Zápas ještě nezačal a trenér Trpišovský už musel řešit první střídání. Ondřej Kolář si při předzápasové rozcvičce způsobil zdravotní problém a v brance ho tak od úvodních minut nahradil Přemysl Kovář. Na lavičku usedl Jan Sirotník. K dispozici do zápasu nebyli ani Felipe, Křišťan a Jusuf. Úvodní sestava byla velice silná, překvapivé bylo pouze nasazení Holeše na levý kraj obrany. Kapitánskou pásku dle očekávání navlékl Ondřej Kúdela
Na úvod měli červenobílí dobrou příležitost v podobě trestného kopu z levé strany. Stanciu místo centru přihrál na vápno Ševčíkovi, ale tomu při střele překážel rozhodčí a míč tak zamířil mimo. Již v páté minutě přišel první gól a padl do sítě Slavie. Hvidt se dostal do samostatného nájezdu na Kováře, posunul míč doleva a přestože Ankersen o míč spíše zakopl, balón dolétl do prázdné branky - 0:1. Ve třinácté minutě Mortensen sklepl centr na Blumeho a ten se ocitl sám před Kovářem. Ke štěstí červenobílých nemířil přesně. Aarhuští byli v této fázi hry nepříjemní a důrazní. Slavii nechali iniciativu, ovšem nepouštěli ji do zakončení. Až ve 24.minutě Slavia předvedla pěknou akci: Masopus vyslal dopředu Tecla, ten si na zakončení netroufl, zasekl míč, poslal jej proti noze Ševčíkovi, ten patou posunul na Stanciua a jeho ránu srazil jeden z obránců mimo branku. Slavia sice získala převahu, ale ta byla stále neplodná, přibývaly rohové i přímé kopy, leč gólman Eskelinen byl bez práce, pokud nebereme občasné stažení vysokého míče. To Aarhus byl daleko produktivnější. Ve 33. minutě odcentroval Munskgaard, jeho ideální míč přeletěl Kúdelu a Mortensen rybičkou nedal Kovářovi nejmenší šanci - 0:2. Slavia chtěla kontrovat z dalšího trestného kopu, tentokrát z pravé strany Stanciu nabil Masopustovi, ale jeho střelecký pokus byl spíše odkopem. Na začátku poslední pětiminutovky první půle se kousek za vápnem uvolnin Lunding, jeho střelu zlikvidoval Kovář. Ve 43. minutě se po Stanciuově rohu vyšrouboval do vzduchu Frydrych, jeho hlavička letěla kousek nad. Slavii se první půle vysloveně nepovedla. Útoky do hermeticky zavřené obrany byly těžkopádné, bez nápadu. Záložní řada byla bez pohybu, obrana často neměla komu přihrát a tak létal balón vzduchem. Tecl na hrotu jako by neexistoval. Gólman Aarhusu nemusel čelit jediné přímé střele na svou branku.
Do druhé půle trenér vyměnil devět hráčů, v brance zůstal Kovář, Holeš se přesunul na své místo doprava, nalevo naskočil s kapitánskou páskou Bořil. Ve stoperské dvojici se vedle sebe postavili Takács se Zeleným, před nimi Oscar a poprvé za A tým mladý Červ. Ofenzivu dostali na starost Kosek, Hellebrand a Provod a na hrot poprvé po návratu z Liberce naskočil Musa. Aarhus nastoupil beze změn. Hned ve 48. minutě přišlo snížení: dlouhý nákop spadl na záda Koskovi, míč se odrazil k Petaru Musovi a chorvatský mladík nádhernou bombou k levé tyči snížil. Hned za minutu však Aarhus znovu oskočil, Blume krásnou přihrávkou otevřel celou obranu a Ankresen bezpečně zamířil k tyči - 1:3. V 54. minutě gólman Aarhusu Eskelinen vyrobil pod tlakem neuvěřitelnou hrubku. Při pokusu o odkop míč netrefil a Petar Musa si pár kroků od prázdné branky snadno došel pro druhý zářez - 2:3. Druhá slávistická jedenáctka si vedla o dost lépe než zkušená squadra v první půli. V 60. minutě Hellebrand parádní uličkou poslal dopředu Daniela Koska a ten křížnou ranou na zadní tyč srovnal - 3:3! Začínalo se odznovu a slávisté byli při chuti. Hru dirigoval Oscar, zdatně mu sekundoval Hellebrand. Na poslední dvacetiminutovku Aarhuští přichystali hromadné střídání, Slavia už nic takového neměla v plánu, když odkluhal Laco Takács. Na stopera se stáhl Bořil, Kosek se posunul na jeho post doleva a do hry naskočil Toula. Právě mladý útočník se protlačil do pokutového území z pravé strany, jeho koncovka levou našla připravenou náruč Eskelinena. Na druhé straně Links pláchl Koskovi, ale nezvládl centr. Na začátku poslední desetiminutovky prošel středem Toula, ale dlouho váhal, než oslovil na levé straně Provoda, tomu pak pokus zblokovala obrana. Dvě minuty před koncem ztratil míč snadno Oscar, Links obešel i Kováře, nabil spoluhráči proti noze, ale ránu z prázdné branky vytáhl Bořil. Na druhé straně unikal Provod, jeho přízemní centr srazila obrana na roh. V samotném závěru centr Holeše odvrátila obrana před Musou jenom k Oscarovi, jeho střela se odrazila od tyčky, dorážku Provoda potom skvěle vytáhl gólman Aarhusu. Hned po rohovém kopu pádili dánští útočníci dva na dva, ale akci vykombinovat nezvládli. Závěrečné nastavení se odehrávalo ve stylu nahoru-dolů, ovšem rozhodnout se ani jednomu celku nepodařilo.
Dle pravidel turnaje po remíze následoval penaltový rozstřel. Slavia začínala a hned v první sérii neuspěl Hellebrand. Na druhé straně propálil Kováře Helenius. Musa symbolicky se Součkovou dvaadvacítkou na zádech ve druhé sérii srovnal, za Aarhus kontroval Gersbach. Třetí sérii načal úspěšně Bořil, Gronbaek parádně vymetl levý horní roh Kovářovy branky. Ve čtvrté sérii poslal Červ balón vysoko nad a Juesgaard definitivně rozhodl a bodu navíc pro dánský celek.
Komentáře (221)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - AGF Aarhus
celtix před 5 lety 01.02.2020 13:08 |Škoda že to vysílá Nova a nemohlo to být na YouTube.
Re: Slavia - AGF Aarhus
Lunaris před 5 lety 01.02.2020 13:49 |Naopak, vnímám to tak, že je po našich zápasech taková poptávka, že si i přípravný zápas střihne regulérní televize.
Re: Slavia - AGF Aarhus
celtix před 5 lety 01.02.2020 14:08 |To je sice hezký, ale já to neuvidím :D
Re: Slavia - AGF Aarhus
Pepino44 před 5 lety 01.02.2020 13:31 |Tak na ten začátek celkem silná sestava, to se asi nebudou střídat celé jedenáctky, je to jenom cupové utkání. Jenom taková prosba, kdyby někdo něco našel na netu, tak prosím, uveďte pro nás méně zdatné. Předem děkuji.
Re: Slavia - AGF Aarhus
Lunaris před 5 lety 01.02.2020 13:50 |Ve včerejším preview říkal Ševčík, že to bude zápas na dva poločasy, čímž rozumím právě střídání velkého počtu hráčů o poločasu.
