Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Slavia prolomila několik let trvající sérii porážek z Plzně a rovnou si odvezla vítězství, které trefil Hušbauer. Radost ale kalí vážné zranění dosavadní opory Davida Hovorky.

Co se týče celkového vyznění zápasu, tak jak to v podobných zápasech o šest bodů bývá, šlo spíše o taktickou bitvu než o strhující otevřený fotbal nahoru dolů. Slavia do zápasu vstoupila velmi špatně, byla pasivní a domácí měli převahu. Ta vygradovala zahozenou tutovkou Kayamby. Dvacet minut to vypadalo na náš tradiční nepovedený výkon ve Štruncových sadech. Po přežité gólovce se ale slávisté zvedli, vyrovnali hru a v závěru první půle to byli naopak oni, kdo měl navrch. Souček ještě po rohu jen vyprášil rukavice Hrušky, po hlavičce téhož hráče o pár minut později se ale ve vápně nejrychleji zorientoval Hušbauer a napálil odražený míč do sítě! Cenného náskoku si Slavia vážila a ve druhé půli podala vyspělý taktický výkon, když trochu upozadila svůj obvyklý totální fotbal a radši kontrolovala hru a nepouštěla Viktorii do tlaku. Našim hráčům se to dařilo na výbornou s jedinou výjimkou, kdy pět minut před koncem mohl vyrovnat Brabec. V tutovce ale stejně jako Kayamba v první půli selhal a Slavia tak mohla slavit vítězství v Plzni po dlouhých letech! A každý slávista jistě cítí zadostiučinění, když po několika "slavných prohrách" v Lize mistrů přišel konečně i zápas, ve kterém jsme sice nebyli lepší, ale zato produktivnější než soupeř. A vyhrát v Plzni se středečním zápasem proti Barceloně v nohách se cení!

Skvělý výsledek bohužel značně kalí vážné zranění Davida Hovorky, kterého čeká minimálně půlroční pauza od fotbalu. Gadži do Slavie i vzhledem ke své sparťanské minulosti vstupoval jako mnohými fanoušky podceňovaný hráč, svými špičkovými výkony a hlavně zaujetím pro hru si ale brzy všechny získal. Lidsky je mi ho strašně líto. V poslední době udělal obrovský výkonnostní vzestup, v Lize mistrů dokázal vymazat i velká světová esa, klepal na dveře národního týmu a časem možná i velkého přestupu... Teď je to pryč, snad jen prozatím... Bohužel se nedá nic dělat, lze jen držet palce při náročném uzdravování. Snad se David vrátí minimálně stejně silný. Jeho odvážná a konstruktivní hra mi bude (snad jen co nejkratší čas) chybět.

Nezmínit nemohu ani tradičně pofiderní výkon rozhodčích v Plzni. Hlavního sudího Fraňka bych z toho vynechal, zápas podle mě zvládl dobře a celkově ho pískal férově. Mluví se o možných červených kartách, tu měl podle mě dostat za vyloženě nesportovní zákrok na Olayinku Limberský. Ale to byla spíš věc pro video. V reálu v české lize, kde se vyloučeními šetří i při brutálních zákrocích, by do velkého zápasu nečekanou červenou kartou nevstoupil asi žádný sudí. Procházka měl pak několik tvrdších zákroků již se žlutou kartou, žádný ale nebyl úplně zjevný pro karetní napomínání, takže za mě ok. Stejně tak měl na naší straně ve druhé půli důraznější zákrok Ševčík, který už měl taktéž žlutou kartu na kontě.

Mnohem ostudnější byl výkon pomezních sudích, kteří až absurdně otočili několik jasných autů a rohů. A v situaci, kdy funguje video a je vyloženě dán pokyn, že se mají těsně ofsajdové situace dohrávat, je vyloženě hrubou chybou, když rozhodčí zvedne praporek při "ofsajdu", který o metr není. Vše bylo samozřejmě posouzeno ve prospěch domácí Plzně. Vypíchl bych z toho hlavně asistenta Milana Flimmela, u kterého jsem přesvědčen, že nešlo o náhodu. Tento pomezní odmával v dosavadním průběhu ligy devět zápasů, z toho čtyři na půdě Plzně. Jaká je pravděpodobnost, že je to náhoda vzhledem k tomu, že je v lize šestnáct stadionů? A je v tomto světle náhoda, že včera předvedl několik doslova školáckých chyb vždy ve prospěch Plzně? Tento Šádkův dvorní mávač by měl dostat pořádný flastr a pro nedůvěru by ligu nejlépe neměl mávat vůbec. Ale zakročí proti němu komise, která ho sama neustále nominuje do Plzně? Odpověď asi snadno uhodne každý čtenář, aneb vítejte v českém fotbale!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Hned na začátku zápasu dobře zasáhl proti nebezpečné střele Kalvacha. Tu správně vyrazil do strany a ne před sebe. Jinak moc práce neměl, protože Plzeň neměla seřízená mířidla. V zápase nám Ondra také pomohl dobrou rozehrávkou. Vzheldem k nedostatku práce dávám "jen" lepší šestku.

Vladimír Coufal - 6 - Těžký zápas zvládl nadprůměrně. Když jsme byli pod tlakem, tak nepropadal, když jsme útočili, tak tradičně zaměstnával obranu soupeře. Jako třeba před centerm na rozhodující gól, kdy si dobře vyměnil míč s centrujícím Ševčíkem.

Ondřej Kúdela - 7 - Obrana si počínala dobře a zvláště bych ocenil, jak si naši vzrůstem menší stopeři poradili hned s trojicí habánů Krmenčík, Chorý, Beauguel. Je až zázrak, že zmíněná trojice vůbec nezvládala vyhrávat hlavičkové souboje a podržet delší míče. Kúdela i Hovorka ukázali velmi dobrý timing, střídající Frydrych je pak tradičně výborný hlavičkář.

