Aktuality z médií

Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    Qope     před 5 lety 06.02.2020 12:23 |  
    11 3

    U tohodle kluka to mám asi jako se Sýkorou. Obávám se, že ve Slavii už pro něj za pana Trpisovskeho místo nebude. Hrac to fakt není špatnej prostě se jen sází na jiné a daří se, no. Důležité jsou výsledky a když to jde i bez něj ...

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Votypkaj     před 5 lety 06.02.2020 12:46 |  
      9 2

      Na konci podzimu 2018 jsem se byl podívat na tréninku A týmu v Edenu. Bylo to den po zápase, který byl myslím v Opavě. Hráči kteří tam hráli základ, odešli po cca 45 minutách na regenaraci a ostatní, kteří v základu nebyli se rozdělili na 2 týmy a hráli proti sobě na půlku hřiště.
      Co mě zaujalo, po skončení hry měli trenéři pohovor s hráči,kteří byli v týmu s Alexem kde po nich sami chtěli, aby Alexovi vytkli jeho slabé nasazení.

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        chrobak     před 5 lety 06.02.2020 15:48 |  
        5 1

        Tak nějak to bude. Myslím, že to byla (je) kombinace několika důvodů (bez pořadí podle důležitosti).
        1. Řeč a aklimatizace
        2. V hlavě měl, že bude hvězda od začátku,
        3. Jiný styl a ochota se přizpůsobitb (bránění).
        4. Nesedl si se spoluhráči. Myslím, že ani herně ani lidsky. Když hrál, zdálo se mě jako by ho trochu ignotovali. Myslím, že i někdo z trenéru říkal, že si musí pozici herně i v týmu získat. Neříkal to náhodou.

        Možná by se mu po to návratu podařilo, ale mezitím mu tam zase dorazila konkurence, která tohle řešit nemusela.

  2. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    ColinSKS     před 5 lety 06.02.2020 12:37 |  
    4 12

    budu se opakovat - alex mi chybí. ve srovnání se sýkorkou - jak zminil Qope - je baluta o parník lepší fotbalista. JiT ho nebere a asi to má svůj důvod. třeba se to změní.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 13:53 |  
      5 13

      Obávám se, že je to bez šance. Baluta je hráč, který nikdy skoro nebránil. I dle vlastních slov na to nebyl nikdy zvyklej. Dalece se vymyká tomu co chtějí naši trenéři.

      Naši trenéři to museli vidět a přesto ho angažovali. Zřejmě si mysleli, že ho to v jeho 25 letech naučí ale fatálně se v tomhle mýlili. Dovedu si představit, že je zlákal tím že je jinak velice dobrej, na český poměry hodně dobrej a oni si mysleli, že ho částečně jako hráče dotvoří co se týče bránění.

      jenže chtít po 25 letém hráči aby zásadně měnil styl hry a hrál něco na co nebyl nikdy zvyklej, to není dobrej nápad. To se málokdy podaří.

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        ColinSKS     před 5 lety 06.02.2020 15:00 |  
        4 8

        když to naučili stanciua tak mi doktrore vysvětlete, proč ne balutu. tam bude asi ještě něco jiného, něco osobního. co se dá dělat, takový skvělý hráč nakonec hraje za liberec. i to se přihodí.

        • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

          Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 16:09 |  
          2 11

          Tak každý je jiný a v 25 letech učit starého psa novým kouskům - to dá málokdo. Stanciu také nemusel udělat až tak velký skok jako Baluta, který byl zvyklý vysloveně na pozici volného hráče co má jen ofenzivní úkoly.
          Ale osobní věci tam můžou být taky, samozřejmě, ale hlavní je podle mě , že on není ve fotbalově zralém věku schopen tak výrazné proměny.

  3. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    d0p3     před 5 lety 06.02.2020 12:51 |  
    12 7

    Taky mi docela chybí, měl jsem ho rád. Přijde mi trochu líto, jestli je pravda, že s ním Slavie nijak nekomunikuje. Myslím si, že by trenéři měli s takovými hráči komunikovat aspoň po telefonu a bavit se o jejich výkonnosti, protože jestli je důvod toho proč odešel jakýkoliv, tak to přece nemusí znamenat, že třeba nezlepší přístup, nebo výkonnost a že z něho nemůže být klíčový hráč pro nás.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      smely (přítel SN)     před 5 lety 06.02.2020 12:57 |  
      11 4

      :-) .... oni s nim totiz o jeho vykonosti a pristupu komunikovali denne jen rok a neco....

