Aktuality z médií

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    Marcelo10     před 5 lety 02.01.2020 18:37 |  
    1 0

    Co myslite, ma Pokorny na to jeste nekdy zabojovat o misto ve Slavii, nebo ho rovnou prodat?

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      knl66 (přítel SN)     před 5 lety 02.01.2020 18:57 |  
      18 0

      Podle mého názoru byl Pokorný jeden z mála kroků vedle. Takže prodat. Nebo přenechat i zadarmo.

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        SKSVenca     před 5 lety 02.01.2020 19:03 |  
        9 0

        Já nechápu ten jeho obrovský výkonostní pokles, v Liberci i na začátku působení byl skvělý, ale u nás a v Bohemce to bylo špatné

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          guyincognito     před 5 lety 02.01.2020 20:19 |  
          6 0

          Mě přišlo že od časů v Liberci výrazně přibral...býval opravdu velmi hubený. Oproti tomu ted má víc svalové hmoty, ale hrozně se mu to podle mého odrazilo na obratnosti, výbušnosti a výskoku.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          fredydj (přítel SN)     před 5 lety 02.01.2020 20:22 |  
          3 3

          Upřímně, pro Liberec to byla "výhra", že ho za takový prachy francouzi koupili. Mně nikdy nezaujal. Snad se ještě někde chytí.

  2. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    JS (přítel SN)     před 5 lety 02.01.2020 19:02 |  
    10 18

    Nechat Musu v Liberci je špatné rozhodnutí, pokud nejsme rozhodnuti kupovat teď v zimě špičkového hroťáka.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      carevitchando     před 5 lety 02.01.2020 20:00 |  
      8 9

      Já myslím, že vedení uvažuje nějak takhle: jaro dojedeme se Škodou, Teclem a Júsufem, Burena pustíme na přestup. Škoda nastřílí, co potřebuje do KLK a v létě buď Amerika, nebo práce v klubu jako trenér řekněme mládeže. Musu necháváme v Liberci, aby na jaře potvrdil, že podzim nebyla náhoda a Matouška si necháme až od léta, protože si stáhneme z Jablek Sýkoru a to už by Rada nerozdýchal. A pořád je tady ten Felipe.

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 02.01.2020 20:20 |  
        10 1

        Já jen pořád přemýšlím tak, že když teď máme poměrně solidní náskok, mohli bychom jaro trochu využít k tomu, abychom zapracovali nějaké mladé hráče, na kterých bychom poté mohli stavět v budoucnu, případně je výhodně prodat, což se nám asi ve vší úctě k Milanovi s ním už asi ani jedno nepovede.. Třeba by ten klub kanonýrů zvládl i z pozice střídajícího hráče?

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          carevitchando     před 5 lety 02.01.2020 20:30 |  
          7 8

          Kdyby bylo po mém, tak bych se zbavil Júsufa, protože mu prostě nevěřím, že se zlepší. Těch pár minut slávy si užil a stačilo. A Buren, ačkoli ho mám rád, ten než se zase trefí do brány, tak to já dřív trefím na návštěvu ke tchýni, takže taky pryč. A pak by tu byl prostor pro ty mladé...

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Martin 58     před 5 lety 03.01.2020 11:23 |  
          3 0

          Za mě takhle rozhodně ne. Na jaře budeme mít mimořádně malou zátěž a nemůžeme si dovolit hráče, kteří budou hrát nejdůležitější zápas roku, kvalifikaci o Ligu mistrů (jak předpokládám), nechat sedět na lavičce odpočívat a zcela je vysadit z už tak zpomaleného zápasového rytmu. Dokonce jsem v tomto případě rád za Euro, které udrží naše kluky na vysokém herním levelu, který se nám bude hodit. A nějakou obavu, že by byli unavení, rozhodně nemám.
          Loňského jara, pokud jsem to dobře spočítal, jsme bez reprezápasů odehrály 25 střetnutí, z toho takové fyzické trillery jako byly dvojzápasy s Genkem, Sevillou a Chelsea. Letos to bude pouhopouhých patnáct, pravděpodobně bez jakékoliv psychické zátěže!!!
          Je absolutně nutné držet základní šestnáct- až osmnáctku v plném provozu a pokusit se vytvořit ligové rekordy v počtu neobdržených branek a rozdílu ve skóre a získaných bodů, předvádět fyzicky stejně náročný fotbal, jaký jsme hráli doteď. To zároveň znamená, nechat hráče na hostování, s vyjímkou Oscara, který asi bude aspirovat na pozici Součka, u něhož se, jak se domnívám, zapéká na velký přestup.
          Viděl jsem teď dvakrát znovunalezený Arsenal pod Artetou, doma proti Chelsea a Manchesteru United. První poločasy hrál fantasticky, ve druhých jim vždy docházel dech. Přestože člocvěk měl pocit, že běhají jako blázni, tak podle nasnímaných čísel naběhali celkem 115 km oproti tradičním 105 z předcházejícíh zápasů. To jsou pro Slávisty skoro srandovní čísla.
          Suk by tam krásně zapadnul, defenzivní záložník Torerira je velmi dobrý, ale maličký, a zdaleka nemá Sukův akční rádius. Jinými slovy, jestli bych teď Sukovi něco přál, tak právě anglickou ligu a Arsenal.

