Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia uzavřela první polovinu základní části přesvědčivou domácí výhrou nad Baníkem Ostrava. Vynikajícím výkonem potvrdil roli lídra kapitán Tomáš Souček.

Konečný výsledek hovoří jasnou řečí a Slavia zápas dvou tradičních rivalů ovládla přesvědčivě 4:0. Souhlasím ale s trenérem Trpišovským, že cesta ke třem bodům byla náročnější, než jak napovídá výsledné skóre. Hlavní v první půli byl Baník velmi nepříjemným a houževnatým protivníkem. Hosté vysoko napadali naši rozehrávku, nenechali nám ani centimetr prostoru na hřišti bez boje a když už se sešívaní nadechovali k zajímavé akci, tak nejednou přišel tvrdší nedovolený zákrok. Zkrátka nic příjemného. Slavia však přeci jen ukázala vyšší kvalitu a s tlakem tribun dokázala vzdorující Baník zlomit ještě před poločasem, kdy se bombou do sítě nekompromisně prosadil Souček.

A Ostrava se tímto momentem skutečně zlomila. Ještě do půle mohl zvýšit Ševčík a i po změně stran mohli hosté kapitulovat ještě dříve než v 52. minutě. Zkrátka Baníku dle očekávání došly síly. V jedné sestavě odehráli se Slavií během 4 dnů vyrovnaných 165 minut a na víc to nebylo, zvlášť když naše barvy měli v sobotu na hřišti čerstvější hráče, kteří ve středu odpočívali. Hostům příliš nepomohlo ani vystřídání Hrubého (který pravda nijak zvlášť dobře nehrál, ale z taktického pohledu alespoň zahušťoval záložní řadu) za útočníka Smolu, čímž se jim úplně rozpadla mezihra a záloha se stala průchozí. Druhé dějství se tak v podstatě hrálo jen na jednu branku a bylo jen otázkou, kolik branek přibalí Slavia Baníku na cestu domů. Nakonec z toho byly čtyři kusy, což už se stává při soubojích v Edenu s tímto soupeřem takovou milou tradicí.

Ocenit musím i na českou ligu skvělou kulisu sobotního zápasu. Návštěvy, které tento rok chodí na Slavii, jsou velice důstojné a v podstatě nám pomalu začíná být stadion malý. Ale to je spíš otázka do příštích let a (bohužel vzhledem k české mentalitě) jen za předpokladu, že by se měla udržet špičková sportovní úroveň klubu. Každopádně na obou stranách byla k vidění pěkná chorea podpořená hlasitým povzbuzováním svých celků. Na chacharech bych ocenil, že fandili i za nepříznivého stavu. Na fandění našeho kotle bych pak vyzdvihl, že podporoval hlavně svůj klub a urážek soupeře bylo o dost méně než v obráceném gardu. Je pak přeci jen trochu divné, když hosté působí více jako anti-slávisté než jako fanoušci Baníku. Ale to je jejich věc, každopádně náš kotel si zaslouží palec nahoru!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Práce rukama měl málo, nohama to pro Koláře byl tentokrát spíše těžší zápas. Hlavně tedy v první půli, kdy Ostrava maximálně presovala naši rozehrávku. Poradili jsme si s tím ale bez větších problémů.

Vladimír Coufal - 6 - Tradičně nadprůměrný výkon. Krajní beci tentokrát nepatřili mezi naše nejviditelnější hráče, ale tým i tak podpořili dobrou hrou. Coufal se dostal do dvou výraznějších možností. V první půli na jeho polostřelu, polocentr těsně nedosáhli dva spoluhráči. Ve druhé pak zakončoval ze zajímavé pozice uvnitř vápna, branku však netrefil.

Ladislav Takács - 7 - Velmi příjemné překvapení! Takács odehrál svůj zápas s přehledem. Dle předpokladů byl silný v hlavičkových soubojích, ale zároveň prokázal slušné rychlostní dispozice i ucházející rozehrávku. Při práci s míčem působil lépe než Frydrych. Dobře se dokázal vrátit a zblokovat Reiterovu šanci, v první půli se prosadil k hlavičce, která mířila těsně mimo.

Michal Frydrych - 6 - Hned na začátku si jednou nezpracoval dobře míč a hrozila z toho nebezpečná ztráta. Zbytek zápasu zvládl docela dobře, když bránil jistě a vyvaroval se chyb. Ve druhé půli mu utekl Reiter do šance, tam už se ale Michal snažit hasit propadnutí celého týmu na poslední chvíli.