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        d0p3     před 5 lety 06.02.2020 13:00 |  
        5 9

        Však určitě ano, ale myslím si, že se zase nestalo nic tak hrozného, aby ho odepsali úplně, kvalitu určitě má a kdyby to i tak nevyšlo, tak se přece nic nestane, ale alespoň by to nezavřelo dveře úplně, jestli mé chápeš. Ale kdo ví jak jsou domluvení a co se stalo

        • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

          Snivec     před 5 lety 06.02.2020 13:42 |  
          13 4

          proc to porad nekdo nechape? odesel protoze neplnil urcite ukoly na hristi. Slavia ma hru zalozenou na dodrzovani urciteho systemu, proto muzeme konkurovat silnejsim tymum v evrope, ten system ale musi dodrzovat vsichni, nemuze z toho nekdo vypadnout, pak po nem zustava dira a cely to jde do kopru. Takze Baluta po technicke strance skvely hrac, ale diky neplneni svych povinnosti na hristi nebyl staven. Jeho technika proste tohle nemuze nikdy vyvazit. Opak je treba Stanciu, skvely hrac, ale byl se schopen prizpusobit a naucit se nasemu systemu. Chvilema to trochu skripalo, nemel takova cisla jak se ocekavalo, ale na jare to bude raketa. ;)

          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

            Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 13:58 |  
            1 20

            V tomhle se naši trenéři (jinak samozřejmě skvělí)asi nejvíc sekli za celou dobu působení. Snad se poučí do budoucna. těžko angažovat někoho, kdo není za celou svou kariéru zvyklý bránit a chtít po něm aby najednou hrál náš "totální fotbal".

            • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

              sasky     před 5 lety 06.02.2020 16:24 |  
              7 0

              Olayinka, Hušbauer, Stanciu. Netvrdím, že z nich jsou zrovna stopeři, ale jsou schopni zapnout i dozadu. Opravdu bych nehledal problém v realizáku. Jenom prostě to, co se byli schopni naučit někteří, se někdo naučit nebyl schopen. Ale občas se vedle prostě šlápne. Fotbal není exaktní věda.

              • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 16:32 |  
                0 14

                Já si myslím, že to není srovnatelný, protože Baluta hrál vysloveně volného hráče bez defenzivních povinností. Nikdo z uvedených to takhle jasně neměl. On byl prostě defenzivou nedotčenej. Je to vidět i na některých jeho dost naivních defenzivních zákrocích, které předvádí jak ve Slávii, tak i v Liberci. Třeba ta červená co dostal s Plzní - ten faul byl úplně nesmyslnej (samozřejmě to byl především zářez, ale to je na jinou diskuzi).
                nebo tohle v zápase s Bohemkou (v závěru akce) kde se úplně naivně nechá obejít .....

                https://tv.isport.blesk.cz/video/5885307/slavia-bohemians-bartek-z-uhlu-vyzkousel-markovice.html

                On prostě bránit neumí a v 25 letech se to těžko naučí.

                • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                  Rooney     před 5 lety 06.02.2020 19:07 |  
                  10 0

                  Tak zrovna Hušbauer byl ve Spartě svým nezájmem o bránění vyloženě profláklej a takový Stoch taky neměl ve zvyku makat a vracet se. Stanciu na to taky není úplně stavěný, ale ten to má prostě v hlavě nastavené trochu jinak, než Baluta. A kupodivu se to všichni naučili, protože chtěli. Kdyby se k tomu Baluta postavil tak, jak se od profesionálního fotbalisty s nemalým platem očekává, tak by to taky šlo... Neříkám, že by v tom byl nějak excelentní, ale spoustu věcí se naučíš i v 25 letech. Stačí jen chtít...

                  • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                    Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 19:30 |  
                    1 16

                    Kde berete tu jistotu, že stačí jen chtít ? Ve 25 letech, když to za celý svůj fotbalový život, tedy za cca 20 let, nikdy nedělal ? V tom věku je to už hotovej fotbalista.
                    je dost sporotvců co jsou v něčem výborní, ale nikdy se některé jiné dovednosti nenaučí. podívejte se třeba na Pastrňáka v NHL - našeho nejlepšího hokejistu v současnosti. Toho dost tvrdě v Bostonu cepovali, aby se naučil alespoň trochu bránit - a ano, zlepšil se, ale obranář z něj nikdy nebude. pořád by to ve srovnání s fotbalem na Slávii nestačilo. Bránění mu při nejlepší vůli není vlastní. A to s ním začali pracovat mnohem dříve než s Balutou, tedy v jeho 19-20 letech ....

