Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavií
Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavií.
Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavií.
Komentáře (53)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Divizni (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 09:38 |Nádherný nadpis. Toho se tak dožít...... Hezký den všem.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 09:51 |Opatrně - je rozdíl chtít vyhrát Ligu mistrů (celou) a vyhrát v Lize mistrů (jako aspoň jeden zápas)... :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Pepino44 před 5 lety 07.01.2020 10:31 |Tak tohle mne napadlo ihned po přečtení článku také, vzal jsi mi to vlastně z pera /chtěl jsem napsat z huby/, ale doufejme, že platí ta první varianta. Doufám, že tak malé cíle /přání/ jako ie varianty druhá by si snad JiT nedával.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 11:08 |Já to beru jako postupné cíle.... Trpiš napřed tady zvedl nad hlavu trofej (Český pohár), o rok později už získal double, postoupil ze skupiny EL, vyhrál dva dvojzápasy v Evropě..... a konečně jako trenér porazil Spartu.... letos už poprvé vyhrál na Letné a v Plzni a zahrál si skupinu LM.... no tak další postupný cíl je vyhrát zápas v Lize mistrů.... a pak hned bude následovat další: postoupit v Lize mistrů ze skupiny :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Divizni (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 14:17 |Jo, jo, máte pravdu chlapi, já to v té rychlosti ráno špatně pochopil. Bylo by to ale super to vyhrát celé, ne?
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
knl66 (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 14:38 |Tys to podal tak pěkně, tak krásně, tak dojemně... Děkuji. Úplně to vidím před sebou...
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kedul před 5 lety 07.01.2020 15:04 |Pan Trpišovský tam sice říká a (nejspíš) myslí vyhrát ( jeden zápas základní skupiny) v LM. Ale to není víc než postup do čtvrtfinále EL, ani to nejistí postup do jarní části LM. A překonání prvního i dosažení druhého (dílčího) cíle tam taky zmiňuje. On si sám před sebe klade postupně vyšší a vyšší mety a až nabude dojmu, že tu další nelze se Slavií dosáhnout, změní působiště. Doufejme, že prostředí ve Slavii bude ještě dlouho příznivé tomu, aby si své pozvolna výš mířící sny mohl plnit.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 10:13 |Zaujaly mě především dvě informace. Podle mě se klidně může stát, že tu Souček zůstane, protože ho Trpiš a spol. zpracují tak, že tady má opravdu šanci vyhrát Ligu mistrů, jakkoliv je to nepravděpodobné. A za druhé, že se odchod Nezmara opravdu řešil, protože jinak by to takhle explicitně nevyjadřoval.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
FanatikSKS před 5 lety 07.01.2020 10:27 |Explicitně :))). Neuvěřitelný , že si to z té šifry v článku dokázal najít. Gratuluju :)))))
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Fačín před 5 lety 07.01.2020 11:49 |No, zatím to vypadá, že Souček opravdu zůstane. Což mi jako fanouškovi Slavie sice může vyhovovat, protože je to hráč světových kvalit a takové potřebujeme. Ale na druhou stranu Tomáš by se měl posunout do velkoklubu, pokud tu nechce ustrnout. A i pro Slavii by jeho prodej měl být výhodný - momentálně je to hotový hráč v ideálním věku, čili za maximální peníze. Obávám se, že u nás už jeho cena více stoupat nebude, naopak může klesat, jak se bude blížit konec jeho kontraktu.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
rak (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 11:52 |Pokud budeme systematicky hrát evropské soutěže na podzim i na jaře, tak tady moc stagnovat nemusí. Pokud se tam nedostaneme, tak se to dost mění a nejen v tomto.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 12:14 |Já jsem v otázce jeho setrvání/prodeje také dost rozpolcený. Na jednu stranu je to naprosto klíčový hráč s tak širokou paletou schopností, že se těžko hledá v současném fotbale druhý takový. Je to odchovance, lídr, flegmatik, pohodář, má vřelý vztah ke klubu a po odchodu Škody s Hušbauerem by byl klíčovým hráčem v kabině. Na stranu druhou převažuje to, že celou svou kariéru tady stejně nebude, a nyní je nejlepší čas k jeho prodeji. Reálně sportovně tento půlrok už nic moc neřešíme, a máme tak šestiměsíční přípravu pro předkolo Ligy mistrů 20/21. Ideální čas vydělat na Součkovi obrovskej balík peněz a zároveň kvalitně zapracovat jeho nástupce, které už navíc máme v kádru (Takács, Dorley), jinak totiž riskujeme jeho odchod např. v létě před play-off LM, apod... Fakt babo raď.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 12:31 |Ještě je tu varianta, že by v létě mohl odejít až po předkole LM.... Plzeň to tak s Hrošovským udělala...