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 11:48 |  
            4 1

            To je sice hrozně hezké, že nás čeká relativně lehké jaro, ale směrem ke kvalifikaci LM je pro nás EURO smrtící...

            Loni jsme všechno podřídili jedinému dvojzápasu kvalifikace LM, takže jsme začali s přípravou v půlce června, reprezentanti se připojili po kondičním soustředění, pak začala liga a my jsme ještě během prvních pěti zápasů měli jakože přípravu .... naši hráči tahali nohy, vyhrávali 1:0, nebo nebyli schopni porazit "o život" bojující Karvinou, leckterý fanoušek tady nad našimi hráči lámal hůl, ale všechno se vrátilo v tom, že na Kluž jsme byli nachystáni....

            teď to bude ještě větší průser - reprezentanti nebudou mít dovolenou skoro žádnou... a fakt, že je na jaře nečekají žádné thrillery (tedy doufejme...) na to nebude mít vliv.... tam si prostě neodpočinou - pojedou skoro pořád v kuse...

            Po fyzické stránce mám z příští sezóny pořádné obavy... pokud to tedy naši trenérští stratégové nezvládnou tak, že příprava bude na dvě části - první ligová kola odehrajeme bez reprezentantů, kteří ještě budou mít hrubou přípravu a tak podobně....

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              Martin 58     před 5 lety 03.01.2020 12:51 |  
              0 1

              Já to moc nechápu. Čísla srovnání obou jar jsou průhledná, intenzita zápasů vzhledem k absenci loňských pohárových záběrů, nesrovnatelně menší. Nehrajeme ani MOLcup. Fakt jenom 15 zápasů v lize + Euro. To prostě v tomhle intenzivním fotbalovém světě, je strašně málo.
              Vynikne to ve srovnání s letošním podzimem: 20 ligových, 2 MOLcupová a 8 mimořádně intenzivních zápasů Ligy mistrů, celkem 30 zápasů, a to jsem nezapočítal reprezentaci.

              • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

                kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 13:04 |  
                3 0

                Jenomže pořád je to sezóna.... třeba ne tak náročná, ale ten hráč nemůže "vypnout"... takže třeba v květnu nebude tak vyšťavený jako loni, ale pořád bude v tréninku, pořád se bude týden co týden připravovat na zápas... holt tam nebudou ty středeční zápasy, ale nebude mít oddech, nesebere rodinu a nepomaže s ní k moři, kde by si hodil "kopyta nahoru"..... reprezentant potom absolvuje přípravu na Euro, pojede na samotný šampionát a když se postoupí do osmifinále a nedejbože dál, tak mu skončí sezóna 4.7. ... a nová začíná 18.7.

                Hráč by měl absolvovat minimálně 14 dní volna, kdy s rodinou úplně vypne, potom tak dva týdny fyzické přípravy a dva týdny herní.... to znamená, že reprezentanti budou ready s bídou v půlce srpna, spíše později....

                To vůbec nemá co dělat s počtem zápasů....

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        pinochet     před 5 lety 02.01.2020 20:33 |  
        13 3

        Jestli takhle uvažuje vedení, tak to nebude dobré. Dle mého již teď v zimě musí přijít perspektivní hroťák pro LM 2020/2021 a sehrávat se s týmem.

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        deny91     před 5 lety 02.01.2020 22:52 |  
        7 1

        Já doufám, že vedení takhle neuvažuje, protože by to bylo naprosto krátkozraké a nekoncepční rozhodnutí. Buď koupit pořádného hroťáka za víc peněz, aby byl připravený a sehraný s týmem na předkolo LM, nebo stáhnout Musu a pracovat s ním. Není to hotový útočník, ale potenciál má velký, parametry skvělé a střílet góly umí. A hlavně to na něm může klidně příští sezonu na hrotu stát. Snad mi nikdo nechce tvrdit, že se Škodou počítáme jako s 1 na hrot pro LM. Prostě uvažovat dál. Ale věřím, že vedení takhle přemýšlí, nejsou to žádní amatéři :)

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Dr. Fe1     před 5 lety 02.01.2020 20:52 |  
      1 8

      A on se tak někdo už rozhodl ?

  3. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    Planda     před 5 lety 02.01.2020 20:58 |  
    5 3

    Dva dny do odjezdu na soustředění a nikdo neví kdo tam jede?

  4. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    pcitron     před 5 lety 02.01.2020 21:11 |  
    7 0

    Baluta sezonu dokončí v Liberci, myslím, že v sešívaném dresu se již nikdy neobjeví. Ale rád bych se mýlil.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Dr. Fe1     před 5 lety 02.01.2020 23:15 |  
      6 12

      O tom už je rozhodnuto, že dokončí sezonu v Liberci ?