                    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                      Rooney     před 5 lety 06.02.2020 20:30 |  
                      7 1

                      A kde bereš ty jistotu, že ho 20 let (tzn. od jeho 5let) nikdo neučil bránit? Opravdu si myslíš, že už v žácích a dorostu to byl pan nedotknutelný, který si na pozici 10 dělal, co chtěl???

                      To samé bych mohl říct u výše uvedených Stocha s Hušbauerem a výsledek je ten, že tito dva to v rámci svých možností zvládli, protože na tom chtěli pracovat. Stoch taky u nás nebyl nijak dobrý směrem dozadu, ale alespoň pochopil základní principy, jako že po ztrátě míče musí hráč přepnout dozadu a ne čumět nebo se rozčilovat a když už nejsem soubojovej hráč, tak budu soupeře alespoň aktivně napadat či stínovat. Baluta to bohužel za celou dobu u nás a ani v Liberci nepřijal.

                      Hokej bych do toho úplně nemotal, je to naprosto odlišný sport, ale sám tim Pastrňákem přiznáváš, že pokud chceš, tak se to naučíš, ikdyž pro to vlohy nemáš...

                      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                        Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 22:59 |  
                        1 12

                        "A kde bereš ty jistotu, že ho 20 let (tzn. od jeho 5let) nikdo neučil bránit? " ... nic takového nikde netvrdím.

                        My jsme ho kupovali když mu bylo 25 let a bránit neuměl prakticky vůbec. A to je oč tady jde.

                        Učit někoho ve 25 letech zcela novým kouskům je naivní. A je přitom jedno komu přisoudíte vinu, jestli za to může sám hráč či někdo jiný. Každopádně to byla blbost od našeho managementu, která se doufejme nebude opakovat.

                        • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                          Rooney     před 5 lety 06.02.2020 23:31 |  
                          7 0

                          "Ve 25 letech, když to za celý svůj fotbalový život, tedy za cca 20 let, nikdy nedělal ?" - tohle jsou tvá slova...

                          Chyba to byla, o tom se nehádám, ale třeba ještě překvapí. Každopádně nesouhlasim s tou naivitou, na příkladech výše jsem ti uvedl, že i hráč v 25 letech (a dokonce i starší a větší "hvězda", než je Baluta) to zvládl, pokud na sobě chtěl makat a dokázal alespoň částečně potlačit své fotbalové ego.

                          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                            Dr. Fe1     před 5 lety 07.02.2020 10:33 |  
                            0 5

                            ad 1 - ano to jsem napsal. Tam ale není řečeno, že ho to nikdo neučil. Třeba učil, já nevím. Ale výsledkem je, že když k nám ve 25 letech přicházel, tak bylo patrné že hraje stylem ala Messi, tedy bránění dává tak 5 procebnta a to ještě kdo ví jestli.

                            ad 2 - potlačit svoje ego je věc z nejtěžších a navíc on byl opravdu dost extrémní případ co se týče nebránění. takže nakolik je to jeho vina a nakolik se to dalo předpokládat, že to nepůjde, to se můžeme dohadovat donekonečna a nikdo nám řešení stejně nedá :-) protože to nejsou věci co by se daly jasně posoudit.

                            Každopádně to vypadá, že po roce a půl v ČR zlepšil obranou hru jen částečně a nezdá se, že by to měl výrazně vylepšit. (ať už je zatím neochota a nebo prostě neschopnost se to v jeho věku naučit - to je nakonec celkem jedno). Podle mě je proto pro současnou Slávii skoro jistý, že to u nás nepůjde. A snad jej alespoň prodáme za slušný peníze.

                • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                  sasky     před 5 lety 06.02.2020 20:44 |  
                  4 0

                  No já to myslel tak, že když to náš realizační tým naučil jiné hráče, tak předpokládali, že to dostanou i do Baluty. Ale ať už se mu nechce, nebo mu to prostě jenom nejde (což je podle mě blbost, protože nastavit si makovici tak, že když se brání, tak valím do určitého prostoru nebo s nějakým hráčem dozadu se naučí i průměrně inteligentní delfín), tak to se prostě stane. Něco se ti povede 10x, tak předpokládáš, že se ti to povede i po 11, ale statistika je sviňa a jednou to holt nevyjde. Takže ano, chyba se stala, ale za mě prostě pochopitelná.

