Aktuality z médií

Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát.

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    pethead (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 13:04 |  
    14 0

    Mnoho lidí už tady, na Twitteru i jinde vyjádřilo přání si permici koupit i navzdory době koronavirové. S tímto postojem naprosto souhlasím a permici bych (nejen jako symbolickou podporu klubu) sobě i dětem koupil i s vědomím, že se nedostanu na všechny domácí zápasy...

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      rak (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 13:56 |  
      9 0

      Ano, myslím, že nás je takových dost. Ceny by tedy měly zůstat na loňské úrovni.

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        první rytíř     před 4 lety 15.07.2020 15:00 |  
        4 0

        Souhlasím, navíc by se ukázalo, kolik by nás z těch 12 tisíc současných majitelů permic nakonec bylo a primárně právě tito by mohli být těmi, kteří se třeba na zápasech budou v případě nezbytnosti střídat. A aby se předešlo nějakým možným soudním třenicím, podepsal by každý to, že si je vědom toho, že v koronavirové době se na něj dostat nemusí a že to respektuje.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          slamacek (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 15:13 |  
          0 4

          to panove jiste ano, ALE jedna vec je koupe permic a druha jak pak resit vstup na zapasy? co kdyz nekdo z tech co si koupi permici, se na zapas nedostane, treba ani jednou za podzim? asi bude nastavany. a to je to co si myslim ted klub nechce uplne resit

          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

            kjandourek (admin)     před 4 lety 15.07.2020 15:25 |  
            6 0

            To bych jako problém neviděl, šlo by to udělat jako na nadstavbu... tzn koupě permice by člověka opravňovala k tomu, aby si na její identifikační údaje vyzvedl na ticketportalu lístek - samozřejmě zdarma.... na první zápas prvních 4.000, tam by to holt byl závod, na druhý v první vlně ti, co nebyli na prvním, po uplynut nějaké doby by se to uvolnilo pro ostatní.... a pokud by se i v téhle situaci prodalo více než osm tisíc permanentek, tak na třetí domácí kolo by v první vlně měli nárok na lístek ti, co nebyli na předchozích dvou a po uplynutí nějaké doby zase všichni ostatní.... O čtvrté domácí kolo by mělo nastavený průběh jako první - prostě by se to takhle točilo..

            Měl bys jistotu, že každý, kdo si koupil permici a chce chodit, by se dostal na stadion minimálně jednou za tři zápasy...

            • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

              slamacek (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 16:23 |  
              0 0

              coz o to, ono by to asi takto slo nejak tocit, ale jde o to jak je to technicky slozite. nakonec kdo vi co bude za mesic. ono se klidne muze stat, ze zase budeme jen sedet u tv a budem radi, ze se vubec hraje.
              Na druhou stranu si dovedu predstavit, ze se vyda permice s tim, ze nikoho neopravnuje k navsteve zapasu, ale jen k predkupnimu pravu na listky. to by asi slo.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      fps     před 4 lety 15.07.2020 14:59 |  
      6 2

      jojo, doufám že změní dosavadní stanovisko že "Slavia nebude prodavat na sezonu 2020/2021 permanentni vstupenky do doby, nez bude povoleno vyuziti alespon poloviny kapacity stadionu", každému kdo koupi permici je snad jasné, že v současné situaci není vůbec nic jistého ohledně návštěv hromadných akcí, že jde i o podporu Slavie nebo o přihlášení se k Slavii

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      pf     před 4 lety 15.07.2020 20:07 |  
      1 3

      Věřím, že takových nás tu je víc, kteří by klub aspoň symbolicky podpořili a rádi bychom si třeba i připlatili s vědomím, že se na zápasy vůbec nemusíme dostat. Na druhou stranu mi stačilo pročítat ty příspěvky na sociálních sítích ohledně distribuce lístků na zápasy nadstavby a bohužel si myslím, že ty výčitky a nářky by se opět opakovaly. Každý v přesvědčení, že právě on má na vstupenku právo a ti druzí jsou jen fanoušci úspěchu. Skutečně mi to pilo krev a úplně chápu, že vedení tomu nechce znovu čelit...