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Alky (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 12:41 |Jenže to není reálné. Pokud za něj budeme chtít 15-20 mil. €, tak ho nikdo nekoupí s tím, že nebude rok hrát v pohárech. Přesněji, nikdo kdo nehraje ani evropské poháry, ho za ty peníze nekoupí. Případně se tím okruh zájemců velmi zredukuje.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 12:47 |Přesně tak.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 12:51 |Přesně to už nějaký ten čas není pravda... viz odpověď výše....
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 12:51 |Tahle pravidla už nějaký čas neplatí... právě zmiňovaný Patrik Hrošovský loni odehrál za Plzeň všechny čtyři zápasy v předkolech evropských pohárů, poté se přesunul do Genku a nastoupil tam do pěti zápasů základní skupiny LM..
Snadno dohledatelné zde: https://www.eurofotbal.cz/hraci/patrik-hrosovsky-37989/kariera-klub/
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Alky (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 13:40 |Ok. V tom případě se jedná o reálnou variantu.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
M@rvin před 5 lety 07.01.2020 13:52 |4. předkolo LM (nově play-off) už se počítá jako zápas hlavní soutěže. Pokud by v něm za nás Suk nastoupil, tak už by následně v jiném týmu v dané soutěži nastoupit nemohl. I u Hrošovského se v létě psalo, že v případném 4. předkole LM by už za Plzeň nehrál.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 14:44 |Pravda.... Takže zase tak reálné to není.... Každopádně by mohl za nového zaměstnavatele hrát od zimy... to snad je v pravidlech, že v zimě dopisuji na soupisku tři hráče, i když na podzim tu soutěž hráli jinde ne? Třeba Masopust za nás nastoupil loni v EL během jara a na podzim nastupoval v základní skupině za Jablonec....
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
M@rvin před 5 lety 07.01.2020 15:56 |To máš pravdu, na jaře by vlastně už mohl.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 15:57 |Tak alespoň tak :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Alky (přítel SN) před 5 lety 08.01.2020 15:38 |Trochu jsem si k tomu včera sháněl info a dozvěděl jsem se, že z těch tří hráčů dopisovaných na soupisku pro jaro, může být jen jeden takový, co už hrál na podzim poháry jinde, což je opět poměrně značné omezení. UEFA tím asi chce říct, že se nehodlá dívat, jak si nejbohatší týmy vylepšují pozici pro jarní boje v pohárech. :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 08.01.2020 15:47 |Tak zase mi přijde padlé na hlavu, když už existuje zimní přestupní termín, aby si klub pořídil hráče a potom ho v nějaké soutěži nemohl použít.... Vzít to ruky nějaký Bosman, tak by se právníci UEFY možná divili....
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Alky (přítel SN) před 5 lety 08.01.2020 18:18 |Já to beru tak, že zimní přestupy mají týmy především na doplnění pro domácí soutěže. A evr. poháry ať týmy hrají s tím s čím je začaly. Ono se ale i tohle nejspíš časem změní. Ty nejúspěšnější mužstva už jsou nyní naštvaná, že toho během roku odehrají moc a i taková změna by jim pomohla.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
rak (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 11:49 |Kdyby tady Souček zůstal, tak by mně to tedy nevadilo.Vítězství Ligy mistrů je nesmysl, vítězství v LM je reálné stejně tak jako postup do finálních fází Evropské ligy. Ohledně Nezmara mě napadlo to samé, že na těch spekulacích něco je, když to JiT zmiňuje.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
postovni (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 11:56 |Ten titulek je zkratkovitej. Z kontextu v odpovědi je jasný, že Trpiš nemluví o výhře v celý LM, ale aspoň v jednom zápase. Trpiš není magor.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 12:15 |Je to nejednoznačné. Zároveň ale používá obrat „snem je...“. Podle mě ale dosáhnutí na vítězství v jednom zápase LM není sen, ale reálnej cíl. Sen by bylo zvítězit v soutěži.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
knl66 (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 14:50 |Už jen účast v semifinále LM by byla sen.
