Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 19/20 10

Po necelém měsíci se vrací podcast SN Mezi námi fanoušky. quelhar, pan Lama, Vlajkonoš a Thorklaer hodnotí zápas s Interem Milán, vrátí se i do Barcelony, krátce zmíní úspěchy U19 v Youth League a na závěr proberou zápas v Olomouci a situaci v lize.

Porážkou s Interem Milán definitivně zhasla naděje Slavie na účast v jarní fázi pohárů. Diskuze nad tímto zápasem je přirozeně hlavním tématem nového dílu podcastu Mezi námi fanoušky. Diskutovali jsme samozřejmě o tom, jak zápas vypadal, ale zamysleli jsme se třeba i nad tím, jestli by bylo lepší jeden zápas vyhrát a jiné zápasy prohrát větším rozdílem nebo jestli uznání, které Slavia získala od soupeřů a expertů, může mít delší trvání a nebo je jen pomíjivé. V druhé části jsme se ještě vrátili k zápasu v Barceloně, který se do dějin Slavie zapsal daleko pozitivněji. Ve třetí části jsme se museli dostat k výborným výsledkům slávistické devatenáctky v Youth League, která posbírala ve skupině proti velkoklubům devět bodů a každého soupeře dokázala porazit. Nakonec jsme se dostali k ligovému zápasu v Olomouci a probrali jsme, jestli Plzeň nezvdala v hlavách boj o titul. Na závěr se opět vynořilo téma možného přestupu Michaela Krmenčíka do Slavie.

Obsah:

00:00 Slavia - Inter 1:3.
29:50 Barcelona - Slavia 0:0, důsledky účinkování Slavie v LM
53:10 Slavia U19 v UEFA Youth League
1:08:15 Olomouc - Slavia 0:0, liga

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

    Max1     před 5 lety 29.11.2019 10:08 |  
    6 0

    Vezmu to spíše obecně k celé LM. Se vším co zaznělo, více méně souhlas. Kdo občas čte moje názory ví, že jsem blázen který věří vždy, všude, za každý situace a věřil jsem že postup do EL je v našich silách. Nakonec ve sportu platí takové pravidlo, před nikým se moc neponižuj, před nikým se moc nepovyšuj. Žádnou zlobu, naštvání necítím, naopak jsem na kluky hrdý k tomu co předvedli a jak aktivním fotbalem jsme se prezentovali. Rozhodně nechci od Slavie aby tam parkovala autobus a čekalo se na nějaký šťastný gol. Moc teda nesouhlasím, že výkon se zapomene a hlavní jsou čísla, jak tam zaznělo, za mě jeden z největších zážitků minulou sezonu byl zápas na Chelsea, ale domácí zápas proti Zenitu už nějak nevim. Každopádně herně jsme se všem 3 týmům vyrovnali, v mnoha situacích byli i lepší a co chybí k lepším výsledkům? Efektivita, Masopust to měl "na kopačce" v Miláně, doma proti Dortmundu i Interu, ale hlavna je mrcha a pak nám chybí častější střelba, proti interu jsme to moc šudlali a přijde mi, že se všichni bojí to vzít na sebe a prostě vystřelit. Jsem přesvědčen, že příští sezona v LM nebo EL bude fantastická, věřím, že Filipe nebo Musa se prosadí a budou ten chybějící článek do ofenzivy, který nám chybí, protože si troufnu říct, že to je to jediné co v útoku chybí, kombinačně, napadáním je to tam na hodně vysoký úrovni. Možná by stálo za to přivést i kvalitního stopera, ani ne tak proto, že by jsme kvalitní neměli, ale spíše kvůli konkurenci a pro lepší alternaci. Jméno jsem si vybudovali hodně kvalitní a můžeme v tom pokračovat, ale jak říkal Vlajkonoš, musíme hrát poháry pravidelně, v dnešní době sociálních medií, to je i obrovský potenciál jak to PR ještě více zkvallitnit a to jméno šířit dál, samozřejmě že nebudeme na úrovni týmů z Premier League, La Ligy, Serie A, atd., ale třeba Basilej má skoro 2 mil sledujícíh na FB, netvrdím, že je to pro nás realné, ale dostat se na 1 mil by jsme za určitých okolností mohli. Mladíci v LM super, pecka, klobouček a Felipeho bych vzal do zimní přípravy a dal mu šanci na jaře v pár zápasech, ať se rozkouká a na příští sezonu je už stabilní člen áčka. 

