Aktuality z médií

Komentáře (173)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Lunaris     před 5 lety 03.03.2020 16:06 |  
    5 1

    Pro koho se vlastně dělá sport? Pro lidi, ne? Vždyť se jedná fakticky jen o zábavu pro lidi, nic jiného. Bez sportovců by svět přežil, systém by se nezhroutil. Takže pokud se má hrát bez lidí, tak ať se raději nehraje vůbec, protože je to zbytečné. Ať to buď úplně odloží nebo ligu ukončí s tím, že platí stávající pořadí. Nebo normálně hrajme s diváky v ochozech. Tohle nejde srovnávat s biatlonem, kam přijede spousta poprskaných Italů.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Petr9608     před 5 lety 03.03.2020 16:17 |  
      3 3

      No, tak bylo by to v TV, že jo...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Lunaris     před 5 lety 03.03.2020 17:44 |  
        7 0

        Skvělá alternativa, v televizi ty prázdné tribuny a nadávky od laviček krásně vyniknou. Proč vůbec stavět stadiony pro lidi, když to může být v televizi?

  2. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Kulajs     před 5 lety 03.03.2020 16:33 |  
    3 0

    Ministr Vojtěch právě v parlamentu sdělil, že zítra se stanoví hranice počtu diváků pro organizování akci. Lze tedy téměř s určitostí konstatovat, že diváci nebudou připuštěni a bude pak jen na LFA a FAČR, zda se to odehraje nebo odloží.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          před 5 lety 03.03.2020 16:47 |  
      3 0

      Jak pises, prohlaseni Vojtecha je pro nas zasadni. Lze se jen dohadovat jaka bude ta hranice 5 000 lidi nebo 20 000 lidi? Pokud ta hranice bude 10 000 a mensi de facto to znamena, ze by Slavia hrala vsechny domaci zapasy pred prazdnym stadionem. V tom pripade by bylo nejspravedlivejsi soutez ukoncit jiz ted a bud cely ligovy rocnik prohlasit za anulovany nebo jej predcasne ukoncit s aktualnim poradim. Bohuzel vedeni souteze je protkane krysami z Plzne a Sparty, takze to neprichazi v uvahu.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        rak (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 16:52 |  
        6 1

        Rozumná hranice by byla 20 000. To by se pak všechny zápasy mohly hrát. Také bych řekl, že je dost velký rozdíl jestli je to v uzavřeném prostoru a nebo ne.

  3. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    sicilianbrno     před 5 lety 03.03.2020 16:50 |  
    6 1

    ....a proc pisi jen o fotbale, ktery se hraje v otevrenem prostoru, odnesl by to logicky i hokej a jine sporty...jediny kdo by to nepocitil je Přibram, kde je jedno jestli par stovek nebo nikdo :-)
    A ted vazne, je to holy nesmysl, ok zakazme treba vstup detem ( i kdyz ti kupodivu maji vetsi odolnost nez dospely v tomto), ale kdyz je chripkova epidemie tak se zapasy taky normalne hraji...stejne se sem ten virus tak ci tak dostane, tomu zabranit nejde...

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      o5aradecek     před 5 lety 03.03.2020 18:37 |  
      1 0

      To je fakt, v Příbrami to nikdo nepozná... :-))

  4. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    pehacko     před 5 lety 03.03.2020 16:58 |  
    16 2

    tak ten vymrdanel ano populista vojtech co do nemocnic nezajisti ochrane pomucky uz avizuje, ze zitra zakaze hromadne akce. takze derby bez divaku... to jsou neskutecny kreteni.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:02 |  
      2 4

      tak to snad při nejhorším přeložej, ale svazu nejde o nějaký diváky, ty maj svoje lowe jasny, takže nepřeložej...

      a kdy to vojtěch říkal ( avizoval) ?

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        pehacko     před 5 lety 03.03.2020 17:08 |  
        13 3

        ted pred deseti minutama, ze zrusi vetsi akce... a asi tema akcema nemyslel dotace pro anofert! buzerant!

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:13 |  
          8 5







          Zajímalo ho také, proč vláda zakázala navštívit lidem světový pohár v biatlonu v Novém Městě na Moravě. „Proč jste si vybral jako objekt biatlon? A co ostatní sportovní akce? V Novém Městě nemůže být 30 tisíc, ale v neděli na pražském derby 20 tisíc lidí být může,” podotkl Stanjura. Narážel tak na nedělní zápas mezi Slavií a Spartou.


          A bonzáci z ODS, nikoliv Vojtěch?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          bongor     před 5 lety 03.03.2020 22:10 |  
          0 0

          Vnitro-Hamáček dnes navrhl limit 5 tisíc.Takže sbohem fotbale.

  5. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:18 |  
    2 6

    Takže vojsko uzavřít hranice ostnatý dráty pane Staňuro?

    Předseda poslanců ODS Zbyněk Stanjura zkritizoval, že Bezpečnostní rada státu rozhodla o zákazu přímých letů ze severu Itálie a Jižní Koreje, ale lidé se do Česka stejně mohou dostat nepřímou linkou.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Kulajs     před 5 lety 03.03.2020 17:22 |  
      4 1

      On tím argumentoval, že před zrušením jsme je mohli při příletu kontrolovat. Nyní už ne, protože to vezmou třeba přes Vídeň. Přidal se k němu i docent Svoboda, který řekl, že jsme udělali stejnou chybu a nyní mohou Číňané přiletět přes Dubaj bez kontroly.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:25 |  
        5 5

        Takže v podstatě uzavřít hranice, Čechy čechům,

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      slaviator     před 5 lety 03.03.2020 17:29 |  
      7 1

      Tohle říkám taky od začátku - zakázou se lety z Itálie, ale ti lidi se sem dostanou třeba přes Vídeň... Jako ostatně ta Američanka s Peruankou... Nebo se sem dostanou autobusem, vlakem, autem ...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:33 |  
        2 8

        Ale tak určitě se to sníží. Prostě, jak se chceš na něco takovýho co nikdo nezná připravit?

        Tak nejhorší je, když si teď začnou v PS hrát na opozici a přihřejvat polivčičku..

  6. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    slaviator     před 5 lety 03.03.2020 17:31 |  
    15 0

    Je to hloupost. Zakázou se sportovní akce, kdy je člověk ale venku, a třeba divadla a kina se ponechají... Přitom podle mě je teda nebezpečnější uzavřený kinosál s jedním prskajicim člověkem než otevřený stadion s deseti prskajicima... A vůbec nejhorší jsou OC a metro, vlaky, MHD... Kdy zakázou jízdy MHD?

