Nechápu, proč se k tomu vyjadřuje Sparta. Kdy naposledy hrála evropské poháry? Vzpomínám na legendární zápas s gigantem ze Subotice. Svoboda se hodně snaží, aby to letos vyšlo alespoň z toho 9. místa, ale i tak. Jde to v Německu nebo Holandsku, jen u nás bude Sparta a Plzeň držkovat....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Dobré ráno přeji Vám všem.
Dal jsem si několik dní pauzu a vyhodnocoval jsem především práci redaktorů plátku "rudý ispart".
Po dnešním vydání tohoto plátku, který si pravidelně kupuji celý život (člověk by měl vědět, co si myslí protistrana), jsem dospěl k názoru, že i tento nápad vedení SLAVIE PRAHA s Fondem solidarity bude náležitě rozcupován sparťanskými přisluhovači výše uvedeného deníku.
Ovšem nejvíce se "vyznamenal" tiskový mluvčí "Rudé bídy" p. Kasík. Ten okamžitě poznal, že tento fond chce SLAVIA PRAHA založit jen kvůli populismu a chceme vlastně podplácet ostatní kluby. A kdo jiný než p. Paclík mu ochotně přitakává.
To může napadnout jen někoho, kdo takové praktiky sám dělá a ještě tahá "kabelky" na Strahov.
Všimněte si, jak vlastně vše, co navrhne SLAVIA PRAHA, je v v tomto plátku okamžitě negativně a pohrdavě hodnoceno.
Nejsem prorokem, ale uvidíme asi ještě věci, pokud se bude liga dohrávat.
Určitě si sami pamatujete zápas v derby, kde byla odvolána penalta a Hušbauer dostal za filmování ŽK ( v záznamu tohoto zápasu stojí pan Svoboda z LFA u střídačky Sparty a gestikuluje s rozhodčím), kdy v jiném derby dostal nejprve Frýdek ČK za likvidační faul, aby pak dostal jen žlutou, a to bych mohl vyjmenovat asi dalších deset prasáren proti nám, které ovlivnili muži v černém, tak v takhle nějak vidím scénář dohrávání tohoto ročníku.
Klidně mi dejte spoustu mínusů, že mám "schízu", ale už jsem těch prasáren zažil od "rudébídy" dost.
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Tentokrát nemůžu zcela souhlasit, Sokrate. Pokud chceme založit podobný projekt, udělejme to hned. Jako Němci. Protože jinak fond, který by mohl pomoci příští léto, je zbytečný, neboť už nebude komu pomáhat. Problémy nastanou do začátku příští sezóny, ne na konci příští (i když to možná taky, těžko předvídat). Proto bych dle hesla "kdo rychle dává, dvakrát dává" upravil tuto záslužnou akci na současnost.
A k těm zářezům. I my máme svého Mingazova. Sparta toho má samozřejmě mnohem víc a opravdu ji za to nemám rád, ale napsal jsi to příliš jednostranně.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Děkuji za odpověď příteli.
My ten projekt chceme založit a vyzvali jsme ostatní kluby. Výsledek je takový, jaký jsem popsal.
To přeci vůbec není o nějakém prospěchu!!!!
Pokud jde mou jednostrannost o posuzování situací v derby, tak mi ukažte krom Mingazova další jedinou !!! zásadní!!! situaci, kdy bylo rozhodnuto v náš prospěch tak, že by byla překroucena pravidla v neprospěch "rudých". A troufnu si říci, že ve sporu směrem k "rudébídě" objektivní nebude žádný slávista a to ani Vy :-)).
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Příteli Sokrate!
Evidentně jsi toho se Slavií zažil víc než já se svými čtyřmi křížky, takže jistě z vlastní zkušenosti znáš onen poměr mezi zářezy, případně "mírným" připískáváním. Šlo mi o to, jak jinde píše přítel Karel, že z tohoto opravdu trochu kouká snaha ty slabé "podmáznout". Ať se nám to líbí či nikoliv, pan Tvrdík je v první řadě politik, takže s veřejným míněním umí zajisté pracovat. A zde se jistá účelovost sama nabízí (ačkoliv já ji v tom neviděl, protože takhle prostě nepřemýšlím), to těžko můžeš popřít. A ten poměr palců, tudíž vůbec neodpovídal obsahu příspěvku. :-)
Vždy jen s úctou, milý Sokrate!
Alky
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Ale. Kdyby se připojili Plzeň, Sparta a třeba Jablonec, tak by nebylo o čem diskutovat. Fond by byl pro potřebné. Tak proč se nepřipojí? Protože to vymyslela Slavia nebo jen škudlí? To radši kritizovat, ale oni to jsou, kdo nic nedělá. Jo pardon, plzeňáci rozvážejí obědy policajtům a zdravotníkům...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Včera jsem četl článek, kde jasně psali, že všichni účastníci evr. pohárů přispějí 15 % z tamních výdělků. To mi přišlo celkem férové. Ale vidím to tak, že Plzeň nechce dát nic (max ty obědy - a dresy), Sparta nehodlá podpořit nic, s čím přišla Slavia, a těch ostatních se pro jistotu nezeptali. Důležitý je, abysme i při snaze jakkoliv prospět, vypadali jako hajzlíci a prospěcháři. Ale s tím se dá těžko bojovat, když jednomu ty noviny patří a druhý nás nesnáší, protože mu bereme úspěchy (prachy).
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Díky za názor a pozdrav.
V teto době jsou moje pocity dost marginální.
Přeji nám všem hlavně silu a vydržet.
Až bude čas na fotbal, tak se do toho zase pustíme.
Vážím si každého věrného slavisty a Tvé prispevky čtu moc rád.
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Ehm, kdyby nás rozhodčí chtěli zaříznout, tak to udělají tak, že tu penaltu
rovnou nepískne vůbec a u toho faulu dá rovnou žlutou kartu. Je to jednodušší a vzbudí to pak mnohem míň reakcí než dělat složitě přes video.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Velmi podivný nápad. Nevím, co si o tom myslet. Zatím jsem panu Tvrdíkovi "zobal z ruky", ale tohle je přitažené za vlasy a bude to nahrávat různým spekulacím. Nestačí, že ostatní kluby "dotujeme" předraženými nákupy?
