Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 19

Slavia zakončila sezónu bezbrankovým derby se Spartou. Hlavním tématem posledního podcastu Mezi námi fanoušky v sezóně 19/20 však není zmíněné derby, ale diskuze o posilách, možných odchodech a obecně o stavu kádru. Diskutovali quelhar, Jan Vetyška, David Ocetník a Cuba Cubicula.

Debatu jsme začali derby, ale více času než u předvedené hry jsme nakonec strávili diskuzí o podružnějších tématech jako je budoucnost sudího Berky, či klasicky neproměňování šancí. V druhé části jsme v souvislosti se zápasy s Jabloncem a v Liberci probrali hráče, co nepatří do základní sestavy a dostali v těchto utkáních prostor se ukázat, nejvíce času jsme strávili diskuzí nad Júsufem a nad otázkou brankářů, tedy možného odchodu Ondřeje Koláře a jeho možného náhradníka Jakuba Markoviče. Poslední hodinu jsme pak přímo mluvili o změnách v kádru, především o možných příchodech, jak potvrzených, tak těch, o kterých se zatím jen spekuluje. Padlo i téma, proč se Slavia dívá nejčastěji do Liberce. Na závěr jsme pak probrali cíle pro příští sezónu.

Obsah:

00:00 Slavia - Sparta 0:0
28:00 Slavia - Jablonec 4:0, Liberec - Slavia 1:3, mladí hráči, Júsuf, Kolář, Markovič
56:45 Letní změny v kádru, očekávání od další sezóny

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

 

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    Slávista 51     před 4 lety 10.07.2020 09:24 |  
    0 5

    Raději si přát ( dát na modlení ), aby Nám ten realizační tým i vedení vydrželo alespoň 10let v této formě. A i potom byla Slavia vždy mezi špičkou v 1.lize. Samozřejmě měla jméno, výsledky i evropských pohárech.
    Na to, aby byla mezi evropskou špičkou, na to tady peníze zřejmě nikdy nebudou, bohužel.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Ragnarok     před 4 lety 10.07.2020 10:17 |  
      5 5

      Byly by, pokud bychom byli součást R-U a hrála se společná liga. Pak bychom byli schopni generovat daleko větší peníze. V takto velké zemi a s takovouto pozicí fotbalu ve společnosti nikdy.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 00:56 |  
        2 3

        R-U možná byla velká země do rozlohy, ale toť vše. A myslet si, že by zachování toho pseudostátu pomohlo Slavii je dost naivní.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          Markus     před 4 lety 11.07.2020 16:13 |  
          2 1

          Je skoda, ze Rakousko Uhersko nebylo schopne vcas transformovat statni zrizeni na parlamentni a umoznit federalni usporadani i pro nasi zemi. Bylo celkem pochopitelne, ze to rozpadlo, ale take me to mrzi. Jsem v teto veci lehce zaujaty, jelikoz pracuji pro rakouskou firmu, ale jsou nam ve spouste veci strasne blizko a navzajem se v tech rozdilnostech vhodne doplnujeme, bylo by to rozumne vice s nimi spolupracovat i na statni urovni. Totez ale plati i pro Bavorsko, i to je nam mnohem blize nez treba Madarsko ci Polsko, na ktere jsme se posledni roky pro me dost nepochopitelne upnuli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 01:36 |  
        0 2

        Zajímavá myšlenka! Měli bychom ligu o minimálně 22 - 26 účastnících a na nadstavbu by nebyl čas. Také bychom byli mnohem zajímavějším reklamním a marketingovým trhem, otáčely by se tady úplně jiné peníze... Kdoví, jak by taková fotbalová mapa vypadala. Kdoví, jestli bychom nebyli fotbalově někde úplně jinde.
        Asi bychom si ale moc neužili výjezdy. Představa, jak se Slavií cestujeme na otočku na zápas do Solnohradu, Gdaňska, Budapešti, Ljubljaně nebo do Kyjeva... :( Nic moc, co? Asi těžko, to i Opava je z tohohle pohledu za rohem.
        Jen by se onen státní útvar nesměl jmenovat "R-U", ale třeba "Podunají", "Podunajská konfederace", nebo "Spojené státy středoevropské". Tuším, že i Henry Kissinger kdysi (v 70. letech?) zmiňoval v jedné úvaze, že by Evropě jen prospělo, kdyby vznikl jeden státní útvar z (tehdejšího) Československa, Polska a Ukrajiny (90-100 milionů obyvatel) - silný protipól jiným evropským hegemonům. Trochu škoda, že jednání vídeňského dvora a Maďarů tenkrát nedalo Čechům/Slovákům (a dalším) jiné možnosti řešení než ty, které naši předci zvolili. Nj, co by kdyby... Kdyby byli... :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          wimpy     před 4 lety 11.07.2020 16:48 |  
          1 0

          Nejsem si tedy úplně jistej, ale s tím Kyjevem jsi to přeci jen poněkud přehnal, ne?

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 18:30 |  
            0 0

            V rámci R-U jsem Kyjev fakt přehnal. Nj, to už mi myšlenky holt utíkaly k tomu Kissingerovi... :)

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

              wimpy     před 4 lety 11.07.2020 20:37 |  
              1 0

              Já jsem si nebyl jistej, jestli někdy v historii Kyjevskýá Rus nepatřila pod R-U, ale asi ne. Nejvýchodněji tam byla ta Bukovina, nebo nak se tomu říkalo.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    lilien111     před 4 lety 10.07.2020 09:35 |  
    1 0

    Diiiky))

  3. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    Heretic (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 09:43 |  
    6 0

    Tvrdík k přestupům: Tým prosel rozsahlou obnovou a prodeje hracu ze zakladniho kadru jsou v lete v podstate vylouceny. Ted je cil znovu zakladni skupina Ligy mistru. Zdroj: Twitter.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      zeleznik2     před 4 lety 10.07.2020 12:10 |  
      1 0

      Jen doufám, že to tak nakonec bude, nerad bych,vaby se nakonec neopakovalo loňské léto, či zima. I když v současné době, vidím hlavní zájem asi jen o Ondru Koláře.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    mazafakr     před 4 lety 10.07.2020 10:01 |  
    1 3

    K tem rozhodcim - jde taky o to jak se v dnesni dobe hraci k rozhodcim chovaj, ty emoce jsou proste tak moc, vsichni na sebe sproste nadavaj jak prasata, na rozhodciho na hrace na vsechny. Nedivim se ze to dneska nikdo nechce delat. Podivej se treba jakej respekt maj rozhodci v ragby.