David Hovorka - 7 - Jeho nešťastnému zranění jsem již věnoval odstavec v úvodu. Ať jsi zpátky na trávníku co nejdřív, Davide! Co se týče Hovorkova výkonu za odehranou hodinu hry, tak podle mě Gadži potvrdil jsou třídu. Vyhrával souboje s Krmenčíkem, dobře si vedl i při rozehrávce. A jedna tutovka Kayamby podle mě není vzhledem k velkému tlaku z úvodu zápasu a kvalitě Plzně nic hrozného.

Jan Bořil - 6 - Na začátku měla celá levé strana problémy s rychlonohým Kayambou. Postupem času se ale Bořil do zápasu dostal a ve druhé půli už afrického šikulu přikryl. Celkově podle mě odehrál mírně nadstandardní zápas.

Petr Ševčík - 6 - Po Příbrami jsem ho trochu víc kritizoval, ale to hlavně kvůli tomu, že v něm vidím dobrý potenciál, který Petr dosud nedokáže prodat. Jak se proti slabším soupeřům občas schovává a nepozvedne prapor, když se nedaří, tak zápasy se silnějšími týmy jeho pracovitému stylu sedí. To se potvrdilo i proti Plzni, kdy se dobře zapojoval do kombinace. A přesně takové běhavé výkony bez strachu kombinovat vedly k tomu, že Plzeň se ve druhé půli nemohla dostat k ohrožení naší branky. Kromě toho Ševčík dobře centroval před gólovým závarem.

Tomáš Souček - 8 - Hráč zápasu! Ve veledůležitém mači potvrdil, že do něj vložené nemalé finanční prostředky se i tak bohatě vyplatí. Tomáš je pravý lídr a srdce našeho týmu. Proti Plzni poctivě bránil, výborně odebíral míče, hrál klíčovou roli v rozehrávce i byl náš nejnebezpečnější hráč v zakončení! Pěkně se prosadil po rohu ke střele, kterou ještě vychytal Hruška. Brankáře nechal vyniknout i při své hlavičce o pár minut později, bojovností ale ještě vydoloval balon, kde ho uklidil do sítě Hušbauer!

Josef Hušbauer - 6 - Herně už hrál nejenom letos spoustu vydařenějších zápasů. Co si ale budeme povídat, vítězný gól z hřiště Plzně se počítá! Pepa při něm ukázal skvělý důraz! Ve zbytku zápasu patřil spíše mezi méně viditelné hráče a jeho dřívější stažení a nahrazení Traorém dávalo z taktického pohledu smysl.

Nicolae Stanciu - 6 - Podobně jako další kreativní hráč Hušbauer, tak i Stanciu umí být mnohem výraznější. Nico byl ve hře podle mě přeci jen o trochu více než Pepa a celkově odvedl mírně nadprůměrný týmový výkon. Ostatně ve Slavii se zatím prezentuje hodně týmově. Ačkoliv jsem s jeho výkony celkově spokojen, tak ideálně bych byl rád, aby do budoucna přidal trochu víc produktivity a "hvězdné" nadstavby.

Peter Olayinka - 6 - Jak je jeho dobrým zvykem, tak zápas poctivě odmakal. Po cynickém zákroku na jeho osobu mohl (a měl!) být vyloučen Limberský. Při gólové akci dobře vracel hlavou do tutovky Součkovi. Svědčí mu důvěra trenéra po odchodu Jardy Zmrhala do Itálie. Peter díky pravidelnému pobytu na hřiště dokázal ustálit svou výkonnost.

Stanislav Tecl - 5 - Nemyslím si, že zahrál špatně a aspoň průměrnou známku si Standa zaslouží. Zápas odmakal, obranu Viktorie zlobil náběhy i hrou tělem. K nadprůměrné známce je ale třeba přidat i více kvality a lépe řešit nadějné situace. Třeba když ve druhé půli ze strany výborně pronikl za obranu do vápna, ale pak situaci prováhal. Brabec sice zahrál důrazněji tělem, ale o vyložený bodyček, kdy by prudce změnil směr, podle mě nešlo, a penalta to tak spíše nebyla.

Michal Frydrych - 7 - Naskočit do rozjetého zápasu, kdy se dá čekat snaha soupeře o vyrovnání, není nikdy nic lehkého. Michal to ale zvládl s přehledem. Vyhrával hlavičkové souboje a v závěru si připsal i klíčový obraný zákrok, když zvládl zblokovat tutovku Brabce. Po nešťastném zranění Hovorky teď jistě dostane hodně příležitostí v základní sestavě a v Plzni do toho Frydrych vykročil pravou nohou. Držím pěsti, ať šanci beze zbytku využiješ, Michale!

Ibrahim Traoré - 6 - Jeho vystřídání na úkor Hušbauera dávalo smysl a Slavii v závěru zápasu pomohlo. Hušby je přeci jen hráč víc do koncovky nebo do klíčových přihrávek, zatímco Ibra je klidná síla, která výborně drží míč a uklidní mužstvo. To se potvrdilo a Traoré svůj part zvládl velmi dobře. Jsem rád, že je po zranění z Milána zpátky v akci.

Milan Škoda není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

14. kolo - Neděle 27. 10. 2019 17:00

Fortuna liga, 2019/2020
0 - 1
0 - 1
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Josef Hušbauer

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    slaviator     před 5 lety 28.10.2019 11:26 |  
    7 1

    Na Letné -17 a v Plzni -9. To nám ta zima začíná brzo...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kalex     před 5 lety 28.10.2019 16:11 |  
      1 2

      Na toaletné bude lezos ukrutná zima větřím.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    JS (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 11:30 |  
    10 31

    Jak je Alanorovo hodnocení vždy poměrně přísné, (ale objektivní), tak tady to moc nevypadá. Jak může dostat Tecl průměrnou známku? Za celou dobu, co byl na hřišti, neznamenal vůbec žádné! nebezpečí pro Plzeňskou branku, a co víc, naprosto mu vázla souhra se spoluhráči, kazil přihrávky, úplně zavoral nájezd 2 na 1 s Traorém. Právě on má megapodíl na tom, že jsme byli v útoku hodně jaloví. A to, že něco odběhal? Podle mě to na útočníka nestačí. Dal bych mu za 3, s přimhouřenýma očima možná za 4.

