K sázce na zkušenost jsem vyzýval již minule a myslím, že to byla logická volba. Mužstvo vypadalo kompaktněji a odhodlaněji se rvát o výsledek, i když se zrovna nedařilo. Na druhou stranu to mohlo být dáno i faktorem derby a fantastickou kulisou. Dá se vůbec rezignovat na vyrovnání v nejslavnějším zápase, kde vás žene vyprodaný stadion? Asi těžko. K základní sestavě si dovolím jen jednu poznámku - roli Tijaniho. Ten přišel ani ne týden před první soutěžním zápasem z druhé ligy a po nepovedeném debutu týmu na Bohemians se hned dostal do základní sestavy. Teď po dvou zápasech, ve kterých nepropadl, se najednou nedostal ani na lavičku, ač zdravotní problémy mít neměl. Myslím, že to ilustruje dosavadní jarní tápání (částečně zaviněné i kartami a zraněními) trenéra Trpišovského s hledáním ideální jedenáctky.
Co se týče zápasu, tak první poločas mnoho krásy nenabídl. Spíš než o fotbal šlo o gladiátorskou řež. Sparta byla o něco nebezpečnější v úvodu, Slavia zase s blížící se přestávkou. O vyložených šancích se ale nedalo mluvit, zvlášť když si Stanciu neatakovaný v ideální pozici nedokázal pořádně zpracovat míč. Do druhé půle vstoupila Slavia skvěle a gól visel ve vzduchu. Proti ráně Ševčíka se ale vytáhl Heča a Stanciova střela mířila o milimetry vedle tyče. Místo radosti na jedné straně, tak udeřilo na té druhé po propadnutí Takácse v rychlostním souboji s Tettehem. Hostující útočník si naštěstí pomohl faulem a branka neplatila. Situaci rozeberu níže. Převaha sešívaných tím každopádně skončila a neuznaná branka naopak povzbudila Spartu, která vyrovnala hru. My jsme s blížícím se závěrem vytáhli obranu a ve snaze zvítězit začali hrát více na riziko, což se nevyplatilo. Tetteh frnkl Takácsovi podruhé a prohrávali jsme. V závěru jsme naštěstí dokázali hosty přitlačit a srovnat. Trenér Kotal sice Spartu herně zvedl, odstranit chyby v bránění standardek naštěstí (zatím?) nezvládl, a tak ze vzduchu v nastaveném čase udeřil Musa.
Remízu musíme přijmout, zvlášť po průběhu zápasu. Slavia byla sice opticky o něco lepší, ale v bojovném utkání s minimem šancí měla k výhře blíže Sparta, které se vydařil brejk. Oceňuji maximální bojovnost i vylepšenou konsolidovanost našeho mužstva, na druhou stranu se ale nedá mluvit o výrazně dobrém výkonu. Hlavně po fotbalové stránce to bylo ve finální třetině hřiště špatné. Typickým příkladem je Coufal, který sice hýřil aktivitou, ale téměř všechny přihrávky a centry byly z jeho strany nepřesné. V tomto směru se opět nabízí otázka Stancia, který by měl mít schopnosti být v tomto směru rozdílovým hráčem. Místo toho ale zůstává utopený v hloubi pole a do vápna se dostává minimálně. Je třeba však i uznat sílu soupeře a Sparta včera odehrála vzhledem k její situaci dobrý zápas a nebyla snadným protivníkem. Ale to tak bývá, že týmy ze středu tabulky se proti lídrovi soutěže dokáží vyhecovat k výkonům, kterými se normálně neprezentují. :)
Výrazným momentem derby byla ještě neuznaná první Tettehova branka. Na první dobrou se asi shodneme, že to faul byl. Tetteh Takácse rukama viditelně přistrčil a vyřadil tím ze hry zároveň i našeho brankáře. Na druhou stranu si Takács v souboji s Tettehem pomáhal rukama již před přistrčením. Dá se také polemizovat, jestli má v tomto (či sobotním plzeňském) případě zasahovat video, když se nejedná o úplně jednoznačnou situaci a intenzita zákroku byla spíše nízká, třeba i v porovnání s některými zákroky Bořila. Finálně si ale myslím, že vzhledem k sobotnímu verdiktu v Plzni, který učinil tentýž rozhodčí Pechanec (v sobotu na hřišti, v neděli u videa), se podle mě ani nemohlo rozhodnout jinak než branku neuznat a že verdikt byl správný. Osobně bych ale chápal i postup, kdy se obě situace přejdou bez zásahu videa jako nejednoznačné. Důležité je, aby byl nastolený metr jednotný. Případný brek sparťanů ale beru s rezervou. Tohle byla hraniční situace a ať by byl verdikt jakýkoliv, tak jeden tábor bude naštvaný. Stačí si ale vzpomenout na loňské jarní derby v Edenu, kdy video viditelnou chybou sebralo Slavii odpískanou penaltu. Těžko si tak rudí v tomto kontextu mohou stěžovat na nepřízeň rozhodčích v derby.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 5 - V první půli dobře zasáhl proti voleji Hancka. Při Tettehově neuznaném gólu nevyběhl vůbec dobře, nakonec ale branka pro faul útočníka na Takácse neplatila, což oba dva naše hráče zachránilo. Inkasovanou branku chytat nemohl, protože ji ještě tečoval ležící Takács. Rozehrávka byla z jeho strany ok.
Vladimír Coufal - 5 - Po stránce nasazení a aktivity se vydal na maximum a nemám mu co vytknout. Bohužel se mu ale fotbalově nedaří a jeho centry a přihrávky byly přitahovány sparťany jako magnetem. Aktivní výkon tak do značné míry přišel vniveč a já nemohu dát lepší než průměrnou známku.
Ladislav Takács - 4 - Návrat po zranění do sestavy se mu příliš nevydařil a dosud platí, že se hledá spolehlivý stoper do tandemu ke Kúdelovi. Předpokládám ale, že trenér Laca podrží. Ve hře si totiž vedl dobře. Byl silný v hlavičkových soubojích, obstojně zvládl i rozehrávku. Bohužel dvakrát nezachytil náběh Tetteha za obranu a ve sprintu mu příliš nestačil. První branka nebyla šťastně uznána pro faul, druhá už ale platila a Takács při ní ještě nešikovně ztratil stabilitu, upadl a tečoval míč za Koláře. Chápu, že to pro něj bylo vzhledem k okolnostem náročné utkání, ale pokud chce být v základu Slavie, tak musí přidat.
Ondřej Kúdela - 6 - Zápas zvládl velice dobře a potvrdil, že je klidnou silou slávistické obrany. Přesný a dobrý výkon!
Jan Bořil - 6 - Nastoupil po nemoci a dal do hry srdce, jak se ostatně od kapitána očekává. Ve druhé půli se ocitl v šanci, ale v nelehké pozici míč netrefil úplně dobře. Nejlepším momentem pak byl jeho přesný centr na vyrovnávací trefu. Jen těch strkanic měl na můj vkus až moc a trochu se bojím, aby se jeho enormní nasazení podpořené pocitem zodpovědnosti za tým plynoucí z kapitánské pásky nezvrhlo v nějakou červenou kartu.
Lukáš Masopust - 5 - Pohybově dobrý a snaživý výkon, s kvalitou centrů a finálních přihrávek to ale bylo podobné jako u Coufala. V první půli se blýskl pohotovým zpracováním a pěknou střelou, tu ale zvládl Heča vytěsnit.
Ibrahim Traoré - 5 - Nevyzpytatelný hráč, který dokáže zazářit i vyhořet. Včera to paradoxně nebylo ani jedno a Ibra odehrál víceméně standardní ligový zápas, ve kterém nevyčníval, ale ani nepropadal. Jak se blížil závěr, tak Traoré přeci jen přidal a několika udrženými míči nám pomohl v honbě za vyrovnáním.
Petr Ševčík - 7 - Hrál po nemoci a sparťané ho okopávali jako řepu, přesto dokázal Petr v těžkém zápase podat výborný výkon! Byl naším jasně nejaktivnějším hráčem a většina akcí šla přes něj. Takřka v gólovce našel Stancia, ve druhé půli krásně střílel z voleje po rohu nebo našel ve vápně Bořila. Velmi kvalitní výkon, jen jsem měl občas pocit, že mohl akci na hranici vápna raději zakončit a vzít to na sebe, než aby nahrával do strany, což většinou nikam nevedlo. Také je škoda, že netrefil odkrytou branku po chybě Heči.