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Svoboda a Šádek teď kopou za to, aby se do pohárů šlo podle koeficientu... nebo aby se alespoň dohrálo všechno včetně nadstavby...... jsou to silní protihráči, zvláště když se takhle spojí.... takže my potřebujeme podporu napříč fotbalovým spektrem... a tak takhle vysíláme ostatním klubům signál: "Pomozte nám do ligy mistrů a budete z toho mít víc, než když se tam dostane Plzeň se Spartou".... vždyť i vyřazení v posledním předkole LM znamená pořádnou finanční injekci....
Bojím se, že tohle byla pro Plzeň se Spartou nahrávka na smeč - i kdyby byla myšlena upřímně...
A do toho si uvědomuji ještě jednu věc: letošní mistr by byl v létě nasazen do posledního předkola LM, ovšem mělo to podmínku, aby tenhle ročník ligy mistrů vyhrál někdo, kdo si účast v základní skupině LM zajistil ze své soutěže... případným nedohráním LM tohle zřejmě padá a i kdyby Slavia byla poslána do LM ať už s titulem, nebo jako vítěz posledního dokončeného ročníku, čekají nás předkola dvě..... :(
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Ještě bych snad pochopil, kdybychom v rámci "solidarity" pomohli nějakým způsobem menším klubům z nižších pater fotbalu, dejme tomu z krajských přeborů, nebo I.A tříd, třeba takovým, které s námi mají nějakou historickou provázanost (napadají mě např. Čelákovice), nebo třeba plošně všem z Pražského přeboru. Ale proč pomáhat třeba Olomouci nebo Karviné? Při vší úctě, stále je to přímá konkurence, kluby, které nás mohou (a taky to dělají) obírat o body a tím pádem třeba i o tituly nebo právě ty příjmy z evropských pohárů... Prostě zvláštní.
Mimochodem, zatím jsem ani nenašel jedinou úvahu, jak současná situace poškodí třeba právě i nás Slavii. Vždyť i na nás to může (a nejspíš bude) mít negativní ekonomický dopad. A vzhledem k tomu, jak vysoký máme momentálně rozpočet, tak to nemusí být žádná sranda a v této situaci nabízet někomu zdarma peníze... Přijde mi to neuvážené. Určitě je to dobře myšleno, ale provedení se mi vůbec nezdá.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
No mě se nezdá právě to, že budeme podporovat někoho, kdo by se dle ducha sportovního zápolení měl snažit nás o tu částku připravit....
z vnějšku kluby slyší: "Když Slavia vydělá co nejvíce, budete z toho profitovat.... takže se snažte, aby titul získala a tím pádem měla i největší šanci na postup do LM...." a to jde proti sportu jako takovému...
Něco jiného by bylo, kdybychom se snažili u LFA, nebo FAČRu prosadit, aby každý účastník pohárů ze svých odměn dal konkrétní procento do budgetu, který by se dělil dle předem daného klíče mezi nepohárové účastníky první ligy....
Takhle opravdu může kdokoliv říci, že se snažíme u klubů od šestého místa níže vyvolat dojem, že je v jejich zájmu, aby SKS brala titul... a to i v další sezóně, protože jsme to vyhlásili na dva roky....
Původní komentář: No mě se nezdá právě to, že budeme podporovat někoho, kdo by se dle ducha sportovního zápolení měl snažit nás o tu částku připravit....
z vnějšku kluby slyší: "Když Slavia vydělá co nejvíce a budete z toho profitovat".... takže se snažte, aby titul získala ona a měla tak co největší šanci na postup do LM.... a to jde proti sportovnímu zápolení...
Něco jiného by bylo, kdybychom se snažili u LFA, nebo FAČRu prosadit, aby každý účastník pohárů ze svých odměn dal konkrétní procento do budgetu, který by se dělil dle předem daného klíče mezi nepohárové účastníky první ligy....
Takhle opravdu může kdokoliv říci, že se snažíme u klubů od šestého místa níže vyvolat dojem, že je v jejich zájmu, aby SKS brala titul... a to i v další sezóně, protože jsme to vyhlásili na dva roky..... Skrýt původní komentář
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Možná to chápu špatně, ale já jsem to pochopila tak, že ty peníze nebudou sloužit pro všechny týmy od 6. místa níž, ale pro týmy 1. a 2. ligy, který se kvůli současný situaci dostanou do existenčních problémů, jak se to třeba stalo na Slovensku Žilině nebo Petržalce. Takže bych to neviděla tak, že pomožte nám do pohárů a my vám dáme nějakej ten peníz, ale tak, že když na tom budete špatně, bude tady balík peněz, díky kterýmu to nebudete muset zabalit.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Dohrání Ligy mistrů je nereálné. I kdyby došlo k úpravě systému, kdyby se hrál jen jeden zápas, tak nebylo dohráno ještě osmifinále. Potřebovalo by se minimálně 2 týdny, kdyby se hrálo sobota-středa. Utkaly by se proti sobě týmy ze Španělska, Itálie, Francie, Německa a Anglie, tedy týmy z TOP5 lig, které budou mít v prvé řadě za cíl nějak dohrát národní soutěž. S ohledem na vývoje virusu v těchto zemích bude překvapením, kdyby se například v Itálii a Španělsku vůbec písklo do píšťalky.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
právě proto mi najednou docvaklo, že i kdyby všechno dopadlo dobře, tak stejně v srpnu budeme mít o kolo horší pozici než loni.... pro postup do LM budeme muset vyřadit dva soupeře....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Tím si nejsem tak jist. Bude důležité, komu to ''volné místo'' přidělí. Buď tam jde mistr LM, který se v lize nekvalifikoval, ale pokud se LM nedohraje, pak toto místo dle mé dedukce dostane mistr Nizozemska a český zástupce začne až ve 4. předkole.
Někdo to místo dostat musí a nabízí se lepší možnost, než přidělit mistrovi Nizozemska? Jinak by 1 tým scházel ve skupinové fáze LM a neseděly by ani předkola, kde by byl lichý počet.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Máš pravdu..... To jsem trubka.... Mě nedošlo, že ta místa naopak budou volná, když nebude vítěz LM a ani EL :-)
Když se nad tím tak zamýšlím, tak tedy nejenom tedy mistr Nizozemska, ale i mistr Rakouska bude mít přímý postup, protože i po vítězi EL bude v základních skupinách volné místo....
