Aktuality z médií

Komentáře (80)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 23:10 |  
    4 8

    Ten Baček je fakt nemocnej nenávistí ke Slávii. My jsme dostali 100 tisíc za Plzeň, 150 tisíc za Spartu a ještě Stanciu 40 tisíc.
    Když jsem prošel pár zasedání směrem dozadu, tak ostatní dostávají tresty za totéž (tedy pyro + nevhodné pokřiky) ve výši 20-30 tisíc .......


    Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 23:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      Slawek     před 4 lety 16.07.2020 23:31 |  
      8 2

      Co se pokřiků týče, nic takového jsem na stadionu nezaznamenal a to, že Berka reagoval až na Tetehovo žalování znamená, že to neslyšeli ani rohodčí. Je to svinstvo, jakési vyhlášení války a rozhodně bych byl pro odvolání. Ať to věrohodně Baček dokáže. Viděl jsem zápasy Baníku resp. Plzně. Všude byla oslavná pyrotechnika, ovšem pokutu dostala Slavia a ano, malinko též Sparta. Tak co to má Bačku znamenat? A není to poprvé!!!


      Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 23:39) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        Fallen (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 06:29 |  
        12 3

        Za bránou je většinou ruchový mikrofon TV, takže v TV to bylo slyšet. Asi ti "inteligentní" jedinci stáli blízko něj... Škoda, dělaj ostudu.

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      novimex     před 4 lety 17.07.2020 09:28 |  
      6 10

      "Nemocná" a vypatlaná je většina TS

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 13:54 |  
        7 1

        Uvědomuješ si, že jsi tady šmahem slovně napadl a odsoudil tisíce lidí? Z nichž valná většina nemá s pyrem nic společného? Fakt zbožňuju tyhle lidi, kteří jsou vždycky se vším rychle hotový, a kdo nesouhlasí s jejich názorem je nemocnej a vypatlanej. Doporučuji mokrej ručník na hlavu nebo příště napočítat do deseti, než něco napíšeš.

        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

          Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 14:20 |  
          1 7

          Přrsně tak. Hlavně ty lidi podporují naší Slávii, jezdí na výjezdy a to včetně těch málo atraktivních atd. ...... Mluvit o nich jako o "vypatlanejch" je hodně nechutný a nekolegiální. Jasně, že se spoustou jejich činů taky nesouhlasím, ale respektuju, že jsou věkově i mentálně někde jinde než já. není důvod je urážet.

          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

            Karel13     před 4 lety 17.07.2020 16:35 |  
            2 3

            Konstatování faktu není urážka...

  2. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 00:02 |  
    8 2

    Možná by bylo fajn, kdybychom v časopise Poločas dostali seznam doporučených nebo alespoň povolených pokřiků. Takhle se v tom totiž fakt neorientuji.
    Když jsem na utkání v Edenu a následně dostaneme pokutu za nevhodné pokřiky, pak přiznávám, že většinou vůbec nevím, jaký že to byl ten nevhodný pokřik. Vůbec nevím, jestli jsem ho nekřičel i já... :( Hrozně nerad Slavii připravuji o finance, Slavii mám rád.
    A tak, jako by Slavia mohla vydávat seznam doporučených - povolených pokřiků, pak by ta slavná disciplinární komise v čele se šerifem Bačkem mohla vydat seznam nevhodných, popřípadě přímo zakázaných pokřiků. Nebo se zase budeme jen dozvídat, že náš klub zaplatil za nevhodné pokřiky dardu peněz, ale nedozvíme se konkrétní pokřik? Takže příště cálujeme zase, protože nevíme a nedozvíme se. :(
    Osobně navrhuji mezi ty doporučené například: Zavolejte myslivce, rozhodčí je kanec; Kupte rozhodčímu mrkev, špatně vidí; Pane rozhodčí, vy jste se spletl!; To byl ale ošklivý faul, odnese tě čert!; No, fujtajbl, to od tebe nebylo hezké!; Sparťané, to jsou ale hadráři!; Plzeňáci - ošklivá káčátka!

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      Dr. Fe1     před 4 lety 17.07.2020 02:44 |  
      2 8

      Od tý doby co nám zavřeli stadion za JEDNU banánovou šlupku + k tomu dali podmínku na celý podzim je možný cokoliv. Stačí aby jeden člověk někde v koutě stadionu zašeptal něco nevhodnýho, třeba že "sudí není zcela objektivní " a můžou nám za to klidně třeba zavřít stadion

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 15:21 |  
      0 0

      Mně z toho vychází, že povolený by zůstal jen "Slavia, do toho", tam nenacházím nic závadného.

