Slavia má za sebou výsledkově vyrovnanou zimní přípravu, když si hezky po dvou rozdělila výhry, remízy i porážky. Vzhledem k časté rotaci sestavy a úrovni soupěrů, jakož i jejich rozdílné fázi přípravy, se však samozřejmě z těchto výsledků nedá nic vyčíst. Naopak pomalu se začala krystalizovat základní sestava, která se bude velmi pravděpodobně značně blížit tomu, co nastoupilo od začátku proti Valerenze, resp. Hammarby.
Pro celou slávistickou obec bude jaro specifické tím, že půjde o začátek nové éry bez hráčů, kteří do značné míry symbolizovali tu předešlou, totiž bez Součka, Škody a Hušbauera. Jak tweetoval i kolega quelhar, Slavia v zimě značně omladila kádr, ať již příchody zvenčí či posunem některých mladíků z vlastních řad. Je pak pravdou, že na podzim hráči pod 23 let v sešívaném prakticky nenastupovali, resp. jen zcela výjimečně, a tak si milovníci mladých talentů pravděpodobně alespoň teď na jaře trochu spraví chuť.
Konečně pro současnou Slavii bude nadcházející úsek sezóny zvláštní v tom, že je nečeká již nic jiného než domácí ligová soutěž. Žádná Evropa, žádný domací pohár. Pokud jsme tak mohli před rokem možná v závěru sezóny vinou množství zápasů získat pocit určitého přejedení se slávistickým fotbalem, letos nám těch pár zápasů hádám bude spíše ke štěstí chybět...
Pokud se již dostaneme k našemu soupeři, hned na úvod je třeba uvést, že pokud jste se těšili na obsáhlé shrnutí jeho působení na přestupovém trhu, musím vás zklamat. Ne že by se mi tak nechtělo o tom pár řádků uvést, ten důvod je prozaičtější - kádr Bohemky se prakticky vůbec nezměnil, s výjimkou příchodu Pulkraba na hostování a opačně návratu Havla z hostování zpátky do Plzně. Přitom Bohemce by se jistě hodilo pár posil navíc, podzim v jejím podání byl nevýrazný a určil jí pravděpodobnou pozici v poslední skupině, tedy té nejméně populární skýtající v sobě strastiplnou pouť jménem boj o záchranu.
Je ale třeba uvést, že pokud by se měla hledat příčina nízkého postavení Bohemky v tabulce, o slovo by se určitě nehlásily domácí zápasy. V Ďolíčku totiž Bohemka prohrála za celý podzim pouhopouhý jeden zápas (a to ten poslední, s Baníkem) a má i zajímavé aktivní skóre v poměru 12:7 z devíti zápasů (což nám mimochodem i naznačuje, jak defenzivní bitvy se na tomto stadionu povětšinou odehrávaly). Z tohoto pohledu je třeba se mít na pozoru, jako ostatně před zápasem v Ďolíčku vždycky. Však si jistě vybavíte hned několik zápasů, kdy Slavia nečekaně ztratila body s houževnatým soupeřem, který přitom v tu dobu operoval ve zcela jiných patrech ligové tabulky.
Bohemka si jinak v přípravě připsala čtyři výhry ku třem porážkám s tím, že v generálce dokázala porazit Mladou Boleslav 2:1. Za další zajímavé výsledky lze označit výhru nad Dniprem (které je však pravda již jen stínem toho týmu, co úspěšně reprezentoval Ukrajinu v evropských pohárech) či divoký výsledek 3:4 se Samarou.
Poslední zápas Slavie v Ďolíčku přinesl hodně emocí. Jistě si vzpomenete na ten zvrat, který přinesl do utkání videorozhodčí tím, když se na základě jeho rady odvolal gól domácích a kopala se penalta na druhé straně. Krom toho ale ve vzpomínkách také zůstává, že Slavia svého soupeře od začátku válcovala a měla zápas plně ve své režii. Něco podobného bychom si asi přáli i teď v neděli.