  2. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Ragnarok     před 4 lety 15.07.2020 14:23 |  
    3 12

    Já bych zásadně zdražil dětské permanentky. Slevu maximálně 20%. Je to neskutečně zneužívaná věc. Častokrát jsem svědkem toho, že se na ni domáhá vstupu dospělý a většinou ho pustí. Dále je lidé používají jako blokaci místa pro evropské poháry. Jsou moc levné, často nezaplněná místa a blokují tím Slavii velký příjem. Myslím, že i za slevu 20% by byly super. Bylo by to win win pro všechny, protože těch pár korun navíc má každý, kdo chce chodit na špičkový fotbal.
    Zároveň bych permanentky výrazně zdražil, není možné, aby s takovým kádrem afotbalem stály tak málo. Adekvátní by mi přišlo 150 na zápas za bránu a 250 na podélné tribuny, tj. cca. 2700 za brány a 4500 na podélné. Slavii by to pomohlo, fanoušci by to rádi dali. Slevi maximálně důchodcům, ale vymáhat u vchodu nepřenositelnost.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      Sedrousek     před 4 lety 15.07.2020 14:41 |  
      6 2

      Jako ze by Slavia vydelavala na detech? Tahle myslenka snad ani neni hodna Slavie! Povazuji to za nepovedeny vtip a nehodlam se v tom vice stourat a rozebirat to.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      wimpy     před 4 lety 15.07.2020 14:54 |  
      0 0

      Není právě teď ta sleva 20 %? Tedy počítám-li to k ceně kategorie C, nevím, jestli to dítě za tu cenu dostane i na Východ nebo Západ.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      slamacek (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 15:06 |  
      0 5

      ja bych detske zrusil uplne, stejne tak vsechny slevy. max. by dal slevu za nepretrzite drzeni permice po dobu 5 let a to 5 % a 1% za clenstvi v OP...

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Jachym     před 4 lety 15.07.2020 15:21 |  
        3 0

        Tak už to klidně doveďme až do extrému a permanentkáře potrestejme takovou cenou, v níž by jeden zápas po přepočtu vyšel třeba dvojnásobně dráž než samostatně prodávané vstupné pro ostatní diváky...:-)) Co si mají permanentkáři co vyskakovat!

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Lunaris     před 4 lety 15.07.2020 15:53 |  
          0 1

          To je nápad, většina stejně ráda zaplatí. ;)

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          slamacek (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 16:15 |  
          0 0

          to je fakt, stejne to jsou predevsim oni, kteri mohou za to ze se stale plati pokutu, tedy v tom bude i predplatne na pokuty :)

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      Jachym     před 4 lety 15.07.2020 15:12 |  
      9 0

      Promiň, ale (skoro) všechno špatně. Ne každý je jako Colin (a možná tedy i ty:-), který pro 200 000 podle vlastních slov nevstane ani z postele. Už teď máme permanentky nejdražší v lize, což by samo o sobě nevadilo, neboť také hrajeme nejlepší fotbal. Ale velmi nerad vzpomínám v této souvislosti na fráze o "produktu" jistého pana Doležala. Cca poloviční cena za dětské vstupné je naprosto v pořádku. Samozřejmě "úletem" byla někdejší cena permice 1 Kč, která ale nevydržela déle než jednu sezónu. Souhlasím jen s tím, že na dětskou permici nesmí chodit dospělý. Já jsem si třeba vždy poctivě dokoupil dospělý lístek. Přenositelnost je v pořádku a koupě permanentek kvůli blokaci míst je nyní dost omezená. Systém, kdy si můžeš odhlašovat účast a uvolňovat místa, je podle mě správnou cestou. A navíc, výrazně zdražit permanentky poté, co fanoušci přišli o řadu zápasů na jaře, by bylo docela troufalé, jemně řečeno...

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Ragnarok     před 4 lety 15.07.2020 15:46 |  
        2 7

        Ano, Slavia má vydělávat na všech divácích. I na dětech. Sleva 20% je pořád super. Permice na hlavní za cca. 800 je směšné a blokuje to místo pro plně platící lidi.
        Adekvátně bych zdražil i lístky.
        Když je něčeho nedostatek a je to prestižní, nedává smysl se podbízet cenou. Proto je nesmysl rozdávat dětské permanentky za pár set korun. Lidé si jich potom neváží.
        Takto nízká cena dětské permice by byla odpovídající jen v případě, že by bylo neomezeně míst. A to není.
        Stejné je to i cenami permic. Jsou příliš levné. Za branky až neskutečně. Že jsou nejdražší v lize je pravda, ale on je jaksi nejdražší i kádr, trenéři atd. a to daleko vícekrát než cena permanentky. Snaha chodit na fotbal německé úrovně celý rok za cenu dvou až čtyř vstupenek v Německu je nesmysl.
        Byl bych rád, kdyby Slavie vydělávala na ticketingu daleko více peněz. Daleko. A zaplatit to musíme my fanoušci a já to milerád udělám.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Lunaris     před 4 lety 15.07.2020 15:57 |  
          0 0

          Na můj vkus to píšeš moc agresivně, což je ale tvůj styl vyjadřování. Tady bych to ale automaticky neodsuzoval. I já bych byl rád, kdyby Slavia vydělávala víc peněz na vstupném. Otázka je, jak to pojmout a jak to vysvětlit fanouškům. Fakt je, že zrovna teď, když je omezená kapacita, klub na vstupném tratí nehorázně.