Re: Slavia - AGF Aarhus
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 13:52 |I dle grafiky je evidentní (1. poločas sestava), že budou dvě jedenáctky.
https://twitter.com/slaviaofficial/status/1223576750845763586
Re: Slavia - AGF Aarhus
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 13:43 |Ondřej Kolář si při předzápasové rozcvičce způsobil zdravotní problém a v brance ho tak od úvodních minut nahradí Přemysl Kovář. Na lavici usedne Jan Sirotník.
https://twitter.com/slaviaofficial/status/1223586521233661953
Re: Slavia - AGF Aarhus
Dru Zeree před 5 lety 01.02.2020 13:44 |Snad to nebude nic vážného
Re: Slavia - AGF Aarhus
hamlo1 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 13:44 |Kolář se zranil
Re: Slavia - AGF Aarhus
hamlo1 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 13:45 |sakra o minutu
Re: Slavia - AGF Aarhus
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 13:47 |Klidně ať kjandourek smaže můj komentář, abys byl první. :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus
hamlo1 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 14:00 |Dík, hlavně ať je v cajku Kolář
Stream
deny91 před 5 lety 01.02.2020 13:57 |Tady by to mělo jít online:
http://cdn.livetv262.me/webplayer.php?t=ifr&c=1347524&lang=ru&eid=901607&lid=1347524&ci=657&si=1
Re: Slavia - AGF Aarhus
hiker42 před 5 lety 01.02.2020 14:05 |před spaním jsem si říkal, jak to j1t postaví, a chtěl jsem co nejsilnější 11.Je to tu, jen Musa s Béřou a škoda Koliho..
Re: Slavia - AGF Aarhus
deny91 před 5 lety 01.02.2020 14:08 |Ty brejky nám dělají od začátku přípravy docela problém...
Re: Slavia - AGF Aarhus
Kzlo před 5 lety 01.02.2020 14:08 |Kam ten Frydrych zase vystoupil
Slavia - AGF Aarhus
lordzach před 5 lety 01.02.2020 14:09 |kovář fakt ne
Re: Slavia - AGF Aarhus
kjandourek (admin) před 5 lety 01.02.2020 14:11 |Co může jako dělat, když jde na něj hráč sám a posune to na druhého?
Re: Slavia - AGF Aarhus
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:12 |Co prosím konkrétně na tomhle golu zavinil Kovář ?
Re: Slavia - AGF Aarhus
lordzach před 5 lety 01.02.2020 14:16 |vyběhnul na půl cesty uplně k ničemu
Re: Slavia - AGF Aarhus
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:18 |Vyběhnul dobře, dost stížil tomu hráči přímé zakončení........to že obránci nepokryjí nabíhající druhého hráče, už není jeho chyba.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:10 |Co tam ten Frydrych zase vyváděl ? Jak můž takhle vystoupit ?
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:15 |No, pěknej průchoďák tam vzadu máme.....
Re: Slavia - AGF Aarhus
deny91 před 5 lety 01.02.2020 14:15 |Nechci nic říkat, ale Frýďa úplně mimo, tď u té tutovky jenom komparz v neexistujícím souboji
Re: Slavia - AGF Aarhus
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:16 |Rychle zapracovat Zimu.........a do té doby tam dát Takácse.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
sTizz (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 14:19 |Aarhus je o 2 roky starsi,nez nase Slavia.. ;-O
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:36 |No, Kúdela si taky umí dobře pohlídat hráče ve vápně......
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
kondorr před 5 lety 01.02.2020 14:36 |Tak sem se na zápas docela těšil , ale tohle je hodně špatný neni tam nikdo kdo by něco hrál obrana vůbec žádná.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
houston (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 14:37 |Věční optimisté, nástup !
Je to ale bída, co ?
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Kzlo před 5 lety 01.02.2020 14:41 |Oni jsou kluci pořád na fyzickém soustředění? Nebo proč si nejsou schopny prihrat
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Novi.sks před 5 lety 01.02.2020 14:43 |Jak by řekla nebožka Jolanda: "Velký špatný"
Jsem zvědav na druhý poločas, hlavně nedopadnout jako Béčko dneska :D
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
hiker42 před 5 lety 01.02.2020 14:44 |kromě Oliho zatím bída
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
gazza před 5 lety 01.02.2020 14:45 |Tak to je hrozný Vždyť to nemá hlavu ani patu Strašný ,tam není nic optimistického
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
kondorr před 5 lety 01.02.2020 14:49 |Souhlas, na druhou stranu je to příprava , ale tuhle hru přenest do ligy tak se budem ještě hodně divit.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
bongor před 5 lety 01.02.2020 16:39 |Chybí Hušby-
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:1 v prvním poločase
před 5 lety 01.02.2020 14:48 |Je to jen příprava, takže mě to nijak nevzrušuje, ale hrajeme teda naprosto příšerně.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 14:50 |No, hnusná kopaná teda........o poločase tedy ideální chvíle přepnout na FOTBAL - Leicester-Chelsea.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Karel13 před 5 lety 01.02.2020 14:50 |Tak a teď se ukaž, Csapláre ...
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Honza_K1 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 14:53 |Tecl všechno spatne. To raději hrát bez klasického útočníka..
Střed hřiště bez nápadu. Kluci budou chybět..
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
ervin před 5 lety 01.02.2020 14:59 |LiveTOTAL Sport, jde to z Novy
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Lunaris před 5 lety 01.02.2020 15:00 |Už třetí zápas nám chodí soupeři sami na bránu, to asi záměr úplně není.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
smichov_2 před 5 lety 01.02.2020 15:00 |Rozhodně by byla ostuda století na jaře takový náskok projet a titul nezískat. :-D Ale začínám se obávat.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
smichov_2 před 5 lety 01.02.2020 15:01 |No nic, jdu se koukat raději na Škoďáka a Suka, na tohle já nemám nervy.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Obr před 5 lety 01.02.2020 15:03 |jeste jsi zapomnel dodat TRPIS VEN...
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
kondorr před 5 lety 01.02.2020 15:04 |Proto nikdy nezastávám názor že titul je jistej a ted se můžem sehrávat na LM je to fotbal a stát se může všechno.
Suk
Grobar před 5 lety 01.02.2020 15:03 |Suk v základu!
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Radovan62 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 15:04 |Co mě děsí? Kdo bude střílet góly když nevystřelime na bránu,jestli si hráči myslí ,že je liga jasná tak ani omylem.Suk bude neskutečně chybět.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
Qope před 5 lety 01.02.2020 15:04 |nechce se mi moc rolovat dolu, ale už se vyhazuje trener? :-D ...
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
Radovan62 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 15:05 |Co mě děsí? Kdo bude střílet góly když nevystřelime na bránu,jestli si hráči myslí ,že je liga jasná tak ani omylem.Suk bude neskutečně chybět.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:05 |Zásadní rozdíl celého prvního poločasu byli v prvé řadě mezi našimi a jejich stopery. Tam neprošlo vůbec nic, u nás naopak průchoďák. Zajímalo by mě, čím to je, na druhou stranu Tecl nebyl vůbec cítit, takže s ním moc práce neměli.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
bongor před 5 lety 01.02.2020 16:43 |Teď se teprv ukazuje,jak nám chybí naše černé perly.Na podzim to ještě zaretušoval Suk.
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 16:52 |Nemyslím si, že to je primárně tím. Stejné problémy jsme měli i proti Ústí a ČB a to Suk hrál. Ve druhé půli skvěle Laco, snad se nezranil nějak vážně...
