"Od akcionáře dostal klub finanční plán,který počítá s větší finanční podporou,než se původně předpokládalo"...
Kdopak to tady nedávno tvrdil,že čínané do konce roku odejdou?
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Nevím, jak to Tvrdík a další ve vedení dělají, ale je to skvělá zpráva. Dostat tuhle a příští sezonu stabilní zázemí bude velmi důležité a troufám si říci v našem regionu výjimečné.
nikdy. čínské majitele má vícero klubů v evropě a arabské majitele také vícero klubů. některé kluby mají i ruské majitele. některé ruské firmy sponzorují CHL. ta nenávist k číně, rusku mne neskutečně nebaví.
S čínskými majiteli jsme se už nějak smířil. Ale jsem dost citlivý na porušování lidkých práv, nemám rád komunismus. Takže ano, nemám rád Čínu a Putinovské Rusko. Nemám nic proti běžným Číňanům a Rusům. Možná i u ostatních jsou to právě podobné důvody, které jim na Číně a Rusku vadí.
nikdo nemá rád komunismus. toto zkratkovité označení režimu v číně a rusku je však folkrolem medií. realita je taková, že jak v číně, tak rusku panuje tvrdý kapitalizmus. to by ses tam musel parkát podívat a nečíst jen diskuse a mediální propagandu. která toto (komustická čína) má jako nosné téma. zkrátka to není pravda.
Komunizmus je politologická definice, zatímco kapitalizmus ekonomická. Soudruzi v Číně se zajisté poučili z chyb komunistických stran dvacátého století. Ale v tvrdém kapitalizmu by zajisté nepřevzala firmu jako CEFC vládní agentura.
i státem vlastněný/spoluvlastněný subjekt podniká. viz deutsche telekom, nebo orange. jsou to firmy jako jakékoli jiné. s akcionáři, kterým je v některých případech i stát.
Ale v tvrdém kapitalismu si stát nechává pod kontrolou jen strategické firmy, což Cefc při vší úctě nebyl.
Čína celou svoji několikatisíciletou historii měla absolutistické vládce. Více či méně osvícené. Ač se to tady leckomu nelíbí, komunisté jednadvacátého století (na rozdíl od těch z doby kulturní revoluce), patří k těm osvíceným. Političtí vězňové to asi cítí jinak, ale snaha nastolit tam demokracii by vedla ke katastrofě nevídaných rozměrů. Svrhnout tam komunisty by znamenalo jinou totalitní vládu, od které by nikdo nevěděl, co čekat.
tam (v číně) žádní komunisté nejsou. vlaječka neznamená komunismus. je tam vláda jedné strany, která to celé impérium vetší než evropa řídí. političtí vězni jsou diskutabilní otázka, neb antičínská media je glorifikují. Kultura a nastavení obyvatel číny je zcela jiná než v evropě. doporučuji tam parkrát zajet a pobavit se s místními. byl jsem tam asi 5x . jsou to velice loajální lidé, moc přívětiví a milí. nestříká z nich nenávist k západu. snaží se. a respektují to, jak to je v zemi nastaveno a dokonce to propagují (v taxi mají rudé vlaječky zcela spontálně). prostě jiná kultura a hodnotit to z pohledu rozklížené "demokratické" evropy a ještě to srovnávat, je totální blbost
Původní komentář: tam (v číně) žádní komunisté nejsou. vlaječka neznamená komunismus. je tam vláda jedné strany, která to celé impérium vetší než evropa řídí. političtí vězni jsou diskutabilní otázka, neb antičínská media je glorifikují. Kultura a nastavení obyvatel číny je zcela jiná než v evropě. doporučuji tam parkrát zajet a pobavit se s místními. byl jsem tam asi 5x . jsou to velice loajální lidé, moc přívětiví a milí. nestříká z nich nenávist k západu. snaží se. a respektují to, jak to je v zemi nastaveno a dokonce to propagují (v taxi mají rudé vlaječky zcela spontálně). prostě jiná kultura a hodnotit to z pohledu rozklížené "demogratické" evropy a ještě to srovnávat, je totální blbost . Skrýt původní komentář
Souhlasím s tím, že mentalita číňanů je jiná, než evropanů. Je založena na logice taoismu, nikoli na Aristotelově. Společnost pro ně znamená víc, než pro nás a mnohdy jsou ji ochotni nadřadit nad jednotlivce. Souhlasím i s tím, že totalitní strana, která v Číně vládne, se už komunistickou nazývá jen ze setrvačnosti, ty principy jsou spíš císařské, než komunistické tak, jak je chápeme my. Hlavně si tedy myslím, že nám do toho zase až tak moc není.
