Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

Slávisté domácí pohár potřetí za sebou nevyhrají, když prohráli již v osmifinále na půdě Baníku Ostrava.

Samotné vypadnutí podle mě žádná velká tragédie není. V domácím poháru hrají špičkové tuzemské týmy jen o prestiž (která je v porovnání s ligovým titulem výrazně menší), protože klíčové lepší nasazení do evropských pohárů si zajistí ligovým umístěním. A co si budeme povídat, po dvou triumfech v soutěži za sebou ta hladovost po této trofeji není taková jako právě před pár lety, kdy jsme ji dlouho nepozvedli nad hlavu.

Více mě tedy mrzí vyloženě nedobrá hra, kterou se Slavia ve Vítkovicích prezentovala. Samozřejmě, sestava byla z velké části poskládána z hráčů širšího kádru, ti by však měli mít i tak vysokou kvalitu a hlavně jsem se těšil, že se budou chtít předvést a ukáží patřičnou hladovost. Nic z toho se ovšem nekonalo. Ač to od domácích také nebyl žádný koncert, tak byli od začátku lepší, vycházeli z jisté obrany a v útoku působili hladovějším dojmem. Zápas tak nakonec asi po zásluze dokázali urvat v prodloužení. Nezbývá než pogratulovat a zamyslet se nad výkonem našich hráčů, kteří by měli bojovat o své místo na slunci.

Než se tak stane, tak mi to nedá a vyjádřím se k výkonu rozhodčích. Předně chci říct, že to nebylo primárně o nich. Slavia hrála špatně a Baník chtěl víc. Přesto je po zápase cítit jistá pachuť v ústech, zvlášť když přihlédneme k tomu, jak "brečeli" zástupci Baníku po sporné (a spíše chybně odpískané) penaltě na Ngadeua v loňském pohárovém finále. Nebo když si vzpomeneme na Barošův ostudný tyjátr po jeho vyloučení za úder do Součkovy hlavy loktem. Hlavní Královec zápas odpískal v podstatě v pořádku, přesto mi přijde zvláštní, že při úzkostlivě nastaveném metru neodpískal zákrok na Zeleného před vítěznou brankou. Obdobné situace totiž celé utkání posuzoval jako nedovolené. Zcela zjevnou a nepochopitelnou chybou pak bylo uznání druhé branky Smolovi, která padla po zřejmém ofsajdu při standardní situaci (viz foto). To pomezní rozhodčí nejsou schopni posoudit ani tyto nejjednodušší situace správně?

 

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Baník byl sice aktivnější, paradoxně ale Koláře až tak nezaměstnal. Jednou mu pomohlo břevno, velmi dobrý zákrok vytáhl proti Fillovi. Inkasované branky na jeho vrub nejdou, naopak při té první udělal maximum a nechybělo mnoho, aby míč vytěsnil. Rozehrávka se mu tentokrát vzhledem k jeho obvyklému standardu až tak nedařila.

Tomáš Holeš - 4 - Nevýrazný výkon s malou a neefektivní podporou útočné činnosti. Několikrát se pokusil o střelu, leč výsledek byl pokaždé velmi slabý.

Ondřej Kúdela - 5 - Jeden z mála hráčů, o kterých se dá říci, že obstáli a podali alespoň uspokojivý výkon. V zápase měl několik dobrých předskočení soupeře ve stylu Hovorky.

Michal Frydrych - 4 - Ve hře obstál a nepodal špatný výkon. Standardní průměrnou známku mu ale o něco sráží nepříliš vydařené bránění standardních situací. Jako dobrý hlavičkář logicky bránil největší hrozby soupeře a minimálně na začátku zaspal a nechal hlavičkovat Stronatiho do břevna. Byl i nejblíž u skórujícího Smoly, ale tam těžko mluvit o chybě, když byl hráč správně vystaven do ofsajdu. Který se ale bohužel kvůli neschopnosti asistenta nemával.

Jaroslav Zelený - 3 - Dosavadní průběh sezony Zelenému vycházel a začal se prosazovat na hřiště více než minulý rok. Včera to ale z jeho strany byla velká bída. Navzdory vysoké postavě nebyl příliš silný v soubjích, viz akce před prvním gólem, kde se ale také mohl pískat faul. Zvláště s postupujícím časem pak Jarda bohužel předvedl zcela katastrofální rozehrávku, když odevzdal několik snadných míčů do protiútoku na kopačky soupeře.