Nicolae Stanciu - 4 - Možná trochu přísné hodnocení, protože se nedá říci, že by Stanciu byl vidět méně než Olayinka či Masopust. Na druhou stranu jeho katastrofální zpracování míče na prsa, když byl sám v takřka gólové šanci, beru jako velkou chybu. Světlý moment předvedl ve druhé půli, kdy si dobře zpracoval aut Bořila a pálil těsně vedle. Jinak na jaře podává totálně průměrné výkony, za což ale do značné míry viním trenéra, který z rumunského šikuly dělá běhavého dělníka ve středu pole. Neodpustím si kacířskou poznámku - nevypadal by v takové roli jako víceméně průměrný hráč i takový fotbalový genius jako Messi?
Peter Olayinka - 5 - Nehraje alibisticky a snaží se o individuální průniky, bohužel bez valnějšího úspěchu. Stejně tak jsem včera nebyl spokojen ani s kvalitou jeho centrů. Musí přidat.
Stanislav Tecl - 4 - Čtyřka je u Standy trochu krutá, podobně jako u Stancia, ale nakonec podle mě sedí. Zápas to byl sice z jeho strany odmakaný, ale bez jakékoliv nadstavby. Jediným výraznějším momentem Tecla bylo donucení Heči k chybě při odkopu. A to je podle mě za 70 minut málo. Ostatně porovnejte to s Tettehem, který byl na hřišti cítit mnohem víc.
Petar Musa - 7 - V neděli nám dal další ukázku svého velkého potenciálu. Zaplať pánbůh! Uvedl se sice zbytečně důrazným faulem, pak se ale dvakrát dokázal ve vápně prosadit k hlavičce, přičemž napodruhé neomylně zavěsil. A že to byl parádní výskok! Petar se dostal o hlavu a půl výš než Hancko, který byl v souboji pozdě a měl špatný timing!
Patrik Hellebrand a Júsuf Hilál nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (119)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
DF007 před 5 lety 09.03.2020 16:03 |Vidím to velmi podobně. Byl jsem jen o jeden stupeň níže.
Jak dale ?
Mike před 5 lety 09.03.2020 17:29 |Muj komentar neni vubec treba k zapasu /pochvala autorovi k velmi presnemu hodnoceni utkani a hracu/, ani k nejakemu vyvoji naseho klubu.Ale dohraje se liga ?A neprijdeme o druhou hvezdicku ? Zkusim cerny scenar. Do 2 tydnu se vyhlasi zakaz navstev na stadionech, s tim prosim pocitejme. Nikdo si to nenecha na triku. A pokud se dostane do karanteny nekdo blizky nekoho z muzstva vcetne realizacniho tymu ? Karantena pro cely tym. Kde se vezmou terminy ? Nepomuze nejake posouvani na 2 tydny, to vubec situaci neresi. Muze to vyjit i od hracu, ze nebudou chtit jet hrat nekam, kde se korovarirus vyskytne vice. Vim, ze tedy budu asi ted hodne ominusovan, ale neverim, ze vse i vzhledem k situaci v Evrope vse probehne bez problemu. Pak se vyskytnou legislativni problemy. Pokud se na podzim rozbehnou evropske pohary, koho do nich nominovat, kdo bude hradit televizni prava, kdo bude platit ztraty klubu treba ze vstupneho. Bude to ještě hodne zamotane.
Re: Jak dale ?
Alanor (admin) před 5 lety 09.03.2020 17:39 |Kdyby z toho měl být celoevropský vážný problém, tak bych předpokládal, že se současný ročník protáhne a poháry začnou později. Ale těžko předjímat.
Re: Jak dale ?
Mike před 5 lety 09.03.2020 17:46 |Predjimat bohuzel nejde, co EURO, olympiada ? Je nutno z hlediska fungovani statu rozlozit infekci na co nejdelsi dobu. Delam v prvni linii, odhady pouzivani pomucek jsou nejmene pul roku.
Re: Jak dale ?
Ondráš před 5 lety 09.03.2020 19:28 |Tak tohle mě taky zajímá. Hrát bez diváků bude časem určitě na pořadu dne. Ale když by to celý zrušili, tak fakt netuším co s tím.
Re: Jak dale ?
první rytíř před 5 lety 10.03.2020 10:28 |Tak už je to tady :-(
Re: Jak dale ?
Fačín před 5 lety 10.03.2020 08:20 |Proč tady strašíš lidi? Měli by tě obvinit z šíření poplašný zprávy.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
první rytíř před 5 lety 09.03.2020 17:30 |Hodnocení podle fotbalového projevu jednotlivců bude poměrně přesné. Nicméně za vůli a bojovnost, zejména pak touhu s nepříznivým výsledkem něco udělat, mne vede k tomu, abych byl ve svém hodnocení u některých borců laskavější. Nejlepšímu muži nejen v našem dresu, ale i na hřišti, Ševčíkovi, bych tu 8 klidně dal. Také 4 u Nica a Tecla jsou hodně tvrdé, naopak 4 by si zasloužil i Kolář a jen 3 Takács (vyhrát ho hlavičkový souboj jsem viděl jen párkrát za zápas a častěji i přes svojí postavu tyto souboje prohrával). Myslím si, že Frydrich by nebyl o nic horší a Takácsovo místo je na postu DZ, možná i místo Traorého. Na stoperu vedle Kudely jednoznačně Frydrych nebo Tijany. No a souhlas s tezí, že JiT Nica tlačí hodně dozadu a v důsledku toho potom kreativita a pohotová střelba zdálky záloze chybí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 17:37 |Standa bohužel čtyřka zaslouženě, Laco příště na šestce, po tom zranění a achilovky to ještě není ono a na stoperu asi Frýda...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 09.03.2020 17:46 |Co by přineslo týmu, kdybychom poslali Takácse na pozici středního defenzivního záložníka?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 18:53 |Vždyť tam hrál v Olomouci a výborně..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 17:34 |Hodnotil jsem podobně, ikdyž Bořil za tu zahozenou šanci spíše 5, Kúdela standart 5. Traoré faul na červenou spíše čtyři a Masopust rovněž. Naopak Nico za mě lepší 5.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
vršek před 5 lety 09.03.2020 21:42 |Traoré faul na červenou - jaký? Kdy? Kde?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bongor před 5 lety 09.03.2020 22:38 |Kdyby Traore faul na červenou,tak by RB dohrála maximálně v osmi.A že Alanore byl zákrok Musy zbytečně tvrdý?
V tomhle zápase nebyl žádný zákrok našich kluků "zbytečně"tvrdý.Podívej se na Ševovy nohy a to zdaleka nebyl jediný náš pokopaný jak od splašenýho stáda hovězího.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Eskaes před 5 lety 09.03.2020 17:45 |Co se týče herní souhry, nejsme v pohodě, diplomaticky řečeno. Důležité, že to ví ten hlavní -JIT a určitě se to pokusí změnit. A jak jsem psal před derby, na nás všech je, nedostat sami sebe pod ještě větší a zbytečný tlak. Myslím, že teď je ten čas přimhouřit oči, protože vztekem a poukazováním na tým z minulých sezón si už nepomůžeme.
Petar je určitě pozitivum, tak snad nám všem ještě ukáže!
Takacs
rudahvjezda před 5 lety 09.03.2020 18:05 |Podle mne 4 nesedi. U negolu by to dost mozna zvladl, kdyby faulovan nebyl. U golu to zachytit nemohl, kvuli Borilovi se nepiskal ofsajd a Takacs uz to proste nezachranil, ale jeho chyba to nebyla. Mne se libil a hrat by mel. Otazka pro mne jen je, jestli neni jeste lepsi jako DM
Re: Takacs
donford před 5 lety 09.03.2020 18:21 |Také vidím Takacse na pozici DZ, spíš než jako středního obránce. Dost bych se přimlouval, aby přes léto Nezmar nějakého dodal. Nevím, zda se chytí Tijani a nespoléhal bych se příliš. Ten by mohl dělat mezi středními trojku. Čtyřky u Tecla, Stanciua a Takacse beru. Včera se jim to fakt nevyvedlo. Určitě jdeme pomalu nahoru. Bolk už musí být naše.
Re: Takacs
iwanowicz před 5 lety 09.03.2020 20:42 |Mame preci Hovorku, tesim se, az se vrati na hriste..
Re: Takacs
Taky před 5 lety 10.03.2020 09:09 |Držím Hovorkovi palce, moc mu to přeju , ale šance, že se vrátí do loňské formy ještě letos, je poměrně malá.
Ale když si píšu sestavy, napíšu jeho a pak hledám dočasnou náhradu. Prostě Psycho, teď myslím mě... :-)
Možná to dopadne tak, že až bude Hovorka zpátky v top formě, budeme mít zároveň i vítěze konkurzu, kdo nahradí pomalu končícího Kúdelu. Takže Takács, Zima, Tijani, Vlček z béčka...?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pcitron před 5 lety 09.03.2020 18:34 |Hellebrand 7 - líbil se mě.
