Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

Slavia získala na přestup Mohameda Tijaniho, který v klubu již na jaře hostoval z Jihlavy. Tijani se ale k A týmu nyní nepřipojí a míří na hostování do Liberce, detaily se dolaďují.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    Fačín     před 4 lety 06.08.2020 16:30 |  
    8 7

    Sice s Doktorem nesouhlasím, že by počet hráčů kdesi na hostování byl nějak neregulérní nebo nemorální, ale tohle už je snad pátý hráč do Liberce? To už si z nich opravdu děláme béčko...

    V tuhle chvíli mi ten nápad LFA na omezení hráčů hostujících v jednom týmu z jednoho týmu začíná přicházet logický...

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      sicilianbrno     před 4 lety 06.08.2020 16:38 |  
      1 5

      Spiš si řikam co Liberci zustane až protu nam tyhle hrači nebudou moci nastoupit a v Liberci budou hrat v zakladu. Na min 2 zapasy v lize se jehich trenerovi rozpadne kostra týmu...

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      Dr. Fe1     před 4 lety 06.08.2020 18:18 |  
      3 12

      Já říkám jen, že by to mělo mít nějákou rozumnou mez, kterou vidím tak na 2-3 hráče v jednom týmu. V Anglii to mají prý dokonce omezené pouze na jednoho hráče.

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      Lord_Edmund     před 4 lety 06.08.2020 19:33 |  
      6 0

      v nadcházející sezóně to ještě jde, pro další musíme hledat jiné řešení. Ale třeba ten Svobodův návrh neprojde. Je dost týmů, které prostě hráče na hostování potřebují a je jednodušší jednat s jedním než mnoha subjekty.
      Kdyby to nešlo, tak prostě hráče prodat a dohodnout předkupní právo na stejnou cenu. Tím by se řády neporušily a hráč by se třeba za rok vrátil do Slavie, která by ho "koupila".

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        jose01     před 4 lety 06.08.2020 21:03 |  
        8 8

        mezi náma, kdyby to dělala sparta nebo Plzeň, tak tady každej držkuje, jak je liga neregulérní. Už to přeháníme a pokud se to omezí je to hlavně naše vina. Fakt bych to viděl na max 2-3 hráče. Poslat někam třeba 5 hráčů už fakt není normální.

        • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

          Obr     před 4 lety 06.08.2020 21:39 |  
          32 2

          Hele tohle je na hodinovou diskuzi. Neregulerni to neni, protoze to rady nezakazujou. Kdyby to Liberec nechtel realizovat, tak se to nestane - maj na tom zalozenou klubovou politiku. Diky hostujicim hracum mozna bude hrat Libe evropsky pohary. Pro nas idealni stav - zpusoby treninku, herni styl, podobne narocnej trener - takze proc to nevyuzit, kdyz to sam Libe chce. Bavit se vubec o neregulernosti souteze, kdyz predseda LFA je ve stretu zajmu jako krava, predseda Jablonce je souzenej za ovlivnovani dotaci, Ruda bida vyhraje podvodem pohar, Estebak stoji v cele ceskyho fotbalu, atd. atd., mi prijde naprosto směšný.

          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

            Leksel     před 4 lety 06.08.2020 22:19 |  
            8 4

            Přesně, jak píšeš. Bylo by to svévolné zasahování do herní filozofie a strategie toho kterýho týmu a omezování jeho svobodné vůle uzavírat vzájemně výhodné smlouvy s jiným ligovým partnerem. Tady už jen zbývá, aby ještě vydali jednotnej muster, podle kterýho má každý mužstvo trénovat, samozřejmě se stanovenými sankcemi za jeho nerespektování. Pak by ten LFA Absurdistán byl snad už dokonalej.


            Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2020 22:21) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              jose01     před 4 lety 06.08.2020 22:25 |  
              1 7

              jo zakázaný to není, ale ber to třeba tak, že když tam napereš hráče na hostování od kterejch čekáš že budou hrát tak upozaďuješ právě Berany atd(ještě když byl v Liberci). Tak pak kde se vyhrajou mladí hráči?