          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

            Jachym     před 4 lety 15.07.2020 16:14 |  
            3 0

            Na druhé straně měl klub díky 12 tisícům permanentkářů z velké části "své jisté" od začátku sezóny. A ti zmařenou účastí také vlastně tratí nehorázně. A nevím, zda je v našem prostředí o moc větší prostor vydělávat víc na ticketingu a merchandisingu, řečeno hezky počesku:-) I tak si vedeme podle mě ve srovnání s konkurencí nadmíru dobře. Není ale reálné, aby tyto složky tvořily v příjmech klubu takový podíl, jako je to u špičkových klubů ve špičkových ligách.

            • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

              Ragnarok     před 4 lety 15.07.2020 16:27 |  
              2 6

              Já bych řekl, že je. Permanentky by se vyprodaly i za 5 000/kus. Ruku na srdce, stejně by ji všichni koupili. A klub by měl své jisté - jenom by to jisté bylo za více peněz.
              Dětská permentka se mi zkrátka nelíbí, protože je moc levná a zaplácne místa, která jsou pak na stadionu nevyužitá - zejména v zimě a u večerních mačů.
              Dětskou permici za stávajících podmínek bych umožnil jen do rodinného sektoru a ten bych třeba zlevnil. Nedává smysl pouštět dětskou na ta nejatraktivnější místa na stadionu. Nikdo z velkých klubů to nedělá.

            • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

              Lunaris     před 4 lety 15.07.2020 17:56 |  
              5 0

              Jestli na tom tratí fanoušci, bych úplně neřešil, protože stejně chtějí platit i teď, když nemají účast na zápasech jistou. Ono se to třeba nezdá, ale na vstupném Slavia dokáže vydělat desítky možná až stovky miliónů, když se připočte vstupné z pohárů. Četl jsem, jak teď klokan v souvislosti s projektem rozšíření jejich stadionu fňukal, že by potřeboval větší stadion, aby byl vyšší příjem ze vstupného, a jak závidí S, že mají velké stadiony. Ona ta položka opravdu není bezvýznamná. Letos byl průměr na domácí návštěvy přes 16000, jak se zavedla ta možnost odhlášení permice na jednotlivé zápasy. Fakticky to znamená, že některá místa se zaplatí i dvakrát, jednou jakoby přes permici a pak klasicky vstupenkou, pokud to chápu dobře.

              • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                Jachym     před 4 lety 15.07.2020 21:15 |  
                0 3

                Myslíš to asi dobře, ale vyznívá to (alespoň z mého pohledu) jako pobídka pro klub, aby fanoušky "oškubal" co nejvíc to jde, protože ti stejně přijmou jakoukoli cenu, a to i když nedostanou třeba žádnou garanci, že se dostanou na stadion. Myslím ale, že takto vedení v čele s Jardou Tvrdíkem naštěstí nepřemýšlí.

                • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                  padre     před 4 lety 15.07.2020 21:45 |  
                  5 0

                  Podívej se na to z pohledu klubu, který musí naplnit - v českých podmínkách ohromný - rozpočet. Výnos z permanentek dělá - za předpokladu rozpočtu 1 mld - nějaké malé jednotky procent tohoto rozpočtu. Merchandising chabý. Tak kde chceš ty prachy vzít? Kdo jiný by měl klub krmit než diváci - na místě i v TV (ano, i cena vysílacích práv je směšná). Nelze to napořád stavět na dotacích od majitele a nejistém příjmu z prodeje hráčů a doufat, že ten schodek klub každoročně zalepí z účasti v LM. To se podařilo letos, ale po dvanácti letech od poslední (první) účasti a ani do budoucna nejde zajistit pravidelnou účast. Jde o finanční stabilitu klubu.

                  • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                    wimpy     před 4 lety 15.07.2020 21:54 |  
                    1 0

                    Naplnit miliardový rozpočet z diváků činí hypoteticky při dvacetitisícovém stadionu 50 000,- ročně na člověka. Takže i kdybys řekl, že z diváků na stadionech naplníš třetinu, stále je to cca 17 000,- za rok při neustále plném domě. To je zatím asi trochu sci-fi.