Co se týká čtvrtfinále LM, tak si myslím, že jen trochu štěstí jak při losu, tak v zápase (míč je kulatý, že?) , proměnit některé šance (ach, ta produktivita!), sebedůvěra hráčů, že to zvládnou (na tom se pracuje)... Skončit na druhém místě ve skupině, dostat pak nějakou Basilej, nebo Kodaň... No nic, jen jsem se trochu zasnil, lezu z té hrušky zase dolů :)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 14:59 |Jako druhý tým ve skupině bys dostal vítěze jiné.... Basilej, Kodaň, nevím.... Museli bychom mít "štěstí" na los ve skupině, v prvním koši jsou vítězové prvních šesti lig, plus snad vítěz LM a EL.... takže z tohoto koše bychom museli chytit mistra Ruska, nebo Portugalska, nebo toho, kdo by na tom šestém místě zrovna byl.... ze druhého potom někoho, kdo bude zrovna trochu mimo formu.... a potom hurá .... skupinu vyhrát.... :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
knl66 (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 15:06 |Je to jen SEN! It is my SEN, tak mi ho nekaz, nerozporuj a nevysvětluj. :))
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 07.01.2020 15:11 |No a vyhrát skupinu není sen? ;-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
deny91 před 5 lety 07.01.2020 15:58 |Myslím, že takovou ideální skupinou byla ta letošní (loňská) skupina G: Zenit, Benfica, Lyon a Lipsko. Z pohledu koeficientu bychom v té skupině byli místo Lipska. Hratelní by byli všichni 3, pokud bychom hráli jako na podzim a k tomu proměňovali šance.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
knl66 (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 14:43 |Že by Trpiš jen dohnal KJVCD? Jen jedno jediné vítězství v LM? To ho nechce JiTVCD předehnat?!?
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Fačín před 5 lety 07.01.2020 15:11 |No asi takhle, pokud tím chtěl říct, že chce vyhrát celou LM, tak je to krásný sen, ale asi trochu mimo realitu... A pokud chce vyhrát jen jeden zápas, tak to je mi zase moc málo...
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
knl66 (přítel SN) před 5 lety 07.01.2020 15:15 |Sen je vždycky mimo realitu. Jinak by se to nazývalo ,plán´nebo ,předpoklad´.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Leksel před 5 lety 07.01.2020 19:47 |V tom článku píše, že chce v LM dosáhnout na vítězství, což si pesimista vyloží jako singular, ale optimista jako já a věřím že i Trpiš jako plurál. O vítězství celé LM tam není ani náznak.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Tadeáš_Janků před 5 lety 08.01.2020 09:39 |Co si to vyložit jako plurál při celkových vítězství v Lize mistrů.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Tadeáš_Janků před 5 lety 07.01.2020 22:37 |Zvládli to týmy jako Feyenoord, Crvena Zvezda, Celtic nebo Steaua. Tak proč by nemohla Slavia?
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
EdCable před 5 lety 08.01.2020 09:41 |Ani jeden z výše uvedených týmů Ligu Mistrů nikdy nevyhrál. Vyhráli Pohár mistrů evropských zemí, kde bylo mnohem méně týmů z těch nejlepších zemí. Liga mistrů, obzvláště dnešní, je mnohem těžší soutěž.
Mimochodem už je to dost dlouho, Crvena Zvezda v sezóně 1990/1991- příští sezónu 30 let. Celtic a Feyenord jsou dokonce 60. léta.
V Lize mistrů snad jediným týmem, kde se dá hovořit o určitém překvapení, bylo Mourinhovo Porto, to je nějakých 15 let.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Tadeáš_Janků před 5 lety 08.01.2020 14:06 |Pohár mistrů evropských zemí je Liga mistrů, jen s jiným názvem a trochu jiným formátem (bez základních skupin). Nemistrovské týmy začali Ligu mistrů hrát až někdy kolem přelomu letopočtu. A jako je pravda, že to je dávno, co to zvládli, ale pořád to zvládli.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 08.01.2020 15:12 |No to zase Prrrr... Pohár Mistrů Evropských Zemí (PMEZ) se na Ligu Mistrů změnil v sezóně 1991/92 a je to značný rozdíl....