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Leksel     před 4 lety 06.08.2020 22:33 |  
                5 2

                Pokud nebudou během celýho ročníku hrát 3 utkání, tak to nevidím pro jejich herní vytížení jako něco zásadního, co by mělo na jejich vytíženost nějaký fatální dopady.


                Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2020 22:34) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Obr     před 4 lety 06.08.2020 23:15 |  
                7 2

                No pockej, prece kdyz posles nekoho nekam na hostovani, neznamena to prece, ze bude automaticky hrat v zakladu. Natoz v Liberci - Karl fakt neni blbej. A predpokladam, ze v Liberci chteli hrace na ty posty, kde je tlaci bota...

          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

            jose01     před 4 lety 06.08.2020 22:29 |  
            3 6

            no oni se tam ale nedosadili sami, někdo je zvolil, kdyby jsme v zákulisí nebyli na blázna, tak tam taky máme svoje lidi

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              Obr     před 4 lety 06.08.2020 23:17 |  
              7 2

              Tak jak probihaj volby predsedy FACR asi vsichni vime, ne? ;-) A Dusanek je u koryta, protoze to je Kretovo velkej kamarad...zajimavej clanek o tom psal nedavno Madl

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                jose01     před 4 lety 07.08.2020 00:21 |  
                2 5

                taky Mádl psal že začneme dělat politiku týden před volbama...

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              Cross     před 4 lety 09.08.2020 00:12 |  
              1 1

              To je právě ono. Proti nám ve vedení fotbalu stojí Palermo. A podle Tebe my proto jsme za blázna? Berbra osobně neznám, ale prasečkář Svoboda by se neztratil ani v Jacuzze. Ten je křivej jako stoletá vrba.

          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 08:14 |  
            2 16

            To je slovíčkaření. Regule to sice neporušuje, ale sportovní etiku ano. To že jsou Berbr a Svoboda atd. lumpové, na tom nic nemění. To je laciná výmluva, že sousedovic Toníček je ještě horší grázl, tak já můžu rozbít okno taky .......
            A kromě toho to má vliv na třetí strany, takže argumentovat vzájemnou výhodností Libe-Slávie není úplný. Protože proti nám bude hrát Libe oslaben, zatímco proti naší konkurenci nikoliv ....

            Mělo by to mít meze a ne že ne,. je trapný vymlouvat se na to, že ostatní jsou ještě větší lotři. To je pro nás polehčující okolnost, ale ne omluva takovýho jednání.


            Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2020 08:16) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              DF007     před 4 lety 07.08.2020 11:27 |  
              15 2

              A co přesně to porušuje? Jaké etické hodnoty? Dva kluby se svobodně dohodli, přičemž oběma to pomůže. Jeden bude silnější, než by díky své ekonomické situaci mohl být, druhému budou jeho hráči pro budoucnost pravidelně nastupovat. Co je na tom neetického? že nenastoupí proti mužstvu, které ho platí? To je přeci jasné. Podívejte se, co všechno se řešilo po neproměněné penaltě Mešanoviče v 90.minutě zápasu s Ml.Boleslaví, a to už navíc nebyl náš hráč. Až je bude Liberec platit, tak ať nastoupí, ale jinak to nepřichází v úvahu.

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 23:25 |  
                0 6

                Už jsem to napsal asi patnáckrát, tak ještě jednou a snad naposledy, kromě toho že je to diskutabilní takhle si "kupovat" některé soupeře, tak to v soutěži POŠKOZUJE TŘETÍ STRANY. Proti nám bude libe oslaben, proti např. Plzni nikoliv. Takže to co je vzájemně výhodné pro dvojici Slávia-Liberec tak na to může doplácet někdo třetí a snad si přiznáte i vy, že tohle úplně košer není.

                Takže to ovlivňuje soutěž - přizejme si - dost pochybným způsobem. Za nás vlastně hrají v Liberci hráči proti našim konkurentům - a proti nám nehrají. Jakobychom si najímali další týmy, aby nám pomáhali.


                Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2020 23:27) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                  DF007     před 4 lety 08.08.2020 17:47 |  
                  4 1

                  Už jsem psal, že neporušujeme jediné pravidlo. Každý klub se snaží získat výhodu nad soupeřem, ať už jde o kvalitu hráčů nebo šíři kádru nebo lepší systém hry. No a my máme tu šíři kádru. Abychom ji mohli uplatňovat v co nejdelším období, tak je třeba, aby hráči měli zápasové vytížení, tak je pošleme na hostování. Na tom není nic neetického. Děje se to i v tolik zmiňované Anglii. Podívejte se kolik hráčů měla Chelsea nebo jiné špičkové kluby. U nás jen normy umožňují, aby hostovali v jednom klubu. V Anglii to holt musí rozprostřít do více klubů. My tady opět hledáme něco za každou cenu. A pokud si myslíte, že je to jenom náš problém, tak není. Sparta má vícenásobné hostování v Mladé Boleslavi, Plzeň v Pardubicích. Takže ti silnější jsou si všichni rovni a mají stejné možnosti. Proto, ohánět se etikou, když je to standardně využívaný nástroj je zcela zcestné.

                  • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                    Dr. Fe1     před 4 lety 08.08.2020 22:45 |  
                    0 8

                    Jde právě o tu vícenásobnost v jednom klubu. To ostatní co jste jmenoval není nic nesportovního, ale udělat si z jiného ligového klubu, tedy z klubu hrajícího STEJNOU SOUTĚŽ neoficiální béčko, to už nezlobte se na mě nesportovní je. Mít někde 5 a více hráčů na hostování to už hodně smrdí, byť to třeba řády neporušuje a dělají to i ostatní. To je podle mě za hranou. Omezil bych to cca na max. 2-3 hráče v jednom klubu, raději jen na dva.

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 23:41 |  
                1 7

                A ještě doplním, to co taky píšu pořád a přesto to lidi nevidí - NECHCI ABY NAŠI HRÁČI NASTUPOVALI VŮČI NÁM.

                Je sranda, jak lidi argumentují selektivně - ted jen proti tomu co se jim hodí a to druhé nevidí. Nebo spíš nechtějí vidět, protože proti tomu už argument nemají.. Tedy jak to poškození třetích stran, tak to že nechci aby nastupovali naši hráči vůči nám.

                Já si akorát myslím, že to co se děje např. s Libercem, tedy že tam má jít 5 našich hráčů je už přes čáru. Že by bylo rozumné to omezit - já bych navrhoval dva hráče na tým. To mi přijde rozumné. Např v Premier league je to JENOM JEDEN HRÁČ ! Takže to není nějáký můj extra výmysl, ani toho zlého Svobody, tohle se řeší i jinde .....

                S tím, že by ti hráči nemohli hrát proti mateřskému týmu, když si to nebude jejich mateřský tým přát.

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              Obr     před 4 lety 07.08.2020 13:40 |  
              12 1

              Opakuju - zadny regule tim poruseny nejsou, takze to proste regulerni je, at se to nekomu libi, nebo ne. Jakakoliv regulace v budoucnu tady na miste neni, protoze se stejne obejde, kdyz se bude chtit - ti hraci treba nepujdou na hostovani, ale na prestup s moznosti odkupu + klauzule ve smlouve o neucasti v utkani. A jak sem psal vyse, bavit se o nejaky etice v kontextu žumpy, kterou vytvari Svoboda a vubec, ktera existuje v ceskym fotbale, mi prijde uplne mimo. Tady ten system funguje stylem silnejsi pes mr*á a ted sme silnej pes my, coz slizouna a spol. pekne sejří. Sem presvedcenej, ze kdyby hostovacky v takovym rozsahu rozjela bída, slizoun neřekne pul slova a bude to hrat do autu...

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 23:35 |  
                0 6

                Podle regulí, které vyznává Svoboda se nesmí určit po minulém ročníku pořadí týmů v tabulce...... přestože byla odehrána celá základní část, přestože byla odehrana skupina o titul a zápasy ve skupině o udržení nemohou mít vliv na pořadí na prvních 10. místech, tak to podle regulí prý nejde ....