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:36 |  
      0 9

      Takže staný právo a zákaz vycházení?

      Nebo, jak bys to viděl?

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        pehacko     před 5 lety 03.03.2020 17:42 |  
        14 2

        bud to udelam dukladne a nebo se na to vyseru... tak to proste je! hlavne je to cele jen horsi chripka a stejne to bud chytneme vsichni a nebo nikdo. ty kryplove z ano ale jen delaji to, co jim rekne mara prchal, protoze jejich volici jsou presne ty, co vykupuji obchody... takze opet bude ta inteligentnejsi cast naroda trpet za stado ovci! a klidne mi naperte minusy az do aleluja!

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:44 |  
          0 7

          politika mě nezajímá

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            JS (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 23:40 |  
            4 0

            Super, ale prave v tuhle chvili politika rozhoduje o tom, jestli uvidis v nedeli derby v Edenu nebo ne.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Lunaris     před 5 lety 03.03.2020 17:46 |  
          7 1

          Souhlas, začíná se s tím pozdě a dělá se to polovičatě, takže ať se na to radši úplně vyserou.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:50 |  
          0 10

          ..ale stejně v tom cejtím z tvý strany dost osobního. tvoje paní dělá na bulovce, což? tak nedostala přidáno nebo...?,

          no nic osobního :-)

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            pehacko     před 5 lety 03.03.2020 17:54 |  
            2 0

            v motole a plat ma lepsi nez ja...

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:04 |  
              1 8

              takže politika! ale ta do fotbalu nepatří, soudruhu!!

              • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                pehacko     před 5 lety 03.03.2020 18:11 |  
                9 2

                kamarade vlajko, musis ten chlast a fet omezit, leze ti to silene na to, co ti zustalo misto mozku... zase pry ten virus napada hlavne mozek, takze mozna jsi udelal dobre! gratuluji!

                • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                  kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:14 |  
                  0 5

                  Tak kamaráde, tohle řešit nebudem.

                  Na oficiálkách sem to psal už před 20ti lety, nadávat si nenechám, svoje lokty můžeš ukázat starýhmo slavistickýmu chuligánoj někde na žínence, nemám problém, ale urážení, ne! díky

                  • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                    pehacko     před 5 lety 03.03.2020 18:16 |  
                    2 0

                    strasne rad bych do toho sel, ale hromadne akce jsou zakazane!

                    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                      kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:18 |  
                      0 4

                      To jsem ještě neslyšel, asi máš víc informací

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          japoko     před 5 lety 03.03.2020 17:51 |  
          2 11

          Zoufalé! Nechtěl bys místo fotbalu ject třeba do Itálie lyžovat, ať je klid?

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            pehacko     před 5 lety 03.03.2020 18:07 |  
            11 2

            mam te nastesti zablokovaneho, takze si muzes psat co chces, ale tak nejak tusim, ze to bude zase nejaka podpasovka... posluz si soudruhu!

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              japoko     před 5 lety 03.03.2020 19:31 |  
              0 11

              Trhni si, bezmozku!

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        slaviator     před 5 lety 03.03.2020 19:11 |  
        2 0

        Ne. Ideální je osvěta ohledně hygieny ... A třeba u hromadných akci měření teploty. Jenže ale víš jak měří teplotu na letišti v Praze? Někoho vytipují a pošlou ho o kousek dál, kde mu laserovým teplomerem změří teplotu. Samozřejmě, že ti pracovníci letiště jsou bez ochranných pomůcek, takže k čemu to je...

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 19:19 |  
          0 4

          Já bych to viděl tak, aby v jednadvacátým století nebyla nemoc, na kterou není lék a vesničan mohl vyrazit fandit a před tím urazit pár škopků s kámošema!

          Ale, jak to je, tak to je...po bitvě se vždy hledá generál

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Markus     před 5 lety 03.03.2020 18:14 |  
      7 1

      Je třeba se k tomu stavět jako k běžné epidemii. Ne, fakt nejsem odborník i na lékařství, ale mám na to svůj názor a ten mi dnes potvrdil kamarád, co je skutečně doktor. Takové nákazy se čas od času prostě objevují a zase mizí a tahle epidemie je svým způsobem milostivá v tom, že mortalita je prakticky jen u jedinců s velmi oslabenou imunitou, ať už vlivem věku nebo jiných chorob. Je třeba dobře poslouchat, kolik lidí má pozitivní nález aniž by měli příznaky a něco je trápilo, byli diagnostikováni jen proto, že se někde fyzicky vyskytovali a systém je tak dokázal zachytit. Je škoda, že se to nepodařilo i přes velkou snahu včas izolovat, ale tohle další španělská chřipka nebude.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Leksel     před 5 lety 03.03.2020 18:48 |  
        3 3

        Zásadní chyba byla, že soudruzi v Číně nechtěli dát na varování toho doktora, který na to sám zemřel, že je na obzoru velká epidemie. V normálním režimu by se to zachytilo mnohem dřív a nakažení by se okamžitě izolovali, event. by se udělala karanténa celýho Wuchanu. Epidemie může vzniknout kdekoli na světě, ale pokud se to řeší s několikatýdenním zpožděním, tak se to rozšíří geometrickou řadou. Rigidnímu komunistickýmu režimu se to holt nehodilo do krámu a tak je to už v celým světě.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          slaviator     před 5 lety 03.03.2020 19:14 |  
          1 0

          Vidíš a ten doktor sám měl dva negativní testy a až třetí vyšel pozitivní. Ta Peruanka co cestovala z Milána do Vídně a pak přes Brno do Prahy tak měla první test taky negativní, ale poslali ji na druhej protože narozdíl od té své kámošky Američanky která neměla příznaky ale test vyšel pozitivně, tak ta Peruanka měla příznaky a test vyšel negativně...

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 19:37 |  
          1 7

          Přesně tak, info měli. Dyk ho popravili za vlastizradu jako Horákovou.

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            kalex     před 5 lety 03.03.2020 20:17 |  
            8 0

            Hele, jestli nemáš k tématu nic normálního, tak se na to vyser a nic nepiš. A takto debilní přirovnání snad ani nemá cenu komentovat.

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 20:27 |  
              1 3

              Možná to byl ten novinář co o tom psal jako první, jak ho už nikdo neviděl. V podstatě nevím, uznávám.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      bongor     před 5 lety 03.03.2020 22:13 |  
      2 0

      Ne,vůbec nejhorší jsou trpaslíci!