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

      urs (přítel SN)     před 5 lety 29.11.2019 16:01 |  
      0 4

      Děkuji za obšírný komentář, hezky se to čte. Jen krátce k Masopustovi a jeho "nájezdům" jeden na jednoho.. Dle mého soudu je málo hladový po gólu a z toho pramení špatné zakončení. Když by měl v hlavě něco jako "teď těm taliánskejm/německejm/španělskejm atd. cápkum ukážu, co jsou za nemehla", zakončuje vždy s přehledem.
      Jen můj názor a zkušenost, sám ze sebe umím dostat maximum, pokud mám papírově lepšího soupeře (#hovorkastajl) :)

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

        kapitan.pisoar     před 5 lety 30.11.2019 02:37 |  
        0 2

        Nerek bych ze Maso je malo hladovy po golu on ten gol chce dat a moc, ale je to proste plasan a nema dost rozvahy a chladnou hlavu, aby si pockal az se golman cukne a v klidu zakoncil, ale to neni jenom jeho problem...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

        La Tortuga     před 5 lety 30.11.2019 14:05 |  
        1 2

        Masopust neni strelec, bohuzel se dostava do pro neho nevhodnych situaci.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

    Martin Platil     před 5 lety 29.11.2019 16:26 |  
    8 0

    Do Slavii by měli chodit hráči s určitým charakterem. A u Krmenčíka se obávám, že moc charakteru nepobral.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

      kapitan.pisoar     před 5 lety 30.11.2019 02:02 |  
      3 3

      Ani talentu...

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

        Arya     před 5 lety 30.11.2019 14:48 |  
        4 0

        Hereckýho jo.

  3. Neveselý primát

    Petr9608     před 5 lety 29.11.2019 21:46 |  
    6 16

    32x hrál český klub nějakou 4-členou skupinu hranou systémem každý s každým doma-venku.

    Nikdy se nestalo, že by český klub prohrál všechny domácí zápasy. Povedlo se to až nám. Opěvovanému s opěvovaným domácím prostředím.

    • Re: Neveselý primát

      Jachym     před 5 lety 29.11.2019 21:55 |  
      6 3

      Jenže žádný český tým asi také neobral ve venkovních zápasech dvakrát za sebou o body týmy z ABSOLUTNÍ světové špičky, ty neveselý primáte :-)

    • Re: Neveselý primát

      Edenjejenjeden     před 5 lety 29.11.2019 22:04 |  
      6 1

      A taky se nikdy nestalo,aby nějaký náš tým měl takhle těžkou skupinu.A taky se nikdy nestalo,aby nějaký náš tým (alespon v novodobě historii),dokázal třeba remizovat na Barceloně.A povedlo se to až nám...

      • Re: Neveselý primát

        Petr9608     před 5 lety 29.11.2019 22:25 |  
        0 9

        Ano, nicméně pořád platí, že jakýkoliv tým aspoň jeden ze tří pokusů dokázal dotáhnout k bodu.

        Samozřejmě, bylo by špatný to brát jako snad ukázku naší neschopnosti nebo tak, to určitě ne, spíš je to ukázka nesmírný náročnosti tý skupiny. Jenže pak zase bylo hloupý z toho tak křepčit.

        • Re: Neveselý primát

          Petr9608     před 5 lety 29.11.2019 22:31 |  
          1 5

          No ale celkově - i s Chelsea. 4 zápasy, 4 prohry.

          Kurzy na neprohru naší:
          INT 1,62 - FCB 2,57 - BVB 1,88 - CFC 1,90

          Čili průměrně to bylo vždy pade na pade, že neprohrajeme my nebo vyhraje slavný soupeř. No a vždy to skončulo výhrou soupeře. Prostě ne, ty domácí zápasy se nám nedařily. Ne tolik. Nebo to brát jako za daň zápasu tomu předcházejícímu. To je taky fakt.