      Mimochodem, Balutu, tedy jeho nákup do Slávie jsem u našich jinak velice úspěšných JiT + JN nejvíc nepochopil. Tedy já bych ho ve Slávii rád viděl, ale je zjevné že do systému kterým chce hrát Trpišovský nikdy pasovat nebude, protože je prostě jinak naučený. Tak proč ho ale kupovali ?
      Koupí hráče , kterému je 25 let, tedy žádný tvárný mladík co se dá přeškolit na jiný způsob hry. Podle svých slov ho před nákupem pečlivě sledovali - takže museli vidět, že není zvyklý bránit, tak jak chtějí. že nebrání defacto skoro vůbec. A přesto ho koupí za 2,65 mio euro .....

      To si mysleli, že 25 let starého hráče předělají na zcela odlišný způsob hry ?

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        Boo_SKS     před 5 lety 03.01.2020 00:50 |  
        13 2

        Bohuzel mam uplne stejny nazor. Myslim, ze ho videli v akci, jak si tam coby volny a taktikou nespoutany hrac vodi celou ligu a rekli si neco jako "tyjo, to je fotbalista, jakej tady nebeha, kdyby k tomu jeste neunavne presoval, poctive se vracel a naucil se branit, tak by to bylo terno".

        Mam za to ze slo o podobny pripad jako pozdeji u Stancia, kde ho pry dlouhodobe sledovali jak hraje podhrota AM), ale mysleli si, ze by z nej mohlo byt skvely stredak (CM), a tak ho uz pulrok predelavaji a nuti ho hrat neco, na co nebyl vubec zvykly.

        A u Baluty se asi dost podcenilo to, do jake miry je mozne naucit "stareho" psa novym zvykum a de facto fotbalove predelat uz hotoveho hrace. U Nica asi meli vic informaci o jeho charakteru, protoze zde pusobil a kvuli jeho jazykove vybavenosti s nim o svych planech mluvili, ale u Alexe se to proste nejak neseslo. My ho nikdy nenechali hrat to, na co byl zvykly a nutili jsme ho do neceho, co mu je uplne cizi a mozna na to ani nema vlohy. Ne kazdy se dokaze tak zabejcit, zmenit styl hry a upozadit sve vlastni ego ve prospech tymu jako Stanciu.

        A mimochodem, dodnes me hrozne mrzi, ze Baluta nedostal vice sanci jako falesna devitka na hrotu. Par zapasu tam odehral a nikdy nezklamal. V nadstavbovem derby dokonce zazaril a ukazal, ze by na tom postu mohl byt platny.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Virgil1956     před 5 lety 03.01.2020 09:43 |  
          16 0

          Co se týká Stancia, ano, JiT změnil jeho způsob hry, naučil ho víc běhat a napadat, ale přesto se z jeho umu nic neztratilo. Stanciu má za podzim druhý největší počet přihrávek do gólových šancí v lize, kdyby to spoluhráči proměnili, dneska má čísla jako hrom a už by nikdo nemohl zpochybňovat jeho produktivitu. Že mu tam nepadaly střely z dálky, to se stane, a stalo se to třeba v prvním půlroce u nás i Stochovi.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 10:01 |  
          9 1

          O Balutovi Trpiš několikrát řekl, že má v sobě něco, co v naší lize nikdo.... něco, co se nedá natrénovat... To v něm viděli a věřili tomu, že taktiku a běhavost do něj už dostanou... Zdá se, že se to nepovedlo...

          Je třeba mu nechat, že na balónu je Balu velice silný... a když se dostane do šance, tak jí promění - v podstatě si od něj nepamatuji zahozenou tutovku (snad jednu krátce po tom gólu, co dal rudochům v nadstavbě)... Po téhle stránce v něm opravdu je něco zajímavého....

          Zase na druhou stranu na tu "devítku" je bohužel strašně malý, takže víceméně bez šance na nějaké centry do vápna.... a to nemluvím o tom, že my chceme i po útočníkovi celozápasovou aktivitu.... Milan se tomu snaží přizpůsobit a poslední zápasy mu docela vyšly...
          Já byl bych opatrný s tím Balutovým "zazářením" na postu útočníka... Na devítce hrál v Ostravě, kde jsme i proti deseti prohráli 1:2 - sice přihrál na gól paradoxně hlavou, ale jinak se do hry vlastně nedostal.... a i ten nadstavbový duel se Spartou byl v jeho případě o jednom okamžiku - dobrém náběhu a jistém zakončení z první... Jinak si nevybavuji, že by tam obranu rudochů nějak výrazněji motal... tam jsme hráli dobře a uvolněně všichni a pouze díky poněkud nešikovně vyrobené penaltě nevyhráli výrazněji...