Re: Boleslav
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 18:55 |Bolka zatím vede 2:0 na Baníku, to není povzbudivé k sobotnímu západu.
Re: Boleslav
cheechoo1 před 5 lety 09.03.2020 19:46 |Ale hraje se na jednu bránu.
Re: Boleslav
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 19:48 |Ano a beru zpět už je to 2:2.. takže to snad dáme..
Re: Boleslav
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 19:50 |Teda už je to zase 2:3.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Martin 58 před 5 lety 09.03.2020 18:56 |Tak jsem velmi na rozpacích. Utkání jsem viděl naživo a pak velmi detailně bez komentátorů, ale se zvukovou kulisou z hlediště ze záznamu.
Stran soubojů Takácse s Tettehem: v prvním případě Takács rychlostní souboj stíhá, ne nestíhá (!), rukama se strkají v rámci běžných soubojů oba, nakonec frustrovaný Tetteh bez míče zezadu oběma rukama výrazně vráží do Takácse a po srážce Koláře s tímto se "zadarmo" dostává k míči. VAR zkoumá všechny gólové situace. Nebylo tam co řešit, ani Franěk, jinak pouze průměrný rozhodčí, který měl ve 33. minutě vyloučit již "žlutého" Štětinu, který zadržel nadvakrát rukama do brejkové situace unikajícího Ševčíka, který to po anglicku ustál, v siruaci kdy by 99 ze 100 ligových fotbalistů spadlo (a asi třetina by se přitom ještě chytla s bolestnou grimasou za obličej), se u obrazovky prakticky vůbec nezdržel a měl jasno o tom, že ten gól nemůže platit. Tak co na tom sebemrskačsky hledáme, obzvláště, když se odvolávají malicherné ofsajdy, kdy je špička kopačky útočícího hráče o 3 cm za hráčem bránícím, tady šlo o jiný level, a to získání neoprávněné výhody následkem faulu.
Druhý případ: tam to bylo možná o nezachycení náběhu, nikoliv o regulérním sprinterském souboji. Když jsem kdysi atletničil, tak jsem stovku z bloků běhal nad jedenáct sekund, ale stovku s letmým startem o sekundu líp, to dělá náskok 10 m v momentu, kdy běžíte naplno okolo člověka stejně rychlého, který ovšem startuje z bloků.
Já jsem tam problém viděl především v součinnosti obrany, kdy jinak v zápase vynikající Bořil, hrající rozhodně za lépe než za šest, měl Tetteha vyběhnutím vystavit do ofsajdu a nikoliv neexistující ofsajd signalizovat.
Vyjádření, že Sparta měla blíže k vítězství mělo být doplněno výrazem "po Tettehově gólu", v zápase jako takovém rozhodně ne. Na začátku druhého poločasu přežila s jednou pomocí Heči a a dvěma z vůle Boží svou předčasnou smrt, když Ševčík vytasil nádherný volej po rohu a minul prázdnou branku ze 30 metrů, a Stanciu o fous netrefil druhou stranu, kdy Heča už byl bezmocný.
K tomu přidám Masopustovu dělovku a opět Hečův zásah, Bořilovu gólovku poslanou na tribuny, totálně nepřesnou hlavičku Coufala v naprosto čisté pozici na umístěnou nechytatelnou střelu, Musovu hlavu nad, kterou vzal příležitost ideálně za ním postavenému Yusufovi. Olayinka měl také krásnou příležitost pochlapit se hlavou. A co Sparta? Nevím. Takhle si nepředstavuji mužstvo, které má blíž k vítězství.
Střely 15:4, rohy 9:0, držení míče 58:42.
Nebuďme na sebe tak přísní. Takovéto utkání rozhodně Sparta neměla vyhrát a já si myslím, že i ta remíza je pro ně zlatá.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 09.03.2020 19:47 |Souhlas, možná v úvodu, jedna šance Hložka, který tam podle mě fauloval rukama Coufyho, pak závar Tetteha, ale od 35. minuty se jen bránili, čekali na ránu a naší chybu, která bohužel přišla.. chápu frustraci, když se jim povedlo dát branku a o vedení přijít pak v nastavení špatným bráněním, ale soudnost a pokoru především od zrádce Dočkala se asi nikdy nedočkáme, ti prostě viděli, že měli vyhrát a faul na Laca, že nebyl. Že mohli 4:0 prohrát nepřiznají..inu rudá bída
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
iwanowicz před 5 lety 09.03.2020 20:30 |Pekne jsi to shrnul. Jen prihodim poznamku, ze Trpisovsky rekl ke golu sparty v rozhovoru na hristi, ze chyba byla spis v tom, ze
se Takacs snazil vystavit Tetteha do ofsidu, bo Boril byl na druhe strane navazany na hrace. A ze ale az na ty dve situace s Tettehem zvladl zapas vyborne, na to ze mesic a pul nehral. A souhlasim, ze Boril byl vynikajici a hodnoceni by si zaslouzil vyssi..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
vršek před 5 lety 09.03.2020 22:56 |Už jen bodové zhodnocení Vašeho příspěvku (nyní 22 : 0) jednoznačně ukazuje na jeho kvalitu a přesnost hodnocení výkonů obou včerejších soupeřů. Nelze než souhlasit!
K popisu výkonu Takácse bych snad jen doplnil, že Takács v prvním souboji s Tettehem "nepropadl v rychlostním souboji" jak píše Alanor - on by se totiž těžko při "rychlostním propadnutí" před Tetteha dostal! Já bych doplnil ještě jeden rychlostní souboj - byl to běžecký souboj Takácse s "čerstvým" Hanouskem někdy okolo 75min.? I tam se Takács dokázal dostat po delším sprintu před protihráče a byl následně také faulován.... ono to s tou Takácsovou rychlostí zřejmě nebude tak strašné jak se zde píše. Není podstatné jak kdo "vypadá" či působí v běhu či sprintu, podstatné je, jaká je skutečná rychlost ve srovnání s protihráčem. No, on ten Souček taky tak nějak podivně běhá...
Nerozumím tomu, jak jsme schopni se zde prezentovat "ode zdi ke zdi". Před začátkem jarní části ono ohromné nadšení jak nám to všechno krásně "šlape" a jak je jen otázka času kdy budeme slavit titul a budeme zapracovávat mladé naděje na místo neperspektivních. A najednou po zápase na Slovácku je všechno špatně a najednou se kupodivu hledají chyby už i na trenéru Trpišovském... Z našich hráčů jsou až na výjimky najednou jen hráči průměrní. Po včerejším derby je Alanorovo hodnocení absolutně neadekvátní, nepochopitelné a neodpovídající průběhu zápasu.
Když si porovnáte hodnocení hráčů Slavie dle Alanora s hodnocením v dnešním Sportu zjistíte, že je to hodnocení naprosto totožné až na známky pro Traorého a Stanciua, kdy tyto dva hodnotí Alanor ještě o stupínek níže než experti "sparťanského zpravodaje". Docela by mně zajímalo, kdo byl dle Alanora ve včerejším zápase nejlepším hráčem na hřišti, a jestli by také nevyhodnotil jako muže zápasu onoho dominatního stopera Štětinu, hodnoceného ve Sportu známkou 8....Sakra Ševčík jen za 7.... po těch několika brutálních a nedostatečně potrestaných "kosách zezadu. Ševčík minimálně za 8. On byl dominantním hráčem derby stejně jako byla Slavia (až na gólovou akci Sparty) dominantním týmem zápasu.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Martin 58 před 5 lety 10.03.2020 10:40 |Děkuji pane Vršku.
Já jsem měl Šévu za devět, nevím, co bych mu měl vytknout, on se snažil i tu střelu do prázdné ze 30ti metrů kroutit tak, aby náhodou cestou nepotkala nějakého "Bídáka", být branka o 3-5 metrů dál, tak se to v ní třepotalo.
A další dominantní postavou pro mne byl osmičkový Bořil, který jednak vymazal "supertalenta" Hložka s typickou sparťanskou sebevědomou "držkou" (srovnejte například s Hellebrandem, ten by mohl z fleku celebrovat) a jinak s vyjímkou situace, kterou jsem již popsal, dělal všecko správně a v potřebné kvalitě. V tom momentálně zaostává Coufal, který byli s Masopustem vpravo velmi aktivní, ale vytvořili spolu opravdové hafo nepřesností.