                    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                      padre     před 4 lety 15.07.2020 22:05 |  
                      2 2

                      To je přesně ten nutný pohled - nechat emoce stranou ("chtějí nás oškubat") a začít počítat. Vem si, že nejlevnější permice stojí - kolik přesně? Tuším okolo 2 tis. Na celou sezonu, 20 zápasů + národní pohár. To je opravdu velice nízká suma, asi 5% průměrné měsíční mzdy v Praze. Nebo jinak - 1 zápas za 100 Kč, asi 4 eura.


                      Komentář byl uživatelem upraven (15.07.2020 22:08) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                        wimpy     před 4 lety 15.07.2020 23:06 |  
                        3 0

                        Souhlasím, ale vidím problém trochu jinde. Permanentka musí být finančně výhodná proti pořizování jednotlivých vstupenek. Pokud chceš zdražit permice, musíš zdražit i vstupenky. A než to (nějak výrazněji) uděláš, potřebuješ vědět, že na tribuny bude pořád chodit skoro full house. Pokud máme dejme tomu pět tisíc lidí schopných a ochotných sáhnout hlouběji do kapsy, pořád je to málo. Myslím, že naše vedení raději vidí plné tribuny (a z nich plynoucí finanční zisky od sponzorů atd), než poloprázdné tribuny a na nich finanční elitu.
                        Ale je pravda, že stále je ještě poměrně značnej prostor pro zdražování permic, než se přiblížej k ceně vstupů po jednotlivých lístcích. Tyhle nůžky se celkem rozevřely.

                    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                      Dennis     před 4 lety 15.07.2020 23:23 |  
                      2 0

                      Zásadní nedostatek v tomhle vzorci je kapacita stadionu. S kapacitou 20 000 žádné velké zázraky na příjmu ze vstupného udělat nejdou. Vždycky to pro nás bude jen dílčí příjem do rozpočtu. Museli bychom mít stadion minimálně pro 40 000 lidí a pravidelně tento počet návštěvníků. Průměrná cena lístku 500 Kč a dělá to 20 milionů. Na jeden zápas. Těch zápasů je v sezoně cca 18, to je 360 milionů.

                      Samozřejmě permanentka by nesměla být moc pod tou cenou za zápas, jejím účelem by v tomhle "sci-fi scénáři" byla nikoli sleva a úspora, ale jistota místa, jistota, že se na ty zápasy dostaneš. Takže 18 *500 = 9000, tolik zhruba by musela stát průměrná permanentka. Já si ji loni koupil za 6500 Kč, dal bych i 9000 Kč, ale všichni asi ne...

                      K tomu evropské poháry, kde průměrná cena lístku bude vyšší, okolo 1500 Kč. To dělá cca 60 milionů na zápas. Těch zápasů můžeme teoreticky odehrát např. pět, předkolo, tři ve skupině a jeden na jaře. To je 300 milionů.

                      Ve výsledku v součtu 660 milionů ze vstupného. Nějaké čestné lístky rozdáš zdarma, ale zase místa ve VIP jsou dražší a to nemluvím o cenách skyboxů. 660 milionů už rozhodně není zanedbatelná částka, ale aktuálně k tomu chybí hrozně moc věcí. Stadion pro 40 000 lidí, návštěvy 40 000 lidí a vyšší ceny lístků. Stadion se postavit dá, je jich takových v Evropě mraky, Slávistů je určitě víc než 40 000, ale jak je všechny dostat na stadion a ještě za průměrnou cenu 500 na zápas, to je ta potíž. :-)

                      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                        wimpy     před 4 lety 15.07.2020 23:27 |  
                        1 0

                        Ještě těch čtyřicet tisíc nadšených slávistů, chodících pravidelně na každej zápas...

                        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                          Dennis     před 4 lety 16.07.2020 09:33 |  
                          1 0

                          Hele ale na druhou stranu podívej se na průměrnou návštěvnost třeba Porta nebo Benficy, Celticu nebo Rangers, Ajaxu nebo Feyenoordu. Nebo třeba i řeckého Olympiakosu. Jasně, jsou to velké kluby, ale to my jsme taky. Nejsou to zrovna top ligy (skotská liga, řecká liga) a ta města nejsou větší nebo "významnější" než Praha. Tady ještě máme hodně co dohánět. Slavia má fanoušků dost, v Praze i po celé republice, s tzv. fanoušky úspěchu získává mnoho dalších každým současným úspěšným rokem, jde o to dostat je na stadion. Až bude každý zápas beznadějně vyprodáno, pak bude čas řešit kapacitu stadionu.


