Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Sešívaní nadále drží 100% bilanci na domácím hřišti. Poslední Karvinou tentokrát udolali až ve druhé půli.

Zápas bych zhodnotil tak, že jsme si odškrtli "povinnou" vítěznou položku v našem zápasovém programu s cílem "Titul 2020". Slavia svým poněkud těžkopádným výkonem neuchvátila, zároveň však měla jasnou převahu a proti týmu, který se soustředil čistě na obranu, vyhrála zcela po zásluze. Rozhodnuto mohlo být i dříve. I když nám to hlavně ve střední a pozdní pasáži první půle moc nešlo a Karviná bránila zodpovědně, tak šancí nebylo málo. Při hlavičce selhal nevýrazný Van Buren, několikrát jsme neprostřelili hradbu těl... Ve druhém dějství nám pak pomohlo střídání a samozřejmě i postupná únava na straně hostů, kvůli které se nedá tak precizně bránit. Ze standardky nakonec rozhodla kometa posledních týdnů Takács, kterému branku velmi přeji. Následovala pak velmi dobrá pasáž z naší strany, kdy byla spíše otázka, kdy potvrdíme vedení, než jestli ho udržíme. Po poněkud zvláštním zásahu videa se tak stalo až z opakované penalty v samotném závěru. Výsledek byl ale jasný - všechny body zůstaly v Edenu! Karviná sice zápas poctivě odpracovala, za celých 90 minut ale nepředvedla dopředu skoro nic a body by si za takový bezzubý výkon ani příliš nezasloužila.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práce měl naprosté minimum. I rozehrávku měl tentokrát jednodušší, protože ji hosté presovali jen občas a nepříliš účinně.

Vladimír Coufal - 5 - V úvodu zápasu dobře střílel, poté bych jeho výkon označil za průměrný. Útok sice podporoval tradičně dostatečně, ale centry nebo předfinální řešení se mu až tak nevedly.

Ondřej Kúdela - 6 - Karviná byla takřka úplně bezzubá, to se ale dá přičíst k dobru i našim stoperům, kteří pacifikovali akce soupeře již v samotném zárodku. Petráň si v zápase vůbec neškrtl.

Ladislav Takács - 7 - Prožívá vydařené období, když chytl za pačesy šanci ve Slavii. Hrál potřetí a potřetí velmi dobře. Vyhrával hlavičkové souboje, s míčem u nohy taky nepůsobí navzdory své výšce jako nešikovný hromotluk. Ve druhé půli si troufl i na vyvezení míče dopředu. Velkým plusem jsou pak útočné standardky, ze kterých Laco hrozí pravidelně. A tentokrát to bylo korunováno vstřelenou vítěznou brankou!

Jan Bořil - 5 - Podobně jako u Coufala, i u Bořila si myslím, že umí zahrát (a i pravidelně hraje) lépe. Hned po výkopu zaváhal, naštěstí si Ba Loua dlouhý míč zpracoval rukou. V zápase nebyl až tak výrazný, stejně jako mužstvo trpěl nepřesnostmi. Ve druhé půli si dobře navedl míč na střelu, ta ale mířila přímo do koše brankáři.

Petr Ševčík - 7 - V posledních týdnech je to hráč s nejlepší aktuální formou. To Petr potvrdil i proti Karviné, kdy byl z naší zálohy i celého týmu nejkreativnějším a nejaktivnějším hráčem. Připravil několik dobrých šancí pro spoluhráče, alespoň dvakrát v zápase předvedl výborný průnik skrz střed hřiště. Já jsem u něj mluvil o velké perspektivě a konečně ji začíná naplňovat.

Tomáš Souček - 6 - Tradičně dobrý a poctivý výkon. V zakončení tentokrát neměl potřebné štěstí, když mu několikrát chyběl kousek k zakončení v chumlu hráčů. Svou extratřídu ale ukázal v klíčový okamžik před vítězným gólem. Fantasticky udržel míč proti několika protihráčům a vybojoval standardku, z níž padla branka.

Josef Hušbauer - 6 - Když se člověk koukne na sestřih zajímavých šancí ze zápasu, tak dojde k závěru, že do velké části z nich se Pepa zapojil. Hned v úvodu měl dobrou možnost, když se dostal do vápna a pohotově zakončoval - bohužel jen do tyče. Příliš se mi nelíbilo ale jeho vystupování, když působil hodně podrážděným dojmem, což občas odnesli i spoluhráči. Při jasné převaze našeho týmu to podle mě chtělo spíše situaci zklidnit a dodat ostatním sebedůvěru.

Nicolae Stanciu - 6 - Jak měla Slavia hlušší pasáž v první půli, tak se zcela vytratil a říkal jsem si, že je to i jeden z kandidátů na vystřídání. Do zápasu se ale nakonec Nico dostal a ve druhé půli zahrál velmi dobře. Dával dobré průnikové přihrávky, pěkně vystřelil z přímého kopu a nakonec i dobře zahranou standardkou asistoval na vítěznou Takácsovu trefu. To, co předvedl ve druhé půli, bych od něj očekával ve větší míře i v jiných zápasech.