    Tim ale nechci uplne shodit vinu z rozhodcich, kdyz to chtej delat tak si proste respekt musej nastolit. Kazdopadne je to i chyba hracu a lavicky ktery na rozhodci rvou pri kazdym odpiskanym prerusenim hry, i kdyz nepravem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Ragnarok     před 4 lety 10.07.2020 10:14 |  
      14 0

      Pokud by rozhodčí striktně dodržovali pravidla od první minuty, respekt by měli. Fauluješ a chytneš míč do ruky? Žlutá. Běžíš 50 metrů protestovat a strkat se. Žlutá. Bez diskuse. Pak máš respekt v 5 minutě. To co předvádí Stetina nebo Krejčí není normální. Nedá se kvůli tomu koukat ani Atlético, nebo El Clasico, kde jsou defakto 40 minut jen strkanice a hádanice s rozhodčím. Ale musí se to striktně dodržovat a hlavně to nastavit napříč ligou. Stejně tak rozehrávka gólmana. Klidně žlutou ve třetí minutě a čau. V Edenu zdržují všichni gólmani od 1. minuty do inkasovaného gólu.
      Proto má rozhodčí respekt v rugby. Máš kecy na přestupek. Ok. Posunujeme hru od 10 metrů. A to si pak sakra rozmyslíš, když si představíš, že těch 10 metrů může znamenat, že u to kopne kopáč, nebo se s mlýnek dostaneš 8 metrů od brankoviště.
      Další věc pro inspiraci pro fotbal z ragby je čistý čas - tj. čas se stopuje na ošetřování a VAR. Absolutně bych to zavedl ve fotbalu. Pak by utkání mohlo končit dohráním poslední akce, nebo míčem autu a nikdo by nedebatoval o prodloužení. V ragby zazní siréna a všichni vědí, že se už dohraje pouze rozehraná akce a jakmile je míc mimo hřiště, zápas končí (přestupek utkání neukončuje, aby bylo jasno, normálně se dál a dál kopou trestné kopy, penalty, u fotbalu bych si dokázal představit roh, tj. ukončoval by to aut nebo gól - v rugby je to aut nebo jakékoli skórování).

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        mazafakr     před 4 lety 10.07.2020 10:27 |  
        0 0

        souhlas

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 01:00 |  
        1 2

        Čistý čas ve fotbale je blbost. Fakt chci vidět, jak si bude rozhodčí stopovat hodinky při každém autu.

        A pokud by se náhodou zavedlo, že po autu běží čas normálně dál, tak to by teprve motivovalo hráče zdržovat.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 01:42 |  
          2 0

          A v basketu nebo v hokeji měří čistý čas rozhodčí?
          Rozhodčí by tam měl být na jiné věci než měření času, technického personálu je kolem každého utkání dost a dost.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 12:41 |  
            0 0

            V první lize ano. Jenže fotbal fotbal není jen první liga. Kdo ti bude měřit čas v pralesním zápase starších žáků?

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

              knl66 (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 19:27 |  
              0 0

              V pralesním zápase starších žáků na to také stačí jeden nezaujatý (neutrální) člověk a obyčejné šachové hodiny.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          Ragnarok     před 4 lety 11.07.2020 11:57 |  
          0 1

          Je vidět, že tomu absolutně nerozumíš. Aut je součást hry, přímák je součást hry. Součást hry ale není ošetřování a VAR. Shrnuto stručně, jasně. I střídání je součást hry. Podívej se alespoň na jedno profesionální utkání v rugby, doporučuji třeba něco z MS, je to v archivu ČT nabo na YT.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            wimpy     před 4 lety 11.07.2020 12:00 |  
            1 1

            Jak by sis představoval čistej čas, kdyby přímák byl součástí hry?

            Přímo slýchám "rozhodčí hru přerušil".


            Komentář byl uživatelem upraven (11.07.2020 12:01) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 12:40 |  
            0 2

            Rugby a fotbal jsou úplně jiné sporty. To nemůžeš srovnávat. A sorry, dokážeš si představit, jak by vypadali auty, kdyby při nich normálně běžel čas? Spousta autů by se rozehrávala skoro minutu.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    jarous (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 10:14 |  
    10 0

    Díky za pěkný a rozsáhlý podcast, k sudímu Berkovi, strašný výkon, nejslabší článek na hřišti. Jinak díky za všechny letošní podcasty a už se těším na ně v příštím fotbalovém roce.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    donford     před 4 lety 10.07.2020 12:57 |  
    6 3

    Pokud budou naši rozhodčí pískat jako Pechanec s Příbramí, Královec se Spartou proti Liberci, či Berka tuto středu a před tím s Ostravou, tak bude vždy pro některého z aktérů převládat pocit křivdy a nespravedlnosti. Nejkřiklavější a do očí bijící nespravedlnosti, jež by odpískal i rozhodčí z přeboru, nechávají být. A proto se mnozí oprávněně ptají - proč asi? Pokud půjdou někteří naši rozhodčí na hřiště s předem oprávněnou nedůvěrou veřejnosti, nemůže se situace zlepšit. Škoda takového Příhody, ale ten sám dobře věděl, proč pískání zanechal. Z tohoto bahna je dle mého jediná cesta, která se ovšem nerealizuje, a to ta, že ve vedení FAČRu (Berbr), ligové fot. asociace (dnes Svoboda) a ve vedení komise rozhodčích (dnes Chovanec, jenž už pomalu neví, která bije) zasednou naši bývalí ligoví hráči hrající v cizině, zcela finančně nezávislí a fandící fotbalové spravedlnosti. Což považuji jen za zbožné přání. Ovšem zcela je chápu, proč by to dělali?

