Chance liga

Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

Stále jste si možná ještě nezvykli na to, v jakém tempu nyní pokračují ligové zápasy, ale je to opět zde. A tentokrát půjde o zápas s velkým Z. Sešívaní budou hostit druhý tým tabulky a, minimálně po bodové stránce, tým s nejlepší formou v lize - Viktorii Plzeň. Pokud by se Slavii podařilo zvítězit, sahala by již několika prsty po mistrovské trofeji. Naopak porážka by celou soutěž ještě pořádně zdramatizovala.

Pokud byste se jakéhokoli plzeňského fanouška či hráče zeptali na jednoduchou otázku, totiž jaký stadion opravdu nemají rádi, přišla by vám unisono rovněž jednoduchá odpověď - Eden. Plzni se na slávistickém stadionu krutě nedaří a nedařilo se jí ani v době, kdy se Slavii o boji o titul mohlo jen platonicky zdát. Poslední výhra se datuje k dubnu 2014, kdy ani síla domácího stánku Slavie nemohla přebít sestavu, ve které nastupovali hráči jako Juhar, Dostál, Smejkal, Nevés či Škoda na stoperu. Od té doby šest zápasů, šest výher sešívaných, některé z nich i značně suverénní.

Plzeň však cítí nyní velkou šanci toto "prokletí" zlomit. Právě ona se totiž na jaře prezentuje takto suverénním dojmem, léčba panem doktorem Gul'ou zdá se zatím funguje na výbornou, když pacient jménem Viktoria zatím vykazuje léčebné výsledky v podobě 21 bodů za sedm utkání se skóre 21:3. A naopak, Slavia, ač rovněž bodově stoprocentní alespoň po restartu ligy, není zdaleka tou Slavií, kterou byla na podzim. Ať již výsledkově, tak i herně.

Proti Slavii hraje i nucená absence fanoušků na stadionu (také vám to v současné chvíli již přijde jako natolik zbytečné opatření?). Není sporu, že v tomto případě by obligátní věta o 12. hráči nebyla jen bohapustou frází - stačí si vzpomenout, jak moc fanoušci vyhecovali červenobílé například v zápase, kdy se Frydrych v závěru trefil po rohu Sýkory, a učinil tak možná rozhodující krok k titulu.

K titulu, ke kterému má nyní Slavia opět blízko. Ale zároveň tak daleko... Viktoriáni již pravděpodobně po podzimu ani nedoufali, ale nyní jim stačí v zásadě maličkost, porazit Slavii a náskok se zmrskne na rozdíl dvou zápasů.

Jak jistě víte, Plzeň se prezentuje jiným stylem fotbalu než Slavia, více přihrávek, více kombinace. Dle trenéra Trpišovského si v jejím prozatím posledním zápase na Baníku vyměnili její hráči takřka 800 přihrávek. Pro srovnání - i slovutná Barcelona jich podle statistik měla proti Slavii "jen" 563. Ve prospěch sešívaných by ale mohl hrát faktor, že pokud je k něčemu současný styl Slavie jako stvořený, jsou to utkání proti silným soupeřům, o čemž jsme se mohli již několikrát přesvědčit (vlastně skoro vždy) v evropských pohárech. Tím spíše, když Slavia přišla o několik kreativních hráčů a v zásadě při absenci Ševčíka zůstává veškeré břímě co se týče rozehrávky a zakládání akcí na Stanciovi. Zápas proti Plzni by tak Slavii mohl sedět mnohem více než tomu bylo v Příbrami.

Je rovněž otázkou, do jaké míry se na Plzni podepíše náročné cestování. Přeci jen, jen před pár dny, tedy ve středu, odehráli zápas až v daleké Ostravě, po kterém museli zase cestovat zpět přes celou republiku. V tomto ohledu los Slavii pomáhá.

Plzeňští hýři sebevědomím, Aleš Čermák se například nechal slyšet, že by bylo ideální, kdyby dokázali dát hned na začátek několik rychlých gólů (ano, ne jen jeden), trenér Gul'a poté chce, aby se na hřišti hrálo podle not jeho týmu. Slávisté jsou v tomto ohledu zdrženlivější, ale znáte to rčení, jak pýcha předchází pád že?

Slávistům bude jistě chybět Olayinka, jistě i Hovorka. Pokud jde o Holeše se Ševčíkem, zde se již pouštíme do roviny spekulací, neboť ač se zdálo, že budou jistě chybět i oni, poslední vyjádření dávají naději, že by alespoň na část zápasu snad i zasáhnout mohli. Plzni budou chybět jen dlouhodobě zranění Ekpai a Alvir.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Zima, Bořil - Masopust, Takács, Stanciu, Traoré, Provod - Tecl

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Lord_Edmund     před 4 lety 06.06.2020 20:03 |  
    7 3

    první jako Slavia :-)
    K zápasu...Strašně mě mrzí, že bude zápas bez fanoušků. Doufám, že těch pár stovek návštěvníků se místo cpaní ve VIPce bude snažit naše kluky podpořit. Zaslouží si to, když jde teď vše proti nám.
    Plzeň má opravdu sportovní formu, nové koště dobře mete, navíc „lize“ jako celku by mohlo vyhovovat ,kdyby Plzeň stáhla náskok a v nadstavbě by bylo ještě o co hrát. Nominace Šádkova mávače na lajnu ukazuje, že to berou v komisi rozhodčích vážně a nechtějí nic ponechat náhodě.
    Škoda, že vedení nepozvalo aspoň pár desítek opravdových fanoušků z TS, aby byla aspoň částečně atmosféra. Např. ti fandové, kteří jeli do Příbrami by si to zasloužili.
    Pro Plzeň hovoří forma, pro nás kvalita kádru a zkušennosti z velkých zápasů. Tipuji výhru 2 : 1 (p) a jednoho našeho vyloučeného.