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        Mandan     před 4 lety 17.07.2020 20:00 |  
        1 0

        Jen aby někdo nezačal zkoumat do čeho vlastně... :-)

  3. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    Fallen (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 06:31 |  
    6 4

    Za TV práva si pořádný peníze nevyjednali, i když teď musíme za ligu platit 500 měsíčně, a někdo jim ten bordel platit musí... tak proč nepumpnout Slavii, když má zrovna prachy.

  4. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 08:37 |  
    24 2

    Dobré ráno při kávě přeji Vám všem.
    Asi bychom měli nejdříve začít sami u sebe.
    Proč se musí pyro zapalovat v průběhu zápasu?? Větší krávovinu už nelze při zápase udělat!!¨
    To je potřeba si uvědomit asi nejvíce. To podělaný "pyro" Slávii vůbec nepomohlo a v době našeho tlaku tito blbečkové pomohli "rudejm". A Slávii "pomohli" k další tučné pokutě.
    Copak si neuvědomují, jak tím Bačkovi jen nabíháme na vidle.
    S tím Tettehem je to tak nějak "půl na půl". Tento hráč provokuje při každém souboji, když se svíjí a buší rukou do trávníku s tím, že zřejmě v příští vteřině asi umře. To samé se stalo i v inkriminovaném okamžiku u naší brány.
    Neřekl bych proto, že to bylo až tak rasistické, ale byl to posměch jeho "divadlu".
    Přesto rasismus nemám rád.
    Na druhé straně jsme při každém derby a teď už i v zápasech s Plzní a dokonce i s Klokanem svědky dost silného skandování "Jude Slávie" a nikdo zápas taky nepřeruší.
    Ale znovu se vrátím k začátku a tím je fakt, že musíme začít u sebe a přestat s pyrem v průběhu zápasu.
    Ten, kdo tomu pyru velí, tak ať otevře konečně "kebuli" a zapálí to až po skončení poločasu nebo po závěrečném hvizdu. Tím odpadne problém s přerušením zápasu a pokuta pak nemůže být nijak vysoká.
    A Baček po nás jde jak "slepice po flusu". Tak proč mu to ještě takhle blbě nabízet.
    Tak asi tak.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 09:34 |  
      3 14

      Možná budu v menšině, ale osobně mně nějaké "Jude Slavie" od kotle RB nevadí. Myslím, že i jim by scházelo tradiční "Smrt spartě!" Plzeňáci jsou rychlokvašky, které ani nejsou schopné vymyslet něco originálního.

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 10:33 |  
        12 5

        Dobrý den přeji.
        Já jsem na tom tak, že mi vadí jak "Jude Slávie" tak i "Smrt Spartě".
        Ani na jednom z pokřiků nevidím nic originálního........ :-((.
        Ale meritem věci je nám uložená pokuta především za stupidní používání smradlavého "pyra" v době zápasu.
        Sami sobě si škodíme a peníze, které by se hodily na různé charitativní akce (např. podpora nemocným a postiženým, dále podpora pro naše bývalé starší ligové hráče, podpora našich žáčků), tak tito "pyromani" hází tyto peníze do chřtánu disciplinární komisi. To je naprostá zhovadilost a selhání.
        Je to možné téma i do dalšího podcastu pro Quelhara. Jen pro připomenutí - za uplynulou sezonu jsme na pokutách vyhodili "oknem" 4 880 000 Kč a nejsem si jistý, zda to není dokonce víc.
        Z toho by mohlo např. existovat několik ročníků našich mladých fotbalových nadějí.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

          wimpy     před 4 lety 17.07.2020 10:47 |  
          6 5

          Obávám se, že pokud si ultras myslejí, že pyro k fandění patří a zhovadilost je ho pokutovat, touto argumentací neuspěješ. Teď se, jjindy víceméně obháje pyra, nesnažím pyro obhajovat, jen diskutuju právě o tom způsobu přemýšlení. Jestli tady na jednu stranu nadáváme na to, jaký hnůj je vedení českého fotbalu, těžko můžeme očekávat, že sklapneme patky a budeme slepě posouchat všechna jejich nařízení, se kterými nesouhlasíme. Tímto přístupem bychom za chvíli seděli na tribunách s pionýrskými šátky a podporu klubu bychom vyjadřovali pouze potleskem ve vyhrazeném čase.

