Mládež

Komentáře (21)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

    o5aradecek     před 5 lety 04.01.2020 16:57 |  
    9 0

    Zajímavý rozhovor. Líbí se mi, že Slavia takto myslí na budoucnost a najímá do klubu další profesionály (ať už analitiky či kondiční kouče atd.), kteří pomůžou realizovat vytyčené cíle, jenž mají zajistit dlouhodobou stabilitu klubu. Pan Plíšek je určitě člověk na svém místě a je dobře, že pracuje pro nás.

    • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

      Cross     před 5 lety 05.01.2020 03:58 |  
      8 3

      Teď ještě tu Akademii postavit fyzicky. Naplánováno je více než deset hřišť, z toho dvě umělky, jedna v hale, ubytovna pro hráče atp. Už se mělo realizovat, jak ale přišel na Magistrát Pirát Hřib, tak se vše zastavilo. Ticho po pěšině.Nevíte někdo v jakém "úředním" stavu projekt je a kdy se tedy konečně začne realizovat?

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.01.2020 05:11 |  
        1 10

        Je někde na internetu k vidění ten projekt - nějáká situace a podobně ? Nebo je známa alespoň informace v jaké konkrétní lokalitě to má být ? Někdo mi zde psal, že prý v Kyjích ale kde přesně ?

        • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

          urs (přítel SN)     před 5 lety 05.01.2020 08:38 |  
          2 1

          Jojo, bude to na Praze 14..

          • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

            Dr. Fe1     před 5 lety 05.01.2020 23:02 |  
            1 7

            Díky. Prahu 14 jsem také slyšel, Kyje do toho zapadají - ty jsou součástí Prahy 14.

            Ale tuší někdo kde konkrétně ? Tedy přesné místo ?

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        Fačín     před 5 lety 05.01.2020 10:32 |  
        5 19

        Neházej neschopnost našeho vedení uzavřít projekt akademie na primátora Hřiba, ten s tím nemá nic společnýho, dokonce bych řekl, že ho to vůbec nezajímá a nijak to neřeší.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        Citrus (přítel SN)     před 5 lety 05.01.2020 10:32 |  
        5 0

        Ano, nějaké oficiální vyjádření ke stavbě tréninkového centra by mě také zajímalo. V dřívějších rozhovorech s Plíškem tato otázka zaznívala, teď už je podezřele dlouho ticho. Působí to na mě dojmem, že se celý projekt nechává vyšumět, což mě velmi mrzí. Klubu jako Slavia by takové centru slušelo a zasloužila by si ho.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        kedul     před 5 lety 06.01.2020 00:20 |  
        1 1

        Jo jo, pokud chce Slavia na poli výchovy mládeže pro profesionální fotbal (a nepřímo i ekonomickou stabilitou) dlouhodobě konkurovat třeba Spartě, bez perfektního a soustředěného zázemí akademie se neobejde. Ze strany vedení, hlavně ústy či v textech pana Tvrdíka jsme mohli slyšet respektive číst už několik slibných (naznačených) představ. Pozemky kdesi v Praze 14 podle těchto vyjádření byly předjednány v rozsahu (pokud mě paměť neklame) ponejprv patnáct, posléze dokonce devatenáct hektarů. V prvním případě to měl být Prahou 14 již odsouhlasený odprodej, který ale do voleb nestačilo odsouhlasit ještě předhozí zastupitelstvo HMP. No a po volbách to údajně padlo, ale podle vyjádření JT v rozhovoru pro TV Seznam (Luděk Mádl) byl v jednání Prahou 14 předběžně odsouhlasený dloudobý pronájem dokonce devatenácti hektarů, z toho by pak čtyři hektary (ve správě Slavie) měly být ve vymezeném čase otevřeny pro volné užívání široké veřejnosti. Ovšem opět tam bylo zmíněno to, "ale musí to schválit zastupitelstvo velké Prahy". Každopádně od té doby jakoby nastalo "ticho po pěšině". Nejdřív asi pro nějaké "obstrukce" za strany vedení města, ale teď se už obávám, že s veřejně propíranou změnou ekonomického fungování klubu byl tento investiční záměr "uložen k ledu".

        • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

          Cross     před 5 lety 06.01.2020 01:02 |  
          6 8

          Není známo žádné rozhodnutí orgánů Slavie, o tom, ze by se projekt, tak jak byl s Prahou 14 domluven, neměl realizovat. Zato je známo, ze od doby co na Velké Praze sedí Hřib, blokuje veškeré projekty, které nějak souvisí s Čînou. Pavilon v ZOO, slavistická akademie, spousta vědeckých a kulturních projektů, stavební projekty, napriklad oprava bývalé centrály Živnobanky Na Příkopě.

          Hřib je psychopat, magor, politický gauner a zemský škůdce.

          • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

            kedul     před 5 lety 06.01.2020 01:56 |  
            2 3

            Svým způsobem obdivuju lidi, kteří bez sebemenších pochybností (bez zdravě kritického pohledu do vlastních řad) mají hned (černobíle) ve všem jasno. Ale vážně, při veškerém respektu k názoru i bezmezné důvěře kohokoliv v někoho či v něco, kdo či co se mu momentálně zamlouvá, si nemyslím, že by pan Tvrdík (vědom si síly ten projekt realizovat) tak dlouho přecházel mlčením případný fakt, že mu v tom nějaký jemu oponentní politik brání. Na druhé straně mi připadne logické zbytečně (bez donucení) nevytahovat ven případnou skutečnost, že momentálně ne realizaci toho projektu při nejlepší vůli nemám sílu. Jinými slovy, (hypoteticky) pokud by pan Tvrdík dostal od akcionáře investiční stopku, možná by to prostě sdělil kolegům ve vedení, ale rozhodně by o tom Slavia nevydala žádnou oficiální zprávu. To se totiž (a ve Slavii tomu tak často bývá) vynáší na veřejnost anonymně, z čehož pak novináři vytvářejí divoké spekulace. Připadá mi, že momentálně má JT plnou hlavu jiných akutních starostí, než je výstavba areálu mládežnické akademie. Ale mohu se mýlit, samozřejmě.

          • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

            Fačín     před 5 lety 06.01.2020 09:07 |  
            3 8

            Nenávist vůči panu Hřibovi ti zatemnila mozek.

            • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

              Cross     před 5 lety 06.01.2020 19:55 |  
              2 3

              Dá se říci, že Hřiba nemám rád. A má to jasné a každému srozumitelné důvody.

  2. Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

    dauby     před 5 lety 05.01.2020 07:39 |  
    5 8

    Pro mě je nejdůležitějším výsledkem Akademie, kolik hráčů připraví pro A mužstvo. Takže zatím nevidím žádný výsledek. Pokud vím, tak poslední odchovanci, kteří se naplno prosadili v A mužstvu, byli Souček a Zmrhal. Je potřeba, aby se někdo z těch talentovaných mladých kluků do áčka dostal. Takže za prvé musí mít kvalitu a za druhé musí být prioritou klubu podporovat vlastní mladé odchovance (či kluky, kteří přestoupili do Slavie dejme tomu ve 14-16 letech a prošli akademií). Řekl bych, že minimum je jeden hráč ročně, ale lépe dva. Pokud budeme pouze nakupovat do A-týmu velké hvězdy a nikdo z mladých kluků se tam neposune, pak Akademie v takovém rozsahu postrádá smysl.

    • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

      Borgetti     před 5 lety 05.01.2020 08:29 |  
      6 0

      Obrovské plus je, že béčka můžou hrát s dospělýma. To kdyby furt byla juniorka, ale akademie suprová, tak stejně nic nenahradí zápasy proti A-týmum. Letos to nevyjde, ale snad příští rok postup do druhé ligy bude. Když pak někdo z našich mladých bude zářit ve druhé lize, tak pak ho můžou hned vzít do Áčka. Ve druhé skupině 3.ligy mě překvapuje Jablonec B, že to tam vede, tak škoda, že nejsme tam.