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Akuls     před 4 lety 10.07.2020 16:48 |  
      6 3

      Omlouvám se, skoro vždy s Vámi souhlasím, ale tentokrát jsem Vám dal mínus za toho Příhodu. To, že se nám pod ním dařilo výsledkově v derby, byla jen shoda šťastných okolností, vždycky připískával Spartě, ale vzhledem k našemu výbornému výkonu to nestačilo. Je to stejný sparťanský zaprodanec jako Královec. Vždyť i o Příhodovi se hovořilo, že je po konci kariéry adeptem na nějakou funkci ve sparťanskem managementu, stejně jako kdysi Krula a nyní Královec, který má podle redaktora Procházky nastoupit v ACS po nebožtíkovi Rudolfu Baťovi na pozici mezinárodního sekretáře. To že ho zvou do TikiTaka, kde bez uzarděnim vystupuje jako rozhodcovský Archanděl Gabriel, nás neobalamutí, tak krátkou paměť totiž nemáme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        donford     před 4 lety 10.07.2020 18:41 |  
        2 1

        Akulsi, to jsem vskutku netušil. Mně se Příhoda líbil (moc tenkrát v samokomentovaném zápase s Bolkou, kde vyloučil i Matějovského a hned to okomentoval) a myslel jsem, že skončil jako nesouhlasný právě pro špínu kydanou mezi rozhodčí až odněkud od Berbra. Královec je dle mého hodně kvalitní rozhodčí, když chce a právě proto mi štvou jeho cílevědomé a záměrné kiksy, jež vidí celý fotbalový národ. Viz Malinský a Frýdek. Tam je to zlý, vykalkulovaný záměr. U Berky asi taky, ale ten je navíc i rozhodcovsky negramotný, a proto velmi manipulovatelný. Ten maká zřetelně na příkaz shora. Rozhodně, pokud nebudeme jako veřejnost přesvědčeni o nestrannosti rozhodčích a v tomto sboru vedeném dost hloupým a přitom samolibým Chovancem se o nestrannosti vskutku mluvit nedá, "nebude nikdy ani míru pod olivami", tady spíš na zeleném pažitu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          Akuls     před 4 lety 10.07.2020 19:55 |  
          2 0

          Tak tentokrát ten mínus na svědomí já nemám. Souhlasím, že odsousedíhodné jsou hlavně případy, kdy kvalitní rozhodčí ovlivní zápas, tam je vždy pravděpodobný úmysl. Královec už dávno kvalitním sudím není. Damková ho sice drží na UEFA na listině mezinárodních rozhodčích, ale moc toho v Evropě neodpískal. A těch chyb v naší lize, jen si vzpomeňte třeba na derby 3:3 na Spartě, kde jen díky VARu byl výsledek úplně jiný. Nebo jak úřadoval u VAR v dalším derby v Edenu, Pechancovi zrušil červenou pro Frýdka a žlutou nakonec dostal paradoxně i Hušbauer. Mimochodem o Pechancovi jsem si myslel, že by to mohl být konečně kvalitní sudí, který hru nekouskuje a nepotřebuje si autoritu získávat pomocí žlutých karet atd.
          Bohužel už asi zjistil kudy běží zajíc a začal pískat zápasy hodně divně a to nejen ten náš v Příbrami.
          Berka je jiný případ, ten na to nemá, úplně z něj čiší jak se bojí rozhodovat. Nemá u hráčů žádný respekt ani přirozenou autoritu. Úroveň našich sudí je velmi slabá, už řadu let nebyl žádný z nich nominován ani na MS a ani na ME. Prakticky stejné je zastoupení našich sudí v evropských pohárech. Když pak člověk vidí v Edenu na vlastní oči zahraniční. rozhodčí pískající CH.L. či E.L., tak se ani nemůže dívit (zápasy s Dinamem Kijev byly výjimky z pravidla). Abych pravdu řekl, tak jsem si jich v zápasech prakticky nevšiml a to je pro průběh a kvalitu zápasu vždy to nejleoší.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            donford     před 4 lety 10.07.2020 20:56 |  
            3 1

            Jo, ten zápas s VARem na Letné (3:3), to byl hodně velký průser a myslím, že si onen zápas budeme pamatovat všici až do smrti. Jednak, že VAR tenkrát dost začínal a zadruhé, že jsme prohrávali 3:0. A tehdy jsem si také uvědomil, že čekání na VAR bere okamžitou a spontánní radost z dosaženého gólu. Teď už se vždycky dívám vyčkávavě i při jasné brance, co na to rozhodčí, případně VAR. Ale zase to byla doba, kdy rozhodčí VAR poslouchali :-), dnes je už také pro Královce spíše výsměchem. (Právě ten Malinský versus Frýdek). Viděl jsem v TV nějaké mezinárodní zápasy, jež pískal právě Královec. A přišlo mi, že je kompetentní. Ale co teď vyvádí za oprsklosti, to už je k nepochopení a též k vyvedení právě jeho. Jinak souhlas - rozhodčí při našich zápasech EL a CHL byli vesměs výteční, tedy neznatelní, ale zároveň plní autority, když se jednalo o nějakou zásadu. S Kyjevem to byly notičky zjevně předem dané.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 01:18 |  
            3 3

            K tomu derby. Ano, je pravda, že VAR opravil hned čtyři chyby rozhodčích, ale pojďme si to rozebrat.

            První chyba bylo to, když písknul penaltu po ruce Jugase a až VAR ukázal, že to bylo venku. Ano chyba to byla, ale poznat na hřiště, jestli se pohybující ruka ve vzduchu nachází v nebo vně pokutového území je hodně složité. Jugas ji reálně měl asi deset centimetrů před vápnem. Tohle bylo hodně těžké na posouzení.