          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

            Qope     před 4 lety 17.07.2020 10:51 |  
            1 1

            Ale ta částka, takhle když se hezky napíše najednou, je celkem slusná co ... Na minimálně k zamyšlení to je, to mi neřikej, že ne ...


            Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2020 10:52) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 10:59 |  
              5 8

              Ale samozřejmě, že je. I to, co píše Sokrates (a není první), pyro ano, ale před nebo po odpískání poločasů. Jen diskutuji o smysluplnosti těm lidem ustupovat. Je to podobné, jako když jsme ustoupili např. při zákazu kouření v restauracích. Kde se totiž zastaví názor těch, co určují pravidla, jak se má fandit (v druhém případě jak se má žít), když nebudou narážet na odpor?

              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                Qope     před 4 lety 17.07.2020 11:27 |  
                9 5

                Jak těm lidem ustupovat? Pyro je zakázané, tečka. Jsou za to pokuty, kolikrát se už stalo, že byla přerušena hloupě hra, je to prostě vec kterou já osobně fakt nepodporuju. A že to hezky na 12 vteřin vypadá? Nebo jaký že to má ty klady? Chorea, skandované pokřiky atd. myslim jsou mnohem lepší než deset vteřin pozorovat 4 kluky co mavají světlicí a pak 5 minut čekat až se ten dým rozfouká, aby mohla hra pokračovat ...

                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                  wimpy     před 4 lety 17.07.2020 11:41 |  
                  5 9

                  Pyro je zakázané, Tečka!
                  Takhle bys obhájil i socializmus. :-) A že je to srovnání velmi trefné, těmi, kdo to pyro zakazují, pohrdáme podobně, jako jsme pohrdali Miloušem Jakešem.

                  • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                    Qope     před 4 lety 17.07.2020 11:43 |  
                    6 4

                    Ale já ty pravidla nevymýšlím, já jsem pouze návštěvník. Takže bych asi měl respektovat to, co se po mně chce, ne? :-)

                    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                      wimpy     před 4 lety 17.07.2020 11:48 |  
                      4 7

                      Přece ale jen do určité míry, neb budeš-li vše jen slepě respektovat, za nějakou dobu se po tobě bude moci chtít opravdu cokoli.

                      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                        Qope     před 4 lety 17.07.2020 11:59 |  
                        5 3

                        Ale to tak trochu už nemluvíš o fotbale, ale životním postoji. že ... Ne vážně, my jsme tam ty hosté, kterým jim bylo umožněno koukat se na fotbal. Na druhou stranu se ale musí dodržovat to, co po nás chtějí. Protože to tak je. Mají nějaká pravidla, dle kterých se máme řídit. Ty taky v čajce chces, aby se tam neco dodržovalo. Taky by se ti nelíbilo pár věcí, který by šlo okecat tím, že pak už po hostech můžeš chtít cokoliv.

                        Pak ale. Nechceme to dodržovat, vadí nám to? Tak musíme jít jinam, kde to povolí. Jenomže povětšinou doufám, že návštěvník tam je kvůli fotbalu, ten je hlavní, ne?

                        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                          wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:08 |  
                          4 6

                          U norem vždy záleží na tom, jak vznikly. Pokud na základě nějakého konsenzu zůčastněných, je to tak, jak říkáš. Pokud si úzká, v podstatě samozvaná skupina určí, že nastaví nějaká pravidla, je to už na pováženou.
                          Před pár lety se rozhodli, že budou potlačovat svobodné vyjadřování fanoušků na adresu Pelty a Berbra. Zde to bylo obhajováno podobnou argumentací "jsou za to postihy, tak proč to dělat?" "Je to zakázáno, tak to respektujme". Tehdy naštěstí vedení fotbalu svůj boj prohrálo, protože kdyby ne, dnes už bys seděl v sektorech a byl pokutovanej za pískání.

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            Qope     před 4 lety 17.07.2020 12:17 |  
                            3 3

                            Tím zákazem pokřiků na Bebra a Peltu dali slušnou munici právě třeba na obhajobu pyra:-) Hele dobře, tady jde i o to, že to vlastně žádá klub, kterému fandíme. Proč jít de facto proti svému klubu? :-) A pokud zakážou i pískání, fandění, prostě všechno, náštěvník má stále svou svobodnou volbu tam jít, nebo ne... Třeba pak vzniknou něco jako " letní kina" pro fanoušky, sejdnou se na ploše před plátnem a budou si tam třeba dělat, co jim srdce říká ... :-D ...