Ke krizovým situacím: nevím jaké bylo zadání hráčům, ale přijde mi divné, že stoper Takács musí nahánět rychlého hráče na kraji hřiště. Normálně by to měl zastávat pravý bek (Coufal) a stoper, který ho jistí, aspoň tak to nazírám já.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
jose01 před 5 lety 09.03.2020 19:00 |je tady nějakej znalec pravidel a našich řádů. co by se dělo třeba při ukončení soutěže? jestli je tam třeba pro uznání ročníku nějaký nutný počet odehraných kol?aby se letos třeba nástavba nezrušila
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 5 lety 09.03.2020 19:21 |tady se na pravidla a rady nehraje... tady rozhoduji jini a je ted otazka, jak se estebak s kretenskym, paclikem odvazi s nama vyjebat!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
cheechoo1 před 5 lety 09.03.2020 19:43 |Když budeme první, můžou vymýšlet, co chtějí...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 5 lety 09.03.2020 19:48 |pohary nam neseberou, protoze kdyz se liga nedohraje, tak muzou tak maximalne vzit poradi z lonske souteze (a tam si polepsi bolsevik, takze na to bude tlak). mam strach, ze ty smejdi tento rocnik budou chtit anulovat, ze jej nepujde dohrat. nastesti ted jim davame nadeji, ze nas muzou dostihnout, takze mozna i bude tlak hrat dal za kazdou cenu... skoro si rikam, ze bude lepsi, aby plzen dala rudejm bura a bude se hrat dal!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 10.03.2020 14:31 |Naopak Bída dá bůra lúze..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ondráš před 5 lety 09.03.2020 19:47 |Jako nějaká anulace, to by byl docela pešek a snad k tomu nedojde. Ale vtipný je, že se o tom vedly debaty i v Anglii, zda případně ročník anulovat. A teď si vemte, co teprve takovej Liverpool, kterej má brutální náskok a na titul čeká nějakých 30 let:D No já doufám, že zvítězí zdravý rozum, ale teď co to vlastně v téhle situaci je co?:)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Max1 před 5 lety 09.03.2020 20:06 |Osobně si myslím že anulace je hloupost realně to vidím na 3 scénáře. Nejpravděpodobnější je, že se to dohraje ač třeba bez diváků. Jako druhou možnost vidím že se nebude hrát nadstavba ale těch 6 zápasů se dohraje. Nejméně pravděpodobné je, že to ukončí předčasně a nechají to dle aktuálního pořadí.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
jose01 před 5 lety 09.03.2020 20:10 |tady asi bude záležet, jestli to nechytne nějakej hráč, pak jde celej mančaft do karantény a v podstatě jsi dohrál
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ondráš před 5 lety 09.03.2020 20:23 |Přesně tak. A to může v podstatě nastat kdykoliv. Pak ti jeden nakaženej hráč zablokuje celou ligu (kvůli karanténě).
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
jose01 před 5 lety 09.03.2020 20:28 |záležet bude na tom, jak se to rozjede, každopádně si myslím že nástavba letos nebude
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ondráš před 5 lety 09.03.2020 20:33 |Ono by bylo nejlepší, kdyby nebyla už nikdy.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 5 lety 09.03.2020 20:49 |tohle muze byt jedna z mala plusu koronaviru, ze svobodova vymrdavka pujde do prdele!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Novi.sks před 5 lety 09.03.2020 22:27 |Vidím ty možnosti stejně, asi bude dost záležet na tom, jak se virus popasuje s příchodem jara. Jestli se bude opravdu chovat podobně chřipce a po konci "sezóny" začne pomalu odeznívat, nebo jestli nebude na počasí brát ohledy a bude se šířit pořád stejně. Přecijen s přibývajícím sluníčkem lidi začnou trávit více času venku, ve vnitřních prostorách budou více větrat... To těmhle virům běžně moc nesvědčí.
Pokud se s příchodem tepla jeho šíření začne zpomalovat, tak věřím tomu, že (alespoň u nás) všechno nakonec proběhne bez problémů a nějakých velkých omezení...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
smely (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 12:34 |nechci ti brat iluze, ale treba v Australii je ted leto a tomu viru je to dost u prdele :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Novi.sks před 5 lety 10.03.2020 12:50 |Tak zatím tam vidím 91 případů, z toho více než polovina v Sydney - největší turistický ruch. To je oproti západní Evropě jak plivnutí do moře :) a nepřijde mi z toho, že by se to tam nějak výrazně šířilo...
Každopádně iluze už mi vzal Babiš :D
Čekaly nás teď vlastně tři zápasy s domácí atmosférou, uvidíme co LFA, ale hrát se nejspíš bude, tak kéž by to opadlo a nejpozději do zápasu s plísní se už na stadiony mohlo...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 5 lety 09.03.2020 20:13 |Musa hrál krátce, takže ho nelze hodnotit, ale jelikož za těch pár minut dal gól, kterej si každej sice přál, ale vzhledem k ubíhajícímu času asi už nečekal, tak jen za tý kyselý rudý ksichty bych mu dal 10 s hvězdičkou. :-)
Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2020 20:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Musa hrál krátce, takže ho nelze hodnotit, ale jelikož za těch pár minut dal gól, kterej si každej sice přál, ale vzhledem k ubíhajícímu času asi už nečekal. Jen za tý kyselý rudý ksichty bych mu dal 10 s hvězdičkou. :-).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
před 5 lety 09.03.2020 20:16 |Dekuji kolego Alanore za tvuj prispevek a celkove praci pro nas Slavisty. Muj nazor je, ze jsme byli kazdy asi na jinem zapase a videli jine vykony. Jako priklad v cem absolutne nesouhlasim :,, Kolar zasahl dobre proti voleji Hancka” zeptej se kazdeho trenera brankaru na tento zakrok - potvrdi ti, ze to byla silena hrubka. Hodnoceni 7 pro Sevcika? Co mel ten kluk jeste vic udelat?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Akuls před 5 lety 11.03.2020 11:11 |Je to tak, střelu která byla celkem z dálky a celou dobu ji viděl, vyrazil Kolář jen před sebe, tedy do nejnebezpečnějšího prostoru. Navíc před neuznaným gólem vyběhl zcela nesmyslně a vůbec nešel po míči, tam kde měl mít ruce, měl nohy.
Pokud jde o Ševčíka, tak by asi od Alanora dostal lepší známku, kdyby trefil tu prázdnou branku. I když to měl na levačku, tak hráč jeho formátu by měl mířit přesněji.
Nico vers Masopust
pinochet před 5 lety 09.03.2020 20:24 |Tady prostě nemohu souhlasit, že Masopust hrál lépe než Nico, který dal x pěkných průnikových přihrávek, zejména Olímu. Masopustovi se povedla jedna střela zpoza vápna, ale jinak 00nic.
Ještě Považuji vyzdvihnout výkon Hellebranda, který se mi moc líbil. Právě on spolu s Musou dle mého představují budoucnost Slávie.
.
iwanowicz před 5 lety 09.03.2020 20:38 |Jinak Tetteh se vypracoval v mym zebricku nesympatickych hracu skoro na vrchol. Nejen, ze to je ubulenec, ktery fnuka po kazdym tvrdsim zakroku, ale jeho lhani po zapase, ze Takacse se vubec nedotkl, na Soucka neplivl a sparta byla v derby lepsi zacina byt fakt trapny. Inu spartan..
Re: .
pehacko před 5 lety 09.03.2020 20:47 |myslis toho prolhaneho "benziho"
jak rikal kotalik, ze ten by jim nikdy nelhal? to je zakoplexovanej ultrazmrd, co na nej uz poradna vonici kosa sadrou nekde ceka!
Re: .
pinochet před 5 lety 09.03.2020 21:07 |Zapomněl si na jeho prokování ochozů po první brance, byť neuznané. Je to prostě šmejd.
Re: .
bongor před 5 lety 09.03.2020 22:57 |Tam se každej naučí lhát,skuhrat,dokonce se jim tam po pár měsících mění xift.Typický je to u flusmajstra Počkala.
Kam se hrabe ten českej doktor ,co dělá rekonstrukce obličejů v Americe.To jsou vyhozený peníze,stačí přestoupit k hadrářům.
Re: .
slavistou50let před 5 lety 10.03.2020 09:55 |Přesně, ten Teteh, ta rudá buzna řekne, že byli lepší. Potřeboval by jeden forhend, aby se mu rozsvítilo v palici.