            Druhá chyba bylo to, když byl Spartě uznán (a následně odvolán) gól Stancia, při kterém Štětina stojící v offsidu bránil Koláři v zákroku. A tady se přece nejedná o chybu Královce nýbrž asistenta (byť to byla dost výrazná chyba, protože offside to byl jasný).

            Třetí chyba byla když byl chybně uznán (a po konzultaci s videem odvolán) gól Bořila, kterému předcházel offside Škody. Opět, offside přece řeší asistenti a nikoliv Královec jako hlavní.

            A čtvrtá chyba bylo to, když nenařídil penaltu za Štetinův faul na Tecla. (Respektive nařídil až po shlédnutí videa). Tohle bych viděl asi jako jeho největší chybu, jenže i tady se budu Královce zastávat, protože k faulu došlo v obrovské skrumáži hráči a fakt těžko říct, co mohl Královec ze svého postavení vidět.

            Celkově to tady máme tak, že ze čtyř chyb dvě nebyly jeho a další dvě byly hodně složité na posouzení. Já bych tohle derby Královcovi fakt nevyčítal.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        CubaCubicula     před 4 lety 10.07.2020 19:29 |  
        6 1

        Příhoda fandi Bohemce když už... a kdyby mel možnost jít na Spartu a chtěl tak asi nedělá v Lounech ředitele sportovišť ... nebrečme tu furt

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 01:06 |  
        3 0

        Jo Sparťan. Aha, stačí si vzpomenout, jak Sparťané brečeli po Příhodově posledním zápase v lize.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Tadeáš_Janků     před 4 lety 11.07.2020 01:04 |  
      3 0

      To s těmi hráči v cizině je pěkná blbost? Proč by hráč hrající v cizině měl být neutrální? Jseš si schopný představit, že by rozhodčím šéfoval například Ladislav Krejčí (myslím toho z Bologny)?

      A zároveň. Kde je záruka toho, že by hráči měli být automaticky počestní? Chovanec je taky bývalý hráč. A spousta dalších lidí na svazu dříve hráli fotbal (byť někdy jen na nižších úrovních).

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    Scofield     před 4 lety 10.07.2020 14:47 |  
    6 6

    Tak já si tu dám takové shrnutí podcastu z mojí strany. Musel jsem si kvůli tomu tady obnovit účet, protože na twitter by se to nevešlo. Dnes tam byli 4 lidi, se kterýma se v hodně věcech shoduji, přesto jsou tam body, které vidím trochu jinak. Nejvíce se zaměřím a kádr pro příští sezonu.

    O derby se vypisovat nebudu, výkon byl dobrý, neproměnili jsme šance a ztratili 2 body. Berka ve finále nepískal tak zle, že by fauly pouštěl, ale špatně je trestal, což je samozřejmě problém. Souhlasím s Davidem, který dobře zmínil Štetinu jako zora. Hlavně přoběhl do toho souboje úplně zbytečně. Byl to fér souboj mezi Kangou a Nicem a Nico to měl u zadku, už z něj odcházel, když tenhle jouda přiběhl. Krejčí škoda slov.

    Když vezmu z pohledu mladých hráčů, tak jednoznačně souhlasím, že bychom je měli poslat hostovat. Jak kluci říkali, i v případě, že se rozšíří počet náhradníků, tak ty minuty budou dostávat kluci co si třeba nezahrají Evropu atd.
    Teď je otázka, zda je cílem naší rezervy postoupit do 2. ligy a kluky si v týmu nechat a ještě ho třeba posílit o 2-3 hotové zkušené hráče, z čehož můžou potom těžit další generace mladších hráčů, nebo tyhle kluky rozstrkat po lize a hrát je tam.
    Dám tady můj návrh kádru na příští sezonu, kde se už více rozepíšu i o posilách. Vycházím z toho, že v létě prodávat nebudeme a případné odchody se zase budou řešit hlavně v zimě po skupinové fázi EP nebo příští rok po EURO.

    Brankáři:
    Kolář, Kovář/nová dvojka/ Sirotník v béčku – Ondra se vyjádřil, že do EURA zůstane, což je super. Je to nejlepší golman z ligy a pokud bude podávat nadále takové výkony tak věřím, že se nakonec prosadí i do repre a Vaclíka vytlačí (záleží jaký styl tam chce Šilhavý hrát). Markoviče poslat na hostování v rámci 1. ligy, kde dostane minutáž a v nejhorším případě někam do druhé. Ale potřebuje chytat. Pak tedy potřebujeme novou dvojku, pokud Přéma skončí a Sirotníka budeme mít v béčku chytajícího.

    Stopeři:
    Kúdela, Hovorka, Zima, Frydrych, Karafiát??, Tijany
    První tři jsou jasní. Na Hovorku se nebude tlačit a se zápasovou porcí co nás čeká mít 3 stopery je super. Navíc nám to dává možnost hrát 3-5-2 což jsme si zkusili v Liberci. Nehledě na to, že Zima tu po EURU už třeba nemusí být. Frýďa je jistota, patří k lídrům a určitě bych si ho nechal, znovu dokázal, že je skvělý squad player a dokud tuhle roli bere a chce s námi úspěchy, tak si ho nechme. Karafiát je zdarma, dokáže asi zahrát i DM a trenéři ho chtějí. Osobně bych mi to přijde zbytečné, ale proč ne. Tijanyho, pokud je pravda, že můžeme mít za 4M, tak bych koupil a poslal hostovat do první ligy. IMHO na tom nemůžeme prodělat. Pokud se prosadí, vrátí se k nám a jinak ho budeme schopni za podobné peníze zase prodat.

