Aktuality z médií

Komentáře (41)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

    Lord_Edmund     před 5 lety 19.02.2020 13:45 |  
    14 0

    Já bych asi byl pro obnovu Poháru vítězů pohárů a to vyřazovacím systémem, kvůli té pestrosti. Další soutěž se skupinami by byl už chaos.
    Jinak pochvala pro Jirku Vrbu. Maká obrovsky pro Slavii ,pro celý český fotbal a stále zůstává o parník nejlepším komentátorem fotbalových zápasů.

  2. Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

    SirCohen     před 5 lety 19.02.2020 13:50 |  
    4 4

    Ta místa na stání se mi moc nelíbí, já si v poločasové přestávce rád sednu na svou sedačku.

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      PetCC     před 5 lety 19.02.2020 16:57 |  
      1 1

      Tak to já se radši na sedačky natáhnu :-)

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      Jarda66     před 5 lety 19.02.2020 20:39 |  
      3 1

      Vždyť ti nikdo nebrání si koupit lístek na sezení.

      Jestli díky tomu bude moct na stadion o 2 tisíce slávistů víc, bylo by to nejlepší možné.

      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

        SirCohen     před 5 lety 20.02.2020 08:34 |  
        2 1

        Pokud ten sektor na stání bude TS, tak brání:)

      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

        Max1     před 5 lety 20.02.2020 14:19 |  
        1 2

        problém je, že nám to prakticky o moc víc lidí nepřivede. U nás máme na jednom schodě sedačku i prostor na nohy a z jedno místa tak 2 místa neuděláme. Tereticky by šlo dát do řady místo 25 míst třeba 30, ale že by na TS mohlo jít o 2-3 tis více lidí je trochu mimo realitu.

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          wimpy     před 5 lety 20.02.2020 14:22 |  
          3 0

          Možná dát mezischody.

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          kjandourek (admin)     před 5 lety 20.02.2020 15:01 |  
          10 1

          Ale tak to přece už teď je.... Na TS pravidelně přijde o dva, či tři tisíce lidí víc, než kolik jich tam má koupený lístek... prostě tam už jsou, ale lístek mají k sezení na jih, takže na jihu jsou jejich sedačky prázdné....

          Kdybychom na Tribuně Sever zrušili místa k sezení a prodávali na ní o dva, tři tisíce lístků k stání víc, než je kapacita sektorů 106 - 110 teď.... tak by se teoreticky na TS nic nezměnilo, ale na jihu by se daly prodat lístky k sezení na sedačky, které teď zůstávají prázdné...

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      wimpy     před 5 lety 20.02.2020 14:22 |  
      1 0

      A počkej s věkem. :-)

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 20.02.2020 18:48 |  
      2 0

      Tak to by šlo vyřešit jako na Bohemce, že by se v jednom krajním sektoru nechali sedačky. Případně se dá sedět na zemi (byť vím, že to není nijak extra pohodlný).

  3. Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

    Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 19.02.2020 23:16 |  
    2 4

    Ty místa na stání moc nechápu. V Edenu na TS jsou sedačky sklápěcí, takže stejně moc nepřekáží a nevím, kam by se ti lidé navíc jako vešli? Jediná možnost je, že by stáli dva za sebou na jednom stupni, což by byl tedy slušný vopruz. Já jsem určitě proti.

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 20.02.2020 18:47 |  
      4 1

      Tak ono už teď se v pohodě vejdou tři lidi před dva sedačky, takže míst určitě přibude a nevidím problém v tom, aby se přidali mezistupně a bylo tam dvakrát víc řad.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.02.2020 18:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

        ColinSKS     před 5 lety 21.02.2020 09:33 |  
        1 3

        nezapomeň že by se tam musely dodat opítací rantly. ale to je detail. já se stáním maximálně souhlasím. vidíme to v BvB

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 11:36 |  
          2 0

          Na čo si sa to chcel opítat, Bahnhof zo Žiliny? :-D

  4. Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

    Fačín     před 5 lety 20.02.2020 08:38 |  
    1 11

    Místa k stání, zbytečná blbost.

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 20.02.2020 18:44 |  
      6 1

      A to jako proč? Zvedne se kapacita stadionu a na Severu nám přestanou překážet sedačky.

      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

        Fačín     před 5 lety 21.02.2020 09:17 |  
        1 8

        Kvůli logistice, přijde mi jako úplná blbost na některý zápasy odmontovávat sedačky a na jiný je zase přidělávat.

        Navíc je to návrat do časů, na který by funkcionáři nejradši zapomněli, viz Brusel a Hillsborough.

        Tobě překáží sedačka?