Re: .
obiwan před 5 lety 10.03.2020 12:05 |V ty vybrakovany skatuli by těžko nějaký úder mohl cokoli způsobit:-))
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ColinSKS před 5 lety 09.03.2020 20:52 |stanciu 5 a oli 4 , jinak souhlas. oli to drbe strašně, nejde mu nic, možná měl 2 centry. to je na hráče za 80 mega dost málo. nico se snažil, a kdyby neměl tu naši smůlu, tak dal krásný gol. nebylo mu přáno, doufám že si ten nechal na plíseň
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
o5aradecek před 5 lety 09.03.2020 20:57 |Já bych ještě jednou vyzdvihl výkon Petra Ševčíka, který, ač je spíš introvert, začíná růst v našeho nového lídra, kterého teď tolik potřebujeme. V současnosti je to pro nás naprosto ztěžejní hráč, motor všech akcí a na jeho rychlou hru s míčem přilepeným na noze, se tak krásně kouká... Uplivaného plačku Dočkala včera jasně zastínil, rozhodně je to hráč, o kterém by měl pan Šilhavý uvažovat napevno pro reprezentaci.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Leksel před 5 lety 09.03.2020 23:00 |Je to hráč, kterej do hry vnáší klid a řád, ale bylo mi ho líto, jak tam dostával naloženo zejména od toho praseckýho kolohnáta Štetiny, kterej si říkal o Bořilův vrtulnik.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bongor před 5 lety 09.03.2020 23:04 |V repre musí ale bejt nějakej bolševik,aby se soudruzi nerozlobili .Preference jim jdou dolů,tak alespoň tam musíme dát pár jejich koníků.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 08:25 |Mám, nemám, mám, nemám? :-)))
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
kjandourek (admin) před 5 lety 10.03.2020 08:48 |Nedělej to... ;-) Měl bys to zbytečně "ztížené" ...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
o5aradecek před 5 lety 10.03.2020 11:25 |Stěžejní, už to vidím. :-) Ale nechám originál. :-))
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
obiwan před 5 lety 10.03.2020 11:59 |Přimlouval bych se za nemám:-) Šlo o evidentní překlep:-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
dalislavista před 5 lety 09.03.2020 20:58 |Alanore, ...gól visel ve vzduchu
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Alanor (admin) před 5 lety 10.03.2020 00:49 |Opraveno. Díky za upozornění a omlouvám se za hloupou chybu.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
TSeguinTS před 5 lety 09.03.2020 21:06 |Musu si musíme hýčkat!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
před 5 lety 09.03.2020 21:36 |Jeste jednu vec jsem zde chtel napsat. Strasne me prekvapil Hellebrand. Mladej kluk, prvni derby, nepriznivy stav a on se nabizi, chce balon, chce s tim neco udelat, celou dobu ve sprintu a skvela technika! Navic ma jako jeden z mala v nasi lize pohyb fotbalisty. Ten se mi libi jeste vice nez cely Bucha.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
wimpy před 5 lety 09.03.2020 21:45 |Jako ano, ale nabízel se v bezpečném prostoru mezi stopery a před nimi. V přehuštěných místech na vápně jsem nic nezaznamenal. Ale v TV jsem to ještě neskoukl.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
gazza před 5 lety 09.03.2020 22:06 |https://www.efotbal.cz/clanek-213811-Sudi-Berka-a-Franek-plesali-s-Berbrem-a-Sadkem-v-Plzni-ted-meli-vliv-na-vysledek-Viktorky-i-derby-pr.html
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 5 lety 09.03.2020 22:31 |rikam to od kosy stetinace na sevcika, ze franek je hajzl a delal co mohl, aby sve plzni pomohl! proto jsem na nase kluky za vcerejsek hrdy, ze opet to bylo hodne do kopce a i tak vyvalcime proti vsem bod a opet takovehle svinske zapasy nas mohou posunout dal. ceska liga je kvalitativne o hovne, ale kdyz v ni hrajes proti vsem a vyhravas, tak te dokaze pripravit na evropu!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
zeleznik2 před 5 lety 10.03.2020 14:24 |Hezký, ale proměnit aspoň dvě loženky, tak nemusíme řešit Fraňka..i na Bohemce či Slovácku se dalo i přes bídný výkon remizovat..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Jardy před 5 lety 10.03.2020 16:08 |Ber to tak, že my stejně proti oslabenému soupeři hrát neumíme a Štětina by pak ani nemohl hrát proti Plzni.... :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Jardy před 5 lety 10.03.2020 16:10 |Tak teď jen doufám, že naváže na výkon s námi, nenamaže jim na nějaký gol (jak to umí) a ideálně jim i někoho zrakví :-)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pehacko před 5 lety 10.03.2020 17:35 |to je prave ten paradox, ze heca pusti opet uplne vsechno a stetina si da dva vlastence a na zaver sam sobe zlame nohu... hlavne, kdyz udela stejnou kosu co udelal na sevcika, tak dostane redku
Kanga
JS (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 08:06 |Upřímně nerozumím tomu, proč Trpiš předělává všechny ofenzivní klenoty na hráče na „černou práci“ s tím, že bránit musí celý tým. Pak máme Stancia zakopaného někde, kde mu to nejde, Balutu, Sýkoru a Stocha mimo klub... A nakonec chceme (a pravděpodobně už podepisujeme) Kangu, kterej to má s poctivým vracením daleko větší problémy, než všichni výše jmenovaní?
Re: Kanga
Ragnarok před 5 lety 10.03.2020 08:16 |Věřím, že Köstl i Trpišovský nejsou dogmatici a jsou schopni to vidět a poučit se. Ngadea taky nejdřív odstavili. Byla by velká škoda, pokud by se nepodařilo více vytěžit sportovně nebo finančně Matouška, Balutu i Sýkoru. Kanga proč ne. Ale ne z něj dělat druhého dělníka pole.
Re: Kanga
ColinSKS před 5 lety 10.03.2020 08:52 |je to sporné, zda 10 dopředu i 10 dozadu. já si třeba myslím, že to nutné úplně není a na nicovi je to vidět. hrál sice podhrota ale dost ho to běhání vyšťavilo. ale věřím, že JiT to vidí taky a malinko upraví formát. V Kangu nevěřím, ten půjde někam do Turecka.
Re: Kanga
JS (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 08:59 |Houštecký se nechal slyšet, že aby někomu ulevili ze systému 10 dopředu – 10 dozadu, musel by to být Messi. Takže když to neudělali kvůli Matouškovi, Balutovi, Stochovi, ba ani Stanciovi, určitě to nebude ani kvůli Kangovi. Akorát že Kanga radši rozesere kabinu, když na něj někdo bude příliš tlačit.
Právě to, že je Kanga zdarma, perfektně zapadá do toho, že jej podepíšeme radši, než abychom zaplatili za fotbalistu srovnatelné kvality 3-4 mil EUR. Jenom jeho věk se mi nelíbí...
Re: Kanga
Snivec před 5 lety 10.03.2020 09:00 |JiT urcite nepredelava ofenzivni klenoty na hrace na cernou praci, ale proste chce i od ofenzivnich hracu urcite napadani a plneni urcitych ukolu, protoze styl hry muzstva ma zalozeny na urcitem systemu, pozicni hre, variabilnosti, vzajemnem zastupovani, napadani rozehravky soupere ..... a proto jsme byli schopni konkurovat mnohem silnejsim tymum v Evrope. No a zrovna Kanga, sice super hrac, ale pak vypusti souboj a je z toho precisleni a branka, to se stalo nekolikrat. Takhle se proste hrat neda, Kanga neni Messi, ktery sve nebraneni vyvazi tim, ze sam rozhodne utkani. Nejsem si jisty, jestli to nekdy pochopis, asi ti nezbyde nic jineho, nez se prihlasit na misto JiT a vyzkouset si to, postavit hru na ofenzivnich hracich a uvidis
Re: Kanga
japhy před 5 lety 10.03.2020 10:17 |Že by proto, že se mu tenhle model osvědčil? Snaží se o to, co je u nás a výsledky jsou viditelné. Jinou věcí je, že až teď jsme zřejmě narazili na nadkritické množství hráčů (osobností), kteří odešli v dost krátké době. Takže mít tu zhruba polovinu těch, co jsou pryč, tak tě zataženější Stanciu nebude vůbec vzrušovat.
A navíc. Pokud bychom Stanciua napevno ukotvili na podhrotu, tak by musel hrát staženějšího Ševčík a skuhrání může začít znova :) I za Suka platilo, že se se pro rozehrávku vraceli jak Pepa, tak Stanciu.
Re: Kanga
zeleznik2 před 5 lety 10.03.2020 14:28 |Tohle Rumuni nevydýchají!! spoléhat se na Lazara Dočkala a Tetteha, to bude i v další sezóně boj o šesté místo..a pro po proč nehraje reprezentant Trávník? taková posila..to samé Hašek, mám radost, že se to na Letné, tak mele, ale ztráta Plzně mi vadit nebude..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ragnarok před 5 lety 10.03.2020 08:12 |Dle Sportu byl mužem zápasu Stetina. Tak proč vůbec řešit nějaké hodnocení...