  7. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:47 |  
    2 10

    Mě zajímá názor FAČR, nebo koho vlastně, kdo tomu velí.

    Nevidím jedinej důvod, proč ty mače neodložit.

    Navrhuju ať to hrajou třeba v srpnu, v úterý, čtvrtek a v neděli. Jsou to profíci musej to vydržet

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      o5aradecek     před 5 lety 03.03.2020 18:21 |  
      7 0

      "Třeba v Srpnu, v úterý a ve čtvrtek..." Ty než něco zase napíšeš, tak se zkus aspoň jednou trošku zamyslet.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:24 |  
        0 11

        Nechápu.

        Přeložit na prázdniny a hrát 3x do týdne...co na to nechápeš?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          o5aradecek     před 5 lety 03.03.2020 18:28 |  
          4 0

          Ach jo... tou dobou už pojede dávno nová sezona a taky třeba předkola evr. pohárů ti nic neříkají?

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:29 |  
            2 6

            Pokud bude pandemie, moc toho tady nepojede

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              Arya     před 5 lety 03.03.2020 23:26 |  
              2 1

              Jaká pandemie?
              Slovo pandemie můžeme spojovat s rozšířením viru HIV, ne koronavirem.
              Strašili ptačí chřipkou, strašili prasečí chřipkou a teď straší koronavirem!

              • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                wimpy     před 5 lety 03.03.2020 23:27 |  
                1 1

                Ale španělská chřipka se celkem prosadila. :-)

  8. Podzim 2021:

    Petr9608     před 5 lety 03.03.2020 17:48 |  
    10 7

    "Táto, koho budeme volit?"
    "No, já teda budu volit Babiše, mámo"
    "Ale dyť má to Soví hnízdo nebo jak se to jmenuje, táto."
    "To vem čert, mámo. Bůh ví jak to bylo, a beztak žádnej politik neni čistej. Důležitý je, že si umí dupnout. Třeba jak byl loni ten koruna virus. To řekl, že se se zakazujou všechny fotbaly, bijatlony a támhleto a všichni ho museli poslechnout. Jo, takoví musej bejt ve vládě, mámo!"

    • Re: Podzim 2021:

      Lunaris     před 5 lety 04.03.2020 08:42 |  
      0 1

      Ono to tak prosté nebude. Tady se stalo módou, že voliči Babiše nebo Zemana jsou škatulkováni jako ti méně inteligentní, ale oni si poměrně dobře umí spočítat, co je pro ně výhodnější. A že Babiš donášel STB člověka, který maká několik hodin denně ve fabrice, fakt nezajímá.

      • Re: Podzim 2021:

        Karel13     před 5 lety 04.03.2020 14:04 |  
        0 0

        Bohužel máš naprostou pravdu. A to je právě ten průser ...

  9. *

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 17:51 |  
    28 3

    tak např. pražský letiště každej den přepraví 50 tisíc lidí ze všech možných koutů světa

    pražská MHD každej den přepraví 3,4 milionu lidí v uzavřených vagonech

    statisíce, ne-li miliony lidí navštíví denně všechny možný obchodní centra v celý zemi, vše v uzavřených prostorech

    to vše v pohodě jede dál, ale populistický zmetci, si na svoje přihřívání polívčičky, a získávání politických bodů z hystericky vystrašených lidí, najdou sport, kde se hraje na otevřeným prostranství...

    ono nestačí, že tady českej fotbal řídí estébák Berbr.., oni se do něj ještě budou cpát estábák Bureš se svýma poskokama… neserte se nám do nejslavnějšího derby, a radši zajistěte potřebný věci pro lékaře do nemocnic

    jestli se kvůli tomuhle populistickýmu xindlu, bude hrát derby nesmyslně v tichu před prázdnýma tribunama, tak budu opravdu hodně nasranej...

    • Re: *

      pehacko     před 5 lety 03.03.2020 17:58 |  
      12 4

      podpis a razitko! stejne se i tady najde par becicich ovecek svedku soudruha stb burese co te za to budou hejtovat!

      • Re: *

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 18:02 |  
        1 14

        ty musíš bejt buť hodně politicky činnej, nebo nějak na tom všem zainteresovanej?

        Spiš si myslím, že si hodně politicky činnej, což u mladýho člověka jako ty, je ku prospěchu blaha naši země..:-) a mohl by sis dost nahrabat, když budeš dost hrbit a podlejzat...ale ne tady?

    • Re: *

      kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 17:59 |  
      2 11

      To víš, že to zavřou.

      Tohle je pro ně hroznej risk. Nechci se opakovat, už jsem to tady psal, ale kdyby se to vymklo kontrole, tak je normálně natvrdo zavřou...i kdyby to udělali z nedbalosti, prostě obecný ohrožení, ohrožení zdraví...5 -10 let.

      Tady nejde o to, jestli je pak někdo bude volit, nebo nebudu, ale o to, aby tady měl vůbec kdo volit.

      Já si teda myslím, že je to zbytečná hysterie, ale dyk to nikdo neví, proboha..:¨)

      Já chci, když už přeložení! Bez diváků, ať jdou do pi...

      • Re: *

        rak (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 19:54 |  
        6 0

        Přeložení, kam? Za týdny to nebude jiné, možná horší. Když už, tak ukončení ligy a potvrzení stávajícího pořadí.

        • Re: *

          kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 20:01 |  
          0 7

          A od toho máme odborníky na svazu. Pokud ukončit, tak se vší parádou..ukončení pracovních smluv na svazu, vyházet rozhodčí, všechno zavřít ..:-)

    • Re: *

      o5aradecek     před 5 lety 03.03.2020 18:18 |  
      15 1

      Vypsals to přesně a všechno, naprostý souhlas! Ještě bych se podíval za hranice, třeba v Německu, kde mají nakažených x-krát víc, se Bundesliga v pohodě hraje a to mají průměrnou návštěvnost skoro 40 000 na zápas. Tady 5 lidí zakašle a ty č*ráci budou všechno rušit, Teda všechno, jenom něco, polovičatě. Kurňa, jak já jsem vytočenej!

      • Re: *

        knawi     před 5 lety 03.03.2020 22:00 |  
        6 2

        Příští víkend budou lyžařský crosscountry na Holmenkollen v Oslo, tam bývá víc než 100 tisíc diváků. Pochybuju, že to zruší, nemají tam podobnou sektu jako je ANO.