Jan Bořil - 6 - Umí být viditelnější, ale podobně jako Coufal tak i Bořil odvedl tradiční ligový nadstandard. Nejvíce pak zaujal svým "laškováním" s Fillem. Nejprve totiž ostravský veterán tvrdě srazil našeho hráče, což nezůstalo bez odezvy. Známý brousek Bořil mu totiž oplatil stejnou mincí ještě v první půli.

Petr Ševčík - 8 - Vynikající výkon, tento zápas Ševčíkovi vyloženě sedl. Patřil k našim nejaktivnějším hráčům, dobře kombinoval i se snažil být nebezpečný pro soupeřovu branku. Vše korunoval i vstřelenou brankou, kdy do sítě dorazil vlastní šanci. Před prvním vítězným gólem pak přesně našel Součka. Jedinou výtkou může být situace z konce prvního poločasu, kdy prováhal nadějnou situaci po zaváhání Budinského. Tam měl asi střílet rovnou. Ale jinak to bylo od Petra skvělé a po famózním Součkovi byl naším druhým nejlepším hráčem.

Tomáš Souček - 9 - Od Součka to byl opravdu fantastický zápas, v němž ukázal, že je zpět ve své vrcholné jarní formě. Proti Baníku se mu daří, jako první hráč v historii hodnocení zaznamenal absolutní známku v zápase s ním. Tentokrát k tomu také nebylo daleko. První dvě branky sám vstřelil, když zvláště u té  první zakončil fantastickou ránou levačkou. Celkově předvedl naprosto komplexní výkon, kdy byl platný v rozehrávce, při bránění i v pokutovém území soupeře. Škoda špatně koplé penalty, mohla být desítka. I tak je to ale jen maličká kaňka na Tomášově špičkovém představení.

Josef Hušbauer - 7 - Hrál velmi dobře a dirigoval naše útočné snažení. Celkově je na podzim ve velmi dobré formě a v lize je pak jedním z našich nejdůležitějších hráčů.

Nicolae Stanciu - 6 - Většinu situací řešil dobře a fotbalově, přesto byl opět až příliš málo výrazný. Z mého pohledu by měl být výrazně průraznější při zakončení. Takto Stanciu spíše hledá přihrávky za obranu, případně se podílí už na základní rozehrávce. Jeho výjimečnost by se ale měla odhalit blíže u soupeřovy šestnáctky.

Peter Olayinka - 7 - Svou velkou aktivitou výborně vybojoval akci před první vstřelenou brankou. Podíl měl i na druhé brance, i když tam bylo spíše štěstí, že jeho střela byla sražena před volného Součka. Není to ale zdaleka poprvé, kdy Slavia z jeho nezměrné aktivity těží, i když je to třeba nepřímo a nejedná se vyloženě o asistence a góly. Je pro naši hru ještě cennější, než by statistiky (které navíc Peter nemá vůbec špatné) mohly napovídat.

Stanislav Tecl - 6 - Herně zápas Teclovi vyšel tak napůl. Do naší hry zapadá z útočníků asi nejlépe, ale situace se mu až příliš často nepodařilo vyřešit dobře. Na druhou stranu měl konečně zasloužené štěstí, když k němu vyrazil brankář Součkovu střelu a on tak mohl celkem jednoduše vsítit svou první letošní branku. Zasloužil si ji! Dobrým náběhem a pokrytím míče pak vybojoval penaltu.

Ibrahim Traoré - 6 - Přišel už za víceméně rozhodnutého stavu a během jeho pobytu na hřišti Slavia ještě jednu branku přidala.

Mick van Buren a Júsuf Hilál nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. kolo - Sobota 02. 11. 2019 17:00

Fortuna liga, 2019/2020
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    japhy     před 5 lety 04.11.2019 17:25 |  
    16 10

    Sice se tu na něj moc nesmí šahat, protože má dost fanoušků (třeba mě), ale hodně se mi nelíbil Pepa. Jo, když už se to rozjelo, tak si připsal asistenci a pomohl k penaltě, v tom prvním to ale byla bída. Prapor ofenzivy drželi jen Ševa a bezkonkurenční Suk, kterej pomáhal v obraně s hlavičkami, stoperům s rozehrou, byl platný uprostřed pole a ještě se několikrát dostal do vápna. Pepa se tam tak ploužil, strkal si to s obráncema a golmanem a dopředu pořád posílal hodně mizerný pasy. Ne, že by nabídka byla bůhvíjaká, ale on to tam cpal jak umanutej.
    Zato Ševa fungoval jako slušnej otvírák zatažený obrany.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Mimoň     před 5 lety 04.11.2019 17:47 |  
    1 0