Pohár mistrů byl o tom, že tam hráli jenom mistři svých zemí.... Takže třeba letos by tam ze zemí TOP 5 byla Barcelona, ManCity, Juve, Bayern a PSG... a maximálně Liverpool jako obhájce (a to ještě s výstrahou, protože ten by tam o rok dříve nebyl a tudíž by neměl co obhajovat) ... nebyl by tam Real, Neapol, Chelsea, Tottenham, Atlétiko, Inter Milán, nebo Dortmund.... To je značný rozdíl oproti současné Lize Mistrů...
A to nemluvím o tom, že v dobách, kdy PMEZ vyhrála Steaua, nebo CZ neexistovalo nasazování... prostě se týmy hodily do klobouku a tahaly se dvojice....
Takže třeba v sezóně 1985/86 Steaua postupně vyřadila Vejle BK (Dánsko), Honvéd Budapešť (Hungary), ve čtvrtfinále Kuusysi (Finsko!), v semifinále Anderlecht a už byla ve finále proti Barceloně, kterou porazila na penalty po ubráněné plichtě 0:0...
Oproti tomu ve čtvrtfinále Byern vypadl s Anderlechtem a Barcelona vyřadila Juventus ...
Uznej sám, že ptori tomu, co dneska musí vítěz LM překonat je tohle procházka růžovou zahradou....
A můžeme pokračovat:
Sezóna 1990/91: CZ Bělehrad vyřadila postupně Grasshoppers Cürych, Rangers Glasgow, Dynamo Drážďany.... v semifinále Bayern a ve finále opět na penalty Marseille... Uznávám, že to tohle už bylo těžší, ale ne neřešitelné.... Favorité: Real vypadl se Spartakem Moskva ve čtvrtfinále, AC Milán byl ve stejném kole vyřazen od OM....
Vyhrát současnou Ligu Mistrů je pro zdánlivého outsidera opravdu daleko těžší, než tomu bylo do konce osmdesátých let....
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Tadeáš_Janků před 5 lety 08.01.2020 16:51 |Ale ty týmy z dalších ligových pozic tam začali chodit a později. Při prvních ročnících tam pořád byly jen mistři svých zemí. Klidně si to tady zkontroluj: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Liga_mistr%C5%AF_UEFA_1992/93
A i letos jde chytit se štěstím dobrý los. Skupina ve stylu Zenit, Lyon, Genk. To se postup z prvního místa udělat dá. V osmifinále dostaneme Besiktas, ve čtvrtfinále Porto a rázem můžeme být ve stejné situaci jako byla Crvena Zvezda. Potřebujeme sice velké štěstí na los, větší než tenkrát, to ano, ale jde to. A ona i ta Crvena Zvezda měla v průběhu soutěže dost velké štěstí na soupeře.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
cunak před 5 lety 09.01.2020 08:39 |Ono se stačí podívat, kdo se dostal v roce 1992 do semifinále (nebo do něčeho, co semifinále připomíná).
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 09.01.2020 10:11 |Ano, vím, až v sezóně 1997/98 se v osudí objevily dva týmy ze Španělska, Německa, Itálie, Anglie a Francie... Taky tehdy do vyřazovacích bojů šly pouze vítězové skupiny a z druhých míst pouze dva nejlepší.... a také od té doby přibylo další kolo zápasů...
Ale to nic nemění na tom, že při skupinové fázi je daleko menší pravděpodobnost úspěchu proti favoritovi než při jednom dvojzápase.... mimo jiné i proto, že ve dvojzápase si favorit může vybrat slabší období, ale skupina se hraje celý podzim...
Například letos jsme šli ve vyřazovacích bojích šli přes Genk, a Sevillu a vypadli až s Chelsea (čili teoreticky jsme z téhle čtyřky skončili na druhém místě)....