Presne ten pocit mam take, oni defecto obnovuji cisarstvi na moderni az utopia urovni. Neobhajuju to, mam radeji zapadni demokracii, ale rozhodne nerazim nazor, ze jine systemy nemaji existovat. A rozhodne nejsou tak agresivni (nebo mozna jen tak hloupe) jako ruska propaganda a zaskodnictvi, co hlavne v Evrope predvadi.
Cinane jsou posedli tradicemi a bohuzel do nich naroubovali komunismus jako fasadu nad diktaturou, to tam vydrzi dlouho, prakticky to tam tak meli vzdy, jen se do toho proste ten komunismus zamotal.
Naprosto s tebou souhlasím. Bohužel mám pocit, že mnoho fandů jede stylem: "když já se mám dobře, tak je to vlastně v pohodě." Takže dokud se bude dařit Slavii, budou chválit majitele... Ale co se děje koulem, na to nekoukají...
Docela by mne zajímalo, zda ty palce dolů pocházejí jen od zdejších ortodoxních anti Číňanů typu prof. PhDr. Olgy Lomové a nebo jsou i dílem příznivců JiT a jeho kolektivu? I tradiční, velké a finančně dobře zajištěné kluby si totiž mohou nejen u nás, např. ten na druhém břehu Vltavy, ale i v řadě kvalitních evropských fotbalových soutěží, o podobně úspěšné sezóně, nechat jen zdát.
já ho mám rád. měl koule zrušit povinnou vojnu, našel se ve vztahu k jedné světové velmoci jako je čína, pomohl zachránit klub, pomohl s coronou, vyjadřuje se srozumitelně, i když někdy příliš diplomaticky. to že mu nasazují psí hlavu za čsa jeho oponenti, je jen z neznalosti. on nebyl ten kdo vypracoval studii na nákup letadel, on nebyl ten kdo vypracoval byznyskejs na to, kolik to přinese. on to jen schválil , protože mu to přišlo ok, tak jako dalším v manažmentu. bohužel od té doby je to luftjarda. aspoň si na to zavzpomíná v důchodu. :-D
Vnímám to hodně podobně. Jarda Tvrdík zaslouží obrovský uznání, za to co se Slávií během krátký doby dokázal. Peníze nejsou všechno, ne vždy se je podaří přetavit na úspěchy a fungující klub - a to je především Jardova práce, že se to u nás povedlo.
Jak ani peníze nepomůžou, když se to neumí, o tom by mohl vykládat jistý jiný pražský klub, který dlouhodobě prokazuje bezkonkurenčně nejhorší poměr v relaci investované peníze / sportovní výkon ..... :-) a to snad v celém Vesmíru, nejen u nás.
Prostě Jarda je stále ještě nedoceněný, toho doceníme možná až zpětně v budoucnosti. A je už hodně křečovitý, když mu někdo pořád předhazuje údajné neúspěchy z minulosti .... důležité je, že teď ve Slávii je úspěšný fantasticky.
Původní komentář: Vnímám to hodně podobně. Jarda Tvrdík zaslouží obrovský uznání, za to co se Slávií během krátký doby dokázal. Peníze nejsou všechno, ne vždy se je podaří přetasvit na úspěchy a fungující klub - a to je především Jardova práce, že se to u nás povedlo.