                Takže já bych s tím uctíváním regulí, jako něeho svatého bych byl opatrnější. To že je něco podle regulí ještě neznamená, že je to v souladu se zdravým rozumem a sportovní etikou. A tohle když se přehání (třeba 5 lidí na hosotvání v jednom týmu), tak to neetické je. Proto je podle mě potřeba to rozumně regulovat (já jsem pro omezení na dva hráče) . Argument, že to stejně bude někdo obcházet je zcestný ... s takovým argumentem můžeme rezignovat na celé právo a spravedlnost, když to stejně vždycky najde někdo, kdo ty zákony obejde, že ..... To by ale jaksi na světě moc nefungovalo, bez zákonů. Radši bychom se měli snažit udělat ty zákony dobré a fobře vymahatelné.
                O tom, že jsou ve Spartě a v Plzni lumpové, a dělají to účelově, o tom se není třeba bavit, není to argument pro to, aby tahle lumpárna zůstala neregulovaná.

        • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

          Lord_Edmund     před 4 lety 06.08.2020 22:05 |  
          16 2

          Oni to dělali a dělali by to zas kdyby měli takové možnosti a kdyby měl nějaký klub zájem o jejich hráče.Tohle plánované nařízení není v zájmu fotbalu, ale jen další způsob, jak Slavii otrávit dominanci a dát RB aspoň větší šanci se k nám aspoň trochu přiblížit.

          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

            Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 08:22 |  
            2 11

            První věta pravdivá - ano jsou to lotři, kteří by neměli žádný problém využívat toho taky.

            začátek druhé už nikoliv - je v zájmu fotbalu, to rozumně regulovat, protože když se to přehání, tak to činí soutěž nerovnou

            A závěr - sice pravdivý, dělají to účelově, ale to není argument aby byla tahle nerovnost zachována.

            jak píše někdo výše, kdyby to bylo obráceně a dělala Sparta nebo Plzeň obdobu toho, co teď děláme my, tak to by tady byl řev davu a oprávněného hněvu, jaká se děje nespravedlnost, že by to bylo slyšet z Prahy až do Liberce :-)

            Tak buďme trochu objektivní a nesuďme jen podle výhodnosti pro Slávii.


            Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2020 08:32) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              DF007     před 4 lety 07.08.2020 11:24 |  
              10 1

              Nesouhlasím s druhým odstavcem. Je v zájmu českého fotbalu, aby mužstva, která budou bojovat o Evropu, byla co nejsilnější. Takže český fotbal potřebuje silný a úspěšný Liberec. My jsme tam poslali i několik mladých hráčů, kteří budou moci získat evropské zkušenosti a ty pak zúročit třeba v české repre nebo ve Slavii.

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Dr. Fe1     před 4 lety 07.08.2020 23:52 |  
                0 8

                Tohle ale pak s fair-play nemá nic společného. To můžeme například říct, že je v zájmu českého fotbalu zničit Spartu. Může to být třeba i pravda, ale nastavit si na to regule tak, aby to šlo co nejlíp a neoprávněně nás to zvýhodňovalo, to je nemravné.

                Nikdo nechce, abychom si hráli na Mirky Dušíny, to je v té žumpě nereálné. Ale zase předhánět se s Berbrem a Peltou, kdo je větší prase a kdo víc zneužije moc ve svůj prospěch, to je zase opačný extrém. A to není Slávie důstojné.

                My bychom je měli porážet sportovně a ne si ohýbat zákony jak se nám to zrovna hodí. Tím se snižujeme na jejich úroveň z let devadesátých. Překvapuje mě, kolik lidí je tak zoufale neobjektivních, že tohle stádně schvaluje. Protože oni jsou prasata, tak my budeme taky .... chrocht


                Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2020 23:56) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                  DF007     před 4 lety 08.08.2020 17:39 |  
                  4 0

                  Tady nikdo nechce bojovat s Berbrem a nikým jiným. My postupujeme plně dle pravidel. Nevidím v tom vůbec žádné vybočení nebo dokonce porušení. A pokud mluvíme o fair play, tak ani zde já žádné porušení nevidím. Vůbec se nebojím, že kdyby to tak bylo, tak by nezasáhla disciplinární komise a nepoužila paragraf týkající se znevážení dobrého jména. Prostě a jednoduše v našem jednání nespatřuji sebemenší důvod k jakýmkoliv protestům.

                  • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                    Dr. Fe1     před 4 lety 08.08.2020 22:38 |  
                    0 7

                    Já taky neříkám, že by měl někdo protestovat (směrem do minulosti) nebo že něco porušujeme, ale že je to diskutabilní a do budoucna by se to podle mě mělo rozumně regulovat. Například 5 hráčů na hostování v jednom týmu je už podle mě moc.

                • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                  Lunaris     před 4 lety 08.08.2020 18:44 |  
                  4 0

                  Pravidla ohledně hostování jsou pro každého stejná. Ať si Baník koupí 20 hráčů a všechny je pošle do Karviné, kdo mu brání?

                  • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                    Dr. Fe1     před 4 lety 08.08.2020 22:41 |  
                    0 9

                    Takhle bychom si při dostatku peněz mohli koupit celou soutěž, nastupovat jenom proti B-týmům a rovnou se vyhlásit mistrem ... to by vás bavilo ? Sportovní hodnotu by to mělo nula. Proto si myslím , že by tady měla fungovat regulace na nějákou rozumnou mez.

                    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                      Lunaris     před 4 lety 08.08.2020 23:44 |  
                      5 0

                      To je argument už trošku ad absurdum, protože se to v praxi nestane. Hlavní konkurenti můžou postupovat obdobně jako my, peníze na to mají. Ostatním klubům to vadit nemůže, protože pro ně to v praxi znamená lepší hráče za méně peněz. Teď jen přesvědčit Slavii, že by ty hráče měla poslat na hostování zrovna k nim, což už je o kvalitní práci uvnitř těch samotných klubů. Jinak hrát každý rok o Ligu mistrů by mě bavilo, stejně jako poslouchat sparťanský brekot.

                      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                        Dr. Fe1     před 4 lety 09.08.2020 14:58 |  
                        0 8

                        Vidím, že se neshodneme, Mě tedy přijde mít i 1-2 béčka ve stejné soutěži (jako máme Liberec a Jablonec) jako záležitost, která vytváří nerovnost a je v zásadě nesportovní. Argument, že to ostatní můžou dělat taky v tomhle nebereu, tím se ten "guláš" namísto rovné soutěže ještě zhorší. K rovné soutěži to má pak hodně daleko.

                        • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                          Krystof     před 4 lety 09.08.2020 23:45 |  
                          2 1

                          Tak v Jablonci v tuhle chvíli nic nemáme, jedná se v rámci ligy (v tuto chvíli) pouze o Liberec.
                          Hostovaček tam je sice nyní hodně, ale on přece Jarda Tvrdík nepřijel pod Ještěd s 4-5 hráčema a nabitou zbraní, kterou přiložil Karlovi k hlavě a řekl "ber to" :)
                          Pokud by se jednalo o neregulérnost, měl by se v první řadě ozvat ten, koho se to přímo dotýká. A Liberci to očividně nevadí. Pro nás by bylo snad ještě výhodnější, poslat hráče třeba do Bohemky, MB, Příbrami nebo dokonce Pardubic hrajících v Praze. Ale ty to očividně neberou, MB pak radši vzala 3 hostovačky od rudejch, Pardubice to staví z Plzně a Příbram to poslepuje kde možně. Pokud tedy hostovačky představují takovej problém, ať se tepou v médiích kluby co je berou a ne ty, co je jenom nabízejí.
                          A ani v často zmiňovaném problému pro budoucnost českého fotbalu nevidím žádný smysl - vždyť takto se může rozehrát náš mladý Kosek, Valenta, Červ, Vlček, Matoušek, dříve také Souček a v rámci cizích týmů takový Hlavatý, Matějka, Havelka, Plechatý, Drchal, Fortelný si také nestěžují, že někde mohli hostovat a nemuseli hned v rámci svého silnějšího mateřského týmu leštit lavičku nebo naskakovat za béčka ve třetích ligách. Nejlepší mládež je přirozeně soustředěna do těch nejlepších klubů a tak je jen dobře, pokud se dostane na dobré hostování ideálně v rámci 1. ligy.