Tím spíše se vracím k tomu, co jsme psal na začátku - Tím je jasné, že letošní mistr (ať už to bude kdokoliv a dostane se k tomu jakkoliv) má v kapse pořádně tučný bonus za účast v posledním předkole LM.... a my tím říkáme, že když to budeme my, tak se o něj rozdělíme... čímž tlačíme na ostatní kluby, aby nás v tomto diplomatickém boji podpořili....
Celkem chápu, že to tak ti dva oponenti vidí....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Ale to je problém těch oponentů, že si to vysvětlují zrovna takto. To svědčí hlavně o jejich pristupu a charakteru.
Pokud budu vidět v pomoci druhým jen to špatného, tak to máme tedy dobré šéfy ve vedení LFA.
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Obávám se, že to vidím podobně.... v této sezóně je to ještě diplomacie, ale v dalším ročníku už bychom naše "nepohárové" soupeře dostávali do střetu zájmů.... liga by neměla být postavena na tom, že když 13 celků ze šestnácti dopomůže jednomu vyhrát ligu a umožní získat tak více peněz, něco z toho budou mít....
Obávám se, že by to mělo vypadat trochu jinak ...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Na EL jsem úplně zapomněl. Takže jak píšeš, jednalo by se o dvě místa.
K druhé části příspěvku, prvně by se kluby měly dohodnout mezi sebou (jako například v Německu) a pak to zveřejnit. Ač s tím tweetem souhlasím, protože články o rozšíření ligy se mi zdají absurdní a spíše krize povede k nucenému zúžení počtu týmů v lize. Tímto krokem by se počet týmů nemusel měnit. Tak nesouhlasím s tím, že ostatní kluby mají následovat. Udělám něco, i když pro dobrou věc, a žádám, aby to dělali ostatní... Proč tedy na prvním možném zasedání tuto variantu neprojednali? Mohly to všechny týmy schválit a následně zveřejnit. Ve výsledku je jedno, kdyby tuto informaci zveřejnili o měsíc, dva později.
Bohužel u nás je často spoustu informací zveřejněno přes osobní twitterový účet Tvrdíka, dřív než je potřeba. Místo toho, aby to šlo přes oficiální kanály Slavie.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Dobrý podvečer.
Pokud je mi známo, tak Tvrdík navrhl Fond solidarity stejným způsobem, jak to udělal i Bayern Mnichov.
Nikoho do ničeho nenutil a nepožadoval nic jiného, než možnost připojení se k této aktivitě.
V Německu se k tomu připojili všichni účastníci LM a v pohodě bez rozhodování nějakého kolektivního orgánu.
U nás v tom "kabelkáři" vidí možnou div ne korupci a populismus.
Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán.
Pokud vím, tak pan Tvrdík toto oznámil i redakci "ispartu". Místo toho jsou tam 3 stránky o Liborovi Kozákovi a nebo o dalších fotbalistech "rudých" a opět jen zpochybňování Tvrdíkova nápadu.
Proč tedy nevadí, že Plzeň už několika klubům pomohla v minulosti????
A ten obrovský titulek že liga má plán. Vždyť žádný nemá. Jen se spekuluje, kdy by liga mohla začít.
Pokud se uvažuje, že by děti do škol mohly na začátku května a to ještě za velmi přísných a omezujících podmínek, pak pochybuji, že liga v květnu vůbec začne (přitom si také přeji, aby se dohrála).
A za jakých podmínek se bude dohrávat také nikdo neví. To riziko je veliké. Vždyť stačí, aby se během znovuzahájení ligy jen jeden hráč ligy nakazil a je to celé v kopru. A nedej bože, aby se to stalo slávistovi.
To by pak měřeno optikou Svobody a spol. byla Slávia z ligy zřejmě vyřazena a rozpuštěna.......... :-((.
Ale já už toho radši nechám, ale nechce se mi být "přizdisráč".
Sokrates55
Původní komentář: Dobrý podvečer.
Pokud je mi známo, tak Tvrdík navrhl Fond solidarity stejným způsobem, jak to udělal i Bayern Mnichov.
Nikoho do ničeho nenutil a nepožadoval nic jiného, než možnost připojení se k této aktivitě.
V Německu se k tomu připojili všichni účastníci LM a v pohodě bez rozhodování nějakého kolektivního orgánu.
U nás v tom "kabelkáři" vidí možnou div ne korupci a populismus.
Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán.
Pokud vím, tak pan Tvrdík toto oznámil i redakci "ispartu". Místo toho jsou tam 3 stránky o Liborovi Kozákovi a nebo o dalších fotbalistech "rudých" a opět jen zpochybňování Tvrdíkova nápadu.
Proč tedy nevadí, že Plzeň už několika klubům pomohla v minulosti????
A ten obrovský titulek že liga má plán. Vždyť žádný nemá. Jen se spekuluje, kdy by liga mohla začít.
Pokud se uvažuje, že by děti do škol mohli na začátku května a to ještě za velmi přísných a omezujících podmínek, pak pochybuji, že liga v květnu vůbec začne (přitom si také přeji, aby se dohrála).
A za jakých podmínek se bude dohrávat také nikdo neví. To riziko je veliké. Vždyť stačí, aby se během znovuzahájení ligy jen jeden hráč ligy nakazil a je to celé v kopru. A nedej bože, aby se to stalo slávistovi.
To by pak měřeno optikou Svobody a spol. byla Slávia z ligy zřejmě vyřazena a rozpuštěna.......... :-((.
Ale já už toho radši nechám, ale nechce se mi být "přizdisráč".
Sokrates55
Jenže jde o způsob, jak se týmy v Německu dohodly. Dobře, iniciativa přišla z Bayernu, ale nevěřím tomu, že předseda představenstva to prvně zveřejnil na sociálních sítích a až pak ostatní týmy k tomu přistoupily.