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Dr. Fe1     před 5 lety 03.01.2020 15:34 |  
          3 5

          Ano, souhlasím s Vámi - tak něják to asi bude. Doufali, že předělají starého psa ono to ale v některých případech prostě nejde. Baluta zjevně bránit neumí, nikdy to nedělal a tak se to v 25 letech vlastně poprvé učí .... no a podle toho to vypadá. Z něj nikdy nebude velká opora defenzivy. Často jsou jeho obranné zákroky hodně naivní. Má prostě jiné přednosti, bránění to nebude, v tom má limity dost nízko.
          Taky mě překvapilo, že Baluta po té Spartě už nedostal šanci - tedy kromě jednoho zápasu cca v 7. kole a navíc na jiné pozici.

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            Rooney     před 5 lety 03.01.2020 16:15 |  
            4 1

            Ono to jde, ale musí být snaha i na straně hráče... Ostatně jasné příklady jsou třeba Stanciu, Hušbauer, Stoch...

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              Papol     před 5 lety 03.01.2020 16:29 |  
              6 1

              Přesně tak, hráč sám musí chtít, viz. nyní Škoda a je mu daleko více než Balutovi. Přizpůsobil se, maká, paráda.

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              Dr. Fe1     před 5 lety 03.01.2020 19:21 |  
              0 5

              Máte pravdu. Na druhou stranu některý hráč se to v pokročilém věku nenaučí ani když má snahu - je to dost individuální. Ve 25 letech se začít učit to co za celý svůj fotbalový život nedělal, to je opravdu těžký. Třeba u Stanciua není ta změna tak obrovská, ten přeci jenom nebyl tak jednostranný typ. U Baluty který opravdu nikdy nebránil, je to změna zásadní. A i když se snaží, tak je to jeho bránění jalové - prostě to neumí. Jeden příklad za všechny - podívejte se jak vybíhá v závěru akce proti centrujícímu hráči - to je katastrofa:

              https://tv.isport.blesk.cz/video/5885307/slavia-bohemians-bartek-z-uhlu-vyzkousel-markovice.html

              To není že by se nesnažil, on to prostě neumí.

              • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

                Rooney     před 5 lety 03.01.2020 19:52 |  
                4 0

                Nechci hodnotit, jakou výchozí pozici měl Baluta či Stanciu, jelikož jsem je nikdy v jejich předchozích angažmá nesledoval (nějaké sestřihy nepočítám, z toho se nedá vycházet). Zase bych ale z Baluty nedělal nějaký atyp, kterého nikdy nikdo v životě neučil, jak dostupovat hráče, jak presovat a přepnout do defenzivy, či jak se v základních herních situacích zachovat. To jsou přeci naprosto základní věci, které se učí od žáků, s větším důrazem v dorostu. A nechce se mi věřit, že už v tomto věku byl Baluta za boha, který si může na hřišti dělat, co chce.

                Stanciu je pro mě naopak ideální příklad, že to jde. Sice možná není tak jednostranně založen, ale jinak je ten příběh velmi podobný. Drahý hráč, který přichází jako hvězda na pozici 10. Trenér po něm potřebuje něco jiného, než na co je zvyklý a co by chtěl hrát. Stanciu to přijme a snaží se odzačátku hrát dle trenéra, druhý na to "kašle" a hraje si pořád to svoje (trochu makat začal Baluta výrazně později). A to si troufnu tvrdit, že Stanciu je jiný level hráče, než Baluta a má tak větší nárok na to, hrát si na hvězdu vč. nějakých těch úlev.

                A pokud tedy není Stanciu dobrý příklad, tak je tu ještě Hušbauer, který ve Spartě zásadně nebránil a staral se jen o góly či asistence, vidět ho běžet byl svátek a skluz byl pro něj sprosté slovo. A dnes? To asi vidíš sám. A pak ještě ten Stoch (hrál sice falešné křídlo, ale to Baluta u nás taky), který taky nikdy moc nebránil a jak se to u nás po příchodu JiT rychle naučil. Samozřejmě v rámci jeho možností, nikdo nečekal, že bude bránit jako Zmrhal.

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        Markus     před 5 lety 03.01.2020 07:40 |  
        10 2

        "Ten, kdo nedělá žádné chyby, nedělá ani žádné pokroky. / The only man who never makes a mistake is the man who never does anything" ... citát starý 120 let stále prokazuje svou platnost. Chci tím řící, když na to máme prostředky, tak musíme i trošku více riskovat, někdy to vyjde, někdy ne, ale čas neúprosně plyne a nám by se snadno mohlo stát, že najednou budeme mít tým výborných leč fotbalistů za zenitem.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Dr. Fe1     před 5 lety 03.01.2020 15:21 |  
          2 11

          Důležité je se z těch chyb poučit. Což vzhledem k tomu jak Stanciua taky "lámeme přes koleno" a nutíme ho hrát něco jiného než byl zvyklý, nejsem úplně jistý. Trochu jako koupit si sportovní Ferrari a chtít s ním zároveň tahat dříví z lesa. Někdy to prostě nejde dohromady.