    Další takový je Olayinka. Naprosto otřesná individuální technika, fakt, že prostě nepřešel ani jednoho! plzeňáka. A hlavně fakt, že i když to o sobě ví, tak svoje míče na těch debilních nekličkách stejně pořád ztrácí, místo aby to radši hrál rychle od nohy. Možná v Lize mistrů využijeme jeho fyzičnost a zarputilost, ale v poslední době ztrácí víc míčů, než jich získává. A na jeho útočné akce se prostě nedá dívat. To i Jarda Zmrhal to uměl s míčem víc, fakt. Za 5 maximálně, spíš za 4. Zajímal by mě počet ztracených míčů.

    A poslední, komu bych srazil hodnocení, je Stanciu. Včera mu to vůbec nesedlo, posílal kolmice a obloučky do země nikoho, neustále se stahoval mei stopery pro rozehrávku a pak nikdo netvořil nebezpečné situace vepředu. Nico s Pepou si podle mě dost překáželi vzadu, oba dva tam chodili pro míče, ale pak neměli s kým to hrát uprostřed. Včerejší záloha tu Plzeňskou rozhodně nepřehrávala, ještě, že to tam držel Souček. Podle mě si Nico naprůměrnou šestku za včerejšek také nezaslouží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Faris (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 11:43 |  
      9 4

      Co řekl trenér JiT k Teclovi:
      Standa je na rozdíl od něj použitelný při bránění standardek, hlídal stopera Brabce při rozích. Směrem dopředu byl na začátku odříznutý, ale pak když jsme se začali dostávat na útočnou polovinu, bylo to vždycky přes něj. Jeho výkon gradoval, splnil, co jsme chtěli.“

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        JS (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 12:17 |  
        9 19

        Jsem rád, že máme trenéra, který podrží své hráče. Nicméně že hrál Tecl prostě špatně mu nikdo neodpáře. Já si v druhém poločasu vybavuji jen to, jak zadrbával jednu útočnou akci za druhou, a fakt, že mu špatně odpískali ofsajd. Gradaci v útočném snažení jsem tam fakt neviděl. Zajímalo by mě, jestli si tu někdo myslí opak?

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          PetCC     před 5 lety 28.10.2019 12:41 |  
          8 3

          Já si zase pamatuju, že několikrát při delším míči dokázal odstavit obránce a míč získat, ačkoliv byl předtím v daleko horší pozici. A to nemusel být vůbec tak agresivní, jako to dělá třeba Krmenčík.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            JS (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 13:13 |  
            3 8

            Ano, odstaví si obránce, jde sám na branku a ten útok totálně zašudlá. Nemá ten zabijácký instinkt, nevystřelí, nezasekne. Maximálně upadne a modlí se za penaltu. Za mě je to málo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Novasinho     před 5 lety 28.10.2019 18:03 |  
              2 0

              Že by Tvůj nový oblíbenec namísto Škody?

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                JS (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 20:12 |  
                6 5

                Já mám Teclíka rád. Loni byl famózní, letos příšerný. Kdy kurva pochopíte, že když tady mluvím o tom, jak kdo hraje, není v tom nějaká nenávist k tomu nebo onomu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kondorr     před 5 lety 28.10.2019 12:09 |  
      6 3

      Tecl by potřeboval dát nákej gol a možná se zase rozjede protože včera to bylo fakt špatný, ale hodnotim to jako fanoušek kterej nevidí do nákejch taktik co po něm trener chce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      MIKr.8     před 5 lety 28.10.2019 12:11 |  
      10 6

      Důležitý je, že aspoň ty podáváš standardní výkony. "SMAJLÍK PLÁCAJÍCÍ SE DO ČELA"

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      o-cab     před 5 lety 28.10.2019 12:53 |  
      8 5

      já musím říct že mně se včera po dlouhé době celkem líbil výkon útočníka, který efektivně pracoval pro tým. ideální to zdaleka nebylo, ale ten standard je poslední dobou dost nízko a v jeho kontextu to včera mělo od Tecla úroveň.

      ad Stanciu tam bych řekl že Kalvach je jeden ze dvou hráčů kterého spolu s Hložkem závidím soupeřům. oni hráli de facto na 5 obránců + 2 DM, zvláštně v prvním poločase hrála Plzeň fakt dobře, takže dopředu to od nás muselo být už tímto jejich pojetím slabší.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    PetCC     před 5 lety 28.10.2019 12:46 |  
    18 1

    Když vezmu individuální výkony, tak něco ke gólu.
    Ševčík už poněkolikáté ukázal, že se dokáže jedním rychlým krokem dostat mimo obránce a výborně nacentrovat. Měl by se do těch situací dostávat častěji.
    A Olayinka ukázal výborný výběr místa a skvělý přehled, když hlavičkou nahrál Součkovi.
    Tihle dva ukázali fotbalovou kvalitu.
    Souček s Hušbauerem pak samozřejmě příkladný důraz.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    sicilianbrno     před 5 lety 28.10.2019 12:50 |  
    4 0

    Hodnoceni vcelku vypovida, shodu mame i muži zapasu Součkovi. U Traoreho se me libi jeho klid v rozehravce a ve zklidneni situace, což nam docela v zaveru pomohlo.
    U Davida Hovorky musim vystihnout i jeho skvele cteni hry, casto je prihravka soupere do stredu hriste a Gadži ji přečte a natlaci se pred hrace...brzo se uzdrav...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Fačín     před 5 lety 28.10.2019 12:57 |  
    12 7