        • Re: *

          Jachym     před 5 lety 04.03.2020 14:09 |  
          0 0

          Tam zase mají Barnevernet… Všude mají nějakou svou "sektu"...:-)

    • Re: *

      Cross     před 5 lety 04.03.2020 00:16 |  
      3 1

      Koronavirus je druh chřipky. Nic víc. Hlavní argument pro derby s diváky je skutečnost, ze tam budou takřka výhradně čeští, tedy zdraví, fanoušci. Z Itálie sem zvláště ted moc lidí nejezdí a rozhodně ne za fotbalem. Biatlon na Vysočině je naopak navýsost mezinarodni akce, ale i tak bych tam lidi pustil. Zavřel bych Domovy důchodců, sanatoria a Léčebny. Tam jsou vážná rizika, stejně jsko u chřipky.
      Takhle se nechat hloupým novinářstvem zblbnout...jsou to kokoti a rozeštvávají lidi pro prachy.

  10. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    brugy     před 5 lety 03.03.2020 18:52 |  
    6 17

    Nevim proc maji Cesi potrebu vse zpochybnovat. Ve Svycarsku podobne opatreni taky funguje. Neresim jestli je to opatreni potrebne ci nikoliv, to ukaze cas, ale je mozne ze nevime vse. Je zrejme, ze se nejedna o nic co by melo vyhladit lidstvo, ale bezna chripka to taky neni. Casem se situace zmapuje, zklidni a zivot pujde dal. Je jasne, ze docasne omezit navstevu sportovnich akci je jednodussi a nez uzavrit letiste a MHD. Az bude mit kolem sebe kazdy nekoho kdo s virem prisel do kontaktu a sest tydnu tvrdne doma, treba si ten nazor taky trochu poupravi. Idealne at to derby odlozi, ukaze se za dva tydny, ze je situace stabilni a liga se znovu rozjede i s divaky.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      brugy     před 5 lety 03.03.2020 18:56 |  
      3 5

      Respektive at se klidne odehraje, pokud ti co maji nejvice informaci a za rozhodnuti zodpovidaji dojdou k zaveru, ze neni nyni potrebne opatreni ucinit. Hlavne at se nehraje derby bez divaku, to povazuji za jedinou spatnou variantu.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 19:29 |  
        5 11

        Tady je to spíš póza, antibabiš, antivojtěch. Takovej pankáčskej přístup.

        Mě taky sere, že přijdu o 15 stovek za lupeny, že si nedám pivo a nevyřvu játro proti nenáviděnýmu soupeři, ale nebudu vylízanej pankáč antivšechno a vlastní nápad nula!

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          brugy     před 5 lety 03.03.2020 20:25 |  
          3 3

          Ja jsem treba totalni antibabis a treba jeho vystoupeni ze se maji deti ptat deti ve skole jestli nebyli v Italii to byla totalni demence, ale zase nemam potrebu se vymezovat vuci vsemu co kdo z jeho vlady udela.

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 20:32 |  
            2 4

            Chápu já jsem antispartan a antidepešák, a párkrát jsem spartě fandil, aby jsme hráli pohár, a depeche mode jsem taky v rádiu slyšel a nevypnul ho, prostě všeho s mírou

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              brugy     před 5 lety 03.03.2020 21:15 |  
              2 0

              Ja Sparte nefandim z principu nikdy, naposledy v r. 1992 v LM s Barcelonou, ale to jsem jeste nemel rozum :-).

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              bongor     před 5 lety 03.03.2020 22:19 |  
              0 0

              Všeho s Mírou Popletou,ale do basy ať jde bez nás.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          wimpy     před 5 lety 03.03.2020 21:26 |  
          3 1

          Vojtěcha žeru, než se vyžvejkne, je půl zpráv pryč. Takhle blbě mluvil naposledy Remek, ale ten před tím žil dva roky na Bajkonuru.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Snivec     před 5 lety 03.03.2020 20:02 |  
      16 1

      Staci pouzivat svuj mozek. Co je rizikovejsi? Jit o vikendu na fotbal na stadion nebo jezdit kazdy den narvanou tramvaji a metrem do prace? Politik musi neco delat, protoze by mu ostatni vytykali, ze nic nedelal. Jezdit lidem do prace nezakaze, tak aspon omezi nejake akce. Bude to ve vysledku k nicemu, ale aspon politik neco delal.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        brugy     před 5 lety 03.03.2020 20:22 |  
        1 4

        Nejsem schopen zhodnotit, nejsem expert na dane tema, nepodleham hysterii ani to nebagatelizuji, treba bude v sobotu 100 nemocnych a prijdou dalsi omezeni, ktere nezbyde nez respektovat. Ale kdyz nebude v dane oblasti problem a nebude to zakazano, pojedu za nedlouho do jizniho Tyrolska/tzn. Italie lyzovat. Nebyly bysme prvni zeme, ktera docasne k uzavirani divackych akci nad urcity pocet divaku pristoupila. Co ale vim je, ze tu bylo vzdycky hrdinstvi chodit s chripkou do prace a deti se posilali nedolecene do skoly, takze spolehat se na pouziti mozku lidi uplne nejde, jestli se tohle zmeni, bude prinos koronaviru pozitivni.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Leksel     před 5 lety 03.03.2020 20:31 |  
        3 2

        Zastavit MHD ani nejde, to byl kolaps města, lze jen zastavit aktivity, který nejsou pro jeho chod nezbytný. Prostě tam, kde to jde, zabránit koncentraci lidí, samozřejmě chápu, že se to lidem nelíbí, ale je to snaha aspoň o něco snížit riziko šíření. Uvidíme, jak to s derby dopadne, ale bude mě to samozřejmě taky sr.t.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          brugy     před 5 lety 03.03.2020 21:13 |  
          2 1

          Taky to tak chapu. Pokud se virus udrzi pod kontrolou a postihne treba i par tisic lidi, problem to nebude, ale pokud by se rozjel ve velkem jako treba sezonni chripka, nemusi byt dost kapacit lidi s horsim prubehem adekvatne lecit. Dle situace se budou pravidla pro pohyb lidi zprisnovat nebo naopak uvolnovat. Ted jsme na zacatku a je otazkou jakou dynamiku to bude u nas mit, o o pred 10 dny v Italii taky nikdo nepredpokladal tisice nemocnych behem par dni...