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
kondorr před 5 lety 01.02.2020 15:08 |jo tak to je utočník takhle se zakončuje
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
murena před 5 lety 01.02.2020 15:09 |No vida Peter Musa
jj
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:09 |MUSA!!!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 15:09 |Vítej Petar !!!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:09 |Petar ty voleeee! :))))
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 v prvním poločase
před 5 lety 01.02.2020 15:09 |Hmm ... Petare vítej zpět
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
Komix před 5 lety 01.02.2020 15:09 |Petar!!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:10 |škoda takhle rychle...
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
hiker42 před 5 lety 01.02.2020 15:10 |:)) Musa bobarďák, než to dopíšu tak vzadu průchoďák
Re: Slavia - AGF Aarhus 0:2 ve druhém poločase
mpik před 5 lety 01.02.2020 15:11 |Myslím jasné potvrzení proč MUSA a ne Hilál či Tecl.
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
murena před 5 lety 01.02.2020 15:14 |Petar Musa jede.
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
Arya před 5 lety 01.02.2020 15:14 |Vůbec bych neváhala a nechala Petara jako útočníka č.1
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
mpik před 5 lety 01.02.2020 15:15 |Rozhodně
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:15 |Petar Musa...tohle by teclík asi dokázal nedat .:-D
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 15:18 |Neřešim, jestli by to dal nebo nedal....hlavní je, že tam Musa byl ! Doufám, že po dnešku budeme mít utočníka č.1 vyřešenýho !
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:16 |Suk jinak v základu WHU, paráda, mám hned na co koukat dále :)
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Kulajs před 5 lety 01.02.2020 16:12 |Má někdo link, kde by to bylo k vidění?
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 16:18 |Vyber si tam stream:
http://livetv.sx/eventinfo/898594_west_ham_brighton_and_hove/
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Kulajs před 5 lety 01.02.2020 16:46 |hlásí mi to, že to je zablokováno pro Rusko
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 17:05 |Je tam na výběr více možností dole podle těch vlajek
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Kulajs před 5 lety 01.02.2020 16:49 |Dík, už mi to jde.
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Dennis před 5 lety 01.02.2020 15:17 |Petara Musu prodáme za rok v zimě za víc peněz než letos Suka...
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 15:19 |Pokud dá na podzim v LM alespoň 5 golů, tak určitě.
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Dennis před 5 lety 01.02.2020 15:22 |Si zahraju na věštce. :-) Na jaře dá 12 gólů a vyhraje krále střelců. V létě hattrickem vyřádí Salzburg z kvalifikace LM a na podzim dá 5 gólů v LM. Pak přijde nabídka na 25 mil. éček a půjde ven. :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 15:24 |Hmm, pán není troškař :)
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Dennis před 5 lety 01.02.2020 15:26 |Ale bylo by to pěkný, ne? :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
bongor před 5 lety 01.02.2020 16:47 |Doufám,že na podzim si dáme od prodeje opor pauzu.Dát dohromady takovej mančaft,co jsme doteď měli,to dalo fušku,ale zbavit se ho,to by šlo jak po másle.
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Hofo78 před 5 lety 01.02.2020 15:18 |Líbí se mi ten jejich kudrnáč...Munskgaard
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
houston (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 15:19 |Bože !!! Slavia má pod smlouvou člověka, co dává góly ! Už jsem v to nevěřil...
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
murena před 5 lety 01.02.2020 15:20 |Daniel Kosek 3:3
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
celtix před 5 lety 01.02.2020 15:21 |Útočná jednička je jasná !
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
kostelnivlajka před 5 lety 01.02.2020 15:21 |Sem vždy říkal, že má potenciál..
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:21 |sešívaná mládež!
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
VanDel před 5 lety 01.02.2020 15:21 |No konečně pořádná produktivita !.....ale opravdu pěkné zakončení.
Re: Slavia - AGF Aarhus 1:3 ve druhém poločase
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:22 |sešívaná mládež!
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Edenjejenjeden před 5 lety 01.02.2020 15:22 |Mládí vpřed !!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:22 |Ty vado to je válec! A jestli mě někdo uchvacuje, tak je to Oscar a jeho práce s míčem, to moje srdce skáče radostí :) ale jinak všichni naprosto skvěle.
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Kenny před 5 lety 01.02.2020 15:22 |Myslím,že po čtvrt hodině je jasný,že Oscar, Takács a Musa by měli hrát.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
gazza před 5 lety 01.02.2020 15:23 |Druhá půle je o něčem jiném Dobré prostřídání
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
ervin před 5 lety 01.02.2020 15:30 |S nadsázkou: profesoři odešli nastoupilo dravé mládí které bojuje o základ!
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Leksel před 5 lety 01.02.2020 15:44 |Jo, doslova živá voda!
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
tobro před 5 lety 01.02.2020 15:51 |Dal jsem Ti "plus", woe. .. ;-))
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Leksel před 5 lety 01.02.2020 15:57 |Recipročně vracím! :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
tobro před 5 lety 01.02.2020 15:47 |Třetina těch "profesorů" aktuální potřeby SKS nesplňuje; JiT to dobře ví a dopředu pudou.mladý, I hope so.
Re: Slavia - AGF Aarhus 2:3 ve druhém poločase
Leksel před 5 lety 01.02.2020 15:58 |So do I.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
hiker42 před 5 lety 01.02.2020 15:34 |pánové a dámy, Oscar, to je naprostá paráda. Přehled, rychlost, přímočarost, technika, to je posila jako bejk.
?
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:34 |kurna Laco zranění? to by bylo nemilé
Aarhus Gymnastikforening af 1880 (literally: Aarhus Gymnastics Club of 1880)
tobro před 5 lety 01.02.2020 15:35 |Aarhus Gymnastikforening, je dánský fotbalový klub založený roku 1880.
Takže gymnasté, hmm, ale fotbal umí taky, není-liž pravda, že... ;-))
Re: Aarhus Gymnastikforening af 1880 (literally: Aarhus Gymnastics Club of 1880)
martin (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 15:36 |Milan Škoda dal gol na 1:1
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
schnaubi před 5 lety 01.02.2020 15:37 |Milan Skoda dal právě fíka Besiktasi
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Swordsman před 5 lety 01.02.2020 15:52 |Ty rohy na krátko nám vyloženě jdou..
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
mpik před 5 lety 01.02.2020 15:53 |Musa a Dorley paráda, oba by měli hrát v základu.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Komix před 5 lety 01.02.2020 15:58 |Kosek taky strašně příjemně překvapuje! Vůbec bych se nebál hostovačky pro Zeleného...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 16:00 |Přesně proto jsem o něm psal ve vedlejší diskuzi. Ta jeho skvělá levačka se potvrdila i dneska, kombinačně a pohybově naprosto skvělý. Paráda :)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 16:23 |Kosek byl u všech vstřelených gólů, jen tak dál.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
první rytíř před 5 lety 01.02.2020 16:42 |Nevím jak kdo viděl Zeleného, ale zahrál velice dobře a spolehlivě!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 16:53 |Zelený skvěle i v rozehrávce, souboje taky zvládal, celkově dneska druhá stoperská dvojice o parník lepší než ta první. Nechci být zbytečně negativní, ale Frýďa mi z nich přijde jednoznačně nejslabší.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
deny91 před 5 lety 01.02.2020 15:54 |Nebýt té tyčky, měl by Musa 2+1
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Mimoň před 5 lety 01.02.2020 15:55 |off topic...Škoda gól!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
ervin před 5 lety 01.02.2020 15:56 |Po shlédnutí druhé půle nemám o budoucnost žádný strach!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
gazza před 5 lety 01.02.2020 15:57 |Mladíci výborně To byl sakra rozdíl ten druhý poločas
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Edenjejenjeden před 5 lety 01.02.2020 16:02 |Tak dnes se mládí ukázalo Daniel Kosek ,Lukáš Červ a samozřejmě Petar Musa. A Oscar se mi líbí čím dál víc ,je technický ,rychlý ,odebere spoustu míčů ....