Peter Olayinka - 5 - Snažil se, ale výrazněji se tentokrát proti spolehlivé obraně hostů prosadit nedokázal. Dostal se do jedné dobré šance, tam ale nepříliš dobře hlavičkoval, když měl čas si míč i zpracovat. I on působil hodně nervozním dojmem, viz třeba zbytečná žlutá karta.

Mick van Buren - 3 - Po dlouhé době dostal šanci v základu, nikterak ale nepřesvědčil. Na hřišti byl nevýrazný. Sice se snažil, ale často se potýkal s technickými nedostatky, když mu míč odskakoval od nohy. Hodně nepovedenou hlavičkou také zahodil dobrou šanci.

Milan Škoda - 6 - Vydařené střídání. Škoda na unavenou obranu Karviné platil a byl na hřišti hodně cítit. Gólů mohlo a mělo být samozřejmě více. Ale třeba první šanci, kdy nakonec branku přestřelil, si Milan sám dobře připravil výborným zpracováním. 91. ligového gólu se nakonec dočkal z dvojnásobně proměněné penalty.

Lukáš Provod - 6 - Podobně jako Škoda, tak i Provod naši hru oživil a rozhýbal.

Ibrahim Traoré není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

18. kolo - Neděle 01. 12. 2019 17:00

Fortuna liga, 2019/2020
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

63. Ladislav Takács
90. Milan Škoda (pen)

MFK Karviná
MFK Karviná

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Fačín     před 5 lety 02.12.2019 17:15 |  
    4 10

    Pepa Hušbauer sice působil podrážděně, ale to u něj není zas tak neobvyklé. Mě jeho výkon přišel skvělý, korunovaný brankou, u mě za 8. A Van Buren taky nehrál nijak zvlášť špatně, trojka mi přijde přísná, u mě za 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Petrus (přítel SN)     před 5 lety 02.12.2019 17:23 |  
      13 2

      S Pepou nesouhlasím, na 8 to nebylo. Naopak s Mickem souhlas - nepřišlo mi, že by vyloženě propadnul. Naopak několikrát pěkně poslal spoluhráče do šance. A pokud se u něj kritizují neproměněné šance, nemůže Milan dostat 6, za to, co spálil... Přidal bych Bořilovi, ten podle mě pracoval v tomto zápase nadprůměrně.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 02.12.2019 17:35 |  
    14 9

    Vážně podal Mick výkon na 3? Co pokazil? Kolikrát zabil brejk? Já viděl (oproti Teclíkovi) zase hru s útočníkem. Jasně, Mick nezahrál nijak skvěle, nedal gól, nenahrál na něj, ale dobře otevíral prostory, příkladně bojoval a sorry, těch technických nedostatků tam měl minimum. Zároveň prostě bez debat obranu Karviné utahal, díky čemuž mohl přijít Škoďák a zahrát velmi dobře. Výkon na 5, ne na 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 02.12.2019 17:51 |  
      7 9

      trojka je úplný nesmysl. já mu dal za 5 - tedy průměr.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      pehacko     před 5 lety 02.12.2019 18:36 |  
      5 7

      plne souhlasim, burak vcera o parnik lepsi nez tecl. vyboval nekolik balonu, nekolik podrzel a dal do strany. dostal se do dvou tutovek a ty posral a vlastne ztratil mic jen jednou cca oko ctyricate minuty, jinak z toho byl vzdy aspon nas aut. ja mu dal petku a je videt ze mick neni moc zdejsim oblibenecem.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    wymaz     před 5 lety 02.12.2019 17:39 |  
    7 9

    Když si promítnu poslední zápasy, tak Milan patří jednoznačně do základu. Mít herní praxi sází gól za gólem. Jinak Laco dobré, ale za mě je nyní na úrovni Michala. A pokud se nepletu má Pepa stopku pro Liberec, čekám že se předvede Nico, s Pepou si tam dle mě nějak moc berou prostor. Ševčík souhlasím, dělá mi radost, až se bojím, že zde dlouho nebude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 02.12.2019 17:50 |  
      6 6

      škoďák není tempo hráč, takže těžko může být v základu. proti týmům jako je karviná ale zcela určitě, je zajímavý, že zazdil 3 tutovky. k dobru potřeba uznat, že se do nich narozdíl od MvB dostal. Nico zahrál více než dobře. ale faktem trochu je že jsou s Hušbym jako dva kohouti na jednom dvorku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        pipe1980     před 5 lety 02.12.2019 18:18 |  
        6 11

        já bych to s dovolením rozvedl, nejen že Milan se na rozdíl od Fandy do těch šancí dostane, ale Milan zakončuje, na což jsme si skoro odvykly. A včera za dvacet minut měl Milan pět střel a všechny šli na bránu. když se podíváme jak Fanda střílí do patnáctý řady a Standa končí v autu i smíčem, v lepším případě u rohovýho praporku.......
        já bych si přál pro Milana lepší známku, ale s ohledem na obvyklou Alanorovu přísnost považuju šestku za velmi dobrou známku

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            pipe1980     před 5 lety 02.12.2019 19:04 |  
            0 9

            to jsou kecy

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              SirCohen     před 5 lety 03.12.2019 09:18 |  
              3 1

              To určitě nejsou, určitě si pamatuju, jak to jednou poslal nad břevno.