                  • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                    Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 23:04 |  
                    0 12

                    To je právě to, co se snažím vysvětlit, že Baluta byl trochu jinej případ, než ti ostatní - Baluta je na první pohled nebránící hráč. Jakloiže vůbec nebránící.
                    To je jakobyste chtěl po Messim aby se z něj stal pes obranář, což byste z něj prostě nedostal. Nemyslím si, že je to zas tak jednoduché přeškolkit někoho proti jeho přirozenosti. Když použiju toho delfína, tak je to jakobyste ho chtěl naučit chodit po souši ...... taky by mu to moc nešlo, i když by asi chápal co po něm chcete. Ale plavat ve vodě mu prostě sedí víc.

                    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                      sasky     před 5 lety 07.02.2020 08:51 |  
                      2 1

                      Máme holt prostě jiný názor. Já po něm nechci, aby z něj byl kvalitní alespoň DZ. Ale základní principy bránění, stahování pod míč a plnění role alespoň takového "patníku" by měl zvládnout každý profi fotbalista. Jo, kdyby to byl Messi, který je tulák po hvězdách, ale pak to 3x zakroutí do sítě, tak jo, to bych bral, že takový hráč u mě v týmu bránit opravdu nemusí. Jenže to není případ Alexe. Má skvělou techniku, o tom žádná, ale že by ligu převyšoval komplexem svých schopností o parník...? To zase rozhodně ne. Pamatujete si Keniu a Boudjemuu? Byli tu kdysi adorováni jako spasitelé Slavie a hráči s nevyužitým potenciálem a trenérům bylo vyčítáno, že na nich hru nestavějí. No schválně se podívejte na jejich kariéry...

                      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

                        Dr. Fe1     před 5 lety 07.02.2020 10:25 |  
                        0 5

                        Já si myslím, že ani ne - s tím názorem. Problém je, že Trpišovský po něm asi chce, aby byl kvalitní i dozadu a patník mu nestačí. Patník hraje Baluta docela úspěšně. Jinak já se nepřu o to, jestli je dost kvalitní na to aby mohl hrát takového Messiho - to není předmětem disputace a taky o tom pochybuji, jestli je zas tak skvělej. Ale pro nějáký typ týmu snad ano. Ovšem náš trenér by podle všeho nechtěl ani Messiho, on prostě chce po každém dost velkou míru bránění a téhle míry Baluťák těžko dosáhne. Můžeme se jen odhadovat zda za to může jeho lenost a nebo prostě to, že se to nikdy nenaučil a už těžko naučí - v tom jediném máme větší rozpor a ten stejně asi nevyřešíme, protože to není měřitelné :-)

          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

            d0p3     před 5 lety 06.02.2020 14:31 |  
            3 9

            Ale však to chápu, ty vůbec nechápeš o co mi jde a rozumuješ. Však on se může zlepšit a hrát jinak, ale určitě se nezlepší v tom co po něm chceme, když s ním trenéři nebudou o tom mluvit

  4. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    Alcapone     před 5 lety 06.02.2020 14:50 |  
    4 3

    Myslím, že si odpověděl sám. Řeč by se naučil, ale problém měl v hlavě. V NHL taky nikoho nezajímá kolikrát je kdo mistr světa a jak hrál v Evropě. Pokud nechce makat pro tým má celkem problém. Někdo se chce podřídit třeba Stanciu někdo ne. I hráči to vnímali a nadávali mu v zápase. Komu by se líbilo za někoho furt makat. Udělá zle a ještě to rozmázne v novinách. U nás pravděpodobně skončil.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      kalex     před 5 lety 06.02.2020 15:11 |  
      0 1

      Doufám, že né. Přeci jen, kopáč je to fakt dobrý. A taky si už asi uvědomil, že být hvězdou v jednom týmu a v jedné lize ještě automaticky neznamená to samé v druhé.
      Doufám, že se do té repre dostane a rumuni to euro udělají.