    Podle mého Nico moc nestřílí, neboť se mu v poslední době moc střely nedaří...ale souhlasím, že by mohl jít tomu více naproti, řekl bych že potřebuje aby mu tam nějaká konečně zapadla a zase si začne věřit. Ale vsadím se že zítra bude zase jedním z nejlepších. Jinak s hodnocením vcelku souhlasím

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Sedrousek     před 5 lety 05.11.2019 04:57 |  
      1 1

      Setri si to na Camp Nou. Tam se trefi 2x.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Harvey     před 5 lety 04.11.2019 18:05 |  
    9 16

    Tecl:
    1. Gól
    2. vybojovaná penalta
    3. tutovka pro Ševčíka
    4. neuznaná asistence, když si Olík nepohlídal offside.
    Hodnocení 6 by bylo mimo mísu i kdyby se už po zbytek zápasu dalšího míče nedotkl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 5 lety 04.11.2019 20:26 |  
      4 3

      Jsem moc rád, že mu to tam konečně padlo. Snad se dostane do formy jako před zraněním, týmu by to pomohlo. Ale co si budeme povídat, do toho gólu to byla chvílema křeč. Olie jde dopředu, Standa mu místo náběhu za obranu začne přebíhat do kraje, ale celou dobu je ofsajd. Před gólem projde nadějně ze strany do vápna a přihrává přesně na tkaničku, bohužel Jiráskovi. Pak v druhé půli dvakrát za chrta...
      Poslední věta je je mimo mísu, hodnotí se výkon za celý zápas. Ne že někdo dá gól v Barceloně a má za 10, i kdyby zbytek zápasu jenom pózoval fotografům.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    kapitan.pisoar     před 5 lety 04.11.2019 18:35 |  
    11 3

    No nerekl bych, ze Teclik skoroval jednoduse. Vzdyt ze dvou metru pred prazdnou brankou trefil golmana, od ktereho se to se stestim odrazilo do golu. Snad ho ten gol trochu sklidni a nebude tak zbrkly pri reseni situaci, nebyt toho golu, tak to byla zas celkem spatenka...

    Docela by me zajimalo s jakymi pokuny nastupuje Nico. Ja od nej cekal utocne vypady typu Stoch, ale zatim to vypada, ze vetsina pokynu je zamerena na urputnou defenzivu a cisteni stredu hriste, nez nejakou fotbalovost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Akuls     před 5 lety 04.11.2019 19:39 |  
      11 0

      Také to tak vidím. Stanciu začal hodně běhat, ale přestal dávat góly. Dokonce mu nejdou ani trestňáky, normálně jeho parádní disciplína.
      Škoda, že jsme je nevyprovodili s populárním bůrem, zato jejich prasení v prvním poločase by si to zasloužili. Gólových šancí nakonec bylo snad na 10 gólů, ale holt ta naše produktivita. Na Spartě či v Plzni podali chachaři odevzdaný výkon, to na Slavii hráli, tedy dokud mohli, jako o život.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sedrousek     před 5 lety 05.11.2019 05:02 |  
        3 0

        To vis,proti lepsimu mancaftu je to pro tebe svatek a vzdycky se vic vyhecujes!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      martyni (přítel SN)     před 5 lety 05.11.2019 15:22 |  
      2 0

      Není zapas, kdy by Nico nevyprodukoval uplne libovou prihravku, kterou vysle nekoho do samostatného uniku. Nevim, co jiného uz by se dalo oznacit "fotbalovosti". Ze by hral "urputnou defenzivu", to mi prijde dost mimo. Nicmene je fakt, ze se netlaci do koncovky tolik, jak jsme mozna cekali. Presto si myslim, ze roli spilmachra plni vyborne, jen poslední dva zapasy mi prisel trochu zatavenej, v Ostrave asi potreboval spis odpocinek.