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 03.12.2019 13:25 |  
                0 7

                Ano, to měl být gól. Lízalo to břevno seshora. Udělal to pěkně, ale chybělo tak půl metru.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            novimex     před 5 lety 05.12.2019 09:44 |  
            0 2

            Perlička ze včerejška: Liverpool-Everton 5:2, střely na branku 5:4. Tomu říkám produktivita

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    ColinSKS     před 5 lety 02.12.2019 17:54 |  
    4 5

    tak musím říci že jsem si včera vůbec nevšiml toho zde vzývaného ba louly. úplně zapadl do šedi karviné.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    pipe1980     před 5 lety 02.12.2019 18:13 |  
    0 2

    Jeste jsem to necetl, ale jsem hrozne zvedavej co dostal Škoda za známku

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Planda     před 5 lety 02.12.2019 18:24 |  
    5 2

    Souhlasím s "wymazem" a doufám že Škoda dá stovku za Slavii !!!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    první rytíř     před 5 lety 02.12.2019 18:54 |  
    4 10

    V podstatě souhlas s hodnocením až na MvB, tam jasná 5, psát u něj o technických nedostatcích je podle mého mimo mísu. Hodnocení krajních beků odpovídá tomu, co předvedli a tomu, že oběma asi došly síly a forma odešla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Leksel     před 5 lety 02.12.2019 23:24 |  
      6 1

      Mickova technická "vybavenost" je kapitola sama pro sebe, kolik nadějných gólových šancí on už dokázal zadrbat, aniž by se pokusil o nějakou kličku, zasekávačku nebo jiný efektivní řešení, kterým by se s balonem dostal do sítě. Já si akorát pamatuju jeho hezkej lob proti Teplicím (na kterej dostal milimetrovej pas od Ševčíka). Snaživost, urputnost, bojovnost, zápal do hry to jsou jeho dobrý vlastnosti, ale v technickejch finesách pokulhává nebo spíš rovnou kulhá. Nicméně ho mám lidsky rád.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Leksel     před 5 lety 02.12.2019 23:31 |  
        0 0

        Ještě doplňuju, že právě za to nasazení a ten kmitočet, jak tam lítal, jsem mu dal 5.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    CyWilly     před 5 lety 02.12.2019 18:58 |  
    17 10

    Sorry, ale ten Mick je úlet. To by musel Tecl dostávat minusové známky. Za mě za 5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 02.12.2019 19:25 |  
      2 7

      dtto

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Cross     před 5 lety 02.12.2019 20:12 |  
      6 11

      No, já dal Burenovi taky trojku, protoze jsme hráli s posledním mužstvem tabulky a on proste opět nebyl produktivní. Tutéž známku jsem dal ale i Škodovi. Šance rovněž neproměnil a penaltu dvakrát kopl blbě. Zachraňovat zápas musel stoper...Pokud nekdo videl Śkodu lépe, nez Burena, může to mít několik příčin. Za prvé, Škoda hrál ve druhém poločase, kdy mel výhodu čerstvých nohou proti unavenemu soupeři, za druhé, cele muzstvo hrálo ve druhe půli lépe, za třetí, hrálo se na Tribunu sever, takze většina lidí ho měla jako útočníka, víc na očích, za čtvrté, měl třístý zápas, takže se o nem hodne mluvilo a byl i u televizního mikrofonu. A za páté, kopal dvě penalty, byť blbě, byl zase na očích.
      Za mě tedy oba trojka. Buren by mohl/mel jít v zimě pryč a u Škody bych se domluvil jeste na jaro, jenom proto, ze je dobry hlavickar a my budeme hrat do plných uz jen domácí soutěž. Tam bude užitečný.
      Meli bychom rovněž stáhnout Musu a dat mu sanci v přímém souboji proti Teclovi. Kdo z nich bude na jare lepší, mel by zůstat.
      Tak jako tak ovsem na Ligu mistrů nebude mít ani jeden z nich. A skutečný striker se v létě rozhodne bude muset řešit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        wimpy     před 5 lety 02.12.2019 20:40 |  
        7 7

        Otázka, jestli je blbě kopnutá penalta, když skončí v síti?
        Škoda tam měl libové vyřešení situace, jak si tam ten míč nadhodil okolo beka a vystřelil.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    dauby     před 5 lety 02.12.2019 19:19 |  
    12 0

    Za mě nejlepší byli Takács a Stanciu, tomu bych dal vyšší známku. Příjemně mě překvapil i Škoďák, byl hodně vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 02.12.2019 19:24 |  
      3 8

      byl, proti týmům typu karviné by mohl být platný. ale efektivita zakončení je úplně stejná jako jiní. na 2 goky 30 šancí.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    wimpy     před 5 lety 02.12.2019 19:50 |  
    4 2

