wordu tak by to Nezmič neměl šanci přepsat:)

  13. Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

    gazza     před 4 lety 22.08.2020 01:38 |  
    1 6

    Uvidíme při dalších přestupech na ostrovy ,jak se to projeví .Již se nedivím ,že nás na západě berou jako cigány a podvodníky .

    • Re: Připsali jsme tam West Hamu pár set tisíc eur, prozradil Nezmar k Součkovi

      Fulham     před 4 lety 22.08.2020 11:03 |  
      4 0

      Tak se umej a polepši....