Myšlenka chvályhodná, prezentace špatná - tak já vnímám naší iniciativu.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Současná situace ukazuje, jak je náš fotbal špatně veden a že ho vedou úplně neschopní lidé. Vedení fotbalu prostě náš fotbal nevede, nevydá žádné rozhodnutí ohledně podpory klubů nebo rozhodnutí, kdy a jakým způsobem bude rozhodnuto o dohrání ligy. Nikdo tomu nedá řád, že se kluby sejdou do tohoto data a podle situace se rozhodne. Vedení sedí na zadku a čeká až se to přežene, nebo co na to UEFA. Místo toho chodí vyjádření jednotlivých zástupců klubů, kteří se navzájem napadají. Někteří zástupci klubů jsou aktivní a to zase vadí těm neaktivním, takže ty aktivní osočují z populismu. Celé to je nechutný obrázek neschopného vedení. Právě v této situaci je vidět, že v čele musí být nějaká autorita, která je schopná rychle rozhodovat, umět to správně podat a ne lidé typu pan Svoboda.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Váž. p. Kolego Snivče, Váš pohled na postoj fotbalové asociace je psán neskutečně ostře nabroušeným perem a jistě vystihuje názor většiny fanoušků fotbalu. Nicméně na tomto místě se musím FAČRu zastat. Začněme u neprofesionálních soutěží (všechny od 3. lig níže). Zde asociace ukončila soutěžní ročník, jednoznačně rozhodla o nesestupech a nepostupech, určila "klíč" k případné prostupnosti FNL, ČFL A, ČFL B a MSFL. Toto rozhodnutí schvaluji, jedná se tisíce zápasů týdně, hráči mají svá zaměstnání atd.
V profesionálním fotbale, FL a FNL je situce poněkud odlišná. Profi kluby řídí LFA, ta má podepsány smlouvy s řadou partnerů, zejména s tím mediálním. Je tu i UEFA se svými pohárovými soutěžemi, z jejichž bonusů plynou do pokladen zúčastněných klubů nemalé (na poměry ČR) finance. UEFA doporučila svým členům pokud možno dohrát profi soutěže, odložením EURA k tomu poskytla prostor. Na plošné rušení lig je zatím čas. Nikdo neví, jak se pandemie bude vyvíjet. Myslím, že nyní není nutné ukvapeně ukončit FL. Souhlasím proto s postojem LFA, která monitoruje situaci a ve shodě s UEFA dohrání ligy, byť včetne nástavby, preferuje. Bude-li pandemie v Evropě pokračovat, UEFA sama doporučí členským státům své soutěže anulovat a nastaví jasný a věřme že spravedlivý manuál pro kvalifikování do LM a EL.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
ja jsem myslel hlavne situaci kolem spekulaci a prezentovani vlastnich zajmu jednotlivych klubu v mediich v souvislosti s dokoncenim nebo ukoncenim ligy a nasazovani tymu do evropskych poharu. Tyhle spekulace a bojuvky vyslovene zivi vedeni LFA a vyroky Svobody "bud se to dohraje s nadstavbou nebo anuluje". Vedeni LFA ma vystupovat jasne a neprezentovat zbytecne nazory ohledne podminek a vytvaret spekulace o anulovani. Jednoznacny postoj je takovy, liga se dohraje, mame jasny plan, nejzazsi termin je ten a ten, potom se pripadne budeme bavit o dalsich alternativach se zastupci klubu.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Dobrý podvečer přeji.
Také jsem proto, aby se soutěže dohrály, pokud to situace dovolí, ale už jsem lehce pesimista.
Proto nerozumím té Vaší poslední větě o anulování soutěže.
Sama UEFA nesdílí anulování soutěží a nikdy to ani náznakem nedala najevo.
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Pěkný den,
osobně chápu příznivce, že preferují dohrání soutěže. Na druhé stranu, jako fanoušek nechápu, že si mnozí neuvědomují, jak předčasná dohrávka a liga bez diváků těžce poškodí právě náš tým. Vysvětlím. Diváci v Edenu a na mnoha jiných hřištích jsou jasně dvanáctým hráčem Slavie. Podstatnější ovšem je, že jsme tým v přestavbě! Šli jsme do toho bez znalosti koronavirusu a přerušení soutěže. Nezbytná přestávka poznamená hru mnoha týmů, ale toho našeho zvlášť! Sehrávali bychom se za pochodu a jak bylo vidět v odehraných jarních kolech, moc nám to nešlo. O titul, ve který jsme všichni byli skálopevně přesvědčeni, za těchto podmínek můžeme velice snadno přijít a vše, co do toho vedení klubu, realizační tým a hráči vložili spadne takříkajíc do kanálu. Možná se mýlím, ale vidím to právě takto.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
první rytíři, toto je i můj názor.Máš úplnou pravdu.Ono hrát např. proti Plzni s plným Edenem v zádech nebo bez diváků, tak to je sakra rozdíl! Tak jako tak na tuto situaci s korona virem doplatíme. Situace je lajnována tak, že Sparta musí hrát stůj co stůj Evropské poháry. Tak to vidím já.
Když nahlédnu na situaci, že se soutěž nedohraje, nestotožňuji se s těmi, co by vše anulovali. Ty zápasy odehrány byly, jezdil jsem 120 km do Prahy, tak proč anulace? To taky není fér.A znova jsme u toho.Sparta a pan Svoboda.Věřte mi, tento názor mám i kdyby v tomto okamžiku byla první Plzeň.A jestliže bychom tímto měli titul, tak radostí bych neskákal a nechvástal bych se s ním.Ale bylo by to v duchu současné výkonosti týmů, takže pro mě košer.Ale mám vnitřní pocit, že na to dojedeme, první rytíř to vše vystihl i moje pocity.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Martin Platil před 5 lety 09.04.2020 06:45 |Nechápu, proč se k tomu vyjadřuje Sparta. Kdy naposledy hrála evropské poháry? Vzpomínám na legendární zápas s gigantem ze Subotice. Svoboda se hodně snaží, aby to letos vyšlo alespoň z toho 9. místa, ale i tak. Jde to v Německu nebo Holandsku, jen u nás bude Sparta a Plzeň držkovat....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 08:18 |Dobré ráno přeji Vám všem.
Dal jsem si několik dní pauzu a vyhodnocoval jsem především práci redaktorů plátku "rudý ispart".
Po dnešním vydání tohoto plátku, který si pravidelně kupuji celý život (člověk by měl vědět, co si myslí protistrana), jsem dospěl k názoru, že i tento nápad vedení SLAVIE PRAHA s Fondem solidarity bude náležitě rozcupován sparťanskými přisluhovači výše uvedeného deníku.
Ovšem nejvíce se "vyznamenal" tiskový mluvčí "Rudé bídy" p. Kasík. Ten okamžitě poznal, že tento fond chce SLAVIA PRAHA založit jen kvůli populismu a chceme vlastně podplácet ostatní kluby. A kdo jiný než p. Paclík mu ochotně přitakává.
To může napadnout jen někoho, kdo takové praktiky sám dělá a ještě tahá "kabelky" na Strahov.