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            Rooney     před 5 lety 03.01.2020 16:20 |  
            2 2

            Stanciua nikdo přes koleno neláme, prostě ho jen učíme hrát jinak, aby měl pro naši hru větší přínos. Velmi podobné to bylo u Hušbauera a nemám pocit, žebysme si z Ferrari udělali traktor... Stanciu sice nemá taková čísla, ale už teď je pro nás velmi důležitým hráčem a na jaře bude ještě lepší.

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        ColinSKS     před 5 lety 03.01.2020 08:18 |  
        8 7

        baluta je podceněný hráč a já osobně si myslím, že to byl dobrej nákup. že si nesedli s JiT, je věc druhá.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Sherudan     před 5 lety 03.01.2020 08:15 |  
      0 6

      Já naopak doufám, že se nemýlíš.

  5. hostovačky z mého pohledu laika

    ColinSKS     před 5 lety 03.01.2020 07:31 |  
    5 5

    Musa - zůstat v liberci do konce sezony a pak do přípravy
    Jugas - na přestup
    Baluta - zůstat v Liberci a pak do přípravy
    Matoušek - domů v zimě
    Sýkora - nevim
    Oscar - vyřešeno
    Kuchta - přestup
    Pokorný - přestup
    mláděžníky neřeším, je jich hodně

    • Re: hostovačky z mého pohledu laika

      apple_pie     před 5 lety 03.01.2020 15:54 |  
      2 0

      Vicemene souhlas, jenom Sykyho a Matouska bych prohodil, respektive Sykyho ted v zime stahnout a Matouska nechat do konce sezony v Jablonci.

      • Re: hostovačky z mého pohledu laika

        iwanowicz     před 5 lety 03.01.2020 16:42 |  
        2 2

        My ale "vyzkousenyho" zaloznika na zbytek sezony (15 zapasu) nepotrebujeme. Spis ozivit ten utok. ja bych klidne pustil Burena, nebo poslal na hostovani Tecla a zkusil Matouska.

  6. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    Fačín     před 5 lety 03.01.2020 11:39 |  
    6 10

    Pořád si myslím, že Musa, Baluta, Matoušek a Sýkora jsou natolik nadstandartní hráči, že bysme pro ně měli být schopní najít odpovídající využití. Pokud to realizační tým nedokáže (z jakéhokoliv důvodu), tak je to zbytečný lapsus. Všechny ty hráče jsme koupili za poměrně velký peníze a nedává smysl, aby hráli v jiných barvách.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Rooney     před 5 lety 03.01.2020 12:09 |  
      12 0

      Musa a Matoušek jsou pořád relativně mladí hráči, u kterých to hostování smysl určitě má. Pokud nemají zatím na to, aby hráli pravidelně u nás, tak je pro ně (ale i Slavii) lepší, když budou hrát jinde.

      Sýkora i Baluta odcházeli v době, kdy tady moc nehráli. V té době byla možnost je buď poslat na hostování, nebo prodat pod cenou. Nyní (popř. v létě), díky vcelku vydařeným hostovačkám je možnost si je buď rozehrané stáhnout zpět a pokusit se je začlenit do týmu, nebo je za nějakou rozumnou cenu prodat. Tak jako tak to hostování smysl mělo.

      A pokud bysme jim podle tebe měli být schopni najít odpovídající využití u nás, tak by to znamenalo odchod minimálně 4 ofenzivních hráčů ze současného kádru. U jednoho, možná dvou si to asi dokážu představit, ale u všech určitě ne...

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        Fačín     před 5 lety 03.01.2020 13:01 |  
        4 8

        Tak myslím, že po Teclovi a Van Burenovi by se nám moc nestýskalo - místo nich by mohli být Musa a Matoušek. V případě prodeje Olayinky by se otevřelo místo Sýkorovi. No a Baluta by holt nadále alternoval tam, kde by bylo potřeba.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 13:30 |  
          8 1

          Tecl odehrál v lize 500 minut, van Buren 600 ... na podzim, který měl 20 zápasů ligových, osm v LM a dva v MOL cupu.... To je dohromady třicet zápasů... a tihle dva jich odehráli na minuty necelých šest a sedm

          Kolik by toho asi na jaře odehráli Matoušek a Musa, když nás čeká polovina zápasů?

          Pokud vedení neusoudí, že už teď mají na to, aby byli útočníky č. 1 a 2, tak nemá smysl, aby tu seděli na lavičce, jenom ať makají za Liberec a Jablonec a v létě se mohou hlásit jako plnohodnotní hráči do nabitého podzimu - zvláště na začátku podzimu bude každý hráč, který nebude mít v nohách EURO, potřebný...

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Rooney     před 5 lety 03.01.2020 13:46 |  
          11 0

          Návrat Sýkory je ten případ, který si při prodeji Olayinky dokážu představit. Je to kus za kus a mělo by to smysl, nicméně Olayinky se ještě neprodal a nikdo neví, zdá k tomu dojde.