    Hodnocení poměrně přesné, jsem rád, že autor vyzdvihl výkon Frydrycha, Souček tradičně nejlepší, škoda, že nebyl gól z toho parádního voleje. Pětka pro Tecla je úsměvná, chápu snahu hráče podržet, ale hodnocení jako takové bylo maximálně na trojku, ostatně u Tecla jako skoro vždy. Nevyhrál jediný souboj, když šel do brejku, místo střely nebo přihrávky standartně radši upadl.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        před 5 lety 28.10.2019 13:07 |  
    9 6

    Za mne souhlas kromě Tecla i Traoreho. Ibra je u mě výš, nezkazil snad balon a skvěle dělal, co umí nejlépe - uklidnit hru. Tecl je pro mě na padáka. Skvělou ukázkou budiž hraniční ofsajdová situace, kdy je úplně sám před brankářem, zpracuje si na prsa a místo střely ihned po zpracování, která by měla být jistě golová (Hruška byl ještě docela daleko) tak se otočí zády k bráně a začne si to šudlat pod nohama zády k bráně. až poté pískli ofsajd. Myslím, že ostatních 10 hráčů v týmu (včetně Koliho) by to vyřešilo lépe.
    Další drobné mínusy oproti standardu: Kolář poměrně dost výkopů v autu. Béřa dvakrát vůbec nezachytil náběh při centru z kraje a málem to byl dvakrát gol.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      JS (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 13:11 |  
      7 11

      Díky za tu zmínku o Traorém. Naše záloha totiž začala dobře fungovat až ve chvíli, kdy přišel na hřiště Ibra a přinesl svůj tradiční klid na míči. Hodně nám chyběl v minulém měsíci. Na zálohu Souček, Traoré, Stanciu jsem se těšil od začátku a doufám, že v tomto složení bude nastupovat často.

  7. Známky

    pinochet     před 5 lety 28.10.2019 13:36 |  
    5 0

    Mně teda přijdou po vítězství v Plzni nízký snad u všech, zejména u krajních beků a záložníků.

  8. Hovorka Jel přes závit

    Cross     před 5 lety 28.10.2019 14:09 |  
    15 12

    Ten kluk u nás opravdu sehrál pres deset výborných zápasů. Ale, přiznejme si, k tomu fatálnímu zranění to tak nějak u Hovorky všechno směřovalo. Uz jednou mel otočené pravè koleno, teď levé. Může to být v tak mladém věku náhoda? Furt se psalo, ze hraje pres bolest, šel dokonce ven z nàroďáku. Ale jelo se přes čáru dál. To opravdu nemohl chvíli vysadit? Teď bude do léta ven a možnà celà jeho kariéra je ohrožena.
    Vím, jeho předchozí problémy s levým kolenem přímo nesouvisely, ale kdyz člověk hraje opíchaný a mozna i pres bolest, dělá pohyby, které by jinak nedělal a namáhá a přetěžuje jinè konkrétní svaly a úpony. Z malého zranění se pak jinde udělá velké. Škoda, že Hovorku doktor už dřív neposadil.
    Ten konkrétní Hovorkův zákrok nebyl nijak výjimečně krkolomný, pouštěl jsem si to snad desetkrát. Zdravý trènovaný člověk by prostě nemohl přijít o vazy po tak banální situaci, to by už žádní fotbalisti ani nemohli existovat. Ale tady něco ruplo, co uz dlouho šlo přes závit. Hovorka něco šetřil s zároveň něco jiněho dlouhodobě přetěžoval. Tedy: měl ho prostě doktor dávno přibrzdit, a ne do něj jen prát injekce. Je jasné, že sám David, kdyz byl v takovém laufu, A má povahu buldoka, to neudělá.
    Přejme Davidovi, aby se opravdu uzdravil a vrátil se i do své špičkové formy. A věřme Michalu Frydrychovi, že situaci zvládne. Možná v něčem bude horší, ale hlavičkář je to mimořádný.

    • Re: Hovorka Jel přes závit

      Marcelo10     před 5 lety 28.10.2019 15:28 |  
      4 2

      Banalni? Tak to nevis, o cem mluvis..tohle je uvebnicovy priklad predtrzebi predniho krizaku. Doslapnes jakoby "na patu" a cela vaha tela ti koleno propne na opacnou stranu, nez nlby mela. Tedy ti ho prakticky prolomi. A vaz proste praskne hned. To neni o trenovani nebo netrenovani.

      • Re: Hovorka Jel přes závit

        PetCC     před 5 lety 28.10.2019 18:52 |  
        1 0

        Tak, řekl bych, že je to o kordinaci dopadu. A na to může mít vliv, když svalstvo není v perfektním stavu.

        To mi připomnělo, když jsem před 27 lety byl pozván do armády, tak mě tam z toho pochodování a dalších hovadin začaly blbnout právě kolena. Normálně se mi prolamovali dozadu, nemohl jsem s tím nic dělat. A když jsem si na to stěžoval doktorovi, tak mi řekl, že mám víc posilovat :-)

        • Re: Hovorka Jel přes závit

          Marcelo10     před 5 lety 28.10.2019 22:20 |  
          1 1

          Jestli to nebyla nejaka svejkovina :))

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 lety 28.10.2019 15:21 |  
    22 3