  5. Standa náš utočník číslo 1

    Mimoň     před 5 lety 04.11.2019 19:27 |  
    4 4

    tecl i za 7, centr na gól Petera stojící v těsném ofsajdu byl skvělý, stejně tak příkladné napadání gólmana a získaný míč do tutovky Ševčíkovi díky tomu

    • Re: Standa náš utočník číslo 1

      zeleznik2     před 5 lety 04.11.2019 20:00 |  
      4 2

      Ale těch zahozených šancí. V jeho případě šestka v pořádku.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 04.11.2019 20:01 |  
    0 1

    Hodnotil jsem naprosto totožně.

  7. Re: 15.kolo

    zeleznik2     před 5 lety 04.11.2019 20:04 |  
    5 2

    Díky Zlínu vedeme ligu už o 11 bodů!!Dnes Plzeň prokázala, že ta vydřená výhra v Chlumci asi nebyla náhodná. Ještě jednou díky Zlíne. Škoda výhry Rumunů v Opavě rozdíl 19 bodů by byl ještě hřejivější!!

    • Re: 15.kolo

      Sedrousek     před 5 lety 05.11.2019 05:03 |  
      2 0

      Neboj vsechno bude. Ted jedou do Jablonce.

      • Re: 15.kolo

        zeleznik2     před 5 lety 05.11.2019 17:07 |  
        0 0

        Jen aby, budu rád i za plichtu. Jablka na Rumuny neumí.

  8. Re: Standa Tecl

    zeleznik2     před 5 lety 04.11.2019 20:13 |  
    2 4

    Alanor jeho výkon zhodnotil naprosto objektivně. Dal gól ano, ale po šťastném odrazu a navíc vybojoval penaltu. Na druhé straně zazdil nejméně dvě šance a není schopen obejít protihráče. Rozhodně však věřím, že momentálně je opravdu náš nejlepší útočník, který je aspoň schopný se do šance dostat. Bohužel produktivita zatím hodně nízká, když dokáže přestřelit i prázdnou branku. Po 15 kolech má náš střelecký trojlístek na kontě pouhé tři branky. Rozhodně potřebujeme větší střelecký přísun. Suk, Peter a Hušby ok, ale pak velká mezera.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Aladinus     před 5 lety 04.11.2019 22:58 |  
    1 5

    Vůbec bych se nebál dát Sukovi desítku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kapitan.pisoar     před 5 lety 04.11.2019 23:17 |  
      5 3

      To bych rekl, ze mu zkazila ta zahozena penalta... S tim a dokoncenym hattrickem klidne 11 :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mazafakr     před 5 lety 05.11.2019 05:59 |  
      2 4

      nedal penaltu lol

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    nobiczek (přítel SN)     před 5 lety 05.11.2019 07:44 |  
    6 1

    Oběma krajním obráncům bych známku zvedl na 7, za podporu útoku. Stejně tak bych dal 7 i Frýďovi, který nezahrál hůř než Laco. Snížil bych naopak známku Hušbymu, dal bych mu 6.

    Obecně to byl v první půli boj, v druhé pak velká jízda z naší strany. Suk je neuvěřitelný, strašně mě potěšila zpráva, že zůstane i na jaře a nežene se pryč za každou cenu. Ten kluk je pro Slavii vážně poklad a pokud někdy odejde, věřím tomu, že do top klubu a za veliké peníze. Podobně nenahraditelný mi v tuto chvíli přijde Béřa, měl jsem ho rád už když přicházel z Bolky, a mám ho čím dál tím raději. On prostě nevypustí nic a se sebevědomím mu rostou i výkony, aktuálně do (pro mě) dříve nepředstavitelných výšin.

    Jsem rád, že Jindra nezklamal a při absenci Hovorky opět dokázal zareagovat, možná i trochu překvapit, novou stoperskou dvojicí, která nezahrála vůbec špatně. Jsem rád, že tak zavřel ústa všem těm novinářům, podle kterých jsme byli po ztrátě Davida a středeční prohře v šílené krizi.

    Závěrem ještě k Nicovi, asi nebudu jediný, kdo byl z jeho hry ze začátku podzimu nadšený, ale nyní mi přijde, že je řekněme 3, možná 4 poslední zápasy v drobném útlumu. Těžko říct, jestli je to únavou, protože Nico toho taky odehrál docela hodně, lehkou ztrátou formy, změnou role nebo třeba kombinací všeho výše zmíněného. Každopádně má ale dnes ideální šanci to protrhnout - proti komu jinému zahrát životní zápas, než proti Barceloně na Camp Nou?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      rak (přítel SN)     před 5 lety 05.11.2019 10:42 |  
      1 0

      No, optimálně by se Nico konečně mohl trefit z nějakého trestňáku, pokud ho vůbec budeme kopat.