Lukáš Masopust - 4 - Co se týče kvality provedení, tak mu to včera moc nešlo. Z mého pohledu mi ale aspoň přišlo, že Masopust zápas odmakal a o něco se nealibisticky snažil, což byl podle mě rozdíl oproti Provodovi s Horou.

Ibrahim Traoré - 5 - Dostal první větší prostor po zranění a nezklamal. Součka sice plně nenahradil, zvláště co se týče drajvu směrem dopředu, ale to se ani nedalo čekat. Celkově podal Ibra poctivý a uspokojivý výkon. Na místě defenzivního záložníka si plnil své obranné úkoly i se dobře zapojoval do rozehrávky a kombinace.

Josef Hušbauer - 5 - Zvláště v první půli byl snad jediným hráčem, který se snažil o něco víc směrem dopředu. Rozdal několik dobrých dlouhých pasů a po celý zápas dřel, což dokládaly i křeče v prodloužení. S postupujícím časem se mu už sice nedařilo být přesný, jak by bylo třeba, přesto patřil k několika málo našim hráčům, kteří se za svůj výkon nemusí stydět.

Jakub Hora - 3 - Nechci říkat, že utkání odchodil, protože bylo vidět, že se snaží nabízet i si chodit pro rozehrávku, v konečném důsledku ale nepředvedl skoro nic. Rychlý není, kvalitu v rozehrávce, zakončení nebo přechodu jeden na jednoho také nepředvedl. Zkrátka se utkáním spíš protrápil, aniž by dokázal jakkoliv zaujmout. Což je za 120 minut hry hodně špatná bilance. Zvláště u hráče, co bojuje o angažmá a měl by se přetrhnout, aby byl vidět. Hora těžko může čekat, že podobných šancí přijde pět...

Lukáš Provod - 3 - Zaujal povedenou gólovou střelou při debutu, to je ale zatím bohužel všechno. Čekal bych, že jako mladý hráč bude nažhavený se ukázat a bude aspoň jezdit, ale zatím spíš vypadá vyjukaným dojmem. A je tristní vidět, o kolik byl ve vzájemných soubojách hladovější starý matador Fillo. Provod se nechal několikrát laxně přeskočit při čekání na přihrávku, ostudně pak prohrál souboj tělem, z něhož vzešla dobrá šance Baníku. Zatím tedy z jeho strany v sešívaném bída. Ale samozřejmě Lukáše nemíním nijak odepisovat. Je to posila pro budoucnost a šancí předvést, že šlo o dobrý nákup, bude mít jistě ještě mnoho.

Mick van Buren - 4 - Zrovna trio Van Buren, Hora, Provod dostalo po delší době velkou šanci a právě od nich jsem čekal největší nažhavenost na zápas. Paradoxně byli nejhoršími hráči na hřišti a z velké části mohli za naprostou jalovost Slavie směrem dopředu... Mick alespoň předvedl dle mého názoru opticky větší snahu než Hora s Provodem. Útočné akce ale většinou neřešil dobře.

Nicolae Stanciu - 4 - Velké zklamání a asi nejhorší výkon Stancia v sešívaném. Já vím, že je těžké naskočit do zápasu, kde se nedaří, ale právě Nico by měl být tou kvalitou, co strhne ostatní. A to se vůbec nestalo. V podstatě předvedl podobně neviditelný výkon jako Hora. Ten měl na prosazení se 120 minut, Stanciu zhruba polovinu, a tak strhávám poloviční počet bodů směrem dolů od průměru.

Júsuf Hilál - 5 - Po hodně nepovedeném střídání na hřišti Interu si musel na další šanci v sešívaném počkat (když nepočítáme zápas proti slabému Vyšehradu). A když už nic, tak alespoň ukázal, že si jí váží. Neříkám, že se Júsufovi nějak zvlášť dařilo, ale alespoň se snažil a několikrát dobře podržel a rozdal míč, ač pak byly k vidění i souboje, které prohrál.

Vladimír Coufal - 4 - Těžko Coufala detailněji hodnotit nebo mu něco více osobně vyčítat. Spíš se ocitl ve špatný čas na špatném místě, když odehrál prodloužení, které se Slavii vůbec nepovedlo a prohrála ho 0:2.

Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

4. - Středa 30. 10. 2019 17:00

MOL Cup, 2019/2020
2 - 0
0 - 0
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

102. Diop; 116. Smola

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Radek097 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2019 16:06 |  
    1 2

    Alanore, nechceš místo fotky, kde jsi vidět, dát radši screenshot? ( http://prntscr.com/pqp9jc ) Myslím si, že by to vypadalo lépe. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Alanor (admin)     před 5 lety 31.10.2019 16:11 |  
      2 1

      Lépe by to sice esteticky vypadalo, ale tvůj screen už je zachycen pár desetin sekundy po kopnutí do míče a není vypovídající pro ofsajdovou situaci. Jinak na fotce nejsem já, posílal mi to kamarád. :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Boo_SKS     před 5 lety 31.10.2019 16:11 |  
    17 4

    Z mého pohledu je hodnocení u většiny hráčů až příliš milosrdné. Dodnes si pamatuju, že stačily dva nešťastné momenty, aby jinak v domácím zápase s Bohemkou jako vždy suverénní Simon dostal jedničku, ale tady plno hráčů, kteří za 120 nepředvedli jedinou kloudnou akci a nebyli schopni si nahrát na pět metrů, natož, aby si třeba přihráli třikrát po sobě, dostanou nejhůř trojku. Laxnost, nekoncentrovanost, neochota pracovat a absence základních fotbalových dovedností je pro mě daleko větší záminka ke snížení známky, než třeba smolný vlastenec, jako tomu tehdy bylo u Deliho.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Alanor (admin)     před 5 lety 31.10.2019 16:17 |  
      6 7

      Sorry, ale v tom omílaném zápase předvedl Deli dvě individuální hrubky, z kterých přímo rezultovaly dvě branky v naší síti. A rozhodně nesouhlasím s tím, že tehdy hrál suverénně jako normálně. Naopak ho to tehdy poznamenalo a i herně se mu zápas nepovedl zdaleka tolik, jak u něj bývá zvykem. Myslím si, že jsem to zmiňoval i v tehdejším hodnocení.

      Hodnocení dělám roky konzistentně. K nejnižším známkám (tedy 1 a 2) jsou zapotřebí k nepovedenému výkonu ještě velké individuální chyby. Ať už při bránění, nebo při útočení nějakým vyloženě nepovedeným zahozením dobré týmové akce.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        Martin 58     před 5 lety 01.11.2019 07:34 |  
        2 0

        Já si, Alanore, myslím, že ke známkám 1-2 mohou vést celé série chyb menších v podání jednoho hráče (Zelený), něco jako když dostaneš za kratší sérii faulů žlutou, aniž by ty jednotlivé zákroky bylo možno hodnotit žlutě přímo, anebo viditelná neochota se rvát (Hora, bludný Holanďan, pohybující se konstatntní rychlostí/nerychlostí vždy tam, kde to není žádoucí).
        A není chyba to, když jinak rychlý Provod (tedy měl by být rychlý) jde do souboje s Fillem ve stylu "na mě nemáš" a pak jen zoufale ze země kouká, co se stalo.
        Takové počínání obecně má na mužstvo devastující účinky, protože si nikdo není jistý ničím a do myšlenek se zařadí pochybnosti, jestli to ti jmenovaní hráči v další situaci zvládnou lépe.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        japhy     před 5 lety 01.11.2019 11:41 |  
        0 2

        A to já bych zrovna řekl, že jsme naopak Simona chválili, že se z těch minel nepoložil a to svoje si odehrál. Pokud teda mluvíme o stejném zápase.

  3. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Votypkaj     před 5 lety 31.10.2019 16:22 |  
    11 2

    Pro mě jsou zatím zklamáním výkony Holeše, osobně jsem od něj čekal mnohem víc, třeba když si vzpomenu, jak hrál v jarním zápase za Jablonec v Edenu. Když porovnám s tím jak rychle loni zapadl Cuf a nyní Holeš, tak ten rozdíl je tam markantní.
    Nevím jestli je to třeba menším vytížením, každopádně zatím bohužel nic moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Ondráš     před 5 lety 31.10.2019 16:52 |  
      12 1

      Holeš je skvělej fotbalista, ale nemá herní praxi, to je pak problém. Kdyby hrál tak často jako Coufal, tak to bude znát.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        o5aradecek     před 5 lety 31.10.2019 17:18 |  
        4 2

        No jasný a to samý naopak. Kdyby Cuf přišel, první půlrok prakticky proseděl na lávce, tak by na hřišti taky lítal, jak vítr v bedně. Je to o herní praxi, Holeš je výborný hráč a z ligy nejlepší možná alternace za Cufiho.

