Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    Fačín     před 5 lety 09.02.2020 10:55 |  
    11 40

    To je opravdu strašidelný. Nejen, že trenér nevidí naprosto příšernou nekvalitu Tecla a hodlá s ním hrát jako s útočníkem číslo jedna, ale dokonce vážně uvažuje nad tím, že z něj udělá kapitána. Něco mu zatemňuje mozek, další naprosto špatné rozhodnutí, které jen ukazuje na to, že trenér nesnese opravdové fotbalisty a osobnosti (Škoda, Hušbauer, Baluta, Sýkora, Ngadeu) a potřebuje jen běžce a hlavně přikyvovače.

    Jsem zvědavej, koho trenér a scouting začne přivádět, až dojdou trenérovo kamarádi z bývalých působišť.

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      Edenjejenjeden     před 5 lety 09.02.2020 11:04 |  
      19 3

      Tak zrovna být tebou ,tak bych o zatemněném mozku nemluvil Fačíne ....Máš pocit ,že třeba Stanciu , Olayinka ,Hellebrand,Traoré ,Takács jsou kamarádi z jeho bývalých působišt ? A opravdu bys chtěl v týmu někoho ,kdo neplní trenérovu taktiku . Jo a při fotbale se běhá ,všimnul sis toho ?

      • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

        Fačín     před 5 lety 09.02.2020 11:13 |  
        7 24

        Tak Stanciu ani Olayinka nepotřebovali žádnej velkej skautink, jeden byl ve spartě, druhý v Dukle. A ostatní jsou jen doklad toho, že už mu kamarádíčci dochází.

        Mimochodem, trenérův povzdech nad tím, že by hrál radši později a že je hra ještě neučesaná, je kritika sama sebe, za to je totiž jako hlavní trenér zodpovědný on, a jestli se mu nelíbí herní tvář, tak asi dělá ON něco špatně, měl by se poučit, vyvodit z toho závěry a změnit to. Například přestat stavět Tecla na hrot a dávat mu kapitánskou pásku.

        • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

          Edenjejenjeden     před 5 lety 09.02.2020 11:18 |  
          14 2

          Ano ,jeho kamarádíček byl třeba Souček . A to že si Trpišovský dovede získat hráče na svoji stranu ,a ti hráči pod ním podávají mnohem lepší výkony ,než pod jinými trenéry (Kolář,Kúdela,Hovorka) je naopak obrovské plus .

        • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

          JS (přítel SN)     před 5 lety 09.02.2020 14:46 |  
          6 20

          Na tom něco je. Osobně jsem ze skautingu také velmi zklamaný. A máš, Fačíne, pravdu, že právě realizační tým (Trpiš, Houštecký a další) jsou tou žábou na prameni, co se týče práce se zahraničními hráči. K tomu je ale dotlačí okolnosti, protože v lize se nestihne rodit tolik nadprůměrných hráčů, abychom s nimi vykryli odchody z našeho kádru. Pak JiT a spol. nic jiného nezbyde.

          V minulých sezonách jsme nakupovali (za velký prachy) nepopiratelnou kvalitu (Pavlenka, Sýkora, Coufal a další), potom už jen nadprůměr (Zelený, Holeš), nyní už za ty samé prachy vykupujeme skoro teenagery (Zima, Hellebrand). Příště už budeme muset sáhnout do zahraničí. Ať se s tim pak realizák popere. Akorát bude muset předvést něco lepšího, než vyhození 60 mega do luftu jako v případě Baluty.

          • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

            JS (přítel SN)     před 5 lety 09.02.2020 15:00 |  
            5 15

            Resp. Skauting prý funguje dobře, ale přestupy cizinců padají na neochotě realizáku s nimi pracovat, takže místo dalších Ngadeů raději kupujeme Takácse atd.

            • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

              Arya     před 5 lety 09.02.2020 16:22 |  
              9 0

              Zrovna za Takácse se fakt nezlobím.
              Hele, já tu tvojí obsesi s cizincema nechápu. Jsem ráda za český kluky. No a mladí vidí, že když na sobě budou pracovat, dostanou se daleko. Takže já preferuju současný nastavení.
              Hovorka ukázal, že nemusíš být Ngadeu na to, abys byl super stoper =)
              I když je fakt, že doufám, že útočníka bude hrát Musa. Tecl je na tom opravdu špatně :/

        • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

          Kenny     před 5 lety 09.02.2020 21:36 |  
          4 0

          A víš jistě, že z toho žádné závěry nevyvodil? Co bys konkrétně udělal ty, z toho co postrádáš? A koho bys doporučil koupit, když se tolik vyznáš ve skautingu? Jména.