  11. Milan Škoda

    vršek     před 5 lety 05.11.2019 11:56 |  
    2 10

    Zápas odehrála Slavia skvěle a po záznamu v TV podle mého hrála dobře i v první půli.
    Konečně se mi líbil v druhé půli Tecl. Snad se to tímto zápasem zlomilo a jeho výkony budou mít opět kvalitu.

    Radost ze zápasu mi však kazí to, že trenér Trpišovský zřejmě již "odepsal" Milana Škodu. Je pravda, že Škoda "zpackal" zápas s Příbramí, ale myslím si, že s ohledem na 90 ligových gólů (navíc většinou gólů, které držely Slavii v těžkých chvílich), s ohledem na výkony Yusufa i Van Burena a hlavně s ohledem na průběh zápasu (stav 3 : 0 a oslabený soupeř) měl být on střídajícím útočníkem a snad by se mu v oněch cca 20 minutách podařilo posunout posunout k 100.
    Myslím si, že si Milan Škoda si za svou slávistickou oddanost zaslouží dostat šanci tu 100 a v dresu Slavie nastřílet.
    Snad dokážu pochopit trenérské záměry, ale "lidsky" je pro mně absence Milana Škody v oněch posledních cca 20 minutách v TOMTO zápase zcela nepochopitelná a vůči TOMUTO hráči projevem neúcty našeho trenéra.

    • Re: Milan Škoda

      Snivec     před 5 lety 05.11.2019 13:22 |  
      8 0

      aby někdo hrál pouze za zásluhy je nesmysl, vlastně by to ani nepomohlo tomu hráči. Milan nezahrál špatně pouze jeden zápas, on podává slabé výkony delší dobu a já si myslím, že i Milan už cítí, že to není ono a že už dávno není v mužstvu tahounem. Vážně je tak důležité dosáhnout tu 100, honit nějaké číslo, které je pro Milana méně a méně dostupné? Nechtěl bych vidět Milana, jak v zoufalství honí nějakou metu a všichni mu pomáhají, aby toho dosáhl.

      • Re: Milan Škoda

        pehacko     před 5 lety 05.11.2019 15:01 |  
        3 1

        ja si myslim, ze milan jeste nerekl posledni slovo a tu stovku (i diky nastavbe) jeste pokori... ze to nejde ted, neznamena, ze to na jare nebude zase treba strilet... nikoho bych ze soucasneho kadru neodepisoval!

        • Re: Milan Škoda

          zeleznik2     před 5 lety 05.11.2019 17:10 |  
          0 3

          A to já klidně Yusufa, Horu i Zeleného budu postrádat.

      • Re: Milan Škoda

        vršek     před 5 lety 05.11.2019 16:00 |  
        2 7

        Milan Škoda nepodává delší dobu slabé výkony.
        Slabý výkon podal v zápase s Příbramí! Jeho výkony byly podle mého průměrné (což jistě není nic moc, ale určitě ne slabé). Jaké jsou však výkony Van Burena a Júsufa? Určitě nejsou lepší než výkony Škody. Ani výkony Tecla nebyly až do zápasu s Ostravou dobré. Navíc Škoda dostal oproti Teclovi, Van Burenovi i Júsufovi o dost méně příležitostí svoje výkony zlepšit. Byl víceméně střídajícím hráčem (což zrovna neodpovídá jeho typologii), ale jeho efektivita je stejná jakou mají Van Buren s Teclem 1 + 1 (nepočítám čtyři góly v českém poháru). Píšu o tom, že na jeho úkor nastoupili do rozhodnutého zápasu dva hráči, kteří lepší výkony než on nepodávají a hlavně u Júsufa jde o výkony podprůměrné.
        A s těmi zásluhami - jsou hráči, a je jich hodně málo, kteří by si velkou míru respektu a trpělivosti zasloužili, a právě za ty zásluhy (myslím, že by většina sparťanů v loňské sezóně v rudém dresu ráda viděla Lafatu). Hlavně ve chvíli, kdy lepší útočníci nejsou v týmu Slavie k dispozici. To se ukázalo i v sobotu. Van Buren ani Júsuf lepší výkony než Škoda určitě nepodávají. A k tomu honění met - jsem přesvědčen, že ne to, aby všichni na Škodu pracovali, ale to, aby mohl sám přesvědčit, zda je ještě platným hráčem se mohlo projevit v zápase proti oslabené a unavené Ostravě. A zvláště proto, že by s jeho příchodem byla naše převaha v hlavičkových soubojích ve vápně Ostravy "smrtící" a k té metě, by třeba měl Milan Škoda o kousek blíž... Jestli si Škoda myslí, že to není ono, a že na Slavii už nemá, se budete muset zeptat jeho a ne zde mluvit za něj. A mluvit o "zoufalství a nedostupnosti" u hráče, kterému je 33 let je v dnešní době směšné. A pokud 100 ligových gólů je pro Vás jen nějaké číslo, pak zřejmě nechápete co taková, meta obnáší.