    • Re: Neveselý primát

      Mike     před 5 lety 29.11.2019 22:27 |  
      7 0

      Tak odfiltrujeme Evropskou ligu a v ramci objektivity se podivame na Ligu mistru. Zbyde nam 7 ucasti Sparty, 3 Plzne a 2 Slavie. A podivame se na papirove nejslabsi soupere ve skupine. Sparta /Galatasaray, Tillburg, Sachtar, Spartak Moskva, Besiktas, Fenerbahce, Thun/. Plzen /Borisov, CSKA, CSKA/. Slavia/ Steaua, pri letosni ucasti je problemem, zda nejslabsim muzstvem je Dortmund, nebo Inter Milan- tak tezkou skupinu letos mame/. Je to nejsilnejsi skupina, jakou kdy cesky zastupce mel. Srandovni skupina byla naopak pro Spartu v sezone 1999-2000- Bordeaux, Spartak Moskva, Tillburg. Skupina srovnatelna s nasi skupinou Evropske ligy vloni. Takze Tvoje porovnani je hodne neferove.

      • Re: Neveselý primát

        Petr9608     před 5 lety 29.11.2019 22:48 |  
        0 6

        https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDsledky_Sparty_Praha_v_evropsk%C3%BDch_fotbalov%C3%BDch_poh%C3%A1rech#Liga_mistr%C5%AF_UEFA

        Ještě tam byly dvě účasti v OF skupinách (zajímavý to systém tehdy).

        Samozřejmě - skupina 99/00 asi byla skutečně triviální, na druhou stranu se za těch 20 let (vlastně ligová kariéra těch největších fotbalových matadorů - dejme tomu od 17 do 37 let) klubové poháry skutečně změnily.

        Ano, byla strašně těžká ta skupina. Tak právě proto mne tak srala ta radost z toho losu. Nasraný jsme měli bejt. Nebo snad bychom chtěli, abychom zejtra dostali při losu Eura nějakou hrůzu? Já teda ne. Hezky Ukrajina, Polsko, Finsko.

    • Re: Neveselý primát

      Snivec     před 5 lety 29.11.2019 22:56 |  
      6 1

      kdyz teda chces, tak treba tuhle, kdo a kdy naposledy nedostal branku na barce? ;)

      • Re: Neveselý primát

        Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 02:59 |  
        4 9

        Ano, v tom je právě ta tragédie. Že českej klub, kterej je možná v evropskym měřítku nejvíce konkurenceschopnej od sparty v sezoně 03/04 a ubránil to na nulu na Camp Nou, nebyl doma schopen urvat ani bod. Bohužel hlavně z toho důvodu, že hráči byly v nevhodný okamžiky kopyta.

        • Re: Neveselý primát

          Ragnarok     před 5 lety 30.11.2019 09:40 |  
          4 1

          Ubránil? Zřejmě jsem se na stadionu špatně koukal.

  4. Zima

    kapitan.pisoar     před 5 lety 30.11.2019 02:02 |  
    5 9

    Jen jsem si ted vzpomel s jakym klidem a bohorovne tu vetsina prijimala nase vyrazeni z MOL cupu, jako ze se nic nedeje, i kdyz sance na jaro v Evrope byla celkem nizka. No a ted vidime, ze mame preddimenzovany kadr, plus dalsi skoro jedenactku na hostovanich, to bude jeste krusne jaro, vyvazit tym aby fungoval v takovem pretlaku...

    Jinak zajimalo by me odkud jsou ty informace o prichodu Krmencika, protoze jeho prichod by absolutne nedaval smysl v situaci kdy nemame kvalitniho utocnika privadet dalsiho nekopu...
    V zime bych se rozloucil s MvB, Teclem a Jusufa poslat na hostovani s tim ze Skodovi bych dal z respektu dohrat sezonu oslavit titul a v poslednim zapase sezony se snim v Edenu krasne rozloucit. Do tymu v zime stahnout Matouska a Felipa a bud privest opravdoveho utocnika nebo stahnout i Musu. Radsi dat sanci temto hracum zapracovat se s vyhledem na letni kvalifikaci, nez dal laborovat s utocniky, kterym nestacil podzim na to aby neco predvedli.

    • Re: Zima

      Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 10:38 |  
      2 4

      Pokud je Škoda nejlepší ze současných útočníků, ať tedy zůstane. Pokud naopak patří v hierarchii na konec není dobré si jeho tady držet jen kvůli minulosti. Potřebujeme se neustále posouvat dopředu, a ne aby nás sentiment brzdil.