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      donford     před 5 lety 09.02.2020 13:45 |  
      14 1

      Fačíne, jsou při tvých malomyslných výlevech v jádru dvě možnosti. Buď půjdeš trénovat Slavii ty a nebo při tvé mluvě o zatemňování mozku (byť myslím, že spíše tvého) vezmeš pistolí a půjdeš Trpiše zastřelit. Tertia non datur.
      Člověče, bav se trochu fotbalem a neber ho tak vážně. Jak říkával Barra. Já myslím, že při tvém (vážném?) hořekování o možnosti Tecla být kapitánem, se snad půjdeš oběsit. Nepamatuješ si na staré římské - chléb a hry? Ty hry, to je pro nás Slavia. A pokud nebude politicky ujařmena, jako za dob svině Čepičky, (byl generálem a ministrem obrany za Gottwalda, i když měl modrou knížku) který jí kdysi celou rozprášil a Bicana vyhnal od fotbalu mezi kopáče na silnici, což dnešní Slavii nehrozí, můžeš sice na vše v dnešní Slavii klnout, stěžovat si, proklínat pro obveselení nás druhých, ale to je tak vše. Přesto ti radím - buď pozitivní. Nebuď tak zapšklý. Ať máš něco ze života. Z tvých řádků čiší jen šavle a meče.

      • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

        Sherudan     před 5 lety 09.02.2020 14:15 |  
        5 0

        Třeba pozitivní je, je nevíme na co...

      • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

        bongor     před 5 lety 09.02.2020 21:55 |  
        4 0

        Jo zlatej kluk Barra.Utíká to,utíká,Teď jsme mu určitě dělali velkou radost,Slávka se opět stala štikou Evropy,jakou byla desítky let před bolševikem.Teď jde o to,alespoň pár let se tam držet.Mám trochu obavy,že jsme momentálně proti jaru dost oslabili.Ale dokud vládne pevnou rukou Trpiš,tak věřím,že to zase znovu učeše,má v tom velkou praxi z předchozích štací.

        • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

          bongor     před 5 lety 09.02.2020 21:58 |  
          2 0

          samo jsem myslel podzimu,ale i jaro bylo moc kvalitní.

      • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

        Fačín     před 5 lety 10.02.2020 09:23 |  
        3 3

        Hezky napsáno, díky Donforde, za rozumnou reakci. Neboj, jsem v zásadě pozitivní člověk. Netrpím žádnou nenávistí nebo záští. Možná to tak vypadá při psaném projevu (nejsou tu smajlíci a tak), protože jsem zvyklej psát všechno "na plnou hubu", když se mi něco nelíbí. Fotbalem se bavím, ale přiznávám, jsou to nervy, když hraje Slavia...

        • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

          donford     před 5 lety 10.02.2020 10:46 |  
          0 0

          Fačíne, tak v tom jsme oba stejní. Když hraje Slavie a pokud nedá prvních minutách gól, trpím a malověrně běduji. Jen občas, když není favoritem, třeba v LM , radoval jsem se z její hry a tvrdil, i když na Barceloně rupneme, hrají kluci bezvadně. Všechna čest. A ejhle! my tam uhráli plichtu. V tu jsem před zápasem ani ve snu nevěřil. To víš, že dnes už jsem nadrážděnej na zápas s Bohémkou, asi jako všichni. A vím, že zase to budou nervy. :-)

  2. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    první rytíř     před 5 lety 09.02.2020 11:51 |  
    5 5