Všimněte si, jak vlastně vše, co navrhne SLAVIA PRAHA, je v v tomto plátku okamžitě negativně a pohrdavě hodnoceno.
Nejsem prorokem, ale uvidíme asi ještě věci, pokud se bude liga dohrávat.
Určitě si sami pamatujete zápas v derby, kde byla odvolána penalta a Hušbauer dostal za filmování ŽK ( v záznamu tohoto zápasu stojí pan Svoboda z LFA u střídačky Sparty a gestikuluje s rozhodčím), kdy v jiném derby dostal nejprve Frýdek ČK za likvidační faul, aby pak dostal jen žlutou, a to bych mohl vyjmenovat asi dalších deset prasáren proti nám, které ovlivnili muži v černém, tak v takhle nějak vidím scénář dohrávání tohoto ročníku.
Klidně mi dejte spoustu mínusů, že mám "schízu", ale už jsem těch prasáren zažil od "rudébídy" dost.
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Alky (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 11:23 |Tentokrát nemůžu zcela souhlasit, Sokrate. Pokud chceme založit podobný projekt, udělejme to hned. Jako Němci. Protože jinak fond, který by mohl pomoci příští léto, je zbytečný, neboť už nebude komu pomáhat. Problémy nastanou do začátku příští sezóny, ne na konci příští (i když to možná taky, těžko předvídat). Proto bych dle hesla "kdo rychle dává, dvakrát dává" upravil tuto záslužnou akci na současnost.
A k těm zářezům. I my máme svého Mingazova. Sparta toho má samozřejmě mnohem víc a opravdu ji za to nemám rád, ale napsal jsi to příliš jednostranně.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 11:52 |Děkuji za odpověď příteli.
My ten projekt chceme založit a vyzvali jsme ostatní kluby. Výsledek je takový, jaký jsem popsal.
To přeci vůbec není o nějakém prospěchu!!!!
Pokud jde mou jednostrannost o posuzování situací v derby, tak mi ukažte krom Mingazova další jedinou !!! zásadní!!! situaci, kdy bylo rozhodnuto v náš prospěch tak, že by byla překroucena pravidla v neprospěch "rudých". A troufnu si říci, že ve sporu směrem k "rudébídě" objektivní nebude žádný slávista a to ani Vy :-)).
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Alky (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 12:08 |Příteli Sokrate!
Evidentně jsi toho se Slavií zažil víc než já se svými čtyřmi křížky, takže jistě z vlastní zkušenosti znáš onen poměr mezi zářezy, případně "mírným" připískáváním. Šlo mi o to, jak jinde píše přítel Karel, že z tohoto opravdu trochu kouká snaha ty slabé "podmáznout". Ať se nám to líbí či nikoliv, pan Tvrdík je v první řadě politik, takže s veřejným míněním umí zajisté pracovat. A zde se jistá účelovost sama nabízí (ačkoliv já ji v tom neviděl, protože takhle prostě nepřemýšlím), to těžko můžeš popřít. A ten poměr palců, tudíž vůbec neodpovídal obsahu příspěvku. :-)
Vždy jen s úctou, milý Sokrate!
Alky
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
dalislavista před 5 lety 09.04.2020 12:42 |Ale. Kdyby se připojili Plzeň, Sparta a třeba Jablonec, tak by nebylo o čem diskutovat. Fond by byl pro potřebné. Tak proč se nepřipojí? Protože to vymyslela Slavia nebo jen škudlí? To radši kritizovat, ale oni to jsou, kdo nic nedělá. Jo pardon, plzeňáci rozvážejí obědy policajtům a zdravotníkům...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Alky (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 13:01 |Včera jsem četl článek, kde jasně psali, že všichni účastníci evr. pohárů přispějí 15 % z tamních výdělků. To mi přišlo celkem férové. Ale vidím to tak, že Plzeň nechce dát nic (max ty obědy - a dresy), Sparta nehodlá podpořit nic, s čím přišla Slavia, a těch ostatních se pro jistotu nezeptali. Důležitý je, abysme i při snaze jakkoliv prospět, vypadali jako hajzlíci a prospěcháři. Ale s tím se dá těžko bojovat, když jednomu ty noviny patří a druhý nás nesnáší, protože mu bereme úspěchy (prachy).
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
wimpy před 5 lety 09.04.2020 13:19 |Sparta logicky bere nutnost vyjádřit se k této problematice jako provokaci. :-)
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Alky (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 16:00 |Nekažme si Velikonoce těma bídákama. A dnešek oslavme třeba zeleným pivkem, ty můžeš čajem. :-)
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
wimpy před 5 lety 09.04.2020 16:01 |Co jsem slyšel poslední info, tak vaření zeleného piva pivovary odložily na dobu otevření hospod. Nevím tedy, jestli všechny. :-)
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 15:23 |Díky za názor a pozdrav.
V teto době jsou moje pocity dost marginální.
Přeji nám všem hlavně silu a vydržet.
Až bude čas na fotbal, tak se do toho zase pustíme.
Vážím si každého věrného slavisty a Tvé prispevky čtu moc rád.
S úctou
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Tadeáš_Janků před 5 lety 09.04.2020 12:47 |Ehm, kdyby nás rozhodčí chtěli zaříznout, tak to udělají tak, že tu penaltu
rovnou nepískne vůbec a u toho faulu dá rovnou žlutou kartu. Je to jednodušší a vzbudí to pak mnohem míň reakcí než dělat složitě přes video.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
wimpy před 5 lety 09.04.2020 12:51 |Tam šlo o to, že nás nezařízl hlavní na place, ale videorozhodčím se podařilo zvrátit jeho správné rozhodnutí. To byl docela masakr. :-)
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Fačín před 5 lety 09.04.2020 08:45 |Velmi podivný nápad. Nevím, co si o tom myslet. Zatím jsem panu Tvrdíkovi "zobal z ruky", ale tohle je přitažené za vlasy a bude to nahrávat různým spekulacím. Nestačí, že ostatní kluby "dotujeme" předraženými nákupy?
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 09.04.2020 09:13 |Já z toho mám bohužel podobný pocit....