Kluci se musí zlepšit. Všichni. Jsou zabrždění a oproti podzimu jim to ani neběhá.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ColinSKS před 5 lety 10.03.2020 08:50 |štětina měl být 2x vyloučen. pro mne je hodnocení nepochopitelné.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ragnarok před 5 lety 10.03.2020 10:24 |Ano, to měl. Za ten faul před 114 měl jít rovnou ven. V Anglii by šel. Franěk i VAR jsou zmrdi. Na Ševčíka pořádali hon. A ten kašpar Špryňař se bude ještě otírat o naší lavičku, že na to reagovala emotivně. To se asi není co divit. Kdyby takhle projel Bořil Hložka, tak by se posrali.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Martin 58 před 5 lety 10.03.2020 10:26 |Štětina hrál dobře zejména v prvním poločase, který ovšem vůbec neměl odehrát, protože měl dostat druhou žlutou a jít ven. Ve druhé půli udělal jednu děsivou rozehrávku a 2x z jeho prostoru hlavičkoval Musa pojištěný Yousufem, jednou nad, podruhé rovnou do sítě. Když k tomu přičtu časté ataky rozhodčího, jakoby kapitánem nebyl Bořek Flusal, tak to je na hráče zápasu málo. Tím byl rozhodně Petr Ševčík.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Novi.sks před 5 lety 10.03.2020 12:57 |Nejvíc nás rakvil, tak proto... Pro ně je to hrdina, Ševčíka málem poslal do špitálu, nakopal nám za dvě červený a vyloučenej nebyl. Není divu, že nad ním za derby rudokožci onanují...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
smichov_2 před 5 lety 10.03.2020 08:27 |Za mě: Musa hned zkraje vzal z hlavy Hilalovi gól, ale to se stává a v takové situaci se domlouvat moc nedá. Prokázal, že je hlavou opravdu nový Džeko, ještě to musí prokázat i nohama. Za mě zatím supr. Kúdelovi podle mě chybí nadstavba, nebezpečnost a invence v útoční fázi. Měl by víc kombinovat a driblovat, jako Deli. Ševčíkovi bych klidně dal 8, to byl famózní výkon na evropské úrovni. Statistiky proti Dočkalovi byli asi jako kdyby hrál Messi proti Frantovi z horní dolní. Jen škoda toho kopu do prázdný. Obrana se zatím pořádně nesehrála, těším se na návrat Hovorky. Stanciu potřebuje dát 2-3 góly, aby to "spadlo", zatím hraje v nějaké křeči, stejně jako Tecl. Bořil a Coufal stabilní. Trápí nás standardky, i když jsme dali gól, spoustu (většinu) zahráváme tak, že ani neodcentrujeme ani nevystřelíme, jen to zadrbeme.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ColinSKS před 5 lety 10.03.2020 08:49 |vzal vzal , když si hilal neumí křiknout tak to je složitý. petar byl k němu zády a při centru skákal. to měl jako zůstat stát? tohle je naprosto normální situace, nevyšlo to. pak to ale vyšlo.
ispart :-D
ColinSKS před 5 lety 10.03.2020 08:47 |Obrovský náskok rozhoupal vedení Slavie v zimě k razantnímu a ušlechtilému kroku. Do kabiny se přihnalo mnoho nových mladých hráčů, v nichž trenér Jindřich Trpišovský vidí velkou budoucnost. Jenže původní záměr pořádně si je rozehrát pro příští sezonu teď trochu dostává na frak. Do popředí se totiž drápe myšlenka nepustit k lizu Viktorii Plzeň, která v tabulce ztrácí už jen osm bodů. Co si o současné situaci ve Slavii myslí trenér české jednadvacítky Karel Krejčí, najdete v zamčené části článku.
Ty dva zápasy dělil přesně jeden týden, během něj ale trenér Jindřich Trpišovský zásadně zamával se sestavou. Pět hráčů, přičemž nejstaršímu z nich je 23 let, z ní po prohře na Slovácku zmizelo, a remízu v derby za ně šlo vydřít pět mnohem zkušenějších.
Slavia se vinou zmenšujícího se náskoku dostává do veletoče. Zásadní otázka? Jak naložit s mladými nováčky, rozehrát si je pro budoucnost a zároveň si v pohodě dojít pro titul? Původní obří, ale ušlechtilá výzva za daných okolností ustupuje nutnému ustálení a znovunastartování mužstva, které za čtyři jarní kola vyhrálo jen jednou. Doma nad předposlední Opavou…
„Zaprvé musíme bodovat a stavět to nejlepší. Všichni, co tu jsme, si musíme pomáhat,“ velí po remízovém derby trenér Jindřich Trpišovský.
Na první pohled je to jasný vzkaz, který naplno souzní s tím, jak se realizační tým „sešívaných“ zachoval před utkáním se Spartou. Oproti utkání na Slovácku ze základní jedenáctky, do níž promluvily i vynucené absence, vypadli: David Zima, 19 let. Oscar Dorley, 21 let. Mohamed Tijani, 22 let. Petar Musa, 22 let. Lukáš Provod, 23 let.
A nahradili je hráči, kteří věkový průměr výrazně zvedají. Ti prověření ať už dlouhodobým působením v Edenu, nebo aspoň podzimními těžkými bitvami v Lize mistrů. Ibrahim Traoré, 31 let. Stanislav Tecl, 29 let. Lukáš Masopust, 27 let. Jen 25letý Petr Ševčík a 23letý Ladislav Takács patří ještě do kolonky celkem opracovatelného mládí, byť už patří do slávistického jádra.
Ačkoli v derby nakonec dostal dvacetiminutový prostor útočník Musa, a gólem ho i využil, a taky na deset minut přiběhl ještě Patrik Hellebrand, stalo se tak zejména proto, že na střídání do ofenzivy už na lavičce zbyl jen Lukáš Provod.
„Slavii tenhle tah ale pomohl,“ myslí si trenér Roman Pivarník. „Tohle byl zápas s mnoha specifiky, do něhož promlouvá celkové prostředí, emoce, psychika, kvalita soupeře. Z mého pohledu odehrála Slavia celkem dobré utkání a je nasnadě říct, že mladí to teď budou mít mnohem těžší, dostat se do základní jedenáctky,“ míní Pivarník.
„Sešívaní“ nyní logicky myslí na to, aby se jim původně božsky rozjetá ligová sezona nevymkla náhodou z rukou. Jít do skupiny o titul, tedy do zbývajících pěti nejtěžších zápasů ročníku, s menším náskokem, než jaký má mužstvo teď, by mohlo výrazně nabourat sebejistotu Trpišovského výběru.
„Musíme budovat, ale zároveň myslet na atraktivitu hry a kvalitu. Zároveň je vše o mentalitě hráčů,“ přiznává kouč červenobílých dilema, které v příštích týdnech bude chtě nechtě řešit.
Po prohře na Slovácku nabyl přesvědčení, že mladých nováčků nemůže být v sestavě tolik. A derby se Spartou ho v tom víceméně utvrdilo. Na druhou stranu tím může utrpět zamýšlená strategie, že se David Zima a spol. rozehrají pro klíčovou evropskou kvalifikaci na začátku příští sezony a tým v mladší verzi bude zároveň schopný dobře rozjet nový ligový ročník.
„Teď je ale takový hráč, který zjevně atakuje základní sestavu, asi jen Petar Musa,“ všímá si slušného rozjezdu 22letého Chorvata Roman Pivarník.
Zbytek „zajíců“ bude vytížen nejspíš mnohem pozvolněji.
Krejčí: Mladí musí být trpěliví. Slavii mají co dát
Nebyl překvapen, že Slavia vyrukovala v derby na Spartu s prověřenými borci a že z mladých hráčů byli žolíci nebo diváci. „Myslím, že teď asi zvítězí zkušenost nad mládím,“ soudí trenér české jednadvacítky KAREL KREJČÍ o dalším vývoji v klubu z Edenu. Ví dobře, jak se s mladými pracuje, nabádá je k trpělivosti.
Překvapilo vás, že trenér Jindřich Trpišovský vsadil v derby na zkušené hráče?
„Mě osobně ne. Slavia se v minulých kolech potýkala se zraněními, a tak v úvodu ligy dostali šanci mladší kluci, kteří přišli. Bohužel výsledky Slavia neměla a trochu se dostala pod tlak, když Plzeň stáhla náskok. Trenér zvolil pro derby zkušenou sestavu. Na výkonu to bylo vidět. Pro mladé kluky to nebylo na začátku jednoduché. Aklimatizují se, musí načuchat, jak to v tak velkém klubu chodí, posbírat zkušenosti. Já osobně sleduji hlavně Zimu s Hellebrandem. Myslím, že Zima je spíš stoper než šestka, překvapilo mě, že začal hrát na této pozici a teď to pro něj bude složitější.“
David Zima a Patrik Hellebrand měli s ligou před příchodem do Slavie minimální zkušenosti. Jak velký je to pro ně skok, když jsou v kádru mistra, který hrál na podzim Champions League?