  2. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    travel (přítel SN)     před 4 lety 06.06.2020 20:19 |  
    0 1

    Takže Holeš a Ševčík stále zraněni?

  3. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    mudrc     před 4 lety 06.06.2020 20:21 |  
    2 5

    Zítra to roztočíme, drahoušku!

  4. RE:

    tobro     před 4 lety 06.06.2020 21:15 |  
    3 1

    Plichta úplně v poho, vítězství super, hlavně se nesmí prohrát!

  5. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Boo_SKS     před 4 lety 06.06.2020 21:52 |  
    13 2

    Me docela prekvapuje, jak temer vsichni "experti" z rad novinaru, treneru i nezaujatych fanousku jednoznacne favorizuji Plzen a pocitaji s tim, ze u nas vyhraje.

    Jasne, vyhrali na jare vsechny zapasy a posledni tri (byt proti jednomu rozlozenemu a dvema odevzdanym souperum) relativne suverenne, ale nikdo z nich je prilis neproveril, zatimco my mame taky 3 vyhry, z toho dve po velmi slusnem vykonu a hlavne hrajeme doma, coz je i bez divaku stale velka vyhoda.

    Moc tomu nerozumim, kor s prihlednutim na vzajemnou bilanci v Edenu, ale budiz jim to prano. Doufam, ze je tahle "duvera" verejnosti dostane jeste pod vetsi tlak, protoze oni opravdu musi za kazdou cenu vyhrat, kdezto my muzeme tezit z toho, ze se nikam nepotrebujeme hnat a muzeme tomu prizpusobit taktiku.

    Doufam, ze se jim ty velkohube reci vymsti a mocna Slavia Praha je opet vrati na zem. Jsem presvedceny, ze ta adorovana trojika Cermak-Bucha-Kalvach nebude ani zdaleka tak dominantni, jak si verejnost mysli. A preju si, aby je Ibra, Laco a Seva nebo Holes uplne vymazali.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Dennis     před 4 lety 06.06.2020 22:22 |  
      11 5

      Hele, už to tady psalo víc lidí, podle mě Plzeň pod žádným tlakem není, naopak si myslím, že pod tlakem jsme my. My máme co ztratit, Plzeň ne, bojuje o titul, který už byl pro ně ztracený, neoficiálně byl veřejně deklarován jako náš. A co se týče našich výsledků doma proti Plzni, tentokrát to bude o dost jiné, protože tam nebudou naši fanoušci, kteří vždycky Plzni nachystají velmi nepříjemnou atmosféru (ne nadarmo Vrba vždy nelibě nesl pokřik zkurvená Plzeň a celkově zřetelně nevraživou atmosféru, která vždy panovala v ochozech). Plzni se u nás proto nikdy nehrálo lehce. To teď bude jiné. Navíc máme objektivně výrazně slabší tým, než v minulých letech, přeci jen těch hráčů odešlo fakt hodně a byli to všichni velké opory týmu (Souček, Deli, Ngadeu, Škoda, Zmrhal, Stoch, Král, Hušbauer), to je celá osa týmu. Teď máme v týmu méně zkušené hráče (např. Provod, Takács), mladé hráče (např. Zima), hráče z formy (např. Masopust), nemáme už tak silnou lavičku jako dřív, máme nepříjemnou marodku (Ševčík, Olayinka, Holeš, Hovorka) a Plzeň naopak má nového trenéra, který tomu dal nový impuls, a jsou prostě momentálně v laufu, daří se jim výsledkově i herně. Přes to všechno věřím v naší sílu, věřím, že zítra neprohrajeme a pro titul si dojdeme, ale zápas to bude hrozně těžký, nečekám tentokrát žádný jednoznačný výsledek a nemůžeme si dovolit žádné chyby.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Boo_SKS     před 4 lety 06.06.2020 22:33 |  
        11 2

        Chápu, ale nesouhlasím. Tohle by podle mě platilo, kdyby slo do zapasu s podobným rozpolozenim jako oni v nadstavbe, kdy říkali, ze to odehraji co nejlip to pujde, uvidí, na co to bude stačit a byli by radi za vyhru a zdramatizovani, ale dneska si na sebe ten tlak vytvorili sami tím, ze zcela nepokryte vyhlasuji, jak k nám jedou vyhrat. My se k tomu stavíme s daleko vetsi pokorou, takze si myslim, ze uz s odlisneho přístupu obou tymu je jasne videt, kdo muze a kdo musi.

        • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

          Pinturichio     před 4 lety 06.06.2020 22:49 |  
          6 0

          Souhlasim, tu jejich hvezdnou trojku v zaloze jeste nikdo poradne neproveril, proto si myslim, ze se dokazeme na ne takticky nachystat a tri body zustanou doma.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        obiwan     před 4 lety 06.06.2020 23:00 |  
        6 6

        Souhlasím, pod tlakem jsme my, ne oni, navíc nám bude chybět ta skvělá atmosféra...

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Ondráš     před 4 lety 06.06.2020 22:58 |  
      5 7

      Mě zase překvapuje, že to někoho překvapuje. Mají prostě formu jako hrom a hrát se bude v podstatě na neutrálním hřišti. Být nezaujatý divák, tak taky věřím spíš Plzni, co je na tom nepochopitelného? A mě to teda nijak nepohoršuje, takhle role nám může naopak sedět. Když nás každej pasuje na jasnýho vítěze, tak je to kolikrát velký trápení.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Dr. Fe1     před 4 lety 07.06.2020 03:10 |  
        2 7

        Celkem máte asi pravdu, až na to neutrální hřiště. Zas tak neutrální to není a nebude. I přes minimum fanoušků na stadionu je to pořád náš domácí Eden,

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      obiwan     před 4 lety 06.06.2020 22:59 |  
      7 10

      Plzeň je bohužel v lepší pohodě, než my...a nesouhlasím, že oni musí. Mají velkou ztrátu a mohou hrát bez nervů, když to nevyjde, o nic nejde...ztratit můžeme my, kteří jsme měli 16 bodů a nehrajeme tak jako jsme hráli na podzim....

  6. Re: Plzeň

    zeleznik2     před 4 lety 06.06.2020 22:22 |  
    3 0

    To sebevědomí z nich úplně čiší. Přestože bilance v Edenu, v posledních letech hovoří jasně pro nás.
    Takže matematicky: výhra skoro jistý titul, remíza přiblížení o další krok k obhajobě a prohra komplikace.
    Se Ševčíkem a Holešem bych byl klidnější. Ale i tak bychom, měli utkání zvládnout. Hlavně by to chtělo srazit jejich pyšný hřebínek. Moc gólů nepadne max. Dva, doufám, že potvrdíme téměř 100% domácí bilanci.

    • Re: Plzeň

      obiwan     před 4 lety 06.06.2020 23:02 |  
      7 4

      Bilance ještě nikdy nikomu nic nevyhrála...

  7. Re: Sralta

    zeleznik2     před 4 lety 06.06.2020 22:27 |  
    1 6

    Tak další pomoc videa v tragickém zápase i výkonu na Bohemce. Docela jsem zvědavý na ohlasy po zápase, my jsme v Příbrami měli x šancí, přesto Rumuni tvrdili, že jsme měli sakra kliku, oni dnes dvě šance za celý zápas. Bohužel už jsou čtvrtí. Prohra na jaře s Klokany o to více mrzí..

    • Re: Sralta

      Mikey     před 4 lety 06.06.2020 22:43 |  
      4 0

      Já bych chtěl, aby byli do 4. místa. Budeme hrát aspoň v Edenu v nadstavbě. Ještě lepší by bylo 3. misto

  8. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    hiker42     před 4 lety 06.06.2020 22:58 |  
    2 4

    Uprostřed obrany bych viděl raději Ondru Kúdelu s Takacsem, pokud je zdravý Holeš (DM), pokud ne, tak Ondru s Michalem Frydrychem a Laco před nimi. Zimu bych nechal sedět.

    Útočit bychom měli co nejvíc po pravé straně, "točvolant" vydrží max. hoďku, Kovařík taky není žádný rychlík.

    Celkově bych vsadil na zkušenost, mlaďochy (kromě Provoda) až na střídání. A řezat Čermáka a Buchu, co se do nich vejde.

    Pane bože, nedopusť, aby podvodníci od Radbuzy zítra vyhráli.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      deny91     před 4 lety 07.06.2020 10:56 |  
      0 5

      S Frydrychem na JDB fakt ne, pořád mám před očima jeho výkon proti typologicky podobnému Lukakovi (porovnávám typologii hráče, ne kvalitu). Frydrych nemá na to být mu rovnocenným soupeřem ve vzduchu a v osobních soubojích, Kudy je menší a spíš konstruktivní stoper, ne takový bijec. Takže buď Laco, nebo Zima, který na to má postavu a kvalitu taky. Pokud udělal zatím nějakou větší chybu, bylo to v rozehrávce, ale ne v soubojích.

      Zkušenost je fajn, ale zrovna Maso je úplně mimo fotbalově, místo něho bych dal klidně od začátku Hellebranda, který je úplně někde jinde v pohybu a práci s míčem. A v zápase s týmem, který chce hrát fotbal a primárně nepřijel prasit, by to mohlo Hellebrandovi dost vyhovovat, bude mít i víc místa. Navíc už v tomto ročníku jednou Plzeň popravil ještě v dresu Slovácka. Měl by dostat důvěru, zasloužil by si ji.
      Provod je pro mě docela rozporuplný, protože nehraje nic moc zajímavého, na druhou stranu tam za něj nikoho nemáme, když nemůže Peter a pokud se nedá dokupy Ševa.
      Pokud se nedají Holeš se Ševou dohromady, viděl bych to takto:

      Kolář - Bořil, Zima, Kúdela, Coufal - Traoré, Takacs - Provod, Stanciu, Hellebrand - Tecl

      Podle dosavadních zkušeností si ale myslím, že stejně dostane přednost Masopust prostě ze setrvačnosti, že u nás hraje už dlouho.