Je ale otázkou, zda k tomu budou způsobilí napomoci zranění Stanciu či Traoré. Trenér Trpišovský se vyjadřoval na jejich adresu, resp. lépe řečeno na adresu jejich zdravotního stavu, poměrně pozitivně, což je samozřejmě dobrou zprávou. Na druhou stranu při jejich absenci by mohli dostat velkou příležitost mladší hráči jako Červ či Hellebrand, což by bylo jistě také zajímavé a věřím, že i tak by to na našeho soupeře mohlo stačit. Bohemce totiž budou naopak chybět Pokorný (což při vzpomínce na jeho působení ve Slavii asi až takové oslabení není), ale především Vacek, klíčový tvůrce hry a jeden z mála techničtějších hráčů v kádru.
Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Frydrych, Kúdela, Bořil - Masopust, Traoré, Stanciu, Ševčík, Olayinka - Tecl
Komentáře (74)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
houston (přítel SN) před 5 lety 15.02.2020 22:36 |Vojenskou terminologií bych ten zápas nazval - průzkum bojem. A věřím, že se všichni nominovaní k tomu tak postaví a udělají nám radost.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
zeleznik2 před 5 lety 16.02.2020 10:10 |Proboha Tecl v základu?tak to hrajeme o deseti lidech..raději bych začínal jinde, tento Prahou protěžovaný klub, který se vždycky nějakým štěstím zachrání. Nemám jej rád a doufám v jeho sestup do 2.ligy. Nejhorší stadion, nejmenší fanouškovská obec v Praze. Dnes to zase bude hodně bolet a fotbal bude trpět. Maximálně výhra 2:0. Góly Coufy a Nico.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Pepino44 před 5 lety 16.02.2020 10:18 |Tak ač nemám Bohemku příliš v lásce, nemohu s tebou souhlasit. Myslím si, že taková Dukla je na tom podstatně hůře a v jisté době jsem fandy Bohemky docela i obdivoval, co pro svůj klub udělali.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 11:44 |bohemka mi nikdy nevadila, dříve jsme se podporovali i v hledišti proti spartě
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
puchy před 5 lety 16.02.2020 13:16 |Přesně,společný kotel a vlajka VRŠOVICE!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:48 |Souhlas
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
dalislavista před 5 lety 16.02.2020 15:00 |Jenomže tohle platilo dříve, ale pak vačnatci začali nasazovat na Slavii a být nepřátelští. A to jim Slavia i finančně pomohla zachránit klub. Dnes žádná družba, ještě spíš přejí Spartě než nám.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
zeleznik2 před 5 lety 16.02.2020 16:45 |Já ji nemusím od jisté doby. A hlavně od pomoci Prahy, že nám tak Magistrát pomohl..
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Pepino44 před 5 lety 16.02.2020 10:14 |Protože vím, že Slávisti jsou velice zruční s prací na počítačích, dopřejte nám starším a nezručným to potěšení abychom také mohli sledovat náš klub a dejte sem nějaký stream kde by to šlo. Takové ty rady, že je to na O2 jsou zbytečné. Pokud bychom měli tuto možnost, nežádali bychom o pomoc. I v tomto se může projevit naše soudržnost. Předem děkuji.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Karel13 před 5 lety 16.02.2020 11:27 |Nic neradím, jenom nechápu proč nemáš možnost O2, když máš evidentně připojení na internet. Jenom pro "staršího a nezručného" - mně je 81 let ...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Pepino44 před 5 lety 16.02.2020 11:37 |Já jsem čekal, že se někdo takový ozve. Když nemůžeš, nebo nechceš pomoci, tak se neozývej. Jinak ti přeji ještě dlouhý život.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 11:46 |twl dávam palec nahoru
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
sicilianbrno před 5 lety 16.02.2020 12:12 |Pro Karel13...každý má téměř možnost O2, ale nevidím duvod, proč mám kvuli tomu přechazet od svého zavedeného dodavatele (netbox, kde platím v Brně s netem + tv 600 Kč) na předražený O2 (o víc jak 400 kč měsíčně víc), jen kvuli lize (připadně LM) ????