Svoboda a Šádek teď kopou za to, aby se do pohárů šlo podle koeficientu... nebo aby se alespoň dohrálo všechno včetně nadstavby...... jsou to silní protihráči, zvláště když se takhle spojí.... takže my potřebujeme podporu napříč fotbalovým spektrem... a tak takhle vysíláme ostatním klubům signál: "Pomozte nám do ligy mistrů a budete z toho mít víc, než když se tam dostane Plzeň se Spartou".... vždyť i vyřazení v posledním předkole LM znamená pořádnou finanční injekci....
Bojím se, že tohle byla pro Plzeň se Spartou nahrávka na smeč - i kdyby byla myšlena upřímně...
A do toho si uvědomuji ještě jednu věc: letošní mistr by byl v létě nasazen do posledního předkola LM, ovšem mělo to podmínku, aby tenhle ročník ligy mistrů vyhrál někdo, kdo si účast v základní skupině LM zajistil ze své soutěže... případným nedohráním LM tohle zřejmě padá a i kdyby Slavia byla poslána do LM ať už s titulem, nebo jako vítěz posledního dokončeného ročníku, čekají nás předkola dvě..... :(
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Fačín před 5 lety 09.04.2020 09:43 |Ještě bych snad pochopil, kdybychom v rámci "solidarity" pomohli nějakým způsobem menším klubům z nižších pater fotbalu, dejme tomu z krajských přeborů, nebo I.A tříd, třeba takovým, které s námi mají nějakou historickou provázanost (napadají mě např. Čelákovice), nebo třeba plošně všem z Pražského přeboru. Ale proč pomáhat třeba Olomouci nebo Karviné? Při vší úctě, stále je to přímá konkurence, kluby, které nás mohou (a taky to dělají) obírat o body a tím pádem třeba i o tituly nebo právě ty příjmy z evropských pohárů... Prostě zvláštní.
Mimochodem, zatím jsem ani nenašel jedinou úvahu, jak současná situace poškodí třeba právě i nás Slavii. Vždyť i na nás to může (a nejspíš bude) mít negativní ekonomický dopad. A vzhledem k tomu, jak vysoký máme momentálně rozpočet, tak to nemusí být žádná sranda a v této situaci nabízet někomu zdarma peníze... Přijde mi to neuvážené. Určitě je to dobře myšleno, ale provedení se mi vůbec nezdá.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 09.04.2020 10:42 |No mě se nezdá právě to, že budeme podporovat někoho, kdo by se dle ducha sportovního zápolení měl snažit nás o tu částku připravit....
z vnějšku kluby slyší: "Když Slavia vydělá co nejvíce, budete z toho profitovat.... takže se snažte, aby titul získala a tím pádem měla i největší šanci na postup do LM...." a to jde proti sportu jako takovému...
Něco jiného by bylo, kdybychom se snažili u LFA, nebo FAČRu prosadit, aby každý účastník pohárů ze svých odměn dal konkrétní procento do budgetu, který by se dělil dle předem daného klíče mezi nepohárové účastníky první ligy....
Takhle opravdu může kdokoliv říci, že se snažíme u klubů od šestého místa níže vyvolat dojem, že je v jejich zájmu, aby SKS brala titul... a to i v další sezóně, protože jsme to vyhlásili na dva roky....
Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2020 10:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No mě se nezdá právě to, že budeme podporovat někoho, kdo by se dle ducha sportovního zápolení měl snažit nás o tu částku připravit....
z vnějšku kluby slyší: "Když Slavia vydělá co nejvíce a budete z toho profitovat".... takže se snažte, aby titul získala ona a měla tak co největší šanci na postup do LM.... a to jde proti sportovnímu zápolení...
Něco jiného by bylo, kdybychom se snažili u LFA, nebo FAČRu prosadit, aby každý účastník pohárů ze svých odměn dal konkrétní procento do budgetu, který by se dělil dle předem daného klíče mezi nepohárové účastníky první ligy....
Takhle opravdu může kdokoliv říci, že se snažíme u klubů od šestého místa níže vyvolat dojem, že je v jejich zájmu, aby SKS brala titul... a to i v další sezóně, protože jsme to vyhlásili na dva roky.....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Joe-L před 5 lety 13.04.2020 01:28 |Možná to chápu špatně, ale já jsem to pochopila tak, že ty peníze nebudou sloužit pro všechny týmy od 6. místa níž, ale pro týmy 1. a 2. ligy, který se kvůli současný situaci dostanou do existenčních problémů, jak se to třeba stalo na Slovensku Žilině nebo Petržalce. Takže bych to neviděla tak, že pomožte nám do pohárů a my vám dáme nějakej ten peníz, ale tak, že když na tom budete špatně, bude tady balík peněz, díky kterýmu to nebudete muset zabalit.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 13.04.2020 11:25 |Já to vnímám jako to samé.... do problémů se může dostat každý.. prostě mi to principielně přijde nešikovné...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 11:16 |Dohrání Ligy mistrů je nereálné. I kdyby došlo k úpravě systému, kdyby se hrál jen jeden zápas, tak nebylo dohráno ještě osmifinále. Potřebovalo by se minimálně 2 týdny, kdyby se hrálo sobota-středa. Utkaly by se proti sobě týmy ze Španělska, Itálie, Francie, Německa a Anglie, tedy týmy z TOP5 lig, které budou mít v prvé řadě za cíl nějak dohrát národní soutěž. S ohledem na vývoje virusu v těchto zemích bude překvapením, kdyby se například v Itálii a Španělsku vůbec písklo do píšťalky.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 09.04.2020 11:19 |právě proto mi najednou docvaklo, že i kdyby všechno dopadlo dobře, tak stejně v srpnu budeme mít o kolo horší pozici než loni.... pro postup do LM budeme muset vyřadit dva soupeře....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 12:42 |Tím si nejsem tak jist. Bude důležité, komu to ''volné místo'' přidělí. Buď tam jde mistr LM, který se v lize nekvalifikoval, ale pokud se LM nedohraje, pak toto místo dle mé dedukce dostane mistr Nizozemska a český zástupce začne až ve 4. předkole.
Někdo to místo dostat musí a nabízí se lepší možnost, než přidělit mistrovi Nizozemska? Jinak by 1 tým scházel ve skupinové fáze LM a neseděly by ani předkola, kde by byl lichý počet.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 09.04.2020 12:54 |Máš pravdu..... To jsem trubka.... Mě nedošlo, že ta místa naopak budou volná, když nebude vítěz LM a ani EL :-)
Když se nad tím tak zamýšlím, tak tedy nejenom tedy mistr Nizozemska, ale i mistr Rakouska bude mít přímý postup, protože i po vítězi EL bude v základních skupinách volné místo....