„Určitě veliký. Slavia je udělala pro budoucnost. Možná by pro ně bylo jednodušší, kdyby zůstali v mateřských klubech a sbírali ligové zkušenosti. Slavia se rozhodla pro tuto cestu, chce mladé začlenit do sestavy. Není to pro ně jednoduchá situace, zvlášť když se „sešívaným“ výsledkově nedařilo. Ti kluci ale talentovaní jsou. Musí být trpěliví a čekat na šanci. A tu pak musí využít.“
Hellebrand třeba derby po svém příchodu oživil, že?
Co se s ním bavím a jak ho znám, role žolíka mu může vyhovovat. Je to hráč, který když přijde do hry, umí zápas ovlivnit. Patrik budoucnost má, ve Slavii bude vděčný za každou minutu. Myslím, že je typ hráče, který přinese do hry Slavie něco nového.“
Jak Slavii komplikuje zapracovávání mladých hráčů fakt, že na jaře už ztratila polovinu náskoku na Plzeň?
„Asi málokdo čekal, že liga bude mít takový vývoj. Zřejmě ani ve Slavii s takovým scénářem nepočítali. Myslím, že teď asi zvítězí zkušenost nad mládím, trenér bude víc spoléhat na osvědčené hráče, kteří mu na podzim pomohli. Slavia bude hrát v nejsilnějším složení.“
A vidíte prostor pro mladé?
„Ty hráče nevidím každý den, bude záležet, jak budou v týdnu pracovat. Těžko se mi hodnotí, ale myslím, že budou asi muset být trošku trpěliví a počkat si na šanci, která podle mě přijde. Slavia je určitě nedělala, aby nehráli. Třeba Musa šanci dostal a góly si říká o silnou pozici. Provod je také schopný do utkání něco přinést.“
Jak důležité je pracovat s těmito hráči po psychické stránce?
„Já si třeba hodně zakládám na komunikaci. Je potřeba se s nimi bavit, udržet je v pozornosti, aby byli pořád nachystaní. Když přišli do Slavie, nemohli čekat, že budou hrát pravidelně. V ní je konkurence daleko vyšší, než byli zvyklí v předešlých klubech. Když k tomu ti přistoupí profesionálně, i trénink s týmem jim dá hodně. Mohou okoukat spoustu věcí od zkušených hráčů, mají vytvořeny ty nejlepší podmínky pro svůj další vývoj. Věřím, že mají Slavii co nabídnout.“
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ctute před 5 lety 10.03.2020 09:39 |Tak situace celkem jasná. V zimní přestávce došlo vedením k přecenění získaného náskoku a podcenění co je v silách Plzně. Zbavit se..doslova odejít je..tří nejzkušenějších hráčů, tahounů a i jedněch z nejproduktivnějších, a nahradit je 20-ti letými mladíky, bez valných zkušeností..myslím že už i Trpišovský ruku v ruce z Nezmarem ví kolik uhodilo. Během 4 kol se nám ztenčil náskok (máme zatím průměr 1 bod na kolo) který jsme pracně budovali 20 kol, to je k neuvěření. Myslím, že kdyby tu před sezonou někdo takovýto scénář nadhodil, nikdo zde by tomu neuvěřil. Podařilo se nám rozbourat kabinu a i styl hry. Je mnoho na čem pracovat a začínáme takřka od začátku. Na konci budeme počítat zajíce, tak chce se mne doufat že to udržíme, ale bude to boj až do konce o kterém se nám v zimně nezdálo. Vystřízlivění z euforie rovná se jasná sázka na zbytek zkušených hráčů. Všem je jasné, že mužstvo je slabší než na podzim. Škoda utopeného Stancia, tam vidím skrytý potenciál. Bohužel naše podzimní chlouba...kreativní záloha je v rozvalinách, vždyť to byla ona která nám zajišťovala bodový a gólový přísun, mrkněme se dnes na její produktivitu..,4 kola- 0 gólů.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
SirCohen před 5 lety 10.03.2020 09:42 |https://images.app.goo.gl/VEemXcicvTTSNpoL7
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
slavistou50let před 5 lety 10.03.2020 09:43 |Pavel Řehák je borec, má rád RB asi jako já.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Dobi před 5 lety 10.03.2020 13:49 |Zdaleka nejen Ty. Včera jsem musel jet přes toaLetnou a katastrák a vždy jsem si na toaLetné odplivnul, jako vždy Řehy...Oni si to sami zvolili, mj. svým řiťolezectvím a švindly. Na začátku derby to byl jeden jejich zákrok zezadu za druhým, zejména na Ševčíka. A sudí čučel jak žába z květináče... Za Jílka byli aspoň trochu pokorní... No, snad je někdo či něco posadí zpět na zem...Já jsem v dávnějších letech zažil ledacos. I Evropu. A většinou paltilo "fandi, ale zůstaň člověkem" ze strany domácích fanoušků a respekt byl cítit i od většiny hráčů. Jen na 1.FC Kaiserslauternem nás vyřadil gól ex-sparťana Lokvence... Normálně jdou vždy heráči do klubka, poděkovat kotli. Ale ten Lokvenc šel nejprve pod náš kotel s posměšnými posunky. Snad tam nahoře mlýny zamlely a 1:FCK se plácá ve III.BL. Když tam měli takového k@k@ta...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
pipe1980 před 5 lety 10.03.2020 16:02 |A není možný že jsi to jenom nepochopil?
Který tři myslíš?
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
slavistou50let před 5 lety 10.03.2020 09:42 |Nevyhráli jsme, ale výkon šel podstatně nahoru proti předchozím zápasům, náskok sice menší, ale 8 bodů a výkon s RB nám stačí na titul. Chlapci klídek a žádné pomlouvání našich hráčů, tak i realizačního týmu. Jsme jasně nejlepší. Titul je náš. RB - 10 flek.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bongor před 5 lety 10.03.2020 10:04 |Všechny sportovní akce ,kde je přes 100 lidí se ode dneška zastavují.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ragnarok před 5 lety 10.03.2020 10:22 |Takže Příbram a Teplice mohou jet nadále v plném provozu.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
luky21 před 5 lety 10.03.2020 10:23 |Štastně neuznána? Vždyt Takács ten souboj vyhrál a nebýt jasného odstrčení, tak se Tetteh už k míči nikdy nedostal. Tohle fakt uznat nešlo.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
bongor před 5 lety 10.03.2020 10:48 |Bořek Dočkal kritizoval po derby rozhodčí. Přišlo mi, že některé situace nebyly úplně vyhodnocené v náš prospěch
Překlad:Některé situace byly vyřešeny ve prospěch hadrníků,ale ne úplně.Co si to dne ti rozhodčí dovolují?Štrougala na ně!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Dobi před 5 lety 10.03.2020 13:37 |Drzost rudochů je nebetyčná. Odjakživa! Za Rakouska - oni byli oporou císaře, ne, k podřadné rase slovanské se hlásící Slavia. Za I.republiky se spojili s židovskými podnikateli (nejsem antisemita, navíc pokřik Jude Slavie
je nepatřičný - Slavia nikdy nerozlišovala a já často připomínám vzpomínky, kolik českých židů šlo za nacistů do plynu s ČESKOU písničkou na rtech.... A příkladem může být třeba Josef Laufer nebo Hugo Haas či Karel Poláček.... Za války se na Spartě vesele hajlovalo, po Únoru byli přece dělnický klub... Prostě ta mentalita je jiná a nemají se čím chlubit a na co se odvolávat...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Ondráš před 5 lety 10.03.2020 20:18 |Tak za války se hajlovalo i na Slavii, teda aspoň hráči, to by si nikdo nelajsnul. Jak to bylo v hledišti, to už si přesně nevybavuju:)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Dobi před 5 lety 11.03.2020 10:53 |Já jsem to hajlování myslel symbolicky... Podobně jako i fotbalisté chodili poslušně na 1.máje. Já jseem byl na toaLetné s dužstvy fotbalistek v klubových teplákách, k hloučku z práce jsem se šel ukázat - sichr byl sichr... Pak se skončilo v hodpodě a část nás odcházela hodně, hodně pozdě... i toho jsme dokázali využít v partě. A ten pohled na Husáka jsme nějak přežili...
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
siskin před 5 lety 11.03.2020 12:42 |Jistě, byla to příjemná doba.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 10:54 |Dobré dopoledne přeji Vám všem.
Už mohu mluvit a káva mi už zase chutná o něco víc.
K hodnocení hráčů jsem asi u některých našich kluků jinde než přítel Alanor, ale to je normální a nesnižuje to názor žádného z nás :-)).