Na Slovácko, olmík a Zlín si zajedu osobně, jinak bud hospoda nebo nějaký stream, o který tu slušně žádá Pepino44...a místo rady se od tebe doví nic neříkající otázku, proč nemá O2.....
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
buran před 5 lety 16.02.2020 12:35 |Nezlob se , že reaguji,ale taky jsem honil všechny možné streamy kde se mi to seklo třeba pět minut před koncem atp. O2 jsou hrozný hajzlové ,mluvím z vlastní zkušenosti a celé rodiny ,ale zaplatit si měsíčně 199 Kč fakt asi nikoho nezruinuje a připojení na net nemusí být O2 ,ale jako já třeba Vodafone s níž mám jen dobré zkušenosti, nehledě ,že spousta streamů ti pěkně zaprasí počítač. Samozřejmě každého věc ,je to jen můj názor!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 12:44 |Pokud někdo hledá ještě levnější variantu, pak si stačí založit účet na Tipsportu. Stačí tam vložit 100 Kč.
Člověk tak nemusí každý týden hledat nelegální streamy s různou kvalitou obrazu.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
buran před 5 lety 16.02.2020 12:47 |100% souhlas!!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
marp (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 14:30 |Taky to mám, ale vždycky se to seká, Slavia nejvíc, asi že na ni kouká nejvíc lidí.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 14:35 |Není to spíše internetem? Mně se nestává, že by se to sekalo.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
marp (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 14:54 |Bohužel ne, všechno ostatní jde rychle (UPC).
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
slavanda před 5 lety 16.02.2020 15:50 |Ani nevim jakou rychlost připojení na UPC mám, ale problém s jakýmkoliv streamováním nemám. HBO, O2, netfix, Horizon... všechno jede jak má. Něco přes aplikaci v TV a PS3, něco přes notebook a všechno i přes mobil a Chromecast. Služby sdílíme jako rodina, každej platí jednu službu a ostatním poskytne... ale na druhou stranu, stejně na to čumíme minimálně, nejvíc právě na Slávii.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
marp (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 15:20 |Teď jsem koukal na první půli Plzně, celou dobu dobrý a poslední dvě minuty se to začalo sekat, že to nebylo ke koukání. Tak nevím.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Joe-L před 5 lety 16.02.2020 13:02 |200 stovky měsíčně sice nikoho nezruinujou, na podzim jsem si to platila, ale když jsem poslouchala ty komentáře těch neumětelů, tak jsem si řekla, že za tohle jim fakt platit nebudu. Až tam dají profi komentátory, tak si to zas ráda zaplatím.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 13:24 |Seš nějaká přísná čeče..:-)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Joe-L před 5 lety 16.02.2020 13:43 |Neboj, malý děti a zvířátka nebiju! ;-) :-D
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:38 |nemám čas odepisovat, dělám bábovku..:-)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 15:03 |V penězích to není já jsem se zařekl že už v životě žádnou tv platit nebudu je to jedna zamrdaná pakáž vedle druhé já mám zkušenosti s Digi a přítelkyně s O2, nebudu se rozepisovat proč, bylo by to dlouhé, ale ona na s O2 neustále problémy pořád a pořád zákazníkovi lžou a uvádějí ho v omyl. Prostě budu radši lovit na netu.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 15:22 |Já to měl taky tak.Zlomilo se to, když jsme kopali pentli a wono se to seklo, když se Škodák rozbíhal. Půl roku jsem platil ty tři kila, přes zimu jsem to vypnul....teď se chystám zaplatit ty dvě stovky, z noťasu to hodím na velkou tv a celkem to jde
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
buran před 5 lety 16.02.2020 15:54 |:-D:-D:-D:-D přesně tohle se mi stalo taky , přítelkyně si myslela že mám nějaký záchvat !! Milan si položil míč a.... to fakt nevymyslíš,musel jsem volat kámošovi protože se to rozběhlo snad až za 2 minuty:-D:-D
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Kenny před 5 lety 16.02.2020 15:49 |Mám O2 bez jakýchkoliv problémů už asi 10 let a za tv+internet platím pouhých 600,-. Je fakt, že nejsem z Brna...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Arya před 5 lety 16.02.2020 16:05 |Jo, internet + tv od O2 je celkem fajn, jde to slušně.