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        Alcapone     před 5 lety 06.02.2020 17:17 |  
        7 0

        Mě se líbí jak hraje, ale nesmí to být na úkor druhejch. To by musel být geniální hráč a to není ani v naší lize bohužel. Nevím, možná mám děravou paměť, ale nějak mě nenapadá nikdo kdo odešel z A-čka na hostování a pak se vrátil a normálně hrál. Naposledy Souček, ale to bylo za jinýho realizáku. Přeju mu ať se do nároďáku dostane, hraje dobře v lize a na Euru. A snad se pak najde tým kam půjde a všichni budou nakonec spokojený.

        • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

          kalex     před 5 lety 06.02.2020 17:55 |  
          2 0

          Souhlas.

          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

            Kontrapunkt     před 5 lety 06.02.2020 18:28 |  
            0 0

            Po návratu z hostování se prosadil kupř. A. Petrouš (Bohemians), T. Necid (Jablonec), dočasně V. Prošek.

          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

            Kontrapunkt     před 5 lety 06.02.2020 18:29 |  
            1 0

            Pardon

            • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

              kalex     před 5 lety 06.02.2020 19:05 |  
              2 0

              Souhlas s tím, že ať se dostane na ME a pokud si to JT a JN vyhodnotí tak, že i takto kvalitní borec tu prostě hrát nemůže, tak mu popřát a nechat jít, aby se tu netrápil . I tak bych mu fandil.

        • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

          Kontrapunkt     před 5 lety 06.02.2020 18:29 |  
          1 0

          Po návratu z hostování se prosadil kupř. A. Petrouš (Bohemians), T. Necid (Jablonec), dočasně V. Prošek.

          • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

            Alcapone     před 5 lety 06.02.2020 19:20 |  
            0 0

            Myšleno pod JiT a JN. ;-)

  5. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    Kzlo     před 5 lety 06.02.2020 15:26 |  
    6 14

    Myslím že spíš odejde do ciziny. Ve Slavii už ho neuvidíme. Dodnes mi ale hlava nebere dát za něj tolik peněz a pak s ním takhle vorat. Nebo byl prostě špatně vyskautovany což by se u rekordního přestupu stát nemělo.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 16:17 |  
      5 13

      Je to kvalitní hráč ale ne pro současnou Slávii. To co po něm chtějí není v jeho schopnostech a je to tedy chyba skautingu, že si vybrali někoho, kdo nikdy nebránil a naivně si mysleli že předelají 25 let starýho hráče.

      Snad za něj dá někdo v létě slušný peníze a jinak celkem sympatickej kluk si zahraje někde mimo ČR dobrej fotbal.

  6. Baluta a A-tým

    pinochet     před 5 lety 06.02.2020 15:26 |  
    16 0

    Dle mého je v současné nabušené záloze bez šance. Místo koho by hrál? Ševčíka nebo Nica těžko, a šestku nebo křídlo, od kterých Trpiš požaduje hodně práce dozadu, to asi fakt ne. A to na lávce číhají Oscar, Traoré, Hellebrand, Fellipe nebo Provod. Je mi líto, ale Baluta je minulost stejně jako Sýkora, který mi přišel pro Slávii přínosnější a u kterého mě to mrzí daleko víc.

    • Re: Baluta a A-tým

      Obr     před 5 lety 06.02.2020 15:44 |  
      0 0

      Tak v lete muze kdekdo odejt, takze teoreticky by prostor pro navrat byl. Ale to by musel za pul roku hodne vyletet nahoru a asi i zmenit pristup. O tom ale dost pochybuju. I podle myho u nas konec.

  7. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    Taky     před 5 lety 06.02.2020 16:37 |  
    14 0

    Teď jsem se díval na sestřih posledního zápasu Liberce s 4. týmem ukrajinské ligy a Baluta je směrem dopředu skvělej, ale v ruchových mikrofonech je krásně slyšet, jak to spoluhráče a trenéry sere, že dozadu je to pořád špatný.
    Snad se dostane na to Euro, ať ho neprodáváme za 1 Euro.

    Jinak Rondič pět gólů v pěti zápasech !