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Betynka58 před 5 lety 01.02.2020 16:24 |Oscar hrál jinak dobře, ale dost mě vytočil, jak tou laxní přihrávkou založil velice nebezpečný brejk Aarhusu, po němž dali málem čtvrtý gól. Na tohle si bude muset dávat pořádnej pozor!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
PetCC před 5 lety 01.02.2020 16:35 |Uskočil mu míč a pak už to nešlo zvládnout, na to si musí dávat větší pozor.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3 ve druhém poločase
Fačín před 5 lety 02.02.2020 10:13 |Stejná chyba jako v závěru zápasu proti Budějovicím. Na to si opravdu musí dávat pozor, nebo ho budou muset trenéři před koncem zápasu střídat, protože evidentně neudrží koncentraci a takticky je na tom bídně.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 16:09 |Červenobílá nová krev .Musa ,Oscar ,Červ ,Hellebrant výborní
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
tobro před 5 lety 01.02.2020 16:18 |Patrik Hellebrand, prosím, Patrik Hellebrand, ano, tak se správně jmenuje...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 16:36 |Za jedna
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
buran před 5 lety 01.02.2020 18:32 |Někdo to sem už dával brand- značka ,to se dobře pamatuje! Jo a doufám že i hell- peklo, hlavně pro rb až nastoupí!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 16:42 |Jinak Suk v základu a west ham vede .Zatím je dost nervózní .Pár lehce zkažených přihrávek. První zápas , ale já mu věřím ,že se chytne. Jinak Hellebrand správně
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
VanDel před 5 lety 01.02.2020 16:47 |2:0 !.....přišel Suk a hned to jde :) Ale jinak by mě zajímalo, jakou pozici tam má. 3/4 času se pohybuje na úrovni útočníků. Zřejmě po něm budou chtít mnohem víc ofenzívy, než jak hrál doteď.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 16:56 |Podle mě bude hrát podobnou pozici, jakou měl pod Moyesem vždycky typologicky podobný Fellaini či jak se píše. Uvidíme, jak mu to sedne. Ale už měl jednu velmi nebezpečnou hlavu ze standardky a dobře se tlačí do vápna.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
VanDel před 5 lety 01.02.2020 17:00 |Jo, tý hlavy je škoda. Jde jenom o to, že se asi nebude tak moc vídat s míčem, jako byl zvyklý doteď. Ve Slávii přes něj šlo všechno.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 16:47 |West Ham 2:0 a sum u toho .Super
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 16:48 |Pardon Suk. Jinak se postupně rozehrává .To bude dobrý.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
pinochet před 5 lety 01.02.2020 17:06 |Šel by odkaz na funkční stream?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
pinochet před 5 lety 01.02.2020 17:06 |Myslim West Ham.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 17:10 |https://www.thesportstrends.com/1/ch33.html
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 17:41 |Ta obrana west ham je příšerná a Fabiansky to to jen podtrhává Oni to ještě projedou
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kondorr před 5 lety 01.02.2020 17:52 |Nejspíš to nebude dlouho trvat a budeme mít suka zase zpátky.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Sapfa před 5 lety 01.02.2020 18:14 |První 2 goly si WH dal sám, třetí skoro taky, když to stoper promáchnul a umožnil zakončení. Suk je chudák, takhle nemohoucí tým, hra stylem nákop bum prásk a když už míč dostali dopředu, tak si skoro nepřihráli. Většinu zápasu běhali bez míče, bez nápadu, no škoda slov. Chudák Tom, jestli se tam neproberou, tak je tu za půl roku zpátky.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Leksel před 5 lety 01.02.2020 19:47 |Kdyby tam neměl Fabianski pár skvělých zákroků, tak to bylo rozhodnutý už dřív, ten v tý obraně aspoň něco předved'.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 17:49 |Jinak Škoďák další gól .
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 18:06 |No nevím ,ale west ham je tým plný kopit.Chudák Tom
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
pinochet před 5 lety 01.02.2020 18:15 |Mně teda přišli naprosto strašný. Hra bez systému, obrana složená ze zoufalců, jenom nákopy a sóla, asi není divu, že Moyes v MANU pohořel.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
necich před 5 lety 01.02.2020 19:20 |Souhlas, jen mne překvapuje, že si ho vybral sir. Alex...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kjandourek (admin) před 5 lety 03.02.2020 14:11 |Zřejmě chtěl, aby vyniklo to jeho období :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Rooney před 5 lety 01.02.2020 18:17 |Tak zase tam má ale velikou šanci hrát pravidelně v základu a pokud dokáže, že kvalitu na PL má, tak dostane laso z lepšího týmu. Ten tým už pak bude kupovat hotového hráče pro PL, ne zajíce v pytli z české ligy (samozřejmě z jejich pohledu).
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
buran před 5 lety 01.02.2020 18:25 |Máš pravdu,k až na Suka ,ty kopyto:-D
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 19:30 |ano hrubka. Proste preklep a omluva .Samozrejme kopyto .Jinak nerozumim pripomince az na Suka .Potrebuji vysvetlit.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
buran před 5 lety 01.02.2020 22:49 |Ano mužstvo West Hamu plné kopyt ,jak píšeš , vyjma Suka,asi jsem to špatně napsal! Už to chápeš? Jinak to y,i s tím že žiješ 30 let venku chápu ,přeci jenom čeština je hodně zrádná a kdo často nečte v češtině s tím po tolika letech má problém a je spousta lidí co tady žije a má s tím problém taky:-D, avšak nezapomeň ,tady jsi na fóru noblesního klubu a to se neodpouští:-D:-D
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Ferguss před 5 lety 01.02.2020 18:36 |Ale vůbec, individuálně na tom nejsou vůbec špatně. Ale ta hra naprosto postrádá systém, každej sóluje, nakopává se, je to strašně na náhodu. A Sukovi ten míč taky moc nepůjčili, x-krát tam byl v lepším postavení než hráč co dostal přihrávku. Jinak se tam motal jak nudle v bandě a moc nevěděl co má dělat, kam si má stoupnout a co se po něm vlastně chce.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
necich před 5 lety 01.02.2020 19:19 |Ntvl. pýcha, pytel, pysk, kopyto, pyl, pyšný....To už je fakt masakr...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Wulfstan (přítel SN) před 5 lety 01.02.2020 19:27 |...motorovou pylou.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
tobro před 5 lety 01.02.2020 19:29 |To pořekadlo je správně celé: "Plnou sylou, motorovou pylou."
Ale to asi víš.. ;-) .. Co to znamená, nemám zdání.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 19:34 |Mas pravdu predsedo .Tobe se nestalo nikdy ,kor kdyz zijes 30 let v zahranici ,ze jsi se preklepl ???Nemelo by se to stavat ,ale stalo se .Hlavne kdyz zaroven s tim sleduji zapas, pane dokonaly .