  11. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Kulajs     před 5 lety 03.03.2020 19:45 |  
    7 1

    Podle zpráv se má jednat o hranici 5 nebo 10 tis. diváků. To by znamenalo žádný hokej, žádný fotbal s fanoušky.
    Že by to vše pominulo v řádu týdnů není pravděpodobné, takže jsem zvědav, jak zareagují příslušné sportovní orgány. Je před námi také play off hokeje, když pominu fotbal. MS v hokeji je také ohroženo.
    V Německu jsou nemocných již stovky, ale stadiony zatím nezavřeli.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      wimpy     před 5 lety 03.03.2020 19:48 |  
      1 3

      Nevím, jak u hokeje, fotbalů by se mohlo odehrát 70 % v prvním případě a 90 % v druhém.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 20:03 |  
        1 6

        Máš nakoupenou mouku a těstoviny? phčko psal, že všichni babišovci maj?já mám teda jenom plnej mražák masa..už 30 let..:-)

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          wimpy     před 5 lety 03.03.2020 20:11 |  
          0 0

          Já mám ve sklepě pivo a víno. :-)

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 20:14 |  
            0 1

            Takže Primátor premium a Rýňáka ze Znovína..:-)

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              wimpy     před 5 lety 03.03.2020 20:54 |  
              1 0

              Takže Plzně a Permony a Rýňáky od Rýna a Mosely, argentinské Malbecy a různé další lahve.

              • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                kostelnivlajka     před 5 lety 03.03.2020 21:26 |  
                0 1

                Já teda desítku nepiju, ale budiž

                • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                  wimpy     před 5 lety 03.03.2020 21:28 |  
                  1 2

                  To je náhodou lepší jedenáctka. :-)
                  Proti Primátoru vlastně nic nemám, ale Plzeň je pořád jiná liga.

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            Arya     před 5 lety 03.03.2020 23:31 |  
            1 0

            No jako dezinfekce nic moc :D
            Chtělo by to něco silnějšího

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              wimpy     před 5 lety 03.03.2020 23:58 |  
              0 0

              Kořalky mám doma, že ji asi v životě nevypiju. Ale ta nemusí do sklepa.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          bongor     před 5 lety 03.03.2020 22:21 |  
          1 0

          To tam máš pořád to samý?

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 11:43 |  
            0 0

            No co? Zmrzlý maso se nezkazí. Prej i ti zmrzlí mamuti skončili jako pečínka. A ti byli v mrazáku ještě mnohem déle než vlajkova krkovička a bůček.

  12. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    KurdtK     před 5 lety 03.03.2020 20:40 |  
    9 1

    Takže na stadion na fotbal pod otevřeným nebem moct nebudu, ale courat se celý odpoledne po obchoďáku a pak jet půl hodiny metrem do multikina moct budu.

  13. Hranice 5000 ? Ohrozena regulérnost ligy

    Mike     před 5 lety 03.03.2020 21:03 |  
    7 0

    Pokud bude stanovena hranice 5000 lidi a zapasy se nebudou odkladat, tak je podle me narusena regulernost ligy. Z toho vyplývá, ze na stadiony s kapacitou do 5000 /napada me Bohemka, Boleslav a Karvina/ fanoušci budou smet a povzbuzovat domaci muzstvo, na ostatni s vyssi kapacitou nikoliv. Nebo do naplneni tech 5000. Ale to nevim, jak to technicky udelat. Takze napriklad Slavia a Banik budou trestani a tvrde znevyhodneni tim, ze maji vysoke domaci navstevy. To same bude treba v play off v hokeji. Proste bud vsechno bez divaku, a nebo nic neomezit. Je tady nejaky pravnik, ze by se dala napadnout regulernost souteze ?

  14. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 21:15 |  
    11 3

    Pokud to zakážou tak je to uplně debilní rozhodnutí nýmandů.Třeba v Italii se zítra hraje utkání mezi AC a Juve s diváky nějaká omezení tam jsou,ale jde o princip.V Německu co jsem slyšel tak fotbal také proběhne před diváctvem.Kolik tam je nakažených víme,tudíž budeme papežštější než papež.Prostě v tom zase vidím politiku a když poslouchám ministra zdravotnictví jak nám říká kdo a jak se z těch pěti nemocných cítí nevím jestli se mám smát nebo brečet.Btw ani nebudu psát kolik lidí u nás každoročně umře na obyčejnou chřipku.Mohou také zavřít třeba škodovku v Boleslavi kde dělá dvacettisíc lidí dá se říct že pohromadě v některých provozech tedy určitě.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      slaviator     před 5 lety 03.03.2020 21:32 |  
      0 11

      Chřipkou u nás onemocní 1.000.000 lidí a umře 2.000. na SARS-COV-19 onemocnělo 90 tis lidí a umřelo 3.000. Spočítej si natalitu...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Lord_Edmund     před 5 lety 03.03.2020 21:45 |  
        9 0

        natalitu :-)))

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          slaviator     před 5 lety 04.03.2020 01:13 |  
          0 0

          Mortalitu...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 03.03.2020 21:50 |  
        11 2

        Nemel kraviny bavím se o celkových číslech u nás a ted je nakaženo pět lidí a žádný neumřel ty natalito....

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Leksel     před 5 lety 03.03.2020 23:05 |  
        5 1

        A to ani nechci pomyslet, jaká u toho asi byla mortalita.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          tobro     před 5 lety 04.03.2020 02:17 |  
          4 1

          Nech ho, evidentně netuší.. ;-)

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Arya     před 5 lety 03.03.2020 23:35 |  
        6 0

        A takhle to dopadne, když se někomu podaří smíchat domácí a světové statistiky.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          slaviator     před 5 lety 04.03.2020 01:14 |  
          0 3

          A jaká je mortalita u běžné chřipky v Asii a ve světě? A to prosím v Africe, ale třeba i v takové Indii nebo Indonésii koronovirus bude asi o dost rozšířenější neuvádějí oficiální statistiky...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 11:37 |  
        0 0

        Tobě se pletou ty cizí termiti, já jsem si zas právě teď všiml, že jsem si ráno natáhl jednu ponožku naruby. Každej máme nějaké ty chyby a noubádys perfekt.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Kulajs     před 5 lety 03.03.2020 22:52 |  
      3 0

      Už nehrajou, bylo to odloženo.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Leksel     před 5 lety 03.03.2020 23:25 |  
        0 2

        Teďka to čtu, na neurčito, že tam za posledních 24 hodin zemřelo 27 lidí a přibylo dalších 466 nakažených, to je nárůst jak hrom, ta Itálie je tím teda pěkně zamořená, to je hrůza.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Fačín     před 5 lety 04.03.2020 09:41 |  
          0 6

          Nevěř všem blábolům, co se píše.