  9. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Ondráš     před 4 lety 06.06.2020 23:00 |  
    2 2

    Každopádně bude zajímavý sledovat souboj nejen dvou nejsilnějších týmů, ale i nejlepších trenérů v lize. Oba progresivní, žádná stará škola, tak jsem zvědavej, kdo koho přechčije.

  10. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 06.06.2020 23:32 |  
    6 0

    Věřím ve vítězství. A je mně úplně jedno, jestli to bude jen 1:0 A je mi úplně jedno, jestli ten gól uhaluzíme po hrozné holomajzně, protože - co si budeme povídat - tyhle zápasy moc hezké nebývají. Ale jestli vyhrajeme rozdílem vyšším a po dechberoucí hře a krásných kombinacích... bude mě to těšit mnohem mnohem víc.
    Jen mě trochu zaráží nominace rozhodčích, ale snad máme takovou sílu, že jsme schopni tohle překonat. Ale mnohem raději budu, když rozhodčí nedají žádný důvod ke spekulacím a budou pískat rovinu.
    A taky si přeju, aby to o2 nepodcenila a celý zápas běžel v pohodě bez sekání. Jen vůči komentátorům nemám očekávání vůbec žádná, tam si žádné iluze nedělám. :)

  11. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Obr     před 4 lety 07.06.2020 01:09 |  
    5 5

    Beru plichtu, ale vyhrajem 5:0

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Dr. Fe1     před 4 lety 07.06.2020 03:08 |  
      1 6

      Tvůj příspěvek potěšil :-) Kéž se by se naplnil.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Obr     před 4 lety 07.06.2020 10:05 |  
        1 0

        Na to vem jed ;-)

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      kostelnivlajka     před 4 lety 07.06.2020 07:09 |  
      3 4

      Já teda plichtu neberu, pět goalů jim rozhodně nedáme, to by se muselo hrát půl dne:-)

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Obr     před 4 lety 07.06.2020 10:04 |  
        3 0

        Dneska se budou trefovat docela netradicni strelci - Standa da dva goly, Nico jeden ze standardky a dva padnou z rohu z hlavy Laca T.

        • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

          kostelnivlajka     před 4 lety 07.06.2020 11:01 |  
          1 1

          Vcera jsem sledoval rohy lib-bol, vše kopáno do vápna, žádný šušnání u praporku.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      bongor     před 4 lety 07.06.2020 07:27 |  
      0 0

      To jsi trochu přehnal,já tipuju 3:0 a to mi bude stačit.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Obr     před 4 lety 07.06.2020 10:02 |  
        2 0

        Rikal jsem to i pred Jabloncem a trefil to, takze nemuzu jinak ;-)

  12. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    gazza     před 4 lety 07.06.2020 03:29 |  
    4 1

    Pěkné dvě hráčky z Plzně míří do Slavie

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      kostelnivlajka     před 4 lety 07.06.2020 07:10 |  
      1 2

      Tak ne abys je přelíznul!

  13. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    FanatikSKS     před 4 lety 07.06.2020 08:31 |  
    7 0

    Tak sem pročetl články na netu ohledně dnešního zápasu a přijde mi, že sme v pozici Sparty, nebo podobného týmu ze středu tabulky. Všichni vynášejí Plzeň do nebes a my to možná nějak ukoulíme. Vypadá to, že jak maj rudy Vacka, tak pradelnici mají Špryňara, který to tam tlačí ve velkém. No nic. Dlouho sem si nepřál nic, jako dnešní výhru, aby se to jejich nadšení trochu otupilo. Trochu mě zklamala bojová nálada zde. Takový to “ jo jako jo věřím, ale ty vole ta plzen ma teď fazonu jak kráva tak že nevim nevim”. Kurňa odhodlání, zatlačíme na ně, až se z toho pos..ou. Jindra nastaví taktiku jako v LM a bude.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      slavistajiri     před 4 lety 07.06.2020 12:03 |  
      1 0

      Špryňar je pardupíčák a proto nemá Slavii moc v lásce. Se dicela divim ze pise o fotbale kdyz je to hokejka

  14. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    FanatikSKS     před 4 lety 07.06.2020 08:32 |  
    3 1

    Nevíte, prosím vás, jestli se nechystá nějaká fanouškovská akce před stadionem??? Něco jsem slyšel. Klidně bych zašel a snažil se povzbuzoval u vchodu, než poslouchat ty sparťany na O2.

  15. fans na staiodnu

    Petr9608     před 4 lety 07.06.2020 08:33 |  
    4 4

    Co myslíte - neměl Tvrdík využít svých nadstandartních vztahů s politiky a více lobvoat za fanoušky na stadionu? Osobně min. nějaký status typu, že je nesmysl, aby mohlo být 500 lidí v uzavřeném divadelním sále bez rozestupů a současně nemohly být jednotky tisíc lidí na venkovním stadionu pro 20 000 bych si od JT představit dokázal.