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Karel13 před 5 lety 01.02.2020 20:15 |Nedělej ze sebe ještě většího blba - i/y není překlep ...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
lilien111 před 5 lety 01.02.2020 20:19 |To neznas takove hloupe prereknuti ( neco jako preklik) muze zapricinit i rozvod... misto krasne milacku ji rekl -zkazilas mi cely zivot ty kravo pitoma ))
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 02.02.2020 06:16 |IDIOTE !!!!!!!!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Karel13 před 5 lety 02.02.2020 10:17 |Zase překlep - nechtěl jsi napsat YDYOTE ?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
necich před 5 lety 01.02.2020 19:47 |Určitě nejsem pan dokonalý, i proto že bych se tak trapně neobhajoval. Prostě bych napsal, jsem vůl... a nedělal bych z toho kovbojku.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
tobro před 5 lety 01.02.2020 19:26 |https://cs.wiktionary.org/wiki/kopyto
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 19:37 |Kopyto!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
zeleznik2 před 5 lety 01.02.2020 18:51 |První zápas po odchodu Suka. Zklamání z výkonu v prvním poločase i opět z velkého počtu obdržených branek. Obavy ze zdravotního stavu Koláře a Takácse. Naopak velká radost z výkonu Musy. Oscar i Hellebrand taky velmi dobří. Ještě zbývá pár zápasů, tak snad si to vše šedne.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 19:00 |Tak našetěstí Kolář ani Takács nic vážného. To je nejdůležitější zpráva. Laco by měl hrát určitě základ, byl tam dominantní, spolehlivý, navíc výška při standartkách.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Markus před 5 lety 01.02.2020 19:17 |jj, také jsem četl, že kluci by měli být brzy ok. První půle byla rozpačitá, ale druhá mě překvapila a udělala velkou radost. Mládí se nám pěkně dere do áčka.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 21:01 |Druhá půle byla skvělá a nadchlo mě, jakou mají ti mladí kluci individuální kvalitu, stejně tak pohyb, kombinační schopnosti. Myslím, že tomu strašně hodně pomohl na hrotu i Musa, který byl oproti Teclovi opravdu cítit i v mezihře nemluvě o gólech. Jediná škoda toho zbytečného inkasovaného gólu vlastně z ničeho.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
DF007 před 5 lety 01.02.2020 19:07 |dnešní zápas opět ukázal, že naše hra má k ideálu prozatím hodně daleko. Věřím, že je ještě čas, abychom vše doladili. Dnes zejména defenzivně to optimální nebylo a v prvním poločase ani do útoku. Nicméně mladíci velmi příjemně překvapili. Mě osobně hodně překvapil Kosek, a to nejen gólem, ale obecně hrou, chutí útočit i kvalitní rozehrávkou.
Je super, že hned v úvodu svého návratu do nejkrásnějšího dresu se prosadil Petar Musa. První gól parádní střela, druhý trochu jednodušší, ale prostě byl ve správnou chvíli na správném místě. Potvrdil, že by mohl být útočníkem číslo 1 pro jaro, ale i do vzdálenější budoucnosti. Je teď na sportovním úseku, aby s ním začalo ladit další smlouvu, protože pokud se nepletu, tak mu končí za rok a půl.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Obr před 5 lety 01.02.2020 20:35 |Nehrotil bych to. Housta sam rikal, ze kluci maj jeste tezky nohy. Verim, ze v dalsim zapase to bude o dost lepsi. Obrana a utok je podle me zatim jasnej, jestli do toho nepromluvi vyrazne Zima. V takovym pripade by se na DM posunul Takacs. Ted pujde o to, dobre namichat zalohu. Rikam si, ze to treneri nebudou mit vubec lehky.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 20:50 |Tak ja nevim ,ale pokud jsi cetl clanek na Idnes tak tam to popisuje uplne jinak .Tam rika ,ze na ztezkle nohy nemuze byt vymluva a ze prvni polocas bylo varovani .Hlavne ,ze na jmena se hledet nebude a ti , kteri se neprizpusobi behavemu a narocnemu systemu proste hrat nebudou .Takze tak asi o tom hroceni .Byl za prvni pulku hodne nasra…
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 20:58 |Byl bych rád, kdyby tohle opravdu platilo padni, komu padni. Prostě nehraješ kvůli sentimentu z minulosti, nehraješ protože jsi opora a hvězda, ale protože máš aktuálně nejlepší formu a výkonnost. A je jedno, jestli ti je 18, nebo 30. Tak bych to viděl jako správné. Vlastně to je jediné správné nastavení, vše ostatní je protekcionismus, který nahlodává motivaci a rozvrací zdravé konkurenční prostředí.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
dalislavista před 5 lety 02.02.2020 09:42 |Toho bych se nebál, bylo to vidět i v CHL, kdy Pepa, nebo Škoďák taky za zásluhy nehráli, v tomhle bych realizáku, stejně jako v jiných věcech, věřil.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 02.02.2020 12:13 |Já jim v tomhle věřím víc než třeba Šilhavému. Akorát ten sentiment třeba k Teclíkovi je tam naprosto zřejmý. I Maso mi přijde jako jejich velký oblíbenec (a nedivím se, oba jsou super kluci, navíc rychlostní typy). Právě na Masa jsem zvědavý, jestli bude na jaře nezpochybnitelnou volnou na pravý kraj, v přípravě má hodně nevýrazné výkony. Samozřejmě se počítá až liga, on navíc tu únavu vstřebává pomaleji, ale jsem na to prostě zvědavej, jestli se začnou prosazovat i další hráči.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 21:00 |https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/zdenek-houstecky-rozhovor-po-zapase-aarhus-slavia.A200201_173559_fotbal_dc
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Kulajs před 5 lety 01.02.2020 23:24 |Mám pocit, že to bylo myšleno hlavně na hráče jako Masopust, Traoré, Tecl, ale ani Holeš mě nepřesvědčil. Ocentrovat nedokázal. Hráli jsme v první půli tak o 9 hráčích.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
obiwan před 5 lety 02.02.2020 08:04 |S Holešem nesouhlasím, několikrát aktivně pronikal na lajně, vybojoval hodně míčů, nic nevypustil. U mě dobrý:-) Traoré to fakt flákal.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Obr před 5 lety 02.02.2020 09:26 |Prijde mi, ze Holes pomalu prestava vypadat jako fotbalista a zacina vypadat jako Stetina
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 19:43 |tak Milan jen tri goly a je to tam
Re: Slavia - AGF Aarhus
Ondráš před 5 lety 01.02.2020 20:49 |Oscar borec, zatím náš nejlepší hráč, alespoň v přípravě. Tohle byl super kauf. V přípravných zápasech se z týmů jeví asi nejlíp Plzeň, Gula to tam solidně rozhýbal.
Jinak jsem hrozně rád za Musu, tohle by mu psychicky mohlo do začátku hodně pomoct. No a samozřejmě Milan Škoda šampión!