    Viděl jsem to zatím jen z TS, záznam jsem si dosud nepustil. První půli mi přišli aktivní hlavně Olayinka a Ševčík, takže u Petera bych asi přidal. Burena nemůžu hodnotit, z TS nebylo vidět, že je na hřišti.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    gazza     před 5 lety 02.12.2019 23:24 |  
    2 1

    Znamky asi v pohode .Sevcik Jasne nejlepsi .Ten ma formu jako zvon a take Takacs se me moc opet libil .Skoda s Provodem to hodne ozivili.Nevim nestihl jsem to od zacatku a tak se chci zeptat, byla na zacatku vzpominka na Zbynka Hotoveho? Slavistu telem I dusi? a nebo se neco chysta ? Diky

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      wimpy     před 5 lety 02.12.2019 23:41 |  
      6 0

      Jasně, byla minuta potlesku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        gazza     před 5 lety 03.12.2019 00:48 |  
        1 1

        Diky. Super.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Ragnarok     před 5 lety 03.12.2019 06:47 |  
    1 6

    Bořil je vtip. Sice už se nemůžeš podívat na zápas na živo, ale věřím, že by to možná bylo vidět z TV. Dva stupně nahoru, byl to v podstatě nejlepší hráč.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    japhy     před 5 lety 03.12.2019 09:00 |  
    2 4

    MvB podal letos již klasický výkon našeho hroťáka, ať je tam kdo chce.
    Škoďák ne, ale krev mi pil stejně. Jde proti utavený obraně, spálí asi tři tutovky a dvakrát blbě kopne penaltu :)
    Kdybychom nebyli jelita, mohl mít Ševa tak 6 asistencí. Jsme tak jaloví, že už ani neuděláme gólmana soupeře hráčem kola - sice je pořád v permanenci, ale žádný extra zákroky ani nemusí vytahovat. Stačí si přečíst report ze zápasu, to je samý střela zblokovaná, střela mimo, špatné zpracování před šanci atp. Děsí mě, jak nám uvadla střelba z kratší a střední vzdálenosti, přitom hráče na to máme solidní. Prapor držel jen Pepa, a to mám k němu v poslední době spoustu výhrad. Trefil tyč, dal "gól" a ještě jednou protáhl gólmana k tyči.
    Vše přičítám únavě jak fyzické, tak hlavně psychické. Soupeře ze setrvačnosti přimáčkneme, nic nevypouštíme, ale lehkost chybí. Přestávka by nám mohla pomoci, ta letní tento účel vůbec nesplnila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 03.12.2019 09:55 |  
      2 4

      mě vadí zejména to, že máme bambilion rohů a gol z rohu jsme dali naposledy kdy? dále pak mi chybí střelba z dálky, furt se to cpe do kasy na pětníku nebo jsou to vyložený úkopy někam na tribunu a ač nico zahrál velice dobře, tak mi chybí nějaký ten gol z trestného kopu. V tomto máš pravdu, že je Hušby lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 03.12.2019 13:17 |  
        1 8

        Souhlas ve všech bodech. V tomhle mě těší přínos Takáče, který dal gól hlavou. Doufám, že takových bude víc. To nám strašlivě chybí. více centrů, více hlaviček, více zakončení. Chybí to od hroťáka, ale i od všech ostatních. Místo věčného "házenkářského" rozehrávání do šířky je potřeba více centrů.

        Pro střely z dálky a střední vzdálenosti nám citelně chybí Míňo Stoch a i princ Jaromír. Míňo měl hlavně ty zdálky a Jaromír zase dokázal zakončit ze střední vzdálenosti. Musí se do toho holt ostatní víc nutit a víc to trénovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Kulajs     před 5 lety 03.12.2019 14:15 |  
      2 0

      Se vším se dá souhlasit. Vzpomněl jsem si ale na jeden rozhovor s JiT někdy před sezónou, kdy se obával právě toho velkého vytížení ve všech soutěžích a uváděl informaci Vládi Šmicera, jak dopadl v obdobné situaci Liverpool. Z tohoto pohledu se pak dá jen konstatovat, že se ta únava podepisuje na lehkosti i razantnosti střel, ale naštěstí ještě ne na bodech. Taky bych raději viděl přesnější a hlavně razantní střely. Ty placírky do brankáře mě štvou. Zlaté Béřovo bodlo.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 5 lety 03.12.2019 10:08 |  
    5 0

    S hodnocením souhlasím, zápas se mi líbil, i když bylo cítit, že po týdnu s LM to není "na plný plyn". Nepřestává mě udivovat jak se hráč de facto z lavičky dostane do základu a odehraje svůj part velmi dobře. To platí zejména o Lacovi, ale dříve to šlo říci třeba i o Ševčíkovi. Věděl jsem už z Liberce, že to je dobrý hráč, ale že bude hrát až takhle bych si nemyslel. Trochu mi to opět připomíná Liberec, kde pravidelně docházelo k rozprodeji (návratům z hostování) mnoha hráčů a trenérský tým dokázal nové tváře dobře zasadit do fungujícího systému. Ejhle, ono to jde i tady..
    Na zápas jsem samozřejmě vyrazil řádně připraven s merino oblečením, takže svařáček na zahřátí byl už jen takový bonus :).