    Dobré odpoledne přeji.
    U kávy sedím nad hodnocením, ale spíš teď myslím na Davida Hovorku a přeji mu, aby se úspěšně uzdravil a vrátil. Držím palce moc.
    Hodnocení je odpovídající dění na hřišti a nemám žádné "chytré postřehy", že by to mělo být úplně jinak.
    Vycházím především z toho, že jsme měli v nohách těžký zápas s "Barcou", zatímco Plzeň měla týden pauzu.
    Dalo se očekávat, že prvních 15 minut bude asi rozhodujících v tom, že nám chtěli dát v této fázi gól. Spoléhali na to, že to pak otevřeme a budeme chtít vyrovnat. Tím by se jim uvolnila cesta do brejků. Díky zkušenostem a i s trochou štěstí jsme těch prvních 20 minut udrželi bez obdržené branky. Oni trochu znervózněli a naši kluci naopak začali roztáčet kombinaci zlepšených přihrávek a tlaku dopředu. Navíc jsme začali i napadat výš jejich rozehrávku. I proto těch posledních 15 minut první půle bylo jednoznačně v naší režii a gól byl zasloužený.
    Ve druhé půli jsme hráli tak, abychom je do ničeho nepustili a až na jednu akci Brabce, když jeho střela směřovala do místa, kde stál v ofsajdu Beauguel, tak Plzeň nic moc neměla.
    O rozhodčích už Alanor taky dal řeč a tentokrát oprávněně. A pan Franěk v tom Alanore "lítal" taky. Nejvíc jsem se pobavil ve druhé půli, když šla plzeňská přihrávka na Mihálika do asi dvoumetrového ofsajdu na naši půlku hřiště, rozhodčí praporek nezvedal a náš hráč to dal na roh, protože se Mihálik do hry aktivně zapojil. Místo odmávaného ofsajdu tak Plzeň zahrávala roh.
    Co by asi tak řekl VAR, když po zjevné chybě pomezního rozhodčího získala neoprávněnou výhodu Plzeň a dala by z toho gól??? Taky nám nebyl uznán gól Škody, když v Budějovicích asi o centimetr byl před tím gólem míč v autu.
    I na tohle budou muset být naši kluci připraveni a prostě to neřešit a být nad věcí. Myslím si, že se na nás vyřádí na jaře další rozhodčí. Jo "Chovaněc je moloděc".
    Když koukám na další zápasy (Ostrava - pohár; Ostrava-liga; Barcelona) to je jízda. Věřím JiT, že i přes absenci Hovorky má připravené další kluky. Jsem moc rád za Traorého, máme šikovného Provoda, Masopust si odfrkl, Mick je taky nažhavený a ještě je tam Zelený, Holeš, Škoda, Takácz.
    Tak si moc přeji, aby kluci bojovali jeden za druhého a i za Davida.
    A jak i tady v hodnocení Alanor ohodnotil Tomáše Součka 8, tak já bych dokonce asi i přidal. Je to náš poklad a trnul jsem, aby byl v pořádku. Snad bude.
    A ještě na závěr k zákroku Limberského na Olayinku... Zákrok zezadu naprosto surový a už bez míče a hlavně to, jak Limberský ještě na Olayinku řval. Můj kamarád byl na tom utkání a seděl několik metrů od toho zákroku. Jestli slova jako "Ty zmrde" a "Černej hajzle" jsou málo, tak pak už nevím. A Vrba na to kouká a mlčí........ a novináři taky. Tak jsem zvědav, jestli se někdo pustí taky do kritiky a nebo bude ticho po pěšině.
    Omlouvám se, že je to delší. Jsem na to z dob, kdy se na SN s disputacemi začínalo asi navyklý.
    Dnes je to tu nějak všechno rychlejší a kratší.
    S úctou k Vám
    Sokrates

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      DKNL     před 5 lety 28.10.2019 15:35 |  
      6 0

      Jestli je pravda to o tom řvaní na Petera, tak to je celkem síla a zapadnout by to rozhodně nemělo!!! To je na pořádný flastr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        pehacko     před 5 lety 28.10.2019 17:10 |  
        9 1

        zadny flastr nedostane, jako ho nedostal teteh za plivanec na soucka... tak jim nechme ty jejich levarny, vsak ono se jim to v predkolech evropskych poharu vrati! pradelna druhy rok bez penez z poharu neprezije a pujde konecne tam, kam patri! do prdele!

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kalex     před 5 lety 28.10.2019 15:58 |  
      6 3

      Tomu zmetkovi se to jednou vrátí. Teď přišel o love a udělal ze sebe ještě většího blbečka, než si myslím, že je. Ten je de-mentálně tak na úrovni Řepky.
      Aby mu starou čert šukal a děcka chodily pozpátku!

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        donford     před 5 lety 28.10.2019 21:51 |  
        6 0

        Kalexi, moc, opravdu moc, jsem se tvému přání zasmál a dost živě si obě jeho části ve fantazii představil.
        JInak Řezník včera hned na začátku zprasil Koláře, ale žlutou prý dostal Kayamba? Ten možná za držkování, ale to by pak Řezník vyvázl bez ní? Tak se to pak stejně Řezníkovi vrátilo a musel střídat. I na Limberského dojde, ještě že mu Olayinka nerozuměl. Ty jeho řeči, jak přestane hrát, opět jen kecy, kecy plzeňského primitivního blbečka. Hoši se tam hledali - on, Krmelec, Chorý. JInak mě dost štvalo sražení Suka Hruškou v přerušené hře, bez jakéhokoliv trestu.To je nedůstojná sviňárna, bohužel za účasti Fraňka. Ale žlutou Davidovi, že chtěl jít ze hřiště po svých, to si pospíšil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          kalex     před 5 lety 28.10.2019 23:11 |  
          3 2

          Serem na ně. Fakt jsou mi milejší i bolševici. Ti ještě z nějakého historického nebo hystetického záchvěvu můžou něco kdákat, ale toto je společnost opravdových fanoušků úspěchu. 10 blbých let staví nad úroveň dvou nejslavnějších klubů. Tvl, kopat do prdele magory.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          pehacko     před 5 lety 29.10.2019 08:28 |  
          2 1

          presne jak pises... co proslo ten fetkam neni normalni a jeste neni normalni, ze se o tom nikde ani nedoctes. vacek je zalepenej od soboty ve spermatu a nemuze psat to chapu. konecnik se k nemu prilepil to taky chapu... madl je asi jeste nalitej z vipky na barcelone to je zcela prirozene, ale ostatni novinari jsou kde???!