    Nebo lobuje za našimi zády. Také možné.

    • Re: fans na staiodnu

      kostelnivlajka     před 4 lety 07.06.2020 09:16 |  
      2 2

      Myslím si, že rozhodně ví, že to nelze. Co řeknou specialisti epidemiologové, tedy celý tým těch oněch, je rozhodující.

    • Re: fans na staiodnu

      Citrus (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 10:53 |  
      1 8

      Ano, také bych si představoval, že Tvrdík využije svých politických konexí a bude tlačit na puštění diváků. Pokud jsi ale sledoval jeho vyjádření po celou dobu od začátku nouzového stavu v ČR, tak on byl vždy na straně těch vystrašených. Tudíž se nějaká jeho aktivita v tomto směru bohužel čekat nejspíš nedá.

    • Re: fans na staiodnu

      Boss82     před 4 lety 07.06.2020 13:26 |  
      4 5

      Prosím tě neřeš tady tohle pořád dokola, poslední dobou sem nepíšeš o ničem jiném, už seš s tím otravný. Prostě jsou dána nějaká pravidla, která stanovili epidemiologové a ta pravidla jsou stejná pro všechny. A ta pravidla se postupně rozvolňují, časem se zase plných stadionů jistě dočkáme. Tak v tom furt nerýpej, stejně s tím nic neuděláš. Buď rád, že se vůbec hraje fotbal, a že alespoň pár stovek lidí být na stadionu může. Vždyť ještě před měsícem a půl to vypadalo, že sezóna bude předčasně ukončena a fotbal se bude hrát nejdříve až v září.

      • Re: fans na staiodnu

        Petr9608     před 4 lety 07.06.2020 19:22 |  
        1 4

        Tyhle koblihy musí mít každý představitel moc rád. Až se řekne, že si máš povinně dát kamínek do boty, protože talčící bota bude odrazovat od pobytu mimo domov, tak by sis jí tam taky dal?

        Ta číslovka za jménem asi bude IQ, že? My co ho máme vyšší, tak máme něco jako kritické myšlení, která ná nabádá k polemice, že absolutní čísla jsou o ničem a mnohem více důležitá je hustota lidí na určitém prostoru.

        Vrcholem zhůvěřilosti bylo třeba to, když na prvním zápase po pauze nemohlo být pár fans Dukly na gigantické Julisce a místo toho se dívaly na zápas kdesi na zahrádce, kde koncentrace na plochu by byla jistě větší.

        • Re: fans na staiodnu

          Boss82     před 4 lety 09.06.2020 02:02 |  
          1 3

          Jelikož je o tobě tady na fóru známo, že jsi poněkud jednodušší, tak jsou ty narážky na IQ zrovna od tebe celkem k pousmání. No nic, mám na tebe jen tři věci:

          1) Nemel kraviny o kamínku do bot. Jestli sis nevšiml, tak ve světě probíhá pandemie, která má na svědomí spousty lidských životů. Je snad logické, že se musíme proti dalšímu šíření nějakým způsobem chránit.

          2) Tvoje myšlení je sice možná kritické, ale zároveň značně primitivní. Proměnných, které musí brát epidemiologové v potaz, když nastavují pravidla, jak zabránit dalšímu šíření, je obrovské množství. Ale chápu, že se svým jednoduchým pohledem to nechápeš, a proto tu píšeš podobné bludy. Schválně si zkus odpovědět na tuhle otázku:

          S čím se náš zdravotnický systém dokáže popasovat lépe?

          a) S několika desítkami jedinců, kteří se navzájem nakazí v nějaké hospodě na zahrádce.
          b) S tisícemi nemocných, kteří se nakazí na stadionu při návštěvě fotbalového utkání.

          Zkus se zamyslet a možná pak přijdeš na to, proč existují ta omezení návštěvnosti sportovních akcí. Ostatně úplně stejná omezení platí téměř po celém světě, ve větší části světa se dokonce profesionální sport zatím neprovozuje vůbec. Proč asi? Nechceš mi snad tvrdit, že lékaři po celém světě jsou blbci, zatímco nějakej petr devětšestnulaosm tomu rozumí lépe než oni, že ne?

          3) To, že jsi sem svůj komentář vložil právě v době, kdy Slavia hrála ostře sledovaný zápas s Plzní, který byl klíčový v boji o titul, o tobě vypovídá mnohé. Slavia a fotbal tě ve skutečnosti vůbec nezajímá, co? Šíření tvých přitroublých světonázorů je pro tebe zjevně mnohem větší priorita. Smutné...