    Jsem rád, že trenér se k předváděným výkonům staví tak kriticky, jako v tomto hodnocení a nemohu si odpustit poznámku, že ti z nás, kteří kritizovali stejné problémy, o kterých JiT mluví, byli na zdejších diskusích většinou odmítáni. Pro jarní "jízdu" budou první zápasy skutečně velmi důležité a je patrné, že i trenéři z nich jisté obavy mají. Nejen vinou nečekaných zranění (Takács, Traore, Stanciu), ale i tím, že se v průběhu herního soustředění ani trochu nepodařilo nahradit Sukovu defenzivní roli a vidí, že i v nejbližší budoucnosti se to jen tak nepovede. Také se mi zdá, že i pro JiT je značným a zjevně nepříjemným překvapením, že nadále přetrvává naše střelecká nemohoucnost. Samozřejmě netuším, co vše realizační tým pro zlepšení naší produktivity udělal, ale neproměňování šancí je už fakt zoufalé, mnohdy vyvolávající trpký úsměv. Co se týká kandidátů na kapitána, soudit nebudu. Jedině ten, kdo je s týmem v denním kontaktu musí vědět, kdo v něm má největší autoritu a kdo mužstvo táhne na hřišti i v kabině. To, že je mezi kandidáty i Standa Tecl zvedlo i moje obočí, ale on i ten Milan Škoda byl nezpochybnitelný kapitán, byť ne vždy se dostal do základu. Závěrem snad jen tolik, že mě jako fanouškovi nezbývá, než věřit, že si vše sedne co možná nejdříve a k titulu dokráčíme s předstihem a hrou, která nám bude dělat stejnou radost, jako po většině podzimu!

  3. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    Martin Platil     před 5 lety 09.02.2020 12:48 |  
    22 0

    Trpišovský po výhře v generálce - jsme nespokojeni. Jílek po prohře - žádný propadák. Prostě každý má jiný pohled na to, jak má fotbal vypadat :-).

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      Edenjejenjeden     před 5 lety 09.02.2020 12:50 |  
      9 0

      No on taky někde Jílek říkal ,že má jinou filozofii fotbalu než Trpišovský . A je to vidět :-D

      • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

        Cross     před 5 lety 09.02.2020 17:23 |  
        5 1

        Jílek je mírně podprůměrný trenér, který dokázal sestoupit s Olomoucí, v situaci kdy měla docela slušný kádr. Rosický je bývalý skvělý fotbalista, který nemá žádné nadání pro funkci sportovního ředitele. A Křetínský je fotbalový a organizační trouba, co vydělává peníze klikáním a půjčováním peněz na internetu. Ve Spartě = 15 sezón, Liga mistrů nula, tituly celkem čtyři, celková ztráta 2 300 miliónů. Mužstvo v totálním rozvratu hráčském i organizačním. Stadion na spadnutí. Podle mě na jaře budou čtvrtí (za Jabloncem) a vyšustí v srpnu zas z Evropskè ligy.
        Dvě věci smrdí jako ryba. A I ta Jejich “ryba” smrdí od hlavy. (:-))).

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      pehacko     před 5 lety 09.02.2020 12:58 |  
      8 0

      tak jilek se stebla chyta a musi se tvarit jako kbrnak, ze je to vsechno super a modlit se, ze ostatni budou jeste horsi nez oni... nas jindra je ted na koni a i diky svemu pribehu, jak se na vrchol s celym trenerskym tymem dostal je proste nekde o milion svetelnych let dal!

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      bongor     před 5 lety 09.02.2020 22:00 |  
      1 0

      No co,hlavně že je to jasně vidět na tabulce.

  4. Kapitán

    JS (přítel SN)     před 5 lety 09.02.2020 14:49 |  
    8 2

    Osobně tam vidím Bořila, z té trojice je to nejvýraznější osobnost, hecíř a podle všeho velmi pozitivní člověk. Kúdelova kvalifikace je asi věk a zkušenost, ale nějak mi tam pocitově nesedí. Pokud bude kapitánem Tecl, bude to fakt sranda. Další nehrající hrot – kapitán po Milanovi.

    • Re: Kapitán

      Leksel     před 5 lety 09.02.2020 14:59 |  
      1 2

      Kapitán musí být důraznej a umět hájit svůj tým a na to by mi Kúdela připadal moc "slušnej" :-), takže to taky vidím na Bořila, kterej si tu hubu otevřít dokáže. :-)

      • Re: Kapitán

        Tadeáš_Janků     před 5 lety 09.02.2020 15:05 |  
        8 0

        Ovšem zároveň by kapitán měl být schopný udržet nervy na uzdě a v případě potřeby zklidnit tým. Na mi zase přijde lepší Kúdela než Bořil.