Jak ani peníze nepomůžou , když se to neumí, o tom by mohl vykládat jistý jiný pražský klub, který dlouhodobě prokazuje bezkonkurenčně nejhorší poměr v relaci investované peníze / sportovní výkon ..... :-)
Prostě Jarda je stále ještě nedoceněný, toho doceníme možná až zpětně v budoucnosti. A je už ghodně křečovitý, když mu někdo pořád předhazuje údajné neúspěchy z minulosti .... důležité je, že teď ve Slávii je úspěšný fantasticky.. Skrýt původní komentář
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
mám z toho trochu obavy. zatím jsme nesehráli žádný zápas přípravy. na druhou stranu, může to být výhoda. onehdá jsme se sešli na poker a kluk (tedy kluk - 45) co to nikdy moc nehrál, nebo spíše vůbec, nás všechny vyblafoval. takže tento efekt by mohl zaznít. můj tip je že vyhrajeme 2:0, Tecl a Nico
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
To , co jsem si myslel, že by se mělo udělat při našich domácích zápasech, udělaly Teplice, a to pouštění fandění do reproduktorů na stadionu. Myslím, že máme dost materiálu, aby to kluci sestřihali a dle vývoje zápasu to u nás pouštěli také. Moc důležitá věc. Je to stejně ale křeč, my čekáme na testy, jak jsem pochopil ani netrénujeme, kdyžtak mě opravte, ostatní jsou v treninku, a jdeme do zápasu. Mrzí mě moc, že si to Bucha u nás nevyžere. Možná by kluci při případné přípravě hlasové podpory mohli přidat i "Bucha je ....". Fakt jsem se na to těšil.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
mě u tv se to líbilo, myslím ty ampliony. mě to dodalo trochu lepší pocit ze sledování, protože bez toho to vypadá jako trening. s buchou souhlas, nemyslím zrovna tu nadávku, ale sežrat bychom mu to jistě dali s plnou parádou.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Mně to také přišlo o něco lepší než úplné ticho s výkřiky trenérů, i když je to umělé. Nakonec někde to tak vypadá, že většina lidí je na hlavní a na protější tribuně minimum. Takže v TV to pak vypadá jako, že tam nikdo není, jen jsou trochu slyšet.
Komentáře (34)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Edenjejenjeden před 5 lety 20.05.2020 12:54 |"Od akcionáře dostal klub finanční plán,který počítá s větší finanční podporou,než se původně předpokládalo"...
Kdopak to tady nedávno tvrdil,že čínané do konce roku odejdou?
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Hubacek před 5 lety 20.05.2020 15:20 |To bude asi za ten obchod s rousky
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Markus před 5 lety 20.05.2020 18:33 |Nevím, jak to Tvrdík a další ve vedení dělají, ale je to skvělá zpráva. Dostat tuhle a příští sezonu stabilní zázemí bude velmi důležité a troufám si říci v našem regionu výjimečné.
Totální sezona
Srdcar114 před 5 lety 20.05.2020 13:49 |Když Číňany někteří lidé kritizují,vždycky položím tuto otázku.Myslíte si,že bez čínského majitele bychom prožili Totální sezonu?
Re: Totální sezona
ColinSKS před 5 lety 20.05.2020 14:50 |nikdy. čínské majitele má vícero klubů v evropě a arabské majitele také vícero klubů. některé kluby mají i ruské majitele. některé ruské firmy sponzorují CHL. ta nenávist k číně, rusku mne neskutečně nebaví.
Re: Totální sezona
uru100 před 5 lety 22.05.2020 08:09 |S čínskými majiteli jsme se už nějak smířil. Ale jsem dost citlivý na porušování lidkých práv, nemám rád komunismus. Takže ano, nemám rád Čínu a Putinovské Rusko. Nemám nic proti běžným Číňanům a Rusům. Možná i u ostatních jsou to právě podobné důvody, které jim na Číně a Rusku vadí.
Re: Totální sezona
ColinSKS před 5 lety 22.05.2020 09:28 |nikdo nemá rád komunismus. toto zkratkovité označení režimu v číně a rusku je však folkrolem medií. realita je taková, že jak v číně, tak rusku panuje tvrdý kapitalizmus. to by ses tam musel parkát podívat a nečíst jen diskuse a mediální propagandu. která toto (komustická čína) má jako nosné téma. zkrátka to není pravda.