    Pravý obránce:
    Coufal, Holeš, Frydrych
    Nevím proč to v podcastu zaznělo tak málo, nebo jestli opravdu všichni počítají s Holešem v záloze, ale pro mě je pořád přímá náhrada za Coufala právě on. Možná trochu unpopular opinion, ale začíná mi připadat v té záloze podobně jako Zelí po Interu, jen konzistentnější. Povedl se mu tam zápas v Bolce a pak tam začal hrát. On je dobrej do obrany, ale dopředu nedá přihrávku, a hlavy bohužel taky moc nemá. Na DM pro mě rozhodně není dlouhodobým řešením. Coufal imho odejde po kvalifikaci do LM, pokud se do ní nedostaneme a nebo v zimě. Výhledově mě na tuto pozici v lize zaujali Fukala s Holíkem a věřím, že 1 z nich bude případně k mání i v zimě, aby kryl záda Holešovi.

    Levý obránce:
    Bořil, Zelený, Provod?
    Tady vidím největší problém v zastupitelnosti v celém kádru. Upřímně Zelený potřebuje hrát a ani tak nezahraje každý zápas v takovém standardu, který bychom potřebovali. V lize ale na tu pozici nevidím nikoho, kdo by mohl Béřovi krýt záda. Provod může alternovat v 3-5-2. Kosek by měl jít hostovat, aby hrál.

    DM:
    Takacs, Traore, Hromada?/Mara/Conde, Holeš?
    Pro mě by byl první variantou Takacs, bohužel evidentně hodně bojuje se zraněníma, což je blbý vzhledem ke spolehlivosti jeho použitelnosti. Traore na té pozici může hrát primárně proti týmům co jen brání, je dopředu mnohem platnější než Holeš a dozadu to zvládne taky. Zkrat má tak 1x za 5 zápasů. Hromada je pro mě asi hotovej, ale trenéři to možná vidí jinak. S jeho kolenama to prostě nevidím na kariéru u nás, ač věřím, že kdyby byl zdravej, tak bude skvělej. Možná bych ho zkusil vyměnit s doplatkem do Liberce za Maru, protože ten by tam byl boží. Holeš je pro mě taková znouzectnost na tenhle post, pokud bude potřeba, ale ne primární volbou.

    Střední záloha:
    Ševčík, Oscar, Hušbauer, Traore
    Tady je to jasné. Ševčík je jednička a Oscar v podstatě skoro plnohodnotná náhrada. V některých zápasech si je umím představit i vedle sebe bez klasickýho DM, jako to hráli občas v Liberci. Hušbauera bych osobně prodal, stáhnout na tu pozici se může i Nico a nebo posunout Traore, takže to je pokryté fajn.

    Ofenzivní záložník:
    Nico, Baluta, Hušbauer, Hellebrand, Matoušek
    Zase jasnej post, Nico ukázal že je bezkonkurenční a nemá smysl nic vymýšlet. Já osobně bych chtěl vidět ještě u nás Balutu, ač si myslím a i Hoftych to říkal, že nejspíš odejde. Má podobné kvality jako Stanciu, ale potřebuje přesně to co on – hrát každý zápas a mít důvěru trenéra že i když se mu něco nepovede, tak příště zase nastoupí. Na odemykání obran by byl famózní, ale on není hráč co bude dělat žolíka. Hušbauer detto, ten se nespokojí. Pak nám tedy zbývá Hellebrand, který potřebuje zesílit, ale šikovný je moc a těším se na něj. U Matouška pořád nevím, potenciál na to určitě má, ale v hlavě? Nepřekvapilo by mě ani, kdyby odešel. Alternovat může i Ševčík nebo Oscar.

    Pravé křídlo:
    Masopust, van Buren, Olayinka?, Graiciar?, Malinský?, Matoušek
    Tohle je druhý post, kde opravdu potřebujeme posílit. I v podcastu zaznělo, že Maso to všechno neutáhne sám. Dá se rotovat s Olayinkou nebo Provodem, ale to je málo. Van Buren, ač ho mám fakt rád, tak na současnou Slavii už nemá a myslím, že i pro něj by bylo lepší odejít. Opravdu by se mi tam líbil Malinský, který je druhý Maso, možná i produktivnější. Nemůžeme přivádět jen mladíčky na další zpeněžení, ale i hráče v nejlepší věku, kteří nám vytvoří třeba na 3-4 roky kostru a nebudou mít nutkání hned zase zmizet a tam on mi pasuje. Nevím, co si myslet o Graicirovi, podle mě by to měl být záložní plán, pokud nepřijde Kuchta, levná varianta, která nám dá možnost alternovat, jako třeba Hora na podzim.

    Levé křídlo:
    Olayinka, Provod, Sýkora, Joao
    Tady slabinu nevidím. Olyainka je asi jedničkou, Provod nám dává trochu jiné možnosti ve hře a dost na Olieho tlačí svými výkony (což je dobře). Se Sýkorou nepočítám, ale v případě že zůstane tak je to další možnost a jako jediného mladíka, kterého bych si v kádru nechal, je Joao. Hlavně z důvodu jeho aklimatizace, u něj je důležité, abychom ho měli pod kontrolou, učili čj a aj a on ty minuty může sbírat i v áčku po troškách.

    Útok:
    Tecl, Musa, Yusuf, van Buren, Kuchta?, Graiciar?, Matoušek
    Tecl stále jednička, Kuchta je jeho mladší verze fotbalově, lidsky hajzlík. Každopádně věřím, že pokud ho Hoftych dal do latě a bude se soustředit na fotbal, tak může být opravdu dobrý a reálně toho Standu nahradit herně i gólama. Navíc je to odchovanec od kvóty pro EP. Musa je jasný, bude pod Trpišem v přípravě a více zapadne do našeho stylu. S Burenem nepočítám, Yusuf by měl jít hostovat nebo být 4.volba a volba do 3-5-2, které mu opravdu sedí. Hlavičky a krytí míče má skvělé a na hrotu s někým dalším je dobrej. Graiciar, opět, za mě zbytečné, jeho příchod pochopím pouze v případě, že nepřijde Kuchta.