                          Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 09:37) . Zobrazit původní komentář

                          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                            Lunaris     před 4 lety 16.07.2020 10:11 |  
                            0 0

                            Tady je jiná fotbalová kultura. Na fotbal se hledí skrz prsty, protože ho vedou lidi jako Berbr. Novináři si rádi kopnou do fanoušků, které vykreslí jako naprostá hovada, která na stadionech vraždí děti. To návštěvám a popularitě taky nepřidá. Spousta fotbalových fanoušků pak radši slintá u televize a twitteru nad Premier League, než aby se zajímali o české týmy. V Řecku, Skotsku nebo Holandsku je fotbal fenomén, u nás chodí víc lidí na hokej. Nicméně, když to srovnáš s dobou před dvaceti lety, tak návštěvnost fotbalu trvale roste. Třeba se dočkáme doby, že budou zápasy pravidelně vyprodané.

                          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                            wimpy     před 4 lety 16.07.2020 11:04 |  
                            0 0

                            Chodil jsi už na Strahov? :-)

                            • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                              Dennis     před 4 lety 16.07.2020 11:23 |  
                              0 0

                              Fandím Slavii 27 let od roku 1993. :-) Pamatuju tak Strahov i dřevěnku.

                              • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                                wimpy     před 4 lety 16.07.2020 11:45 |  
                                1 0

                                Na ten Strahov, když jsme byli věčně druzí, nás nepřišly mnohdy ani dva tisíce. Doba se sice poněkud změnila, ale čtyřicet tisíc na většině zápasů je zatím utopie. Slávie má sice po republice spoustu fanoušků, ale většina z nich se podívá maximálně na sestřih ve zprávách, část aspoň na zápas v tv, pravidelně chodících máme těch patnáct tisíc, ovšem za předpokladu, že hrajeme o titul.

                                • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                                  Dennis     před 4 lety 16.07.2020 15:16 |  
                                  0 0

                                  Ano, máš pravdu. Je to tak. Ale mělo by být naším dlouhodobým cílem dostat tyhle lidi od televize na stadion. Když chodí v Glasgow, Portu nebo v Rotterdamu, můžou chodit i v Praze. Je to o marketingu, propagaci, ale i fotbalové kultuře a prostředí. Tady nás bohužel čeká ještě hodně práce. Btw. pamatuju, jak v Brně přišlo na Slavii přes 40 000 lidí. Když přišli tam, proč ne do Edenu?

                                  • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                                    wimpy     před 4 lety 16.07.2020 15:19 |  
                                    0 0

                                    To je právě ono, přišlo, a kde jsou v Brně teď?
                                    Mimochodem pamatuju zápas v roce 1982 s Bohemkou, kde oficiální zápis byl dvacet a půl, ale na stadioně pro 43 000 diváků nebyl volnej flek. Tehdy bylo zvykem návštěvy poddymenzovávat a vytvářet černé fondy.

                                    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                                      Mike     před 4 lety 16.07.2020 18:11 |  
                                      0 0

                                      Byl jsem tam take. Pro me nezapomenutelny zapas, v pripade vyhry bychom se bodove dotahli na Bohemku na 1.místě. Jenze misto toho sklapla po polocasu Csaplarova past, skoncilo to 2-2 a zbytek ligy jsme propadli az na 6.misto. Je fakt, ze tolik lidi jsem ve starem Edenu nikdy pred tim nevidel a to tam jezdim od r. 1974- https://m.youtube.com/watch?v=J7dcUPCwtp0&t=8s

                                      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                                        wimpy     před 4 lety 16.07.2020 18:32 |  
                                        0 0

                                        A Herda nedal na 3:1 penaltu.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Martin Platil     před 4 lety 16.07.2020 07:27 |  
          1 0

          Až dospěješ a budeš mít vlastní děti, tak se ti změní svět a budeš mluvit jinak. Jenom by mě zajímalo, jak jsi přišel na slevu 20% na dětskou pernamentku. Proč ne 15% nebo 30%.

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        mudrc     před 4 lety 15.07.2020 17:46 |  
        0 0

        Permice stala 1 korunu? Vzpominam si, ze se prodavala karta, do ktere se u vstupu davala razitka, ta stala 99 korun, ale tebou zminenou nepamatuji.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Jachym     před 4 lety 15.07.2020 21:04 |  
          2 0

          Ano, je to už pár let, kdy stála dětská permice jednu korunu. Měl jsem dvě pro své děti a cítil jsem se blbě, když jedno z nich nebo obě nemohly na některé zápasy dorazit. Tehdy ještě nebyla možnost odhlášení. Je sice pravda, že tehdy ještě nebyl o permice takový zájem, ale i tak to byl zbytečný luxus.