    • Re: Zima

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 10:56 |  
      7 0

      No nemyslim si, ze by to maximalne tri poutaky v MOL cupu nejak vytrhly. Ja myslim, ze bude fajn, kdyz si mezi zapasy konecne odpocineme a trochu se to srovna. Me prijde, ze jedeme prakticky druhou sezonu non stop, pak bude jeste EURO, takze leto bude zase kratke, tak je fajn ze nebude to jaro zase tak hekticke. Ti hraci, co hraji budou mit vzdy tyden na regeneraci a ti, co doted moc nehrali, nebudou moc hrat ani na jare (stejne by si cutli max. ten MOL Cup). Kadr se zuzi o vypomoc typu Hora, Provod, atd. a bude to uplne v klidu. Nevidim v tom problem.

  5. Slavia vs. CZB

    Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 02:56 |  
    7 8

    Koukám na ty výsledky CZB s Tottenhamem a Bayernem. A tedy skutečně musím říct, že hrůza. 0-0-4 0:18... jenže prostě ten zápas s Pireem vyhráli. VYHRÁLI!!! V poslednim kole v Řecku jim bude stačit prohrát o gól nebo 2:4....

    A to bohužel hodně bolí. Oni ty body mají, my ne. Protože ten los neměli tak zkurv... pardon úžasnej. Já zapomněl, že LM je soutěž, ve který neni cílem uhrát co nejlepší výsledek, ale dělat stafáž před nim velkoklubum. Jo stafáž, bohužel. Sice můžou všichni kecat, jak jsme hráli super, jak jsme jim zatápěli, ale když to na body (doma) nebylo ani v jednom ze tří případů, tak je to prostě úplně na hovno.

    • Re: Slavia vs. CZB

      Tadeáš_Janků     před 5 lety 01.12.2019 13:05 |  
      1 0

      Jakkoliv prohra pro ně znamená čtvrté místo, protože Olympiakos uhrál doma remízu s Tottenhamem.

  6. Kdo sledovat i ostatní skupiny

    Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 03:16 |  
    0 8

    Byla by šance se v C rvát o postup ze druhýho místa a v G možná i dokonce o celkovou výhru?

    Víte skoro si říkám, že jestli my jsme byli nejlepším českym týmem v LM od sezony 2004/05, tak jestli právě my jsme si nezasloužili mít naopak tu skupiny co nejlehčí.

    I řekl fotbalový bůh "Ó Slavie, nebuď zklamaná z toho, že nebude ve tvé skupině skutečného TOP týmu. Ty nemůžeš být jemu obětována, ty musíš vítězit, aby jsi dokázala otevřít brány jara v LM. Tam je tvé místo."

    Ne ale opravdu, pokud by to byla nějaká haluz a nám se povedlo to OF. Skutečně bychom nezanechali ještě větší dojem? Skutečně by se řešilo to, že jsme tam měli jen Zenit, Ol. Lyon a Benficu, takže to bylo celkem o ničem a cennější je to, že jsme sahali (žel marně) po výhře na San Siru a že jsme neinkasovali na Camp Nou?

    • Re: Kdo sledovat i ostatní skupiny

      Merlinus (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 11:03 |  
      5 0

      Koukam, ze jsi toho plny. :-) Los byl, jaky byl. S tim proste nic neudelame. Ja bych si take pral hratelnejsi skupinu (idealne jeden TOP atraktivni, jeden stredne tezky a jeden hratelny), ale to asi vetsina. Nezaznamenal jsem tady zadne masivni jasani ze super atraktivni, ale tezke skupiny. A to a temi domacimi zapasi a 0 bodu je zavadejici sucha statistika. Takhle tezke soupere nikdo nikdy nemel a vykony byly dobre. Chybelo trochu stesti. Ale kdyz si vezmes, ze treba jen takovy Lukaku ma 2x vetsi hodnotu, nez cely kadr Slavie, tak bych byl hodne pokorny.

      • Re: Kdo sledovat i ostatní skupiny

        Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 12:43 |  
        2 3

        Nevim, no. Z "A" týmu to působilo tak, že jsou z toho losu nadšený. Nebo vy jste slyšeli aspoň náznak typu "přáli jsme si samozřejmě nějaké(ho) atraktivní soupeře, ale k tomu i nějakého hratelného"