  15. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Lord_Edmund     před 5 lety 03.03.2020 21:44 |  
    10 2

    Odehrát derby bez diváků, by nás proti bolševikovi velmi znevýhodnilo.Liga by se stala neregulérní.
    Doufám , že se bude hrát normálně, jako v mnohem více "nakaženém" Německu a že jim nakopeme pr dele v plném obasazení tribun.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      bongor     před 5 lety 03.03.2020 22:23 |  
      2 0

      No a o tom to je!

  16. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    japhy     před 5 lety 03.03.2020 22:02 |  
    5 2

    Jsou to kreténi. Jak jinak :)
    Asi takhle. Buď to je kurvaproblém a musí se to akutně řešit, anebo se to přežene jako horší chřipka. Ale ne, že tady budu nesmyslně vyzobávat a zakazovat tu něco, tady tamhleto a tak dále a tak podobně.
    Jasně, fotbal je oproti nákupákům, MHD dost zbytná věc, ale co třeba taková kina? Na fotbal dorazí týdně desítky tisíc lidí, do kin stovky tisíc, všichni narvaní v uzavřeným prostoru. Navíc kolik asi tak lidí potkám na byť narvaném stadionu? O biatlonu ani nemá cenu mluvit, to už je komedie tuplovaná.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      ColinSKS     před 5 lety 04.03.2020 06:40 |  
      1 5

      myslíš švýcary, francouze a italy?

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        japhy     před 5 lety 04.03.2020 16:48 |  
        0 0

        Hele, klidně. Padni, komu padni :)

  17. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Kulajs     před 5 lety 03.03.2020 22:56 |  
    4 3

    Kdo nahradí klubům výpadek příjmů ze vstupného? Bude se muset vracet část z permanentek. To asi strejda Andrej nezaplatí jako u biatlonu, kde jim to už slíbil.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      slaviator     před 5 lety 04.03.2020 01:16 |  
      2 0

      Kdy jim to slíbil? Dneska psali na iDnes že Babiš řekl že se nic kompenzovat nebude, že je to vis maior... Vyšší moc...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kostelnivlajka     před 5 lety 04.03.2020 07:55 |  
        0 1

        někde to psali, vojtěch říkal, že ne( to jsem slyšel)

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Kulajs     před 5 lety 04.03.2020 10:49 |  
          0 0

          A Babiš ho už opravil, prý tu ztrátu nahradí.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      ColinSKS     před 5 lety 04.03.2020 06:55 |  
      1 3

      a kdo to zaplatí ve švajcu, francii a italii? heh...

  18. derby

    tobro     před 5 lety 03.03.2020 23:23 |  
    5 6

    Akce koronavirus je výsostně politická kampaň. Je to celosvětová zkouška, kam až mohou majitelé klíčů zajít, ergo co všechno si jsou ovčané ochotni nechat líbit, kam až může dojít panika, chaos a následně likvidace společnosti /society/, tak jak ji dnes známe. Více nemá smyslu zde prezentovat. Kdo ví, ví. Ostatním nezbývá než držet palce /bez ironie/. Příjemný večer všem Slávistům. P.S. Upozornění: Nejste-li očkováni, nesledujte ČeskouŽumpu.

    https://video.aktualne.cz/primarka-hysterie-cechu-nema-obdoby-silenstvi-brzy-opadne-a/r~9d3f73aa5c9e11ea80e60cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=videobox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Video


    Komentář byl uživatelem upraven (03.03.2020 23:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: derby

      lilien111     před 5 lety 04.03.2020 06:25 |  
      0 0

      nebudu psát komentáře před prvním kafem


      Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2020 06:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: derby

      ColinSKS     před 5 lety 04.03.2020 06:39 |  
      1 4

      mluví celkem rozumně, vypadá jako hippies a těm bylo vše vždy víc jedno než ostatním. souhlasím ale s podstatou jejího názoru, jen mám pocit, že to trochu až moc bagatelizuje.

    • Re: derby

      Markus     před 5 lety 04.03.2020 07:23 |  
      4 2

      Naprosto souhlasím co paní primářka Adámková říká a jestli to někoho uklidní, tak velmi podobně mi to včera líčil ten kamarád lékař i v ryze soukromém rozhovoru. Co mě osobně zaráží nejvíce je to co vidím ve svém bydlišti. Čekal bych, že největší problém bude u generace, co nezažila nic jiného než mír a pohodu posledních pár desítek let. Na místo toho to ale vypadá, že ti jsou v pohodě a největší panika vypukla u důchodců, je fakt neuvěřitelný, co je vidím teď syslit, tu máme sousedku co včera několikrát plnou tašku na kolečkách :D Vzhledem k tomu, že u většiny z nich vidím u nákupu pohádkové noviny typu Blesk, tak si musím říkat, není to spíše výsledek mediální masáže takového bulváru?

  19. to nevypadá dobře

    ColinSKS     před 5 lety 04.03.2020 06:46 |  
    0 4

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/snemovna-koronavirus-valek-top-09-vlada-prezervativ-po-styku.A200303_112534_domaci_kop
    už jsem proaktivně napsal na svazy, že nejlepším řešením by bylo ukončit fotbalové a hokejové v současném stavu a vyhlásit vítěze a sestupující. ty regulační opatření (podle mne tedy se všemi výhradami správné) jsou totiž z pohledu času neodhadnutelné. a hrát bez diváků ... k čemu to je.

  20. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    fleder     před 5 lety 04.03.2020 08:40 |  
    0 2

    Co se derby týká, uvidíme dneska, jak to vrchnost rozhodne - a nechci se pouštět to debat, že to jde odehrát vs že to nejde odehrát a normální fungování vs panické fungování.

    Spíš osobně počítám, že v neděli - pokud se hrát bude, tak bez diváků. Ta vyjádření od vlády k tomu směřují.
    Co mne ale napadlo, je termínovka v případě, že by to natvrdo odložili a nehrálo by se. Koronavirus za tejden neodejde, to tady bude ještě minimálně měsíc. A kdyby ten zákaz trval třeba 14 dní nebo klidně 3 neděle, jak by to pak termínově dopadlo.
    Musí se odehrát základní část, ta bláznivá nadstavba a k tomu ještě MOL Cup.A sami představitelé ligy už říkali, že termínově nemají pomalu kam přesouvat..

    Takže si skoro říkám, jestli to nedopadne stylem /v případě, že se ted nějakou dobu hrát nebude vůbec/, že by se zrušila nadstavba, protože termínově by to nestihli. Je to vůbec pak v rozehraném ročníku možné?