Re: Totální sezona
wimpy před 5 lety 22.05.2020 10:01 |Komunizmus je politologická definice, zatímco kapitalizmus ekonomická. Soudruzi v Číně se zajisté poučili z chyb komunistických stran dvacátého století. Ale v tvrdém kapitalizmu by zajisté nepřevzala firmu jako CEFC vládní agentura.
Re: Totální sezona
ColinSKS před 5 lety 22.05.2020 10:07 |i státem vlastněný/spoluvlastněný subjekt podniká. viz deutsche telekom, nebo orange. jsou to firmy jako jakékoli jiné. s akcionáři, kterým je v některých případech i stát.
Re: Totální sezona
wimpy před 5 lety 22.05.2020 10:23 |Ale v tvrdém kapitalismu si stát nechává pod kontrolou jen strategické firmy, což Cefc při vší úctě nebyl.
Čína celou svoji několikatisíciletou historii měla absolutistické vládce. Více či méně osvícené. Ač se to tady leckomu nelíbí, komunisté jednadvacátého století (na rozdíl od těch z doby kulturní revoluce), patří k těm osvíceným. Političtí vězňové to asi cítí jinak, ale snaha nastolit tam demokracii by vedla ke katastrofě nevídaných rozměrů. Svrhnout tam komunisty by znamenalo jinou totalitní vládu, od které by nikdo nevěděl, co čekat.
Re: Totální sezona
ColinSKS před 5 lety 22.05.2020 11:29 |tam (v číně) žádní komunisté nejsou. vlaječka neznamená komunismus. je tam vláda jedné strany, která to celé impérium vetší než evropa řídí. političtí vězni jsou diskutabilní otázka, neb antičínská media je glorifikují. Kultura a nastavení obyvatel číny je zcela jiná než v evropě. doporučuji tam parkrát zajet a pobavit se s místními. byl jsem tam asi 5x . jsou to velice loajální lidé, moc přívětiví a milí. nestříká z nich nenávist k západu. snaží se. a respektují to, jak to je v zemi nastaveno a dokonce to propagují (v taxi mají rudé vlaječky zcela spontálně). prostě jiná kultura a hodnotit to z pohledu rozklížené "demokratické" evropy a ještě to srovnávat, je totální blbost
Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2020 11:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tam (v číně) žádní komunisté nejsou. vlaječka neznamená komunismus. je tam vláda jedné strany, která to celé impérium vetší než evropa řídí. političtí vězni jsou diskutabilní otázka, neb antičínská media je glorifikují. Kultura a nastavení obyvatel číny je zcela jiná než v evropě. doporučuji tam parkrát zajet a pobavit se s místními. byl jsem tam asi 5x . jsou to velice loajální lidé, moc přívětiví a milí. nestříká z nich nenávist k západu. snaží se. a respektují to, jak to je v zemi nastaveno a dokonce to propagují (v taxi mají rudé vlaječky zcela spontálně). prostě jiná kultura a hodnotit to z pohledu rozklížené "demogratické" evropy a ještě to srovnávat, je totální blbost .
Skrýt původní komentář
Re: Totální sezona
wimpy před 5 lety 22.05.2020 11:35 |Souhlasím s tím, že mentalita číňanů je jiná, než evropanů. Je založena na logice taoismu, nikoli na Aristotelově. Společnost pro ně znamená víc, než pro nás a mnohdy jsou ji ochotni nadřadit nad jednotlivce. Souhlasím i s tím, že totalitní strana, která v Číně vládne, se už komunistickou nazývá jen ze setrvačnosti, ty principy jsou spíš císařské, než komunistické tak, jak je chápeme my. Hlavně si tedy myslím, že nám do toho zase až tak moc není.
Re: Totální sezona
Markus před 5 lety 23.05.2020 10:22 |Presne ten pocit mam take, oni defecto obnovuji cisarstvi na moderni az utopia urovni. Neobhajuju to, mam radeji zapadni demokracii, ale rozhodne nerazim nazor, ze jine systemy nemaji existovat. A rozhodne nejsou tak agresivni (nebo mozna jen tak hloupe) jako ruska propaganda a zaskodnictvi, co hlavne v Evrope predvadi.