        • Re: Kapitán

          Leksel     před 5 lety 09.02.2020 15:31 |  
          4 0

          To je taky fakt, s Bořilem ty nervy často pracují a nemá problém to řešit i ručně :-), takže Ondra by mohl být klidná síla.

        • Re: Kapitán

          Leksel     před 5 lety 09.02.2020 17:31 |  
          5 0

          Tak nakonec přeci Bořil, věřím, že mu v tý funkci trochu zchladne hlava a nebude vystupovat nejak extrémně nekontrovatelně emotivně, zvolila ho kabina, tak musí mít její respekt. Každopádně je to bojovník za tým, tak ať se mu daří!

    • Re: Kapitán

      slaviator     před 5 lety 09.02.2020 15:57 |  
      2 1

      Ja bych si za kapitána v současném týmu vybiral mezi Borilem, Coufalem a Kolářem

    • Re: Kapitán

      Qope     před 5 lety 09.02.2020 16:00 |  
      3 0

      Já bych to asi nejvíce nechal na hráčích samotných, at nějakou volbou zvolí svého kapitána ... Za mě pocitově nejvíce Kudela ...

  5. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    DF007     před 5 lety 09.02.2020 18:32 |  
    6 2

    Končí nám přípravné období, tak je čas shrnout přípravu. Náš kádr prošel jednou z největších proměn za poslední dobu. Přestupní období bylo velmi horké. Odešli hráči , kteří nám v Edenu zanechali obrovskou stopu. V souhrnu s létem máme téměř nový kádr. Bude pro nové hráče nesmírně těžké se dostat na úroveň odchozích a přinést nám stejně radosti, jako nám dával Škoda, Hušbauer, Souček, Deli, Stoch, Ngadeu a další.
    Noví hráči jako Hellebrand, Zima, Oscar nebo Musa jsou příslibem, ale to nejlepší mají před sebou v řádu let a nikoliv týdnů. Jsem proto velmi zvědavý, jak bude probíhat jejich zapracování. V poslední době to úplně jednoduché nově příchozí neměli.
    Teď k několika nevýrazným hráčům v přípravě. Asi nejdiskutovanějším byl Standa Tecl, kterému se, dle mého názoru, nepovedlo na sebe pozitivně upozornit po bídném podzimu. Abych se přiznal, tak je pro mě překvapením, že nastoupil v generálce jako útočník č.1 . Mnohem raději bych tam viděl Musu, byť se přiznám, že he nemám příliš nasledovaného a viděl jsem ho v pár zápasech Liberce na podzim a teď v přípravných zápasech, kde se mně jevil výrazně lépe než právě Standa. Druhým hráčem, který zatím úplně neplní očekávání je nepochybně Jusúf. Ale přiznám se, že bych ho v zápasech viděl raději než Standu. U Jusúfa snad ještě existuje jakási možnost, že by se mohl chytit, byť 100% víru v to nemám. Kde vidím dále velký problém je defensiva. Příprava nám ukázala, že hrát s nebo bez Tomáše Součka je sakra rozdíl. To platí i pro založení útoku, kde jsme měli velké množství ztrát v přechodové fázi, což se samozřejmě projevilo v počtu nebezpečných útoků, kterým jsme museli čelit.
    Závěr bych chtěl mít pozitivní. Jsem přesvědčený, že tento tým nám v květnu přinese titul a na konci léta bude schopen zabojovat o Ligu mistrů. A pokud ne příští rok, tak v budoucnu určitě. Potenciál je v něm obrovský a tolik mladých hráčů v našem A mužstvu nepamatuji. Tak buďme trpěliví.