    EDIT: tak to vypadá dobře a nejspíš se nic rušit nebude, vláda k tomu nevidí důvod...


    Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2020 08:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          před 5 lety 04.03.2020 08:44 |  
      1 0

      O2 tv a dalsi v tom maji takove prachy, ze by to nechali dohrat nejen bez fanousku, ale snad i bez hracu.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        fleder     před 5 lety 04.03.2020 08:54 |  
        0 1

        No Babiš už žvatlá a mluví o tom, že biatlon je mezinárodní akce a u jiných akcí k zavírání nevidí důvod...

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Divizni (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 09:00 |  
          5 0

          Dnes to nějak rozhodnou. Já se přikláním k názoru, bez diváků nehrát! Klidně ať zruší nadstavbu. K žádné neregulérnosti tím nedojde a i kdyby se měsíc nehrálo, snadno se liga dohraje. Termínů by v tom případě bylo dost. Hezký den všem.

  21. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    slaviator     před 5 lety 04.03.2020 08:40 |  
    6 1

    Připravme se na jasná pravidla. Zákaz akcí nad 5000 návštěvníků, s výjimkou akcí, kde bude podáváno čepované desetistupňové pivo do sklenic konzumované na místě. Akce s pivem čepovaným minimálně 12 stupňovým do plastových kelímků jsou povolené do počtu 6500 návštěvníků, s výjimkou piv italského původu. Akce s rozlévaným nealkoholickým pivem jsou povoleny do počtu 100 návštěvníku, v případě čepovaného nealkoholického piva do počtu 28 návštěvníků.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      kostelnivlajka     před 5 lety 04.03.2020 08:53 |  
      0 2

      a na víno se bude moct?

  22. ZÁKAZY NEBUDOU!!! SNAD!!!

    Petr9608     před 5 lety 04.03.2020 08:55 |  
    0 0

    Uffff....

    • Re: ZÁKAZY NEBUDOU!!! SNAD!!!

      edenboy     před 5 lety 04.03.2020 08:59 |  
      0 0

      Stát nebude kvůli novému koronaviru omezovat hromadné akce, řekl premiér Andrej Babiš po jednání Bezpečnostní rady státu. Není k tomu podle něj důvod, koronavirus se nerozšiřuje.

      • Re: ZÁKAZY NEBUDOU!!! SNAD!!!

        Fačín     před 5 lety 04.03.2020 09:44 |  
        3 4

        Tak a má dalších deset procent jistejch, mistr kobliha.

  23. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        před 5 lety 04.03.2020 08:57 |  
    3 0

    Pratele, odlozil jsem si praci a schuzky na odpoledne, abych mohl v klidu poslechnout brifink vlady ohledne pripadnych novych opatreni a informovat Vas. Pred par sekundami rekl Babis, ze necidi duvod rusit zadne akce. Plati akorat zakaz divaku na biatlonu. Pokud za chvili rekne opak, jak se obcas stane, budu informovat. Zatim je to tak, ze derby i vsechny ostatni ligove zapasy budou s DIVAKY!

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Kulajs     před 5 lety 04.03.2020 09:00 |  
      0 0

      Ano je to tak! Další akce zatím nebudou omezovány!

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          před 5 lety 04.03.2020 09:03 |  
      0 0

      Tak POZOR! Ministr zdravotnictvi to trochu upravil. Kazda akce nad 5 tisic divaku se musi predem hlasit na mistni hygienickou stanici vcetne kdo na te akci bude a odkud (kravina). Neni jasne, zda ta stanice muze vydat nesouhlasne stanovisko s uskutecnenim akce. Dale rekl, ze v pristich dnes se muze situace zmenit dle poctu novych nakazenych.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        slaviator     před 5 lety 04.03.2020 09:12 |  
        0 0

        To nevím jak se má hlásit kdo přijde na fotbal...

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              před 5 lety 04.03.2020 09:19 |  
          3 0

          Myslim, ze v nasem pripade by se to melo hlasit nasledovne:,, Prijde vetsina intelektualu, Ti budou v cervenobile, pak tam buda mensina v rude barve a o nich se uz mnoho let domnivame, ze jsou postizeni (virem).”

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Jachym     před 5 lety 04.03.2020 11:00 |  
      3 0

      Ještě že se pro nás takto obětuješ. Vůbec nevím, kde bych sám takové informace hledal:-)

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            před 5 lety 04.03.2020 14:41 |  
        0 0

        I ty brebto, já se obětuji pro tým a ty na mě tasíš ironii. Já to hlásil, že kdyby derby bylo bez diváku změnil bych okamžitě plány na víkend, proto každá sekunda byla dobrá :-) a nebyl bych asi jediný. Ale o té informaci o hlášení na hygienu bys nevěděl, přiznej se :)

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Jachym     před 5 lety 04.03.2020 15:02 |  
          2 0

          No, kdybych ji sám "náhodou" nezjistil v televizi, v rádiu či na internetu, tak bych ji opravdu nevěděl:-) Asi jako všichni zdejší diskutující, neboť předpokládám, že přímo na brífinku vlády z nás nebyl nikdo:-D Ale nic ve zlém, to bylo jen přátelské popíchnutí.

  24. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    pehacko     před 5 lety 04.03.2020 08:59 |  
    6 0

    at zije mara prchal, je videt, ze sem chodi a cte, ale neprispiva! takze to andymu rozmluvil a derby bude!!!

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      mogul     před 5 lety 04.03.2020 09:31 |  
      2 0

      Hurá na derby a všichni povinně v rouškách!

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        pehacko     před 5 lety 04.03.2020 10:23 |  
        0 0

        nestacila by sala?

  25. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Fačín     před 5 lety 04.03.2020 09:45 |  
    4 11

    Žádnej koronovirus neexistuje, lidi na to neumíraj, je to všechno fake, lidi nešilte, je to jen zkouška systému.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Pepino44     před 5 lety 04.03.2020 09:57 |  
      10 6

      Nemám k tomu co dodat- jenom to, že jsi idiot.

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Fačín     před 5 lety 04.03.2020 10:10 |  
        6 11

        Děkuji za další invektivu. Páni admini, opravdu je nutné přehlížet všechny tyhle invektivy a sprosťárny, který si tu člověk vyslechne (přečte)? Fakt anonymní internet dělá z lidí největší šmejdy.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kostelnivlajka     před 5 lety 04.03.2020 10:50 |  
          2 2

          ...a bonzáky

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            Fačín     před 5 lety 04.03.2020 11:10 |  
            1 4

            Přesně!