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 12:27 |  
                              1 1

                              Si mě předběhl .Já než se vymáčknu ,tak to Wimpy odpálí :-D....

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                Qope     před 4 lety 17.07.2020 12:31 |  
                                1 1

                                :-D :-D je fakt, že to je výhoda pokecu u piva, tam si alepson muzeme skákat do mluvení, takhle čekat než druhej odpoví a mezi tím má člověk sám myslenku ale píše pomlau ... hruza :-D ...

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:28 |  
                              4 7

                              Tento argument se dal očekávat. Zajisté asi tušíš, co ti odpovím. Klub to žádá, protože dle rozhodnutí pánů nahoře musí. Ale klubu to zřejmě nevadí, protože kdyby ano, má páky na to, jak to z naprosté většiny účině vymítit.
                              No a k té druhé části, ano, vždy máš volbu jít či nejít. Ale být slávistou je životní styl a těžko si nechám tuto volbu určovat někým zvenčí.

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                Qope     před 4 lety 17.07.2020 12:34 |  
                                4 2

                                Proboha, já jsem poslední (nebo určitě jeden z nich :-D) kterej by chtěl nekomu nařizovat, jak se má chova a jak žít. Na druhou stranu doufám, že pyro nějak nesouvisí s životním stylem slávisty :-)

                                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                  wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:40 |  
                                  5 6

                                  Kdyby u části z nich nebylo, asi bychom tu o tom nediskutovali.

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 12:26 |  
                            8 5

                            A TS snad není úzká samozvaná skupina ? Ještě z nich udělej bojovníky proti všem křivdám světa ....A ano "Je to zakázáno ,tak to respektujme" ,dodržovat tohle já považuji za obyčejnou lidskou slušnost ,protože na světě (stadionu) nejsem sám ,a měl bych brát ohledy i na druhé Apropo odpalování dýmovnic rozhodně nepovažuji za boj proti Berbrovi a spol., naopak jím tím dáváme do ruky slušnou munici....

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:35 |  
                              5 6

                              Je zakázáno řvát, že Krejčí je ču..., taky považuješ za obyčejnou lidskou slušnost být zticha? :-)

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 12:38 |  
                                8 2

                                Pokřik že Krejčí je ...... nikomu na stadionu kromě samotného Krejčího nevadí ,hra se nepřerušuje hráči a diváci mohou dýchat

                                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                  wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:43 |  
                                  5 6

                                  Aha, takže ne vše, co je zakázáno, je obyčejná lidská slušnost respektovat. To přesně jsem chtěl slyšet, teď už se bavíme jen o tom, kdo má kde nastavenou jakou hranici. :-)

                                  • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                    Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 12:46 |  
                                    8 2

                                    Tvl s tebou diskutovat o pyru ,to je jak diskuze s Fačínem o Trpišovským :-))). Že se do toho vůbec pouštím :-)

                                    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                      wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:56 |  
                                      4 6

                                      A to ještě vůbec nemluvím o pyru, řeč je od začátku pouze o ustupování nařízením na základě momentální výhodnosti. Pyro slouží púouze jako příklad :-)

                                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                  SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 15:19 |  
                                  3 0

                                  Ale je zakázaný:)

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            Zdededek     před 4 lety 18.07.2020 16:01 |  
                            5 3

                            Ano. Je to na pováženou, že si "úzká, v podstatě samozvaná, nepatrná skupina pyromaniaků z TS nastavila nějaká svá pravidla" (bez ohledu na ostatní příznivce svého klubu), že mohou přerušovat hru v době tlaku vlastního klubu a pomáhat tak protivníkovi, aby se z tlaku vzpamatoval, že mohou nutit vlastní hráče dýchat smrady z jejich dýmovnic, že mohou ostatním příznivcům svého klubu otravovat potěšení ze hry svých hráčů, že okrádají vlastní klub o peníze zaplacené v pokutách... V tom máš naprostou pravdu.

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 18.07.2020 17:36 |  
                              4 5

                              Jde o to, že za tou "úzkou, v podstatě samozvanou skupinkou pyromaniaků" stojí fandění, které jsem za víc, jak čtyři dekády chození na Slavii nezažil. Pak už jen zbývá pochopit to v širším kontextu, akceptovat svět ultras a neměřit ho běžnými společenskými konvencemi. Oni si samozřejmě budují pověst napříč ultras scénou v Evropě. To, co celou dobu tvrdím je pouze fakt, že je musíme přijmout nebo odmítnout jako celek, ale je naivní si myslet, že je předěláme a budou jediní široko daleko, kteří se vzdají pyra. Já za sebe to přijal, ale nikomu to nevnucuji.