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      vršek     před 5 lety 10.02.2020 07:53 |  
      0 4

      Souhlasím s Vámi. Jen bych přidal ještě dva pohledy na naši zálohu a obranu.
      Souček v podstatě svými výkony držel tak z 50% celou záložní řadu a z jeho neskutečné obranné kvality profitovali i naši stopeři. Nyní se ukáže jaká je skutečná kvalita našich "českých" stoperů bez onoho "čističe" před nimi.
      Druhým je podle mého předčasný odchod Hušbauera (nikdo mne nepřesvědčí, že si vysnil boj o záchranu v II. BL).
      Právě po odchodu Součka, se kterým se muselo počítat, nám nyní v lize bude v záloze chybět hráč-bojovník s obrovskými zkušenostmi, herní kvalitou, respektem, dirigentskými schopnostmi a hlavně důrazem a přehledem při bránění. "Dozadu" nebude chybět jen Souček ale i Hušbauer - zvlášť nyní, kdy je opět zraněn Takács (snad to Tijani vyváží).
      Třebaže výkony v přípravě nebyly dle představ pořád věřím, že máme dostatečnou kvalitu naši ligu dotáhnout k titulu. No, teď mám jen trochu obavy z těch tří zraněných na začátku jara...pro klid v týmu nesmíme v prvních třech kolech poztrácet body.

  6. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    Taky     před 5 lety 09.02.2020 22:01 |  
    1 6

    Nevím jestli už to má celej tým, nebo se zatím dostalo jenom na pár vyvolených, ale na videu je vidět, že má trenér na uchu zabudován protivirový čip, zvaný w-uchan.

  7. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    japhy     před 5 lety 10.02.2020 12:06 |  
    2 3

    Taky mě netěší naše poměrně děravá defenziva, je ale pravda, že personální úbytek v defenzivě je prostě enormní, Začalo to černými věžemi, ty částečně nahradil výbornej Hovorka, zranil se a teď jsme ještě přišli jak o Suka, tak o Takácse. Takže JiT zkouší na stoperu všechno možný. A vtipný je, že snad nejlepší stoperský výkon předvedl ten nejnepravděpodobnější - Bořil :) Jinak ostatní chybovali bez výjimky všichni, zejména, a to mě dost překvapilo, při hře 1 na 1. Dost si teď slibuju od Tijaniho, v poháru proti spartě byl skvělej.
    Stejný problémy máme i s DZ. Oscara si tam prostě představit nedovedu, je to asi náš nejhůře bránící hráč. Počítal jsem tam s Traorém, má ale v zápasech dost nezodpovědnejch chvilek. Takže Takács, teoreticky, hrál to u nás asi tak jednou. I tady najdeme vtipnej moment - nikdo z nich asi nebude ze začátku k dispozici :)
    Byl jsem rád za Červa v generálce, ale zklamal mě. Chápu, že je hodně mladej, ale prostě to chtělo víc odvahy, je to jen příprava. Celej zápas byl neviditelnej a i při rozehrávce to za něj museli brát Ševa s Oscarem.

    • Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

      vršek     před 5 lety 10.02.2020 20:38 |  
      0 1

      Souhlasím. Je to rozvedení toho co píšu výše. Pěkně se to teď "nakupilo". Doufám, že zranění budou brzy fit.
      Důležité je nepoztrácet body v úvodu aby byl klid. Věřím, že naše individuální kvality by měly rozhodnout v náš prospěch a dobře doplněná sestava by měla hrát slušně a bodovat, ale......
      Bořil - výkony, které předvádí v posledním roce jsou neuvěřitelné a působí dojmem, že by mohl nastoupit na kterémkoli postu sestavy a byll by považován za nejlepšího na hřišti!
      Červ - je tady taková atmosféra, že je vlastně strašně jednoduché zabudovat mladé ( 19 -20) hráče do sestavy. Mají přece kvalitu a jde jen o to je nechat "vyhrát". Jenže nelze sestavit tým bez zkušených mazáků. Kolik toho naši mladí nahráli v lize, natož vedle sebe - Provod, Oscar, Hellebrand, Zima, Musa, Červ, Kosek... navíc všichni tito hráči jsou pod velkým psychickým tlakem toho, že oni nesmí chybovat, jim se chyby nebudou tolerovat jako těm osvědčeným....

  8. Re: Podmínky tu byly skvělé, hra musí být ale učesanější

    japhy     před 5 lety 10.02.2020 12:11 |  
    5 0

    A teď optimistickej soudek.
    Hodně mě baví Provod, v ofenzivě Oscar. Hellebrand by taky mohl být pecka, chybí mu ale síla, je to takovej čajíček (což byla většina v předposledním zápase, kdy nás soupeř jasně přehrával fyzicky). Chápu, proč je jedničkou Tecl, ale počítám, že ne na dlouho.
    Jo, a Markovič taky potěšil.