    Kádr do přípravy:
    Kolář, nová dojka, Sirotník, Markovič, Vantruba – Coufal, Holeš, Frydrych, Hovorka, Kúdela, Zima, Karafiát, Tijany, Bořil, Zelený/novej LO – Takacs, Traore, Hromada – Ševčík, Oscar – Maso, Malina, Gaiciar? – Nico, Helly, Matoušek – Olayinka, Provod, Sýkora?, Joao – Tecl, Musa, Yusuf, Kuchta

    Odchody: Kovář, Vantruba (podle přípravy), Zelený(podle přípravy), Baluta, Hromada(podle přípravy), Hušbauer, van Buren, Sýkora (podle přípravy)

    Hostování: Markovič, Kosek (LIB?), Červ (PCE, Brno?), Matoušek (podle přípravy), Tijany, Yusuf (podle přípravy)

    Příchody: Kuchta, Malinský, Beran, Pachlopník, Pleštil, Conde/Mara, Karafiát, Grariciar, levý obránce
    Kuchta, Malinský, Karafiát by zůstali, kdyby náhodou přišel Mara/Conde, tak taky.
    Z trojice Beran, Pachlopník, Pleštil by bylo skvělé získat 1-2 a nechat hostovat kde jsou (u Berana si ho nechat a obratem poslat hostovat Hellebranda). To bych považoval za skvělý přestupák.

    Že nakupujeme z Liberce a Jablonce je mi úplně fuk, naopak je to správná cesta. Chtěl bych to co popisoval Vety, ale to je otázka tak 5 lety až budou z akademie chodit borci jako Červ, Kosek, Langhammer, Alijagic atd každý rok. A hlavně je potřeba tu akademii postavit. Do té doby je logické, že jako jednička budeme nakupovat u těch, co jsou těsně pod TOP3 a tam je Liberec i Jablonec dlouhodobě. Navíc u těchto přestupů dává smysl i cena. Kuchta skoro zdarma, Karafiát uplně zdarma, Malinský prý do 10M (skvělá cena – Karl nevidí další zpeněžení). Baník ambici prodávat k nám asi mít nebude. U dalších týmů z ligy je těch zajímavých hráčů minimum a když se objeví (Provod, Conde, Pachlopník) tak na to evidentně naše vedení reaguje taky. Takže pokud tohle má úspěch, tak klidně at ze severu kluci chodí dál. Jsem rád za slova Davida, že se jezdilo a snad bude i dál jezdit aktivně skautovat zahraničí. Dlouhodobě si myslím, že v tomhle ohledu zbytečně ignorujeme Polsko, který máme za rohem, je tam ohromná základna hráčů, kteří mají podobný jazyk a mentalitu a my z nich nemáme vůbec nic. Nechápu. A to nemluvím jen o SKS, ale i ostatních TOP CZ klubů.

    Úspěchem pro mě bude to co říkal Quelhar. Skupina LM, v případě EL postup do jara. Cokoliv nad to bude krásnej bonus. V případě ligy titul neberu jako samozřejmost, ale věřím, že máme a budeme mít všechny předpoklady pro to ho znovu získat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      CubaCubicula     před 4 lety 10.07.2020 15:03 |  
      4 2

      už jsem ti odepsal na twitteru - souhlas

      mozna skoda, ze jsem se nedotkli vice hostovani vcera, takze za mne

      - Matousek - jeho posledni sance, pokud je moznost tak prodat
      - Sykora - prodat do zahranici
      - Baluta - (bohuzel) prodat do zahranici (ale umim si ho predstavit jako utocnika u nas, ale lavicka)
      - Husbaeur - prodat, hostovat
      - Hromada - určitě příprava a klidně na šestku do základu, jestli to k tomu bude
      - Zelený - příprava, hostovat, nebo lavička
      - Jugas - prodat, uvolnit
      - Vantruba - prodat
      - Van Buren - lavička, hostovat v česku, prodat do česka, chci ho vidět hrát u nás (liberec?)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Navyseals     před 4 lety 10.07.2020 15:07 |  
        7 2

        Hromada mi teda na jaře nepřišel jako adept na základní sestavu ve Slavii.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Scofield     před 4 lety 10.07.2020 15:21 |  
        1 0

        Souhlas se všema současnýma hostovačkama. Na Jugase jsem úplně zapomněl, toho prodat. Taky bych Micka rád viděl v lize, Liberec pro něj ideální tým.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 15:37 |  
        0 0

        S ohledem na počet útočníků (Tecl, Musa, Kuchta, Graiciar), u ostatních očekávám hostování anebo prodej, tak zkoušet tam ještě Balutu, když hrajeme na jednoho hroťáka nedává smysl, ač bych ho na hrotu také rád viděl.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        knl66 (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 17:43 |  
        1 2

        Baluta prodat - to bude asi těžké sehnat kupce, který by nám za něj dal vynaložených 60-70 milionů, aby nula od nuly pošla;
        Hromada do základu????; Tuhle investici bych odepsal.
        MvB? Kluk sympatickej, ale myslím, že na Slavii teď už nemá, vždyť nehrál ani v rodném Holandsku. Kdo by ho v Česku asi koupil? A v případě hostování bychom mu ještě museli dorovnávat plat... Přes všechny sympatie by MvB měl změnit adresu úplně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      WarszawskiMuranow     před 4 lety 10.07.2020 18:04 |  
      4 0

      Díky za rozbor Poláci jsou bohužel docela drazí ač vůbec nechápu proč. Hotový hráči odcházejí do Itálie a Německa. Talentů mají hafo. Obecně vidím problém polského klubového fotbalu ve faktu, že dobrého hráče prodávají okamžitě ven a tahají si do ligy lempli z jižní ameriky (Arka Gdynia na to letos dojela sestupem což uznal i majitel) nebo nadějná jména u Ukrajiny či Běloruska, ti ale na Evropu mnohdy nestačí. Pak se nedivím že jsou tam za hvězdy vyhořeliny typu Pekhart. Finančně silné kluby jako Cracovia, Legia, Lech, Białystok či Śląsk pak vždycky vypadnou v předkolech

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 20:27 |  
      5 0

      Ty jo, to je román... Ale hezké shrnutí. Škoda, že jsi to Scofielde trochu nerozvedl... :-))

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Marcelo10     před 4 lety 14.07.2020 14:58 |  
      2 1

      Mara jako posila a Matousek jako ofenzivni zaloznik..vic cist nepotrebuju? Videls nekdy Maru hrat? Tak neskutecnyho drevaka jssm uz dlouho nevidel :D on nema absolutne techniku, balony se od nej odrazeji..to je nejprecenovanejsi hrac cele ligy. Nema ani na Spartu a to je co rict :D Matouska na postu 10 vubec nekomentuju..