      PS: potřebuju vysvětlit. Ze druhé ligy dle livesportu sestupují 2 kluby a ze 3.ligy, jak skupina A a B mají pouze vítězové play-off, ze kterého vzejde jeden postupující. Je to chyba livesportu, že žádné play-off nebude, ale že hned mistr skupiny postupuje? Logicky přeci 2 sestup, 2 postup.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        Borgetti     před 5 lety 05.01.2020 08:53 |  
        4 0

        Dotaz beru zpět. Já zapomněl na MSFL.
        Tak logicky ok. 1 z Čech a 1 z Moravy

    • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

      Fačín     před 5 lety 05.01.2020 10:33 |  
      0 16

      Přesně, velkolepé plány akademie začnou zcela postrádat smysl, jestliže se mladým nebude dávat šance v áčku, budeme je dávat cizím na hostování apod.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        Rooney     před 5 lety 05.01.2020 12:43 |  
        14 0

        Mladí v áčku určitě šanci budou dostávat, ale jen tehdy, pokud na to budou mít výkonnost. Jinak to přeci v klubu, jako je Slavia, nejde. V základu tu hrál Král (byť je to trochu atypický příklad), šanci dostává Markovič, který nyní plní roli defacto brankářské dvojky, zkoušel se Vlček... Hrál tu Matoušek, teď bude v týmu Oskar, ikdyž ti přišli už jako posily. Naše mládež byla bohužel hodně zanedbaná a jak je psáno v rozhovoru, tak první mládežníci, kteří by za něco měli stát a jedou v "novém režimu", teprve nyní dospívají.

        Ohledně hostování. Vždyť to je přeci naprosto běžná praxe ve všech kvalitních klubech v Evropě. Ti nejlepší si nemůžou moc dovolit zapracovávat 19 leté kluky do áčka, protože tlak na výsledky je obrovský. To jde jen u opravdu velkého talentu, který vyčnívá nad vrstevníky a je připraven i mentálně na vrcholný fotbal.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        o5aradecek     před 5 lety 05.01.2020 14:41 |  
        8 0

        Půjčit nějakého hráče z akademie na hostování jinému klubu v lize, je taky dobrá cesta. Otrká se na nejvyšší úrovni a pak si ho můžeme stáhnout jako posilu, aniž by nás něco stál. Nemusí jít z naší akademie rovnou do áčka Slavie, i tohle dává smysl.

    • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

      sasky     před 5 lety 05.01.2020 13:06 |  
      18 0

      Ono za 4 roky, kdy Plíšek nastoupil moc výsledků vidět být ani nemůže. Tedy navenek. Když začínáš budovat mládež od píky, tak na první výstup musíš 10 let počkat. Jsou určité pohybové schopnosti, které, pokud byly zanedbány v jejich senzitivním období, se později velmi špatně dohánějí. Takže současná situace řekněme 19 letého hráče. V době nástupu Plíška mu bylo 15, takže už po období, kdy je nejlépe trénovat obratnostní a koordinační schopnosti. A to už prostě silou a vytrvalostí nelze kompenzovat.
      Kdysi jsme byli na semináři od Mariána Jelínka a ten tvrdí, že velkým úspěchem mládeže prakticky v jakémkoliv klubu je, když dokáže vychovat pro A-tým jednoho hráče ročně. Vychovat pro Slavii (ne pro ligu) pravidelně 2 hráče ročně je spíš z říše snů. A cpát do áčka kluky na sílu, jenom proto, že to jsou odchovanci? To půjde kvalita kádru zase hezky dolů.
      V tomto směru nám nezbývá nic jiného, než být trpěliví a věřit, že nové procesy v akademii jsou nastaveny správně a ta bude produkovat ty správné hráče pro áčko Slavie.

      • Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

        dauby     před 5 lety 05.01.2020 20:34 |  
        0 3

        Tak ten můj příspěvek nebyl míněn přímo jako kritika. Ale pořád slyším, jak Akademie jede skvěle. To zatím říct nelze, pokud nebude výsledek, o kterém mluvím. Jinak se s Tebou shoduju, že jeden hráč ročně by byl fajn. A ano, pokud ti mladí nemají výkonnostně na áčko, tak určitě bych je tam necpal za každou cenu.

  3. Re: Výchova hráčů pro dospělý fotbal je naší prioritou, říká Jiří Plíšek

    kostelnivlajka     před 5 lety 05.01.2020 08:06 |  
    4 9

    Nadpis hovoří jasně, nic jiného nemá smysl.

    Za tímto účelem jsou snad placeni, není to žádné dobrovolné sdružení pro pomoc mladým lidem v nouzi a vytváření volnočasových aktivit!