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Crispo     před 5 lety 29.10.2019 12:12 |  
            0 0

            Štěpán Filípek to obrazově a kriticky rozebral na Twitteru. Sice ne ten nesmysl na Koláře od Řezníka a trapárnu od Hrušky po gólu, ale aspoň něco.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 28.10.2019 18:43 |  
      3 3

      souhlas. jedna kritická do našich řad - huhuh na kayambu bylo trapné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      buri     před 5 lety 28.10.2019 20:35 |  
      0 0

      Díky Sokrate, souhlasím s Tebou ve všem co jsi napsal. Já mám s hodnocením Alanora problém, ale teď s ním také souhlasím, jen o stupeň vyšší známky bych dal... SKS
      buri

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    buran     před 5 lety 28.10.2019 16:01 |  
    2 3

    Mám to přesně stejně jako Alanor , jenom u všech hráčů hodnocení +1, protože jsem zohlednil to , že jsme hráli se soupeřem kterého jsme doma dlouho neporazili a asi jediného soupeře o titul!

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kalex     před 5 lety 28.10.2019 18:33 |  
      1 0

      Kolega chtěl asi napsat venku jsem jej neporazili. Ale neber to jako rýpanec. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        buran     před 5 lety 28.10.2019 21:17 |  
        1 0

        Pravdu díš:-D:-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          kalex     před 5 lety 28.10.2019 22:53 |  
          0 0

          A taky jsem to napsal blbě.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    roygrey     před 5 lety 28.10.2019 19:43 |  
    10 7

    Byl jsem tam, na hlavní tribuně.
    Zápory: nástup našeho kotle a okamžitě zamoření hřiště mlhou. Kdo tenhle scénář vymyslel je idiot.
    Zranění Hovorky. Bude hodně chybět, snad stihne alespoň jaro.
    Hnusná klobása, kterou jsem si koupil.
    Klady: Konečně výhra v Plzni. Věřil jsem v ní. Začátek nervózní a rozpačitý. Prvních dvacet minut blábolili domácí kolem mě, že Slavia dostane nakládačku. Pche. Když jsme se dostali do zápasu, kontrolovali jsme hru. A když přišly šance, hned z toho byl gól.
    Nejlepší hráči - Souček, Hovorka. Musím se zastat Stancia. Ano, Stanciu jezdil až do konce. Dřel a napadal. Míčů podle mě moc nezkazil. Kromě začátku a poslední desetiminutovky jsme Plzni moc nedovolili. Podali jsme zkušený výkon. S Olayinkou jsem zprvu spokojen nebyl, ale udržoval obránce domácích ve střehu a hlavičkoval před prvním gólem jestli se nepletu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 28.10.2019 20:12 |  
      5 12

      já byl v kotli a nástup byl naopak byl skvělý. tohle moc fans nedělá a bylo to celkem unikátní. bohužel kluci do toho dali taky dymovnice a vítr navíc foukal blbě. Na Stanciua nikdo nic neřekl, makal jako o život, ale byl malinko ztracený, ale je nedílnou součástí základu. Spolu se Sukem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        donford     před 5 lety 28.10.2019 21:54 |  
        3 2

        Tak ty dýmovnice, to možná reakce našich fans, že je nechtěli pustit na tribunu, byť s platnými vstupenkami. Takhle tam policie a pořadatelé brzdili v tunelu několik set lidí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          WarszawskiMuranow     před 5 lety 28.10.2019 22:51 |  
          10 0

          Ahoj s tím predfotbalovym zdrzenim to bylo takhle. Pod mostem jsme se zastavili jako tradicne my sami. Kousek od nás stala skupina teenagerů a mezi nimi nějaký romský hoch. Nejaky kokoti od nás začali řvát,,cikane cikane" a do těch dětí vhodili nějaké plechovky s pivem. Docela jsem se styděl. Jeden kluk řval cikáni do plynu. A tak ho zadržela PČR. Spíkr z toho udělal věc solidarity, pokud ho prý nepustí Tribuna sever na fotbal nepůjde. Abych byl korektní kdo tento postoj nesdilel mohl jít na stadion.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            wimpy     před 5 lety 29.10.2019 02:09 |  
            1 1

            A jen pro info, to, že tedy přišli na tribunu znamenalo, že dotyčného pustili?

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 08:58 |  
              0 2

              to myslím ano, ale jistě to nevím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Sherudan     před 5 lety 29.10.2019 09:58 |  
              21 3

              Jestli někdo řval "Cikáni do plynu", předal bych ho policajtům úhledně zabaleného se zapálenou světlicí zaraženou v prdeli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                wimpy     před 5 lety 29.10.2019 11:06 |  
                2 3

                Jojo, to mě občas na TS taky sere, že člověk nevědomky podporuje něco podobného.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 12:44 |  
                  2 3

                  já bych řekl ,že paušalizování je taky dost nebezpečná věc

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Jachym     před 5 lety 29.10.2019 13:45 |  
                  1 0

                  Ano, někdy v dobré víře člověk zvedne karton nebo drží plachtu a až zpětně zjistí, cože to vlastně podpořil... Ale je třeba objektivně říci, že takových bylo jen málo případů.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    pehacko     před 5 lety 29.10.2019 14:25 |  
                    1 1

                    o tom by zejmena mohl vypravet kazdy rudoch co zvedal nase choreo na tema repka a panske prirozeni...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 09:02 |  
            0 4

            tak kluci z ts byli docela agresivní na toho kdo chtěl jít dál - to jen tak na okraj. ale proběhlo to přesně jak říkáš - byly tam diskuse, že převažuje podpora v hledišti a to se nakonec potvrdilo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Fallen (přítel SN)     před 5 lety 29.10.2019 09:04 |  
            13 3

            Solidarita s chlápkem co se nestydí veřejně propagovat genocidu. Tvl, to je fakt úžasný...