  16. neprohrajeme

    Snivec     před 4 lety 07.06.2020 08:57 |  
    5 0

    Tesim se a hrozna skoda, ze nemuzeme byt na stadionu. Zda se, ze Plzen ma nejlepsi formu za posledni dobu, ustalenou sestavu a v zakladu zadne zranene. Na druhou stranu, oni nebyli zatim provereni silnejsim souperem, nemaji za sebou tezke zapasy a porad vyhravat nebudou. Budou rozhodovat malickosti, teba i jaky metr nastavi rozhodci, ale hlavne jak se tymy na soupere pripravi a zda nekdo nekoho v necem prekvapi. Prekvapit slozenim sestavy muzeme pouze my, u Plzne je jasna. Vzhledem k velkemu mnozstvi odchodu a zraneni doufam, ze Holes a Sevcik jsou pripraveni a od nas to jsou pouze kourove signaly. Urcite neprohrajeme, muj tip 2:0.

  17. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Fačín     před 4 lety 07.06.2020 10:03 |  
    9 1

    I když se tu média snaží vyvolat hysterii, že Plzeň určitě zvítězí a my tím ztratíme titul, tak je to samozřejmě úplná blbost. I kdybysme náhodou prohráli, tak pořád povedeme o 5 bodů a všechno budeme mít i tak ve svých rukách. Takže to opravdu není tak, že "my musíme" a "oni můžou". My naopak vůbec nemusíme, jen se z případný porážky nesmíme sesypat. A oni naopak musí, protože jen výhra jim nechá jejich teoretickou šanci, kterou se celý jaro oháněj. Takže hlavně klid, jak říkával Ivan Hlinka, hlavně se z toho neposrat.

    Chce to nebojácnej fotbal, trpělivej, bez zbytečnejch složitostí v rozehrávce a hlavně efektivní! Takže Stando, koukej něco dělat.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Marek3     před 4 lety 07.06.2020 16:30 |  
      0 2

      Asi trochu prehnane s tou histerii. Dnes ve sportu se naklani spise na nasi stranu a vcera treneri malicko na Plzenskou. Mozna stim nesouhlasime ale uplne iracionalni vzhledem k soucasnemu stavu to neni. Dnesni zapas podle mne nema favorita a muze dopadnout jakkoliv. Asi uz trochu napovy nase uvodni sestava. Hlavne bez jakekoliv histerie. :)

  18. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Dobi     před 4 lety 07.06.2020 10:22 |  
    3 7

    Přátelé, pečlivě sleduji různé diskuse, jakož i výšplechty některých takynovinářů.... Je fakt, že doba není normální a je smutné, že šlágr ročníku mezi dvěma nejúspěšnějšími celky sezóny musí odehrát bez diváků, v našem případě dokonce před uzavřeným Edenem, pro nás jinak domácím, což musí mrzet nejen hráče, ale i nás, fanoušky. A ať se na mě nikdo nezlobí, hrát před prázdnými tribunami je tristní nejen pro hráče, ale i pro milovníky fair-postupů - tlak bariér přece jen působí na všemožné sudí jinak a různí Proskeové se pak jistě méně bojí. Ať to bylo včera při SPA-BOH jakkoliv, soudruh Proske a spol. by si reagoval jinak... K tomu nečinnost "prý veřejnoprávní" TV, kdy přenosy věnoval vykulenec Dvořák kamarádovi Kellnerovi na placený kanál (a k tomu "komentátorští odborníci"...). Asi málokomu přirostla LIGOVÁ ÚČAST Příbrami k srdci, ale předevčírem ve městě, které bylo jeden čas známé jako Gottwaldov, nemohou považovat za 100%-ní fér. A mohl bych pokračovat... Ať tedy dnes večer platí NEPŘÁTEL SE NELEKEJTE, NA MNOŽSTVÍ NEHLEĎTE!

  19. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    zdenek_prachar     před 4 lety 07.06.2020 10:27 |  
    15 0

    Mně všechny ty předpovědi, jak kdo je daleko před kým přijdou trochu unáhlené. Jasně, Plzeň vyhrála všechny tři zápasy. Ale to my také. Jasně, Plzeň hraje dobře. Ale měli bychom brát v potaz, že liga probíhá po pauze v hodně specifické situaci a ne z každého zápasu jde dělat závěry. My přebudováváme tým. To je fakt. Plzeň má kádr relativně stabilní. My máme mraky zraněných a k tomu ještě problém s formou Oscara, takže máme trochu problém ve středu zálohy. Ale fakt jsou Bucha, Kalvach a Čermák lepší než Nico, Hellebrand a Ševčík (bohdá bude v pořádku)?
    Já bych s těmi závěry posečkal až po nějakém relevantním časovém úseku a hlavně po zápasech, které budou opravdu nějakým měřítkem.
    Vůbec nechápu, z čeho bychom jako měli být nervozní nebo proč by měla být Plzeň favoritem. Naštěstí pravda leží na hřišti a ne v novinách.
    A ještě si dovolím poznámku ke Spartě. Myslím, že je v našem zájmu, aby teď povyhrávali pár zápasů, aby zůstal trenér Kotal. Protože budou přebudovávat tým a jestli to bude dělat trenér jeho typu, tak se podle mne propast mezi moderností pojetí fotbalu u nás a v Plzni na jedné straně a u nich na druhé bude ještě zvětšovat. Protože trenér, který chce stavět na Dočkalovi a moderní fotbal, to prostě k sobě nepůjde nikdy.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      dalislavista     před 4 lety 07.06.2020 11:39 |  
      5 1