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          ColinSKS     před 5 lety 21.02.2020 09:23 |  
          2 3

          zrušit navždy.

          • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

            Fačín     před 5 lety 21.02.2020 09:54 |  
            0 4

            Koho co?

            • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

              Wulfstan (přítel SN)     před 5 lety 22.02.2020 11:38 |  
              2 0

              Vím. To je 4. pád. Co jsem vyhrál?

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 09:42 |  
          6 0

          No vždyť právě... v současné době lze na ligu mít sektory k stání.... na Evropu ne... takže klub, který by hrál evropské poháry by musel sedačky na ligu odmontovávat a na EP zase namontovávat....

          Ovšem v okamžiku, kdy by se sektory k stání prosadily i v Evropských pohárech, tak by se nic neustále přemontovávat nemuselo....

          Stejně se na TS trvale stojí, tak se tím nic nezmění... nezmění se ani počet lidí na TS, protože tam stejně chodí víc lidí,než kolik je tam míst..... jediné, co by se změnilo, by byla možnost prodat sedačky těch, co si koupili místo k sezení na jihu, ale šli se postavit na TS

          • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

            Fačín     před 5 lety 21.02.2020 09:48 |  
            0 7

            O tom jsem netušil, že na ligu to lze. To se dost divím, to jsme sto let za opicema. Stejně dost pochybuju, že by to UEFA povolila.

            V zásadě je mi to jedno. Jen mě zaráží, že se snažíme prosadit takovou "blbost" v UEFĚ, místo abysme zkusili něco zajímavějšího a důležitějšího, když už tam konečně máme svýho člověka, kontakty a trošku toho respektu a jména. Určitě by se našly důležitější témata.

            • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

              kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 11:45 |  
              4 0

              No tak jsou větší kluby než my a mají to tak podobně.... Borussia Dortmund ta ty sedačky pravidelně nandavá a sundavá... A i těm by samozřejmě vyhovovalo, kdyby je na poháry nandavat nemusely...

              A jaká témata by sis představoval?

              • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                Fačín     před 5 lety 21.02.2020 12:00 |  
                0 6

                No tý Borussii se právě divím, že jim to za to stojí.

                Jaká témata? VAR, finanční fair-play, střet zájmů, korupce, přidělování pořadatelství,... Toho je hodně, všechno se to samozřejmě nějak řeší, ale přijde mi že buď pomalu, nebo polovičatě.

                • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 21.02.2020 12:20 |  
                  3 0

                  No a představuješ si, že Slavia díky tomu, že má někde dosazeného svého člověka zařídí, aby v evropských pohárech fungoval VAR vždycky dobře? Nebo že zařídí, aby už nikdy nebylo finále evropské ligy v Baku?

                  Zrovna tahle témata mi přijdu nevyřešitelná.... VAR je v evropských pohárech všude, to je první předpoklad... stejně je to ve finále vždycky o lidech, co ho obsluhují...
                  Korupce, střet zájmů... to jsou problémy kterými je prolezlá současná společnost od hlavy až k patě a stejně nikdo neví, co s tím - proč by zrovna fotbal měl být výjimkou?...
                  Přidělování pořadatelství, to je hodně o té korupci.... a bavíme se o pohárech - tady se přiděluje jenom finále... a to nás sotva může zajímat - tam by se měli ozývat spíše země a kluby, které se do nich dostávají.... že si Arsenal s Chelsea daly finále v Ázerbajdžánu je docela bizár....
                  Finanční fair play... jak se do něj máme angažovat? Máme naprášit rudochy, že jejich "zisk" je uměle vytvořen?

                  • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                    Fačín     před 5 lety 21.02.2020 13:00 |  
                    0 6

                    Mě to prostě přijde jen jako marginálie a zastaralý téma, to je asi tak všechno..

                    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                      wimpy     před 5 lety 21.02.2020 13:10 |  
                      5 0

                      Jestli mluvíš o tribunách k stání, tak to je právě nové téma, neb stadiony jsou nyní bezpečnější a tribuny k stání tudíž nejsou hrozbou masových tragédií.

                      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                        Fačín     před 5 lety 21.02.2020 13:33 |  
                        0 6

                        A nejsou náhodou bezpečnější mimo jiné i právě proto, že už nejsou sektory na stání?

                        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                          wimpy     před 5 lety 21.02.2020 13:38 |  
                          6 0

                          Sektory na stání existovaly sto let. Dnes jsou stadiony železobetonové konstrukce, od hřiště je neodděluje plot, mají dimenzované propustě.