Nejhorší internet je od T-Mobilu.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Okdar před 5 lety 16.02.2020 11:36 |Webové stránky livetotal.net, potom na ikonu football, najít požadovaný zápas, rozkliknout. Chce to trpělivost, je tam vždy několik linků a vždycky se chytám. Sleduji tak Bundesligu, anglickou, Škoďáka v Turecku...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
fredydj (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 13:33 |Tipsport, každý zápas a bez problémů
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Navyseals před 5 lety 16.02.2020 10:22 |Minimálně jeden hráč z uvedené sestavy hrát nebude. Více nenapíšu.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Qope před 5 lety 16.02.2020 10:25 |A co naznačit, zda to souvisí s nějakým zraněním, které se nestíhalo doléčit ;-)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Sherudan před 5 lety 16.02.2020 10:32 |Doufám, že to bude Tecl.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
novimex před 5 lety 16.02.2020 12:46 |Mínusáci - hrobaři Slavie
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Mikey před 5 lety 16.02.2020 10:59 |Změna bude na stoperu
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Srdcar114 před 5 lety 16.02.2020 10:23 |Tohle je optimální sestava.Jen místo Tecla bych postavil Musu. Včera se mi líbil výsledek na toaletné, dobře zahrál Baluta.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
SvatyBojovnik (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 10:37 |Zdar a silu spolubojovnici ;) dnes ocekavam pretezkou bitvu, ale s dobrym vysledkem pro nas!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Marcelo10 před 5 lety 16.02.2020 10:51 |Dneska se mi zdal sen..vyhrali jsme 4:0. Goly Nico, Cuf a 2x stridajici Musa :)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
buran před 5 lety 16.02.2020 12:17 |Děláš si srandu?? Stejný sen jsem měl taky, ale už včera a místo Cufa to byl Bóřa!!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
coogee před 5 lety 16.02.2020 15:20 |I já měl podobný! Nehrála ale Slavia, hrála sparta s Libercem, i s hvězdou Dočkalem a prohrála 0-2. A vím, že mi jí v tom snu bylo moc líto, a to už je fakt hodně špatný! :-)
Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2020 15:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
I já měl podobný! Nehrála ale Slavia, hrála sparta s Libercem, i s hvězdou Dočkalem a prohrála 0-2. A vím, že mi jí v tom snu bylo moc líto a to už je fakt hodně špatný! :-).
Skrýt původní komentář
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Tadeáš_Janků před 5 lety 16.02.2020 13:38 |Jo, mě se zase zdálo, že jsme ve čtvrtý minutě prohrávali 2:0. :D
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 11:42 |v 83 sem tam byl poprvý na slavii
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
JaraK před 5 lety 16.02.2020 13:05 |Protože nejsem z Prahy, tak jsem byl poprvé samostatně v Praze na Slavii coby puberťák shodou okolností zrovna u klokana, když tam Slavia začala pouť po náhradních hřištích. A hned poté jsem navštívil památné derby, které rozhodl K. Jarolím. To byly časy:) Dnes věřím v těsnou výhru po velkém boji.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:39 |Já taky ne, bejt pražák, tak se stydím!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
marp (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 11:57 |Hezky napsáno.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
před 5 lety 16.02.2020 12:07 |Pokud by nebyl k dispozici Traore a ani Laco, zajímalo by mne, zda máme i variantu hry bez klasického defenzivního záložníka. Slavii sleduji bedlivě, ale je zde někdo, kdo by si pamatoval, zda jsme pod JiT hráli někdy systém bez defenzivního záložníka? Nebo lze otázku ztransformovat na:,, Hrál u nás Souček pod JiT něco jiného než defenzivního záložníka?''
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 12:16 |čoveče já ho viděl i párkrát útočit a bránit, jenom v braně nééé
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Joe-L před 5 lety 16.02.2020 12:20 |Tohle je z twitru klokanů: Na testech v Bohemce se dnes objevil Jhon Mosquera. V příštích dnech se uvidí, zda posílí řady Klokanů.