Re: Slavia - AGF Aarhus
PetCC před 5 lety 02.02.2020 12:54 |Blbý je, že po přípravě si nezahraje 2 zápasy, takže stejně musíme mít přiraveného někoho jiného.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 20:59 |https://www.fotmob.com/livescores/3055987?status=finished Souček v hodnocení třetí nejlepší z West Ham
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Markus před 5 lety 01.02.2020 21:38 |Sranda je, že trenér všechny tři střídal, Suk hrál na pozici, kde nemohl více využít své defenzivní schopnosti a Antonio jako pravák hrál levé křídlo :D
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
gazza před 5 lety 01.02.2020 22:14 |Jo ,ale Suk stridal v samem zaveru .Mam dojem v 85-6 minute.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 22:15 |Je fakt, že ta pozice pro Suka je nová, hodně ho využívali při nábězích do vápna a centrech. Ale nevím, co tě pobavilo u toho Antonia. Že hrál přes nohu? Však to je normální u křídelních útočníků, dostávají se tak lépe do středu hřiště a k zakončení. Je to naprosto běžné, však Olayinka u nás hraje to samé. Antonio byl navíc možná nejlepší na hřišti i herně.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Markus před 5 lety 01.02.2020 22:43 |Já Antonia neznal, stejně jako jsem se nikdy nezajímal o West Ham. Hrál výborně, jen mi prostě přišlo, že kdyby hrál vpravo, byl by na tom křídle v tomhle zápase ještě užitečnější. Olayinka mi na to levé křídlo sedí více, on tam hraje tak nějak oběma, určitě je šikovnější, Antonio je tím přístupem spíše takovej Mick.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 22:45 |Na druhé straně zase hrál Snodgrass, který i díky tomu, že to měl na levou do středu, dal ty dva góly.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Markus před 5 lety 01.02.2020 22:50 |A ten z dálky byl moc pěknej. Já si akorát říkal, to je takovej Hušbauer, co se svojí rychlostí dělá na křídle, toho bych čekal na středu. Nějak jsem v tom neviděl systém, co by jim trenér řekl, to je celé.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 02.02.2020 01:47 |Hušbauer fakt ne. Nejvyšší rychlost v prvním poločase ukazovali v grafice na 31km/h, to fakt nemá s Pepou moc společného. Možná vypadá podsaditě a ne moc hbitě, nebo nevím, ale jeho primární pozice je právě pravé křídlo, takže hrál tam, kde měl.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Leksel před 5 lety 01.02.2020 22:48 |Jo, Antonio tam byl svoji aktivitou z nich asi nejvíc vidět, když jsem viděl nabušenou postavu a ty černý rukavice, tak bych si ho dokázal klidně představit i jako zápasníka UFC v kleci. :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 01.02.2020 22:49 |Ani nevíte, jak jsem rád za toho Musu, že je zpátky. Jsem rád, že realizák něco osvítilo a stáhli si ho aspoň teď. Když s ním porovnám současného Teclíka, který byl uvažován jako č. 1 pro jaro, tak to je nebe a dudy. A s tímhle vědomím se mi fakt ulevilo i vzhledem k vývoji jarní části ligy potažmo k sehranosti a přípravě na další kvalifikaci LM. Už ať to začne!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
dalislavista před 5 lety 02.02.2020 09:32 |Kdybych to napsal trochu nepěkně, tak poděkujeme Júsufovi, že je tady Musa ...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
PetCC před 5 lety 02.02.2020 12:52 |Pánové, kdyby zústal Souček, tak by Musa asi na hostování zůstal, protože mít oba v týmu, tak bychom to měli strašně jednoduchý a nebyla by to pak žádná výzva, což by způsobilo stagnaci.
Proto jsem nepovažoval za moc důležitý lpět na opravdu gólovém útočníkovi.
Ovšem bez Součka je to jiná, ztratíme ve středu pole, takže lepším útokem se to vykompenzuje.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Mikey před 5 lety 01.02.2020 22:51 |Můžu se zeptat, jakou má Lukáš Červ primární pozici? Myslíte, že by to mohla být do budoucna náhrada za Tomáše Součka?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
celtix před 5 lety 02.02.2020 00:04 |Je to úplně jiný typ hráče. Spíš bych ho přirovnal k Hromadovi nebo třeba Oscarovi. Není moc vysoký, ale je hodně pracovitý.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 00:05 |Po delší době jsem se rozhodl udělat krátký rozbor k prvnímu obdrženému gólu, protože je v mých očích Frydrych neoprávněně za tento gól. Má svůj podíl na obdrženém gólu, ale nastaly tam větší chyby, které zapříčinily, že k obdrženému gólu došlo.
Pokud nechcete každý odkaz se screenshotem otevírat, tak na konci komentáře se nachází odkaz na dokument, kde jsou všechny screenshoty jako obrázky, samozřejmě i s přiloženým textem.
(bez screenshotu, 3:27) Brankář Aarhusu dává výkop od brány.
(3:31) Frydrych podstupuje vzdušný souboj s jedním z hráčů AGT. ( https://prnt.sc/qw7akg )
(3:33) Jeden z hráčů AGT odvrací míč zpátky. ( https://prnt.sc/qw7j33 )
(3:35) Dalšího vzdušného souboje se zúčastnil Coufal, i on vzdušný souboj vyhrává. ( https://prnt.sc/qw7d5u )
(3:38) Stanciu nepřesně přihává doběhu Teclovi. ( https://prnt.sc/qw7f6u )
(3:40) Jeden z bránících se ujímá míče a posílá balón na levou stranu. (stopeři Slavie nejsou v záběru) ( https://prnt.sc/qw7h8l )
(3:42) Míč je u levého obránce AGT, který následně vyšle centr do středu hřiště. (stopeři Slavie nejsou v záběhu, Ankersen je střelec gólu) ( https://prnt.sc/qw7muk )
(3:46) Frydrych vystupuje s útočníkem, ale od začátku má na něj ztrátu. (zelená čára je mezi Kúdelou a Holešem, který není v záběhu, ale má navázaného svého hráče) ( https://prnt.sc/qw7og2 )
(3:47) Z první sklepl balón na Lundinga (vazba s Holešem) a ten z první přihrává doběhu Hvidtovi (vazba se Stanciuem) mezi Holeše s Kúdelou. (jen pro orientaci jsem vazby mezi hráči ponechal stejné jako v předešlém screenshotu) ( https://prnt.sc/qw7pxb )
(3:48) Balón už je za bránícími hráči Slavie. ( https://prnt.sc/qw7qux )
(3:50) Pokračování akce. ( https://prnt.sc/qw7sl2 )
(3:53) Hvidt přihrává Ankersenovi. ( https://prnt.sc/qw7tf4 )
následuje vstřelení branky
https://docs.google.com/document/d/1PcIzTQozGPicUQMViJDsy9vfIzs24tfrjFg_xpLbbd4/edit?usp=sharing
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 00:09 |* protože je v mých očích Frydrych neoprávněně za tento gól kritizován.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
bongor před 5 lety 02.02.2020 09:17 |Frýďa,že by novej Hub?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
deny91 před 5 lety 02.02.2020 01:55 |Doslova mravenčí práce, obdivuju.
Ale právě na tom jde vidět, jak Frydrych vystupuje do prázdna a k ničemu to není, protože odkryje svůj prostor a zároveň se vůbec nedostává do souboje s útočníkem, k čemuž by mělo vést to vystoupení. Tak tedy opustil svůj prostor, ale de facto kvůli ničemu, a díky tomu pak za ním byla dálnice, kterou využil soupeř. Fakt to není jeho chyba?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Radek097 (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 09:55 |Psal jsem, že má Frydrych svůj díl viny na gólu, ale jelikož už vystupoval předtím (3:31), tak to měl určitě za jeden z úkolů. Jeho chyba jde vidět nejvíc, ale opravdu to byla ta klíčová?
Frydrych nezastihl útočníka AGF, který balón sklepával na hráče, na kterého byl navázaný Stanciu. Stačily rychlé první kroky Hvidta a Stanciu už se díval jen na záda, i když ještě v čase 3:42 byl zhruba metr za hráčem.
Holeš se nemohl ze svého místa hnout, protože měl obsazeného svého hráče, ale Kúdela stál na půli cesty mezi Holešem a Ankersenem, což se v mistrovských utkáních nemůže stávat, jinak bude mít Kolář docela napilno. Stačí porovnat poziční postavení Kúdely z časů 3:31 (kdy Frydrych vystoupil, aby podstoupil vzdušný souboj) a 3:46 (kdy Frydrych neúspěšně vystupuje s útočníkem). Kdyby pozičně postavený v čase 3:46, tak jak byl v 3:31, pak by se soupeř nedostal tak snadno do samotného nájezdu na brankáře.