          Stáhnout na jaro Musu i Matouška současně nemá smysl, ikdyby odešel Tecl s Burenem. Bude tu Škoda, který určitě bude dostávat šancí ať už v základu, nebo jako střídající hráč a Jusuf, kterého sice dost lidí už odsoudilo, ale já věřím a doufám, že po zimní přípravě nám konečně ukáže, proč přišel. A přivádět k této dvojici další dva mladé hráče, kteří potřebují hrát, mi i s ohledem na počet zápasů, který nás čeká, nedává smysl. Asi bych pochopil, kdyby přišel jeden z nich s tím, že ho zkusíme zapracovat jako útočníka č. 1 pro příští sezonu, ale jestli je to reálné si netroufnu posoudit.

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            Boo_SKS     před 5 lety 03.01.2020 15:42 |  
            4 3

            Já si myslím, že Yusuf už dávno ukázal, proč přišel. A to nemyslím nijak špatně. Z mého pohledu jeho příchod už splnil účel nehledě na to, jak bude jeho angažmá pokračovat.

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              Rooney     před 5 lety 03.01.2020 17:10 |  
              3 0

              Asi narážíš na nového sponzora, či dokonce potenciálního majitele. Něco na tom asi i bude, jen by mě zajímalo, zda byl nejdřív Jusuf a z toho se vyvinul kontakt, nebo to bylo obráceně. Ale nehledě na to já v něm opravdu vidím výborného hroťáka pro náš systém, zejména v lize. Pokud tedy zvládne zamakat na fyzičce, taktice a celkově se přizpůsobí fotbalu na "top" úrovni. A pořád doufám, že to z něj náš realizák dokáže vyždímat, protože už několikrát ukázali, že dokáží skoro zázraky.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 12:10 |  
      8 2

      Zvláště Musa, do něj jsme vrazili takové prachy.....

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        Fačín     před 5 lety 03.01.2020 13:03 |  
        3 4

        To je teda lacinej argument, vybereš zrovna toho nejlevnějšího z těch 4. Baluta stál 2 míče v ojrech, Matoušek 40 mega Kč a Sýkora něco kolem 30 - to je dost peněz. A prostě mi přijde jako hloupost, aby s našima "aktivama" operoval někdo jinej.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 13:24 |  
          14 1

          Protože Musa ještě není žádný "nadstandardní hráč"... je to hráč, který má status odchovance a je naprosto normální, že takový hráč půjde na hostování, kde se vyhraje.... mají to tak všechny velké kluby, že ty mladé hráče posílají sbírat zkušenosti a obehrát se do menších klubů.... to samé je i případ Matouška - i když stál 40 mega, je to mladý hráč, který ještě na Slavii nemá - tedy v létě neměl, minimálně mentálně...

          Sýkora přišel ještě za minulého vedení a prachy do něj vražené se dávno vrátili v podobě titulu 2017 a následné účasti v pohárech 2017/18 (připomínám, že za poslední předkolo se vyplácí 5 mega v éčkách - za to se v pohodě zaplatily všechny posily, které přišly za Šilhavého)

          Takže jediné o čem se můžeme bavit je Baluta... ano, od něj se čekalo více, ale když už nebyl ochoten zabrat tak, aby se v hierarchii hráčů posunul výše, tak i pro něj je daleko lepší hrát ještě jaro v Liberci a nabírat herní praxi v naší "soubojové" lize, než tady sedět na lavičce a alternovat "někoho"....

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 03.01.2020 14:21 |  
            4 2

            Musu rozhodně nemůžeme považovat za odchovance, ano přišel v mladém věku, ale to je tak všechno.
            Za odchovance můžeme považovat Markoviče, ne Musu či Matouška.

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 14:27 |  
              3 1

              Tak není to hráč, který přišel za velké peníze jako posila áčka - je to hráč, který přišel za pár korun a hned běhal po hostováních.... v lize hraje první sezónu a dal své první vůbec dospělé góly - mimo hostování v české lize má odehraných asi šest zápasů coby osmnáctiletý v NK Záhřeb....

              prostě je to rozdíl oproti Balutovi, Olayinkovi, Stanciuovi a další zahraničním hráčům v SKS

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            Slavistat     před 5 lety 03.01.2020 15:22 |  
            5 10

            Ale pane Janďourku, teď jste ve dvou příspěvcích udělal na pana Fačína dva podlé fauly za sebou, téměř na žluté karty :o). Napřed vytáhnete nejlevnějšího Musu a tím argumentujete, že jako že se zas tolik neutratilo (utratilo, ti 3 stáli hodně peněz a jen Matoušek je z těch 3 hráč do blízké budoucnosti, ostatní dva jsou hotoví hráči). To se nedělá. A k tomu, že Sýkora se zaplatil v podobě titulu a následné neúspěšné kvalifikace LM, to je kruté překroucení a zamotání veškerých logických procesů financování klubu, protože takto zjednodušeně to nelze podat, ostatně Sýkora sám nic neuhrál... Hraje celý tým a v tom je plno hráčů, kteří brali různé podpisové bonusy (staří matadoři), navyšovaly se smlouvy atd. Nebudu se zbytečně rozepisovat, ale Šilhavého posily se tím nezaplatily a stačí jediný argument - účetnictví bylo roky záporné, černá čísla jsou prvně za 2018/2019. Vy nemáte pana Fačína rád, že mu takhle jdete po kotnících?

            • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

              kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 16:01 |  
              5 5

              Já jenom nemám rád, když někdo demagogicky shazuje dobrou práci našeho sportovního vedení.... I kdyby on sám měl s JT špatné zkušenosti...

              1. Musa přišel v létě 2017 jako bezejmenný hráč - byl na hostování ve Viktorce Žižkov, kde se nějak prosazoval - ale pět, či šest gólů za rok pro útočníka, zvláště ve druhé lize není žádný nadstandard, teď je na hostování v Liberci a má za sebou první nějak úspěšný půlrok... Tvrzení že je to nadstandardní hráč považuji po jednom povedeném půlroku za přehnané (nebo řekněme předčasné)... a tvrzení, že by náš trenérský štáb měl umět Musu zapracovat do sestavy je z mého pohledu faul na naše vedení...

              2. Sýkora přišel za Jardy Šilhavého - takže vinit současný trenérský štáb za jeho cenu je faul na druhou... Fakt, že výraznou měrou přispěl k titulu, což nám nakonec vyneslo start ve třetím předkole LM a tím pádem i bonus pět euro je pouze podpůrný argument, ukazující, že všechny posily z té doby se víceméně zaplatily - nepleťte si to s červenými čísly - to je o naplnění rozpočtu a to s tím nemá co do činění....

              • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

                Slavistat     před 5 lety 03.01.2020 22:23 |  
                3 7

                Ale Vy jste takový diskutér o:). K prvnímu bodu - Musa je nadějný hráč, tuším je mu 21, začíná se prosazovat v lize, šanci by měl dostat (osobně si myslím, jaro nechat na hostování a v létě zkusit zařadit do kádru). Nepřišlo mi, že by v té myšlence pana Fačína šlo zejména o Musu (jmenoval 4 hráče a ty další 3 by měli být časem nějak vhodně využiti (možná to vyřeší prodeje některých hráčů). Význam toho Musy z celku prostě zveličujete a točíte se na něm a shazujete myšlenku diskutéra. A ještě mu vsunujete dehonestaci vedení (slovo lapsus neznamená dehonestaci, ale pouhý jednorázový nepodarek o:).
                K druhému bodu Pan Fačín nikde neviní současné vedení za cenu Sýkory, to vsunujete, on pouze poukázal, že ti hráči stáli poměrně dost peněz a je škoda, že jsou momentálně nevyužiti a že by bylo správné nalézt vhodné využití ( a předpokládám, že ve výhledu tohoto kalendářního roku, i když u Baluty nevím, jestli se podaří zapracovat do kádru, bude záležet na odchodech, ale stejně...) Takže žádný faul na druhou, spíše od Vás diskutérské eskamoterství. K dalšímu - již jsem psal, Sýkora nehrál sám, byl součástí týmu a zase absolutně rozhodující pozici neměl. A věta "nepleťte si to s červenými čísly - to je o naplnění rozpočtu a to s tím nemá co do činění" je úplná blbost, protože výsledek hospodaření je dán realizovanými výnosy a náklady a rozpočet je jiná kategorie, o které jsem se vůbec nezmiňoval a nemá s tím co jsem psal nic společného. Prostě je-li hospodaření v záporu, tak v těch několika obdobích byly výnosy nižší než náklady (samozřejmě, v účetnictví mohou být některé položky časově rozlišovány do dalších období, ale asi nemá cenu v tuto chvíli komplikovat fakt, že předchozích několik sezón (mimo poslední) bylo ztrátových) a Sýkora tedy svými výkony všechny ty Šilhavého přestupy nezaplatil, jak jste argumentačně fauloval přes kotníky pana Fačína :o)).

      • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

        MVCVNYX     před 5 lety 03.01.2020 13:24 |  
        1 0

        Když vezmu starší rozhovor s panem Plíškem, tak tam naznačoval, že doplnění béčka (a mladších týmů) zahraničními hráči bylo spíš z nouze, protože jsme v mládeži neměli dostatečnou kvalitu. A že jsme se přesvědčili, že tudy cesta nevede. Přitom je tu právě Petar, který by už v létě mohl být zajímavý pro áčko. Rondic (jednou nohou v LBC) a Nabiyev také nemají špatná čísla. Nevíte prosím někdo náhodou, zda a jak moc je pan Plíšek aktivní ve směru vyhledávání (klidně i low cost) talentů na východě (pokud je této cestě klub vůbec otevřený) a řízení mládeže..nebo se už soustředí jen na chystaný projekt akademie?
        Plus asi předbíhám, protože k nominaci teprve dojde, ale je šance, že do přípravy s áčkem nastoupí někdo z mladíků? Červ, Toula, Kosek, Felipe, vracející se Vantruba? (Markovič je jasný, řekl bych). Díky.