Tak asi nevyšel, co? Páč mezi přestupama jsem ho nikde nenašla...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kjandourek (admin) před 5 lety 16.02.2020 12:49 |Přestupní termín končí až v sobotu...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Joe-L před 5 lety 16.02.2020 13:03 |Jojo, to vím. Jen mě překvapilo, že to ještě nemaj rozseknutý.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
donford před 5 lety 16.02.2020 13:05 |Jestli je zdravý, tak ho určitě vezmou. Mají s ním dobré zkušenosti z dřívějška.
Komentář byl uživatelem upraven (16.02.2020 13:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jestli je zdravý, tak ho určitě vezmou. Mají s ním dobré zkušenosti z dřívějška. .
Skrýt původní komentář
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kjandourek (admin) před 5 lety 16.02.2020 15:39 |On snad dlouho nehrál, tak vědí houby v jakém je stavu....mají týden na zkoušku...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 13:29 |tak to bychom mohli ještě někoho koupit..vedení čekáme!
Tipovačka
p!erreCORE před 5 lety 16.02.2020 13:36 |1:4 (1:2) Tecl, Musa, Masopust, Stanciu
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
celtix před 5 lety 16.02.2020 13:57 |Můj tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Frydrych, Bořil - Červ, Traoré - Masopust, Ševčík, Olayinka - Tecl
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
nobiczek (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 13:58 |Jsem strašně natěšený, pauza byla dlouhá a přáteláky prostě nemají ten náboj. Takže chci dneska vidět maximální nasazení a pokud to splníme, věřím ve výhru 4:1 (Ševčík, Tecl, Olayinka, Musa), přestože to u klokana bude jako vždycky divný zápas. SKS!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Ondráš před 5 lety 16.02.2020 14:19 |1:1, za nás gól Coufal.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:40 |tři nula, všechny goaly jusuf!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
JS (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 14:57 |Jako vlastní?
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:58 |Doufám, že už za Vlašim!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
patras před 5 lety 16.02.2020 15:54 |Jj, taky cekam plichtu.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 14:58 |Stará zlatá tribuna za bránou, kapacita míst pro hosty je k smíchu!
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 15:09 |Já tam ještě pamatuji starej kotel SKS ve prostřed na půlce a pár čochtanů za brankou směrem k tramvají a oni vlastně ani nefandili jen hlučeli při výkopu gólmana.Slávistů bylo v hledišti asi dvě třetiny tak že převaha velikanská.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
kostelnivlajka před 5 lety 16.02.2020 15:24 |Ve filmu Proč, jsem poznal i pár známejch tváří tenkráte..když jsou tam na začátku záběry na kotel
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 16:16 |Však jo a já znal i ty lidi z rudyho kotle, kteří sloužili jako inspirace filmařům.
Zmrhal
pinochet před 5 lety 16.02.2020 15:07 |Off topis: Zmrhal v základu na Juventusu...
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
jose01 před 5 lety 16.02.2020 15:58 |Jak jsem tady v průběhu zimní pauzy četl mnoho komentářů, tak na jaře vlastně o nic nejde. Takže ani prohra by tedy neměla ničemu vadit. Ale čekám 0:0.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Arya před 5 lety 16.02.2020 16:03 |2:1 vyhrajem ;)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
jose01 před 5 lety 16.02.2020 16:05 |kéž by, Plzeň asi za tři body
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
Arya před 5 lety 16.02.2020 16:01 |Musa v základu :)
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 16.02.2020 16:23 |Sestava na pohodu, hodně budu přát Musovi a Fryďasovi ať jim to opravdu sedne. Jinak jsem zvědavý na naši zálohu jak ji to půjde při absenci tří opor z podzimu. Kdo se ujme vůdcovské ulohy. Fotbal zřejmě bude ve stylu okopavané holomajzny zelený bídy.
Re: První jarní soutěžní zápas se odehraje v Ďolíčku
dm52 před 5 lety 16.02.2020 18:55 |Bohemka nad očekávání dobrá.