          Edit: Ještě v této sezóně byla dětská permice k dospělé permanentce za 1 Kč alespoň v rodinném sektoru. Viz https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Informace-k-permanentnim-vstupenkam-2019-2020-16663


          Komentář byl uživatelem upraven (15.07.2020 21:08) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

            Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 12:19 |  
            0 6

            Taky jsem měl podobné pocity. Ale tohle už není - tedy mimo ten jeden malý sektor. Teď se platí za dítě asi třetina či čtvrtina ? Nevím.

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        ColinSKS     před 4 lety 17.07.2020 07:00 |  
        0 3

        pozor, časy se mění, tak teď už i já jdu dolů ale pod stopade nevstanu. stejně tolik neutratíme a ani nechceme. raději to investuji a spořím dětem.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      mudrc     před 4 lety 15.07.2020 17:43 |  
      2 9

      Rovnez jsem pro zvyseni cen za permanentku, nicmene soucasne chapu, ze ne kazdy si takto jednorazovy vydaj muze dovolit. Slavii jako snad jedine instituci platim vzdy rad. Nerkam, ze je v mych silach byt zajimavou prijmovou polozkou, to urcite ne, ale umim si predstavit platbu kolem 7.000 za rocni permici na osobu.

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        rak (přítel SN)     před 4 lety 15.07.2020 19:19 |  
        0 0

        Osobně by mně nějaké zvýšení nevadilo, ale pokud by se to spustilo teď a s tím rizikem, že člověk část neuvidí, tak by bylo lepší ceny nechat.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Tomastu     před 4 lety 16.07.2020 08:23 |  
          0 0

          Myslím že naopak, je to prostě podpora klubu v těžkých časech. Když si uvědomíš že koukáš na mužstvo které neudělalo ostudu v Evropě, prodalo hráče do premiér ligue, neboli měl si možnost koukat na Suka (top kvalita) máš tu další top hráče tak za mě by měli být ceny 4000 za brány, 6000 východ mimo střed, 7000 východ střed a 7500 hlavní. Slevy na děti jen do k tomu určených sektoru a můžou být klidně dva, tam kde je a v tom samém místě u TS pro budoucí chuligany :D podotýkám mám sektor 115 :) a sedím prakticky na půlící čáře v 14 řadě a to prostě má hodnotu 7000 :D


          Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 08:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      Fačín     před 4 lety 16.07.2020 10:12 |  
      1 3

      Jsem pro zdražení dětských permanentek, je to diskriminace a navíc děti neudělaj žádnou atmosféru a ještě se bojí a nebaví je to.

  3. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Okdar     před 4 lety 15.07.2020 15:36 |  
    5 1

    Nechme cenu permanentek na vedení, ale hlavně ať jdou do prodeje. Všichni víme, že nám to nyní nezaručuje jistotu třeba jediného zápasu. To, že uvidíme za stejnou cenu jeden nebo všechny zápasy, je jen na našem rozhodnutí, chceme-li to podstoupit. Ale jak jsem vyrozuměl z reakcí přispívajících, jde nám hlavně o sounáležitost s naším milovaným klubem.

  4. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Sedrousek     před 4 lety 16.07.2020 03:37 |  
    0 3

    Jaky pak copak prednost by meli dostat za vernost ti co chodily i v dobe temna, kdyz se Slavia potacela ve srackach. A at mi nekdo zkusi tvrdit, ze to neni spravedlivy.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      SirCohen     před 4 lety 16.07.2020 10:09 |  
      2 0

      Myslíš dobu, jak byla Slavia přejmenovaná nebo jak hrála druhou ligu?

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Sedrousek     před 4 lety 16.07.2020 10:59 |  
        0 1

        Tak az tak daleko moje pamet nesaha, ale pamatuji si, kdyz nas tam chodilo pet a pul. V praci se mi smali, ze si kupuju permici na prazdnej stadion.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          SirCohen     před 4 lety 16.07.2020 11:52 |  
          1 0

          Tak vidíš.

  5. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    novimex     před 4 lety 16.07.2020 08:43 |  
    2 7

    Pokud bude omezen počet návštěvníků, tak žádné permanentky nevydávat


    Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 08:43) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Dennis     před 4 lety 16.07.2020 09:31 |  
    2 0

    Se mi původní komentář špatně zařadil... No nic, tak se alespoň vyjádřím k permanentkám. Prodávat. Určitě hned. Jako podporu klubu. S tím, že to bude pochopitelně potřeba právně trochu upravit podmínky prodeje. Tzn. prodával bych jakési předkupní právo na vstupenku na určité zápasy dle toho, jaká bude povolena kapacita. Prostě bez záruky, že se na zápas dostaneš. Říkat tomu můžeme nadále permanentka, ale letos to bude trochu improvizace. Docela by mě i zajímalo, kolik by se takových permanentek prodalo.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.07.2020 09:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      ColinSKS     před 4 lety 17.07.2020 06:57 |  
      1 3

      4 000 určitě

  7. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Fačín     před 4 lety 16.07.2020 10:14 |  
    1 11

    Stejně to je zase jen o penězích, naše vedení umí počítat a je jim jasný, že prodávat lístky jednotlivě je ve finále výrazně výhodnější než prodávat permanentky, obzvláště když máš omezenou kapacitu a tím pádem jistotu, že vyprodáš...