  4. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Andreas     před 5 lety 31.10.2019 16:22 |  
    11 1

    Podle mě Provod nezaujal jen gólem proti Slovácku. Zahrál dobře proti Jablonci.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Alanor (admin)     před 5 lety 31.10.2019 17:52 |  
      1 1

      Zápas v Jablonci jsem neviděl, tak se omlouvám, pokud jsem Lukášovi ukřivdil.

  5. Hladovost a rozhodčí

    Jachym     před 5 lety 31.10.2019 16:38 |  
    1 1

    Alanore, tys dneska asi neobědval. Soudím alespoň podle toho, kolikrát jsi v článku (s tradičně velmi dobrými postřehy!) zmínil hladovost a její odvozeniny:-)) A na to, že zápas nebyl "primárně o rozhodčích", tak jim opět věnuješ skoro polovinu zápasového komentáře:-) I když samozřejmě notný kus pravdy v tom je.

    • Re: Hladovost a rozhodčí

      uru100     před 5 lety 01.11.2019 07:23 |  
      1 4

      Protože se článek jmenuje "Hodnocení slávistů..." tak by se rozhodčí měli vynechat úplně. 1. kdyby hráči hráli lépe tak můžou dělat rozhodčí chyby jak veké chtějí a stejně Slavia vyhraje. Ostatně to Alanor správě zmiňuje, nebylo to primárně o nich.

  6. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    bramburek (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2019 17:06 |  
    7 1

    Traoré muž zápasu ze Slavie... to byl včera jeden z mála našich, kterej snesl přísnější měřítko... klidně by mu slušela i šestka... ostatní větší či menší bída, zmar, a utrpení... z toho co jsme tam předváděli, bolely doslova oči...

    U Ibry jsem rád, že zranění z Interu na něm nezanechalo následky, a vrátil se ve formě, jako před zraněním... budeme ho ještě hodně potřebovat, i v LM...

    V sobotu to musí bejt diametrální odlišný výkon, a hlavně nasazení, a ty chachary musíme v Edenu zadupat do země...

    Dotaz - do tipovačky se bude počítat 0:0 po 90 minutách, nebo 2:0 po 120 minutách?

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      jufoun (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2019 17:16 |  
      2 0

      Řešilo se to myslím po Seville, že jako v sázkovkách bude skore počítané po 90 min.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      belmis (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2019 18:27 |  
      3 1

      Vidím to stejně. Traore a někteří další pětku, když rozdíl ve výkonech byl diametrálně odlišný. Tohle se Alanorovi nepovedlo.

  7. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    dalislavista     před 5 lety 31.10.2019 17:27 |  
    8 6

    S tím Smolou jsem hned tvrdil, že to byl ofsajd, ale jelikož ČT neměla (???) ofsajdové kamery , a z jiných záběrů to vidět nebylo, nechal jsem to být že asi nebyl. Ale jak je vidět, ofsajd to fakt byl a je smutné, že ČT je tak zoufalá, že už ani fotbal neumí správně točit.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 17:07 |  
      0 5

      čt nemá nic

  8. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 31.10.2019 17:50 |  
    5 0

    Všichni dostali známky 4-5 tak že ten průměr vychází skoro jako kolegovi co hodnotil. Tým zklamal jako celek někdo víc někdo méně. Jinak mě přišlo že chachar proti nám nastoupil s takovým nadšením a bojovností jako my proti týmům v LM jenže oni to ukopou kvalitou. My spíš tím běháním a bojovností což včera nebylo, jak říkám s oblibou naši plejeři si mysleli že se ten fotbal udělá sám. Takže páni náhradníci budíček a větší elán bych prosil.