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                Zdededek     před 4 lety 18.07.2020 19:12 |  
                                3 3

                                TS, to nejsou všichni pyromaniaci. TS je společenství zhruba 50 různých skupin, často myšlenkově vzájemně si velmi vzdálených. A kolik tak může být těch pyromaniků...? maximálně pár nižších desítek. 20? Není třeba přijímat, nebo odmítat TS jako celek. Stačí odmítnout tu marginální menšinu pyromaniaků, protože klubu, hráčům i příznivcům škodí. Nejlépe tím, že jednou budou muset pokutu zaplatit. TS určitě ano, jsem na ní pyšný. Pyromaniaci kteří klubu škodí by mi na stadionu nechyběli.

                                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                  wimpy     před 4 lety 18.07.2020 19:43 |  
                                  3 4

                                  Ta pyro menšina je ta skupina kolem speakera, která vytváří chorea a organizuje fandění. Není to samostatná skupinka na nich nezávislá.

                        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                          Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 12:15 |  
                          4 4

                          Ano ,na stadionu hlavně nejsme sami, můžou tam být astmatici (pro jejich plíce paráda) ,hráči jsou určitě nadšení ,když v tom smradu musí běhat. Trenéři taky určitě vítají podobné přerušení ,když má jejich mužstvo tlak (jak se stalo v zápase se Spartou). Kdyby alespon použili nějakou pyrotechniku ,která nezakouří celej stadion (nejsem odborník ,ale snad něco existuje) ,tak tomu bych i fandil .A poukazovat na to ,že bez TS neni atmosféra ,to už je úplná blbost.Ono kolikrát úderné "Slavia do toho" by bylo mnohem lepší ,než stále dokola se opakující chorály .....

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            Qope     před 4 lety 17.07.2020 12:19 |  
                            4 3

                            Jsem úplně stejného názoru. Já prostě neberu pyro jako komplexní balíček nějakého fandění, že to někteří potrebují tak nutně k tomu, aby byla atmosféra. Rozhodně věřím, že to jde i bez něj ...

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:29 |  
                              4 7

                              A proč si tedy nepořídíš ten megafon a nezorganizuješ to? :-)

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                Qope     před 4 lety 17.07.2020 12:36 |  
                                3 2

                                :-) podpásové, ale beru to ... Hele všichni víme, že když prostě Tvrdík skoro až prosil, at je určité období bez pyra, tak to "najednou" šlo ... a atmosfera nebyla skodna


                                Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2020 12:36) . Zobrazit původní komentář

                                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                  wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:44 |  
                                  0 2

                                  Odpovím ti neveřejně.

                    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                      Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 11:50 |  
                      8 4

                      Naprosto přesně Qope ,já mám někdy pocit ,že někteří vnímají fotbal spíše jen jakousi kulisu ke své pyroshow.

                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                  SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 15:17 |  
                  5 6

                  A víš, že je na stadionu zakázané i dopouštět se jakýchkoli projevů mezilidské nesnášenlivosti? Vzpomeň si na to, až budeš příště pískat na rozhodčího, nebo častovat soupeře peprnými slovy. Tečka;)

              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 11:30 |  
                11 3

                Příteli Wimpy.
                Já nejsem zastáncem toho, abychom na TS zpívali písně typu "Kupředu levá..." a mávali mávátky.
                Já mám atmosféru na TS rád, ale jen do chvíle, kdy mě při zápase zahalí oranžový kouř a smrad a vidím úplný prd. A to jsem nasířenej o to víc, když už tuším, kolik nás to bude zase stát.
                Pokud mluvíš o smysluplnosti toho, co popisuješ, tak jaká je "smysluplnost" toho, že ustupujeme "pyroblbečkům", kteří nás v každém zápase takhle "vysmradí" a poškodí Slávii?
                Nevím, zda by se mě někdo zastal a pomohl mi, když bych nějakému tomu "pyroblbečkovi" vytrhl tu světlici z pazourů a nacpal mu jí do zádele.......
                Omlouvám se za hrubá vyjádření postrádající "patos", ale takhle to cítím.....
                S úctou
                Sokrates55

                • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                  wimpy     před 4 lety 17.07.2020 11:47 |  
                  6 6

                  Souhlasím s tím, že pyro není důsledkem nějaké všeobecné diskuze a rozhodnutí většiny, která by ho chtěla, tudíž není nikdy úplně možné ho úspěšně obhajovat. Je dílem úzké skupiny lidí. Ale patrně připustíš, že ona úzká skupina lidí se významně podílí na atmosféře na stadionu, daleko více, než by poměrově odpovídalo jejich počtu, dovolil bych si říci, že zásadně. Domnívám se, že z hlediska nás, jako konzumující většiny, je správné jejich přínos fandění buď přijmout nebo odmítnout jako celek. A jako celek by se měl posuzovat, nikoli jen vyjmout jednu část, která se nám nezdá výhodná a na tu nadávat. On totiž každý z nás měl nebo má stejnou možnost vzít organizaci fandění do svých rukou a dělat ho tak, jak považuje za správné.

                  • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 12:07 |  
                    7 2

                    Ale přeci nemůžeme obhajovat neobhajitelné.
                    Právě ta úzká skupina lidí, která se podílí na atmosféře, se také významnou měrou podílí na těch pokutách.
                    A nezlob se, právě proto by ta většina měla rozhodnout, že fandění bude bez toho smradu při zápase, za který pak platí klub.
                    A právě ta úzká skupina by měla mít sama dostatek sebereflexe, aby sama tohle smrduté svinstvo omezila na dobu po zápase. Jestliže si někdo vzal do rukou to právo třímat v ruce megafon a v podstatě řídit způsob fandění, tak musí mít i tu sílu tohle ukočírovat.
                    "Magni pectoris est inter secunda moderatio"
                    Znamením velkého ducha je pokora, když se mu dobře daří........ Antonín Dvořák - písně biblické
                    S úctou
                    Sokrates55

                    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                      wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:14 |  
                      5 7

                      A kdo rozhoduje o tom, zda máš pravdu? Vedení LFA a FAČR, které pyro zakázalo? Proč se zrovna ty cítíš být ten, kdo určí, kterým směrem má kráčet sebereflexe a co je v daném okamžiku ukázkou pokory? Fakt, že se tobě a lidem okolo tebe pyro nelíbí? Ale dovolíš si to říct o většině na stadionu? Sem většina rozhodně nepřispívá. Nebo ona norma, kterou určili pánové bossové našeho fotbalu. Prostě fakt, že je to zakázané? O tom vedu diskuzi, nikoli o pyru jako takovém.

                      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 12:44 |  
                        10 2

                        Vzhledem k tomu, že klubu kterému fandím, vzniká škoda v řádech milionů korun právě touto "pyroblbostí", tak cítím sám za sebe se proti těmto "pyromanům" ozvat. Já nic neurčuji. Pokud si však troufnu odhadnout, tak většině takto nezvládnuté pyro vadí.
                        S úctou
                        Sokrates55

                        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                          wimpy     před 4 lety 17.07.2020 12:52 |  
                          5 8

                          Jak píši jinde, kdyby to vadilo samotnému klubu, fakt si myslíš, že by s tím nedokázal zatočit? Asi ne stoprocentně, sem tam by někdo něco pronesl, ale s drtivou většinou určitě. Jsi si tak jistej, že to klub poškozuje? Je tam atmosféra, o klubu se mluví, píše...

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            amon     před 4 lety 17.07.2020 12:58 |  
                            5 3

                            Sokrates má pravdu a už neblábol. Poškozuje nás to dost- pokuty, uzavřená tribuna/ stadion atd. Takový to, když máš jít na Chelsea a místo toho čumíš u TV. Pyro ok, ale před, po nebo o poločase- šmitec.

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 13:13 |  
                              4 5

                              Na EL a LM se zjevně dohodli, jestlis to tedy nezaregistroval.

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              Ragnarok     před 4 lety 17.07.2020 14:21 |  
                              0 6

                              Ale na Chelsea všichni "ti správní" byli. Jen měli lístek za 0 Kč a nebylo na něm psané místo. Kdo ví, ten ví.

                              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                                wimpy     před 4 lety 17.07.2020 16:54 |  
                                3 3

                                Něco by se asi nemělo říkat úplně na plnou hubu.