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 12:00 |  
      1 7

      Tomuhle absolutně nevěřím

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      pf     před 4 lety 16.07.2020 12:06 |  
      3 1

      Kdyby tohle byla pravda, tak už by se to během těch let dávno projevilo, ne? Víš, kolikrát už se permanentkářům vyšlo vstříc na úkor zisku z prodaných lístků? Namátkou si upomínám, že loni nakonec nebyla zpoplatněna nadstavba, pamatuji i volné vstupy na předkola evropských pohárů. To jsou všechno utkání, na nichž se mohlo vesele vydělávat a permanentkáři šli nakonec zadarmo. Chtělo by to trochu objektivity...

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 12:13 |  
        2 7

        Přesně tak. Slavia v čele s Tvrdíkem je na fanoušky hodně hodná a na permanetkáře zvlášť. Tvrdík si na dobrých vztazích vysloveně zakládá, což je svělé. Fačínův názor považuji za naprosto zcestný.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          Fačín     před 4 lety 16.07.2020 13:32 |  
          1 3

          Jen tvrdím (a je to jednoduchá matematika), že když vyprodáš jakoukoliv kapacitu za cenu jednotlivých vstupenek, tak prostě vyděláš víc, než když tam budeš mít většinu permanentkářů. Tady nejde o nějakej názor nebo něco takovýho, to je prostě fakt.

          Jestli to je i jedna z motivací vedení, proč zatím nechtějí prodávat vstupenky, nevím. Ale popravdě žádná jiná motivace, proč je neprodávat, mě nenapadá. Vždyť i tady je spousta ohlasů, že by si permici koupili, i kdyby vůbec nevěděli, jestli se na ty zápasy dostanou.

          Uvidíme, myslím, že to brzy bude muset mít nějaký řešení. Jak říkáš, Tvrdík se o Slavii i fanoušky zatím stará skvěle, tak doufám že mu to vydrží a nepřijde nějaká jobovka. Za mě je rozhodnutí permanentky neprodávat právě taková jobovka. Týká se to i mě konkrétně, permice kupuju každoročně a jako největší bonus na ní vidím právě to, že nemusím každej tejden honit někde nějaký lístky na bůhvíjaký místo, ale že prostě přijdu na "svý" místo a vidím fotbal, který jsem si předplatil.

          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

            Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 16:39 |  
            2 7

            Řekl bych, že ve Slávii nikdo takhle neuvažuje, jestli by utržili o pár korun víc tak nebo tak. To Slávii za to nestojí.

            "Ale popravdě žádná jiná motivace, proč je neprodávat, mě nenapadá" .... podle mě jde prostě jen o to, že je situace stále nejasná a tak se rozhodnutí odkládá dál a dál ....nehledal bych za tím snahu vydělat víc peněz.

            Podle mě budou muset dřív nebo později to rozhodnutí udělat a permanentky začít prodávat. Neprodávat je vůbec by bylo to nejhorší řešení, které by naštvalo nejvíc lidí. A to určitě Tvrdík nechce.

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Fačín     před 4 lety 16.07.2020 13:34 |  
        1 4

        Tys mě ale vůbec nepochopil, což je tu bohužel běžný...

        Viz vysvětlení doktorovi.

        • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

          pf     před 4 lety 16.07.2020 14:20 |  
          2 1

          Napsal jsi naprosto jasně, že naše vedení umí počítat a je jim jasný, že prodávat lístky jednotlivě je ve finále výrazně výhodnější než prodávat permanentky. Uvedl jsem několik příkladů, které jasně dokládá, že naše vedení takto neuvažuje a nejedná. Co jsem na tom nepochopil? :)

          • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

            Fačín     před 4 lety 16.07.2020 14:26 |  
            1 3

            Vždyť neříkám, že naše vedení takto uvažuje a udělá to tak. Ale počítat snad umí, ne? Výhodnější to prostě je, to je jen konstatování faktu (samozřejmě především krátkodobě). A vedení to určitě ví. Jak to dopadne, nevím. Chytáš mě za slovo a hledáš tam něco, co tam není.

            • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

              pf     před 4 lety 16.07.2020 14:28 |  
              2 0

              Jen vycházím z toho, co jsi napsal v tom prvním příspěvku. Nemůžu za to, žes to patrně myslel jinak a ještě mi pak vyčítáš, že to bohužel nechápu:)

              • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

                Fačín     před 4 lety 16.07.2020 14:31 |  
                1 4

                Já ti to nevyčítám... To je prostě průser tyhle sociální sítě, každej si z toho vezme svoje, překroutí to apod. a pak se tu hádáme o hovně...

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Fačín     před 4 lety 16.07.2020 14:28 |  
        0 4

        Btw jaká objektivita, netuším, co tím sleduješ?

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      ColinSKS     před 4 lety 17.07.2020 06:56 |  
      1 5

      zajímalo by mne, proč to vedení neudělalo - podle tvé logiky - už loni a předloni a předpředloni

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        Fačín     před 4 lety 17.07.2020 08:21 |  
        1 3

        Takys to nepochopil, takže viz výše odpověď doktorovi.

  8. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    Dr. Fe1     před 4 lety 16.07.2020 12:05 |  
    4 10

    Přidávám se k prvnímu komentáři v diskuzi. Jsme ochoten si koupit permici i za cenu toho, že se na fotbal nedostanu kvůli koroňákovi. Bude to podpora Slávii a pro mě jistota, že alespoň na nějáké zápasy mám místo předplacené. Nechť se tedy prodávají permice i s tímto dodatkem, že si tak trochu kupujeme zajíce v pytli. Já jsem pro a věřím, že řada dalších slávistů na to taky ráda přistoupí.

    Kromě toho si myslím, že ta opatření se budou uvolňovat, protože nemůžeme žít věčně v izolaci. Koroňák slábne co se týče účinků - třeba to co je na Karvinsku většině lidí nezpůsobuje takové potíže jako to co bylo před 2-3 měsíci. Je daleko méně vážných případů.

  9. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    ColinSKS     před 4 lety 17.07.2020 07:04 |  
    1 4

    už jsem to psal, být JT, tak prodej spustím. kdo bude chtít přispět SKS i s rizikem že se nedostane, ten se tak - jako já - rozhodne. Jediné, co je problém, je selekce na zápasy. Dneska to je cca 4 000 lidí. Na druhou stranu víme jak jsme češi vyčůraní, tak těch permic s tímto rizikem se podle mého odhadu víc neprodá. takže jsme doma a mohlo by se to rozjet!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (17.07.2020 07:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      japoko     před 4 lety 17.07.2020 09:55 |  
      0 5

      No hlavně ještě dlouho nebude povolen plný přistup na stadion, takže řešeni JT logické!

      • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

        stefi     před 4 lety 17.07.2020 14:05 |  
        1 3

        Řešení JT je problematické v tom, že když spustí prodej v okamžiku, kdy opatření umožní využít 1/2 kapacity stadionu, prodá se určité množství permanentek - třeba 8.000. Za 14 dní se zhorší epidemiologická situace, vyjdou nová opatření - třeba znovu možnost 4.000 lidí a budeme znovu tam, kde jsme teď.

  10. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    zeleznik2     před 4 lety 17.07.2020 10:47 |  
    1 0

    Cestou v nástavbě bych pokračoval i na podzim. Hold tak se fanoušci prostřídají. Samozřejmě vždycky někdo bude nadávat, že se tam nedostal. Skoro všichni chtěli na Plzeň, sotva však na Jablonec, když ještě zbyly na pokladně lístky a na derby byly zase hned pryč. Koupí permanentky podporujeme klub a pak záleží na každém, zda půjde či nikoliv, to je každého právo. A upřímně ne všichni soupeři v lize jsou koukatelní. Toť vše.

    • Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

      kostelnivlajka     před 4 lety 18.07.2020 17:08 |  
      0 0

      Prodejem permice v našem konkrétním případě a zájmu fandů t.č., klub na vstupném tratí, což je matematika 5 třídy.

  11. Re: Permanentky na fotbal? Nejistota. Kluby vyčkávají, kolik diváků povolí stát

    rak (přítel SN)     před 4 lety 18.07.2020 14:02 |  
    3 0

    Uvidíme.

    JT:
    Dekujeme za obrovsky zajem fanousku o prodej permanentek i pri vedomi vysokeho rizika nemoznosti poskytovat plneni ze strany klubu. Jsme hrdi na nase fanousky. Dekujeme za podporu. Budeme se tim na predstavenstvu zabyvat znovu na zacatku srpna. Spolu jsme silnejsi.