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Pepino44     před 5 lety 04.03.2020 14:58 |  
          5 1

          A já myslel, že jsi jenom idiot, ty jsi i šmejd? No tak to je hustý.

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      kalex     před 5 lety 04.03.2020 10:14 |  
      8 1

      No ty vole,... Jako my se tady hádáme s doktorem, Collinem fakt o pičovinách a ikdyž jsem ochoten sám říct, že může jít o jistý druh davové psychózy, tak co jsi napsal ty, je buď fakt hodně blbý pokus o zlehčení situace nebo jsi o tom přesvědčený a jak píše kolega, jsi idiot. Bohužel k tomuto označení platí obě varianty. Sorry jako. :(

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        wimpy     před 5 lety 04.03.2020 10:15 |  
        2 3

        Pánové klid, to jako opravdu nepoznáte vtip?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kalex     před 5 lety 04.03.2020 10:50 |  
          4 1

          Vtip??? Dost debilní vtip.

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            wimpy     před 5 lety 04.03.2020 11:36 |  
            1 0

            Dobře, je vinen nekvalitním smyslem pro humor.

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              Qope     před 5 lety 04.03.2020 11:56 |  
              8 1

              No, když sledujes jeho nazory i na jinych debatach SN, opravdu si stále myslíš ze to je od něj vtip?

              • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                wimpy     před 5 lety 04.03.2020 15:46 |  
                3 0

                Předpokládám. Mýlím se?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Fačín     před 5 lety 04.03.2020 12:02 |  
          1 4

          Sorry, já mám rád kvalitní humor... To nebyl vtip...To je realita!

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Fačín     před 5 lety 04.03.2020 10:17 |  
        3 9

        Kolik znáš nakaženejch? Kolik z nich umřelo?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kalex     před 5 lety 04.03.2020 11:00 |  
          4 1

          Ne, neznám ani jednoho a jak jsem psal, může jít o jistou formu davové psychózy. Ale ta tvá formulace nebo ten tvůj postoj...

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            Fačín     před 5 lety 04.03.2020 11:37 |  
            1 4

            Hele mě to je jedno, věřte si čemu chcete.

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 11:53 |  
              7 0

              Ano, toto je rozumný názor. Například já věřím v jednookého boha, sedícího na osminohém hřebci, se zlatým kopím v ruce a dvěma havrany na ramenou.

              • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                Fačín     před 5 lety 04.03.2020 12:00 |  
                2 3

                No prosím, to je kvalitní víra. Hlavně ty havrani se mi líbí.

                • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

                  pehacko     před 5 lety 04.03.2020 13:01 |  
                  3 0

                  jako dvakrat doktor havrani pirko na ramenou?

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 11:03 |  
          13 1

          Neznám nikoho,koho by pokousal nebo dokonce zabil levhart. Z toho vyplývá, že levharti neexistují.

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            pehacko     před 5 lety 04.03.2020 13:00 |  
            1 1

            slaviatora levhart kousnul uz trikrat! vypravel nam to v hospode! tak bacha!

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Jachym     před 5 lety 04.03.2020 11:04 |  
      9 0

      Žádný koronavirus neexistuje a ten počet mrtvých taky nesouhlasí...

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      Arya     před 5 lety 04.03.2020 12:24 |  
      4 0

      Jedná se jen o chybu v matrixu ;)

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        Fačín     před 5 lety 04.03.2020 12:28 |  
        5 7

        Někomu se holt hodí do krámu šířit paniku a tím negativně ovlivňovat ekonomiku a ještě víc omezit svobodu jednotlivých lidí.

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          Boss82     před 5 lety 06.03.2020 00:15 |  
          2 1

          Ty jsi ještě větší magor, než jsem si myslel, to je neskutečný, co z tebe padá za výkaly.

  26. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    rak (přítel SN)     před 5 lety 04.03.2020 09:48 |  
    7 0

    Snad tedy rozum přece jen zvítězil. Nicméně bych se přimlouval, aby se někdo na WC staral o doplňování hygienických prostředků, zejména mýdla, které tam velice brzy dojde a nebo není vůbec. Zrovna toto není prkotina a Slávii by to snad zase tolik nestálo.

  27. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    josef123     před 5 lety 04.03.2020 11:38 |  
    1 1

    ale pozor!na WC do sektoru hostí dát raději jen tekuté mýdlo

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      sicilianbrno     před 5 lety 04.03.2020 13:12 |  
      1 1

      Tam bych to radeji vakuově cele utěsnil, je jasny že se jim v pruběhu hry (z vysledku) určitě přitiži...

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        pehacko     před 5 lety 04.03.2020 13:29 |  
        4 1

        vy myslíte, ze ty hrdinove vubec prijdou? varianta, ze zustanou doma jako posledne by byla z meho hlediska uplne idealni. bez nich je na tom stadionu lepe, ja proste pohled na tolik rudych xichtu nesnesu, jen mozna tehdy, kdyz roztahnou choreo "repka je curak!"


        Komentář byl uživatelem upraven (04.03.2020 13:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

      kalex     před 5 lety 04.03.2020 14:19 |  
      2 1

      Si z toaletné berou vlastní toi toiky :()

      • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

        kjandourek (admin)     před 5 lety 04.03.2020 14:48 |  
        3 0

        Co jsem viděl záběry ze zápasu s Libercem, tak choděj k plotu... bez mejdla

        • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

          kalex     před 5 lety 04.03.2020 18:02 |  
          0 0

          Nevěřím. :()
          Musí mít nějaký lubrykační gel :D

          • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

            pehacko     před 5 lety 04.03.2020 18:35 |  
            3 0

            oni maji porad prujem, tak jim to "hezky" maze i bez gelu...

            • Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

              kalex     před 5 lety 04.03.2020 18:42 |  
              1 0

              Dobře ty! :()

  28. Re: Ovlivní koronavirus derby a pohár? Čeká se na stát, jsou tři scénáře

    Lunaris     před 5 lety 04.03.2020 15:51 |  
    4 0

    Snad to skutečně dopadne, jak je avizováno. Hrát bez diváků by bylo špatné nejen z hlediska znevýhodnění Slavie, ale taky by mi bylo líto kluků z TS, kteří určitě makají na prezentacích na derby a už v tom utopili spoustu peněz. Samozřejmě by se to dalo použít třeba na příští derby, ale ne vždycky se to hodí. Takže i z tohoto hlediska je dobře, že BRS rozhodla takto.