Re: Totální sezona
padre před 5 lety 22.05.2020 11:15 |Státní kapitalismus + vláda jedné strany kontrolující celou společnost.
Re: Totální sezona
Markus před 5 lety 23.05.2020 10:26 |Cinane jsou posedli tradicemi a bohuzel do nich naroubovali komunismus jako fasadu nad diktaturou, to tam vydrzi dlouho, prakticky to tam tak meli vzdy, jen se do toho proste ten komunismus zamotal.
Re: Totální sezona
sadlos (přítel SN) před 5 lety 22.05.2020 22:15 |Naprosto s tebou souhlasím. Bohužel mám pocit, že mnoho fandů jede stylem: "když já se mám dobře, tak je to vlastně v pohodě." Takže dokud se bude dařit Slavii, budou chválit majitele... Ale co se děje koulem, na to nekoukají...
Re: Totální sezona
Akuls před 5 lety 24.05.2020 15:31 |Docela by mne zajímalo, zda ty palce dolů pocházejí jen od zdejších ortodoxních anti Číňanů typu prof. PhDr. Olgy Lomové a nebo jsou i dílem příznivců JiT a jeho kolektivu? I tradiční, velké a finančně dobře zajištěné kluby si totiž mohou nejen u nás, např. ten na druhém břehu Vltavy, ale i v řadě kvalitních evropských fotbalových soutěží, o podobně úspěšné sezóně, nechat jen zdát.
Solid
Cross před 5 lety 20.05.2020 14:48 |Rozumný, zodpovědný, odhodlaný a klidný šéf. Nečekal jsem to. Ale Jarda Tvrdík zraje jako víno.
Re: Solid
ColinSKS před 5 lety 20.05.2020 14:57 |já ho mám rád. měl koule zrušit povinnou vojnu, našel se ve vztahu k jedné světové velmoci jako je čína, pomohl zachránit klub, pomohl s coronou, vyjadřuje se srozumitelně, i když někdy příliš diplomaticky. to že mu nasazují psí hlavu za čsa jeho oponenti, je jen z neznalosti. on nebyl ten kdo vypracoval studii na nákup letadel, on nebyl ten kdo vypracoval byznyskejs na to, kolik to přinese. on to jen schválil , protože mu to přišlo ok, tak jako dalším v manažmentu. bohužel od té doby je to luftjarda. aspoň si na to zavzpomíná v důchodu. :-D
Re: Solid
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 20.05.2020 16:36 |Přesně. Třeba v tom ČSA co se pak dělo za Lašáka, proti tomu byl Tvrdík super manažer. Ale to už nebylo politicky zajímavé...
Re: Solid
Akuls před 5 lety 21.05.2020 10:42 |ČSA a její fámy aneb může za všechno Tvrdík?
https://nazoryakomentare.blog.idnes.cz/blog.aspx
Je třeba sjet trochu níže, příspěvěk má datum 26.9.2014.
Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2020 10:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ČSA a její fámy aneb může za všechno Tvrdík?
https://nazoryakomentare.blog.idnes.cz/blog.aspx
.
Skrýt původní komentář
Re: Solid
kjandourek (admin) před 5 lety 21.05.2020 11:10 |https://nazoryakomentare.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=428185
Jenom pro usnadnění hledání :-)
Re: Solid
ColinSKS před 5 lety 21.05.2020 12:23 |moc pěkný článek. hledal jsem jej ale nenašel. až teď
Re: Solid
Dr. Fe1 před 5 lety 22.05.2020 16:22 |Vnímám to hodně podobně. Jarda Tvrdík zaslouží obrovský uznání, za to co se Slávií během krátký doby dokázal. Peníze nejsou všechno, ne vždy se je podaří přetavit na úspěchy a fungující klub - a to je především Jardova práce, že se to u nás povedlo.
Jak ani peníze nepomůžou, když se to neumí, o tom by mohl vykládat jistý jiný pražský klub, který dlouhodobě prokazuje bezkonkurenčně nejhorší poměr v relaci investované peníze / sportovní výkon ..... :-) a to snad v celém Vesmíru, nejen u nás.