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Scofield     před 4 lety 16.07.2020 11:03 |  
        2 1

        Matoušek jako second striker, druhý útočník, to co hrál v Příbrami. Ne jako klasická 10 aby dával finálky. To by samozřejmě znamenalo hrát trochu jiný styl.
        Pokud je pro tebe Mara dřevák, tak se opravdu není o čem bavit :)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    pytlák     před 4 lety 10.07.2020 16:34 |  
    4 0

    Tak podle mě budou hlavní stopeři Kúdela a Hovorka. Ale zápasů bude mraky, takže Zima si zahraje až až..... A nakonec nás Jindra stejně překvapí :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      mirecek1111     před 4 lety 10.07.2020 18:09 |  
      2 0

      Třeba nás překvapí tím, že budeme hrát na tři :) Hovorka se do toho bude ještě nějakou dobu asi dostávat, takže předpokládám, že to nové sezony vstoupíme ve dvojici Kudela - Zima, a časem se k nim přidá Hovorka, třeba v tom, že se budou točit pohár / liga. Každopádně všichni tři jsou tak výborní, že bude škoda toho, který bude sedět :)

      Spíš mi dost vrtá hlavou, co by se dělo s křídly, pokud bychom se opravdu snažili přeorientovat na styl 3-5-2. Máme čtyři skvělé hráče na kraj - Bořil, Coufal, Olayinka a Masopust, a najednou by bylo místo je pro dva.. Předpokládám, že by to bylo asi zápas od zápasu, a ne styl na stálo. Ale v Liberci to vypadalo slušně no.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Tadeáš_Janků     před 4 lety 10.07.2020 19:51 |  
        0 0

        Hlavně by se úplně změnila úloha křídel. Buď bychom hráli na wing backy, což je ofenzivněší varianta krajního obránce, což by krásně zahrál Coufal, zvládl by to i Masopust, ale viděl bych tam problémy ohledně Bořila a Olayinky. Případně můžeme hrát na klasická křídla, ovšem ta by musela mít mnohem defenzivnější úkoly. A zase Bořil a Olayinka mi na to nepřijdou jako vhodní hráči.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 10.07.2020 20:17 |  
          1 5

          Dá se říct, že Coufal ofenzivního krajního obránce už u nás hraje, jenže absolutně nemá čísla. V uplynulé sezóně odehrál 3 717 minut a má 3 góly a 0 asistencí, tedy skoro co 14 zápas měl přímý podíl na vstřeleném gólu!
          Hodně se tady kritizuje například Tecl, že není gólový... jenže čísla Coufala jsou za mě mnohem horší vizitkou než Tecla.

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            mirecek1111     před 4 lety 10.07.2020 20:38 |  
            2 3

            Jo tak to teda nevím, zda je dobrý příklad, protože ty mraky šanci, co Tecl během sezony zmršil byly právě nezrealizované asistence. Je asi všem jasné, že o nejvíc asistencí takto přišel Stanciu, ale nepochybně o něco přišel i Coufal.
            Objektivně se mi nezdá, že by Coufal nějak zásadně málo centroval z křídla, nebo že by mu jeden centr za druhým létal na tribunu... Takže jistě ta naše neefektivita v zakončení stála nějaké asistence i Coufala, které mu teď chybí v číslech. Já s Coufalem letošní sezonu problém nemám, pro mě osobně patří mezi 5-6 nejlepších v sestavě.

            Třeba Bořil má zřejmě lepší čísla do ofenzívy, dal i důležité branky, ale většina zmatků v obraně, která naštěstí nekončila brankou, protože máme Koláře nebo jsou naši protivníci drbani a pokazili to, tak mi přišlo, že tuto sezonu chodila ze strany Bořila.

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

              Alky (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 12:44 |  
              0 0

              Já mám Cufa opravdu rád za jeho styl, ale co se centrů týče, tak třetina jich líta do pryč a zbylé dvě do prvního bránícího hráče. Tohle kdyby odboural, tak máme o dvacet gólů za sezónu víc.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        Alky (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 12:40 |  
        0 0

        By se změnilo rozestavení na 3-4-3 a bylo by to pořešené.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        fps     před 4 lety 12.07.2020 10:29 |  
        0 2

        já tedy doufám že budeme hrát v osvědčeném rozestaveni 1-4-5-1, spíš tedy v rozestavení brankař na liberu, stopeři na stranách, a beci hodně vysoko, hrát se třemi stoperi je naprostá zbytečnost, obzvlášť když máme Koláře, a i Markovič zvládá hrát libera

  9. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 10.07.2020 19:44 |  
    3 1

    Jen taková technická karta k tomu hodnocení Berky. Nejsem si úplně jistý, ale mám pocit, že pokud hráč dostane v posledním zápase sezóny červenou kartu, tak by se mu zákaz startu měl přenést do příští sezóny (platí je pro červenou, u žlutých určitě ne). Například Buffon, když dostal tu červenou za kecy proti Realu, tak v dalším ročníku Ligy mistrů musel vynechat nějaké zápasy ve skupině. Tímhle rozhodně neříkám, že Berka takhle úmyslně pomohl Spartě do příští sezóny, ale jen to dávám jako takovou technickou poznámku.