                          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                            Dr. Fe1     před 4 lety 10.08.2020 00:28 |  
                            0 6

                            V jablonci jsme měli tuším 3 hráče, v Liberci 2 - tedy v minulé sezoně. tedy oba naše severské soupeře dost podchycené .... mě už tohle přijde hodně na hraně. A teď když máme mít v Libe dokonce 5 lidí, tak to už je hodně silná káva. Ale mezi Libe Slávia, či jab - Sla se to dá třeba ještě obhájit, jenže jsou tady i další účastníci soutěže, takže:

                            Nechce se mi to psát pořád dokola - tak jen krátce - pro nás je to spojenectví výhodné, pro libe také, ale problém je, že na to naše spojenectví doplácejí třetí strany - naši konkurenti (např. plzeň).
                            Ty nastupují proti silnému Liberci, my proti hodně oslabenému. To soutěž dost znehodnocuje, byť to zatím regule nezakazují. Podle mého názoru to už přesahuje únosnou mez a omezil bych hostování tak na 2 hráče / tým. Ale nic vám nevnucuji, tohle je můj subjektivní názor

  2. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 06.08.2020 16:33 |  
    14 2

    Super vymyšlený... Liberec potřebuje stopera jako sůl, teď ho musel hrát v první přípravě krajní bek Fukala... takže by měl Tijany dostat hodně prostoru na place, než u nás sedět na tribuně, což by mu nic nedalo... a Hofťa by ho mohl dobře vycepovat a skvěle rozehrát...

    A slizounovi Svobodovi s jeho omezeníma z toho praskne pelta... :-)

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      PetCC     před 4 lety 06.08.2020 16:35 |  
      4 0

      To si myslíš, že to Svobodu tak vzruší? Protože pelta je přece ***** :-)

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        Pepino44     před 4 lety 07.08.2020 14:47 |  
        0 0

        To si piš, že jej to vzruší, právě proto, že pelta je vlastně ***** .

  3. Tijani

    JS (přítel SN)     před 4 lety 06.08.2020 16:37 |  
    9 9

    Super! Bál jsem se, že jej nekoupíme. Těším se na dalšího Simona v červenobílém dresu...

    • Re: Tijani

      Fačín     před 4 lety 06.08.2020 16:51 |  
      7 4

      Super to je, ale Simon je jen jeden!

      • Re: Tijani

        ColinSKS     před 4 lety 06.08.2020 20:54 |  
        1 5

        edenjejenjeden.

  4. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    lemonade     před 4 lety 06.08.2020 17:01 |  
    12 1

    To jsou zprávy! :)
    No tak to nevím, jestli někteří televizní a novinoví experti unesou
    Vítej!

  5. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    Faltič     před 4 lety 06.08.2020 17:54 |  
    5 0

    Na jak dlouho podepsal, nevíte někdo? :)

  6. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    Leksel     před 4 lety 06.08.2020 18:11 |  
    9 3

    Ať se ti daří a navážeš na úspěšnou misi svýho megasympatickýho krajana Simona. Zlom vaz, kámo!

  7. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    bububu (přítel SN)     před 4 lety 06.08.2020 18:22 |  
    17 0

    Liberec už je fakt naše regulérní béčko :))

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      Edenjejenjeden     před 4 lety 06.08.2020 18:23 |  
      17 0

      No vidíš ,jak jsme na tom dobře ,naše "Béčko" bude hrát předkolo EL :-)))

  8. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    Dr. Fe1     před 4 lety 06.08.2020 18:27 |  
    8 9

    Asi je to dobře. Pěkně to všechno skupujeme pro budoucnost. Očekávám, jestli to všechno znamená, že taky budeme prodávat ? Asi určitě, ale je otázka zda už teď ? Tedy jestli ten Masopust a případně i Cuf skutečně někam odejdou .... no uvidíme.

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      PetCC     před 4 lety 06.08.2020 19:31 |  
      8 0

      Tak pokud u nás bude hráč dva roky hrát výborně, my ho prodáme a přitom získáme hráče, který ho zastoupí, tak s tím nemám problém.
      Samozřejmě, že nějakou kostru, která tu bude delší dobu, potřebujeme. A za některé hráče náhradu skoro neseženeš.

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        Dr. Fe1     před 4 lety 06.08.2020 20:58 |  
        5 10

        Přësně takový je asi plán- Když někdo přeroste českou ligu a má sen zahrát si nějákou vyšší soutěž v TOP ligách - jako třeba Suk, tak ho nelze držet zase věčně. Takže u těchto hráčů musí přít obměna, ať chceme nebo ne.