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 09:26 |  
              0 13

              byl jsi tam? nebyl. takže víš prd.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Arya     před 5 lety 29.10.2019 09:36 |  
                2 1

                No tak nám to vysvětli.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 12:43 |  
                  0 9

                  já mám něco vysvětlovat? jak píše waršava + byly tam provokace, fakáče, tak se semlelo co se semlelo. že se to zvrhlo je mrzuté ale solidarita byla. na tom není nic špatného.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    Arya     před 5 lety 29.10.2019 13:30 |  
                    6 2

                    To je neuvěřitelný co všechno jsou někteří schopni tolerovat. Tady na diskuzi se kvůli pár nadávkám někteří rozčilují, ale posílání do plynu označí jako "semlelo, co se semlelo" :DD

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Jachym     před 5 lety 29.10.2019 14:05 |  
                      9 6

                      Solidarita s primitivy IQ možná ještě pod úrovní Limberského ani mě nestačí udivovat a ten termín je pak úplně degradován. Nicméně si dovolím v této souvislosti jednu odbočku (Karel to stejně celé přesune do off-topicu) s tragikomickým nádechem. Mluvil jsem o víkendu s jedním pánem z východního Německa, který má to "štěstí", že bydlí v městečku s azylovým centrem pro inženýry a jaderné fyziky z Afriky a Blízkého východu. A prý nejjistějším způsobem jak rychle přivolat pomoc policie, je vykřikovat "Heil Hitler"!

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 20:24 |  
                      2 8

                      úplně nesmyslný komentář bez znalosti souvislostí. ok. nikdo netoleruje rasistiké anebo hanlivé pokřiky. jde jen o to, že jsou příčiny, které bohužel toto u některých jedinců vyvolají. a to že na vás někdo ukazuje fakáče, huláká jude slavie, to pak je ten spouštěč. jen hlupák si to nedá do souvislosti. a že hovado limberský na olainky řve ty černý hovado, to se přejde, jakoby nic. pseudohyperkoreknost začíná být i zde. Nikdo z vás jste tam nebyli a nevíte, co se dělo. nikdo. zato všichni máte potřebu se vyjádřit

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 08:57 |  
          2 6

          to je nesmysl a nevědomost, což chápu. nikdo nám na tribuny nebránil, cajti byli v klidu. krom toho - jak píše waršava - indidentu. celé to bylo připraveno dopředu a bylo by to stejné i kdyby k tomu "zatčení" nedošlo. Z pohledu vstupu, vše proběhlo bez problému, akorát ty kontroly byly možná zbytečně dlouhé, ale v konečném důsledku to bylo jedno. do hlediště se nešlo záměrně. plán byl - a podařil se myslím - že sektor bude jakoby prázdný a výkopem a zapálením světlic se v mžiku naplní a naivní naděje prádelníků, že nikdo nepřijel, se rozplynou jako pára nad hrncem. ty dýmovnice bych si odpustil, ale jinak to bylo super, ektor byll do 2 minut úplně plný. bylo to perfektní.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            wimpy     před 5 lety 29.10.2019 11:02 |  
            2 0

            A zrovna nám ta dýmovnice docela pomohla. Začátek jsme fakt nechytali.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 12:46 |  
              0 6

              :) například já viděl zápas až od 6tý minuty :-D

  12. Hodnocení

    Dr. Fe1     před 5 lety 28.10.2019 23:34 |  
    7 13

    Celkově bych hodnotil výše. Vyhráli jsme na hřišti největšího konkurenta, měli herní převahu, tak by se to mělo na známkách více projevit. I když výkon jinak nebyl bůhvíjaký, tak vítězství se počítá a herní převaha se taky neudělala sama od sebe.

    Výjimkou je jen Standa Tecl, tomu bych dal naopak o bod míň. Zas to byla marnost. Už poněkolikáté. Sice snaha, ale naprosto neproduktivní. Mám ho rád, ale nelze tohle trpět donekonečna. Stejně jako dříve s Milanem. To je nekonečný seriál trápení a nemohoucnosti. Milan mimochodem za tu chvíli co byl na hřišti byl stejně marnej jako Standa, ne-li horší. Zase se potvrdilo, že na postu hrota máme jednoznačně nejslabší místo.

    Standu bych v zimě poslal na rozehrání do Jablonce místo Matouška, kterého bych naopak stáhnul zpět (pokud tedy bude zdráv, nevím proč už měsíc nehraje).

    Traorému bych dal o bod více. Zkušeně to podržel vepředu, rozehrával, stabilizoval naší hru ve středu hřiště,byl na hřišti znát - vypadá to, že neztratil nic z formy před zraněním, což je výborné.

    Další kandidát na přidání bodu je Hušby. Je pravda, že výkon za moc nestál (podobně jako u Stanciua), ale dal jediný a rozhodující gól. A to by se mělo na známce projevit. Takže já bych mu tu sedmičku dal.

    O bod víc bych dal i Kolářovi. Sice jej moc neprověřili, ale udržel nulu na hřišti největšího konkurenta. Stejně tak Frýďa aspiruje z podobných důvodů na osmičku. Měl ztíženou roli, že naskočil do rozjetého zápasu a zvládnul jí skvěle.

    • Re: Hodnocení

      Crispo     před 5 lety 29.10.2019 11:14 |  
      4 3

      Jen taková poznámka: Vidíš to moc euforicky, kdežto autor hodnocení se snaží (a je to dobře) o objektivnejší známky. Jasný, vyhráli jsme u největšího konkurenta a zkušeně si pohlídali výsledek, ale rozdávat tady za to sedmičky a osmičky? To zase ne :-)
      Jinak na Standu jsi zase naopak moc přísný. On sice ideální formu nemá, ale makal dobře, u obránců měl respekt, a když ti záloha kombinuje nepřesně nebo na tebe nakopávají (taky mnohdy nepřesně), tak s tím nic neudělá ani Messi :-)

      • Re: Hodnocení

        Dr. Fe1     před 5 lety 29.10.2019 14:41 |  
        2 10

        Co je objektivní - to je věc názoru.

        Já si myslím, že když jsme vyhráli na hřišti největšího rivala, měli herní převahu, tak sedmička či osmička pro ty nejlepší z nás je na místě. A i ta euforie je na místě - je to jeden z nejdůležitějších zápasů sezony a zvládli jsme ho.