  9. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Kulajs     před 5 lety 31.10.2019 18:16 |  
    4 4

    Zklamáním byl pro mě výkon hráčů, kteří patří do základu. Zelený po prvním zkaženém balonu totálně znervózněl a táhlo se to s ním do konce. U něj je vidět, jak to je v hlavě. Na Interu se mu první kontakty s míčem vyvedly a hrál výborně. U Masopusta je problém první dotek s balonem. Včera dostal několik dobrých pasů např. od Hušbauera, ale nezpracoval správně. Stanciu a Coufal pak zapadli do toho špatného výkonu. Co chybí už dlouho je přesná střelba z větší vzdálenosti.

  10. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    VanDel     před 5 lety 31.10.2019 21:21 |  
    9 5

    S hodnocenim hracu celkem souhlas, i kdyz teda Zelenymu bych klidne jeste jeden stupen ubral, ten byl vcera opravdu katastrofalni.
    Hlavni s cim nemuzu souhlasit je hned prvni odstavec tohoto clanku. Vypadnuti neni zadna tragedie a my nejsme na domaci pohar tak hladovi ? To snad ne tohle ?! To nam tedy ty frnaky hodne rychle vyrostly nahoru, kdyz si dovolime takhle premyslet. Za me tedy to vcerejsi vypadnuti JE docela velky problem ! Temer jiste (budme realiste) nebudeme v jarni casti evr. poharu ucinkovat, tudiz nam na jaro zbyde pouze liga. A to je velka skoda. Mame siroky kadr, ktery je potreba udrzet i na jare, abychom v dalsi sezone mohli bojovat na vice polich. A po vypadnuti z domaciho poharu tedy nebude na jare tolik prostoru pro vsechny cleny kadru. Nebude tolik moznosti, udrzet vetsi zapasovy rytmus u nahradniku. A to podle me tedy problem je ! Je tady psano, ze Holes a Provod hrali spatne, kvuli malemu zapasovemu vytizeni......a timhle vypadnutim jsme si tuhle “jejich” situaci a pozici v tymu jeste o to vic ztizili.

  11. Rozhodci

    Carlos1     před 5 lety 31.10.2019 21:26 |  
    9 4

    Rozhodne nejsem jeden z tech,ktery by svaloval vinu za nepodareny zapas rozhodcim,ale nemuzu se zbavit pachuti z vykonu Kralovce a pomeznich z prodlouzeni. Dobre,hrali jsme tuzku,ale zdalo se mi,ze Kralovec piskal prodlouzeni jednoznacne ve prospech Ostravy. Otocene auty a fauly se piskaly vyhradne ve prospech Ostravy. Pisknuty faul pred druhym golem Ostravy byl vysmech, drobne postrceni Frydrycha,kdy predtim byl daleko tvrdsi faul na Zeleneho ponechan a resultoval z toho prvni gol. To ze hrajeme spatne,je fakt,ale ma nas regulerne porazit souper,ne rozhodci. Nemam z poslednich dvou zapasu dobry pocit hlavne co se tyce vykonu rozhodcich,ukazuje se jak vyrazne dokazi ovlivnit zapas ve prospech ,,zadouci strany”.

    • Re: Rozhodci

      pehacko     před 5 lety 01.11.2019 06:57 |  
      1 2

      silnejsi pes mrda! klovanec uz ani nevydava vyjadreni k sudim v zapase s nama, tak je vsechno ferove!

    • Re: Rozhodci

      ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 11:24 |  
      0 4

      to nemá nikdo, ale brečet nebudem ne?

  12. Jalová koncovka

    Cross     před 5 lety 01.11.2019 01:40 |  
    4 6

    Začíná mi být nenormální, že hráče, které upozadíme, okamžitě ožijí a začnou být jinde produktivní: Mešanovič 7, Sýkora 5, Matoušek 5, Baluta 3, o vîkendu se dvakrát trefil Musa... naši preferování hroťáci přitom dali dohromady góly tři...ted i v Poháru celý mančaft zase nula... předtím s Barcelonou dával levý obrànce Bořil... no, je čas analyzovat - ví někdo kde je problèm? Jsou naši hroťàci horší, než ti jiní naši co museli pryč? A nebo jsou vyždímaní bràněním? Nebo něco dalšího?