Traoré se taky nezachoval správně, stačí se podívat na časy 3:46 a 3:47. Dělí je tedy jedna vteřina a vzdálenost mezi ním a Ankersenem se zdvojnásobila. Následně nikým neatakován dává poměrně kostrbatě první gól utkání.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
vlk30 (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 13:05 |Mě také přijde že se z Frydrycha stává tak trochu obětní beránek, hodně to narostlo po jeho chybě v LM. Já mu nadále plně důvěřuji, jasně že z něho nikdy nebude Deli, Ngadeu nebo Hovorka.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kostelnivlajka před 5 lety 02.02.2020 09:11 |Máš to hezky udělaný!
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 09:12 |Zapas jsem nevidel, ale na idnes.cz me prekvapila drobnost v rozhovoru s Musou, a to ze mel dres s cislem 22. Nevim, zda je to stale cislo nebo se to na soustredeni neresi. Ale predpokladam, ze normalne tohle cislo blokuji dal pro Soucka, kdyby se v lete vratil...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Rooney před 5 lety 02.02.2020 09:20 |Mám pocit, že měl na dresu přelepené jméno, takže asi jen improvizace.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Merlinus (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 21:21 |OK. Díky za info.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
bongor před 5 lety 02.02.2020 09:20 |Suk se nevrátí,z toho jsou fans kladivářů hotový a naopak doporučují vedení koupit celou obranu Slavie/to neviděli včerejší první půli s Dánama/.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
sTizz (přítel SN) před 5 lety 03.02.2020 20:11 |To jsem jim tam psal ja:) pak si to sosli na aktualne a vydavaji me za fanousky WHU :)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kjandourek (admin) před 5 lety 02.02.2020 09:21 |Asi je to jenom pro potřeby soustředění... při penaltě bylo vidět, ze jmenovka Souček je přelepena...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kedul před 5 lety 02.02.2020 14:40 |Je to jednoduché: Měli připravenou soupravu pro Součka a Musu stáhli na poslední chvíli. Shodou okolností ti dva mají stejnou nebo málo odlišnou postavu.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Fačín před 5 lety 02.02.2020 10:04 |No tak první půle včera byla opět otřesná, přestože nastoupila "áčková" sestava. Vzadu chaos, pohyb pomalý, dopředu nic, žádná šťáva ani zaujetí pro hru. Ve druhé půli se o to dost zlepšilo, přestože ta sestava byla hodně mladá. Nesehranost sice byla vidět, ale zároveň byla vidět i větší snaha a bojovnost. No mladíci si hlasitě říkají o vytížení, tak doufám, že ho taky dostanou.
Vůbec to bylo včera zajímavé fotbalové odpoledne, navázal jsem Rizesporem a opět perfektním Škodou a zakončil West Hamem se Součkem. Moyes ho nejspíš nikdy neviděl hrát, "desítka" Tomášovi vůbec nesedí, ve druhé půli, kdy se stáhl víc do hloubky, to bylo o dost lepší. Ale zaujalo mne, jak ho spoluhráči ostentativně vynechávali z kombinací, co za balon si sám nevybojoval, ten nedostal. Ale žádnou výraznou chybu neudělal, když se zlepší souhra, tak tam bude klíčovou osobností. Jinak teda malá poznámka, úroveň toho fotbalu (a to je to PL) byla hrozná, sice se jelo v tempu, ale jinak bída, děsivé chyby v obraně, souhra hrozná, sólující útočníci (hlavně pan Antonio).
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
rak (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 11:00 |West Ham. Viděl jsem tedy jen poslední asi třetinu a to se mně zdálo, že se moc k balónu nedostal. Jinak názor fandů WH je úplně opačný, že byl v první půli skvělý a pak už to nebylo ono, tak nevím. S těmi příšernými chybami v obraně souhlasím. Toto ztratit je trestuhodné, systém hry také nemají. Myslím, že jsme opravdu lepší.
Jinak u nás včera to s tou obranou tedy také žádná sláva. Asi všichni se shodují, že druhá půle byla výrazně lepší a to mně hodně zlepšilo náladu. Snad máme o budoucnost postaráno a možná i o útočníka číslo 1.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
biggris (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 12:21 |Nechci byt za hnidopicha, ale ten zapas skoncil po 3:4 po penaltach, ne? Nebo nam za ty zahozeny penalty jeden gol odecetli? :-D
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
PetCC před 5 lety 02.02.2020 12:45 |2:4 na penalty, to není skóre zápasu :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
biggris (přítel SN) před 5 lety 02.02.2020 19:31 |Jako ja samozrejme chapu, jak je to mysleny. Ale takhle se proste vysledky zapasu nezapisujou, takze je to mysleny spatne :-)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
ŽerykRWS před 5 lety 02.02.2020 14:36 |Po poločase mi přišlo, že hráči neplní taktiku. Holeš byl úplně mimo, kazil a vybíhal až moc dopředu, chyběl v přechodové fázi, ale nebyl sám. Stopeři neschopní s míčem, což je velký problém. Tecl úplně ze hry. Traoré a Nico se nedostávali na balón, proč si pro něj více nechodili na svou půlku? Masopustovi ten balón dělá zásadní problémy, to je už pravidlo. Snad Olayinka a Ševčík byli zdá se při chuti. Ještě Coufal byl lepší než na podzim, kdy moc kazil.
Druhá půle kvůli více faktorům, i soupeři lepší. Líbil se mi Oscar, hlavně v kvalitě práce s míčem, účelnosti, bez alibismu se snažil řídit hru. Mě by se na DZ moc líbil. Samozřejmě Musa. Provod, který hrál svůj nejlepší poločas, byl aktivní a dokázal něco vymyslet. Kdybych měl jen z toho zápasu poskládat sestavu, tak takto:
Kovář-Coufal,Zelený,?????,Bořil-Oscar-Olayinka,Ševčík,Stanciu,Provod-Musa
Příští zápas bude jiný. Kluci zaberou, jinak je mladí vytlačí ze sestavy.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Obr před 5 lety 02.02.2020 15:06 |Ja to vidim tak, ze kazdej se s tou unavou z kondicniho bloku vyporadava jinak. Mladasove samozrejme rychleji, coz by odpovidalo i vykonu v druhy puli. Co se tyce Oscara. Mne se v mezihre a aktivitou taky hodne libi, ale ma zatim trosku problem pri braneni, coz je na DM zasadni.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
ŽerykRWS před 5 lety 02.02.2020 21:18 |Myslím že na něm JT zapracuje a Oscar s bráněním mít problém nebude. Výška a váha se dají kompenzovat rychlostí a postavením. S únavou to vidím jinak. Podle mě bylo na hráčích vidět, kdo bojuje o sestavu.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Obr před 5 lety 02.02.2020 22:57 |Souhlasim viz vysavač Ngolo Kante. Verim, ze se v braneni zlepsi. Urcite je v nem velkej potencial, kdyz o nej mel zajem i ManC.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Dobi před 5 lety 02.02.2020 16:56 |Trochu OT: Dynamo uhrálo remízu 0:0 v Heidenheimu (4.místo v II.BL), ale mohlo být lépe- Záznam připomíná, že největší šanci měl Hušby, který v 81,minurě střídal Petráka a těsně před koncem z velkého vápna nastřelil břevno. Situace Dynama nevypadá už tak beznadějně, 3 body má ztrátu na to KSČ a o bod více na barážové třetí místo od konce...