        Mě zas připadá, že vítězství už bere řada z vás už jako samozřejmost a hodnotíte jej až moc málo pozitivně. Ale chápu, že názor je věc subjektivní - každý má svůj a je to tak v pořádku.

        • Re: Hodnocení

          Crispo     před 5 lety 29.10.2019 20:18 |  
          2 0

          No když to zjednoduším, tak tvůj argument pro lepší hodnocení je, že jsme vyhráli zápas s nejtěžším soupeřem v lize. Konstatování toho, že pro řadu z nás je vítězství samozřejmostí, a proto hodnotíme slaběji, je mimo, teda aspoň za mě. Viděl jsem bitvu, kterou mohli vyhrát domácí i hosté, stejně jako to mohlo skončit remízou. My jsme nehráli s lehkostí a měli jsme problém si vypracovat nějakou tutovku, proto oceňuji naše borce, že i přesto vyhráli, rvali se proti 14 lidem a zkušeně zvládli konec. Zkrátka žádná hitparáda, ale ani propadák. Nevidím na tom nic špatnýho, či pesimistického. A je dobře, že to lidé vidí i jako ty, jinak by tu byla nuda :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Crispo     před 5 lety 29.10.2019 21:41 |  
    12 0

    Jen pár postřehů z výjezdu. Předem dávám na vědomí, že výjezdů se zpravidla neúčastním (naposledy jsem byl v dobách Juhara, Bortela a Čonky v Příbrami a v Liberci), a nepatřím k fanouškům dělobuchů nebo dýmovnic.
    - hromadný nástup do sektoru hostů za zvukových a kouřových efektů byl epický, jak píšu, nejsem toho příznivec, ale bylo to hustý. A jsem rád, že to TS udělala takhle na startu a zbytek zápasu byl od dýmu a hlasitých dělobuchů pokoj, borci tohle bylo dobrý.
    - hučení na Kayambu s Beauguelem už tak hustý nebylo, spíše mi bylo hodně trapně, ale to asi jen tak nezměníme.
    - viděl jsem naživo asi nejslabší výkon pomezních rozhodčích v zápase Slavie, pokud nepočítám toho šášulu na lajně v zápase z loňské sezony v Edenu s ...., no opět s Plzní. O to sladší vítězství, když jsme museli porazit i rozhodčí.
    - přiznávám, že nejsem aktivní fanoušek a na fotbal v Edenu se chodím dívat, zatleskat hráčům, tleskat při chorálu, a nadávat na rozhodčí, když cítím křivdu, jinak hlasivky šetřím. Tohle všechno jsem "dodržel" i v Plzni, ale fandění kotle mě tak vtáhlo, že mi zápas neskutečně utekl. Ve 30. minutě jsem měl pocit, že se hraje tak 15., mátě to někdo taky tak?
    Celkově z výjezdu dobré pocity, ze zápasu už tolik ne, vzhledem ke zranění Hovorky a trapným rozhodčím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      ColinSKS     před 5 lety 29.10.2019 22:51 |  
      1 13

      bezvadný komentář. my jsme si to taky užili maximálně, narozdíl od zdejších moralistů, co sedí před bednou pak mají ve všem jasno. :-D měli by zvednout zadek a jet klub podpořit a ne tlachat. sks!

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        japoko     před 5 lety 29.10.2019 22:59 |  
        2 9

        Hlavne by meli zvednout prdel a jet zahazet hriste dymovnicemi - to by byl aspon hustej masakr!

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Crispo     před 5 lety 30.10.2019 09:03 |  
        4 1

        O tom můj příspěvek není. Primárně chodím na fotbal si užít tu hru, a ne fandění, kdežto náš kotel, ať doma nebo venku, neúnavně podporuje celý zápas. A určitě je hodně slávistů co to má jako já, čili aktivně nefandí celý zápas. Proč bys takové lidi nutně potřeboval na výjezdu? Nesmysl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          ColinSKS     před 5 lety 30.10.2019 10:32 |  
          0 7

          o tom moje reakce nebyla. respektuji, že všichni nechtějí fandit v kotli, já třeba jo. takže moc nechápu tvoji reakci, protože s tebou souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        wimpy     před 5 lety 30.10.2019 12:36 |  
        4 0

        Ty jsi dobrej jouda, asi ti nedošlo, že Plzeň nám, na rozdíl například od Liberce, neuvolnila celou tribunu a lístků byla k dispozici tak čtvrtina, než jakej byl zájem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Ondráš     před 5 lety 30.10.2019 09:53 |  
      7 1

      Ten nástup byl v pohodě, ale náckové mi v kotli vadí dost.

    • Re: Kurz 4,00 že do 30. kola neprohrajeme

      ColinSKS     před 5 lety 30.10.2019 06:47 |  
      0 9

      to je taková otevřená otázka. ale jestli myslíš předposlední řádek, tak ne :-) 1,01 na titul je nic. dát kilo a vyhrát litr je ekonomický nesmysl, protože umístit peníze na půl roku za 1% se prostě nevyplatí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 30.10.2019 14:56 |  
    4 0

    Chlumec- Plzeň 1:0. Po poločase.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      houston (přítel SN)     před 5 lety 30.10.2019 15:15 |  
      4 0

      Zatím dobrý, 2 : 0

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        zeleznik2     před 5 lety 30.10.2019 15:58 |  
        0 0

        Hm 3:3 prodlužuje se..

  15. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 30.10.2019 14:59 |  
    0 1

    I za mne Suk 8, kdyby proměnil navíc šanci tak i 9. Hušbymu bych dal za gól 7 a Frýdovi za ten klíčový zákrok v 86.minutě klidně 8.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 5 lety 30.10.2019 16:01 |  
    1 0

    Tak na Baník dnes takto:

    Sestava: Kolář – Coufal, Kúdela, Frydrych, Zelený – Traoré – Masopust, Hušbauer, Hora, Provod – van Buren
    Náhradníci: Kovář, Holeš, Stanciu, Tecl, Ševčík, Takács, Júsuf