  15. Krutopřísné hodnocení

    Dr. Fe1     před 5 lety 03.12.2019 13:07 |  
    7 15

    Něják se to hodnocení radikalizuje směrem k extrémní přísnosti a zhoršuje. Celkově jsou známky opět dost nízké, zmlsanost hodnotitele je zřejmá. Když neporazíme Barcelonu 5:0 tak si asi nadprůměrné známky nezasloužíme .....

    MvB za 3 neodpovídá. Nepředvedl žádný zázrak, ale ani nebyl tak špatnej. Párkrát dobře přihrál do šance. Do nějákých šancí se dostal, i když se nezadařilo, tak odpovídala by podle mě spíš průměrná 5.

    Hušby dal gól, který byl dost podivně neuznán. také by zasloužil lepší hodnocení. Takacs by za bezchybný obranný výkon + slušnou podporu útoku a hlavně rozhodující gól taky zasloužil lepší známku, já bych dal 8. Uvažoval bych i o 9. Souček za poctivý výkon 7. Milanovi také 7, sice zase neproměňoval, ale dostal se do šancí a tentokrát k proměnění chybělo fakt málo. řešil ty situace mnohdy dobře, jen štěstí tentokrát chybělo - při penaltách naštěstí nechybělo :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 03.12.2019 14:40 |  
    7 0

    Dobré odpoledne při dobré kávě a u hodnocení.
    Tentokrát zhodnocení zápasu přítel Alanor dost pokrátil a tak mi trochu chybělo to, co ho vedlo pak k samotnému hodnocení jednotlivých hráčů. Ale třeba v něm také doznívá to "smutnění" po středečním pohárovém utkání s Interem :-)).
    Asi právě proto, že se nám bohužel nepovedl výsledkově zápas Interem a s tím i spojený další možný postup do jarních pohárových utkání, bych výsledek a hru v zápase s Karvinou nepovažoval za jasně povinnou vítěznou čárku.
    Naopak, ocenil bych velmi pozitivně, že všichni hráči šli do zápasu dobře nabuzeni a nějaká "otrávenost" ze středeční prohry na mužstvu znát nijak nebyla. A přívlastek o těžkopádnosti bych už vůbec v naší hře neviděl. Tady Alanore opravdu "sorry".
    Naopak, vstoupili jsme do utkání aktivně a hráli jsme kombinačně dobře. Vytvořili jsme si řadu šancí a vystřelili 28x na branku, z toho 14x mezi tyče. Ano, zatloukli jsme hodně šancí, ale kluci jeli dál a trpělivě si je připravovali znovu a znovu. Díky Sevčíkovi, Stanciuovi, Hušbauerovi, Takácsovi, Součkovi, Bořilovi i Coufalovi byla podpora do ofenzivy dost velká a bylo jen otázkou, kdy to tam spadne. Celý zápas jsem neměl pochybnost, že to vyhrajeme. Bylo jasně vidět, že Karviná začala okolo 60 minuty odcházet fyzicky a to přitom sám JiT po zápase hovořil, že jsme také měli vybité baterky (pak tedy o to více klobouk dolů před našimi kluky).
    Po neuznané brance (pořád nejsem přesvědčen o jasně prokázané ruce Provoda, nepřirozený odraz mohl způsobit i možný nastřelený bok karvinského beka) se kluci nenechali otrávit a šli do toho dál. Proto si této výhry cením a moc za ni klukům děkuji.
    A teď k hráčům:
    Kolář byl v pohodě a dodává naší obranné fázi naprostou jistotu a to se cení - proto za 6.
    Coufal je naše stabilní zbraň a z jeho strany byla po celou dobu podpora útoku dost znát - proto také za 6.
    Kúdela a Takács velmi solidní a dokázali si najít svůj zase trochu jiný styl - oba za 7.
    Bořil byl o něco aktivnější než Coufal a to Ba Loua docela vymazal - proto za 7.
    Stanciu a Hušbauer za 7 proto, že si umí pomoci. Oba stříleli dost a nevidím důvod, proč by spolu neměli hrát.
    Olayianka opět oběhal velký prostor a plnil velmi dobře i úlohu klasického křídla - proto za 6.
    Van Buren se snažil plnit svou úlohu koncového útočníka, snaha ale nebyla naplněna fotbalovostí a ani střeleckou efektivitou - přesto bych dal asi nejméně 5 s malým mínusem :-).
    Škoda byl nabuzený a oživil útočnou snahu svou aktivitou a dostal se do několika šancí - tady souhlasím se 6.
    Provod také hru pomohl oživit a i když se mu hned první dotyk nepovedl, nelekl se a jeho výkon šel velmi rychle nahoru -také souhlas za 6.
    Nakonec jsem si nechal Ševčíka a Součka, které bych pochválil asi ze všech nejvíce. Po tom všem a v jakém zdravotním stavu odehrál Tomáš Souček středeční zápas mu dávám za 8.
    Petr Ševčík nám opravdu roste výkonem a fotbalovostí před očima. Navíc byl velmi platný i po přesunutí na místo Olayinky a i pro něho bych vytáhl za 8.
    Asi tak jako mnoho z Vás jsem si prohlédl zápas ještě několikrát a shlédl jsem i TIKI TAKA a dohráno plus.
    Bylo řečeno dost zajímavého, ale pořád nejsem přesvědčen o takovém důkazním prostředku, který nám vymazal branku pro Hušbauera. Naopak, pustil jsem si např. záběr při našem útoku ve druhé půli někde okolo 82 minuty, kdy byl nastřelen v nepřirozené pozici ležící obránce Karviné, naši kluci i diváci protestovali, rozhodčí ukazuje na sluchátko, ale nic se vůbec nekonzultovalo. Ale to už jsou takové detaily, které mi ale pořád trochu vadí.
    A Milanovi Škodů přeji, aby to "stovku" dosáhl ještě v dresu Slavie. Bylo by to moc dobře pro všechny slávisty :-)).