                          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                            Dennis     před 4 lety 17.07.2020 19:39 |  
                            4 3

                            Sorry, ale jsi v tomhle fakt hrozně zaslepenej. Samozřejmě, že by klub s tím dokázal zatočit, ale nechce si proti sobě poštvat TS. Válka s fanoušky nepomůže nikomu.

                            A ano, většinu fanoušků to pyro jen sere. Poškozuje to klub, ty peníze bychom dokázali utratit mnohem líp. Hráči to také neschvalují. A rozmělňuje to náš tlak v zápase. Mluví a píše se o nás spíš negativně, resp. to vytváří negativní obraz fotbalu.

                            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                              wimpy     před 4 lety 17.07.2020 19:51 |  
                              3 5

                              Nemyslím, že jsem zaslepenej, pouze to vidím realisticky. Asi tak nějak vnímám, proč to ultras dělají a celkem i chápu, proč to klubu nevadí. Ale proti podobné argumentaci asi nemá smysl polemizovat. Ostatně naše diskuze neřeší, zda se to dít bude nebo ne, na to nemáme vliv.

          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

            Heretic (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 11:04 |  
            2 2

            Ten fotbal sehraje kvůli pyru - ne pyro kvůli fotbalu. Už si to konečně uvědomte. :-)))

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        Edenjejenjeden     před 4 lety 17.07.2020 15:24 |  
        5 0

        Tady ale nejde o to jestli "Jude Slavie" vadí ,tady jde o dvojí metr ,nastavený disciplinárkou. Pokud je tak citlivá na pokřiky typu "Smrt Spartě" ,nebo "Zkurvená Plzen" ,budiž .Ale potom by měla být stejně přísná i na "Jude Slavie"....A to opravdu není.

  5. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    zeleznik2     před 4 lety 17.07.2020 10:49 |  
    9 3

    Nechal bych to ty blbce zaplatit. Pokud je to jednou za čas, dá se to pochopit, ale pokud se to děje opakovaně, je to na zabití.

  6. Asi tak

    první rytíř     před 4 lety 17.07.2020 11:28 |  
    10 1

    Také jsem názoru, že pyro během zápasu je zhovadilost, která často pomůže právě soupeři. Píše a mluví se o tom už dávno, výzvy létají jedna za druhou a nic! Zvláště nyní, kdy se do Edenu dostane jen hrstka diváků a jevy, za které Slavia platí nehorázné částky, je snadnější vystopovat viníky! Proč se tak neděje mi je záhadou. Na jiné se lístky do ochozů nedostane, ale ti frajeři s pyrotechnikou jsou mezi diváky pořád. Něco je špatně. A už hodně dlouho! Kdo a jak přináší na stadion pyro je zjistit, zvláště dnes, velice snadné. Proč to tedy nikdo nedělá a proč klub raději platí tučné pokuty, než aby si došlápl na viníky a těm vstup prostě neumožnil?!

    • Re: Asi tak

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 11:33 |  
      10 1

      Mluvíte mi z duše a proto jsem navrhl, aby se o tom mluvilo i v podcastu, viz napsáno v mých disputacích výše.
      S úctou
      Sokrates55

  7. pokuty,pokuty

    antiluky86     před 4 lety 17.07.2020 11:46 |  
    12 2

    Třeba by stačilo neházet drobáky do kelímku při vstupu výběrčím z TS,já osobně s příspěvky končím.

  8. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    belmis (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 14:20 |  
    12 4

    Mně nejde ani tolik o pokuty, které platí klub. Ten, kdyby opravdu chtěl, tak při takhle malém počtu fanoušků je ze stadionu vymýtí.
    Jde mi o jinou věc, na kterou mi dosud nikdy nikdo neodpověděl včetně konkrétních otázek třeba subhumanovi.

    Proč někdo odpálí pyro v takovém rozsahu, že musí být přerušen zápas právě v tom největším našem tlaku, který se tímto otupí? Proč, když Bořil říká, že se hráčům po dýmovnicích blbě dýchá? Nemáme tam nějaké nalezlé sparťany? Jinak tomu nejsem schopný porozumět.

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 15:12 |  
      3 9

      To ti řeknu naprosto přesně. Protože my jsme v tlaku pořád, není možné tedy vybrat chvíli, kdy by náš tlak nebyl přerušen:)

      A teď vážně, co jsem se tak doslechl, kvůli koordinaci je vše vždy připravené dopředu na určitou minutu a nikdo neví, co se v tu dobu bude dít.

      • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 15:46 |  
        10 4

        V době přestávky nebo po ukončení zápasu se na trávníku nic dít nebude.
        Sokrates55

        • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

          SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 16:00 |  
          3 7

          To vidím problematické z hlediska koordinace, obvykle to bývá součástí větších choreografií. Závěr zápasu je třeba věnovat fandění, pokud je potřeba hnát červenobílé vpřed. Po skončení prvního poločasu to zas nikoho nezajímá, všichni jdou na pivo a klobásu.

          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

            belmis (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 16:50 |  
            5 2

            Dobře. :-) A teď ty dýmovnice, když vědí, že to naši hráči nemají rádi?

            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

              SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 19:41 |  
              3 12

              To stejné, jako s tím zbytkem. Tato skupina aktivních to má v oblibě, klub to toleruje, zbytek lidí na stadionu si musí zvyknout. Brbláním na SN se nic neposune, pokud chce nějaká skupina změnu, musí se ozvat na správném místě.

              Já jsem si na pyro zvykl, nijak zvlášť mě neobtěžuje, obešel bych se bez něj, ale je mi jasné, že za současné konstelace na zápasech bude.

          • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

            Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 16:55 |  
            10 5

            Ale přeci dobrou choreografii můžeme udělat i bez pyra. Právě pyro tu velmi pěknou a nápaditou choreografii o našem klubu pošle úplně dopr........ dele. Omlouvám se za hrubé slovo.
            Sokrates55

            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

              Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 17.07.2020 18:35 |  
              5 5

              A ještě doplním otázkou.
              V derby při tom pyru na začátku druhé půle přeci žádná jiná nosnější choreografie nebyla, nebo ano?
              To se spíše vrátím k debatě a disputaci s Wimpym.
              Meritem obsahu je otázka, zda chtít na stadionu prostě atmosféru plnou energie a napětí, nebo něco podobného jak na staré dřevěné tribuně ve starém Edenu.
              Pokud to první, pak asi musím chtě nechtě přijmout i ten smrad a kouř.
              Proto tedy znovu prosím, zda by organizace pyra byla usměrněna tak, aby to stálo klub co nejméně.
              Protože nic není víc než Slavia!!!!
              S úctou
              Sokrates55

            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

              SirCohen     před 4 lety 17.07.2020 19:34 |  
              3 8

              Tady odpovím lišácky: můžete, nikdo vám nejspíš bránit nebude. Ale prý je to vcelku náročné finančně i na lidskou sílu, kolik vás na to je?:)

            • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

              Ragnarok     před 4 lety 20.07.2020 10:27 |  
              0 4

              Není to možné. 1. Potom bychom nebyli úspěšní na Ultras webech a instagramech, kde soupeříme s Turky a bělehradskými kluby. 2 . Slavia má peněz na pokuty dost. 3. Pokud se to normálům a gaučákům nelíbí, mohou zústat doma. 4 . Pokud má klub něco proti, plánujeme protesty a nadávky hráčům a kdo bude v kotli fandit, dostane od našich MMA mlátiček přes držku. 5. Prestiš na ultras a hools scéně je to zásadní. Fotbal nikoho nezajímá. Klidně ať po hřišti skáčou klokani proti muflonům, pokud to bude sledované scénou, tak to rozjedeme.

              • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

                Altona     před 4 lety 20.07.2020 12:32 |  
                0 4

                Stručné, výstižné. Snad bych přidal bod 6. S bengama jsme jedna ruka. A pozdrav: Jeden za všechny, všichni na jednoho....

  9. biometrické údaje...

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 00:58 |  
    7 2

    No, tak v legislativním procesu je i nový zákon, který umožní i fotbalovým klubům sbírat a shromažďovat biometrické údaje. Co to bude znamenat v praxi? Že si klub klidně na svém stadionu bude moci namontovat kamery se softwarem na rozlišení obličeje, rozlišení chůze a podobně. Uděláš pitomost? Máš od soudu zakázaný vstup na sportovní utkání? Kamery si tě najdou... Do roka a do dne, Lomikare...

  10. Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

    brťas74     před 4 lety 18.07.2020 21:42 |  
    2 4

    Smrt spartě,no já v tom nevidím žádný sprostý slovo, ať se na to dívám zepředu nebo zezadu.

    • Re: Pokuta pro Slavii. Zaplatí 150 tisíc za nevhodné pokřiky a pyrotechniku

      kjandourek (admin)     před 4 lety 20.07.2020 13:10 |  
      2 0

      To druhý slovo je sprostý až až...