  10. Re: BBV po 25 letech

    zeleznik2     před 4 lety 10.07.2020 21:02 |  
    1 1

    Ikdyž to přímo nesouvisí s tématem, je zajímavé, co se zpětně člověk nedozví, tehdy krom novin a TV s rozhlasem žádné informace v 90.letech nebyly a teď při reprízách Brankách, bodů a vteřin, se dozvídáme, že k nám měl, kdysi přestoupit Dvirník z Bohemky, který prošel i Letnou nebo Samec z Chebu.

    • Re: BBV po 25 letech

      japoko     před 4 lety 11.07.2020 00:09 |  
      0 6

      No treba o Samcovi se dost mluvilo!

      • Re: BBV po 25 letech

        japoko     před 4 lety 11.07.2020 02:45 |  
        3 12

        Blbinkové minusujou, zdejší klasila!

  11. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    Kupsiiik     před 4 lety 11.07.2020 08:57 |  
    5 0

    Děkuji diskutujícím za jeden z nejlepších podcastů! Těším se na další v nové sezóně! Ještě jednou díky!

  12. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    první rytíř     před 4 lety 11.07.2020 12:18 |  
    6 2

    Asi zde odpověď nenajdu, ale někde by se snad už o tom diskutovat mělo. Všichni se těšíme na další sezonu. Přitom nikdo nevíme nic. Zejména o tom kolik lidí bude zase moci do Edenu chodit na ligu i na poháry. S tím souvisí i termín zahájení prodeje permanentek. Je to určitě problém, ale myslím si, že všichni dosavadní permanentkáři mají zájem si novou permici koupit. Je nás něco kolem 12 tisíc a nebudu sám, kdo si myslí, že na její nákup máme nárok! Vždyť mnozí, stejně jako já, máme SVÉ sedadlo již od otevření nového stadionu! Možná ne tolik, ale jistě se najde nemálo těch, kteří klidně oželí, že na tu minulou se skoro na polovinu sezony na stadion nedostalo a někteří budou třeba očekávat jakousi "kompenzaci" v ceně nových permic. No a k tomu fakt, kdy se zruší onen 4tisícový limit? Zkrátka otázek mnoho a čekání na odpovědi asi bude dlouhé. Co myslíte?

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        první rytíř     před 4 lety 11.07.2020 14:03 |  
        6 2

        To je nesmysl! Většina by si permici koupila i za cenu, že se nějaký čas na stadion nedostane a to ze dvou důvodů. Za prvé, aby podpořila svůj klub a za druhé, aby si zajistila "svoje" místo! No a co bude potom, až dovolí tu polovinu, tedy nějakých deset tisíc? Pořád zůstanou dva tisíce na které se nedostane. Kdo rozhodne o tom, které to dva tisíce budou?

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          rak (přítel SN)     před 4 lety 11.07.2020 23:55 |  
          7 0

          Určitě. Prodával bych permice úplně normálně. Myslím, že nemálo lidí by si ji z těchto důvodů koupilo. I s tím rizikem, že nějaký čas budou moci jen na část zápasů. Možnost koupit si ji za této nejistoty by měli všichni stávající permanentkáři. Část by to asi nevyužila. Pro ty by pak třeba bylo někdy ještě druhé kolo přednostního nákupu. Proč teď čekat.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 12.07.2020 08:19 |  
          5 0

          Naprostý souhlas. Máme celá rodina permice uz od otevreni stadionu a nerad bych o "sva" mista prisel. Klidne si koupim permice zatim bez naroku na jejich vyuziti. Prispeji Slavii a az to pujde, tak na ne zacnu chodit!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      kostelnivlajka     před 4 lety 11.07.2020 12:40 |  
      0 12

      Za zásluhy ti nikdo nic nedá, ikdyž chápu, že si hraješ na svým písečku a na malou domů, takhle to má každej, není to nic k vyčiítání. Já bych to pustil, kdo dřív přijde, ten dřív mele...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

        první rytíř     před 4 lety 11.07.2020 13:58 |  
        11 2

        Ani náhodou! Ten kdo chodil i když hrozil bankrot a potáceli jsme se na chvostu by měl najednou o "své" místo přijít jen proto, že přijde později, než někdo, kdo do Edenu začal chodit až když se dařilo? Co to je za logiku?

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

          kostelnivlajka     před 4 lety 11.07.2020 14:01 |  
          0 13

          Co bylo bylo na to sere pes...

          • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

            první rytíř     před 4 lety 11.07.2020 14:03 |  
            4 2

            Jak u koho a jak na koho :-))

            • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

              kostelnivlajka     před 4 lety 11.07.2020 14:08 |  
              3 8

              Tak pokud máš nějaký privilegium, tak nevím nad čím tady veřejně brečíš...

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      fps     před 4 lety 12.07.2020 10:35 |  
      3 1

      dle mě by měli normálně začít prodávat permice, velké většině slávistů snad nevadí že tím přispěji na Slavii, i když se třeba kuli něčemu nedostanou na zápasy

  13. Nové dresy pro příští sezonu

    Slávista 51     před 4 lety 11.07.2020 21:18 |  
    0 2

    Zatím unikly do médií předběžné návrhy, nějak moc Pumy je tam. Necháme se překvapit konečnou verzí.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    gazza     před 4 lety 12.07.2020 10:33 |  
    3 1

    Nové dresy .Nevím ,ale mě se líbily ty co jsme měli v této sezóně

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

      Slávista 51     před 4 lety 12.07.2020 12:26 |  
      0 2

      Za to logo, by se mohla PUMA trochu víc " vycajchnovat " s tou fazónou.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 19

    gazza     před 4 lety 14.07.2020 05:27 |  
    0 1

    Tak ta ruda uderka ,jede na plny plyn . To ani neni mozne ,jak zavidi .