        A jen pro ujasnění znovu zopakuji princip předchozího mého příspěvku - v sobotním zápase s Ostravou měl Milan Škoda nastoupit místo Júsufa. Ve chvíli, kdy byl zápas rozhodnut a soupeř oslaben a "vyšťaven". A přestože se to Vám a dalším nelíbí, a i proto co pro Slavii v minulých letech odvedl. Že zůstal ve chvílích, kdy byla Slavia ve "srabu" i ve chvíli naprosto luxusní finanční nabídky k odchodu.

        • Re: Milan Škoda

          JS (přítel SN)     před 5 lety 05.11.2019 16:38 |  
          3 5

          Výkony MvB, Yusufa i Škody jsou podprůměrné až slabé. Nikdo z nich si základ nezaslouží. Tecl, posuzováno podle dosavadních výkonů, je na podzim jednooký král mezi slepými.

          Tady fanoušci očividně stále nechápou, kde leží hranice mezi „respektem k hráči kvůli tomu, co pro klub udělal“ a mezi sportovním úspěchem, kterému se mezi profesionály podřizuje VŠECHNO. Slavia si zkrátka nemůže dovolit obětovat body, titul, fyzické síly mužstva atd. kvůli tomu, že Škodovi chybí pár branek do 100 ligových zápasů.

          Nebo je to otázka na ty lidi, kteří to vidí jinak: viděli byste raději Škodu v Klubu ligových kanonýrů, nebo Slavii úspěšnou, finančně zdravou, s 20. titulem a šancí na další Ligu mistrů? Stavěním Škody v současné formě bychom snižovali šanci na realizaci těchto cílů.

          Vzhledem k Milanově věku a stylu hry nemůžeme předpokládat, že by za nás ještě střílel nějaké desítky branek za sezonu jako v dobách největší slávy. Jednoduše momentálně nezapadá do konceptu hry. Když k tomu přičteme jeho sníženou výkonnost zapřičiněnou věkem, momentální neformu, nevidím šanci, jak by se měl ještě „chytit“.

          To všechno píšu s veškerým respektem k tomu, co pro nás kdy udělal.

          • Re: Milan Škoda

            Fačín     před 5 lety 08.11.2019 15:03 |  
            0 2

            Ale to se přece prostě nemusí vylučovat... Milan není zas tak starý, aby nás nutně muselo stát body, že nastoupí. Naopak, čím víc by hrál, tím spíš se mu forma zvedne a může být zase naším zabijákem.

            Třeba na tý Barceloně jsme měli 9!!! rohů. V ideální formě Milan z 9 rohů nastřílel aspoň dva góly. Kdyby nic jiného, aspoň v tomhle může být platný a přínosný. Tady je bohužel pravda, že ve standartkách jsme sílu ztratili nejen kvůli tomu, že nehraje Milan, ale i kvůli odchodu dalších skvělých hlavičkářů Deliho a Ngadeua a bohužel i kvůli ztrátě fantastického exekutora Stocha. Při vší úctě k Nicovi a Pepovi, na ty jeho bomby jsou kluci krátký.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 05.11.2019 17:38 |  
    0 0

    Tak po delší době v podstatě souhlasím s hodnocením bez výhrad. První půlka do gólu žádná hitparáda a vlastně jen boj s tvrdým soupeřem, ale to se v naší lize dá očekávat,pokud nebudeme vyhrávat tři nula v prvním poločase. Velmi příjemné překvapení Takács a Ševčík u Nica tam přesně nevím co po něm Trpiš chtěl, kolega hodnotítel píše že by si u něho představoval něco jiného,já si to neodvažuji odhadnout.