      Je to tak, hrají sice dobře, ale proti úplně odevzdaným soupeřům! A ještě pod ochrannou rukou rozhodčích.
      Všechny , kteří favorizují Plzeň, bych ještě rád upozornil, že jsme po vynucené pauze nedostali ještě ani gól.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Marek3     před 4 lety 07.06.2020 12:08 |  
        2 4

        Pravda, ale stejne tak my jsme nehrali proti poradnym souperum.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Marek3     před 4 lety 07.06.2020 12:06 |  
      2 4

      Rozumny nazor ikdyz Plzen nevyhrala posledni tri ale snad 12 z poslednich trinacti. Jak sem se uz vyjadril, souhlasim s nazorem ze ve slozeni a sehranosti muzstva, v produktivite, forme jednotlivcu a v sebevedomi pusobi daleko pred nama. Rychle se Jim podarilo nahradil Krmencik zatimco my stale hledame idealni sestavu I diky cetnym zraneni. Navzdory tomu to vidim jako otevreny zapas kde doufam rozhodnout nase individualni kvality - Nico, Kolar, Sevcik, Kudela nebo Musa- a perfektni prilezitost poslat Plzen a jeji fanousky ve verejnych mediich zpatky na zem.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      Akuls     před 4 lety 07.06.2020 23:02 |  
      0 1

      No ale ono to není tak dávno, co staromódní Kotal udělal s Brnem 6. flek a naopak průkopník moderního fotbalu Habanec to rychle přivedl k sestupu. On i s tou reprezentačni U-17 hrál slušný fotbal a měl i výsledky, stejně jako s B-týmem ACS.
      Tipnul bych si, že kdyby si Sparta nechala plk. Radu, tak pod jeho vedením hrála modernější fotbal a hlavně měla lepší výsledky, než které potom dosáhl progresivní Štramák, Hapal i Jílek dohromady.
      Já bych ty staré praktiky a trenérské rutinéry nepodceňoval, když se kouknu po vyspělých evropských ligách, tak trenérů 60+ není právě málo, možná že nehrají úplně ten nejmodernější fotbal, ale i s úćelným fotbalem, který vyhovuje hráčskému kádru se dají dělat slušné výsledky.
      Mne by naopak v ACS potěšilo, kdyby Kotala hodně brzy nahradil nějaký mladý progresivní trenér, jako byl třeba Jílek.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        wimpy     před 4 lety 07.06.2020 23:11 |  
        2 0

        Pokud se tam nevyčistěj vztahy a nenastavěj zdravě pravomoci, může je trénovat třeba Mourinho.

  20. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    o5aradecek     před 4 lety 07.06.2020 10:37 |  
    7 0

    Ahoj. Věřím, že to, jak média Plzni přisuzují roli jednoznačného favorita, plus některá sebevědomá vyjádření plzeňských hráčů (např. Čermák, Bucha) či expertů, by mohla být voda na náš mlýn. Těžké zápasy pravidelně zvládáme a Trpiš určitě tým skvěle připraví. Dokázal to už mnohokrát v utkáních evropských pohárů proti klubům, jako např. Barcelona, Inter, Sevilla, Petrohrad, Genk, Kluž či Chelsea, dokáže to i před Plzní. Věřím!

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      kostelnivlajka     před 4 lety 07.06.2020 11:08 |  
      0 2

      Ale včera není dnes. Jak tady psal někdo v tejdnu, je třeba eliminovat jejich křídelniky, kteří centrují přes bránu. Takže toto vidí i trpiš a jistě to nějak zařídí. Horší bude, z čeho a jak dáme goal. Už by to chtělo třeba nějakou tu penaltu, nebo tři....

  21. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Harvey     před 4 lety 07.06.2020 11:04 |  
    10 1

    https://twitter.com/CeskyMistr/status/1269539262552293377
    Vyhrajeme...šance na titul je 99,6 %.
    Remíza...šance na titul je 97,9 %
    Prohrajeme...šance na titul je 92,1 %.
    Plzeň musí vyhrát, jinak má po sezóně. Hlavu vzhůru, dneska jsme silnější pes a Šádkovo třicet jablek na dvojku s tím nic neudělá.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      mudrc     před 4 lety 07.06.2020 11:31 |  
      0 6

      Jestli ma Sadek 30 na dvojku, tak my musime dat 90 na jednicku. Takhle jednoduche to je. Myslim, ze umime zaridit, aby nas nikdo neposkodil.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      patras     před 4 lety 07.06.2020 11:39 |  
      3 8

      Ja se dnesniho zapasu bojim. Plzen je v laufu a i rozhodci budou mit na sve strane. Kdyz dobre, tak plichta.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Snivec     před 4 lety 07.06.2020 11:54 |  
        6 0

        kdo se boji, nesmi do lesa, nejhorsi je se pos.at dopredu nebo si stahnout kalhoty, kdyz je brod daleko. :D

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        kondorr     před 4 lety 07.06.2020 12:56 |  
        5 0

        Jestli má Plzen opravdu rozhodčí po palcem tak dneska se to ukáže protože tohle je jejich zápas o všechno a rozhodčí si klidně riskne nákej ten průser když z toho něco kápne. Dřív tohle sparta řešila že to pískal zahraniční rozhodčí proč asi.