  7. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

    Dobi     před 5 lety 30.11.2019 09:29 |  
    8 1

    Přátelé, podle mého názoru se při naší letošní účasti ukázalo, jak tenká je hranice mezi úspěchem a nezdarem, mezi štěstím a smůlou...Projdeme-li si všechny neproměněné šance, ale někdy i smůlu nebo náhlou indispozici, nechci-li říci výbuch při obdržených gólech, jen to dokazuje, že podle Gabo Zelenaye "Lopta je guľatá", byť někdy symbolicky šišatá na dobrou či naopak špatnou stranu. Pročítám-li si různé diskuse, vidím dva diametrálně odlišné pohledy od neslávistů. Najdeme zde slova uznání i nesmyslné útoky a sebevědomí těch, kteří sebevědomí ani chloupkem být nemají... Netvrdím, že jsem v dobách dávno minulé slávy Spartě v Evropě fandil, ale dokázal jsem ocenit jejich zasloužený úspěch a politovat, pokud jim osud nebo sudí nepřáli. Některé výstřelky zejména fanatických sparťanů jsou až za hranicí normálnosti a čiší z nich plný kbelík nenávisti až za hrob.. Naopak když jsme ve středu viděli, co dokázal spontánně fanděním zvláště v první fázi CELÝ kotel, marně hledám dostačující slova chvály a úcty. Pozitivní fandění od začátku do konce KOTLE JAKO CELKU! Proto dvojnásob mrzí výroky toho hnusného bonzáka, toho rasisty naruby Lukaka. Mohl bych citovat některé tiché výroky sousedů o "chodící Darwinově teorii a jejích jednotlivých fázích vývoje", ale to, co si dovolil, hraničí s nenávistí! I u nás máme a měli jsme hráče tmavé pleti. Olyianka, Traoré, nově Felippe, před nimi duo stoperů Deli a Ngadeu, ještě předtím Tavares nebo Adauto... Chodící důkazy toho, že sympatičnost nezáleží na barvě kůže, což o některých hráčích odjinud ani v nejmenším říci nelze... Ale ten Lukaku dal do ruky trumfy i všem různým sluníčkářům a my neprávem vypadáme jako hnusní rasisté a nenávistníci. Kolikrát jsme o úspěšném hráči skandovali: XY není člověk, to je bůh! Tady by spíš platilo "ocenit" to jeho hnusné neoprávněné bonzáctví! Ale co naděláme? Zlé slovo už nevrátíš zpět ani párem koní, jak praví česká klasika...!

  8. Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

    Ragnarok     před 5 lety 30.11.2019 09:46 |  
    5 4

    Pěkné povídání, pár mýtů a omylů zaznělo: Mldež Dortmundu rozhodně nemá budget 3 miliardy korun a Slavia rozhodně nemá výrazně nejnižší rozpočet v LM, který je se všemi ostatními zdaleka neporovnatelný. A pokud bychom měli tuto premisu přijmout, tak bychom v naší lize museli týmy typu Olomouc trhat na hadry a naši útočníci by museli sypat desítky branek (a proto by měli Škoda, Tecl, Buren odejít. Šancí dostali spousty, goly nedali ani těm nejhorším týmům, je čas zkusit nadějnější borce, které již navíc máme koupené).

  9. Ad Quelhar

    Mike     před 5 lety 30.11.2019 10:45 |  
    4 0

    Ja bych prosil Quelhara, jestli by mohl zverejnit svuj bodovy plan, ktery byl znacne podhodnocen. V ramci objektivity musim uznat, ze asi nikdo necekal, s jakou suverenitou budeme vest ligu. Ja bych po losu pred zacatkem ligy po podzimu /myslim po 20 kolech /byl spokojen, pokud bychom byli na roven v bodech s Plzni, a to diky tomu, ze skoro vsechny tezke soupeře jsme meli na podzim venku, kdezto Plzen to ma obracene a na jare musi k nam, na Spartu, do Jablonce a na Banik. A dale nam ,,nepralo", ze jsme 3 da se rict nejtezsi ligova utkani sehrali u nejtezsich soupeřů /Sparta, Plzen, Jablonec /vzdy po Lize mistru a ziskali v nich neskutecnych 9 bodu bez obdrzene branky. Tady vidim rozhodujici utok na titul a take to, ze Quelhar z techto zapasu ocekaval tak 2 body a tady mu ta jeho prognoza krasne ,,utekla". A jeste jeden moment hral proti nam. Nejprve me stvalo, ze Plzen bude hrat jenom ligu a nebude tristit sily diky neucasti v Evrope. Ted jsem za to rad, protoze nevydelali ani Euro a ligu nevyhraji.