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          kjandourek (admin)     před 5 lety 03.01.2020 14:30 |  
          1 1

          Já určitě ne - nemám úplně zdroj v klubu, kromě toho, že si občas zakopu s někým z mládežnických trenérů ... takže se dozvím jenom to, co pustí JT na Twitteru, případně si jdu sednout na tiskovou konferenci, na níž ovšem sedí i zástupci ostatních médií a informace zpracovávají stejně rychle jako já :-)

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            MVCVNYX     před 5 lety 04.01.2020 16:52 |  
            1 0

            Aha, i tak díky za odpověď. Navíc koukám, že se na oficiálním webu objevil rozhovor s panem Plíškem - pro mě de facto jako na zavolanou. :)

        • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

          Tochal (přítel SN)     před 5 lety 03.01.2020 18:04 |  
          3 0

          Ad mladíci: Na tiskovce po Budějovicích Trpišovský řekl, že by chtěl do přípravy vzít 2–3 hráče z béčka.

          • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

            MVCVNYX     před 5 lety 04.01.2020 16:54 |  
            0 0

            Paráda, díky za info. :)

  7. Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

    japhy     před 5 lety 03.01.2020 14:39 |  
    10 0

    Docela bych rád, aby se začal rozehrávat Holeš. Kvalitu má, Coufal ne, že by byl pořád jednou nohou na odchodu, ale asi ho to ven táhne, na jaře snad budeme mít klid, tak proč ne. Ať se klidně točí i s Bořilem, ale hl. aby byl připravenej, kdyby Cuf prchnul.
    Zelenýho začínám tak trochu odepisovat, je to atyp mezi našimi beky a hlavu si už taky asi nepřenastaví. Snad do zálohy, ale tam nedostatkem netrpíme.
    Z hostováních by se mi líbili Matoušek ve formě a rozhodně Sýkora. Ale kam s nimi? Ani u jednoho nemá smysl, aby někomu kryli záda, byť každej z jiného důvodu. Sýkora snad, kdyby odešel Olayinka a Matoušek jedině, kdybychom pustili tak 2 ze 3 útočníků. Pod Radou evidentně přičichl i k bránění (otázka nakolik by to stačilo u nás), mohl by alternovat Masopusta, jinak asi jen útok.
    Jsem hodně zvědavej, jestli bude Ševčík pokračovat v pomalém vytlačování Pepy z pozice "nepostradatelného" i v lize anebo to jeho větší vytížení můžeme připsat spíše LM, kdy Pepa hrál míň. Každopádně Ševa tu šanci chytil pořádně za koule a od Vyšehradu chyběl v základu jen 4x.

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Boo_SKS     před 5 lety 03.01.2020 15:38 |  
      3 0

      S Holešem naprosto souhlasím, osobně bych ho pustil na hostování, ať se do letní přípravy vrátí rozehraný a připravený, kdyby Coufal naskočil později kvůli EURU nebo odešel.

      U Matouška je problém v tom, že on v Jablonci nehraje na hrotu, ale buď jako podhrot anebo coby druhý útočník, což mu pro uplatnění v našem systému moc nepomůže. Jasně, plukovník ho driluje a třeba ho naučí více makat dozadu, ale to, co mu chybělo vloni na podzim, když u nás dostával šanci v útoku (krytí míče, hra zády k bráně, sebíhání do středu hřiště a výpomoc při zakládání útoků a možné narážečce) se tam nenaučí, protože tohle tam dělá Doležal. A nároky na podhrot v našem systému z hlediska kreativity a techniky nesplňuje...

    • Re: Hráči na hostování: Shrnutí podzimu

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 04.01.2020 23:48 |  
      2 0

      Ono se sice furt mluví o vytlačování Hušbauera že základu i v lize, ale realita je taková, že s výjimkou zápasu s Budějovicemi byl Pepa v základu v každém ligovém zápase, kde neměl stopku.

  8. Matoušek

    Cross     před 5 lety 04.01.2020 15:10 |  
    4 1

    Podle mého je Matoušek typologicky hodně podobný Vardymu. Tah na bránu a velký hlad jít za gólem. Navíc má dokonce větší přehled ve hře a umí i nahrávat, pokud je někdo v lepší pozici.

    Vrba o něm uz pred rokem, kdyz byl Matoušek ještě v Příbrami, po zàpase ŕekl, ze je to hotový hráč, že je to sice naše věc, ale ze patří jasně do Slávie. Podle mě to samé řekl nedávno ve svém výbornèm rozhovoru i Nezmar, kdyz připustil, ze jeden útočník by se až tak drasticky nemusel vracet. Je jasné, ze tím myslel tahovèho hráče, tedy Matouška (ala Vardy) a nikoli Jusúfa, Škodu, Tecla, nebo treba Komličenka. Ti hrají úplně jinak.
    Můj názor je, aby Matousek jaro dohrál v Jablonci, ale pak uz nekompromisně na plac!!!