Derby je prostě vyhecovaný zápas. Na našich hráčích bylo vidět od začátku velkou snahu, ale také nervozitu.
Je velkou devizou pro celé mužstvo včetně střídačky, že tím zápasem žilo a bojovalo.
Ti mladí kluci na lavici tu atmosféru života mančaftu při zápase do sebe musí dostat tak, aby věděli jaký dres mají na sobě a že musí udělat maximum, aby se dostali na plac. To se v derby povedlo.
Pro mě byl jednoznačně mužem zápasu Petr Ševčík. Byl nad věcí i po zápase a i tady se ukázal velký mentální rozdíl mezi ním a například Dočkalem.
Hodně kritiky sklidil Laco Takács. Asi ho budu bránit :-)).
Byl to po měsíci jeho první ostrý zápas a hned derby, kdy moc dobře věděl, o co všechno nám jde. Souhlasím s přítelem Martinem58 a tím, že Laco několikrát i dozadu rychlostně stíhal a velmi pěkně zastavil jednou i namyšleného Hložka. A určitě se díky zápasovému vytížení dostane do formy zrovna tak, jako Bořil a Traoré.
Petar Musa a jeho "palice". Velmi dobrý tah trenéra, který jsem očekával už proto, že Standa už toho měl dost. Tentokrát bylo jeho napadání už od rozehrávky soupeře daleko důraznější. Ale pořád to není ten jeho level.
Zastavil bych se i u nástupu Patrika Hellbranda. Moc dobře chlapče (to by asi řekl trenér Petr Uličný alias John). Velmi rychlá práce s balonem a snaha o kombinaci. Petrovi Ševčíkovi jeho nástup hodně pomohl. Tohle byl další dobrý tah JiT.
Jediné co bych asi udělal jinak, dal bych dopředu místo Jusufa asi Frýďu. Ale nechci být po bitvě generálem.
Dnes jsem se zasmál i u "ispartu" a je vidět, proti všemu budeme muset svou pozici na čele tabulky udržet.
A ještě si dovolím jednu poznámku na závěr.
V pořadu TIKI TAKA se pan Svěcený začal zabývat situací, že snad mohla být penalta od Bořila na Kozáka.
Tak jsem tak nevěřícně kroutil hlavou, kam až se dá dojít.........
A to jsem musel při shlédnutí záznamu derby v televizi stáhnout zvuk, protože "nestranný komentátor" vzpomínal už i na Vdovjaka.
Na "Bolce" nás čeká další těžký zápas, protože zahrála včera u "chacharů" dobře.
Nám bude chybět vykartovaný Olayinka, ale JiT určitě má řešení.
Trenérovi ta remíza v derby moc pomohla, protože teď už ví, že má základ i cestu, jak dál. Co a jak může nastavit a jak to postupně doplnit během zápasu. On to potřeboval a já mu to ze srdce přeji. On za Slávii bojuje jako "bejk" a některé "insajdery" už poslal "doprde...". A já mu to schvaluji stejně tak jako JN.
Spolu s JN byli před zápasem dost napjatí a viděl jsem jejich úlevu a i to srdečné pozdravení. Ještě JN uklidňoval i Standu Vlčka, který to nervově nevydržel a dostal ŽK.
No poteš PánBůh, já to mám zase dlouhé............
Mea culpa.
Tak s úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Lunaris před 5 lety 10.03.2020 11:41 |Na Laca jasný faul, díky kterému dal Tetteh gól. Kdyby do něj nestrčil, Laco by ho odstavil tělem. Nechápu, co na tom kdo může vidět hraničního.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Harvey před 5 lety 10.03.2020 12:24 |Mě spíš nejde do hlavy, že se nikdo nepozastaví nad nebezpečností zákroku. Já být Tetteh, tak držím hubu a jsem rád, že jsem svým jednáním Koláře trvale nepoškodil na zdraví nebo dokonce nezabil. Troufnu si říct, že tohle byla větší pecka do hlavy, než dostal onehdá Petr Čech.
Nevím jak je to v pravidlech, ale podle mého to mohla být klidně červená karta. Úmysl neúmysl. Je to podobná situace, jako když Nani tenkrát trefil Arbelou v zápase United vs Real Madrid. Taky tam úmysl vůbec nebyl, koukal na míč který chtěl zpracovat, ale trefil kopačkou protihráče do hrudníku a okamžitá červená. Tady je rozdíl v tom, že to byla řetězová reakce, ale já bych trestal.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Lunaris před 5 lety 11.03.2020 09:35 |Nějaká příčina --> následek tady sice je, ale nevím, na tohle nejsem takový pravidlový expert.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
SirCohen před 5 lety 11.03.2020 11:15 |Červená to být určitě nemohla. Pochybuju, že to byla větší pecka, když Čech měl zlomenou spánkovou kost a byl v bezvědomí a Ondra dochytal.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
Pepino44 před 5 lety 11.03.2020 13:39 |Ty víš, že to dostal taky do spánkové kosti ? Pokud to dostal někam víc dozadu, tak to mohla být větší pecka než u Čecha ale bez takových následků- mohl to být jenom otřes bez zlomeniny.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
SirCohen před 5 lety 11.03.2020 13:43 |Kdyby měl otřes mozku, tak těžko dochytá.
Mladá Boleslav
páček před 5 lety 10.03.2020 11:52 |Místo Olayinky dát Provoda jinak bych neměnil
Re: Mladá Boleslav
japhy před 5 lety 10.03.2020 22:05 |Dal bych tam Jardu Zelenýho, stejně nebude moct za Bolku nastoupit :)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
první rytíř před 5 lety 10.03.2020 12:26 |K aktuálnímu dění:
Jaroslav Tvrdik
@JaroslavTvrdik
·
17 m
Respektuji a podporuji rozhodnuti vlady CR. Spravna cesta. Jednoznacne podporuji preruseni ligy napriklad do 2.4. stejne jako v Italii. Ze zdravotnich a bezpecnostnich duvodu. Zivoty a zdravi nad sport a zabavu. A to i hracu a organizatoru. Fotbal bez divaku je navic nesmysl.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
gazza před 5 lety 10.03.2020 13:01 |je to tak .Fotbal bez divaku je o nicem .Preruseni ligy by bylo nejlepsi.
Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2020 18:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
je to tak .Fotbal bez divaku je o nicem .Preruseni ligy by bylo nejlepsi..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
gazza před 5 lety 10.03.2020 18:24 |Tvl.To se clovek musi smat za ty minusy.
Re: Soutěž
zeleznik2 před 5 lety 10.03.2020 14:36 |Ve středu se rozhodne, jak to bude s fotbalem dále, 100% se potvrdí, že nejméně dvě následující kola budou bez diváků, bohužel zrovna Plíseň jede na Letnou, nás to podobně postihne doma s Jabloncem. Nebylo by lepší, zrušit zbytek soutěže a vyhlásit výsledky po 20 kole? Sparta si pomůže, Plíseň zůstane druhá, ale asi bude, dělat všechno proto, aby se soutěž dohrála, Příbram to samé..
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
VanDel před 5 lety 10.03.2020 17:47 |Hodnocení v pořádku. Hlavně tučně podepisuji důvody nevýrazných výkonů Stanciua !!
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 10.03.2020 19:35 |Pro mě zklamání asi vykon Laca a Nica zatím jsem ho pořád nějak omlouval,ale už by pomalu mohl začít splnovat to co se od něho očekává.Laco byl dejme tomu po zranění,ale ten rudoch si ho tam trochu povodil.No prostě bez svaté trojice to bude ještě těžká písemka zvláště jestli se bude hrát bez diváctva.
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
japhy před 5 lety 10.03.2020 22:37 |Za mě byl Laco v pohodě.
Výkon byl oproti předchozím zápasům asi nejkompaktnější, stejně jsme ale dostali velice podobný gól tomu prvnímu na Slovácku - útok presuje a DZ se fláká. Tady se to teda ještě na chvíli zašmodrchalo u lajny, ale výsledek byl stejnej.
Do budoucna bych si ještě vyhrál se zálohou, je ale otázka jestli do toho teď zase začít víc vrtat. Začal bych Ševčíkem napravo, křídla jsou totiž zatím za očekáváním a spolupráce s Cufem mu loni seděla. Do středu by tedy musel Oscar nebo Hellebrand. Na DZ spíš Laca, byla by to ale další změna, no. S obranou experimentovat minimálně, útok je jasnej. Na levý křídlo jsem nezapomněl, jen mi došly nápady :)
Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo
ColinSKS před 5 lety 11.03.2020 08:32 |mě přišel taky ok, ale musí zrychlit. ta parní lokomotiva mu dvakrát ujela. mne třeba překvapilo - asi z neznalosti - že on hrál napravo a kudela nalevo.