    "Volenti nihil impossibile" - Cicero
    Pro toho, kdo chce, není nic nemožné.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

  17. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 03.12.2019 19:38 |  
    3 2

    Alanore 5 u Bořila? No nečekal jsem. Coufy u mne lepší 6. Největší nesmysl 6 u Škody a 3 u MVB. Mick jistě byl naším nejslabším hráčem, ale hůře než 4 určitě ne. Milan dal sice konečně gól, ale nadvakrát a z penalty, ale dvě tutovky totálně zazdil. Za mne 5+.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 03.12.2019 19:48 |  
      7 3

      To, že Milan proměnil penaltu opakovaně, je snad plus... ty to znevažuješ, jako kdyby to znamenalo něco méněcenného

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.12.2019 15:25 |  
        0 7

        No a není ? Kopnout dvě penalty za sebou obě špatně ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2019 15:29 |  
          2 0

          Nebyly snad obě proměněny? Železník to psal, jako kdyby tu první neproměnil a tak jí rozhodčí nechal opakovat...

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            Dr. Fe1     před 5 lety 05.12.2019 15:32 |  
            0 7

            Byly proměněny. Ale snad uznáte, že byly obě také blbě kopnuty. To že z toho byl gól je dílo štěstí a neschopnosti brankáře.

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2019 15:49 |  
              2 0

              Na tom vůbec nesejde.... penalta se nedá chytit, takže o nějaké neschopnosti brankáře nemůže být řeč....

              • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                Dr. Fe1     před 5 lety 05.12.2019 15:53 |  
                0 5

                To je podle mě myšleno jinak. Nedá se chytit, pokud je útočníkem dobře kopnutá. Pokud je špatně kopnutá, tak jako od Milana, tak se chytat dá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                  kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2019 15:56 |  
                  3 0

                  To je úplně fuk - každopádně je jednodušší proměnit jednu, než stát před povinností proměnit dvě za sebou... věta, že ji proměnil až nadvakrát vzbuzuje dojem, že na jeden úspěšný zásah potřeboval dva pokusy, což není pravda...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                    Dr. Fe1     před 5 lety 05.12.2019 16:19 |  
                    0 4

                    Fuk to není. Ale jinak to s tím proměněním nadvakrát formuloval špatně, to ano.

                    Co už se mi méně líbilo a co vy neustále mažete, že si potom Milan stěžoval na spoluhráče, že ho do toho navezli. Tak si to neměl brát, pokud se na to necítil. Takhle to defacto sváděl na spoluhráče, že je jejich chyba, že to kopnul špatně.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2019 16:23 |  
                      3 0

                      To v tom opravdu vidíte jenom Vy a nikdo jiný.... jenom Vy tvrdíte, že to vlastně celé zvoral a jenom Vy tvrdíte, že to svádí na spoluhráče...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

                        wimpy     před 5 lety 05.12.2019 18:49 |  
                        3 0

                        Jsou věci, které jsou doktorovi nevysvětlitelné. Zjišťuji, že jsou to všechny věci, na které mám odlišný názor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      o5aradecek     před 5 lety 03.12.2019 22:30 |  
      7 0

      Za mě teda spíš plus, když dal Milan i tu druhou penaltu. Vžij se do tý situace, když dáš pecku, sudí ti ji neuzná a ty si tam jdeš stoupnout znova :-) Před plným Severem... a zase ji dáš.