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Dr. Fe1     před 5 lety 06.02.2020 16:44 |  
      4 13

      je zajímavý, že v útoku se nám prosazujou hlavně hráči původem z ciziny a to i v nižších kategoriích. Musa, Rondič, Nabiyev, Felipe ..... rodilí Češi jako by zapomněli dávat góly.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      novimex     před 5 lety 07.02.2020 09:23 |  
      2 16

      Rondiče jsme se zbavili a kopyta Tecl s Yousufem zůstala

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Navyseals     před 5 lety 07.02.2020 11:39 |  
      6 1

      K Rondičovi jsem se v jednom článku před pár týdny vyjadřoval. Na něco se zeptám. Viděl jste ho někdy někdo z vás, kteří ho tak horečně tlačíte zpět do Slavie? Ať už na Žižkově nebo za juniorku/B-tým. Ten kluk je přesný prototyp útočníka, kterýho Trpišovský v týmu nechce. Jeho hra začíná zajímat, až v poslední třetině hřiště. Jeho tréninková a zápasová morálka byla na Žižkově na takový úrovni, že jednu dobu chodil hrát za Měcholupy. A dokud tohle nezlepší, tak se ve Slavii ani neukáže, to vám může garantovat. Proč myslíte, že Musa šel na hostování a Rondič na přestup?

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        Taky     před 5 lety 07.02.2020 12:35 |  
        2 0

        Rondiče jsme prodali (s nějakým předkupním právem) a já to beru tak, že ho Trpištým (teď) nechce a nemám s tím problém, věřím jim. Jenom jsem jako zajímavost pod příspěvek k Balutovi napsal, že dal v přípravě pět gólů v pěti zápasech, nic víc. Psal jsem to včera, to o tom ještě novináři nepsali...

  8. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 06.02.2020 18:34 |  
    8 0

    Podle mě on prostě není pro český soubojovy a taktikou svázany fotbal moc stavěný. Pro něho by se hodila liga kde se více útočí a hráči se tolik nemusí hrnout dozadu tam by byl jak ryba ve vodě.

  9. Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

    ŽerykRWS     před 5 lety 08.02.2020 13:31 |  
    1 5

    Příjde mi, že skauting podcenil charakter hráče. Baluta se mi zdá namyšlený. Nejen z toho rozhovoru.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 08.02.2020 13:37 |  
      6 1

      Mohl bys mi prosím tu pasáž z článku, kde na tebe působí namyšleně, ukázat?

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        ŽerykRWS     před 5 lety 11.02.2020 17:16 |  
        3 0

        Island prý nedosahuje kvality rumunský repre. Zřejmě dlouho neviděl island. Baluta za Liberec odehrál zatím kulový, o jejich repre by měl pomlčet

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      Navyseals     před 5 lety 08.02.2020 14:49 |  
      3 2

      Já se trochu bojím, aby nám ta namyšlenost na jaře a v budoucnu nechyběla. Odešli hráči, co to uměli vzít na sebe a byli sebevědomí. Kdo to bude směrem dopředu rozhodovat teď? Všechno dobrý fotbalisti a hodný kluci, ale žádnej rváč a osobnost. Kdekdo tu psal, jak Balutovi a Hušbauerovi dny jsou ve Slavii sečteny. Slovy klasika, abychom se v létě nedivili.

    • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

      JS (přítel SN)     před 5 lety 09.02.2020 14:53 |  
      0 8

      To je právě to. V Čechách se fakt nenosí sebevědomí a originalita osobnosti. Místo toho o dotyčném prohlásíme, že je namyšlený, nadutý, jiný atd. A odepíšeme ho, protože se nepodřizuje kolektivu.

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        Sherudan     před 5 lety 09.02.2020 18:15 |  
        5 0

        Myslíš, že třeba Souček, Hušbauer, Bořil, Kolář, Ševčík, Olayinka, Stanciu etc. etc. nejsou dostatečně sebevědomí a originální?

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        Fačín     před 5 lety 10.02.2020 09:01 |  
        0 4

        Bohužel, je to naprostá pravda. A nemyslím si, že je to správně. Fotbal i hokej jsou sice týmové sporty, ale rozdíl dělají hráči, co v něčem vynikají.

      • Re: Se Stanciuem chci na EURO, má jasno Baluta. Jak to vypadá s návratem do Slavie?

        martyni (přítel SN)     před 5 lety 10.02.2020 15:45 |  
        3 0

        Myslim, ze je mu vycitano neco jineho nez sebevedomi a originalita. Krom toho je-li tym uspesny, tak bych vychazel z toho, ze sazi na hrace se spravnymi vlastnostmi. Poznamka mi tedy neprijde moc relevantni ve vztahu k Balutovi a Slavii, byt obecne na tom neco muze byt.