Prostě Jarda je stále ještě nedoceněný, toho doceníme možná až zpětně v budoucnosti. A je už hodně křečovitý, když mu někdo pořád předhazuje údajné neúspěchy z minulosti .... důležité je, že teď ve Slávii je úspěšný fantasticky.
Komentář byl uživatelem upraven (22.05.2020 16:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vnímám to hodně podobně. Jarda Tvrdík zaslouží obrovský uznání, za to co se Slávií během krátký doby dokázal. Peníze nejsou všechno, ne vždy se je podaří přetasvit na úspěchy a fungující klub - a to je především Jardova práce, že se to u nás povedlo.
Jak ani peníze nepomůžou , když se to neumí, o tom by mohl vykládat jistý jiný pražský klub, který dlouhodobě prokazuje bezkonkurenčně nejhorší poměr v relaci investované peníze / sportovní výkon ..... :-)
Prostě Jarda je stále ještě nedoceněný, toho doceníme možná až zpětně v budoucnosti. A je už ghodně křečovitý, když mu někdo pořád předhazuje údajné neúspěchy z minulosti .... důležité je, že teď ve Slávii je úspěšný fantasticky..
Skrýt původní komentář
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Ondráš před 5 lety 21.05.2020 12:27 |Hergot to je úklonů tady:D
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
ColinSKS před 5 lety 22.05.2020 09:29 |můžeš podlézt ale zase se narovnat.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Dr. Fe1 před 5 lety 22.05.2020 16:26 |Jak řekl Jára Cimrman. Nepochybuji, že fandil Slávii :-)
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
ColinSKS před 5 lety 23.05.2020 09:10 |to byl slávista do morku kosti :)
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
zeleznik2 před 5 lety 21.05.2020 18:55 |Tak uvidíme hned v úterý v Boleslavi.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
ColinSKS před 5 lety 23.05.2020 09:15 |mám z toho trochu obavy. zatím jsme nesehráli žádný zápas přípravy. na druhou stranu, může to být výhoda. onehdá jsme se sešli na poker a kluk (tedy kluk - 45) co to nikdy moc nehrál, nebo spíše vůbec, nás všechny vyblafoval. takže tento efekt by mohl zaznít. můj tip je že vyhrajeme 2:0, Tecl a Nico
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
DKNL před 5 lety 24.05.2020 08:12 |To , co jsem si myslel, že by se mělo udělat při našich domácích zápasech, udělaly Teplice, a to pouštění fandění do reproduktorů na stadionu. Myslím, že máme dost materiálu, aby to kluci sestřihali a dle vývoje zápasu to u nás pouštěli také. Moc důležitá věc. Je to stejně ale křeč, my čekáme na testy, jak jsem pochopil ani netrénujeme, kdyžtak mě opravte, ostatní jsou v treninku, a jdeme do zápasu. Mrzí mě moc, že si to Bucha u nás nevyžere. Možná by kluci při případné přípravě hlasové podpory mohli přidat i "Bucha je ....". Fakt jsem se na to těšil.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
Joe-L před 5 lety 24.05.2020 09:12 |Trénujeme už od pátku - v pátek večer byl první trénink po tom, co udělali klukům kontrolní testy a všichni byli negativní.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
ColinSKS před 5 lety 24.05.2020 09:25 |mě u tv se to líbilo, myslím ty ampliony. mě to dodalo trochu lepší pocit ze sledování, protože bez toho to vypadá jako trening. s buchou souhlas, nemyslím zrovna tu nadávku, ale sežrat bychom mu to jistě dali s plnou parádou.
Re: J. Tvrdík: Chceme sezonu dohrát, situaci ale bereme vážně.
rak (přítel SN) před 5 lety 24.05.2020 10:36 |Mně to také přišlo o něco lepší než úplné ticho s výkřiky trenérů, i když je to umělé. Nakonec někde to tak vypadá, že většina lidí je na hlavní a na protější tribuně minimum. Takže v TV to pak vypadá jako, že tam nikdo není, jen jsou trochu slyšet.