Tím spíše se vracím k tomu, co jsme psal na začátku - Tím je jasné, že letošní mistr (ať už to bude kdokoliv a dostane se k tomu jakkoliv) má v kapse pořádně tučný bonus za účast v posledním předkole LM.... a my tím říkáme, že když to budeme my, tak se o něj rozdělíme... čímž tlačíme na ostatní kluby, aby nás v tomto diplomatickém boji podpořili....
Celkem chápu, že to tak ti dva oponenti vidí....
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 15:42 |Ale to je problém těch oponentů, že si to vysvětlují zrovna takto. To svědčí hlavně o jejich pristupu a charakteru.
Pokud budu vidět v pomoci druhým jen to špatného, tak to máme tedy dobré šéfy ve vedení LFA.
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
kjandourek (admin) před 5 lety 09.04.2020 15:49 |Obávám se, že to vidím podobně.... v této sezóně je to ještě diplomacie, ale v dalším ročníku už bychom naše "nepohárové" soupeře dostávali do střetu zájmů.... liga by neměla být postavena na tom, že když 13 celků ze šestnácti dopomůže jednomu vyhrát ligu a umožní získat tak více peněz, něco z toho budou mít....
Obávám se, že by to mělo vypadat trochu jinak ...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 17:32 |Na EL jsem úplně zapomněl. Takže jak píšeš, jednalo by se o dvě místa.
K druhé části příspěvku, prvně by se kluby měly dohodnout mezi sebou (jako například v Německu) a pak to zveřejnit. Ač s tím tweetem souhlasím, protože články o rozšíření ligy se mi zdají absurdní a spíše krize povede k nucenému zúžení počtu týmů v lize. Tímto krokem by se počet týmů nemusel měnit. Tak nesouhlasím s tím, že ostatní kluby mají následovat. Udělám něco, i když pro dobrou věc, a žádám, aby to dělali ostatní... Proč tedy na prvním možném zasedání tuto variantu neprojednali? Mohly to všechny týmy schválit a následně zveřejnit. Ve výsledku je jedno, kdyby tuto informaci zveřejnili o měsíc, dva později.
Bohužel u nás je často spoustu informací zveřejněno přes osobní twitterový účet Tvrdíka, dřív než je potřeba. Místo toho, aby to šlo přes oficiální kanály Slavie.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 18:02 |Dobrý podvečer.
Pokud je mi známo, tak Tvrdík navrhl Fond solidarity stejným způsobem, jak to udělal i Bayern Mnichov.
Nikoho do ničeho nenutil a nepožadoval nic jiného, než možnost připojení se k této aktivitě.
V Německu se k tomu připojili všichni účastníci LM a v pohodě bez rozhodování nějakého kolektivního orgánu.
U nás v tom "kabelkáři" vidí možnou div ne korupci a populismus.
Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán.
Pokud vím, tak pan Tvrdík toto oznámil i redakci "ispartu". Místo toho jsou tam 3 stránky o Liborovi Kozákovi a nebo o dalších fotbalistech "rudých" a opět jen zpochybňování Tvrdíkova nápadu.
Proč tedy nevadí, že Plzeň už několika klubům pomohla v minulosti????
A ten obrovský titulek že liga má plán. Vždyť žádný nemá. Jen se spekuluje, kdy by liga mohla začít.
Pokud se uvažuje, že by děti do škol mohly na začátku května a to ještě za velmi přísných a omezujících podmínek, pak pochybuji, že liga v květnu vůbec začne (přitom si také přeji, aby se dohrála).
A za jakých podmínek se bude dohrávat také nikdo neví. To riziko je veliké. Vždyť stačí, aby se během znovuzahájení ligy jen jeden hráč ligy nakazil a je to celé v kopru. A nedej bože, aby se to stalo slávistovi.
To by pak měřeno optikou Svobody a spol. byla Slávia z ligy zřejmě vyřazena a rozpuštěna.......... :-((.
Ale já už toho radši nechám, ale nechce se mi být "přizdisráč".
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2020 18:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobrý podvečer.
Pokud je mi známo, tak Tvrdík navrhl Fond solidarity stejným způsobem, jak to udělal i Bayern Mnichov.
Nikoho do ničeho nenutil a nepožadoval nic jiného, než možnost připojení se k této aktivitě.
V Německu se k tomu připojili všichni účastníci LM a v pohodě bez rozhodování nějakého kolektivního orgánu.
U nás v tom "kabelkáři" vidí možnou div ne korupci a populismus.
Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán.
Pokud vím, tak pan Tvrdík toto oznámil i redakci "ispartu". Místo toho jsou tam 3 stránky o Liborovi Kozákovi a nebo o dalších fotbalistech "rudých" a opět jen zpochybňování Tvrdíkova nápadu.
Proč tedy nevadí, že Plzeň už několika klubům pomohla v minulosti????
A ten obrovský titulek že liga má plán. Vždyť žádný nemá. Jen se spekuluje, kdy by liga mohla začít.
Pokud se uvažuje, že by děti do škol mohli na začátku května a to ještě za velmi přísných a omezujících podmínek, pak pochybuji, že liga v květnu vůbec začne (přitom si také přeji, aby se dohrála).
A za jakých podmínek se bude dohrávat také nikdo neví. To riziko je veliké. Vždyť stačí, aby se během znovuzahájení ligy jen jeden hráč ligy nakazil a je to celé v kopru. A nedej bože, aby se to stalo slávistovi.
To by pak měřeno optikou Svobody a spol. byla Slávia z ligy zřejmě vyřazena a rozpuštěna.......... :-((.
Ale já už toho radši nechám, ale nechce se mi být "přizdisráč".
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 18:36 |Jenže jde o způsob, jak se týmy v Německu dohodly. Dobře, iniciativa přišla z Bayernu, ale nevěřím tomu, že předseda představenstva to prvně zveřejnil na sociálních sítích a až pak ostatní týmy k tomu přistoupily.