    • Re: Jalová koncovka

      vlk30 (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2019 07:41 |  
      6 1

      Přesto vedeme ligu a máme nejvíce vstrelenych gólů pokud se nepletu. Bych to tak dramaticky neviděl.

    • Re: Jalová koncovka

      ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 10:18 |  
      1 4

      mě to přijde logické - hráči jsou ve slavii pod tlakem, který zvládnou jen někteří. zkus sjet na matraci pár šlajsen - nedáš to. přitom na klidném rybníčku můžeš n matraci skotačit, jak se ti zachce.

  13. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    gazza     před 5 lety 01.11.2019 04:38 |  
    6 9

    TVL JUSUF za 5 ?!!!!!!to snad ne . Dal to nema cenu cist ,

  14. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    pehacko     před 5 lety 01.11.2019 06:55 |  
    6 0

    vsem bych dal znamky o jeden (mimo kudela a traore) az o dva nizsi... ted ma pulka mancaftu vlastně stejne znamky jako za zapas v plzni, ale ja v tom mam i emoce (nasrani) a mozna jsem neobjektivni...

  15. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Martin 58     před 5 lety 01.11.2019 07:23 |  
    8 5

    Tentokrát jsem byl mnohem tvrdší, protože výkony Zeleného, Hory, Provoda a MvB byly nechutné, a to i bez povědomí, že v jejich postavení v mužstvu jsme od nich všichni čekali vítr a sežehlou trávu.
    Pak už se ani nejde divit, jak dopadli ostatní, protože když vám vypadnou ze systému hned čtyři hráči, pak už se vlastně žádný kloudný fotbal hrát nedá.
    Obecně mně vadí konstatování mnohých komentujících, kdy se k výsledku staví ve smyslu, že se vlastně tolik nestalo.
    To není, podle mě, pravda. Po zápase s Barcelonou došlo k devalvaci našeho fotbalu, který si vysloužil tolik chvály.
    V podivném modelu, který daly dohromady FAČR a Ligová asociace, čeká naše hráče na podzim kulatých 30 mistrovských zápasů a na jaře, s přibývajícím ideálním počasím na provozování atraktivního fotbalu, pokud se nedostaneme dál v evropských pohárech, nesmyslných 15 (slovy patnáct).
    Je to hloupý nonsens a nemělo by to tak být. Pochybuju, že to někomu prospívá, když se extrémně zkrátí letní příprava, žádná rozehranost mužstev se v pohárech neprojevila, všichni, s vyjímkou nás, vypadli.
    FAČR nás zařazením zápasu s Ostravou do mlýnu čtyř utkání během deseti dnů dostal do situace, kterou nelze zvládnout v jedné sestavě. A navíc si smluvně nárokuje, že mu Slávisti vykopou Mistrovství Evropy, když už to teď pochopil Jarda Šilhavý.
    Vidím ten radostný škleb Berbra, který miluje být vladařem a jako převodovou páku používá dvorního šaška Malíka, kteréhoi má fotbalová veřejnost problém vůbec znát vizuálně, natož názorově.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 10:14 |  
      3 6

      obklad a teplý čaj, nejlépe zelený. 1 (slovy jeden) nepovedený a nedůležitý zápas a mluvit o výkonech našich hráčů jako že byly nechutné? termínová listina je daná. to že budeme v termínové listině lítat jako nudle v bandě je věc známá pěkných pár týdnů. že to nevyšlo je prostě fakt, hráči si někdy vezmou slabší chvilku, je to v hlavě a myslet si, že ti co nehrají pravidelně ukážou nějaký superzázrak, když zbytek je utahanej, je nesmysl. já byl překvapenej , kolik hráčů ze základu třeba nastoupilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        Martin 58     před 5 lety 01.11.2019 11:08 |  
        2 4

        Jestliže to je nedůležitý zápas, pak se táži, proč ho hrajem ?! Nevím, jestli je povinnost zúčastnit se MOL Cupu?
        Důležitost pochopíme spíše na jaře, kdy se zbytnělým kádrem, pro který nebude plné využití, budeme hrát oněch, pouze 15 utkání, ve kterých se nejspíš ti, co promrhávají svoji šanci, na hřiště vůbec nedostanou.
        Pokud to byl nedůležitý zápas, pak by ani nemělo cenu se na něj dívat, doufám pane CollinSKS, že jste ho viděl, když se teď těšíte na úplně jiný zápas se stejným soupeřem.
        Promiňte, že jsem se poněkud expresivněji vyjádřil o výkonu mnou jmenovaných. Bohužel jsem ten pocit fanouškovského nechutenství z předváděného fotbalu měl a předelegoval jsem jej na ty, kteří mi to způsobili...

        • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

          ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 11:23 |  
          0 5

          že to byl či ne důležitý zápas, je věc názoru každého fanouška. pro mne to byl nedůležitý zápas, protože je nutné vyhrát ligu a postoupit do CHL. výhra v mol cupu je fajn, ale nepřinese nic. tak se na to dívám já. tohle je v hlavách hráčů taky, protože premie maj nastavený jinde a může o tom mluvit kdo chce jak chce. zápasů je moc a zkrátka - neúmyslně ale podvědomě - tom hráči dali jinou prioritu. Vám se to nikdy nestalo, když jste si řekl - třeba v byznusu - tenhle deal je dobrej ale jsou důležitější. mě ano.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        p!erreCORE     před 5 lety 01.11.2019 14:58 |  
        4 0

        souhlas. "nechutný" je hodně na hraně. já bych řekl mizerný, odfláknutý, nedostačující..

  16. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Srdcar114     před 5 lety 01.11.2019 09:20 |  
    3 0

    Hodnocení přesně odpovídá výkonům. Je vidět,že když hráči málo hrají,je to vidět na jejich výkonu.Hlavně že jsme vyhráli v Plzni,kdybychom prohráli,tak by jen dvě prohry přinesly průšvih.Vedli bychom ligu jen o tři body a vypadli z poháru.Takhle není vypadnutí z poháru velký průšvih,máme v lize devítibodový náskok.V sobotu Ostravu porazíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      ColinSKS     před 5 lety 01.11.2019 10:19 |  
      0 4

      zítra to bude úplně jiný zápas

  17. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    electropope     před 5 lety 01.11.2019 10:56 |  
    3 3

    Teď jsem si ten druhej gól pouštěl znova. Ofsajd byl skoro metrovej, nepochopitelný. Co ale nechápu úplně stejně, je, že vůbec nikdo neprotestoval. Frýďa s Kudym se na sebe podívaj a nikdo ani nepípne. Zrovna Smolu měl navíc někdo hlídat osobně - na záznamu je vidět, že to měl bejt Kúdela, kterej si ho ale všim, až když byl v pohybu, Frýďa měl Stronatiho.

    Známkování za mě opravdu shovívavý. Mick neměl nic, vůbec nic, ani to nasazení, kterym pravidelně omlouváme jeho technický nedostatky. Hora ještě horší. Provod se Zeleným vůbec nebyli v zápase, jenom stínovali a to ještě mizerně. Nebo vyklusávající Júsuf, kterej sice stáhne míče ze vzduchu, ale neomylně je pošle na kopačky soupeřů. Takhle se o místo v sestavě vážně nehraje, všem dvojky, sns.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Jachym     před 5 lety 01.11.2019 11:19 |  
      5 0

      Na alespoň částečnou obranu bídného výkonu Provoda je třeba říct, že pravděpodobně (jak to je dnes uvedeno na slavia.cz) utrpěl po srážce hlavou snad někdy už v 10. minutě otřes mozku a po zápase zvracel.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        electropope     před 5 lety 01.11.2019 11:30 |  
        1 0

        Aha, to se ke mně nedostalo. To by určitě omluvou bylo, jenom si v takovym případě asi spíš měl říct o střídání...

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        japhy     před 5 lety 01.11.2019 11:55 |  
        3 0

        Zajímavá informace. Já se ho tu chtěl zastávat, protože ze začátku mi přišel z našich nejaktivnější, s balónem se otočil a byl schopnej s nim i sprintovat. Dokonce Karoch ho celkem chválil. Pak to šlo do kopru, tohle může být důvod. Anebo taky jen těšínské jablíčko.

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Leksel     před 5 lety 01.11.2019 13:26 |  
      1 0

      Aha, tak to zranění Provoda nejspíš vysvětluje, proč pak nebyl vidět, ptz na začátku jsem ho viděl, jak suverénně utek' Ostravakovi i s míčem. Ale měl si rict o stridani, neprospělo to ani hře ani jemu.

      • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

        Leksel     před 5 lety 01.11.2019 13:29 |  
        0 0

        Patřilo pod Jáchyma.

  18. Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 01.11.2019 18:05 |  
    2 0

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Tak jsem si to to tak všechno dával dohromady a pořád mám z toho zápasu takový nějaký "brnění".
    Prostě se ten zápas nepovedl asi nikomu. A známky jsou to odrazem.
    Zelený asi nebude ten pravý na místo za Bořila. Je tam nejistý a bojí se udělat chybu. Fillo to poznal a šel do něj a dostal ho stavu, kdy si ten kluk úplně přestal věřit. Už s Dortmundem bylo vidět, že mu víc sedí halv před Bořilem a v hlavě nemá strach, že je poslední...... ale je to jen má úvaha.
    Lukáš Provod, a potvrdilo se to i po zápase, prostě dostal pecku do hlavy a měl toho plný "brejle". Navíc dostal ještě jednou naloženo od hráče Jiráska a ten věděl, proč do Lukáše zajel. Po tomhle měl jít Lukáš ven..... opět jen mé uvažování. Přesto jsem přesvědčen, že Lukáš má mít pořád šanci. V Jablonci byl výborný, ale hrál z druhé strany se Ševčíkem a sedlo jim to.
    Jakub Hora byl prvním, kdo bohužel do tohoto mužstva vůbec nezapadá a tady si myslím, že Sýkora je mnohem platnější. Tady je to na zamyšlení pro "šéfy".
    Tomáš Holeš nehrál dobře, ale vůbec mu nikdo nepomáhal. Měl tam na sebe Hrubého, tak Kuzmanoviče a i Fleišmana a to se hodně blbě hraje.
    Mick van Buren je bohužel z formy a nejen že není do kombinace, ale spoustu balonů ztratí tím, že jde nesmyslně "do plných".
    Júsuf Hilál má možná nějaký technický potenciál, ale je prostě pomalý.
    Tak jsem to ve středu viděl od těch, co měli chytit šanci a jezdit jak "motorové myši".
    Ondra Kolář za branky nemohl a na první si ještě hrábl.
    Kúdela a Frydrych se sehrávají a ještě chvilku potrvá, než si Frydrych na způsob rozehrávky a vyjíždění s míčem zvykne a dostane i větší jistotu.
    Hušbauerovi se nedivím, v posledních zápasech jako kapitán mužstva ať repre nebo teď, dostal nakládačku.
    Asi ho to naštvalo, ale takhle řvát na kluky je špatně.
    Tak snad jedině Traoré. To bylo pozitivum.
    Jen pár slov ještě na závěr.
    Ostrava v Plzni odevzdala zápas a hrála bez chuti a zápachu. S Olomoucí doma až na jednu akci Reitera hráli opět údržbu a Stronati hrál úplný prt. Na nás se vyhecovali až neskutečně. Ano, s tím jsme měli počítat, protože to brali jako odvetu za finále poháru, kdy s námi prohráli.
    Tak snad se teď "hecnou" naši kluci a vrátí jim to i s úroky.
    To bude ta nejlepší odpověď všem těm chytrým pindalům v novinách, kteří se nemůžou dočkat jakéhokoliv našeho zaváhání.
    Tak asi tak a Alanore díky.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Leksel     před 5 lety 01.11.2019 19:25 |  
      0 2

      Myslím si, že Ostrava bude namotivovana i u nás, aby dokázala, že její výkon z MOL Cupu nebyla zas taková náhoda a že se dokážou předvést i jindy a jinde. Teď už sice budeme mít sehranej základ, ale určitě nebudou chtít dát kůži lacino. Ve výhru ale věřím vzdy, stejně jako před 3 dny u nich . :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - osmifinále MOL Cupu

      Slawek     před 5 lety 02.11.2019 09:17 |  
      2 1

      Středeční výkon nelze ospravedlnit, přesto si neodpustím jednu poznámku: Královec podal opět "poctivý" výkon. První gól po jasném faulu na Hušbyho, druhý patrně z ofsajdu. Kéž by to chtěli ti odborníci ze Sportu prozkoumat jako při našem gólu v Plzni. To se ovšem nehodí.