Ovšem Kdybychom tyto tři celky dostali do skupiny (také celkem hratelné) a uhráli s nimi stejné výsledky jako ve vyřazovacích bojích, získali bychom šest bodů (S Genkem čtyři, se Sevillou dva - druhý zápas by se neprodlužoval).... stačilo by to na postup? Obávám se, že ani na druhé místo, natož na první...
A potom co píšeš: museli bychom nejenom my postoupit z prvního místa... musel by se do osmifinále dostat ten Besiktas (ten tedy ze druhého místa - což by musela být další opravdu hratelná skupina, dejme tomu s jedním favoritem)... a do čtvrtfinále to Porto (které by tedy také muselo vyhrát svou skupinu - čili další nějak hodně hratelná skupina, případně selhání favoritů - nebo vyřadit vítěze jiné)..... a teprve potom bychom museli mít štěstí na los...
Ta pravděpodobnost je opravdu hodně mizivá... vždyť si vezmi, že letos se do osmifinále dostali pouze zástupci TOP 5 lig!
CZ měla štěstí na los, ale měla ho jenom třikrát a už byla v semifinále... a i v tom semi mohla dostat Barcelonu a bylo by těžší jí vyřadit ve dvojzápase, než uhrát v jednom utkání s prodloužením plichtu 0:0 a zvládnout penalty.... Tedy "zvládnout".... mít gólmana, který má neskutečný den a čtyři chytí.... protože oni sami taky dvě nedali ... penaltový rozstřel s výsledkem 2:0 po čtyřech sériích byl zcela unikátní.... :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
cunak před 5 lety 09.01.2020 11:35 |To 2:0 na penalty s Barcelonou nebyla CZ, ale Steaua a její brankář Helmut Duckadam o pár let dříve. CZ porazila na penalty Olympik Marseille nějak "normálně", myslím 5:4. Jeden hráč - Milodrag Belodedici - původem z 1/4 Čech z rumunské vesnice Sokol - kopal penaltu v obou rozstřelech - za Steauu i za CZ. A za CZ kopal penaltu také pozdější slávista Dragiša Binić.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
kjandourek (admin) před 5 lety 09.01.2020 11:56 |To jsem kus nešiky... vždyť já taky píšu celou dobu o Steaue... :-)
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
cunak před 5 lety 09.01.2020 12:50 |Ještě je třeba dodat, že kromě štěstí na los a v samotných zápasech byly Steaua 1986 a CZ 1991 naprosto výjimečné týmy. Mohly si díky situaci stahnout nejlepší hráče celé země (Rumunska/Jugoslávie) v jedné vynikající generaci, která se dlouho neopakovala. Vzdáleně se tomu přiblížili Slavia 1996. V dnešní době je takový projekt neuskutečnitelný.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
ColinSKS před 5 lety 08.01.2020 08:23 |trochu mne vylekalo prohlášení JiT, že bez Nezmara si nedovede práci se Slavii představit
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Qope před 5 lety 08.01.2020 08:36 |Sám náš trener o sobě říká, že je konzervativní človek. S Nezmarem se zná dlouho, několik let uz spolupracujou, jsou na sebe zvyklí. Ale veřim, že kdyby nedejbože se něco stalo a on opravdu šel, neznamená to i konec Trpišovského. Ano, byl by to problem a ne malej, ale zvládlo by se to ...
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 08.01.2020 23:21 |„A samozřejmě tím největším přáním je, aby v Edenu zůstal Honza Nezmar. Svoje fungování bez něj si neumím představit. Ale nedokážu si představit ani fungování Slavie bez Honzy Nezmara.“
Já nevím, jak to chápete vy, ale já z té věty slyším, že pokud půjde Nezmar, Trpišák taky.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
Joe-L před 5 lety 08.01.2020 23:59 |A nebo tím chtěl jen Trpiš vyvinout psychickej tlak na ty dva kohouty, aby se srovnali a nějak to vyřešili. Něco jako: Nezmič, nechoď. A ty Jardo - neblbni, dyť ho potřebujem, tak se s ním domluv, aby zůstal.
Re: Trpišovského lákaly zahraniční kluby. Kouč ale sní o výhře v Lize mistrů se Slavi
JS (přítel SN) před 5 lety 09.01.2020 00:43 |Jo, souhlas. Ale jestli je pravda, že Nezmarovi běží výpovědní lhůta, tak to asi moc nezabralo.