  9. někde jsem četl nevím kde

    ColinSKS     před 4 lety 06.08.2020 20:52 |  
    3 5

    že počet hráčů na hostování by měl být omezen. nevíte kde to bylo? díky

    • Re: někde jsem četl nevím kde

      ColinSKS     před 4 lety 06.08.2020 20:55 |  
      0 6

      jsem mlha, nekoukl jsem se níže, pardon.

  10. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    iwanowicz     před 4 lety 06.08.2020 21:42 |  
    15 2

    Tijany se mi libi, spis nez Deliho mi pripomina Ngadeua. Jakoze kdyz se s nim srazis, tak to bude bolet.. Vypada to, ze Liberec bude radost sledovat. :)

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      PetCC     před 4 lety 07.08.2020 09:16 |  
      12 0

      Nekjlepší by bylo, kdyby postoupili do skupiny EL. Samozřejmě, že to je nadmíru těžký úkol.

  11. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    zeleznik2     před 4 lety 07.08.2020 09:27 |  
    5 0

    Výborně, ještě navíc posílíme naší farmu Liberec, takže spokojenost..

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      carevitchando     před 4 lety 07.08.2020 10:16 |  
      8 0

      Svobodovi už se to nelíbí a hodlá vymyslet nějaký strop, kolik hráčů z jednoho týmu může hostovat v druhém. Ať nám políbí ten slizoun.

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        carevitchando     před 4 lety 07.08.2020 10:18 |  
        3 0

        Aha, taky jsem za Mlhu, viz níže...

  12. Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.08.2020 17:49 |  
    3 11

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Tijaniho vítám a drž se kluku ušatá... :-))
    Téma hostování........
    Víte, klidně bych souhlasil s tím, jak to vnímá JiT.
    Od nového ročníku by Slavia neuplatnila žádný zákaz startu hostujících kluků ze Slavie proti Slávii.
    Klidně je nechme proti nám hrát. Při trénincích a soustředěních proti sobě hrají stejně a v ligovém zápase to bude úplně podobné. Aspoň se ukážou.
    A Ti, kdo budou zase pindat, že proti svým nehráli naplno nebo tak podobně, Ti ať si trhnou nohou.
    Vždyť jde jen o dva zápasy s Libercem a v jiných týmech těch hráčů zase tolik nemáme.
    Navíc, když si je bude na mzdách platit hostující klub, tak dokonce ten zákaz snad ani neplatí, tedy aspoň si to myslím.
    Ale klidně mě opravte...
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      necich     před 4 lety 07.08.2020 19:10 |  
      15 3

      Já bych to nijak nekomplikoval. Pokud hráče platí mateřský klub tak by proti němu prostě hrát neměl. Pokud hráče platí mužstvo, kde hostuje nechť hraje...

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      hamlo1 (přítel SN)     před 4 lety 07.08.2020 19:47 |  
      6 2

      Jen dva zápasy, taky můžou být pohárové zápasy. A taky můžem dopadnout, že nás vyřadí nějaký jiný Bazal, jako kdysi. Myslím, že tenkrát hostoval na Žižkově a my dělali haury a nechali ho hrát proti nám.

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      sadlos (přítel SN)     před 4 lety 08.08.2020 10:41 |  
      5 7

      To omezení dává smysl.

      Osobně si ani nechci představit, že bychom třeba vyhráli ligu o dva body a v posledním zápase hráli s Libercem, který nemůže použít polovinu týmu. Představa, že se to stane v opačném gardu (rudá bída či Plzeň), tak se tu polovina osazenstva posere, jak je liga neregulérní.

      Ono se to zdá jako pouhé dva zápasy, ale dost často to jsou rozhodující body. A hostování poloviny týmů u jednoho celku je prostě nefér. Tím ale neřikám, že bych to aktuálně řešil jinak, pro nás je to nyní nejlepší řešení.