  18. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 5 lety 03.12.2019 19:56 |  
    0 5

    Ze 115 sektoru jednoznačně nejlépe Laco, Ševčík a Hušby. Dobrý výkon ostatní s výjimkou Micka. Opravdu stále platí, že hrotový útočník v základu není schopen vstřelit branku, s výjimkou 2. a 15. kola. Nemoc zvaná koncovka, stále trvá, hledání golového útočníka úkol č.1 pro zimní přestávku. Naopak skvělý tah v případě angažování Laca Ladislava Takácse, tentokrát dokázal, podpořit skvělý výkon i brankou. Škoda, že to nevyšlo už o týden dřív v Olomouci. Další vychytaná nula taky skvělé. Jen ten vykartovaný Hušby, to bylo hodně zbytečné, v Liberci bude hodně chybět.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Akuls     před 5 lety 04.12.2019 11:13 |  
    3 10

    Podle mne první poločas nebyl od nás až zase tak špatný, hráli jsme v tempu, rychle z nohy na nohu, často i na jeden dotek, bohužel jen po vápno. Proti zaparkovanému autobusu nám to pořád nejde a je to o prvním vstřeleném gólu. Přitom se snažíme o přečíslení, vzadu tím pádem hrajeme na riziko, zůstávají tam vlastně jen 2 stopeři a přesto jsme si za celý poločas nevypracovali ani jednu vyloženou šanci. Jestli jsem dobře počítal, tak tam byla jen hned na začátku střela Coufala po přihrávce Ševčíka, potom MvB střílel po akci Součka z otočky do brankáře, pak hlavičkoval vedle zase MvB po centru Hušbauera a nakonec po krásné přihrávce za obranu od Stancia, díky špatnému prvnímu dotyku, promarnil šanci Bořil. Jinak nic, podpora hrotového útočníka je od našich záložníků hodně bídná a podle mne nás nevytrhne ani Musa nebo někdo podobný. Za této konstelace bychom museli koupit útočníka, který si vypracuje šanci sám, promění ji a ještě bude presovat a bránit. To ale nezvládne ani Lukaku, a to je jeho cena skoro 3 mld. Kč. Úplně mne jímá hrůza, že budeme chtít dotlačit Škodu k té stovce. Snad by mohl hrát doma proti týmům jako Karviná, ale už ne třeba v pátek v Liberci a už vůbec ne na BVB.
    Všichni hrozně kritizují MvB, ale podle mne nebyl o nic horší než třeba Olayinka, Škoda, Provod atd., které Alanor ohodnotil podstatně lépe. Ano neprosadil se, ale pořád byl v pohybu, nabízel se, ale finální přihrávky do šance se nedočkal. Alanor mu vyčítá slabou techniku, ale on snad jako jediný, za celý zápas nezkazil ani jeden balón. Hroťák pro dnešní Slavii to ale není, snad by mohl hrát vedle vysokého, důrazného útočníka, ale JiT na 2 útočníky nikdy hrát nebude a vpravo bude hrát Masopust nebo Ševčík. Toho bych ale nechal hrát uprostřed, nyní má lepší formu než Hušbauer a Stanciu a u lajny, kam ho JiT staví, je dost odříznutý.
    Všichni jásají nad hrou Takácse, Karviná ho ale vůbec neprověřila, a já mu na stoperovi moc nevěřím, jako přeučený záložník (stejně jako Kúdela) je na tom na stopera sice dobře technicky, ale horší je to s jeho rychlostí, obratností a vůbec schopností bránit. Výhodou je pro něj vysoká postava a dobrá hra hlavou. No uvidíme až narazí na kvalitní útočníky, třeba už příští týden na BVB. Na ligu by ale stačit měl, ale to Frydrych také.
    V druhém poločase, jsme začali celkem svižně, ale zase také bez šancí. Vysvobodila nás standardka. Podle mne to byl gól dost náhodný, Takács sám říkal, že mu balón spadl na hlavu ani nevěděl jak. Asi to tak opravdu bylo, protože hlavičkoval snad uchem a ne čelem. Karviná po gólu trochu odpadla psychicky a také začala šlapat vodu. Přesto jsme si vypracovali jen dvě velké šance, obě připravil, jako v poslední době obvykle, svými krásnými přihrávkami Ševčík, které Škoda, tak jak to je u něj v posledni době také obvyklé, spolehlivě zahodil. Kde jsou ty doby, kdy dával góly z ničeho. Takže i díky VAR a nejen podle mne neuznanému regulérnímu gólu Hušbauera, jsme se báli o výsledek až do konce zápasu. Podle mne Škoda může tu stovku dosáhnout, jen když ho budeme posílat na penalty, ale to jich bude muset střílet tak 15, protože jich 5 zahodí.
    Jsem na kluky moc zvědav v Liberci a na BVB. Je velká škoda, že Hušbauer dostal 4. žlutou, v Liberci by se do té tradiční okopávané hodil a navíc by asi Traoré či některý jiný záložník ušetřil síly na Dortmund.
    Jestli OGC Nice opravdu nabízí za Koláře 400 mil. €ur, tak není co řešit. Brankář se nahrazuje lépe než lídr týmu typu Součka nebo střelec. Navíc v lize si často náš gólman nesáhne za celý zápas na balón. Třeba Nguien z Liberce či Fendrych z Opavy by to zvládli, oba hrají dobře i nohama, což je pro styl JiT hodně důležité. Navíc na hostování máme stále nadějného Vantrubu, který sice chytá za slovenskou U-21, ale v Žiaru n. H. nyní jen zahřívá lavičku, možná i proto, že si ho Slavia koncem roku chce stáhnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Akuls     před 5 lety 04.12.2019 11:19 |  
      0 0