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
tobro před 5 lety 02.02.2020 19:09 |Tak - tak...
"Josef Hušbauer nastoupil poprvé od svého příchodu ze Slavie do Dynama Drážďany do soutěžního utkání. V zápase 20. kola druhé německé ligy střídal v 82. minutě Ondřeje Petráka, jež v zimním přestupovém období přišel do saského klubu také hostovat. Ani střídání devětadvacetiletého záložníka Hušbauera do hry nepomohlo ke změně skóre a Drážďany si ze hřiště Heidenheimu odvezly pouze bod za bezbrankovou remízu."
RE:
tobro před 5 lety 02.02.2020 19:49 |https://www.dynamo-dresden.de/saison/spielplan/2019-2020.html
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Navyseals před 5 lety 03.02.2020 08:55 |Ono se furt nadává na hrotový útočníky, ale nikdo třeba nepoznamenává, jak šíleně začala během podzimu kolísat výkonnost Masopustovi. Ten skáče od extrému k extrému a vzhledem ke konkurenci v záloze dost hazarduje se základem, i přesto, že nemá žádnýho přímýho konkurenta na svůj post. A musím taky uznat, že mi leze krkem, jak k přípravám přistupuje Coufal. To je minimálně třetí příprava, kdy jsou jeho výkony hrůzostrašný. Podle mě Coufal, Tecl i Masopust hřeší na to, že na ně trenér trpí. Když vidím, jak o fleka bojuje takový Oscar, Musa nebo Kosek, tak mi to dost vadí a jsem zvědavej, jestli se potvrdí slova Houšteckýho, že na nezáleží na jménu, ale na výkonech.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kjandourek (admin) před 5 lety 03.02.2020 09:32 |A nemůže to být třeba tím, že starší hráči už ty tréninkové dávky vstřebávají déle než sedmnáctiletý kluk?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Navyseals před 5 lety 03.02.2020 09:55 |Coufal a Masopust by měli být v tomhle věku na vrcholu fyzických sil. Sedmnáctiletej kluk ještě zdaleka nemá takovou vytrvalost, tělo se mu ještě vyvíjí. O Masopustovi trenér říkal, že má na Bundesligu, o Coufalovi mluví jako o robocopovi a Tecl má být podle jeho slov zpět v TOP fyzický formě. Pokud tyhle kluci chtějí ven, tak by měli sakra vyvážit výkonnost. V zahraničí s nimi kouč kamarád nebude a když nebudou držet formu, tak na jejich místo budou čekat jiný.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
kjandourek (admin) před 5 lety 03.02.2020 10:19 |S tím trochu nesouhlasím.... nemluvím o vrcholu výkonnosti, mluvím o regeneraci sil.... o tom, že ve dvaceti obnovíš po tréninkové jednotce síly rychleji, než v pětadvaceti... včera to vypadalo, že jedenáctka mladíků byla na pohled svěžejší, než mazáci... a nešlo pouze o ty tři.... nedařilo se ani Ševčíkovi, Stanciuovi, balón utíkal i Olayinkovi, Holeš taky nic moc a ani ve druhé půli mi nepřišel lepší...
Není možné, že pořád dostávají nějaké "kapky", které holt ty starší utlumí víc, než mlaďochy?
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
sasky před 5 lety 03.02.2020 15:51 |Dovolím si nesouhlasit (a naopak souhlasit s navyseals). Hráči někde mezi 25. a 30. rokem by měli být na vrcholu sil z pohledu jak kondice, tak i regenerace. Naopak ten 17-letý mladík nemá tak rozvinuté silové (a tím i rychlostní) a vytrvalostní schopnosti, takže aby se vyrovnal starším hráčům, tak si musí naložit o to víc. Zvlášť, když takové přípravy ještě neměl a ostatní starší hráči jsou na JiT přípravy zvyklí. Já si spíš myslím, že ve výkonech starších x mladších hraje roli hlava. Když mě jako juniora povolali do dospělého týmu, tak jsem vždycky lítal jak blázen a zkušení hráči hráli jen to co potřebovali. Co si budeme povídat, zkušeností mladíci tolik nemají a touha to těm "starým" nandat hraje velkou roli. Starší to mají v přípravě tak trochu na salámu. Jenže v soutěžním zápase je situace odlišná. Tam hraje roli právě i ta zkušenost a "splašenost" mladíků je občas spíš na škodu (nedrží správný prostor, zbytečně se unavuje ve sprintech, které nejsou potřeba atd.)
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Dr. Fe1 před 5 lety 03.02.2020 15:55 |Tak neják to asi bude. V hlavní roli byla psychika - mladí se rvou o šanci, staří ví že je to jen příprava.
Teď dostali ti starší od trenérů trochu sodu, že takhle tedy ne a očekávám, že zítra se budou snažit o hodně více, než minulý zápas.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
Martin 58 před 5 lety 03.02.2020 10:20 |Rozhodující bude,v jaké formě budou na startu ligy za 2 týdny. Ta zimní přestávka nebyla zase tak dlouhá, aby každý byl fyzicky vyladěn s dvoutýdenním předstihem. Teď do toho málokterý z nás může vidět. Myslím, že aspoň o devíti hráčích do základu pro první kolo má JiT jasno a pochybuju, že mezi nimi chybí Coufal. Maso konkurenci při přetlaku v záloze (to je paradox, když nám chybí Suk), která může hrát v několika variantách rozestavení, jistě má.
Re: Slavia - AGF Aarhus 3:3; na penalty 2:4
japhy před 5 lety 03.02.2020 12:04 |Zatím příprava vypadá všelijak, hlavně do obrany tam jsou hodně "zajímavý" věci. Je sice pravda, že jsme si pohybově docela pomohli (Oskar, Hellebrand), ale zdá se, že nakonec je nejlepší být včas na správným místě (Pepa, Suk).
Samozřejmě jsou tu věci, které to omlouvaj. Prostě odešli 2 kmenový hráči, co odehráli prakticky všechno, to se projeví, i kdyby Suk nebyl tak dobrej. Další věcí je příprava pod Trpišem obecně, v létě to taky nebyla žádná hitparáda, ještě začátek ligy nic moc, všechno směřovalo k LM. Tudíž ladit formu by jim šlo.
Provod - líbí se mi čím dál víc, přijde mi, že si začíná hodně věřit, má takovej dospělej projev. Vím, že to už není žádný mladík, ale přecijen byl ještě nedávno "jen" v Budějkách.
Oskar - převládá u mě opatrný nadšení. Sice vidím, co umí, ale nemůžu si pomoct, prostě je to pro mě takovej malej Kanga se všemi plusy i minusy. Míč je jeho kamarád, chce být hodně ve hře, cpe se i do zakončení, ale při bránění je celkem ztracenej. Sice se o Kangovi říká, že je línej, na kilometrech to ale znát nebylo a Oskar mi přijde, že toho nalítá ještě o dost víc.
Sestavu si netroufám tipovat, příprava je zatím dost neprůkazná - jeden poločas zahrálo A jak z partesu, byť bez gólu, a teď to celkem flákali. Klidně to můžeme postavit jak na podzim, jen Suka nahradí Traoré. Anebo se mládí bude zapracovávat rychleji a z ligy se stane prodloužená příprava.
Snad si jen tady odložím něco jako kostru týmu - Kolář, Kúdela, Takács, Ševčík, Stanciu, Olayinka, Musa. Plus beci.