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 08.08.2020 17:22 |  
        4 1

        Dobrý podvečer přeji Vám všem.
        Díky za názory kluci a už mlčím........ :-)).
        S úctou
        Sokrates55

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        sasky     před 4 lety 10.08.2020 09:33 |  
        6 2

        O žádné rozhodující body se (minimálně v uplynulé sezóně) nejednalo. Slavia s Jabloncem (kde jsme měli nejvíc hráčů na hostování) uhrála 9 bodů, Plzeň taky 9 bodů. To s tím rozhodujícím zápasem. Máš 33 jiných zápasů na to, vybudovat si náskok, stáhnout náskok atd.
        S těmi limity na hostování. Dá se předpokládat, že hráči Slavie (Plzně / Sparty, to je fuk) budou v každém týmu na hostování hrát pravděpodobně v základu. Je tedy lepší, když budeme mít 3 hráče v základu Liberce a 3 hráče v základu Jablonce a oslabíme tak místo jednoho týmy hned dva?

        • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

          cunak     před 4 lety 10.08.2020 11:43 |  
          1 6

          A není nejlepší takhle vůbec neuvažovat?

          • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

            sasky     před 4 lety 10.08.2020 14:16 |  
            5 1

            Jako jak? Jakože čekat až současné opory odejdou a pak až shánět nové hráče? Nechat mladé v jejich současných klubech (Oscar, Hellebrand, Zima, Tijani, Beran atd.) a za rok si rvát vlasy, že skončili v Plzni, Spartě, Baníku, v zahraničí? Nebo si fakt někdo myslí, že Slavia kupuje hráče proto, aby oslabila konkurenci?
            Slavia podle mě nemá problém pustit hráče ven i na přestup (Baluta, Sýkora - jestli teda do Lechu jde, Kuchta, Valenta), ale jak už jsme tu probírali. Na obchodu se musejí shodnout 3 strany - Slavia, nový klub a hráč samotný. Když hráče neprodám protože tomu se nechce třeba kvůli jeho současné gáži ve Slávii, tak ho mám nechat sedět na tribuně, poslat do 3. ligy za béčko? Nebo ho mám poslat do první ligy, aby měl vůbec ještě někdy šanci si zahrát "velký" fotbal? Jasně, 5-6 hráčů v Liberci mi taky zrovna nevoní, ale riskuje především Liberec sám.

            • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

              cunak     před 4 lety 10.08.2020 16:40 |  
              2 4

              Poslat hráče na hostování je za určité situace v pořádku. Uvažovat o tom, jak je rozdělím mezi Liberec a Jablonec, aby vzali soupeřům víc bodů v pořádku není.

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                Dr. Fe1     před 4 lety 11.08.2020 07:35 |  
                2 9

                Přesně. Ale tohle tady drtivá většina lidí nechce slyšet. Kdyby to samé dělala Sparta nebo Plzeň, tak by ti samí lidé (většina z nich, netvrdím že každý) řvali jako pominutí,. co je to za podvodnou praktiku, ale když je to u nás, tak to omlouvají, jakože je to v nejlepším pořádku. Objektivita - ta většině lidí zoufale chybí. Fandovství zatemňuje rovný úsudek.


                Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2020 07:36) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

                sasky     před 4 lety 11.08.2020 08:02 |  
                3 0

                Peskuješ mě za něco, co jsem nikde neudělal. Ale když tě to baví a potřebuješ si kopnout ;)

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      Dr. Fe1     před 4 lety 08.08.2020 22:50 |  
      1 7

      To bychom se stříleli do vlastní nohy, kdybychom svoje hráče nechali hrát proti sobě. Já jsem zásadně proti. Rozumné by podle mě bylo (a to z více etických důvodů zde x krát probraných - především vlivu na třetí strany) omezit max. počet hostujících hráčů v jednom týmu - já bych byl pro 2 hráče max . Ale aby proti nám hráli, to bych tedy nechtěl.

    • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

      Fačín     před 4 lety 11.08.2020 07:26 |  
      2 2

      Nemůže hrát hráč patřící Slavii proti Slavii. Odporuje to zdravému rozumu a nahrává to spekulacím. Jako hráč bych proti svýmu chlebodárci hrát nechtěl.

      Nebuďme papežštější než papež.

      • Re: Mohamed Tijani slávistou, míří však na hostování do Liberce

        Dr. Fe1     před 4 lety 11.08.2020 07:31 |  
        2 6

        Souhlas. To je ta největší blbost, abychom sami proti sobě stavěli vlastní hráče.