      Oprava, nikoliv 400 mil. €ur, ale 400 mil. Kč.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Jachym     před 5 lety 05.12.2019 10:16 |  
        3 0

        No, za 400 milionů eur bych Koláře asi pustil a přibalil k tomu ještě toho h(H)romadu…:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      kjandourek (admin)     před 5 lety 04.12.2019 11:42 |  
      1 0

      Tak v té první půli tam ještě ve čtvrté minutě Hušbauer trefil tyčku a jako dobrá pozice mi přišla Olayinkova hlavička po Coufalově centru - ale tam to asi chtěl si poodstoupit a míč zpracovat na prsa, na gólové zakončení hlavou by musel trefit milimetrově přesně...

      Takács při brance balón nemohl pořádně vidět, protože před ním do toho centru šli i Provod se Součkem a on byl až ten třetí vzadu.... ale myslím, že i tak to nakonec bral čelem a asi i právě proto, že do toho šli tři hlavičkáři ,gólman nemohl z pohybu střelce předvídat, kam bude míč umístěn a tak na relativně slabou střelu nedosáhl - ona ta branka je setsakra velká, když člověk musí reagovat až podle toho, kam ten míč letí :-)

      OGC Nice opravdu za Koláře 400 mega nenabízí to je výmysl sportu, který zřejmě měl za úkol jenom vyhecovat Tvrdíka k tomu, aby odkryl karty po Trpišovského vyjádření, že je o Koláře zájem.... Což se tedy povedlo, protože Tvrdík na Twitter napsal toto: https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1201754131343564800

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 04.12.2019 15:02 |  
      1 6

      na jednu stranu napíšeš že ševčík je odříznutý, pak zas že dal krásné přihrávky (jak je mohl dát když je odříznutý). za mne velice dlouhý popis bez diskusního tématu. krom MvB v ostatních věcech musím nesouhlasit.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Dr. Fe1     před 5 lety 04.12.2019 22:24 |  
    2 11

    Pro mě je hlavně téma, jak Stanciua uklidnit, aby byl schopen zakončit. To tady asi ještě nezaznělo, ale ty jeho zazděné šance v první půli byly trestuhodné. Bojí se zakončení. Bojí se a kazí.

    Rozehrávka mu jde, ale jak se dostane do náznaku šance, tak znervozní a velice kazí. Potřeboval by taky aby mu tam něco padlo. ale zatím jdou ty jeho pokusy hodně mimo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      japhy     před 5 lety 05.12.2019 10:29 |  
      2 1

      Tu splašenost máme asi jako SKS v DNA. Jak v zakončení, tak, a speciálně s Karvinou, v předfinále, kdy místo střel nahráváme a opačně, případně se nám míč zamotá pod nohama.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        wimpy     před 5 lety 05.12.2019 11:09 |  
        2 2

        Uvědomuješ si, že tu DNA v SKS vytvářeli pánové Košek a Bican? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          EdCable     před 5 lety 05.12.2019 13:52 |  
          6 1

          Tuhle konkretni spise Kuka a Vlcek

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            wimpy     před 5 lety 05.12.2019 18:11 |  
            2 1

            Jojo, do dnes si pamatuju, jak se Kuky ptali někde v tv těsně po jeho kariéře, když spolukomentoval fotbal, jak se tohle dá spálit a on "Nevím, jestli bych se zrovna já měl k tomuhle vyjadřovat..." :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Dr. Fe1     před 5 lety 05.12.2019 14:38 |  
        1 5

        Na Nicovi je vidět, jak se toho bojí. Samozřejmě má odpovědbnost, je extra placený, chce se zavděčit a to ho znervozňuje. Nevím zda by pomohl nějáký mentální kouč ? To asi záleží na povaze každého jednotlivce.

  21. Opakování penalty

    p!erreCORE     před 5 lety 05.12.2019 10:12 |  
    0 0

    Nějak mi pořád leží v hlavě, proč Ibrahim nabíhal předčasně do vápna. Měl jsem za to, že od letoška je změna v pravidlech, že se penalty dorážet nesmí??! Nebo jsem úplně mimo? Díky za odpověď!

    • Re: Opakování penalty

      kjandourek (admin)     před 5 lety 05.12.2019 10:26 |  
      3 0

      To je jediná úprava, která nakonec neprošla...

      Ale upřímně je to kravina - v nastavení dobíhat penaltu tak, že v okamžiku kopu jsme dva metry ve vápně.... věřím tomu, že ani kdybychom neskórovali, tak bychom o tři body nepřišli....

    • Re: Opakování penalty

      SirCohen     před 5 lety 05.12.2019 13:32 |  
      0 1

      Já si toho u něj všiml už dřív, že to dělá, doteď mu to procházelo.

      Jinak jak píše kjandourek, dorážky jsou stále povolené, to jen někteří novináři špatně pracovali s informacemi.