                          jinými slovy ano, máš pravdu, to, že se zrušily sektory k stání určitě významnou měrou přispělo k bezpečnosti stadionů, ale jejich celková kvalita se za tu dobu natolik zvedla, že už na mnoha místech není toto opatření nutné.


                          Komentář byl uživatelem upraven (21.02.2020 13:50) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 23.02.2020 22:08 |  
                1 0

                Dortmund má hlavně na to uzpůsobený stadión, respektive ty sedačky, které mají v kolejnicích.
                U nás to tak není a byla by s tím větší práce. Přitom na ligu nepotřebujeme větší kapacitu, to naplníme jen na pár zápasů. Dortmund má vyprodáno často.

                • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 24.02.2020 17:35 |  
                  0 0

                  No tak mě šlo hlavně o vyvrácení toho tvrzení, že kdo chce místa k stání musí být sto let za opicema... Dortmund mi za opicema nepřipadá ani den, natož sto let :-)

  5. místa ke stání

    ColinSKS     před 5 lety 21.02.2020 09:22 |  
    3 4

    tomto bych dal maximální podporu. na TS se stojí, člověk si pomalu vylomí kloub aby přelezl když chce jít na wecko nebo pro pivko. toto nařízení se minulo účinkem a je naprosto překonanné. stejně jako v sektoru hostů. kdo kdy seděl na výjezdě na sedačce? já nikdy. navíc pár opilců může začít sedačky trhat a házet je na hřiště. za mne : místa k sezení - povinná - v sektorech kde se aktivně fandí jsou NESMYSL

  6. PVP a stání

    Rozumbrada     před 5 lety 23.02.2020 21:43 |  
    0 4


    Pokud by měl jít vítěz domácího poháru do nějaké podřadné verze Europa League, tak bych byl také radši pro obnovu PVP, samozřejmě vyřazovacím způsobem.

    Pokud jde o stání na TS, jsem zcela pro, alespoň dolní část, stejně tam stojí téměř každý. Sektor 105 by se mohl nechat trochu zvýšit, aby tam i nadále bylo vidět vsedě.

    • Re: PVP a stání

      wimpy     před 5 lety 24.02.2020 12:32 |  
      2 0

      O stání na TS se tu diskutovalo často. Resumé bylo, že při současném rozložení těch betonových schodů po vyjmutí sedaček by to vlastně nic nepřineslo.

  7. Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

    pcitron     před 5 lety 24.02.2020 12:17 |  
    3 0

    "Ligu mistrů dnes v televizi reálně vidí o polovinu méně Evropanů, než kolik ji sledovalo v éře, kdy byla dostupnější i na volně šířených kanálech"
    To je skutečný problém - jak přitáhnout mladé kluky, když se nedívají na ty nejlepší zápasy? Spousta lidí, kteří se o fotbal zas tak moc nezajímají, mně říkala, jak strašně rádi by se na nás dívali v LM, ale kvůli jednomu zápasu si samozřejmě O2 nepořídí. Prachy, prachy, prachy - a co z toho, jen se nesmyslně roztáčí spirála cen za hráče...

    • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

      Fačín     před 5 lety 24.02.2020 13:12 |  
      2 2

      Prostě je to zlodějina, to mi nikdo nevymluví. Česká liga, LM, Evropská liga a reprezentace by měly být na ČT, která by tím měla podporovat sport pro všechny obyvatele, když už si to všichni povinně platí.

      Pak se divěj, že maj menší sledovanost než když to běhalo v ČT...

      • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

        pcitron     před 5 lety 24.02.2020 14:29 |  
        0 0

        Souhlas. Je to bohužel nastavený trend, který se těžko někdy zvrátí. Souhlasím s tím, že kdo chce sledovat Bundesligu nebo Premier League, ať platí. Ale jak píšeš, česká liga, repre a LM/EL by měly být dostupné pro každého. Anebo alespoň nastavit pravidla pro LM/EL tak, že pokud hraje český tým, bude zápas vysílat i veřejnoprávní televize.

        • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

          Fačín     před 5 lety 24.02.2020 14:43 |  
          1 2

          U těch evropských soutěží jsem samozřejmě zapomněl zmínit, že mi jde o české kluby primárně...To by mělo být ve "veřejnoprávním" zájmu a tak by to měla být priorita pro ČT, takové zápasy dokázat zaplatit a odvysílat.

          • Re: Taje možných změn v Lize mistrů prozrazeny, Slavia chce místa k stání

            Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 24.02.2020 15:09 |  
            3 0

            Je opravdu podivuhodné, že ČT s neuvěřitelným rozpočtem 4 mld. Kč nemá 100 mil. na českou ligu... Kam ty prachy jdou, to by mě zajímalo.