  22. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    ColinSKS     před 4 lety 07.06.2020 13:06 |  
    2 7

    já tedy nevim, ale jsem nějak podezřele klidnej. to mám vždy, když mám předtuchu pozitivní. nervozní jsem v opačném případě. tak v 7pm, teď jdu na pivko.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 14:48 |  
      9 1

      Ty se startuj v 7pm. My ostatní v sedm večer nebo v devatenáct hodin.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        ColinSKS     před 4 lety 07.06.2020 17:48 |  
        0 3

        7pm je stejné jako 19:00. to ti nějak vadí či co?

        • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 18:00 |  
          2 1

          Neříkej, fakt 7pm = 19 hodin?
          Proč sem tahat nějaké anglicismy, nejen sem na SN, ale do našeho jazyka všeobecně?

          • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

            Dobi     před 4 lety 07.06.2020 18:27 |  
            2 0

            Příště sem jistě napíše azbukou v sěm časov věčerom.... Nebo už ne?

  23. Favorit utkání

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 07.06.2020 14:00 |  
    5 0

    O tom, kdo je favorit utkání podle mě vždy nejlépe hovoří kurzy sázkovek. Proč? Jednoduše, jde o peníze. Když novinář udělá blbou analýzu, tak se mu vlastně nic nestane (někdy to může být z jeho strany i záměr), naopak sázkovka na každé špatné analýze prodělává prachy, což ji samozřejmě motivuje, aby dělala analýzu, co nejlépe a vydělala na tom peníze.

    No a jak mluví kurzy o dnešním zápase? 2,2 -3,5 - 3,4, takže podle sázkovek může zápas dopadnout jakkoliv a vítěství kohokoliv nebude překvapení, ale zároveň je Slavia favoritem, byť nijak výrazným.

  24. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    luva     před 4 lety 07.06.2020 14:03 |  
    14 0

    Mě nejvíc štve, že tam nemůžeme být a udělat pradelníkům peklo. Ta atmosféra domácích zápasů dělá hodně...

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 14:46 |  
      13 0

      A "tak trochu" přivítat pana Buchu. Kdoví, jak by takové pískavé přivítání snášel.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        wimpy     před 4 lety 07.06.2020 14:49 |  
        24 1

        Já bych si představoval ohlušující pískot z repráků a člověka, který by zmáčknutím tlačítka ten pískot spustil kdykoli, když by se Bucha dotkl míče.

        • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

          Dobi     před 4 lety 07.06.2020 18:25 |  
          0 0

          Nápad za zasloužených 100 bodov!!!!

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        sTizz (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 16:56 |  
        0 0

        Tomu chudakovi urcite nekdo cestou zamaval ;)

  25. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    Navyseals     před 4 lety 07.06.2020 14:51 |  
    9 0

    Novinář Kvasnica z Deníku Sport se v tipovačce tohoto zápasu nechal slyšet, že trumfem bude uzdravený Ševčík. O Olomouci a jejich hráčích má většinou velmi dobré info. Tak snad.

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      zeleznik2     před 4 lety 07.06.2020 16:22 |  
      0 1

      No, ale my nejsme Olomouc, že?ale byl bych rád, pokud by Ševčík nakonec nastoupil, tak by se naše záloha minimálně s tou plzeňskou vyrovnala.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Obr     před 4 lety 07.06.2020 16:35 |  
        1 0

        Bude to dobrý ;-)

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        Navyseals     před 4 lety 07.06.2020 16:39 |  
        1 0

        On si udržuje kontakty i s bývalými hráči Olomouce. Konkrétně s Ševčíkem se zná velmi dobře.

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        ColinSKS     před 4 lety 07.06.2020 17:47 |  
        1 4

        naše záloha je o dost lepší než prádelny. jedinej kdo tam hraje je kalvach. jinak bída. bucha, ten zběhlík není pro nás soupeř. moc lituji, že dnes tam nemůžeme být.

  26. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    coogee     před 4 lety 07.06.2020 17:47 |  
    1 0

    Tak to tady čtu a řeknu k těm příspěvkům jen jedno: Přestože respektuju formu Viktorky, ale zejména to, že se bude hrát bez nás, beru jen výhru, jakoukoliv, plichta nebo prohra by byly zklamáním! Věřím trenérovi, co se taktiky a motivace týče, ale samozřejmě i hráčům, že tam nechají všechno. Soupeř bude hrát jen to, co mu dovolíme!

    • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 18:02 |  
      1 0

      Můj tip: 2-0. V sedmadvacáté minutě! :)

      • Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

        DF007     před 4 lety 08.06.2020 09:18 |  
        1 0

        Nooo, nebyl jsi daleko. Šance na to byly. Škoda, moc jsem ti to přál :-)

  27. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 07.06.2020 18:00 |  
    6 0

    Buuuchaaa je cu*aaak,nanaanananaananaa

  28. Re: Slavia se může hodně přiblížit k titulu. Čeká ji zápas s Plzní

    pehacko     před 4 lety 07.06.2020 20:19 |  
    2 2

    franek var a jasna redka pro nej!!!