    • Re: Ad Quelhar

      quelhar (admin)     před 5 lety 30.11.2019 20:06 |  
      4 0

      zápas - plán - realita - průběžný stav oproti plánu:

      ZLN v: 1 3 +2
      TEP v: 3 3 +2
      OLO d: 3 3 +2
      KAR v: 3 1 0
      LIB d: 1 3 +2
      CEB v: 3 3 +2
      BOH d: 3 3 +2
      OPA v: 1 1 +2
      SLO d: 3 3 +2
      SPA v: 0 3 +5
      MLB d: 3 3 +5
      JAB v: 1 3 +7
      PRI d: 3 3 +7
      PLZ v: 0 3 +10
      OST d: 3 3 +10
      TEP d: 3 3 +10
      OLO v: 1 1 +10
      KAR d: 3
      LIB v: 1
      CEB d: 3

      • Re: Ad Quelhar

        Mike     před 5 lety 30.11.2019 20:22 |  
        1 0

        Moc dekuji, takze bychom nyni byli dle Tveho planu 2 body za Plzni.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 14:57 |  
      14 1

      Že ti není stydno. Takové rýpance najdeš snadno v diskuzích na netu, vždycky je to od neprejicich pitomců, jejichž klub by sice nebehal tak jak my, ale teď by měl skóre 1-20. Říct, že náš fotbal je jen o běhání, zavání slovním průjmem. Ano, běháme hodně, ale k tomu ještě přidáme skvělou taktiku i ucházející fotbalovost. V našich podmínkách nelze hrát lepší fotbal se soupeři, kteří si koupí na koho ukážou. Nejvíc mě baví kokoti ze Sparty a Plzně, kteří se smějí a přitom od nás dostali nalozeno jak spraskani psi. Od tebe to beru jako hnusný faul.

      • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

        JS (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 16:03 |  
        2 10

        Proč by mě mělo být stydno? Přinejmenším je to dobrý vtip.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

          chrobak     před 5 lety 30.11.2019 17:07 |  
          5 0

          Není to dobrý vtip a nic to neříká. Něco říkají výsledky a ty vzhledem ke kvalitě soupeřů nebyly špatné. Pěší fotbal nestačí ani na Suboticu, nebo s jakou prdelí to rupli.

        • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

          Faris (přítel SN)     před 5 lety 30.11.2019 17:34 |  
          8 0

          Chceš tedy říct, že jedinou naší devizou je běhání? Vtipné to není, je to trapne a dehonestující Slavii. Používají to ocasi, co tvrdí, že Slavia jenom běhá. A pak dostanou doma od nás 3-0. Nevadí mě kritika, ty býváš hodně kritický, ale toto je zesměšňování.

    • Re: Mezi námi fanoušky 19/20 10

      Sherudan     před 5 lety 01.12.2019 09:41 |  
      1 1

      Jeden proti lidskosti:
      Stojí chlap před popravčí četou a má poslední přání. Chvilku se zamyslí a pak říká: "Ať střílí Masopust!"

  10. LOS EURO 2020

    Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 12:46 |  
    1 6

    Tak jak byste si to přáli?

    Nejlepší: UKRAJINA - POLSKO - ČESKO - FINSKO
    Nejhorší: ANGLIE - FRANCIE - ČESKO - SEVERNÍ IRSKO*

    *postoupí-li

    • Re: LOS EURO 2020

      Max1     před 5 lety 30.11.2019 15:09 |  
      10 0

      popravdě je mi to jedno...tak stupidní systém losu jsem ještě neviděl a prase aby se v tom vyznalo

      • Re: LOS EURO 2020

        fleder     před 5 lety 30.11.2019 16:37 |  
        1 1

        Hlavně je strašně fair, jak některé teamy budou hrát v základní skupině jenom doma...

      • Re: LOS EURO 2020

        pehacko     před 5 lety 30.11.2019 16:38 |  
        2 0

        ono to dopadne tak, jak si UEFA MAFIA bude prat, takze nema cenu cokoliv resit...

  11. Anglie - Chorvatsko - Skotsko/Izrael/Norsko/Srbsko

    Petr9608     před 5 lety 30.11.2019 23:36 |  
    0 0

    Mohlo to být lepší, mohlo to být horší. Bude to chtít remizovat s Chorvaty a porazit kvalifikanta ze 4. koše, ze kterého by logicky asi nebylo radno si přát domácí Skoty. No, s Izraelem jsme si soutěžní zápas, pokud vím, ještě nezahráli, tak proč ne on.

    Skupina s vítězi posledních třech mistrovství (MS 2018, ME 2016, MS 2014) je vskutku slušný masakr.