Myšlenka chvályhodná, prezentace špatná - tak já vnímám naší iniciativu.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
tobro před 5 lety 09.04.2020 20:42 |- mně nedošlo / nedošlo mi -
Karle, Karle, jdu jen okolo.., a dál (raději) nečtu.. ;-)
Vanitas vanitatum et omnia vanitas.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Snivec před 5 lety 09.04.2020 09:06 |Současná situace ukazuje, jak je náš fotbal špatně veden a že ho vedou úplně neschopní lidé. Vedení fotbalu prostě náš fotbal nevede, nevydá žádné rozhodnutí ohledně podpory klubů nebo rozhodnutí, kdy a jakým způsobem bude rozhodnuto o dohrání ligy. Nikdo tomu nedá řád, že se kluby sejdou do tohoto data a podle situace se rozhodne. Vedení sedí na zadku a čeká až se to přežene, nebo co na to UEFA. Místo toho chodí vyjádření jednotlivých zástupců klubů, kteří se navzájem napadají. Někteří zástupci klubů jsou aktivní a to zase vadí těm neaktivním, takže ty aktivní osočují z populismu. Celé to je nechutný obrázek neschopného vedení. Právě v této situaci je vidět, že v čele musí být nějaká autorita, která je schopná rychle rozhodovat, umět to správně podat a ne lidé typu pan Svoboda.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
SKEP před 5 lety 09.04.2020 13:19 |Váž. p. Kolego Snivče, Váš pohled na postoj fotbalové asociace je psán neskutečně ostře nabroušeným perem a jistě vystihuje názor většiny fanoušků fotbalu. Nicméně na tomto místě se musím FAČRu zastat. Začněme u neprofesionálních soutěží (všechny od 3. lig níže). Zde asociace ukončila soutěžní ročník, jednoznačně rozhodla o nesestupech a nepostupech, určila "klíč" k případné prostupnosti FNL, ČFL A, ČFL B a MSFL. Toto rozhodnutí schvaluji, jedná se tisíce zápasů týdně, hráči mají svá zaměstnání atd.
V profesionálním fotbale, FL a FNL je situce poněkud odlišná. Profi kluby řídí LFA, ta má podepsány smlouvy s řadou partnerů, zejména s tím mediálním. Je tu i UEFA se svými pohárovými soutěžemi, z jejichž bonusů plynou do pokladen zúčastněných klubů nemalé (na poměry ČR) finance. UEFA doporučila svým členům pokud možno dohrát profi soutěže, odložením EURA k tomu poskytla prostor. Na plošné rušení lig je zatím čas. Nikdo neví, jak se pandemie bude vyvíjet. Myslím, že nyní není nutné ukvapeně ukončit FL. Souhlasím proto s postojem LFA, která monitoruje situaci a ve shodě s UEFA dohrání ligy, byť včetne nástavby, preferuje. Bude-li pandemie v Evropě pokračovat, UEFA sama doporučí členským státům své soutěže anulovat a nastaví jasný a věřme že spravedlivý manuál pro kvalifikování do LM a EL.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
wimpy před 5 lety 09.04.2020 13:23 |Otázka je, nebylo-li to rozhodnutí přeci jen poněkud předčasné? Tyhle zápasy nemívají zaplněné tribuny...
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Snivec před 5 lety 09.04.2020 14:20 |ja jsem myslel hlavne situaci kolem spekulaci a prezentovani vlastnich zajmu jednotlivych klubu v mediich v souvislosti s dokoncenim nebo ukoncenim ligy a nasazovani tymu do evropskych poharu. Tyhle spekulace a bojuvky vyslovene zivi vedeni LFA a vyroky Svobody "bud se to dohraje s nadstavbou nebo anuluje". Vedeni LFA ma vystupovat jasne a neprezentovat zbytecne nazory ohledne podminek a vytvaret spekulace o anulovani. Jednoznacny postoj je takovy, liga se dohraje, mame jasny plan, nejzazsi termin je ten a ten, potom se pripadne budeme bavit o dalsich alternativach se zastupci klubu.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 09.04.2020 16:54 |Dobrý podvečer přeji.
Také jsem proto, aby se soutěže dohrály, pokud to situace dovolí, ale už jsem lehce pesimista.
Proto nerozumím té Vaší poslední větě o anulování soutěže.
Sama UEFA nesdílí anulování soutěží a nikdy to ani náznakem nedala najevo.
Sokrates55
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
první rytíř před 5 lety 09.04.2020 18:10 |Pěkný den,
osobně chápu příznivce, že preferují dohrání soutěže. Na druhé stranu, jako fanoušek nechápu, že si mnozí neuvědomují, jak předčasná dohrávka a liga bez diváků těžce poškodí právě náš tým. Vysvětlím. Diváci v Edenu a na mnoha jiných hřištích jsou jasně dvanáctým hráčem Slavie. Podstatnější ovšem je, že jsme tým v přestavbě! Šli jsme do toho bez znalosti koronavirusu a přerušení soutěže. Nezbytná přestávka poznamená hru mnoha týmů, ale toho našeho zvlášť! Sehrávali bychom se za pochodu a jak bylo vidět v odehraných jarních kolech, moc nám to nešlo. O titul, ve který jsme všichni byli skálopevně přesvědčeni, za těchto podmínek můžeme velice snadno přijít a vše, co do toho vedení klubu, realizační tým a hráči vložili spadne takříkajíc do kanálu. Možná se mýlím, ale vidím to právě takto.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
DKNL před 5 lety 10.04.2020 01:23 |první rytíři, toto je i můj názor.Máš úplnou pravdu.Ono hrát např. proti Plzni s plným Edenem v zádech nebo bez diváků, tak to je sakra rozdíl! Tak jako tak na tuto situaci s korona virem doplatíme. Situace je lajnována tak, že Sparta musí hrát stůj co stůj Evropské poháry. Tak to vidím já.
Když nahlédnu na situaci, že se soutěž nedohraje, nestotožňuji se s těmi, co by vše anulovali. Ty zápasy odehrány byly, jezdil jsem 120 km do Prahy, tak proč anulace? To taky není fér.A znova jsme u toho.Sparta a pan Svoboda.Věřte mi, tento názor mám i kdyby v tomto okamžiku byla první Plzeň.A jestliže bychom tímto měli titul, tak radostí bych neskákal a nechvástal bych se s ním.Ale bylo by to v duchu současné výkonosti týmů, takže pro mě košer.Ale mám vnitřní pocit, že na to dojedeme, první rytíř to vše vystihl i moje pocity.
Re: Slavia penězi z evropských pohárů pomůže ohroženým klubům
padre před 5 lety 09.04.2020 18:36 |Jdu z obchodu a ani tu zelenou jsem tam neviděl, tak mas asi pravdu.